Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! ik wist niet dat die hd zo gemakkeiljk te vervangen was? hij heeft toch een speciale aansluiting? in dit geval kan ik een goedkopere 40 gigh ps3 kopen en er gelijk een 320 gigh hardeschijf in knallen.. Want volgens mij draaien de spellen vanaf de hd veel fijner af dan vanaf de disks?
FeaR1986 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]

Inderdaad: gewoon de oude HD er weer in en je kan je save-games op USB zetten om deze daarna weer op je 320GB HD te plaatsen.

Ikzelf heb net een 250GB HD erin zitten. Voor mij meer dan genoeg omdat ik toch alleen maar games speel op de PS3. Dus ik stream geen (film)bestanden en sla deze ook niet op.

Mijn 60GB was alleen al vol aan het raken, want ik ben nogal van dingen bewaren. Dus heb echt een zooi demo's en films op mijn PS3 staan. En nu er steeds meer games komen die 5-6GB installatie vereisten leek mij 250GB wel een mooie oplossing.

Net ook de nieuwe PS Store maar eens gedownload en ziet er zeker mooi uit. Plaatjes laden duurt inderdaad nog erg lang, maar het verspringen naar en van pagina's is dan wel weer retesnel.

Alleen jammer dat de Killzone 2 trailer offline is, want die ben ik wel kwijt na het vervangen van mijn HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

ja het vervelende is dat HD-rips (die ik uiteraard zelf maak ;-)) meestal groter zijn dan 4GB en daardoor niet op m'n externe harde schijf kunnen. Een interne schijf heeft die limiet er niet opzitten en dat is gewoon wat handiger.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
itsoutthere schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:24:
ja het vervelende is dat HD-rips (die ik uiteraard zelf maak ;-)) meestal groter zijn dan 4GB en daardoor niet op m'n externe harde schijf kunnen. Een interne schijf heeft die limiet er niet opzitten en dat is gewoon wat handiger.
En hoe zet je die dan op je ps3? Kan je je ps3 benaderen via het netwerk?

Krijg vandaag mijn ps3 van de wehkamp dus kan het zelf nog niet testen :P

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:19:
Met de release van GTA4 en m'n nieuwe full hd tv, zou ik binnenkort eindelijk een PS3 kopen.
Wellicht ga ik van bij het begin al een nieuwe HDD plaatsen.
Ik hoop dat er hier wat experts zitten die volgende kunnen beantwoorden:
- Heeft het zin om een SATA2 schijf te kopen?
- De grootte is 2.5", maar sommige disks zijn 2.5" 1/8. Passen die er ook in?
- HDMI vraagje, al gezocht, maar nog niets gevonden: wordt HDMI-CEC ondersteund?
of de HD die je koopt SATA of SATA2 is maakt niets uit beide werken gewoon.
Je moet een 2.5 inch HD hebben een 2.5 1/8 is net iets te dik (sommige fabrikanten maken hem net iets dikker om er 320GB in te kunnen duwen).

@Acht
Je hebt natuurlijk nog de dure 60GB versie (welke bijna nergens te krijgen is) deze heeft card readers, 2 extra USB aansluitingen en backwarts compatability met PS2 games.

Maar voor de rest zijn alle PS3s die in de winkels zijn hetzelfde.
de verschillen zijn of er games bijzitten en of er een 2e controller bijzit. Maar qua hardware zijn ze gewoon gelijk.

@SPunker
vanuit HD draaien spellen altijd lekkerder.
Dus als er bij een instal de optie is moet je hem altijd op de HD zetten.
De HD maakt minder lawaai dan een loopwerk en kan sneller lezen.

@[FrEEzEr]
Ja.
Toen ik mijn PS3 net had zette ik hem aan en had toen reeds mijn Laptop aan.
Opeens begon mijn Laptop te vragen of de PS3 toegang mocht hebben tot debestanden op de laptop.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 15-04-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Cool! ik wist niet dat die hd zo gemakkeiljk te vervangen was? hij heeft toch een speciale aansluiting? in dit geval kan ik een goedkopere 40 gigh ps3 kopen en er gelijk een 320 gigh hardeschijf in knallen.. Want volgens mij draaien de spellen vanaf de hd veel fijner af dan vanaf de disks?

[...]
Okay

1. Het is een 2,5 notebook SATA harde schijf, zolang ze maar 9mm hoog zijn (standaard grote) passen ze allemaal. Dus ja ook de 320Gbyte versies.

Tip is dat cache en grote belangrijker zijn dan snelheid. Inderdaad een 7k2rpm monster zal niet veel echte snelheidswinst hebben op een 5k4rpm. Een aangezien 5k4rpm goedkoper is relatief kwa zelfde grote. Keuze is snel gemaakt. Ook wil je op zijn minst 8 Mbyte aan cache! Meer is beter minder is verre van goed!

2. Je kan games niet rippen op de HD. Veel games zullen installeren ja en vaak rond de 1 tot 5Gbyte. Maar de disk blijft nodig! In games zoals Oblivion dertegen merk je het wel dat je sneller bij de benodigde data zal zijn. Een disk zoals blu-ray heeft als grootste nadeel vaak iets van 1/10 seconde zoektijden terwijl een hd rond de 1/100ste hangt! Dit betekent dat gezochte content er sneller is inderdaad.

3. Advies, backups zijn god! Je kan onder het systeem menu de backup functie vinden of. Zelf gewoon savegames up een USB stickjes zetten :)

Oh en voor je het vraagt nee de PS3 gebruikt geen FAT32(alleen voor externe harde schrijven!), heeft geen support voor externe NTFS formaties (externe harde schijf). Dus nee je kan niet de HD uit de PS3 halen en zomaar aflezen op je pc :)

Voila

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je Deadsy! Veel nuttige informatie in die post daar!
Snel m'n vriendin aansporen om even de stad in te gaan na haar werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 21:10
Iemand nog een screenshot gemaakt van de oude Store? Ben het zelf namelijk vergeten. Dat is altijd leuk voor later als we het weer over old-school en good-old-days hebben. Bewaar ook nog altijd plaatjes van mijn Atari2600, Atari800XL, C64, 286 en 486 incl. screenshots van games zoals 1942, Paperboy, Zaxxon en Frogger..

New Store is leuk, maar ik mis een aparte sectie voor DEMOS. Die moet ik nu zoeken onder de verschillende games. Tis wel lekker snel en sluit veel meer aan op de PS3 layout itself. Ben alleen nog maar in de EU Store geweest.

