Omschrijf ik het zo onduidelijk? Ik kon, met het geld van de bank, met maar een heeeeeel klein deel eigen geld en dat is vooral omdat ik dat vooraf moest voldoen en geen zin had dat weer op e.o.a. manier in de hypotheek te stoppen, gewoon mijn huis kopen? Wel met 41% aflossingsvrij (dus geen 50%, laat staan 100%), maar dat kon (en kan) gewoon.DaTimMan schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:21:
3) de bank vond van niet en leende t niet, en jij had het geld niet helemaal zelf, dus kon je t niet betalen. Met 1 vakantie minder haal je het inderdaad niet.( uit je post lees ik dat het gelukt is , dus kon t blijkbaar wel)
Precies. En toch is de knee-jerk reactie hier (en elders) 'Je wilt teveel'.Er is altijd een reden voor keuzes en wensen, keuzes sluiten soms dingen uit.
En die laatste, daar ben ik het in zoverre mee oneens dat je niet zomaar van alles in kunt voeren waardoor het voor de meeste mensen een noodzakelijk kwaad wordt ipv iets waar ze blij mee zijn...Locatie is belangrijk, maar mijn inziens is een woning een recht, de locatie afhankelijk van je persoonlijke situatie een wens , een keus, of een noodzakelijk kwaad.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock