Ik denk dat je die tijd beter kan investeren in een gameOner001 schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:19:
hallo allemaal,
het is gebeurt, ik heb ook een PS3 gekocht, icm een samsung LE40F86 FullHD 100HZ.
Ik dacht is ga even bij tweakers de topic van ps3 lezen maar uhhh ik heb wel een maand nodig om alle versies te lezen![]()
Wat wordt er enorm gekletst over de PS3. Ik hoop niet dat het allemaal over problemen gaat..
Nou ik ga het hier zeker volgen en mocht ik vragen hebben dan horen jullie het wel
Verwijderd
Nee, is helaas niet mogelijk. Hopelijk komen ze nog met een update om dit mogelijk te maken, het duurt alleen al zo lang dat ik bang ben dat dat niet meer gaat gebeuren.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:
Een vriend van me heeft uit canada een PS Eye voor me meegenomen (lijkt allemaal wel gratis daar). Nu vroeg ik me af of dit ding ook backwards compatible is met oude PS2 Eyetoy games (heb een 60Gb PS3).
Nu maar hopen dat ze met wat nieuwe eyetoy games komen voor de ps3.
Als het goed is kan je je eigen huis bouwen, helemaal inrichten met eigen meubels, etc.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:20:
[...]
Ik had ergens gehoort dat je een soort van eigen ruimte kon krijgen, waar anderen mensen in konden komen waar dan bekers stonden die je in games won etc. We zien wel wat het brengt
Je kan je eigen muziek vanaf je harde schijf luisteren via een radio in je virtuele huis, en als het goed is kunnen andere mensen ook jou muziek vanaf je harde schijf luisteren in jouw huis. Ook trailers die op jouw PS3 staan kunnen andere kijken op een TV die in jouw virtuele huiskamer hangt. Je kan op bezoek gaan bij je vrienden die vast en zeker naast je wonen, en elkaar ook makkelijk uitdagen voor een game ofzo. Of een vriend van je jaloers maken met je big ass huis.. So ie so lijkt het me wel grappig om andere huizen in te gaan ( als dat zomaar mogelijk is ) en te zien hoe anderen hun huis hebben ingericht. En als je zelf verder ga denken is er veeeeel meer mogelijk met Home dan je zou denken. Denk maar aan Second Life.
ff over die Metal Gear online beta....? Is dat een heel apart spel of is het "gewoon" zoals bijv bij CODIV het multi-play gedeelte?
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Het is de Beta van het uiteindelijk volledige MGSOnline gedeelte.Dutch_Baseline schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:56:
ff over die Metal Gear online beta....? Is dat een heel apart spel of is het "gewoon" zoals bijv bij CODIV het multi-play gedeelte?
The MGO “Starter Pack” that comes with MGS4 (all configurations, detailed above) is a full-fledged, fully-featured multiplayer component of MGS4. It is not a “demo” or “teaser” in any way, as some have speculated. It comes packed with maps, weapons/items, an in-depth character creator – where your character can be personalized, and most importantly, customized – with special abilities that can be “leveled” and improved through experience, the SOP system, and much more. There will also be an extremely deep community experience through a specialized portal that will feature stats, communication, and other never before seen features - which we’ll dig into at a later date…
So, you may be wondering why we call it a “Starter Pack”, well, the answer is very simple: because it’s just the beginning. We have a huge slate of downloadable content planned for the game which encompasses new maps, weapons/items, and much more.
Het wordt wel spannend hoor deze week, het officiele EU forum is laatst gekoppeld aan het PSN account, tevens is het forum al erg lang offline. De store wordt gerestyled en een aardige tijd offline gezet, tevens is Warhawk laatst Home proof gemaakt. Home is via via te downloaden maar neit te spelen (v1.0 tov v.0.83?).
Something big is gona happen i guess
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 14-04-2008 13:04 ]
Verwijderd
Home zou volgens die uitgelekte releaselijst van SCEE toch pas in juli ofzo verschijnen (ervan uitgaande dat die lijst 'echt' is)?
Ik verwacht iig niet dat Home binnenkort verschijnt, Sony zou zoiets altijd groots aankondigen, ook al is het een beta, niet dat Home zomaar ineens klaar staat om te downloaden...
Ik verwacht iig niet dat Home binnenkort verschijnt, Sony zou zoiets altijd groots aankondigen, ook al is het een beta, niet dat Home zomaar ineens klaar staat om te downloaden...
ik denk dat ze gewoon uitgebreid voorbereidingen aan het maken zijn om Home te launchen en dat ze zich hiervoor de tijd nemen zodat niets fout kan gaan en zodat ze het uigebreid kunnen testen.Frank J. schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:01:
[...]
Het is de Beta van het uiteindelijk volledige MGSOnline gedeelte.
[...]
Het wordt wel spannend hoor deze week, het officiele EU forum is laatst gekoppeld aan het PSN account, tevens is het forum al erg lang offline. De store wordt gerestyled en een aardige tijd offline gezet, tevens is Warhawk laatst Home proof gemaakt. Home is via via te downloaden maar neit te spelen (v1.0 tov v.0.83?).
Something big is gona happen i guess
Met een beetje mazzel zal Home als het klaar is gelijk staan aan Xbox Live en als Sony echt goed werk levert zal Microsoft aan de betalende leden van Live mogen gaan uitleggen waarom Home gratis is en mensen moeten betalen voor Live.
Sorry maar Home =/= Xbox Live. Dus de uitspraak "met een beetje mazzel is PSN gelijk aan Xbox Live" gaat niet echt op. Wat voor vergelijkbaars heeft Xbox Live dan? Ik denk zodra Home er is Xbox Live behoorlijk wat goed te maken heeft naast de al andere voordelen van PSN (open netwerk/dedicated servers/gratis.). Plus in mijn ogen het grootste nadeel van PSN namelijk de web-based shop wordt met de komende make-over opgelost en dan wordt het vrijwel al identiek aan xbox live (wellicht minder content maar daar komt constant nieuws bij, zijn ook veel nieuwe rubrieken en nieuwe film-on-demand service op komst volgens mij).
Lijkt mij in ieder geval dat de grootste voordelen van Xbox Live zolangzamerhand compleet wegvallen en Microsoft snel in actie moet komen. Ik denk dan ook echt dat hun later dit jaar het online gamen bij Xbox Live Silver meenemen en dat ze Gold goedkoper maken met wat nieuwe extra's zoals "gratis" content. Vooroordelen blijven vaak lang hangen. Ik hoor nog steeds kansloze discussies van mensen die blaten dat de PS3/PSP geen spellen heeft terwijl er tussen launch en nu dingen niet stil staan en dat misschien opging voor de eerste maanden maar nu allang niet meer. Hetzelfde geld voor PSN.
