Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.234 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super!
Qua aansluiting; gewoon de standaard kabel die bij de PS3 zat, zonder scart-tussenstuk.
Geen composiet dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:18:
[...]

Super!
Qua aansluiting; gewoon de standaard kabel die bij de PS3 zat, zonder scart-tussenstuk.
Dan ga je het verschil zekers wel merken, ik dacht toen ik de PS3 kochte dat er wel een HDMI kabel bij zou zitten, dus niet ;( Wel eff gauw aangesloten en bekeken, daarna meteen naar de winkel gerendt voor een HDMI kabel, echt een wereld van verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:55

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:09:
[...]Om wat voor een tulp hebben we het hier want onderstaande levert gewoon volledig HD signalen...

[afbeelding]
Volgens mij hadden we het over deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.avblog.nl/woordenboek/wp-content/uploads/RCA_Connectors.thumbnail.jpg

En die gaan zeker geen HD overzenden…
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:14:
[...]Ja het is ook volledig logisch, enkel grappig om het contrast tussen beide te zien.
Dat aan/uit gedoe is overigens erg stijlvol gedaan. Ik houd wel van zulke kleinigheidjes. :)
Ik vind de PS3 trouwens ook niet lelijk hoor. Wel groot.
Jup zeker groot, maar zoals ik al zei zit bij de PS3 de voeding intern. Dus als Nintendo en Microsift dat ook hadden gedaan waren de Wii en de XBox 360 ook een stuk groter geworden. Het is een keuze die je maakt als fabrikant. Sony zal er wel een goede reden voor hebben…

De knoppen op de PS3 vind ik dan persoonlijk niet je van het. Ik voel liever als ik op een knop druk.
Maar aan de andere kant is alles te doen met de controller… zelfs schijf uitwerpen is te doen :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
Eindelijk ook eens een PS3 gekocht. Nu ben ik al heel de dag bezig met een account aan te maken voor PSN. Al zeker 100 verschillende Online-id's geprobeerd waarvan er geen enkele werkt.
Het begint nu wel heel irritant te worde en krijg steeds meer zin om m'n PS3 weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Samson_1990 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:38:
Eindelijk ook eens een PS3 gekocht. Nu ben ik al heel de dag bezig met een account aan te maken voor PSN. Al zeker 100 verschillende Online-id's geprobeerd waarvan er geen enkele werkt.
Het begint nu wel heel irritant te worde en krijg steeds meer zin om m'n PS3 weg te gooien.
Had je de PS3 maar eerder moeten kopen :P . Het is inderdaad een kwestie van proberen. Ik had gelukkig na 3x een goeie. Ik weet niet of je met spaties werkt? Dat kan iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen zo lyrisch zijn over Uncharted. Ik heb hem gekocht, in no time uitgespeeld en had echt zoiets van "dat was het?" Daarna aan collega's uitgeleend en geen van hen vonden het spel echt geweldig.

Iets simpels als achter een rots sneaken en dan schieten, ... leuk... maar iedereen weet exact en direct waar je zit, en kan over een afstand van 200mtr raak schieten met handguns. Puzzels waren ook kinderlijk eenvoudig.

Assasins Creed is inderdaad erg veel repetitie, weinig goede verhalen ook over.

Warhawk moet je liggen, ik heb hem gekocht maar er ligt al een laagje stof op, de gameplay is gewoon net niet hét.

Momenteel vind ik toch echt COD4 de topper voor de PS3. Binnenkort dat GTA, MGS, en Killzone er nog bij. Maar wat er tot nu toe op de markt is voor de PS3 is niet echt mindblowing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
m4yall schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:41:
[...]

Had je de PS3 maar eerder moeten kopen :P . Het is inderdaad een kwestie van proberen. Ik had gelukkig na 3x een goeie. Ik weet niet of je met spaties werkt? Dat kan iig niet.
nope geen spaties. gebruik combinaties van hoofdletters, cijfers en tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:38:

Jup zeker groot, maar zoals ik al zei zit bij de PS3 de voeding intern. Dus als Nintendo en Microsift dat ook hadden gedaan waren de Wii en de XBox 360 ook een stuk groter geworden. Het is een keuze die je maakt als fabrikant. Sony zal er wel een goede reden voor hebben…
Een van de hoofd redenen waarom de PS3 zo groot is is de nogal grote koeling.
Ik heb ooit eens een verhaal gelezen en of het klopt weet ik niet.
Men beweerde dat bij de XBox360 men eerst de behuizing (dus het uiterlijk) had ontworpen en deze aan het publiek voorstelde en daarna aan de engineers de eis gaf om de Xbox360 in die behuizing te passen.
Bij de PS3 zou het andersom gegaan zijn en had men eerst de hardware in elkaar gezet met bijbehorende koeling en daarna gekeken hoe met dit het beste kon aankleden.
Of dit vehaal klopt weer ik niet maar als je bekijkt hoe slecht de koeling van de XBox is en hoe goed de koeling van de PS3 in elkaar zit zou het best eens kunnen kloppen.

@Samson 1990
Ik had hetzelfde alle nicks die ik had verzonnen werkten niet.
Plak er gewoon -NL achter of een nr en dan werkt het meesta wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:42:
Dat mensen zo lyrisch zijn over Uncharted. Ik heb hem gekocht, in no time uitgespeeld en had echt zoiets van "dat was het?" Daarna aan collega's uitgeleend en geen van hen vonden het spel echt geweldig.

Iets simpels als achter een rots sneaken en dan schieten, ... leuk... maar iedereen weet exact en direct waar je zit, en kan over een afstand van 200mtr raak schieten met handguns. Puzzels waren ook kinderlijk eenvoudig.

Warhawk moet je liggen, ik heb hem gekocht maar er ligt al een laagje stof op, de gameplay is gewoon net niet hét.

Momenteel vind ik toch echt COD4 de topper voor de PS3. Binnenkort dat GTA, MGS, en Killzone er nog bij. Maar wat er tot nu toe op de markt is voor de PS3 is niet echt mindblowing.
De gameplay is inderdaad niet heel bijzonder. Maar het verhaal vond ik erg leuk, je krijgt echt een beetje een filmisch idee als je het spel aan het spelen bent.

Misschien dat jij het niet zoekt in een game. Ik heb een maat van me ook Uncharted laten spelen en die vond het ook niets, maar die skipte ook zo snel mogelijk door de cutscenes heen. Ik was juist altijd weer blij als een cutscene kwam zodat je weer wat verder in het verhaal wordt meegesleurd. MIjn vriendin kan het gelukkig ook heel erg waardeuren, die is ondertussen ook helemaal weg van Uncharted, krijg zelf bijna de kans niet meer om op m'n PS3 te spelen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:42:
[...]

