Als je ervoor moet betalen, is het niet de demo maar de volledige versie van GT Prologue...Tweak15KW schreef op zondag 27 januari 2008 @ 23:33:
gvd, blijkbaar moet je er nu voor dokken om de demo van prologue te downloaden
voor niks in de japanse store aangemeld
kon blijkbaar alleen tijdens die autoshow in japan
Ja.Evertt schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:23:
Is Sony gestopt met de 60GB versie?
Ik zie alleen de 40 GB.
Zit hier verschillen of maak dat niet uit.
Ik wil dadelijk ps3 kopen.
Maar als Gran Turismo 5 Prologue uit is komt er dan een Gran Turismo 5 Prologue ps3 versie waarbij dit spel in het pakket zit.
Er zijn verschillen.
Mogelijk.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ga lekker ergens anders ongegeneerd flamen
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 28-01-2008 10:29 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Applaus, dit is gewoon het hele verhaal! Het kost meer moeite om code te laten werken op de Cell. Dertegen ALS je ervoor programmeert dan kun je er veel uit halen. Het is gewoon een appel waar ze doorheen moeten bijten en sorry hoor Turok, Kane & Lynch en Halflife: The Orange Box!ymmv schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:15:
[...]
De reden waarom programmeurs klagen over de PS3 is dat ze al die jaren gewend zijn om vierkante blokken in vierkante gaten met hun programmeerhamers te tikken. Op de PS3 moeten ze opeens ook de 7 ronde gaten eromheen gebruiken en da's lastig, zeker omdat het vierkante gat op de PS3 een stuk kleiner is.
De hele denkwijze is er op gericht om de hoofd-CPU voor alles te gebruiken en de lastige SPEs voor kleinere dingen, terwijl ze juist het omgekeerde moeten doen: alles op de SPEs en de rest op de PowerPC-CPU. Studio's die enkel op de PS3 programmeren doen dat wel en halen er fantastische resultaten uit (Naughty Dog, Insomniac). Het zijn juist de studio's die zwaar leunen op PC-technieken en DirectX die er de grootste moeite mee hebben. Het porten van bestaande PC/360-code levert daarom altijd problemen op, omdat al die code van een architectuur uit gaat waar de PS3 helemaal niet op lijkt.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat ze in de gaten krijgen hoe je betere PS3-code schrijft. Het is wel te zien aan modernere multiplatform-games dat ze er beter in worden maar het zullen vooral de PS3-exclusieve games zijn die kunnen laten zien wat er in de PS3 steekt.
Niemand zij 7 jaar geleden dat het makkelijk wat om te programmeren voor de PS2 maar ze konden het allemaal wel. Moet nu dan ook maar kunnen!
There is no place like ::1
Idd, die gratis versie was dus alleen beschikbaar tijdens de autoshow en daarna eraf gehaaldymmv schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:28:
[...]
Als je ervoor moet betalen, is het niet de demo maar de volledige versie van GT Prologue...
Dan heb ik waarschijnlijk een andere versie van UnchartedVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:32:
Uncharted is mwoah mwoah. Veel repeterende zaken. Bij elk stuk zat ik alweer te wachten op een nieuwe groep, ik kon niet bukken en vond dat jammer, en pas veel later in het spel vond ik het leuker worden. De grafische effecten hadden mijnziens ook beter gekund, bijv. schoten in het water, niet echt veel te vernielen; houten kratten gaan gewoon niet kapot behalve in het allerlaatste level.
*knip*, niet op ingaan, die flames.
[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 28-01-2008 10:30 ]
PSNID : HoefMeistert
Ik heb wel tearing gezien maar niet zo overdreven veel als bv in Heavenly sword of die troep van Ubisoft, Assassins creed...ari3 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 01:46:
[...]
Hbb je de framerate en tearing van Uncharted niet gezien ofzo... Als ze ergens B-programmeurs in dienst hebben is het wel bij Naughty Dog...
Ik denk overigens dat men wel wat een vertekend beeld heeft van hoe je op de 360 programmeert. Ook daar is het niet zoals op de PC, want dan red je het echt niet: je hebt 3 cores en 6 threads tegelijk, op de PC is dat veelal minder. De problemen zitten er in dat je op de 360 alles gewoon in 6-en hakt of op de prutsware methode: per subsystem (dus thread voor renderer, thread voor sound, thread voor i/o etc.) , op de PS3 is dat niet het geval, daar is het hele systeem anders. Wat ook meespeelt is dat memory op de 360 anders is georganiseerd: je hebt geen gesplitst memory, maar 1 bak. Dat is veelal makkelijker. Consoles hebben niet een virtual memory bank, alles is precies vastgelegd waar het in het geheugen staat, waar welke buffer staat etc. Als je dan een systeem maakt met 350-400MB data-memory, dan heb je echt een probleem op de PS3, dat moet je dan omzetten naar een ander systeem, maar dat kan wel eens limieten gaan opleggen aan je game: doordat het allemaal anders moet, moet je core engine ook anders worden opgezet: je systeem is dan niet meer bv opgezet met 'load map' maar 'load map start', waarbij er punten zijn waarbij stukken in-memory worden gestreamed en t.z.t unpacked (want je hebt maar weinig memory). Dat wil je wel wegwerken intern in de engine, je wilt niet dat designers of game programmeurs daar mee bezig gaan. Maar dat kan wel dermate veel tijd kosten dat je dat bv niet hebt. Wat dan?
Ik denk dat bedrijven die roepen dat de 360 makkelijk is er OOK niet veel uithalen, net als dat ze niet veel uit de ps3 halen. Valve heeft een aantal slimme programmeurs in dienst, maar 1 ding hebben ze niet vaak gedaan, en dat is fixed-memory programmeren: die engine is gebaseerd op het feit dat je gewoon memory alloceert bij het OS en waar dat staat, lekker boeiend. Op een memory gelimiteerd systeem zoals de PS3 heb je dan wel een probleem.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Nou kijken of wij vandaag wat horen van die prijsdaling en de witte uitvoering. Ik zou een witte uitvoering toch ontzettend gaaf vinden
*knip*, niet zo op ingaan, die flames.
[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 28-01-2008 10:31 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk zelf dat de 360 een voorsprong heeft tegenover de ps3 met het desbetreffende programmeer werk! De game ontwikkelaars hebben veel meer prutsel tijd gehad met de 360, toen die tijd bij de ontwikkeling en release van de 360 waren er nog geen vergelijkbare consoles op de markt om de games te vergelijken! En als er nu een nieuwe game voor de ps3 op de markt komt, worden gelijk alle camera’s opgezet om youtube video’s te schieten om zo de framerate van de game te gaan vergelijken?
Dit heeft gewoon even tijd nodig, de 360 heeft nu eenmaal die voorsprong op de markt maar dit kan in de toekomst minder gunstig worden. De ps3 heeft nog veel tijd en goeie games in het vooruitschiet om zijn krachten te laten zien!
