[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.130 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
stef-o schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:21:
heb de telefoon nu ook sinds vrijdag. Wat een topding! de enige tegenvaller vind ik het iets mindere ontvangst vanwege de lokatie van de antenne (onder het zwarte gedeelte van de phone). Voor de rest werkt alles prima. Voor meeste problemen met default software, is er wel een oplossing in de installer te vinden. Ook wel eens met een viewty gespeeld, maar dat is echt niks vergeleken met een iphone! :)

Het smsen is super met deze telefoon! nu kun je snel zien wat er gezegt is zonder dat je weer naar je inbox moet om te kijken. Weet iemand of Orange World goed werkt met de iphone?
Idd, weet iemand hoe dit werkt, ik zal de komende 3 maanden het hiermee moeten doen |:( . Opzegtermijn is echt een lompe uitvinding, wil nu al bij Vodafone zitten.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Nu is mijn interesse toch echt goed gewekt, maar vind ik de telefoon wel ietwat duur. Tripje Londen ben ik wel van plan, maar niet zeer binnenkort (Eerst lang weekend Portugal :p).

Ik denk dat ik de kat nog wat uit de boom kijk, want via eBay / Marktplaats is het imho veel te duur ook al is het een zeer vette gadget. Lijkt me sowieso erg vet om gewoon in de wachtruimte bij de dokter, rijschool of gewoon in de file lekker te kunnen internetten etc. En zo'n touchscreen r0x ook.

Nja, nog maar even wachten ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat mis ik ook wel ja...
Puck schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:14:
Voor SMS zijn genoeg alternatieven, zoals al eerder aangegeven. SMSd werkt hier ook erg goed. Ik heb ook ergens een privacy fix gezien, zodat je niet meer die popups krijgt bij het ontvangen van een sms, maar weet de naam niet precies.Is vast wel te vinden als je even googled.
Ga ik ook is installeren... even kijken of die beter is pour moi :)
ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:19:
iemand antwoord op deze vraag? O-)
Andere source proberen, sources refreshen, download queue eerst legen, telefoon uit en aan...
FireStarter schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:45:
Idd, weet iemand hoe dit werkt, ik zal de komende 3 maanden het hiermee moeten doen |:( .
Orange World werkt goed hoor :) Tsjaa GPRS is ietwat pauper natuurlijk... maar toch :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Dennahz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:59:
Ik denk dat ik de kat nog wat uit de boom kijk, want via eBay / Marktplaats is het imho veel te duur ook al is het een zeer vette gadget.
Ik heb mijn 16GB van Ebay geplukt voor 450 euro inclusief verzendkosten. Valt best mee als je bedenkt dat een beetje smartphone van HTC ook al gauw 500 euro kost in Nederland. In de UK is 'ie 350 pond als ik me niet vergis; da's een heel stuk duurder. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Captain N schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:09:
[...]

Ik heb mijn 16GB van Ebay geplukt voor 450 euro inclusief verzendkosten. Valt best mee als je bedenkt dat een beetje smartphone van HTC ook al gauw 500 euro kost in Nederland. In de UK is 'ie 350 pond als ik me niet vergis; da's een heel stuk duurder. ;)
Het mag eigenlijk niet maar ik heb m'n iPhone besteld bij 2call voor 306 euro. Heb er een Vodafone abbo bij van een jaar van 35 euro die ik na 3 maanden verlaag naar 27,50.

Gemiddeld zal ik met alle kortingen 70 euro per maand kwijt zijn dan heb ik: iPhone, 27,50/35 euro bel tegoed, Internetblox, Onder ons blox verzekering.

Mooie deal vind ikzelf :) , over een jaar verkoop ik hem weer, is zal dan vast een gek zijn die hem wil overnemen, en dan koop ik de iPhone2.

Ennu ontopic O-)

Wat vinden jullie van bescherming? Noodzakelijk of onnodig?

Hoe zit het met jullie krassen op het beeldscherm/achterkant?

[ Voor 15% gewijzigd door FireStarter op 25-03-2008 14:20 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Mooie deal vind ikzelf :) , over een jaar verkoop ik hem weer, is zal dan vast een gek zijn die hem wil overnemen, en dan koop ik de iPhone2.
Dan koop je de iPhone2? Volgens mij is iPhone2 alleen nieuwe software (2.0) en komt er vooralsnog geen nieuw model uit, afgezien van 3G uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:30
Captain N schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:09:
[...]

269 pond --> op dit moment is dat 344euro =)

Over zeven dagen ga ik zelf naar london om er een te halen. Mensen die nog steeds op zoek zijn naar een iphone kunnen gerust een message sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Mclercx schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:03:
[...]

269 pond --> op dit moment is dat 344euro =)

Over zeven dagen ga ik zelf naar london om er een te halen. Mensen die nog steeds op zoek zijn naar een iphone kunnen gerust een message sturen.
Hij heeft het over de 16GB he :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Een vriend van mij heeft 'n iPod Video 30GB met zo'n dockset erbij (a la 100,-)
Daar propte ik net m'n iPhone in en met behulp van de bijgeleverde afstandsbediening (bij die set)
konden we lekker door m'n muzieklijstje skippen... Nu is de vraag.. Kan dat ook al met die bijgeleverde dock die bij de iPhone zit (afstandsbediening zal ik dan los moeten kopen natuurlijk)

Op die speciale iPod dock zit aan de voorkant namelijk een 'ontvanger' (zwart rondje)
die ik op die iPhone dock niet zie... Natuurlijk kan ik m'n dock gaan halen om het te testen,
maar dat is niet helemaal simpel om te doen (we wonen nogal ver uit elkaar namelijk)
Dus werkt die bijgeleverde iPhone dock met zo'n afstandsbedienin'kje of niet...

