Dit heb ik ook een keer gehad, bij mij was het een lekke brandstofpomp (golf VI).
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe 308 sw , darkblue, diesel, blue lease executive pack. Mijn ervaringen tot dusver:
+ Soepele motor, fijner dan de 1.2 (110pk) uit de vw golf.
+ Prima versnellingsbak
+ Goede stoelen
+ Veel zicht, spiegels dekken alles af
- trage, domme navigatie unit. Onlogische routes, geen accurate file-informatie. Bijna alle functies (radio, airco, navi) gaan via deze unit, dus dat is niet geweldig.
- de positieve van de navi unit kan beter. Vrij laag en ver weg van t stuur. Omdat je m overal voor gebruikt kijk je hierdoor steeds weg van de weg
- achterasvering wel erg slap, bij accelereren voel je de achterkant helemaal inzakken.
- gehele wegligging is 'frans' soepel, dat is wel wennen t.o.v. een vw golf 6.
- standaard speakers schijnen ondermaats te zijn, ik heb daarom een sound upgrade gedaan als accesoire.
Omdat de motor zo fijn spint en de stoelen prima zijn ben ik al bij al wel tevreden, maar weet dus wel waar je aan begint
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different