Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.467 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Sentry23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:16:
en de store update van vandaag:

-- lijst --

Ik wist niet dat overlord er al aan zat te komen.. toch eens kijken.
WipeOut HD zou toch ook halverwege mei in de store komen?
Want ben wel weer toe aan wat nieuws.
GTA 4 begint toch wel weer wat te vervelen, dus een afwisseling met een game als WipeOut zou dan wel tof zijn :)

Of is die game verplaatst naar een andere datum (heb dit topic niet al te intens gevolgd de laatste week :$).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Zo, mijn lieve vrouw heeft een PS3 aangeschaft. Ik wilde zelf eerst wachten op een backwards compatible versie, maar a, die komt waarschijnlijk toch niet en b, uiteindelijk spelen we dan toch geen PS2 games haast. Zou dan voor .Hack, Kingdom Hearts en Final Fantasy's zijn. Dan pakken we de PS2 nog maar even.
Ze is voor de GTA IV pack gegaan voor 439 (lang zoeken, maar toch gevonden. Wilden eerst de Prologue pack, maar die was niet meer te vinden). Ik had vorige week namelijk een Blu-Ray film (Enchanted) voor haar gekocht, dus het begon toch wel te kriebelen.
Gisteren daar nog even doorheen gebladerd om te zien hoe het eruit ziet. Ze baalde van de zwarte balken, maar dat is gewoon een standaard. Wel viel het op dat er zwarte randen links en rechts op het eerste tekenfilm stik komen, maar vanaf het film gedeelte zijn ze weer weg. Ik denk dat het een onderdeel van de film is.
Wel moest en zou ze de zoom functie van de tv gebruiken om zo de zwarte randen boven en onder een stuk kwijt te raken. Ik vind dat eigenlijk maar heel erg gaar en zelf iriteer ik me eerder aan de kleinere randen. *zucht* vrouwen. Het moet gewoon op de mooiste manier aan staan.
Het geheel draait bij ons op een 40inch FullHD scherm, dus dat is toch al groot zat. Maar ok, ik ga me er niet druk meer over maken. Ikzelf ga die instelling niet wijzigen, dus bij mij blijft het gewoon lekker staan zoals het hoort.

Gisteren ook nog even GTA IV gespeelt en het ziet er gelikt uit. Wel al iets van foutjes gezien, maar dat mag de pret niet drukken.

Nu moet ik nog uit gaan zoeken wat de beste kwaliteit is die ik eruit kan krijgen.

De PS3 zelf is in iedergeval ontzettend stil, dus dat is al goed. Ik vraag me nog af wat die accounts nou eigenlijk voor nut hebben. Heeft dat ook met de savegames te maken? Of staat dat er totaal los van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 05:08
Ik ben sinds gister, net als zovelen van jullie de trotse eigenaar van een PS3. Ik heb deze alleen niet gekocht maar via een abonnement verkregen.
Nu heb ik dus alleen de ps3 doos met alle toebehoren gekregen.

Mijn vraag is dus, zit er in de doos een garantiebewijs oid wat genoeg is om hem te kunnen laten repareren of in de toekomst als ik de ps3 zou verkopen als garantiebewijs te kunnen leveren.
Misschien denk je kijk eventjes in je doos;), maar ik zit op mijn werk...
Als ik dit niet het geval is dan moet ik vandaag de webwinkel maar eens gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arunia schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:18:
Wel moest en zou ze de zoom functie van de tv gebruiken om zo de zwarte randen boven en onder een stuk kwijt te raken.
Zet anders in de beeldscherminstellingen van de PS3 alles op termen als "volledig" en dergelijke.
Bij de meeste films zal de PS3 dan het beeld zelf automatisch vullen zelfs als dit niet de bedoeling is. Ik heb dit met Spiderman 3 ook: op de normale / goede mode heb ik zwarte balken. Maar met alles op volledig zijn die weg. Je mist dan wellicht ook een centimeter aan de linker en rechter zijkant, maar dat maakt voor jouw vrouwtje wellicht niet zo veel uit...
[b][message=30076493,noline]Heeft dat ook met de savegames te maken? Of staat dat er totaal los van?
Bij sommige games kan je meerdere savegames maken (zoals met GTA 4). Maar de meeste andere games (in ieder geval die ik heb) hebben allemaal een autosave en maar 1 save slot. En dat laatste gaat dus per profiel / account.
En als je een game als Call of Duty 4 hebt ga je met je account online. Dus als je dan maar 1 account hebt moet iedereen daarmee online.

Dus je moet even kijken of je met een account af kan of er meerdere moet hebben.
Als de andere persoon heel andere games speelt dan jij kan je opzich af met een account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Arunia schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:18:
De PS3 zelf is in iedergeval ontzettend stil, dus dat is al goed. Ik vraag me nog af wat die accounts nou eigenlijk voor nut hebben. Heeft dat ook met de savegames te maken? Of staat dat er totaal los van?
Ik dacht dat de savegames ook op account stonden, maar het handigst zijn die accounts om verschillende PSN-accounts aan te maken. Zo heb ik een sopsop account, met bijbehorend PSN-NL account en een sopsopUSA account, met bijbehorend PSN-US account.

De PSN-stores zijn namelijk niet identiek. Op met name de USA en JP store verschijnen veel demo's die hier pas later uitkomen. Enige nadeel is dat je er niets kunt aanschaffen, althans: da's mij met een postbankcard niet gelukt ivm het op moeten geven van een Amerikaans billing address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

J_Velsink schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:20:
Ik ben sinds gister, net als zovelen van jullie de trotse eigenaar van een PS3. Ik heb deze alleen niet gekocht maar via een abonnement verkregen.
Nu heb ik dus alleen de ps3 doos met alle toebehoren gekregen.

Mijn vraag is dus, zit er in de doos een garantiebewijs oid wat genoeg is om hem te kunnen laten repareren of in de toekomst als ik de ps3 zou verkopen als garantiebewijs te kunnen leveren.
Misschien denk je kijk eventjes in je doos;), maar ik zit op mijn werk...
Als ik dit niet het geval is dan moet ik vandaag de webwinkel maar eens gaan bellen.
Normaal gesproken is je aankoopbon je garantiebewijs.. er zit geen certificaat oid in de doos.

Overigens is het registreren van je PS3 en daarbij opgeven van de aankoopdatum (dag dat je `m binnenkreeg) al voldoende voor garantie als ik me niet vergis :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Fear en sopsop,
bedankt voor de uitleg.

Die centimeter missen vind ze dan wel weer erg. Om zoiets kan je nog ruzie krijgen. :|
Ik laat het wel lekker zo, misschien dat het ze ooit niet gaat boeien.

Ik ben zelf niet echt van plan om dingen in zo'n store te kopen, dus wat dat betreft hoef ik niet echt een US of JP account te hebben. Maar voor demo's kan het wel handig zijn. Ik ga eens kijken.

Wat me trouwens opvalt dat er mensen in de winkels staan die makkelijk 50 euro of meer voor een HDMI kabel uit geven. Sony zelf geeft in de handleiding aan dat je nooit meer dan 20 euro moet betalen. Ikzelf vind een dure kabel voor digitale signalen ook best wel onzin.
Tot nu toe ziet het er gewoon ontzettend goed uit. Enchanted lijkt me niet speciaal voor Blu-Ray opgenomen te zijn. Ik zie namelijk bewegende waas op sommige plekken. Dit heb ik bij bijvoorbeeld GTA dan weer niet. Ik verwacht ook dat computer animatie films er beter uit zien. Maar op die afstand is Enchanted gewoon heel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arunia schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:53:
Wat me trouwens opvalt dat er mensen in de winkels staan die makkelijk 50 euro of meer voor een HDMI kabel uit geven. Sony zelf geeft in de handleiding aan dat je nooit meer dan 20 euro moet betalen. Ikzelf vind een dure kabel voor digitale signalen ook best wel onzin.

