[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 100.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

CLB schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:44:
Ik wilde zelf ook die IM software wel hebben dus even die source toegevoegd van MrAcid...
Toen even gekeken in de installer bij 'all packages' en MobileChat opgezocht :)

Die was niet van die twenty08 maar dus van Conceited Software :)

En die source is geen maciminicolo heh! Daar moet nog wat achter alleen dat kan ik niet lezen ;)
Waar staat dat wat er achter moet,. misschien kan ik het lezen :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MrAcid schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:14:
Ik heb een geweldige applicatie
maar ik heb geen idee waar hij vandaan komt!
Dat kan natuurlijk gebeuren! Geen nood, je kunt de source uitlezen in Installer!

Open Installer en ga naar Uninstall. Druk op de applicatie waarvan je de source wilt zien. Scroll naar beneden, hier staat de naam van de source. Ga vervolgens naar Sources (rechts onderaan) en druk daar op de naam van de source. Je krijgt nu de URL te zien onder location.
Dus je moet even kijken bij de source van Conceited Software :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de source is http://www.macminicolo.net/conceited/iphone/cache.plist , maar dan werkt 'ie nog niet bij mij, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vaaag vaaag vaaag... Dan weet ik het ook niet meer!
Heb zelf pas 2 dagen m'n iPhone dus zit ook nog zwaar te kloten met hoe of wat allemaal O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Deze is toegevoegd, maar onder welkenaam kan ik hem terug vinden om te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Gewoon even zoeken bij 'All Packages' op MobileChat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

grrr weer de package download failed error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kreeg MobileChat eerst ook niet gedownload (bovengenoemde error), maar als je die Conceited Software source toevoegt kun je hem daar wel vandaan halen. De URL is http://conceitedsoftware.com/iphone (in de Installer dus als source toevoegen). Voordat je nu iets nieuws probeert te installen, klik dan eerst even op "Clear Queue", anders blijft die foutmelding terugkomen. :)

Overigens had ik nog wat applicaties gewist, en (veel meer) toegevoegd, en nu lijkt die "disk space full" melding wel verdwenen te zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat wat ik weggehaald heb meer ruimte in beslag nam dan wat ik toegevoegd heb. :? Naja, het zal wel. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Captain N op 22-03-2008 15:54 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:53:
Ik kreeg MobileChat eerst ook niet gedownload (bovengenoemde error), maar als je die Conceited Software source toevoegt kun je hem daar wel vandaan halen. De URL is http://conceitedsoftware.com/iphone (in de Installer dus als source toevoegen). Voordat je nu iets nieuws probeert te installen, klik dan eerst even op "Clear Queue", anders blijft die foutmelding terugkomen. :)

Overigens had ik nog wat applicaties gewist, en (veel meer) toegevoegd, en nu lijkt die "disk space full" melding wel verdwenen te zijn. Kan me namelijk niet voorstellen dat wat ik weggehaald heb meer ruimte in beslag nam dan wat ik toegevoegd heb. :? Naja, het zal wel. :P
Waar vind ik clear queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als je op Install klikt krijg je de keuze tussen Install, Add to Queue, Empty Queue, en Cancel, als ik me goed herinner. Zoiets in elk geval, dus via Install. :) Empty Queue staat er uiteraard niet meer tussen als je queue leeg is, maar na het krijgen van die error die je noemde werd bij mij de install die die error opleverde in de queue gezet, waardoor 'ie dus steeds bleef terugkomen, ook als ik andere applicaties wilde installen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

nu ik de queue leeg gemaakt heb is mijn all packages stuk leger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan kun je weer sources toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

CLB schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:33:
Dan kun je weer sources toevoegen ;)
Dat heb ikgedaan maar mobilechat staat er niet tussen, en de standaard sources zijn ook weg.

bij games staan er nu maar 2 en eerder veel meer, hoe herstel ik dit?

[ Voor 21% gewijzigd door racoon op 22-03-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Heb ik ook gedaan toen ik niet wist wat alles was en toen had ik ook nog 2 games staan :)

Vul gewoon alle sources in die in de TS staan van:
[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties

Reboot je iPhone een keertje en je zult zien dat je weer bergen applicaties in de installer hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is inderdaad ook wel een beetje TEveel van het goede :)

Ik heb nog een vraagje over die 'forward message fix' welk moet ik hebben...
- Alleen als je 'Nate True' geupdate hebt
- Alleen als je 'Dev Team' geupdate hebt

Maakt het nog uit welke ik install? (hoe of wat qua update... keine Ahnung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

CLB schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:07:
Heb ik ook gedaan toen ik niet wist wat alles was en toen had ik ook nog 2 games staan :)

Vul gewoon alle sources in die in de TS staan van:
[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbare applicaties

Reboot je iPhone een keertje en je zult zien dat je weer bergen applicaties in de installer hebt :)
Dan krijg ik de standaard dingen nooit mee teurg natuulijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Standaardsources toevoegen?