Nee, is helaas niet mogelijk. Hopelijk komen ze nog met een update om dit mogelijk te maken, het duurt alleen al zo lang dat ik bang ben dat dat niet meer gaat gebeuren.
Nu maar hopen dat ze met wat nieuwe eyetoy games komen voor de ps3.
beetje late reactie, maar is dit iets wat je zelf geprobeerd hebt, of iets dat je hebt gelezen? Ik lees namelijk wisselende dingen op internet. Sommige beweren namelijk dat het wel zou werken :-S

Qua echte games is er nog niet zoveel voor de Eye namelijk zoals je ook al aangeeft. Maar blijf het wel grappig vinden om beetje te staan zwaaien (wel met gordijnen dicht natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Toen ik Uncharted aan het spelen was (welke ik binnen een week uitgespeeld had, maar dat terzijde) werd ik ook wel het verhaal ingezogen inderdaad. Vond het een erg leuk Indiana Jones meets Tomb Raider achtige game, maar de schietscenes (ook al werd het 'duck & cover' systeem vrij goed) begonnen af en toe wel op m'n zenuwen te werken.

Maar toen ik hem had uitgespeeld had ik ook zo'n gevoel van: "Was dat het nou?!".

Wijze les voor Naughty Dog: maak Uncharted 2 wat langer, met meer adventure elementen en minder langdurige shoot-outs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
-Sander schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:58:
Toen ik Uncharted aan het spelen was (welke ik binnen een week uitgespeeld had, maar dat terzijde) werd ik ook wel het verhaal ingezogen inderdaad. Vond het een erg leuk Indiana Jones meets Tomb Raider achtige game, maar de schietscenes (ook al werd het 'duck & cover' systeem vrij goed) begonnen af en toe wel op m'n zenuwen te werken.

Maar toen ik hem had uitgespeeld had ik ook zo'n gevoel van: "Was dat het nou?!".

Wijze les voor Naughty Dog: maak Uncharted wat langer, met meer adventure elementen en minder langdurige shoot-outs.
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar aan de hand daarvan heb ik nog wel een tip over de 'shoot-outs'. Geen 'wall-hack' voor de AI? Ze wisten je altijd te vinden ook als ze in dekking zaten en jij sprint naar een andere plek, ze weten je klakkeloos te vinden..
misschien als ik Uncharted een keer voor een prikkie kan kopen doe ik het nog wel, want het 'filmische' staat mij ook wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:18:
[...]

Super!
Eeh, das wel composiet hoor. twee stekkertjes voor je audio en één (de gele) voor de video. Dus composiet standaard PAL resolutie. dat is echt een *enorm* verschil als je straks via HDMI of via Component (twee stekkertjes voor audio en drie (!) voor video) gaat spelen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Als je de game op Easy of Normal speelt ren je er inderdaad zo doorheen maar dat is met 9 van de 10 games zo. Ik ben op Hard begonnen wat voor behoorlijk wat tegenstand zorgde en daarna heb ik hem ook nog op Brutal gespeeld. Dan piep je wel anders ;)

Ik had bij Uncharted voor het eerst in een game het idee dat ik naar akteurs zat te kijken. Het kwam allemaal heel realistisch over. De puzzles stelde inderdaad niet veel voor. De enige die lastig was was in de bieb. De humor vond ik ook erg grappig.

Al met al is het de beste adventure ervaring die ik ooit in een game gehad heb. Op legend of Kyrandia na dan. Daar mag van mij wel een vierde deel van komen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:13:
[...]

Eeh, das wel composiet hoor. twee stekkertjes voor je audio en één (de gele) voor de video. Dus composiet standaard PAL resolutie. dat is echt een *enorm* verschil als je straks via HDMI of via Component (twee stekkertjes voor audio en drie (!) voor video) gaat spelen.
Ik zie dat ik weer met de benaming aan het rommelen ben. Niet mijn sterkste punt. :)
Component dus, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wordt de creative zen vision inmiddels herkend door de ps3?

De laatste berichten die ik erover las dateren uit 2007 en daar stond in dat de ps3 voor de creative zen alleen de removable disk functionaliteit kent.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Samson_1990 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:38:
Je leest wel eens dat mensen boos worden als een console vast loopt of een andere probleem heeft. Maar jij wordt dat al als je geen PSN ID aan kan maken :p

Maar een beetje normale namen zijn wellicht wel weg nu de console al meer dan een jaar op de Europese markt te krijgen is. En als je dan ook nagaat dat veel mensen twee of zelfs meer accounts hebben om ook content uit andere PS Stores te halen… dan houdt je weinig opties over inderdaad.

Uncharted was gewoon een goede game omdat er (zoals jij terecht aangeeft) er niet veel soeps is op de PS3. Game is zeer mooi gemaakt, maar er rammelt links er recht nog veel aan. Zo had ik zelf het idee dat een wapen als de AK47 lang niet zo krachtig was als je normale handwapen.
En ook de puzzels zijn een eitje. Zeker als je de game vergelijkt met een andere puzzel game als Tomb Raider. Maar zoals ik al eerder zei moet je die twee niet echt vergelijken.

Assassin’s Creed is inderdaad te veel van hetzelfde. Als je die game echt zou willen spelen zou ik die eerder op de PC kopen. Dit omdat daar wat verbeteringen doorgevoerd zijn waar op de console versies veel over geklaagd werd. Blijft wel een leuk spel, alleen wel voor een prijs van 2-3 tientjes en geen €64,95.

Call of Duty 4 is zeker een topper, maar probleem is dat die game al te lang uit is voor als je online wilt gaan spelen. Ik had Call of Duty 4 in het begin gekocht en speelde veel online tegen mensen met gelijke levels. Spel verkocht en nu toch weer opnieuw gekocht. Maar nu wordt ik telkens als level 11 in maps gegooid waar het gemiddelde level van de andere spelers rond de 40 ligt… niet echt je van het.

Enne… Killzone 2 komt niet echt binnenkort :(
Release ligt ergens rond november dit jaar…
Deadsy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 14:49:
[...]Een van de hoofd redenen waarom de PS3 zo groot is is de nogal grote koeling.
Ik heb ooit eens een verhaal gelezen en of het klopt weet ik niet.
Men beweerde dat bij de XBox360 men eerst de behuizing (dus het uiterlijk) had ontworpen en deze aan het publiek voorstelde en daarna aan de engineers de eis gaf om de Xbox360 in die behuizing te passen.
Bij de PS3 zou het andersom gegaan zijn en had men eerst de hardware in elkaar gezet met bijbehorende koeling en daarna gekeken hoe met dit het beste kon aankleden.
Of dit vehaal klopt weer ik niet maar als je bekijkt hoe slecht de koeling van de XBox is en hoe goed de koeling van de PS3 in elkaar zit zou het best eens kunnen kloppen.
Als het echt zo gegaan is zoals jij zegt dan verdient Microsoft een dikke onvoldoende als het om styling gaat. De XBox 360 ziet er nu niet echt bepaald mooi uit. Het is in feite gewoon een doos met afgeronde hoeken…
Maar omdat Microsoft gekozen heeft voor normale 80x80 fans kan de behuizing zo laag zijn. Sony heeft er een 17 centimeter fan in hangen, dus dan wordt de behuizing al een stuk groter. In feite is heel de PS3 gewoon een grote heatsink. Waar Microsoft op sommige componenten een heatsink heeft geplaatst heeft Sony ervoor gezorgd dat de heatsink in de PS3 overal boven warme componenten hangt. Is ook de reden dat een PS3 ook heel wat kilootjes meer weegt dan een XBox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ìk zit nogsteeds op de echt grote namen :>

zoals final fantasy XII / Final Fantasy XIII versus
en kingdom hearts 3

beide geweldige spellen lijkt mij, als ze een klein beetje op hun voorgangers gaan lijken.

