Toon posts:

[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 37.118 views

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Topicstarter
Het nieuwe Dell UltraSharp serie (20,1", 24" en 27") topic - Deel 9

Dit topic gaat over de 20,1", 24", 27" en 30" breedbeeldschermen van Dell. Veel mensen vinden deze schermen erg mooi/praktisch. Vooral vanwege het feit dat ze breedbeeld zijn (16:10) en het minimalistische design.

Specificaties

Dell UltraSharp™ 2007WFP

Monitorformaat en -type: 20,1-inch flatpanel / Active Matrix TFT - Desktop
Resolutie: 1.680 x 1.050 pixels
Reactietijd / helderheid / contrastverhouding: 16 ms / 300 cd/m² / 800:1
Pixelgrootte: 0,258 mm (pixel pitch)
Afmetingen (BxDxH): Met standaard: 472,7 x 177,7 x 332 tot 513 mm
Gewicht: 6,5 kg
Kenmerken: VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H, inclusief in hoogte verstelbare standaard
Aantal (vrije) poorten / connectortype: 15-pins D-sub/DVI-D/S-Video/Composietvideo-connectors
Compatibiliteit: PC
Garantie via Dell rechtstreeks: 3 jaar

Paneeltype: S-PVA of S-IPS

Uitgebreide specificaties (PDF)

Link naar de product site op http://www.dell.nl:

KLIK

Dell UltraSharp™ 2407WFP

Grootte en type van beeldscherm: 24-inch (61,0 cm) active matrix TFT
Resolutie: 1920 x 1200 / WUXGA
Reactietijd / helderheid / contrastverhouding: 16 ms (zwart naar wit) of 6 ms (grijs naar grijs) / 450 cd/m2/ 1.000:1
Afmeting b x h x d: 585mm x 388mm (gecomprimeerd / uitgebreid) x 560mm x 195mm
Gewicht: 8,3 kg
Ingangen: Analoog DVI-D (digitaal) met HDCP / S-Video / Composiet / Component
In hoogte verstelbare standaard, geluid: Ja /optionele AS500 Sound Bar
Compatibiliteit met VESA-ophanging, beveiligingsslot: Ja (100 mm) / ja
Geïntegreerde USB 2.0-hub met stroomvoorziening, 9-in-2-kaartlezer: 4 downstream-poorten, 1 upstream-poort / CompactFlash type I/II-kaart, MicroDrive, Smart Media-kaart, Memory Stick-kaart, Memory Stick Pro-kaart, Memory Stick Duo (met adapter), Secure Digital-kaart, MultiMedia Card, Mini Secure Digital (met adapter)
Garantie via Dell rechtstreeks: 3 jaar garantie met omruilen op de volgende werkdag.

Paneeltype: S-PVA

Dit scherm wordt niet meer verkocht.

Dell UltraSharp™ 2407WFP-HC

Monitorformaat en -type: 24-inch (61,0 cm) Active Matrix TFT
Resolutie: 1.920 x 1.200 / WUXGA
Responstijd / helderheid / contrastverhouding: 16 ms (zwart naar wit) of 6 ms (grijs naar grijs) / 400 cd/m²/ 1000:1
Pixelgrootte: 0,270 mm (pixel pitch)
Afmetingen (BxDxH) in mm: 559,7 x 195,0 x 584,7 / 387,9 (uitgebreid/gecomprimeerd)
Gewicht: 8.3 kg
Ingangen: Analoog / DVI-D (digitaal) met HDCP / S-Video / Composiet / Component
In hoogte verstelbare standaard / audiomogelijkheid: Ja / optionele AS501 Sound Bar
Compatibel met VESA-montage / beveiligingssleuf: Ja (100 mm) / Ja
Geïntegreerde USB 2.0-hub met voeding / 9-in-2 kaartlezer: 4 downstream-poorten, 1 upstream-poort / CompactFlash type I/II-kaart, MicroDrive, Smart Media-kaart, Memory Stick-kaart, Memory Stick Pro-kaart, Memory Stick Duo (met adapter), Secure Digital-kaart, MultiMedia Card, Mini Secure Digital (met adapter)
Garantie: 3 jaar omruilservice op de volgende werkdag (bij Dell)

Uitgebreide specificaties (PDF)

KLIK

Dit is een nog betere versie van het bekende Ultrasharp 2407WFP scherm. Dit scherm heeft de beschikking over een 92% color gamut. Dit houdt in, dat het kleurenspectrum breder en gedetailleerder is dan dat van de 2407WFP. Verder is de helderheid gereduceerd van 450 naar 400 cd/m, hetgeen niet zo erg is, omdat de meesten het scherm toch niet op 100% brightness gebruiken.

Deze review beschrijft het voordeel van het 92% kleurenbereik van de 3007WFP-HC t.o.v. de 72% die de 3007WFP heeft. Deze verschillen zullen vermoedelijk ook voor de 2407WFP(-HC) gelden.
The major differences between the 3007WFP of old and the new “HC” labeled panel is its new 92% color gamut capable W-CCFL (wide cold-cathode fourescent lighting) backlight. With this new light, Dell claims the 3007WFP-HC displays richer, more accurate colors than the previous 3007WFP and most other industry standard panels on the market currently, which are only capable of displaying a 72% color gamut. The 3007WFP-HC also has a higher 1,000:1 contrast ratio and faster 8ms response time than the 3007WFP’s respective 700:1 and 11ms. The new panel’s one drawback is its lower brightness output of 300cd/m2 luminance; the standard 3007WFP has a 400cd/m2 rating.

Performance testing with various Windows Media 1080p movie clips showed this new panel was able to display a bit more detail in darker scenes, more natural skin tones, and generally better saturation. During my testing with Everest Monitor Diagnostics, the 3007WFP-HC had significantly more accurate representation of reds, greens, and blues, with slightly less banding between gradients. In fact, reds on the 3007WFP had an orange hue in comparison to the 3007WFP-HC’s output. Whites were also more accurate and cooler than the old panel’s somewhat warmer tones. Uniformity of the output showed slightly better as well for the 3007WFP-HC in my Everest testing.

Dell UltraSharp™ 2408WFP

Grootte en type van beeldscherm: 24-inch (61,0 cm) active matrix TFT
Resolutie: 1920 x 1200 / WUXGA
Reactietijd: 6ms (Grey-to-grey)
Helderheid: 400 cd/m2
Contrastverhouding: 1.300:1
Gewicht: 8,3 kg
Ingangen: Analoog DVI-D (digitaal) met HDCP / S-Video / Composiet / Component
Geïntegreerde USB 2.0-hub met stroomvoorziening, 9-in-2-kaartlezer: 4 downstream-poorten, 1 upstream-poort / CompactFlash type I/II-kaart, MicroDrive, Smart Media-kaart, Memory Stick-kaart, Memory Stick Pro-kaart, Memory Stick Duo (met adapter), Secure Digital-kaart, MultiMedia Card, Mini Secure Digital (met adapter)
Garantie via Dell rechtstreeks: 3 jaar garantie met omruilen op de volgende werkdag.

Dell UltraSharp™ 2707WFP

Grootte en type van beeldscherm: 27-inch LCD-breedbeeldflatpanel
Resolutie: 1920 x 1200 pixels
Reactietijd / helderheid / contrastverhouding: 6 ms (grijs naar grijs) / 450 cd/m2/ 1.000:1
Pixelgrootte: 0,303mm (pixel pitch)
Afmeting b x h x d: Met standaard: 634 x 243 x 442 mm
Gewicht: 12,5 kg
Ingangen: Analoog (15-pins D-Sub) / Digitaal (DVI-D) met HDCP, Composiet, Component
In hoogte verstelbare standaard, geluid: Ja /optionele AS501 Sound Bar

Dell UltraSharp™ 3008WFP

Grootte en type van beeldscherm: 30-inch (61,0 cm) active matrix TFT
Resolutie: 2560 x 1600 / WUXGA
Reactietijd: 8ms (Grey-to-grey)
Helderheid: 370 cd/m2
Contrastverhouding: 3000:1 (dynamisch)
Gewicht: 18,8 kg
Ingangen: Analoog DVI-D (digitaal) met HDCP / HDMI / Displayport / S-Video / Composiet / Component

Paneeltype: S-IPS
Uitgebreide specificaties

KLIK

Extra's

Dell AS501 Soundbar

De Dell AS501 Soundbar kan u helpen bij het verbeteren van de kwaliteit van multimediapresentaties, on line trainings/webcasts, muziek, games en dvd's op uw systeem dankzij het stereogeluid van 10 W (totale RMS). Deze lichte, stijlvolle geluidsbalk kan eenvoudig aan uw Dell UltraSharp-monitor worden bevestigd.

