Modstatus klachtenloket

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 61.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wij kunnen dat niet, maar hou het hierboven genoemde topic in de gaten. De devvers lossen het op en kunnen volgens mij ook achterhalen hoeveel punten je oorspronkelijk had :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:09

Tribits

Onkruid vergaat niet

Ok bedankt, ziet er nu allemaal weer goed uit!

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:08

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is zijn alle boostpunten al weer terug en de oorzaak is opgelost :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Laatst online: 13:09

Tribits

Onkruid vergaat niet

Ze waren terug maar zijn nu weer foetsie...

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:08

crisp

Devver

Pixelated

Ja, als mijn fix vervolgens ook niet naar de juiste server wordt gepushed dan lost het uiteindelijk niets op :( :P

Edit: en boostpunten zijn weer terug :)

[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 24-01-2013 09:23 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar zou mijn modstatus weer op actief gezet kunnen worden? De precieze reden weet ik niet meer waarom het uitgezet werd, volgens mij een meningsverschil met iemand en die zijn posts deed ik toen -1 geven. Dat was denk ik de reden, maar dat is ook alweer een hele lange tijd geleden. Weet zelfs niet meer in welk jaar het was...

Maar ik heb geleerd van mijn fouten en zal het ook niet meer misbruiken. Ik ben nu ouder en verstandiger dan destijds ;).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat was in 2009, je mag het nog eens proberen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik heb lange tijd kunnen modden, en nu ineens niet. Heeft dat een reden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Zie de mail die je hebt gekregen van Dirk!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik zie het nu ja. De mail gaat naar een account die ik niet standaard gebruik.

Maar .. Een beetje vreemd. Ben het er wel mee eens, maar kan gebeuren natuurlijk. Bovendien, ik vind de reactie zeker geen +3, dat snap ik best, intentie was meer om het te compenseren en op 0 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En dat is dus misbruik, want compensatiemodden is dus niet toegestaan ;)

Virussen? Scan ze hier!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:41
Mag ik misschien mijn modrechten ook weer terug, ik denk dat ik in de afgelopen maanden geleerd heb van mijn fouten. Heb nu zelfs een reactie percentage zonder minnetje.

• Dirk

Dirk

Ok, jouw rechten staan weer aan. Ik ga ervan uit dat jij je nu wél aan de richtlijnen in de reviews: Tweakers.net moderatie faq houdt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:41
Dirk schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:35:
Ok, jouw rechten staan weer aan. Ik ga ervan uit dat jij je nu wél aan de richtlijnen in de reviews: Tweakers.net moderatie faq houdt.
Ga ik doen, had ze al even doorgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verkeerde topic.

[ Voor 95% gewijzigd door Maurits van Baerle op 03-03-2013 12:47 ]

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-03 20:00
Mmh kan ik mijn modrechten een paar maand in de vriezer doen?

wil er even tussenuit?!

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Natuurlijk kan dat, maar daarvoor hoeven we ze toch niet uit te schakelen? Als jij een paar maand niet modereert is dat geen probleem hoor :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En daarnaast is het natuurlijk niet de bedoeling dat wij steeds op verzoek modrechten aan en uit blijven zetten. Dat wordt wat veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Op nieuws: Ddos'ers leggen wervingssite politie plat lijkt het erop dat iemand elke reactie van een +3 voorziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Dat mag in dit topic: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI ;)

Maar ik pak 'm wel op :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het was als reactie op de openingspost van dit topic:
Bij moderatiemisbruik kunnen wel rechten handmatig uitgeschakeld worden. Mochten er vragen hierover zijn of klachten dan kunnen deze in dit topic terecht.
Het was voor mij niet duidelijk of 'hierover' slaat op moderatiemisbruik of over uitgeschakelde rechten.

[ Voor 19% gewijzigd door GlowMouse op 07-03-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-03 10:54
Hello,

Ik heb op 11 mei 2011 een 1ste terechte waarschuwing gekregen over subjectief scores uitdelen. Op 4 april 2012 zijn m'n rechten ingetrokken wegens opnieuw subjectief scores uitdelen.

