Ik snap ook niet echt die moeilijkheden over rumble. Die sixaxis is prima voor mij en de keren dat ik met de dualshock speelde vond ik het alleen maar iritant
Verwijderd
hebben jullie allemaal die DS3 bij yesasia besteld? Betrouwbare site dus? En, hebben jullie met creditcard besteld ofzo?
PayPal gebruikt...Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:00:
hebben jullie allemaal die DS3 bij yesasia besteld? Betrouwbare site dus? En, hebben jullie met creditcard besteld ofzo?
PS5 User ;-) ...
Neem eens de moeite om een paar pagina's te lezen van deze en het vorige topic. Staat meerdere malen vermeldt dat dit via de Duitse post naar Nederland komt via Selectvrachtsupernova schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:42:
[...]
Door wie is hij afgeleverd... Of te wel.. welke pakket dienst..
Welkom! en veel plezier ermee ! WARHAWK rockt echt dus dat is een aanschaf waard.chrisboers schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:30:
Ik heb vorige week mijn nieuwe PS3 gekocht bij e-plaza voor 369 Euro. E-plaza is dezelfde keten als Bart Smit, dus die gebruikt dezelfde prijs. Je moet alleen wel mazzel hebben dat ze hem hebben, ik ben drie keer langs geweest. Scheelde wel 30 euro, dus vond het wel de moeite waard (gaf me meer bedenktijd om te kiezen tussen xbox 360 en ps3, is toch de ps3 geworden).
hier geen last van schokken.Prijsverschil meteen in mijn eerste game geinvesteerd, NFS Carbon, voor 33 euro. Wel een leuk spel, maar de filmpjes lopen niet echt soepel, vind ik. Beeld schokt regelmatig, alsof hij niet snel genoeg van het schijfje kan lezen oid. Iemand anders hier ervaring mee?
Je kan BluRay niet in 1080p kijken via een component kabel. Tevens ondersteunen veel Bravia tv's (w2000 serie b.v.) geen 1080p over de componenten ingang. Ik hoop dat het gaat lukken voor je dus.Ik moet nu ook nog steeds HDMI kabels wisselen achterop mijn 41" Bravia. Daar wordt ik goed gek van, maar heb zojuist een ps3-composite kabel besteld. Een schakelbox + extra HDMI-kabel ging mij iets te veel in de papieren lopen.
Ik heb een bestelling lopen bij Amazon voor een flink pak blu-ray films (5-disc edition bladerunner, planet earth, deel 1-5 Harry Potter), die zouden allemaal regio-vrij moeten zijn, danwel gewoon hier moeten spelen. Als ik die binnen heb zal ik hier wel even melden of ze het echt doen.
Het is heel simpel!Helaas wil Amazon geen PS3 spellen naar NL sturen, anders had ik meteen Drake en Burnout Paradise besteld.
Zo, vanavond mijn PSPtje maar eens aansluiten op mijn PS3.
Heeft er iemand ergens een korte handleiding staan hoe ik de harddisk vervang door een grotere versie? Ik heb nog ergens een 160 GB schijfje liggen. Ik las hierboven dat het heel makkelijk is, maar wil graag eens lezen wat er precies voor nodig is (welke schijven, hoe geformateerd, welke voorbereidingen ed).
[edit] @ scorpie, ik kan er wel naar verwijzen maar volgens mij heeft de ps3 40GB geen handleiding waar het in staat? En dit is de eerste link wat google aangeeft ik kan wel zoeken naar in de online handleiding maar ik ben ook lui en hier staat het gewoon vermeld.
[ Voor 44% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-02-2008 16:37 ]
Over dat laatste antwoord, waarom verwijs je hem niet naar de handleiding? Die zit er toch niet voor niets bij? En dan nog, stel je heet Stevie Wonder, dan laat je iemand anders toch even 2 tellen op Google zoeken?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Nou vooruit, om het nog een laatste keer samen te vatten dan:Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:00:
DS3 bestellen:
Besteld bij: Yesasia.com
Prijs: 59,99 USD - google even op 'yesasia coupon' en je kunt vaak korting krijgen. Ikzelf -5$
Betaling: Gewoon via Mastercard gedaan, kan o.a. ook via PayPal
Shipping: GRATIS, wordt indien 'in stock' binnen enkele dagen verzonden
Douane: Er wordt standaard 'Gift - Toys - $10' op de doos gezet, dus zeer geringe kans dat je moet bijbetalen
Bezorging: Via Deutsche Post door het Nederlandse bedrijf 'Selekt Vracht'
Tijdpad: Totaal 11 dagen:
Besteld & betaald - 22 jan
Verzonden -24 jan
Bezorging - 2 feb
Hoop dat het zo eens en voor altijd duidelijk is
@Frank J.: Bedankt voor de extra info. Die 1080p is helaas geen probleem, mijn Bravia kan geen 1080p aan, dus kan 'gewoon' die component kabel gebruiken. 720p ziet er trouwens ook al heel gelikt uit, moet ik zeggen. (behalve dat stotteren dan). Warhawk, dat was PSN toch? Ok, vanavond de Store maar eens plunderen.
Edit: Kijk, die link was precies wat ik zocht. Dank!
Edit: Kijk, die link was precies wat ik zocht. Dank!
[ Voor 8% gewijzigd door chrisboers op 05-02-2008 17:05 ]
-
Verwijderd
paypalVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:00:
Bij mij ook 24e verstuurd dus vandaagVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Nou vooruit, om het nog een laatste keer samen te vatten dan:
DS3 bestellen:
Prijs: 59,99 USD - google even op 'yesasia coupon' en je kunt vaak korting krijgen. Ikzelf -5$
Douane: Er wordt standaard 'Gift - Toys - $10' op de doos gezet, dus zeer geringe kans dat je moet bijbetalen
Verzonden -24 jan
Bezorging - 2 feb

Ok, maar laat ons vooral niet weten hoe het verder gaat met dat afleveren. Nofi, maar het is over het algemeen wel bekend dat de aflevering van een pakje soms wat langer duurt. Hier over posten of naar vragen heeft geen enkele invloed op de bezorgsnelheid. 
Kan hier dus ok wel melden dat amazon.de R&C heeft verstuurd, maar dat doe ik dus nie... ehm..
Kan hier dus ok wel melden dat amazon.de R&C heeft verstuurd, maar dat doe ik dus nie... ehm..

_██_
(ಠ_ృ)
Even uitleggen waarom ik het elke weer vraag..Frank J. schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:27:
[...]
Neem eens de moeite om een paar pagina's te lezen van deze en het vorige topic. Staat meerdere malen vermeldt dat dit via de Duitse post naar Nederland komt via Selectvrachtsoms mogen modjes de mensen hier weleens een updatje geven hoe te zoeken hier.
Er is een pakket aangeboden door Selectvracht (^%$^%$^%$^%$^%), maar die konden het zogenaamd niet afgeven... EN hebben het dus terug gestuurd.. Wat mij erg vreemd lijkt... Maar goed... Nu ben ik dus een pakketje kwijt...
Het is wel offtopic.. Maar die Selectvracht, mijden als de pest.
PS5 User ;-) ...
Mwoah, om één slechte ervaring van één gebruiker ga ik een bedrijf niet mijden. Overdrijven is ook een vak.supernova schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:06:
[...]
Even uitleggen waarom ik het elke weer vraag..
Er is een pakket aangeboden door Selectvracht (^%$^%$^%$^%$^%), maar die konden het zogenaamd niet afgeven... EN hebben het dus terug gestuurd.. Wat mij erg vreemd lijkt... Maar goed... Nu ben ik dus een pakketje kwijt...![]()
![]()
![]()
Het is wel offtopic.. Maar die Selectvracht, mijden als de pest.![]()
![]()
![]()
Ik heb persoonlijk nooit slechte ervaringen met Selektvracht gehad, overigens.
Overigens zijn al die smileys ook nergens voor nodig als je het mij vraagt.
Nou laat ik het zo zeggen.. Ben niet de enige met zeer slechte ervaringen met Selektvracht.. Kreeg zelfs te horen van de ANWB, dat zer absoluut niet te vreden waren met hun en dus erg veel klachten kregen.. Dus de enige.. Nou nee.... Maar laten we weer ontopic gaan...Zamorano schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:16:
[...]
Mwoah, om één slechte ervaring van één gebruiker ga ik een bedrijf niet mijden. Overdrijven is ook een vak.
Ik heb persoonlijk nooit slechte ervaringen met Selektvracht gehad, overigens.
Overigens zijn al die smileys ook nergens voor nodig als je het mij vraagt.
Hier laat ik het verder bij.... En kijk maar eens bij Tros Radar..
Heb trouwens ook een pakket kunnen reden bij Selektvracht door op tijd te zijn..
[ Voor 7% gewijzigd door supernova op 05-02-2008 19:22 ]
PS5 User ;-) ...
ik heb volgens mij ook al eerder gemeld dat je bij yesasia gewoon een resend van je order moet aanvragen aangezien je niks hebt ontvangen.supernova schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:06:
[...]
Even uitleggen waarom ik het elke weer vraag..
Er is een pakket aangeboden door Selectvracht (^%$^%$^%$^%$^%), maar die konden het zogenaamd niet afgeven... EN hebben het dus terug gestuurd.. Wat mij erg vreemd lijkt... Maar goed... Nu ben ik dus een pakketje kwijt...![]()
![]()
![]()
Het is wel offtopic.. Maar die Selectvracht, mijden als de pest.![]()
![]()
![]()
[edit] ik hoop dat je hier wat aan hebt
[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-02-2008 19:27 ]
[sarcasme]Wooo hebben jullie al de MX vs AT demo geprobeerd! De graphics zijn gewoon beter dan ik ooit gezien heb en de omgevingen! Daar kan motorstorm nog niet omheen! Realisme? GT heeft hier een concurrent aan! En echt elke seconde is het gewoon spannend[/sarcasme]
Geesh blijven ze PS2 games uitbrengen op de PS3, nu dat niet iedereen een COD4 kan maken A'la maar MX vs AT is wel erg aan de budget titel kant! Oh wel gelukkig kun je de demo spelen!
Geesh blijven ze PS2 games uitbrengen op de PS3, nu dat niet iedereen een COD4 kan maken A'la maar MX vs AT is wel erg aan de budget titel kant! Oh wel gelukkig kun je de demo spelen!
There is no place like ::1
Ik zal het eens gaan proberen... Bedankt..Frank J. schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:24:
[...]
ik heb volgens mij ook al eerder gemeld dat je bij yesasia gewoon een resend van je order moet aanvragen aangezien je niks hebt ontvangen.
[edit] ik hoop dat je hier wat aan hebtik kan je frustratie wel begrijpe
PS5 User ;-) ...
Pfff iedereen is bezig over zn nieuwe controller, terwijl ik juist zit te wachten op een nieuw systeem omdat ie vandaag voor de 12e dag weg is... nog 3 dagen te gaan!!
Hoop echt dat ze hun belofte nakomen door binnen 15 werkdagen een nieuw systeem te sturen
Hoop echt dat ze hun belofte nakomen door binnen 15 werkdagen een nieuw systeem te sturen

www.vdzande.com
Je mag hier niet over RMA praten heb ik gemerkt. Dat wordt niet gezien als playstation 3 ervaring-topic waardig.Rosmalen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:46:
Pfff iedereen is bezig over zn nieuwe controller, terwijl ik juist zit te wachten op een nieuw systeem omdat ie vandaag voor de 12e dag weg is... nog 3 dagen te gaan!!
Ik zit nu op ruim 4 ' werkweken'. Gisteren contact gehad met de helpdesk en ze vertelde mij dat er leveringsproblemen zijn. Ze kunnen niet zeggen wanneer ze weer uitleveren, maar die 15 werkdagen halen ze niet. Ook zijn er momenteel veel problemen met de retourzendingen, veel paketten komen terug zonder de controller en de snoeren.
Untappd: politrix
Mooi balen dus! maarja ik wacht nog heel even af in goede hoop.. en dan hang ik vrijdag netjes weer aan de telefoon met onze vrienden van Sonypolitrix schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:50:
[...]
Je mag hier niet over RMA praten heb ik gemerkt. Dat wordt niet gezien als playstation 3 ervaring-topic waardig.
Ik zit nu op ruim 4 ' werkweken'. Gisteren contact gehad met de helpdesk en ze vertelde mij dat er leveringsproblemen zijn. Ze kunnen niet zeggen wanneer ze weer uitleveren, maar die 15 werkdagen halen ze niet. Ook zijn er momenteel veel problemen met de retourzendingen, veel paketten komen terug zonder de controller en de snoeren.

www.vdzande.com
Heeft iemand hier ervaring met Madden 2008 trouwens?
Ik las in een paar reviews dat de framedrops op de PS3 versie echt verschrikkelijk zijn. Is het echt zo erg? Is/komt er een patch?
Was niet zo moeilijk toch?
Maar terug ontopic idd.
Ik las in een paar reviews dat de framedrops op de PS3 versie echt verschrikkelijk zijn. Is het echt zo erg? Is/komt er een patch?
Kijk, nu onderbouw je het tenminste in een normale post, dan kunnen we er nog wat mee.supernova schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:21:
[...]