Hij wil namelijk z'n iPod Video 30GB + Dockset + huidige SE W890i verkopen voor 'n iPhone 16GB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:02:
[...]

Dan koop je de iPhone2? Volgens mij is iPhone2 alleen nieuwe software (2.0) en komt er vooralsnog geen nieuw model uit, afgezien van 3G uiteraard.
Ik hoop dat rond die tijd er een iPhone op de markt is met ingebouwde GPS, of misschien heeft SE of Nokia rond die tijd een goede concurent op de markt gebracht.

Ben benieuwd of ik dan nog wil overstappen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MarcoC schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:05:
[...]

Hij heeft het over de 16GB he :) .
right, mijn fout.. die is 329pond

329 GBP (GBP) = 421.5806 EUR (EUR) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Is de pond tegenwoordig geen anderhalve euro meer waard? :P Was overigens uitgegaan van 369 pond, maar zie dat 'ie idd goedkoper is. Desalniettemin zul je hem toch nog even op moeten halen. Hoe dan ook is importeren niet peperduur (integendeel dus), gezien de 499 euro die je er hier in Nederland zelf voor moet gaan betalen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Net 3x besteld

Afbeeldingslocatie: http://i21.ebayimg.com/05/i/000/df/43/831a_1.JPG
3,5mm to iPhone converter zodat ik m'n Sennheisertjes kan gebruiken :9

Voor totaal $9,36 hahaha aka 6 euro'tjes en 7 cent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

FireStarter schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Hoe zit het met jullie krassen op het beeldscherm/achterkant?
Scherm is erg krasvrij, maar toch is het mij na 1 maand bezit gelukt om 1 klein krasje onder het scherm op de voorkant te krijgen. Je kan het echt amper zien, heel schuin moet je naar het beeld kijken, maar hij zit er wel.

De achterkant, tja :+ Ik ehm, heb er een (kleine) deuk in 8)7 Scherm heb ik altijd naar binnen in m'n broekzak, dus de achterkant zit tegen de buitenkant aan en ik denk dat ik ergens tegenaan gestoten heb. Gelukkig zit ie mooi symmetrisch in het midden op de plek met copyright info, dus zo erg valt ook deze niet op :P De achterkant krast daarnaast ook niet, ik kan in ieder geval geen krassen ontdekken, alleen het appeltje logo heeft krassen.

Ik zeg dus: geen bescherming nodig :P Het kan me verder ook niet zo heel erg schelen, ik ben al lang blij dat er nu een mediaspeler bestaat die na een maand gebruik gewoon geen krassen op het scherm zelf heeft, want dat vind ik dan weer wel irritant :o

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 25-03-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

CLB schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:22:
Net 3x besteld

[afbeelding]
3,5mm to iPhone converter zodat ik m'n Sennheisertjes kan gebruiken :9

Voor totaal $9,36 hahaha aka 6 euro'tjes en 7 cent :9
Whaaa die zoek ik ook! Eigenlijk zelfs eentje naar 6,35 (ja ik heb een grote koptelefoon). Waar heb je die besteld (en waarom 3?)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
CLB schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:23:
[...]

Your Welcome :)

[...]

Uhm wat bedoel je precies?
- Een legale firmware op 'n geimporteerde iPhone
- Een legale firmware op een Nederlandse iPhone

Tot nu toe zijn alle legale Apple-firmware (momenteel tot 1.1.4) gewoon te installeren op de iPhone.
Deze zijn ook allemaal te jailbreaken en werken gewoon allemaal goed :)
Ik las zelfs berichten dat de 2.0 firmware-versies al gehacked zijn, dus dat beloofd wat :9
Ik bedoel legale firmware op een geimporteerde. Nu zit je dus heel de tijd met het jailbreaken, maar als de iPhone nou in Nederland uit is en je zet dan firmware op je geimporteerde iPhone moet je hem dan nog steeds jailbreaken?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
batumulia schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:28:
[...]

Ik bedoel legale firmware op een geimporteerde. Nu zit je dus heel de tijd met het jailbreaken, maar als de iPhone nou in Nederland uit is en je zet dan firmware op je geimporteerde iPhone moet je hem dan nog steeds jailbreaken?
Ja, het ligt namelijk niet aan het land ;) . Maar het probleem is dat je geen abonnement hebt en daarom niet kunt activeren via iTunes.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Puck schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:44:
[...]

Werkt bij mij wel via de officiële source: http://twenty08.com/installer
dank. Hiermee is het gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 13-09 11:18
Vraag & aanbod mag op de frontpage en niet op het forum.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2008 16:09 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Puck schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:45:
Waar heb je die besteld (en waarom 3?)
@ eBay

[ Voor 68% gewijzigd door Hoedje op 04-04-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

misschien een stomme vraag, maar wat doe je als je iPhone vast hangt? T ding is vastgelopen tijdens het gebruik van google maps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Jay-v schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:38:
misschien een stomme vraag, maar wat doe je als je iPhone vast hangt? T ding is vastgelopen tijdens het gebruik van google maps...
Home en knop bovenop tijdje tegelijk indrukken en zo opnieuw opstarten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

RoelJewel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:40:
[...]

Home en knop bovenop tijdje tegelijk indrukken en zo opnieuw opstarten :).
Hah thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Ik kan sinds vanavond ineens niet meer bij het phone gedeelte van mn iphone. Zodra ik het icoon indruk springt hij naar het phonegedeelte maar laat niets zien en knalt dan terug naar het springboard. Ik kan wel gewoon gebeld worden. Ik heb geen apps er op gezet die dit veroorzaakt zouden kunnen hebben vandaag. Nu kan ik hem wel weer restoren en unlocken, maar ik heb em net lekker vol met emulators en een mooie skin er in gezet :( heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand nog antwoord op deze vragen:
CLB schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:18:
Ik heb CameraPro geinstalleerd: CLB in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."

Bevalt ook zeer goed, alleen staat ook de standaard-camera applicatie nog op de iPhone...
Nu wil ik dus dat als ik op 'Camera' klik gelijk CameraPro opent en niet die standaardshizzle :+

Maar hoe fix ik dat?

Ik heb via WinSCP een verbinding gemaakt maar in /applications zie ik nergens 'camera'... :/
Ook wil ik dat het icoontje van 'Camera' wordt gelinked naar CameraPro en weet niet hoe :+

Ik heb met godsgratie 'SMBPrefs' kunnen veranderen in 'Themes' (zodat het 'mooi' staat op m'n homescreen)
maar een icoontjeswissel.. dat gaat me nu nog even de pet te boven! Iemand de gouden tips?
Ik weet ook niet welke .png het camera icoontje is die op mn homescreen staat? Waar vind ik die?

EDIT: Ik kan CameraPro natuurlijk ook gewoon Camera noemen voor op m'n homescreen...
Alleen moet ik die echte 'Camera'applicatie dan nog deleten... Hoe fix ik dat?

Ik zie in /applications een paar applicaties die ik niet kan thuisbrengen:
EDIT II: Het is dus MobileSlideshow.app! Kan ik die gewoon verwijderen uit de root?

EDIT III: Inmiddels wel gelukt om het de icon.png van Camera een CameraPro te linken...
Dus CameraPro heeft nu het Camera-icoontje op m'n homescreen... Alleen niet in de thema-stijl.. :X
CLB schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:16:
Een vriend van mij heeft 'n iPod Video 30GB met zo'n dockset erbij (a la 100,-)
Daar propte ik net m'n iPhone in en met behulp van de bijgeleverde afstandsbediening (bij die set)
konden we lekker door m'n muzieklijstje skippen... Nu is de vraag.. Kan dat ook al met die bijgeleverde dock die bij de iPhone zit (afstandsbediening zal ik dan los moeten kopen natuurlijk)

Op die speciale iPod dock zit aan de voorkant namelijk een 'ontvanger' (zwart rondje)
die ik op die iPhone dock niet zie... Natuurlijk kan ik m'n dock gaan halen om het te testen,
maar dat is niet helemaal simpel om te doen (we wonen nogal ver uit elkaar namelijk)

Hij wil namelijk z'n iPod Video 30GB + Dockset + huidige SE W890i verkopen voor 'n iPhone 16GB
En ik ga nu weer even zitten aan die GBA emulator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:45:

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
Hoe zit het eigenlijk vandaag de dag met het halen van een iphone uit een amerikaanse applestore? Krijg je deze gewoon mee zonder contract? Want als ik nu op de applestoresite kijk dan staat er: 'Two-year activation agreement with AT&T required' Iemand ervaring met het halen van de iphone uit de US?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Harem.nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:38:
Hoe zit het eigenlijk vandaag de dag met het halen van een iphone uit een amerikaanse applestore? Krijg je deze gewoon mee zonder contract? Want als ik nu op de applestoresite kijk dan staat er: 'Two-year activation agreement with AT&T required' Iemand ervaring met het halen van de iphone uit de US?
Come on, even wat research doen kan geen kwaad, is echt heel erg vaak voorbij gekomen deze vraag. Je moet de iPhone via itunes activeren, en om hier onderuit te komen is het hele activatie/unlock/jailbreak gedoe tot leven gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
Ja dat begrijp ik. Maar het ging mij meer om het feit dat je dan misschien moest tekenen voor een contract van 2 jaar. Er was dus gewoon wat twijfel onstaan nadat ik die regel las dus vandaar mijn vraag. Misschien hadden ze het veranderd en kan je de telefoon niet meer los kopen bij een apple store. Maar nog wel dus.

[ Voor 22% gewijzigd door hk12nl op 26-03-2008 12:01 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Een beetje vooronderzoek doen, voordat je je vraag stelt kan inderdaad geen kwaad. Er is namelijk een heel topic gewijd aan 't importeren. De ins en outs van het importeren kun je vinden in de uitstekende startpost van [iPhone] Importeren deel 2 :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
basvcds schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:57:
Ik kan sinds vanavond ineens niet meer bij het phone gedeelte van mn iphone. Zodra ik het icoon indruk springt hij naar het phonegedeelte maar laat niets zien en knalt dan terug naar het springboard. Ik kan wel gewoon gebeld worden. Ik heb geen apps er op gezet die dit veroorzaakt zouden kunnen hebben vandaag. Nu kan ik hem wel weer restoren en unlocken, maar ik heb em net lekker vol met emulators en een mooie skin er in gezet :( heeft iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?
Draai je misschien 1.1.2?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Is het internet gebruik op de iphone ALTIJD via wifi? Dat je niet plotseling een dure internet rekening krijg, omdat je via je mobiele netwerk zit te internetten?

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je geen GPRS (of EDGE hoe je 't wilt noemen) instellingen insteld kan je
iPhone nooit via GPRS gaan internetten en kun je dus ook nooit een hoge telefoonrekening krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat doet hij bij mij zonder instellingen ook, dus dat is niet waar.

Wat je het beste kunt doen als je helemaal geen gebruik wilt maken van GPRS is BossPrefs downloaden via de Installer. Je kunt dan GPRS helemaal uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Inderdaad. Mijn Telfort SIM-kaartje gaat vrolijk via KPN's GPRS netwerk internetten als er geen Wi-Fi in de buurt is. Gelukkig biedt dat Bossprefs uitkomst. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MrAcid schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:21:
Dat doet hij bij mij zonder instellingen ook, dus dat is niet waar.
Hoe kan dat dan :? Waarom vul ik dan instellingen in als dat niet eens nodig is?

