Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 12:05
Deel 4 van dit topic is over de 1000 replies gegaan, dus vind ik het wel weer tijd voor een nieuw deel. De bedoeling van dit topic staat inmiddels ook uitgelegd in de FGS Policy, maar ik zal nog even wat puntjes aanstippen :)

[list]• Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit. Twijfel je er zelf al over, post hem dan niet: het publiek is nog kritischer dan jij ;)
• Onderbouw kritiek op andermans foto. Dat geld óók voor positieve kritiek!
• Eén foto per post! Dus ook niet binnen een kort tijdsbestek meerdere posts achter elkaar.
• Ik hoef het natuurlijk niet te zeggen (;)), maar houd rekening met de breedte van het forum, maximaal 600px! Eventueel linken naar een grotere versie :)
• Foto weg? Dan is hij waarschijnlijk verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 7, of verwijderd omdat 'ie breder dan 600px was.

Vorige delen van dit topic zijn deel 1, deel 2, deel 3 en deel 4.

Deze keer geen laatste drie showcasewaardige foto's omdat ik snel in moet grijpen in een andere thread, dus als iemand de honneurs even waar kan nemen: graag :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:11

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Hierbij de laatste 3 Showcase foto's.

Foto CRiSiS: (Link)
Afbeeldingslocatie: http://jg.intellit.nl/got/paard_steigert_klein.jpg

Foto Gijz: (Link)
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/152/417321676_eeef1544a7.jpg

Foto Kameleman: (Link)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/camel/rommel/hondmetbaas.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Hurricane op 14-03-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameleman
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 17:29
op aanraden van RedXraD verplaatst naar testcase

Link

[ Voor 135% gewijzigd door Kameleman op 14-03-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Kameleman schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:31:
aangezien mijn vorige inzending niet warm verwelkomd werd ga ik even een nieuwe poging wagen. Deze vind ik persoonlijk wel heel goed.

Opdracht: Groepsfoto
Materiaal: Fujifilm S2Pro & 35-70mm - 2,8

[afbeelding]

enige spijtige vind ik de blijk van het linkse personage. ik heb enkele foto's waarbij deze beter is, maar die wogen naar mijn mening niet op tov het effect van het haar van de voorste
Ongeacht wat ik van je foto vind, dat ga ik expres even niet posten :) , is het niet beter om foto's waarbij je zelf al twijfels hebt of ziet/zegt dat ze niet 100% zijn, die foto's in het solo testcase topic te zetten? Op die manier voelen mensen zich ook vrijer om comment te geven, omdat dat topic daar echt voor is ("om van te leren").

Nogmaals, dat wil niet zeggen dat ik je foto wel/niet showcasewaardig vind oid, maar meer dat je eigen 'houding' t.o.v. de foto niet helemaal klopt met de plaats waar je hem post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 12:05
Over de foto van Kameleman: idee is top, zeker met die hond erbij... Maar die sokken :X

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Floris schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:44:
Over de foto van Kameleman: idee is top, zeker met die hond erbij... Maar die sokken :X
offtopic:
Wees blij dat ie zijn Bert en Ernie sokken niet heeft aangetrokken _O-

@Kameleman²:
Ik vind het jammer dat de 'armen' niet zijn meegenomen van de zijpersonages. Zelf voor gekozen of 'helaas' zo gegaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 14-03-2007 23:47 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameleman
  • Laatst online: 01-05 17:29
Outerspace schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:45:
@Kameleman²:
Ik vind het jammer dat de 'armen' niet zijn meegenomen van de zijpersonages. Zelf voor gekozen of 'helaas' zo gegaan?
Bewust, maar ook omdat ik niet maar naar onder kon omdat daar die ventilators stonden. Maar ik heb de foto verplaatst naar testcase, alle commentaar is steeds welkom daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 14:51
Een erg lekkere plaat CRiSiS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Hier een cross-post vanuit het Testcase topic vanwege de goede reakties.

Afbeeldingslocatie: http://www.euren.nl/pic/_DSC9351-Edit.jpg

Wat vinden de mensen er hier van?
Uit de hand geschoten op 250mm, 1/320s, iso 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Netjes hoor, lekker clean; geschoten in het wild neem ik aan?

Alleen jammer dat hij zo donker uitvalt; misschien nog even wat spelen met exposure/shadow&highlights/etc

[ Voor 24% gewijzigd door Silent Thunder op 15-03-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Hij is geschoten in een dierentuin. Achtergrond wel bewerkt om de tralies weg te werken. Was een erg groot hok.
Trouwens wat dat donker betreft. Bekijk de foto vanavond nog eens een keer. Nu heb je veel licht buiten en lijkt een foto al snel te donker. Ben benieuwd of je de foto dan nog te donker vind.