[ Voor 31% gewijzigd door sysiwan op 15-04-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:05:
[...]

http://www.google.com.au/...=0&ct=broad-revision&cd=3

Zoiets? Verder heb ik geen idee hoe je er bij komt dat de PS3 in Australie zoveel goedkoper is? Hij is daar namelijk 680 dollar. Dat is 370 euro. Of dacht je, dollar is dollar, dus zal daar wel 400 dollar zijn? ;)
Haha, nou zoals ik al zei, kon ik niet echt prijzen vinden in australie, dus had idd "gehoopt" dat het ook rond de 400 dollar zou zitten.. Hoe kan het dan dat het in amerika wel zo goedkoop is? En bestaat er een mogelijkheid om het hierheen te vervoeren of ben je dan onderhand net zo duur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 08:39
FeaR1986 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]

Dus ik stream geen (film)bestanden en sla deze ook niet op.

Dus heb echt een zooi demo's en films op mijn PS3 staan.
Hier klopt iets niet....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 04-08 10:22
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:18:
Hopend dat ik dit hier zo mag vragen:

Waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een PS3 naast de Wii te staan. :)
Met name vanwege de mogelijkheden om avi's af te spelen en het andere spelaanbod.
Op dit moment zien we overal een pack liggen voor ~390 euro, wat me prima lijkt.
Ik zie zo gauw geen beperkingen betreft functionaliteit met duurdere uitvoeringen?

Kijk verder erg uit naar de online ondersteuning, blueray en spellen zoals Assassins Creed, GTA4 etc. Denk dat de Wii en PS3 elkaar netjes aanvullen. :)

En nu weer verder alle 24 pagina's van dit topic doorlezen.
Ik vind dat je dat best mag vragen.

Momenteel is er maar één PS3 versie in Nederland te krijgen, de 40GB versie, die ook in de TS staat. De verschillende packs zijn allemaal dezelfde 40GB PS3, plus verschillende extra's. Mogelijk zit er een verschil in of je er één of twee controllers bij krijgt, maar de PS3 zelf is altijd dezelfde.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Deadsy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:11:
[...]

de enige 2 beperkingen zijn dat USB slechts 30megabyte per seconde is (intern is sneller). En dat het bestands formaat fat32 moet zijn.
En hoe ga ik die beperktere snelheid merken? Alleen qua laadtijden? Of ook ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oner001
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 14:51
hallo allemaal,

even voor de zekerheid: past deze HDD in de PS3??
Samsung HM320JI SpinPoint 320GB

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws: Firmware PlayStation 3 online
Door Joni Philips op 15-04-2008 om 10:17 Bron: Computer And Videogames
Sony kondigde enkele weken geleden de release van Firmware 2.30 aan, samen met de nieuwe PlayStation Store.

De Firmware kan vanaf vandaag gedownload worden. Hij bevat enkel de PlayStation Store die een pak verbeteringen bevat. De Store moet veel gemakkelijker lopen en zou nu ook een vlottere navigatie bevatten. Donderdag komt de eerste update voor de Store met onder andere de Metal Gear Online beta en een Lair patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:04:
Nieuws: Firmware PlayStation 3 online
Door Joni Philips op 15-04-2008 om 10:17 Bron: Computer And Videogames
Sony kondigde enkele weken geleden de release van Firmware 2.30 aan, samen met de nieuwe PlayStation Store.

De Firmware kan vanaf vandaag gedownload worden. Hij bevat enkel de PlayStation Store die een pak verbeteringen bevat. De Store moet veel gemakkelijker lopen en zou nu ook een vlottere navigatie bevatten. Donderdag komt de eerste update voor de Store met onder andere de Metal Gear Online beta en een Lair patch.
Als je dat nieuws als eerste had willen melden hier op GOT had je toch wat eerder je nest uit moeten gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Oner001 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:57:
hallo allemaal,

alvast bedankt.
Dat gaat werken.

@Frank76NL
Echt merken ga je het niet maar ik weet niet zeker of je games uberhaubt op een externe HD kunt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
hallo allemaal,

alvast bedankt.
Die gaat wel passen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:13:
[...]

Als je dat nieuws als eerste had willen melden hier op GOT had je toch wat eerder je nest uit moeten gaan :+
lol :)

Had beetje te druk op werk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

[...]
Het is echt zo makkelijk ja.
Maar één tip: koop voor een paar euro bij de bouwmarkt een Philips 1 schroevendraaier.
Weet je zeker dat je je schroefjes niet kapot draait, want ik ben flink aan het kloten geweest met een gewone schroevendraaier...
Crawl NL schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:46:
[...]Hier klopt iets niet....... :+
Ik bedoelde filmpjes in de vorm van game-trailers, movie-trailers en Blu-Ray-trailers :)
Ik heb de 250GB versie van die schijf (de HM250JI) en daar heb ik geen problemen mee.
Er was eerst een soort van compatibility-lijst, maar eigenlijk gaat elke 5400 rpm 2,5" SATA schijf gewoon passen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
[b][message=29924809,noline]Deadsy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:15[/message
@Frank76NL
Echt merken ga je het niet maar ik weet niet zeker of je games uberhaubt op een externe HD kunt opslaan.
Met opslaan bedoel je installeren van games neem ik aan?
Savegames nemen toch bijna niets in, die zouden dan toch wel tevreden moeten zijn met die 40GB?

Dus dan is mijn vraag aan de rest: Kun je je games ook installeren op een externe hardeschijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de release van GTA4 en m'n nieuwe full hd tv, zou ik binnenkort eindelijk een PS3 kopen.
Wellicht ga ik van bij het begin al een nieuwe HDD plaatsen.
Ik hoop dat er hier wat experts zitten die volgende kunnen beantwoorden:
- Heeft het zin om een SATA2 schijf te kopen?

> Waarom zou je dat willen? Zul je dat verschil gaan merken met gamen? NEEN.
- De grootte is 2.5", maar sommige disks zijn 2.5" 1/8. Passen die er ook in?

> Geen idee, haal gewoon de 2,5'' WD Scorpio of Samsung Spinpoint; allebei goed.
- HDMI vraagje, al gezocht, maar nog niets gevonden: wordt HDMI-CEC ondersteund?

> Ik weet dat niet zeker maar zit dat niet in/bij HDMI 1.3a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Frank76NL schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:33:
[...]

Met opslaan bedoel je installeren van games neem ik aan?
Savegames nemen toch bijna niets in, die zouden dan toch wel tevreden moeten zijn met die 40GB?

