Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:24:
Kunnen mensen is een keer stoppen met dat oeverloze gejank over het importeren van spellen? Het verneukt het hele topic man :{
idd maak ff een paypal topic aan in stuffis generalis oid!

zie nu zelfs iemand die zijn saldo/transactie gegevens hier gaat zitten copy/pasten.... koop dan bij de mediamarkt ipv dat gehannes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Kunnen mensen is een keer stoppen met dat oeverloze gejank over het importeren van spellen? Het verneukt het hele topic man :{
Miscchien zou het afgesplitst kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
ymmv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:59:
[...]
Dat is argument wat je alleen hoort van Xbox 360-bezitters die kijken naar de meerwaarde van een PS3 vergeleken met de console die ze al hebben. Als je nog geen PS3 of 360 hebt, blijft daar niks van over.

Ik ben trouwens een Xbox 360-bezitter maar ik koop tegenwoordig alle multiplatformgames op de PS3. Op de 360 koop ik nu alleen nog de "exclusives" en dan hou je ook niet zoveel meer over.
Ieder zichzelf respecterende gamer had natuurlijk al een xbox 360 voor de tijd dat de PS3 op de makrt kwam, omdat dit destijds de enige nextgen console was. Dus dit gaat voor velen op.

Ik constateer alleen dat de meerwaarde voor een PS3 eigenlijk minimaal is als je al een 360 hebt. Ik probeer het nuchter te bekijken zonder fanboy toestanden.

Ik baal dus een beetje van de weinige goede PS3 exclusives. Ook vind ik jammer dat bluray discs nog steeds zo gering in aantal zijn en zo duur. Ik kan alleen maar hopen dat 2008 het jaar van de PS3 wordt, met veel nieuwe goede games en bluray discs die in aantal toenemen en in prijs dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

mwa, ik wil wel weten wanneer er een leuke aanbieding is via een webshop, vooral aangezien alles op zo'n beetje elke ps3 draait. Dus van mij mag het doorgaan, maar elke stap melden van je 3BM bestelling o.i.d. is wel hinderlijk.

p.s. Schelden hoort ook niet thuis in het ps3 topic ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:56:
[...]

mwa, ik wil wel weten wanneer er een leuke aanbieding is via een webshop, vooral aangezien alles op zo'n beetje elke ps3 draait.
www.budgetgaming.nl

laters! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:52:
[...]

Ik constateer alleen dat de meerwaarde voor een PS3 eigenlijk minimaal is als je al een 360 hebt. Ik probeer het nuchter te bekijken zonder fanboy toestanden.
minimaal? naaahhhh....

- standaard hdmi
- standaard wifi
- standaard bluray
- standaard gratis online services
- ps3 eye
- singstar
- buzz

vergeet niet - dit zijn opties die de massa enorm aanspreken.

dan noem ik nog niet eens de overige games van 2008 en eventuele verdere prijsverlagingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dat zijn geen importprijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:07:
[...]
Dat zijn geen importprijzen

klopt, die kan je via deze link vinden:

http://search.ebay.nl/

forget about it.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:22:
[...]

Paypal schiet het even voor, om het daarna automatisch van je bankrekening te incasseren.

Je post ziet er uit als een sinterklaasgedicht, maar het rijmt niet. M.a.w. wees wat zuiniger met je enters. Dit leest voor geen meter.
Excuses voor de rotzooi..
Toch bedankt voor het antwoord.

was speciaal gedichtje voor jou, nog voor sinterklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:52:
[...]

Ieder zichzelf respecterende gamer had natuurlijk al een xbox 360 voor de tijd dat de PS3 op de makrt kwam, omdat dit destijds de enige nextgen console was. Dus dit gaat voor velen op.
Gezien de verkoopcijfers van de X360 ten tijde van de PS3 release, zijn er niet veel zichzelf respecterende gamers. Het aantal zichzelf beheersende gamers is blijkbaar groter, en die wachten op een kwaliteits product zoals de PS3.
Dat hangt er natuurlijk ook vanaf of de 'grote' exclusives die momenteel uit zijn voor de X360, jou aanspreken. Je komt dan toch automatisch een beetje op titels zoals Gears of War, Bioshock en Halo 3. Wanneer deze shooters jou niet aanspreken, heb je niets.
Ik baal dus een beetje van de weinige goede PS3 exclusives. Ook vind ik jammer dat bluray discs nog steeds zo gering in aantal zijn en zo duur. Ik kan alleen maar hopen dat 2008 het jaar van de PS3 wordt, met veel nieuwe goede games en bluray discs die in aantal toenemen en in prijs dalen.
Er komen binnenkort genoeg exclusives uit voor de PS3, en gelukkig in meer genres dan alleen FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:59
voor de mensen die devil may cry 4 willen hebben voor de ps3, bij de gameshop (den haag) is hij 50 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Denko schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:56:
[...]

mwa, ik wil wel weten wanneer er een leuke aanbieding is via een webshop, vooral aangezien alles op zo'n beetje elke ps3 draait. Dus van mij mag het doorgaan, maar elke stap melden van je 3BM bestelling o.i.d. is wel hinderlijk.

p.s. Schelden hoort ook niet thuis in het ps3 topic ;)
Het hebben over een goede aanbieding is heel iets anders dan de 400e keer de vraag langs zien komen hoe lang het duurt voordat een import spel binnen is. Open dan een import topic of iets dergelijks. Er komen nu ook hele transacties langs.

Overigens scheld ik nergens. Ik zeg alleen maar dat het topic verneukt wordt doordat mensen er over blijven zaniken.

schel·den (onovergankelijk werkwoord; schold, heeft gescholden)
1 krenkende of beledigende woorden uitspreken op heftige of ruwe toon

Ik beledig niemand door te zeggen wat ik gezegd heb dus is het geen schelden :P

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:26:
[...]

Gezien de verkoopcijfers van de X360 ten tijde van de PS3 release, zijn er niet veel zichzelf respecterende gamers. Het aantal zichzelf beheersende gamers is blijkbaar groter, en die wachten op een kwaliteits product zoals de PS3.

[...]

Dat hangt er natuurlijk ook vanaf of de 'grote' exclusives die momenteel uit zijn voor de X360, jou aanspreken. Je komt dan toch automatisch een beetje op titels zoals Gears of War, Bioshock en Halo 3. Wanneer deze shooters jou niet aanspreken, heb je niets.

[...]

Er komen binnenkort genoeg exclusives uit voor de PS3, en gelukkig in meer genres dan alleen FPS :)
Ik kan me hierzelf ook prima in vinden.
Ik heb maar heel even overwogen een 360 te halen maar toch vanaf gezien en ik kon toen mijn geduld bewaren.
Paar vrienden hadden wel direct een launch 360 maar was niet echt onder de indruk. Ik snap daarom ook niet waarom er wordt bijgehaald dat als je een zichzelf respecterende gamer bent je de 360 zou moeten hebben gehaald. Misschien heb ik daarom juist wel gewacht ;)
Ben mijn hele leven al gamer van gameboy tot sega genesis tot superninteno en dreamcast enz.

En ik ben ook heel blij dat ik heb gewacht.
Het jaar van de PS3 begint nu eindelijk :)
Paxlie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:32:
[...]

Het hebben over een goede aanbieding is heel iets anders dan de 400e keer de vraag langs zien komen hoe lang het duurt voordat een import spel binnen is. Open dan een import topic of iets dergelijks. Er komen nu ook hele transacties langs.

Overigens scheld ik nergens. Ik zeg alleen maar dat het topic verneukt wordt doordat mensen er over blijven zaniken.

schel·den (onovergankelijk werkwoord; schold, heeft gescholden)
1 krenkende of beledigende woorden uitspreken op heftige of ruwe toon

Ik beledig niemand door te zeggen wat ik gezegd heb dus is het geen schelden :P
Ik ben het helemaal met je eens hoor wat betreft dat import gedoe.
Het ging blijkbaar over mijn post.
het is de 1e keer dat ik zoiets doe als dit, ik wou gewoon even bevestiging en kijken of het goed ging inplaats van dat ik iets vergeet en daardoor wekenlang wacht op niets.
Het was het makkelijkste om dit te laten controleren in dit topic in plaats van weer heel GoT langs te zoeken naar een topic die er enigzins iets mee te maken heeft, en dit topic leeft meer dus sneller antwoord. Hoop dat je je daar ook een beetje in kan vinden.

Zal er verder over ophouden..

Overigens reageer ik vaak ontopic over nieuwe games of whatever en dat wordt dan ook gelijk onder gesneeuwt door die suffe discussies over kabels, resoluties, importeren en wachten op games/controllers enzo.

Maar goed, game on man!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Gran turismo replies wat lastig te vinden, ik ga m zowieso halen maar had de vraag of ik ook weer fijne wallpapers zou kunnen maken met een 'foto modus', iemand hier een idee of dat ook weer het geval is ? Of mag ik alleen 'geilen' op de beelden die op mn TV verschijnen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
ymmv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:59:
[...]

Dat is argument wat je alleen hoort van Xbox 360-bezitters die kijken naar de meerwaarde van een PS3 vergeleken met de console die ze al hebben. Als je nog geen PS3 of 360 hebt, blijft daar niks van over.

Ik ben trouwens een Xbox 360-bezitter maar ik koop tegenwoordig alle multiplatformgames op de PS3. Op de 360 koop ik nu alleen nog de "exclusives" en dan hou je ook niet zoveel meer over.
Puur uit interesse, waarom koop je multiplatform titels eingelijk op de PS3? Eigenlijk bijna alle multiplatform games tot nu blijken gelijkwaardig of mooier te zijn op de 360. Tel daarbij op de achievements en dan lijkt het me een duidelijke zaak. Enige reden die ik kan bedenken is het geluid wat de drive maakt?
Dit is namelijk de reden dat ik nog geen PS3 heb. Aangezien ik alle multiplatform games zou kopen op de 360 hou je nog veel minder over ;)

Verder snap ik oprecht niet dat mensen niet onder de indruk zijn van de games op de 360 maar wel op de PS3. Ik volg het wereldje bijhoorlijk fanatiek en heb verder alle consoles vanaf de N64 en zie toch echt een wereld van verschil tussen het aantal goede exlusives op de beide consoles. Misschien dat het in de toekomst gaat veranderen (de PS3 heeft potentieel meer toppers komend jaar) maar het verschil is nu echt groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik kan me voorstellen dat je multiplatformers voor de PS3 haalt omdat je geen zin hebt om je Live! abonnement aan te houden.

Verder heb ik totaal niet het idee dat ik behalve Bioshock en Gears ook maar iets gemist heb door geen 360 te hebben. En die games zijn evt. nog wel op de PC te spelen. Daarbij heb ik zelf de policy om maar één console neer te zetten. Behalve de aanschaf moet je dan per console accessoires aan gaan schaffen. Dan is de PS3 met het breedste gamesaanbod (nu en in de toekomst). Van casual tot hardcore, waar het bij de andere consoles toch eerder of casual is of hardcore.

Overigens staat er een multiplayer demo van Lost Planet in de Japanse store.

edit2: Enige game die ik echt mis is AC6. Al hoop ik dat die ooit zijn weg vindt naar de PS3.

[ Voor 46% gewijzigd door Shiver23 op 07-02-2008 12:24 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke demos komen vandaag in de psn store?

en hoe laat meestal?

ik heb net gekeken maar zag nog niks nieuws

mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DCFreak schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:26:
[...]Dat hangt er natuurlijk ook vanaf of de 'grote' exclusives die momenteel uit zijn voor de X360, jou aanspreken. Je komt dan toch automatisch een beetje op titels zoals Gears of War, Bioshock en Halo 3. Wanneer deze shooters jou niet aanspreken, heb je niets.
Mass Effect, PGR4, Lost Oddysee, Virtua Fighter 5 Online, Forza 2, Blue Dragon, Rez HD, Ace Combat 6, Eternal Sonata en laten we niet vergeten games als Crackdown, Saints Row etc. etc. die nu zo'n 25,- kosten. Mijn vriendin zit nog altijd zwaar aan de Viva Pinata en heeft Kameo kapot gespeeld. En inderdaad, ook games als Halo 3, Gears of War (fps :? ) en Bioshock

Dat de PS3 titels jou meer aanspreken is natuurlijk prima, maar wat je daar zegt klopt niet echt :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 07-02-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:12:
welke demos komen vandaag in de psn store?

en hoe laat meestal?

mijn dank _/-\o_
Meestal pas 's avonds, maar dan zijn er ook wel eens problemen met de store dus ik zie het vrijdag altijd wel.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:26:
[...]

Meestal pas 's avonds, maar dan zijn er ook wel eens problemen met de store dus ik zie het vrijdag altijd wel.... ;)
oke bedankt
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb mijn 360 een aantal jaar geleden gekocht, puur omdat ik next-gen games wilde kunnen spelen en de PS3 er nog lang niet was. Ik heb me er goed mee vermaakt, maar de laatste tijd staat ie echt nooit meer aan. Het laatste spel dat ik erop gespeeld is Halo3. Nu is er eigenlijk nog maar 1 game die ik echt wil spelen op de 360 en dat is Alan Wake. De multi-platform titels koop ik op de PS3, omdat ik daar gewoon liever op speel en geen abonnementskosten heb

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:15:
[...]

Mass Effect, PGR4, Lost Oddysee, Virtua Fighter 5 Online, Forza 2, Blue Dragon, Rez HD, Ace Combat 6, Eternal Sonata en laten we niet vergeten games als Crackdown, Saints Row etc. etc. die nu zo'n 25,- kosten. Mijn vriendin zit nog altijd zwaar aan de Viva Pinata en heeft Kameo kapot gespeeld. En inderdaad, ook games als Halo 3, Gears of War (fps :? ) en Bioshock

Dat de PS3 titels jou meer aanspreken is natuurlijk prima, maar wat je daar zegt klopt niet echt :)
Ik zelf heb ook de policy maar 1 console te willen wegens bovenstaande reden van (dacht ik) Shiver.
Ook de hierboven genoemde spellen zit er geen 1 bij die ik zou halen als ik een 360 had, tja eerlijk is eerlijk, saints row is vind ik nog wel een spel die ik zou willen hebben, maar is al redelijk gedateerd en gta4 komt ook binnen kort dus.

Gears of War vind ik nog steeds een heel goed spel (wel kort) en heb deze ook helemaal met een maat uitgespeeld (2x) via co-op. BioShock heb ik ook van genoten (kijken, spelen niet).
Dus ik deel wel ongeveer Shiver zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

SToRM666 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:44:
Ik heb mijn 360 een aantal jaar geleden gekocht, puur omdat ik next-gen games wilde kunnen spelen en de PS3 er nog lang niet was. Ik heb me er goed mee vermaakt, maar de laatste tijd staat ie echt nooit meer aan. Het laatste spel dat ik erop gespeeld is Halo3. Nu is er eigenlijk nog maar 1 game die ik echt wil spelen op de 360 en dat is Alan Wake. De multi-platform titels koop ik op de PS3, omdat ik daar gewoon liever op speel en geen abonnementskosten heb
Als je Halo 3 hebt gespeeld, dan is dat nog redelijk recent. Maar daar heb je helemaal niet on-line mee gespeeld? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je daar toch al een Live abo voor hebt, dat het dan al niet uitmaakt of je PS3 geen abo nodig heeft, omdat je die kosten dus toch al kwijt bent.
Maar waarom speel je dan 'gewoon liever' op de PS3? Sony-trouw? Lekkerder gevoel bij het idee dat het op een PS3 wordt afgespeeld? Controller-gevoel? Kan me er weinig bij voorstellen...
PWM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:15:
[...]

Yup, zo dadelijk krijg je dan weer een persoon die vraagt waarom dit weer in het PS3 topic moet en dat ze dat ook nooit doen in het 360 topic...zucht (going circles here)...
Anyhoe DCFreak heeft duidelijk weinig opgelet op het aanbod bij de 360. Prima verder als het je niet interesseert, maar verkeerde informatie geven klopt natuurlijk ook niet, zeg dan dat je het gewoon niet weet.

Ik ben trouwens nog steeds benieuwd waarom 'ymmv' zijn multiplatformers voor de PS3 koopt als dat in veel gevallen duidelijk niet de beste versie is. Waarschijnlijk ook weer een gevoelskwestie.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Shiver23 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:08:
Ik kan me voorstellen dat je multiplatformers voor de PS3 haalt omdat je geen zin hebt om je Live! abonnement aan te houden.

Verder heb ik totaal niet het idee dat ik behalve Bioshock en Gears ook maar iets gemist heb door geen 360 te hebben. En die games zijn evt. nog wel op de PC te spelen. Daarbij heb ik zelf de policy om maar één console neer te zetten. Behalve de aanschaf moet je dan per console accessoires aan gaan schaffen. Dan is de PS3 met het breedste gamesaanbod (nu en in de toekomst). Van casual tot hardcore, waar het bij de andere consoles toch eerder of casual is of hardcore.

Overigens staat er een multiplayer demo van Lost Planet in de Japanse store.

edit2: Enige game die ik echt mis is AC6. Al hoop ik dat die ooit zijn weg vindt naar de PS3.
Dat iemand van live af wilt vind ik idd een valide reden.

Maar wat ik nu niet snap als 360 bezitter: Je zegt dat de PS3 NU (en in de toekomst) het breedste gameaanbod heeft. Hoe kun je dat nu zeggen terwijl de PS3 echt maar een fractie van de exclusives heeft dan op de 360 te vinden is? Ga alle genre's maar eens naast elkaar leggen, en je zult zien dat de 360 meer EN betere (als in hogere cijfers) games heeft op elk vlak behalve platformes (R&C op eenzame hoogte). Ik wil hier niet de fanboy uithangen, maar zeggen dat de PS3 een breder spelaanbod heeft en in één adem alle goede 360 titels op 2 na als niet interessant afstempelen is hetzelfde als dat ik zeg dat de 360 betrouwbaarder is dan de PS3.

Nu moet ik zeggen dat als ik nu nog geen console had ik ook voor de PS3 had gekozen (goede toekomst, blu-ray), maar dat neemt niet weg dat de gamecollectie op de 360 verreweg het meest divers is met de meeste toptitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:04:
[...]

Verder snap ik oprecht niet dat mensen niet onder de indruk zijn van de games op de 360 maar wel op de PS3. Ik volg het wereldje bijhoorlijk fanatiek en heb verder alle consoles vanaf de N64 en zie toch echt een wereld van verschil tussen het aantal goede exlusives op de beide consoles. Misschien dat het in de toekomst gaat veranderen (de PS3 heeft potentieel meer toppers komend jaar) maar het verschil is nu echt groot
Ik denk dat je (net als ik) een stukje objectiviteit probeert te vinden, waar dat heel schaars is. Er zitten in dit topic nu eenmaal een aantal fanatiekelingen die per definitie alles wat met MS ba-ad vinden en alles van Sony hallelujah.
Ik probeer ook een beetje uit te zoeken waar de PS3 meerwaarde levert, maar het enige waar je op stuit zijn de meningen dat het 'nou eenmaal fijner speelt', of kleine pluspunten worden bizar uitvergroot (wifi gratis: nou en, ik heb het al gekocht, rumoerige drive; gisteren _nog_ eens kritisch geluisterd, het valt wel mee, abo Live; ik koop voor 40 EUR een 13 maanden abo, hell WoW is duurder), of je komt als feit gestelde onjuistheden tegen (er zou geen ander genre dan de shooter zijn op de 360).
Misschien een idee om een aparte topic te openen die voor multiconsole eigenaren (of toekomstige) is en waar posters eerlijk over voor en nadelen kunnen zijn van alle systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Ik moet weer hard lachen om alle ps3 fanboys hier. Feit blijft dat de xbox 360 NOG ALTIJD een veel betere line-up heeft van exclusive spellen.

En een feit is dat destijds de xbox 360 de enige mogelijkheid was om met een console in High Definition te gamen. Dit was (en is) een dusdanige enorme stap voorwaarts geweest dat ik dus vind dat je als "echte gamer" destijds dus gewoon een xbox 360 met (full) hd scherm moest hebben. 8) _/-\o_

Excuus van "geen 360 gekocht want ik wacht wel op een echte console - dus ps3" is natuurlijk een zwaktebod.

Als ik nu op dit moment 1 console moest kiezen, was het zeker weten nog altijd de xbox 360 - ondanks alle herrie die dit ding maakt. Games aanbod is breder, meer goede exclusives, meer budget titels, fijnere controller. Dan ging m'n 1 maand oude PS3 de deur uit.

Tegelijkertijd vind ik het jammer dat het PS3 game aanbod zo mager is, of in ieder geval weinig extra's biedt t.o.v. de xbox 360. Ik wil immers goede games, maakt niet uit op welk platform. In het verleden heb ik vrijwel alle grote consoles gehad (Sega Megadrive en Dreamcast, Nintendo 64, Sony PS1, Xbox 1) en kijk dan ook vooral naar het games aanbod ipv de console op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Armada schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:01:
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd waarom 'ymmv' zijn multiplatformers voor de PS3 koopt als dat in veel gevallen duidelijk niet de beste versie is. Waarschijnlijk ook weer een gevoelskwestie.
* geluidsproductie wat voor mij zowat de moeder van alle redenen is. Mensen kunnen dat dom vinden, ik erger mij daar vaak aan.

* Vertrouwen dat ik na x aantal jaar mijn games nog zal kunnen spelen. Na 3 360's spookt het mij vaak door het hoofd wanneer het terug de geest zal laten en dat ik dan daar sta met mijn gamelibrary (>24 games ondertussen - playasia hé)

* online. Ik weiger pertinent te betalen voor P2P online play en persoonlijk aan dickcontest features heb ik niet zoveel dus mis het dan ook niet. Trouwens gezien dat ik sporadisch een uurtje per week online speel is dat die kost van live totaal niet waard.

Daarintegen zijn die verschilllen de dag van vandaag vaak zo minimaal dat het echt niet zo'n grote psychologische barriére is om je over te zetten.

Ik zie het soms zelf niet buiten als ze frame per frame gaan vergelijken (met de nodige vergrotingen en hokjes naar waar ik moet kijken - je kent het wel) maar ik speel mijn games meestal in motion. Dat heb ik altijd prettiger gevonden.

Als de verschillen echter heel groot zijn (zoals in het begin vaak het geval was) dan kocht ik het game wel op de 360. Maar zoals gezegd de laatste tijd heb ik daar geen reden meer toe.

[ Voor 14% gewijzigd door simplicidad op 07-02-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:12:
[...]
Ik probeer ook een beetje uit te zoeken waar de PS3 meerwaarde levert, maar het enige waar je op stuit zijn de meningen dat het 'nou eenmaal fijner speelt', of kleine pluspunten worden bizar uitvergroot (wifi gratis: nou en, ik heb het al gekocht, rumoerige drive; gisteren _nog_ eens kritisch geluisterd, het valt wel mee, abo Live; ik koop voor 40 EUR een 13 maanden abo, hell WoW is duurder), of je komt als feit gestelde onjuistheden tegen (er zou geen ander genre dan de shooter zijn op de 360).
[HAP]
Het gaat denk ik ook juist kleine verschillen, en om zaken als: 'wat je fijner vind'. Als er grote verschillen waren had je hier ws geen topic voor nodig, maar was dat gewoon bekend.

En al die zaken die jij van tafel veegt als niet belangrijk spelen voor mij wel degelijk mee.

Neem bijvoorbeeld Live abo. Ik ben zelf niet zo'n online gamer. Ik heb warhawk wel, en vermaak me nu ook heel goed met Burnout, maar ik gebruik het niet structureel en heb dan ook geen zin om hier 40E per jaar voor neer te leggen. Voordeel van het sony systeem is dat de casual online gamer gewoon vrijblijvend online kan. Voor de echte gekken maakt dat bedrag ws minder uit.

Zelfde geldt bv voor Blu-ray. Ik zou nooit een HD speler hebben gekocht momenteel. Maar ben momenteel wel erg blij met die bij films die ik er toch voor heb gekocht.

Grootste verschil is denk ik dat de PS3 completer geleverd wordt. Maar als je geen van die dingen wil hebben, en de exclusives niet wil, kan je beter voor een Xbox gaan momenteel.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:22:
Ik moet weer hard lachen om alle ps3 fanboys hier. Feit blijft dat de xbox 360 NOG ALTIJD een veel betere line-up heeft van exclusive spellen.

Tegelijkertijd vind ik het jammer dat het PS3 game aanbod zo mager is, of in ieder geval weinig extra's biedt t.o.v. de xbox 360. Ik wil immers goede games, maakt niet uit op welk platform. In het verleden heb ik vrijwel alle grote consoles gehad (Sega Megadrive en Dreamcast, Nintendo 64, Sony PS1, Xbox 1) en kijk dan ook vooral naar het games aanbod ipv de console op zich.
Wat is een betere line-up? Dat is persoonlijk. Ik heb aangegeven wat ik mis op de PS3. Maar als ik kijk wat ik mis op de 360 dan is voor mij duidelijk dat ik met de PS3 een goede keuze gemaakt heb. Singstar, Uncharted en R&C zijn naar mijn idee typische PS-games die niet op de 360 komen. Daarnaast heb ik niet het idee dat ik met de PS3 iets mis omdat er naast de exclusives een heleboel multiplatformers kopen die ik net zo goed op de PS3 kan spelen.

Daarbij koop ik een console om een aantal jaren mee te doen. Niet om alleen nu de games te hebben die ik het liefste speel, maar ook over een jaar of twee jaar. Dan heeft het verleden uitgewezen dat Sony een goede club first- en secondparty ontwikkelaars heeft die behalve de standaard games keer op keer met nieuwe concepten komen.

Tel daarbij op de persoonlijk voorkeuren van controller, mediamogelijkheden, degelijkheid van de hardware, gratis online, remote play met PSP, Blu-Ray en ik kan voor mijzelf niets anders zeggen dan dat ik nog altijd 100% achter mijn keuze sta om een PS3 te halen ipv een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Shiver23 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:36:
[...]

Wat is een betere line-up? Dat is persoonlijk.
Nee, de cijfers spreken voor zich. Meer goede spellen voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:38:
[...]
Nee, de cijfers spreken voor zich. Meer goede spellen voor de 360.
8)7 Dus jij koopt een spel omdat het een hoog cijfer heeft. Niet omdat je het leuk vind? Al had Mass Effect een 11 gekregen, ik houd niet van RPG's dus zal ik het nooit leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Shiver23 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:41:
[...]

8)7 Dus jij koopt een spel omdat het een hoog cijfer heeft. Niet omdat je het leuk vind? Al had Mass Effect een 11 gekregen, ik houd niet van RPG's dus zal ik het nooit leuk vinden.
Nee, dat doe ik niet. Maar over de hele linie geldt dit wel als bewijs dat de 360 meer betere titels heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Shiver23 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:41:
[...]

Klopt, maar de 360 heeft zo veel meer goed beoordeelde games in eigenlijk alle genres op dit moment dat het statistisch bijna onmogelijk is de catalogus van de 360 niet bijzonder te vinden, en tegelijkertijd die van de PS3 wel goed. Ik vind dat eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:28:
[...]

[HAP]
Het gaat denk ik ook juist kleine verschillen, en om zaken als: 'wat je fijner vind'. Als er grote verschillen waren had je hier ws geen topic voor nodig, maar was dat gewoon bekend.

En al die zaken die jij van tafel veegt als niet belangrijk spelen voor mij wel degelijk mee.

Neem bijvoorbeeld Live abo. Ik ben zelf niet zo'n online gamer. Ik heb warhawk wel, en vermaak me nu ook heel goed met Burnout, maar ik gebruik het niet structureel en heb dan ook geen zin om hier 40E per jaar voor neer te leggen. Voordeel van het sony systeem is dat de casual online gamer gewoon vrijblijvend online kan. Voor de echte gekken maakt dat bedrag ws minder uit.

Zelfde geldt bv voor Blu-ray. Ik zou nooit een HD speler hebben gekocht momenteel. Maar ben momenteel wel erg blij met die bij films die ik er toch voor heb gekocht.