Dit heeft gewoon even tijd nodig, de 360 heeft nu eenmaal die voorsprong op de markt maar dit kan in de toekomst minder gunstig worden. De ps3 heeft nog veel tijd en goeie games in het vooruitschiet om zijn krachten te laten zien!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Voor de XBOX360 is het ook makkelijker programmeren (PC indeling, etc.) dan voor de PS3 (Cell processors), echter heeft de PS3 veel meer rekenkracht, wat je uiteindelijk gaat zien. Je kan de vergelijking niet helemaal maken, maar moet je een kijken wat ze in acht jaar (!) tijd uit de Playstation 2 hebben weten persen. Tevens heeft een Sony console over het alegemeen gezien een lange liftime cycle dan een Microsoft console. De XBOX heeft maar 2 jaar zijn hoogtijdagen gevierd, en daarna werd hij afgeserveerd._VooDooMen_ schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:28:
Ik denk zelf dat de 360 een voorsprong heeft tegenover de ps3 met het desbetreffende programmeer werk! De game ontwikkelaars hebben veel meer prutsel tijd gehad met de 360, toen die tijd bij de ontwikkeling en release van de 360 waren er nog geen vergelijkbare consoles op de markt om de games te vergelijken! En als er nu een nieuwe game voor de ps3 op de markt komt, worden gelijk alle camera’s opgezet om youtube video’s te schieten om zo de framerate van de game te gaan vergelijken?
De XBOX was technisch beter als de Playstation 2 (ook niet moeilijk als hij later uitkomt, techniek vooruitgang enzo). Hetzelfde geld nu andresom de Playstation 3 is technisch beter en geavanceerder als de XBOX360.
Als je nu veel spellen wilt spelen zou ik de XBOX360 kopen, als je van PC gaming afkomt (zoals ik) zou ik voor de Playstation 3 kiezen, je gaat het verschil in graphics toch wel merken. Niet is suprieur aan PC game graphics, maar de Playstation 3 komt toch wel daarna.
En dan heb je ook nog de discussie over Gameplay en dan komt ook de Wii opeens erbij kijken. Dan is het dus uiteindelijk gewoon een keuze aan jezelf. Van welke en wat voor soort games houd je? Hoe belangrijk zijn graphics en gameplay? En dan is er voor allen wat te zeggen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een vraagje over het remote-play met de PSP. Ikzelf heb nog geen PSP maar denk erover om er eentje te kopen. Wat kan je precies met remote-play? Ik snap dat je de PS3 kan besturen ermee, maar wat kan je qua games? Kan je PS1 spellen streaming spelen? Kan je PS2 spellen streaming spelen? Kan je PS3 spellen streaming spelen? Gedownloade PSN-games?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
PS1 spellen kun je streamen, maar die uit de store kun je ook direct op je PSP zetten. Er zijn PS3 die je streaming kan spelen. Lair bijvoorbeeld, maar dit is eerder uitzondering dan regel. Ook zijn er PSN-games die je streaming kan spelen. Pixeljunk Monsters is er één van. Ook kun je verder video's, foto's en muziek streamen.itsoutthere schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:08:
Een vraagje over het remote-play met de PSP. Ikzelf heb nog geen PSP maar denk erover om er eentje te kopen. Wat kan je precies met remote-play? Ik snap dat je de PS3 kan besturen ermee, maar wat kan je qua games? Kan je PS1 spellen streaming spelen? Kan je PS2 spellen streaming spelen? Kan je PS3 spellen streaming spelen? Gedownloade PSN-games?
PSN: Shiver23
Verwijderd
AmenSandyman538 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:08:
[...]
Ik snap het hele principe van mensen ook niet om als XBOX360 owner je te begeven in een PS3 ervaringen topicIk met mijn PS3 hang toch ook niet rond in het XBOX topic? Ik heb daar niks te zoeken, want ik heb niet zo'n ding en ik heb al helemaal niet de behoefte om apparatuur van mensen af te kraken of het beleid van het bedrijf achter de console of de games. Wat maakt het allemaal nou uit, heb plezier met je XBOX, hebben wij plezier met onze PS3
Boeboe de hele tijd met zijn gejammer

Op naar je xbox topicje maat!
OT: Wou die R&C bestellen bij de duitse Amazon is ie weer duurder.
Heb ook de demo's van DMC4 (super mooi en tof, maar ga em neit aanschaffen) dat backtracken hou ik niet van.
The club, ziet er leuk uit, vernieuwend, maar niet mijn ding.
Turok, tja.. leek me echt een game die ik wou hebben maar de demo kon mn aandacht niet erbij houden, erg matig.
Ander leuk foefje is dat je met je PSP de PS3 op afstand kan aanzetten en de online store kunt gebruiken om downloads klaar te zetten. Verder komt er nog een mogelijkheid aan om TV-programma's met de PS3 op te nemen en die overal ter wereld af te spelen op je PSP (mits je een internetverbinding via een hotspot o.id. hebt)
Verwijderd
gister (nadat PS3 het weer deed) ff The Club geprobeerd.
The intro van het spel ziet er goed uit, het enige probleem is dat ik nooit overweg kan met FPS op de PS3. (die joystick onder de knie krijgen, na jaren lang met muis te hebben gegamed).
Maar toch haal ik nu een punt of 450.000 in de timetrial en in die andere gamemode.
Het spel speelt wel lekker en als ik ooit nog die joysticks onder de knie krijg zou ik hem zo maar eens kunnen gaan kopen.
The intro van het spel ziet er goed uit, het enige probleem is dat ik nooit overweg kan met FPS op de PS3. (die joystick onder de knie krijgen, na jaren lang met muis te hebben gegamed).
Maar toch haal ik nu een punt of 450.000 in de timetrial en in die andere gamemode.
Het spel speelt wel lekker en als ik ooit nog die joysticks onder de knie krijg zou ik hem zo maar eens kunnen gaan kopen.
Verwijderd
Misschien komt het omdat ze eerst een game maken voor de Xbox360 en later beginnen met de PS3 versie (omdat ze er toch vanuit gaan dat er meer xbox360 owners zijn).ymmv schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:15:
[...]
De reden waarom programmeurs klagen over de PS3 is dat ze al die jaren gewend zijn om vierkante blokken in vierkante gaten met hun programmeerhamers te tikken. Op de PS3 moeten ze opeens ook de 7 ronde gaten eromheen gebruiken en da's lastig, zeker omdat het vierkante gat op de PS3 een stuk kleiner is.