Jammer inderdaad dat er op het moment weinig leuks in de winkel ligt in mijn genre wat ik al niet gekocht/uitgespeeld heb. White knight ofzoiets lijkt me ook heel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
De knoppen op de PS3 vind ik dan persoonlijk niet je van het. Ik voel liever als ik op een knop druk.
Maar aan de andere kant is alles te doen met de controller… zelfs schijf uitwerpen is te doen :)
Ik vind de knoppen ook niet echt super. Het ziet er leuk uit, maar ik krijg regelmatig een schok als ik de eject knop gebruik (ben blijkbaar nogal statisch 8)7 ). Iemand een tip om dit te voorkomen.....en dan niet komen dat het maar met de controler moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Coolsnarf schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:54:
[...]

Ik vind de knoppen ook niet echt super. Het ziet er leuk uit, maar ik krijg regelmatig een schok als ik de eject knop gebruik (ben blijkbaar nogal statisch 8)7 ). Iemand een tip om dit te voorkomen.....en dan niet komen dat het maar met de controler moet :P
Voordat je je PS3 aanraakt eerst je verwarming oid aanraken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Mijn ouders hebben ook geen CC. Zelf kan ik er dus nog geen krijgen. En om nou een CC aan te vragen alleen voor de store, verder heb ik hem niet echt nodig. Maar dan laat ik wel gewoon de 2.5 minuten demo spelen :)

Ik heb mn PS3 vandaag meegenomen naar school, beamer aangeloten met drie kabeltjes (composiet). Het zag er wel redelijk uit, alleen hadden we niet zo'n grote muur en was het beeld ongeveer een meter breed, hopen dat het er full screen een beetje uit ziet. Het was overigens best wel een succes, leuk in een tussenuurtje resistance spelen ;)

Een tweaker eeft me een bericht gestuurd over een component kabel, maar om nou vooor één dag een kabel van 15 euro te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

jdm8 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:06:
Mijn ouders hebben ook geen CC. Zelf kan ik er dus nog geen krijgen. En om nou een CC aan te vragen alleen voor de store, verder heb ik hem niet echt nodig. Maar dan laat ik wel gewoon de 2.5 minuten demo spelen :)

Ik heb mn PS3 vandaag meegenomen naar school, beamer aangeloten met drie kabeltjes (composiet). Het zag er wel redelijk uit, alleen hadden we niet zo'n grote muur en was het beeld ongeveer een meter breed, hopen dat het er full screen een beetje uit ziet. Het was overigens best wel een succes, leuk in een tussenuurtje resistance spelen ;)

Een tweaker eeft me een bericht gestuurd over een component kabel, maar om nou vooor één dag een kabel van 15 euro te kopen :/
Als je een TFT scherm hebt bij je PC dan kun je als die HDCP ondersteunt via DVI waarschijnlijk wel 720 krijgen en damned dat is mooi hoor! Een hele stap vooruit van pal!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

Dan koop je een keer geen wiet ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
Coolsnarf schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:54:
[...]

ik had daar vorige week 2 dagen last van door het weer maar nu weer helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://arstechnica.com/jo...-year-hints-at-e3-reveals

Hopelijk nu ook films downloaden met je CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat zo'n dient buiten de VS beschikbaar is zijn we al wel weer een eind verder. Misschien dat de prepaid kaarten gelijk een uitkomst kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik, zoals velen, hebben een amerikaanse account, kunnen bij de amerikaanse store en hebben (access to) een amerikaanse CC. Ik zie het wel zitten. ;) Hier in Ierland hebben ze inderdaad veel van die prepaid CC kaarten. Ik heb CC nooit fijn gevonden, vind iDeal echt ideaal, ook al gebruik ik het bijne niet. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Een CC is ook handig bij het importeren van games en daarmee kun je ook vrij veel geld uitsparen :)
Ik zou in ieder geval nietmeer zonder CC willen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

swampy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:12:
[...]

Als je een TFT scherm hebt bij je PC dan kun je als die HDCP ondersteunt via DVI waarschijnlijk wel 720 krijgen en damned dat is mooi hoor! Een hele stap vooruit van pal!
Het gaat er om om het op een beamer aan te sluiten ivm. actie op school ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

jdm8 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:44:
[...]

Het gaat er om om het op een beamer aan te sluiten ivm. actie op school ;)
Mmm tja dat is er geen oplossing he :) Behalve blij zijn met wat je hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Oke...

Zojuist mijn DS3 binnen gehad (dus ruim 10 dagen eerder dan op YesAsia was aangegeven), maar ik wil de rumble wel eens testen.

Vier games waarvan ik weet dat ze ondersteuning bieden aan de DS3 zijn:
MotorStorm
Ratchet & Clanck
Gan Turismo 5: Prologue
Resistance: Fall of Man

Nu heb ik uit dat rijtje alleen de onderste, maar daar krijg ik geen rumble.
Niet als ik schiet en niet als ik geraakt wordt...

Dus zijn er ook demo's waarin ondersteuning voor rumble is ingebouwd?
En iemand misschien een tip hoe ik rumble kan krijgen in R:FoM?

Edit:
Heb een lijst gevonden met games die compatible zijn met de DS3, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook rumble hebben of wel?

Want games als The Darkness, Assassin's Creed en Uncharted staan op die lijst en die rumblen bij mij ook niet :S

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 16-04-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Bij sommige games moet je het wel aanzetten. Bij Uncharted werkt het zeker weten, alsook bij de eerste 3 games uit je rijtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-Sander schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:09:
Bij sommige games moet je het wel aanzetten. Bij Uncharted werkt het zeker weten, alsook bij de eerste 3 games uit je rijtje.
Uncharted werkt het inderdaad.
Dus ik heb geen kapotte controller, wat me al heel erg gerust stelt.

Maar de eerste drie games uit het rijtje heb ik dus niet.
Alleen de demo's en denk niet dat de demo's rumble ondersteunen (vooral oude demo's zullen ze niet aan gaan passen...).

Nu maar eens Assassin's Creed erin doen en zien wat daar gebeurd, want die schijnt ook compatible te zijn.

Maar in R:FoM kan ik nergens een optie voor rumble vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je in het menu waar je het systeem uitzet/controller uitzet de rumble uitzetten.

Burnout paradise heeft ook rumble, daar kon je eerder een demo van downloaden.
Uncharted ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:16:
[...]
Maar in R:FoM kan ik nergens een optie voor rumble vinden :S
Even online modus starten. Volgens mij moet je dan update downloaden. In deze update zit ook de rumble als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:36:
Volgens mij kun je in het menu waar je het systeem uitzet/controller uitzet de rumble uitzetten.

