Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-04 13:26

itsoutthere

The Truth

DCFreak schreef op maandag 04 februari 2008 @ 01:51:
Faith and a .45

Een soort western shooter die zo te zien wel potentie heeft, al zal het gehele filmpje wel pre-rendered zijn. Helaas schijnt hij pas te komen in 2009 - 2010. Maar nu kan iig niemand zeggen dat hij/zij niet op de hoogte was :)

[video]
Het wordt inderdaad eens tijd voor wat meer western games (alhoewel ik meer de 'echte' cowboy-tijd bedoel dan de tijd waarin dit spel zich afspeeld). Ik was een groot fan van het spel Gun op de PS2 en zou graag een soort GTA meets the Good, the Bad and the Ugly zien :-)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

DarkShadow schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:55:
[...]

tja ik kan het weinig beter zeggen denk ik. Ik zou zelf de games laten meewegen, op het moment wint voor mij de xbox360 daar gewoon mee. Over een jaar, misschien 2 liggen de zaken weer anders, dan moet je gewoon kiezen welke exclusives je het meest aanspreken. De betrouwbaarheid van een xbox360 is nu een stuk groter geworden, maar ligt nog steeds ver onder de ps3 qua betrouwbaarheid. Een ander nadeel van de ps3 op dit moment is denk ik wel de slechte ports van ubisoft, een flink aantal toppers geeft gewoon problemen en dat is erg vervelend. Ik zou gewoon sowieso in je achterhoofd houden dat je de andere console koopt zodra hij wat goedkoper is of als je het geld er voor hebt. Dan heb je best of both worlds (alhoewel waarschijnlijk niet genoeg tijd om alle games uit te spelen).

Overigens snap ik wel wat alvi zegt met de dure extra's. Voor mij maakt het echter geen drol uit, een camera vind ik nonsense, wifi heb ik niet nodig (ga liever voor betrouwbaar ethernet en had de kabel al liggen), de hdd vind ik groot genoeg. Ik heb dus alleen maar extra geld uitgegeven aan controllers, en volgens mij hebben die dezelfde prijs als bij een ps3. (en natuurlijk live, maar ik vind dat service wel wat waard mag zijn. Bij de ps3 betaal je per game een 10tje extra, dan zit je in een jaar ook al wel snel aan die 60 euro voor online service). Al die geld vergelijkingen schiet je toch weinig mee op. Natuurlijk is de ps3 veel completer, maar als je het toch niet gebruikt of gaat gebruiken schiet je er weinig mee op. Blu ray is natuurlijk een fantastische deal erbij, maar er zijn zat mensen die zelfs daar marginaal gebruik van maken of zullen maken. Die dingen zijn zo duur en het is nog maar de vraag of men klaar is voor een nieuw format. En als men daar eenmaal klaar voor is, zie je toch veel mensen een 'normale' speler erbij kopen, was bij de ps2 en xbox niet anders.
toon volledige bericht
Ik vind dat je als consument zelf een beslissing moet kunnen maken of je een PS3 of een Xbox360 wilt.

Voor de ene maken de dure accessoires de Xbox360 een hele dure console. Voor mij ook, dus daarom voor mij een PS3. Console staat in de huiskamer terwijl de modem in de bureau staat met de PC's. Een ethernet kabel door het huis ziet mijn halve trouwboek niet zitten (krijg nu al genoeg zever naar mijn hoofd ivm de kabels van de surround set): WiFi is bijgevolg een must. Aan de console hangt een 40 inch full HD LCD, dus een blu-ray speler is wel heel mooi meegenomen.

Maar als je als persoon geen internet op je console wilt (zo zijn er nog hoor) en enkel wilt gamen of het internet maakt niets uit want de ethernet kabel ligt er toch. Dan kan voor die consument de Xbox360 de betere console zijn. Ik kan voor mezelf absoluut geen betere console zien in de Xbox360, maar ik kan wel snappen dat dit voor iemand zo is.

Zo maakt het voor mij onmogelijk om een zuiver objectief antwoord te geven in een forum en dan nog meer bepaald in een topic over de PS3. Vandaar -> als je in het PS3 topic komt vragen welke console je moet kopen, dan krijg je de PS3 als antwoord. Ga je dat in het Xbox360-topic doen, dan krijg je de Xbox360.

Probeer voor jezelf uit te maken welke console je wilt.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-05 12:17
DarthDavy schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:40:
[...]

Ik vind dat je als consument zelf een beslissing moet kunnen maken of je een PS3 of een Xbox360 wilt.

Probeer voor jezelf uit te maken welke console je wilt.
Ga het wel zelf 'bekijken' en niet alleen hier 'lezen', want ik had laatst een vriend op bezoek die met de Sint nog een 360 had gekocht en toch wel erg snel en ook erg veel onder de indruk was toen hij bij mij de PS3 zag schitteren. Niet alleen de beauty van de PS3, maar ook de playablilty van games kon hij op de juiste waarde inschatten. Ondertussen staat zijn Xbox op Marktplaats en zijn B&O (CRT) TV moet er ook binnenkort uit voor een 42 inch LCD van Mirai.

[ Voor 8% gewijzigd door sysiwan op 04-02-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:52
Gisteren de demo van Burnout Paradise even gespeeld. Qua besturing lekker arcade (voor meer simulatie komt GT5 straks), graphics zijn goed en de crashes... wauw.. ziet er echt heftig uit. Je kunt je auto echt helemaal opvouwen zodat de sloop de auto zelfs niet meer hoeft te persen ;).
Deze wordt dus zeker toegevoegd aan mijn gamecollectie :). Ik dacht net even snel een Paypal accout aan te maken om Burnout daarna te bestellen bij de drukke mannen op Ebay. Alleen Paypal snel aanmaken zit er jammer genoeg niet in. Duurt dus nog even voordat ik Burnout kan verwelkomen. Totaal was het 41 euro incl. verzenden. Toch alweer 14 euro goedkoper dan de MediaMart :). Ik ga me dus ook maar eens wagen aan het importgebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
DarkShadow schreef op maandag 04 februari 2008 @ 10:55:

Overigens snap ik wel wat alvi zegt met de dure extra's. Voor mij maakt het echter geen drol uit, een camera vind ik nonsense, wifi heb ik niet nodig (ga liever voor betrouwbaar ethernet en had de kabel al liggen), de hdd vind ik groot genoeg. Ik heb dus alleen maar extra geld uitgegeven aan controllers, en volgens mij hebben die dezelfde prijs als bij een ps3. (en natuurlijk live, maar ik vind dat service wel wat waard mag zijn. Bij de ps3 betaal je per game een 10tje extra, dan zit je in een jaar ook al wel snel aan die 60 euro voor online service). Al die geld vergelijkingen schiet je toch weinig mee op. Natuurlijk is de ps3 veel completer, maar als je het toch niet gebruikt of gaat gebruiken schiet je er weinig mee op. Blu ray is natuurlijk een fantastische deal erbij, maar er zijn zat mensen die zelfs daar marginaal gebruik van maken of zullen maken. Die dingen zijn zo duur en het is nog maar de vraag of men klaar is voor een nieuw format. En als men daar eenmaal klaar voor is, zie je toch veel mensen een 'normale' speler erbij kopen, was bij de ps2 en xbox niet anders.
Ik vind het een kortzichtige opvatting om ervan uit te gaan dat je al die zaken toch niet gebruikt. Die console moet wel een jaar of vijf meegaan. Misschien dat iemand vandaag niks heeft aan WiFi of Blu-Ray, maar als hij over twee jaar een nieuwe HDTV koopt is het wel zo prettig dat je er ook HD-films op kunt afspelen. Beter ergen mee verlegen dan er om verlegen.

Overkill heeft nog nooit iemand geschaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Laatst online: 17-04 07:21
overkill kost (meestal) geld, en dat is dus juist de afweging...

edit:
dat de ps3 duurder is, zijn we wel over uit. dat de ps3 meer toekomst gericht is zijn we over t algemeen ook wel over uit (blu ray, wifi, upgrade mogelijkheden).
ik heb de ps3 gekocht om het apparaat een tijdje te houden (met 15%korting btw _/-\o_ ) dus heb ik wel degelijk naar de toekomst gekeken.
bij het feit dat ik niet games om de week koop en de games helemaal verslijt tot ik (en mijn vrienden overigens) er echt genoeg van heb, maakt het mij niet echt uit hoe de spellencollectie er op dit moment is, en heb ik ook gekeken naar het verdere verloop van dit jaar (en verder).

en er vanuit gaan dat je sommige zaken niet gebruikt is alleen goed (lijkt me), waarom WIFI als je toch altijd met kabel connect. dan betaal je alleen maar extra voor dingen waar je niks aan hebt.

[ Voor 86% gewijzigd door StWesleyT op 04-02-2008 12:22 ]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 19:21
m4yall schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:56:
Gisteren de demo van Burnout Paradise even gespeeld. Qua besturing lekker arcade (voor meer simulatie komt GT5 straks), graphics zijn goed en de crashes... wauw.. ziet er echt heftig uit. Je kunt je auto echt helemaal opvouwen zodat de sloop de auto zelfs niet meer hoeft te persen ;).
Deze wordt dus zeker toegevoegd aan mijn gamecollectie :). Ik dacht net even snel een Paypal accout aan te maken om Burnout daarna te bestellen bij de drukke mannen op Ebay. Alleen Paypal snel aanmaken zit er jammer genoeg niet in. Duurt dus nog even voordat ik Burnout kan verwelkomen. Totaal was het 41 euro incl. verzenden. Toch alweer 14 euro goedkoper dan de MediaMart :). Ik ga me dus ook maar eens wagen aan het importgebeuren!
Ik heb hem vorige week besteld bij drukke mannen en toen was hij 45 euro inc alles. Met CC betaald. Zelfde dag bevestiging van betaling en dag later van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
StWesleyT schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:10:
overkill kost (meestal) geld, en dat is dus juist de afweging...
Meerprijs van PS3 tov 360 is 50 euro. Daarvoor krijg je

- een grotere HD
- Blu-Ray-speler
- WiFi
- gratis online gaming

Al die zaken kosten je op de 360 honderden euro's meer, in het slechtste geval (mocht je alles willen en vier jaar online wil gamen) zelfs 430 euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
voordelen xbox:
50 euro, betere spellencollectie (vind ik overigens niet hoor, maar als hier mee eens bent dan is dit een zwaar argument), betere controller(dit vind ik WEL!), ietwat goedkopere games.

het is ook niet zo dat ik mezelf tegenspreek, maar deze voordelen hebben niet de doorslag gegeven voor mij om toch de 360 te kopen, voor iemand anders kan dat wel natuurlijk zijn.
de controller zal mij een worst wezen, die van Logitech vind ik over het algemeen ook wel heel fijn (had al mijn DS2 ingeruild voor 2 draadloze-superfijne logitechs) dus die zullen ook nog wel uitkomen.

[ Voor 49% gewijzigd door StWesleyT op 04-02-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

technoaddict schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:05:
Alle voordelen die hier boven genoemd worden maken de PS3 idd een stuk completer en goedkoper. Echter koop je de console in de meeste gevallen om te gamen, en zolang de programmeurs falen met de PS3, en veel mooiere games uitbrengen op de 360, is de 360 een betere "game" machine.
Ik heb echter wel alle vertrouwen er in dat dat gaat veranderen, maar er zal nog wel wat tijd over heen gaan denk ik.
*Kijkt naar Cod4, Uncharted* Wel het is mogelijk een mooie game te maken op de Playstation 3 maar net zoals elke playstation eigenlijk het kost meer tijd en energie. Daarom zijn er ook multi-console games die op de playstation 3 er minder goed uitzien dan op de xbox360! Maar kijk eens naar Burnout: Paradise, alweer een titel die laat zien dat het wel kan!

De cell is niet een simpel ding om iets op te laten draaien maar met genoeg moeite, tijd en energie kun je er veel uit halen. 2008 zal zeker interresant zijn omdat dit jaar het best mogelijk is dat de playstation 3 op zijn minst zichzelf op hetzelfde niveau als de xbox360 kan stellen. En dat met waarschijn nog een paar SPU's die werkloos toekijken! The future if bright, for those working to get there!

Ik moet toegeven de xbox360 heeft een voorsprong maar ook een nadeel. Ja het heeft een voorsprong maar aan de andere kant heeft sony wel een console neergezet die volledig is. In een keer ben je van alles af! En nu zelfs al voor 400 euro! Zodra genoeg devellopers games ervoor hebben gemaakt zal de playstation 3 meer en meer de harten van europeanen winnen. Amerika? Ah well dat is het huis van microsoft! Net zoals de xbox360 niet goed verkoopt in japan zal de playstation 3 altijd een "uphill battle" hebben tov de xbox360 in amerika. Maar in europa well, well, ik zie een mogelijkheid voor sony!

En met DMC4 onderweg kun je niet zeggen dat alle games op de playstation 3 slechter draaien dan op de xbox360.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172454

Is er iemand waar zijn playstation stil is? Sommige beweren dit op forums.
Al betwijfel ik dat als ik naar de hardware gegevens kijk. Een 90nm videoprocessor moet altijd toch wat koeling hebben wat lawaai veroorzaakt.

Ik moet zeggen dat ik de mijne goed hoor zeker tijds stille momenten in games (zoals bij uncharted) of tijdens het afspelen van blue-rays of dvd.

Ik heb hem nu bijna 2 weken en heb nogal wat storing op mijn scherm. Misschien is er bij de mijnen een probleem met de koeling unit.

Iemand ervaring met beter HDMI kabels? Ik heb een nogal cheap-ass kabel dus misschien ligt hier mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Anoniem: 172454 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:00:
Al betwijfel ik dat als ik naar de hardware gegevens kijk. Een 90nm videoprocessor moet altijd toch wat koeling hebben wat lawaai veroorzaakt.

Ik moet zeggen dat ik de mijne goed hoor zeker tijds stille momenten in games (zoals bij uncharted) of tijdens het afspelen van blue-rays of dvd.

Ik heb hem nu bijna 2 weken en heb nogal wat storing op mijn scherm. Misschien is er bij de mijnen een probleem met de koeling unit.

Iemand ervaring met beter HDMI kabels? Ik heb een nogal cheap-ass kabel dus misschien ligt hier mijn probleem.
cheap-ass kabel moet niet uitmaken, is geen verschil in kwaliteit van 2 meter en korter.
Mijn ps3 is zo goed als stil. Mijn tv maakt meer lawaai iig ;)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 22:46

Mijn PS3 heb ik ongeveer een half jaar, staat recht op vrij bovenop een kastje en ik hoor dat ding niet tijdens het spelen. Ook tijdens het kijken van films hoor ik hem niet. Ik heb daarvoor een xbox360 gehad, en die heb ik weg gedaan omdat hij zoveel lawaai maakte.

Als je je PS3 "goed" hoort, en je hebt storingen dan zou ik overwegen hem eens na te laten kijken. HDMI kabel moet niet zoveel uit maken (signaal komt wel (is beeld) of niet (geen beeld) aan, lijkt mij).

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 00:02
Ik heb sinds zaterdag mijzelf ook eindelijk getrakteerd op een PS3.
Natuurlijk niets meer dan lof...

Alleen had ik een vraagje.

Is het mogelijk dat ik hir op mijn werk inlog op PSN om daar vervolgens een berichtje naar een 'vriend' te sturen die hem op zijn ps3 kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Goeiendag!

Wou graag even weten (wegens grote belangstelling voor 3BM) of ik via ebay waar ik net lid ben geworden ook kan betalen via de postbank?

Ik heb geen CC en wirecard heb ik vorige week al 40 eu naar toe geschreven maar staat nog niks op en al wel van mn bank af. Dat durut volgens mij altijd wel lang als ik et me goed kan herinneren.
Postkas of checque lijkt me ook niet handig om alles op de post te doen enzo.

Kan ik niet gewoon het bedrag betalen via de postbank ofso naar hun rekening?
Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

Sorry voor redelijk offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 213565 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:47:
Goeiendag!

Wou graag even weten (wegens grote belangstelling voor 3BM) of ik via ebay waar ik net lid ben geworden ook kan betalen via de postbank?

Ik heb geen CC en wirecard heb ik vorige week al 40 eu naar toe geschreven maar staat nog niks op en al wel van mn bank af. Dat durut volgens mij altijd wel lang als ik et me goed kan herinneren.
Postkas of checque lijkt me ook niet handig om alles op de post te doen enzo.

Kan ik niet gewoon het bedrag betalen via de postbank ofso naar hun rekening?
Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

Sorry voor redelijk offtopic.
Je kan een gecontroleerd PayPal lid worden. Alle betalingen worden dan direct van je rekening afgeschreven als de verkoper PayPal accepteerd.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Chester schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:54:
[...]

Je kan een gecontroleerd PayPal lid worden. Alle betalingen worden dan direct van je rekening afgeschreven als de verkoper PayPal accepteerd.
Hou wel rekening met het feit dat dit enige tijd kost. Paypal maakt nl. een klein bedrag over naar jouw rekening en jij moet aangeven hoeveel dat is, en daarna moet je het terugstorten. Pas daarna kun je paypal met je rekening gebruiken.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
EfBe schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:00:
[...]

Hou wel rekening met het feit dat dit enige tijd kost. Paypal maakt nl. een klein bedrag over naar jouw rekening en jij moet aangeven hoeveel dat is, en daarna moet je het terugstorten. Pas daarna kun je paypal met je rekening gebruiken.
Even een dagje geduld hebben is geen probleem neem ik aan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:30
Serotonine schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:16:
Ik heb sinds zaterdag mijzelf ook eindelijk getrakteerd op een PS3.
Natuurlijk niets meer dan lof...

Alleen had ik een vraagje.

Is het mogelijk dat ik hir op mijn werk inlog op PSN om daar vervolgens een berichtje naar een 'vriend' te sturen die hem op zijn ps3 kan lezen?
Dit kan alleen als je remote play met de PSP gebruikt. Via wifi inloggen op je werk en dan de PS3 met remote play overnemen, zo kun je ook games spelen (ps1 en sommige psn/ps3 games) muziek luisteren,films kijken chatten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

StWesleyT schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:10:edit:
dat de ps3 duurder is, zijn we wel over uit. dat de ps3 meer toekomst gericht is zijn we over t algemeen ook wel over uit (blu ray, wifi, upgrade mogelijkheden).
Vanaf de launch van de ps3 (toen ie nog 600euro was) was de 360 voor mij al duurder dan de ps3 (alleen al vanwege wifi en minimaal 5jaar online gamen). Dus hier ben ik het zeker niet mee eens. De compleetheid van de ps3 is erg goed, maar marketing-technisch gezien doet microsoft het beter. Want iedereen denkt dat de 360 zo goedkoop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 00:02
Frank J. schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:10:
[...]

Dit kan alleen als je remote play met de PSP gebruikt. Via wifi inloggen op je werk en dan de PS3 met remote play overnemen, zo kun je ook games spelen (ps1 en sommige psn/ps3 games) muziek luisteren,films kijken chatten etc.
merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:27

Ja de playstation maakt hier weinig lawaai maar onhoorbaar zoals sommigen zeggen is deze niet.
Komt mischien door de mp3speler generatie die allemaal zo doof als een kwartel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

[...]

Wist niet dat et zo moeilijk was allemaal :'(

Ik probeer van alles, heb al wel een account, maar paypal kan ik niet aanmaken, betaling via CC zegt ie dat het niet door kan gaan en de betaling geannulleerd wordt.
kaschecque vertrouw ik nie helemaal en zal heel lang duren omdat via de post je een cheque op moet sturen naar hun in de US.
Ik kan dus niet gewoon bij mijn postbank het geldbedrag over maken naar een rekening nummer van hun (zoals je heel vaak via internet dingen kan kopen) en dat als ze het binnen hebben (paar dagen) dat ze het dan versturen? al dat paypal en CC gedoe snap ik echt niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

sysiwan schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:47:
[...]

Ga het wel zelf 'bekijken' en niet alleen hier 'lezen', want ik had laatst een vriend op bezoek die met de Sint nog een 360 had gekocht en toch wel erg snel en ook erg veel onder de indruk was toen hij bij mij de PS3 zag schitteren. Niet alleen de beauty van de PS3, maar ook de playablilty van games kon hij op de juiste waarde inschatten. Ondertussen staat zijn Xbox op Marktplaats en zijn B&O (CRT) TV moet er ook binnenkort uit voor een 42 inch LCD van Mirai.
Brrr, dit leest heel erg weg als zo'n audiofiel die het over een 'breder stereobeeld' heeft en een 'vollere, diepere klank' wanneer hij meent een kabel van 200 euro te moeten goed praten.

Ik hou nog steeds de boot af wat betreft de PS3 alhoewel dat nieuwe combi pack wel aantrekkelijk is moet ik toegeven. Ik wacht op het GT5 Full pack waar tegen die tijd zitten hopelijk de rumble controllers ook in zitten. En hopelijk is het in GT5 Full ook niet meer mogelijk om via andere wagens schadeloos de bocht om te rijden zoals nu in GT5 Prologue nog steeds wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Ik denk dat je er zeker op kan rekenen dat er rumble controller(s) bij een eventueel GT5 pack zullen zitten. Mag hopen dat die dingen over een jaar standaard zijn geworden..

Al zou ik zelf niet zo lang willen wachten, is nu al meer dan genoeg content beschikbaar op je uitstekend mee te vermaken.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 244919 op 04-02-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Chester schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:01:
[...]

Even een dagje geduld hebben is geen probleem neem ik aan.
Helaas duurt dit niet een dagje...Ik heb langer dan een week moeten wachten voordat mijn geld overgemaakt was naar PayPal door dat geklooi.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:40
Als je wel een CC hebt, is het geen vereiste om gecontroleerd lid te zijn.
Had onlangs een Paypal account aangemaakt en een creditcard toegevoegd. Dezelfde dag nog een DS3 en Burnout besteld bij Yesasia en 3Busymen.
De eerste deed er anderhalve dag over om goedgekeurd te worden, misschien omdat het de eerste keer betalen via Paypal was, of het lag gewoon aan yesasia, who knows, en de tweede werd direct geaccepteerd.

Zoals ik het begreep is bij direct afschrijven het wel een vereiste gecontroleerd te zijn, daar heb ik geen ervaring mee, maar laten de mensen die wel over een creditcard beschikken, zich niet afschrikken door eventuele lange wachttijden in verband met het verificatieproces, dat is dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:54:
[...]

Helaas duurt dit niet een dagje...Ik heb langer dan een week moeten wachten voordat mijn geld overgemaakt was naar PayPal door dat geklooi.
Hmz, raar. Bij mij hadden ze de twee bedragen binnen een dag overgemaakt en werd ik gecontroleerd lid.

@hierboven:
Ook als je een creditcard hebt moet je gecontroleerd lid worden als je over een limiet heen bent. (€1500,- dacht ik).

[ Voor 15% gewijzigd door Chester op 04-02-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
ik las ergens dat ja-asia er 3 weken over doet om aan te komen? Hebben nog meer mensen ervaring met bestellingen bij bovengenoemde?

Oja, ik zoek nog een leuke offline 2(of meer)player racegame? Iemand?
Zag dat ridge racer mischien wel leuk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij heeft het totaal 2,5 week geduurd, waarvan 1 week wachttijd omdat ze blijkbaar op waren daar. Dus als ze op voorraad zijn moet het binnen 2 weken kunnen.

En voor die prijs kan je natuurlijk best even wachten, echt veel alternatieven heb je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
-RazieL- schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Vanaf de launch van de ps3 (toen ie nog 600euro was) was de 360 voor mij al duurder dan de ps3 (alleen al vanwege wifi en minimaal 5jaar online gamen). Dus hier ben ik het zeker niet mee eens. De compleetheid van de ps3 is erg goed, maar marketing-technisch gezien doet microsoft het beter. Want iedereen denkt dat de 360 zo goedkoop is...
ja, dus is het wel duurder als je dat alles erbij wilt. wie zegt dat wifi een must is? voor MIJ persoonlijk is het een must. daar ben ik het ook wel (deels) met je eens.
maar als je het zo bekijkt, moet je er daarbij ook weer een wifi router bij kopen.
over accessoires gesproken, bij xbox360 is het ook nog eens handig dat er een component kabeltje bij zit... bij ps3 zit er zo'n zielig composiet/scart-achtig kabeltje... lekker HD-stimulerend.
dat vind ik dus echt heel jammer.
sorry dat ik zo klaag over JULLIE (en mijn) favoriete console, maar k probeer het ook alleen maar vanuit het oogpunt van de consument te bekijken. ik denk dat het voor iedereen beter is als de ps3 zich dus verbeterd ;) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

[...]

Moet je dat kleine bedrag wat paypal had gestort , terugstorten? :P
Heb ik nooit gedaan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn Dell SP2208WFP binnen gekregen. Toen ik daar mijn PS3 op aansloot via HDMI en CoD4 opstarte kon ik niks anders doen dan kwijlen :D Nu weet ik wat ik op mijn SD tv gemist heb _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door BlackRageNL op 04-02-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
StWesleyT schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:01:
[...]
bij ps3 zit er zo'n zielig composiet/scart-achtig kabeltje... lekker HD-stimulerend.
dat vind ik dus echt heel jammer.
Zit er bij de meeste HDTV's geen HDMI kabel dan? Wel raar om bij een PS3 van 400E een HDMI kabel te verwachten en bij een TV van minimaal het dubbele niet?!

Bij de meeste 24" TFT's zit zelfs een HDMI kabel (iig bij IIyama en LG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Anoniem: 138251 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Moet je dat kleine bedrag wat paypal had gestort , terugstorten? :P
Heb ik nooit gedaan namelijk.
Hoeft ook niet.

Duurde 3 dagen bij mij om gecontroleerd lid te worden, daarna kan je gewoon direct betalen vanaf je bankrekening (soort ideal idee eigenlijk, alleen schiet paypal het even voor en hun halen het dan automatisch van je bankrekening af).

Werkt prima en makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 02-05 21:34
Idd! Zo snel was ik nog niet met zoeken, bedankt. Heb meteen 1 kabeltje besteld met DVD-switch. 7,59 bezorgd en al.

Als ik hem heb zal ik wel even rapporteren over het kwaliteits verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door ChiLLeR op 04-02-2008 18:29 ]

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tex5 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:27:
[...]

Zit er bij de meeste HDTV's geen HDMI kabel dan? Wel raar om bij een PS3 van 400E een HDMI kabel te verwachten en bij een TV van minimaal het dubbele niet?!

Bij de meeste 24" TFT's zit zelfs een HDMI kabel (iig bij IIyama en LG).
Nee, meestal zit daar geen HDMI kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93534

Anoniem: 93534 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:57:
Heeft hier iemand ervaingen met de Piranha hdmi p634 schakelaar ?

Ik heb er één sinds zaterdag, maar krijg geen beeld van mijn ps3 naar de televisie. Mijn andere hdmi apparaten worden wel doorgestuurd naar de tv. De ps3 rechtstreeks op de tv geeft ook beeld.
Ik heb de console op alle drie de ingangen aangesloten , maar .. nada.

Op de verpakking van die schakelaar staat de ps3 ook vermeld :?
Ik quote mijzelf maar :P
Heeft iemand zijn ps3 via een hdmi switch (eender welk merk ) aan zijn tv hangen en heeft hij/zij daar iets speciaal voor moeten doen ?
Indien het aan de switch zelf ligt gaat hij terug naar de winkel en koop ik een ander merk. Zoniet blijf ik de kabeltjes achterop mijn tv maar versteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Anoniem: 93534 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:54:
[...]

Ik quote mijzelf maar :P
Heeft iemand zijn ps3 via een hdmi switch (eender welk merk ) aan zijn tv hangen en heeft hij/zij daar iets speciaal voor moeten doen ?
Indien het aan de switch zelf ligt gaat hij terug naar de winkel en koop ik een ander merk. Zoniet blijf ik de kabeltjes achterop mijn tv maar versteken.
Ik heb mn PS3 aangesloten via een HDMI-DVI kabel op een DVI switch, die weer aangesloten staat op mn monitor. Werkt perfect. Besteld bij www.elektronica-online.nl
Ik hoefde alleen maar de draadjes aan te sluiten...

[ Voor 4% gewijzigd door blu-fox op 04-02-2008 18:58 ]

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hesr schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:58:
[...]

Ik heb mn PS3 aangesloten via een HDMI-DVI kabel op een DVI switch, die weer aangesloten staat op mn monitor. Werkt perfect. Besteld bij www.elektronica-online.nl
Ik hoefde alleen maar de draadjes aan te sluiten...
Ik heb zelf geen DVI ingang op mijn tv, maar ik zie daar wel andere HDMI switchen staan. Ik vraag mij gewoon af is een ps3 wel via HDMI te switchen ? Iets ivm beveiliging of zo, dat het toestel dat achter de ps3 een tv moet zijn zodat je niet zou opnemen ?
Waneer ik google vind ik niet veel terug over ervaringen met switchen, geen positieve reacties, geen negatieve.

Bedankt voor de link in ieder geval !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-04 20:25
Heb er nu een HQ HDMI handmatige switch tussenstaan. Werkt perfect Afbeeldingslocatie: http://www.selectgadget.co.uk/imgs/dba1a34b96ac14d9a1b3865c724b0a5b.jpg
(Zou ook niet weten waarom want er zit verder niets aparts in)

Ik hoop deze week mijn fullHDtv 42" met meerdere HDMI poorten binnen te krijgen en dan kan de switch ertussen uit. Is pas 2/3 maandjes oud maarja......

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gevonden !

Te belachelijk voor woorden, mijn tv (lg lpr32r) moet uitstaan, eerst de ps3 aanzetten en dan de tv.
Ik weet niet of het aan de tv of de switch ligt, maar hier kan ik mee leven, voor mij is het dus case closed :)

Vod het heel vervelend, ik gebruik mijn ps3 ook als mediacenter en steeds die kabel switchen vond ik heel onhandig (er was al een kamerplant door gesneuveld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246832

hallo, ik zit al geruime tijd te denken aan de aanschaf van een ps3, ik wou dat eerst gaan doen als gta IV uitkomt. Maar nu heb ik steeds meer de drang om het eerder te doen. Nou is dat niet het probleem, maar ik wil dan wel een mooie lcd tv erbij kopen. Nu heb ik daar een paar kleine vraagjes over:
-Zie je het verschil erg goed tussen 720p en 1080p?
-Vanwege de prijs van de full hd tv's koop ik liever een lcd die niet full hd is, max prijs 600€, ik kan zelf geen tv's vinden die 1080p ondersteunen in die prijs klasse, zijn die tv's er wel?
-Zijn er nog geruchten over een eventuele prijsdaling of nieuwe bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Anoniem: 246832 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:45:
hallo, ik zit al geruime tijd te denken aan de aanschaf van een ps3, ik wou dat eerst gaan doen als gta IV uitkomt. Maar nu heb ik steeds meer de drang om het eerder te doen. Nou is dat niet het probleem, maar ik wil dan wel een mooie lcd tv erbij kopen. Nu heb ik daar een paar kleine vraagjes over:
-Vanwege de prijs van de full hd tv's koop ik liever een lcd die niet full hd is, max prijs 600€, ik kan zelf geen tv's vinden die 1080p ondersteunen in die prijs klasse, zijn die tv's er wel?
Het is natuurlijk niets voor niets dat full-hd schermen enkel vanaf 37" te krijgen zijn. Onder die resolutie zie je het gewoon niet als je meer dan 1.5 meter van je scherm zit. Er zijn verschillende topics over de zin en onzin van 1080p, maar mijn persoonlijke mening is dat 1080p pas nuttig wordt bij resoluties vanaf 50".

Ik weet dat bij de Media Markt de PS3 voor 388,- te koop staat. Is niet heel veel korting, maar toch. :)

Daarnaast moet je de platinum serie voor de PS3 in de gaten houden, want het sterke gerucht gaat namelijk dat deze binnenkort in Europa geintroduceert gaat worden.

http://www.ps3fanboy.com/...-likely-coming-to-europe/

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 246832 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:45:
Ik zat met hetzelfde, en heb het maar gewoon gedaan.
Een PS3 gekocht, en meteen een LCD TV, en ik heb er zeker geen spijt van.

Het voordeel van 1080p begint idd pas bij de grotere schermen zinvol te worden, en op kleinere schermen is 720p dus voldoende. Veel games die echt op 1080p draaien zijn er nog niet, maar dat zal in de toekomst wellicht anders zijn.

Ik zou voor jezelf eerst eens kijken voor welke grootte je wilt gaan. €600 is niet een heel groot budget voor een 26 of 32 inch tv. Bedenk ook of je er veel films op gaat kijken en/of digitale TV, dat is natuurlijk ook belangrijk bij de aankoop van een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246832

ik ben zelf student en thuis wonende, ik zal er wel films op gaan kijken en gamen maar tv zal het waarschijnlijk niet voor worden gebruikt. Ik zat zelf te denken aan een samsung lcd, zoals deze. Maar weet iemand trouwens waar ik reviews van tv's kan vinden en het best kan zoeken naar een lcd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 246832 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:35:
ik ben zelf student en thuis wonende, ik zal er wel films op gaan kijken en gamen maar tv zal het waarschijnlijk niet voor worden gebruikt. Ik zat zelf te denken aan een samsung lcd, zoals deze. Maar weet iemand trouwens waar ik reviews van tv's kan vinden en het best kan zoeken naar een lcd
Veel inlezen, en vooral ook bij winkels gaan kijken. Bij sommige (speciaal-) zaken kun je best uitgebreid kijken naar het beeld, en misschien zelfs met een PS3 erop aangesloten.

Smaken verschillen. Ik vind het beeld van Samsung LCD's over het algemeen helemaal niet mooi, maar anderen vinden het fantastisch. Staar je ook niet blind op specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 37inch versie van die TV en ben er erg blij mee. Staat erg mooi bij de PS3. Tis alleen mijn eerste en enige LCD TV dus echt veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrbZrk
  • Laatst online: 02-05 09:35
wat is dit gelul nou over prijs en compleetheid en die biedt meer dan die bla bla...

ik heb een 1080i 115cm LCD scherm, PS3 natuurlijk
alles wat betreft geluid, HDMI etc etc

ookal kost de 360 100euro, koop ik het nóg niet en
ookal zou de PS3 800euro hebben gekost, ZONDER composiet kabel

had ik het NÓG gekocht.

zo'n ding gaat 10jaar mee (tis een investering,
sommigen kopen een auto voor 400euro waar ze 2jaar in kunnen rijden)

als je het niet zo ruim hebt zou je je méér moeten kommeren over de prijzen
van games. bespaar DÁÁR maar op. (door goed te zoeken en/of wachten tot de
prijzen dalen etc) want meesten hier kopen minstens 10-15games =1000euro+

dus niet zeuren. xbox biedt NIKS. (voor mij persoonlijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Met de aankomende GTA IV ben ik aan het overwegen om een PS3 + het spel te halen. Nu enkele vraagjes:

- Ik wil het ding aansluiten op mijn Dell 2005FPW scherm, ding heeft DVI en VGA, geen HDCP. Zullen games werken hierop via DVI ?
- Hoe zit het nou met import ? Kan de console geimporteerd worden en eventueel de games ook ? Hoe zit het met Europese BluRay films op een US PS3 ?
- Zal online gaming mogelijk zijn met geimporteerde spellen en/of een geimporteerde console ?

Heb de search gebruikt maar kon helaas weinig hierover vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 04-02-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien niet helemaal goed gezocht, maar snel even de antwoorden.

- Omdat je scherm geen HDCP heeft krijg je geen beeld. :(
- De console heeft een regiolock. Dus voor PSX spellen, DVD's en Blu-Ray is importeren niet aan te raden. Games op de PS3 zijn wel regiovrij dus die kun je vrij importeren. Veel BR-films zijn (nog) regiovrij. Ook dit is een beetje aan het veranderen helaas.
- Wat je bij sommige games van als probleem krijgt is dat je alleen tegen mensen kan spelen uit de regio waaruit het spel komt. Dit is bij een aantal spellen zo, maar bij de meesten niet. Oftewel, het hangt er vanaf.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:04
BrbZrk schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:07:
wat is dit gelul nou over prijs en compleetheid en die biedt meer dan die bla bla...

ik heb een 1080i 115cm LCD scherm, PS3 natuurlijk
alles wat betreft geluid, HDMI etc etc

ookal kost de 360 100euro, koop ik het nóg niet en
ookal zou de PS3 800euro hebben gekost, ZONDER composiet kabel

had ik het NÓG gekocht.

zo'n ding gaat 10jaar mee (tis een investering,
sommigen kopen een auto voor 400euro waar ze 2jaar in kunnen rijden)

als je het niet zo ruim hebt zou je je méér moeten kommeren over de prijzen
van games. bespaar DÁÁR maar op. (door goed te zoeken en/of wachten tot de
prijzen dalen etc) want meesten hier kopen minstens 10-15games =1000euro+

dus niet zeuren. xbox biedt NIKS. (voor mij persoonlijk :P )
toon volledige bericht
Ik wil niet flamen, maar wat bied de ps3 dan meer? Ik ben aan het twijfelen wat ik ga kiezen maar jij bent zo stellig dat de PS3 zo veel beter als een 360 dat ik echt nieuwsgierig ben waarom dat dan zo is? Waarom is een 360 geen inverstering? en waarom bied een 360 niks? Speel jij uitsluitens sony exclusive games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
iceme schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:33:
[...]

Ik wil niet flamen, maar wat bied de ps3 dan meer? Ik ben aan het twijfelen wat ik ga kiezen maar jij bent zo stellig dat de PS3 zo veel beter als een 360 dat ik echt nieuwsgierig ben waarom dat dan zo is? Waarom is een 360 geen inverstering? en waarom bied een 360 niks? Speel jij uitsluitens sony exclusive games?
Zie mijn eerdere post voor een antwoord.

BTW De 360 is een prima console, maar ik zou hem persoonlijk niet meer aanraden tenzij je heel veel vrienden op Xbox Live hebt en/of een voorliefde hebt voor toekomstige Xbox-exclusives als Banjo & Kajooie, Halo Wars, Too Human, Splinter Cell, Alan Wake, etc en niet zo gecharmeerd bent van titels als Gran Turismo, Metal Gear Solid, Final Fantasy XIII, Little Big Planet, Resistance 2, Killzone 2, etc. . (Ik had natuurlijk ook huidige 360-exclusives kunnen noemen, maar je koopt een console niet alleen voor de huidige games maar ook voor wat er in de komende vier jaar nog moet uitkomen.

Het beste is natuurlijk om ze alletwee te kopen. Best of both worlds. Dan hoef je niks te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 16:44
Fijn om een game te importeren. Kocht GT5:P bij Renchi.com dus ik betalen met Paypal , laden van de site duurde lang en uiteindelijk kreeg ik fijn te zien : Payment failed. Terwijl ik al een mailtje van Paypal heb dat de betaling is voltooid. Even afwachten maar , heb ze 2 mailtjes verzonden . Kijken wat er gebeurt. Momenteel is het daar 6 AM dus misschien nog even wachten ik weet niet hoelaat die Japanners gaan werken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

iceme schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:33:
[...]

Ik persoonlijk ben voor de PS3 gegaan voor de volgende reden:

Ik heb een full hdtv, ik hou van films, dus een mooie speler met firmware die je kan updaten voor bluray 1080p is dus zeer goed. PS3 is 1 van de betere bluray spelers en kwa prijs zeer concurerrend.

Gratis online. Ik speel voornamelijk online op mijn PC, niet mijn consoles, af en toe vind ik het wel leuk om online te gaan met mijn PS2 en dus ook mijn PS3. Mogelijk word dit meer in de toekomst sinds PS3 online beter is dan PS2 online, maar sinds ik hem heb heb ik maar een paar keer online gespeeld. Ik ga dus niet vaak genoeg online om ervoor te betalen (wat de 360 duurder maakt dan de ps3 btw). Overigens maak ik geen gebruik van wifi, vind draad toch wat fijner eerlijk gezegd en zeker met 1080p streamen leek me draad wel handig.

Harddisk ruimte en Linux. Momenteel nog niet echt veel toepassingen voor, maar ik hoop in de toekomst hier meer gebruik van te kunnen maken (ie Linux booten, netwerkshare benaderen en dan .mkv afspelen, niet mogelijk op het moment zover ik weet. Weet ook niet of het mogelijk word, remux het nu gewoon wat ook wel makkelijk is maar dit zou toch makkelijker zijn.)

De controller. Na snes ben ik overgestapt op playstation, daarna dus ps2. Ik heb redelijk grote handen en op de 1e ps was het wel even wennen maar nu ligt ie zo lekker in de hand. * Anoniem: 197857 wacht ongeduldig op zijn DS3 die vorige week is verzonden

Geen regio locks. Ik kan alle games importeren nu, wat mij nu op 4 games (eerste paar toch in de winkel gekocht) al ongeveer 100 euro heeft bespaard (waar ik dus weer 3 import games van kopen bijna). 360 heeft niet op alles een regio lock, maar op veel wel. PS3 games zijn dus goedkoper (als je een weekje geduld kan opbrengen voor het verzenden vanuit de US of Hong Kong.