[ Voor 46% gewijzigd door Hurricane op 15-03-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34342

Mooie foto hoor! De paal gaat als het ware op in de vogel (de staart loopt ook mooi mee). Bij de kop zie ik wel een aantal witte randjes. Komt dat omdat je de achtergrond bewerkt hebt? Het lijkt daardoor alsof de vogel op de achtergrond is gephotoshopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
@hurricane: fijne plaat hoor, maar zoals mijn voorganger IMHO terecht opmerkt lijkt de achtergrond wat te gephotoshopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/6296/hildebwcleankv7.jpg

Oude versie (ruis)

*Tijdens toneelvoorstelling geschoten,. dus geen studio belichting die ik zelf in de hand had :)

Omgezet naar B&W
Was er zelf goed tevreden over :)

edit:
Nu nogmaals even bewerkt, maar dan dus zonder de ruis er in te voegen :)

[ Voor 32% gewijzigd door answer_man op 18-03-2007 17:08 ]

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205924

ik zou de ruis weggelaten hebben, voorts wel oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Ik vind de toegevoegde ruis niet echt bijdragen aan een bepaalde sfeer; het doet eerder afbreuk aan de foto aangezien het er nogal artifact-achtig uitziet. De dikke highlights op het gezicht en nek helpen ook niet echt mee.

Ik vind het wél een mooie pose en indrukwekkende uitdrukking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
Die ruis voegt wat mij betreft nou niet echt wat toe. spuit 11 :z
Verder vind ik de schaduw van het gezicht ook wat storend.

[ Voor 18% gewijzigd door -DG- op 18-03-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/2rh8w9i.jpg

een photo met 1 sec sluitertijd van m'n Laptopscherm in de pikkedonker :)
Deze vond ik echt wel geslaagd.
ik heb er een reeks van 30 verschillende van of zo
edit: oh crap, sorry voor de grootte :/

oei, blijkbaar 2 seconden :) sorry... ja idd, van deze wallpaper (zelf gemaakt) een foto getrokken en zelf bewogen met de camera

[ Voor 41% gewijzigd door 108886 op 20-03-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

proficiat voor je skillz, maar dit hoort niet in showcase thuis imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Anoniem: 205924 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:09:
proficiat voor je skillz, maar dit hoort niet in showcase thuis imo :)
Waarom niet? Ik vind het een prachtige abstracte foto, echt super uitgevoerd :)

Als er nog 3 van zulke mooi exemplaren tussen zitten zou ik er een showcase van bouwen musback. als er al iets van comment zou moeten zijn zou dat zijn dat de witte vlek misschien afbreuk doet aan de plaat, maar zelfs dat vind ik eigenlijk niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Henk op 18-03-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-04 19:12
108886 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:02:
[afbeelding]

een photo met 1 sec sluitertijd van m'n Laptopscherm in de pikkedonker :)
In de Exif staat 2 sec. :P
Heb je nou je bureaublad gefotografeerd of je camera bewogen? Dacht eerst dat eerste, maar als het die laatste is dan is die erg mooi gelukt! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door -DG- op 18-03-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

omdat ik denk dat als hij gewoon de achtergrond post, het dezelfde foto is, op wat contrast na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Ik denk dat hij de foto heeft 'gemaakt' door creatief met zijn cam en/of laptop te bewegen. In het eerste geval is het gewoon een kopie van een plaatje en het lijkt me niet dat je dat komt 'showen'? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en toch denk ik dat dat is wat hij gedaan heeft, vandaar mijn opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Laat ik ook eens de stoute schoenen aantrekken. Bij deze mijn eerste foto die ik showcase durf te posten, ik hoop dat ie mag :)

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/152/425419979_9d00f5fa02.jpg
Waterrrrrrrrr

[ Voor 11% gewijzigd door DoubleJ op 18-03-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:09

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/montana/20%20Fuji%20S9500%20Photos%202007/2007nr023.jpg

Binnenkant oude trein, het bedieningspaneel. (Lieren Gelderland)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19
Heb daarnet foto's mogen maken bij MOJO BUFORD _/-\o_

Helaas is de achtergrond links + links boven in zo druk maar des ondanks met deze bewerking vond ik het een leuke plaat geworden! (misschien plaats ik nog wel testcase topic over deze avond)

Ik ben benieuwd naar jullie meningen! ookal is het niet een plaat die je snel van mij mag verwachten aangezien dit mijn 1ste keer is bij een optreden.