Lijkt mij in ieder geval dat de grootste voordelen van Xbox Live zolangzamerhand compleet wegvallen en Microsoft snel in actie moet komen. Ik denk dan ook echt dat hun later dit jaar het online gamen bij Xbox Live Silver meenemen en dat ze Gold goedkoper maken met wat nieuwe extra's zoals "gratis" content. Vooroordelen blijven vaak lang hangen. Ik hoor nog steeds kansloze discussies van mensen die blaten dat de PS3/PSP geen spellen heeft terwijl er tussen launch en nu dingen niet stil staan en dat misschien opging voor de eerste maanden maar nu allang niet meer. Hetzelfde geld voor PSN.
[ Voor 21% gewijzigd door nudie op 14-04-2008 13:45 ]
Die discussie kun je echt oneindig blijven voeren. XBL heeft zo zn voordelen en PSN ook. PSN is gratis, XBL niet. Op dit moment staat XBL voor gegarandeerde kwaliteit en PSN heeft mij nog lang niet overtuigd.nudie schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:43:
Sorry maar Home =/= Xbox Live. Dus de uitspraak "met een beetje mazzel is PSN gelijk aan Xbox Live" gaat niet echt op. Wat voor vergelijkbaars heeft Xbox Live dan? Ik denk zodra Home er is Xbox Live behoorlijk wat goed te maken heeft naast de al andere voordelen van PSN (open netwerk/dedicated servers/gratis.). Plus in mijn ogen het grootste nadeel van PSN namelijk de web-based shop wordt met de komende make-over opgelost en dan wordt het vrijwel al identiek aan xbox live (wellicht minder content maar daar komt constant nieuws bij, zijn ook veel nieuwe rubrieken en nieuwe film-on-demand service op komst volgens mij).
Als je op technisch vlak gaat kijken dan heeft de XBL een veel betere foutcontrole op de datatransmissies zitten. De bestanden die je via XBL binnen haalt werken altijd. Die van PSN niet.
Het zoeken, toevoegen, invites sturen, berichten sturen gaat veel en veel beter op XBL. Ik heb veel vrienden die en een PS hebben en een 360. Allemaal zijn ze gek op online gamen. Ik ben echt de enige in een groep van 15 die meer van de singleplayer is. En echt allemaal kiezen ze op dit moment nog voor XBL. Veel toegankelijker en veel stabieler.
Als ze allemaal €6,- hadden moeten betalen voor een goed werkend PSN met dezelfde functionaliteit dan hadden ze dat met liefde gedaan. Ze betalen liever voor een goede service dan een "waardeloze" gratis service.
Home moet zn credits nog verdienen en laten we maar afwachten of het ook allemaal goed werkt. Dat het mooi is is zeker maar als ik met PES nog niet eens fatsoenlijk en snel een vriend voor wedstrijd uit kan nodigen dan blijf ik bij het "lelijke" XBL.
Het Home-concept kan veel meer. Voor Warhawk kun je bijv in een room met je medespelers de te volgen taktieken vooraf bespreken en daarbij virtuele kaarten van elk level gebruiken. Het is dus meer dan alleen een kamer, wat meubels en avatars, omdat de devs voor elke kamer interactieve elementen kunnen maken die heel, heel kunnen.technoaddict schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:50:
[...]
Als het goed is kan je je eigen huis bouwen, helemaal inrichten met eigen meubels, etc.
Je kan je eigen muziek vanaf je harde schijf luisteren via een radio in je virtuele huis, en als het goed is kunnen andere mensen ook jou muziek vanaf je harde schijf luisteren in jouw huis. Ook trailers die op jouw PS3 staan kunnen andere kijken op een TV die in jouw virtuele huiskamer hangt. Je kan op bezoek gaan bij je vrienden die vast en zeker naast je wonen, en elkaar ook makkelijk uitdagen voor een game ofzo. Of een vriend van je jaloers maken met je big ass huis.. So ie so lijkt het me wel grappig om andere huizen in te gaan ( als dat zomaar mogelijk is ) en te zien hoe anderen hun huis hebben ingericht. En als je zelf verder ga denken is er veeeeel meer mogelijk met Home dan je zou denken. Denk maar aan Second Life.
Sorry, ik was ingame XMB even vergeten. Dat is inderdaad in mijn ogen het grootste struikelblok. Home is extra, maar zodra je simpelweg ingame berichtjes/invites/etc kan sturen dan moet je het met me eens zijn dat PSN behoorlijk in de buurt komt van Xbox Live. En als je dan WEL de voordelen erbij pakt (gratis/Home/etc) dan is de keuze duidelijk (in mijn ogen). Jouw andere punten gaan niet echt op voor mij en klinken vrij persoonlijk / niet belangrijk. Ik heb nog nooit een foute download gehad en met 32 man Warhawk spelen werkt als een zonnetje.
Tuurlijk blijven beiden hun voor en nadelen hebben. Maar PSN een waardeloze service noemen was 1 jaar geleden nogal kort door de bocht en nu helemaal met alles wat om de hoek komt kijken klinklare onzin. En ja die discussie kon je eeuwig houden maar zolangzamerhand is het gewoon feitjes vergelijken. Wat heeft wat en wie biedt wat. En op dat vlak zit PSN zodra het ingame XMB heeft op bijna gelijke grond.
Tuurlijk blijven beiden hun voor en nadelen hebben. Maar PSN een waardeloze service noemen was 1 jaar geleden nogal kort door de bocht en nu helemaal met alles wat om de hoek komt kijken klinklare onzin. En ja die discussie kon je eeuwig houden maar zolangzamerhand is het gewoon feitjes vergelijken. Wat heeft wat en wie biedt wat. En op dat vlak zit PSN zodra het ingame XMB heeft op bijna gelijke grond.
Waardeloos is ook erg zwaar vandaar dat ik het ook tussen haakjes zet. Met Home zal er inderdaad al veel veranderen. Je noemt de ingame XMB inderdaad al en dat is gewoon het allerbelangrijkste van het hele idee achter online gamen. Ik zie een vriend online komen en die nodig ik gewoon direct uit. Naam aanklikken en send invite. Aan de andere kant accept invite en that's it. Is dat niet waar online gamen om gaat? En dan hebben we ook nog niet eens de content van de store en marketplace besproken.....