Uitgangsvermogen: 5 watt per kanaal (10 watt in totaal)
Regelaars: Aan/uit-draaiknop en volumeregeling – Aan/uit-indicator
Ingangsconnector: Stereomini-aansluiting
Uitgangsconnector: 2 x hoofdtelefoonaansluiting

Reviews

Wikipedia Dell monitors

Dell UltraSharp™ 2007WFP

Review op Cnet (27-03-06)
Review op PRAD (22-04-06)
Review op ExtremeTech (02-04-06): http://www.extremetech.com/article2/0,1697,1945229,00.asp
Review op Hardware.info (28-04-06)
Review op PureOverclock (23-10-06)

Dell UltraSharp™ 2407WFP

Review op PCAuthority (16-05-06)
Review op Cnet (31-05-06)
Review op TrustedReviews (15-06-06)
Review op Bit-Tech (23-06-06)
Review op Hardware.info (21-09-06)

2407WFP-HC
draakhoofd in "Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WF..."
draakhoofd in "Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WF..."
Review op Cryo Laboratory (15-07-07)
Review op TFT Central (23-09-07)
Review op BeHardware (15-10-07)

2408WFP
Review op TFT Central (10-03-08)
Review op Monitortest Blogspot
Productreview door marcieking

2707WFP
Review op ExtremeTech (09-01-07): http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2080696,00.asp
Review op Tweakers.net (29-02-07)
Review op Anandtech (04-04-07)
Review op TheTechLounge (06-06-07)
Review op Cnet (01-09-07)
Knightwolf's review (31-12-07)

3008WFP
Review op Prad.de

Prijzen

[url=hhttp://tweakers.net/pricewatch/172436/dell-ultrasharp-2408wfp.html]Pricewatch, 2408WFP[/url]
Pricewatch, 2707WFP

Ook op Ebay worden de Dell Ultrasharp 2007WFP en 2407WFP-HC schermen voor scherpe prijzen aangeboden, door de Nederlandse adverteerder Supradictus. Op de schermen wordt 5 jaar lang garantie gegeven (pickup & return). Ook worden de schermen vooraf op dode pixels gecontroleerd. Om precies te weten hoe het met de garantie zit, heb ik Supradictus een e-mail gestuurd. Dit is zijn antwoord:
Een garantieclaim indienen doet u via emailcontact naar ons toe. In samenspraak met u maken wij voor u (na een kleine 'troubleshoot-sessie') een afspraak met Dell/UPS om de monitor (eventueel de volgende dag al) om te ruilen!
Wij werken alweer 6 jaar samen met Dell. En in deze opzet 2 jaar…

Wij controleren iedere monitor op dode pixels en/of andere gebreken. Echter is een test van 1-2 minuten niet altijd voldoende. Vandaar dat wij u nog eens de gelegenheid geven de monitor thuis (of op kantoor) uitvoerig te bekijken/testen gedurende 2 weken. Mocht er in die periode tóch nog iets niet goed zijn, dan kunt u het scherm zo bij ons om (laten) ruilen voor een nieuw exemplaar.
De garantie loopt dus in principe via hem. Mocht hij stoppen (waarvan hij aangaf dit niet van plan te zijn) dan krijg je het serienummer waarmee je direct via Dell je garantie kan regelen.

Supradictus werkt tegenwoordig ook als bedrijf onder de naam Qsix, te vinden op Qsix.eu.

Problemen

Banding probleem

Beide schermen hadden aanvankelijk erge last van zgn. "gradient banding". Dit resulteert in duidelijk zichtbare lijnen (horizontaal & verticaal) als er gradients getoond worden op het scherm. De oorzaak hiervaan bleek de Faloudja-beeldverwerkingschip te zijn die in beide schermen zit. Hier volgt een quote van user DroogKloot om e.e.a. uit te leggen:
Die Faroudja-chip is uitsluitend bedoeld voor het up- cq. rescalen van lage- of niet-native resolutie inputs (ie. composite, s-video, en HD signalen) naar de native resolutie van het scherm waar de chip inzit, en nadrukkelijk NIET voor het scalen van een inputbron die al in de native resolutie wordt aangeleverd (ie. de DVI-output van een videokaart), wat bij rev. A00 van de 2x07 dus wel gebeurde in alle display modes. Eigenlijk hoort die chip uberhaupt niet actief te zijn tenzij je de monitor op een non-standaard input aansluit, maar volgens Dell zijn er geen plannen voor een A03.
Deze chip hoorde dus in de 'desktop-mode' uitgeschakeld te zijn, en was dus ingeschakeld. Dit was eigenlijk alleen met de A00 revisies van de schermen het geval. Bij beide schermen is dit probleem met de A01 revisie opgelost door middel van een firmware-update. Dat mensen bij deze (en latere) revisies nog steeds dit probleem ervaren heeft denk ik te maken met het feit dat de meeste TFT schermen nog niet in staat zijn alle 16,7 miljoen kleuren die een 24 bits kleurenpaneel heeft tevoorschijn te toveren. Mensen die ervaring hebben met de A01 versies en later van beide schermen zeggen dat dit probleem niet meer storend aanwezig is.

Er is een topic op het Dell support forum (zeer oud) waar dit probleem uitgebreid besproken wordt:

FAQ

Als ik een venster versleep of scroll, zie ik roze randjes :/

Dit probleem is eenvoudig op te lossen. Zet de instellingen van de RGB kleuren naar alle 3 naar 85 in plaats van 100.
Welke versies zijn er, en wat is de reden voor de nieuwe versies?
Rev A00: banding problemen, blurry tekst
Rev A01: minder banding in dekstop preset, maar nog wel aanwezig. Geen blurry tekst
Rev A02: nog iets minder banding
Rev A03: banding helemaal weg
Rev A04: 1:1 pixel mapping
Rev HC: betere kleuren/inkijkhoek, waarschijnlijk nieuwer panel
Meer informatie: http://www.tftcentral.co.uk/articles/dell_2xx7wfp.htm
Mijn scherm hangt iets naar rechts :(
Dit is gelukkig eenvoudig op te lossen. Haal alle kabels los. Druk achter op de ontgrendeling en haal je scherm van de voet af. In de kop van de voet (waar je het scherm zojuist van af hebt gehaald) zitten 4 dikke kruiskop schroeven voorzien van kartelringetjes. Als je deze allemaal losschroeft, kun je de montageplaat verder naar links draaien dan normaal dankzij slopgaten. Op deze manier “stel” je de beginstand van de monitor dus in. Nu heb ik deze ietsje naar links gezet, omdat je door de draaistand de monitor altijd nog naar rechts kan draaien. Draai de 4 schroeven weer vast.
Nu is het heel simpel om de monitor perfect recht te hangen.
Hoe kom ik in het service menu?
- uitzetten
- menu en + indrukken
- power erbij indrukken
- wanneer het scherm aan is de knoppen loslaten
- druk nu direct op de - toets

Verder is er ook een teller menu met de velden "Time used" , "ACPowerOn" en "Softkey On Count". Deze krijg je door bij stap 2 op menu en - te drukken ipv +.
Suggesties, toevoegingen :?

Heb je interessante links, quotes, reviews, correcties etc. voor één van de monitoren? Laat het me weten en ik voeg het toe aan deze topicstart :)

Vorige topics

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 16:16
Neographikal,

heb nog even een foto geplaatst van die groene vegen die ik ervaar (met name links onder).
Ziet het er bij jou ook zo uit?

http://www.flickr.com/photos/24858842@N04/2347396766/

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 00:24
Snap nooit waarom mods altijd maar topics dicht willen gooien zonder dat er een nieuwe is :S.

Maargoed, hier lekker verder blaaten dus

* BasNation wacht op betalingsbevestiging

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 12:08
Ah, nieuw deel. :9 Gaat snel!

marcieking, succes met de topicstart :)

Work hard & be brave.

Anoniem: 133073

Heeft iemand hier ervaring met de 2408WFP in combinatie met een Macbook (pro). Wat zijn hier je bevindingen en hoe is de kwalteit van het beeld?

Ik heb namelijk het gevoel dat mijn scherm niet in orde is. Ik weet niet of dit door OSX komt, maar zal vanavond even testen met Windows dmv Bootcamp ook even kijken of ik goede foto's kan maken van de problemen die ik ondervind met mijn scherm. Hij vertoont namelijk rode pixel op een zwart achtergrond. En het is ook al voor gekomen dat hij spontaan uitvalt en begint te flikkeren.

Het scherm komt trouwens van Qsix af. Kan iemand me trouwens ook vertellen hoe de omruilproces gaat, want ik zit er sterk over na te denken om het scherm gewoon via Dell te bestellen.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 133073 op 20-03-2008 12:30]

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-06 09:18
Ik heb gisteren toch maar de 2408WFP besteld. Die 25% korting is toch wel netjes op dat bedrag. Moet nog een link voor iDeal binnenkrijgen, maar dan zal het wel eind volgende week of het begin van de week erna worden.

Ik wacht rustig af. Vogels muursteun en 10m DVI-kabel liggen al klaar.