De foto:* klikbaar voor groter formaat + exif
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricemikkers.nl/gallery/fora/mojo%20buford_k2.jpg

Aangezien de vele reacties plaats ik hem nu hier :)

@DoubleJ:
Zeer nette plaat hoort hier zeker thuis! Zelf nog nooit geporbeerd maar echt super vet de foto's met onderwerp water / waterdruppels etc. Daarnaast lekere contrast, scherpte & belichting

@Montana:
Ziet er heerlijk oud uit! Top ! ben benieuwd naar grotere versie:)

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:58
@musback: Is dat niet gewoon een XP-achtergrondje? In dat geval hoort hij hier niet (En ook niet in de testcase trouwens)

@DoubleJ: Cool! Mooi vastgelegd, alleen misschien een beetje teveel sharpening.

@Montana: Mooie sfeervolle HDR, lekkere kleurtjes ook.

@Macsylver: Had ik al commentaar gegeven in de testcase, terechte verhuizing d:)b

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

@ iedereen --> ik heb m'n post ge-edit met de juiste info erbij.... kort samengevat --->

*het is geen wallaper die ik post, het is een foto van deze wallpaper met 2 seconden sluitertijd terwijl ik zelf m'n hand/camera bewoog
*ik heb zo'n 30-tal variërende beelden dus een showcase kan ik er zeker van maken :)

hier is nog een voorbeeldje ter bewijs
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/2rh6ydw.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door 108886 op 20-03-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Musback: dan is het zeker een vette foto die een plaats in dit topic verdient. Wat imho mist voor een showcase is wat spielerij met bijvoorbeeld Hue, maar dat is zo geregeld toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175347

@musback: met PS alleen zijn dit soort afbeeldingen ook wel te maken. Of het nou een foto van een wallpaper is of een wallpaper zelf, daar wordt het voor mij niets anders op. Het is echter niet ik versta onder de kunst van fotografie, dus een case zou net als The Cheese als zei een beetje misplaatst zijn op een fotografie-forum.
@RedXrad: LOL _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
@musback: ik vind de output op zich lekker, maar toch vind ik het niet onder fotografie passen. Daarvoor is het gebruikte plaatje al te beeldbepalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wauw, kon ik mijn camera maar vaag voor mijn scherm bewegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:06

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Anoniem: 205924 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:57:
wauw, kon ik mijn camera maar vaag voor mijn scherm bewegen!
lukt je vast wel, tuturial:
pak je camera,
ga voor je scherm zitten
beweeg

succes :)

edit:oh even een verduidelijking die misschien toch nodig is:
Ik bedoel dit sarcastisch naar PapaPol omdat hij commentaar geeft wat nergens op slaat, want om een clean resultaat te krijgen is niet zo makkelijk als ik dus boven aangeef. Vind de foto waar het om gaat dus wel showcase waardig en vind hem hier prima passen.
PapaPol mag vertellen wat hij ervan vind, maar beoordelen of de foto hier hoort mogen alleen de mods.

[ Voor 44% gewijzigd door Nomad op 20-03-2007 18:08 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

----> geldt niet langer :) ---> "denk niet dat ik hier nog veel foto's kom plaatsen :/"
@ rexdrad

niet op jou bedoeld, ik vond je reactie eerder opbouwend zelfs! en heb idd al veel gespeeld met Hue e.d. :)
maar gelijk papapol het zegt is het niet echt motiverend om nog een foto te plaatsen... dan kan je alle foto's makkelijk afkraken: "waw een foto van een mooie vrouw" --> niet de foto is mooi, maar de vrouw maakt de foto mooi
zelfde voor gebouwen, lichtinvallen, vlinders, bloemen, enz...

@ relonky
als je een foto van vlinder/gebouw/poppetje/model/lucht/toestel/.... trekt... dan niet of wat?
ik heb die wallpaper trouwens ook zélf gemaakt in bryce met een 360 render, dan is dat toch allemaal deel van de setup niet?

het is idd wat cru gezegd zo, maar eerst had ik het idee om gewoon de pixels te trekken, dit kwam niet mooi uit, dan heb ik geprobeerd in verduisterde kamer, dit was al beter, maar die pixels stoorden me, dan heb ik sluitertijd iets langer gemaakt, dan nog wat langer, veel geëxperimenteerd met hoeken en bewegingen, zo moest ik de bogen in de originele tekening een beetje volgen om een duidelijker effect te verkrijgen enz... een gebouw staat daar toch ook maar te staan, dan experimenteer je met je lichtinstellingen, de juiste hoeken en eventueel sluitertijd (sluimer of interieur van een kerk of zo), dan photoshop, nog wat tweaken enz...
ik dacht ook gewoon even een mooie foto te showen, maar eerst werd getwijfeld of het een foto was, dan wordt hij afgebroken omdat hij "te simpel is" of omdat hij "na te maken is in photoshop"

hier is er nog eentje dan; een compositie van 4 gelijkaardigen
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/47mvt39.jpg

voor mij is de case closed :) ik ben terug gemotiveerd en hoop dat jullie m'n nieuw werkje meer als fotografie beschouwen :)