Burnout paradise heeft ook rumble, daar kon je eerder een demo van downloaden.
Uncharted ook.
Rumble kan je in dat menu standaard aan of uit zetten. Staat bij mij gewoon aan.
Maar Assassin's Creed heeft geen rumble, maar de demo van Burnout inderdaad wel.
Nu maar wachten op GTA 4 en hopen dat die rumble ondersteund, maar dat zal wel :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:43:
[...]Even online modus starten. Volgens mij moet je dan update downloaden. In deze update zit ook de rumble als het goed is.
Thnx voor de tip.
Meeste games geven aan dat er een update is bij het opstarten.
Maar ben inderdaad even online gegaan en nu komt er een update binnen rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:51

Maxow

Hidden Sound System

Zojuist de Lair-patch uit de US store geplukt, is m'n savegame gewoon niet meer terug te vinden ingame oO. Bij de Saved-data utility staat m'n game er nog gewoon tussen en zie ik ook een nieuw aangemaakte savefile staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

met nieuwe 2.30 zijn wel al mijn vooruitgangen, saved games enz.. weg? Moet RockBand :+ helemaal weer opnieuw mee beginnen.... >:)

edit....komt ervan die verschillende PSN accounts...heb ze al gevonden 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door jefjef op 16-04-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rumble functie in R:FoM werkt alleen als je een nieuwe game start :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.dynabyte.nl/image.php?i=22304&w=320&h=320

PS3 + GT5: 399,- (maar 150 euro meer dan Wii):

https://www.dynabyte.nl/a...-Gran-Turismo-5:-Prologue

Staat die pack al in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Volgens mij kost die bij de MM netzoveel of zoweinig hoe je het ook wil ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
ik heb een ps3 40 GB sinds kort.
Bij de saturn was hij 1.5 weken terug 377 met GT5

Nou heb ik een vriend in amerika en ik wil hem dus GTA IV laten verzenden want dat is zomaar 30 to 40 euro goedkoper. Nou zei hij dat ze daar regio 1 gebruiken of zo iets.
Kan ik amerikaanse spelletjes afspelen op mijn Nederlandse PS3 ??

[ Voor 8% gewijzigd door the squaler1 op 16-04-2008 20:34 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdm8

jdm8

the squaler1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:34:

Nou heb ik een vriend in amerika en ik wil hem dus GTA IV laten verzenden want dat is zomaar 30 to 40 euro goedkoper. Nou zei hij dat ze daar regio 1 gebruiken of zo iets.
Jep, games zijn regio vrij (iig op HD, anders kan je last hebben van pal/ntsc) Echter is het online gedeelte soms wel gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the squaler1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:34:

Hoi,

Aangezien je pas 656 berichten hebt geplaatst op GoT zal ik je even opweg helpen. De meeste Tweakers die een topic starten proberen daar vaak wat moois van te maken. Naar mate een topic populair wordt komen er over dat onderwerp vaak ook steeds meer vragen. Om te voorkomen dat steeds dezelfde vragen worden gesteld (en beantwoordt "moeten" worden) zijn veel topicstarters zo vriendelijk in hun mooie startpost een soort FAQ op te nemen. FAQ staat voor Frequently Asked Questions (FAQ). Op het GoT-forum verwachten we bovendien dat je zelf wat initatief toont bij persoonlijke problemen. Dit is geen bovenmatige eis: aangezien al gebleken is dat je goed met computer kunt omgaan anders was je nooit op GoT terecht gekomen. Een van die basisverwachtingen is dat als je iets wilt vragen ook eerst even de startpost raadpleegt, aangezien daar zoals gezegd vaak een FAQ staat. Dit geldt niet alleen voor dit topic maar ook voor veel andere topics. Dit bespaart niet alleen jou maar ook anderen moeite om steeds dezelfde vragen te moeten stellen, lezen en beantwoorden. Ook dit topic heeft een geweldige startpost. En laat daar nou net toevallig jouw vraag ook tussenstaan:
€80,- voor Unchared: Drake's Fortune vind ik te duur, is er een mogelijkheid om spellen te importeren?
Ja! De games van de PS3 zijn regio onafhankelijk wat er op neer komt dat games waar ze ook gekocht zijn (New York, Tokio, Bombay), het altijd op je PS3 doen. Dit biedt voor ons Tweakers perspectieven, want dit betekent dat je games dus kunt importeren
bron: de startpost
Dus tip! Lees eerst de startpost (en evt. googlen) voortaan even door als je vragen hebt op GoT. Alvast veel plezier met GTA IV toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:30:
[afbeelding]

Aangezien je pas 3260 berichten hebt op GoT zal ik je even op weg helpen; als je de topic-start van dit PS3 ervaringen topic bekijkt zul je zien dat er geen 'actuele' packs en bundles vermeld worden.
Dus lees alstublieft de TS nog eens, en lees the squaler1 de les niet. tja wie de bal kaatst.. >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:04:
[...]

Aangezien je pas 3260 berichten hebt op GoT zal ik je even op weg helpen; als je de topic-start van dit PS3 ervaringen topic bekijkt zul je zien dat er geen 'actuele' packs en bundles vermeld worden.
Dus lees alstublieft de TS nog eens, en lees the squaler1 de les niet. tja wie de bal kaatst.. >:)
Ik had - natuurlijk - al gekeken en gezien dat de GT5-pack niet in de TS staat. Mijn vraag was juist daarom bedoeld als een toespeling. Het lijkt me dat zo'n voordelig pack (399 incl. must-have game; maar 150 euro duurder dan de Wii maar wel met bluray enz) in een TS niet mag ontbreken. Nergens in de TS staat volgens mij dat packs er niet in zouden mogen staan. Daarentegen is zijn vraag heel concreet en staat wel in de TS. ;( :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:51:
[...]

Ik had - natuurlijk - al gekeken en gezien dat de GT5-pack niet in de TS staat. Mijn vraag was juist daarom bedoeld als een toespeling. Het lijkt me dat zo'n voordelig pack (399 incl. must-have game; maar 150 euro duurder dan de Wii maar wel met bluray enz) in een TS niet mag ontbreken. Nergens in de TS staat volgens mij dat packs er niet in zouden mogen staan. Daarentegen is zijn vraag heel concreet en staat wel in de TS. ;( :>
Oh dus overheen gelezen na ja in ieder geval fijn dat dit kan is lekker goedkoop.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 11:25
Ik zelf heb een PS 3 40G versie deze via HDMI aangesloten op een SHARP Full HD scherm.

Nu heb ik al een aantal keren gehad dat midden in een game of Blueray film het beeld een aantal secondes op zwart springt en het geluid op mijn receiver van dolby digital naar dolby surround springt, en dan daarna weer alles goed terug springt.

Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn, of hebben meer mensen hier misschien last van :?

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Laatst online: 04-05 18:27
FeaR1986 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 15:33:
[...]

Call of Duty 4 is zeker een topper, maar probleem is dat die game al te lang uit is voor als je online wilt gaan spelen. Ik had Call of Duty 4 in het begin gekocht en speelde veel online tegen mensen met gelijke levels. Spel verkocht en nu toch weer opnieuw gekocht. Maar nu wordt ik telkens als level 11 in maps gegooid waar het gemiddelde level van de andere spelers rond de 40 ligt… niet echt je van het.

[...]
paar weken geleden was het ook al VOL met de PRESTIGE mensen hoor... en in het begin gaan die levels ECHT hard. dus je bent zo voorbij de 11...
(en is het niet zo dat je level op de Server staat opgeslagen van CoD4? of heb je OOK een andere PSN?)

