Anoniem: 125531 schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:41:
[...]
dat is goed... maar bij Dell hebben ze tegen me gezegd dat Rob nog steeds A00 revisies levert (omdat zijn voorraad eruit bestaat schijnbaar)... zo te zien klopt het... zeker omdat je een gloednieuw scherm hebt.... Bestel je bij Dell, dan krijg je sowieso altijd de nieuwste revisie...
Ik geloof er maar weinig van. Is makkelijk om te zeggen om zelf maar goed uit de verf te komen en hopende meer te verkopen/verdienen dan Qsix...
De 3008 die ik eerst had was een A00, bij Rob gehaald. De 3008 die ik hier nu heb staan na omruil is ook via Rob gegaan, en dat is een A01.
Verder zit het zo: de service en garantie gaat via Rob als je het bij hem aankaart, maar het omruilen komen ze vanuit Dell doen omdat Rob aan Dell doorgeeft waar ze een omruil geval hebben staan.
Precies

Anoniem: 125531 schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:44:
3008WFP is echter een zeer goed scherm en men zegt dat het vrijwel geen problemen kent: het is snel en geeft mooi beeld (Maar het is dan ook een S-IPS paneel)... 30 inch vind ik een beetje te groot en de prijs spreekt me ook niet zo aan...
Ik wil hierbij zeggen dat ik de feitelijke beeldkwaliteit van het S-PVA paneel in de 2707 beter vond ogen dan het S-IPS dat hier in de 3008 zit
Verder, te groot?? Te groot kan niet echt. Wacht maar tot je aan 2560x1600@ 30" gewend bent, dan wil je serieus niet meer anders!

JazzySOB schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 00:15:
Dat vond ik ook, daarom heb ik ook de 27" 2707 gekocht. Een mooie tussenmaat met een fijne resolutie. Die van de 3008 vind ik gewoon te hoog. Ook zou zwart niet zo zwart zijn maar meer grijs... Dus laag contrast? Wat dat betreft is de 2707 echt perfect, ook de kleuren sprongen er uit en waren een stuk beter dan m'n vorige scherm, de 2405
27" is idd een mooie fysieke tussenmaat, maar helaas hebben ze geen tussen-resolutie tussen 1920x1200 en 2560x1600

Een resolutie van 2240x1400 voor de 26-27-28" zou een gigantische verbetering in de totale monitor-markt zijn.
Maar wat bedoel je met grijs? Laag contrast? Dat heeft in ieder geval niets te maken met de fysieke grootte van 30", maar dat het een S-IPS paneel is. S-PVA / P-MVA is gewoonweg veel beter met zwartweergave dan welk ander paneeltype dan ook. Dus ook veel beter dan S-IPS. Een 30" S-IPS is net zo zwart als een 20" S-IPS.
De 3008 / S-IPS heeft wel merkbaar iets meer backlight bleeding dan een S-PVA paneel, maar kan echt niet zeggen dat zwart hier grijs is, zwart is zwart genoeg om het zwart te noemen

[Voor 56% gewijzigd door Knightwolf op 22-04-2008 03:32]