[ Voor 164% gewijzigd door 108886 op 20-03-2007 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Musback, even voor het idee, ik had zeker niet de intentie om je foto echt af te kraken. Alleen ik had het idee dat je een wít laptopscherm had en daarmee die achtergrond hebt verkregen. Een geintje op zijn plaats moet kunnen, maar als ik had geweten dat misplaatst cynisme zoals dat van Papapol erop zou volgen, had ik het niet geplaatst.

Mocht je de volgende keer een foto hebben waarvan je niet helemaal zeker weet of het wel een showcase foto is, dan kan je hem misschien beter in het solo-testcase topic plaatsen. Laat je zeker niet demotiveren, daarvoor is fotografie veel te leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
@musback: daar ben ik het niet mee eens, maar kan zeker een interessante discussie zijn, welke IMHO hier niet gevoerd zou moeten worden. Hier gaat het om het showen van mooie foto's en dat gebeurt nu even te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
108886 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:01:
denk niet dat ik hier nog veel foto's kom plaatsen :/
@ rexdrad

niet op jou bedoeld, ik vond je reactie eerder opbouwend zelfs! en heb idd al veel gespeeld met Hue e.d. :)
Ik ben ook benieuwd wat hij in het rood doet trouwens.
maar gelijk papapol het zegt is het niet echt motiverend om nog een foto te plaatsen... dan kan je alle foto's makkelijk afkraken: "waw een foto van een mooie vrouw" --> niet de foto is mooi, maar de vrouw maakt de foto mooi
zelfde voor gebouwen, lichtinvallen, vlinders, bloemen, enz...

@ relonky
als je een foto van vlinder/gebouw/poppetje/model/lucht/toestel/.... trekt... dan niet of wat?
ik heb die wallpaper trouwens ook zélf gemaakt in bryce met een 360 render, dan is dat toch allemaal deel van de setup niet?
Mjah, maar dan is het vraag of het deel is van Fotografie of eerder in 'post je 2D stuff maar weer' in de grafische forums. Interessante discussie, wat mij betreft echt wel een plaats verdient in FGA als topic, maar niet in dit topic besproken moet worden...
het is idd wat cru gezegd zo, maar eerst had ik het idee om gewoon de pixels te trekken, dit kwam niet mooi uit, dan heb ik geprobeerd in verduisterde kamer, dit was al beter, maar die pixels stoorden me, dan heb ik sluitertijd iets langer gemaakt, dan nog wat langer, veel geëxperimenteerd met hoeken en bewegingen, zo moest ik de bogen in de originele tekening een beetje volgen om een duidelijker effect te verkrijgen enz... een gebouw staat daar toch ook maar te staan, dan experimenteer je met je lichtinstellingen, de juiste hoeken en eventueel sluitertijd (sluimer of interieur van een kerk of zo), dan photoshop, nog wat tweaken enz...
Tja, wellicht is de foto gewoon té abstract in bewerking of uitvoering voor dit topic. Maar nogmaals, het is zonde om dit prachtige topic te 'bevuilen' met die discussie, dat zou dan eerder een eigen topic verdienen of een post in het FGS feedback topic.

En nogmaals, ik vind je foto zeker geslaagd, en weet zelfs niet of ik hem dus hier vind horen of in het post je 2d stuff topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil niemand afkraken, maar er is nog altijd een verschil tussen 2D werk in photoshop en verbluffende showcasefotos in dit topic. Voor dat eerste ga ik wel naar het topic dat daaraan gewijd is, voor de andere kom ik naar hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34342

Is het een idee om beslissingen over al dan niet misplaatste foto's aan de moderators over te laten? Dat scheelt discussies van 10+ posts waarin telkens hetzelfde wordt gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
[...blabla...]
[afbeelding]

voor mij is de case closed :) ik ben terug gemotiveerd en hoop dat jullie m'n nieuw werkje meer als fotografie beschouwen :)
[...blabla...]
Erg netjes imo. Misschien had ik ze liever in een show- of testcase gezien, alle vier los, maar de foto's zijn zeker geslaagd. Met name de laatste, meest rechtse.
Opmerkingetje; de eerste twee (v.l.n.r.) vind ik wat krap gekaderd, bij de eerste te weinig ruimte lins en bij de tweede te weinig ruimte rechts.
Je had volgens mij beter een nieuwe post kunnen maken dan die vorige te editten maar dat is natuurlijk aan jou.