Tot nu toe ziet het er gewoon ontzettend goed uit.
Ik verwacht ook dat computer animatie films er beter uit zien.
Typisch dat Sony zegt geen kabel te kopen van meer dan €20,- en dat hun HDMI-kabel een adviesprijs heeft van €29,99 :+

Maar mensen die voor €99,- een HDMI kabel van 1 meter kopen van het merk MonsterCable ofzo zijn gewoon onwetend. Digitaal is inderdaad digitaal, maar die discussie is al vaker gevoerd....
Ik zelf heb hier kabels van €35,- liggen. Maar dat is meer omdat ik nogal veel apparatuur bij elkaar heb staan en eerst last had van interferentie door de ADSL kabels, maar wat dikkere scart en HDMI kabels en alles was opgelost. Wellicht was die HDMI niet nodig geweest aangezien dat dus een digitaal signaal is, maar als je dan toch eenmaal bezig bent...

En als je echt een mooie Blu-ray DVD wilt bekijken koop dan inderdaad een animatiefilm. Ratatouille, Cars en The Simpsons zijn echt zwaar mooi. Zelfs nadat je die dvd's in ge-upscaled hebt bekeken zal je je nog verbazen als je ze op Blu-ray hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik vroeg me af of er op het moment nog ergens een goede actie loopt voor de ps3 icm met gta 4. Dit aangezien ik er ook graag één wil gaan aanschaffen. Ik heb bij flink wat winkels zitten zoeken maar volgens mij lopen er op het moment niet echt speciale acties of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:02:
[...]

Typisch dat Sony zegt geen kabel te kopen van meer dan €20,- en dat hun HDMI-kabel een adviesprijs heeft van €29,99 :+

Maar mensen die voor €99,- een HDMI kabel van 1 meter kopen van het merk MonsterCable ofzo zijn gewoon onwetend. Digitaal is inderdaad digitaal, maar die discussie is al vaker gevoerd....
Ik zelf heb hier kabels van €35,- liggen. Maar dat is meer omdat ik nogal veel apparatuur bij elkaar heb staan en eerst last had van interferentie door de ADSL kabels, maar wat dikkere scart en HDMI kabels en alles was opgelost. Wellicht was die HDMI niet nodig geweest aangezien dat dus een digitaal signaal is, maar als je dan toch eenmaal bezig bent...

En als je echt een mooie Blu-ray DVD wilt bekijken koop dan inderdaad een animatiefilm. Ratatouille, Cars en The Simpsons zijn echt zwaar mooi. Zelfs nadat je die dvd's in ge-upscaled hebt bekeken zal je je nog verbazen als je ze op Blu-ray hebt :)
Dat idee heb ik dus ook. Ik heb zelfs een HDMI kabel van 12,50 euro en ik zie geen kwaliteitsverschil tov een vriend van mij met een kabel van 80 euro. Kwalitatief zullen het best betere kabels zijn maar ik zie het verschil in beeldkwaliteit niet. Mischien dat ze beter magnetisch afgeschermd zijn? Maar zolang je geen digitale ruis hebt, en die is altijd overduidelijk aanwezig, denk ik dat het onzin is om een dure kabel te kopen. Of heb ik het mis?
Blueone schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:05:
Ik vroeg me af of er op het moment nog ergens een goede actie loopt voor de ps3 icm met gta 4. Dit aangezien ik er ook graag één wil gaan aanschaffen. Ik heb bij flink wat winkels zitten zoeken maar volgens mij lopen er op het moment niet echt speciale acties of wel?
Beter zoeken ;)

Neckerman
Dimension Plus

Goedkoper vind je ze denk ik ook niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Kenny_026 op 16-05-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Intertoys €439
Rotterdam Coolsingel had hem nog en Spijkenisse. Voor de rest geen idee. Ik zou die in iedergeval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Neckerman voor 439 en dan kun je ook nog een kortingscode van €7,50 gebruiken van hier.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
net even een ps3 gehaald met grand turismo 5 + gta 4 voor 460 euro :) bij de intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Gisteren daar nog even doorheen gebladerd om te zien hoe het eruit ziet. Ze baalde van de zwarte balken, maar dat is gewoon een standaard.
Veel mensen lijken niet te begrijpen dat het merendeel der films opgenomen wordt in 2,35:1 en niet de 16:9 verhouding van breedbeeldschermen. Logischerwijs hou je dus altijd bij dergelijke films zwarte balken boven en onder, zelfs op een breedbeeld TV. Get used to it.

Zoom is ranzig. Je verliest film en het vernaggelt ook de scherpte van je beeld omdat je aan resolutie verliest.
Enchanted lijkt me niet speciaal voor Blu-Ray opgenomen te zijn.
Films zijn of digitaal of analoog opgenomen. In het eerste geval heb je in principe perfect beeld. Je verliest in elk geval niets in de transfer naar BR. Als je analoog materiaal hebt, dan is de resolutie daarvan na digitalisering vele malen hoger dan full-HD materiaal, daar zit het probleem niet. Het probleem is de filmruis en kwaliteit van de codec en transfer naar BR, en daarom zal je bij analoog materiaal in meer of mindere mate imperfecties zien.

Er is dus niet zoiets als 'speciaal voor BR opgenomen'.

[ Voor 35% gewijzigd door Dr. Strangelove op 16-05-2008 10:57 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

DynaByte heeft ook nog de GTA4 pack voor 439,- Heb hem zelf ook besteld daar, alleen nog niet binnen. :'(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:53:
[...]

Veel mensen lijken niet te begrijpen dat het merendeel der films opgenomen wordt in 2,35:1 en niet de 16:9 verhouding van breedbeeldschermen. Logischerwijs hou je dus altijd bij dergelijke films zwarte balken boven en onder, zelfs op een breedbeeld TV. Get used to it.

Zoom is ranzig. Je verliest film en het vernaggelt ook de scherpte van je beeld omdat je aan resolutie verliest.
[...]
Films zijn of digitaal of analoog opgenomen. In het eerste geval heb je in principe perfect beeld. Je verliest in elk geval niets in de transfer naar BR. Als je analoog materiaal hebt, dan is de resolutie daarvan na digitalisering vele malen hoger dan full-HD materiaal, daar zit het probleem niet. Het probleem is de filmruis en kwaliteit van de codec en transfer naar BR, en daarom zal je bij analoog materiaal in meer of mindere mate imperfecties zien.

Er is dus niet zoiets als 'speciaal voor BR opgenomen'.
Ok, helemaal helder. Vooral dat laatste deel.
Ikzelf vind overigens zoom ook ontzettend ranzig. Het zal niet veel zijn wat je verliest, maar ik vind het hoe dan ook té veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Ik heb met een us ps2 destijds gewoon hulp gekregen in Nederland, ik weet echter niet meer of ik geld moest betalen of niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:09:
[...]