En anders idd even BossPrefs installen of Services (die heeft 'n mooier icoontje :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je gprs dan uitzetten zonder Bossprefs? Want als je bijv. naar het buitenland gaat met je iPhone, maakt ie dan ook automatisch verbinding? In het buitenland betaal je liever niet de roaming kosten, althans ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:01:
Hoe kun je gprs dan uitzetten zonder Bossprefs? Want als je bijv. naar het buitenland gaat met je iPhone, maakt ie dan ook automatisch verbinding? In het buitenland betaal je liever niet de roaming kosten, althans ik niet :)
Uitzetten zonder bossprefs kan door foute gegevens in te vullen in je edge settings. Dat is in ieder geval de makkelijkste manier. Anders moet je in je iPhone gaan zitten kunnen en een .plist bestandje aanpassen, maar dat is wel ergens te googlen..
Voor het buitenland kan je roaming gewoon uitzetten in het menu.

En voor degen die wil weten waarom je bij sommige geen setting hoeft in te vullen voor edge. Dit ligt aan de provider. Ik dacht dat het alleen bij KPN was, maar daar hoef je dus geen gegevens in te vullen en je kan gewoon op edge. Bij de andere providers moet je dit wel invullen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nikooos op 26-03-2008 20:09 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

als ik vliegtuig modus aanzet wat werkt er wel, en wat werkt er niet.

Werkt bellen dan wel en internet niet of weerkt er niks meer.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

psychonikeo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:08:
Uitzetten zonder bossprefs kan door foute gegevens in te vullen in je edge settings.
Dat had ik ook geprobeerd, maar kon nog gewoon vrolijk door internetten. :P

@racoon: Nee, bellen en internetten werkt dan niet. Dat is het hele idee van die vliegtuig modus. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 26-03-2008 20:18 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:09:
iPhone nooit via GPRS gaan internetten en kun je dus ook nooit een hoge telefoonrekening krijgen :)
Dat zie je dan toch echt verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Spuit 11? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb mn iPhone zaterdag laten updaten naar 1.1.4, is wel fijn idd. Maar niet wereld schokkend.
Gister in een veilige bui dus een case gekocht voor de iphone.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:09:
als ik vliegtuig modus aanzet wat werkt er wel, en wat werkt er niet.

Werkt bellen dan wel en internet niet of weerkt er niks meer.
alles werkt behalve dus je complete telefoonfunctie. bellen,smsen,internetten via gprs dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens meer de NES vinden in de installer???

Heb al bij apple apps gekeken en had hem nog niet geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem hier direct downloaden en zelf op je telefoon zetten.

Update: Deze link lijkt een nieuwere versie te hebben die ook onder 1.1.4 draait.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:40

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:09:
KPN geeft om een 'vreemde' reden automatisch toegang tot haar netwerk (ook telfort trouwens) zonder dat je daarvoor eea in hoeft te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand die weet in welke directory ik m'n contactgegevens kan vinden (van m'n 371 contacts) in m'n iPhone? Is er geen mapje a la /var/mobile/contacts waaruit ik al m'n contactpersonen even kan kopieren en op m'n pc kan zetten... (zodat m'n iPhone contacts weg zijn) Dan kan ik bij m'n aankomende 16GB'er weer makkelijk al m'n contacten toevoegen... Andere mogelijkheden zijn allemaal al geprobeert en willen niet werken (lees: Outlook, Outlook opnieuw installeren en dergelijke) en ik ga 't niet via m'n SIMkaartje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

iTunes maakt ook een backup van de iPhone als je 'em synct. Kun je die niet terug zetten als je een nieuwe iPhone synct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Je moet dat synchroniseren doen vanuit itunes he. Het word dan gekopieerd naar je outlook. Je kan het anders toch ook op een andere computer proberen, als je die mogelijk hebt.

Vraagje ik heb net de utility taskbar notifier geinstalleerd via installer. Nu heb ik echter naast mijn batterij een gesloten envelop. Dit houd volgens mij in dat ik ongelezen emails heb, dit is echter niet het geval. Een restart leek een oplossing, maar icoon kwam na 5 seconden toch in beeld. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

super-muffin schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:11:
iTunes maakt ook een backup van de iPhone als je 'em synct.
Kun je die niet terug zetten als je een nieuwe iPhone synct?
Ahh dat zou misschien wel kunnen ja... maarja misschien :)
En ik wil gewoon al m'n contacts op m'n PC hebben (zal wel in .vcf formaat zijn dan)
Tijn89 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:15:
Je moet dat synchroniseren doen vanuit itunes he. Het word dan gekopieerd naar je outlook.
Je kan het anders toch ook op een andere computer proberen, als je die mogelijk hebt.
Yes I know, heb dat al 10x geprobeerd en m'n Outlook blijft leeg...
Andere computer is idd een optie, maar dan moet ik iTunes weer installeren en onzin..

Dus als er gewoon een mapje is waar alle contacts instaan werkt dat 10x sneller/ beter :)

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 27-03-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik ben er vrij zeker van dat het een database bestandje zal zijn (net als de sms-database, bookmarks-database etc.), dus als je die vindt (even googlen?) kan je die gewoon kopiëren en op je PC bewaren, en dan weer terug zetten.

CLB: jij weet echt niet wat je wilt hè :P Eerst een 8GB halen en daar extra voor betalen met 'garantie' en kant en klaar unlocked en nu ga je voor de 16GB die waarschijnlijk alleen zonder garantie kan krijgen en ook nog zelf moet unlocken? :P

Edit: Dat googlen is dus zo gedaan: iPhone databases

[ Voor 12% gewijzigd door Muthas op 27-03-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:21:
[...]

Ahh dat zou misschien wel kunnen ja... maarja misschien :)
En ik wil gewoon al m'n contacts op m'n PC hebben (zal wel in .vcf formaat zijn dan)

[...]

Yes I know, heb dat al 10x geprobeerd en m'n Outlook blijft leeg...
Andere computer is idd een optie, maar dan moet ik iTunes weer installeren en onzin..

Dus als er gewoon een mapje is waar alle contacts instaan werkt dat 10x sneller/ beter :)
Volgens mij gebruikt de iPhone in veel gevallen sqlite databases om gegevens op te slaan. Na even rondpluizen in de mappenstructuur heb ik op de locatie /private/var/mobile/Library/AddressBook/ volgens mij de juiste bestanden gevonden. Misschien kan je daar wat mee.

Edit: Zoals je in Muthas' link kan zien is dat dus inderdaad de juiste locatie. 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Muthas schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:31:
CLB: jij weet echt niet wat je wilt hè :P Eerst een 8GB halen en daar extra voor betalen met 'garantie' en kant en klaar unlocked en nu ga je voor de 16GB die waarschijnlijk alleen zonder garantie kan krijgen en ook nog zelf moet unlocken? :P
16GB is ook met 1 jaar garantie te krijgen ;) Kost 550,-
maarja een 16GB iPhone voor 430,- is ook erg leuk, dan maar geen garantie ;)
EDIT: Tsjaa zelf unlocken wil ik ook nog wel doen voor 430,- natuurlijk O-)
Edit: Dat googlen is dus zo gedaan: iPhone databases
Naja suuper! Heb ik dus verkeerd geGoogled B)
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:
[...]

Volgens mij gebruikt de iPhone in veel gevallen sqlite databases om gegevens op te slaan. Na even rondpluizen in de mappenstructuur heb ik op de locatie /private/var/mobile/Library/AddressBook/ volgens mij de juiste bestanden gevonden. Misschien kan je daar wat mee.

Edit: Zoals je in Muthas' link kan zien is dat dus inderdaad de juiste locatie. 8)
Jij ook bedankt voor je antwoord!!

EDIT: Ik zat trouwens wel in de goede map, maar was op zoek naar 371 losse bestandjes :+

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 27-03-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

elke keer als ik op internet wat typ,maakt hij er zelf een woord van, waar kan ik dit irritante gedoe uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:27:
elke keer als ik op internet wat typ,maakt hij er zelf een woord van, waar kan ik dit irritante gedoe uitzetten?
De app kb2 installeren of als je het weet hoe dat moet op de hand het volgende toevoegen aan het bestand Applications/Preferences.app/Keyboard.plist:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<dict>
    <key>cell</key>
    <string>PSSwitchCell</string>
    <key>default</key>
    <integer>0</integer>
    <key>defaults</key>
    <string>com.apple.Preferences</string>
    <key>key</key>
    <string>KeyboardAutocorrection</string>
    <key>label</key>
    <string>Enable Autocorrection</string>
</dict>

Dan kun je vervolgens de autocorrectie uitzetten in de keyboard instellingen.

Settings > General > Keyboard
of
Instellingen > Algemeen > Toetsenbord

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:45:
[...]

De app kb2 installeren of als je het weet hoe dat moet op de hand het volgende toevoegen aan het bestand Applications/Preferences.app/Keyboard.plist:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<dict>
    <key>cell</key>
    <string>PSSwitchCell</string>
    <key>default</key>
    <integer>0</integer>
    <key>defaults</key>
    <string>com.apple.Preferences</string>
    <key>key</key>
    <string>KeyboardAutocorrection</string>
    <key>label</key>
    <string>Enable Autocorrection</string>
</dict>

Dan kun je vervolgens de autocorrectie uitzetten in de keyboard instellingen.
ik heb kb2 geinstalleerd,via setting general keybord heb ik enable autocorrection op off gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door racoon op 27-03-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPiC
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Bigg Balls schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:
[...]

KPN geeft om een 'vreemde' reden automatisch toegang tot haar netwerk (ook telfort trouwens) zonder dat je daarvoor eea in hoeft te stellen.
GPRS van KPN krijg ik hier met geen mogelijkheid aan de praat, als ik 1200 bel dan krijg ik te horen dat mms en gprs aan staat. Verder heb ik diverse combinaties geprobeerd internet KPN KPN. Hoofdletters kleine letters, het maakt allemaal niet uit.
Alles leeg laten, alleen bij APN internet invullen werkt ook niet.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Hoe is de batterijtijd van de gemiddelde gejailbreakte telefoon eigenlijk? Hier en daar op internet lees je allerlei enge verhalen daarover, krap 1 dagje enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zet hem als ik thuis kom meestal standaard in de docking station, dus heb nog niet echt geprobeerd hoe lang de batterij het bij normaal gebruik volhoudt. Heb echter wel eens een hele werkdag van 8 uur muziek via de speakers van m'n iPhone laten afspelen, waarna 'ie nog iets van 20% batterij over had. Was ik positief verrast over. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
R4NCOR schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:15:
Hoe is de batterijtijd van de gemiddelde gejailbreakte telefoon eigenlijk? Hier en daar op internet lees je allerlei enge verhalen daarover, krap 1 dagje enzo :P
Daar zou ik me niet druk om maken :) Met wifi constant aan, aantal keer per dag beetje surfen en af en toe muziek luisteren (en ohja, ook nog wel 's bellen) haal ik een dag of 3. Dit wordt meestal langer totdat ie écht weer aan de lader moet, omdat ik eens per 1 - 2 dagen sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 dagen? :X

