Ik heb de problemen zelf niet meer hoor

Gaf alleen even aan hoe vervelend het soms kan zijn.
Als je in tool X filter Y selecteerd moet wat mij betreft niet ineens filter Z gebruikt worden.
D-e-n
Maar begrijp ik dat je die PVR echt aan de gang hebt gekregen in MP? Of oriënteer je je er alleen maar op? In het eerste geval hoor ik graag hoe dat in zijn werk gaat

Sorry had je post even gemist.
Ik heb nu inderdaad de Hauppauge HD PVR werkend met Ziggo.
Humax 5000C als decoder <--Component--> Hauppauge HD PVR <-- USB --> Mediacenter
Nadelen zijn gemis van EPG en het niet zomaar kunnen wisselen van kanalen, echter zijn beide op te lossen.
- Ondersteund tot 1080i. Beeld is loeischerp.
hardware encode on the fly naar H264.
- Ondersteund SPDIF (Alhoewel nog tricky..maar het werkt nu in ieder geval)
- Kanalen wisselen van de STB doe ik met een USB UIRT. Ik heb de kanalen gemapped in TV Server via de TV3 Blaster Plugin en IR Server Suite.
- EPG haal ik nu van TVGids.nl, en er zijn legio andere mogelijkheden.
Heb er daarnaast nog 2 analoge tuners in en denk er over na om nog een HP HDPVR en Humax combo toe te voegen. Zou dan totaal 4 tuners hebben.
Ik heb voor dit pad gekozen omdat ik weet dat dit nog kan werken als Ziggo en consorten besluiten niet gecertificeerde decoders zoals de FloppyDTV te weren. Ik geloof niet dat ze ze helemaal zullen weren maar denk wel dat ze uiteindelijk kanalen zoals de HD TV kanalen naar 576i knijpen e.d.
[
Voor 102% gewijzigd door
Max|Burn op 29-06-2009 21:22
]