De hele denkwijze is er op gericht om de hoofd-CPU voor alles te gebruiken en de lastige SPEs voor kleinere dingen, terwijl ze juist het omgekeerde moeten doen: alles op de SPEs en de rest op de PowerPC-CPU. Studio's die enkel op de PS3 programmeren doen dat wel en halen er fantastische resultaten uit (Naughty Dog, Insomniac). Het zijn juist de studio's die zwaar leunen op PC-technieken en DirectX die er de grootste moeite mee hebben. Het porten van bestaande PC/360-code levert daarom altijd problemen op, omdat al die code van een architectuur uit gaat waar de PS3 helemaal niet op lijkt.
Het zal nog wel een tijdje duren voordat ze in de gaten krijgen hoe je betere PS3-code schrijft. Het is wel te zien aan modernere multiplatform-games dat ze er beter in worden maar het zullen vooral de PS3-exclusieve games zijn die kunnen laten zien wat er in de PS3 steekt.
Het zal wel niet makkelijk om te zetten zijn, maar ik denk dat als ze met een game beginnen om er een PS3 versie van te maken dat ze ook moeite hebben om er een xbox360 versie van te maken.
Toen de PS2 net uit was, waren ze ook aan het zeuren dat het moeilijk programmeren was, maar toen ze het doorhadden (zal ook bij Ps3 niet al te lang duren) zagen de games er elke keer beter en beter uit.
Verwijderd
heb je daar toevallig ook een bron van, vind dat nl wel een erg interessant gegevenymmv schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:30:
Ander leuk foefje is dat je met je PSP de PS3 op afstand kan aanzetten en de online store kunt gebruiken om downloads klaar te zetten. Verder komt er nog een mogelijkheid aan om TV-programma's met de PS3 op te nemen en die overal ter wereld af te spelen op je PSP (mits je een internetverbinding via een hotspot o.id. hebt)
idd, die paar leuke (en mooie) shooters, maar die iritante joystick weerhoud me er echt van om ze te kopenVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:31:
gister (nadat PS3 het weer deed) ff The Club geprobeerd.
http://youtube.com/watch?v=CDStEqjwmYYVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:03:
[...]
heb je daar toevallig ook een bron van, vind dat nl wel een erg interessant gegeven
Kosten: 150 euro en in 5 landen in de EU (UK, France, Italy, Germany, and Spain) te krijgen vanaf ongeveer april. Omdat Nederland geen freeview heeft zullen wij helaas zonder moeten doen (voorlopig).
Het is even doorbijten. Ik had in het begin echt de grootste moeite om ook maar iets te raken met RFOM, maar na een tijdje (lees: paar dagen) is het over en werkt het prima. Ik heb nu echt nergens meer moeite mee.Tweak15KW schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:05:
[...]
idd, die paar leuke (en mooie) shooters, maar die iritante joystick weerhoud me er echt van om ze te kopen
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Mij ook. Gelukkig gaat UT3 een beetje uitkomst bieden met keyboard en muis ondersteuning. Dan heb ik tenminste één shooter op de PS3.Tweak15KW schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:05:
[...]
idd, die paar leuke (en mooie) shooters, maar die iritante joystick weerhoud me er echt van om ze te kopen
Verwijderd
Ik heb ff een vraagje over de levertijd uit amerika van spellen. Ik heb namelijk 2 weken geleden een spel gekocht (Uncharted) bij 3busymen. Vorige week maandag (21-jan) kreeg ik een email dat hij verstuurt is. Het is nu een week later maar ik heb nog niks binnengekregen. Duurt dit altijd zo lang of is de kans nu groot dat hij bij de duane ligt?
Niemand heeft volgens mij gezegd dat de levertijd precies een week is.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:54:
Ik heb ff een vraagje over de levertijd uit amerika van spellen. Ik heb namelijk 2 weken geleden een spel gekocht (Uncharted) bij 3busymen. Vorige week maandag (21-jan) kreeg ik een email dat hij verstuurt is. Het is nu een week later maar ik heb nog niks binnengekregen. Duurt dit altijd zo lang of is de kans nu groot dat hij bij de duane ligt?
Het komt wel, zeker deze week. Bij de douane zal hij waarschijnlijk niet liggen, aangezien 3busymen er een waarde van $5 opzet.
Geduld is een schone zaak

#FFTB #CRO validator Kingstaker
Bij mij duurde het 9 dagen (niet 9 werkdagen).Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:54:
Verwijderd
Ik heb vaak gelezen dat mensen ze met 3 werkdagen al hadden na de email. Maar bedankt voor de reacties.
Bedankt mensen voor deze goede tip, het scheelt echt behoorlijk als je bij die 3 jongens besteld!
Voor nog meer goede tips houd ik mij ten zeerste aanbevolen...alvast bedankt.
Voor nog meer goede tips houd ik mij ten zeerste aanbevolen...alvast bedankt.
[ Voor 29% gewijzigd door haroldso op 28-01-2008 15:13 ]
Heeft iemand toevallig nog een tip waar Eye Of Judgment voor een mooie prijs te krijgen is? 
Ik heb m gisteren voor het eerst eens gespeeld en het beviel me wel moet ik zeggen.
Ik heb m gisteren voor het eerst eens gespeeld en het beviel me wel moet ik zeggen.
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2008 18:52 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ik heb vorige week bij Estarland Burnout Paradise besteld. Vorige week maandag kreeg ik de bevestiging dat het spel verstuurd was en vandaag heb ik 'm ontvangen!
Dus ook een weekje levertijd, al hield ik er ook wel rekening mee dat het een aantal dagen langer kon duren.
Dus ook een weekje levertijd, al hield ik er ook wel rekening mee dat het een aantal dagen langer kon duren.
Je had iets eerder moeten zijn. Een paar weken geleden kon je het spel voor 25-30 pond bestellen bij game.co.uk en gameplay.co.uk. Mijn exemplaar heeft me minder gekost dan de losse EyeToy. :-)SToRM666 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:52:
Heeft iemand toevallig nog een tip waar Eye Of Judgment voor een mooie prijs te krijgen is?
Ik heb Eye of judgement bij the-game-haven bestelt op ebay voor 60,- inc verzending.
Op de 25e bericht gehad dat ie verstuurt is dus hoop dat ie deze week binnen komt
.
Op de 25e bericht gehad dat ie verstuurt is dus hoop dat ie deze week binnen komt
Verwijderd
Zat te kijken op Ebay ( o.a. 3busymen) voor pes 2008. Maar helaas hebben ze die niet. Via de pricewatch kost 'ie ongeveer 60 euro
. Dit moet toch wel goedkopen kunnen ergens
?

Ik ben benieuwd wat Sony met de GDC in petto heeft voor ons. Nu dat de geruchten van een andere versie en een eventuele prijsverlaging telkens sterker worden heb ik zo een klein vermoeden dat het iig hier wat mee te maken gaat hebben.
Ik ben zelf nogal benieuwd naar Home ism een firmware update met ingame XMB. Ik verwacht er best veel van trophees ingame messaging x-game invites muziek/dlna tijdens gamen BT headset activeren etc.
Ook een beetje het elderscrolls (mijn ervaring met Morrowind) idee waar je een huisje had waar je al je special wapens armour etc in kon bewaren, en dan nu als idee om unlockable items uit games kunt stallen showen e.d.
Misschien zelfs een GOT room waar we met zijn allen kunnen verzamelen e.d.
Ik ben zelf nogal benieuwd naar Home ism een firmware update met ingame XMB. Ik verwacht er best veel van trophees ingame messaging x-game invites muziek/dlna tijdens gamen BT headset activeren etc.
Ook een beetje het elderscrolls (mijn ervaring met Morrowind) idee waar je een huisje had waar je al je special wapens armour etc in kon bewaren, en dan nu als idee om unlockable items uit games kunt stallen showen e.d.
Misschien zelfs een GOT room waar we met zijn allen kunnen verzamelen e.d.
Net weer ff GT HD gespeeld, toch wel leuke game, toch maar eens prologue aanschaffen, maar wacht wel dat ie in EU is.
Denk dat ik van de CC van mijn pa ook maar eens Stardust HD en Pixel Junk mosters download, lijken me zeer leuke games, Stardust demo van gespeeld, vette shit
leuker dan Bacteria of Neucleus zoals hij hier heet.
The Club Demo ook net even gedaan, opzicht wel een leuke shooter, ziet er ook leuk uit, speelt wel lekker, alleen rennen dan richten en dan schieten gaat nog niet helemaal, maar toch niks voor mij.
Denk dat ik van de CC van mijn pa ook maar eens Stardust HD en Pixel Junk mosters download, lijken me zeer leuke games, Stardust demo van gespeeld, vette shit
The Club Demo ook net even gedaan, opzicht wel een leuke shooter, ziet er ook leuk uit, speelt wel lekker, alleen rennen dan richten en dan schieten gaat nog niet helemaal, maar toch niks voor mij.
Wordt lastig. PES (ofterwel Winning Eleven 2008) is nog niet in de VS verkrijgbaar dus heeft 3busymen hem ook niet. Er is wel een Japanse versie verkrijgbaar maar of die alle Europese teams heeft ...? Je bent dus toegewezen op de Europese release en dan heb je toch wat minder prijsvoordeeltjes.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:30:
Zat te kijken op Ebay ( o.a. 3busymen) voor pes 2008. Maar helaas hebben ze die niet. Via de pricewatch kost 'ie ongeveer 60 euro. Dit moet toch wel goedkopen kunnen ergens
?
Verwijderd
Ik kwam er dus achter dat je in Burnout gewoon in het menu van je bluetooth headset kunt komen dat je ziet in de XMB! Dat is wel heel lekker gemaakt, want soms wil die je headset niet herkennen als je 'm tussendoor bv. met je gsm hebt gebruikt.Frank J. schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:37:firmware update met ingame XMB. Ik verwacht er best veel van trophees ingame messaging x-game invites muziek/dlna tijdens gamen BT headset activeren etc.
Druk op start en enkele malen op L1 zodat je bij 'Under The Hood' komt en dan kun je onderaan naar 'Audio Device' en dan kom je in het Bluetooth menuutje zodat je kan connecten met je gepairde headset
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 21:38 ]
Zo kun je bijvoorbeeld bij Singstar gewoon je vriendenlijst oproepen en berichtjes sturen. Blijkbaar kan er al een hoop wat ingame xmb overbodig maakt, maar moeten de developers het zelf implementeren.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:33:
[...]
Ik kwam er dus achter dat je in Burnout gewoon in het menu van je bluetooth headset kunt komen dat je ziet in de XMB! Dat is wel heel lekker gemaakt, want soms wil die je headset niet herkennen als je 'm tussendoor bv. met je gsm hebt gebruikt.
wat dacht je van marktplaats?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:30:
Zat te kijken op Ebay ( o.a. 3busymen) voor pes 2008. Maar helaas hebben ze die niet. Via de pricewatch kost 'ie ongeveer 60 euro. Dit moet toch wel goedkopen kunnen ergens
?
Hier ligt een groot probleem, niet elke ontwikkelaar zal het ondersteunen en dan nog is het niet dezelfde manier van implementeren in een game waardoor je verschillen krijgt. Misschien heeft dit deels te maken omdat de ontwikkelaars weten dat Sony dit mbv Home/ingame xmb zelf al gaat ondersteunen. En de features tot die tijd op deze "eigen" manier oplossen.Shiver23 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:36:
[...]
Zo kun je bijvoorbeeld bij Singstar gewoon je vriendenlijst oproepen en berichtjes sturen. Blijkbaar kan er al een hoop wat ingame xmb overbodig maakt, maar moeten de developers het zelf implementeren.
Daarom hoop ik wel dat er snel meer info over komt aangezien ik het toch erg graag zou willen hebben
heb stardust demo ook gedownload. idd vette shit:P die explosie's en effecten spatten van het scherm.Aight! schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:53:
Net weer ff GT HD gespeeld, toch wel leuke game, toch maar eens prologue aanschaffen, maar wacht wel dat ie in EU is.
Denk dat ik van de CC van mijn pa ook maar eens Stardust HD en Pixel Junk mosters download, lijken me zeer leuke games, Stardust demo van gespeeld, vette shitleuker dan Bacteria of Neucleus zoals hij hier heet.
turok demo ook gedownload maar die FPS op een console... naja ik kan er niks mee worden. doe mij maar een muis.
en GT HD demo heb ik ook al uit gespeeld, lijkt mij wel een vette game. als ik het goed begrijp word GT 5 de volledige versie? prologue betekent iets van voorproefje uit mijn hoofd. wat ik gehoord heb bestaat GT prologue ook maar uit 5 circuits.
verder heb ik motorstorm gekocht. opzich wel leuk spelletje als je ff wil relaxen.
Toen was ik nog aan het twijfelen jaymmv schreef op maandag 28 januari 2008 @ 19:52:
Je had iets eerder moeten zijn. Een paar weken geleden kon je het spel voor 25-30 pond bestellen bij game.co.uk en gameplay.co.uk. Mijn exemplaar heeft me minder gekost dan de losse EyeToy. :-)
Hou me op de hoogte als je wilt. Ik ben benieuwd of ze snel leverenSimcon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:02:
Ik heb Eye of judgement bij the-game-haven bestelt op ebay voor 60,- inc verzending.
Op de 25e bericht gehad dat ie verstuurt is dus hoop dat ie deze week binnen komt.
tot je bij de level 4 tickets komt. Raindgod Mesa in een mudplugger of met een buggy door de Mudpool heen. SUCCESlaurensxeon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:04:
[...]
knip
verder heb ik motorstorm gekocht. opzich wel leuk spelletje als je ff wil relaxen.