Dus dan is mijn vraag aan de rest: Kun je je games ook installeren op een externe hardeschijf?
precies ik bedoelde instaleren :). Maar zoals gezegd ik betwijfel dat dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Er was eerst een soort van compatibility-lijst, maar eigenlijk gaat elke 5400 rpm 2,5" SATA schijf gewoon passen :)
En dat is dus net NIET waar. De huidige 500GB 2,5" schijfjes passen niet, omdat die 12 mm hoog zijn. Je moet wel controleren dat de hoogte max 10 mm (0,4 inch) is. Overigens komt er wel een 500GB 2,5" met twee platters aan (of is er al?), en die zou wel moeten passen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Op mijn school wordt as. vrijdag een dag gehouden voor een goed doel (going global). Alle leerlingen moeten iets bedenken om geld in te zamelen voor het goede doel. Ik heb met een paar vrienden bedacht om een PS3 en één of meerdere xboxen aan te sluiten op beamers, mensen kunnen dan tegen betaling tegen elkaar gamed ed. Wij hebben op school echter geen full HD beamers ;) Volgens mij zijn ze 1024x768. Kan ik gewoon een PS3 (en een Xbox) op zo'n beamer aansluiten? Of gaat dit niet werken? (schaalt een gemiddelde beamer eigelijk zelf het 720p/pal beeld?). Als dit wel werkt, hoe kan ik dan het beste aansluiten? Er zit VGA, s-vhs en composiet op, eentje heeft ook component, echter heb ik geen component kabel. Zal het beeld redelijk zijn op composiet? (dus één zo'n gele stekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Ik zou zeggen, gebruik lekker VGA. Is sowieso beter dan s-vhs, en om nou voor het goede doel weer een kabel aan te gaan schaffen... Met VGA kan je die 1024-768 prima aansturen. Wel even vantevoren een keertje proberen. Het zal prima gaan, maar is soms even priegelen.
Wel een erg leuk initiatief overigens. Ben benieuwd wat meer in de smaak valt, de PS3 of de 360.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
jdm8 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:53:
Op mijn school wordt as. vrijdag een dag gehouden voor een goed doel (going global). Alle leerlingen moeten iets bedenken om geld in te zamelen voor het goede doel. Ik heb met een paar vrienden bedacht om een PS3 en één of meerdere xboxen aan te sluiten op beamers, mensen kunnen dan tegen betaling tegen elkaar gamed ed. Wij hebben op school echter geen full HD beamers ;) Volgens mij zijn ze 1024x768. Kan ik gewoon een PS3 (en een Xbox) op zo'n beamer aansluiten? Of gaat dit niet werken? (schaalt een gemiddelde beamer eigelijk zelf het 720p/pal beeld?). Als dit wel werkt, hoe kan ik dan het beste aansluiten? Er zit VGA, s-vhs en composiet op, eentje heeft ook component, echter heb ik geen component kabel. Zal het beeld redelijk zijn op composiet? (dus één zo'n gele stekker).
tuurlijk kun je ze aansluiten het zal dan wel geen 720p zijn wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Deadsy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:58:
[...]

tuurlijk kun je ze aansluiten het zal dan wel geen 720p zijn wat je krijgt.
Maar krijg ik dan zwarte balken? Of past het niet in beeld? Of kan de OS3 een PC resolutie uitsturen? (ben bang van niet) of schaalt een normale beamer dat op/af? (totaal geen ervaring met beamers, behalve dan over de kabel struikelen en de beamer daarmee van de tafel gooien :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door jdm8 op 15-04-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

chrisboers schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:47:
[...]En dat is dus net NIET waar. De huidige 500GB 2,5" schijfjes passen niet, omdat die 12 mm hoog zijn. Je moet wel controleren dat de hoogte max 10 mm (0,4 inch) is. Overigens komt er wel een 500GB 2,5" met twee platters aan (of is er al?), en die zou wel moeten passen.
Naar mijn weten zijn er nog geen 500GB 2,5" Sata schijven, dus vandaar dat ik dacht dat alles wel zou passen. Want 320GB is 2 platters en dat is die 9mm. Samsung komt medio dit jaar wel met een 500GB schijf met twee platters en die dus in de PS3 zou moeten passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
is er een changelog van de 2.30 firmware? volgens mij alleen die DTS-HD en PS-Store geupdate. of is er meer?

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
StWesleyT schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:36:
is er een changelog van de 2.30 firmware? volgens mij alleen die DTS-HD en PS-Store geupdate. of is er meer?
http://nl.playstation.com...features-%28ver-2-30%29-/

Nee dus.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
chrisboers schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:57:
Ik zou zeggen, gebruik lekker VGA. Is sowieso beter dan s-vhs, en om nou voor het goede doel weer een kabel aan te gaan schaffen... Met VGA kan je die 1024-768 prima aansturen. Wel even vantevoren een keertje proberen. Het zal prima gaan, maar is soms even priegelen.
Wel een erg leuk initiatief overigens. Ben benieuwd wat meer in de smaak valt, de PS3 of de 360.
Er is geen PS3 VGA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

nudie schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:07:
[...]

Er is geen PS3 VGA kabel.
Er is wel een DVI naar VGA omzetter, een HDCP stripper :)
HDFury, die stript de HDCP en zet het om naar VGA. Doet 1080p (en is ongeveer 100 euro in kosten!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

swampy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:26:
[...]

Er is wel een DVI naar VGA omzetter, een HDCP stripper :)
HDFury, die stript de HDCP en zet het om naar VGA. Doet 1080p (en is ongeveer 100 euro in kosten!)
Kan dit niet met een simpel omzetstukje? (zoals bv zo'n convertor die je bij VGA's krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
Wil je niets aanschaffen moet je het gewoon op composiet aansluiten. Het zal er vast redelijk uitzien. Met HDfury zal het er wel een stuk beter uitzien, maar dan is het wel een aardige investering voor 1 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

m4yall schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:40:
Wil je niets aanschaffen moet je het gewoon op composiet aansluiten. Het zal er vast redelijk uitzien. Met HDfury zal het er wel een stuk beter uitzien, maar dan is het wel een aardige investering voor 1 dag.
uiteraard voor de goede vergelijking de X360's op dezelfde manier aansluiten ;)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
itsoutthere schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:54:
[...]

uiteraard voor de goede vergelijking de X360's op dezelfde manier aansluiten ;)
Haha, ja probeer de HDFury te claimen bij Sony omdat de PS3 anders in het water valt tegenover de concurrent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Misschien kan ik de kosten declareren bij school >:) Maar is er geen simpel koppelstukje van DVI naar VGA? Dus PS3-->DVI kabel-->verloopje-->beamer Of eerst verloopje en dan VGA kabel.

[ Voor 55% gewijzigd door jdm8 op 15-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

jdm8 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:02:
Misschien kan ik de kosten declareren bij school >:) Maar is er geen simpel koppelstukje van DVI naar VGA? Dus PS3-->DVI kabel-->verloopje-->beamer Of eerst verloopje en dan VGA kabel.
Nee, maar veel beamers ondersteunen wel component via de VGA-ingang met een simpele verloopkabel. Alleen zou je dat vantevoren even uit moeten zoeken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmmm ik heb net update 2.30 binnengehaald, op een gegeven moment reboote het PS3 systeem en nu krijg ik de algemene voorwaarden in beeld, welke ik moet accepteren.... echter dit lukt niet! het systeem reageert op geen enkele knop van de controller!

En ja de controller staat aan want het lampje brand, maar ook met de USB kabel ertussen werkt er geen enkele knop. Zelf vermoed ik dat het komt omdat de controller op nummer/kanaal 2 staat... dit doet het systeem de laatste tijd elke keer als ik de boel inschakel... normaal was dit in het PS3 menu geen probleem, maar als ik een game starte had ik geen besturing... dit kon ik oplossen door de PS knop op de controller ingedrukt te houden en de controller op kanaal 1 te zetten.

Echter werkt die PS knop nu ook niet, waarschijnlijk omdat ik in die algemene voorwaarden / setup zit! ik kan de PS3 niet uitzetten met de gewone aan/uit knop dan zegt hij "piep piep". Kheb het systeem net wel hard uit gegooid door de knop op de achterkant te gebruiken, bij het opstarten kom ik weer bij de algemene voorwaarden en weer staat de controller op kanaal 2.

kom dus geen stap verder... whelp! 8)7

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisboers schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:57:
nee handig... een PS3 heeft geen VGA aansluiting :) en een PS3-> DVI -> VGA heeft ook geen zin aangezien het signaal digitaal is en VGA is uitsluitend analoog. Component -> VGA zou misschien nog een oplossing zijn.
Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:51:
Hmmm ik heb net update 2.30 binnengehaald, op een gegeven moment reboote het PS3 systeem en nu krijg ik de algemene voorwaarden in beeld, welke ik moet accepteren.... echter dit lukt niet! het systeem reageert op geen enkele knop van de controller!

En je de controller staat aan want het lampje brand, maar ook met de USB kabel ertussen werkt er geen enkele knop. Zelf vermoed ik dat het komt omdat de controller op nummer/kanaal 2 staat... dit doet het systeem de laatste tijd elke keer als ik de boel inschakel... normaal was dit in het PS3 menu geen probleem, maar als ik een game starte had ik geen bestuuring... dit kon ik oplossen door de PS knop op de controller ingedrukt te houden en de controller op kanaal 1 te zetten.

Echter werkt die PS knop nu ook niet, waarschijnlijk omdat ik in die algemene voorwaarden / setup zit! ik kan de PS3 niet uitzetten met de gewone aan/uit knop dan zegt hij "piep piep". Kheb het systeem net wel hard uit gegooid door de knop op de achterkant te gebruiken, bij het opstarten kom ik weer bij de algemene voorwaarden en weer staat de controller op kanaal 2.

das vaag! probeer eens de stroom er af te halen, stroom er weer op, en dan de powerknop ingedrukt houden. Hij reset dan een aantal dingen (voornamelijk beeldinstellingen).. misschien helpt et.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Chaoss schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:51:

En je de controller staat aan want het lampje brand, maar ook met de USB kabel ertussen werkt er geen enkele knop. Zelf vermoed ik dat het komt omdat de controller op nummer/kanaal 2 staat... dit doet het systeem de laatste tijd elke keer als ik de boel inschakel... normaal was dit in het PS3 menu geen probleem, maar als ik een game starte had ik geen bestuuring... dit kon ik oplossen door de PS knop op de controller ingedrukt te houden en de controller op kanaal 1 te zetten.

Heb je iets van een andere controller aangesloten?
Een stuurtje, Guitar Hero gitaar, of iets anders? Die even loskoppelen...

En anders... euh, geen idee.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Seraphus-Y schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:57:
[...]

ok helder thinking! had blijkbaar met mijn Logitech stuurtje te maken deze was ingeplugd en daardoor werd mijn gewone controller nr2... en stom genoeg kun je dan niet door de algemene voorwaarden heen komen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Store is up, en er is een nieuwe stardust pack zo te zien.

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
de nieuwe store ziet er goed uit. Zoals gezegd laden de plaatjes nogal langzaam maar ik ga ervanuit dat dit snel gefixed word.

Maar heeft iemadn al een idee wanneer Sony eindelijk eens met die prepaid kaarten komt voor de store. Want er zijn een paar dingend ie ik graag wil kopen maar ik heb geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Deadsy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:27:
de nieuwe store ziet er goed uit. Zoals gezegd laden de plaatjes nogal langzaam maar ik ga ervanuit dat dit snel gefixed word.

Maar heeft iemadn al een idee wanneer Sony eindelijk eens met die prepaid kaarten komt voor de store. Want er zijn een paar dingend ie ik graag wil kopen maar ik heb geen CC.
Idd, PSN Cards zijn toch echt een must voor mensen die geen CC hebben. Heb zelf ook geen CC en wil toch echt wel een aantal spellen en addon's kopen voor bijvoorbeeld GH3:LoR of eff een tussendoortje zoals Pain!

Duurt toch echt wel lang zo, Sony snapt toch ook wel dan heel veel mensen geen CC hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:53:
[...]

nee handig... een PS3 heeft geen VGA aansluiting :) en een PS3-> DVI -> VGA heeft ook geen zin aangezien het signaal digitaal is en VGA is uitsluitend analoog. Component -> VGA zou misschien nog een oplossing zijn.
HDFury is een dure oplossing maar wel een die, hopelijk voor een lange rijd, HDCP signaar omzet. Op die manier kun je zelfs op oudere dingen (en natuurlijk HD beamers) 1080p signaal accepteren! Zelfs al is het beveiligt met HDCP!

Maar het is een dure oplossing, een andere is inderdaad een AV-component naar VGA oplossing :) daarop kun je alles aansluiten met AV-component!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

tasjesdief schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:24:
Store is up, en er is een nieuwe stardust pack zo te zien.
Die is zo vet! Survival is echt een groot pandemonium :D.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

Het lijkt me wel leuk om Super stardus HD te laten spelen, en wie dan ana het einde van de dag de highscore heeft krijgt een taart ofso, echter heb ik geen creditcard. Kan iemand mij uitleggen hoe je precies je portomonee opwaardeert? Ik heb even gekeken bij accountbeheer, en daar moet je dus gegevens als nummer van creditcard, naam, ertc. invullen. Als ik nouw iemand zijn creditcard kan lenen, en ik vul die gegevens in, wat moet ik daarna doen? (is wel handig om te weten, voordat ik iemand over haal zijn creditcard te gebruiken, scheve zin)

Het moet een speciale ps component kabel zijn toch? En die dingen zijn redelijk duur cker? :( . Dan wordt een xbox wel via component aangesloten (die jongen heeft een component kabel) en de ps3 op de andere beamer, met composiet (één videostekker, iig, ik haal component en composiet altijd door elkaar :P ) Alleen is het dan niet echt een eerlijke vergelijking :(

[ Voor 42% gewijzigd door jdm8 op 15-04-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

FL!PNEUS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:10:
[...]

dat gaat me dan weer 4 euro kosten :')

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
update van SSHD vind ik vrij matig. 4 nieuwe singleplayer varianten die niet kunnen tippen aan de normael arcade modus en een "geremixte soundtrack". Dit wordt in het spel zelf "retromuziek" genoemd, maar is goedkope onbekende eurohouse. Bagger dus.

Begrijp me niet verkeerd: spel zelf is geniaal, update is alleen niet 4 euro waard (ben ik helaas achtergekomen).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DGS: Betekend de nieuwe PS Store ook de komst van de langverwachte PSN Cards? Zo niet, wanneer kunnen we deze dan verwachten?

Dave: Momenteel worden additionele betalingsmogelijkheden zeker onderzocht, maar vooralsnog is betaling via creditcard de enige optie om aankopen te doen via de Store.

Gezien de complexiteit van de Europese markt, met al haar talen, wetgevingen en valuta, zorgt deze ervoor dat het introduceren van pre-paid cards in Europa vele malen complexer is dan in bijvoorbeeld de Verenigde Staten waar er ‘'slechts'' 1 PlayStation Store is, in Europa zijn er inmiddels al 25 verschillende PS Stores.
Bron DGS-online.nl zie hier het antwoord van sony mbt de prepaid kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Seraphus-Y schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:57:
[...]

Nu we het hier toch over hebben. Is er een manier om je gewone gamepad standaard als 1e controller te hebben? Het lijkt iig niet uit te maken in welke usb-poort ik mn gitaar steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
FL!PNEUS schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 20:10:
[...]

Heeft ie echt zo'n grafische update gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Er staat nu een mooi Multimedia Keyboard op iBOOD, ik weet alleen niet of deze gaat werken op de PS3?

[ Voor 7% gewijzigd door StaarTT op 16-04-2008 00:35 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:30
StaarTT schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:35:
Er staat nu een mooi Multimedia Keyboard op iBOOD, ik weet alleen niet of deze gaat werken op de PS3?
Schijnt te werken http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mx5000+ps3&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

het laden van de afbeeldingen in de PSN store was gisteravond op verschillende tijdstippen wel extreem traag! zelfs na 5 minuten wachten waren er nog maar een paar plaatjes geladen en sommige verschenen helemaal niet! was het bij iedereen zo extreem?

Ga er vanuit dat ze het fixxen, hopelijk snel want het was bij mij zo traag dat ik eigenlijk neits met de shop kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Chaoss schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:13:
het alden van de afbeeldingen in de PSN store was gisteravond op verschillende tijdstippen wel extreem traag! zelfs na 5 minuten wachten waren er nog maar een paar plaatjes geladen en sommige verschenene helemaal niet! was het bij iedereen zo extreem?

Ga er vanuit dat ze het fixxen, hopelijk snel want het was bij mij zo traag dat ik eigenlijk neits met de shop kan.
Het werkt wel maar je krijgt gewoon geen plaatje. Je kunt er door heen lopen en links komt de tekst met de inhoud. Het duurt idd lang en hij haalt het ook iedere keer opnieuw op als de shop opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
De PS3 ondersteund bijna alle USB apparaten, in hoeverre de complete functionaliteit beschikbaar is is een tweede, het beeldscherm wat daarop zit enzo zal denk ik niet werken. maar de keyboard zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik vind hem nog te groot. Ik zoek er echt een van formaat mini. Tips, iemand?

Daarnaast wil ik Linux installeren. Is het mogelijk om tussen het os van de ps3 en linux een share aan te maken zodat je vanuit het menu van de ps3 bijv je foto's en films kan benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

kbloem schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:44:
[...]

Heeft ie echt zo'n grafische update gehad?
Dat niet, maar er zijn een paar nieuwe modussen, waaronder één die zo snel mogelijk zoveel mogelijk tegenstanders in het veld dropt, waardoor het al heel snel één grote chaos is.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay heb een PS3. :D
Proberen vandaag een HDMI kabel te kopen. Als ik het allemaal goed begrijp is dat nogal de moeite als je TV full HD ondersteunt.
Gisteren nog net heel even een rondje kunnen rijden in GT Prologue. M'n vriendin keek even mee en we waren verbaasd over het grafisch verschil met de Wii. Dat er verschil was wist ik, maar wauw!

Nog even kijken om m'n yamaha geluidssysteem rechtstreeks op de PS3 aan te sluiten en dan snel BlueRay bekijken. Erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan.
Vandaag ook de moeilijke taak om een game uit te zoeken. Assassin's Creed, Devil May Cry, zoveel toffe titels ineens tot m'n beschikking.

Heerlijk, die eerste dag met een nieuwe console. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
console schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:47:
[...]

Idd, PSN Cards zijn toch echt een must voor mensen die geen CC hebben. Heb zelf ook geen CC en wil toch echt wel een aantal spellen en addon's kopen voor bijvoorbeeld GH3:LoR of eff een tussendoortje zoals Pain!

Duurt toch echt wel lang zo, Sony snapt toch ook wel dan heel veel mensen geen CC hebben.
Ehm in Nederland (en misschien Europa) wel ja, maar in Japan en Amerika heeft bijna iedereen een CC. En laat het nu net zijn dat Sony Nederland (Europa) niet zo heel belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 08:48
pricewatch: Logitech Cordless Desktop MX5000

kijk dan even bij productreviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Coolsnarf schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:12:
[...]

Ehm in Nederland (en misschien Europa) wel ja, maar in Japan en Amerika heeft bijna iedereen een CC. En laat het nu net zijn dat Sony Nederland (Europa) niet zo heel belangrijk vind.
Tjah... en iedereen KAN een CC aanvragen, hoeft niet eens zoveel te kosten, veel banken hebben wel een of ander totaalpakket waar alles in zit voor een X bedrag per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webraiderweb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 15:53
Dit toetsenbord zelf gaat perfect werken, maar de andere gadgets erop denk ik niet.

Maar voor 4 euro extra heb je een echt PS3 keyboard van logitech waar je zeker van kan zijn dat het werkt :-)
http://www.consoleshop.nl/product/49986/50742/4195/logitech-cordless-mediaboard-pro-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
webraiderweb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:27:
[...]

Maar voor 4 euro extra heb je een echt PS3 keyboard van logitech waar je zeker van kan zijn dat het werkt :-)
http://www.consoleshop.nl/product/49986/50742/4195/logitech-cordless-mediaboard-pro-ps3.html
En ook dié heeft IMHO wayyyy te weinig "dedicated PS3" toetsen, zeker voor een device dat wordt gemarket als zijnde PS3-accessoire... Mogen er toch op zijn minst wel de meest gebruikte DS-toetsen op zitten vind ik. Tot die tijd I will not be buying one ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Okee mensen ik begrijp de hint! :) Iedere topic komen de toetsenborden terug, dus dit blijft een populair onderwerp. Ik zal een aantal toetsenborden in de SP opnemen. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chaoss schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:26:
[...]

Tjah... en iedereen KAN een CC aanvragen, hoeft niet eens zoveel te kosten, veel banken hebben wel een of ander totaalpakket waar alles in zit voor een X bedrag per maand.
Veel mensen nemen dat ding niet uit eigenbescherming. Daarom heb ik ook even gewacht met het aanschaffen van het ding. Ik heb gewoon het briefje met de pincode weggegooid zonder er naar te kijken. Kom je ook niet in de verleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
kbloem schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:43:
[...]

Veel mensen nemen dat ding niet uit eigenbescherming. Daarom heb ik ook even gewacht met het aanschaffen van het ding. Ik heb gewoon het briefje met de pincode weggegooid zonder er naar te kijken. Kom je ook niet in de verleiding.
Zit wel wat in, maar je kan een lage limiet (500 euro) nemen en die aan het einde van elke maand van je rekening laten schrijven (dan betaal je ook geen rente!). Dit voorkomt toch enigszins dat je teveel uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Naar mijn weten is Nederland een echte achterloper op cc gebied. In een hoop landen in europa en buiten europa wordt er eigenlijk gewoon verwacht dat je een cc hebt. UK en Ierland bijvoorbeeld. Maar ik snap ook de angst van mensen wel.

Qua tobo ben ik al een tijdje alles in de gaten aan het houden, kan je met bijvoorbeeld die logitech je volledige controller vervangen? Naar wat ik heb gelezen is hier nog geen oplosising voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Stel je het limiet van je CC in op 500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:26:
[...]

Doe mij maar ook een :Y
17 jaar, geen enkele bank accepteert dat ;)
webraiderweb schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:27:
[...]

Dit toetsenbord zelf gaat perfect werken, maar de andere gadgets erop denk ik niet.

Die is gigantisch groot, ik wil er eentje om makkelijker een bericht te sturen of even een linkje te typen. Ik ga echt niet met zo een ding op me bank zitten. Heb nu al een logitech toetsenbord, draadloos. Maar wil gewoon een kleine.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Mysterieuze playstation teller: http://www.jp.playstation.com/scej/title/nt/
wat denken jullie? Heavy Rain misschien...(regendruppels effect :+ )

bron: http://www.psonly.nl/nieuws/15049/Mysterieuze_PlayStation_website_gevonden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:04:
[...]

Dat kan wel waar zijn, maar is dat dan de schuld van Sony?
In Amerika krijg je praktisch bij je geboorte al een CC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prepaid kaarten schijnen deze lente in amerika uit te komen (Bron: Playstation blog). Die kan je dan ws ook wel importeren. Is gelijk een mooie manier om van de belachelijk traag geupdate europese store af te zijn. Vraag is dan alleen of je die kan bestellen als je geen CC hebt om er voor te betalen :) maar dat is voor mij iig geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:04:
[...]

Als je bij de Rabobank zit kan je een CC krijgen zolang je een studentenrekening hebt waar je stufi op ontvangt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:42:
[...]

Als je bij de Rabobank zit kan je een CC krijgen zolang je een studentenrekening hebt waar je stufi op ontvangt.
Op je 17de ontvang je geen stufi ;) oke, ik doe MBO dan krijg je het niet. Als je HBO doet krijg je het wel dacht ik weet niet zeker. In iedergeval, ik heb geen mogelijkheid gevonden om een CC aan te vragen. Heb het al eerder geprobeerd (postbank) kreeg een brief, dat ik wettelijk 18 jaar moest zijn voor een CC.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Inderdaad jammer dat NL zo achter loopt met het gebruik van de CC.
Komt ook een beetje door het pinnen denk ik, dat zit er zo ingebeiteld..

In midden amerika betaal je bijv. net zo makkelijk een blikje cola in de supermarkt cash als met CC.
Ik heb al op heel wat plekken met mijn cc betaald en gelukkig is er nog nooit misbruik van gemaakt.

Maar je moet ook in je achterhoofd houden 1 telefoontje en ze kunnen niks meer met die kaart.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Metal gear online beta moet je je voor registreren. Daarna krijg je mischien een code. Ik niet jammer genoeg :(
http://www.onlineregister.com/konami/mgops/

[ Voor 16% gewijzigd door Kimo op 16-04-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Kimo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:58:
Metal gear online beta moet je je voor registreren. Daarna krijg je mischien een code. Ik niet jammer genoeg :(
jahoor, ik dacht dat Europa geen keys nodig had :(
http://www.gamed.nl/view/39660

edit: same story as Kimo, helaas..

[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 16-04-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:30:
De prepaid kaarten schijnen deze lente in amerika uit te komen (Bron: Playstation blog). Die kan je dan ws ook wel importeren. Is gelijk een mooie manier om van de belachelijk traag geupdate europese store af te zijn. Vraag is dan alleen of je die kan bestellen als je geen CC hebt om er voor te betalen :) maar dat is voor mij iig geen probleem.
Ik ga er ook wel een importeren. Dan kan ik eindelijk de Warhawk pack Omega Down eens downloaden.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is Siren, het is al bevestigd op Kotaku.

Als die prepaidkaartjes in de VS uitkomen ga ik gewoon mijn familie bellen en vragen of ze er een voor me kopen, code op het kaartje even mailen en dan kan ik KAUFEN! (in de US-store.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wat een poeha voor 2 weekjes MGS online beta spelen. Je moet mega veel info opgeven en dan bepaalt konami of je wel/niet mag. Mja, ik wacht wel af in juni ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
Gusev schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:10:
[...]

jahoor, ik dacht dat Europa geen keys nodig had :(
http://www.gamed.nl/view/39660

edit: same story as Kimo, helaas..
Volgens de playstationblog:

You must attain a free pre-order bonus gift “Metal Gear Saga Vol. 2″ DVD with MGO Beta Unique Product Voucher Code (UPVC) insert to participate in the MGO Beta as explained in our post last week.

:(

(http://blog.us.playstatio...gear-online-beta-details/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Wii4all schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:58:
Inderdaad jammer dat NL zo achter loopt met het gebruik van de CC.
Komt ook een beetje door het pinnen denk ik, dat zit er zo ingebeiteld..

In midden amerika betaal je bijv. net zo makkelijk een blikje cola in de supermarkt cash als met CC.
Ik heb al op heel wat plekken met mijn cc betaald en gelukkig is er nog nooit misbruik van gemaakt.

Maar je moet ook in je achterhoofd houden 1 telefoontje en ze kunnen niks meer met die kaart.
En niet vergeten dat je altijd verzekerd bent tegen fraude, de bewijslast ligt bij de "provider"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
marcel0672 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:07:
[...]

Volgens de playstationblog:

You must attain a free pre-order bonus gift “Metal Gear Saga Vol. 2″ DVD with MGO Beta Unique Product Voucher Code (UPVC) insert to participate in the MGO Beta as explained in our post last week.

:(

(http://blog.us.playstatio...gear-online-beta-details/)
ja klopt dat heb ik ook gelezen, maar dacht dus dat, dat alleen voor de US was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29
Misschien is dit wel mogelijk mits je die pre-order gift hebt aangeschaft. Ik weet niet of deze hier ook op die manier te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16
Gusev schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:12:
[...]

ja klopt dat heb ik ook gelezen, maar dacht dus dat, dat alleen voor de US was..
Inderdaad van wat ik begrepen heb is het in de US alleen de beta bij preorders. In Europa zal het voor iedereen gratis beschikbaar komen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Dat zou mooi zijn. Afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadelig is wel dat we de Metal Gear Saga vol.2 niet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

We’re sorry Johan. At this time, you do not qualify for the Metal Gear® Online Beta download promotion.
wtf :? dus ze "zoeken" mensen die aan bepaalde voorwaarden voldoen? vaag hoor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

EfBe schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:00:
wat een poeha voor 2 weekjes MGS online beta spelen. Je moet mega veel info opgeven en dan bepaalt konami of je wel/niet mag. Mja, ik wacht wel af in juni ;)
Of je kan een Japans account aanmaken daar kreeg je sowieso een code :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net een HDMI kabel gekocht voor 9,90 (1.5m). Eens kijken wat een kabel van die prijs qua beeld op gaat leveren. :)
Hopelijk allemaal prima, dan ga ik vanavond de eerste BlueRay eens bekijken.

... en de keuze maken tussen Ninja Gaiden, Assassin's Creed en Condemned 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

De DualShock 3 werd toch naar Europa gestuurd via de Deutsche Post?
Want lag een brief in de bus dat de SelectVracht was langsgeweest met een paketje wat van de DeutschePost afwezig was… dus ik denk dat mijn DS3 in aantoch is :D

Kan ik vanavond lekker CoD4 spelen met een zwaardere controller. Alleen jammer dat ik nu als level 11 telkens tussen level 40 gasten wordt gegooid. Maar dat krijg je als je een tijd die game niet speelt…

Nu maar eens mijn oude controller verkopen, want die heb ik nu niet meer nodig aangezien ik de DS3 straks heb :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:10:
Yay heb een PS3. :D
Proberen vandaag een HDMI kabel te kopen. Als ik het allemaal goed begrijp is dat nogal de moeite als je TV full HD ondersteunt.
Gisteren nog net heel even een rondje kunnen rijden in GT Prologue. M'n vriendin keek even mee en we waren verbaasd over het grafisch verschil met de Wii. Dat er verschil was wist ik, maar wauw!

Nog even kijken om m'n yamaha geluidssysteem rechtstreeks op de PS3 aan te sluiten en dan snel BlueRay bekijken. Erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan.
Vandaag ook de moeilijke taak om een game uit te zoeken. Assassin's Creed, Devil May Cry, zoveel toffe titels ineens tot m'n beschikking.
Jup verschil met een Wii en een PS3 (en een Xbox 360 ook trouwens) is nogal groot. Komt natuurlijk omdat de laatste twee consoles gewoon een output hebben van 1080p. Terwijl de Wii op een 480i/p blijft hangen. Maar op de frontpage stond dat Nintendo aan het werken was voor een Wii met HD output. Als die er komt ga ik er wellicht ook eentje aanschaffen. Ding is vergeleken met wat ik voor de PS3 en de XBox 360 betaald heb een schijntje :)

Maar hoe heb je je PS3 dan nu aangesloten als je nog geen HDMI-kabel hebt? Via scart ofzo? Als je dat al mooi vind pak dan maar een teiltje voor als je de PS3 werkend hebt gekregen met de HDMI-kabel…

Over de games: Assassin’s Creed zou ik laten liggen als ik jou was. Die game is niet de volle €65, - waard. Wacht tot die game een keer in de budgetbak ligt voor 3 tientjes en dan heb je echt een topper.
Ik zou eerder voor een Uncharted Drake’s Fortune gaan als je die €65,- uit wilt gaan geven.
Persoonlijk ben ik ook een groot fan van de game The Darkness (samen met Swampy :)) en die is al te scoren voor €30,- bij de meeste ketens.
Arx schreef op woensdag 16 april 2008 @ 09:42:
Okee mensen ik begrijp de hint! :) Iedere topic komen de toetsenborden terug, dus dit blijft een populair onderwerp. Ik zal een aantal toetsenborden in de SP opnemen. ;)
:>
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:46:
[...]Op je 17de ontvang je geen stufi ;) oke, ik doe MBO dan krijg je het niet. Als je HBO doet krijg je het wel dacht ik weet niet zeker. In iedergeval, ik heb geen mogelijkheid gevonden om een CC aan te vragen. Heb het al eerder geprobeerd (postbank) kreeg een brief, dat ik wettelijk 18 jaar moest zijn voor een CC.
Iets offtopic: zodra je gaat studeren aan het HBO krijg je inderdaad een OV en studiefinanciering. Dus als je een vroege leerling bent en met je 16e al de Havo afmaakt krijg je op je 16e ook al het bovenstaande.

Maar is een CC op de naam van een van je ouders anders geen idee? Ik gebruik ook de CC van mijn pa en dat is echt niet het probleem.