De games. Ratchet and Clank bijvoorbeeld maakt de aankoop van de PS3 al waard, dan heb je nog uncharted, ninja gaiden sigma, gran turismo 5 (prologue voor nu) etc etc + al de andere PS3 exclusive toppers die nog gaan komen zoals bijvoorbeeld metal gear solid. Daarnaast komen meeste games voor beide consoles uit sinds de PS3 er een tijdje is, zeker nu die meer verkoopt in veel landen van europa zal dit alleen maar beter worden.

Media streamen. Kan op de 360 ook ja, maarja met de andere punten erbij is de PS3 al gekozen, dus ga ik geen 360 hiervoor meer kopen.

En inplaatst van wii60 ben ik dus met the PSwii combo gegaan.

Beide zijn overigens goede consoles, met goede spelen. Persoonlijk neig ik meer naar de sony exclusives (halo bijv vond ik niet zo heel intressant) en is de PS3 ook nogeens goedkoper voor wat ik wil. Bij de 360 zou ik dus gold abbonement en de hddvd, standaard waar ik zelf nooit echt vertrouwen in gehad heb, addon erbij moeten kopen.

Je moet gewoon even kijken welke games jij persoonlijk wil spelen (exclusives dan) en andere dingen die je er eventueel mee wilt doen. Dat afwegen en de totaal prijs afwegen, waarna je de beste koop kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 01:15

NoTimeRemains

I know

hebben jullie nog wat gehoord van DMC4? hoe lang zou het nu ongeveer duren? afwachten wss...

ben sinds een paar dagen ook online met cod4 :) geweldig zo een beetje online knallen op mijn PS3!!
mensen die samen met me willen spelen : notimeremains is ook mijn PSonline naam...

en welke headset is geschikt voor de PS3?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Phuncz schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:24:
Met de aankomende GTA IV ben ik aan het overwegen om een PS3 + het spel te halen. Nu enkele vraagjes:

- Ik wil het ding aansluiten op mijn Dell 2005FPW scherm, ding heeft DVI en VGA, geen HDCP. Zullen games werken hierop via DVI ?
- Hoe zit het nou met import ? Kan de console geimporteerd worden en eventueel de games ook ? Hoe zit het met Europese BluRay films op een US PS3 ?
- Zal online gaming mogelijk zijn met geimporteerde spellen en/of een geimporteerde console ?
spuit 11.... tis nog vroeg...
NoTimeRemains schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 02:59:
hebben jullie nog wat gehoord van DMC4? hoe lang zou het nu ongeveer duren? afwachten wss...

ben sinds een paar dagen ook online met cod4 :) geweldig zo een beetje online knallen op mijn PS3!!
mensen die samen met me willen spelen : notimeremains is ook mijn PSonline naam...

en welke headset is geschikt voor de PS3?
Welke niet... De "oude" USB's van o.a. socom.. Verder alle BT headsets... pairen en gaan...

[ Voor 60% gewijzigd door HoefMeistert op 05-02-2008 08:28 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Shiver23 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:28:
Misschien niet helemaal goed gezocht, maar snel even de antwoorden.

- Omdat je scherm geen HDCP heeft krijg je geen beeld. :(
Ik dacht dat alleen bescherme film content HDCP nodig heeft. Gamen kan sowieso op elk scherm met dvi/hmdi. Logisch ook, want je kan niets doen met opgenomen of geripte videogamebeelden.

Het zou wel erg zijn ook, want veel flatscreen tv's die in het begin zijn aangekocht zouden niet bruikbaar zijn met de ps3 :s

En voor velen is een 'platte tv' een 'platte tv', die gaan dus echt niet zomaar een nieuwe kopen.

edit: ah ok, i stand corrected. Beetje overdreven van sony, maar goed...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 05-02-2008 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En toch is het zo. Voor schermen die dat niet ondersteunen is de analoge aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 14:17

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Frank J. schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:54:
Zo vandaag mijn DS3 binnen gekregen van yesasia. 18de besteld 19/21ste verstuurd vandaag binnen.
Voelt heel solide aan en wit ziet er heel klinisch uit :) Straks maar even Warhawk proberen!
Door wie is hij afgeleverd... Of te wel.. welke pakket dienst..

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

ymmv schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:46:
[...]

Zie mijn eerdere post voor een antwoord.

BTW De 360 is een prima console, maar ik zou hem persoonlijk niet meer aanraden tenzij je heel veel vrienden op Xbox Live hebt en/of een voorliefde hebt voor toekomstige Xbox-exclusives als Banjo & Kajooie, Halo Wars, Too Human, Splinter Cell, Alan Wake, etc en niet zo gecharmeerd bent van titels als Gran Turismo, Metal Gear Solid, Final Fantasy XIII, Little Big Planet, Resistance 2, Killzone 2, etc. . (Ik had natuurlijk ook huidige 360-exclusives kunnen noemen, maar je koopt een console niet alleen voor de huidige games maar ook voor wat er in de komende vier jaar nog moet uitkomen.

Het beste is natuurlijk om ze alletwee te kopen. Best of both worlds. Dan hoef je niks te missen.
Ik althans mijn vriendin heeft afgelopen weekend een PS3 gekocht want ik had een WII en zij wilde ook iets dus. Wij zaten te twijfelen wat te nemen een PS3 of een Xbox360 nu vind ik de xbox360 een mooi ding prijs is ook goed maar wat onze keus niet is geweest zijn de volgende feiten.

PS3 heeft een blu-ray speler
Is stil hoor het ding bijna niet
Gratis online gaming

Bij de XBOX kwamen er gewoon teveel dingen bij het aanschaffe van een losse HD DVD speler die waarschijnlijk voor video toch waardeloos wordt.
Betalen voor online gaming. lawaai teveel.

Het spelaanbod op type spellen is bijna gelijk op een paar exclusieve titels na. Maar inderdaad als je alles wil dan zal je ze beiden moeten aanschaffen. (Vind zelf de Xbox er mooier uitzien).

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Laatst online: 07-02 17:37
Ik heb vorige week mijn nieuwe PS3 gekocht bij e-plaza voor 369 Euro. E-plaza is dezelfde keten als Bart Smit, dus die gebruikt dezelfde prijs. Je moet alleen wel mazzel hebben dat ze hem hebben, ik ben drie keer langs geweest. Scheelde wel 30 euro, dus vond het wel de moeite waard (gaf me meer bedenktijd om te kiezen tussen xbox 360 en ps3, is toch de ps3 geworden).

Prijsverschil meteen in mijn eerste game geinvesteerd, NFS Carbon, voor 33 euro. Wel een leuk spel, maar de filmpjes lopen niet echt soepel, vind ik. Beeld schokt regelmatig, alsof hij niet snel genoeg van het schijfje kan lezen oid. Iemand anders hier ervaring mee?

Ik moet nu ook nog steeds HDMI kabels wisselen achterop mijn 41" Bravia. Daar wordt ik goed gek van, maar heb zojuist een ps3-composite kabel besteld. Een schakelbox + extra HDMI-kabel ging mij iets te veel in de papieren lopen.

Ik heb een bestelling lopen bij Amazon voor een flink pak blu-ray films (5-disc edition bladerunner, planet earth, deel 1-5 Harry Potter), die zouden allemaal regio-vrij moeten zijn, danwel gewoon hier moeten spelen. Als ik die binnen heb zal ik hier wel even melden of ze het echt doen.

Helaas wil Amazon geen PS3 spellen naar NL sturen, anders had ik meteen Drake en Burnout Paradise besteld.

Zo, vanavond mijn PSPtje maar eens aansluiten op mijn PS3.
Heeft er iemand ergens een korte handleiding staan hoe ik de harddisk vervang door een grotere versie? Ik heb nog ergens een 160 GB schijfje liggen. Ik las hierboven dat het heel makkelijk is, maar wil graag eens lezen wat er precies voor nodig is (welke schijven, hoe geformateerd, welke voorbereidingen ed).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:40
Ik hoop dat je met een composiet kabel een component kabel bedoelt, de composiet krijg je meegeleverd en het beeld dat je daarmee krijgt is niet van optimale kwaliteit.
En wat betreft die handleiding om de HDD te vervangen... sla de bijgeleverde handleiding eens open. Het moet trouwens wel een 2,5" laptopschijf zijn, een regulier 3;5" gaat niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verdorie nog steeds mn Uncharted niet binnen. :( Vorige week vroeg in de week al melding dat ik hem betaald heb. Volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Melniek schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:45:
Ik hoop dat je met een composiet kabel een component kabel bedoelt, de composiet krijg je meegeleverd en het beeld dat je daarmee krijgt is niet van optimale kwaliteit.
En wat betreft die handleiding om de HDD te vervangen... sla de bijgeleverde handleiding eens open. Het moet trouwens wel een 2,5" laptopschijf zijn, een regulier 3;5" gaat niet passen.
U hebt gelijk, component. (Die met oneindig veel pluggen aan de tv-kant :D)

Ok, wist niet dat Sony het wisselen van de HDD ook gewoon ondersteunt. Had ik niet gedacht, Sony is normaal niet zo van het 'modden'. Wel jammer dat het een 2,5"is, die ik hier heb liggen is idd een 3,5".

Bedankt voor de snelle reactie trouwens!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 03-05 17:18
Overigens ondersteund de PS3 ook .vob files van 4GB+ itt de xbox 360 dus hoef je voor je 720p HD content (mkvs) geen lange transcode/splitting te doen. Deze kun je gewoon muxen met een tooltje als gotsent of mkv2vob.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:53:
Verdorie nog steeds mn Uncharted niet binnen. :( Vorige week vroeg in de week al melding dat ik hem betaald heb. Volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig..
Denk het wel ja :) Dat is het nadeel van importeren... Betaal je 15/20 E meer kun je direct gamen :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_NL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:18
(jarig!)
chrisboers schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 09:30:
Ik heb vorige week mijn nieuwe PS3 gekocht bij e-plaza voor 369 Euro. E-plaza is dezelfde keten als Bart Smit, dus die gebruikt dezelfde prijs. Je moet alleen wel mazzel hebben dat ze hem hebben, ik ben drie keer langs geweest. Scheelde wel 30 euro, dus vond het wel de moeite waard (gaf me meer bedenktijd om te kiezen tussen xbox 360 en ps3, is toch de ps3 geworden).
Welke E-plaza was dat aangezien op de website 399,- staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 03-05 16:41
Net bericht van 3Busymen gekregen dat een shipment van hen gestolen is en heb een refund gekregen. Jammer maar wel netjes van ze.
Betrof een bestelling van een week of twee geleden, zal vanavond thuis eens precies kijken voor de anderen die in die periode besteld hebben (hoewel die natuurlijk ook wel zo'n mail zullen hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 09:10

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Zo, vanavond mijn PSPtje maar eens aansluiten op mijn PS3.
Heeft er iemand ergens een korte handleiding staan hoe ik de harddisk vervang door een grotere versie? Ik heb nog ergens een 160 GB schijfje liggen. Ik las hierboven dat het heel makkelijk is, maar wil graag eens lezen wat er precies voor nodig is (welke schijven, hoe geformateerd, welke voorbereidingen ed).
Lees je handleiding van de PS3 eens door. Daar staat het gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Na de zwarte en de witte nu ook een zilveren PS3 in Japan.
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3focus.nl/v3/media/satinsilver.jpg
Ik wilde een DS3 bestellen, maar misschien even wachten tot deze in zilver te krijgen is.

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 05-02-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Buzz_NL schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Welke E-plaza was dat aangezien op de website 399,- staat?
Veenendaal.
@Shiver23: Jaja, had ik inmiddels ook al begrepen (zie post wat verder naar boven)

[ Voor 17% gewijzigd door chrisboers op 05-02-2008 10:30 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

chrisboers schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:29:
[...]

Veenendaal.
@Shiver23: Jaja, had ik inmiddels ook al begrepen (zie post wat verder naar boven)
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Furfoot schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:05:
Overigens ondersteund de PS3 ook .vob files van 4GB+ itt de xbox 360 dus hoef je voor je 720p HD content (mkvs) geen lange transcode/splitting te doen. Deze kun je gewoon muxen met een tooltje als gotsent of mkv2vob.
Define "geen lange" please! Of jij hebt meer geduld dan ik of een 120x snellere computer, dat kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@Shiver23: Sorry, lezen is moeilijk. bedoelde sopsop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Anoniem: 235102 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:37:
[...]

Define "geen lange" please! Of jij hebt meer geduld dan ik of een 120x snellere computer, dat kan ook ;)
Remuxen duurt een minuut of 5-10 voor een file van 8GB op een Athlon XP 2000+ :). Voor een transcode ben je dan toch wel zo'n paar uur verder.

[ Voor 9% gewijzigd door Furfoot op 05-02-2008 10:49 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Helaas wil Amazon geen PS3 spellen naar NL sturen, anders had ik meteen Drake en Burnout Paradise besteld.
cduniverse.com doet dat gelukkig wel

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 08:28
Furfoot schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:05:
maar blijft het dan ook 720P? of gaat hij het omzetten naar standaard dvd resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Donnie Darko schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:58:
[...]

maar blijft het dan ook 720P? of gaat hij het omzetten naar standaard dvd resolutie?
De resolutie en video kwaliteit wordt hierbij _NIET_ gewijzigd aangezien het hier om een remux gaat en niet een totale recode. Je wijzigt hierdoor alleen de container en niet de video stream zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Furfoot op 05-02-2008 11:10 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Furfoot schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:10:
[...]

De resolutie en video kwaliteit wordt hierbij _NIET_ gewijzigd aangezien het hier om een remux gaat en niet een totale recode. Je wijzigt hierdoor alleen de container en niet de video stream zelf.
Dat is goed om te weten :) Is het ook mogelijk om deze bestanden van mijn PC naar de PS3 te streamen ipv ze op de harde schijf van de PS3 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Chester schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:15:
[...]

Dat is goed om te weten :) Is het ook mogelijk om deze bestanden van mijn PC naar de PS3 te streamen ipv ze op de harde schijf van de PS3 te zetten?
Ja, hoor je krijgt dan een lijstje van films direct van de PC server die je dan kunt afspelen. Hieronder een voorbeeld van hoe het bij mij werkt:

Afbeeldingslocatie: http://img87.imageshack.us/img87/9864/dscf0401ie8.jpg

Voor meer info over hoe dit werkt kijk hier: Playstation 3 als media center - deel 2

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hoe krijg jij die hippe icoontjes erbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23
WaterFire schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:15:
Net bericht van 3Busymen gekregen dat een shipment van hen gestolen is en heb een refund gekregen. Jammer maar wel netjes van ze.
Betrof een bestelling van een week of twee geleden, zal vanavond thuis eens precies kijken voor de anderen die in die periode besteld hebben (hoewel die natuurlijk ook wel zo'n mail zullen hebben).
Nou graag! Ik heb ze namelijk al een paar keer gemaild maar krijg nooit antwoord van die gasten, alleen hun wekelijkse nieuwsbrief :(
Shiver23 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:37:
En dat vroeg ik me ook af!

[ Voor 14% gewijzigd door Vince22 op 05-02-2008 11:41 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Shiver23 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:37:
Als streaming app heb ik twonkymedia aangeschaft, deze ondersteund covers voor video/muziek door folder.jpg uit te lezen in de directory waar het bestand zit.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 19:21
Ik had laatst een porno icoontje bij een techno liveset. Terwijl ik geen porno op me PC heb staan, en het icoontje op mijn PC een gewoon "MP3" icoontje was. Snapte er niks van. Had dit bij een technosetje dat ik op de HD van de PS3 had gezet. Heb de set maar verwijderd, want ik kon het icoontje ook niet aanpassen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Is de blu-ray en dvd speler van de PS3 al regio vrij te maken?

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235102

Furfoot schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:48:
[...]
Remuxen duurt een minuut of 5-10 voor een file van 8GB op een Athlon XP 2000+ :). Voor een transcode ben je dan toch wel zo'n paar uur verder.
Als ik mkv2vob gebruik wordt de x264 file omgezet in een MPEG2 vob en duurt dat letterlijk uren en uren. Tevens wordt het bestand ongeveer twee maal zo groot. Lijkt mij stug als dat kan binnen een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Anoniem: 235102 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:44:
[...]

Als ik mkv2vob gebruik wordt de x264 file omgezet in een MPEG2 vob en duurt dat letterlijk uren en uren. Tevens wordt het bestand ongeveer twee maal zo groot. Lijkt mij stug als dat kan binnen een paar minuten.
Daarom zette ik er ook specifiek bij voor 720p files. Wat jij probeert te remuxen is hoogst waarschijnlijk een h264 1080p file, deze worden nog niet goed ondersteund door de PS3 omdat de reference frames te hoog zijn (ps3 kan max 4 aan). Dus worden bijna alle 1080p files automatisch gerecode naar mpeg2 binnen een .vob; wat dus uren duurt.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik heb een bestelling lopen bij Amazon voor een flink pak blu-ray films (5-disc edition bladerunner, planet earth, deel 1-5 Harry Potter), die zouden allemaal regio-vrij moeten zijn, danwel gewoon hier moeten spelen. Als ik die binnen heb zal ik hier wel even melden of ze het echt doen.
Die doen het allemaal. Ik heb zelf al de genoemde titels.
De bekende besteladressen zijn renchi.com, videogamesplus.ca, estarland.com, gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa is play.com ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
@ymmv: een aantal van die adressen had ik ook al langs zien komen. Maar ik heb een persoonlijk belang bij bestellen bij Amazon, ik heb daar nl nog een behoorlijk saldo aan gift certificates staan, en had die graag hiervoor gebruikt. Maar ik ga die andere sites maar eens bekijken. Dank voor de verwijzing. (misschien iets voor de startpost?)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 21:24
De bekende besteladressen zijn renchi.com, videogamesplus.ca, estarland.com, gamehubs.com en de ebay-stores van 3busymen en biz-com2. In Europa is play.com ook interessant.
Misschien kan er wat over importeren in de SP. Komen wel erg vaak dezelfde namen en vragen langs. Of is dit al geopperd?
Dus wellicht een lijstje met bekende aanbieders, levertijden, voor- en nadelen.

Vraagje van mij kant...kan ik ongegeneerd iedereen die zijn psn id hier op got heeft staan toevoegen, dan heb ik daar tenminste ook een aantal vrienden ;) tis nu nog erg leeg in mijn lijstje. En gamen tegen "bekenden" is ook wel eens leuk.
Wellicht ook een leuk idee, om een lijstje aan te maken met alle GOT-ers met een psn-id en daarachter de games die zij online kunnen spelen, offline kan ook, maar daar heb je weinig aan.

Mijn psn-id is Alieunited en speel cod4, pes en binnenkort burnout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Alieunited schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:31:
[...]

Misschien kan er wat over importeren in de SP. Komen wel erg vaak dezelfde namen en vragen langs. Of is dit al geopperd?
Dus wellicht een lijstje met bekende aanbieders, levertijden, voor- en nadelen.

Vraagje van mij kant...kan ik ongegeneerd iedereen die zijn psn id hier op got heeft staan toevoegen, dan heb ik daar tenminste ook een aantal vrienden ;) tis nu nog erg leeg in mijn lijstje. En gamen tegen "bekenden" is ook wel eens leuk.
Wellicht ook een leuk idee, om een lijstje aan te maken met alle GOT-ers met een psn-id en daarachter de games die zij online kunnen spelen, offline kan ook, maar daar heb je weinig aan.

Mijn psn-id is Alieunited en speel cod4, pes en binnenkort burnout.
Ik wil best wel dat lijstje opnemen in de SP, maar de aanvullende informatie moet aan mij geleverd worden. :) Misschien als jij dat wil doen? ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Toevoegen mag altijd, we kunnen je altijd nog weigeren of verwijderen uiteindelijk ;)

Wellicht zie ik je binnenkort in Paradise City!

* Anoniem: 237759 zit de hele dag binnen om de postbode met zijn DS3 niet weer te missen vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 15:43

Nohead

PSN ID: Nohead

Vince22 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:39:
[...]

Nou graag! Ik heb ze namelijk al een paar keer gemaild maar krijg nooit antwoord van die gasten, alleen hun wekelijkse nieuwsbrief :(

[...]

En dat vroeg ik me ook af!
Ik heb ze ook al 3x gemailed maar ze hebben niet het fatsoen om op 1 van de 3 mails te reageren.
Beetje jammer aangezien mijn 1e ervaring met 3BM heel positief was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Laatst online: 20-02 09:35
Furfoot schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:56:
[...]

Daarom zette ik er ook specifiek bij voor 720p files. Wat jij probeert te remuxen is hoogst waarschijnlijk een h264 1080p file, deze worden nog niet goed ondersteund door de PS3 omdat de reference frames te hoog zijn (ps3 kan max 4 aan). Dus worden bijna alle 1080p files automatisch gerecode naar mpeg2 binnen een .vob; wat dus uren duurt.
Het zit iets ingewikkelder in elkaar, maar je kan er van uit gaan dat alle high profile 1080p files omgezet moeten worden. Maar er lijken wat gesprekken aan de gang te zijn om ook de 1080p files die je in het wild vindt, zo te encoden dat ze ook speelbaar zijn op de PS3 (en 360), maar dit is nog toekomst muziek.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23
Nohead schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:49:
[...]
Ik heb ze ook al 3x gemailed maar ze hebben niet het fatsoen om op 1 van de 3 mails te reageren.
Beetje jammer aangezien mijn 1e ervaring met 3BM heel positief was.
Ja ik vind het ook ronduit asociaal om niet terug te mailen naar een klant. Ik koop er ook niks meer. Ik had zaterdag 26 januari Burnout besteld en betaald, kreeg pas afgelopen zaterdag een mailtje dat ie verstuurd werd.
Ik ga mooi ergens anders bestellen in't vervolg, dit was het wat mij betreft met 3BM.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:48
Zo afgelopen 3 maanden volg ik dit topic al met regelmaat, maar ik ben zo gezegd een stille genieter.
Toch moet even kwijt dat je, als je de populariteit van 3BM in dit forum al had bemerkt, je er wel van uit kon gaan dat het aantal nieuwe klantjes boven plafond-waardes aan het groeien is bij die gasten.... Om dit nu hun kwalijk te nemen? Ik denk dat ze hun populareit beetje onderschat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Anoniem: 237759 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:47:
* Anoniem: 237759 zit de hele dag binnen om de postbode met zijn DS3 niet weer te missen vandaag..
En hij is net binnen! Ligt nu op te laden. Hieronder mijn pakketje:

Afbeeldingslocatie: http://homepage.uvt.nl/~S827758/DS3package.gif

Ik had bij comments onder m'n bestelling gevraagd of ze er een waarde van 19,99 USD op konden zetten. Dit is zelfs nog met de hand op m'n bon (die in het doosje zit) geschreven door hen, dus prima service daar in Hong Kong.
Op de sticker voor de douane is dus gewoon ingevuld: 'Gift' - Toys - 19,99. Heb dus voor 7 euro (heb een van m'n oude sixaxis controllers verkocht voor 30E) een upgrade naar DS3 gedaan _/-\o_

Net even een potje Super Stardust HD zitten spelen en het voelt lekker aan. Stiekum mis je de rumble soms toch wel met de oude Sixaxis.. Alleen eerlijk gezegd vind ik die lichte controller ook wel fijn soms (ben er nu eigenlijk best aan gewend) dus ik denk dat ik die niet ga 'upgraden', als afstandsbediening is de lichte bv. wel veel fijner dan de veel zwaardere DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:09:
[...]
Ik had bij comments onder m'n bestelling gevraagd of ze er een waarde van 19,99 USD op konden zetten. Dit is zelfs nog met de hand op m'n bon (die in het doosje zit) geschreven door hen, dus prima service daar in Hong Kong.
Op de sticker voor de douane is dus gewoon ingevuld: 'Gift' - Toys - 19,99.
Ik heb niets gevraagd, en bij mij stond er Toys, 10 Dollar op, dus blijkbaar hebben ze n.a.v. jouw verzoek de waarde wat naar boven bijgesteld.. goede service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

wacht...dat is een DS3 waarover het allemaal te doen is? Een frikkin' controller? Ik vroeg me al af wat het juist was :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic. Paypal- en flamemeuk worden niet meer getolereerd. Zie ook hier.