Deel 4 van dit topic is over de 1000 replies gegaan, dus vind ik het wel weer tijd voor een nieuw deel. De bedoeling van dit topic staat inmiddels ook uitgelegd in de FGS Policy, maar ik zal nog even wat puntjes aanstippen 
[list]• Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit. Twijfel je er zelf al over, post hem dan niet: het publiek is nog kritischer dan jij
• Onderbouw kritiek op andermans foto. Dat geld óók voor positieve kritiek!
• Eén foto per post! Dus ook niet binnen een kort tijdsbestek meerdere posts achter elkaar.
• Ik hoef het natuurlijk niet te zeggen (
), maar houd rekening met de breedte van het forum, maximaal 600px! Eventueel linken naar een grotere versie 
• Foto weg? Dan is hij waarschijnlijk verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 7, of verwijderd omdat 'ie breder dan 600px was.
Vorige delen van dit topic zijn deel 1, deel 2, deel 3 en deel 4.
Deze keer geen laatste drie showcasewaardige foto's omdat ik snel in moet grijpen in een andere thread, dus als iemand de honneurs even waar kan nemen: graag
[list]• Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit. Twijfel je er zelf al over, post hem dan niet: het publiek is nog kritischer dan jij
• Onderbouw kritiek op andermans foto. Dat geld óók voor positieve kritiek!
• Eén foto per post! Dus ook niet binnen een kort tijdsbestek meerdere posts achter elkaar.
• Ik hoef het natuurlijk niet te zeggen (
• Foto weg? Dan is hij waarschijnlijk verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 7, of verwijderd omdat 'ie breder dan 600px was.
Vorige delen van dit topic zijn deel 1, deel 2, deel 3 en deel 4.
Deze keer geen laatste drie showcasewaardige foto's omdat ik snel in moet grijpen in een andere thread, dus als iemand de honneurs even waar kan nemen: graag
Bericht hierboven