Djaro schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:00:
[...]
komt allemaal goed.. RC1 komt eraan .. verrrrrrrrrrrrrrrrry soon ..
RC1 , is mediaportal, tvserver, client in 1 setup.. waar verschillende combinaties voor setup te kiezen zijn ..
Ik las het op het forum inderdaad, en ben erg benieuwd

PowerDVD 8 (Navigator) word ook ondersteund zag ik in mijn topic
Al enige indicatie van release date???
'k zit nog wel met een vraag waar ik op het forum nog geen antwoord op heb gehad, maar misschien weet jij of dat een mogelijkheid is.
Ik werk met een Single Seat setup van MP en ik heb op mijn HDD's verschillende mappen gemaakt voor mijn films:
Disney DVD
HDDVD/BLURAY Rips
HDDVD/BLURAY
XVID
etc.
Verder heeft elke film een eigen mapje binnen deze directories.
Om dit geordend weer te geven in MP heb ik gekoezen voor 'gedeelde bestanden' alleen loop ik dan tegen het probleem aan dat de 'watched' status van een film niet te zien is op de map zelf, maar alleen op de files zelf (die worden wel blauw). Kies ik voor Title als weergave, dan knalt hij alle films uit alle geselecteerde folders in 1 lijst en heb ik dus alles door elkaar staan wat ik dus niet wil
Is er een mogelijkheid om de indeling van de mappen te behouden in de weergave binnen MP (dus een soort ROOT creeren) en daar vervolgens alle films in te hebben staan die als Title weergegeven worden (want dan is die wel blauw en zie ik dus wel de watched status zonder dat ik het mapje van de film hoef te openen of IMDB info moet opvragen).
Ik wil dus een paar hoofdmappen met daarin alle mapjes met films:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Disney DVDs
Film 1
Film 2
Film 3
XVID
XVID 1
XVID 2
XVID 3
HDDVD/BLURAY
Film 1
Film 2
Film 3
etc. |
'k ben erg benieuwd want dat is 1 van de laatste dingen die ik gewoon niet voor elkaar krijg
En voor mensen die problemen hebben/hadden met sommige zenders die vastliepen en/of geen geluid gaven (zoals bij mij Discovery Science, Animal Planet & Discovery Civilization):
Naast het selecteren van DScaler Audio Filter bij Audio codec kan je hier ook kiezen voor de PowerDVD Audio Codec.
[Voor 8% gewijzigd door -Leon- op 14-04-2008 17:34]