Ik heb daarjuist contact gehad met Kixtart via mail. Ik heb hem de vraag gesteld om m'n rechten terug te krijgen. Hij had problemen om een zuivere internetconnectie te hebben en stelde voor om het hier te postten.

Dus... Hier is de post :P

Hopend op een positief antwoord,

Woesaka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Woesaka; je rechten zijn weer ingeschakeld. Use them wisely :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sxm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-04 22:18

sxm

Hallo,

Graag zou weer kunnen modden .
Ik heb de tweakers.net moderatie faq uitvoerig gelezen.

Kun je mijn modstatus weer activeren?
Of kun je me vertellen wat ik moet doen om dit te doen?

Alvast bedankt,
sxm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het enige wat je nu moet doen is volgens de richtlijnen modereren, want jouw rechten staan weer aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mag ik alstublieft mijn mod rechten terug? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is met twee maanden wel erg vlot. Heb je wel het idee dat het deze keer anders zal doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm, voor m'n gevoel is het langer geleden :P maar je zal gelijk hebben.

De reden dat ik ze terug wil is eigenlijk vooral om te kunnen zien uit wat voor stemmen een score is opgemaakt. Dat kan namelijk niet als je geen mod rechten hebt.

Maar ik zal me inderdaad inhouden wat betreft 'slim modereren', wat de reden was dat ik ze kwijt ben. Gok dat als ik ze nog eens kwijt raak ik ze niet snel weer terug krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

Ga niet -alles- checken maar als ik ergens commentaar toevoeg met "acceptgiroos gaan er ook uit" wordt ook dat weggemod, alsof op de persoon en niet de inhoud wordt gemod !

Bankpersoneel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
In dat artikel heb ik twee reacties van jou verwijderd. Ik zou zweren dat ik een mailtje met uitleg heb gestuurd. Mon excuse. Blijkbaar is daar wat fout gegaan.
Ik zal dit alsnog per mail toelichten en eventuele vragen kun replyen :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
* jmxd tikt Cloud op zijn schouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Eerlijk gezegd ben ik er nog niet echt overtuigd dat jij het in de toekomst beter zult doen, "ik zal me inderdaad inhouden wat betreft 'slim modereren'" klinkt voor mij niet alsof jij je aan de richtlijnen wil houden, maar enkel zo wil modereren dat het wat minder opvalt dat je dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Met slim modereren bedoelde ik dat ik geen +3 meer zal stemmen als ik een reactie die op -1 staat een +1 waard vind. Strategisch stemmen noemen jullie dit, lees ik net in de faq.

Maar wat je verder nog wil dat ik zeg? Ik zeg dat ik het niet meer zal doen, jij zegt ik geloof je niet. :P Ik wil je wel een foto opsturen van m'n blauwe ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:48

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Beste mod,

Een tijdje terug hadden de site-mods en ik een meningsverschil over hoe hoog een reactie kon worden gewaardeerd, en daarom is mijn modstatus lam gelegd. Ik had een +2 gegeven aan iets dat jullie hoogstens een 0 zouden geven. Waarschijnlijk vonden jullie dit terecht een te hoge waarde, omdat er geen argumentering in de post stond. Op dat moment heb ik me daar gewoon bij neergelegd, en mezelf stilletjes in een hoekje gezet om een beetje tot rust te komen van het verdriet.

Nu, een tijdje verder, zou ik willen vragen mijn mod-status weer aan te zetten. Ik zal me proberen niet te enthausiast in de strijd te gooien en eerst even checken hoe anderen hebben gereageerd op items (en daar niet te veel van afwijken).

Misschien helpt het ook als ik er bij meldt dat mijn eerdere moderaties niet danig uit de pas lopen (kunnen jullie hoogstwaarschijnlijk snel terugzien)?

Als jullie ook van mening zijn dat mijn verzoek kan worden ingewilligd, zal ik jullie zeker prijzen hierom!

(hopelijk) bedankt voor de moeite!

