Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 78.465 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:18
Maar deze was dan ook de eerste dag uitverkocht en op = op.
Na het schrijven van een brief heb ik wel bij de "PS3 Playstation 3 Console (40GB) Starterpack inc. 2 controllers, Ratchet and Clank + Fifa 08" nog GTA4 gratis erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Niet verkeerd voor alleen brieffie sturen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fox-hound
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !

Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
fox-hound schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:11:
[...]
Is volgens mij wel normaal, als ik hem via de controller uitzet dan blijft ie op standby staan (de fan is wel te horen maar zacht)
De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

d1xi schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:18:
Hallo !

Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
Dit zou alleen van toepassing zijn als je Remote Start/Play hebt aan staan. Dus een koppeling van een PSP aan de PS3. Hij staat in een soort van stand-by modus ipv soft-uit. De ventilator blijft draaien (zachtjes) en volgens mij is het aan/uit lampje anders van kleur (of brandt de Wifi optie).

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb een vraag mensen. Ik heb van een kennis van me gehoord dat er voor +-€399 (zeg maar 400) euro een pack is PS3+40gb hdd+ GTA IV. Blijft dit pack er nog lang of moet ik er binnen deze maand mee zijn voor die prijs ?

Aangezien ik het geld nog niet heb atm en ik het toch wel zou willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:09
Waarom krijg je soms 2 controllers bij je PS3? Zo heb ik ook 2 controllers bij me PS3 gekregen met 2 race games. Nu 5 spellen later heb ik nog steeds geen mogelijkheid gehad om die 2e controller te gebruiken. Zijn er wel eens spelen die je met zijn 2'en kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Jah genoeg.

GT5:P, haze, PixelJunk, Super Stardust en nog wel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

rhodium schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:50: Zijn er wel eens spelen die je met zijn 2'en kan spelen?
Ja, gt5 tekken fifa euh... Aanbod is wel magertjes ja

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
demo van race driver grid is echt wel vet, vooral het geluid vind echt echt supermooi, en gelukkig remt ie niet zo hard als bij dirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Wisey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:
Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J-Media schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 01:06:
[...]

Dan heb je wel exact dezelfde ps3? Ivm met procede, koeling, ed zijn er verschillende versies heb ik gelezen.
Nee die moet je echt niet kopen! Daar zitten nog van die bakelieten printplaten in met een gietijzeren heatsink, berekeningen doet de processer wél supersnel met een dubbele abacus.

Sorry het is al laat, domme posts krijgen domme replies, try google for god's sake. Je hebt Tweakers.net ook kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Diamond AT schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:17:
Ik kan maar geen leuke 2 players game vinden voor de PS3. (behalve wat voetbal en racespellen). Binnenkort een weekende met wat vrienden en wil mijn PS3 meenenem. Denk toch dat ik maar ook een WII ga aanschaffen...
Check ff wat PSN games.
High Velocity Bowling
SuperStarDust
Calling All Cars

Check ff wat videotjes

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
Ik heb ook last van RSI (ook een reden geweest om toch maar weer een console te kopen) en ik vind de knoppen van de sixaxis controller lekker soepel gaan. Net zo soepel als op de 360. :) Ik heb er geen last van. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Er is een vergelijkingsvideo van gametrailers.com afgehaald omdat ze aangaven dat de 360 versie van GRID beter zou zijn met crashes dan de PS3 versie. Dit lieten ze zien dmv een antal videotjes. Nu blijkt echter (te zien aan de icoontjes onscreen) dat ze voor de 360 footage (welke dus mooier zou zijn) toc peronegluk PS3 footage hebben ingeplakt... foutje bedankt gametrailers! Wel mooi om te zien dat ze voor de z.g. ps3 crashes een hele lame crash namen en voor de 360 een vette rollende crash... terwijl ze dus beide van de PS3 afkomstig zijn... hihi

link

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
swopdark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:
Er is een vergelijkingsvideo van gametrailers.com afgehaald omdat ze aangaven dat de 360 versie van GRID beter zou zijn met crashes dan de PS3 versie. Dit lieten ze zien dmv een antal videotjes. Nu blijkt echter (te zien aan de icoontjes onscreen) dat ze voor de 360 footage (welke dus mooier zou zijn) toc peronegluk PS3 footage hebben ingeplakt... foutje bedankt gametrailers! Wel mooi om te zien dat ze voor de z.g. ps3 crashes een hele lame crash namen en voor de 360 een vette rollende crash... terwijl ze dus beide van de PS3 afkomstig zijn... hihi

link
Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)

Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Cidolfas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:23:
[...]

Normaal is dat niet zo'n probleem natuurlijk, maar het ging er hier specifiek om te laten zien dat de crashes mooier waren op de 360. (Wat dus niet zo is, blijkt nu)

Gametrailers heeft voor mij wat dat betreft afgedaan. Niet dat ik voor vergelijkingsfilmpjes naar gametrailers ging overigens...
Wel echt een flater.... Of het getuigd van niet goed nazoekwerk. Ze hebben een filmpje aangeleverd gekregen en niet nagezocht of het klopte. Of op een nogal domme manier reclame maken voor de 360. Wat me ook wel krom lijkt aangezien ze dan vast ook de moeite hadden kunnen nemen om hun 360 met BP aan te zetten ipv 2 filmpjes op de PS3 op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Laatst online: 09-09 18:08
Frank76NL schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:18:
[...]

Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.
Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
hesr schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:
[...]De fan hoort echt niet te draaien als de PS3 op stand-by staat. Dat doet hij gelukkig bij mij ook niet.
Dit gebeurt als je remote switch on hebt aanstaan voor de psp. Het wifi netwerk van de ps3 blijft dan actief en je hoort een heel zacht zoemen van de fan. Uitzetten die remote switch on, want het gebruikt continue stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

huibert_d schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:02:
[...]