Het lijkt me tijd om over foto's door te gaan... :x

[ Voor 6% gewijzigd door Siparti op 20-03-2007 18:25 . Reden: Nieuwe post, ipv vorige edditen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk, die vind ik echt heel goed, post van die dingen en ik ben fan van je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44
@musback: Het resultaat mag er zijn, maar eigenlijk is dit meer een Photoshop-filter (motionblur oid) "in real life" toepassen, dan daadwerkelijk een foto maken

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:29

Zoefff

❤ 

musback geeft aan dat wat hem betreft de discussie gesloten, wat mij betreft ook. Laten we hier weer ontopic verder gaan.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Afbeeldingslocatie: http://home.scarlet.be/~swinneke/diest001b.jpg

Altijd twijfel ik of ik een foto in de Showcase-topic zou plaatsen of niet... maar deze vond ik écht wel geslaagd, vooral door de "kleuren". :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177333

@ Tomswinnen, ik vind de kleuren erg mooi op deze foto, jammer van die donkere "schoorsteen?" aan de rechterkant en dat het uurwerk niet helemaal scherp is. daarnaast mag het cement tussen de stenen wel ietsjepietse grijzer naar mijn smaak. vooral als je wat langer naar de foto kijkt, valt het op en word je er door afgeleid..
Misschien iets te veel gecropped onder en boven?

verder echt wel een mooie foto hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-05 16:04
Foto van mijn vriendin geschoten in een oude fabriek.
Graag commentaar:

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/240/444021964_05a7459bfe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-03 13:42

RD

focus

Mijn hondje, moest natuurlijk weer de meest ranzige sloot opzoeken..... :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/rdoeleman/hond.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
@Aristos
Een beetje meer contrast voor de dramatiek had de plaat voor mij afgemaakt

@RD
Erg krap gekaderd & in mijn ogen niet echt showcasewaardig, ik mis de zogenaamde x-factor hier...(En je website doet het niet?)

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 02-04-2007 23:51 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 13:53
Aristos schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:48:
Graag commentaar:

[afbeelding]
Inderdaad, mss (door de B&W conversie) toch nog wat meer drama proberen toe te voegen, de B&W lijkt mij te clean voor bij de setting, mss wat extra vignetting toevoegen om het oog naar het model te trekken.

offtopic:
* DexterBelgium heeft het énorm moeilijk om die foto met je ondertitel te verzoenen ;) d:)b doe je goed!

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:41
Afgelopen winter in de uiterwaarden (klikbaar richting flickr):

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/156/368822272_666e7612b8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 21:16

breinonline

Are you afraid to be known?

Aristos schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:48:
Graag commentaar:

[afbeelding]
Mooi. Compositie en DOF dik in orde. Toning mag je wel nog wat aan werken denk ik (niet dat ik een idee heb hoe het beter is, mar het kan wel beter denk ik).
RD schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:05:
Mijn hondje, moest natuurlijk weer de meest ranzige sloot opzoeken..... :P

[afbeelding]
Ik vind deze niet echt showcase-waardig: krappe foto van een hond met een vacht die zowel overbelicht als dichtgelopen schaduwen kent.
WhiskyPhreak schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:20:
Afgelopen winter in de uiterwaarden (klikbaar richting flickr):

[afbeelding]
Prachtig! Enige kritiek is de blauwe baan die met name links in het water loopt, die valt net buiten de toning van de rest van de foto.

[ Voor 9% gewijzigd door breinonline op 07-04-2007 13:03 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Een uurtje geleden geschoten vanuit mijn slaapkamer raam. Zullen in de toekomst ongetwijfeld vaker in andere smaken foto's uit komen :P

Afbeeldingslocatie: http://image.julius.area61server.nl/getimg/_DSC_5161.jpg

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Je hebt een leuk uitzicht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

jules schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:07:
Een uurtje geleden geschoten vanuit mijn slaapkamer raam. Zullen in de toekomst ongetwijfeld vaker in andere smaken foto's uit komen :P

[afbeelding]
Mooi uitzicht en mooie foto :D...
Woon jij nou direct naast een station?

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

[afbeelding]
net verhuist ofzo dat dit nu ineens langs komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

[afbeelding]
Mooi :)

Den Haag Centraal?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Danks :D
ibmos2warp schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:42:
[...]