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hallo Beesje,

Het is helemaal niet de bedoeling dat je let op hoe de anderen modereren, het is de bedoeling dat jij je aan de richtlijnen in reviews: Tweakers.net moderatie faq houdt, ook als de anderen dat misschien niet doen. Als je belooft dat te doen, dan kunnen jouw moderatierechten weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En die van mij O-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:48

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Beste Dirk,

Bij deze kan ik bevestigen dat ik de faq nogmaals heb doorgelezen, en beloof hierbij plechtig dat ik er beter op ga letten! Deze kleine misstap zal mij een doorn in het oog blijven, en me er voor eeuwig aan herinneren hoe het hoort te gaan.

Vanuit de grond van mijn hart wil ik je hierbij duizend-en-een maal op mijn blote knieën bedanken voor het wederom aanzetten van mijn modstatus! Lang leve T.Net!

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dan staan jouw moderatierechten weer aan.
Die gaan op dit moment niet weer aan. Met jouw presentatie en verleden kun je mij niet overtuigen dat jij nu wel met de juiste intenties zult modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dirk schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:24:
[...]

Die gaan op dit moment niet weer aan. Met jouw presentatie en verleden kun je mij niet overtuigen dat jij nu wel met de juiste intenties zult modereren.
Wat wil jij? Dat ik een heel pleidooi hou inclusief een spijtbetuiging van 3 alinea's? Ik ben geen pedofiel waarover je moet beslissen of ik eventueel weer terug de maatschappij in mag hoor.

Ik kan nu 3 maanden niet meer modereren, dat lijkt mij een meer dan gepaste straf voor een aantal foute beoordelingen.

Ik weet dat je wil dat ik je als Koning aanspreek en op de knietjes ga zoals Beestje hierboven maar dat gaan we dus maar even niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beetje er bij ingeschoten.
Twylight schreef op donderdag 04 april 2013 @ 03:24:
[...]
Maar ik zal me inderdaad inhouden wat betreft 'slim modereren', wat de reden was dat ik ze kwijt ben. Gok dat als ik ze nog eens kwijt raak ik ze niet snel weer terug krijg :P
Niet meer strategisch modereren is een goed idee en wat mij betreft kun je weer aan de slag. Blote knietjes is niet nodig maar ik denk dat Dirk niet doorhad wat je met 'slim modereren' bedoelde; ik denk dat daar de verwarring vandaan komt. Hoe dan ook, je kunt weer aan de slag.

Maar let wel: met het tweede heb je inderdaad gelijk, gebruikers die een tweede keer uitgeschakeld moeten worden kunnen echt een ruime tijd wachten voordat ze weer aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dank u vriendelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ii weet niet waarom je daarvoor hier komt: dit is het modstatus klachtenloket voor mensen wiens modstatus uit staan en deze weer aangezet willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Omdat ik er dan een los topic van kan maken: De noodzaak van eigen inzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 23:19

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Mijn Modrechten zijn weggenomen. Ik snap echter niet helemaal waarom. Het is wel zo dat ik bepaalde berichten, waarvan ik dat het goed commentaar is, ik regelmatig +3 geef, zodat anderen het ook eerder zullen lezen als spotlight. Kunnen mijn rechten weer geactiveerd worden?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

IndoBoy schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:29:
Mijn Modrechten zijn weggenomen. Ik snap echter niet helemaal waarom. Het is wel zo dat ik bepaalde berichten, waarvan ik dat het goed commentaar is, ik regelmatig +3 geef, zodat anderen het ook eerder zullen lezen als spotlight. Kunnen mijn rechten weer geactiveerd worden?
Als je eens goed in je mailbox kijkt (kijk voor de zekerheid ook eens bij je spam) dan zou je gisteren een mail hebben moeten ontvangen hieromtrent. lees die eens goed dor gevolgd door de ModFAQ. Misschien dat je daarna nog eens terug kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 23:19