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:30:
[afbeelding]

Ik heb hem bestelt vorige week voor 359 euro bij Wehkamp :) _/-\o_ (10 % op alles korting actie)

Alleen duurt wel nog effe voordat ik hem heb want zelf hadden ze niet meer, dus ze moesten wachten op nieuwe levering van leverancier :(
Duim dat nog voor GTAIV uit komt heb O-) , anders misschien toch maar nog annuleren en dan maar voor 399 effe naar andere winkel sprinten :X

Beetje te veel offtopic misschien
O-)

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:21:
De rumble functie in R:FoM werkt alleen als je een nieuwe game start :)
Nope :)

Was gewoon even online gegaan en dus die update gedownload.
Daarna verder met de single player en ik had gewoon rumble :)
StWesleyT schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:22:
[...]paar weken geleden was het ook al VOL met de PRESTIGE mensen hoor... en in het begin gaan die levels ECHT hard. dus je bent zo voorbij de 11...
(en is het niet zo dat je level op de Server staat opgeslagen van CoD4? of heb je OOK een andere PSN?)
Ik had CoD 4 in november al gekocht. Maar telkens als ik online speelde steeg ik wel in levels, maar die werden niet opgeslagen. Ik viel steeds terug naar level 4 ofzo. Ik boos en dat spel maar verkocht. Maar nu had ik spijt en wilde de single player nog wel een keer doen. Dus ik via Tweakers die game gekocht. Staat mijn online-ID opeens op level 11 waar ik dus gestopt was (deze keer was het dus niet terug gezet). Dus ik ga online en iedereen die online is was boven de level 40. Nu heb ik al ervaring met de game, maar om weer in te komen is het niet echt tof om tussen zulke gasten te zitten. Die hebben ook betere wapens en meer van die specials. :)

Met als resultaat dus altijd dat ik verlies met 20 deaths tegenover 4 kills ofzo :O
Maar even single player veel spelen en weer gewend raken aan de controls. En dan hopen wat meer kills te scoren (want meeste gaat fout door mijn ontwende aim) en te stijgen in levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Laatst online: 04-05 18:27
oei, ja meer oefenen inderdaad. ik vind het ook heel vervelend dat je soms (VAAK) in een gare team zit (of juist de andere heel goed/hoog geplaatst). wel raar eigenlijk. zou toch veel logischer zijn iedereen in team plaatsen met zelfde hoogte (v level). hoeft ook weer niet 100% zo te zijn ineens, want je kan natuurlijk ook veel leren van die kill cams...
ik vind single player net zo vet als online game. maar online multiplay is toch wat beter verhaal :P

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Twee vragen:

-Kan je instellen dat de ps3 zichtbaar wordt voor andere apparaten via bluetooth? Mijn telefoon ondersteunt A2DP en ik vroeg mij af of de ps3 A2DP-streaming ondersteunt.

-Gebruik jij de sixaxis bewegingssensor? Ik heb net Warhawk gespeeld en op zich is het wel grappig dat je Warhawk kan kantelen en stijgen enz. Maar echt praktisch is het niet, naar mijn idee. Bij Uncharted heb ik 10 sec gebruikt toen je over 2 boomstammen heen moest. Zijn er spellen waarbij de sixaxis echt iets toevoegt aan een 'betere spelbeleving'?

Ik vind het overigens heel erg jammer dat de sixaxis niet aangepast is op ergonomisch vlak. Zelf heb ik het gevoel met een 10 jaar oude controller te spelen, namelijk de DualShock Nog langer zelfs, als je de 2 analoge sticks wegdenkt, want dan is het eigenlijk een 13/14 jaar oude controller. Een absoluut pluspunt is dat de sixaxis draadloos is. Het meest stoor ik mij aan het ontwerp bij GT Prologue. Gasgeven met m'n middelvingers (triggers) en schakelen met m'n wijsvingers is niet prettig om te spelen. Schakelen met vierkant en kruisje ook niet, want m'n middelvingers schieten van de triggers af. Geldt ook voor m'n wijsvingers, als ik m'n wijsvingers gebruik ipv middelvingers. Komt erop neer dat ik gas blijf geven met kruisje en dat voel je wel aan je duim, want gasgeven met rechter analoog voelt ook niet bepaald 'je van het' aan...
De analoge X is ook een stuk ongevoeliger dan de DS2. 't Lijkt bijna digitaal, of gas, of geen gas. Heel lastig om daartussen te zitten, tenzij je met absolute fluwelen vingers gaat spelen, wat dus niet werkt...
De vierpuntsdruktoets is ook vervelend. Nog steeds dat harde plastic waar je vingers makkelijk van af schuiven, tenzij je weer extra hard gaat drukken, wat weer gaat irriteren aan je vingers. De beste 4puntsdruktoets is toch van de Megadrive, op korte afstand gevolgd door die van de Xbox 360. Je duim valt gewoon in dat ergonomisch gevormde kuiltje. Geen vingers die eraf schuiven, of pijnlijke vingers.

Overigens heb ik ook een site voorbij zien komen waar iemand z'n sixaxis had geimplementeerd in een xbox 360 controller. Iemand die ook bovenstaande irritaties kent? Heb je een controller gevonden die compatible is met de ps3, waar je bovestaande veel minder/niet hebt?

Hmm, zijn 't toch 3 vragen geworden.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

@Wilmundo

Tja de PS controller is een klassieker he en nadat Sony van de fans te horen kreeg dat ze de banaan niets vonden is het gebleven bij het oude vertrouwde ontwerp. Je moet er gewoon aan wennen en dan wil je niet anders meer!

Zelf vindt ik de DS3 op zijn minst zo gevoelig als de DS2, merk je zeker in games zoals GT dat er vooruitgang geboekt is. Maar ja dat is persoonlijk he! Het hangt eraf of een game gebruikt maakt van de functie! En in GTA bijvoorbeeld hangt veel af van de auto waar je in zit, bijna allemaal zijn ze te "zwak" op de lagere regionen om onder half X ingedrukt lekker te reageren!

BTW in GT kan je de controls aan passen als je echt wilt, ik vindt het pookje voor gas heerlijk! Ik haat hoe je in bepaalde racegames de X moet gebruiken voor gas. Slaat nergens op als het pookje veel gevoeliger is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sixaxis die superveel toevoegd aan gameplay? 2 games: Super rub a dub en High velocity bowling, maar dies nog niet uit in NL...

de D-pad van de PS3 is juist het beste d-pad ooit gemaakt, ik snap niet waar je over klaagt... je duim zit precies in het midden van het kruis en je duim draait alleen een beetje. Heerlijk systeem, kan geen megadrive of 360 aan tippen als je het mij vraagt.

Misschien dat de 3rd party controllers van bijv. logitech je wel meer aanstaan, die zijn toch iets meer ergonomisch. Ik blijf trouwens wel bij de PS controller, bevalt me prima.

Ik race GT5P door met het rechterpookje gas te geven en te remmen en het linkerpookje sturen. rechterpook indrukken is handrem(bij mij) maar die gebruik je in races niet...
swampy schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:54:
@Wilmundo
BTW in GT kan je de controls aan passen als je echt wilt, ik vindt het pookje voor gas heerlijk! Ik haat hoe je in bepaalde racegames de X moet gebruiken voor gas. Slaat nergens op als het pookje veel gevoeliger is!
Ridge Racer heeft em ook op X staan, maar das denk ik een uitzondering want er is daar geen moment dat je gas loslaat... :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Ik ga mijzelf maar aanleren om de rechter stick te gebruiken voor gas en remmen, of andere configuraties uitproberen. Op zich werkt de controller verder prima hoor, 't had alleen beter gekund in mijn ogen. De DS3 is als het goed is onderweg, als deze gevoeliger is, dan is dat al een flinke sprong voorwaarts. Lijkt mij trouwens ook een leuk idee, bowlen met de sixaxis. Ben benieuwd naar een demo daarvan.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:42:

-Gebruik jij de sixaxis bewegingssensor? Ik heb net Warhawk gespeeld en op zich is het wel grappig dat je Warhawk kan kantelen en stijgen enz. Maar echt praktisch is het niet, naar mijn idee. Bij Uncharted heb ik 10 sec gebruikt toen je over 2 boomstammen heen moest. Zijn er spellen waarbij de sixaxis echt iets toevoegt aan een 'betere spelbeleving'?
In het spel 'Lair' voegt het wel degelijk iets toe, de bewegingen die je maakt met de sixxaxis vloeit over op de draak die je bestuurt. Niet makkelijk in het begin, maar het went wel. Veel negatieve kritiek i.v.m. de gameplay, maar ik vond het zo erg niet. Ze brengen binnenkort een patch uit dus misschien zal het makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
wilmundo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 02:38:
Ik ga mijzelf maar aanleren om de rechter stick te gebruiken voor gas en remmen, of andere configuraties uitproberen. Op zich werkt de controller verder prima hoor, 't had alleen beter gekund in mijn ogen. De DS3 is als het goed is onderweg, als deze gevoeliger is, dan is dat al een flinke sprong voorwaarts. Lijkt mij trouwens ook een leuk idee, bowlen met de sixaxis. Ben benieuwd naar een demo daarvan.
Ik merk met de DS3 weinig verbetering in de sensor. De games waar ik het mee gebruikt heb is het in elk geval helemaal niet te merken. Tot nu toe vind ik de motion sensor echt niets toevoegen. Devs proberen er wel wat mee te doen zoals bijv. in ghost recon. Je kan het bijvoorbeeld gebruiken om mee te rollen of je uav te besturen maar dat gaat makkelijker met de analoog. Het enige voordeel van de DS3 is voor mij de Rumble. Sony had het of zoals de Wii drastisch in moeten voeren of gewoon niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Kenny_026 op 17-04-2008 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op donderdag 17 april 2008 @ 01:42:

Ik vind het overigens heel erg jammer dat de sixaxis niet aangepast is op ergonomisch vlak. Zelf heb ik het gevoel met een 10 jaar oude controller te spelen, namelijk de DualShock Nog langer zelfs, als je de 2 analoge sticks wegdenkt, want dan is het eigenlijk een 13/14 jaar oude controller. Een absoluut pluspunt is dat de sixaxis draadloos is. Het meest stoor ik mij aan het ontwerp bij GT Prologue. Gasgeven met m'n middelvingers (triggers) en schakelen met m'n wijsvingers is niet prettig om te spelen. Schakelen met vierkant en kruisje ook niet, want m'n middelvingers schieten van de triggers af. Geldt ook voor m'n wijsvingers, als ik m'n wijsvingers gebruik ipv middelvingers. Komt erop neer dat ik gas blijf geven met kruisje en dat voel je wel aan je duim, want gasgeven met rechter analoog voelt ook niet bepaald 'je van het' aan...
De analoge X is ook een stuk ongevoeliger dan de DS2. 't Lijkt bijna digitaal, of gas, of geen gas. Heel lastig om daartussen te zitten, tenzij je met absolute fluwelen vingers gaat spelen, wat dus niet werkt...
De vierpuntsdruktoets is ook vervelend. Nog steeds dat harde plastic waar je vingers makkelijk van af schuiven, tenzij je weer extra hard gaat drukken, wat weer gaat irriteren aan je vingers. De beste 4puntsdruktoets is toch van de Megadrive, op korte afstand gevolgd door die van de Xbox 360. Je duim valt gewoon in dat ergonomisch gevormde kuiltje. Geen vingers die eraf schuiven, of pijnlijke vingers.
SOny gebruikt al sinds de PSX dezelfde controller omdat er, volgens 99.9% van alle gebruikers, niks te verbeteren valt. Afgezien van het feit dat mensen met grote handen zon japanse controller misschien wat klein vinden is het veruit de beste controller op de markt.
Voordat ik een PS3 kocht heb ik 2 jaar op x360 gespeeld, die controller is ook goed, maar na zon lange tijd weer een PS controller in handen is toch wel fijn :P

Overigens is de 360 controller D-pad HET grote minpunt van de 360 controller. Totaal geen gevoel in en gaat snel kapot (ik heb 2 controllers versleten waar de D-pad kapot ging, en dan gebruikte ik em alleen maar voor affentoe een wapen wisselen). Microsoft heeft eens bekend gemaakt lang geleden dat dit de beste D-pad is die ze konden maken zonder patenten van onder andere sony en sega te schenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd mijn bevindingen met de HDMI. :)
Jullie hebben geen woord gelogen, was echt schitterend! Ben snel een BlueRay gaan huren om ook dit te bekijken. Prachtig. :)
Was helaas pas om 20:45 thuis, dus heb nog steeds niet meer dan verdwaald rondje in GT kunnen rijden, maar dat komt vanavond wel.
Dan kan ik ook meteen proberen om content van m'n PC via de PS3 op de TV af te spelen.
Als dit nu ook nog gemakkelijk en prettig werkt, dan ben ik echt ontzettend onder de indruk van de PS3. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:56:
[...]

Overigens is de 360 controller D-pad HET grote minpunt van de 360 controller. Totaal geen gevoel in en gaat snel kapot (ik heb 2 controllers versleten waar de D-pad kapot ging, en dan gebruikte ik em alleen maar voor affentoe een wapen wisselen). Microsoft heeft eens bekend gemaakt lang geleden dat dit de beste D-pad is die ze konden maken zonder patenten van onder andere sony en sega te schenden.
Ik vind juist de 360 controller in heel veel opzichten beter. Niet alleen qua functionaliteit maar ook kwalitatief is het een betere controler. De PS3 controller voelt aan alsof je hem elk moment in elkaar kunt knijpen.

Ik vind qua de gewicht ook de 360 controller perfect. Daarnaast is de linker analoog perfect geplaatst voor first person games.

Ik snap niet waarom Sony van die korte snoertjes levert door de jaren heen. Bij de Xbox was het al perfect en nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de metal gear online beta in de eu store?

en hoe laat?

en kan iedereen em gewoon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:21:
wanneer komt de metal gear online beta in de eu store?

en hoe laat?

en kan iedereen em gewoon spelen?
Die komt volgend jaar om precies 13.56 op 14 april :P

Nee ff serieus, het is een online beta. In europa is het voor iedereen speelbaar.