Nou laat ik het zo zeggen.. Ben niet de enige met zeer slechte ervaringen met Selektvracht.. Kreeg zelfs te horen van de ANWB, dat zer absoluut niet te vreden waren met hun en dus erg veel klachten kregen.. Dus de enige.. Nou nee.... Maar laten we weer ontopic gaan...
Hier laat ik het verder bij.... En kijk maar eens bij Tros Radar..
Heb trouwens ook een pakket kunnen reden bij Selektvracht door op tijd te zijn..
Was niet zo moeilijk toch?
Maar terug ontopic idd.
Is het het waard om een PS3 te kopen bij een niet-HD tv? Dus een oude CRT?
Ik heb er zo een op mijn kamer, en twijfel of ik de PS3 moet kopen. Ik heb ook nog een Samsung 205BW als monitor(kan je PS3 daarop aansluiten en dan op 720p?) Maar dat is weer zo onhandig omdat deze op mijn bureau staat..
Ik heb er zo een op mijn kamer, en twijfel of ik de PS3 moet kopen. Ik heb ook nog een Samsung 205BW als monitor(kan je PS3 daarop aansluiten en dan op 720p?) Maar dat is weer zo onhandig omdat deze op mijn bureau staat..
Ik heb mijn PS3 eerst 3 dagen op mijn 10 jaar oude 4:3 CRT TV aangesloten gehad, tot mijn nieuwe TV binnen kwam.barzi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:39:
Daarvoor had ik er een PS2 op aangesloten, en ik moet zeggen dat de PS3 games er toch echt een stuk beter uitzagen. Maar als je daarna naar HDTV gaat, gaan je ogen pas echt open.
De PS3 op je monitor aansluiten kan alleen als deze HDCP ondersteunt (zie SP).
http://www.newegg.com/pro...aspx?Item=N82E16824001081 derde link op google... het ondersteund HDCP. dus je kan je PS3 erop aansluiten. (wel kabeltje kopen)
je crt tv is natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeel te lelijk dus ps3 kopen, doorsparen voor een Hdtv, en nog voor je alles aankoopt ff googlen... (net als ik)
Edit
sorry(werd ff gek omdat je niet ff heb gesearched, deze vraag is zeker 10x voorbij gekomen, misschien zelfs in dit grote ervaringen topic ook MET jouw scherm), je CRT tv voldoet natuurlijk ook, je weet alleen niet wat je mist zodra je een hdtv erbij heb aangesloten...
je crt tv is natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeel te lelijk dus ps3 kopen, doorsparen voor een Hdtv, en nog voor je alles aankoopt ff googlen... (net als ik)
Edit
sorry(werd ff gek omdat je niet ff heb gesearched, deze vraag is zeker 10x voorbij gekomen, misschien zelfs in dit grote ervaringen topic ook MET jouw scherm), je CRT tv voldoet natuurlijk ook, je weet alleen niet wat je mist zodra je een hdtv erbij heb aangesloten...
[ Voor 30% gewijzigd door StWesleyT op 05-02-2008 20:54 ]
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Verwijderd
Heeft iemand "World series of poker 2008-battle for the bracelets" al in bezit? Ik vraag me af of het de moeite waard is?
Verwijderd
Ik krijg morgen mijn LCD 32s81, maar ik heb prima genoten van me kleine crt-tjebarzi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:39:
dus als ik jouw was zou ik die ps3 gewoon kopen en dan sparen voor een LCD.
Ik heb een hele tijd gegamed op een 32inch breedbeeld CRT tv van Philips en daarna van Sony, zelfs dan zou ik een PS3 aanraden ziet er toch vet uit hoor, HD is geen must maar uiteindelijk denk ik dat je toch een andere TV wil. Ik heb na een demonstratie ook besloten om een plasma TV te kopen.barzi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:39:
vriend van me heeft em op een 205b aangesloten, works like a charmbarzi schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:39:
Een computerscherm werkt inderdaad ook prima hoor, je hoeft er niet speciaal een tv voor aan te schaffen. Samsung 205b, 206bw, 226bw bijvoorbeeld... werken perfect. Elke monitor met ondersteuning voor HDCP (protocol voor de digitale beveiliging van HDMI) werkt dacht ik ('k weet niet of er schermen niet werken)geemfriek schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:10:
[...]
vriend van me heeft em op een 205b aangesloten, works like a charm
Dat wil ik best doen, mail jij mij of zal ik het hier neer zetten?Ik wil best wel dat lijstje opnemen in de SP, maar de aanvullende informatie moet aan mij geleverd worden.Misschien als jij dat wil doen?
Ik neem aan dat je het over de 205bw hebt.geemfriek schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:10:
[...]
vriend van me heeft em op een 205b aangesloten, works like a charm
De overscan op dit scherm, bij 720p is echter wel redelijk groot. Iets waar je rekening mee moet houden.
Verwijderd
Ik heb Madden en al redelijk gespeeld, momenteel heeft mijn zwager hem te leen, ik moet zeggen dat ik er niet echt op heb gelet maar heb ook geen problemen gemerkt tijdens het gamen bij mij loopt het gewoon soepel, wel nog op een "oude" CRT breedbeeld.Zamorano schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:27:
Heeft iemand hier ervaring met Madden 2008 trouwens?
Het is gewoon een leuk spel wat je ook offline eens kan multiplayeren, je kan met 2 man 1 team tegen de CPU of 1 vs 1, maar Madden ondersteund 4 controllers dus als je er meer hebt.....
Verwijderd
thanks man!! ik ga em spoedig bestellen!!!Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Nou vooruit, om het nog een laatste keer samen te vatten dan:
DS3 bestellen:
Verzonden -24 jan
Bezorging - 2 feb
Nog ff een vraagje over 3BM: (ik weet het, sommige mensen hier hebben een hekel tegenwoordig aan posts mbt verzendstatus etc van hun game, console noem maar op) Dit vind ik overigens wel PS3 ervaringen maar dat terzijde.
Stuurt 3BM via reguliere post of pakketdienst?
PSN id: PENo1
Mensen hebben hier een hekel aan omdat het veelal overbodige vragen zijn, die je zelf ook kunt uitzoeken. Stuur die 3busymen een mailtje, of nog simpeler: kijk wat voor verzendmethode er wordt vermeld bij hun games op ebay.P.E.No.1 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:01:
Nog ff een vraagje over 3BM: (ik weet het, sommige mensen hier hebben een hekel tegenwoordig aan posts mbt verzendstatus etc van hun game, console noem maar op) Dit vind ik overigens wel PS3 ervaringen maar dat terzijde.
Verder zie ik niet in wat verzend- en reparatiestatus te maken heeft met PS3 ervaringen. Als dat zo is, dan kan ik ook wel gaan vragen naar file- en weersomstandigheden (of wachtrijen voor de kassa) voor wanneer ik naar de stad wil om een ps3 game te kopen. Allemaal heel interessant voor mij, maar niemand anders die daar wat aan heeft.