Ik ben echt zwaar pro PS3 tov de 360 en ik hoop er echt snel op dat wel perfect kunnen genieten van Home. Maar dat duurt nog wel tot september denk ik. En ook die ingame XMB zullen we de komende maandjes niet zien. Tot die tijd geef ik toch echt nog de punten aan Microsoft.
Ik ben echt zwaar pro PS3 tov de 360 en ik hoop er echt snel op dat wel perfect kunnen genieten van Home. Maar dat duurt nog wel tot september denk ik. En ook die ingame XMB zullen we de komende maandjes niet zien. Tot die tijd geef ik toch echt nog de punten aan Microsoft.
Dit is wat ze ook in Home geimplementeerd hebben.kbloem schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:14:
Je noemt de ingame XMB inderdaad al en dat is gewoon het allerbelangrijkste van het hele idee achter online gamen. Ik zie een vriend online komen en die nodig ik gewoon direct uit. Naam aanklikken en send invite. Aan de andere kant accept invite en that's it. Is dat niet waar online gamen om gaat? En dan hebben we ook nog niet eens de content van de store en marketplace besproken.....
Voordeel van PSN tegenover Live is dat het veel meer een open omgeving is. Nadeel van PSN tegenover Live is dat het hierdoor veel minder gestandaardiseerd is. Je hebt veel verschillen in de opties die geimplementeerd worden door de developers, waarbij dit bij Live volgens mij door het OS wordt afgehandeld. Ingame communicatie, invites, dat soort zaken.
PSN: Shiver23
Laat maar, te laat
[ Voor 96% gewijzigd door Vince22 op 14-04-2008 14:33 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Ik wat voor een zin open dan? Je bent toch alsnog beperkt door de functionaliteit vanuit de PS3? Ik zou niet weten in welke vorm van vrijheid voor de developers je moet denken.Shiver23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:26:
[...]
Dit is wat ze ook in Home geimplementeerd hebben.
Voordeel van PSN tegenover Live is dat het veel meer een open omgeving is. Nadeel van PSN tegenover Live is dat het hierdoor veel minder gestandaardiseerd is. Je hebt veel verschillen in de opties die geimplementeerd worden door de developers, waarbij dit bij Live volgens mij door het OS wordt afgehandeld. Ingame communicatie, invites, dat soort zaken.
Verwijderd
Hallo,
Na enig speurwerk met google en in dit forum ben ik nog steeds niet achter het antwoord van mij vraag gekomen.. De Playstation 3 uit Australie, werkt die hier gewoon correct, in combinatie met een Full HD tv?
Alvast bedankt!
Na enig speurwerk met google en in dit forum ben ik nog steeds niet achter het antwoord van mij vraag gekomen.. De Playstation 3 uit Australie, werkt die hier gewoon correct, in combinatie met een Full HD tv?
Alvast bedankt!
yep! Maar waarom Australie?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:36:
Hallo,
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 14-04-2008 14:38 ]
Ja hoor, let alleen wel even op voltage en regiocode van de Aussie-PS3.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:36:
Hallo,
Alvast bedankt!
PS3 is regiovrijm4yall schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:38:
[...]
Ja hoor, let alleen wel even op voltage en regiocode van de Aussie-PS3.
Verwijderd
Daar zit nu m'n nichtje met haar vriend, maken daar een rondreis van 4 maanden, dus als ze er 1tje tegen komen mogen ze um van mij meenemen!
Had namelijk gekeken bij de valuta koersen, en volgens lycos is de australische dollar nog goedkoper dan de amerikaanse, dus kost die daar iets van 250 eu. Kopie dus!!
Voor Blu-Ray films niet, maar dat maakt niet uit aangezien Autralië dezelfde Blu-Ray regio code heeft als Europa. De voeding zal ook niet uitmaken, er zit een universele voeding in. Een Australische PS3 zal hier dus gewoon prima werken. Enig nadeel is de garantie, die zul je hier niet krijgen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik mag hopen dat het uploaden vanaf mijn PS3 toch wel te disabelen is, ik zit er niet op te wachten dat mijn upload volloopt.technoaddict schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:50:
[...]
Als het goed is kan je je eigen huis bouwen, helemaal inrichten met eigen meubels, etc.
Je vergeet nog iets, ingame achiefments zullen verschijnen in Home, lijkt me erg vet, dit mis ik wel op de PS3.
Home lijkt me erg leuk, we moeten maar eens een GoT PS3 clubhuis gaan ontwerpen
Strak planGman schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:44:
[...]
Home lijkt me erg leuk, we moeten maar eens een GoT PS3 clubhuis gaan ontwerpen
Ja hoor... regiovrij en televisiestandaard heb je geen last meer van met HD tv`sVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:36:
Hallo,
Alvast bedankt!
Jaaaaaaaakbloem schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:46:
[...]
Strak planMag ik dan wel een poster van Yolanthe ophangen
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Een vraagje, wanneer ik mijn PS3 zo heb ingesteld dat hij weet dat m'n monitor de volgende resoluties kan weergeven, 720p en 1080i (gewoon hd-ready dus). Dan wordt het XMB weergegeven op 1080i, ik ben er echter altijd van uitgegaan dat spellen kozen voor 720p daar dit het beste beeld oplevert. In Prologue zag ik echter dat dit niet het geval was, is dit enkel het geval bij Prologue? En hoe zit het met het afspelen van Blu-Ray films, kiest hij dan 1080i of 720p? Ik heb 1080i enkel aangevinkt staan omdat ik het XMB wel net vind als het net wat kleiner is.
Verwijderd
Thnx allen, heb ik nog 1 vraagje, hoe kan ik het beste zoeken voor australische winkels? Heb via google geprobeert, maar als je dan zoekt naar bijv; PS3 australie, krijg je gewoon nieuws berichten over de PS3 in australie..
Moet je dan niet je PS3 op z'n kop zetten als je wilt spelen?
Australie is immers aan de andere kant van de wereld
http://www.google.com.au/...=0&ct=broad-revision&cd=3Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:58:
Thnx allen, heb ik nog 1 vraagje, hoe kan ik het beste zoeken voor australische winkels? Heb via google geprobeert, maar als je dan zoekt naar bijv; PS3 australie, krijg je gewoon nieuws berichten over de PS3 in australie..
Zoiets? Verder heb ik geen idee hoe je er bij komt dat de PS3 in Australie zoveel goedkoper is? Hij is daar namelijk 680 dollar. Dat is 370 euro. Of dacht je, dollar is dollar, dus zal daar wel 400 dollar zijn?
