R U kidding me?Djaro schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:33:
[...]
whohoo.. stop stop stop ..
Je hebt een LAPTOP nodig met PMCIA aansluiting (daar moet de CAM in) om de update te kunnen uitvoeren!!!
En je moet de CLASSIC update kiezen .. daar zitten drivers bij voor win98/2000/xp ... om dat uit te kunnen voeren!!
En dan moet je idd wel de smartcard eruit halen
deze moet je hebben
http://devel.mascom.de:80...yptUpdate3_14_Classic.zip
ook worden de updates per satteliet verspreid.. PID 0546... maar dan moet je al iemand kennen met een schotel .. waar je even je CAM in kan stoppen ..
3.12 heeft inderdaad wat nieuwe bugs geintroduceerd.. dat zou playboy en veronica kunnen verklaren.. maar voor playboy kan je ook zelf geluid erbij maken .. (veel leuker)
en anders kom je maar even bij mij langs.. doe ik het wel(het updaten dan he.. niet de geluiden)

Guess not, maar dit is wel erg archaisch.
Gelukkig HEB ik een laptop met PMCIA aansluiting.
Hoe gaat dat verder in zijn werking dan? Wordt de kaart gewoon herkend en kan ik dan die update uitvoeren of moet ik ook die CI-tool enzo installeren?
Ik ga er maar even vanuit dat alleen die update draaien voldoende zal zijn.
Ik kan er nog steeds niet over uit

Wist dat het nog in de kinderschoenen stond, maar tis dat ik een beetje rommelen aan het systeem wel leuk vind maar anders... tssss.
Wie heeft het hier trouwens over geluiden? Krijg juist geen beeld. Dat het de playmate vd maand is kan ik zelf ook wel zien

En anders vraag ik het wel aan die veronica waar je het de hele tijd over hebt.