Mijn huidige telefoon doet iets meer dan een week, en dat vind ik al krap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb ook geen idee hoelang de iPhone op z'n batterij zou mee gaan als ik hem als een 'normale telefoon' zou gebruiken; dus alleen bellen en sms-en. Nu internet ik via GPRS en WiFi, ik luister muziek, kijk filmpjes, speel games, en laat dat ding zo'n 3 keer per dag aan andere zien :X Na 1 dag is de iPhone dan ook weer blij aan z'n infuus te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik doe er ongeveer 2 dagen mee, maar dan moet je niet teveel internetten en spelletjes spelen. De iPod functie houdt het wel prima lang vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De griezelverhalen qua lage batterijduur van gejailbreakte iPhones hebben vooral te maken met het feit dat apps die je erbij installeert allerlei achtergrondprocessen kunnen hebben draaien. Hoe meer je daarvan hebt, hoe sneller je batterijduur gaat.
Als ik via Wifi allerlei dingen aan het FTP'en ben gaat het ook hard met de batterij.
Bij normaal gebruik (beetje muziek, beetje internet) valt het reuze mee. Verwacht geen week, hoogstens 2-3 dagen. Maar het is bij mij sowieso al tweede natuur om hem bij thuiskomst in z'n dongle te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Hehe, ik d8 ook dat ik teleurgesteld zou rakenin de batterijtijd. Maar dat is dus niet zo. Je legt dat ding gewoon altijd in het dock als je thuis bent of achter de pc zit. Dit doe ik eigenlijk automatisch, maar ik denk dat je indd 2-3 dagen met de batterij doet als je het ding een beetje normaal als telefoon/ipod/internet-device gebruikt en niet als maar loopt te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:35:
3 dagen? :X

Mijn huidige telefoon doet iets meer dan een week, en dat vind ik al krap...
Je kan ook niet oudere monochrome telefoontjes vergelijke met smartphones.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Tijn89 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:45:
Hehe, ik d8 ook dat ik teleurgesteld zou rakenin de batterijtijd. Maar dat is dus niet zo. Je legt dat ding gewoon altijd in het dock als je thuis bent of achter de pc zit. Dit doe ik eigenlijk automatisch, maar ik denk dat je indd 2-3 dagen met de batterij doet als je het ding een beetje normaal als telefoon/ipod/internet-device gebruikt en niet als maar loopt te spelen ;)
Klopt, vooral SSH vreet stroom, als je dat hebt geïnstalleerd moet je sowieso ook Services regelen, zodat je het ten minste kan uitzetten als je het niet nodig hebt. Ook andere programma die op de achtergrond meedraaien (MobileScrobbler, SMS-vibrate, aangepaste bovenste balk, etc.) verkorten de accu-duur.

[ Voor 44% gewijzigd door Muthas op 28-03-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:43:
... Maar het is bij mij sowieso al tweede natuur om hem bij thuiskomst in z'n dongle te plaatsen.
Is dat niet slecht voor de levensduur van de batterij eigenlijk? (Steeds opladen zonder dat ie leeg is bedoel ik) Ben daar toch nog wel een beetje huiverig voor.

[ Voor 7% gewijzigd door R4NCOR op 28-03-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Apple houdt zeker rekening met de internationale aandacht voor ons landje...
Ik lees op macnn.com dat a.s. zaterdag (morgen) mogelijk de iPhone aangekondigd gaat worden. Er wordt verwezen naar deze site van The Innovators (nooit van gehoord...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat was met de oude generatie batterijen, tegenwoordig maakt dat geen zak meer uit. Sterker nog, het is juist beter om de batterij niet continu vol - helemaal leeg - vol - helemaal leeg te gebruiken, opladen wanneer je kan is beter.

Dat helemaal vol naar leeg en dan weer helemaal vol moet je trouwens wel eens in de zoveel tijd doen, daardoor kan het batterij zich opnieuw kalibreren, waardoor zijn maximale en minimale spanning weer bekend wordt, en de batterij-aanduiding nauwkeuriger is.

Zie ook apple.com en de fora daar.
torp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:56:
Apple houdt zeker rekening met de internationale aandacht voor ons landje...
Ik lees op macnn.com dat a.s. zaterdag (morgen) misschien de iPhone aangekondigd gaat worden. Er wordt verwezen naar deze site van The Innovators (nooit van gehoord...).
The innovaters is een reseller van Apple. En al die sites die werkelijk geloven dat de iPhone dan naar Nederland komt zijn echt idioot. Waarom:
  1. Er zal binnen 2 dagen 1 dag dus 1.1.5 moeten komen om Nederland toe te voegen aan de operator bundles. Gebeurt niet.
  2. iPhones zijn tot nu toe alleen via telecom winkels en officiële Apple Stores verkocht, niet via resellers.
  3. Apple gaat een onbekende reseller uit Tilburg echt niet op deze vage wijze de iPhone laten promoten
  4. T-Mobile de meest waarschijnlijke kandidaat heeft tot nog toe alles ontkent met het binnenkort verschijnen van de iPhone
  5. Als de iPhone naar Europa had moeten komen was dat al lang gebeurd, er is een afzetmarkt hier die groot genoeg is om erg interessant te zijn, maar geen EDGE hier, oftewel: er wordt gewacht op de 3G iPhone

[ Voor 55% gewijzigd door Muthas op 28-03-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Dank je voor dit steekhoudende commentaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:46:
[...]

Je kan ook niet oudere monochrome telefoontjes vergelijke met smartphones.
Een telefoon is en blijft een telefoon. Als je er niet eens mee naar een festival of vakantie kan vind ik dat toch wel spijtig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:30:
[...]

Een telefoon is en blijft een telefoon. Als je er niet eens mee naar een festival of vakantie kan vind ik dat toch wel spijtig. :)
ja dit is alleen een telefoon met extra's..... hoeveel pda mobieltjes ken jij die langer dan een week standby zijn?. ik weet niet hoelang jij op vakantie gaat maar ik heb met ieder mobieltje dat ik heb gehad altijd mn oplader mee moeten nemen. overigens als je naar een 3 daags festival gaat moet je het net redden :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Een lamborghini is toch ook geen lada?
Beetje rare vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
torp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:56:
Er wordt verwezen naar deze site van The Innovators (nooit van gehoord...).
Nee duh, dat is gewoon een Apple reseller in Tilburg, jij hebt waarschijnlijk ook nog nooit van MacMe Leeuwarden gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:38:
Een lamborghini is toch ook geen lada?
Beetje rare vergelijking.
Als je het dan toch wilt vergelijken, een Lamborghini heeft om het verbruik te compenseren een benzinetank van 99 liter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

3 dagen redt ie wel, maar dan moet je niet gaan lopen iPodden, Safari-en en weet ik veel wat voor gein, gewoon puur sms-en en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:36:
[...]

Als je het dan toch wilt vergelijken, een Lamborghini heeft om het verbruik te compenseren een benzinetank van 99 liter. :)
Je kan er een extra batterij aan hangen heb ik ergens gelezen. Dan wordt je iphone dus 3 keer zo dik.

Als je zo'n moeite heb met de levensduur van de batterij moet je gewoon geen iphone nemen.. Valt weinig anders van te maken dan he..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Zou iemand me kunnen helpen..

Ik heb dus ook een iphone. En thuis hebben we een Wifi netwerk.
Ik kan daar dus niet op komen, raar want ik voeg het netwerk gewoon toe, heb ip/subnet mask, router, en DNS ingevuld. Hij geeft ook dat ik verbinding hebt met Wifi, maar ik kan niet op internet ofzo...
ip adress heb ik gewoon op static staan. (heb even in de router gekeken welke hij toegewezen kreeg)
Subnet is gewoon net als op mijn eigen pc
router is gewoon ip van me router
DNS zelfde als ip van mijn iphone

[edit] Me router ziet mijn iphone ook gewoon als online staan.

Iemand??

[ Voor 5% gewijzigd door Blanco88 op 28-03-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 23:38
Doe het eens met DHCP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

LPiC schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:13:
[...]

GPRS van KPN krijg ik hier met geen mogelijkheid aan de praat, als ik 1200 bel dan krijg ik te horen dat mms en gprs aan staat. Verder heb ik diverse combinaties geprobeerd internet KPN KPN. Hoofdletters kleine letters, het maakt allemaal niet uit.
Alles leeg laten, alleen bij APN internet invullen werkt ook niet.
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Heb je toevallig prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

nu heb ik bij DHCP in me iphone ingevuld:

ipadress (ip wat de router aangeeft)
subnet mask (standaard)
router (ip van router)
DNS (zelfde als ipadress)

(of moet er wat anders bij DNS staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee van DHCP is eigenlijk (meestal) dat je helemaal niets hoeft in te vullen. Controleer wel even of DHCP aanstaat op router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

DNS zal ook je router moeten zijn, dus hetzelfde IP als de gateway gebruiken.
Je hebt nu wel verbinding maar je kan geen sites resolven door de foute DNS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Bierkameel schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 23:10:
DNS zal ook je router moeten zijn, dus hetzelfde IP als de gateway gebruiken.
Je hebt nu wel verbinding maar je kan geen sites resolven door de foute DNS
Dankje.. het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn vorige week is mijn pakket gearriveerd met daarin de LG PRADA touchscreen gsm :) Goed nieuws eigenlijk voor mij maar ik ben gisteren besmet geraakt met de Iphone virus want wat is dit ding GEIL zeg :D

Ik vond alles aan het apparaat veruit geniaal. Nu ben ik dus op internet aan het zoeken maar ze kosten in NL al gauw 450 euro terwijl het in the states € 399 is (dacht ik). Dat wordt denk ik toch nog een tripje naar NY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Met aangeven bij de douane wat de kosten weer opjaagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 02:39:
Damn vorige week is mijn pakket gearriveerd met daarin de LG PRADA touchscreen gsm :) Goed nieuws eigenlijk voor mij maar ik ben gisteren besmet geraakt met de Iphone virus want wat is dit ding GEIL zeg :D

Ik vond alles aan het apparaat veruit geniaal. Nu ben ik dus op internet aan het zoeken maar ze kosten in NL al gauw 450 euro terwijl het in the states € 399 is (dacht ik). Dat wordt denk ik toch nog een tripje naar NY :)
zie ook [iPhone] Importeren deel 2

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 09:13

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb sinds vandaag wel een heel raar probleem. De foto's die ik aan mijn contacts heb toegevoegd zijn er niet meer terwijl de foto's nog op de iphone staan. Als ik de foto's opnieuw toevoeg staan ze er maar als ik dan uit mijn contacts ga en terug ga later zijn de links weer weg?