Grootste verschil is denk ik dat de PS3 completer geleverd wordt. Maar als je geen van die dingen wil hebben, en de exclusives niet wil, kan je beter voor een Xbox gaan momenteel.
Magni, de discussie gaat over mensen die nu al een 360 hebben staan. Niet de mensen die hun eerste console uit deze generatie nog moeten kopen. Want dan betekenen die punten die jij noemt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:44:
[...]

Nee, dat doe ik niet. Maar over de hele linie geldt dit wel als bewijs dat de 360 meer betere titels heeft.
En de PS3 verkoopt beter dan de 360 dus is daarmee bewezen dat de PS3 een betere console is. Toch? >:)

Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar en het zijn beiden goede apparaten waar je veel lol mee kunt hebben. Omdat de verschillen zo klein zijn kies je op eigen voorkeur. Net als dat we niet allemaal pizza het lekkerste eten vinden spelen we niet allemaal het liefste dezelfde spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje moe van die discussie..... |:(

Tuurlijk heeft de 360 meer spellen met een hoge rating, de console is ook een jaar langer op de markt.
Ik heb bewust voor de PS3 gekozen. Ik ben geen die hard gamer en heb nu voor de PS3 een handvol spellen (3 maanden in bezit van een PS3).
Met de games die nu uitkomen voor de PS3 kan ik me prima vermaken, meer dan genoeg aanbod voor mij, dus dat is geen belemmering.
Verder ben ik ook blij met de blu-ray speler, heb ook al een paar films gekocht. :D

Laat iedereen aub in zijn/haar waarde wat de console betreft. Ik ben blij met m'n PS3, als er mensen blij zijn met hun 360, prima toch? ;) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Shiver23 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:56:
[...]

En de PS3 verkoopt beter dan de 360 dus is daarmee bewezen dat de PS3 een betere console is. Toch? >:)

Het ligt allemaal erg dicht bij elkaar en het zijn beiden goede apparaten waar je veel lol mee kunt hebben. Omdat de verschillen zo klein zijn kies je op eigen voorkeur. Net als dat we niet allemaal pizza het lekkerste eten vinden spelen we niet allemaal het liefste dezelfde spellen.
Toch ga ik het liefste naar de pizza boer die de meeste lekkere pizza's heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Armada schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat je (net als ik) een stukje objectiviteit probeert te vinden, waar dat heel schaars is. Er zitten in dit topic nu eenmaal een aantal fanatiekelingen die per definitie alles wat met MS ba-ad vinden en alles van Sony hallelujah.
Misschien een idee om een aparte topic te openen die voor multiconsole eigenaren (of toekomstige) is en waar posters eerlijk over voor en nadelen kunnen zijn van alle systemen.
Ik vind dat je het verkeerd bekijkt. Het lijkt erop dat jij zoekt naar de reden om een PS3 aan te schaffen naast een Xbox360. En dan heeft de PS3 inderdaad niet zo heel veel meerwaarde. Je gaat bijvoorbeeld geen extra console aanschaffen enkel omdat deze stiller is.

Maar stel nou dat je nog geen van beide hebt en je moet kiezen dan wegen dingen als online, opladers, wifi, blu-ray/HD DVD echt wel mee als je daar interesse in hebt en dat anders nog apart moet gaan aanschaffen, het zal natuurlijk per persoon verschillen of je er waarde aan hecht.
Ik snap trouwens niet dat je WoW erbij haalt in de online vergelijking, een ferrari is ook duurder dan Xbox live, maar dat heeft er volgens mij niets mee te maken. Dat jij het abbo geld voor Xbox Live laag vind en het er voor over hebt is opzich wel een terecht punt, maar ook dat is weer persoonlijk: het kost toch geld en mensen die minder online gaan zullen liever gratis online gaan.

Ik heb zelf overigens geen Xbox360 gekocht omdat ik in het begin even de kat uit de boom wilde kijken en ik me prima vermaakte met WoW en mijn andere consoles. Toen kwamen de RROD problemen steeds meer en toen heb ik besloten om geen geld uit te geven aan zo'n bewust gerushed apparaat met zo'n hoge failure rate. Daarnaast zijn de Xbox360's die ik bij vrienden heb gezien en gehoord toch echt wel veel te luidruchtig.
De Xbox360 heeft misschien wel meer games, maar ik heb op het moment meer dan voldoende games om me bezig te houden op de PS3. Ik hoef niet heel veel games, als er maar genoeg zijn :)

Anyway de bottomline: de Xbox360 en de PS3 zijn op een hoop punten vergelijkbaar, het zijn juist de kleinere dingen waar de een wel en de ander juist geen waarde aan hecht die de doorslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
De reden om een PS3 te kopen en niet een 360 was voor mij een heel simpele, de mensen met wie ik al jaren online speel(de) gingen(gaan) ook allemaal over op de PS3. Plus dat de games die ons te wachten staan op de PS3 mij meer aanspreken dan games die op de xbox te krijgen zijn, voor zover deze niet op beide consoles te krijgen zijn.
Waarom zou men zich moeten verantwoorden een PS3 of 360 te kopen. De keuze is gebaseerd op je gevoel en of je het daar nou mee eens bent of niet, je zal je er bij neer moeten leggen.
Ik ben in ieder geval tevreden met mijn aankoop en vermaak mij ook prima met de games die nu uit zijn.
JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:57:
[...]
Toch ga ik het liefste naar de pizza boer die de meeste lekkere pizza's heeft. >:)
Juist, dat jij het de lekkerste pizza's vind, wil niet zeggen dat ze ook de lekkerste zijn. Het is een mening, net zo goed dat iemand van mening is dat hij liever games koopt op de PS3 dan op de 360.
Misschien wil degene wel geen live abbonement afsluiten, wellicht wil degene later zijn xbox verkopen en koopt hij daarom zoveel mogelijk games op de PS3.

[ Voor 31% gewijzigd door Melniek op 07-02-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]
Ook als ze de helft van de tijd niet warm aankomen, je de bezorgkosten erbij moet betalen en je een abonnement moet nemen om telefonisch te kunnen blijven bestellen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
[...]
In jouw geval een pizzabakker die 5x je pizza heeft laten aanbranden ? :+

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

alleen om de problemen die de 360s geven zou ik een PS3 kopen... red ring of death anyone?
maar goed dat JIJ voor een 360 kiest is jou mening en jou probleem. volgens mij is dit nog altijd het PS3 topic en ja dan vind je het gek dat er fanboys rond lopen. net als jij een 360 fanboy bent en dat in het Wii topic daar de fanboys rondlopen...
fijn dat jij tevreden bent met JOU 360 en dat JIJ de 360 een fijne controller VINDT hebben. maar jou mening is nog steeds geen wet. dus leg dat niet zo iedereen op.
is vrij irritant... :w

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

nioz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Ik vind dat je het verkeerd bekijkt. Het lijkt erop dat jij zoekt naar de reden om een PS3 aan te schaffen naast een Xbox360. En dan heeft de PS3 inderdaad niet zo heel veel meerwaarde.
Maar dat is dus precies wel waar SeamusXanthus een vraag over stelde aan ymmv en daar gaat het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
SeamusXanthus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:49:
[...]

Klopt, maar de 360 heeft zo veel meer goed beoordeelde games in eigenlijk alle genres op dit moment dat het statistisch bijna onmogelijk is de catalogus van de 360 niet bijzonder te vinden, en tegelijkertijd die van de PS3 wel goed. Ik vind dat eerlijk gezegd vrij onwaarschijnlijk...
Je interpreteerd zijn uitspraak dan ook verkeerd.
Hij heeft niet gezegd dat de catalogus van de 360 niet bijzonder is en die van de PS3 juist wel goed. Hij zegt alleen dat op de PS3 de games meer zijn smaak zijn

Armada schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:05:
[...]

Maar dat is dus precies wel waar SeamusXanthus een vraag over stelde aan ymmv en daar gaat het mij om.
Hij vroeg waarom ymmv zijn multiplatform games op de PS3 koopt ipv de Xbox360. Dus dat klopt niet helemaal ^_^

Daarna ontspoorde de discussie enigzins en werd het weer als vanouds een gezellige "waarom zou je de ps3/xbox360 kopen, want ps3/xbox360 heeft meer features of meer games of meer blablabla en ik snap niet dat mensen een andere smaak kunnen hebben"-discussie :)

[ Voor 32% gewijzigd door nioz op 07-02-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is weer aardig wat losgemaakt haha. laten we 360 VS. PS3 weer afkappen en ieder naar z'n eigen topic afreizen en on-topic chatten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

nioz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Hij vroeg waarom ymmv zijn multiplatform games op de PS3 koopt ipv de Xbox360. Dus dat klopt niet helemaal ^_^

Daarna ontspoorde de discussie enigzins en werd het weer als vanouds een gezellige "waarom zou je de ps3/xbox360 kopen, want ps3/xbox360 heeft meer features of meer games of meer blablabla en ik snap niet dat mensen een andere smaak kunnen hebben"-discussie :)
Hij vraagt dat met de achtergrond dat ymmv beide heeft staan. Als ymmv zijn multiplatformers alleen voor de PS3 koopt, dan is dat dus toch de vraag wat de PS3 op dat gebied dus boven de 360 heeft te bieden? Met als gegeven dat je ze allebei hebt staan?
Ik zie het verschil niet, maar misschien is er een nuance verschil dat ik niet zie?