Anoniem: 255272

@trancesetter

hoeveel heb je nu dan daadwerkelijk betaald voor je dell? En heb je nog gebruik gemaakt van kortingsbonnen?

• BasNation
Anoniem: 255272 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:44:
@trancesetter

hoeveel heb je nu dan daadwerkelijk betaald voor je dell? En heb je nog gebruik gemaakt van kortingsbonnen?
Ik heb gister een 2408WFP besteld voor € 567,24

Dat is dus de originele prijs -25% standaard korting -5% kortingsbon (W8JTBGX$337XWJ)

Lager dan dat kan op dit moment niet (voor consumenten), heb Dell zelfs nog gebeld of er niet nog een andere korting ofzo was die erbij gehaald kon worden. Helaas konden ze echt niet lager gaan dan € 567,24.

En met de huidige prijs denk ik ook niet dat er binnenkort een kortingsbon gaat komen die op losse monitoren van toepassing is van meer dan 5%.

[Voor 32% gewijzigd door BasNation op 20-03-2008 14:04]

ik vind die prijs absoluut niet onaardig voor een 24 inch spva scherm.

• BasNation
Anoniem: 255272 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:13:
ik vind die prijs absoluut niet onaardig voor een 24 inch spva scherm.
hehe, zeker niet, daarom ben ik dan ook maar tot koop over gegaan

• Ultraman
  • Laatst online: 02-06 20:36

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

BasNation schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:31:
Snap nooit waarom mods altijd maar topics dicht willen gooien zonder dat er een nieuwe is :S.
Dat heeft weinig met willen te maken.
Hier in VB worden delen van grote topics als "vol" beschouwd indien deze de 500 repies bereikt hebben. Hoeveel replies er in een topic zijn geweest kunnen jullie, net als ik, gewoon zien want het staat rechts in de topiclisting onder de kop "Replies". En vol betekend dat het dicht kan/moet.
Als ik, bij wijze van extra service, ook nog eens een dag van tevoren aangeef dat een topic (bijna) vol is en niemand van jullie schiet het te binnen om een extra deel te maken: Wat kan ik dan nog doen behalve het volle deel op slot maken?
Iemand moet een nieuw deel maken. Ik kan het, jullie kunnen het, we kunnen het allemaal!
Maar "wee o wee" als ik het deel sluit zonder dat er een nieuw deel is. :?

Anyway, ik ben hier nu de Dell 2408WFP aan het testen. Ja, best leuk ding, zoals ik ook al in de sluitmessage van het vorige deel postte. Ik heb het idee dat er wat verschil in scherpte is t.o.v. de 2007WFP. Ook merk ik dat deze monitor voor mij echt net op de rand van storend zit met betrekking tot de inputlag bij het spelen van fast-paced shooters.
De precieze meting met foto's ga ik zo doen, eerst nog even wat meer met de oogjes kijken.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Zyphrax
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 14:57
Ultraman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:34:
[...]Ik heb het idee dat er wat verschil in scherpte is t.o.v. de 2007WFP.[...]
Is de 2007WFP juist scherper of de 2408WFP?

Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.

• Anoniem: 35517
  • Niet online
Dit topic heeft wat weinig foto's vond ik, en heb daarom maar even wat plaatjes geschoten van mijn Dell 2408WFPb ;)

1080p filmpje proberen
http://farm4.static.flickr.com/3057/2347132125_8148957114.jpg

Op m'n macbook
http://farm4.static.flickr.com/3168/2347962628_4dae09db65.jpg

PiP (Donkey Konga, Gamecube)
http://farm3.static.flickr.com/2085/2346106936_1670599f71.jpg?v=0

Calibreren met Spyder3
http://farm3.static.flickr.com/2085/2345928896_92e7ae8030.jpg?v=0

Kaartlezer aan de zijkant (zijn geen krasjes, is stof :X)
http://farm3.static.flickr.com/2343/2345927922_cfbc5de7bf.jpg?v=0

Aansluitingen achterkant
http://farm3.static.flickr.com/2244/2345099025_8222e315cd.jpg?v=0

Misschien ook wel leuk, vergelijking met mijn vorige setup 1.5 jaar geleden
http://farm1.static.flickr.com/73/186717274_47a767072c.jpg?v=0

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 35517 op 20-03-2008 16:45]

Heb net een dell verkoper gesproken. Volgens hem hebben ze geen zero dead pixel garantie. Er mogen maximaal 3 pixels dood zijn. Bij 4 krijg je een replacement.
Als de monitor niet bevalt, zijn de bezorgkosten en ophaalkosten voor mij. Het geldbedrag van de monitor krijg ik wel terug.
Dit doet mij toch wel weer even twijfelen. |:(
Ik las namelijk in het vorige deel dat zowel qsix als dell een zero dead pixel waranty hadden. Klopt dit dus niet?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuke foto's om even te bekijken, thanks :)

Anoniem: 133073

@Gangsteroo

Waar heb jij je scherm vandaan? En ondervond je geen problemen bij het eerste keer aansluiten op je Macbook?

• Anoniem: 35517
  • Niet online
Anoniem: 133073 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:01:
@Gangsteroo

Waar heb jij je scherm vandaan? En ondervond je geen problemen bij het eerste keer aansluiten op je Macbook?
Ik heb hem (samen met marcieking) bij Dell besteld en ondervond geen problemen, hij herkende hem meteen. Ik heb hem trouwens via DVI aangesloten ;)

Kan nu ook TV kijken via m'n 2408WFP, enige nadeel dat m'n "gewone" TV dan ook aan moet staan :p gaat via de SCART van de TV naar de A/V-reciever, en dan via een S-Video kabeltje naar de Dell. Kwaliteit is niet echt super, maar voor PiP is het echt perfect ;) Ben weleens aan het werk (voor mezelf) en dan staat de TV tegelijk aan, maar omdat m'n TV 90 graden (als je het van boven bekijkt) van m'n computerscherm staat, mis ik wel eens leuke/belangrijke stukjes. Dat behoort nu dus ook tot het verleden ;)

http://farm3.static.flickr.com/2333/2347378267_1fc2d5a88f.jpg?v=0

http://farm3.static.flickr.com/2040/2348224812_6a49f11014.jpg?v=0

• Zyphrax
Anoniem: 255272 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:12:
Heb net een dell verkoper gesproken. Volgens hem hebben ze geen zero dead pixel garantie. Er mogen maximaal 3 pixels dood zijn. Bij 4 krijg je een replacement.
Als de monitor niet bevalt, zijn de bezorgkosten en ophaalkosten voor mij. Het geldbedrag van de monitor krijg ik wel terug.
Ik las namelijk in het vorige deel dat zowel qsix als dell een zero dead pixel waranty hadden. Klopt dit dus niet?
Ik zou Dell dan met hun eigen website om de oren slaan (onderaan de pagina):
http://accessories.euro.d...l=nl&cs=nldhs1&sku=147256

De Premium-garantie voor flatpanels
Dell-monitoren zijn ontworpen en gebouwd volgens onze hoogste standaarden en bieden de kwaliteit en de betrouwbaarheid die u verwacht als u het Dell-logo ziet. Elke monitor is uitgebreid getest en wordt geleverd met een beperkte garantie van Dell3. Onze onafgebroken inzet voor kwaliteit en de tevredenheid van onze klanten hebben Dell ertoe aangezet een Premium-garantie voor flatpanels te bieden die garandeert dat monitoren uit de UltraSharp-reeks met een "zero bright pixel"-defect worden vervangen. Zelfs als er maar één defecte pixel wordt gevonden, is de gratis omruiling van de monitor gegarandeerd gedurende de periode van de beperkte garantie, zodat u erop kunt vertrouwen dat uw investering goed beschermd is.

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Topicstarter
Anoniem: 255272 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:12:
Het is S-PVA, dus voor zover ik weet is de kans op een dode of stuck pixel echt bijna nul. Ik heb er iig geen, terwijl ik daarin een pechvogel ben (vorige poging een 24" te halen: 4x stuck pixels)/

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 21:04
Zyphrax schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:05:
[...]

Ik zou Dell dan met hun eigen website om de oren slaan (onderaan de pagina):
http://accessories.euro.d...l=nl&cs=nldhs1&sku=147256

De Premium-garantie voor flatpanels
Dell-monitoren zijn ontworpen en gebouwd volgens onze hoogste standaarden en bieden de kwaliteit en de betrouwbaarheid die u verwacht als u het Dell-logo ziet. Elke monitor is uitgebreid getest en wordt geleverd met een beperkte garantie van Dell3. Onze onafgebroken inzet voor kwaliteit en de tevredenheid van onze klanten hebben Dell ertoe aangezet een Premium-garantie voor flatpanels te bieden die garandeert dat monitoren uit de UltraSharp-reeks met een "zero bright pixel"-defect worden vervangen. Zelfs als er maar één defecte pixel wordt gevonden, is de gratis omruiling van de monitor gegarandeerd gedurende de periode van de beperkte garantie, zodat u erop kunt vertrouwen dat uw investering goed beschermd is.
^^ Idd, en zover ik begrepen heb geldt dit bij Qsix voor de volle 5 jaar. iig bij hem, geen id of dat bij Dell zelf ook is.