Voor de rest laat ik het hierbij :)
Ik heb ook pas 2 dagen een iPhone, wist er niks vanaf, maar heb gewoon even GeGoogled, hier in de verschillende topics gekeken en zodoende zit ik er nu wel redelijk in... En we zijn tenslotte Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

racoon schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 16:25:
nu ik de queue leeg gemaakt heb is mijn all packages stuk leger :(
Die queue heeft niks te maken met het aantal packages die je te zien krijgt. Het klinkt alsof je je lijst met sources hebt geleegd. Die kun je onder sources weer toevoegen. Van die sources haalt 'ie die packages op. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49
Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:53:

Community Sources installeren in de Installer.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 22:45
kan iemand mij helpen bij het benaderen van mijn files @ de iphone. ik heb wat andere icons, en een webcracker die ik zou willen testen maar krijg ze niet ?@ mijn iphone.

ik werk op leopard en ben onbekend met ssh en term enz. ik kan alleen nergens een goede tutorial of methode vinden.

heeft iemand een oplossing? alvast bedankt.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb het volgende geinstalleerd.

Naam: TV Gids
URL: http://iphone.savvy.nl/tvgids
Beschrijving: Een overzicht van de programma's die momenteel op TV zijn en die na dit programma volgen. Door op de zender te drukken krijg je een overzicht van de hele dag.

Maar onder welke naam zet hij hem in je iphone, kan hem namelijk bij all packages niet terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is gewoon een website waar je met Safari naartoe kunt gaan. Het is geen applicatie die je met Installer moet installeren. (Klik er hier eens op voor de grap, dan zie je al meteen wat het is.. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon een website. Ik snap ook niet hoe je die geïnstalleerd hebt. Wat je kan doen is op je iPhone naar die site gaan en dan een snelkoppeling ernaar op je home screen aanmaken.
Of wacht... heb je dat adres bij je sources ingevuld? Dat kan niet, het is geen repository.

edit:
beaten... dat krijg je als je replied vanaf je iPhone :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik dacht dat het een installer was die via de source geinstalleerd moest worden. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:16:
Is inderdaad ook wel een beetje TEveel van het goede :)

Ik heb nog een vraagje over die 'forward message fix' welk moet ik hebben...
- Alleen als je 'Nate True' geupdate hebt
- Alleen als je 'Dev Team' geupdate hebt

Maakt het nog uit welke ik install? (hoe of wat qua update... keine Ahnung)
Ik heb hem uit de ifoneguide.nl/114 repo gehaald. (vervang 114 met je eigen firmware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Welke fix kan ik het beste uitvoeren om meer ruimte te krijgen? Ik krijg nu dus steeds "Low Disk" melding. Iemand die het volgende heeft toegepast?
Move your /Applications folder to the media partition and then create a symbolic link:
cd /
cp -pr Applications /var/root
mv Applications Applications.old
ln -s private/var/root/Applications /Applications
rm -rf Applications.old
Ben er een beetje huiverig voor of alles goed blijft werken met deze methode...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:30
damn... heb dus geen 3.9 fakeblank, dacht dat ik eerst 4.6 erop had dus met iplus 2.0 unlcoked enzo, kijk ik net met iInfo en heb ik 3.9 m3s2 erop staan.

kan die iInfo er nu ook niet meer afkrijgen, staat niet bij unintstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Remi schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:57:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende. :)

Het lukt me namelijk niet om gprs aan de praat te krijgen.
Het gaat om een iphone 1.1.4. op het kpn prepaid netwerk + surf&mail.
Officieel hoef je daar alleen bij APN in te voeren "internet" en dat doe ik dan ook.

Als ik deze settings gebruik krijg ik continue de melding "Could not activate EDGE: You are not subscribed to EDGE". :'(

Het activeren via 1200 en dan optie 2 heb ik al gedaan en gprs werkt ook meteen als ik hem in 2 andere toestellen stop (Nokia 6230 en Samsung E900). Zowel de klantenservice van HI als KPN hebben mij instellingen nagekeken en alles zou moeten werken. Ik ben er dan ook overtuigd dat het aan de iphone of zijn instellingen moet liggen.

Andere settings bij EDGE heb ik ook al geprobeerd maar deze werken allemaal niet. Ook reboot ik hem elke keer als ik iets gewijzigd heb.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? :)
Wat heerlijk irritant, toch maar een restore gedaan aangezien geen enkele instelling werkte maar na de restore is het nog steeds een no go. :/

Is hier nog iemand die gebruik maakt van surf&mail van kpn icm een iphone?
Misschien dat ik een instelling over het hoofd zie of iets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb Telfort, wat ook via het KPN netwerk gaat, en daar heb ik gewoon GPRS verbinding zonder uberhaupt inloggegevens of wat dan ook ingevuld te hebben in mijn iPhone settings. Heb juist weer wat geinstalleerd om te zorgen dat ik GPRS ook uit kan zetten. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:28:
Die "ja", is dat een antwoord op mijn vraag...?