Ack, die discussies die weer nergens over gaan. Het allerleukst is dan om iemand te zien die er in vliegt met een reactie, terwijl hij alleen de laatste twee posts heeft gelezen en niet wat daarvoor heen en weer gegaan is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Maat van me heeft net de demo van Lost Planet gespeeld. Schijnt 200 MB te zijn. Oke, only multiplayer, maar volgens hem ist een demo waarbij de graphics en gameplay om te janken zijn. Ik wacht lekker op me burnout! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:22:Ik moet weer hard lachen om alle ps3 fanboys hier. Feit blijft dat de xbox 360 NOG ALTIJD een veel betere line-up heeft van exclusive spellen.
Toen jij maandelijks je kapotte 360 opstuurde speelde ik goede exclusives op de ps2 ;) Natuurlijk heeft de 360 meer exclusives als je alle ouwe meuk meetelt, maar op die manier is de pc zonder enige twijfel de winnaar. Denk aan geweldige exclusives als Wolfenstein 3d en Command&Conquer.
JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:52:Ieder zichzelf respecterende gamer had natuurlijk al een xbox 360 voor de tijd dat de PS3 op de makrt kwam, omdat dit destijds de enige nextgen console was. Dus dit gaat voor velen op.

Je 1e argument, rofl. Ik heb dus blijkbaar geen zelfrespect. De 360 kwam te vroeg, de vorige generatie was nog niet afgelopen en microsoft kwam alweer met een nieuwe console en alleen maar om de concurrentie voor te blijven. En een console is pas next-gen als er ook "next-gen" games voor zijn. En de 360 was er al voordat al het next-gen games geweld losbarstte. In 2006 zagen we een klein beetje next-gen en in 2007 begon het pas echt. Daarom heb ik in 2005 dus geen gerushte console gekocht.

En je 2e argument, je kan de woorden ps3 en 360 ook omdraaien. Het enige wat je feitelijk zegt is dat er veel multiplatform-games zijn. Ondanks dat zijn momenteel wel 7 van de 9 games die ik heb exclusives. Gelukkig heb ik geen zelfrespect en heb ik gewoon de goede keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-RazieL- schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:20:\Je 1e argument, rofl. Ik heb dus blijkbaar geen zelfrespect. De 360 kwam te vroeg, de vorige generatie was nog niet afgelopen en microsoft kwam alweer met een nieuwe console en alleen maar om de concurrentie voor te blijven.
_/-\o_ _O-

De PS3 zou gelijktijdig uitkomen, alleen had Sony problemen met de productie. De reden dat Microsoft met de 360 kwam, is juist omdat Sony de PS3 zou uitbrengen.

Het zal me jeuken welke console er beter is, leuker is, of welke er betere games zou hebben. Wat ik wel belangrijk vind is dat als er iets gezegd word, er wel feiten moeten staan, en geen onzin. Dat betekend dus niet zeggen dat er alleen FPS games zijn op de 360, terwijl er in alle catogorien Exclusives te vinden zijn. En zeker die opmerking hierboven gaat nergens over :)

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 07-02-2008 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

-RazieL- schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:20:
[...]
Toen jij maandelijks je kapotte 360 opstuurde speelde ik goede exclusives op de ps2 ;)
Kijk dit soort puberale uitlatingen valt dus onder de noemer "waanzinnig hard overdrijven om toch maar een punt PROBEREN neer te zetten" 8)7
maar ik speel mijn games meestal in motion. Dat heb ik altijd prettiger gevonden.
Ik speel AL mijn games in motion, en raad eens...dat gaat even goed op de 360...ik deed het al van in het NES tijdperk :o

ps3 argumenten :')

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:50:
Ratatouille is sinds vandaag op Blu-Ray is verkrijgbaar. Ik ga m morgen maar even halen denk ik :)
Het schijnt toch 1 van de betere Blu-Ray's te zijn kwa beeldkwaliteit en geluid en daarbij is het gewoon een goeie film natuurlijk.
Waar ergens of in welke winkelketen kan je sinds gisteren Ratatouille dan halen op Blu-Ray? Navraag hier bij ketens als Music Store, Free Record Shop en dergelijke leverden hier allemaal het antwoord op dat ik nog een week moet wachten.

Qua beeld was deze film op dvd al meer dan goed. Komt natuurlijk ook mede doordat het computer geanimeerd is, maar alle films van Pixar zien er gewoon goed uit. Movie trailer van Ratatouille die in de PS Store stond zag er wel erg scherp uit.
Hier blijft mijn XBox 360 toch zeker niet zo stabiel staan als ik deze op mijn PS3 zet :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 12:12:
en hoe laat meestal?

Zoals al gezegd elke donderdagavond.
Tijd was iets van 19.00.
Dus nog even wachten :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* laat dit ook dan :/

Ik zou die toppertjes van beide kanten niet willen missen. Zo, en dan ga ik nu ff Lost Odessey uit de brievenbus plukken. Ook weer zo'n mooie Xbox360 Exclusive :9 _O-

[ Voor 43% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
Boeboe schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:31:
[...]

Kijk dit soort puberale uitlatingen valt dus onder de noemer "waanzinnig hard overdrijven om toch maar een punt PROBEREN neer te zetten" 8)7

[...]
Denk eerder dat het een verwijzing was naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1213730/

Waarin Jahastrafari aangeeft 5x een kapotte 360 te hebben gehad. Als ik vervolgens dezelfde persoon in een ps3 topic tegenkom om de 360 aan te prijzen gaat er bij mij als ps3 "fanboy" in ieder geval wel een enorme grijns op mijn gezicht komen.

Verder wens ik de heren 360 eigenaren veel plezier met hun console net als ik dat heb aan mijn ps3. Heb alleen nog nooit de behoefte gehad om als een veredelde Jehova's getuige in 360 topics mijn voet met dubbele zool tussen de deur te zitten en constant over de ps3 te gaan neuzelen. Maar dat zal wel aan mij liggen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
...en ik heb geen zin ook, om die 200 laatste postings door te lopen opzoek naar semi-nuttige postings, om die vervolgens af te splitsen naar flame-topics en paypal-topics.

Modbreak:Vanaf nu gaat iedereen weer lekker ontopic over de PS3 praten. Flamewars over welke console nu ookalweer beter is zijn al veel te vaak gevoerd en hoeven niet opnieuw te beginnen. Postings over hulp en gedoe bij Paypal mag je naar de Paypal helpdesk mailen of in een eigen topic ergens anders op het forum plaatsen.

Vanaf nu ga ik dit topic wel goed bijhouden, dus ik zou niet wéér offtopic posten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn nieuwe downloads in de psn store nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:37:
en die zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:37:
Nu?

Welke?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet 'em zijn:

Sky Diving (£3.49)
Motorstorm Chinese New Year Paint Job (Free)
Folklore - Malion Pack - EU Design A Folk Winner (Free)
Turok Demo (Free)
Conflict: Denied Ops Demo (Free)
Lost Planet Trailer (Free)

denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
FeaR1986 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:33:
Waar ergens of in welke winkelketen kan je sinds gisteren Ratatouille dan halen op Blu-Ray? Navraag hier bij ketens als Music Store, Free Record Shop en dergelijke leverden hier allemaal het antwoord op dat ik nog een week moet wachten.

Qua beeld was deze film op dvd al meer dan goed. Komt natuurlijk ook mede doordat het computer geanimeerd is, maar alle films van Pixar zien er gewoon goed uit. Movie trailer van Ratatouille die in de PS Store stond zag er wel erg scherp uit.
Iemand die ik ken heeft m gisteren bij de FRS gehaald. Ik ga zo ook maar eens kijken en ik laat vanavond wel weten of ik m heb kunnen bemachtigen :)

Edit: mocht je m nergens kunnen vinden. Bij bol.com is ie zo te zien ook al verkrijgbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 07-02-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Om toch ook nog eens ontopic te posten en boze mods te voorkomen O-) Heeft iemand Lost al gespeeld? Licentiegames zijn meestal crappy, maar in theorie zou je van Lost een prachtige game kunnen maken (beetje a la uncharted) en de beelden zien er ook niet slecht uit. Ben wel benieuwd.

[ Voor 57% gewijzigd door Reemster op 07-02-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je ergens verzoeken in kan dienen bij sony mbt firmware updates?

bijv:

- divx ondertiteling ondersteuning
- media van je usb schijf in playlist opnemen
- diepere mapstructuur in je media mogelijk maken zonder heel de tijd driehoekje te gebruiken
- bij het kopieren van mp3 mappen van usb naar intern kunnen kiezen of de ps3 de originele mapnaam behoudt ipv zelf een naam toe te kennen (id3 tag..)

etc. :)

oja. in-game xmb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:52:
Dit moet 'em zijn:

Sky Diving (£3.49)
Motorstorm Chinese New Year Paint Job (Free)
Folklore - Malion Pack - EU Design A Folk Winner (Free)
Turok Demo (Free)
Conflict: Denied Ops Demo (Free)
Lost Planet Trailer (Free)

denk ik :)
Is dat niet de update van vorige week?
Want de demo van Turok en Conflict: Denied Ops heb ik toch al weer een week op mijn PS3 staan.
Maar kan ook zijn dat ik die uit een andere PS Store heb gehaald. Houd het allemaal niet meer zo bij met al die account en PS Stores die daar weer aan gekoppeld zijn.

