Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ja dat moet de PS3 wel kunnen. Als het gebrande DVD's kan afspelen zal het ook wel met BR's kunnen.RappieRappie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:12:
Ik zit echt HEEL erg te twijfelen om een PS3 te bestellen. Incl Ratchet + Uncharted, en GTA IV uiteraard.![]()
Ik heb er een paar vraagjes over eigenlijk.
Ik heb al eerder een dag zo'n console in huis gehad, samen met de games F1 en Resistance fall of man. Nu is mijn vraag; zijn de graphics van bijvoorbeeld Uncharted en Ratchet mooier dan die van Resistance en F1?
Ik vond die games er nogal low res uitzien namelijk. In vergelijking met de XBOX360. Ook heb ik een demo gespeeld van GRAW2, en ook dat zag er ook wat low res uit. Of ligt het eraan dat dit min of meer launchgames zijn die er "wat minder" uitzien?
Kan de PS3 ook gebrande blue ray disks (films) afspelen trouwens?
Tnx in advance.
Wat je vraag over graphics betreft. Neem maar van mij aan dat het komt doordat het launch games zijn. Koop een PS3 en download een demo als GRID of Haze en je ziet een wereld van verschil.
Ik bestel er gewoon 1. Ik wil Ratchet en GTA4 gewoon spelen!
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 12-05-2008 12:32 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Downloaden gata bij mij precies met 1mb/sec. Dat haal ik op m'n pc amper.
Alleen installeren gaat erg traag, condemned 2 duurden meer dan een half uur, daarintegen duurde motorstorm maar een minuutje. (was wel 480 mb).
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Wat betreft de "niet hi-res-heid" van games, de beelden zijn niet opgeklopt scherp, maar in GRAW2 zie ik een goede detaillering. GRAW en Resistance zijn wel games met minder verzadigde kleuren, wat mensen vaak met hi-def associeren.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Naar mijn weten kan de PS3 geen gebrande Blu-Rays afspelen...technoaddict schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:25:
[...]Ja dat moet de PS3 wel kunnen. Als het gebrande DVD's kan afspelen zal het ook wel met BR's kunnen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
7200 rpm? Je moet toch altijd een 5400 rpm in je PS3 doen?Chrasher schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:19:
Heb zelf hier een 160GB 7200rpm schijf in de PS3 zitten en heb eens de installatie van Haze getimed:
Exact 8 minuten deed hij erover! Een behoorlijk verschil dus met vele anderen.
Nou ja moet... Standaard heeft hij een 5400 rpm schijf aan boord. De schijven met een hogere rpm worden wat warmer, wat niet echt wenselijk is aangezien de PS3 van zichzelf ook al een heethoofd is. Alles wordt dus wat warmer, maar dat is voor zover ik weet ook het enige nadeel.Negaiido schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:40:
[...]
7200 rpm? Je moet toch altijd een 5400 rpm in je PS3 doen?
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
- BlueRay
- Blue-Ray
- Bluray
- BluRay
Het is overigens Blu-ray
Verwijderd
Oei pijnlijk, iemand anders de les lezen en het dan zelf ook fout doen. Blu-ray zonder capital R.PWM schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:49:Het wachten is nu op BloeRee en andere verbasteringen. Daar hadden ze toch eens wat beter naar moeten kijken toen ze de naam verzonnen
- BlueRay
- Blue-Ray
- Bluray
- BluRay
Het is overigens Blu-Ray
Daarbij komt nog de afkorting; is het: BR, BRD of BD net als DVD.
edit: Blu-ray staat in veel winkels nog in een hoekje weggestopt terwijl het eigelijk de elite van films is.
Die prijzen mogen nu ook wel eens wat omlaag, €30-35 voor een recente films vind ik veel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 14:06 ]
Lijkt me dus helemaal niet slim om 7200 erin te doen en waarschijnlijk is et ook niet nodigCidolfas schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:43:
[...]
Nou ja moet... Standaard heeft hij een 5400 rpm schijf aan boord. De schijven met een hogere rpm worden wat warmer, wat niet echt wenselijk is aangezien de PS3 van zichzelf ook al een heethoofd is. Alles wordt dus wat warmer, maar dat is voor zover ik weet ook het enige nadeel.
En het feit blijft dat Cache meer effect heeft. Een 7200rpm schijf geeft je misschien effectief 10% winst op een 5400rpm. Maar als je van 2Mbyte (20Gbyte PS3) naar 8Mbyte cache thing was dat veel beter merkbaar. En er zijn al schijven met 16Mbyte cache! Ze zijn wel iets duurder.Negaiido schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:12:
[...]
Lijkt me dus helemaal niet slim om 7200 erin te doen en waarschijnlijk is et ook niet nodig
There is no place like ::1
race je dan tegen de wereld en wint de snelste tijd echt een BMW ofzo?E2TK schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:22:
Heeft iemand nog geprobeerd om die BMW te winnen met Grid? Ik kom tot nu toe niet verder dan 1:15.04. Frustrerend als je je eigen tijd niet kunt verbeteren.
De meest recente films zijn juist goedkoper dan de oudere! Ik liep laatst in zowel de FRS als MM en I am Legend en Michale Clayton waren beiden 24,99,-. Niet weinig, maar hopelijk het begin van de verlaging van de prijzenVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:59:
[...]
Oei pijnlijk, iemand anders de les lezen en het dan zelf ook fout doen. Blu-ray zonder capital R.![]()
edit: Blu-ray staat in veel winkels nog in een hoekje weggestopt terwijl het eigelijk de elite van films is.
Die prijzen mogen nu ook wel eens wat omlaag, €30-35 voor een recente films vind ik veel.
High Velocity Bowling is best vet! Zit nu alleen 'vast' bij de challenges. Die gast Spider gooit zo verschrikkelijk hard dat strikes me om de oren vliegen en ik gooi maar wat spares

"Als jouw tijd tot de snelste vijf behoort in de competitie, dan heb je een plaats gewonnen in de finale! Je kunt deelnemen aan de Codemasters Euro Touring Cars Time Tral enj laten zien dat jij de beste coureur ter wereld bent. De winnaar wint een prachtige BMW uit de 3 serie!"technoaddict schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:33:
[...]
race je dan tegen de wereld en wint de snelste tijd echt een BMW ofzo?
Meer info... hier!
In europa staat de snelste tijd momenteel op 1:13.91, ik heb mijn record net op 1:14.88 weten te krijgen.
Zowieso wil ik GTA4, GT5 en Ratchet spelen, maar ik deed vanmiddag Uncharted in mijn PS3. Kwijl.... Wat een graphics zeg! Echt super mooi. Ook Ratchet ziet er prachtig uit.
Ik ben helemaal tevreden, alleen jammer dat GTA er wat rommelig uitziet, maar goed. Dat is een game voor de gameplay.
* Format-C is blij.
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 12-05-2008 21:14 ]
GefeliciteerdRappieRappie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:13:
Nou ik heb vanmiddag toch maar een PS3 gehaald. Speciaal 160km voor gereden.
Zowieso wil ik GTA4, GT5 en Ratchet spelen, maar ik deed vanmiddag Uncharted in mijn PS3. Kwijl.... Wat een graphics zeg! Echt super mooi. Ook Ratchet ziet er prachtig uit.![]()
Ik ben helemaal tevreden, alleen jammer dat GTA er wat rommelig uitziet, maar goed. Dat is een game voor de gameplay.
* harlekein is blij.
Misschien is het persoonlijk, maar ik vind Haze echt verschrikkelijk eruit zien. Ik heb beide gespeeld (van Haze de demo) en FOM ziet er in mijn ogen echt wel beter en scherper uit. Had hogere verwachtingen van Haze, maar die resolutie ziet er op mijn scherm echt niet uit. Misschien dat iemand mij anders kan vertellen, en dat het aan mijn instellingen ligt (PS3 is net nieuw), maar hier ziet het eruit als 640x480 ofzo, en dat op een grote LCD-TV ziet er gewoon niet zo fraai uit.technoaddict schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:25:
[...]
Wat je vraag over graphics betreft. Neem maar van mij aan dat het komt doordat het launch games zijn. Koop een PS3 en download een demo als GRID of Haze en je ziet een wereld van verschil.
Daarin tegen bijvorbeeld R&C & Uncharted zien er inderdaad hartstikke goed uit.
Heb nu sinds een week een PS3, en nog geen moment spijt van gehad. Het is gewoon allemaal veel lekkerder dan gamen op de PC, terwijl ik jaren verslaafd was daaraan. CD-tje erin en klaar, gamen vanaf de bank, geen gezeur met drivers en- of systeemspecs en ziet er ook nog eens gewoon top uit.
Net of de resolutie laag staat oid.
R&C en Uncharted zien er idd VEEL en VEEL scherper uit. Fenomenaal gewoon.
Het mooie van de echte sony games vind ik de kleuren, de vrolijkheid. Dat miste ik een beetje bij de 360.
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 12-05-2008 23:27 ]
Super Mario Galaxy is dan ook niet specifiek een game voor kinderen, bovendien heeft het weinig teksten en heb je niet zoveel aan een vertaling aangezien het er niet veel toe doet. De doelgroep kent toch bijna allemaal wel engels. Dat games voor hele jonge kinderen van 4 tot een jaar of 8 worden vertaald ok, maar laat het niet zo worden als de duitse tv waar echt alles word vertaald, zwaar irritant.ymmv schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:39:
[...]
In Nederland gebeurt dat alleen bij games voor kinderen en dan ook niet altijd (Viva Pinata wel, Super Mario Galaxy niet)
De reden dat Sony de laatste 2-3 jaar veel in het Nederlands vertaald is omdat ze zien dat de meeste ouders eigenlijk alleen maar Nintendo voor hun kinderen kopen, aangezien veel games van Nintendo zelf goede en leuke games zijn waarbij de teksten er niet zoveel toe doen, in tegendeel de kinderen leren er engels van. Sony denkt helaas dat ze die doelgroep bij Nintendo kunnen weghalen door veel in het Nederlands te releasen, in plaats van dat te doen zouden ze meer moeten focusen op het maken van games die kinderen willen spelen en niet saai vinden wat nu vaak eht geval is bij de games van sony die op kinderen gericht zijn.
Nou het kan wel, je krijgt ook die extra snelheid ervan, dat is dan ook maar 10 tot 20 seconden op een install en wat seconden op het laden in games, maar daarnaast ook een paar graden extra warmte, wat in de meeste gevallen niets moet uitmaken. Ik heb zelf gewoon een 5400 erin gedaan aangezien ik schijfruimte wat belangrijker vind dat de laadtijden.Negaiido schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:12:
[...]
Lijkt me dus helemaal niet slim om 7200 erin te doen en waarschijnlijk is et ook niet nodig
160 kmRappieRappie schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:13:
Nou ik heb vanmiddag toch maar een PS3 gehaald. Speciaal 160km voor gereden.
Zowieso wil ik GTA4, GT5 en Ratchet spelen, maar ik deed vanmiddag Uncharted in mijn PS3. Kwijl.... Wat een graphics zeg! Echt super mooi. Ook Ratchet ziet er prachtig uit.![]()
* RoaDHouse is blij.
Geen spijt gehad tot nu toe. Grafisch ziet het er al vet uit op mijn breedbeeld tv(geen hd).Alleen text is wat klein/wazig bij de spellen.Vooral bij gta4.
Maar heb nog een paar vragen...
Ben van plan om ook de hdd te vervangen,maar ik zag ook sata300 schijven.Kan deze ook op aan gesloten worden of alleen sata150 en merk je wel het verschil in snelheid?
Misschien niet de juiste vraag voor deze topic,maar het gaat wel om de ervaring van de ps3,weliswaar icm.
Ook ben ik van plan om bij MM een lcd/plasma te halen/kijken.
Zag op de site die aanbieding van de panansonic plasma (hd ready).
Merk je nu veel verschil tussen hd-ready(720p) en full-hd(1080)?
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
tjah, voor ps3 spellen.... NOG niet ....echt....Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 01:44:
Sinds een week of 2 ook een ps3 aangeschaft met gta4+gt5 proloque.
Geen spijt gehad tot nu toe. Grafisch ziet het er al vet uit op mijn breedbeeld tv(geen hd).Alleen text is wat klein/wazig bij de spellen.Vooral bij gta4.
Maar heb nog een paar vragen...
Ben van plan om ook de hdd te vervangen,maar ik zag ook sata300 schijven.Kan deze ook op aan gesloten worden of alleen sata150 en merk je wel het verschil in snelheid?
Misschien niet de juiste vraag voor deze topic,maar het gaat wel om de ervaring van de ps3,weliswaar icm.
Ook ben ik van plan om bij MM een lcd/plasma te halen/kijken.
Zag op de site die aanbieding van de panansonic plasma (hd ready).
Merk je nu veel verschil tussen hd-ready(720p) en full-hd(1080)?
blurays? / 1080i/p dingen , tjah sommige zeggen dat het pas nodig is vanaf 42 inch....
zelf vind zie ik toch zeker wel verschil bij 37 inch...
en dan zeker bij blurays of iig iets met een hoge bitrate... (geen 7gb mkv
het ligt er erg aan hoe groot je wil gaan en je budget...