En als je ie per ongeluk zelf automatisch update, kan ik hem dan alsnog resetten, handmatig updaten en weer gebruiken...?
Nou soms wel en soms niet.. Het is afhankelijk of ook je baseband wordt aangepast en of die aangepast kan worden met de beschikbare tools die er op dat moment zijn.
Nou ging dat de laatste tijd vrij vlot, maar dat was dus niet altijd zo..

Die "ja" is meer een waarschijnlijk zou ik zeggen..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:16:
Ik heb Telfort, wat ook via het KPN netwerk gaat, en daar heb ik gewoon GPRS verbinding zonder uberhaupt inloggegevens of wat dan ook ingevuld te hebben in mijn iPhone settings. Heb juist weer wat geinstalleerd om te zorgen dat ik GPRS ook uit kan zetten. :P
Voor KPN hoef je inderdaad geen gegevens in te vullen. Dat klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, dat weet ik dus inmiddels. Het was een reactie op degene die via KPN geen verbinding kon krijgen. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:35:
Ja, dat weet ik dus inmiddels. Het was een reactie op degene die via KPN geen verbinding kon krijgen. ;)
Zoiets had ik al door aangezien die andere 2 telefoon meteen werkten nadat de sim erin zat. :| :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:54:
damn... heb dus geen 3.9 fakeblank, dacht dat ik eerst 4.6 erop had dus met iplus 2.0 unlcoked enzo, kijk ik net met iInfo en heb ik 3.9 m3s2 erop staan.

kan die iInfo er nu ook niet meer afkrijgen, staat niet bij unintstall
FYI, 3.9FB heeft dezelfde 'signature' als de gewone 3.9. Het is dus normaal dat zulke apps 3.9 m3s2 zeggen, al heb je de FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Puck schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:36:
Welke fix kan ik het beste uitvoeren om meer ruimte te krijgen? Ik krijg nu dus steeds "Low Disk" melding. Iemand die het volgende heeft toegepast?

[...]

Ben er een beetje huiverig voor of alles goed blijft werken met deze methode...
Als je Bosstools installeert via de installer dan kan je daarmee wat ruimte vrijmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vroeg me overigens nog iets af m.b.t. de Calendar. Het zou leuk zijn dat wanneer je een event toevoegt die meerdere dagen duurt, al deze dagen een stipje zouden krijgen in het maandoverzicht. Nu is dit alleen op de dag waarop het event begint. Niet echt handig voor als je een weekendje weggaat bijvoorbeeld. Iemand enig idee of je dit op een of andere manier kunt wijzigen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

iemad die weet waar ik de nieuwste installer kan vinden heb nu v 3.0 wil hem even opnieuw installeren, mocht hij op de telefoon zelf staan, welke naamm heeft die?

[ Voor 43% gewijzigd door racoon op 22-03-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

psychonikeo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:26:
[...]
Voor KPN hoef je inderdaad geen gegevens in te vullen. Dat klopt..
Mmmm, misschiem hanteert Apple dan de logica dat indien er niets is ingevuld om dan te gaan proberen met de APN internet. Bij heel veel netwerken is dit de APN om toegang te krijgen. In Nederland werkt dit ook bij KPN, Telfort, Orange en T-Mobile. Alleen bij Vodafone en MVNO's is dit weer anders. Deze oplossing wordt ook vaak gebruikt bij die HSDPA modems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Misschien ben ik nu een stapje verder met m'n gprs probleem.
Via *3001#12345#* (Field Test) heb ik eens zitten kijken of daar ook iets veranderd als ik de settings wijzig.

Zodra er bij edge niks staat ingevuld krijg ik geen "edge foutmeldingen" meer maar alleen de melding dat safari geen verbinding kan krijgen met de server.
Als ik dan in het Field Test menu kijk onder pdp dan staat er wel een ip adres in de range 10.107.*.*.

Als ik dan bij de APN invul "internet" en reboot dan krijg ik meteen weer die edge foutmeldingen en bij pdp komt als ip adres te staan 0.0.0.0..
Ook met andere settings krijg ik alleen bovenstaande resultaat.

Dus nu settings verwijderd onder edge en gereboot en ik krijg weer een ip uit die range. Alleen safari blijft mekkeren geen verbinding te kunnen maken en de overige apps ook. :/

Kan het zijn dat er bij kpn nog iets staat ingesteld m.b.t. m'n oude toestel (Nokia 6230)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Remi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:58:
Via *3001#12345#* (Field Test) heb ik eens zitten kijken of daar ook iets veranderd als ik de settings wijzig.

