Muthas schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:58:
The innovaters is een reseller van Apple. En al die sites die werkelijk geloven dat de iPhone dan naar Nederland komt zijn echt idioot. Waarom:
- Er zal binnen 2 dagen 1 dag dus 1.1.5 moeten komen om Nederland toe te voegen aan de operator bundles. Gebeurt niet.
- iPhones zijn tot nu toe alleen via telecom winkels en officiële Apple Stores verkocht, niet via resellers.
- Apple gaat een onbekende reseller uit Tilburg echt niet op deze vage wijze de iPhone laten promoten
- T-Mobile de meest waarschijnlijke kandidaat heeft tot nog toe alles ontkent met het binnenkort verschijnen van de iPhone
- Als de iPhone naar Europa had moeten komen was dat al lang gebeurd, er is een afzetmarkt hier die groot genoeg is om erg interessant te zijn, maar geen EDGE hier, oftewel: er wordt gewacht op de 3G iPhone
1. Misschien dat het alleen een aankondiging is, en dat de echte verkoop pas over een maand ofzo begint.
2. Volgens mij heeft Apple in Nederland geen echte Apple Stores, alleen resellers.
5.

De iPhone is nu officieel uit in de UK, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en ik dacht binnenkort ook in Belgie. Dus hoe kom je erbij dat de iPhone niet in Europa te krijgen is?
Dus blijft over waarom Apple die aankondiging via die winkel zou doen, ik vind dat ook raar. Maar ik ken die winkel, het is een echte Apple reseller en dus niet zomaar een flutwinkeltje waar ze ook Apples verkopen. De vooraankondiging maakt toch wel vrij opzichtig duidelijk dat het hier over de iPhone gaat, en ik neem aan dat ze niet iedereen voor niks laten opdraven.
Ik zal er iig zijn om 11 uur, ik woon er toch vlakbij
edit: de vraag is wel wat ik zou doen als de iPhone officieel naar Nederland komt. Ik wilde altijd een (officiele) iPhone, maar nu met die geruchten over een 3g toestel dit jaar, dan weet ik niet of ik 1-2 jaar aan een abonnement vast wil zitten.
[
Voor 6% gewijzigd door
TlighT op 29-03-2008 10:18
]