Wat een mooi bakkie
Meteen maar even een profiel aangemaakt met wat standaard instellingen, lekker menu, na 5 minuten zat ik al vrolijk rond te klikken. 5 minuten later kon ik me niet meer inhouden en vloog uncharted erin. Mooi spel

Daarna maar even ratchet en clank erin gestopt, dat ging direct al stukken beter (is natuurlijk ook makkelijker). Na een kwartiertje was ik de console kwijt en zat mijn vriendin te hakken, schieten en over de rails te sliden door de levels heen, ehhh

Stond echt te kijken van het gemaak waarmee de PS3 deze mooie graphics op de LCD gooit, groot maar toch superscherp! En de kleine deeltjes vliegen je om de oren in Ratchet&Clank maar van schokken of vertraging is niets te zien. Prachtig! Ben nu al verliefd op deze console. Vanavond een uitgebreid profiel aanmaken en even wat dvd materiaal proberen.
Over een paar weken komt er een 42PZ85 aan te hangen, dan zal ik nog eens wat ervaringen posten.
Groeten!
[ Voor 4% gewijzigd door Rocco82 op 13-05-2008 08:00 ]
Mvg, Rob.
Nee, Assen.
De dichstbijzijnde winkel die open waar PS3's te koop waren was de Mediamarkt Leeuwarden.
De Bourne game zelf is vrij onnozel. Het is continue van knokpartij naar knokpartij en daartussen moet je telkens op een van de 4 rechter knoppen drukken, doe je dat niet dan moet je dat stukje vanaf de laatste checkpoint opnieuw doen. Ik heb alle 3 de boeken gelezen, maar ik had geen moment het idee dat ik een game aan het spelen was met Jason Bourne, maar eerder een heavenly sword game in de tegenwoordige tijd met PS2 graphics. De vechtmechanics zijn vrij brak ook, ik bedoel, je kunt gewoon niet een sequence onderbreken om te blokken. Hierdoor ben je vrij vaak te laat en dat is vrij frustrerend. Het wordt ook snel saai. Wat verder opvalt is dat de heer Bourne allerlei wapens op zn pad vindt, maar je die niet mee kunt nemen (alles is zeer scripted) en dus ben je iedere keer aan het vechten met alleen de vuisten. Kennelijk wilden ze dit om al die overbodige animaties en brekende-arm/been geluiden af te kunnen spelen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 13:59:
[...]
Oei pijnlijk, iemand anders de les lezen en het dan zelf ook fout doen. Blu-ray zonder capital R.![]()
Dat krijg je er van als je er een paar fout achter elkaar tiept
Het zijn er 5 inmiddels:EfBe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 08:55:
Ik heb alle 3 de boeken gelezen, ...
-The Bourne Identity/Het Bourne Bedrog
-Het Jason Dubbelspel
-Het Medusa Ultimatum
-Het Bourne Testament
-Het Bourne Verraad
heb je nog 2 boeken te gaan
Huiskamer is niet zo breed +/- 3m, dus een 37" zou het beste zijn.FullHd begint pas bij 40"?Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 03:01:
[...]
tjah, voor ps3 spellen.... NOG niet ....echt....
blurays? / 1080i/p dingen , tjah sommige zeggen dat het pas nodig is vanaf 42 inch....
zelf vind zie ik toch zeker wel verschil bij 37 inch...
en dan zeker bij blurays of iig iets met een hoge bitrate... (geen 7gb mkv)
het ligt er erg aan hoe groot je wil gaan en je budget...
We waren eigenlijk nie van plan om een nieuwe te halen,maar alleen eigenlijk door de actie van MM.
|2600k|Asus 290|
Ik heb eigenlijk alleen nog maar GTA4 en R&C gespeeld.
R&C is overigens weer net zo briljant als de voorgaande delen (die ik ook helemaal door en door gespeeld heb)
Ligt inderdaad aan hoever je er vanaf zit. Ik heb zelf een 37" HD-Ready. Toen ik op 3 meter afstand zat in mn oude huis was het verschil met een Full-HD mischien wel zichtbaar geweest. Nu zit ik op 5,5 meter in mn nieuwe huis en ik geloof nooit dat je dan het verschil ziet. Ik denk dat je op zo'n afstand pas vanaf 42" het verschil ziet.Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Huiskamer is niet zo breed +/- 3m, dus een 37" zou het beste zijn.FullHd begint pas bij 40"?
We waren eigenlijk nie van plan om een nieuwe te halen,maar alleen eigenlijk door de actie van MM.
Moet je toch eens doen, erg mooi ookM a r c o schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:43:
Ik moet bekennen dat ik sinds ik de PS3 heb van vrijdag, dat ik Uncharted er nog niet eens ingestoken heb.
Ik heb eigenlijk alleen nog maar GTA4 en R&C gespeeld.
R&C is overigens weer net zo briljant als de voorgaande delen (die ik ook helemaal door en door gespeeld heb)

Mvg, Rob.
full hd vanaf 40 inch?? Full HD begint bij alle merken bij 37 inch, en bij sharp en ik dacht nu ook samsung zijn er 32 inch full hd's.Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Huiskamer is niet zo breed +/- 3m, dus een 37" zou het beste zijn.FullHd begint pas bij 40"?
Bij een kamer van 3m zou ik zelf 32inch nemen.
Als je GTA en Uncharted speelt dan zou ik wel bij GTA auto-aim uitzetten. Als je autoaim gewend bent van GTA dan kun je met Uncharted nog wel eens moeite hebben want ze hebben beiden dezelfde manier van aimen daarnaast vind ik auto aim echt nep. Dus leer het gewoon gelijk goedDH.FiReHaWK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:22:
[...]
Moet je toch eens doen, erg mooi ookAlleen dat schieten met mijn onervaren-console hand gaat me nog niet zo goed af
Ik zou voor 3m 37" nemen. Is me namelijk erg goed bevallen toen ik er 3 meter vanaf zat. Ik schuif mn stoel nu voor de tv en dan zit ik zelfs op 1,5 m van 37". Maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.M a r c o schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:57:
[...]
full hd vanaf 40 inch?? Full HD begint bij alle merken bij 37 inch, en bij sharp en ik dacht nu ook samsung zijn er 32 inch full hd's.
Bij een kamer van 3m zou ik zelf 32inch nemen.