Alleen is het wel minder dat de Store tegenwoordig je saldo automatisch update als je te weinig geld in je portemonnee hebt… En het gemak van een CC is natuurlijk ook als minpunt te zien: je download gewoon spellen en add-ons, want voor je gevoel geef je niet echt geld uit. Totdat er drie maanden later een overzicht op de mat valt… :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:36:
Jup verschil met een Wii en een PS3 (en een Xbox 360 ook trouwens) is nogal groot. Komt natuurlijk omdat de laatste twee consoles gewoon een output hebben van 1080p. Terwijl de Wii op een 480i/p blijft hangen. Maar op de frontpage stond dat Nintendo aan het werken was voor een Wii met HD output. Als die er komt ga ik er wellicht ook eentje aanschaffen. Ding is vergeleken met wat ik voor de PS3 en de XBox 360 betaald heb een schijntje :)

Maar hoe heb je je PS3 dan nu aangesloten als je nog geen HDMI-kabel hebt? Via scart ofzo? Als je dat al mooi vind pak dan maar een teiltje voor als je de PS3 werkend hebt gekregen met de HDMI-kabel…

Over de games: Assassin’s Creed zou ik laten liggen als ik jou was. Die game is niet de volle €65, - waard. Wacht tot die game een keer in de budgetbak ligt voor 3 tientjes en dan heb je echt een topper.
Ik zou eerder voor een Uncharted Drake’s Fortune gaan als je die €65,- uit wilt gaan geven.
Persoonlijk ben ik ook een groot fan van de game The Darkness (samen met Swampy :)) en die is al te scoren voor €30,- bij de meeste ketens.
De aansluiting? Nog erger; tulpje video-in... :)
En het verschil was al flink, dus nu ben ik helemaal nieuwsgierig!
Ik vind de Wii nog steeds een prachtapparaat, en een echte aanrader.
Zeker voor dat geld. Staat ook grappig naast de TV; die kist van een PS3 naast dat heerlijke design-dingetje van Nintendo. ;)

65,- is nogal een klap geld ja. Ik denk niet dat ik snel een game aanschaf voor dat bedrag.
The Darkness? Ik ga hem opzoeken en eens iets over lezen. Ook maar eens zien hoe dat demo-kanaal precies werkt. Lijkt me een erg mooie feature om demos te kunnen spelen en zo te bepalen welk spel de moeite waard is.
Nog drie uur werken... 28 jaar oud en zo blij als een kind, mooi. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 00:41
Kimo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:58:
Is niet voor europa ;)
Staat in de voorwaarden dat het alleen voor 17+ jarige inwoners van de vs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:51:
[...]

De aansluiting? Nog erger; tulpje video-in... :)
Zeker voor dat geld. Staat ook grappig naast de TV; die kist van een PS3 naast dat heerlijke design-dingetje van Nintendo. ;)

65,- is nogal een klap geld ja. Ik denk niet dat ik snel een game aanschaf voor dat bedrag.
The Darkness? Ik ga hem opzoeken en eens iets over lezen. Ook maar eens zien hoe dat demo-kanaal precies werkt. Lijkt me een erg mooie feature om demos te kunnen spelen en zo te bepalen welk spel de moeite waard is.
Als je een game wil kopen dan raad ik je echt Uncharted aan. Beter dan Tomb Raider vind ik persoonlijk (als zegt mijn plaatje anders maar ik vind Angelina gewoon lekker :9~ ).

Verder moet ik als Race en Voetbal fanaat je gewoon Pro Evo 2008 en Gran Turismo aanraden. Als je met 1 spel maanden zoet wil zijn kan ik je ook Oblivion aanraden. Een RPG die je minstens 150 uur zoet houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:51:
[...]De aansluiting? Nog erger; tulpje video-in... :)

Eigenlijk hoop ik juist dat Nintendo met een zwarte Wii komt. Had mijn XBox 360 Premium ook al verkocht en een XBox Elite gekocht mede omdat die laatste zwart is. Alles heb ik zwart, dus dan breekt een witte console meteen alles...

Persoonlijk vind ik de console van Sony ook nog niet eens heel erg lelijk. Oké ik geef toe dat het een groot ding is en vooral t.o.v. een Xbox en een Wii. Maar die laatste consoles zouden ook een stuk groter zijn geweest als de voeding intern had gezeten zoals in de PS3 het geval is :)

The Darkness staat inderdaad in de PS Store om als demo gedownload te kunnen worden. Best goede demo ook: je hebt keuze uit drie levels om te spelen.

Maar aansluiting via tulp is geloof ik maximaal 480p of 576i, dus dat zal een heel verschil wezen als je straks op 720p/1080p gaat gamen.
kbloem schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:59:
[...]Als je een game wil kopen dan raad ik je echt Uncharted aan. Beter dan Tomb Raider vind ik persoonlijk (als zegt mijn plaatje anders maar ik vind Angelina gewoon lekker :9~ ).

Verder moet ik als Race en Voetbal fanaat je gewoon Pro Evo 2008 en Gran Turismo aanraden. Als je met 1 spel maanden zoet wil zijn kan ik je ook Oblivion aanraden. Een RPG die je minstens 150 uur zoet houdt :)
Eigenlijk zijn Tomb Raider en Uncharted niet echt te vergelijken. Tomb Raider is meer een adventure die op puzzelen gericht is met wat combat elementen. En Uncharted is meer gericht op combat met wat puzzel elementen. Persoonlijk vind ik Tomb Raider nog steeds leuker, maar je hoort mij niet zeggen dat Uncharted geen goede game is... integendeel zelfs! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door FeaR op 16-04-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:03:
[...]

Maar aansluiting via tulp is geloof ik maximaal 480p of 576i, dus dat zal een heel verschil wezen als je straks op 720p/1080p gaat gamen.
Om wat voor een tulp hebben we het hier want onderstaande levert gewoon volledig HD signalen...

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=46465&dimensionid=1&shopid=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:03:
[...]
Persoonlijk vind ik de console van Sony ook nog niet eens heel erg lelijk. Oké ik geef toe dat het een groot ding is en vooral t.o.v. een Xbox en een Wii. Maar die laatste consoles zouden ook een stuk groter zijn geweest als de voeding intern had gezeten zoals in de PS3 het geval is :)
Ja het is ook volledig logisch, enkel grappig om het contrast tussen beide te zien.
Dat aan/uit gedoe is overigens erg stijlvol gedaan. Ik houd wel van zulke kleinigheidjes. :)
Ik vind de PS3 trouwens ook niet lelijk hoor. Wel groot.

Ik kan me trouwens helemaal niets voorstellen bij 720/1080. Gisteren gespeeld en we waren allebei al zo verrast me de graphics. Ga morgen zeker m'n bevindingen posten. :)

Stomme vraag misschien, die demos, die zijn gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:14:
[...]

Ja het is ook volledig logisch, enkel grappig om het contrast tussen beide te zien.
Dat aan/uit gedoe is overigens erg stijlvol gedaan. Ik houd wel van zulke kleinigheidjes. :)
Ik vind de PS3 trouwens ook niet lelijk hoor. Wel groot.

Ik kan me trouwens helemaal niets voorstellen bij 720/1080. Gisteren gespeeld en we waren allebei al zo verrast me de graphics. Ga morgen zeker m'n bevindingen posten. :)

Stomme vraag misschien, die demos, die zijn gratis?
Jazeker :Y
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.