Heet het dan anders als je pijn hebt tijdens het gamen op een console?
nee, gewoon RSI (het blijft een repetitive strain injury) (of zoals me nichtje vroeger zei: heb je pijn aan je playstation spier hehe)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 10:22
Maar de oorzaak is een stuk prettiger :-)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
PS1 spellen op de PS3 zijn niet regiovrij toch, wel jammer, aanbod hier is klein terwijl ebay US er vol mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Als je RSI krijgt met deze controller doe je iets fout. Je moet de controller niet vasthouden maar in je handen laten rusten. Zo kan iedereen de controller vasthouden (zelfs ik met mijn grote handen). De X360 controller moet je daarentegen wel vasthouden. Dit houdt iets prettiger vast, nadeel hiervan is dat je handen niet te klein moeten zijn. (PS controllers zijn ook voor aziatische mensjes ;)).

Ik heb btw wel ooit last van RSI gehad door guitar hero O-) .Maar na een tijdje gestopt te zijn heb ik er nu bijna nooit meer last van, als ik maar niet te lang speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:23:
PS1 spellen op de PS3 zijn niet regiovrij toch, wel jammer, aanbod hier is klein terwijl ebay US er vol mee staat.
PS1 spellen zijn regiogebonden... of in ieder geval 'tv standaard'-gebonden.

PAL, NTSC en NTSC-J :)

Bij de PS3 games heb je die beperking niet, omdat het High Definiotion formaat uniform is vastgesteld. Pas als je op een SD tv gaat spelen, krijg je weer te maken met PAL/NTSC en dus regioblokkering :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Met andere woorden, als je een HD tv hebt is het geen probleem, toch? Omdat je PS3 opscaled. :)

(volgens mij krijg ik nu pas last van de kpn storing :/ )

[ Voor 42% gewijzigd door jdm8 op 14-05-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
ik game nog SD dus ben nog van de regio's afhankelijk

als het goed is kan mijn tv gewoon ntsc hebben (60Hz?) maar een europese PS3 zegt dan niet van: kan spel niet draaien door andere regio?

kan iemand dat misschien even testen, een amerikaanse PS3 en als het kan PS1 game op een SD-tv (via RGB-scart)

[ Voor 21% gewijzigd door iwaarden op 14-05-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:25:

als het goed is kan mijn tv gewoon ntsc hebben (60Hz?) maar een europese PS3 zegt dan niet van: kan spel niet draaien door andere regio?

kan iemand dat misschien even testen, een amerikaanse PS3 en als het kan PS1 game op een SD-tv (via RGB-scart)
als ik me goed herinner speelde mijn ps2 (euro) geen usa ps1 spellen....

en ik had een rgb kabel met een loewe tv die zelfs over composiet NTSC aan kon...

dus ik denk dat ps1 spellen gewoon regio gebonden zijn....
of op de ps3 misschien niet .....

PS :) zijn er nog meer mensen die nog op de POSTBANK PS3 wachten, een keer ja is genoeg :)
anders worden sommige mensen weer licht geraakt.. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:25:

Ik heb geen zin om hem speciaal daarvoor aan RGB te knopen, maar als ik hier een PAL game in mijn USA PS3 game steek dan zegt ie iets van "this game cannot be started due to region restrictions" oid. Dat gaat op RGB dus ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Zijn er nog meer leuke goedkope games voor de PS3, Ik heb hem aangeschaft ism GTA4. en heb inmiddels ook Motorstorm aangeschaft voor 15euro. Verder zie ik alleen titels rond de 50euro, de meesten zelfs 65euro :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar de PSN games. Daar zitten ook erg leuke dingen tussen. Bijvoorbeeld Pixel Junk Monsters en Super Stardust. Wat beide zeer verslavende games zijn en niet veel kosten.

Voor de rest zou ik gewoon op marktplaats kijken wat je tweedehands op de kop kan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:09:
[...]

Ik heb geen zin om hem speciaal daarvoor aan RGB te knopen, maar als ik hier een PAL game in mijn USA PS3 game steek dan zegt ie iets van "this game cannot be started due to region restrictions" oid. Dat gaat op RGB dus ook niet werken.
welke game dan, ik dacht dat alles regiovrij was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

:X kunnen PSN games in de ps3. die discs zijn toch veel kleiner?? 8)7

edit :X niet meer zo helder

[ Voor 18% gewijzigd door Ghostrider op 14-05-2008 19:48 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:32:
Playstation Network - downloadable games dus........ denk dat je in de war bent met de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Ghostrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:32:
PSN = PlayStation Network

downloaden, niks geen cd's nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die nog SD gamed op de PS3: een leuke aanbieding van MM.
Panasonic 37PV7F in zwart of zilver: €499. Of Saturn Groningen dezelfde voor €488.
Dat is echt heel goedkoop voor dit topscherm, zelfs de goedkoopste louche webshop is nog €100 duurder dan deze aanbieding. Voor dat geld krijg je óók nog 2 jaar aan-huis garantie.

Daarbij is het voor het EK voetbal ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

KillaH87 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:32:
[...]
welke game dan, ik dacht dat alles regiovrij was
Alleen PS3-games zijn regiovrij. PSX en PS2 discs hebben gewoon een regiocodering erop zitten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
Kan ik via een externe HD ook bluray-content afspelen via de ps3?

edit: typo

[ Voor 10% gewijzigd door kadoendra op 14-05-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:40:
Kan ik via een externe HD ook bluray-content afspelen via de ps3?

edit: typo
Nee,
geen iso, bluray of bluray structuur vanaf HDD...

sony is niet helemaal gek :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:13:
PS :) zijn er nog meer mensen die nog op de POSTBANK PS3 wachten, een keer ja is genoeg :)
anders worden sommige mensen weer licht geraakt.. :P
Yep, zit hier ook nog met smart te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
swopdark schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:19:

link
Ik heb de correctie videos van Gametrailers gezien (http://www.gametrailers.com/player/33800.html) en hierbij zie ik juist dat er witte rook vanuit de motor ontbreekt bij de PS3 versie, bij een vergelijkbare crash.
Waarom zijn de effecten hierbij simpeler op de PS3? Die zou toch minstens hetzelfde als de 360 aan moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Frank76NL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:16:
[...]

Ik heb de correctie videos van Gametrailers gezien (http://www.gametrailers.com/player/33800.html) en hierbij zie ik juist dat er witte rook vanuit de motor ontbreekt bij de PS3 versie, bij een vergelijkbare crash.
Waarom zijn de effecten hierbij simpeler op de PS3? Die zou toch minstens hetzelfde als de 360 aan moeten kunnen?
Lijkt me praktisch onmogelijk om een gelijke crash te veroorzaken op beide consoles. Daarbij lijkt het me heel sterk dat een pluimpje rook bewust is weggelaten. Dan kun je met andere dingen veel makkelijker performancewinst halen. Als ik zo die filmpjes bekijk zit er gewoon erg weinig verschil tussen beide versies. Als je ze niet direct naast elkaar zet zie je volgens mij het verschil niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:44:
[...]

Nee,

Bummer. Een google search bracht me wel op zoiets als dit. http://avchd.maxbentum.nl/index.php?showtopic=109 Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
@Shiver23
Nou ik heb nog geen console, dus het lijkt mij voor jullie makkelijk met de demo een crash te veroorzaken waarbij de motor ploft, om te zien of er naast de donkere rook een witte pluim komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

jdm8 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:28:
Als je RSI krijgt met deze controller doe je iets fout. Je moet de controller niet vasthouden maar in je handen laten rusten. Zo kan iedereen de controller vasthouden (zelfs ik met mijn grote handen).
Het gaat mij alleen om die L2 en R2 knoppen, die zijn echt stug en om die nou de hele tijd helemaal in te duwen, krijg ik echt verschrikkelijke kramp van...

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:37
Frank76NL schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:39:
@Shiver23
Nou ik heb nog geen console, dus het lijkt mij voor jullie makkelijk met de demo een crash te veroorzaken waarbij de motor ploft, om te zien of er naast de donkere rook een witte pluim komt.
Ja, en in de tijd dat ik dat heb uitgezocht, kan ik zes keer uitleggen waarom het onzin is om verschillende versies op dit niveau naast elkaar te leggen. Wil de persoon die de aanschaf van zijn games baseert op het aanwezig zijn van zowel witte als donkere rook nu opstaan? :+

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KnEuTeR schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:52:
[...]

Het gaat mij alleen om die L2 en R2 knoppen, die zijn echt stug en om die nou de hele tijd helemaal in te duwen, krijg ik echt verschrikkelijke kramp van...
daar zijn verleng knopjes voor.....zaten bij opm uk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:44:
[...]

Nee,

hmmm, Ik heb wel eens game/film-trailers gedownload via psn en dat waren mp4-bestanden in 720p/1080i enz.Die kan ie dus gewoon afspelen op je interne hdd.

Nou heb ik een link gevonden waarbij je elke film kunt omzetten naar mp4!
http://tom.zickel.org/vlcmp4/

Nu weet ik niet wat voor bestand je krijgt als je blu-ray of hd films download en/of ie dat kan omzetten.
ff een keer voor gaan zitten...

Ik ben dus ook op zoek naar een ander interne hdd voor de ps3 en nu zag ik deze staan + behuizing.

http://www.redcoon.nl/ind...JI_SpinPoint_320GB_Set_1/

Nu wil dus de oude hdd van de ps3 gebruiken voor de behuizing,dus als een externe hdd.Zal dit zo passen?Zal wel mooi zijn als dat ging.Hoef ik ook geen externe hdd erbij te kopen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bullus op 15-05-2008 02:17 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:00:
[...]

daar zijn verleng knopjes voor.....zaten bij opm uk....
ja daar greep ik ook mis naar. Zijn die nog ergens anders te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
Bullus schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:45:
[...]

hmmm, Ik heb wel eens game/film-trailers gedownload via psn en dat waren mp4-bestanden in 720p/1080i enz.Die kan ie dus gewoon afspelen op je interne hdd.

Nou heb ik een link gevonden waarbij je elke film kunt omzetten naar mp4!
http://tom.zickel.org/vlcmp4/

Nu weet ik niet wat voor bestand je krijgt als je blu-ray of hd films download en/of ie dat kan omzetten.
ff een keer voor gaan zitten...

Ik ben dus ook op zoek naar een ander interne hdd voor de ps3 en nu zag ik deze staan + behuizing.

http://www.redcoon.nl/ind...JI_SpinPoint_320GB_Set_1/

Nu wil dus de oude hdd van de ps3 gebruiken voor de behuizing,dus als een externe hdd.Zal dit zo passen?Zal wel mooi zijn als dat ging.Hoef ik ook geen externe hdd erbij te kopen.
Iets klopt daar niet 1500 mbps is een beetje te hoog,want de PS3 ondersteund alleen 150 mbps. Haal liever een WD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ghostrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:26:
Zijn er nog meer leuke goedkope games voor de PS3, Ik heb hem aangeschaft ism GTA4. en heb inmiddels ook Motorstorm aangeschaft voor 15euro. Verder zie ik alleen titels rond de 50euro, de meesten zelfs 65euro :(
Waar heb je Motorstorm vandaan voor 15 euro als ik vragen mag?

Edit; games zat vanaf 20 euro trouwens:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

:)

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 15-05-2008 08:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zet net mijn ps3 aan, update naar 2.35.
Even zoeken naar de updates

[edit]
http://www.ps3fanboy.com/...load-at-your-convenience/
Niet echt veel dus, alleen wat meer stabiliteit voor een aantal games (waar GTA IV dus niet bij hoort).

[ Voor 61% gewijzigd door MeNTaL_TO op 15-05-2008 08:14 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

RappieRappie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:09:
[...]

Edit; games zat vanaf 20 euro trouwens:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Ja en wat voor....