WipeOut HD zou toch ook halverwege mei in de store komen?
Want ben wel weer toe aan wat nieuws.
GTA 4 begint toch wel weer wat te vervelen, dus een afwisseling met een game als WipeOut zou dan wel tof zijn :)

Of is die game verplaatst naar een andere datum (heb dit topic niet al te intens gevolgd de laatste week :$).
De SP zegt dat Wipeout 22 of 29 mei uitkomt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd
  • Laatst online: 20-08 13:47

Gepperd

Burp!

De PS3 staat bij vele bekend als een stille machine, echter sinds ik een vervangende PS3 (40GB) heb ontvangen (vanwege het bekende disc lees probleem) is dat bij mij omgedraaid.

Zodra de PS3 zich maar een beetje gaat 'inspannen' dan gaat de blower op stand 'Föhn'. Gewoon met muziek luisteren of HD film kijken is er niks aan de hand lekker stil zoals vroeger. Maar bij GTA IV of zelfs bij DVD kijken (met Upscale op volledig) gaat de waaier aan om niet meer uit te gaan (pas na uit en inschakelen keert de kalmte even paar minuten terug). Dit terwijl ik me vorige PS3 nooit gehoord heb, dus de plaatsing staat daardoor niet ter discussie lijkt me.

Mensen met dezelfde ervaringen? Is er iets aan te doen (Externe fan in tv meubel om meer lucht te laten circuleren?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Ja, daar is iets aan te doen: terugbrengen.

Is gewoon niet goed.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ja bij mij is GTA VI ook een aanslag op de fan, ik heb gelezen dat dit altijd gebeurd bij GTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Hoe vet!!
Sony claimed that all Firmware 2.35 did was "improve stability of some PS3 titles". Well, it turns out that the YouTube compatibility is one of those secret updates that occasionally make it unannounced into a PlayStation 3 firmware update. The functionality was added to the via Version 2.35 of the firmware.

At the moment, Mainichi Issyo (the crazy cat game downlaodable only on off the Japanese store) is the only title to do so.

Videos are captured at 320x240, 30 frames per second and saved in an MPEG-4 file at 768kbps. Sound is recorded at 64kbps in AAC format. The maximum clip length is ten minutes.

Upon selecting to finish their recording sessions, players are given the choice of either saving their clips to the hard disk or uploading them to YouTube. Choose the latter option, and you're prompted for your YouTube user name and password. The game then uploads the clip on the spot, showing a progress bar while you wait for the upload to complete.
Bron: PSBeyond

Stel je voor (na een update) GTAIV spelen, en gewoon ff op record drukken, vette stunt doen of wat dan ook. Stop drukken, uploaden naar youtube and boom! No more shaky webcams. Think of the possibilities :)

Filmpje:http://www.gametrailers.com/player/usermovies/217091.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Bij het spelen gaat die Fan niet bij mij draaien maar bij Internet Browser is het wat anders. Komt dit door de WLAN Adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
EgoPro schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:32:
Ja bij mij is GTA VI ook een aanslag op de fan, ik heb gelezen dat dit altijd gebeurd bij GTA
GTA VI wordt dat zeker! Ik neem aan dat je GTA IV bedoelt...
Mijn PS3 staat vrij en op zijn kant, en heeft geen enkel probleem om GTA te draaien zonder extra fanspeed. Maar misschien heb ik mazzel?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Arunia schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:09:
[...]

Ok, helemaal helder. Vooral dat laatste deel.
Ikzelf vind overigens zoom ook ontzettend ranzig. Het zal niet veel zijn wat je verliest, maar ik vind het hoe dan ook té veel.
Daar komt dan nog bij, je kijkt een 1080p film van blu-ray (dus encoded 1920x1080 pixels. op je 1080p tv. Als je een beetje een goede tv hebt, heb je dus 1 op 1 pixel mapping. Door de gaan stretchen verpest je niet alleen de geometrie van het beeld, je gooit ook de mooie 1 op 1 pixelmapping die hdmi biedt overboord.
Ok, als ik de simpsons ofzo kijk zoom ik ook, want dat ziet er sowieso crap uit. Maar films moet je gewoon in het orginele formaat kijken, inclusief zwarte balken (nou ja, het hoeft niet, maar dan had je net zo goed een blokker lcdtv kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepperd
  • Laatst online: 20-08 13:47

Gepperd

Burp!

chrisboers schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:29:
Ja, daar is iets aan te doen: terugbrengen.

Is gewoon niet goed.
Uhm dan ben ik de ps3 weer voor 4 weken kwijt... Want ps3 is afkomstig uit servicecenter van Sony, daarnaast is het de vraag of ze dat ding wel terugnemen met deze 'kwaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel verrot dat je met bluray en een breedbeeld tv nog steeds zwarte balken hebt. Remaster (of hoe heet dat) die films gewoon zodat het netjes fullscreen is met 1:1 pixelmapping zou ik zeggen. Ik heb thuis geen 1:2.35 ofzo biosscherm en ik gok dat dat voor de meerderheid geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:17:
Ik vind het wel verrot dat je met bluray en een breedbeeld tv nog steeds zwarte balken hebt. Remaster (of hoe heet dat) die films gewoon zodat het netjes fullscreen is met 1:1 pixelmapping zou ik zeggen. Ik heb thuis geen 1:2.35 ofzo biosscherm en ik gok dat dat voor de meerderheid geldt.
Hoe wil je het remasteren dan? Dan moet je toch gaan snijden in het beeld. Wat maken die zwarte balken nou uit? Als je er echt last van hebt moet je misschien een beamer halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Gepperd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Uhm dan ben ik de ps3 weer voor 4 weken kwijt... Want ps3 is afkomstig uit servicecenter van Sony, daarnaast is het de vraag of ze dat ding wel terugnemen met deze 'kwaal'.
Dan kan je alleen proberen wat al eerder gezegd is: PS3 op zijn kant zetten, vrij, niet in kast, en niet in de zon. Eventueel met een stofzuiger kijken of er veel stof in zit.
Werkt dat allemaal niet dan OF er mee leren leven, OF terugsturen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zou niet willen. Neem bv. de nederlandse uitgave van 16 Blocks deze is wel beeld vullend maar zo heeft de maker het niet bedoeld. De VS uitgave heeft wel zwarte balken zoals het hoort daarom heb ik hem daar van dan gehaald. Deze is gelukkig regio vrij. Ik denk dat de echt film liefhebbers geen probleem heeft met deze zwarte balken als het zo bedoeld is. Er zijn ook films die wel beeld vullend zijn en horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Net m'n 10/100Mbit routertje aan een vriend verkocht omdat ik op Gbit over wilde stappen (lijkt mij dat een filmpie copyen dan wat sneller zal moeten gaan, althans hoop ik).

Nu vallen de prijzen mij enorm tegen van die routers. Zijn er mensen die er toevallig een hebben en zodoende een advies kunnen geven. Heb er niet veel verstand van dus instellen en configgen moet wel redelijk makkelijk gaan ;)

Nu zie ik bijv. een Linksys RVS4000 VPN Router staan, zoiets vind ik qua prijs nog net okay (hoeft geen wireless ondersteuning te hebben, doe alles met kabeltje).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 06:26
Brad Pitt schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:16:
Net m'n 10/100Mbit routertje aan een vriend verkocht omdat ik op Gbit over wilde stappen (lijkt mij dat een filmpie copyen dan wat sneller zal moeten gaan, althans hoop ik).