[ Voor 32% gewijzigd door Kenny_026 op 13-05-2008 11:09 ]
Nee, er zijn er maar 3 van zijn hand. De rest is werk van andere auteurs en IMHO daarom niet interessant. (Wikipedia: Robert Ludlum en bv Wikipedia: The Bourne Ultimatum ).Jorn1986 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
[...]
Het zijn er 5 inmiddels:
-The Bourne Identity/Het Bourne Bedrog
-Het Jason Dubbelspel
-Het Medusa Ultimatum
-Het Bourne Testament
-Het Bourne Verraad
heb je nog 2 boeken te gaan
Wat ik zo vervelend vind aan films/games die op een boek zijn gebaseerd is dat je de sfeer en het eigenlijke verhaal van het boek nauwelijks ervaart. De demo van de game is bv daar een schrijnend voorbeeld van. Tuurlijk kun je niet 1500 pagina's in een level stoppen, maar de demo laat louter zien (althans tot op een punt waar het gewoon te irritant wordt) dat het een paar game mechanics aan boord heeft en dat de game niet is bedoeld om het verhaal te beleven, maar om goed te worden in die game mechanics.
Allemaal prima hoor, maar dan heb je niet een verhaal nodig. Ik had het idee dat de game bedoeld was om het verhaal te ervaren en dat de game mechanics een middel waren om dat te doen, het lijkt er nu op dat het andersom is, en dat is IMHO een teken aan de wand van een saaie, repetatieve game die zn geld niet waard is.
Overigens is bij GTA hetzelfde aan de hand: soms krijgen de game mechanics (die, sorry, echt niet van deze tijd zijn en soms irritant brak) de overhand en wordt het verhaal echt naar de achtergrond gedreven (of nodeloos opgerekt). De gamer die op zoek is naar het beleven van een verhaal dmv het spelen van een game (als voorbeeld van een game waarbij het verhaal de boventoon voert haal ik bv de metal gear reeks aan, maar bv ook uncharted, waar de verhalen goed zijn en de game mechanics niet de boventoon voeren) komt dan oog in oog met soms frustrerende passages waar je je afvraagt waarom je er nog tijd in steekt.
Boll verdient geen aandacht. Ja games naar een film is meestal gewoon graai-tactiek, veel geld vragen voor wanproducten onder het mom van 'de film was OK, dus men koopt de game wel'. Maar het rare is... ERG veel games hebben echt een erbarmelijk slecht verhaal en veel films niet. Het is raar dat men zich in games zo vaak zich er af maakt met een verhaal van opstelkwaliteit uit de 4e klas lagere school (groep 6kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:11:
Games die aan de hand van boeken/films gemaakt worden zijn in 99% van de gevallen prut. Er zijn echt veel games die een goede films verneukt hebben. Uwe Boll doet dan weer het omgekeerde.....
Ik vrees dat dit alleen maar erger wordt, gezien de ontwikkeling van de laatste jaren: verhaal is echt ondergeschikt aan de hoeveelheid explosies per minuut en de debiliteit van de opmerkingen van retarded squadmates.
[ Voor 35% gewijzigd door EfBe op 13-05-2008 11:44 . Reden: voorbeeld was niet duidelijk ]
Ik heb Metal Gear nog nooit gespeeld maar ik vind juist bij Uncharted het tegenovergestelde. Ik had met die game voor het eerst het gevoel dat ik naar akteurs zat te kijken en ook het verhaal vond ik erg goed en leuk....EfBe schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:08:
[...]
Overigens is bij GTA hetzelfde aan de hand: soms krijgen de game mechanics (die, sorry, echt niet van deze tijd zijn en soms irritant brak) de overhand en wordt het verhaal echt naar de achtergrond gedreven (of nodeloos opgerekt). De gamer die op zoek is naar het beleven van een verhaal dmv het spelen van een game (als voorbeeld haal ik bv de metal gear reeks aan, maar bv ook uncharted) komt dan oog in oog met soms frustrerende passages waar je je afvraagt waarom je er nog tijd in steekt.
[ Voor 68% gewijzigd door Kenny_026 op 13-05-2008 11:17 ]
Bedankt alvast
Ik vond de demo wel leuk (Shiver23 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."). Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Over het verhaal in het spel kun je helemaal niets zeggen op basis van de demo natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 13-05-2008 11:30 ]
PSN: Shiver23
Ik bedoelde dat ookkbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:11:
[...]
Ik heb Metal Gear nog nooit gespeeld maar ik vind juist bij Uncharted het tegenovergestelde. Ik had met die game voor het eerst het gevoel dat ik naar akteurs zat te kijken en ook het verhaal vond ik erg goed en leuk....
256MB is meer dan genoeg om wat internetsites op je tv te toveren. De explorer is gewoon niet je van het. Ik wou laatst even de openingstijden van de MM Eindhoven opzoeken en die hele site werkt niet. Aan de ene kant is het goed, want zo is de beveiliging hoog. Aan de andere kant kunnen sommige sites niet worden geopend.Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:54:
Ik had gister een probleempje met mn PS3,terwijl ik zat in Internet te browsen,werd opeens mn Controllers heel langzaam. Soms reageerde die helemaal niet. Akku was vol(Had het aan de kabel). En nog een vraagje: Bij sommige paginas waar veel plaatjes zijn, zegt mn PS3 :"This Site is too big,replaced with a white Site." Komt dit door de 256 MB RAM?
Misschien Linux proberen? Daar zal het waarschijnlijk wat beter werken. Ik heb er zelf geen ervaring mee
Ik denk dat het voor jou beter is om niet aan linux te beginnen. Daarvoor moet je echt wel behoorlijk wat kennis over linux in huis hebben.Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:05:
Oja nog 2 vraagjes: is Linux echt beter en ik vind die XMB best wel handig omdat alles niet zo ingewikkeld is. En bestaat er ook een Anti Virus ding voor de PS3 behalve dat Trend Micro Security? Want ik ben best wel zeker dat er virussen bestaan voor de PS3.
Wat betreft die virusscanner. Ik wist niet eens dat Trend Micro op de PS3 draaide. Maar je kan dat gewoon laten voor wat het is. Iedere dag voert Trend Micro updates door en daarnaast kun je ook geen extra virusscanner installeren voor de PS3. Onder linux is dat een ander verhaal want daar heb je keus genoeg.
En natuurlijk is Linux "beter" dan je XMB. Al zal dat voor jou weer niet het geval zijn. Vanuit Linux kun je weer geen Playstation Store benaderen, geen vrienden benaderen enz.... Audio, video en programma support is natuurlijk veel uitgebreider....
Edit: Ik zie nu dat je trend Micro speciaal voor de ps3 kunt downloaden. Ik doe het verder niet. Je weet zelf denk ik wel of het gevaarlijke sites of niet zijn die je bezoekt. Ga je warez en porno sites langs dan is het natuurlijk vragen om moeilijkheden....