Als het goed is zou het "vandaag" op de store moeten verschijnen. Maar niemand die weet hoe laat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
PcManiaxx schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:39:
[...]

Die komt volgend jaar om precies 13.56 op 14 april :P

Nee ff serieus, het is een online beta. In europa is het voor iedereen speelbaar.

Als het goed is zou het "vandaag" op de store moeten verschijnen. Maar niemand die weet hoe laat :+
En vanaf 21-04 zijn de servers up en kun je spelen.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:50:
[...]

En vanaf 21-04 zijn de servers up en kun je spelen.
ik kan nie wachten

nog maar ff een potje sabotage met cod4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het word toch altijd donderdag avond geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:08:
het word toch altijd donderdag avond geupdate?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daag leute, als jullie bij yesasia zo'n DS3 bestellen. Bestellen jullie dan de US version of de Japanese version? Ik heb tijdje zitten zoeken op die site maar ik kan geen verschillen ontdekken. Misschien ist wel een domme vraag maar ik kom er ff niet uit :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:20:
[...]
De PS3 controller voelt aan alsof je hem elk moment in elkaar kunt knijpen.
kansloos argument. ik zou zeggen, knijp er eens hard in en laat ons weten wat er is gebeurd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 17:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:36:
daag leute, als jullie bij yesasia zo'n DS3 bestellen. Bestellen jullie dan de US version of de Japanese version? Ik heb tijdje zitten zoeken op die site maar ik kan geen verschillen ontdekken. Misschien ist wel een domme vraag maar ik kom er ff niet uit :) .
Je hebt de Japanse, de Aziatische en de Amerikaanse. ik heb de 2de. Werkt perfect.

Zover ik weet is de japanse controler anders met het Driehoekje en het kruisje? Of is dat ook al verleden tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

is ook persoonlijk... ik heb namelijk totaal niet het gevoel dat de sixaxxis controller "slapper" is dan mijn wii-controllers. De mijne kraakt ook totaal niet oid.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:20:
[...]

Ik snap niet waarom Sony van die korte snoertjes levert door de jaren heen. Bij de Xbox was het al perfect en nu weer.
de PS3 heeft een Bluetooth controller die je aan elke usb poort kunt opladen, ook aan je pc. Waarom vraagtekens zetten bij last-gen snoerlengtes? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:46:
[...]

de PS3 heeft een Bluetooth controller die je aan elke usb poort kunt opladen, ook aan je pc. Waarom vraagtekens zetten bij last-gen snoerlengtes? :s
Handig vindt ik het ook niet hoor, als tijdens het gamen de stroom op is, moet ik op d salon tafel gaan zitten om verder te kunnen gamen... Waarom dacht je dat er langere USB snoeren "speciaal voor de PS#" op de markt zijn die nog verkocht worden ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

SimRam schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:45:
[...]
Je hebt de Japanse, de Aziatische en de Amerikaanse. ik heb de 2de. Werkt perfect.

Zover ik weet is de japanse controler anders met het Driehoekje en het kruisje? Of is dat ook al verleden tijd?
Ligt dat niet aan de game dan? Ik zoals mij MetalGear dat rondje bevestigen is en kruisje "cancel" betekend? Bekende van me heeft een japanse PSP en daar is de functionaliteit ook zo.

en btw ik heb zo'n "verleng usb snoer" gekocht van 2 meter, werkt hardstikke fijn, alleem zijn mijn controllers nooit leeg ;)

[ Voor 11% gewijzigd door EgoPro op 17-04-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
[...]

Ik heb de Japanse DS3 en die is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
[...]

Dat is niet in de controller verwerkt maar evt in de PS3. Die ontvangt namelijk de input en maakt er een commando van. (volgens mij). Japanse PSP heeft het ook volgens mij en daar kan je de knoppen ook wijzigen in de custom firmware. En inderdaad sommige japanse spellen hebben een andere functionaliteit mbt rondje en kruisje. Zoals MGS...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een nederlandse (web) winkel waar ik dualshock 3 kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Wow, dit kan je toch zelf ook wel opzoeken? Zoveel moeite is dat toch niet.

Maar goed, voor zover ik weet is de DS3 niet te koop in Nederland. Dit zul je toch echt moeten importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
PcManiaxx schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:38:
Wow, dit kan je toch zelf ook wel opzoeken? Zoveel moeite is dat toch niet.

Maar goed, voor zover ik weet is de DS3 niet te koop in Nederland. Dit zul je toch echt moeten importeren.
Bespaar je nog geld ook! Als een webwinkel het hier wil verkopen moet er zeker BTW bij en nog een keer een winstmarge, aangezien hun ook moeten importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 11:31:
Is er een nederlandse (web) winkel waar ik dualshock 3 kan aanschaffen?
Jawel, probeer level-up in Zwolle eens die hebben nog een witte liggen en gaan zeer binnenkort weer zwarte leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:52
De store heeft en update gehad:

Game beta's

* Metal Gear Online (741MB)

Game content

* WarHawk
o Operation: Broken Mirror (€7.99)
* Lair
o Dragons - 2 nieuwe draken en 4 sfeervolle nieuwe muzieknummers (gratis)

Game video's

* Grand Theft Auto IV
o Trailer 4 "Good lord what are you doing?" (aka "Everyone's a rat")

[ Voor 3% gewijzigd door politrix op 17-04-2008 12:26 ]

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beta van metal gear online is in de eu store

ik ben em lekker aan het downloaden nu _/-\o_

de uitbreiding van warhawk en de pack voor lair zijn er ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:29
De prijs van die nieuwe Warhawk uitbreiding is 5.99 ipv 7.99. Had kleine typfout gemaakt op psonly.nl ;)
politrix schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:26:
* WarHawk
o Operation: Broken Mirror (€7.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 00:31

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ok ik zit met een klein dilemma in het spel Pain. Ik zie dat in het playstation topic af en toe iets over is verteld, en denk niet dat het een nieuw topic waard is maar het volgende:

Ik kom maar niet door de tutorial heen omdat ik geen super ouch kan maken. Ik schud de remote alle kanten op maar geen 1 keer pakt de ouch vlam zodat ik een super ouch heb.

Heb op google gezocht maar daar wordt vrolijk verteld dat je gewoon moet schudden maar mijn handen vallen er bijna vanaf..

De motion sensor werkt wel want kan nog wel met de eendjes spelen..

Probleem alweer opgelost. Heb aan de PS3 ook twee logitech controllers hangen. Als die eraan hangen doet het saxias gebeuren op de originele PS3 controller het niet bij elk spel. Heb dus die logitech ff afgesloten en nu brand de ouch lekker..

[ Voor 18% gewijzigd door Alaksandus op 17-04-2008 13:00 ]

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar pas de 21ste kan je spelen? Zou wel zuur zijn eerlijk gezegd. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door PcManiaxx op 17-04-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:46:
[...]

Mijn beste vriend, Laad jij nooit je controller op tijdens het gamen? Bji de PS2 liepen we met vrienden al te kloten met flessen aan de kant zetten, van plaats verwisselen, playstation naar voren schuiven enz. Allemaal omdat Sony te krenterig was om een kabeltje van een meter langer aan de controller te bevestigen. Met de Xbox hadden we dit probleem nooit.

