SP te links...
PVDA is het afgelopen jaar veel te links geworden...
Ik zoek en partij in het midden, liever iets linkser dan VVD...
D66 is compleet gestoord! Wij ontvangen 500 euro HRA toch presteren ze het dat we in 2024 volgens hun plannen 670 euro extra kwijt zijn aan onze maandlasten aan de hypotheek! 670 euro netto meer
Dan blijft CDA over, maar die is te klein om tegenwicht te kunnen bieden aan SP/PVDA...
Dus VVD blijft over...
Sport_Life schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:43:
Ik stem niet op Rutte, ook niet op Roemer, Samsom of een andere politiek figuur, maar ik stem VVD. Dat Rutte daar bij zit is bijzaak, veranderd niets aan de ideeen die ik beter vind dan de SP, PVDA, D66.
(En zo zijn er vast meer zoals ik

)
Inderdaad, ik ben het op een aantal punten absoluut niet eens met de VVD, maar we missen gewoon een goede middenpartij...
NiaX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:45:
Rutte roept dat de HRA blijft,dus hij heeft de stem van dfrenner (en vele anderen).
Rutte roept dat de huizenprijzen stijgen bij de VVD volgens het cpb(wat overigens niet waar is, ze dalen bij de VVD minder hard volgens het cpb), dus hij heeft de stem van dfrenner.
Je hoeft de woorden echt niet in mijn mond te leggen, ik kan ze prima hier zelf neerzetten.
De huizenprijzen boeien me geen fluit, ik blijf toch wel zitten waar ik zit, totdat ik genoeg in de spaarhypotheek heb zitten!
Maar de maandlasten moeten gewoon niet te veel stijgen...
Jaspertje schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:50:
Dat jij niet zoveel merkt van de crisis maakt natuurlijk niet dat die er niet is. Zeker in de ICT valt het best nog wel mee en heb ook ik nie te klagen gehad, maar dat kan je niet in alle sectoren zeggen. Zeker sectoren die iets met de overheid te maken hebben. Het kan misschien soms een beetje overdreven worden, maar jij maakt met deze opmerkingen alsof er eigenlijk niets aan de hand is en dat is veel te kort door de bocht...
Dan begrijp je me echt verkeerd!
Ik vind het heel vervelend voor alle mensen die het wel hard raakt! En ik geloof best dat dat er heel wat zijn.
Maar als ik bij mensen in mijn vriendengroep hoor "tja crisis he..." en wel weet dat ze een lekkere klapper hebben gemaakt met een jobhop, tja dan denk ik gewoon: "Het wordt je aan alle kanten aangepraat".
Laatst ook andere vrienden die hun flatje niet verkocht kregen, maar intussen wel een groot huis van 4,5ton hebben gekocht. Ta dan kan je zeggen crisis, maar je verhuist wel even naar een huis van 2x de waarde van je flatje... Hoezo crisis? Zo slecht gaat het dan niet, toch?
Ik hoor te vaak mensen klagen over de crisis, die er niets van merken!