En hoe zit het dan met terugsturen als je niet tevreden bent? Volgens die kwallebal betaalde ik dan alle verzendkosten. Iemand daar ervaring aka kennis over?

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-07-2020
Wat is het verschil tussen de 2408WFP en de E248WFP? Of lees ik de Dell site nu niet goed? ik zie de verschillen niet, behalve dat de E248WFP goedkoper is.

als ik het goed heb bevat de E248wfp een tn paneel ipv een spva scherm zoals de 2408wfp.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 255272 op 20-03-2008 23:05]

• Zyphrax
zneek schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:58:
Wat is het verschil tussen de 2408WFP en de E248WFP? Of lees ik de Dell site nu niet goed? ik zie de verschillen niet, behalve dat de E248WFP goedkoper is.
De E248WFP is een TN paneel, wat resulteert in fletsere kleuren, slechte (voornamelijk verticale) kijkhoek, een iets lagere respons tijd en waarschijnlijk minder input lag dan de 2408WFP.

TN panelen zijn goedkoper om te produceren dan S-PVA panelen.

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 17:42
Ik zit nog te twijfelen tussen deze en ene HP w2408h.

Het komt ook regelmatig voor dat ik een shootertje speel. Het is algemeen bekend dat een TN-paneel een lagere response tijd heeft wat met het spelen van een game zeker niet onbelangrijk is.

De prijs is voor beide monitoren gelijk :9

Echter wanneer ik een hd filmpje wil kijken lijkt me het contrast van de DELL weer stukken beter.

Keuzes...... O-)

draai je dual screen. een hp voor het gamen en de dell voor de filmpjes. :P
Let met de hp wel erop dat je geen tot weinig lichtinval mag hebben in verband met de weerkaatsing van het glossy scherm.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:35
Anoniem: 255272 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:56:
En hoe zit het dan met terugsturen als je niet tevreden bent? Volgens die kwallebal betaalde ik dan alle verzendkosten. Iemand daar ervaring aka kennis over?
de verzendkosten terug moet je waarschijnlijk zelf betalen ja denk ik, maar anders dan dat mogen er geen kosten aan zitten wettelijk gezien als je binnen 2 weken van je aankoop afziet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

De kosten voor het terugsturen bedragen 64 euro voor zover ik weet. En onder "terugsturen" moet je dan verstaan dat Dell iemand stuurt om het ding weer op te halen.
Zyphrax schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:37:
Is de 2007WFP juist scherper of de 2408WFP?
Ik vond in eerste instantie de 2007WFP iets scherper, maar na wat spelen met de settings heb ik dit teniet gedaan.

Wel heb ik ondervonden dat de 2408WFP meer inputlag heeft dan de 2007WFP, gevoelsmatig merkte ik het soms wel soms niet, na meting kwam ik uit op gemiddeld 35ms, maar hou in het achterhoofd dat in dit geval gevoel meer waard is dat harde meting. Ik heb er wat fototjes van gemaakt, die ga ik straks hier wel bij editen met een nog wat uitgebreidere mening. :)

[Voor 10% gewijzigd door Ultraman op 21-03-2008 12:46]

• jordi.c
Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:52:
draai je dual screen. een hp voor het gamen en de dell voor de filmpjes. :P
Let met de hp wel erop dat je geen tot weinig lichtinval mag hebben in verband met de weerkaatsing van het glossy scherm.
Haha leuke optie, helaas denkt mijn budget hier anders over

• TranceSetter
@Gansteroo, grappig om te zien dat je upgrade van een 930BF. Dat doe ik dus ook. Misschien voor erbij nog, maar ik moet al mijn tv en deze nieuwe monitor aansluiten.

• jordi.c
Hiero nog iemand die van een Samsung 930BF afkomt.

In het oudere deel zou iemand nog een input lag test in game mode doen, om te kijken of dat nog iets uit maakte.
Is dat al gelukt?

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 255272 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:04:
In het oudere deel zou iemand nog een input lag test in game mode doen, om te kijken of dat nog iets uit maakte.
Is dat al gelukt?
Dat was marcieking. En idd, ben ook wel benieuwd naar zijn bevindingen. En uiteraard ook Ultramans uiteindelijke mening (+ pics) :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• jordi.c
Het is jammer dat er niet eensgezind een uitspraak is of het wel of niet mogelijk is om fatsoenlijk te gamen op deze monitor.

Regelmatig speel ik FPS'ers (Crysis/CoD4) het zou voor mij onaanvaardbaar zijn als dit niet 'goed' speelbaar is op deze monitor.

• Bigs
  • Niet online
Woei.. vandaag m'n 2408WFP binnen gekregen. Helaas wel een beetje gemengde gevoelens.

Het is een mooi scherm, alleen moet ik volgens mij nu toch echt een calibratie tooltje gaan kopen. Ik krijg de kleuren onmogelijk zo neutraal als op het ingebouwde scherm van m'n Macbook Pro :(

Het kleurprofiel van de Dell CD helpt *iets*, maar de verzadiging is nog steeds veel te hoog. Met het scherm in 'sRGB' mode (en hetzelfde kleurenprofiel in OS X gekozen) is deze echter weer veel te laag.

Het scherm staat dus best mooi op m'n bureau, maar helaas ben ik nog niet helemaal tevreden.

Owja: ik zie met test plaatjes alleen in het hele donkere een klein beetje banding. Verder legt het scherm het met de huidige instellingen op de meeste tests nog af tegen het scherm van m'n Macbook Pro.. ik heb dus nog wat te doen ;)

Owja.. Rev A00

[edit]
Net even het kleurenprofiel van Gansteroo geprobeerd en dat lijkt de pijn iets te verzachten. Denk ik :)

[edit 2]
Met het profiel van Neographikal uit het vorige topic en het scherm gewoon in de desktop stand lijkt het bijna perfect :D De kleuren zijn nog wel een beetje fel, maar de tinten kloppen nu in ieder geval. Ook de 'black level' en 'white saturation' testen van lagom kloppen nu. Ik ben nu wel gelukkig met m'n schermpje 8)

[Voor 23% gewijzigd door Bigs op 21-03-2008 17:11]

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

jordi.c schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:22:
Het is jammer dat er niet eensgezind een uitspraak is of het wel of niet mogelijk is om fatsoenlijk te gamen op deze monitor.
Dat komt omdat een dergelijke uitspraak niet te maken valt.
Inputlag is een verschijnsel waar de één last van heeft en de ander totaal niet, tenzij het echt extreme waarden worden natuurlijk. Maar dusver is het een kwestie van aanvoelen.
Dat het "meetbaar" is zegt namelijk lang niet alles.
Regelmatig speel ik FPS'ers (Crysis/CoD4) het zou voor mij onaanvaardbaar zijn als dit niet 'goed' speelbaar is op deze monitor.
In Crysis ga je er niets tot nauwelijks iets van merken, daar is de game niet snel genoeg voor. Pas als je echt snelle shooters speelt met het liefst ook nog instagib/railgun modi dan ga je het mogelijk merken. Zelf merk ik in een goed potje Sauerbraten en Quake3 Railgun modus meer moeite heb met mikken. In UT2K4 Instagib merk ik er echter weer een stuk minder tot niets van.
Let wel dat ik geen professioneel gamer ben en dus dagelijks zit te instagibben, eerder een paar potjes in de week.

Om gelijk door te gaan naar de geschoten plaatjes waar ik de inputlag heb gemeten. Waarbij gebruik is gemaakt van Virtual Stopwatch Pro en een Canon PowerShot A700 op gewoon Auto modus. Verder zijn op de monitor alleen de settings van Brightness en de kleuren ietwat aangepast.
http://tweakers.net/ext/f/502LgvkxiCVLRA3cYwkeqvoT/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/8YPfDYGItGhtKn021nb75KBZ/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/oun5A0j9egywmosEJzcks0PR/thumb.jpg http://tweakers.net/ext/f/b57YuRxMQMaxlkTwRlDT4ySV/thumb.jpg
Even klikken voor de grotere versie.
Bij metingen met de CRT zijn (geschatte) waarden te zien van 35 ~ 60 ms, waarbij de overige foto's het gemiddelde tegen de ~50ms brengen.
Op de laatste foto is de vergelijking met de 2007WFP te zien, waarbij de strijd in het voordeel van de 2007WFP beslecht wordt met een verschil van ~35ms.
Inputlag is dus wel in enige mate aanwezig, of men hier hinder van ondervind is persoonlijk.
De harde metingen zijn meer voor de mensen die daar op kicken O-)
En ik heb hier geen geen verschil gemerkt tussen de gewone default modus en de zogenaamde Game modus, afgezien van het feit dat het naar mijn idee de kleuren vern**kte. Alleen had ik op het moment dat ik er aan dacht de meetopstelling alweer afgebroken. Gevoelsmatig maakte het voor mij en de eigenaar in ieder geval nauwelijks wat uit.