PSN: Shiver23
Nee dat hoeft niet maar je moet wel uitkijken dat Skippy je kabels niet aanvreet....Serotonine schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:04:
[...]
Moet je dan niet je PS3 op z'n kop zetten als je wilt spelen?
Australie is immers aan de andere kant van de wereld
Alleen voor DVD's hebben ze in Australië wel een andere regio code.Chester schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:41:
[...]
Voor Blu-Ray films niet, maar dat maakt niet uit aangezien Autralië dezelfde Blu-Ray regio code heeft als Europa. De voeding zal ook niet uitmaken, er zit een universele voeding in. Een Australische PS3 zal hier dus gewoon prima werken. Enig nadeel is de garantie, die zul je hier niet krijgen.
Verwijderd
Die 680 AUD is dan wel goedkoop, de GT5Prologue pack kost daar 820 AUD! (480€)Shiver23 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:05:
[...]
http://www.google.com.au/...=0&ct=broad-revision&cd=3
Zoiets? Verder heb ik geen idee hoe je er bij komt dat de PS3 in Australie zoveel goedkoper is? Hij is daar namelijk 680 dollar. Dat is 370 euro. Of dacht je, dollar is dollar, dus zal daar wel 400 dollar zijn?
Australie is niet echt pro gaming, ze zien kinderen liever buitenspelen.
Valt ook wat over te zeggenVerwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:23:
[...]
Die 680 AUD is dan wel goedkoop, de GT5Prologue pack kost daar 820 AUD! (480€)
Australie is niet echt pro gaming, ze zien kinderen liever buitenspelen.
Verwijderd
Ik zit overigens ook met mijn tft, als ik spellen probeer te dwingen 1080 te pakken springt ie naar 576 resolutie. (die resolutie krijg ik niet uitgevinkt op de ps3)
720 pakt ie standaard, het xmb is 1050, waarom pakt ie de spellen dan niet op die resolutie.
Ook viel me op dat hd trailers die ik download soms balken hebben die ik niet wegkrijg.
HD is toch altijd hetzelfde, waarom dan soms wel balken en andere film niet?
Hij pakt deze overigens wel op 1050.
Volgens mij heb ik net de postbode gemist met uncharted, ben benieuwd!!
720 pakt ie standaard, het xmb is 1050, waarom pakt ie de spellen dan niet op die resolutie.
Ook viel me op dat hd trailers die ik download soms balken hebben die ik niet wegkrijg.
HD is toch altijd hetzelfde, waarom dan soms wel balken en andere film niet?
Hij pakt deze overigens wel op 1050.
Volgens mij heb ik net de postbode gemist met uncharted, ben benieuwd!!
Hoewel de standaardbeeldverhouding van breedbeeld TVs 16:9 of 16:10 is, worden veel films gemaakt in de verhouding 2,35:1. Dan hou je dus zelfs op een 16:9 weergever horizontale balken.Ook viel me op dat hd trailers die ik download soms balken hebben die ik niet wegkrijg.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Hm, zo te zien komt er een MGS4 accessoire op de markt; een bluetooth headset:

Komt blijkbaar uit een productcatalogus van een randapparatuur fabrikant.
http://kotaku.com/379264/oh-that-mgs4-headset-is-real

Komt blijkbaar uit een productcatalogus van een randapparatuur fabrikant.
http://kotaku.com/379264/oh-that-mgs4-headset-is-real
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 16:08 ]
Verwijderd
Kun je deze dan voor je oog doen? 
60 dollar wel een beetje duur voor een simpele bluetooth headseat van onbekend merk.
Of kan ie meer: spy mic?
Edit: Ik lees net dat Echocrome in mei naar europa komt op UMD voor PSP en op PSN voor PS3.
Is echt een super uitdagend spel volgens mij, lijk op een game van de hand van M.C. Escher.
60 dollar wel een beetje duur voor een simpele bluetooth headseat van onbekend merk.
Of kan ie meer: spy mic?
Edit: Ik lees net dat Echocrome in mei naar europa komt op UMD voor PSP en op PSN voor PS3.
Is echt een super uitdagend spel volgens mij, lijk op een game van de hand van M.C. Escher.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 16:53 ]
of een flashfilmje waarin ze zit te tongen met..hoe heet ze ook al weer...Michael Knight schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:51:
[...]
Ja hoor... regiovrij en televisiestandaard heb je geen last meer van met HD tv`s
[...]
Jaaaaaaaa
Toen ik er was regende het anders wel een paar keer, maar dit was meer lekker verkoelend dan vervelend (regen was ook behoorlijk warm
Maar ik dwaal af

Weet iemand wat de precieze release date is van de nieuwe Buzz Quiz Tv met de nieuwe draadloze controllers?! Owja zit er stiekem nog een prijsverlaging in te komen of laat dat wel weer even op zich wachten?!
GCshop verwacht hem pas 20-06-2008.Neefdave schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:44:
Weet iemand wat de precieze release date is van de nieuwe Buzz Quiz Tv met de nieuwe draadloze controllers?! Owja zit er stiekem nog een prijsverlaging in te komen of laat dat wel weer even op zich wachten?!
Zolang de console+game pakketten nog goed verkopen is de verwachting dat er nog geen prijsverlaging zal komen, maar hij is het geld dan ook meer dan waard als multifunctioneel apparaat
Is that a controller I see before me ?
Vind het toch wel ruk dat de 40gb niet compatible is. Mijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd geraakt aan Buzz na het spelen bij vrienden van ons. Maar nu zijn alle Buzz versies nog van de ps2
2e hands ps2 + buzz controllers moet toch wel te scoren zijn ergens?Neefdave schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:39:
Vind het toch wel ruk dat de 40gb niet compatible is. Mijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd geraakt aan Buzz na het spelen bij vrienden van ons. Maar nu zijn alle Buzz versies nog van de ps2
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Dan ga ik liever gelijk voor de ps3 versie Paxlie want zover ik weet krijgt die ook draadloze controllers. Daarnaast heb ik liever altijd NIEUW spul
Heeft playstation onderhoudt of wat want ik kan niet inloggen op het playstation network ?
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
HIER staat trouwens een handson over Buzz op de PS3.
Wat me wel heel tof lijkt aan Buzz is het online gedeelte, beetje zelf quizzzss maken en delen met anderen. Hopen dat er een hoop Nederlanders dit gaan doen iigUnfortunately, Sony didn’t have any of the wireless buzzers on hand for us to try out, but having to drag out and untangle the wired PS2 equivalent to write this preview reminded us exactly why wireless is the way forward. If you’re not bothered with going wireless and have a set of PS2 buzzers lying around, then you can of course use these with the game.
de gewone buzz boeit niet.