Dan is er weinig relaxen aan ja 
Motorstorm kan soms echt een ontzettend moeilijk spel zijn.
Motorstorm kan soms echt een ontzettend moeilijk spel zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 28-01-2008 23:48 ]
€64,99 bij de Intertoys hier in Zaltbommel.SToRM666 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:52:
Waarschijnlijk wel verkeerd geprijsd, want die gast die alle games aan het prijzen was is volgens mij nieuw (ik heb hem daar in ieder geval nog nooit gezien). Maar die dude was dus vrolijk alle nieuw binnen gekomen games aan het prijzen voor de gangbare PS3 game prijs van €64,99 en zo’n stickertje plakte hij dus ook op de Eye of Judgment…
Weet niet of ze het al door hadden en of het al gewijzigd is, want de vorige keer kostte die game nog iets van €99,99 bij hetzelfde filiaal.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat zal wel een foutje zijn ja, maar Zaltbommel is helaas een beetje te ver rijden voor mij.
Ik zal morgen voor de gein eens kijken of het nog steeds voor dezelfde prijs is. Moet toch naar de stad, want het is marktSToRM666 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 00:04:
Dat zal wel een foutje zijn ja, maar Zaltbommel is helaas een beetje te ver rijden voor mij.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hij staat nog altijd online hoorTweak15KW schreef op maandag 28 januari 2008 @ 03:07:
[...]
Idd, die gratis versie was dus alleen beschikbaar tijdens de autoshow en daarna eraf gehaald
Hij is gewoon nog te installeren, gisteren nog gedaan. Tis een beetje klooien maar het werkt wel.
Weet alleen niet of die methoden legaal is om te vertellen hier. Iig met Google en PS3 Proxyserver kom je een heel eind
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
als je een stap voor stap tutorial kunt maken graag, ik heb weleens gezocht naar hoe het moet en het is weleens voorbijgekomen op het forum maar twas me toch telkens erg veel werk om erachter te komenThe Otherside schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 01:01:
[...]
Hij staat nog altijd online hoorhij is alleen niet meer listed.
Hij is gewoon nog te installeren, gisteren nog gedaan. Tis een beetje klooien maar het werkt wel.
Weet alleen niet of die methoden legaal is om te vertellen hier. Iig met Google en PS3 Proxyserver kom je een heel eind.
Volgens mij staat in Deeltje 18 een ZEER uitgebreide tutorial... Kan het toch niet laten om 3 seconden te zoeken : me_mrtn in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..." mazzelaarFrank J. schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 07:51:
[...]
als je een stap voor stap tutorial kunt maken graag, ik heb weleens gezocht naar hoe het moet en het is weleens voorbijgekomen op het forum maar twas me toch telkens erg veel werk om erachter te komen
i know maar het betreffende PS3 Proxy programma is veranderd deze en ik krijg het venster van de proxy niet in mijn schermHoefMeistert schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:02:
[...]
Volgens mij staat in Deeltje 18 een ZEER uitgebreide tutorial... Kan het toch niet laten om 3 seconden te zoeken : me_mrtn in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..." mazzelaar

Gewoon de oude gebruiken, de nieuwe werkt bij mij ook niet.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ach laat maar, ik heb nu twee verschillende geprobeerd de ene start op maar zie ik niet en de andere blijft zeuren om .net1.1 ook na installatie van.
[edit] weet iemand of Star Wars the complete saga NL subs of audio heeft? Ik wil hem wel importeren maar als er NL subs e.d. op zitten in NL dan haal ik hem hier.
[edit] weet iemand of Star Wars the complete saga NL subs of audio heeft? Ik wil hem wel importeren maar als er NL subs e.d. op zitten in NL dan haal ik hem hier.
[ Voor 35% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-01-2008 09:08 ]
Verwijderd
Heb je geen vrienden/kennissen met een PS3, die hem al wel gedownload hebben? Misschien kan je dan hun account even aanmaken op je PS3, en hem uit hun download lijst vissen.
kuch kuchVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:08:
Heb je geen vrienden/kennissen met een PS3, die hem al wel gedownload hebben? Misschien kan je dan hun account even aanmaken op je PS3, en hem uit hun download lijst vissen.

Dat is een erg goeie prijs! Ik ben benieuwd of je het voor elkaar krijgtFeaR1986 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 00:06:
Ik zal morgen voor de gein eens kijken of het nog steeds voor dezelfde prijs is. Moet toch naar de stad, want het is markt. Want zes tientjes lijkt me best wel een schappelijke prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 29-01-2008 10:59 ]
Verwijderd
Burnout Paradise gehaald gisteren, speelt wel lekker. Het is gewoon fijn om lekker aan te klooien, beetje rondrijden en wat billboards en fences te smashen.
Heel even online geweest, een aantal races gespeeld en dat ging wel prima.
Ik mis wel een beetje het gevoel van voldoening, want je kunt events die je evt failed gewoon overslaan en een andere event pakken op een ander kruispunt. Af en toe krijg je er een autootje bij maar that's it, je hebt niet echt het gevoel dat je iets unlocked ofzo want alles is standaard al toegankelijk
Ik mis wel een beetje het gevoel van voldoening, want je kunt events die je evt failed gewoon overslaan en een andere event pakken op een ander kruispunt. Af en toe krijg je er een autootje bij maar that's it, je hebt niet echt het gevoel dat je iets unlocked ofzo want alles is standaard al toegankelijk
Ik vind dat wel prettig maar voor nieuwe auto's moet je wel degelijk iets doen. Die komen niet zomaar uit de lucht vallenVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:22:
Burnout Paradise gehaald gisteren, speelt wel lekker. Het is gewoon fijn om lekker aan te klooien, beetje rondrijden en wat billboards en fences te smashen.
Heeft iemand al een dual shock controler binnen? Ik zag bij yesaisa twee versies; een Japan en een Asia. Weet iemand het verschil (buiten de prijs)?
http://www.gamingonly.nl/...?a=act&u=12573&i=90366340
http://www.gamingonly.nl/...?a=act&u=12573&i=90366340
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Zo, net even wat online races gedaan. Wat mij is opviel is dat de physics een beetje anders aanvoelt online. Ik heb een paar keer gehad dat ik iemand ramde ter hoogte van zijn achterwiel, maar hij rijdt vrolijk door en ik spinde tegen een muur aan. (ik reed trouwens in een 4x4)
Offline tegen cpu (road rage bv) voelt dit heel anders, je deelt een kleine tik uit en de takedowns vliegen je om de oren.
@homernt: Yup dat is het enige wat je kunt unlocken, samen met de burning lap ofzoiets waarvoor je een upgrade krijgt
Offline tegen cpu (road rage bv) voelt dit heel anders, je deelt een kleine tik uit en de takedowns vliegen je om de oren.