[ Voor 10% gewijzigd door Kenny_026 op 13-05-2008 12:15 ]
Ook Philips heeft Full HD vanaf 32".M a r c o schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:57:
full hd vanaf 40 inch?? Full HD begint bij alle merken bij 37 inch, en bij sharp en ik dacht nu ook samsung zijn er 32 inch full hd's.
Net beelden gezien en het ziet er echt geweldig uit.
[ Voor 27% gewijzigd door Nico111 op 13-05-2008 12:30 ]
Verwijderd
Erg jammer, want van deel 1 heb ik op m'n Xbox v1.0 heel erg genoten, wat een game was dat!
[ Voor 7% gewijzigd door Tankbuster op 13-05-2008 12:38 ]
Enkel externe harde schijven dienen als FAT32 geformatteerd te zijn.Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:37:
Als ik een nieuwe HDD voor mn PS3 koop,kan ik hem dan gewoon inbouwen of moet ie eerst naar FAT32 gedingst worden? En hoe dan?
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Alleen waar ik me best wel over verbaas, is dat de prijzen overal hetzelfde zijn van een PS3. Er zit hooguit 5-10 euro verschil in de verschillende aanbieders. Sony reguleert blijkbaar goed de prijsafspraken?
*insert signature here
http://www.onetime.de/(S(...tem&ST=1&IT=53068&CT=3261
http://www.onetime.de/(S(...Y=2&ST=1&IT=53067&CT=3261
Zit niet echt een verschil in behalve dat de een 250GB en de ander 320GB is. Cache en dergelijke zijn hetzelfde (zijn ook twee harde schijven uit dezelfde serie).Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:44:
Ik woon in duitsland en heb 2 HDD's gevonden voor de PS3, welke is beter:
http://www.onetime.de/(S(...tem&ST=1&IT=53068&CT=3261
http://www.onetime.de/(S(...Y=2&ST=1&IT=53067&CT=3261
De 250GB is in vergelijking iets goedkoper per GB:
€60,29 / 250 = €0,24116 per GB
€87,02 / 320 = €0,27193 per GB
Verder maakt het dus niets uit.
Aan jou de keuze of je die 70GB meer nodig hebt.
Ik heb zelf een 250GB erin hangen en denk dat het nog een hele tijd voldoende is...
Das een groot verschil heTankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 12:54:
Ik zag nog een kleine verschil tussen de Datetransferrate,is bij de 250GB 150 Mbps en bij de 320 GB 300 Mbps. Is dit een groot verschil of klein verschil?
2x zo veel data per seconde...
Maar ik kan die overige info over die twee HDD's hier niet zien.
Ik zie alleen type + foto.. rest van de pagina loopt hier niet lekker in FF.
Typ Festplatte - intern
Formfaktor 2.5" x 1/8H
Abmessungen (Breite x Tiefe x Höhe) 7 cm x 10 cm x 9.5 mm
Gewicht 117 g
Kapazität 320 GB
Schnittstellen Typ Serial ATA-300
Datenübertragungsrate 300 MBps
Mittlere Suchzeit 12 ms
Spindelgeschwindigkeit 5400 rpm
Puffergröße 8 MB
Herstellergarantie 3 Jahre Garantie
Produktbeschreibung WD Scorpio WD2500BEVS - Festplatte - 250 GB - SATA-150
Typ Festplatte - intern
Formfaktor 2.5" x 1/8H
Gewicht 117 g
Kapazität 250 GB
Schnittstellen Typ Serial ATA-150
Datenübertragungsrate 150 MBps
Mittlere Suchzeit 12 ms
Puffergröße 8 MB
Verwijderd
blurays(film) en dvds zijn gewoon regio gebonden....-krekel- schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:11:
Even een vraagje, weet alleen niet zeker of hij al een keer besproken is. Ik wil graag de 80 GB versie hebben van de PS3, maar die wordt helaas niet verkocht in Europa. Dus de optie die dan open staat is om hem uit de V.S te importeren. Vraag is alleen, mag dat überhaupt of is dat ook echt illegaal? En verder, is het verstandig, ivm compatibiliteit? Wat ik begreep zijn PS3-spellen in ieder geval regiovrij, maar kan ik wel normale DVD's afspelen? En als ik dat ding op een normale TV aansluit, zit ik dan met het PAL / NTSC probleem? Iemand die daar wat zinnigs over te melden heeft?
vs regio 1 hier regio 2 .....
Hoe is het te spelen als je doof bent? Ik hoor nog geluid maar versta niks. Is alles ondertitelt in het engels of nl of is alles gewoon spraak?
Natuurlijk niet.-krekel- schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:11:
Even een vraagje, weet alleen niet zeker of hij al een keer besproken is. Ik wil graag de 80 GB versie hebben van de PS3, maar die wordt helaas niet verkocht in Europa. Dus de optie die dan open staat is om hem uit de V.S te importeren. Vraag is alleen, mag dat überhaupt of is dat ook echt illegaal?
PS3-games zijn regiovrij en zullen werken. Game-updates zijn wel regio-afhankelijk, nl van de herkomst van de gamedisk. Films zijn wel regiogebonden. Een Amerikaanse speler speelt alleen Amerikaanse of regiovrije Blu-Rays/DVDs af.En verder, is het verstandig, ivm compatibiliteit? Wat ik begreep zijn PS3-spellen in ieder geval regiovrij, maar kan ik wel normale DVD's afspelen? En als ik dat ding op een normale TV aansluit, zit ik dan met het PAL / NTSC probleem? Iemand die daar wat zinnigs over te melden heeft?
Hij werkt wel maar zal toch maar op een snelheid van 150 draaien. De PS3 ondersteunt geen SATA300. Als je dus sneller wil dan moet je een 7200 rpm schijfje halen....Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:03:
Produktbeschreibung WD Scorpio WD3200BEVT - Festplatte - 320 GB - SATA-300
Typ Festplatte - intern
Formfaktor 2.5" x 1/8H
Gewicht 117 g
Kapazität 320 GB
Schnittstellen Typ Serial ATA-300
Mittlere Suchzeit 12 ms
Puffergröße 8 MB
Produktbeschreibung WD Scorpio WD2500BEVS - Festplatte - 250 GB - SATA-150
Typ Festplatte - intern
Formfaktor 2.5" x 1/8H
Gewicht 117 g
Kapazität 250 GB
Schnittstellen Typ Serial ATA-150
Datenübertragungsrate 150 MBps
Mittlere Suchzeit 12 ms
Puffergröße 8 MB
Je kan engelse subs aanzetten via het menu....Solstice schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:20:
Ik kan mbt GTAIV 1 ding niet duidelijk ontdekken.
