Cool! ik wist niet dat die hd zo gemakkeiljk te vervangen was? hij heeft toch een speciale aansluiting? in dit geval kan ik een goedkopere 40 gigh ps3 kopen en er gelijk een 320 gigh hardeschijf in knallen.. Want volgens mij draaien de spellen vanaf de hd veel fijner af dan vanaf de disks?
FeaR1986 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:35:
[...]
Inderdaad: gewoon de oude HD er weer in en je kan je save-games op USB zetten om deze daarna weer op je 320GB HD te plaatsen.
Ikzelf heb net een 250GB HD erin zitten. Voor mij meer dan genoeg omdat ik toch alleen maar games speel op de PS3. Dus ik stream geen (film)bestanden en sla deze ook niet op.
Mijn 60GB was alleen al vol aan het raken, want ik ben nogal van dingen bewaren. Dus heb echt een zooi demo's en films op mijn PS3 staan. En nu er steeds meer games komen die 5-6GB installatie vereisten leek mij 250GB wel een mooie oplossing.
Net ook de nieuwe PS Store maar eens gedownload en ziet er zeker mooi uit. Plaatjes laden duurt inderdaad nog erg lang, maar het verspringen naar en van pagina's is dan wel weer retesnel.
Alleen jammer dat de Killzone 2 trailer offline is, want die ben ik wel kwijt na het vervangen van mijn HD...