Buzz Junior op dronken avonden
Buzz Junior op dronken avonden
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Super stardust HDNeefdave schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:59:
HIER staat een Nederlandse versie. Maar lijkt me inderdaad lachen. Iemand dan een ander spel aan te raden, beetje in de trend van arcade?! Wat mijn vriendin en ik kunnen spelen.
edit: Ratchet & Clank Future: ToD lijkt me wel cool

[ Voor 12% gewijzigd door jdm8 op 14-04-2008 20:22 ]
Ik heb een probleem op mijn ps3. Als ik een dvd afspeel dan lijkt het net alsof ik naar een zeer slechte divx zit te kijken. Beeld van een Blueray of een game is gewoon prima.
Ik heb al zitten spelen met de beeldscherm instellingen van de ps3, maar ik krijg het niet goed.
Heb hem van 1080i naar 720p gezet, upscaling aan en uit, maar dat hielp allemaal niet.
Zie ik iets over het hoofd?
Ik heb al zitten spelen met de beeldscherm instellingen van de ps3, maar ik krijg het niet goed.
Heb hem van 1080i naar 720p gezet, upscaling aan en uit, maar dat hielp allemaal niet.
Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Aardig, niet bijzonder en het niveau lag erg laag.Neefdave schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:59:
edit: Ratchet & Clank Future: ToD lijkt me wel cool
Je bedoelde waarschijnlijk te zeggen:Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:54:
[...]
Aardig, niet bijzonder en het niveau lag erg laag.
Aanrader! Bijzonder leuk spel, humor en fraaie graphics, maar de moeilijkheidsgraad had hoger gekund?
Haalt de woorden uit mn mondymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
[...]
Je bedoelde waarschijnlijk te zeggen:
Aanrader! Bijzonder leuk spel, humor en fraaie graphics, maar de moeilijkheidsgraad had hoger gekund?
Euh Ratchet en Clank was briljant man! cheesy story, briljante humor, eigenaardige karakters, briljante graphics en afwisselende levels! wat het niveau betreft... ach ik ben blijkbaar de enige die GEEN uitdaging zoekt in een game... ik speel om te ontspanenn niet om me in te spannen. Maar ik kan me niet voorstellen dat de game op het hoogste niveau een "walk in the park" is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
^^ mee eens!Chaoss schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:25:
Euh Ratchet en Clank was briljant man! cheesy story, briljante humor, eigenaardige karakters, briljante graphics en afwisselende levels! wat het niveau betreft... ach ik ben blijkbaar de enige die GEEN uitdaging zoekt in een game... ik speel om te ontspanenn niet om me in te spannen. Maar ik kan me niet voorstellen dat de game op het hoogste niveau een "walk in the park" is.
Echt een geweldig spel! was nog niet eerder bekend met de serie maar heb echt heel vaak moeten lachen, en speelt heerlijk weg.
39
De 2e keer is moeilijker ja, maar je wapens zijn ook beter. Uiteindelijk vond ik t zelfs nog wat makkelijker. Zeker met die Ryno-gun, die wel heel gaaf is.Chaoss schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:25:
Het hoogste niveau is nog steeds niet moeilijk hoor. Je moet ze dan gewoon heel vaak raken, maar vaak dood ga je nog steeds niet.
Maar het is gewoon een fantastisch spel.
Heb Skate via marktplaats gekocht. Heb het bij een vriend gespeelt. En het trok me meteen. Heb altijd veel Tony Hawk gespeelt maar dit is veel realistischer. Ieder geval geen 12 tricks in 1 air.
Maar het is gewoon een fantastisch spel.
Heb Skate via marktplaats gekocht. Heb het bij een vriend gespeelt. En het trok me meteen. Heb altijd veel Tony Hawk gespeelt maar dit is veel realistischer. Ieder geval geen 12 tricks in 1 air.
Verwijderd
Ik wilde mijn oude router weer gebruiken maar denk dat ie kaduuk is. Is er een makkelijke wired router die ik zonder al teveel gedoe met mijn ps3 kan gebruiken?
ik heb een vraagje wat betreft hdd.
Wat is er mogelijk met de PS3? Kan ik een externe HDD kopen en die koppelen aan mijn PC, zodat ik vanaf mijn pc kan streamen?
en dan nog een vraagje:
als ik een film wil streamen werkt het niet... Ik heb de film op een andere partitie staan dan windows, maakt dat wat uit?
Moet het in de zelfde partitie staan? Of zelfs in een bepaalde map?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Wat is er mogelijk met de PS3? Kan ik een externe HDD kopen en die koppelen aan mijn PC, zodat ik vanaf mijn pc kan streamen?
en dan nog een vraagje:
als ik een film wil streamen werkt het niet... Ik heb de film op een andere partitie staan dan windows, maakt dat wat uit?
Verwijderd
Is het dan niet makkelijker dat je de externe harde schijf rechtstreeks op de ps3 aansluit?Oner001 schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:14:
ik heb een vraagje wat betreft hdd.
en dan nog een vraagje:
Moet enkel Fat32 zijn, voor de rest zijn er geen restricties.
ik krijg vast geen toestemming om de hdd gelijk op de ps3 aan te sluiten want die staat namelijk in de woonkamer..
Verwijderd
Welk programma gebruik je als mediaserver?Oner001 schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:28:
ik krijg vast geen toestemming om de hdd gelijk op de ps3 aan te sluiten want die staat namelijk in de woonkamer..
Verwijderd
Ja, weet je, ik vond de reeks op de PS2 gewoon een stuk sterker dan deze eerste release op de PS3. Het pirate gedeelte was erg leuk, en de storyline was redelijk, maar het had veel moeilijker gemogen. Ook miste ik het gehele captain quark 2D gedeelte, en de meer uitgebreide battles in de arena. Ook endbosses waar peanuts, de laatste endboss bijvoorbeeld, ... ze plaatsen zelfs nog health op die komeet.ymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
[...]
Daarom, het is een aardige game, maar je moet er niet echt moeite voor doen itt de PS2 versie van bijvoorbeeld up your arsenal of deadlocked. Daar lag het niveau echt veel hoger.
Als ik nu een PS3 40gb of een 60gb(USA) aanschaf, en ik kom er na een aantal maanden achter. Dat de schijf te klein is. Kan ik dan de data die er op staat overzetten naar een grotere schijf? Of kan ik er beter gelijk een 320gb inhangen? Ik ga er trouwens van uit dat het een SATA schijf moet zijn, klopt dit?