@homernt: Yup dat is het enige wat je kunt unlocken, samen met de burning lap ofzoiets waarvoor je een upgrade krijgt
Mijne is de 21ste verzonden en ik verwacht hem deze week. Ik heb de Jap versie van de DS3 besteld
Verwijderd
Ik las zojuist dat er een update komt voor UT3 voor splitscreen dit zou wel erg gaaf zijn!
Epic: We will evaluate splitscreen for future UT 3 updates
An admin over at the official Epic forums has stated that Epic has heard the cries from customers regarding splitscreen for the PS3 version of UT 3 and the team will evaluate the feature for possible future updates to UT 3.
ehm ze gaan het bekijken, dus ALS het er al komt kan het nog wel es heel lang durenVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:45:
Ik las zojuist dat er een update komt voor UT3 voor splitscreen dit zou wel erg gaaf zijn!
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je voor de "hogere" licenses gaat moet je iets meer events winnenVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:22:
Bonus cars
Carson Carbon GT Concept: Find all 400 Smashes.
Carson Fastback: Get a B license.
Hunter Mesquite: Get a D license.
Jansen Carbon X12: Land all 50 Superjumps.
Montgomery Carbon Hawker: Hit all 120 Billboards.
Nakamura SI-7: Get a C license.
Rossolini Tempesta: Get an A license.
success
Verwijderd
Ja zal nog wel ff duren.Phusebox schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:47:
[...]
ehm ze gaan het bekijken, dus ALS het er al komt kan het nog wel es heel lang duren
Heb UT3 niet gekocht wegens het missen van splitscreen, ik wou hem heel graag eerst.
Als de splitscreen er alsnog in komt, dan komt dit spel ook bij mijn collectie.
Heb trouwens wat sshots van het spel Legendary, lijkt me super vet. Wel weer een FPS maar schijnt heel goed te worden:

Ik heb sinds gisteren ook een PS3 gekocht met Uncharted, Ratchet en Clank en heb ook Stardust HD aangekocht.
Ik heb echter nog een vraagje: toen ik mijn PS3 voor de eerste keer opstartte moest ik mijn land en taal kiezen. Ik heb hier Belgie en Nederlands ingevuld. Nu blijkt dat ik bij Ratchet en Clank barslecht geacteerde Hollandse stemmen krijg, en in tegenstelling tot Uncharted kan ik de taal niet veranderen. Kan iemand mij zeggen hoe ik toch nog Engelse stemmen - liefst met Nederlandse ondertitels - kan krijgen?
En kan iemand mij zeggen of de versie van Tekken 5 die op de online shop staat de volledige versie is, inclusief singleplayer & multiplayer?
Ik heb echter nog een vraagje: toen ik mijn PS3 voor de eerste keer opstartte moest ik mijn land en taal kiezen. Ik heb hier Belgie en Nederlands ingevuld. Nu blijkt dat ik bij Ratchet en Clank barslecht geacteerde Hollandse stemmen krijg, en in tegenstelling tot Uncharted kan ik de taal niet veranderen. Kan iemand mij zeggen hoe ik toch nog Engelse stemmen - liefst met Nederlandse ondertitels - kan krijgen?
En kan iemand mij zeggen of de versie van Tekken 5 die op de online shop staat de volledige versie is, inclusief singleplayer & multiplayer?
[ Voor 12% gewijzigd door Ge0force op 29-01-2008 12:35 ]
Verwijderd
137x langs gekomen.. maar taal van de ps3 veranderen.Ge0force schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:33:
Ik heb sinds gisteren ook een PS3 gekocht met Uncharted, Ratchet en Clank en heb ook Stardust HD aangekocht.
Als je een andere taal wilt, moet je de systeem instellingen op engels zetten.Ge0force schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:33:
Edit:
PS5 User ;-) ...
NVM, vraag is al 2 keer beantwoord ehhehe.
[ Voor 92% gewijzigd door S2S op 29-01-2008 12:37 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoe zit het eigenlijk met de games die je nu uitspeeld? Krijg je daarvoor ook trophies in je trophyroom straks met Home?
Het is de volledige (arcade)-versie inclusief online multiplayer.Ge0force schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:33:
Trophies in Home zullen makkelijk te implementeren zijn voor developers. Uiteraard is het aan de developers om ondersteuning van bestaande games te geven in Home. Maar je kan er vanuit gaan dat de first party en system sellers dit wel krijgen. OOIT als Home uit komtkbloem schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:52:
Hoe zit het eigenlijk met de games die je nu uitspeeld? Krijg je daarvoor ook trophies in je trophyroom straks met Home?
Dank voor de snelle reacties!
En sorry dat ik de vorige 21 topics van gemiddeld 50 pagina's niet allemaal gelezen heb...
En sorry dat ik de vorige 21 topics van gemiddeld 50 pagina's niet allemaal gelezen heb...
ik zie telkens berichten van de 3 drukke mannetje, maar ik kan ze maar niet vinden, google en ebay niet.
heeft iemand een link?
heeft iemand een link?
Dat is hetzelfde als zeggen dat race-games op de pc niks zijn omdat knight rider (van davilex) niet lekker speeltlaurensxeon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:04:turok demo ook gedownload maar die FPS op een console... naja ik kan er niks mee worden. doe mij maar een muis.
Verwijderd
ik heb mijne op 5-1-2008 besteld, 10-1-2008 verzonden en nog steeds niet binnen....Frank J. schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:43:
Mijne is de 21ste verzonden en ik verwacht hem deze week. Ik heb de Jap versie van de DS3 besteld
Verwijderd
????-RazieL- schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:59:
[...]
Dat is hetzelfde als zeggen dat race-games op de pc niks zijn omdat knight rider (van davilex) niet lekker speelt
Ik heb ook jaren op PC FPS games gespeelt en kan echt niet overweg met een FPs op de PS3 of Xbox360.
Dus ik weet niet wat je aan het vergelijken bent??
Ik download nu af en toe een FPS demo om te wennen aan de joysticks en het gaat wel ietsjes beter, maar et is nog steeds wennen
Verwijderd
Zelf kon ik het ook nooit.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:44:
[...]
????
Ik heb ook jaren op PC FPS games gespeelt en kan echt niet overweg met een FPs op de PS3 of Xbox360.
Ik download nu af en toe een FPS demo om te wennen aan de joysticks en het gaat wel ietsjes beter, maar et is nog steeds wennen
PS2 killzone 1 beetje geleerd, maar bij de PS3 had ik Resistance, die helemaal doorgespeeld, ging ook niet direct goed maar met vallen en opstaan lukt het best en nu mis ik de muis en tobo niet eens meer.
Verwijderd
Is het mogelijk om muziek van een externe HD random af te spelen? Ik kan nl. deze optie niet terug vinden.
Same here. Maar ik ben begonnen met Condemned op de 360 en daarmee heb ik het eigenlijk goed onder de knie gekregen omdat het rustige gameplay is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:44:
[...]