Mooi uitzicht en mooie foto :D...
Woon jij nou direct naast een station?
Jawohl, dichterbij het station kan je haast niet wonen. Mijn voordeur (van die toren) is like 30 m van het perron af :)
nomad85 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:23:
[...]

net verhuist ofzo dat dit nu ineens langs komt?
Yupz, ook één van de redenen dat ik graag wat hoger woon is dat je kan genieten van mooie uitzichten :Y).
Achterzijde van Den Haag centraal met zijn busplatvorm, daarachter (dat witte gebouw) het VROM, met daar aan vast de Hoftoren, de hoogste toren van Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 18:17

Goverman

not loaded

Een fotootje van mij...

Bonuspunten voor degene die weet WAAR ik deze foto heb gemaakt. Ohwja: ik heb er NIETS illegaals voor gedaan. Hij is overigens clickable.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/b.j.stolte/plaatjes/kl_knooppunt.jpg

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Karel V

Een simpele ziel

Goverman schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:23:
Een fotootje van mij...

Bonuspunten voor degene die weet WAAR ik deze foto heb gemaakt. Ohwja: ik heb er NIETS illegaals voor gedaan. Hij is overigens clickable.

[afbeelding]
De enige fly-over die ik goed ken is die vlak bij Ridderkerk, A16, t'is me nooit opgevallen dat de relingen gekleurd zijn. Zal het vast mis hebben :P

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik vind de lucht onnatuurlijk ogen. Scherpte mist ook wat lijkt het wel. Dat grauwe beton maakt mij niet echt warm. Combinatie van alles zorgt ervoor dat ik het geen showcase materiaal vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25

YellowCube

Wait...what?

Terbregseplein. En volgens mij stond je in de file met een cabrio of auto met dakraam.

Qua foto: ik vind 'm wat druk. Weet niet zo heel goed waar ik moet kijken en wat jules ook al zegt, er lijkt wat scherpte te ontbreken.
Wel kleurrijk.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Niet online
Goverman schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:23:
Een fotootje van mij...

[afbeelding]
Prins Clausplein

[ Voor 14% gewijzigd door LoneGunman op 17-04-2007 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 18:17

Goverman

not loaded

Ik vind de lucht onnatuurlijk ogen. Scherpte mist ook wat lijkt het wel. Dat grauwe beton maakt mij niet echt warm. Combinatie van alles zorgt ervoor dat ik het geen showcase materiaal vind.
Scherpte heeft wsl. te maken met de verkleining, de originele is scherper… Misschien dat iemand een suggestie heeft voor een of andere te gebruiken setting? (ik gebruik PSP 9).

Het grauwe beton kan ik natuurlijk niet zoveel aan doen, misschien ff Rijkswaterstaat bellen? ;)
Qua foto: ik vind 'm wat druk. Weet niet zo heel goed waar ik moet kijken en wat jules ook al zegt, er lijkt wat scherpte te ontbreken.
Die drukte is ook precies de bedoeling… Hoewel je maar één auto ziet, is dit knooppunt wel een van de drukkere van Nederland. De drukste weg op dat moment (de A12 richting het strand) kun je hier niet zien.

En… LoneGunman gaat door voor de wasmachine, het was idd. het Prins Clausplein, gefotografeerd tussen / onder de rijbanen van de A4, kijkend richting Amsterdam.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
@goverman: mij doet de plaat niet zoveel. Het lijnenspel (alhoewel wat aan de drukke kant) is ok, maar de auto die daar rijdt doet dit geheel weer tenniet. Op zich hoort de auto daar natuurlijk wel, maar het is IMHO een storende onderbreking van het lijnenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind hem ook wat aan de drukke kant. De vele felle kleuren hangen niet lekker met elkaar samen en het lijnenspel wordt verstoord door het overschot aan objecten. Je hebt gelijk wanneer je zegt dat je daar weinig aan kunt doen, maar die onmacht maakt de foto niet mooier (of minder mooi). Sommige objecten en/of situaties lenen zich nou eenmaal niet voor hoogstaande fotografie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Oefening schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:12:
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat je daar weinig aan kunt doen, maar die onmacht maakt de foto niet mooier (of minder mooi). Sommige objecten en/of situaties lenen zich nou eenmaal niet voor hoogstaande fotografie. :)
In zwart/wit is er soms nog best wat van te maken.