Zodra er bij edge niks staat ingevuld krijg ik geen "edge foutmeldingen" meer maar alleen de melding dat safari geen verbinding kan krijgen met de server.
Als ik dan in het Field Test menu kijk onder pdp dan staat er wel een ip adres in de range 10.107.*.*.

Als ik dan bij de APN invul "internet" en reboot dan krijg ik meteen weer die edge foutmeldingen en bij pdp komt als ip adres te staan 0.0.0.0..

Dus nu settings verwijderd onder edge en gereboot en ik krijg weer een ip uit die range. Alleen safari blijft mekkeren geen verbinding te kunnen maken en de overige apps ook. :/

Kan het zijn dat er bij kpn nog iets staat ingesteld m.b.t. m'n oude toestel (Nokia 6230)?
EDGE? Dat is allang dood in nederland.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

_AvA_ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
[...]

Ja dat is algemeen bekend... daarom gaat het in nederland ook over het tragere GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:44:
[...]

FYI, 3.9FB heeft dezelfde 'signature' als de gewone 3.9. Het is dus normaal dat zulke apps 3.9 m3s2 zeggen, al heb je de FB.
ok dus er is een mogelijkheid dat ik toch FB heb, is daar op 1 of andere manier achter te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Als ik via FTP icoontjes van app's wil veranderen, kan ik de map /applications niet vinden! Waar staat deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:57:
[...]

ok dus er is een mogelijkheid dat ik toch FB heb, is daar op 1 of andere manier achter te komen?
Ja, proberen te upgraden naar 4.6 met iphone-tools van ene solor, das de enige manier die ik ken. ;)
Niet de moeite waard imo, als je namelijk niet eerst je baseband naar de goeie versie terugflashed heb je de kans dat je helemaal opnieuw moet restoren en unlocken (moest ik doen :p). Je hebt het of je hebt het niet, tegen de tijd dat het nodig is wordt er wel weer aandacht aan besteed. Either way zullen er mi wel upgrademogelijkheden komen, dus zo druk zou ik me er niet op maken. Als je geunlocked hebt met iplus kan het haast niet anders dan dat je 3.9FB hebt.
_AvA_ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
[...]
EDGE heet ook wel Enhanced GPRS, vandaar dat de iPhone prima op het iets tragere GPRS werkt.
Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:45:
Heey,

Als ik via FTP icoontjes van app's wil veranderen, kan ik de map /applications niet vinden! Waar staat deze?
In de root (bovenste map) van je iPhone.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

is het ook mogelijk om je wekker af te laten gaan terwijl je telefoon helemaal uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:42:
is het ook mogelijk om je wekker af te laten gaan terwijl je telefoon helemaal uit staat?
Even een analogie: is het mogelijk om mijn computer muziek te laten spelen als ik hem helemaal uit heb staan?
Met andere woorden, nee dus, het heet niet voor niks uit. ;)
Daarbij, hij verbruikt erg weinig stroom in de standby stand, dus waarom zou je hem daar niet in houden? Ik doe 'em eigenlijk nooit uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:02:
[...]

Even een analogie: is het mogelijk om mijn computer muziek te laten spelen als ik hem helemaal uit heb staan?
Met andere woorden, nee dus, het heet niet voor niks uit. ;)
Daarbij, hij verbruikt erg weinig stroom in de standby stand, dus waarom zou je hem daar niet in houden? Ik doe 'em eigenlijk nooit uit.
Bij een nokia die ik had werkte het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:54:
Ik heb hem uit de ifoneguide.nl/114 repo gehaald. (vervang 114 met je eigen firmware)
Maar daar staan er dus twee genoemd... Heb ze tevens allebei geprobeert, geen resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
ik hoorde geruchten dat de iPhone in Nederland eind maart geintroduceerd zou worden, en dus ook te koopen zou zijn. ik neem aan dat deze niet waar zijn?
en als je er een uit de vs importeerd kan je hem door te unlocken, er gewoon meer bellen en smsen in NL? toch?

[ Voor 26% gewijzigd door Game Error op 23-03-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Game Error schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:17:
ik hoorde geruchten dat de iPhone in Nederland eind maart geintroduceerd zou worden, en dus ook te koopen zou zijn. ik neem aan dat deze niet waar zijn?
en als je er een uit de vs importeerd kan je hem door te unlocken, er gewoon meer bellen en smsen in NL? toch?
Ja, ik heb een UK iphone, met ziphone unlocked en werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

racoon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:44:
[...]

Ja, ik heb een UK iphone, met ziphone unlocked en werkt gewoon.
racoon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:42:
Dan probeer je het toch gewoon zelf!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Game Error schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:17:
We hebben m hier allemaal niet voor de sier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
racoon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:04:
[...]