Ik heb een applicatie toegevoegd even om te testen van Bosstool die Spoof nog iets heette (heb iphone niet naast me liggen). Heb ik natuurlijk weer eraf gehaald maar dit wel een raar probleempje.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Muthas schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:58:
The innovaters is een reseller van Apple. En al die sites die werkelijk geloven dat de iPhone dan naar Nederland komt zijn echt idioot. Waarom:
  1. Er zal binnen 2 dagen 1 dag dus 1.1.5 moeten komen om Nederland toe te voegen aan de operator bundles. Gebeurt niet.
  2. iPhones zijn tot nu toe alleen via telecom winkels en officiële Apple Stores verkocht, niet via resellers.
  3. Apple gaat een onbekende reseller uit Tilburg echt niet op deze vage wijze de iPhone laten promoten
  4. T-Mobile de meest waarschijnlijke kandidaat heeft tot nog toe alles ontkent met het binnenkort verschijnen van de iPhone
  5. Als de iPhone naar Europa had moeten komen was dat al lang gebeurd, er is een afzetmarkt hier die groot genoeg is om erg interessant te zijn, maar geen EDGE hier, oftewel: er wordt gewacht op de 3G iPhone
1. Misschien dat het alleen een aankondiging is, en dat de echte verkoop pas over een maand ofzo begint.
2. Volgens mij heeft Apple in Nederland geen echte Apple Stores, alleen resellers.
5. :? De iPhone is nu officieel uit in de UK, Ierland, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en ik dacht binnenkort ook in Belgie. Dus hoe kom je erbij dat de iPhone niet in Europa te krijgen is?

Dus blijft over waarom Apple die aankondiging via die winkel zou doen, ik vind dat ook raar. Maar ik ken die winkel, het is een echte Apple reseller en dus niet zomaar een flutwinkeltje waar ze ook Apples verkopen. De vooraankondiging maakt toch wel vrij opzichtig duidelijk dat het hier over de iPhone gaat, en ik neem aan dat ze niet iedereen voor niks laten opdraven.

Ik zal er iig zijn om 11 uur, ik woon er toch vlakbij :)

edit: de vraag is wel wat ik zou doen als de iPhone officieel naar Nederland komt. Ik wilde altijd een (officiele) iPhone, maar nu met die geruchten over een 3g toestel dit jaar, dan weet ik niet of ik 1-2 jaar aan een abonnement vast wil zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door TlighT op 29-03-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Zie de derde hint: laat je niet gek maken. Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven. Over mijn argument 5: daar moet staan, Nederland ;) En als hier geen Apple Stores zijn, dan ligt ie echt alleen bij de winkels van de telco. Echt, dit gaat gewoon niet over de iPhone, maar een of andere gekke bluetooth headset oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Muthas schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:21:
Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven.
Ik denk dat je gelijk hebt. Wel stom van ze want met al die 'hints' hebben ze natuurlijk duidelijk op de iPhone gezinspeeld. Vermoedelijk is Apple ook 'not amused' over deze aandachttrekkerij.

[ Voor 5% gewijzigd door torp op 29-03-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
Zie de derde hint: laat je niet gek maken. Het kleine grapje heeft op eens iets te veel aandacht, dus proberen ze dat subtiel aan te geven. Over mijn argument 5: daar moet staan, Nederland ;) En als hier geen Apple Stores zijn, dan ligt ie echt alleen bij de winkels van de telco. Echt, dit gaat gewoon niet over de iPhone, maar een of andere gekke bluetooth headset oid.
We zullen zien :) Zoals ik al zei, ik woon er echt 5 minuten vandaan dus het zal me niet veel doen als het een of ander flutding blijkt te zijn.

Als we het trouwens over afzetmarkt hebben, Nederland heeft 16 miljoen inwoners, Oostenrijk 8 miljoen en Ierland 6 miljoen. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch :)

edit: ik hoop dat Steve Jobs persoonlijk komt aankondigen dat Nederland als eerste de 3g iPhone krijgt met 32Gb geheugen.... en GPS ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TlighT op 29-03-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch
Nee, maar het is inderdaad ERG onwaarschijnlijk dat de primeur van de nederlandse iPhone aan een of andere reseller zou worden gegeven. Maar als je Steve ziet, doe hem dan de groeten van torp (maar raak hem niet aan want dan wordt-ie boos).

[ Voor 38% gewijzigd door torp op 29-03-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
torp schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:33:
[...]

Nee, maar het is inderdaad ERG onwaarschijnlijk dat de primeur van de nederlandse iPhone aan een of andere reseller zou worden gegeven. Maar als je Steve ziet, doe hem dan de groeten van torp (maar raak hem niet aan want dan wordt-ie boos).
Ik had hun site nog niet gezien, maar nu ik het zo lees, denk ik wel dat jullie gelijk hebben. Vooral die laatste 'hint' laat wel merken dat ze terug komen op hun vorige aankondigingen, waarschijnlijk door de publiciteit.

Het zou toch wel leuk zijn als de zaak straks stikvol zit met mensen die allemaal de iPhone verwachten, en dat ze dan aankomen zetten met een flut bluetooth headset.

[ Voor 12% gewijzigd door TlighT op 29-03-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Laatst online: 23-06-2024
Het laat je niet gek maken, kan natuurlijk ook betekenen dat je je niet moet laten gek maken door alle mensen die zeggen dat het onmogelijk de iPhone kan zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

TlighT schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:29:
[...]
Als we het trouwens over afzetmarkt hebben, Nederland heeft 16 miljoen inwoners, Oostenrijk 8 miljoen en Ierland 6 miljoen. Dat zegt natuurlijk niet alles, maar toch :)
Dat bedoel ik dus, ALS Apple die iPhone hier had willen uitbrengen met de versie zoals ie nu is, was dat al lang gebeurt, de afzetmarkt is groter als die van andere Europese landen waar de iPhone nu al wel is. Ik denk daarom dat ze wachten totdat de 3G iPhone bestaat, en dat we dan pas de iPhone hier gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
TlighT schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:39:
Het zou toch wel leuk zijn als de zaak straks stikvol zit met mensen die allemaal de iPhone verwachten, en dat ze dan aankomen zetten met een flut bluetooth headset.
Inderdaad TlighT, spring snel op je fiets en breng ons een (foto-)verslag van dit embarrassing moment!

[ Voor 111% gewijzigd door torp op 29-03-2008 11:24 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.