Ik vind deze foto echter ook niets. De kleuren komen nogal onnatuurlijk over (volgens de EXIF staat de saturanisation ook op high en contrast op hard). De lijnen opzich zijn er wel, maar de compositie spreekt gewoon niet aan. De uitsnede is niet gewoon niet zo goed gekozen. Een showcase foto is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Meestal post ik gewoon in het macro topic, maar vandaag zet ik er 1tje hier neer, omdat er altijd dezelfde mensen komen in het macro topic.
Afbeeldingslocatie: http://www.fs-techniek.nl/postmap/DSC_0127.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
nomad85 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:00:
Meestal post ik gewoon in het macro topic, maar vandaag zet ik er 1tje hier neer, omdat er altijd dezelfde mensen komen in het macro topic.
[afbeelding]
Alsof we niet buiten het macro topic posten :P.
Gave foto hoor. Heb eigenlijk geen commentaar qua verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:42

Comgenie

Soms heb je dat

Normaal kijk ik alleen in dit forum naar de mooie foto's, maar wou er vandaag toch eentje showen die ik paar dagen terug heb gemaakt en als achtergrond heb ingestelt sindsdien.
Afbeeldingslocatie: http://www.comgenie.com/P4070121klein.JPG

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 20:29
Afbeeldingslocatie: http://simondelacourt.nl/gallery/image/177/medium

Ben er wel trots op, stond eerder in een showcase topic over gaslek, maar heb 'm even gecropt, afgewerkt, en hij leek me hier wel op z'n plaats..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

@Nomad85: kleurrijk, scherp en een mooi onderwerp. Vind de orientatie van de foto ook erg goed gekozen. Gaat zeer goed samen met de lange vlinder. Top hoor.

@Comgenie: ik had liever de hele brug erop gehad. Was automatisch de hoogspanningsmast eraf gevallen.

@Simon: is hier zeker op z'n plaats, maar waarom de zwart wit omzetting?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 20:29
Omdat hij op z/w film geschoten is.. De enige film die ik hier kan ontwikkelen en betaalbaar is voor middenformaat. Dit is met mamiya 645 @ 80 mm f/2.8

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

sfeervolle plaat simon, z/w vind ik ook prima, maar de korrel is wel erg grof, gezicht details vallen wat weg...of ik dat storend vind weet ik nog niet, maar hoe dan ook een fijne plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Simon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:20:
Omdat hij op z/w film geschoten is.. De enige film die ik hier kan ontwikkelen en betaalbaar is voor middenformaat. Dit is met mamiya 645 @ 80 mm f/2.8
ach natuurlijk, d'r is ook nog zoiets als film.
:X

dan is de keuze me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.koenrutten.com/dpz/wilde-paarden-in-water.jpg

effe klikken voor iets minder lelijke resizing. ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Ik klik me rot, maar er gebeurt niets :X

Mooie foto. Compositie dik in orde, mooie silhouetten tegen een mooie oranje achtergrond. Top.

edit: Ik heb geen melding hier, dat staat uit in de voorkeuren :)

[ Voor 20% gewijzigd door breinonline op 21-04-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

breinonline schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:55:
Ik klik me rot, maar er gebeurt niets :X

Mooie foto. Compositie dik in orde, mooie silhouetten tegen een mooie oranje achtergrond. Top.
De foto is nét te groot om gewoon geplaatst te worden. Daarom resized de forumsoftware hem iets wat kleiner (eigenlijk doet de poster dat, door dat op te geven, druk maar eens bij z'n post op view). Als je er op klikt zou je dus dezelfde foto in een pop-up moeten zien, die net een klein stukkie groter is. Maar misschien staat jou resolutie wat hoger, ofzo, waardoor de foto niet hoeft te worden geresized.
:)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Nee, resolutie maakt niet uit.
Breedte van het forum gaat niet in percentages maar is fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ik krijg wel een pop-up, foto wordt dan een stukje minder "kartelig" dan de forum versie.
Verder vind ik het een erg mooie foto, ook zoals je nog de schaduwen in het water ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03 09:35
Geschoten in Straatsburg, Frankrijk na Euroscola. Het was 's ochtends nog vrij donker en bewolkt, maar 's middags klaarde het op en kon ik dit mooie plaatje schieten. Gegevens te vinden in de EXIF.

Afbeeldingslocatie: http://pics.mrngm.com/EUvlaggent.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:01
Afbeeldingslocatie: http://img106.imagevenue.com/img.php?image=75853_PICT0007_122_1067lo.JPG]

Met een Minolta Dimage f100 :s
By no means pretty, maar ik vond het wel wat hebben.