Hoop alleen wel dat de add-on voor Flow en de game Pain snel in de EU Store staan, want die twee wil ik sowieso hebben.
SToRM666 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:55:
[...]Iemand die ik ken heeft m gisteren bij de FRS gehaald. Ik ga zo ook maar eens kijken en ik laat vanavond wel weten of ik m heb kunnen bemachtigen :)
Met Blu-Rays bij de Free Record Shop halen wacht ik sowieso nog een week of twee mee. Reden is dat een medewerker tegen mij zei dat de Free Record Shop vanaf half februari weer de 3=2 acties gaan hebben op alle Blu-Rays. Dus zodra die actie er is ga ik meteen alle drie de delen van Pirates of the Caribbean scoren.
En wellicht nog drie titels van Sony zelf, want ik wil die gratis remote toch wel hebben. Al is het wel jammer dat de meest toffe Blu-Ray titels dan weer net niet van Sony zijn. Alleen xXx zou ik wel op Blu-Ray willen, maar de rest van de films die op de lijst van Sony staan spreken me dan weer niet zo aan. Maar de actie loopt tot en met de 31e mei 2008, dus hopelijk komt Sony met nog wat Blu-Rays die het kopen waard zijn.

Edit:
SToRM666 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:55:
Edit: mocht je m nergens kunnen vinden. Bij bol.com is ie zo te zien ook al verkrijgbaar.
Volgens Bol.com is de leverdatum pas de 11e februari 2008. En Bol is ook best duur met vier tientjes voor die Blu-Ray...

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 07-02-2008 16:14 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie

Paxlie

chaos en inslag

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:01:

bijv:

- diepere mapstructuur in je media mogelijk maken zonder heel de tijd driehoekje te gebruiken
- bij het kopieren van mp3 mappen van usb naar intern kunnen kiezen of de ps3 de originele mapnaam behoudt ipv zelf een naam toe te kennen (id3 tag..)

oja. in-game xmb!
ingame xmb functionaliteit is er al alleen hebben veel ontwikkelaars het niet ingebouwd. Burnout Paradise kan je er bijvoorbeeld wel bij (staat ook eerder in dit topic hoe dat werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:09:

Is dat niet de update van vorige week?
Want de demo van Turok en Conflict: Denied Ops heb ik toch al weer een week op mijn PS3 staan.
Maar kan ook zijn dat ik die uit een andere PS Store heb gehaald. Houd het allemaal niet meer zo bij met al die account en PS Stores die daar weer aan gekoppeld zijn.
volgensmij was de EU update van vorige week met DMC4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paxlie schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:10:
[...]

ingame xmb functionaliteit is er al alleen hebben veel ontwikkelaars het niet ingebouwd. Burnout Paradise kan je er bijvoorbeeld wel bij (staat ook eerder in dit topic hoe dat werkt)
idd - en dat is cool - maar velen willen het via de ps-knop op je controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
voordat iedereen denkt dat ik door mijn frequente kritiek op de PS3 een xbox fanboy ben even het volgende : ;)

Net een interessant artikel gelezen over hoe je beter nog geen lossse blu-ray drive kon kopen omdat die niet upgradable is naar v2.0 (of zo) die binnenkort gaat verschijnen. Waardoor je allerlei leuke features mist als je er nu eentje koopt. Opvallend genoeg was de PS3 blu-ray drive de enige die je kon opgraden naar 2.0 via een update. Dwz dat de PS3 drive de enige op de markt is die "future-proof" is en dus eigenlijk superieur aan de 1000 euro kostende varianten.

Waar ik persoonlijk nooit de blu-ray drive ECHT als meerwaarde voor de PS3 zag omdat ik eigenlijk dacht dat juist deze drive van matige kwaliteit zou zijn en snel achterhaald (zoals bij de PS2 het geval was) moet ik toch die mening bijstellen. Voor gaming zie ik voorlopig de noodzaak nog steeds niet van blu-ray (wel het nut) maar omdat hij voorlopig dus futureproof is maakt het hem dus tegen mijn verwachting in een uitstekende keus als afspeelmogelijkheid van films.

Wel opvallend dat die dure bakken dus gewoon eigenlijk slechter zijn op dit moment...

Kan iemand hier al zeggen of er al een exacte datum bekend is wanneer de rumble-packs hier komen (DS3 inclusief console dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
[...]

Met Blu-Rays bij de Free Record Shop halen wacht ik sowieso nog een week of twee mee. Reden is dat een medewerker tegen mij zei dat de Free Record Shop vanaf half februari weer de 3=2 acties gaan hebben op alle Blu-Rays. Dus zodra die actie er is ga ik meteen alle drie de delen van Pirates of the Caribbean scoren.
En wellicht nog drie titels van Sony zelf, want ik wil die gratis remote toch wel hebben. Al is het wel jammer dat de meest toffe Blu-Ray titels dan weer net niet van Sony zijn. Alleen xXx zou ik wel op Blu-Ray willen, maar de rest van de films die op de lijst van Sony staan spreken me dan weer niet zo aan. Maar de actie loopt tot en met de 31e mei 2008, dus hopelijk komt Sony met nog wat Blu-Rays die het kopen waard zijn.
Heb ik net de eerste 2 delen van Pirates via Ebay gekocht.. Had ik dus net zo goed in NL kunnen doen... Voor 2 delen heb ik 32 euro betaald (PayPal rekent inderdaad aardig ruim om :+ )

Verder zou het een goeie actie zijn van de FRS! Ik ga er dan zeker wel even rondkijken :)

Als met Pirates alles goedgaat (heb nog nooit iets gekocht via Ebay) dan komt Burnout Paradise erook via 3busymen. Movie2go had echter wel een goede feedback (99,2%positief) dus ik ga er vanuit dat het allemaal goedkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig nog Burnout Revenge die hij speelt op z'n PS3 60GB? Ik heb 'm stiekum net nog aangeschaft op markplaats om toch nog splitscreen takedowns te kunnen doen met vrienden thuis, want dat mis ik wel sinds m'n Xbox v1.0 terug in de doos is gegaan en vroeg me af of iemand ervaringen heeft met dit PS2 spel op z'n PS3?
De BC site van Sony zegt 'Should play on PLAYSTATION®3 with some minor issues' namelijk.

In de tussentijd weer verder met Burnout Paradise :D Timer staat op 38 game uren tot nu toe :+

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 13:37
Iemand enig idee wat er straks gaat komen? Ik ben nu helemaal verslaafd aan de Fifa Street Demo.. Geweldige gameplay zeg, heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Volgens Bol.com is de leverdatum pas de 11e februari 2008. En Bol is ook best duur met vier tientjes voor die Blu-Ray...
Hier staat ie voor 30 en de releasedatum is ook anders :)
Bij de FRS was Ratatouille trouwens uitverkocht...morgen nog maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:01:

bijv:

oja. in-game xmb!
En als aanvulling:
- Next & Previous mogelijkheid bij het bekijken van video's (zoals ook met audio kan)
- Alle audio in een mapje kunnen afspelen, inclusief submappen
- Die earth visualiser bij het afspelen van audio kunnen besturen, zoals het niet verwisselen bij een volgend nummer. Sommige vind ik schitterend, andere zien er niet uit. Mischien ook leuk om de snelheid van de draaiing van de aarde te instellen.
- Uberhapt meer visualisers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
m4yall schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Heb ik net de eerste 2 delen van Pirates via Ebay gekocht.. Had ik dus net zo goed in NL kunnen doen... Voor 2 delen heb ik 32 euro betaald (PayPal rekent inderdaad aardig ruim om :+ )

Verder zou het een goeie actie zijn van de FRS! Ik ga er dan zeker wel even rondkijken :)

Als met Pirates alles goedgaat (heb nog nooit iets gekocht via Ebay) dan komt Burnout Paradise erook via 3busymen. Movie2go had echter wel een goede feedback (99,2%positief) dus ik ga er vanuit dat het allemaal goedkomt!
Ik heb Burnout 6 dagen geleden besteld en gelijk betaald bij 3busymen. Vandaag lag hij al in mijn postvakkie :) 6 dagen! Ik weet wel waar ik volgende keer mijn games koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen komt devil may cry 4 uit :) dus heb hem besteld de limited edition :) en burnout ook

US store:

Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update.

Downloadable Games
Go! Sports Skydiving ($4.99)
Go! Sports Skydiving is a skydiving simulator that uses the SIXAXIS wireless controller to twist, turn and pull off tricks. The easy and intuitive motion control allows you to move through the skies into various skydiving team formations or solo tricks with the greatest of ease. Supports several single player modes, including formation, team match, landing and several online battle modes.
File size: 457 MB
ESRB Rated E

PS one Classics for PS3 / PSP
Crash Bandicoot: WARPED ($5.99)
Oh, yeah! He’s back! AND he’s ready to rumble! It’s a whole new adventure with Crash Bandicoot, and this time he’s time-traveling through the ages with his little sister Coco! Scuba-dive with the sharks, ride a baby T-Rex, go soar the skies in a plane, gallop along the Great Wall of China on a tiger, dodge ancient Egyptian mummies, and much much more!
File size: 105 MB
ESRB Rated E

Add-on Game Content
MotorStorm Chinese New Year Skin (free)
Celebrate the Chinese Year of the Rat with a special gift from the MotorStorm team! A special Chinese New Year gift awaits all our players - a mystery paint job for the Wulff Revo Rally Car.
File size: 100 KB

Rock Band
Build your Rock Band library by purchasing these song game tracks. For song credits, visit www.RockBand.com.