_██_
(ಠ_ృ)
De vraag schiet me binnen terwijl ik op werk zit en hier beperkt internet heb. Ik kan het dus ook nakijken als ik thuis ben. Maar ik wilde het nu weten. Waarom zou iemand die zijn PS3 heeft opgestuurd ivm defect ofzo hier niet mogen vragen aan mede PS3 bezitters wat hun ervaringen zijn mbt tot bijvoorbeeld het opsturen van hun console. Het is toch een ervaringen topic mbt PS3 of niet?Atomsk schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:21:
[...]
Mensen hebben hier een hekel aan omdat het veelal overbodige vragen zijn, die je zelf ook kunt uitzoeken. Stuur die 3busymen een mailtje, of nog simpeler: kijk wat voor verzendmethode er wordt vermeld bij hun games op ebay.
Verder zie ik niet in wat verzend- en reparatiestatus te maken heeft met PS3 ervaringen. Als dat zo is, dan kan ik ook wel gaan vragen naar file- en weersomstandigheden (of wachtrijen voor de kassa) voor wanneer ik naar de stad wil om een ps3 game te kopen. Allemaal heel interessant voor mij, maar niemand anders die daar wat aan heeft.
Bovendien heb ik begrepen dat een mailtje sturen naar 3BM weinig nut heeft...
[ Voor 3% gewijzigd door P.E.No.1 op 06-02-2008 11:36 ]
Eh, daar zie ik het nu eerlijk gezegd wel van in, bij de PS3 komt het niet zo veel voor dus is het wel goed om te weten hoe dit precies wordt afgehandeld (voor als eenieder van ons in hetzelfde schuitje komt te zitten|), dan weet je wat je in het ergste geval te wachten staat.Atomsk schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:21:
In het 360 topic zou dit wel overbodig zijn ja, puur om dat iedereen daar nu wel weet hoe dat in z'n werk gaat.
Verwijderd
Dit is geen ps3 ervaring maar een bestel, dan wel verzend ervaring. Ik denk persoonlijk dat het handig is voor veel mensen om een verzend/bestel etc. topic op te zetten en daar verder vragen/discussieren.P.E.No.1 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:01:
Voor de PS3 ja...maar ja ik hou er wel over op. Blijkbaar te moeilijke vraag..Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:03:
[...]
Dit is geen ps3 ervaring maar een bestel, dan wel verzend ervaring. Ik denk persoonlijk dat het handig is voor veel mensen om een verzend/bestel etc. topic op te zetten en daar verder vragen/discussieren.
Hey collega, ik heb nu al redelijk veel games bij 3busymen besteld en de verzendtijd bedraagd meestal tussen de 7 en 14 dagen. Het wordt gewoon verzonden met de post. In zo'n envelop met bubbelplastic.P.E.No.1 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:35:
[...]
De vraag schiet me binnen terwijl ik op werk zit en hier beperkt internet heb. Ik kan het dus ook nakijken als ik thuis ben. Maar ik wilde het nu weten. Waarom zou iemand die zijn PS3 heeft opgestuurd ivm defect ofzo hier niet mogen vragen aan mede PS3 bezitters wat hun ervaringen zijn mbt tot bijvoorbeeld het opsturen van hun console. Het is toch een ervaringen topic mbt PS3 of niet?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
OK dan thanx
( is dit vanaf het bericht dat je krijgt dat de verzending verstuurd is of nadat je betaald hebt?)
Een PS3 of een game verstuurd in een doos/pakketje is niet anders dan ieder ander willekeurig object dat met de post verstuurd wordt. Wat valt daarover te zeggen wat interessant is voor andere PS3 bezitters? Ik noemde reparatiestatus alleen als een zijstraat, hoe dat afgehandeld wordt kan interessant zijn, maar niet vragen die alleen maar gaan over wat de postbode ermee doet. Antwoord: precies hetzelfde als met alle andere pakjes.P.E.No.1 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:35:
[...]
Waarom zou iemand die zijn PS3 heeft opgestuurd ivm defect ofzo hier niet mogen vragen aan mede PS3 bezitters wat hun ervaringen zijn mbt tot bijvoorbeeld het opsturen van hun console. Het is toch een ervaringen topic mbt PS3 of niet?
[ Voor 13% gewijzigd door Atomsk op 06-02-2008 12:29 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Verzend bevestiging.P.E.No.1 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:27:
OK dan thanx( is dit vanaf het bericht dat je krijgt dat de verzending verstuurd is of nadat je betaald hebt?)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Netjes10.4 miljoen PS3 consoles verkocht
Nieuws | 06 februari 2008 - De officiële hardwarecijfers voor de PlayStation 3 zijn bekend. Sinds de launch in november 2006 zijn er 10.4 miljoen PlayStation 3 exemplaren verkocht. Door de recente introductie van het 40 GB model zijn er alleen al in het afgelopen kwartaal 4.9 miljoen exemplaren verkocht. Wat betreft software heeft de PS3 in totaal 54.4 miljoen exemplaren verkocht.
In dit fiscale jaar, wat loopt van 1 april 2007 t/m 31 maart 2008, heeft Sony tot nog toe 6.92 exemplaren verkocht. De doelstelling is verlaagd van 11 miljoen naar 9.5 miljoen, zo maakte het bedrijf onlangs bekend.
Ik dacht eerst dat die doelstelling van 11 miljoen over het totaal aantal verkochte consoles ging, maar blijkbaar is dat dus niet zo.
PSN id: NL_SToRM
Ok, thanks.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:47:
[...]
Ik heb Madden en al redelijk gespeeld, momenteel heeft mijn zwager hem te leen, ik moet zeggen dat ik er niet echt op heb gelet maar heb ook geen problemen gemerkt tijdens het gamen bij mij loopt het gewoon soepel, wel nog op een "oude" CRT breedbeeld.
Het is gewoon een leuk spel wat je ook offline eens kan multiplayeren, je kan met 2 man 1 team tegen de CPU of 1 vs 1, maar Madden ondersteund 4 controllers dus als je er meer hebt.....
Ik las dingen over flinke haperingen als je receiver net de bal gaat vangen, en dat soort dingen.
Offline multi is idd erg leuk, mooie manier ook om mensen die helemaal niks van American Football weten, de regels een beetje bij te brengen.
Ik voeg hem iig toe aan mijn verlanglijstje.
En als ze de doelstelling van 9.5 miljoen niet halen? Gaan ze dan hun doelstelling weer naar beneden brengen? Wat is het nut van een doelstelling als je die ga wijzigen. Onzin.SToRM666 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:30:
[...]
Netjes
Ik dacht eerst dat die doelstelling van 11 miljoen over het totaal aantal verkochte consoles ging, maar blijkbaar is dat dus niet zo.
Een doelstelling kun je altijd wijzigen. Het is niet iets waar je volledige controle over hebt. Zo'n doelstelling is belangrijk voor je aandeelhouders, productieplanning, inkoop, etc. etc.technoaddict schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:36:
[...]
En als ze de doelstelling van 9.5 miljoen niet halen? Gaan ze dan hun doelstelling weer naar beneden brengen? Wat is het nut van een doelstelling als je die ga wijzigen. Onzin.
PSN: Shiver23
Ik heb 'm daar ook besteld. Heb zojuist verzendbericht ontvangen. Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je hem had????Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:09:
[...]
En hij is net binnen! Ligt nu op te laden. Hieronder mijn pakketje:
[afbeelding]
Ik had bij comments onder m'n bestelling gevraagd of ze er een waarde van 19,99 USD op konden zetten. Dit is zelfs nog met de hand op m'n bon (die in het doosje zit) geschreven door hen, dus prima service daar in Hong Kong.
Op de sticker voor de douane is dus gewoon ingevuld: 'Gift' - Toys - 19,99. Heb dus voor 7 euro (heb een van m'n oude sixaxis controllers verkocht voor 30E) een upgrade naar DS3 gedaan![]()
Net even een potje Super Stardust HD zitten spelen en het voelt lekker aan. Stiekum mis je de rumble soms toch wel met de oude Sixaxis.. Alleen eerlijk gezegd vind ik die lichte controller ook wel fijn soms (ben er nu eigenlijk best aan gewend) dus ik denk dat ik die niet ga 'upgraden', als afstandsbediening is de lichte bv. wel veel fijner dan de veel zwaardere DS3.
edit: zie nu pas jouw vorige post...

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
http://www.metacritic.com...eries%20of%20poker%202008Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:11:
Heeft iemand "World series of poker 2008-battle for the bracelets" al in bezit? Ik vraag me af of het de moeite waard is?
Zie daarboven en ik zou zeggen het is goed leesvoer
Zelf ben ik geen poker fan dus tja! Ook de Pool en Golf games zijn op de PS3 maar of ze de moeite waard zijn. Misschien voor een super fan!
[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 06-02-2008 12:56 ]
Creditcard en ja bij AzieVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:00:
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Ik denk dat het mbt een PS3 toch anders is als bijvoorbeeld een strijkbout of een fiets....maar blijkbaar lopen onze meningen hierover een beetje uiteen...( ik heb het puur over de afhandeling zelf)laten we er verder maar over ophouden.Atomsk schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:27:
[...]
Een PS3 of een game verstuurd in een doos/pakketje is niet anders dan ieder ander willekeurig object dat met de post verstuurd wordt. Wat valt daarover te zeggen wat interessant is voor andere PS3 bezitters? Ik noemde reparatiestatus alleen als een zijstraat, hoe dat afgehandeld wordt kan interessant zijn, maar niet vragen die alleen maar gaan over wat de postbode ermee doet. Antwoord: precies hetzelfde als met alle andere pakjes.
Trouwens ik wilde alleen weten in eerste instantie (omdat ik op werk zit en beperkt internet heb) hoe 3BM verstuurd. Meer niet. Hele simpele vraag waar ik later ook antwoord op heb gekregen (thanx collega
[ Voor 21% gewijzigd door P.E.No.1 op 06-02-2008 13:33 ]
ja besteld bij yesasia en betaald via paypal, je hoeft geen geld op paypal te laden, hij trekt het automatisch van je bank af. succes. binnen twee weken in huis.
Ik weet niet of mijn post hier juist maar anders hoor ik het wel.
Voor welke leeftijd zijn de meeste spellen op de PS3 eigelijk ?
Zijn er ook al echte kinder spellen zoals Dora ofzoiets, want naar zo iets ben ik eigenlijk opzoek
Heb ik namelijk een excus om een PS3 te gaan halen.
Zijn er ook al echte kinder spellen zoals Dora ofzoiets, want naar zo iets ben ik eigenlijk opzoek
Teteringen
Veel geluk. Ik ben mijn PS3 welgeteld 7 weken kwijt geweest aan de Sony RMA dienst.Rosmalen schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:46:
En ware het niet dat er hulp van buitenaf gekomen was, dan had ik hem waarschijnlijk nog niet.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
nog niet echt vind ik. Maar mijn neefje van 7 vind ratchet & clank wel erg leuk.Arie26 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:33:
Ik denk dat je dan beter af bent met een wii...
Computer says no
Eerder een PS2, dat scheelt nog meer geld en kinderen zullen niet zo veel waarde hechten aan HD graphics en de PS2 heeft veel meer leuke kindergames dan de Wii.
De WII is geen HD toch???Grannd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:48:
Eerder een PS2, dat scheelt nog meer geld en kinderen zullen niet zo veel waarde hechten aan HD graphics en de PS2 heeft veel meer leuke kindergames dan de Wii.
En om zijn excuus geldig te maken: een 60GB PS3, kunnen de kleintjes PS2 games spelen
Dat zou inderdaad beter zijn, ik zoek namelijk een excus om een PS3 te kopen, heb ik gelijk een blu-ray speler voor me zelf en ik kan hem inzetten als media center.zAo schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:03:
[...]
En om zijn excuus geldig te maken: een 60GB PS3, kunnen de kleintjes PS2 games spelen
Teteringen
Het aantal games geschikt voor kinderen is nog niet erg hoog, Ratchet en Klank kan wel maar erm..kan niet echt een andere noemen!Arie26 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:33:
Een PS2 is geschikter daarvoor zijn vele kinder games te koop. Of een wii zoals anderen zeggen maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van de games daarop soms. Wel hoe zal ik het aardig zeggen. Er wordt veel SHOVELware voor gemaakt, een game maak je en dan maak je 5 andere met iets andere themas. Ouders en Grootouders zien het verschil toch niet!
Leuker wordt het als ze het grote punt van de Wii, de controls, zo vern$%ken dat het ook geeneens speelbaar is. En ja die troep komt ook uit op de Wii! En verkoopt ook!
De Wii softwaremarkt is een groot mijnenveld met hier en daar een toptitel en hier en daar een best aardige titel maar veelal is het huilen met de pet op!
Nu lees ik dat je een PS3 wilt en als je het nou zou verkopen als een High Def media speler
[ Voor 24% gewijzigd door swampy op 06-02-2008 14:35 ]
Alleen zit je wel met die gare backwards compatibility die zelfs op de 60GB versie niet alles afspeelt.Arie26 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:12:
[...]
Dat zou inderdaad beter zijn, ik zoek namelijk een excus om een PS3 te kopen, heb ik gelijk een blu-ray speler voor me zelf en ik kan hem inzetten als media center.
Computer says no
Hmm reageer maar.. Ja er zitten veel minigames maar niet het grootste gedeelte.. Zou toch maar eens kijken in het assortiment bij de WII.. Alhoewel de toppers nu een beetje beginnen te komen..swampy schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:32:
[...]
Of een wii zoals anderen zeggen maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van de games daarop soms. Wel hoe zal ik het aardig zeggen. Er wordt veel SHOVELware voor gemaakt, een game maak je en dan maak je 5 andere met iets andere themas. Ouders en Grootouders zien het verschil toch niet!
En waarom zit ik in dit topic evengoed te lezen: Omdat ik wacht tot een RPG topper of FFXIII uitkomt op de PS3
Ah FF XIII ik voorspel 2009! Tijd genoeg om te sparen dusbechown schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:39:
[...]
Hmm reageer maar.. Ja er zitten veel minigames maar niet het grootste gedeelte.. Zou toch maar eens kijken in het assortiment bij de WII.. Alhoewel de toppers nu een beetje beginnen te komen..
En waarom zit ik in dit topic evengoed te lezen: Omdat ik wacht tot een RPG topper of FFXIII uitkomt op de PS3Dan ga ik zwaar nadenken waar ik nog wat geld vandaan ga toveren voor een PS3(heb net een laptop gekocht)
En voor wat je ook een spel koopt, probeer een demo, lees de reviews..het is het niet waard om troep te kopen.
Ik heb met de laatste firmware nog geen PS2 spel in mijn collectie weg moeten leggen omdat ie het niet doet. 95 pct van de PS2 games is BC op de 606 gig PS3 en ik vind dat een beste prestatie.. Kan me alleen niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een PS2 spel heb gesppeld op mijn PS3. Ik weet dat ik God Of War 2 er wel op heb gespeeld. (meesterlijks spelleke trouwens)Moshe85 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:32:
Alleen zit je wel met die gare backwards compatibility die zelfs op de 60GB versie niet alles afspeelt.
gaar wil ik het niet noemen. Helemaal 100pct is het echter niet...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ratatouille is sinds vandaag op Blu-Ray is verkrijgbaar. Ik ga m morgen maar even halen denk ik 
Het schijnt toch 1 van de betere Blu-Ray's te zijn kwa beeldkwaliteit en geluid en daarbij is het gewoon een goeie film natuurlijk.
Het schijnt toch 1 van de betere Blu-Ray's te zijn kwa beeldkwaliteit en geluid en daarbij is het gewoon een goeie film natuurlijk.
[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 06-02-2008 18:52 ]
PSN id: NL_SToRM
GTA III voor mij oh en Final Fantasy XII! Alleen de demo discs die ik krijg bij een blad kan ik nooit op de PS3 spelen. Jammer maar ach ja ik heb nog een PS2 liggen voor die games.swopdark schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:18:
[...]
Ik heb met de laatste firmware nog geen PS2 spel in mijn collectie weg moeten leggen omdat ie het niet doet. 95 pct van de PS2 games is BC op de 606 gig PS3 en ik vind dat een beste prestatie.. Kan me alleen niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een PS2 spel heb gesppeld op mijn PS3. Ik weet dat ik God Of War 2 er wel op heb gespeeld. (meesterlijks spelleke trouwens)
gaar wil ik het niet noemen. Helemaal 100pct is het echter niet...
En vandaag is een goede dag omdat ik hoe dan ook Spyro the Dragon binnen heb, ja ja een PS1 game maar WAT een game!
Verwijderd
Woot! DMC4 binnen
Zo ontzettend tof, als je een gameshop eigenaar kent
Tot nu toe, geweldig! heb er maar 30 minuten op zitten, maar het is gewoon weer ouderwets lekkere actie. De installatie duurt 20 minuten ongeveer, maar je krijgt dan een soort filmpje voorgeschoteld met wat er in de vorige DMC's gebeurd is, handig voor de mensen die deze niet gespeeld hebben.
terugkomend op spellen voor kinderen, er zijn ook een aantal leuke spelletjes online te koop. zoals rub-a-duck etc.
voordelen:
goedkoop
alles op de hd dus de kids hoeven geen discs te wisselen
voordelen:
goedkoop
Creditcard vereist!kingcharles schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:33:
terugkomend op spellen voor kinderen, er zijn ook een aantal leuke spelletjes online te koop. zoals rub-a-duck etc.
voordelen:
goedkoop
Verwijderd
Papa kan wel een CC krijgen mag ik hopenswampy schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:24:
Creditcard vereist!
Verwijderd
Nog één keertje over 3BM: Mijn gestolen bestelling (zie een paar pagina's geleden) had ik 25/1 besteld met 26/1 een verzendmail. Voor de pechvogels met dezelfde datums...
En nu maar hopen dat hij alsnog in de bus valt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 21:17 ]
Hmmm mijn order DMC4 was de 24e besteld en de 25e shipped, maar ik heb ook nog niets ontvangen... Heb ook geen bericht van 3BM gehad dat mijn order gestolen zou zijn.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:16:
Nog één keertje over 3BM: Mijn gestolen bestelling (zie een paar pagina's geleden) had ik 25/1 besteld met 26/1 een verzendmail. Voor de pechvogels met dezelfde datums...
Ik snap niet waarom je meteen denkt dat dit gestolen isVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:16:

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Had WaterVuur niet van 3BM een bericht gehad dat zijn bestelling gestolen was? Ik neem aan dat je dat niet zelf gaat verzinnen.Sandyman538 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:55:
[...]
Ik snap niet waarom je meteen denkt dat dit gestolen isIk heb wel eens 3 weken moeten wachten op een pakje uit UK. Vind wel dat hier op dit forum veel mensen met weinig geduld rondlopen. Als je het spel/bluray/controller zo snel wilt hebben dan moet je ze hier gewoon in de winkel kopen (materiaal uitgezonderd wat je hier nog niet kunt krijgen voor de erg bijdehante lui... ). Maar dat zal allemaal wel aan mij liggen
Verwijderd
Vandaar mijn opmerking "zie bericht enkele pagina's terug"; ik heb van 3BM zelf een mail gekregen dat een zending waarschijnlijk gestolen is en een refund gekregen. Vandaar. Dus.Sandyman538 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:55:
[...]
Ik snap niet waarom je meteen denkt dat dit gestolen isIk heb wel eens 3 weken moeten wachten op een pakje uit UK. Vind wel dat hier op dit forum veel mensen met weinig geduld rondlopen. Als je het spel/bluray/controller zo snel wilt hebben dan moet je ze hier gewoon in de winkel kopen (materiaal uitgezonderd wat je hier nog niet kunt krijgen voor de erg bijdehante lui... ). Maar dat zal allemaal wel aan mij liggen
Dan heb ik net op de verkeerde persoon gereageerd. Laatste tijd komen er nogal wat meldingen in het topic voorbij in de trant van "Ik heb gisteren een spel voor 16.00 uur besteld in Amerika en vanochtend had de postbode het nog niet eens bij zich, meer mensen hier ervaring mee, ik vind het namelijk wel heel erg lang duren allemaalVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 22:01:
[...]
Vandaar mijn opmerking "zie bericht enkele pagina's terug"; ik heb van 3BM zelf een mail gekregen dat een zending waarschijnlijk gestolen is en een refund gekregen. Vandaar. Dus.

Ontopic: Gisteren voor het eerst Ratchet en Clank gespeeld (die uit Duitsland gehaald na een tip in dit forum) en moet zeggen dat het toch wel dikke pret is. Veel kleurtjes en veel variatie. Wapens die je snel kunt upgraden zodat je snel betere wapens kunt verdienen en het niet zo is dat je aan het eind van het spel een paar kogels met een uberwapen af mag vuren (wat vaak het geval is) en dat het spel dan uitgespeeld is. Tot nu toe veel plezier aan R&C beleeft dus!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb hem vandaag ook gehaald! super vet!Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:28:
Woot! DMC4 binnenZo ontzettend tof, als je een gameshop eigenaar kent
Tot nu toe, geweldig! heb er maar 30 minuten op zitten, maar het is gewoon weer ouderwets lekkere actie. De installatie duurt 20 minuten ongeveer, maar je krijgt dan een soort filmpje voorgeschoteld met wat er in de vorige DMC's gebeurd is, handig voor de mensen die deze niet gespeeld hebben.
Zit alleen vast bij de second mining area, bij die spring platformpjes. Als iemand me kan helpen zou super zijn
Verwijderd
Potver, ik heb de mijne 26/1 besteld, was 26/1 ook verzonden. Geen mail vover gestolen dingen van de 3BM gekregen 
Vorige keer had ik mn spel binnen 1 week, met kerst er tussenin zelfs.
Moet ik me nu nog maar vermaken met de single player games, en de burnout demo die bijna verloopt...
Heeft iemand hier Stardust HD gekocht, en zoja, is het echt zo verslavend? Ook voor 2 players?
Moet ik me nu nog maar vermaken met de single player games, en de burnout demo die bijna verloopt...
Heeft iemand hier Stardust HD gekocht, en zoja, is het echt zo verslavend? Ook voor 2 players?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2008 23:50 ]
Ik vind Super Stardust HD echt super, terwijl ik normaal helemaal niet zo'n fan ben van dat soort games. Gisteren heb ik voor het eerst even de multiplayer geprobeerd, maar dat vond ik toch een stuk minder lekker spelen dan solo. Na een paar games hebben we toen Pixeljunk: Monsters maar opgestart en die bleek toch wel erg verslavend om samen te spelen.
Als ik jou was zou ik de demo van SSD HD even proberen, die geeft wel een aardig beeld van het spel, alleen kan je in de full version gelukkig wat langer doorspelen
Als ik jou was zou ik de demo van SSD HD even proberen, die geeft wel een aardig beeld van het spel, alleen kan je in de full version gelukkig wat langer doorspelen
[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 06-02-2008 23:16 ]
Vandaag GT5 Prologue binnen gehad van yesasia. Wat een mooi spel en achter het stuur is echt vet, k ga daar niet meer achter vandaan
Verwijderd
de douane controleert sinds een maand of twee BIJNA ELK pakketje waar een bedrag op staat in dollars. Omdat de dollar zo weinig waard is is het aantrekkelijk voor mensen om dingen uit landen met dollars te kopen, daar speelt de doane dus op in.
Jarenlang heb ik bij amazon films gekocht, nooit deruitgehaald bij doane en dus nooit hoeven bij te betalen, en nu 3x achter elkaar sinds november. En de douane is langzaam, ga er maar van uit dat als je pakketje onderschept is het twee weken langer duurt.
edit: der vanuit gaan dat t gestolen is is niet nodig, zoals ik al zei: douane = +2 weken
Jarenlang heb ik bij amazon films gekocht, nooit deruitgehaald bij doane en dus nooit hoeven bij te betalen, en nu 3x achter elkaar sinds november. En de douane is langzaam, ga er maar van uit dat als je pakketje onderschept is het twee weken langer duurt.
edit: der vanuit gaan dat t gestolen is is niet nodig, zoals ik al zei: douane = +2 weken
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 00:00 ]
Ik heb ook DMC4 besteld bij hem, en ook ik heb een mail gekregen dat hij verstuurd was, maar volgens mij is dit gewoon een automatisch bericht.. Als je vaker iets besteld hebt bij 3BM zie je dat hij altijd een verzendsbevestiging verstuurd na 2 dagen (dit was ook het geval bij mijn UT3 pre-order)Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:02:
Potver, ik heb de mijne 26/1 besteld, was 26/1 ook verzonden. Geen mail vover gestolen dingen van de 3BM gekregen
Er stond trouwens vermeld op de site dat hij de game pas vanaf 5 februari ging versturen. Dus hij is pas 2 dagen onderweg als hij zich aan z`n woord heeft gehouden.
Dus hij zal begin volgende week komen
[ Voor 50% gewijzigd door l00pz op 07-02-2008 00:20 ]
oei oei dure tijden komen eraan. Deze maand wil ik nog Burnout Paradise, Devil May Cry 4 en UT3 gaan kopen.
Wel leuk dat Sony nu meer reclame maakt voor haar spellen. Waarvoorheen mulitplatform games op de tv enkel voor de 360 werden uitgezonden, zo zag ik gisteren een raclame van burnout voorbij komen met een heel groot PS3 logo op het einde. Ook werd de box van de PS3 versie afgebeeld.
vooruitgang... laat de mensen maar zien dat de PS3 ook vette spellen heeft. Wel grappig om te lezen op diverse fora dat veel mensen nog steeds zeggen dat de PS3 geen spellen heeft.
Wel leuk dat Sony nu meer reclame maakt voor haar spellen. Waarvoorheen mulitplatform games op de tv enkel voor de 360 werden uitgezonden, zo zag ik gisteren een raclame van burnout voorbij komen met een heel groot PS3 logo op het einde. Ook werd de box van de PS3 versie afgebeeld.
vooruitgang... laat de mensen maar zien dat de PS3 ook vette spellen heeft. Wel grappig om te lezen op diverse fora dat veel mensen nog steeds zeggen dat de PS3 geen spellen heeft.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Altijd zaterdags krijg ik mail dat ie verstuurd word.l00pz schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:20:
[...]
Ik heb ook DMC4 besteld bij hem, en ook ik heb een mail gekregen dat hij verstuurd was, maar volgens mij is dit gewoon een automatisch bericht.. Als je vaker iets besteld hebt bij 3BM zie je dat hij altijd een verzendsbevestiging verstuurd na 2 dagen (dit was ook het geval bij mijn UT3 pre-order)
Er stond trouwens vermeld op de site dat hij de game pas vanaf 5 februari ging versturen. Dus hij is pas 2 dagen onderweg als hij zich aan z`n woord heeft gehouden.
Dus hij zal begin volgende week komen
Of ik nou op maandags of op vrijdags bestel. Dus ik denk dat ie gewoon 1x per week alles verstuurt.
Het helpt wel. Burnout Paradise was vorige week de best verkochte titel.swopdark schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:05:
oei oei dure tijden komen eraan. Deze maand wil ik nog Burnout Paradise, Devil May Cry 4 en UT3 gaan kopen.
01 (__) [PS3] Burnout: Paradise
02 (01) [Wii] Mario & Sonic Olympic Games
03 (__) [360] Burnout: Paradise
04 (02) [Wii] Super Mario Galaxy
05 (03) [PS3] Call of Duty 4: Modern Warfare
06 (04) [PC] Call of Duty 4: Modern Warfare
07 (07) [PS3] Assassin's Creed
08 (05) [360] Call of Duty 4: Modern Warfare
09 (__) [Wii] Guitar Hero 3: Legends of Rock
10 (09) [Wii] Mario Party 8
Het is trouw interessant om te zien dat PS3-titels op dit moment beter verkopen dan die op de Xbox 360. Ik heb het idee dat de PS3 nu definitief populairder is dan de 360. Het is toch snel gegaan. De eerste maanden van de PS3 waren niet om over naar huis te schrijven, maar sinds prijsverlaging is het hard gegaan. Heel hard eigenlijk.
De PS3 heeft veel te weinig goede exclusieve titels. De concurrentie (eigenlijk alleen de xbox 360 in mijn ogen) heeft een veel bredere line-up met goede spellen, incl. exclusieve titels.swopdark schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:05:
Ik heb sinds kort een PS3 naast mijn xbox 360, en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet zou weten welk PS3 spel nu de moeite waarde is naast mijn reeks 360 spellen. Enige die ik kan bedenken is Uncharted Drake's Fortune.
Dat is argument wat je alleen hoort van Xbox 360-bezitters die kijken naar de meerwaarde van een PS3 vergeleken met de console die ze al hebben. Als je nog geen PS3 of 360 hebt, blijft daar niks van over.JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:41:
[...]
De PS3 heeft veel te weinig goede exclusieve titels. De concurrentie (eigenlijk alleen de xbox 360 in mijn ogen) heeft een veel bredere line-up met goede spellen, incl. exclusieve titels.
Ik heb sinds kort een PS3 naast mijn xbox 360, en ik moet eerlijk zeggen dat ik op dit moment niet zou weten welk PS3 spel nu de moeite waarde is naast mijn reeks 360 spellen. Enige die ik kan bedenken is Uncharted Drake's Fortune.
Ik ben trouwens een Xbox 360-bezitter maar ik koop tegenwoordig alle multiplatformgames op de PS3. Op de 360 koop ik nu alleen nog de "exclusives" en dan hou je ook niet zoveel meer over.
[ Voor 11% gewijzigd door ymmv op 07-02-2008 09:00 ]
Verwijderd
gaan we nu weer die KANSLOZE discussie beginnen? dat microsoft apparaat is al veeeeel langer op de markt DUHH. logisch dat er meer titels zijn.JAHRASTAFARI schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:41:
[...]
De PS3 heeft veel te weinig goede exclusieve titels. De concurrentie (eigenlijk alleen de xbox 360 in mijn ogen) heeft een veel bredere line-up met goede spellen, incl. exclusieve titels.
en het valt me op dat die mensen altijd zeggen "ik heb allebei de consoles" als een soort van excuus ofzo - daar geloof ik sowieso weinig van. uitzonderingen daargelaten.
we spreken elkaar over een jaar weer, als je microsoft apparaat stof staat te happen.
Oei, ik hoop het niet. Ik was net van plan een set PS3 games uit amerika over te laten komen. Moet de douane niet een sympathie-staking voor de politie gaan doen oid?Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:59:
de douane controleert sinds een maand of twee BIJNA ELK pakketje waar een bedrag op staat in dollars. Omdat de dollar zo weinig waard is is het aantrekkelijk voor mensen om dingen uit landen met dollars te kopen, daar speelt de doane dus op in.
-
Ik heb de afgelopen twee maanden ongeveer een keer of 10 iets (als in games) besteld in de VS. Geen enkele keer naheffing.chrisboers schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 09:11:
[...]
Oei, ik hoop het niet. Ik was net van plan een set PS3 games uit amerika over te laten komen. Moet de douane niet een sympathie-staking voor de politie gaan doen oid?
De laatste paar maanden zijn er ontzettend veel PS3's verkocht. Aangezien zo'n console in het begin natuurlijk nieuw, interessant en helemaal leuk is, is de aandrang om spelen te kopen in het begin veel groter dan na bijvoorbeeld een jaar. Tenminste ik denk dat het daar door komt.ymmv schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 08:23:
[...]
Het is trouw interessant om te zien dat PS3-titels op dit moment beter verkopen dan die op de Xbox 360. Ik heb het idee dat de PS3 nu definitief populairder is dan de 360. Het is toch snel gegaan. De eerste maanden van de PS3 waren niet om over naar huis te schrijven, maar sinds prijsverlaging is het hard gegaan. Heel hard eigenlijk.
[ Voor 46% gewijzigd door sopsop op 07-02-2008 09:18 ]
Verwijderd
Eh ze gaan echt niet elk pakketje controlerenVerwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:59:

Verwijderd
aangenomen dat er het juiste bedrag en type product op staat idd 
ik wou alleen maar zeggen dat er geen reden is om aan te nemen dat je pakketje gestolen is na 2 weken.
ik wou alleen maar zeggen dat er geen reden is om aan te nemen dat je pakketje gestolen is na 2 weken.
Paypal schiet het even voor, om het daarna automatisch van je bankrekening te incasseren.
Je post ziet er uit als een sinterklaasgedicht, maar het rijmt niet. M.a.w. wees wat zuiniger met je enters. Dit leest voor geen meter.
[ Voor 4% gewijzigd door sopsop op 07-02-2008 09:46 ]
Doe eens normaal, en dien een TR in oid

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2008 15:01 ]
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.