Bij een nokia die ik had werkte het dus wel.
dan staat die dus neit uit, maar stand-by. Zolang een machine berekingen en weetik veel wat nog meer blijft doen is dat apparaat actief en dus gewoon niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Je hebt anders wel degelijk telefoons die dat doen hoor. Zowel op de stand-by stand als in volledig uitgeschakelde stand kun je het alarm daarbij gebruiken. Die oude Siemens telefoons die je toen via de Postbank kon krijgen hebben deze functionaliteit ook. Natuurlijk heb je wel gelijk dat 'ie dan stiekem niet helemaal uit staat, maar wel zo uit als het kan zonder de batterij eruit te halen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
psychonikeo schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:56:
[...]

We hebben m hier allemaal niet voor de sier ;)
je weet het nooit met sommige mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Als ik hem uit Amerika haal en "kraak" kan ik dan een gewone legale firmware erop zetten als hij uit is in Nederland? Hoe laden jullie hem eigenlijk op?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
batumulia schreef op maandag 24 maart 2008 @ 02:04:
Als ik hem uit Amerika haal en "kraak" kan ik dan een gewone legale firmware erop zetten als hij uit is in Nederland? Hoe laden jullie hem eigenlijk op?
Met een oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 12-09 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Kan je ook een nummer bellen en je id niet meesturen op de iphone, cq. anoniem bellen? Ik heb deze functie nog niet ontdekt namelijk op de iphone.Dus dan zou ik het *31* verhaal (als dat functioneert op mijn t-mobile) zelf moeten intikken voor het nummer dat ik zou willen bellen om anoniem te blijven.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

DoctorV64:

Settings > phone > show my caller id > on / off

Daar kun je dat instellen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Een beetje genuanceerder kan het dus via:
- een USB-oplader die je in het stopcontact doet en waar je je USB-kabel in kan doen:
Zoiets als de Artwizz die je oa bij de : Dixons kan kopen.

Deze lader heb ik zelf al 1,5 jaar (ivm aanschaf Amerikaanse MP3 speler en bevalt zeer goed)

- via de USB-kabel die aan een computer / laptop / usb-hub hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone bevalt echt geniaal, ik heb de mijne sinds week 47 vorig jaar echter het enige waar ik best wel aan misgrijp is de functie zodat ik via bluetooth foto's/muziek kan sturen naar andere telefoons. Iemand een idee of dit mogelijk is via een software programma (of hack?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
CLB schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:47:
[...]

Een beetje genuanceerder kan het dus via:
- een USB-oplader die je in het stopcontact doet en waar je je USB-kabel in kan doen:
Zoiets als de Artwizz die je oa bij de : Dixons kan kopen.

Deze lader heb ik zelf al 1,5 jaar (ivm aanschaf Amerikaanse MP3 speler en bevalt zeer goed)

- via de USB-kabel die aan een computer / laptop / usb-hub hangt
Okay dankjewel voor je antwoord! Heb je toevallig ook een antwoord op mijn andere vraag, kan er een legale firmware op zodra hij uit is in Nederland?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

ik heb apollo geinstalleerd.

nu krijg ik als ik msn opstart, heb daar gebruikersnaam@hotmail.com en wachtwoord ingevuld de volgende error unable to authenticate:unable to connect.

Heb ik iets vergeten in te vullen?

[ Voor 9% gewijzigd door racoon op 24-03-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:59:
Mijn iPhone bevalt echt geniaal, ik heb de mijne sinds week 47 vorig jaar echter het enige waar ik best wel aan misgrijp is de functie zodat ik via bluetooth foto's/muziek kan sturen naar andere telefoons. Iemand een idee of dit mogelijk is via een software programma (of hack?)
Ik zat te denken aan sendsong maar die kan alleen maar het nummer emailen.. Dat is ook zinloos natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:30
Er is natuurlijk het punt dat je in Nederland een lock krijgt op een andere provider dan AT&T. Daar zit hem ook nog het verschil in. En dat is dus een probleem op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
racoon schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:17:

nu krijg ik als ik msn opstart, heb daar gebruikersnaam@hotmail.com en wachtwoord ingevuld de volgende error unable to authenticate:unable to connect.

Probeer IM Chat Fix, helaas was bij mij niet de oplossing. Tijdelijk maar meebo.com voor mij op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Karlok[JY-616] schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:11:
[...]
Probeer IM Chat Fix, helaas was bij mij niet de oplossing. Tijdelijk maar meebo.com voor mij op de iPhone.
im chat fix heb ik er al opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

psychonikeo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:18:
[...]

Ik zat te denken aan sendsong maar die kan alleen maar het nummer emailen.. Dat is ook zinloos natuurlijk.
nou, er is ook een Sendpics, deze verstuurt de highres fotos ipv een verkleining wat de iphone doet. dus dan ben je er wel ongeveer. al was versturen via wifi.BT wel erg prettig geweest...