6 Mobile Suit Gundam - Crossfire, PlayStation 3 PS3 Actie Beoordeling: geen € 14,99
4 Untold Legends - Dark Kingdom, PlayStation 3 PS3 RPG Beoordeling: geen € 15,90
4 NBA Basketball 2K7, PlayStation 3 PS3 Sport Beoordeling: geen € 17,29
5 NBA Street Homecourt, PlayStation 3 PS3 Sport Beoordeling: geen € 19,99
6 Tiger Woods PGA Tour 2007, PlayStation 3 PS3 Simulatie Beoordeling: geen € 19,99
6 Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer, PlayStation 3 PS3 Actie Beoordeling: geen € 19,99
7 Tony Hawk Project 8, PlayStation 3 PS3 Simulatie Beoordeling: geen € 19,99

Niet echt spellen dat je zegt van..."joepie". Maar goed, in geval van geldnood :+

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Marcks schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Ja, en in de tijd dat ik dat heb uitgezocht, kan ik zes keer uitleggen waarom het onzin is om verschillende versies op dit niveau naast elkaar te leggen. Wil de persoon die de aanschaf van zijn games baseert op het aanwezig zijn van zowel witte als donkere rook nu opstaan? :+
Ik heb de pest aan witte rook, dus ik heb een PS3. ;) :+

Heeft iemand hier eigenlijk de Splitfish FragFX controller? Daar zit ik al eventjes naar te loeren, maar een paar ervaringen zijn natuurlijk welkom.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Marcks schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:00:
[...]

Als er zo is dat er op de PS3 duidelijk zichtbare visuele effecten ontbreken in een multi-platform-game, om wat voor een reden dan ook (moeilijk programmeren voor de PS3?), dan trek ik die lijn door.
130 euro extra uitgeven voor een spelcomputer doe je niet zomaar. Mijn PC kan ook HD afspelen (ja, ook op mijn TV). En als ik dan ook nog eens moet spelen met een grafisch mindere versie van een game, dan krab ik mij nog eens extra achter de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:35:
[...]

Lijkt me praktisch onmogelijk om een gelijke crash te veroorzaken op beide consoles. Daarbij lijkt het me heel sterk dat een pluimpje rook bewust is weggelaten. Dan kun je met andere dingen veel makkelijker performancewinst halen. Als ik zo die filmpjes bekijk zit er gewoon erg weinig verschil tussen beide versies. Als je ze niet direct naast elkaar zet zie je volgens mij het verschil niet.
Dat valt tegen. Rook wordt gerenderd dmv particles, en die hebben per definitie vaak veel overdraw / blending (dus je overschrijft en /of blend veel met al bestaande pixels) en dat kost wel veel power op de GPU.

Bij veel multi-platform games wordt erg veel van de rendering code geschreven in shaders en de GPU van de xbox is een beetje rapper dan die van de PS3. Dit houdt in dat de CELL eigenlijk niet ten volle benut wordt, die kan nl taken van de GPU overnemen, maar dan zou de developer dus 2 engines moeten maken ipv 1. De CELL betrekken bij de rendering is ook niet zo simpel, want je zit in mainmemory te kloten en niet al in de GPU.

Dus als je tegen de maximum level van de 360 GPU aan zit, dan gaat de PS3 frames droppen wanneer je louter met shaders werkt, of iig veel met shaders werkt. Dan een aparte pipeline schrijven voor de PS3 waarbij shaders worden vervangen door SPU taken kost veel tijd en dus geld. En dan is de keuze gauw gemaakt om een paar pufjes rook weg te laten ;)

Bij exclusives heb je dit niet, en zie je dat de PS3 veel meer kan dan in gemiddelde multiplatforum games wordt laten zien

De fout? Bij Sony dacht men de GPU in het geheel te vervangen door meerdere CELL processoren. Dat bleek wat te hoog gegrepen en men koos toen voor de nvidia GPU. Beter was wellicht geweest om 2 GPU's erin te plaatsen (SLI), maar goed, aan de andere kant, meer memory was ook beter geweest etc. etc. en tegelijkertijd fietst nintendo rondjes om de 360/ps3 met graphics van PS2 kwaliteit.
Frank76NL schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:07:
[...]
Als er zo is dat er op de PS3 duidelijk zichtbare visuele effecten ontbreken in een multi-platform-game, om wat voor een reden dan ook (moeilijk programmeren voor de PS3?), dan trek ik die lijn door.
Tja, het is jouw spelplezier natuurlijk. Niemand dwingt je om een PS3 te kopen. Doe je het toch lekker niet? Ga je toch lekker naar je RROD kijken terwijl je je krassen wegpoetst op je dure gamediscs? :+ ;)
130 euro extra uitgeven voor een spelcomputer doe je niet zomaar. Mijn PC kan ook HD afspelen (ja, ook op mijn TV). En als ik dan ook nog eens moet spelen met een grafisch mindere versie van een game, dan krab ik mij nog eens extra achter de oren.
Nou, dan zou ik de pegels mooi steken in een nieuwe videokaart en ervan genieten. Het leven is te kort om je op te winden over 'feiten' die eigenlijk fictie blijken te zijn... toch?

[ Voor 19% gewijzigd door EfBe op 15-05-2008 09:56 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
EfBe schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:52:
[...]

Dat valt tegen. Rook wordt gerenderd dmv particles, en die hebben per definitie vaak veel overdraw / blending (dus je overschrijft en /of blend veel met al bestaande pixels) en dat kost wel veel power op de GPU.

Bij veel multi-platform games wordt erg veel van de rendering code geschreven in shaders en de GPU van de xbox is een beetje rapper dan die van de PS3. Dit houdt in dat de CELL eigenlijk niet ten volle benut wordt, die kan nl taken van de GPU overnemen, maar dan zou de developer dus 2 engines moeten maken ipv 1. De CELL betrekken bij de rendering is ook niet zo simpel, want je zit in mainmemory te kloten en niet al in de GPU.