Hoe is het te spelen als je doof bent? Ik hoor nog geluid maar versta niks. Is alles ondertitelt in het engels of nl of is alles gewoon spraak?
[ Voor 13% gewijzigd door Kenny_026 op 13-05-2008 13:24 ]
Da's gewoon de bussnelheid hè. In de praktijk zullen beide disks gewoon even snel, of langzaam, tis maar hoe je het bekijkt, zijn. De eerste SATA disk die in zijn eentje de 150MBps bus voltrekt moet nog gemaakt worden. En zeker in een PS3, die alle data elke keer on the fly zit te coderen, zal je nul verschil merken tussen beide disks.Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:03:
Nickname does not reflect reality
Ik zie het nut niet zo in van een 80GB model, je kunt toch gewoon een 40GB kopen en er vervolgens een 250GB schijf ofzo in pleuren. Een Amerikaans model is alleen interessant voor iemand met een grote R1 dvd-collectie, aangezien een Europese PS3 alleen R2 dvd's speelt. Op een Amerikaanse ps3 kun je dus geen R2 dvd's of regio B Blu-rays afspelen. Spellen zijn idd regiovrij, maar bij sommige multiplayer spellen houdt het wel in dat je enkel op amerikaanse servers kunt spelen. Importeren is verder niet illegaal, maar je zult wel invoerrechten moeten betalen. Dus of het financieel interessant is weet ik zo niet, net als het PAL/NTSC vraagstuk. Ik vermoed dat een Amerikaanse ps3 alleen NTSC weer kan geven via bv. scart, maar dat is dus een vermoeden.-krekel- schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:11:
Even een vraagje, weet alleen niet zeker of hij al een keer besproken is. Ik wil graag de 80 GB versie hebben van de PS3, maar die wordt helaas niet verkocht in Europa. Dus de optie die dan open staat is om hem uit de V.S te importeren. Vraag is alleen, mag dat überhaupt of is dat ook echt illegaal? En verder, is het verstandig, ivm compatibiliteit? Wat ik begreep zijn PS3-spellen in ieder geval regiovrij, maar kan ik wel normale DVD's afspelen? En als ik dat ding op een normale TV aansluit, zit ik dan met het PAL / NTSC probleem? Iemand die daar wat zinnigs over te melden heeft?
Verder krijg je hier geen garantie voor een US PS3, en zul je het dus terug moeten sturen naar de VS mocht het kapot gaan binnen de garantie periode.bramberk15 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:47:
[...]
Ik zie het nut niet zo in van een 80GB model, je kunt toch gewoon een 40GB kopen en er vervolgens een 250GB schijf ofzo in pleuren. Een Amerikaans model is alleen interessant voor iemand met een grote R1 dvd-collectie, aangezien een Europese PS3 alleen R2 dvd's speelt. Op een Amerikaanse ps3 kun je dus geen R2 dvd's of regio B Blu-rays afspelen. Spellen zijn idd regiovrij, maar bij sommige multiplayer spellen houdt het wel in dat je enkel op amerikaanse servers kunt spelen. Importeren is verder niet illegaal, maar je zult wel invoerrechten moeten betalen. Dus of het financieel interessant is weet ik zo niet, net als het PAL/NTSC vraagstuk. Ik vermoed dat een Amerikaanse ps3 alleen NTSC weer kan geven via bv. scart, maar dat is dus een vermoeden.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
voor de PS3, de DualShock3.
Wat is wijsheid: Wachten tot dat de PS3 leverbaar wordt incl deze nieuwe controller, of gewoon een versie aanschaffen die nu in de winkel ligt, en later die controller aanschaffen.
Blijft uiteraard een beslissing die ik zelf moet nemen, maar het is toch weer 110 euro voor 2 extra controllers.
Valt wel mee, als je importeerd dan betaal je ongeveer 35 euro per stuk voor een DS3Jerk184 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:29:
Ik wil binnenkort een PS3 aanschaffen. (half/eind juni) Nu lees ik dat er een nieuwe controller uitkomt
voor de PS3, de DualShock3.
Wat is wijsheid: Wachten tot dat de PS3 leverbaar wordt incl deze nieuwe controller, of gewoon een versie aanschaffen die nu in de winkel ligt, en later die controller aanschaffen.
Blijft uiteraard een beslissing die ik zelf moet nemen, maar het is toch weer 110 euro voor 2 extra controllers.
En daarbij is nog niet bekend waneer de DS3 naar europa komt.
Ow hier kun je hem kopen: stores.ebay.com/EliteVideoGames3
Met die shop heb ik goede ervaring
- Zooi - www.stefanjacobs.nl
Cutscenes zijn ondertiteld, de rest niet. Dingen die je moet doen (Objectives) zijn altijd duidelijk ondertiteld en staan ook in een lijstje in het menu. Spel is denk ik best speelbaar zonder geluid maar misschien toch eerst een keer huren voor de zekerheid...Solstice schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:20:
Ik kan mbt GTAIV 1 ding niet duidelijk ontdekken.
Ik wil hem graag aan m'n Dell 2407WFP aansluiten. Nu heeft deze een hoop aansluitingen, dus beeld krijgen moet geen probleem zijn. Maar ik zit met het geluid. Kan ik de spdif-out van de PS3 aan de spdif-in van m'n Auzentech Prelude knopen en dan het geluid over m'n koptelefoon laten sturen? Deze zit op de analoge uitgangen van de Auzentech aangesloten.
Ik heb wel speakers die een spdif aansluiting hebben maar deze zitten al aan de Auzentech en kunnen ook geen Dolby geluid weergeven (Behringer MS40)
Verwijderd
Ik heb hier toevallig 2 dagen geleden hier een vraag over gesteld. Ik heb een USA 40GB PS3. Als je een RGB SCART kabel (van de Ps2) eraan hangt en hem goed configureert dan kan je gewoon NTSC spellen spelen, met een grote MAAR: sommige games werken NIET. Ik heb voor mijn USA PS3 de PAL game GTA4. eze werkt hier NIET op een "gewone" tv, hij meldt gewoon doodleuk dat de ingestelde videomode niet ondersteund wordt. Andere spellen werken overigens weer wel.... Maargoed niet allemaal, waaronder GTA4 niet (enige spel dat ik speel, heb ik weer....)-krekel- schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:11:
En als ik dat ding op een normale TV aansluit, zit ik dan met het PAL / NTSC probleem? Iemand die daar wat zinnigs over te melden heeft?