Modbreak:Mijn excuses voor het wegeditten, heb je foto weer teruggezet. Good call van onze medefotografen in deze!

edit:
Om wel iets aan opbouwende kritiek te doen: ik vind je foto wat flets, zowel qua contrast als qua kleuren. Wat mij betreft mag het groen er wel iets harder uitkomen en mag er (een stuk) meer contrast in de foto. :)

[ Voor 83% gewijzigd door Floor-is op 03-05-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een beetje minder flets zou hij al heel wat beter tot zijn recht komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Anoniem: 205924 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:49:
een beetje minder flets zou hij al heel wat beter tot zijn recht komen
weet niet of ik het daar mee eens ben, juist dat fletse versterkt het beeld van treurigheid, van het weer, van het boompje dat maar alleen staat. Contrast is bij veel foto's mooi, maar het zou het beeld zoals ik het nu zie teniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bloesem is weer volop aanwezig.
Afbeeldingslocatie: http://justawitte.nl/fotos/natuur/CRW_0681.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Hier is ie al lang weer uitgevallen. De straten hebben allemaal een roze tapijt.
Foto is wel mooi trouwens. Je krijgt er echt zo'n lente gevoel bij, hoewel het al meer als zomer voelt de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:46
Hier nog meer bloesem:

Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5191/bloesemln4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213308

Hier nog een foto die ik vandaag heb gemaakt. Gemaakt met de flitser aan, vervolgens wat met het contrast e.d. gespeeld en vrijwel de hele achtergrond weg gefotosoept...

heb de foto ook in het solo-testcase-topic gepost, ik twijfelde of het wel showcase waardig was..

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/5520/masterpongportrait4fs7.jpg

commentaar is natuurlijk altijd welkom! ;)

[ Voor 58% gewijzigd door een moderator op 03-05-2007 17:04 . Reden: excuses van YC. Foutje gemaakt en overenthousiast gemodereerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Het curven ziet er wel grappig uit, maar het inflitsen en het missen van een belangrijk stuk van het onderwerp (de hand, kenmerkend voor het opslaan bij tafeltennis) vind ik het persoonlijk geen showcase waardige foto. Vanwege het wegsoepen zou je het wellicht beter kunnen proberen wat mij betreft in het testcase topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213308

Op de orginele foto staat wel de rest van het hand, vond het alleen niet zo mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 05-05 16:29
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aurora/wasp600.jpg

Begin april geschoten. Gezien het tijdstip en het formaat vermoedelijk een koningin.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
http://www.bycanon.com/fotos/rallyv0.1/images/IMG_0907.JPG

Een eerbetoontje aan een oude rot in het vak. ;) Half mank, maar nog niet kreupel :P

vind het niet bepaald een showcase foto.

[ Voor 29% gewijzigd door YellowCube op 30-04-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
jammer van de vieze zelfs gore nagels

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Sja, dat krijg je op een rally wel eens :P :) De edit is onderweg. ;) De edit komt wel eens

[ Voor 17% gewijzigd door Timo op 30-04-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Inderdaad, locatie was horrible, althans qua stekkies waar je mocht komen. En dan moet je tikkeltje crea-bea spelen, met alle gevolgen van smerige poten van dien :+

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bits!
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gemaakt voor een foto-opdracht.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r-lindeboom/Foto/Overige/images/IMG_0665_klein.jpg

Graag reactie(s).

[ Voor 8% gewijzigd door Bits! op 02-05-2007 21:54 ]

Canon EOS 60D + 24-105mm f/4 L + 70-200mm f/4 L + 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bits!
  • Niet online
Niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:24
wat is dit voor complete willekeur!??

net als crashcat vind ik deze foto wel wat hebben. iig een stuk meer dan die bloemetjes/vlaggetjes/tafeltennissers op deze pagina.

ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom 'wij' deze foto niet wat vinden hebben...
leuk gevonden, getal pi, vorm van letter pi in cijfers en een circel. maar wat was de opdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bits!
  • Niet online
"Pi" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Erg leuke uitvoering van de opdracht inderdaad. Om even te muggenziften en tóch comment te geven:

Het is jammer dat rechts het ´pootje´ nog mist, ik had graag de hele letter Pi erop gezien. Ook boven zit de passer voor het ´eindigen´ van de letter, wat het symbool Pi wat minder sterk maakt. Om het helemaal af te maken had ik ook nog graag het tweede 'schroefje' op het linkerpootje van de passer in beeld gezien, in plaats van half.

Maarrrrrrrrrr zéker showcasewaardig.

En lateef, jou zou toch niet uitgelegd moeten hoeven worden dat voor reacties inzake moderatie er een FGS-feedback topic is waar je dergelijk comment kwijt kan...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.