Dus als je tegen de maximum level van de 360 GPU aan zit, dan gaat de PS3 frames droppen wanneer je louter met shaders werkt, of iig veel met shaders werkt. Dan een aparte pipeline schrijven voor de PS3 waarbij shaders worden vervangen door SPU taken kost veel tijd en dus geld. En dan is de keuze gauw gemaakt om een paar pufjes rook weg te laten ;)

Bij exclusives heb je dit niet, en zie je dat de PS3 veel meer kan dan in gemiddelde multiplatforum games wordt laten zien

De fout? Bij Sony dacht men de GPU in het geheel te vervangen door meerdere CELL processoren. Dat bleek wat te hoog gegrepen en men koos toen voor de nvidia GPU. Beter was wellicht geweest om 2 GPU's erin te plaatsen (SLI), maar goed, aan de andere kant, meer memory was ook beter geweest etc. etc. en tegelijkertijd fietst nintendo rondjes om de 360/ps3 met graphics van PS2 kwaliteit.
In lekentermen betekent dit voor mij dat ik bij mijn consolekeus a.d.h.v. graphics mijn keus moet maken op basis van de voorkeur voor multiplatform spellen t.o.v. PS3-exclusives?
[...]

Tja, het is jouw spelplezier natuurlijk. Niemand dwingt je om een PS3 te kopen. Doe je het toch lekker niet? Ga je toch lekker naar je RROD kijken terwijl je je krassen wegpoetst op je dure gamediscs? :+ ;)
Ik had begrepen dat die problemen inmiddels zijn opgelost met de nieuwe versies.
[...]

Nou, dan zou ik de pegels mooi steken in een nieuwe videokaart en ervan genieten. Het leven is te kort om je op te winden over 'feiten' die eigenlijk fictie blijken te zijn... toch?
Muis heeft mijn pols verpest (ondanks correctie houding, werkplek en muis) dus kan alleen nog via console gamen (luxeprobleem).

Btw. "fictie" als in "virtueel"?

[ Voor 91% gewijzigd door FrankNLD op 15-05-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

RappieRappie schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:09:
[...]

MM leeuwarden, verbaasde mij een beetje dat die daar zo goedkoop was gezien dat die bij de FRS gewoon vrolijk 45euro kostte 8)7

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:37
SLI en meer geheugen is voor de prestaties van het apparaat natuurlijk interessant, maar bij Sony moet ook geld verdiend worden en dan komt al gauw de overweging wat nu daadwerkelijk de meerwaarde van dergelijke hardware is. Laten we de witte rook-discussie nog wat extremer doorzetten: voor dit soort futiliteiten is het natuurlijk niet rendabel om er een tweede graka bij te zetten. En laten we eerlijk zijn: elke PS3-bezitter is vaker onder de indruk van de grafische capaciteiten van de console dan dat hij zich stoort aan een gebrekkige rekenkracht.

Qua geheugen is 256 MB natuurlijk schandalig weinig, maar het lijkt me wel terecht om dat te nuanceren met het feit dat het om XDR gaat. Bovendien hebben PS3-games, in tegenstelling tot die voor de 360, de 'luxe' te mogen aannemen dat er een harde schijf aanwezig is, waardoor ze sowieso met minder geheugen tevreden zijn. Er is heus wel over deze opstelling nagedacht. ;)

Vergelijkingen met de Wii zijn naar mijn mening immer onnozel. Tussen de PlayStation 3 en de Xbox 360 kun je van concurrentie spreken, maar Nintendo bedient een heel ander marktsegment.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Laatst online: 09-09 18:08
kadoendra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:37:
[...]

Bummer. Een google search bracht me wel op zoiets als dit. http://avchd.maxbentum.nl/index.php?showtopic=109 Heeft iemand daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Ik heb wel wat dvd images hiervan gedownload, gebrand en gekeken. En dat ziet er super uit en werkt ook goed op je ps3. Het moet mogelijk zijn om daar mkv's in te verwerken maar dat was me teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Marcks schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:34:
[...]

SLI en meer geheugen is voor de prestaties van het apparaat natuurlijk interessant, maar bij Sony moet ook geld verdiend worden en dan komt al gauw de overweging wat nu daadwerkelijk de meerwaarde van dergelijke hardware is. Laten we de witte rook-discussie nog wat extremer doorzetten: voor dit soort futiliteiten is het natuurlijk niet rendabel om er een tweede graka bij te zetten. En laten we eerlijk zijn: elke PS3-bezitter is vaker onder de indruk van de grafische capaciteiten van de console dan dat hij zich stoort aan een gebrekkige rekenkracht.

Qua geheugen is 256 MB natuurlijk schandalig weinig, maar het lijkt me wel terecht om dat te nuanceren met het feit dat het om XDR gaat. Bovendien hebben PS3-games, in tegenstelling tot die voor de 360, de 'luxe' te mogen aannemen dat er een harde schijf aanwezig is, waardoor ze sowieso met minder geheugen tevreden zijn. Er is heus wel over deze opstelling nagedacht. ;)

Vergelijkingen met de Wii zijn naar mijn mening immer onnozel. Tussen de PlayStation 3 en de Xbox 360 kun je van concurrentie spreken, maar Nintendo bedient een heel ander marktsegment.
De PS3 heeft ook 512 mb geheugen hoor. Alleen bij de X360 is er één brok van 512mb, dit kan worden aangesproken door zowel de CPU als de GPU. Handig natuurlijk als je net iets meer nodig hebt voor de GPU, het nadeel is echter dat het niet erg snel geheugen is. Bij de PS3 is het in twee gedeeltes van 256 ingedeeld. eentje vooor CPU en eentje vooor GPU. Daar komt nog eens bij dat, zoals al genoemd is het XDR geheugen is, dit is een stuk duurder als gewoon ddr maar ook een heel stuk sneller. Je kunt het een beetje vergelijken met een pc. Iedereen weet dat een pc met een VGA die zelf 265 mb heeft een stuk sneller is als een of ander kaartje dat het main geheugen moet aanspreken maar dan wel weer meer als 512mb kan gebruiken.

