Toon posts:

[TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 37.116 views

• croje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09-2022
Anoniem: 125531 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:36:
hmm... heeft iemand nu al een rev.01 van onze 2408?!?!?!?
Die van mij komt als het goed is vrijdag... ik hou jullie op de hoogte :) Gewoon besteld bij dell.com overigens.
Ben wel benieuwd, ze claimen dus de inputlag 'gefixt' te hebben, maar dit blijft iets dat hoort bij S-PVA... Maar als het gereduceerd is van 60 naar 30 oid is dat al fijn. Helaas kan ik het niet testen als het zover is, geen CRT hier :)

[Voor 29% gewijzigd door croje op 24-04-2008 09:16]

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
croje schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:14:
Ben wel benieuwd, ze claimen dus de inputlag 'gefixt' te hebben
Hmm, heb je een bron? Mijne komt ook morgenochtend trouwens :)

Op zoek naar software/integratie-architect?

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-05 21:13

KarlMarX

Marx mag weer!

neographikal schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:56:
Ik gok het laatste, digitaal is digitaal, ik heb wel eens 9 gsm's op de meest cheapass analoge kabel gelegd om een ongelovige te bewijzen dat SPDIF er ook niet gevoelig voor was. Geen storinkje te bekennen :)
KarlMarX schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:22:
Het zit echt in de kabels. Ik heb weer zitten testen. Als ik de telefoon tegen de kabel aanhoud terwijl ik gebeld word, gaat het beeld trillen al een gek en slaat de monitor op tilt. Als ik dit bij de VGA kabel doet, gebeurd er niks.
Kwaliteit van de kabels maakt dus wel degelijk uit, in tegenstelling tot wat door velen hier beweerd wordt.

Ik heb nu dure (afhankelijk van welke (web)winkel tussen de 25 en 60 euro per stuk) Belkin HDMI-DVI kabels gekocht. En het probleem is praktisch weg. *O*
Uit zichzelf trilt het beeld helemaal niet meer. Alleen als ik een mobiel met een actief gesprek tegen de kabel aan houdt trilt het een piep klein beetje en ook maar heel kort. Als mijn mobiel gewoon onder mijn monitor ligt heb ik geen enkel probleem meer. Met mijn twee goedkope merkloze kabels trilt de boel dus de pan uit.

Het is gewoon duidelijk. De goedkope kabels hebben geen/minder goede afscherming dan de dure Belkin kabels en die afscherming is dus wel van belang.

Blijkbaar gebruiken de meesten hier de door Dell meegeleverde kabels en zijn die wel goed. Alleen levert Dell dus helaas geen HDMI-HDMI of HDMI-DVI kabels mee, dus zijn mijn monitoren nu 25 euro per stuk duurder geworden...

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 20:36

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Scipionyx schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:19:
Als niemand anders al bezig was met een nieuwe startpost dan wil ik het (morgenochtend) wel doen. :)
Hartstikke mooi van beiden!
Misschien een idee om onderling, inclusief huidige starter marcieking, even te overleggen wie de traditie voort zet. Mocht dat al geregeld zijn, hulde :)
Dan brei ik hier in de middag een eind aan.

[edit]
B0rk!
Hij stond er al: [TFT] Dell UltraSharp Serie (20,1", 24", 27", 30") - Deel 10

[Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 24-04-2008 10:09]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op, dingen die hier o.a. niet graag gezien worden:
- Vragen over de levertijd, daarvoor neem je gewoon contact op met de shop/verkoper.
- "Ik heb heb er een besteld, [hoop dat ik hem < dag > heb!]"
- "Ik ga < shop >/Dell eens mailen over < probleem/vraag >". Post dan zodra je mail terug hebt, dan is je post ook gelijk nuttig.
Bij het posten van emails: Gelieve geen persoonsgegevens van behandelend personeel te vermelden bij bijvoorbeeld het quoten van emails.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee