@Herrick: lekker hoor. Misschien een beetje minder de wolken doordrukken in de rechterbovenhoek, maar verder erg gaaf.
@Mobyrick: Technisch gezien klopt de foto wel, maar ik vind het 'm net niet. De foto is erg "plat". Weinig diepte en hij kan wel wat meer contrast gebruiken. Ook vind ik (maar daar kan je weinig invloed op uitoefenen) de lucht erg saai en kleurloos.
@freakout1: goede racefoto. Kleurrijk en scherp. De combinatie van kleuren van de auto en de curbstones doet het goed. Zit alleen wel een beetje te twijfelen of ik de bladeren op de voorgrond een succes vind. Aan de andere kant zou de plaat denk ik erg leeg zijn zonder dat.
@knopsje: ik begrijp wat je er mee wilt bereiken, maar ik vind de uitwerking niet zo. Ze is half onderdeel van de lantarenpaal en ze leunt ietwat opzij waardoor de foto scheef lijkt.
@Thundernet: Je moet echt langere tijd naar de foto kijken om 'm te gaan waarderen. De steen in het midden, de bomen en hun weerspiegeling rechts, de subtiele nevel aan de horizon. Je hebt er over nagedacht

Kleuren zijn overigens ook erg tof. Maar, hij is mij echt te donker, met name in de hoeken. Dat geeft een beetje het gevoel alsof ik naar een sterk gevignetteerde foto zit te kijken. Wellicht dat je daar nog een beetje aan kunt pielen. Ben benieuwd naar je serie.
@gelukkie: mooi hoor. Wellicht een klein beetje meer contrast, maar verder weinig op aan te merken.
@WP: het licht is inderdaad erg mooi en het valt helemaal niet mee om dat goed vast te leggen. Dat is je echter wel gelukt. Vind alleen de vierkante crop niet echt geweldig.
@Armada. : ik vind de onscherpe achtergrond heel erg onrustig. En aangezien die het grootste deel van je foto beslaat, vind ik de hele foto erg onrustig. Om dan echt even te nitpicken: 2 stappen naar achteren en de bovenkant van de boog had er ook op gestaan. Maar zoals ik zei: da's echt nitpicken.
@abrakadaver: bekend thema, maar echt geweldig vastgelegd!
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world