Verder kan ik alles keurig doen op de 2408WFP, naast standaard desktop gebruik kan ik er ook heerlijk Strategy, Race, (MMO)RPG en zelfs aardig wat FPS op spelen.
Helaas beschik ik niet over een colorimeter om de kleurtjes te calibreren en er verslag van tedoen, maar gelukkig zijn er hier anderen die daar wel tot in staat zijn. Wat ik er zo over kan zeggen is dat met wat afstellen de kleuren erg mooi te krijgen zijn, daar zul je je geen bult aan vallen.
Inmiddels staat het scherm weer bij de eigenaar, maar die zit 1 verdieping lager, dus mochten er nog interessante vraagstukken zijn dan kan daar vast wel even naar gekeken worden.

[Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 04-05-2008 02:55]

• jordi.c
Ultraman bedankt voor je mening te geven met onderbouwing _/-\o_ .

Ik ga me eraan wagen en als het me niet bevalt stuur ik hem linea recta terug naar DELL

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Topicstarter
Ik heb een user review geschreven, de link staat in de startpost. Daarin ook de resultaten van te inputlagtest.

_/-\o_ Bedankt marcieking. Review ziet er echt super uit. Daar heb je waarschijnlijk wel even werk aan gehad.

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

jordi.c schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:38:
Ultraman bedankt voor je mening te geven met onderbouwing _/-\o_ .

Ik ga me eraan wagen en als het me niet bevalt stuur ik hem linea recta terug naar DELL
Let wel op, als ik de Algemene Voorwaarden goed hebt begrepen, je dat geld (afaik 64 euro) kan gaan kosten.

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uitje schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:03:
Neographikal,

heb nog even een foto geplaatst van die groene vegen die ik ervaar (met name links onder).
Ziet het er bij jou ook zo uit?

http://www.flickr.com/photos/24858842@N04/2347396766/
Lijkt een beetje op wat ik ook zie, maar ik heb het niet echt een kleur erin zitten, het is gewoon wat donkerder aan de randen. Ik vermoed dat het met de huidige rivisie met elk scherm zo is, dus ik ga er nu nog geen werk van maken. Als er tzt een nieuwe revisie is, dan zie ik wel verder. Het is aanwezig, maar overleefbaar en er is afaik geen beter scherm op de markt te krijgen, tenzij je 2K neerlegt :)

[Voor 22% gewijzigd door neographikal op 21-03-2008 22:17]

Op zoek naar software/integratie-architect?

• jordi.c
Als je de aankoop nog niet gedaan had zou je dan gewacht hebben op een nieuwe revisie of is het niet zo storend?

• AVee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 19:11
Zyphrax schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:05:
[...]

Onze onafgebroken inzet voor kwaliteit en de tevredenheid van onze klanten hebben Dell ertoe aangezet een Premium-garantie voor flatpanels te bieden die garandeert dat monitoren uit de UltraSharp-reeks met een "zero bright pixel"-defect worden vervangen. Zelfs als er maar één defecte pixel wordt gevonden, is de gratis omruiling van de monitor gegarandeerd gedurende de periode van de beperkte garantie, zodat u erop kunt vertrouwen dat uw investering goed beschermd is.[/i]
Ik weet niet wat ze hier nou precies willen zeggen, en het lijkt er haast op dat ze hun best doen om onduidelijk te zijn. Je kunt natuurlijk verschillende soorten pixedefecten hebben in een tft, en een "bright-pixel-defect", lijkt mij een te slaan op een pixel die continue aan staat. Ik durf hier niet zondermeer uit af te leiden dat ze ook gratis omwisselen als je een pixel hebt die altijd zwart blijft.

• Anoniem: 4629
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het leek me wel leuk om eens een filmpje te maken om een idee te geven hoe het er uit ziet als er twee 30" Dell's naast elkaar staan. Links een 3007WFP, rechts een 3008WFP :)

Dual 30 Inch 100MB XviD. Eerst wat 720p video simultaan (geen clone), en daarna wat Google Earth.

Let even niet op het kleurverschil. Ik had de schermen maar een dagje zo staan en ik heb geen tijd gestoken in het gelijk trekken. Temeer daar ik het linkerscherm wilde laten staan zoals ie al was qua helderheid e.d.

• neographikal
  • Niet online
jordi.c schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:26:
Als je de aankoop nog niet gedaan had zou je dan gewacht hebben op een nieuwe revisie of is het niet zo storend?
Ik zie het, het is niet 100% optimaal, maar er valt goed mee te werken. Had ik het scherm er om laten staan? Nope, ik denk het niet, ik ken verder geen betere schermen, tenzij ik naar gruwelijk dure Eizo's ga kijken. Voor de rest bevalt het scherm ook top en is het probleem een stuk minder prominent dan mijn vorige optie (twee iMacs besteld en teruggestuurd wegens hetzelfde probleem in een veel ergere vorm).

Voorlopig laat ik het lekker zo: wanneer er een keer een nieuwe revisie uit komt en er zijn berichten dat het probleem gefixt is, dan ga ik eens bellen. Anders niet eens: 't is maar raden wat je terugkrijgt. :)

Anoniem: 27944

Ik heb het volgende probleem:

Ik zie dat er om veel letters op een witte of lichtgrijze (en ook op andere kleuren achtergrond zie ik het) achtergrond een rode zweem zit. De tussenliggende pixels zijn soms gewoon roodachtig als de letters dicht op elkaar staan.

Waar ligt dit aan en is dit op te lossen?? Kan me niet voorstellen dat dit op een 'topscherm' zo hoort te zijn :? Op andere schermen in ieder geval nooit last van gehad.
Scherpte staat trouwens gewoon op standaard, brightness op 0, contrast op 50.
Ik heb nu nog een Ati X1300 pro, verbonden via DVI.

• Uitje
neographikal schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:16:
[...]

Lijkt een beetje op wat ik ook zie, maar ik heb het niet echt een kleur erin zitten, het is gewoon wat donkerder aan de randen. Ik vermoed dat het met de huidige rivisie met elk scherm zo is, dus ik ga er nu nog geen werk van maken. Als er tzt een nieuwe revisie is, dan zie ik wel verder. Het is aanwezig, maar overleefbaar en er is afaik geen beter scherm op de markt te krijgen, tenzij je 2K neerlegt :)
Ik kon het niet laten en heb gisteren toch even contact opgenomen met DELL, om aan te geven dat ik niet helemaal tevreden ben met die groene vlekken. Er werd totaal geen punt van gemaakt en er is dan ook een nieuw scherm onderweg :) Ja ik weet dat het maar afwachten is of het dan beter zal zijn, maar ik wilde in ieder geval een poging wagen. Ik wordt als het goed is terug gebeld nadat ik het nieuwe scherm heb door dezelfde technische medewerker om te vragen of deze wel bevalt. Mocht dit niet het geval zijn dan zien we wel verder. Misschien wel leuk om te vermelden is dat deze medewerker, na het aanhoren van mijn klachten, direct begon over een nieuwe revisie welke deze problemen zou oplossen. Op de vraag of ik dan deze nieuwe revisie kon krijgen gaf hij het antwoord dat hij dat niet kon beïnvloeden.
Ik hou jullie op de hoogte

• neographikal
  • Niet online
Dat klinkt wel als een stuk ernstig goede service. Waar had jij hem besteld trouwens? Ik ben benieuwd of het verbetering brengt :)

• Uitje
neographikal schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 10:10:
Dat klinkt wel als een stuk ernstig goede service. Waar had jij hem besteld trouwens? Ik ben benieuwd of het verbetering brengt :)
Ik had hem gewoon besteld via de dell website.

• Bigs
  • Niet online
Anoniem: 27944 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:43:
Ik heb het volgende probleem:

Ik zie dat er om veel letters op een witte of lichtgrijze (en ook op andere kleuren achtergrond zie ik het) achtergrond een rode zweem zit. De tussenliggende pixels zijn soms gewoon roodachtig als de letters dicht op elkaar staan.

Waar ligt dit aan en is dit op te lossen?? Kan me niet voorstellen dat dit op een 'topscherm' zo hoort te zijn :? Op andere schermen in ieder geval nooit last van gehad.
Scherpte staat trouwens gewoon op standaard, brightness op 0, contrast op 50.
Ik heb nu nog een Ati X1300 pro, verbonden via DVI.
Ik had dat in het begin ook.. het is alsof je de kleuren van de sub-pixel anti-aliasing ziet (volgens mij gebruiks MS ClearType dat ook, Mac OS X iig wel). Na wat gespeel met instellingen (o.a. juiste kleurprofielen enzo) is het bij mij gelukkig weg.