Als er nu een multiplatform game gemaakt wordt en er is 300mb aan geheugen nodig voor het grafische gedeelte laten ze maar gewoon wat weg bij de PS3 versie, zoals bij dirt. Echter als ze wat meer moeite zouden doen kan de PS3 versie er een stuk beter uitzien. Maarja, moeite doen kost tijd en dus geld. :(

(kijk voor de gein eens naar de specs van de PS2 en welke beelden die daarmee kan produceren. En vergelijk ook even screenshots van de first generation games en de latere games, ik kan me niet eens voorstellen hoe PS3 games er over 5 jaar uit gaan zien :9~ )

[ Voor 22% gewijzigd door jdm8 op 15-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

jdm8 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:20:
[...]

De PS3 heeft ook 512 mb geheugen hoor. Alleen bij de X360 is er één brok van 512mb, dit kan worden aangesproken door zowel de CPU als de GPU. Handig natuurlijk als je net iets meer nodig hebt voor de GPU, het nadeel is echter dat het niet erg snel geheugen is. Bij de PS3 is het in twee gedeeltes van 256 ingedeeld. eentje vooor CPU en eentje vooor GPU. Daar komt nog eens bij dat, zoals al genoemd is het XDR geheugen is, dit is een stuk duurder als gewoon ddr maar ook een heel stuk sneller. Je kunt het een beetje vergelijken met een pc. Iedereen weet dat een pc met een VGA die zelf 265 mb heeft een stuk sneller is als een of ander kaartje dat het main geheugen moet aanspreken maar dan wel weer meer als 512mb kan gebruiken.

Als er nu een multiplatform game gemaakt wordt en er is 300mb aan geheugen nodig voor het grafische gedeelte laten ze maar gewoon wat weg bij de PS3 versie, zoals bij dirt. Echter als ze wat meer moeite zouden doen kan de PS3 versie er een stuk beter uitzien. Maarja, moeite doen kost tijd en dus geld. :(

(kijk voor de gein eens naar de specs van de PS2 en welke beelden die daarmee kan produceren. En vergelijk ook even screenshots van de first generation games en de latere games, ik kan me niet eens voorstellen hoe PS3 games er over 5 jaar uit gaan zien :9~ )
Ben het volkomen met je eens jdm8. Wat betreft ontwikkeling van games staat de PS3 nog in kinderschoenen, dus vreemd zal het niet zijn als de PS3 over 1 á 2 jaar ECHT goed tot z'n recht komt :)

Ik voorzie dan ook mooie tijden voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ontwikkelen voor PS3 en overzetten naar 360 gaat ook makkelijker vanwege het geheugen.

M.b.t. de nieuwe firmware update: niemand die nog andere toevoegingen/bugfixes heeft gevonden behalve de 'improve[d] stability of some PS3 titles'? Dacht namelijk dat Sony minder firmwares uit wilde geven. Met dit soort updates lijkt dat niet echt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Michael Knight schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:09:
[...]

PS1 spellen zijn regiogebonden... of in ieder geval 'tv standaard'-gebonden.

PAL, NTSC en NTSC-J :)

Bij de PS3 games heb je die beperking niet, omdat het High Definiotion formaat uniform is vastgesteld. Pas als je op een SD tv gaat spelen, krijg je weer te maken met PAL/NTSC en dus regioblokkering :)
Ze zijn gebonden op regio, tv standaard heeft op de ps3 er niets meer mee te maken.
Geloof me, als dat ding ps2 schijfjes regiovrij kon lezen had ik al lang zo'n 60 gig exemplaar.
Ben het volkomen met je eens jdm8. Wat betreft ontwikkeling van games staat de PS3 nog in kinderschoenen, dus vreemd zal het niet zijn als de PS3 over 1 á 2 jaar ECHT goed tot z'n recht komt
Zoveel zijn de graphics toch niet verbeterd? Een van de knapste spellen blijft GT4 en dat is toch ook al meer dan 4 jaar oud. Nieuwere ps2 releases hebben nog altijd last van sterke aliasing (zelfs in het zeldzame geval dat het uberhaupt progressive scan ondersteunt) en zien er nog altijd stukken minder scherp uit dan dreamcast games.

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 15-05-2008 11:39 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er vandaag nog wat leuks in de psstore?

zo ja ,wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:36:
komt er vandaag nog wat leuks in de psstore?

zo ja ,wat?
Demo van DBZ: Burst limit is bevestigd (in welke regio is nog onduidelijk). Verder is er volgens mij nog niets zeker. PJM uitbreiding en Echochrome zouden een leuke aanvulling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
omg, ben op zoek naar paar leuke PS1 sidescrolling games (die zijn niet zo lelijk) kom bij heart of darkness en lees de review op gamespot en hier zie ik een uitspraak die vandaag de dag niet mogelijk meer is:
The game spans two CDs, but a lot of it is taken up by CG and art. It's a great game with nice graphics, but it's only got about 14 play hours to it. That's a little too short to justify a purchase, but it makes for an excellent rental.
tegenwoordig moet je al blij zijn met een uur of 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kun je eigenlijk PAL games spelen op een NTSC console? Hoe zit dit bij de PS3? Ik begrijp uit dit topic dat je geen PAL films kan kijken op een NTSC PS3. Hoe zit dat met games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:16:
[...]

Ja en wat voor....

6 Mobile Suit Gundam - Crossfire, PlayStation 3 PS3 Actie Beoordeling: geen € 14,99
4 Untold Legends - Dark Kingdom, PlayStation 3 PS3 RPG Beoordeling: geen € 15,90
4 NBA Basketball 2K7, PlayStation 3 PS3 Sport Beoordeling: geen € 17,29
5 NBA Street Homecourt, PlayStation 3 PS3 Sport Beoordeling: geen € 19,99
6 Tiger Woods PGA Tour 2007, PlayStation 3 PS3 Simulatie Beoordeling: geen € 19,99
6 Fantastic 4 - Rise of the Silver Surfer, PlayStation 3 PS3 Actie Beoordeling: geen € 19,99
7 Tony Hawk Project 8, PlayStation 3 PS3 Simulatie Beoordeling: geen € 19,99

Niet echt spellen dat je zegt van..."joepie". Maar goed, in geval van geldnood :+
Ik vind sport spelletjes voor deze prijs altijd wel leuk. Kan mij niks schelen of het een basketbal spel is uit 2007 of 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
KillaH87 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:19:
omg, ben op zoek naar paar leuke PS1 sidescrolling games (die zijn niet zo lelijk) kom bij heart of darkness en lees de review op gamespot en hier zie ik een uitspraak die vandaag de dag niet mogelijk meer is:

[...]

tegenwoordig moet je al blij zijn met een uur of 8
Abe's Oddesey, Einhander, Klaona zijn wel leuke sidescrolling games. Maarja, feit blijft dat het opgeblazen pixels worden op de PS3. Die games komen beter tot hun recht op de PSP. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdDeNtEr
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 23:56
Ik heb niet zo heel lang geleden 2 games voor mn ps3 gekocht uit canada. Ik merk inderdaad dat het op sdtv reso ntsc is maar op hdtv is het geen enkel probleem. en mij sdtv heeft ook geen moeite met ntsc (in tegen stelling tot mijn audio/video receiver). En ik ben gewoon eigenaar van een ps3 uit de lokale MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Arx schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Abe's Oddesey, Einhander, Klaona zijn wel leuke sidescrolling games. Maarja, feit blijft dat het opgeblazen pixels worden op de PS3. Die games komen beter tot hun recht op de PSP. :)
das waar maar ik heb nog een SD-tv en met smoothing aan ziet het er nog best leuk uit, ik zal eens kijken naar die games
EdDeNtEr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:50:
Ik heb niet zo heel lang geleden 2 games voor mn ps3 gekocht uit canada. Ik merk inderdaad dat het op sdtv reso ntsc is maar op hdtv is het geen enkel probleem. en mij sdtv heeft ook geen moeite met ntsc (in tegen stelling tot mijn audio/video receiver). En ik ben gewoon eigenaar van een ps3 uit de lokale MM.
thanks, geeft weer moed, kan ik condemned 2 gaan importeren

[ Voor 30% gewijzigd door iwaarden op 15-05-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

EdDeNtEr schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:50:
ntsc psx games op je Europese ps3 :?

*edit* ah, ps3 games. Dat die regiovrij zijn wist ik al :p

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 15-05-2008 13:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Arx schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:46:
Abe's Oddysee en Abe's Exoddus zijn echt briljante platform games. Misschien wel de beste die ik ooit gespeeld heb :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
SToRM666 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Abe's Oddysee en Abe's Exoddus zijn echt briljante platform games. Misschien wel de beste die ik ooit gespeeld heb :)
Amen :)

Maar niks voor op je dikke 4x inch tv hoor

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 15-05-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
en de store update van vandaag:

Command and Conquer Red alert PSP and PS3
Dark Mist £4.99
Wipeout Pure PLA PSP
Overlord Demo
Pixel Junk Monsters Encore
Extra Character - Alex Everybodys Golf
Extra Character - Gloria Everybodys Golf
Dark Sector Launch Trailer
Burnout Paradise Trailers
Brother In Arms Trailer 2
Haze Tv ad Trailer
Overlord Wallpapers
Overlord Theme
Warhawk Themes
Eye Of Judgement Themes
Pain Themes

Ik wist niet dat overlord er al aan zat te komen.. toch eens kijken.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Red Alert? Interessant. Ben benieuwd hoe een RTS speelt op de PS3.

Overlord: Raising Hell staat voor 20-Jun-2008 op de planning (http://www.tothegame.com/...&sort=release&sortdir=asc)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

chrisboers schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:00:
Red Alert? Interessant. Ben benieuwd hoe een RTS speelt op de PS3.

Overlord: Raising Hell staat voor 20-Jun-2008 op de planning (http://www.tothegame.com/...&sort=release&sortdir=asc)
Dat is volgens mij de PS1 versie van Red Alert, speelt niet al te best dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:37:
Kun je eigenlijk PAL games spelen op een NTSC console? Hoe zit dit bij de PS3? Ik begrijp uit dit topic dat je geen PAL films kan kijken op een NTSC PS3. Hoe zit dat met games?
Ik kan dus begrijpen uit de reacties hierboven dat je gewoon PAL games kan spelen op een NTSC PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

PAL en NTSC zijn niet zo erg ter sprake meer (tenzij je je PS3 op een SD-TV aansluit), het draait vooral om de Blu-ray regiocodering. Games zijn sowieso regiovrij inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Zijn er mensen die hun geluid via HDMI op een receiver aansluiten? Zoja zouden er mensen hun positieve/negatieve ervaring willen posten met betrekking tot bepaalde systemen. Ben zelf aan het rondsnuffelen voor een geschikte receiver om het geluid van de PS3 goed tot zijn recht te laten komen. Zowel voor spellen als voor Blu-Ray discs en muziek.

Groeten,
Rob.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:59:
Zijn er mensen die hun geluid via HDMI op een receiver aansluiten? Zoja zouden er mensen hun positieve/negatieve ervaring willen posten met betrekking tot bepaalde systemen. Ben zelf aan het rondsnuffelen voor een geschikte receiver om het geluid van de PS3 goed tot zijn recht te laten komen. Zowel voor spellen als voor Blu-Ray discs en muziek.

Groeten,
Rob.
* Murphy heeft PS3-geluid via HDMI op zijn Denon AVR 2308. ERG over te spreken. Geen vertragingen oid. Moderne Denons zijn helemaal klaar voor HD-TV, blu-ray en HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DH.FiReHaWK schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:59:

Groeten,
Rob.
Ik heb mijn playstation aangesloten aan een sony str-dg910, die video doorlust naar mijn tv.
Ik vind het wel een goeie receiver. Specs: 7.1, 3 x hdmi in, 1 x hdmi uit...
het handige aan die theatre sync is, dat als ik mijn tv aanzet, de receiver ook automatisch aanspringt op het goeie kanaal. en als ik dan de tv op het kanaal van de playstation zet, de receiver weer op het goeie kanaal springt.

http://www.sony.be/view/S...=HCS+Home+Cinema+Receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
-Sander schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:56:
PAL en NTSC zijn niet zo erg ter sprake meer (tenzij je je PS3 op een SD-TV aansluit), het draait vooral om de Blu-ray regiocodering. Games zijn sowieso regiovrij inderdaad. :)
Hoe zit dat dan als je een PS3 uit Bangkok haalt? Kun je dan Nederlandse Blu-Ray films kijken? Want daar hebben ze zo'n mooie witte PS3 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Bankok is regio C volgens mij:
A Americas; East and Southeast Asia.
B Africa, Europe, Oceania; Middle East; French territories; Greenland.
C Central and South Asia; Mongolia, Russia, and People's Republic of China.