Met HDMI overigens geen problemen, maar met "gewone" tv wel.
Zelfs als je niet doof bent, versta ik soms geen reet van wat ze zeggen. In bepaalde scenes zijn de stemmen erg zacht ten opzichten van andere stemmen. Misschien ligt het wel aan de setup van m'n dolby digital set.Tovenaar schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:37:
[...]
Cutscenes zijn ondertiteld, de rest niet. Dingen die je moet doen (Objectives) zijn altijd duidelijk ondertiteld en staan ook in een lijstje in het menu. Spel is denk ik best speelbaar zonder geluid maar misschien toch eerst een keer huren voor de zekerheid...
stp - PSN ID: stp_4
Meteen besteld natuurlijk, ik gebruikte altijd mn PC headset maar die moest ik dan telkens loshalen en naar boven brengen.
Echter als ik hem in de PS3 steekt werkt hij niet. Ik kan hem muten (lampje brand en alles) en bij Audio Settings zie ik USB device en kan ik het microphone level veranderen. Maar in GTA ziet hij niet dat ik een headset hebt (geen symbooltje naast mn naam) en niemand hoort mij en ik hoor niets.
Moet ik verder nog iets instellen? Kan het nergens vinden in systeem instellingen en ik kon me herinneren dat t gewoon plug n play was. Als ik mn oude headset erin doet werkt hij namelijk wel meteen en dati s ook een gewoon een USB headset.
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Of die optie mogelijk is, is niet afhankelijk van de PS3, enkel van je geluidskaart. Nu weet ik toevallig dat het wel kan bij een kaart van Auzentech, weet niet welk type.Krizzie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:38:
Ik wil graag een Playstation 3 gaan kopen, maar ik zit met een vraagje over het aansluiten van het beestje.
Ik wil hem graag aan m'n Dell 2407WFP aansluiten. Nu heeft deze een hoop aansluitingen, dus beeld krijgen moet geen probleem zijn. Maar ik zit met het geluid. Kan ik de spdif-out van de PS3 aan de spdif-in van m'n Auzentech Prelude knopen en dan het geluid over m'n koptelefoon laten sturen? Deze zit op de analoge uitgangen van de Auzentech aangesloten.
Ik heb wel speakers die een spdif aansluiting hebben maar deze zitten al aan de Auzentech en kunnen ook geen Dolby geluid weergeven (Behringer MS40)
ah...chimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:39:
Ben verslaafd aan het online spelen van call of duty modern welfare ( detail heb er zelf geeneen)
Ergens staat er wel een handleiding op internet hoe je de controller van de PS3 in die van de Xbox krijgt.KnEuTeR schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:
Niet dat ik zo'n watje ben, maar ik vind de knoppen van de PS3 controller vrij zwaar. Vooral de L2 en R2 tijdens racegames als Burnout Paradise zorgen vaak voor verkrampte vingertjes zodat ik echt niet meer door kan spelenJe moet ze namelijk aardig ver induwen en ook de hele tijd in die stand houden. Mede omdat het een soort van "schuin naar onder onnatuurlijke beweging" is krijg ik er last van. Ook de analoge joysticks gaan best stroef. Zijn die dingen niet te tweaken ofzo, zodat ze wat soepeler gaan? Ik vind de xbox360 controller knoppen veeeeeeel vriendelijker voor mijn handen.....
EDIT: Handleiding
[ Voor 28% gewijzigd door E2TK op 13-05-2008 15:14 ]
Modern Welfare? Moet je dan kindjes in afrika knuffelen en een thermometer in de kont prikken?chimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:39:
Ben verslaafd aan het online spelen van call of duty modern welfare ( detail heb er zelf geeneen)
Wel kickenErgens staat er wel een handleiding op internet hoe je de controller van de PS3 in die van de Xbox krijgt.
[ Voor 30% gewijzigd door Kenny_026 op 13-05-2008 15:21 ]
Wil ik ook graag weten, aangezien RSI mij van PC naar console jaagt.KnEuTeR schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:
Niet dat ik zo'n watje ben, maar ik vind de knoppen van de PS3 controller vrij zwaar. Vooral de L2 en R2 tijdens racegames als Burnout Paradise zorgen vaak voor verkrampte vingertjes zodat ik echt niet meer door kan spelenJe moet ze namelijk aardig ver induwen en ook de hele tijd in die stand houden. Mede omdat het een soort van "schuin naar onder onnatuurlijke beweging" is krijg ik er last van. Ook de analoge joysticks gaan best stroef. Zijn die dingen niet te tweaken ofzo, zodat ze wat soepeler gaan? Ik vind de xbox360 controller knoppen veeeeeeel vriendelijker voor mijn handen.....
omggkbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:
[...]
Modern Welfare? Moet je dan kindjes in afrika knuffelen en een thermometer in de kont prikken?

Dit is meer een "kijk mij eens 1337 m0dd3r zijn pimp-off" dan iets wat ik na ga doen op zondag avond...E2TK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:06:
Ergens staat er wel een handleiding op internet hoe je de controller van de PS3 in die van de Xbox krijgt.
EDIT: Handleiding
Heeft er iemand ervaring met alternatieve controllers zoals die van Konig?
U heeft een 3,5" SATA interne nodig voor in de PS3 (Ik zei dat was fout)
O,sorry u heeft gelijk,u moet een 2,5" SATA nemen.
En zeggen ze nog dat externe goedkoper zijn.....(Interne zijn goedkoper volgens mij)
[ Voor 7% gewijzigd door Tankbuster op 13-05-2008 16:13 ]
Ik zou alleen geen externe nemen als ik jou was. Ik probeerde laatst de review van GTA van IGN en Gametrailers vanaf een externe schijf te bekijken en die pakte die niet.Tankbuster schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:06:
Ik had net Sony Hulpdesk aan de lijn en die zeiden volgende:
U heeft een 3,5" SATA interne nodig voor in de PS3 (Ik zei dat was fout)
O,sorry u heeft gelijk,u moet een 2,5" SATA nemen.
En zeggen ze nog dat externe goedkoper zijn.....
Weet iemand hoe het zit met films van een externe schijf? Kun je AVI's op MPEG2 bestanden wel openen van een externe schijf?
Het is Call of Duty Modern Warfarechimera2 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:15:
@kbloem wat bedoel je daarmee ?