Verder viel me vandaag in een keer iets op: Het contrast van dit scherm _/-\o_ . Ik zat net een widescreen filmpje te kijken en de balken boven en onder waren echt zwarter dan ik ooit gezien had op een LCD. Dat plaatst mijn mooie 1 jaar oude Sharp TV wel in een slecht daglicht :(

De dynamisch contrast feature is wmb dus echt niet nodig :) Gelukkig ook maar, want dat is echt een workaround voor de tekortkomingen van een paneel.

• Knightwolf
Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 05:22:
Het leek me wel leuk om eens een filmpje te maken om een idee te geven hoe het er uit ziet als er twee 30" Dell's naast elkaar staan. Links een 3007WFP, rechts een 3008WFP :)

Dual 30 Inch 100MB XviD. Eerst wat 720p video simultaan (geen clone), en daarna wat Google Earth.

Let even niet op het kleurverschil. Ik had de schermen maar een dagje zo staan en ik heb geen tijd gestoken in het gelijk trekken. Temeer daar ik het linkerscherm wilde laten staan zoals ie al was qua helderheid e.d.
Da's best een aso opstelling :P wel leuk overigens en het lijkt eerlijk gezegt helemaal niet groot.

Je hebt ook gelijk 30" aan de topictitel toegevoegd denk ik?

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Knightwolf schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 18:30:
Je hebt ook gelijk 30" aan de topictitel toegevoegd denk ik?
Nee, dat was ik. Iemand attendeerde me er op door middel van TR :)

Dubbel 30"... Damn... :9

Hier gaat overigens de 2408WFP weer terug naar Dell gestuurd worden.
Broertje is toch niet happy met de inputlag. Hij twijfelt ontzettend omdat hij het verder een mooi ding vind. Maar toen ik hem de vraag voorlegde van "Stel je kunt hem gratis terugsturen, zou je het dan doen?" was het antwoord een "ja", dus vond ik dat hij het niet kon maken door met een monitor van bijna 600 euro te gaan zitten met een twijfel gevoel. Dan maar de retourneerkosten betalen.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Maximus

There is no substitute

Na behoorlijk wat te lezen over zowel de 3007 als de 3008 wfp heb ik toch nog een vraag. Wanneer ik in de 3008 een PS3 aansluit via de Component aansluiting en zo de output op 1080p laat zetten in de PS3. Wordt dan het beeld automatisch geupscaled naar de volledige 30" resolutie van 2560 * 1600?

Dit heb ik nog nergens echt duidelijk terug gevonden.

Matthijs en Linde zijn lief!

@ultraman

Wat voor spellen speelt je broertje dan? Ik heb er ook maar 1 gekocht. Hopelijk dat ik met mijn race games op de x360 niet teveel hinder van de input lag ondervindt.

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 08:57
hoe zit het nu met de retourneerkosten?
bij dell zou je iets van 60 euro moeten betalen maar hoe zit dat bij Qsix?
ook voor garantie/problemen(pixelgarantie, nieuwe revisie die problemen oplost, banding, rode tint, inputlag enz) kan je dan gewoon een belletje geven en dan wordt de monitor opgehaald en de nieuwe revisie of replacement naar je opgestuurd? dat ook zonder kosten? en hoevaak kan je zoiets aanvragen?
ik zou graag een verzoek willen indienen om een vergelijking tussen Qsix en Dell te geven:
wat doen ze wel, wat doen ze niet, + met kosten ja of nee? (is de een beter als de ander en waarom? wat voor voor en nadelen zitten daaraan?)
Iemand hier die het weet? GRAAG:D

Weet iemand misschien die hier contact heeft gehad met dell wanneer de nieuwe revisie komt?(die alles 'zou' oplossen)

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 12:08
IGuardianI schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:10:
hoe zit het nu met de retourneerkosten?
bij dell zou je iets van 60 euro moeten betalen maar hoe zit dat bij Qsix?
ook voor garantie/problemen(pixelgarantie, nieuwe revisie die problemen oplost, banding, rode tint, inputlag enz) kan je dan gewoon een belletje geven en dan wordt de monitor opgehaald en de nieuwe revisie of replacement naar je opgestuurd? dat ook zonder kosten? en hoevaak kan je zoiets aanvragen?
ik zou graag een verzoek willen indienen om een vergelijking tussen Qsix en Dell te geven:
wat doen ze wel, wat doen ze niet, + met kosten ja of nee? (is de een beter als de ander en waarom? wat voor voor en nadelen zitten daaraan?)
Iemand hier die het weet? GRAAG:D

Weet iemand misschien die hier contact heeft gehad met dell wanneer de nieuwe revisie komt?(die alles 'zou' oplossen)
Qsix vraagt geen geld voor het omruilen van je scherm.

Verschil tussen Dell en Qsix is voornamelijk de pixel garantie, Qsix biedt zero deadpixel garantie, Dell komt pas langs bij 4 of meer dode pixels.

Tevens heeft Rob (van Qsix) aangegeven dat wanneer hij failliet mocht gaat, de garantie verder gaat via Dell, dus ook wat dat betreft zit je veilig bij Qsix.

Prijstechnisch scheelt het volgens mij niet veel meer.

Work hard & be brave.

Volgens een dell verkoper is inderdaad de grens 4 pixels. Volgens dell zijn website is het premium garantie met 0 dode pixels en mag je al bij 1 dode pixel je scherm om ruilen. Is dus wat onduidelijkheid over.
terugsturen kost inderdaad 60 euro. Maar ik neem aan als het om garantie gaat, dat zij de kosten wel betalen.

• IGuardianI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 08:57
maar hoevaak kan je dat dan doen? dat terugsturen als de monitor niet in orde is?
bijvoorbeeld ik heb deze monitor gekocht maar hij heeft een banding probleem.
ik ruil hem om, en zie dat het nog niet verbeterd is, dus ik wil hem nog een keer omruilen, totdat hij in orde is, kan dat dan? + wanneer je dus na bv 3 keer ruilen het nog niet verbeterd is, wat je 3 maanden heeft gekost, er een nieuwe revisie is uitgekomen, mag je hem dan nog een keer omruilen voor de nieuwe revisie? geldt dit dan ook voor de toekomstige revisies?

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Topicstarter
Maximus schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:15:
Na behoorlijk wat te lezen over zowel de 3007 als de 3008 wfp heb ik toch nog een vraag. Wanneer ik in de 3008 een PS3 aansluit via de Component aansluiting en zo de output op 1080p laat zetten in de PS3. Wordt dan het beeld automatisch geupscaled naar de volledige 30" resolutie van 2560 * 1600?

Dit heb ik nog nergens echt duidelijk terug gevonden.
Ik neem aan dat je, net als bij de 2408WFP kunt kiezen tussen 1:1, Aspect en Fill.

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Anoniem: 255272 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:49:
@ultraman

Wat voor spellen speelt je broertje dan? Ik heb er ook maar 1 gekocht. Hopelijk dat ik met mijn race games op de x360 niet teveel hinder van de input lag ondervindt.
Heb je Ultraman in "[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24",..." gelezen?
Fast-paced shooters is waar je kans hebt om het te merken.
Race, Strategy, (MMO)RPG is het scherm fantastisch en heb ik nergens last van.
Mijn broertje speelt zo nu en dan verschillende games, maar daar zit wel Sauerbraten bij en daar merkten we het allebei. Hij heeft dan ook lang getwijfeld, maar hij gaat toch terug.

• Knightwolf
IGuardianI schreef op zondag 23 maart 2008 @ 10:46:
maar hoevaak kan je dat dan doen? dat terugsturen als de monitor niet in orde is?
bijvoorbeeld ik heb deze monitor gekocht maar hij heeft een banding probleem.
ik ruil hem om, en zie dat het nog niet verbeterd is, dus ik wil hem nog een keer omruilen, totdat hij in orde is, kan dat dan? + wanneer je dus na bv 3 keer ruilen het nog niet verbeterd is, wat je 3 maanden heeft gekost, er een nieuwe revisie is uitgekomen, mag je hem dan nog een keer omruilen voor de nieuwe revisie? geldt dit dan ook voor de toekomstige revisies?
In hoeverre het voor nieuwe revisies geldt weet ik niet, maar bij Qsix kreeg ik iig te horen bij aankoop van die 3008 dat er Premium garantie op zit en ik hem net zo lang om mocht blijven ruilen tot het goed was.

Aangezien ik dezelfde dag van aankoop nog merkte dat de bovenste helft van het hele LCD-paneel niet vast zit in de behuizing en een kleine mm speling heeft heb ik Rob gemaild, de volgende ochtend al reactie van hem dat ze het scherm gaan omruilen, hij vroeg in die mail om het nummer dat er achterop staat, en nadat ik dat teruggemaild heb heb ik niks meer van hem gehoord. Da's nou een ruime week geleden...