“Calling Dr. Love” – Kiss ($1.99) “We Care a Lot”—Faith No More ($1.99) “Roam”—B-52s ($1.99) File sizes: 23 MB – 41.3 MB

Demos
LOST PLANET Multiplayer Demo

This is the multiplayer demo for the Sci-Fi action shooting game LOST PLANET. Connect to the net and do battle on a distant frozen world. The snow pirates are waiting for you!
File size: 231 MB
ESRB Rated T

Game Videos
Uncharted: Final Trailer (free)
Check out the newest trailer for Uncharted: Drake’s Fortune featuring Uncharted: The El Dorado Megamix by DJ Shadow!
File size: 177 MB (HD)

MLB 08 The Show First Look (free)
There’s a reason so many gaming editors are saying “[The Show] is the best baseball franchise ever created”. But take a look for yourself with a first look as the team heads into spring training for the 2008 season. MLB 08 The Show: Nothing Gets You Closer.
File size: 32 MB (HD)

Burnout Paradise Dev Diary (free)
A closer look at Burnout Paradise with Creative Producer Alex Ward and Lead Designer Craig Sullivan.
File size: 338 MB (HD)

Burnout Launch Trailer 1 (free)
Check out the 1st Launch trailer from Burnout Paradise where your possibilities are limitless.
File size: 63 MB (HD)

Burnout Launch Trailer 2 (free)
File size: 62 MB (HD)

Conflict “Destruction” Dev Diary (free)
Hear from Julian Foxall, Senior Programmer at Pivotal Games, as he discusses some of the impressive destruction capabilities utilized in the new co-op FPS, Conflict: Denied Ops.
File size: 488 MB (HD)

Movie and Blu-ray Disc Trailers
WALL•E Trailer 2 (free)
What if mankind had to leave Earth, and somebody forgot to turn the last robot off? WALL•E, a robot, spends every day doing what he was made for. But soon, he will discover what he was meant for. From Academy Award-winning writer-director, Andrew Stanton (“Finding Nemo”), Disney•Pixar’s WALL•E is the story of one robot’s comic adventures as he chases his dream across the galaxy.
File size: 128 MB (HD), 182 MB (1080)

30 Days of Night Trailer (free)
Cross over to the dark side in this bone-chilling adaptation of the cult-hit graphic novel. In a small Alaskan town, a growing band of bloodthirsty vampires thrust the living into a deadly game of cat and mouse and screams.
File size: 106 MB (HD), 137 MB (1080)

PS3 Wallpaper
(2) Uncharted Wallpapers (free)
Customize the background of your PS3 system with this new Uncharted Drake’s Fortune Wallpaper
File sizes: 816 KB - 1.30 MB

Here is this week’s content release for the PLAYSTATION Store for PC. To download these games to your PSP, navigate to http://store.playstation.com. There, you’ll find descriptions of the content and directions on how to get started. For more on the PLAYSTATION Store for PC, please click here.

Downloadable Games
* Go! Puzzle ($5.99)

Digital Comic
* THE CRYPTICS ($2.99)

PS one Classics for PS3 / PSP
* Crash Bandicoot: WARPED ($5.99)

Demos (free)
* HARVEY BIRDMAN ATTORNEY AT LAW DEMO
* PUZZLE GUZZLE PC STORE DEMO

PSP Wallpaper (free)
* Twisted Metal HO Wallpaper #1

Game Videos (free)
* flOw PSP Trailer
* Twisted Metal: Head On Behind The Scenes 1
* Twisted Metal: Head On Behind The Scenes 2
* THE CRYPTICS Video
* BRAVE STORY: NEW TRAVELER TRAILER

Hope you enjoy!

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 13:37
Hoe laat wordt meestal de (us) playstation store geupdate? Ik zie er nu alleen maar updates van vorige week..

Edit: Hmm.. 1 demo maar? En maar 220 mb?

[ Voor 16% gewijzigd door thecompany op 07-02-2008 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Vandaag DMC4 ontvangen. De installatietijd is bijzonder lang zoals inmiddels bekend was, maar goed. Even wat te eten maken, het boekje doorkijken en ik ben klaar om te gamen.

Inmiddels net 2 boss fights achter de rug en eindelijk heb ik weer een spel waar het daadwerkelijk als een overwinning voelt om verder te komen. R&C bijvoorbeeld is leuk, maar zo ontzettend makkelijk. DMC4 past meer in mijn straatje.

Voor de completists is er ook genoeg te doen. Er zijn geheime plekken te ontdekken die op zich al moeijlijk zijn om bij te komen. Ik ben ook 3 secret missions tegengekomen. Dit zijn korte challenges, zoals alle vijanden in een korte tijd omleggen of style points krijgen zonder damage te doen. Hoe dat laatste moet: geen idee.

Voor elk level dat je voltooid krijg je een rating waar je ook weer voor beloond wordt en waarvan de ranking online vergeleken wordt met prestaties van anderen. Erg tof om te zien hoe je het er vanaf brengt.

Tot nu toe alles wat je van een DMC titel mag verwachten. Als enige kritiekpunt zou ik zeggen dat ondanks de graphic en geluidipgrades verder niet echt next-gen te noemen is. Maar ja: if it ain't broken, don't fix it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag grand turismo 5 prologue gekocht voor nog geen 35 eutjes. kan niet wachten tot ik em binnenkrijg

http://www.play-asia.com/...p-49-en-84-j-70-2bns.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het menu alleen in het Japans, of kan je ook Engels instellen? Zo ja, bestel ik hem ook.

Laat maar, ik wacht wel ff.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:09
harlekein schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag DMC4 ontvangen. De installatietijd is bijzonder lang zoals inmiddels bekend was, maar goed. Even wat te eten maken, het boekje doorkijken en ik ben klaar om te gamen.

Inmiddels net 2 boss fights achter de rug en eindelijk heb ik weer een spel waar het daadwerkelijk als een overwinning voelt om verder te komen. R&C bijvoorbeeld is leuk, maar zo ontzettend makkelijk. DMC4 past meer in mijn straatje.

Voor de completists is er ook genoeg te doen. Er zijn geheime plekken te ontdekken die op zich al moeijlijk zijn om bij te komen. Ik ben ook 3 secret missions tegengekomen. Dit zijn korte challenges, zoals alle vijanden in een korte tijd omleggen of style points krijgen zonder damage te doen. Hoe dat laatste moet: geen idee.

Voor elk level dat je voltooid krijg je een rating waar je ook weer voor beloond wordt en waarvan de ranking online vergeleken wordt met prestaties van anderen. Erg tof om te zien hoe je het er vanaf brengt.

Tot nu toe alles wat je van een DMC titel mag verwachten. Als enige kritiekpunt zou ik zeggen dat ondanks de graphic en geluidipgrades verder niet echt next-gen te noemen is. Maar ja: if it ain't broken, don't fix it.
Heb je hem in een een NL winkel gekocht / besteld of via Ebay of iets dergelijks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Installatietijd bij DMC4? Wtf is dat nu weer, sinds wanneer worden games geinstalleerd op een console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is écht vage shit bij die PS3, demo's moeten na het downloaden ook gëinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Armada schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:01:
Als je Halo 3 hebt gespeeld, dan is dat nog redelijk recent. Maar daar heb je helemaal niet on-line mee gespeeld? Wat ik bedoel te zeggen is dat als je daar toch al een Live abo voor hebt, dat het dan al niet uitmaakt of je PS3 geen abo nodig heeft, omdat je die kosten dus toch al kwijt bent.
Volgens mij is Halo3 toch ook alweer een paar maanden oud...Ik heb m nog niet online gespeeld, ondanks dat ik die gratis 1 maand Live bon erbij heb zitten. Ik vind het ook zonde om die code te activeren en het dan maar een keer te gebruiken. Ik speel eigenlijk maar 1 shooter online en dat is Warhawk.
Maar waarom speel je dan 'gewoon liever' op de PS3? Sony-trouw? Lekkerder gevoel bij het idee dat het op een PS3 wordt afgespeeld? Controller-gevoel? Kan me er weinig bij voorstellen...
Mijn voorkeur gaat sowieso wel al uit naar de PS3. Betere interface, stillere console, beter beeld (HDMI) en de controller vind ik ook wel goed spelen. Ik heb daarnaast veel meer mensen in mijn PSN lijst zitten waardoor ik een spel zoals Burnout veel liever op de PS3 speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ze moeten de US en EU store ook maar eens een beetje gelijk trekken. Als je kijkt hoeveel nieuwe items er per week in de US-store bijkomen. Deze week weer bijna 1,5 pagina. En hier nog geen halve.

Maar goed. Ik ben nu de Lost Planet demo aan het installeren. Eens kijken of dat wat is. De trailer zag er wel aardig uit iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Interresant die Lost Planet Demo, nu ja het is alleen online en een map maar dertegen is het ook maar een 231Mbyte download. Jammer dat het onmogelijk is een match te starten vanavond want als je host kan niemand je joinen en als je probeert te joinen dan krijg je een "server vol" terwijl dat duidelijk niet aan de hand is. Zal dus morgen maar moeten proberen! Lost Planet ziet er in ieder geval interresant uit, of het was is *) tja moet ik nog efkes op wachten.
En ja het zou leuk zijn als de stores een beetje gelijk waren maar het effect van het internet is nu al aardig te merken in zoverre dat wij de demo binnen 3 weken nadat amerika die heeft krijgt. En kwa PS3 spellen komen ook veel uit rondt dezelfde datum.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:59:
Dat is écht vage shit bij die PS3, demo's moeten na het downloaden ook gëinstalleerd worden.
Ach de ene doet er 30 minuten over om een bepaalde demo te "downloaden" en de ander doet er 20 minuten over en zegge 5 minuten installeren. Zelfde beestje andere naam :)