Welfare stond wel grappig maar de vertaling daarvan is volgens mij iets van sociale en humanitaire hulp
btw... DONT TRY THIS AT HOME... ben half uur bezig geweest dat rotding weer in elkaar te krijgen. Allemaal losse onderdeeltjes die precies op de goede plek moeten worden gehouden, zelf doctor octopus krijgt dat nog niet voor elkaar.
afgelopen weekend heb ik een sony dcr-sr32 aan de ps3 gehangen, en films direct vanaf de HD van die camera afgespeeld. Dat ging in ieder geval goed.kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Weet iemand hoe het zit met films van een externe schijf? Kun je AVI's op MPEG2 bestanden wel openen van een externe schijf?
Daar ben ik ook benieuwd naar (nieuwsgroepen, hd films op hdd zetten en dan afspelen op de ps3)kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:10:
[...]
Ik zou alleen geen externe nemen als ik jou was. Ik probeerde laatst de review van GTA van IGN en Gametrailers vanaf een externe schijf te bekijken en die pakte die niet.
Ik had ergens gelezen dat je 3 mappen moest maken( VIDEO, MUZIEK, en nog iets) en daar je bestanden in zetten. De 3 mappen kun je ook terug vinden in ps3 menu)
|2600k|Asus 290|
Dat MOET niet. Als je dat doet herkent de PS3 de files vanzelf.Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:
[...]
Ik had ergens gelezen dat je 3 mappen moest maken( VIDEO, MUZIEK, en nog iets) en daar je bestanden in zetten. De 3 mappen kun je ook terug vinden in ps3 menu)
Anders doe je gewoon even driehoekje, en dan "alles weergeven"
dan kun je er zelf naar toe bladeren.
Specificaties
Merk en Type
Merk Maxtor
Productserie MaxLine III
Type 250GB
Capacity
Hardeschijf Grootte 250GB
Interfaces
Hardeschijf bus (intern) SATA-150
Technische Specificaties
Hardeschijf Cache 16MB
Rotatiesnelheid 7200rpm
Verwijderd
Nee dat is wat nieuws, dan moet je uitkeringtrekkers een schop onder hun hol geven zodat ze weer wat gaan doen voor hun geld. (welfare=uitkering/belastingregeling in UK.)kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:15:
[...]
Modern Welfare? Moet je dan kindjes in afrika knuffelen en een thermometer in de kont prikken
Dit was wel een leuke verspreking trouwens, een om te onthouden!
Verwijderd
Zou dit nou kunnen of niet?
Bij voorbaat dank, bommetjuh
met divx is hij heel kieskeurig geen ondersteuning van srt files etc. iets wat XBMC wel kan.
voor 5 tientjes ben je de man en scheelt je een hoop gezeur. daar hebben ze bij sony geen kaas van gegeten gewoon.
Bullus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:32:
[...]
Daar ben ik ook benieuwd naar (nieuwsgroepen, hd films op hdd zetten en dan afspelen op de ps3)
Verwijderd
Voor de ondersteuning van srt en divx hoefde je toch alleen maar even de VLC player te installeren?Leitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:33:
ja heb het ook geprobeerd is een grote berg teleurstellingen als je een goede mediacentre wil hebben koop dan gewoon een XBOX ! die ps3 is een een super mooie Console maar daar blijft het bij
met divx is hij heel kieskeurig geen ondersteuning van srt files etc. iets wat XBMC wel kan.
voor 5 tientjes ben je de man en scheelt je een hoop gezeur. daar hebben ze bij sony geen kaas van gegeten gewoon.
[...]
dat was ik als eht goed is, wel vreemd, bij mij werkte die in 1x eigenlijk, gewoon settings doorgelopen en aan het gamen geslagen.nudie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:05:
Heren, tijdje geleden had een aardig persoon een leuk linkje hier neergezet naar de officiele PS2 USB headset die ook voor de PS3/PC te gebruiken was en nu op eBay stond voor 12$ (is gewoon Logitech).
Meteen besteld natuurlijk, ik gebruikte altijd mn PC headset maar die moest ik dan telkens loshalen en naar boven brengen.
Echter als ik hem in de PS3 steekt werkt hij niet. Ik kan hem muten (lampje brand en alles) en bij Audio Settings zie ik USB device en kan ik het microphone level veranderen. Maar in GTA ziet hij niet dat ik een headset hebt (geen symbooltje naast mn naam) en niemand hoort mij en ik hoor niets.
Moet ik verder nog iets instellen? Kan het nergens vinden in systeem instellingen en ik kon me herinneren dat t gewoon plug n play was. Als ik mn oude headset erin doet werkt hij namelijk wel meteen en dati s ook een gewoon een USB headset.
bij accessory settings > audio device settings moet 2x logitech USB headset staan, druk daarna op ok en test even bij de voice changer of je headset werkt, je kan dan jezelf horen (en je stem geluid aanpassen
ingame hoef je dan als het goed is niets meer aan te passen.
hij werkt ook op een pc, probeer dat anders eens om er zeker van te zijn dat ie niet kapot is.
Als je een beetje een fatsoenlijke TV hebt moet je geen gebruik maken van een XBMC, die heeft namelijk geen beste ondersteuning voor 720p, laat staan 1080p. Divx werkt prima en ook nog eens met ingebouwde ondertitelingen (srt remuxen binnen 3 minuten). Alleen moet je geen rare fratsen uithalen met meerdere videos achter elkaar want playlists ondersteund voor videos gaat niet zo best.Leitz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:33:
ja heb het ook geprobeerd is een grote berg teleurstellingen als je een goede mediacentre wil hebben koop dan gewoon een XBOX ! die ps3 is een een super mooie Console maar daar blijft het bij
[...]
Verwijderd
werkt perfect... ook 1080p (xbox niet IDD)
en ze zijn ook bezig met die naar ps3 omzetten, alleen kan je nog maar 1 van de 8 cores gebruiken....
xbmc was er ook niet voordat hee die xbox was gekraakt....
Ik heb nu een paar weken mijn ps3 (sinds release gta) en vraag me af of het normaal is dat ik de ps altijd blijf horen, ook al zet ik 'm uit (niet wanneer ik de schakelaar achterop uitzet uiteraard..) ?
Ik zou het liefst de PS3 40GB + GTA4 + GT5: Prologue pack oid willen kopen. Is deze überhaupt beschikbaar?
Indien die niet beschikbaar is dan ga ik voor de PS3 40GB + GTA4. Die kan ik op internet wel vinden voor 439 euro. Dit is een vastgestelde prijs die bij alle shops gelijk is?
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
Bij de Toys r'us was er laatst een aanbieding met een PS3 + GT5P + GTA voor € 399Wisey schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:49:
Kijk eens voor een PS3 40 GB + GT5 en dan GTA4 "los", dan kom je op zo'n +- 399 + 50 = 449 uit.
Soms heb je wel shops die aanbiedingen hebben...
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Dit topic is gesloten.