Als mn controller nu leeg is zit ik praktisch met mn neus op de tv, stoel naar voren, ellende... Zullen we dan weer gaan vergelijken met de 360.....

Daanaast bedoel ik met fijn knijpen gewoon te zeggen dat dat ik liever mn 360 controller door de woonkamer gooi dan de ps3 controller. Figuurlijk gesproken dan (om verdere misverstanden te voorkomen). De 360 controller is gewoon van veel betere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Allemaal leuk en aardig, maar dit is nog steeds JOUW mening. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door PcManiaxx op 17-04-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Meestal laad ik de controller op als ik niet aan het spelen ben. Als ik stop en er nog maar een streepje over is, hang ik hem gewoon aan mijn laptop. Het komt zelden voor dat mijn controller leeg is en dan heb ik nog altijd de mogelijkheid over te stappen op mijn sixaxis.
Vind de dualshock beter in de hand liggen dan de sixaxis, maar dat ligt meer aan het gewicht, aan robuustheid niets te klagen.

Net ook de MGS beta gedownload, nu maar hopen dat die ook daadwerkelijk te spelen is en er geen achterlijke code nodig is, die niet in Europa te verkrijgen is.
Verder viel het mij ook op dat in de store de plaatjes veel sneller laden dan de afgelopen dagen het geval was.

[ Voor 10% gewijzigd door Melniek op 17-04-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:53:
Mijn beste vriend, Laad jij nooit je controller op tijdens het gamen? Bji de PS2 liepen we met vrienden al te kloten met flessen aan de kant zetten, van plaats verwisselen, playstation naar voren schuiven enz. Allemaal omdat Sony te krenterig was om een kabeltje van een meter langer aan de controller te bevestigen. Met de Xbox hadden we dit probleem nooit.
Mja, maar het blijft een kabel..
Als mn controller nu leeg is zit ik praktisch met mn neus op de tv, stoel naar voren, ellende... Zullen we dan weer gaan vergelijken met de 360.....
je doet er meer dan een dag over om zo'n controller leeg te krijgen. Als je klaar bent met gamen, dan kijk je toch even of hij leeg is of bijna leeg (1 streepje). ? Binnen een uur is hij weer opgeladen via de usb poort van een willekeurige PC. Ik zie het probleem niet zo.
Daanaast bedoel ik met fijn knijpen gewoon te zeggen dat dat ik liever mn 360 controller door de woonkamer gooi dan de ps3 controller. Figuurlijk gesproken dan (om verdere misverstanden te voorkomen). De 360 controller is gewoon van veel betere kwaliteit.
Ik vind de 360 controller echt klote. Wanneer je een racespel speelt en je moet lang die triggers inknijpen dan heb ik echt na een uur inmens zere vingers van die triggers. Bij de PS nooit gehad. Ook vind ik hem wat te groot, ookal zijn mijn handen niet echt klein.

Ik snap het geneuzel over die controllers niet zo. Ga eens gamen met een PS2 controller op je ps3 en dan overschakelen naar de ps3 controller. je merkt dan hoe brak die ps2 controller eigenlijk was tov de ps3 controller.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 12-09 20:30
kbloem schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:53:
[...]

het draadje is misschien kort maar het is gewoon een standaard USB snoertje die erg goedkoop zijn, dus klein moeite om een grotere te halen, en dan zit de accu ook nog een standaard in de controller.

xbox360 daarentegen moet je appart een accu voor kopen of het bij batterijen houden.

mijn mening over DS3 (niet de sixaxis dus) is dit:

+normaal gewicht
+motion sensor
+rumble
+ingebouwde accu
+niet gebonden aan 1 duur snoer, maar elk usb kabel werkt

-analoge trekkers waren niet nodig, werkt niet in DS3 design, racen gaat toch beter met rechter stick en dan heb geen trekkers meer nodig, schietgames die l2 en r2 gebruiken in plaats van l1 en r1 vind ik ook vervelend. had liever gewone knoppen
-boomerang is niet gereleased, als ze deze er nu naast zouden maken zou ik hem meteen halen, lijkt me veel ergonomischer vooral voor grote poten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
Metal Gear Online staat in de store las ik net! Iemand in de buurt van zn PS3?

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em gedownload en geinstalleerd maar kom niet voorbij de accept terms of use...etc.

Hij geeft een network error en dan moet je de game restarten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is hij nu 25% met downloaden.
Dus ik denk dat ik het zo wel even ga spelen. naja is eigenlijk wel zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:31:
Ik heb em gedownload en geinstalleerd maar kom niet voorbij de accept terms of use...etc.

Hij geeft een network error en dan moet je de game restarten. :(
ik kwam wel daar voorbij en toen moest ik een update downloaden wat ie niet deed

erg vervelend dit

ga zo nog eens checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
[...]

Hoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
In de XMB op de disc gaan staan, driehoekje indrukken en Eject kiezen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 17-04-2008 13:39 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het driehoekje is je vriend. _/-\o_

edit:
Weer eens niet snel genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door homernt op 17-04-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

echt super nuttig om je disc op afstand te ejecten.... nu nog een systeem om er op afstand een andere disc in te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:56:
[...]

SOny gebruikt al sinds de PSX dezelfde controller omdat er, volgens 99.9% van alle gebruikers, niks te verbeteren valt. Afgezien van het feit dat mensen met grote handen zon japanse controller misschien wat klein vinden is het veruit de beste controller op de markt.
Voordat ik een PS3 kocht heb ik 2 jaar op x360 gespeeld, die controller is ook goed, maar na zon lange tijd weer een PS controller in handen is toch wel fijn :P

De controller roept bij vrijwel al m'n vrienden irritaties op. Waar die 99,9% vandaan komt, is mij ook een raadsel. Over de d-pad, iedereen die Streetfighter heeft gespeeld op de SNES, weet wat een harde d-pad kan doen. Het werkt, maar het is niet comfortabel. De d-pad van de ps vind ik geen duidelijke verbetering, tov de SNES en hoeveel jaar zijn we al niet verder?

Als je een auto koopt en die auto heeft uitstekende specificaties, dan is het ronduit jammer als het rijden ermee minder fijn is, dan het had kunnen zijn. In een auto kan je vaak je stuurwiel verstellen, zo ook je stoel. Een controller is zoals het is. Vind je iets niet prettig, dan zit je ermee. Als je kijkt naar in-ear oordopjes, dan worden sleeves van verschillende formaten geleverd. De kans dat het draagcomfort toeneemt, is dan aannemelijk. Het lijkt mij een goed idee, als een controller wordt uitgebracht, waarbij je de behuizingen kan veranderen. Kijk hoeveel meuk je voor de xbox kan kopen. Waarom geen behuizingen voor de ps3 controller? Lijkt mij een prima after-market.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Chaoss schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:41:
echt super nuttig om je disc op afstand te ejecten.... nu nog een systeem om er op afstand een andere disc in te doen :+
Die systemen zijn er wel maar die moet je af en toe plezieren met etentjes en bloemetjes en andere nonsens dingen dus gewoon lekker zelf opstaan. Way cheaper man. 8)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.