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

k1n8fisher schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Als je eens goed in je mailbox kijkt (kijk voor de zekerheid ook eens bij je spam) dan zou je gisteren een mail hebben moeten ontvangen hieromtrent. lees die eens goed dor gevolgd door de ModFAQ. Misschien dat je daarna nog eens terug kan komen?
O, sorry. Mijn hotmail account is momenteel geblokkeerd. Kun je het bericht misschien in een PM vesturen?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Done. Zet je ook even weer een werkend emailadres in je profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Zou ook graag mijn modstatus terug hebben. Staat nu al een tijdje uit... Ik beloof plechtig niet meer overmatig -1 te modden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bij deze staan jouw rechten weer aan. Ik ga er vanuit dat jij je verder ook aan de richtlijnen in reviews: Tweakers.net moderatie faq houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09-2024
Beste dames/heren (Power)Moderators, volgens mij heb ik in een ver verleden aangegeven mijn mod-rechten niet (meer) te willen gebruiken. Ik heb de FAQ er nog eens op nagelezen en zou ze nu graag gebruiken. Kan ik dat ergens aanzetten of is een verzoekje in dit forum genoodzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat verzoekje heb je bij deze gedaan :P Even wachten tot er iemand met de juiste rechten langsloopt. Ik kan overigens in de administratie niet meer terugvinden waarom je rechten aanvankelijk zijn uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Jouw status stond op inactief, niet op uit, volgens mij had je dat zelf ook moeten kunnen heractiveren. In ieder geval staan je rechten nu weer aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09-2024
Dirk schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:24:
Jouw status stond op inactief, niet op uit, volgens mij had je dat zelf ook moeten kunnen heractiveren. In ieder geval staan je rechten nu weer aan. :)
Zeer fijn. Waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:47

Zorian

What the fox?

Zou ik wellicht ook mijn modrechten weer terug mogen?
Ik weet geeneens meer hoe lang het geleden is, en als ik me goed herinner gaf ik 1 keer een +3 aan een post omdat ik het er erg mee eens was (inschattingsfoutje van mijn kant, +3 betekent iets anders dan 'ik ben het hier heel erg mee eens') en toen waren per direct mijn rechten gedeactiveerd.
De regels zijn inmiddels door mij doorgenomen en dus zou ik graag nog een kans willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oké :)

Je rechten staan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:47

Zorian

What the fox?

Cloud schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:39:
Oké :)

Je rechten staan weer aan.
Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jace / TBL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03-2023
Mijn modshizzles staan uit. Zie niet hoe/waar het aan kan (ik zou zeggen bij voorkeuren, maar neen). Kijk ik ergens overheen, of heb ik strafpunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Jij hebt daar 15 en 25 mei mail over gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy de Vries
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-04 11:56
Excuses voor het spammen van -1, (1 á 2 jaar geleden) had ondertussen wel verwacht dat de modstatus weer automatisch geactiveerd werd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nope, dat gaat niet automatisch :) Maar het is inderdaad al een tijd geleden, ik heb je rechten dan ook weer geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Laatst online: 04-04 22:30
Net een reactie geplaatst over Adata SSD's. Geheel on-topic, netjes verwoord, niks mis mee. Waarom wordt mijn reactie helemaal de grond in gemod?? Is modereren tegenwoordig een populariteits contest? Droevig...
Zie: scsirob in 'nieuws: Adata introduceert nieuw topmodel ssd'

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je een rant post, zet het dan in ieder geval in het juiste topic ;) Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearZeaL
  • Laatst online: 20-04 22:33
Ik kan niet meer moddereren?

TheBase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat klopt. Je had eigenlijk een mailtje moeten krijgen, maar die is niet verstuurd. De boodschap daarin zou zijn geweest dat enkel met +3 en -1 modereren natuurlijk niet de bedoeling is. Als je reviews: Tweakers.net moderatie faq doorleest zul je begrijpen wat je fout hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearZeaL
Ik begrijp het probleem, maar is dit een permanent iets dan?

TheBase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Permanent tenzij wij het vertrouwen hebben dat jij vanaf nu beter zult modereren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearZeaL
Nou in dat geval zou ik graag een tweede kans mogen, wat ik deed was dus blijkbaar tegen de regels wat verstaan wordt onder strategisch modereren, ik zal mijn leven beteren (A)

TheBase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Klinkt ernaar dat je inderdaad even de FAQ hebt bekeken en begrijpt hoe het werkt dus de rechten staan weer aan ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dit mag na 5 jaar ook wel eens vernieuwd worden. :)

Verder in Modstatus klachtenloket

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.