Nu vallen de prijzen mij enorm tegen van die routers. Zijn er mensen die er toevallig een hebben en zodoende een advies kunnen geven. Heb er niet veel verstand van dus instellen en configgen moet wel redelijk makkelijk gaan ;)

Nu zie ik bijv. een Linksys RVS4000 VPN Router staan, zoiets vind ik qua prijs nog net okay (hoeft geen wireless ondersteuning te hebben, doe alles met kabeltje).
waarom niet gewoon een switch tussen jouw PC en je PS3? die zijn nog geen 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Frank J. schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:19:
[...]
waarom niet gewoon een switch tussen jouw PC en je PS3? die zijn nog geen 40 euro.
Oh ik dacht dat je een router nodig had om tegelijkertijd met de PC en PS3 online te kunnen zijn. Ik kan dus ook met een switch terwijl de PC aan het downloaden is bijv. de PS3 store in gaan en dergelijke?? Enige dat ik wil is zowel met PC als PS3 tegelijk online zijn en data kunnen streamen van de PC naar de PS3. Als dáár een switch al voldoende voor is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Ik wil de film zien zoals die bedoeld is door de regiseur. Als je films hebt in 2.35:1 aspect ratio's of nog breder, dan betekent dat balken boven en onder. Ik heb daar geen enkele moeite mee. Liever een paar balken dan dat er informatie uit het beeld wordt weggesneden om cultuurbarbaren tevreden te stellen.

Goed:

Afbeeldingslocatie: http://www.highdefdigest.com/images/post/3/3025/original.jpeg

Fout:

Afbeeldingslocatie: http://www.highdefdigest.com/images/post/3/3019/original.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Je had beter je router kunnen houden en een GBit switch bij kopen, nu ben je alsnog veroordeelt tot het aanschaffen van beide... een router met 1000baseT ingebouwd is vaak aan de prijzige kant, als ze uberhaupt al verkrijgbaar zijn

@hierboven, idd, ik heb ook veel liever de film zoals deze 'bedoeld' is door de regisseur, er gaat vaak zoveel detail verloren van shots met het uitvullen van beelden... Al is het wel een reden een film 2x te kijken :P

[ Voor 32% gewijzigd door KeeZ op 16-05-2008 15:40 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Gepperd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:21:
Mensen met dezelfde ervaringen? Is er iets aan te doen (Externe fan in tv meubel om meer lucht te laten circuleren?)
Ik heb het sinds de combinatie van GTA IV en het warme weer. Valt het niet toevallig daarmee samen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb ook liever een film zoals deze bedoeld is. Maar ja, vrouwen he. >_>
Ik zie wel hoe het verloopt allemaal. Kan best zijn dat ze het op een gegeven moment heel erg vervelend vind. Ikzelf vind die kleinere balkjes die we krijgen (is dus niet volledig gevult) iritanter dan grotere zwarte balken, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
KeeZ schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:38:
Je had beter je router kunnen houden en een GBit switch bij kopen, nu ben je alsnog veroordeelt tot het aanschaffen van beide... een router met 1000baseT ingebouwd is vaak aan de prijzige kant, als ze uberhaupt al verkrijgbaar zijn
Dus met de huidige (Sitecom DC-202 10/100Mbit router/switch) kan ik gewoon een Gbit switch bijkopen en dan WEL met Gbit snelheid data pompen van de pc naar de PS3? Dat vind ik echt heel vaag. Jammer ben ik in dit soort materie totaal niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Brad Pitt schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:34:
[...]

Oh ik dacht dat je een router nodig had om tegelijkertijd met de PC en PS3 online te kunnen zijn. Ik kan dus ook met een switch terwijl de PC aan het downloaden is bijv. de PS3 store in gaan en dergelijke?? Enige dat ik wil is zowel met PC als PS3 tegelijk online zijn en data kunnen streamen van de PC naar de PS3. Als dáár een switch al voldoende voor is... :P
Je hebt wel nog steeds een router nodig, maar aan de LAN-zijde van de router (willekeurige poort) hang je dan een Gbit switch, en alle Gbit apparatuur aan die switch kunnen dan onderling op Gbit communiceren.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Mijn PS3 staat in een meubel. De achterzijde is open. Bij het streamen van muziek vanaf m'n laptop kan ik het deurtje gewoon dichtlaten...maar bij games en het kijken van dvd's wordt de PS3 te warm en gaat ie al snel op stand 'Föhn'. Deurtje openlaten dan maar. Hoor ik de fan wel wat blazen maar is verre van storend omdat het geluid op normaal niveau van mijn tv niet wordt overstemd.

Uiteraard zal bij hogere temperaturen in de woonkamer de fan van de PS3 ook meer van zich laten horen. Beter is dan ook hem niet in een meubel te zetten maar inderdaad op z'n kant er boven op.
Zo kan ie z'n warmte het beste kwijt. Ik heb overigens de 40GB versie. Een maat van me had deze versie ook en die begon na 5 minuten al heftig te blazen, ongeacht wat hij deed. Hij heeft hem teruggebracht en kreeg er een 60Gb versie voor in de plaats (vermoedelijk wel een gereviseerde). Deze is gewoon stil.

Bij mijn PS3 gaat de fan geleidelijk aan wat harder draaien, wat normaal is.

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Tankbuster schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:49:
Bij het spelen gaat die Fan niet bij mij draaien maar bij Internet Browser is het wat anders. Komt dit door de WLAN Adapter?
Bij mij gaat het systeem ook harder blazen bij het surfen. Dit terwijl je zou zeggen dat dit geen enorme aanslag op de hardware is... Niet overal is een logische uitleg voor denk ik dan maar.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik zie hier vanalles staan over Gbit routers maar heeft de ps3 wel een 1000 Mbit netwerkadapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:25:
Ik zie hier vanalles staan over Gbit routers maar heeft de ps3 wel een 1000 Mbit netwerkadapter?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoekie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02 16:01
De D-Link Dir 655 heb ik en bevalt mij uitstekend. Echt super icm de PS3, Usenet en glasvezel.
Downloadsnelheid (bedraad) van 11,5 MB/s via XSNews. :P

wireless n-router dlink dir655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Mini F.A.Q.
Waarom is het beter om de PS3 op z'n kant te hebben?
A: Warme lucht stijgt naar boven,maar erg handig als de zijkant ventilatie geblokkeerd is, kijk maar eens na. Daar zit een of andere plaat voor ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gnoekie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:39:
De D-Link Dir 655 heb ik en bevalt mij uitstekend. Echt super icm de PS3, Usenet en glasvezel.

Waar woon jij dan wel niet.

:'( Hier slechts 700KB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heeft natuurlijk ook te maken met het feit hoe ver zo een centrale van je huis verwijderd is he ;)

En natuurlijk spelen er ook nog wel andere factoren mee.

[ Voor 4% gewijzigd door PcManiaxx op 16-05-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:33:
[...]De SP zegt dat Wipeout 22 of 29 mei uitkomt.
Heb je dat dan zeker pas veranderd???
Want zou toch zweren dat er vorige keer nog gewoon "May 2008" stond...

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik ben sinds vandaag ook bezitter van een gloednieuwe PS3.

Voor 369EUR gekocht bij de mediamarkt (zonder spel) in middelburg plus GTA4 voor 48E bij de mediamarkt in R'dam Alex (was daar toevallig :) )

Goedkoper dan de bundel denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:11
Kakaroto schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:27:
Ik ben sinds vandaag ook bezitter van een gloednieuwe PS3.

Voor 369EUR gekocht bij de mediamarkt (zonder spel) in middelburg plus GTA4 voor 48E bij de mediamarkt in R'dam Alex (was daar toevallig :) )

Goedkoper dan de bundel denk ik zo :D
Goeie deal, ik heb voor de GTA4 ''pack'' nog 440 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 19:27:
[...]