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

batumulia schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:02:
Okay dankjewel voor je antwoord!
Your Welcome :)
kan er een legale firmware op zodra hij uit is in Nederland?
Uhm wat bedoel je precies?
- Een legale firmware op 'n geimporteerde iPhone
- Een legale firmware op een Nederlandse iPhone

Tot nu toe zijn alle legale Apple-firmware (momenteel tot 1.1.4) gewoon te installeren op de iPhone.
Deze zijn ook allemaal te jailbreaken en werken gewoon allemaal goed :)
Ik las zelfs berichten dat de 2.0 firmware-versies al gehacked zijn, dus dat beloofd wat :9
Karlok[JY-616] schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:11:
Tijdelijk maar meebo.com voor mij op de iPhone.
Ikzelf ga denk Beejeeve weer installeren, vond ik goed werken en IM Chat en Appollo werken hier niet

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 24-03-2008 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Remi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:58:

Heb je misschien een Hi abonnement?
Heb je dan ook de APN portalmmm.nl al eens geprobeerd? (username en password leeg laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb een aantal vragen en dingen die ik zou willen. Mocht iemand weten hoe ik dit kan krijgen, hoor ik het graag!

1. VCard support
2. Aantal karakters en berichten (als meer dan 1 bericht) kunnen zien bij het maken van een sms.
3. Ik vindt het geluid vrij zacht (uit de speaker, voornamelijk ringtones). Ik heb iAmp en Volume Boost (1.1.4) geprobeerd maar hoorde geen verbetering. Iemand op iPhoneClub schrijft over het doorprikken van een laagje stof in de speakers. Dit lijkt me nogal drastisch. Zie http://www.iphoneclub.nl/...aker-geluid-verhogen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Ik zit echt heel hard te twijvelen om er een te komen, er is nog echt geen datum/maand bekend wann hij in Nederland uit gaat komen he? en is het een goede vervanger van iPod nano 3G? qua geluid ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb CameraPro geinstalleerd: CLB in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."

Bevalt ook zeer goed, alleen staat ook de standaard-camera applicatie nog op de iPhone...
Nu wil ik dus dat als ik op 'Camera' klik gelijk CameraPro opent en niet die standaardshizzle :+

Maar hoe fix ik dat?

Ik heb via WinSCP een verbinding gemaakt maar in /applications zie ik nergens 'camera'... :/
Ook wil ik dat het icoontje van 'Camera' wordt gelinked naar CameraPro en weet niet hoe :+

Ik heb met godsgratie 'SMBPrefs' kunnen veranderen in 'Themes' (zodat het 'mooi' staat op m'n homescreen)
maar een icoontjeswissel.. dat gaat me nu nog even de pet te boven! Iemand de gouden tips?
Ik weet ook niet welke .png het camera icoontje is die op mn homescreen staat? Waar vind ik die?

EDIT: Ik kan CameraPro natuurlijk ook gewoon Camera noemen voor op m'n homescreen...
Alleen moet ik die echte 'Camera'applicatie dan nog deleten... Hoe fix ik dat?

Ik zie in /applications een paar applicaties die ik niet kan thuisbrengen:
EDIT II: Het is dus MobileSlideshow.app! Kan ik die gewoon verwijderen uit de root?

EDIT III: Inmiddels wel gelukt om het de icon.png van Camera een CameraPro te linken...
Dus CameraPro heeft nu het Camera-icoontje op m'n homescreen... Alleen niet in de thema-stijl.. :X

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 24-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Game Error schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:17:
Ik zit echt heel hard te twijvelen om er een te komen, er is nog echt geen datum/maand bekend wann hij in Nederland uit gaat komen he? en is het een goede vervanger van iPod nano 3G? qua geluid ed?
Kan volgende maand zijn, kan ook augustus zijn.
Puck schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:07:
Ik heb een aantal vragen en dingen die ik zou willen. Mocht iemand weten hoe ik dit kan krijgen, hoor ik het graag!

1. VCard support
2. Aantal karakters en berichten (als meer dan 1 bericht) kunnen zien bij het maken van een sms.
3. Ik vindt het geluid vrij zacht (uit de speaker, voornamelijk ringtones). Ik heb iAmp en Volume Boost (1.1.4) geprobeerd maar hoorde geen verbetering. Iemand op iPhoneClub schrijft over het doorprikken van een laagje stof in de speakers. Dit lijkt me nogal drastisch. Zie http://www.iphoneclub.nl/...aker-geluid-verhogen.html
Neem een kijkje bij SMSd, misschien dat daar de feature van karakters tellen bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

SMSd is inderdaad een fijn programma! Ik snap alleen niet dat de maker ervoor heeft gekozen om de berichten met het lettertype 'Times New Roman' te laten zien. Ik kan dit nergens aanpassen. Ook wil hij (zelfs niet via terminal) de preferences niet opslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
racoon schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:17:

probeer de nieuwste versie van Mobile Chat (v2.23), apollo en andere programma's deden het niet bij mij maar Mobile Chat werkt nu wel na de update naar v2.23 (ik heb 1.1.4)

[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 25-03-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uiteindelijk deze ook maar geinstalleerd na wat testen en doen :)
Apollo maakte nooit connectie dus dat hield al weer snel op...
MSN (Beejive) heb ik ook geprobeerd en werkte opzich best leukjes...
Hield ook de 'groepen' contactpersonen van MSN aan, maar werkte best langzaam vond ik...

Deze chatshizzle werkt best goed moet ik zeggen.. nu alleen het icoontje nog even aanpassen :9

EDIT: Alleen in landscapemode werkt de SHIFT bijvoorbeeld niet, en das beetje 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 24-03-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
KillaH87 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:39:
[...]

probeer de nieuwste versie van Mobile Chat (v2.23) hiervoor deed apollo en andere programma's het niet bij mij maar Mobile Chat werkt nu wel na de update (ik heb 1.1.4)
Jeee! Dat is de oplossing. Had al die tijd v2.0.0b erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

Game Error schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:17:
Stop met twijfelen en ga ervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb twee emulators geinstalleerd:
- NES --> Nintendo emulator
- gpSPhone --> GBA emulator

De NES-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/NES gooien
De GBA-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/GBA gooien

De NES-ROMs werken wel in NES
De GBA-ROMs werken niet in gpSPhone

Iemand enig idee wat ik fout kan hebben gedaan...
De extensie van die GBA-ROMs is .gba (ook .GBA al geprobeert) maar niks werkt...

En ik wil natuurlijk liever 'n GBA emulator dan 'n NES emulator ivm gaafheid van games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:30

Fab1Man

Live life to the fullest

CLB schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:39:
Ik heb twee emulators geinstalleerd:
- NES --> Nintendo emulator
- gpSPhone --> GBA emulator

De NES-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/NES gooien
De GBA-ROMs moet ik in /var/mobile/Media/ROMs/GBA gooien

De NES-ROMs werken wel in NES
De GBA-ROMs werken niet in gpSPhone

Iemand enig idee wat ik fout kan hebben gedaan...
De extensie van die GBA-ROMs is .gba (ook .GBA al geprobeert) maar niks werkt...

En ik wil natuurlijk liever 'n GBA emulator dan 'n NES emulator ivm gaafheid van games!
Heb je ook gedacht aan de gba_bios.bin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mijn ervaringen:

Pos.
Super geile telefoon. Iedereen wil hem vastpakken en er mee spelen.
Over de looks geen twijfel. Werkt snel en gemakkelijk.
Leuk interface en super addons met third party installs.
Geen ipod meer nodig.

Negatief.
Geen 3G. Geen exchange (opgelost).
De SMS functie is echt wel veel te primitief!
MMS toevoegen is ook een must.
Ontvangst is een stuk minder dan sony/nokia.

Nu is het wachten of hij inderdaad in mei uitkomt in België en of hij 3G gaat hebben.
Dan moet het wel softwarematig geactiveerd zijn want een nieuwe hardware versie denk ik niet dat er komt. Apple kennende hebben ze dat wel voorzien in hun ontwikkeling.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Fab1Man schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:45:
Heb je ook gedacht aan de gba_bios.bin?
Werd ik net op gewezen idd, ben er nu mee bezig, maar wil niet echt vleugen :?
multipasser schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:49:
Geen 3G. Geen exchange (opgelost)
Tsjaa dat wist je van te voren
Uhm waarom...?
MMS toevoegen is ook een must
Kan via Third party shizzle
Ligt dat aan de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 22:45
ik heb nu ook een gba emu erop en psx en nes maar wat ik niet voor elkaar krijg:

om via mijn pc (windows xp en vista) of via mijn macbook een connectie op te bouwen met iphone zodat ik er handmatig instals in kan zetten en roms en dergelijke.

kan iemand mij hierbij helpen. heb veel gelezen over ssh en ftp maar nergens een kleine tutor. :(

alvast bedankt

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ga naar: http://winscp.net/eng/download.php
Kies daar voor WinSCP 4.0.7 - Multilanguage installation package en installeer het op je computer

Open WinSCP en je ziet een schermpje met:
- Adres Doelcomputer
- Poortnummer
- Gebruikersnaam
- Password
- Prive Sleutelbestand
- Bestandsprotocol

- Adres Doelcomputer is het IP-adres van je iPhone (te zien bij Wi-Fi en je gekozen netwerk)
- Poortnummer staat waarschijnlijk al op '22' en anders moet je daar even 22 invullen
- Gebruikersnaam: root
- Password: alpine
- Prive Sleutelbestand laat je leeg
- Bestandsprotocol staat waarschijnlijk al op STFP en anders moet je het daar even op zetten
en je drukt op inloggen, waarna je in de root van je iPhone komt en waar je kan gaan rondkloten :9

EDIT: Dit is getest onder Windows XP en uiteraard alles voor je eigen risico :+

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 24-03-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 13-09 11:18
Appolo doet het bij mij voor geen meter en als ik MobileChat probeer te installeren zegt hij: error package download failed. Heeft iemand enige idee wrm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Mijn ervaringen:

Pos.
Super geile telefoon. Iedereen wil hem vastpakken en er mee spelen.
Over de looks geen twijfel. Werkt snel en gemakkelijk.
Leuk interface en super addons met third party installs.
Geen ipod meer nodig.

Negatief.
Geen 3G. Geen exchange (opgelost).
MMS toevoegen is ook een must.

Nu is het wachten of hij inderdaad in mei uitkomt in België en of hij 3G gaat hebben.
Dan moet het wel softwarematig geactiveerd zijn want een nieuwe hardware versie denk ik niet dat er komt. Apple kennende hebben ze dat wel voorzien in hun ontwikkeling.
Wat versta je onder een stuk minder?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Zeker de helft minder ontvangst (proximus) dan mijn P1i sony.

SMS heeft te weinig functies. Zoals smsjes doorsturen, rapporten, het afzetten van die stomme 'chat' like look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:40

Soul__assasin

de Belbelg

chat like look is net een groot voordeel als je veel sms'en verstuurd. Ik heb de iphone nu een week onder heavy use en ik moet zeggen een top phone...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
multipasser schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:19:

SMS heeft te weinig functies. Zoals smsjes doorsturen, rapporten, het afzetten van die stomme 'chat' like look.
Maar ik neem aan, of hoop dat nu de sdk uit is er binnen 6 maanden toch een goede functie beschikbaar komt?

* FireStarter telt de dagen af...

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

multipasser schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:19:

Ik heb dus gewoon evenveel ontvangst in probleemgebieden met Mobistar. Heb hiervoor een Sony Ericsson W850i, W750i, Nokia 3220i en nog een hoop anderen gehad.

Zowiezo vind ik de SMS-functie juist een openbaring: nooit werken met inbox en outbox, veel beter overzicht van berichtgeschiedenis ipv. telkens berichten terug te zoeken. Rapporten kan me echt niet boeien, het is ook geen garantie dat het dan effectief afgeleverd of gelezen is en tegenwoordig heeft ook iedereen zijn toestel wel aan. Zowiezo doorsturen heb ik geen behoefte aan, mensen regelen hun shit maar onderling en als het veel info is: mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Het is maar wat iedereen gewoon is. Als je nieuwe SMS krijgt staat hij op je homescreen.
Iedereen die je telefoon aanraakt kan je bericht lezen. Privé gewijs ook niet echt top. :)

Verder top phone natuurlijk. Bel history en vooral contact list is zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Voor SMS zijn genoeg alternatieven, zoals al eerder aangegeven. SMSd werkt hier ook erg goed. Ik heb ook ergens een privacy fix gezien, zodat je niet meer die popups krijgt bij het ontvangen van een sms, maar weet de naam niet precies.Is vast wel te vinden als je even googled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 17:04
Heb nu ook een mooie iphone. Ben er tot nu toe erg tevreden over. Alleen de sms chat vind ik persoonlijk ook niet echt top. Daarnaast mis ik nog een optie om mijn google calendar te syncen met de iphone calendar. Er is nu alleen nog een betaalde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 13-09 11:18
ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:17:
Appolo doet het bij mij voor geen meter en als ik MobileChat probeer te installeren zegt hij: error package download failed. Heeft iemand enige idee wrm?
iemand antwoord op deze vraag? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
heb de telefoon nu ook sinds vrijdag. Wat een topding! de enige tegenvaller vind ik het iets mindere ontvangst vanwege de lokatie van de antenne (onder het zwarte gedeelte van de phone). Voor de rest werkt alles prima. Voor meeste problemen met default software, is er wel een oplossing in de installer te vinden. Ook wel eens met een viewty gespeeld, maar dat is echt niks vergeleken met een iphone! :)

Het smsen is super met deze telefoon! nu kun je snel zien wat er gezegt is zonder dat je weer naar je inbox moet om te kijken. Weet iemand of Orange World goed werkt met de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:19:
[...]

Ja, clear que, dat is één, en voeg de installer source toe van de ontwikkelaar (twenty08.com). Ik heb mijn iphone al aardig opgedirkt met o.a.

- apache
- samba
- ssh

echt vet ding, ik heb alleen problemen met ad-hoc verbindingen sinds firmware 1.1.4, maar dat schijnt een bekend probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Apache op de iPhone? Wat moet ik mij daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies wat Apache is, een webserver. Zodat je bijvoorbeeld offline documenten/websites kan bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

ECiftci schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:19:
[...]
Werkt bij mij wel via de officiële source: http://twenty08.com/installer

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.