????
Ik ben jarenlang PC gamer geweest. Toen de eerste Xbox kwam ben ik langzaam richting console gegaan, en nu met de 360 helemaal console op RTS na.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Zelf kon ik het ook nooit.
PS2 killzone 1 beetje geleerd, maar bij de PS3 had ik Resistance, die helemaal doorgespeeld, ging ook niet direct goed maar met vallen en opstaan lukt het best en nu mis ik de muis en tobo niet eens meer.
Ik zat dit weekend bij een vriend even achter zijn dikke PC CoD4 te bekijken, en had echt zoiets van: WTF? Hoe kan je met muis en toetsenbord spelen.
Het ging echt voor geen meter, en voelde veel minder leuk aan dan met de controller.
Alles went
Bovenstaand is natuurlijk mijn mening.
Ik bedoelde dat een game als Turok niet echt representatief is, de besturing van die game is gewoon slecht. Maar het is zeker ook wennen, al geldt dat voor alles wel.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:44:????
ik heb mijn DS3 op 25-01-08 besteld, zag in het statusscherm nu staat READY TO BE SHIPPED...ben benieuwdVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:39:
[...]
ik heb mijne op 5-1-2008 besteld, 10-1-2008 verzonden en nog steeds niet binnen....
[ Voor 22% gewijzigd door supercop7373 op 29-01-2008 15:35 ]
Verwijderd
Ik heb het juist nog andersom.PWM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:08:
[...]
Ik ben jarenlang PC gamer geweest. Toen de eerste Xbox kwam ben ik langzaam richting console gegaan, en nu met de 360 helemaal console op RTS na.
Ik zat dit weekend bij een vriend even achter zijn dikke PC CoD4 te bekijken, en had echt zoiets van: WTF? Hoe kan je met muis en toetsenbord spelen.
Het ging echt voor geen meter, en voelde veel minder leuk aan dan met de controller.
Alles went![]()
Als ik ff bij iemand ben en die is Halo 3 aan het doen en we gaan ff online, dan snap ik echt niet hoe je nou zo F@#$%@cking goed kan zijn met een joystick.
bij Gamekings hadden ze het ook over een game waarbij je PC gamers en Xbox gamers tegen elkaar kan doen en hun vonden dat het niet eerlijk was omdat de xbox gamers met de joysticks een voordeel hebben. (terwijl het volgens mij juist andersom is!)
Kan je maar weer zien dat die gasten nooit echt hebben gegamed op de PC, want hoe goed iemand ook is met een joystick op zn xbox ik heb altijd het gevoel dat ik hem met muis en keyboard helemaal afmaak.
met Uncharted kan je ook een beetje 'rustig' oefenen met de joysticks.
Verwijderd
Ik kan mezelf hier helemaal in vinden ja. Heb ook altijd RTS op pc gespeeld en tijdje terug op de xbox360 es de nieuwe C&C gespeeld maar het hoort toch echt op een pc.PWM schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:08:
[...]
Ik ben jarenlang PC gamer geweest. Toen de eerste Xbox kwam ben ik langzaam richting console gegaan, en nu met de 360 helemaal console op RTS na.
Alles went![]()
Maar goed, dat vinden FPS mensen die nog neit echt op een console gespeeld hebben ook, dus eventueel zou ik deze mening ook bij kunnen schaven na wat meer RTS gespeeld te hebben op de console (als deze uit komen).
Even een vraagje voor mensen hier die DMC4 hebben gespeeld en de vorige delen nooit gespeeld hebben, wat is jullie mening?
DMC4 is VET! (voor zover ik de demo heb gespeeld dan ) Ik ga de fullversie zeker ook vet vinden. Maar dit is mijn mening. Als je van over the top actiespellen houdt en bijvoorbeeld God of War ook tof vindt ga je DMC ook wel vet vinden. Brute moves, coole figuren en wat droge humor. Voor mij goede ingredienten voor een aktiespel! Ik kan niet wachten om hem te spelen iig.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:41:
[...]
Ik kan mezelf hier helemaal in vinden ja. Heb ook altijd RTS op pc gespeeld en tijdje terug op de xbox360 es de nieuwe C&C gespeeld maar het hoort toch echt op een pc.
Maar goed, dat vinden FPS mensen die nog neit echt op een console gespeeld hebben ook, dus eventueel zou ik deze mening ook bij kunnen schaven na wat meer RTS gespeeld te hebben op de console (als deze uit komen).
Even een vraagje voor mensen hier die DMC4 hebben gespeeld en de vorige delen nooit gespeeld hebben, wat is jullie mening?
PSN id: PENo1
Ik heb mijn PS3 2e hands gekocht, er stond toen een Colin Mcrae DIRT demo op, erg tof! Alleen: daarna heb ik de PS3 compleet gereset en alles gewist om zijn accountinfo etc te verwijderen. Probleem: als ik in de Store kijk zie ik de DIRT demo er niet meer staan.. waarom is dit?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Volgens dit nieuwsbericht kopen wij DMC4 met ponden hier in NL:
http://ps3.qj.net/Capcom-...ss-model/pg/49/aid/112539
Hier de software verkopen van afgelopen week in Europa:
1. Wii Sports - 127,864 (Wii)
2. Mario & Sonic at the Olympic Games - 99,541 (Wii)
3. Burnout Paradise - 88,674 (PS3)
4. Burnout Paradise - 76,035 (Xbox 360)
5. Wii Play - 63,786 (Wii)
6. More Brain Training - 61,545 (DS)
7. Brain Training - 55,908 (DS)
8. Super Mario Galaxy - 49,976 (Wii)
9. New Super Mario Bros - 48,608 (DS)
10. Call of Duty 4: Modern Warfare - 42,453 (PS3)
11. Link's Crossbow Training - 42,195 (Wii)
12. Assassin's Creed - 41,682 (PS3)
13. Nintendogs - 35,633 (DS)
14. Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day - 35,354 (DS)
15. Uncharted: Drakes Fortune - 34,380 (PS3)
16. Call of Duty 4: Modern Warfare - 34,212 (Xbox 360)
17. Donkey Kong Barrel Blast - 32,612 (Wii)
18. Pokemon Diamond / Pearl - 31,887 (DS)
19. Mario Party DS - 27,902 (DS)
20. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - 26,376 (DS)
Opvallend dat er maar 2 Xbox 360 spellen instaan maar wel 4 PS3 spellen
http://ps3.qj.net/Capcom-...ss-model/pg/49/aid/112539
Hier de software verkopen van afgelopen week in Europa:
1. Wii Sports - 127,864 (Wii)
2. Mario & Sonic at the Olympic Games - 99,541 (Wii)
3. Burnout Paradise - 88,674 (PS3)
4. Burnout Paradise - 76,035 (Xbox 360)
5. Wii Play - 63,786 (Wii)
6. More Brain Training - 61,545 (DS)
7. Brain Training - 55,908 (DS)
8. Super Mario Galaxy - 49,976 (Wii)
9. New Super Mario Bros - 48,608 (DS)
10. Call of Duty 4: Modern Warfare - 42,453 (PS3)
11. Link's Crossbow Training - 42,195 (Wii)
12. Assassin's Creed - 41,682 (PS3)
13. Nintendogs - 35,633 (DS)
14. Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day - 35,354 (DS)
15. Uncharted: Drakes Fortune - 34,380 (PS3)
16. Call of Duty 4: Modern Warfare - 34,212 (Xbox 360)
17. Donkey Kong Barrel Blast - 32,612 (Wii)
18. Pokemon Diamond / Pearl - 31,887 (DS)
19. Mario Party DS - 27,902 (DS)
20. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - 26,376 (DS)
Opvallend dat er maar 2 Xbox 360 spellen instaan maar wel 4 PS3 spellen
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verschrikkelijk slecht nieuws (voor mij) dat spellen als Brain Training nog steeds zo hoog staan en de Olympic versie van mario beter verkoopt dan Galaxy zelf. Ik gun de casual gamer ook hun spelletje hoor, maar nog even en de developers doen niet eens moeite meer om kwaliteit te maken
. Waarom zou je ook, als mensen een spel automatisch kopen als het eindigt met het woord 'sport', 'training', 'party' en binnenkort 'fit'... Zo is de Mario Party reeks al sinds deel drie speltechnisch alleen maar slechter geworden. Maar het grote publiek lijkt het alleen maar meer te gaan kopen...