Ofwel, nee, je kan dan alleen Aziatische blu-rays lezen, of die zonder regio codering.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Hoe zit dat dan als je een PS3 uit Bangkok haalt? Kun je dan Nederlandse Blu-Ray films kijken? Want daar hebben ze zo'n mooie witte PS3 _/-\o_ .
Ligt aan de regio van Bangkok. Als dit regio 2 is kun je zonder problemen BD's kopen in Nederland. Is het een andere regio moet je even checken of een BD die je wil kopen wel regiovrij is of je BD's importeren (wat veelal nog goedkoper is, maar geen NL ondertitels)

Edit: Dat krijg je ervan als je quote en 10 min andere dingen gaat doen, dan is iemand je voor ;)

[ Voor 9% gewijzigd door m4yall op 15-05-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
En er is niet zoiets als een regiofree tool ofzo? (Freeloader of een andere legale tool?)

* FiXeR.nl gaat opzoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Sentry23 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:16:
en de store update van vandaag:

Command and Conquer Red alert PSP and PS3
Dark Mist £4.99
Wipeout Pure PLA PSP
Overlord Demo
Pixel Junk Monsters Encore
Extra Character - Alex Everybodys Golf
Extra Character - Gloria Everybodys Golf
Dark Sector Launch Trailer
Burnout Paradise Trailers
Brother In Arms Trailer 2
Haze Tv ad Trailer
Overlord Wallpapers
Overlord Theme
Warhawk Themes
Eye Of Judgement Themes
Pain Themes

Ik wist niet dat overlord er al aan zat te komen.. toch eens kijken.
Eindelijk Dark Mist in de store! Die lijkt mij erg leuk, lekker over de top schieten. _/-\o_

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Pfoe hoop echt dat het nu allemaal wat gaat opschieten:
What I have been told is that Konami is heavily pushing Sony to hurry up and get 2D trophies, and in game communication, ready in time for the release of MGS4.
Firmware 2.4 rumor
Zou toch echt vet zijn als dit gaat lukken, de community schreeuwt al ongeveer vanaf het begin voor ingame XMB e.d. maar het schiet nog niet echt op.

Tevens de SDK update waardoor ingame beelden makkelijk naar youtube gestuurd kunnen worden lijkt me echt cool. Dit gekoppeld aan je gameprofile en in de toekomst Home integratie gaat het snel naar een coole community toe.

Dark mist staat in de PS Store, een nieuwe feature was toch om ook previews en screens te kunnen bekijken? Jammer dat dit niet gedaan is leek me wel cool om eerst een preview filmpje te zien ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ghostrider schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:26:
GOTY edition is wat duurder dacht ik, maar ik heb Oblivion voor 34 euro bij Mediamarkt gekocht en dat is hij dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
PlayStation 3 owner meld zich!

Foto's van zijn schat:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/124wzmo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/okr1c2.jpg

Jup, een witte. Die heb ik overigens nog nooit gezien in Nederland? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
waar heb je hem gehaald dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Internet :+

eBay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Heb je dan geen garantie? En goedkoper dan in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
barzi schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:20:
Heb je dan geen garantie? En goedkoper dan in de winkel?
300 euro (345 inclusief verzendkosten), en ik heb garantie want er zit een garantie bewijs bij. :)

Oja, hij is nieuw :P

[ Voor 4% gewijzigd door FiXeR.nl op 15-05-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:21:
[...]
300 euro (345 inclusief verzendkosten), en ik heb garantie want er zit een garantie bewijs bij. :)
ja maar waar? moet je hem naar japan sturen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
M a r c o schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:24:
[...]

ja maar waar? moet je hem naar japan sturen ofzo.
Ik bel gewoon naar Sony, garantie is garantie. Maar hij is gewoon niet stuk en hij gaat het ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 12:14
De witte komt uit Japan geloof ik hoor. Vind hem eigelijk niet zo mooi als de zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Allemaal heel leuk en wel die PSN store updates, maar waar is DragonballZ? Ik hoorde dat ie in Noord-Amerika savonds gereleased zou worden?

Overigens heb ik al gechecked op m'n japanse, amerikaanse en nl account, maar het staat er nog niet tussen. Zal wel tijdsverschil zijn weer.

Edit; Overlord lijkt me zeker lachen, vond het genieten geblazen op de pc in ieder geval. >:)

Edit 2; Dragonball-Z Burst Limit is later op de avond te downloaden van je US account.

Bron: http://www.xgn.nl/ps3/nie...ion-store-update--15-mei/

[ Voor 32% gewijzigd door PcManiaxx op 15-05-2008 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:25:
[...]

Ik bel gewoon naar Sony, garantie is garantie. Maar hij is gewoon niet stuk en hij gaat het ook niet. ;)
Niet om negatief te doen, maar Europese garantie is Europese garantie, Japanse is Japanse... Lees je garantiebewijs maar na (van een ander toestel dat niet in Kanji geschreven is :-) Zelfs gadgets als fototoestellen die je uit Duitsland haalt hoef je in Nederland niet in te leveren onder garantie...Krijg je gewoon terug met een briefje dat uit het serienummer is gebleken dat het apparaat niet uit NL komt.

Hopen maar dattie heel blijft dus! Hij is wit, dus trekt in ieder geval minder hitte aan lol...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 22:32 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.