Ik zou zeggen geef de playstation 3 een kans, probeer het eens bij een vriend. Ja sony doet dingen anders als microsoft maar ze bereiken vaak hetzelfde! Alleen het gaat net ietsje anders :)
En dat maakt het leven nou interressant, de een plant begonia's en de andere narcissen. Beide mooie planten ja! Dus laat die zucht om beter te zijn gaan en kijk eens naar hoe anderen iets doen. Kun je van leren! De beste idee'en zijn gestolen door anderen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

swampy schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:02:
Interresant die Lost Planet Demo, nu ja het is alleen online en een map maar dertegen is het ook maar een 231Mbyte download. Jammer dat het onmogelijk is een match te starten vanavond want als je host kan niemand je joinen en als je probeert te joinen dan krijg je een "server vol" terwijl dat duidelijk niet aan de hand is. Zal dus morgen maar moeten proberen! Lost Planet ziet er in ieder geval interresant uit, of het was is *) tja moet ik nog efkes op wachten.
En ja het zou leuk zijn als de stores een beetje gelijk waren maar het effect van het internet is nu al aardig te merken in zoverre dat wij de demo binnen 3 weken nadat amerika die heeft krijgt. En kwa PS3 spellen komen ook veel uit rondt dezelfde datum.
Het is mij uiteindelijk wel gelukt om een host te joinen, maar daarna gebeurt er gewoon niets, Wel grappig, iedere keer als er weer 8/8 spelers stond riep een yank "Let's goooooooo". Zonder dat er wat gebeurde uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou liever 20 minuten installeren dan sloom laden.

ik speel DMC op de 360 en wordt echt schijtziek vna die laadtijden. IK heb ergens gelezen (vraag me niet waar want kan ik echt niet meer vinden) dat laden op ps3 3x sneller is dan op 360, na t installeren dan ;), van DMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, ik installeer liever op de harde schijf als dit de laadtijden positief beinvloed. Installeren is eenmalig en ik vind dat nou niet echt zo boeiend (zolang ik schijfruimte genoeg heb....) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het zou niet hoeven, installeren. Immers: het enige dat gebeurt is cachen van data van de bluray, maar dat kan ook tijdens de game, dat doet uncharted bv. En aangezien DMC zo lineair is als een lineaal is het raar dat ze dat niet gebruikt hebben. 20 minuten is verder wel erg lang, ookal installeert hij 5GB.

Wat me verbaast is dat DMC niet afgebrand wordt totaan de grond. De graphics zijn echt niet van deze tijd, omgevingen zijn saai, de gameplay is room-clear-room-clear-boss-die-repeat met veel cutscenes met een script dat nog erger is dan de slechtste veronica c-movie.

Maar goed, als je van de game-mechanic houdt waar het spel om draait... ala.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag! Ik heb de knoop doorgehakt, en heb gister avond een PS3 aangeschaft, gelijk daarbij maar een LCD uitgezocht (Samsung LE32S81) en ben machtig tevreden over mijn nieuwe speelgoed :) Het steekt precies zo in elkaar als op de psp, erg handig nu wist ik mijn weg snel te vinden in het menu :P . Ik heb de game SKATE erbij gekocht, die was nu nog maar 35euro bij de mediamarkt. Maybe nogal offtopic maar moest het even kwijt ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:06:
Goedendag! Ik heb de knoop doorgehakt, en heb gister avond een PS3 aangeschaft, gelijk daarbij maar een LCD uitgezocht (Samsung LE32S81) en ben machtig tevreden over mijn nieuwe speelgoed :) Het steekt precies zo in elkaar als op de psp, erg handig nu wist ik mijn weg snel te vinden in het menu :P . Ik heb de game SKATE erbij gekocht, die was nu nog maar 35euro bij de mediamarkt. Maybe nogal offtopic maar moest het even kwijt ^^
En hoe bevalt skate?? ik heb er over zitten te twijfelen om die te halen, aangezien die skate games wel leuk zijn om even tussendoor te doen. Lijkt het erg veel op tony Hawk, of is er juist een duidelijk verschil etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Nou, ik heb beide games Skate en Tony Hawk gespeeld, ben zelf een ontzettende TonyHawk series fan, geloof dat ik ze allemaal wel heb gespeeld.
Moet zeggen dat de laatste TonyHawks beduidend minder leuk zijn, slepen met ramps e.d. vind ik allemaal niet zo interessant een goed gebalanceerd level is vele malen belangrijker. De game wordt ook per keer een stuk eenvoudiger om te spelen.
Skate is een heel bijzonder spel in zijn genrei en de makes slaan een gedurfde weg in met deze game. De controls zijn zeer ingewikkeld maar het is zeker een uitdagende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 02:02:
nou liever 20 minuten installeren dan sloom laden.

ik speel DMC op de 360 en wordt echt schijtziek vna die laadtijden. IK heb ergens gelezen (vraag me niet waar want kan ik echt niet meer vinden) dat laden op ps3 3x sneller is dan op 360, na t installeren dan ;), van DMC
Dat schijnt geloof ik wel mee te vallen. Die 3x sneller is alleen bij de kleine wachttijden geloof ik. Verschil zou 'noticable' maar niet schokkend zijn. Verder snap ik niet dat mensen zich druk maken om die 20 minuten intalleren of die ene seconde die de PS3 versie sneller laadt. Als één van beide consoles niet bestond had niemand er iets van gezegd. Allebei de methodes heeft een voor- en nadeel. De beide consoles schelen onder de streep zo weinig van elkaar dat elk verschilletje enorm wordt uitvergroot in de pers. Zo nu ook bij DMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat SKATE echt een hele nieuwe ervaring is in het skate genre, het biedt idd meer uitdaging en meer voldoening bij sicke tricks. De camera staat ook veel dichterbij de persoon. Mischien een scheve vergelijking maar je zou kunnen zeggen dat TonyHawks een arcade racer is en SKATE een race sim. De controlles werken lekker als is het even wennen als je tony hawk gewend bent, zoals ikzelf :P Grafisch ook zeer mooi, ik heb hem natuurlijk nog niet zo lang maar ik heb hem gekocht omdat dit mij een leuke game leek voor een mooie prijs die ook nog eens lang mee gaat. Tot dusver denk ik dat dat wel gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
EfBe schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:06:

Wat me verbaast is dat DMC niet afgebrand wordt totaan de grond. De graphics zijn echt niet van deze tijd, omgevingen zijn saai, de gameplay is room-clear-room-clear-boss-die-repeat met veel cutscenes met een script dat nog erger is dan de slechtste veronica c-movie.

Maar goed, als je van de game-mechanic houdt waar het spel om draait... ala.
Het spel is bedoeld als over-the-top action game. Dus die cutscenes (zoals ik die tot nu toe heb gezien) passen daar perfect bij. Verder kraak je het spel op elementen die eigenlijk bij het genre horen. Ik denk eerder dat je niet van het genre houdt dan dat het spel echt zo slecht is als je nu zegt.

Vernieuwend lijkt hij me ook niet, maar dat is niet altijd slecht

[ Voor 4% gewijzigd door SeamusXanthus op 08-02-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img266.imageshack....71/littlebigplanetmx8.jpg

HD WALLPAPERS FOR PS3
THEMES FOR PS3

http://www.playstation3themes.com

http://www.hdwallpapers.net/

RESIZEN

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* nutteloze mededeling.

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:10:
[...]

Het spel is bedoeld als over-the-top action game. Dus die cutscenes (zoals ik die tot nu toe heb gezien) passen daar perfect bij. Verder kraak je het spel op elementen die eigenlijk bij het genre horen. Ik denk eerder dat je niet van het genre houdt dan dat het spel echt zo slecht is als je nu zegt.

Vernieuwend lijkt hij me ook niet, maar dat is niet altijd slecht
Slechte graphics, saaie omgevingen en weinig variërende gameplay horen dus bij het genre? Oh, dan is het goed. :+ ;)

Ik ben het met EfBe eens, naar mijn mening is er weinig leuks aan DMC4 te beleven. Het zal wel iets zijn waar je van moet houden, maar voor anderen is het dus gewoon een hele matige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Zamorano schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:16:
[...]

Slechte graphics, saaie omgevingen en weinig variërende gameplay horen dus bij het genre? Oh, dan is het goed. :+ ;)

Ik ben het met EfBe eens, naar mijn mening is er weinig leuks aan DMC4 te beleven. Het zal wel iets zijn waar je van moet houden, maar voor anderen is het dus gewoon een hele matige game.
Ik denk dat je ook wel van DMC genre moet houden... Ik snap zelf ook niet dat jullie de graphics slecht vinden. Ziet er toch niet slecht uit moet ik zeggen. Vernieuwend is het zeker niet, maar waarom het concept veranderen als het goed is. Wat voor mij belangrijk is in DMC is het combat system. Kan geen andere game bedenken waarin dat zo goed is uitgewerkt dan in DMC. Degene die DMC3 hebben gespeeld zullen DMC4 denk ik zeker waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:16:
[...]

Slechte graphics? volgens gametrailers dikke 9

http://www.gametrailers.com/player/30212.html review

dan kan je net zo goed zeggen dat god of war sagas ook niks aan waren.. je moet ervan houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nohead schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat je ook wel van DMC genre moet houden... Ik snap zelf ook niet dat jullie de graphics slecht vinden. Ziet er toch niet slecht uit moet ik zeggen. Vernieuwend is het zeker niet, maar waarom het concept veranderen als het goed is. Wat voor mij belangrijk is in DMC is het combat system. Kan geen andere game bedenken waarin dat zo goed is uitgewerkt dan in DMC. Degene die DMC3 hebben gespeeld zullen DMC4 denk ik zeker waarderen.
Eens hoor, maar Ninja Gaiden mag je niet vergeten, dat is minstens zo goed. Persoonlijk vind ik het nog een stapje beter, wel moeilijker om onder de knie te krijgen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.