Volgens mij doet de PS3 het sowieso in Europa vrij goed vergeleken met de X360.
Alleen in de VS zit er wel een groot verschil tussen. De X360 is daar het afgelopen jaar echt miljoenen meer verkocht...
Geen idee hoe het in Europa is...
Alleen in de VS zit er wel een groot verschil tussen. De X360 is daar het afgelopen jaar echt miljoenen meer verkocht...
Geen idee hoe het in Europa is...
De DIRT demo staat niet in de NL-store. Ik weet ook niet of die er ooit wel in heeft gestaan. In de US-(PSN)store heb ik 'm van de week nog zien staan. Gewoon even een nieuwe user op je PS3 maken, dan voor die user een PSN-account aanmaken, even automagisch inloggen aanvinken bij dat PSN-account en je kunt eenvoudig switchen.KhaZ schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Ik heb mijn PS3 2e hands gekocht, er stond toen een Colin Mcrae DIRT demo op, erg tof! Alleen: daarna heb ik de PS3 compleet gereset en alles gewist om zijn accountinfo etc te verwijderen. Probleem: als ik in de Store kijk zie ik de DIRT demo er niet meer staan.. waarom is dit?
Je kunt de demo's uit de diverse stores gewoon downloaden en spelen. Ik heb nu een NL, US, UK en JP PSN-account.
Verwijderd
Denk dat de HDD van mijn PS3 kaduuk is...
Start opeens niet meer op via de controller. Met de knop aangezet, drie keer achter elkaar start hij op, maar zodra rechtsboven "signed in" verschijnt slaat hij muurvast.
Na de derde keer de melding "database needs to be rebuilt, press ok to continue".
Enige keuze is ok, dus aangeklikt. Er verschijnt "rebuilding" maar binnen een fractie van een seconde de melding "The hard disk needs to be formatted. All data will be lost. Continue?"
Met de knop al op fabrieksinstellingen gezet, enige resultaat is een groen RGB scherm met dezelfde meldingen
Iemand ervaring hiermee? Zal ik het wagen om de HDD er uit te halen, deze in mijn externe USB/HDD behuizing hangen en proberen de data er af te halen en te formatteren? Of denk jullie eerst naar Sony met dat ding? Hij is van april 2007...
Start opeens niet meer op via de controller. Met de knop aangezet, drie keer achter elkaar start hij op, maar zodra rechtsboven "signed in" verschijnt slaat hij muurvast.
Na de derde keer de melding "database needs to be rebuilt, press ok to continue".
Enige keuze is ok, dus aangeklikt. Er verschijnt "rebuilding" maar binnen een fractie van een seconde de melding "The hard disk needs to be formatted. All data will be lost. Continue?"
Met de knop al op fabrieksinstellingen gezet, enige resultaat is een groen RGB scherm met dezelfde meldingen

Iemand ervaring hiermee? Zal ik het wagen om de HDD er uit te halen, deze in mijn externe USB/HDD behuizing hangen en proberen de data er af te halen en te formatteren? Of denk jullie eerst naar Sony met dat ding? Hij is van april 2007...
Vandaag Ratched & Clank binnengehad vanuit Duitsland. Hoesje en boekje zijn in het Duits, maar neem ik op de koop toe voor die korting. Bovendien is de game wel in het Engels dan wel Nederlands
Vandaag ook Burnout Paradise binnengehad van 3BM... Ik vind het echt een tof spel! Zeker een goede vervanger van de NFS serie.
Ik vind dat je gewoon ook rond kan rijden wat je wil echt prima, daar kan ik me echt uren mee vermaken weet ik nu al. De demo was me ook al goed bevallen, maar het spel zelf vind ik ook erg geslaagd. Vooral in de binnenstad mooie omgevingen, hoge gebouwen. Echt zo'n gevoel alsof je in een grote stad rijdt.
Wat mij betreft de beste arcaderacer tot nu toe op de PS3!
Ik vind dat je gewoon ook rond kan rijden wat je wil echt prima, daar kan ik me echt uren mee vermaken weet ik nu al. De demo was me ook al goed bevallen, maar het spel zelf vind ik ook erg geslaagd. Vooral in de binnenstad mooie omgevingen, hoge gebouwen. Echt zo'n gevoel alsof je in een grote stad rijdt.
Wat mij betreft de beste arcaderacer tot nu toe op de PS3!
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
mooi man...dat valt niet op bij de douane zo....hopelijk doet yesasia dat bij mijn ds3 ook.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:18:
Als je bij 3busymen besteld krijg je je ps3 spel zo binnen:
[afbeelding]
"Waarde $10"
Heb de PS3 nu zo'n twee maanden, heerlijk apparaat, vroeger deed ik nooit wat met consoles, maar ben nu toch echt weer lekker bezig. Toevallig zit ik voor werk nu in Canada, dus we gaan eens even wat games inslaan, sowieso goedkoper in NL en dan ook nog eens de heerlijke Dollarkoers
Ik heb wel 1 keer een kapot doosje gehad...supercop7373 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:01:
[...]
mooi man...dat valt niet op bij de douane zo....hopelijk doet yesasia dat bij mijn ds3 ook.
Dit topic is gesloten.