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Is wel lastig maar het kan wel. Als je de data eerst overzet naar een grote memorystick(of externe schijf (lenen)). Dan de nieuwe HDD in de ps3 en alles weer erop zetten via de memorystick(of externe hdd). Ben je met een snelle 4GB usb2 stick denk ik 2x een uurtje mee bezig...Externe schijf wel wat sneller tuurlijk. Je kan ook voor +\- 30 euro een externe usb behuizing halen voor je huidige HDD en deze erin zettenStaarTT schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 01:58:
Als ik nu een PS3 40gb of een 60gb(USA) aanschaf, en ik kom er na een aantal maanden achter. Dat de schijf te klein is. Kan ik dan de data die er op staat overzetten naar een grotere schijf? Of kan ik er beter gelijk een 320gb inhangen? Ik ga er trouwens van uit dat het een SATA schijf moet zijn, klopt dit?
Link externe hdd behuizing: KLIK Moet je zelf wel controleren of het SATA compatible is
Edit : Deze KLIK is SATA compatible volgens de site.
Edit:
R&C is heel leuk als je het even niet wil lukken in een 'lastige game'
[ Voor 16% gewijzigd door Emiel1984 op 15-04-2008 02:42 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ah, dus het kan wel, daar ging het mij om. Kheb toevallig laatst een mooi 120gb schijfje op eBay gekocht voor nog geen 50 euro. Dus dat komt wel goed.
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Moguh downloading and installing now
Ben benieuwd!
werkt allemaal perfect, ziet er goed uit en gaat lekker snel!
werkt allemaal perfect, ziet er goed uit en gaat lekker snel!
[ Voor 39% gewijzigd door Falcon Heavy op 15-04-2008 06:48 ]
Verwijderd
Is er iemand die me hiermee kan helpen?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:05:
Ik wilde mijn oude router weer gebruiken maar denk dat ie kaduuk is. Is er een makkelijke wired router die ik zonder al teveel gedoe met mijn ps3 kan gebruiken?
Verwijderd
heeft iemand de 2.30 firmware al op de ps3 gezet? ik heb hem net gedownload echter nog geen tijd gehad om hem te installeren.
zijn er dingen verandert in het xmb etc?
Yep.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:39:
heeft iemand de 2.30 firmware al op de ps3 gezet? ik heb hem net gedownload echter nog geen tijd gehad om hem te installeren.
Ik zie dat er nu ook een patch te krijgen is voor Lair die ondersteuning biedt voor analoge controller. Meer mensen die nu zitten te denken om Lair te kopen?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Ik kan niet wachten totdat ik vanmiddag thuis ben en de firmware kan installeren.Arx schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:57:
[...]
Yep.Xmb is oogaanschijnlijk niets aan veranderd. De Store daarintegen is 1000x beter dan de vorige. Het is her en der nog wel traag in de Store, maar ik heb het vermoeden dat iedereen flink die firmware aan het downloaden is. Ook missen er nog veel plaatjes, maar dat zal wel goedkomen.
Erg tevreden over de Store.
Ik zie dat er nu ook een patch te krijgen is voor Lair die ondersteuning biedt voor analoge controller. Meer mensen die nu zitten te denken om Lair te kopen?
Ik heb ook even snel gekeken maar ik vond de store heel snel. Het mist inderdaad nog veel content.Arx schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 07:57:
[...]
Yep.Xmb is oogaanschijnlijk niets aan veranderd. De Store daarintegen is 1000x beter dan de vorige. Het is her en der nog wel traag in de Store, maar ik heb het vermoeden dat iedereen flink die firmware aan het downloaden is. Ook missen er nog veel plaatjes, maar dat zal wel goedkomen.
Erg tevreden over de Store.
ik heb nu de ps3 gekoppeld aan de router en via windows media sharing aangezet.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:46:
[...]
Welk programma gebruik je als mediaserver?
Maar de vraag is dus kan ik vanaf ps3 ook verschillende partities van de HDD benaderen?
Als jij ze shared via windows media sharing wel jaOner001 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:10:
[...]
ik heb nu de ps3 gekoppeld aan de router en via windows media sharing aangezet.
Maar de vraag is dus kan ik vanaf ps3 ook verschillende partities van de HDD benaderen?
uhhhhh.... hoe doe je dat???
Ik ben nog een leek...
Ik ben nog een leek...
Zie de TS.Oner001 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 08:41:
uhhhhh.... hoe doe je dat???
Ik ben nog een leek...
- NAC Breda -
Verwijderd
Wow nieuwe store is echt een verbetering!! Eerste keer dat je een pagina laadt verschijnen de plaatjes nog wat traag maar van wat ik zag blijven deze daarna gewoon opgeslagen.
Handige is o.a. dat je kan zien wat je al gedownload hebt door een klein rood icoontje.
Handige is o.a. dat je kan zien wat je al gedownload hebt door een klein rood icoontje.
Verwijderd
Ik had stiekum de stille hoop dat WipeOut HD eindelijk te downen was /cry
Wat duurt het trouwens lang voordat die game er is, hij stond oorspronkelijk voor Nov 2007 >.<
Wat duurt het trouwens lang voordat die game er is, hij stond oorspronkelijk voor Nov 2007 >.<
Daar ben ik het mee eens. De delen op de PS2 boden veel meer uitdaging en waren ook veel uitgebreider. Ik hoop dat de volgende Ratchet and Clank wat meer in de buurt komt van bijvoorbeeld een Up your Arsenal. Ik heb echt veel plezier gehad aan de game maar vond hem uiteindelijk toch een beetje tegenvallen (vooral de lengte en uitdaging).Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:04:
[...]
Ja, weet je, ik vond de reeks op de PS2 gewoon een stuk sterker dan deze eerste release op de PS3. Het pirate gedeelte was erg leuk, en de storyline was redelijk, maar het had veel moeilijker gemogen. Ook miste ik het gehele captain quark 2D gedeelte, en de meer uitgebreide battles in de arena. Ook endbosses waar peanuts, de laatste endboss bijvoorbeeld, ... ze plaatsen zelfs nog health op die komeet.
Daarom, het is een aardige game, maar je moet er niet echt moeite voor doen itt de PS2 versie van bijvoorbeeld up your arsenal of deadlocked. Daar lag het niveau echt veel hoger.
Dus de nieuwe firmware is al te downloaden? Maar is de MGS online beta ook al te downen?
Edit: @ Chiem71: WipeOut HD komt volgens mij 27 mei als ik het goed heb...