Ik hoop toch dat dit alsnog snel opgelost kan worden...

[Voor 23% gewijzigd door Knightwolf op 23-03-2008 14:34]

Al een telefoontje naar Rob gepleegd? Vaak is de beller sneller

• Knightwolf
Ik belde eerst over vragen en afspraak om scherm te komen kijken, kom ik daar, weet hij niet meer wat er was afgesproken. Ofwel, moest juist mailen van hem ;) Maar kga dinsdag zeker even bellen als ik dan nog niks gehoord heb.

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 255272 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 15:29:
Al een telefoontje naar Rob gepleegd? Vaak is de beller sneller
Moah, je komt bij de receptie van een bedrijventerrein uit heb ik het gevoel. Die noteren je nummer en dan belt Rob je ergens aan het einde van de middag terug. Zo ging het tot nu toe bij mij tenminste. Prima op zich, maar met mail ben je net zo snel en daar antwoordt hij geregeld tot laat in de avond nog op :)

Waar ik alleen wat minder vrolijk van word is dat ik nog steeds geen factuur heb ontvangen na anderhalve week. Ik had van de week al gemaild waarop hij aangaf dat de boekhoudster donderdag voor hem aan het werk zou gaan, maar ik heb nog niks ontvangen. Nog maar eens gemaild...

• Zyphrax
neographikal schreef op zondag 23 maart 2008 @ 21:24:
[...]

Moah, je komt bij de receptie van een bedrijventerrein uit heb ik het gevoel. Die noteren je nummer en dan belt Rob je ergens aan het einde van de middag terug. Zo ging het tot nu toe bij mij tenminste. Prima op zich, maar met mail ben je net zo snel en daar antwoordt hij geregeld tot laat in de avond nog op :)

Waar ik alleen wat minder vrolijk van word is dat ik nog steeds geen factuur heb ontvangen na anderhalve week. Ik had van de week al gemaild waarop hij aangaf dat de boekhoudster donderdag voor hem aan het werk zou gaan, maar ik heb nog niks ontvangen. Nog maar eens gemaild...
Ik had mijn factuur al vrij snel na de aankoop via mail, van ene Lotte @ Qsix.
Dat komt niet toevallig in je spam ;)?

De 2408WFP is echt fantastisch. Je moet alleen even de kleuren afstemmen, rood moet een heel stuk naar beneden en scherpstelling niet hoger dan 50 ivm groenige letters.

[Voor 9% gewijzigd door Zyphrax op 23-03-2008 21:37]

Anoniem: 110340

ik heb afgelopen vrijdag, 21-maart, de 2408wfp besteld bij dell... en volgens de 'status van bestelling' is de geschatte leverdatum "10-april" ... is deze schatting van de leverdatum bij jullie aankopen bij dell accuraat geweest? of is 20 dagen normaal bij het leveren van zo'n scherm? of heeft het iets te maken met die geruchten van een nieuwe revisie?

Geen idee. Voordat ik bestelde stond er 5-7 werkdagen, afhankelijk van keuze van betaling. Dit vond ik ook een beetje onduidelijk want ik heb gekozen voor vooruitbetaling. Toen stond er dat ik de eerste werkdag een mail zou krijgen met ideal link en gegevens om het eventueel over te boeken. Een uur later kreeg ik een mail met gegevens om het over te boeken, geen ideal link. Heb het dus maar gewoon over gemaakt. Bij mij staat er nu dit

Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 11-4-2008

Hoeft dus niet dan pas te zijn.

• Uitje
Anoniem: 110340 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:23:
ik heb afgelopen vrijdag, 21-maart, de 2408wfp besteld bij dell... en volgens de 'status van bestelling' is de geschatte leverdatum "10-april" ... is deze schatting van de leverdatum bij jullie aankopen bij dell accuraat geweest? of is 20 dagen normaal bij het leveren van zo'n scherm? of heeft het iets te maken met die geruchten van een nieuwe revisie?
Ik had het scherm besteld op donderdag 13 maart. Geschatte levertijd stond toen bij mij op of voor 26 maart..... had het scherm vrijdag 14 maart in huis. Geschatte levertijd klopte bij mij dus helemaal niks van. Gewoon de status van je bestelling goed in de gaten houden en als er staat 'verzonden' dan kan je ook nog via de track and trace code van UPS weten waar je monitor zich op dat moment bevindt.

Uitje schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:54:
[...]

Ik had het scherm besteld op donderdag 13 maart. Geschatte levertijd stond toen bij mij op of voor 26 maart..... had het scherm vrijdag 14 maart in huis. Geschatte levertijd klopte bij mij dus helemaal niks van. Gewoon de status van je bestelling goed in de gaten houden en als er staat 'verzonden' dan kan je ook nog via de track and trace code van UPS weten waar je monitor zich op dat moment bevindt.
ah gelukkig, als ze altijd zo veel dagen aangeven, dan zal ik 'm ook wel snel binnenhebben.

• TranceSetter
Anoniem: 255272 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:53:
Geen idee. Voordat ik bestelde stond er 5-7 werkdagen, afhankelijk van keuze van betaling. Dit vond ik ook een beetje onduidelijk want ik heb gekozen voor vooruitbetaling. Toen stond er dat ik de eerste werkdag een mail zou krijgen met ideal link en gegevens om het eventueel over te boeken. Een uur later kreeg ik een mail met gegevens om het over te boeken, geen ideal link. Heb het dus maar gewoon over gemaakt. Bij mij staat er nu dit

Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 11-4-2008

Hoeft dus niet dan pas te zijn.
Ik heb hem donderdag besteld. Ook maar het geld overgemaakt, al zeiden ze dat ik een ideal link zou krijgen. Nou mooi niet dus he. Heb ook nog geen email gehad met verwachte lever/verzend-datum? Die heb jij wel? Ik heb er dus maar 1 gehad, en dat is die met de gegevens voor overboeken...

Hopelijk hoor ik morgen meer.

TranceSetter schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:30:
[...]

Ik heb hem donderdag besteld. Ook maar het geld overgemaakt, al zeiden ze dat ik een ideal link zou krijgen. Nou mooi niet dus he. Heb ook nog geen email gehad met verwachte lever/verzend-datum? Die heb jij wel? Ik heb er dus maar 1 gehad, en dat is die met de gegevens voor overboeken...

Hopelijk hoor ik morgen meer.
bij mij stond in de mail met gegevens voor overboeken, ook een link met 'status van bestelling', en daar moest je dan je 'Internet Receipt' nummer dat in de brief stond en begint met "NL..." invullen en je e-mail adres, en dan staat daar de levertijd verwachting.

• TranceSetter
Anoniem: 110340 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:36:
[...]

bij mij stond in de mail met gegevens voor overboeken, ook een link met 'status van bestelling', en daar moest je dan je 'Internet Receipt' nummer dat in de brief stond en begint met "NL..." invullen en je e-mail adres, en dan staat daar de levertijd verwachting.
Als ik dat doe, wat ik natuurlijk geprobeerd heb, dan staat er het volgende:

Uw order is getraceerd

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw keuze voor Dell.

Uw bestelling wordt op maat gemaakt in onze fabriek.

Omdat uw order op maat wordt gemaakt, kan het tot 10 werkdagen in beslag nemen om uw order te produceren en af te leveren.

Bestellingen van software en/of accessoires hebben een gemiddelde levertijd van 3-5 werkdagen. Indien een onderdeel een langere levertijd heeft, wordt u bij aankoop hierover bericht.

Niets van een verwachte leverdatum, behalve dan dat het bij accessoires (dus monitoren?) 3-5 werkdagen duurt. raar.

Als je inlogt, dan krijg ik te zien

Bestelling wordt verwerkt sinds 22-3-2008 Fase:1. Bestelling wordt verwerkt

Welke fase staat er bij jou dan aangeduid? Bij mij staat er namelijk helemaal dat verhaaltje niet. Ik denk dat het komt dat hij bij jou in dusverre al verwerkt is, dat het wachten is op de betaling. Als je die overgemaakt heb, neem ik aan dat ze die morgen wel zien en dat je dan meer info krijgt.

Afwachten is de enige oplossing. :P

• TranceSetter
Ik wacht zeker af. Maar ik heb nog niets van fases gezien :/
Als ik morgen niets heb gehoord, begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken denk ik :X

ik heb:

• TranceSetter
Ow, maar jij hebt een klantnummer? Die heb ik nog niet. Die zou ik bij de volgende mail moeten krijgen? Wazig hoor.