Heb je dat dan zeker pas veranderd???
Want zou toch zweren dat er vorige keer nog gewoon "May 2008" stond...

:>
Behoorlijk poosje geleden alweer. ;) Sony heeft een releaselijst uitgegeven, Wipeout is iets verplaatst:

• Hot Shots Golf: Open Tee 2 (PSP) -- June 3, 2008
• Secret Agent Clank (PSP) -- June 17, 2008
• wipEout HD (PSN) -- Summer 2008
• Elefunk (PSN) -- Summer 2008
• PixelJunk Eden (PSN) -- Summer 2008
• SIREN: Blood Curse (PSN) -- Summer 2008
• SOCOM: US Navy SEALs Confrontation (PS3) -- September 16, 2008
• LittleBigPlanet (PS3) -- October 2008
• NBA 09 (PS3, PSP, PS2) -- Fall 2008
• BUZZ! Quiz TV (PS3) -- Fall 2008
• BUZZ! Master Quiz (PSP) -- Fall 2008
• MotorStorm Pacific Rift (PS3) -- Fall 2008
• Resistance 2 (PS3) -- Fall 2008
• Killzone 2 (PS3) -- February 2009

Er gaat een hardnekkig gerucht over het internet dat EGM bevestigd heeft gekregen dat Bioshock naar de PS3 in september dit jaar komt. Dat zou erg leuk zijn! Lijkt mij een leuk spel. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Arx op 16-05-2008 20:40 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JAAAA wipeout weeeeeeer verschoven, ongeloofelijk! :/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
ik dacht dat singstar 3 in juli zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Arx schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:38:
Er gaat een hardnekkig gerucht over het internet dat EGM bevestigd heeft gekregen dat Bioshock naar de PS3 in september dit jaar komt. Dat zou erg leuk zijn! Lijkt mij een leuk spel. :)
Ik hoop ook dat t waar is. Ik heb m niet voor de 360 gekocht, maar voor de PS3 zal ik m wel direct halen denk ik :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Maakt het nou nog wat uit of je je ps3 staand of liggend neerzet? Of was dat alleen belangrijk bij de xbox360 in verband met discs die beschadigd werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Ik vroeg me of of je ook het lettertype van het menu etc kan vergroten want ik vind het nu namelijk erg klein en ik kan het nergens in het menu terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
kadoendra schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:28:
Maakt het nou nog wat uit of je je ps3 staand of liggend neerzet? Of was dat alleen belangrijk bij de xbox360 in verband met discs die beschadigd werden?
Dat was bij de Xbox360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb deze vraag ook bij ps3 als media centre gepost, maar het gaat daar vooral om software op de ps3, vandaar dat ik mijn vraag ook hier stel.

Ik game (en kijk films) met veel plezier op mijn ps3. Op het moment heb ik het geluid nog gewoon over mijn tv (Toshiba 42x3000p) lopen, maar om de ervaring compleet te maken wil ik toch liever de audio uit betere, niet geintegreerde speakers hebben.

Door mijn huis-inrichting gaat dat ALTIJD een 2.1 set up worden.

Nu zit ik dus aardig in dubio. Ga ik voor een 2.1 home cinema-set voor rond de 700-800. Of ga ik voor een losse receiver, met twee speakers. Beide opties gaan me evenveel kosten ongeveer, alhoewel ik bij de home cinema wel een vervelend gevoel heb, omdat ik ook betaal voor een dvd/cd speler die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb.

Om de beslissing te kunnen maken zijn er een paar dingen belangrijk, waar ik maar geen antwoord op kan vinden.

1. ) Kan ik de geluid via hdmi op mijn speakers krijgen. Iemand in de mediamarkt vertelde mij dat dat kon met receiver. Hij vertelde ook dat er dan maar 1 kabel naar tv ging!? Dus ps3 --> receiver --> tv, alles met hdmi kabel?
Als dit al kan, worden dan ook echt alle audio-types doorgegeven of alleen Dolby True HD etc.

2. ) Als ik met een 2.1 home cinema set werk en dus de ps3 via composiet aansluit op de receiver (die ook al voorzien is van dvd/cd speler), loopt dan alles goed sync en heeft dit prestaties die een losse reciever met qualiteits speakers een beetje benaderen, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:54:
1. ) Kan ik de geluid via hdmi op mijn speakers krijgen. Iemand in de mediamarkt vertelde mij dat dat kon met receiver. Hij vertelde ook dat er dan maar 1 kabel naar tv ging!? Dus ps3 --> receiver --> tv, alles met hdmi kabel?
Als dit al kan, worden dan ook echt alle audio-types doorgegeven of alleen Dolby True HD etc.
Deze setup heb ik thuis:

PS3 -> HDMI -> Denon AVR-4306 -versterker > HDMI -> Panasonic 42PZ85 tv

Met mijn 2 1/2 jaar oude versterker kan ik alle functionaliteit van de PS3 benutten incl Dolby TrueHD/DTS HD, 1080p, etc. Het aardige is dat je voor Dolby True HD/DTS HD normaliter HDMI 1.3 nodig hebt, maar omdat de PS3 dat naar PCM converteert is HDMI 1.1 ook voldoende om die formaten af te spelen. Verder kan mijn versteker analoog beeld "maar" upscalen naar 720/1080i maar kan hij wel 1080p gewoon over HDMI doorgeven.

Ik heb meerdere HDMI- en component-inputs zodat ik al mijn AV-bronnen via mijn versterker naar de TV kan laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Toch veel Denon owners hier valt me op.

Ik zelf moet nog een optisch kabeltje bij halen om mijn nieuwe PS3 aan mijn Denon AVR1306 aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:50:
[...]

Deze setup heb ik thuis:

PS3 -> HDMI -> Denon AVR-4306 -versterker > HDMI -> Panasonic 42PZ85 tv

Met mijn 2 1/2 jaar oude versterker kan ik alle functionaliteit van de PS3 benutten incl Dolby TrueHD/DTS HD, 1080p, etc. Het aardige is dat je voor Dolby True HD/DTS HD normaliter HDMI 1.3 nodig hebt, maar omdat de PS3 dat naar PCM converteert is HDMI 1.1 ook voldoende om die formaten af te spelen. Verder kan mijn versteker analoog beeld "maar" upscalen naar 720/1080i maar kan hij wel 1080p gewoon over HDMI doorgeven.

Ik heb meerdere HDMI- en component-inputs zodat ik al mijn AV-bronnen via mijn versterker naar de TV kan laten lopen.
Bedankt voor je reactie!! :)

En dit is de enige connectie die je hebt? Dus al je audio loopt ook via hdmi, zonder problemen? Is dat ook zo met gebrande dvd's of cd's?

Als dat vlekkeloos gaat heeft het waarschijnlijk toch mijn voorkeur boven een 2.1 home cinema set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:05:
[...]
Bedankt voor je reactie!! :)

En dit is de enige connectie die je hebt? Dus al je audio loopt ook via hdmi, zonder problemen? Is dat ook zo met gebrande dvd's of cd's?
Ik heb de PS3 alleen via HDMI aangesloten dus alles wat ik daarop afspeel (CDs, DVDs, MP3s, etc) gaat natuurlijk daarover. HDMI doet tenslotte zowel beeld als geluid.Het voordeel van HDMI is dat het veel meer bandbreedte tot zijn beschikking heeft dan een optische SPDIF-kabel, dus 7-kanaals geluid 96Khz 24-bit is geen probleem (mits je versterker het aankan). De PS3 kan ook geluid upscalen: CDs worden zo als 176.4Khz ipv 44.1Khz afgespeeld.Omdat ik de originele 60GB PS3 heb kan ik ook surround SACDs afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
Shiver23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:31:
Ontwikkelen voor PS3 en overzetten naar 360 gaat ook makkelijker vanwege het geheugen.

M.b.t. de nieuwe firmware update: niemand die nog andere toevoegingen/bugfixes heeft gevonden behalve de 'improve[d] stability of some PS3 titles'? Dacht namelijk dat Sony minder firmwares uit wilde geven. Met dit soort updates lijkt dat niet echt te kloppen.
Sony had wat problemen met hun netwerk icm sommige games, die daardoor niet meer werkte soms, dat hebben ze waarschijnlijk hiermee opgelost.
Boeboe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:35:
Zoveel zijn de graphics toch niet verbeterd? Een van de knapste spellen blijft GT4 en dat is toch ook al meer dan 4 jaar oud. Nieuwere ps2 releases hebben nog altijd last van sterke aliasing (zelfs in het zeldzame geval dat het uberhaupt progressive scan ondersteunt) en zien er nog altijd stukken minder scherp uit dan dreamcast games.
Ze zijn enorm veranderd, bekijk de launch games en dan God of War 2. (Er was nog een game die net daarvoor was uitgekomen die ook heel erg mooi eruit zag maar weet ff niet meer welke dat is)
Arx schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:38:
Gerucht? Dat is vorige maand al aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha nee hoor. Dat gerucht gaat al sinds de release de ronde, dus perbericht graag, anders ist lulkoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueone schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:29:
Ik vroeg me of of je ook het lettertype van het menu etc kan vergroten want ik vind het nu namelijk erg klein en ik kan het nergens in het menu terugvinden
Moet je een bril opzetten en beter in het menu kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
1shot1kill schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 03:14:
[...]

Is niet aangekondigd vorige maand. Het gerucht dat Bioshock naar de PS3 gaat komen bestaat al heel lang. Maar EGM schijnt het exclusief te mogen aankondigen binnenkort in hun blad. Naja, binnenkort weten we meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gnoekie schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:39:

Da's zeker een mooi ding ja! Enige dat ik eigenlijk nog (van iemand) zou willen weten is wat voor snelheden je mag verwachten als je via een Gbit netwerk iets copied vanaf de PC naar de PS3. Nu gooi ik soms een 10GB filmpie op die manier erheen maar dat duurt best even. Gaat dat met Gbit dan wayyyy sneller of valt dat relatief tegen... (ik vind iets vanaf externe HD naar de PS3 kopieëren ook niet bepaald snel gaan, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Jullie moeten eens tevreden zijn met jullie internetverbinding. Ik woon hier in een dorp en heb een 2MB verbinding( 276 kb/s) en hoger kan het hier niet :( en heb ook nog eens WLAN 50 % . Terwijl wat verder op gewoon DSL 64000 is( 4 KM verderop btw :P ). Heb Overlord Demo en is echt mooi, maar ik zie dat het splitscreen kan in Full Version. Maar hoe is dat dan :S? Kan me er niks bij voorstellen. Kent iemand nog een goedkope plaatsje om Rainbow Six Las Vegas 2 te halen? (Niet Importern, heb een SD :) ).

[ Voor 3% gewijzigd door Tankbuster op 17-05-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tankbuster schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:44:
Jullie moeten eens tevreden zijn met jullie internetverbinding. Ik woon hier in een dorp en heb een 2MB verbinding( 276 kb/s) en hoger kan het hier niet :( . Terwijl wat verder op gewoon DSL 64000 is( 4 KM verderop btw :P ). Heb Overlord Demo en is echt mooi, maar ik zie dat het splitscreen kan in Full Version. Maar hoe is dat dan :S? Kan me er niks bij voorstellen. Kent iemand nog een goedkope plaatsje om Rainbow Six Las Vegas 2 te halen? (Niet Importern, heb een SD :) ).
Het gaat hier niet over de internetverbinding maar over de interne netwerkverbinding. ;)
Brad Pitt schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:17:
[...]

Da's zeker een mooi ding ja! Enige dat ik eigenlijk nog (van iemand) zou willen weten is wat voor snelheden je mag verwachten als je via een Gbit netwerk iets copied vanaf de PC naar de PS3. Nu gooi ik soms een 10GB filmpie op die manier erheen maar dat duurt best even. Gaat dat met Gbit dan wayyyy sneller of valt dat relatief tegen... (ik vind iets vanaf externe HD naar de PS3 kopieëren ook niet bepaald snel gaan, vandaar)
Ik heb zelf ook een DIR-655 en er een PS3 aan hangen. Op mijn NAS heb ik een UPnP media server draaien en ik kan zeggen dat een Gbit verbinding dan iig geen problemen oplevert met het streamen van een 50GB Blu-Ray film. (MPEG 4 of VC-1)

Echt iets rechtstreeks naar de PS3 kopieren doe ik dus niet, maar onderling tussen mijn NAS en Workstation haal ik ongeveer 80MB/sec. Het zal vast niet de limiet zijn omdat het geen RAID <=> RAID is, maargoed, de router moet in ieder geval geen belemmering zijn voor de PS3 omdat er maar een 2.5" schijf in zit en je die 80MB/sec dus al nooit gaat halen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Had overlord op de PC, dus heb niet echt de neiging om hem ook op de PS3 te downloaden. En das ook nog eens alleen de demo :)
Keb wel een probleempje met GRID. Als ik een custom match zoek, en hij kan de server niet joinen, en ik probeer een nieuwe custom match te joinen, loopt de PS3 vast. Wel hoor ik het geluid door lopen maar kan ik niks anders doen dan de aan/uit knop in drukken achterop de PS3. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:17:
PlayStation 3 owner meld zich!

Foto's van zijn schat:
[afbeelding]
[afbeelding]

Jup, een witte. Die heb ik overigens nog nooit gezien in Nederland? :o
Looks nice... maar dit
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Ik bel gewoon naar Sony, garantie is garantie. Maar hij is gewoon niet stuk en hij gaat het ook niet. ;)
Lol ik heb 3 min lang zitten lachen om deze opmerking. Naïef zijn is soms schattig maar bij zoiets niet. Dat is gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik zit voor de aanschaf van de PS3 toch nog met een vraag.

Ik bezit over een Iiyama ProLite E2200WS-B1 tft, deze heeft een VGA en DVI aansluiting. Er zit hier een HTPC op aangesloten. Deze HTPC heeft ook een HDMI aansluiting.

Nu heb ik nu de HTPC via een HDMI -> DVI adapter aangesloten op de tft. Straks met de PS3 heb ik verschillende opties:

- De HTPC op VGA en de PS3 de HDMI -> DVI kabel op de tft.
- De HTPC via HDMI -> DVI op de DVI en de PS3 op 1 of andere manier op de VGA.
- Een switch voor 2 DVI kabels.

Wat lijkt jullie de beste oplossing? Of hebben jullie andere ideeën?

[ Voor 3% gewijzigd door Rebunted op 17-05-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
J-Media schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:57:

Ik bezit over een Iiyama ProLite E2200WS-B1 tft, deze heeft een VGA en DVI aansluiting. Er zit hier een HTPC op aangesloten. Deze HTPC heeft ook een HDMI aansluiting.

Nu heb ik nu de HTPC via een HDMI -> DVI adapter aangesloten op de tft. Straks met de PS3 heb ik verschillende opties:

HTPC op de dsub (VGA) en je PS3 op de DVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Looks nice... maar dit

[...]

Lol ik heb 3 min lang zitten lachen om deze opmerking. Naïef zijn is soms schattig maar bij zoiets niet. Dat is gewoon dom.
Bij de PS3 kan je die aanname wel maken zonder "dom" te zijn ;) Overigens mooi apparaat om te zien, zo'n witte PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
E2TK schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:08:
[...]

HTPC op de dsub (VGA) en je PS3 op de DVI
En waarom? Is het verschil van VGA of DVI op de HTPC te verwaarlozen en op de PS3 maakt het wel echt een verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Looks nice... maar dit

[...]

Hij gaat gewoon niet stuk. En anders bel je gewoon naar Sony Japan. ;) Dat is niet dom of naïef. Voor de rest gaat ik geen woorden vuil maken aan deze onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

J-Media schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:47:
[...]

En waarom? Is het verschil van VGA of DVI op de HTPC te verwaarlozen en op de PS3 maakt het wel echt een verschil?
Omdat je makkelijker je HTPC aan kan sluiten met een VGA kabel (evt. met omzetstukje die je bij de videokaart gekregen hebt als die alleen maar 2x dvi heeft). Een PS3 is een stuk moeilijker aan te sluiten via VGA ;) (PS3 heeft alleen HDMI connector en playstation connector oid. Geen VGA iig.)

[ Voor 8% gewijzigd door jdm8 op 17-05-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit de handleiding:

-->

Audio-uitvoer BD/DVD (HDMI)

Stel het juiste audio-uitvoerformaat in bij het afspelen van een BD of DVD met audio opgenomen in Dolby Digital of DTS-formaat. Deze instelling wordt gebruikt als een audio-uitvoerapparaat op het systeem is aangesloten via een HDMI-kabel.
Bitstream Instellen om audio uit te voeren met het originele digitale signaal als prioriteit.
Lineaire PCM Instellen om audio uit te voeren door het digitale signaal naar het formaat Lineaire PCM te converteren.
Opmerking

Als [Bitstream] is geselecteerd, worden bepaalde delen van de audio-inhoud mogelijk niet uitgevoerd.
<--

euhm ... ik heb optisch uit naar mijn versterker en hdmi naar mijn lcd, dus heb ik mijn hdmi niet naar mijn audio uitvoer-apparaat .... euhm dus ik kies voor?

advies is welkom

(dom blondje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:45:
uit de handleiding:

-->

Audio-uitvoer BD/DVD (HDMI)

Stel het juiste audio-uitvoerformaat in bij het afspelen van een BD of DVD met audio opgenomen in Dolby Digital of DTS-formaat. Deze instelling wordt gebruikt als een audio-uitvoerapparaat op het systeem is aangesloten via een HDMI-kabel.
Bitstream Instellen om audio uit te voeren met het originele digitale signaal als prioriteit.
Lineaire PCM Instellen om audio uit te voeren door het digitale signaal naar het formaat Lineaire PCM te converteren.
Opmerking

Als [Bitstream] is geselecteerd, worden bepaalde delen van de audio-inhoud mogelijk niet uitgevoerd.
<--

euhm ... ik heb optisch uit naar mijn versterker en hdmi naar mijn lcd, dus heb ik mijn hdmi niet naar mijn audio uitvoer-apparaat .... euhm dus ik kies voor?
Optisch -> Bitstream.

Met HDMI icm PCM kun je *alle* audio-formaten (inclusief Dolby True HD/DTS HD) afspelen. De optische SPDIF-aansluiting heeft daarvoor niet genoeg bandbreedte en is beperkt tot DD51 en DTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J-Media schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:57:

Wat is een HTPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
jdm8 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:58:
[...]

Omdat je makkelijker je HTPC aan kan sluiten met een VGA kabel (evt. met omzetstukje die je bij de videokaart gekregen hebt als die alleen maar 2x dvi heeft). Een PS3 is een stuk moeilijker aan te sluiten via VGA ;) (PS3 heeft alleen HDMI connector en playstation connector oid. Geen VGA iig.)
Juist, een ps3 aansluiten via VGA... good luck with that. En als je een computer aansluit op VGA of DVI... het verschil zie je bijna niet, alleen als je de twee naast elkaar zet kun je verschillen zien. De PS3 laat zich makkelijker aansluiten via de HDMI, dus haal een HDMI -> DVI kabel voor 15 euro en je bent klaar. De beeldkwaliteit zal ook beter zijn op de ps3 als je deze aansluit op de DVI (digitaal signaal), de resolutie kan dan ook wat hoger dan bij een analoog signaal (die gele plug)
Een compacte design computer met mediacenter voor in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:50:
[...]

[...]

Een compacte design computer met mediacenter voor in de woonkamer.
Ja, ik zou ook de ps3 aansluiten via vga wat erg moeilijk is.
En hem aansluiten op een ingang waar ie niets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
pff ff hdd vewisselt duurde langer dan ik dacht....
het verwisselen was zo gebeurd maar kreeg op de ps3 geen keuze om te formateren. :(

Kreeg een melding dat het systeem er niet was en dat je op de ps-knop moest om opnieuw te starten of ik moest op een medium de firmware 2.35 hebben.
Paar keer op ps-knop gedrukt maar kreeg elke x hetzelfde melding.
De oude hdd heb ik als externe gebruikt,maar was een probleem om hem te formateren naar fat32....eindelijk na 2 a 3 uur had ik hem kunnen formateren naar fat32 en tegelijk de firmware erop gezet.
Gelukkig herkende de ps3 hem en kon eindelijk verder gaan met formateren nieuwe hdd.
Maar 1 of ander manier herkent ie mijn externe schijf nu niet meer.Kan hem ook nergens vinden dmv driehoekje. :?

Wat ik gelezen heb op andere forums dat ie automatisch formateerde enzo was niet het geval bij mij,komt dat door de nieuwe firmware?
En ik dacht dat je de instellingen niet opnieuw hoefde in te stellen...ik had alles opnieuw moeten instellen.

pfff en nu rustig slapen :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Bullus op 18-05-2008 04:54 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
zal het met MGS4 zelfde kant als GTAIV op gaan?

http://metalgearsolid4.ne...-4-opmuk-full-review.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Lijkt me sterk dat MGS4 dezelfde hype krijgt als GTA4.... lijkt me zelfs onmogelijk, iedereen kent GTA, iedereen heeft een of ander vorig deel gespeeld en het is crossplatform... denk niet dat MGS4 dezelfde achterban heeft.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:58:
[...]

Ik heb de PS3 alleen via HDMI aangesloten dus alles wat ik daarop afspeel (CDs, DVDs, MP3s, etc) gaat natuurlijk daarover. HDMI doet tenslotte zowel beeld als geluid.Het voordeel van HDMI is dat het veel meer bandbreedte tot zijn beschikking heeft dan een optische SPDIF-kabel, dus 7-kanaals geluid 96Khz 24-bit is geen probleem (mits je versterker het aankan). De PS3 kan ook geluid upscalen: CDs worden zo als 176.4Khz ipv 44.1Khz afgespeeld.Omdat ik de originele 60GB PS3 heb kan ik ook surround SACDs afspelen.
Mag ik eens vragen wat voor audio-kanaal jou receiver aangeeft als je SACD's afspeelt via de PS3?
En heb je dan de PS3 op PCM of Bitstream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

BTW voor de mensen die nog geen GTA4 hebben (zijn die er?? ;)) Saturn Groningen heeft een gigantisch goede openingsaanbieding, zowel de PS3 als XBOX versie kosten daar tm vandaag 39, !

Zelfs al ben geen van van GTA voor dat geld kan het altijd uit!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:22
Chaoss schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:06:
Lijkt me sterk dat MGS4 dezelfde hype krijgt als GTA4.... lijkt me zelfs onmogelijk, iedereen kent GTA, iedereen heeft een of ander vorig deel gespeeld en het is crossplatform... denk niet dat MGS4 dezelfde achterban heeft.
MGS4 zal idd niet zo'n grote achterban als GTA4 hebben, vooral vanwege het feit dat het een exlcusive is. Daarnaast sijpelen de eerste berichten van tekorten aan bundels al binnen. Meer dan de helft van de PS3 bezitters moet MGS4 kopen om GTA4 de loef af te steken. Dat zie ik niet gebeuren. Het best verkopende spel worden op de PS3? Zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Bullus schreef op zondag 18 mei 2008 @ 03:45:
pff ff hdd vewisselt duurde langer dan ik dacht....
het verwisselen was zo gebeurd maar kreeg op de ps3 geen keuze om te formateren. :(

Kreeg een melding dat het systeem er niet was en dat je op de ps-knop moest om opnieuw te starten of ik moest op een medium de firmware 2.35 hebben.
Paar keer op ps-knop gedrukt maar kreeg elke x hetzelfde melding.
De oude hdd heb ik als externe gebruikt,maar was een probleem om hem te formateren naar fat32....eindelijk na 2 a 3 uur had ik hem kunnen formateren naar fat32 en tegelijk de firmware erop gezet.
Gelukkig herkende de ps3 hem en kon eindelijk verder gaan met formateren nieuwe hdd.
Maar 1 of ander manier herkent ie mijn externe schijf nu niet meer.Kan hem ook nergens vinden dmv driehoekje. :?

Wat ik gelezen heb op andere forums dat ie automatisch formateerde enzo was niet het geval bij mij,komt dat door de nieuwe firmware?
En ik dacht dat je de instellingen niet opnieuw hoefde in te stellen...ik had alles opnieuw moeten instellen.

pfff en nu rustig slapen :9~
Dus jij hebt een nieuwe HDD erin gedaan en de PS3 wou het niet aannemen ofzo? Ik zou graag wat meer details erover willen weten omdat ik binnnenkort een nieuwe interne HDD aanschaf.

EDIT:Over de MGS 4 boven mij post, erg mooie review:

txtSQL Warning: Table "news" doesn't exist in /home/.durin/mgs4/metalgearsolid4.net/index.php on line 129
Post not found.

[ Voor 6% gewijzigd door Tankbuster op 18-05-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Tankbuster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:05:
Dus jij hebt een nieuwe HDD erin gedaan en de PS3 wou het niet aannemen ofzo? Ik zou graag wat meer details erover willen weten omdat ik binnnenkort een nieuwe interne HDD aanschaf.
Volgens mij ontstonden die problemen omdat tegelijkertijd met het vervangen van de HD ook een firmware-update moest plaatsvinden. Het zou in dat geval handiger zijn geweest om dan eerst de oude HD er weer in te stoppen, de firmware te updaten en dan weer de nieuwe erin te stoppen.

Mijn HD-vervanging ging een stuk soepeler (al zat ik wel te etteren met een bijna dolgedraaid blauw schroefje). Nadat ik de nieuwe HD erin had gestopt, kreeg ik gewoon een melding dat er een nieuwe HD gevonden was. Nadat de HD was geinitialiseerd heb ik de backup teruggezet en had ik mijn hele systeem terug.

Foolproof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:39:
[...]

Mag ik eens vragen wat voor audio-kanaal jou receiver aangeeft als je SACD's afspeelt via de PS3?
En heb je dan de PS3 op PCM of Bitstream?
De Denon geeft aan:

Multi Channel
PCM 88.2 Khz

PCM of Bitstream doet er met audio-bestanden niet toe. Bitstream wordt enkel gebruikt voor het audio-deel van DVDs en Blu-Rays omdat je dan kunt kiezen of de PS3 de audio moet decoderen naar PCM of ongedecodeerd moet doorgeven naar de versterker (bitstream). Bij pure audio-bestanden (MP3s, CDs, SACDs) zal de PS3 het altijd zelf decoderen en via HDMI als PCM doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Tankbuster schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:05:
[...]

Hij was vantevoren uptodate met firmware 2.35.

Ik had de hdd (Samsung Spinpoint M HM320JI) erin gezet en opgestart.Maar kreeg dus een melding dat er geen syteemdata ofzo erin zat. Ik had 2 keuzes:
- op de ps-knop drukken zodat ie opnieuw opstarte en dat de schijf geinitialiseerd kon worden of (maar da deed ie dus nie)
- firmware 2.35 in opslagapparaat plaatsen.
(achteraf werkte dit bij mij,firmware op dvd gebrand)

firmware download (+/- 130mb)
http://nl.playstation.com...-features-%28ver-2-35%29/
Gebruik je pc om voordat je begint op je opslag- of USB-apparaat een map met de naam PS3 aan te maken. Maak in deze map een map met de naam UPDATE aan (de naam van deze map is hoofdlettergevoelig en moet in hoofdletters worden geschreven). Download nadat je de UPDATE-map hebt aangemaakt de PS3-systeemsoftware naar deze locatie.
Als je de firmware bij de hand hebt ,dan moet het zeker lukken(zonder stress)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPM review linkje :)
Hier zijn nog wat betere scans, grote bestanden!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:32

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Zo net Dragon Ball Z Burst Limit gedownload, wel een leuke demo.

Speelt lekker snel die 2 levels, maar niet echt je van het. Wat is Overlord trouwens een bout spel, ziet niet uit, speelt niet lekker en je kan maar 1 attack doen. En dat noemen ze een rpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo benieuwd naar GTA! De tv-reclame ziet er zo vet uit!!!

Buiten COD4 heeft nog geen enkel ander spel mijn aandacht ECHT kunnen trekken... leuke spelletjes om eens te spelen maar ik wordt nog steeds COD4 in gezogen!! Wat een vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:08:

Buiten COD4 heeft nog geen enkel ander spel mijn aandacht ECHT kunnen trekken... leuke spelletjes om eens te spelen maar ik wordt nog steeds COD4 in gezogen!! Wat een vette game!
Kijk dan maar ff een trailer van killzone 2 ;) Of resistance 2. Of little big planet natuurlijk *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hee,ik heb een vraagje, kent iemand een plaatsje waar je goedkoop een DS3 kan importeren? Of een goedkope Sixaxis? Tenmiste lekker goedkoop, DS3 of sixaxis maakt mij niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:08:
Ik kijk eigenlijk nooit TV maar ik zag toevallig de reclame daarnet voorbij komen. De framerate in de reclame is wel een stuk beter dan die van de game zelf... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelP102
  • Niet online
Jaja mensen de PS3 is bijna om te bouwen: http://www.ps3news.com/fo...l-ps3-system-97773-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Die uitbreiding van PixelJunk Monsters is echt mega moeilijk. Zelfs op easy krijg ik no way een regenboogje. Er is zelfs een easy level die ik niet eens kan uitspelen, terwijl ik het originele spel uitgespeeld heb.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.