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 15-04-2008 09:52 ]
PSN id: PENo1
Verwijderd
Niet gezien, volgens mij is vandaag ook alleen de firmware update (met nieuwe store lay-out), en staat het vullen van de store met nieuwe content gewoon zoals altijd voor donderdag geplanned.P.E.No.1 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:
Dus de nieuwe firmware is al te downloaden? Maar is de MGS online beta ook al te downen?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 09:54 ]
Verwijderd
Misschien komt dat nog a.s. Donderdag ?
Verwijderd
Cool, thnxP.E.No.1 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:
[...]
Edit: @ Chiem71: WipeOut HD komt volgens mij 27 mei als ik het goed heb...
/me gaat even wat snipperdagen opnemen
Ik heb Lair, maar ik kan hem helaas niet voor morgen proberen (en dan is grun-Ajax, dus dan ook eigenlijk niet :-) ) Maar ik zal rapporteren als ik de update geprobeerd heb.Ik zie dat er nu ook een patch te krijgen is voor Lair die ondersteuning biedt voor analoge controller. Meer mensen die nu zitten te denken om Lair te kopen?
-
Dit is een review van Lair na de patch door IGN. Wat ik er uit haal is dat de game nog steeds kut is dus of het verstandig is moet je nu zelf maar bepalen.
April 11, 2008 - As a reporter, readers have left me lots of comments that I'll carry with me forever. I once wrote a harrowing story of a Marine who was shot in the head by a sniper, survived and was coming home without any major handicaps -- a reader wrote in to blast me for calling the Marine a soldier. One time, the newspaper I worked for ran an article about a man who was found not guilty of raping a co-ed -- a reader wrote in to rant about our decision to name the girl who accused him.
And one time, I reviewed Lair.
"You are a jackass and that pretty much sums up your non-existent journalistic skills...or lack thereof," an IGN fan wrote. "Now excuse me while I go wipe my ass with your sh**** excuse of a review."
Yes, I'm the guy who gave Lair a 4.9. Yes, I stand by the review. No, I will not re-review the game now that the "Dragons and Control Pack" is upon us, but I am happy to give you my impressions right here. Set to debut with the new PlayStation Store this week, the pack will bring two new dragons (wind and poison), pack in DualShock 3 support, allow folks to play Lair on the PSP via reworked Remote Play, and -- most importantly -- add analog flight control.
One of my main sticking points with Lair was the sloppy implementation of Sixaxis controls. To pilot your flame-breathing behemoth, you had to tilt and lift the controller in whatever way you wanted the beast to fly. In wide-open areas with limited objectives, the controls were easy enough, but once you added limited areas such as bridges and a ton of enemies, the scheme resulted in an imprecise mess that left you screaming at the TV.
In short, it was a Sixaxis suckfest.
The Dragons and Control Pack addresses the loose feel of the game -- the left stick controls turning, ascending and descending while the right stick swivels the camera -- but it doesn't eliminate the Sixaxis controls overall. See, when this patch was first rumored and then announced, lots of folks read it as the death of Sixaxis in Lair, but in reality, the patch only removes the motion control from the basics of flying and leaves it in for the other tidbits. While you can no longer turn with tilt, you can yank the controller up or press the D-pad left for the 180-degree turn and jerk the controller down or press right to dash.
ANALLLLLLLLLOG!
ANALLLLLLLLLOG!
Both moves are still unresponsive when it comes to the motion, and the D-pad option is left out of the analog stick tutorial. Odd.
Still, the analog stick option is a nice addition. It's a late addition -- as is the pack's option to turn on crosshairs -- but it's here nonetheless and makes flying a lot easier and more fun. You can corner better, you feel like you're in command of the dragon, and you can fight without looking like an idiot.
Way back in August, I complained about how the loose controls and crappy lock-on system made Lair's fifth mission, "Crossing at Dawn," nearly impossible. With the pack installed, I booted up the mission and found myself stalking rhinos and swooping towards toros with a lot more ease -- mind you, you still can't corner precisely, dragon fights still have you running into walls, and the lock-on system still has the computer choose an opponent and lots of times it's the wrong one, but the flying was a bit easier.
Now, videos of Lair playing on the PSP popped up months ago, but this patch appears to add on-screen aids that show what button on the portable you should be pressing. The D-pad controls your direction; the analog nub pulls off the dash and 180; and X flaps the dragon's wings. The visuals are muddied, but after some adjustment time, the play mode is alright -- but not preferred over the big screen version.
The pack doesn't fix the cornucopia of other problems I have with Lair -- a worthless directional arrow, terrible lock-on system, lame dragon fights, etc. -- that Greg Miller haters always seem to ignore, but it definitely enhances the experience and should be picked up by folks who have held onto the title. The patch goes live on Thursday, April 17 and can be downloaded through the PSN or through a Lair update when you put the disc in -- although the in-game update doesn't come with the dragons.
[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 15-04-2008 11:25 ]
Het gaat er vooral om dat het voor mij en mijn vriendin allebei goed te spelen is. Ik ben wel fan van goede games maar om nou gelijk een diehard shooter te nemen daar heeft zij natuurlijk niet zo veel aan.
Daarom denk ik dat het wel een goede keuze is
Daarom denk ik dat het wel een goede keuze is
Verwijderd
Yay, mn nieuwe Samsung Spinpoint (320GB 5400rpm) is net afgeleverd.
Het vervangen van de HDD is echt een lachertje. Was binnen 2 minuten klaar. Natuurlijk was ik in mijn enthousiasme vergeten om even een back-up van mn save-games te maken, maar WTF, mooie reden om lekker weer mijn games overnieuw te spelen lol. Maar die HDD vervangen is echt supersimpel. Ik heb btw 101 euro voor de HDD betaald incl. verzendkosten. \o/
Het vervangen van de HDD is echt een lachertje. Was binnen 2 minuten klaar. Natuurlijk was ik in mijn enthousiasme vergeten om even een back-up van mn save-games te maken, maar WTF, mooie reden om lekker weer mijn games overnieuw te spelen lol. Maar die HDD vervangen is echt supersimpel. Ik heb btw 101 euro voor de HDD betaald incl. verzendkosten. \o/
Is er eigenlijk ergens een site met een overzicht van alle patches voor games en wat de patches precies fixen/repareren?
-
Verwijderd
Dat zal die absoluut bedoeld hebben.ymmv schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:02:
[...]
Erm als je de 60Gbyte/40Gbyte nog hebt liggen kan je die erweer insteken en de savegames veilig stellenVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
Oh well dat is niet slecht 320Gbyte for de PS3. Zelf zit ik nog met een 60Gbyte en het helpt dat ik Assassins Creed en een paar anderen niet geinstalleerd heb staan meer. Maar media moet je al wel snel op een externe hd zetten! Maar ja trailer filmpjes enzovoort..neit echt belangrijk
[ Voor 3% gewijzigd door swampy op 15-04-2008 12:30 ]
There is no place like ::1
Mag ik dan ook vragen waar je het besteld hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:04:
Inderdaad: gewoon de oude HD er weer in en je kan je save-games op USB zetten om deze daarna weer op je 320GB HD te plaatsen.swampy schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 12:29:
[...]Erm als je de 60Gbyte/40Gbyte nog hebt liggen kan je die erweer insteken en de savegames veilig stellendat en een echte backup maken vanuit de backup functie!
Oh well dat is niet slecht 320Gbyte for de PS3. Zelf zit ik nog met een 60Gbyte en het helpt dat ik Assassins Creed en een paar anderen niet geinstalleerd heb staan meer. Maar media moet je al wel snel op een externe hd zetten! Maar ja trailer filmpjes enzovoort..neit echt belangrijk
Ikzelf heb net een 250GB HD erin zitten. Voor mij meer dan genoeg omdat ik toch alleen maar games speel op de PS3. Dus ik stream geen (film)bestanden en sla deze ook niet op.
Mijn 60GB was alleen al vol aan het raken, want ik ben nogal van dingen bewaren. Dus heb echt een zooi demo's en films op mijn PS3 staan. En nu er steeds meer games komen die 5-6GB installatie vereisten leek mij 250GB wel een mooie oplossing.
Net ook de nieuwe PS Store maar eens gedownload en ziet er zeker mooi uit. Plaatjes laden duurt inderdaad nog erg lang, maar het verspringen naar en van pagina's is dan wel weer retesnel.
Alleen jammer dat de Killzone 2 trailer offline is, want die ben ik wel kwijt na het vervangen van mijn HD...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Is er iets dat met een externe HD niet kan dat wel met de interne HD kan?
Ik wil nl. graag werken met en externe HD omdat ik die wil hangen een mijn PC voor o.a. films. Nog meer kabels zie ik niet zitten en HD-films gaan niet lekker over WiFi begreep ik (720p?)
Kan ik dus ook alles (installeren) op een externe HD?
Ik wil nl. graag werken met en externe HD omdat ik die wil hangen een mijn PC voor o.a. films. Nog meer kabels zie ik niet zitten en HD-films gaan niet lekker over WiFi begreep ik (720p?)
de enige 2 beperkingen zijn dat USB slechts 30megabyte per seconde is (intern is sneller). En dat het bestands formaat fat32 moet zijn.Frank76NL schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:04:
Is er iets dat met een externe HD niet kan dat wel met de interne HD kan?
Verwijderd
Net die nieuwe Store bekeken, ziet er allemaal super uit en laadt ook lekker snel!
Wel weer een minpunt is dat er toch weer onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende regio's, en hoe de Store daar gepresenteerd wordt.
Bijvoorbeeld, om maar eens het filmpje van de demo PS Store die op het PlayStation Blog stond te nemen, ging ik maar eens kijken bij Pixeljunk Monsters in de EU store, geen preview functie te herkennen. Dus log ik in op m'n USA account en aldaar in de PS Store Pixeljunk Monsters opgezocht, waar wel een previewfuntie te vinden was. Ook heeft de US Store bijvoorbeeld een sorteerfunctie op alfabet, die de EU Store helemaal niet heeft. Beetje jammer weer.
Wel weer een minpunt is dat er toch weer onderscheid gemaakt wordt tussen de verschillende regio's, en hoe de Store daar gepresenteerd wordt.
Bijvoorbeeld, om maar eens het filmpje van de demo PS Store die op het PlayStation Blog stond te nemen, ging ik maar eens kijken bij Pixeljunk Monsters in de EU store, geen preview functie te herkennen. Dus log ik in op m'n USA account en aldaar in de PS Store Pixeljunk Monsters opgezocht, waar wel een previewfuntie te vinden was. Ook heeft de US Store bijvoorbeeld een sorteerfunctie op alfabet, die de EU Store helemaal niet heeft. Beetje jammer weer.
Verwijderd
Hopend dat ik dit hier zo mag vragen:
Waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een PS3 naast de Wii te staan.
Met name vanwege de mogelijkheden om avi's af te spelen en het andere spelaanbod.
Op dit moment zien we overal een pack liggen voor ~390 euro, wat me prima lijkt.
Ik zie zo gauw geen beperkingen betreft functionaliteit met duurdere uitvoeringen?
Kijk verder erg uit naar de online ondersteuning, blueray en spellen zoals Assassins Creed, GTA4 etc. Denk dat de Wii en PS3 elkaar netjes aanvullen.
En nu weer verder alle 24 pagina's van dit topic doorlezen.
Waarschijnlijk komt er vandaag of morgen een PS3 naast de Wii te staan.
Met name vanwege de mogelijkheden om avi's af te spelen en het andere spelaanbod.
Op dit moment zien we overal een pack liggen voor ~390 euro, wat me prima lijkt.
Ik zie zo gauw geen beperkingen betreft functionaliteit met duurdere uitvoeringen?
Kijk verder erg uit naar de online ondersteuning, blueray en spellen zoals Assassins Creed, GTA4 etc. Denk dat de Wii en PS3 elkaar netjes aanvullen.
En nu weer verder alle 24 pagina's van dit topic doorlezen.
Verwijderd
Met de release van GTA4 en m'n nieuwe full hd tv, zou ik binnenkort eindelijk een PS3 kopen.
Wellicht ga ik van bij het begin al een nieuwe HDD plaatsen.
Ik hoop dat er hier wat experts zitten die volgende kunnen beantwoorden:
- Heeft het zin om een SATA2 schijf te kopen?
- De grootte is 2.5", maar sommige disks zijn 2.5" 1/8. Passen die er ook in?
- HDMI vraagje, al gezocht, maar nog niets gevonden: wordt HDMI-CEC ondersteund?
Wellicht ga ik van bij het begin al een nieuwe HDD plaatsen.
Ik hoop dat er hier wat experts zitten die volgende kunnen beantwoorden:
- Heeft het zin om een SATA2 schijf te kopen?
- De grootte is 2.5", maar sommige disks zijn 2.5" 1/8. Passen die er ook in?
- HDMI vraagje, al gezocht, maar nog niets gevonden: wordt HDMI-CEC ondersteund?
Dit topic is gesloten.