TranceSetter schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:55:
Ow, maar jij hebt een klantnummer? Die heb ik nog niet. Die zou ik bij de volgende mail moeten krijgen? Wazig hoor.
nou, in de mail stond nog geen klantnummer, en ik heb pas op zaterdag gekeken op die statuspagina. en ik had vrijdagavond al het geld overgemaakt, misschien dat bij jouw bank de overschrijving wat langer duurde, en het niet in dell's systeem stond voor 't weekend..

om je gegevens te zien, hoef je alleen je mailadres te geven en de order nummer. Dan kan je inloggen. Ik heb ook geen account, maar kan wel inloggen bij ze.
gaan Betaling lijkt mij vrij snel aangezien ze een bankrekening hebben en een girorekening.

edit: typo's

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 255272 op 25-03-2008 09:44]

• TranceSetter
Ik heb het via de Rabobank overgemaakt. Die zijn normaal toch redelijk snel. Maar maakt niet uit. Ik wacht geduldig af.

Als ik het goed begrijp krijg je daarna nog een email met klant- en ordernummer?

Anoniem: 27944

Bigs schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Ik had dat in het begin ook.. het is alsof je de kleuren van de sub-pixel anti-aliasing ziet (volgens mij gebruiks MS ClearType dat ook, Mac OS X iig wel). Na wat gespeel met instellingen (o.a. juiste kleurprofielen enzo) is het bij mij gelukkig weg.
Welke kleurinstellingen/profielen gebruik je dan als ik vragen mag?

TranceSetter schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:44:
Als ik het goed begrijp krijg je daarna nog een email met klant- en ordernummer?
nee, dat kwam bij mij in de webpage met 'Status van Bestelling' te staan ... maar ik had wel een 'internet receipt' nummer in de eerste mail staan zodat ik op die pagina kon inloggen.

• BasNation
Ik zit ook maar te wachten:

Orderdatum: 19 Maart 2008
Diezelfde avond geld overgemaakt.

Nog geen bevestiging van ontvangst

• Bigs
  • Niet online
Anoniem: 27944 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:21:
[...]

Welke kleurinstellingen/profielen gebruik je dan als ik vragen mag?
Ik gebruik nu het profiel van Neographickal uit het vorige deel, met de monitor gewoon op 'Desktop' en PC Gamma. Brightness, contrast en sharpness staan op 50%. De kleuren zijn nog steeds niet zo neutraal als die van m'n (6-bit!) MBP scherm, maar in ieder geval wel om aan te zien.

Let ook op dat je de goeie resolutie kiest, 1920x1200 en stel het scherm voor de zekerheid in op 1:1 pixel mapping in het Display settings menu.

• neographikal
  • Niet online
Besef dat veel schermen standaard te blauw afgesteld staan. Ik moest ook flink wennen toen ik voor het eerst mijn Spyder over de schermen heen haalde :)

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:55

CyberThug

Formatting C: 1%

neographikal schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:58:
Besef dat veel schermen standaard te blauw afgesteld staan. Ik moest ook flink wennen toen ik voor het eerst mijn Spyder over de schermen heen haalde :)
Heb je inmiddels ook een profiel met de brightness op 20% gemaakt? Zou jij eens kunnen laten zien hoe je je windows colormanagement ingesteld hebt?

• Bigs
  • Niet online
neographikal schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:58:
Hmm.. dat zou op zich best kunnen. Binnenkort kan ik een Spyder3 van iemand lenen, dus ik ben benieuwd :) Dan hoef ik alleen nog maar iemand te vinden om m'n TV te kalibreren.

• neographikal
  • Niet online
Die druk je ook gewoon op je tv? :P

Even nog een vraagje aan mensen die hem al hebben. Hoe lang duurde het met overboeken, voordag jullie de bevestiging kregen dat het geld ontvangen was?

• BasNation
Anoniem: 255272 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:55:
Even nog een vraagje aan mensen die hem al hebben. Hoe lang duurde het met overboeken, voordag jullie de bevestiging kregen dat het geld ontvangen was?
Nou bij mij duurt het dus al 6 dagen (donderdag t/m dinsdag), heb net even met Dell aan de lijn gehangen om te vragen of er iets mis was maar zij zeiden dat het betalingsverkeer van veel banken gedurende maarliefst 4 dagen stil stond door het hele paasgebeuren.

Ik snap er weinig van dat bank computers 4 dagen geen transacties kunnen doen vanwege goede vrijdag / 2e paasdag. Ze mogen wel een beetje met de tijd meegaan zeg.

• TranceSetter
Ik heb donderdagavond ook betaald. Zie bij optie 2 van de bestelling-status geen verwachte leverdatum enzo staan, behalve dat mijn order 'getraceerd' is. Wat dat ook mag betekenen.

Als het echt zo lang duurt, dan klopt er natuurlijk niets van hun systeem dat de lvertijd 3-5 dagen is. Enne, ik had nog gekozen voor iDeal, maar denk je dat ik daar ooit een link voor gekregen heb.

Betaal via de Rabobank op hun betaalrekeningnummer, dus niet naar het postbanknummer. Wacht nu dus 4 dagen.

Ik heb het van mijn postbank giro naar de hunne overgemaakt. Dat zou er in theorie ook meteen op moeten staan. Heb gisteren nog naar een andere postbank rekening overgemaakt en dat stond er zelfs gister al meteen op. Hebben zij daar soms een beetje achterstand ofzo.

• neographikal
  • Niet online
CyberThug schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:44:
[...]

Heb je inmiddels ook een profiel met de brightness op 20% gemaakt? Zou jij eens kunnen laten zien hoe je je windows colormanagement ingesteld hebt?
Op verzoek hier te vinden :)

• tw_eek
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-05 10:23
Anoniem: 255272 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:19:
Ik heb het van mijn postbank giro naar de hunne overgemaakt. Dat zou er in theorie ook meteen op moeten staan. Heb gisteren nog naar een andere postbank rekening overgemaakt en dat stond er zelfs gister al meteen op. Hebben zij daar soms een beetje achterstand ofzo.
Volgens mij is er geen achterstand maar komt het door de manier van betalen. Afgelopen donderdag heb ik een 2408 besteld en betaald met credit card. UPS stond gisteren helaas voor de dichte duur :'(

Anoniem: 256797

Ik volg deze topic nu al een tijdje maar ik kan deze vraag niet vinden hier,

Weet misschien iemand hoe het zit met revisie upgrades van de monitor kun je het terug sturen voor een nieuwe rev. of zit je aan de oudere vast.
Ik heb een offerte voor me liggen voor de 2408wfp nu weet ik dat er binnen en korte periode een nieuwere rev. uitkomt. Ik zou graag willen weten hoe dit zit.
Ik heb Dell ook al gebeldt hierover maar niemand weet hier een antwoord op.

Als iemand hier ervaring mee heeft zou ik het graag willen horen.

• Bigs
  • Niet online
Anoniem: 256797 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:48:
Ik volg deze topic nu al een tijdje maar ik kan deze vraag niet vinden hier,

Weet misschien iemand hoe het zit met revisie upgrades van de monitor kun je het terug sturen voor een nieuwe rev. of zit je aan de oudere vast.
Ik heb een offerte voor me liggen voor de 2408wfp nu weet ik dat er binnen en korte periode een nieuwere rev. uitkomt. Ik zou graag willen weten hoe dit zit.
Ik heb Dell ook al gebeldt hierover maar niemand weet hier een antwoord op.

Als iemand hier ervaring mee heeft zou ik het graag willen horen.
Als je geen problemen hebt met de revisie die je krijgt hoef je jezelf niet druk te maken hierom, toch :)

Als je wel aantoonbare problemen hebt, dan kun je hem waarschijnlijk onder garantie bij Dell omruilen.

Anoniem: 256797

Je hebt gelijk zo kan je het ook doen had er nog niet aangedacht 8)7

Nou ff snel de bestelling doorsturen en dan maar afwachten :*)

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:55

CyberThug

Formatting C: 1%

• TranceSetter
Ik heb zojuist een mail van dell ontvangen dat ze de betaling binnen hebben. Verwachte leverdatum staat op of voor 8-4-08. Geen 3-5 dagen dus, maar ze zijn er in ieder geval mee bezig.

Anoniem: 212243

Ik heb de 2408 eergisteren besteld en betaald met creditcard. Hij is vanmiddag al afgeleverd, ondanks de geplande leverdatum van 3-4-2008 :-)

• TranceSetter
Gefeliciteerd met je aankoop dan :-)

Stond hij gisteren al op verzonden dan? Misschien dat die van mij ook nog deze week komt, al tel ik daar natuurlijk niet op. Kan alleen maar meevallen ;)
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dingen die hier o.a. niet graag gezien worden:
- Vragen over de levertijd, daarvoor neem je gewoon contact op met de shop/verkoper.
- "Ik heb heb er een besteld, [hoop dat ik hem < dag > heb!]"
- "Ik ga < shop >/Dell eens mailen over < probleem/vraag >". Post dan zodra je mail terug hebt, dan is je post ook gelijk nuttig.
Bij het posten van emails: Gelieve geen persoonsgegevens van behandelend personeel te vermelden bij bijvoorbeeld het quoten van emails.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee