Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:39:
Denk dat de HDD van mijn PS3 kaduuk is... :(

Start opeens niet meer op via de controller. Met de knop aangezet, drie keer achter elkaar start hij op, maar zodra rechtsboven "signed in" verschijnt slaat hij muurvast.
Na de derde keer de melding "database needs to be rebuilt, press ok to continue".
Enige keuze is ok, dus aangeklikt. Er verschijnt "rebuilding" maar binnen een fractie van een seconde de melding "The hard disk needs to be formatted. All data will be lost. Continue?"

Met de knop al op fabrieksinstellingen gezet, enige resultaat is een groen RGB scherm met dezelfde meldingen |:(

Iemand ervaring hiermee? Zal ik het wagen om de HDD er uit te halen, deze in mijn externe USB/HDD behuizing hangen en proberen de data er af te halen en te formatteren? Of denk jullie eerst naar Sony met dat ding? Hij is van april 2007...
ik zou zeggen probeer het. Zet anders het automatisch inloggen uit en log in zonder het internet op te gaan. Doe dan een backup en format?

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:39:
[...]

ik heb mijne op 5-1-2008 besteld, 10-1-2008 verzonden en nog steeds niet binnen....
Levertijd voor standard shipping naar de EU is 7-14 werkdagen. Dat betekend voor jou dat hij dus 13 dagen onderweg is. Anders morgen even een mailtje sturen naar yesasia?

Release datum & prijs GT5 P US bekend
It’s official - SCEA announced today the April 17 North American release date for Gran Turismo 5 Prologue, available exclusively for PS3. Developed by famed Polyphony Digital, Gran Turismo 5 Prologue will be available for $39.99 on Blu-ray Disc (BD) and as a download via the PLAYSTATION Store.
opvallend imo dat de download & bluray versie dezelfde prijs hebben.

tevens een officieel nieuw pakket gespot 31 januari komt deze in de winkels.
40GB PS3 2 dualshock2 controllers + Ratchet & Clank en Uncharted voor 499.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-01-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik even blij dat ik de 60gig versie heb gekocht met R;FOM en Motorstorm, voor die prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

hesr schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:20:
Volgens dit nieuwsbericht kopen wij DMC4 met ponden hier in NL:
http://ps3.qj.net/Capcom-...ss-model/pg/49/aid/112539 :P
en is ps3only.nl een duitse site :P.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
@WaterVuur

Ik zou bellen voor reparatie, als je de HD eruit haalt en gaat formatteren vervalt wellicht de garantie.
Harde schijven willen nog wel eens opleven als je zorgt dat ze goed koud zijn.
Probeer de console eens een tijdje in een koude ruimte te zetten ofzo.

Ik zou zowiezo bellen, wellicht heeft het callcentre nog tips en dan is in ieder geval je case vast geopened.

Sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
garantie vervalt niet als je de HDD eruit haalt.

[edit]Een format zal in dat opzicht in de lijn zijn van de richtlijn imo ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-01-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik heb net m'n AV-component kabel en m'n optische kabel ontvangen van Bol.com.

Gelijk aangesloten en OMG wat een scherp beeld (720p). Op Full HD moet dat helemaal een verademing zijn, alleen jammer dat m'n tv dat niet ondersteund...

Ga nu CoD4 spelen, ben benieuwd naar het ingame verschil en het 5.1 geluid...

[ Voor 8% gewijzigd door Rogar op 29-01-2008 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
Als ik dvd op de ps3 kijk. Op welke toets moet ik dan drukken, om bij opnieuw opstarten van de ps3 weer verder te gaan vanaf het punt waar ik gebleven ben? Bij de 360 ging dat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Shiver23 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:27:
[...]

De 40GB is altijd met het nieuwe procede, mobo en koeling. Nu dus.
Even hier op terug te komen. nieuws: '45nm Cell verbruikt 40 procent minder energie'

Hier zeggen ze wat anders :P ik bedoelde natuurlijk 45nm en niet 65nm ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Frank J. schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:52:

Tis de DS3, maar ze zitten er (gelukkig) niet bij. Gelukkig omdat ik me anders genaaid zou voelen. Eigenlijk is het gewoon het starterspakket van 60gb, maar dan met 2 nieuwe spellen en 40gb.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shailesh schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Tis de DS3, maar ze zitten er (gelukkig) niet bij. Gelukkig omdat ik me anders genaaid zou voelen. Eigenlijk is het gewoon het starterspakket van 60gb, maar dan met 2 nieuwe spellen en 40gb.
in het pakket zitten 2 DS2's. Geen DS3's dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Frank J. schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:16:
[...]

in het pakket zitten 2 DS2's. Geen DS3's dus ;)
? Sixaxis bedoel je

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
o lol :p nm ik dacht dat er dualshock2/sixaxis op de controllers stond :)

maar goed de strekking is hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Jah, vandaar mijn opmerking. DS2 bestaat niet, en je zal de DS3 bedoeld hebben, maar die zit er geeneens in. Tis dus eigenlijk een minder pakket dan het 60gb pakket. Hoewel ik persoonlijk VEEL liever dit pakket had gehad, aangezien ik R:FoM en Motorstorm bijna direct heb doorverkocht.

Maar goed, inderdaad erg jammer van die controller.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Shailesh schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 22:51:
Jah, vandaar mijn opmerking. DS2 bestaat niet, en je zal de DS3 bedoeld hebben, maar die zit er geeneens in. Tis dus eigenlijk een minder pakket dan het 60gb pakket. Hoewel ik persoonlijk VEEL liever dit pakket had gehad, aangezien ik R:FoM en Motorstorm bijna direct heb doorverkocht.

Maar goed, inderdaad erg jammer van die controller.
Dual Shock 2 bestaat wel degelijk, zo heet de Playstation 2 controller al jaren ;)
Deze games spreken mij persoonlijk ook meer aan dan Motorstorm en R:FoM, maar daarentegen heeft deze versie o.a. geen BC en minder schijfruimte (al is dat amper een nadeel te noemen met de prijzen van 2,5 inch harde schijven vandaag de dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Ik heb nu een maand de PS3 en hoewel ik er erg tevreden mee ben heb ik toch twee vragen:

1. Ik luister 's avonds vaak muziek en omdat ik dan geen zin heb om een hele pc op te starten of telkens een cd te verwisselen gebruik ik nu een externe HD op de PS3. Op zich werkt dat prima, maar ik vind het irritant om dan telkens een verlichte kamer van de tv te hebben. Als ik echter de tv uitzet heb ik geen geluid meer via mijn receiver. Zet ik de tv aan, dan komt het geluid ook weer terug. Wie heeft er nog meer dit probleem en wat kan eraan gedaan worden? (Het geluid loopt via HDMI naar een Marantz SR-8001 receiver die het beeld dan weer doorstuurt naar een Samsung LE32T51 lcd tv).

2. Ik wil ook HD films op mijn PS3 gaan zetten maar heb geen zin om alle bestanden op te splitsen in 4GB bestanden, hetgeen noodzakelijk is door het gebruikte FAT32 bestandssysteem. Als ik nu een NAS harde schijf koop met daarop NTFS als bestandssysteem, werkt dat dan wel? De server in de NAS harde schijf (met eventueel DLNA) doet dan immers het 'praatwerk' en het lijkt me dat het gebruikte bestandssysteem dan geen rol meer speelt. Voordat ik echter een NAS harddisk koop van €200+ wil ik eerst zeker weten dat het wel werkt ;), zoniet, dan kan ik net zo goed een gewone externe harddisk kopen voor de helft van dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 15:34
Vandaag ook Burnout Paradise City binnengekregen van 3BM. Kreeg afgelopen zaterdag de email dat hij was verzonden (dag nadat ik had betaald) en nu (dinsdag) dus al binnen. Misschien ligt het eraan dat ik nu al meer dan 100 dingen uit de USA heb geimporteerd (voornamelijk cd's) dat ze bij de douane mijn adres inmiddels herkennen ;)

Maar goed, vind het een supergame. In het begin is het overweldigend vanwege de veelheid aan dingen die je kan halen/unlocken. Ten eerste die soort van achievements, dan de billboards, de shortcuts, drive-thru's, parkeergarages, noem maar op! Even het overzicht kwijt, maar dat komt vanzelf terug.
Daarna zelfs moeilijk om te beslissen of ik nou online of offline zou gaan spelen. Online is echt rete vet. Vooral die georganiseerde races worden erg vet in beeld gebracht. Als alle mensen op de "grid" staan zie je van 4 tegenstanders een korte melding wat zij reeds hebben behaald. Erg vet gedaan.

Ook de mugshots zijn erg leuk. Al een paar dikke amerikanen gespot (die blijkbaar 'snachts zitten te gamen)...

Aanrader!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:00:
Dual Shock 2 bestaat wel degelijk, zo heet de Playstation 2 controller al jaren ;)
Maar dan zou er een DS2 bij zitten zonder de motion rommel van de sixaxis, of ligt dat nu aan mij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

mac1987 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:11:
1. Ik luister 's avonds vaak muziek en omdat ik dan geen zin heb om een hele pc op te starten of telkens een cd te verwisselen gebruik ik nu een externe HD op de PS3. Op zich werkt dat prima, maar ik vind het irritant om dan telkens een verlichte kamer van de tv te hebben. Als ik echter de tv uitzet heb ik geen geluid meer via mijn receiver. Zet ik de tv aan, dan komt het geluid ook weer terug. Wie heeft er nog meer dit probleem en wat kan eraan gedaan worden? (Het geluid loopt via HDMI naar een Marantz SR-8001 receiver die het beeld dan weer doorstuurt naar een Samsung LE32T51 lcd tv).
Ik denk dat jij je PS3 via HDMI aangesloten hebt op je tv en je receiver weer aangesloten hebt op je tv. Op dat moment loopt dus je beeld en geluid via je tv. Als je de tv uitzet dan stopt het geluid van je receiver ook. Een oplossing hiervoor zou zijn om je receiver optisch op de PS3 aan te sluiten, zodat je het beeld via HDMI naar je tv stuurt en het geluid via optisch naar je receiver. Je receiver moet dit natuurlijk wel onderteunen. Dan kun je ook gewoon de tv uitschakelen, aangezien het geluid dan nog steeds optisch doorgestuurd wordt naar je receiver.

[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 30-01-2008 00:50 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sluuz schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:12:
Vandaag ook Burnout Paradise City binnengekregen van 3BM. Kreeg afgelopen zaterdag de email dat hij was verzonden (dag nadat ik had betaald) en nu (dinsdag) dus al binnen. Misschien ligt het eraan dat ik nu al meer dan 100 dingen uit de USA heb geimporteerd (voornamelijk cd's) dat ze bij de douane mijn adres inmiddels herkennen ;)

Maar goed, vind het een supergame. In het begin is het overweldigend vanwege de veelheid aan dingen die je kan halen/unlocken. Ten eerste die soort van achievements, dan de billboards, de shortcuts, drive-thru's, parkeergarages, noem maar op! Even het overzicht kwijt, maar dat komt vanzelf terug.
Daarna zelfs moeilijk om te beslissen of ik nou online of offline zou gaan spelen. Online is echt rete vet. Vooral die georganiseerde races worden erg vet in beeld gebracht. Als alle mensen op de "grid" staan zie je van 4 tegenstanders een korte melding wat zij reeds hebben behaald. Erg vet gedaan.

Ook de mugshots zijn erg leuk. Al een paar dikke amerikanen gespot (die blijkbaar 'snachts zitten te gamen)...

Aanrader!
I gots dual carbon baby (Alle boards en alle hekken! Beresnel deze auto's!) Damn deze game is zwaar verslavend, ook al gaat het maar om kleine details zoals Offline Records zetten!

Je wilt gewoon die ene seconde van het oude record afschaven om maar iemand anders online het nog moeilijker te maken je record te breken. En geloof me als je binnen 18 seconden bepaalde straten over moet steken _/-\o_

Online is zeker goed gedaan! Mijn PSN is masticina, iedereen is zekers welcome mij uit te nodigen (zeker nu ik de carbon auto'tjes hebt. Wat nou NFS Carbon, Burnout DIE heeft pas carbon!)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Ge0force schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:09:
Dank voor de snelle reacties!
En sorry dat ik de vorige 21 topics van gemiddeld 50 pagina's niet allemaal gelezen heb... ;)
Je kan ook zoeken met de juiste woorden... ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:09:
Ik heb mijn PS3 2e hands gekocht, er stond toen een Colin Mcrae DIRT demo op, erg tof! Alleen: daarna heb ik de PS3 compleet gereset en alles gewist om zijn accountinfo etc te verwijderen. Probleem: als ik in de Store kijk zie ik de DIRT demo er niet meer staan.. waarom is dit?
demo's verdwijnen na een tijdje en misschien heeft ie hem uit een store van een andere region gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51
Ik heb mijn Playstation 3 een week nu, nu ik maandag het apparaat eens goed bekeek zag ik dat er een krasje en een optische beschadigingen op de rand onder de USB poorten zaten. Toen ik hem uitpakte heb ik het appartaat wel vluchtig gescanned enzag ik op cover en de achter zijde niets. Iemand anders ook ervaring met een 'beschadigde' Playstation 3 nieuw uit de doos?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:41:
[...]

demo's verdwijnen na een tijdje en misschien heeft ie hem uit een store van een andere region gehaald
Is het mogelijk het installatie bestand van een demo op een USB stick te zetten? Zodat je hem ook op een andere Playstation 3 kan zetten, als deze niet meer in de store te krijgen is?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jumpman schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:46:
[...]

Is het mogelijk het installatie bestand van een demo op een USB stick te zetten? Zodat je hem ook op een andere Playstation 3 kan zetten, als deze niet meer in de store te krijgen is?
Nee. Maar als je iets uit de store hebt gehaald (demo of spel) dan komt dit in een lijstje te staan met gedownloade spellen. Op een andere PS3 kun je deze lijst ook benaderen als je daar ingelogd bent met je eigen account. Ongeacht of het nog in de store staat of niet.

Iets anders: :'( GT5:P staat in de VS gepland op 19 april. Dus dat duurt ook nog wel even helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ik heb gisteren een PS3 gekocht en alles werkt perfect. LaCie 500gb fat32 geformat en volgezet met DivX films, muziek en foto's. Nu vraag ik me alleen twee dingen af:

- Is er een manier om bestanden van de USB hdd te bekijken zonder elke keer 'display all' te selecteren als je foto's, films of muziek wil bekijken/beluisteren. Het is maar een kleine irritatie, maar toch.

- Is er toevallig iets bekend over eventuele support voor subtitles in een toekomstige update? Ik weet dat Sony in de toekomst meer codecs wil supporten, maar subtitles zou ook fijn zijn, voor die films/series met hevige accenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:49
kellhus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:08:
Ik heb gisteren een PS3 gekocht en alles werkt perfect. LaCie 500gb fat32 geformat en volgezet met DivX films, muziek en foto's. Nu vraag ik me alleen twee dingen af:

- Is er een manier om bestanden van de USB hdd te bekijken zonder elke keer 'display all' te selecteren als je foto's, films of muziek wil bekijken/beluisteren. Het is maar een kleine irritatie, maar toch.

- Is er toevallig iets bekend over eventuele support voor subtitles in een toekomstige update? Ik weet dat Sony in de toekomst meer codecs wil supporten, maar subtitles zou ook fijn zijn, voor die films/series met hevige accenten.
Ja er is een manier zonder display all. Op je externe HDD direct mappen maken.
Voor foto's: X:\picture
Voor video's: X:\video
Voor muziek: X:\music

Subtitles weet ik niet of het op komst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 16:18

KhaZ

Alfa Romeo

sopsop schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 16:54:
[...]

De DIRT demo staat niet in de NL-store. Ik weet ook niet of die er ooit wel in heeft gestaan. In de US-(PSN)store heb ik 'm van de week nog zien staan. Gewoon even een nieuwe user op je PS3 maken, dan voor die user een PSN-account aanmaken, even automagisch inloggen aanvinken bij dat PSN-account en je kunt eenvoudig switchen.

Je kunt de demo's uit de diverse stores gewoon downloaden en spelen. Ik heb nu een NL, US, UK en JP PSN-account.
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:41:
[...]

Bedankt heren, ga z.s.m. meerdere accounts maken d:)b

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb al een tijd de game HIN aka Juiced 2 hot import night.
Nu zit ik bij rank 5 en net zoals bij de vorige ranks moet je bepaalde goals behalen dit is opzich easy. Echter dien ik nu een auto te hebben met super nitro maarja ik kom er niet achter hoe ik die kan bemachtigen waardoor ik dus blijf hangen in dit level. Momenteel moet ik me dus vermaken met het pink slip rijden en grote cash gameste winnen en dat wordt nu SAAI.

Wie kan mij verder helpen hoe kom ik aan zon super nitro auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 01:03:
I gots dual carbon baby (Alle boards en alle hekken! Beresnel deze auto's!) Damn deze game is zwaar verslavend, ook al gaat het maar om kleine details zoals Offline Records zetten!
Damn, hoeveel uur heb je daar wel niet over gedaan? En zonder hulp-map ofzo?
Ik heb ondertussen aardig wat uurtjes gespeeld (teller staat op zo'n 16 uur geloof ik) maar heb nog lang niet alle billboards (smashes komt redelijk ten einde).. ben er ook niet specifiek naar op zoek, maar toch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
Shailesh schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Tis de DS3, maar ze zitten er (gelukkig) niet bij. Gelukkig omdat ik me anders genaaid zou voelen. .
Iemand anders iets gunnen is natuurlijk nooit leuk. |:(

Als je je al genaaid voelt door zoiets kan je beter helemaal geen aankopen meer doen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand of je muziek random kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
zwembroek schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:18:
[...]

Iemand anders iets gunnen is natuurlijk nooit leuk. |:(

Als je je al genaaid voelt door zoiets kan je beter helemaal geen aankopen meer doen.
Laat ik het zo stellen: als je recent een PS3 pack hebt gekocht, en beide controllers en meegeleverde spellen hebt verkocht, en 2x een DS3 hebt gekocht, en dan ook nog eens beide spellen (Uncharted en R&C) hebt aangeschaft, en er komt dan een pakket uit voor hetzelfde geld, dan voel ik me genaaid omdat ik al die marktplaats gedoe langs ben geweest :P Het is natuurlijk mooi voor nieuwe kopers, maar ik verwacht een pakket met DS3, pas bij de introductie van MGS4 zoals aangekondigd door Sony...

Gaat me niet om het geld, maar om het feit dat ik dan liever had gewacht op een DS3 pack als hij nu al zou uitkomen. Wachten tot maart/april ging me dan net weer iets te ver. Maar goed, mijn reactie ging er meer om dat de vermelding van de poster incorrect was, en ik het erg vreemd vond dat Sony er nu al mee zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:12:
[...]

Damn, hoeveel uur heb je daar wel niet over gedaan? En zonder hulp-map ofzo?
Ik heb ondertussen aardig wat uurtjes gespeeld (teller staat op zo'n 16 uur geloof ik) maar heb nog lang niet alle billboards (smashes komt redelijk ten einde).. ben er ook niet specifiek naar op zoek, maar toch :/
Zonder Maphulp jazeker, en heb er erm.. 12 uur in gestoken. Okay heb maar 2 officiele races gedaan omdat ik te druk bezig ben geweest met jumps en billboards en natuurlijk de hekwerken! Gelukkig is het gebiedt opgedeelt in 6 stukken zo kun je dus zien dat je bijvoorbeeld in White Mountain nog iets van 4 te doen hebt ofzo! Ik schat nog zeker 4 uur werk in om alle jumps te halen!

Er zijn wat geheime gebieden die NOOIT op de map te zien zijn maar als je gewoon blijft rondrijden op een "rustig" tempo dan kom je snel genoeg hekwerken en rare weggetjes tegen die "nergens" naartoe leiden.

Dat is de truuk blijf zoeken! Oooh er is zelfs een Burout Paradise topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Laatst online: 28-01 12:45
Net toch maar COD4 bij 3 drukke mannetjes besteld :)
Moet toch op z'n minst 1 shooter op de ps3 hebben :z

Nu ff snel oefenen met de andere demo's om het richten onder controle te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:30:
[...]

Zonder Maphulp jazeker, en heb er erm.. 12 uur in gestoken. Okay heb maar 2 officiele races gedaan omdat ik te druk bezig ben geweest met jumps en billboards en natuurlijk de hekwerken! Gelukkig is het gebiedt opgedeelt in 6 stukken zo kun je dus zien dat je bijvoorbeeld in White Mountain nog iets van 4 te doen hebt ofzo! Ik schat nog zeker 4 uur werk in om alle jumps te halen!

Er zijn wat geheime gebieden die NOOIT op de map te zien zijn maar als je gewoon blijft rondrijden op een "rustig" tempo dan kom je snel genoeg hekwerken en rare weggetjes tegen die "nergens" naartoe leiden.

Dat is de truuk blijf zoeken! Oooh er is zelfs een Burout Paradise topic!
Ik lees het al, ik moet deze Burnout gewoon gaan kopen.
Heb nog geen creditcard dus zal gewoon MM of FRS worden maar komen gaat ie er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel k*t dat je mp3's van je usb-schijf niet kunt opnemen in de playlist..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Tweak15KW schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:11:
Net toch maar COD4 bij 3 drukke mannetjes besteld :)
Moet toch op z'n minst 1 shooter op de ps3 hebben :z

Nu ff snel oefenen met de andere demo's om het richten onder controle te krijgen
Kun je daar ook een PAL versie bestellen? Anders speel je online tegen mensen uit Amerika of mensen in Europa die hem ook hebben geimporteerd. Hou daar wel rekening mee!

In ieder geval staat CoD4 garant voor veeeel plezier!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
m4yall schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Kun je daar ook een PAL versie bestellen? Anders speel je online tegen mensen uit Amerika of mensen in Europa die hem ook hebben geimporteerd. Hou daar wel rekening mee!

Idd! ik heb nog een US versie van 3BM waar ik niet zoveel mee kan :(

Super lame van Infinityward... eerst all access en daarna opsplitsen met niet echt een vooruitzicht om het weer goed te maken. Ik koop voortaan MP games alleen hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 16-09 13:32

sopsop

[v] [;,,;] [v]

m4yall schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Ik dacht dat het iets anders lag. Voor de US versie is een patch uitgebracht die in de EU nog niet is gereleased. Je kunt dan alleen tegen gepatchte spelers spelen. Zodra de EU ook die patch heeft, zou het weer wel moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:17:
[...]

wel k*t dat je mp3's van je usb-schijf niet kunt opnemen in de playlist..... :(
Tsja, je hebt een schijf van 40 gb, mocht je niet al te veel demo's downloaden dan heb je, laten we het ruim nemen, nog 15 - 20 gb vrij, je zou dus eventueel ook de mappen die je wil shufflen op je ps3 kunnen zetten..... tenzij je natuurlijk je complete collectie wil shufflen, dan wordt het anders. (even er van uitgaande dat je collectie >20 gb... een muziek collectie <40gb is zoooooo 1995 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
sopsop schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:52:
[...]

Ik dacht dat het iets anders lag. Voor de US versie is een patch uitgebracht die in de EU nog niet is gereleased. Je kunt dan alleen tegen gepatchte spelers spelen. Zodra de EU ook die patch heeft, zou het weer wel moeten werken.
Correct, zo staat het idd op het IW forum. Zodra wij ook gepatched zijn, kunnen we weer tegen die brulapen spelen >:) EU krijgt zowiezo alleen de nieuwste patch (de reeds uitgebrachte US patch wordt bij ons niet geimplementeerd) :(. Afwachten dus nog ff....

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
HoefMeistert schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:01:
[...]

Correct, zo staat het idd op het IW forum. Zodra wij ook gepatched zijn, kun je weer tegen die brulapen spelen >:) EU krijgt zowiezo alleen de nieuwste patch (de reeds uitgebrachte US patch wordt bij ons niet geimplementeerd)
Ok, dan heb ik semi-terechte onrusst veroorzaakt :+ . Straks is het dus gewoon weer helemaal goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turok is ook te bestellen bij 3BM voor de mensen die em willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
m4yall schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:05:
[...]

Ok, dan heb ik semi-terechte onrusst veroorzaakt :+ . Straks is het dus gewoon weer helemaal goed! :)
Ja alleen is straks een ruim begrip. US heeft de patch al sinds december :?

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:09:
Turok is ook te bestellen bij 3BM voor de mensen die em willen.
Turok :) De demo had de zelfde graphics als bij games die ik op mijn 486 speelde vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Turok :) De demo had de zelfde graphics als bij games die ik op mijn 486 speelde vroeger.
Nou, overdrijven is ook een vak ;)
Dat level was niet echt super nee, maar als je de filmpjes een beetje checkt zitten er wel hele vette stukken in. En de graphics zijn niet slecht imo.

Wanneer komt Haze nouhou..
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel interessant,maar dan kom ik weer op een forum van momenteel 37 pagina's. Wil je dat ik al die pagina's ga doorlezen of weet je het antwoord al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:23:
[...]

Heel interessant,maar dan kom ik weer op een forum van momenteel 37 pagina's. Wil je dat ik al die pagina's ga doorlezen of weet je het antwoord al.
Hij had het mis over de 1e, maar goed, alsnog de 7e hit leverde resultaat....op de pagina zelf ook nog. Tis een vrij basic vraag, en staat gewoon in het menu van de PS3, dat je het niet zelf hebt gevonden :? Maar goed, ik heb er zelf nog niet naar gekeken (lees: gebruik van gemaakt) maar zoals het staat beschreven is het vrij simpel te vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door B-Bandit op 30-01-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:23:
[...]

Nou als je gewoon de eerste 3 posts die je ziet even doorleest weet je het als het goed is al.. anders kan je natuurlijk even verder googlen met de zoek opdracht music, ps3, random... het is maar een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar omdat ik het toch nog even heb gecheckt of het 73 pagina's waren (niet het geval) hier is ie... ik hoop dat je er wat aan ehbt

I just checked for you... you CAN do that.
Go to the playlist you want to run, and press 'START' once it enters the music player, hit triangle and change the mode to shuffle. Your playlist will now only play the songs you want, and they will be in a random order. Just remember to turn shuffle back off when you wanna hear an album Good Luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Hij had het mis over de 1e, maar goed, alsnog de 7e hit leverde resultaat....op de pagina zelf ook nog. Tis een vrij basic vraag, en staat gewoon in het menu van de PS3, dat je het niet zelf hebt gevonden :? Maar goed, ik heb er zelf nog niet naar gekeken (lees: gebruik van gemaakt) maar zoals het staat beschreven is het vrij simpel te vinden.
Mijn dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
Sandyman538 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:50:
[...]

Ik denk dat jij je PS3 via HDMI aangesloten hebt op je tv en je receiver weer aangesloten hebt op je tv. Op dat moment loopt dus je beeld en geluid via je tv. Als je de tv uitzet dan stopt het geluid van je receiver ook. Een oplossing hiervoor zou zijn om je receiver optisch op de PS3 aan te sluiten, zodat je het beeld via HDMI naar je tv stuurt en het geluid via optisch naar je receiver. Je receiver moet dit natuurlijk wel onderteunen. Dan kun je ook gewoon de tv uitschakelen, aangezien het geluid dan nog steeds optisch doorgestuurd wordt naar je receiver.
De PS3 staat aangesloten op mijn receiver, die op zijn beurt aangesloten staat op mijn tv. De keten is dus als volgt:

PS3 --(audio en video)--> receiver --(video)--> tv
De reveiver krijgt het geluid dus direct van de PS3. Kapt de PS3 kennelijk meteen de HDMI verbinding af als er geen apparaat is waaraan hij de videostream kan leveren?
Ik heb geen zin de optische aansluiting te gebruiken aangezien je maar 1 verbinding tegelijk kan gebruiken en ik zo multikanaals PCM kwijt zou raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

technoaddict schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Turok is niet de lelijkste game die ik gezien heb maar wel grafisch ongeinspireerd, een gameplay die wat oud aanvoelt er is een probleem met de controls. Het is niet een super slechte demo maar geesh het is ook niet een verslavende demo! Het is een beetje als Kane & Lynch gevalletje een keer spelen en dan weggooien. Nu ik hoop maar voor de game studio dat de echte game een stuk beter is!

Het is gewoon met de paar top games die we nu hebben dat de slechtere games wel. Ze zien er slechter uit dan ze zijn gewoon omdat je vergelijkings materiaal hebt! Het is gewoon zo dat niet elke game een COD4 kan zijn. Okay sommige games waren gewoon schandelijk slecht...het is gewoon jammer van de middelmatige games die ook hier slachtoffer van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:55:
[...]

Tsja, je hebt een schijf van 40 gb, mocht je niet al te veel demo's downloaden dan heb je, laten we het ruim nemen, nog 15 - 20 gb vrij, je zou dus eventueel ook de mappen die je wil shufflen op je ps3 kunnen zetten..... tenzij je natuurlijk je complete collectie wil shufflen, dan wordt het anders. (even er van uitgaande dat je collectie >20 gb... een muziek collectie <40gb is zoooooo 1995 ;))
das zeker een optie, ware het niet dat de ps3 de namen van de mappen verkracht als je ze naar de interne hd kopieert. en ik ben best gehecht aan de tags van de scene releases zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Heeft er iemand anders DMC4 besteld bij 3BM en al ontvangen?
Zou vrijdag geshipped zijn volgens hun maar nog niks binnen. En als ik zo andere zie die al hun Burnout PC binnen hebben (ook VR shipped) vraag ik me eigen af waar mijn pakketje blijft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Nohead schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:55:
Heeft er iemand anders DMC4 besteld bij 3BM en al ontvangen?
Zou vrijdag geshipped zijn volgens hun maar nog niks binnen. En als ik zo andere zie die al hun Burnout PC binnen hebben (ook VR shipped) vraag ik me eigen af waar mijn pakketje blijft :(
ik denk dat je pakket gestolen is door je postbode. Deze had hem afgelopen zaterdag al bezorgd moeten hebben aangezien de US en de EU op loop afstand naast elkaar liggen 8)7 .

ff ontopic ik ben aan het zoeken naar een nieuwe HDD voor mijn PS3. Mijn motto: liever meer cache en rpm dan maximaal aan GB. In eerste instantie wilde ik de 320GB van WD in mijn ps3 ivm de 320B. Deze is 5400rpm met 8MB cache. Maar nu zit ik ook te denken aan de Seagate 200GB 7200 16MB ST9200420ASG ivm cache en rpm.

Zijn er mensen die hier een helder oordeel over hebben ivm seeking times e.d. is het verschil tussen 5400 8MB en 7200 16MB het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 14:47
Frank J. schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:08:ff ontopic ik ben aan het zoeken naar een nieuwe HDD voor mijn PS3. Mijn motto: liever meer cache en rpm dan maximaal aan GB. In eerste instantie wilde ik de 320GB van WD in mijn ps3 ivm de 320B. Deze is 5400rpm met 8MB cache. Maar nu zit ik ook te denken aan de Seagate 200GB 7200 16MB ST9200420ASG ivm cache en rpm.

Zijn er mensen die hier een helder oordeel over hebben ivm seeking times e.d. is het verschil tussen 5400 8MB en 7200 16MB het waard?
heb laatste ergens een vergelijking gelezen, 7200rpm 16mb gaf een snelheidsverhoging van gemiddeld 10% bij installeren en dergelijke tegenover de standaard 60GB Hdd

temperatuur ging wel iets omhoog, ongeveer 3 graden dacht ik

gevonden:

7200rpm vs 5400rpm HDD for the PS3

[ Voor 13% gewijzigd door iwaarden op 30-01-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Frank J. schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:08:
[...]

ik denk dat je pakket gestolen is door je postbode. Deze had hem afgelopen zaterdag al bezorgd moeten hebben aangezien de US en de EU op loop afstand naast elkaar liggen 8)7 .

ff ontopic ik ben aan het zoeken naar een nieuwe HDD voor mijn PS3. Mijn motto: liever meer cache en rpm dan maximaal aan GB. In eerste instantie wilde ik de 320GB van WD in mijn ps3 ivm de 320B. Deze is 5400rpm met 8MB cache. Maar nu zit ik ook te denken aan de Seagate 200GB 7200 16MB ST9200420ASG ivm cache en rpm.

7200RPM heeft geen zin in een PS3! En ene 5400RPM schijf wordt minder warm en maakt minder geluid dus je kan beter niet gaan voor een 7200RPM. Cache groote dertege maakt wel veel verschil. Een 16Mbyte cache hd zal "sneller" zijn dan een 8Mbyte.

Dus nee een 5400RPM is meer dan genoeg! Wil je lagere seektimes dan moet je voor SSD gaan maar natuurlijk is dat weer erg duur. Seektimes helpen vooral bij Kleine bestanden er cache deste meer! PS3 bestanden zijn dertegen vaak groot, demos en filmpjes van 100-300Mbyte groot! Dat past toch niet in de HD cache!

7200RPM geeft je dus zoweinig winst dat het maar de vraag is of je de moeite ervoor moet doen. Het is niet alsof je 1 minuut sneller bent met laden in Warhawk of UT3! Er zijn gewoon weinig voordelen aan en mogelijk meer nadelen, zoals meer warmte!

SSD, je weet wel de flash diskjes zullen je 1ns zoektijden geven, geen warmte en geen bewegende delen maar de prijs. Wel als je geld teveel hebt!

[ Voor 23% gewijzigd door swampy op 30-01-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
swampy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:21:
[...]

7200RPM heeft geen zin in een PS3! En ene 5400RPM schijf wordt minder warm en maakt minder geluid dus je kan beter niet gaan voor een 7200RPM. Cache groote dertege maakt wel veel verschil. Een 16Mbyte cache hd zal "sneller" zijn dan een 8Mbyte.

Dus nee een 5400RPM is meer dan genoeg! Wil je lagere seektimes dan moet je voor SSD gaan maar natuurlijk is dat weer erg duur. Seektimes helpen vooral bij Kleine bestanden er cache deste meer! PS3 bestanden zijn dertegen vaak groot, demos en filmpjes van 100-300Mbyte groot! Dat past toch niet in de HD cache!

7200RPM geeft je dus zoweinig winst dat het maar de vraag is of je de moeite ervoor moet doen. Het is niet alsof je 1 minuut sneller bent met laden in Warhawk of UT3! Er zijn gewoon weinig voordelen aan en mogelijk meer nadelen, zoals meer warmte!

SSD, je weet wel de flash diskjes zullen je 1ns zoektijden geven, geen warmte en geen bewegende delen maar de prijs. Wel als je geld teveel hebt!
Spreek je uit eigen ervaring?

Ik denk van niet, want de verschillende ervaringen van gebruikers die ik heb gelezen, zeggen het tegendeel.
Qua temperatuur zou het weinig schelen, en handelingen als installeren, kopiëren, spellen laden, etc; zouden juist gebaat zijn bij een hoger toerental, waarbij het cache een minder grote invloed heeft. ;)

Een andere discussie is of de geboekte winst opweegt tegen het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 17:28
@ swampy

Volgens mij heeft een 7200RPM schijf wel degelijk nut. Als je de test leest die KillaH87 post zie je dat hij gemiddeld op alle vlakken zo'n 10% sneller is. Uiteraard ben je geen minuut sneller, het gaat over seconden. Toch ben je percentueel gezien een stukje sneller. :7 De warmte die het meer genereert is misschien 2 á 3 graden, dus dat is ook niet het probleem.

@Frank J.
Ik zou zeker voor die Seagate gaan, mede om de cache zoals swampy al zei.

Webberry Webdevelopment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Het probleem is dat ik eigenlijk bij een aankoop er volledig achter wil staan en eigenlijk het beste van het beste wil ;) (ja ik heb een launch ps3 :P). in dit geval dus (grootste) 320GB tegenover 200GB 7200rpm met 18MB cache.
Zamorano schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:39:[...]
Een andere discussie is of de geboekte winst opweegt tegen het prijsverschil.
Dit is het punt waarop ik ook twijfel. Wil ik specs en 10% tijdswinst boven opslag ruimte. Mijn gevoel gaat uit naar specs maar waarom gooi ik er een andere HDD in? ja voor de extra opslag die ik wil:) Tevens is de WD 320GB net iets boven mijn budget (max 150 euro).

what to do what to do :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
WD is over het algemeen kwalitatief iets minder dan seagate tegenwoordig. Seektime levert ook bij grote bestanden veel winst op als deze lager is. Cache levert ook wat winst op in de regel, want de cache werkt met blokken en niet files. Met de PS3 is het alleen zo, games gaan echt niet 200 keer hetzelfde blokje lezen in een zeer kort tijdsbestek, en dus heb je aan cache niet zoveel, want er gaat veelal gewoon veel data doorheen en dat dan 1 keer per bv 1 minuut, niet een aantal keer (dat zou je anders merken in-game).

Als de 7200 RPM 10% sneller is, is dat bij het opstarten van een spel van 10 seconden dus 1 seconde. Merk je dat? Ik heb sterk mn twijfels. Het punt is nl. niet die ene seconde maar die 10 seconden: wachten uberhaupt is naar, of dat nou 1 , 2 of 20 seconden duurt, dat boeit niet. Ik erger me bv al tijden aan de 2 extra seconden die je nu moet wachten bij warhawk spawns ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zo kheb nu level 1 t/m 4 op gold/silver uitgespeeld met motorstorm. Ik ben nu bezig met ticket 20/21 (minimum silver on levels 1-4)

Sommige races zijn echt ernstig frustrerend waar er gewoon niks klopt aan de AI. Ze halen je vet snel in zonder boost en als ik boost dan gaan ze net zo hard mee zonder boost. Zo kan je even opzij gezet worden door de AI, met een irritante crash als gevolg, en als jij dat bij hen probeerd neemt je snelheid echt ernstig af en wijken ze geen moment.
Best raar aangezien er toch echt veel races zijn waar de AI toch wel goed in elkaar zit en dit geen frustratie oproept maar juist concentratie en race fun. The Grizly is echt favoriet bij mij samen met Dust Devil en Rock Hopper.

Races zoals met de Buggy door de Mudpool zijn tegen verwachting in makkelijk maar nu met een Mud Plugger door Coyote Rage is echt een drama :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken iemand die de WD Scorpio er in heeft geknald en hij loop als een zonnetje en lijkt ook nog iets stiller. (Hij heeft 40gb versie, vandaar.)
Ja wat je zegt over budget, 15 euro meer voor 120gb extra, als dat het niet waard is wat dan wel.
Ik zou voor de Scorpio gaan, gewoon omdat hij voordelig is en omdat hij goed loopt in de PS3.
Ga hem zelf misschien bij Friesland-computers halen, lekker dichtbij.
http://www.friesland-comp..._lijst.php?subrubriek=360

FrankJ. Wat betreft Motorstorm heb ik ook zo mijn twijvels, je boost aan en nog gaan ze je voorbij!
Vooral een beuk in de laatste bocht voor de finish kan ik me kapot aan ergeren, bijna Sixaxis door plasma-tv...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2008 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een van de redenen waarom Motorstorm een mooi plekje warm houdt op de plank ipv naast de PS3 ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Uncharted net uitgespeeld, tering wat een spel _/-\o_ , kan niet meer wachten op het volgende spel van naughty dog.

en elena is echt een miljoen x beter vrouwelijk gamepersonage dan meeste andere, geen dikke tieten en botox kop maar gewoon iemand die je op straat zo tegen zou kunnen komen, is toch veel leuker.

weet iemand naar wie ze gemodeld is? zou wel willen weten hoe de echte opweegt tegen de virtuele persoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik zit nu op 92%, zat een onverwachte twist in. Ben benieuwd hoe het verdergaat, maar dat bewaar ik voor de volgende keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt hier niemand F1 ofzo wordt nooit over gepraat... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:20:
Nee, alleen de demo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja het is niet de meest populaire game natuurlijk niks mist met F1 maar de demo greep me niet, rondjes rijden en proberen goed te remmen etc..eeh. Denk dat de meeste voor motorstorm en/of Ridgeracer 7 gekozen hebben. Zou zeggen kijk eens rondt online hoeveel gebruikers reviews er gepost zijn op websites. Het aantal geeft vaak weer hoeveel mensen de game ook gekocht hebben.

Nu ja Sony is na 5 jaar de F1 licentie kwijt dus verwacht niet snel een exclusieve F1 game voor de playstation 3. Wie weet komt er nog wel een F1 game maar dat hangt van de markt af die kwa racers aardig volloopt. Keus genoeg!

[ Voor 23% gewijzigd door swampy op 30-01-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Vond de demo best aardig, maar te arcade naar mijn smaak.
Misschien als ie in de budgetbak ligt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
lol:

Ruil je HD-DVD speler in en ontvang 150 euro korting op je Blu Ray speler }:O

Afbeeldingslocatie: http://www.360nieuws.nl/upload/images/ad0129.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Zamorano schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:49:Vond de demo best aardig, maar te arcade naar mijn smaak.
Misschien als ie in de budgetbak ligt. :p
vond ik ook

en @ de controller

ik wil met de rechter analoge stick gas geven en remmen in plaats van de trekkers (L2/R2), veel racegames geven je de mogelijkheid niet en in dat opzicht vind ik de PS3 controller slechter geworden.

met het stickje kun je namelijk veel gedoseerder gas geven en remmen dan met de trekkers, gran turismo doet het goed maar andere race games niet en vaak kun je niets aanpassen aan de configuration.

hetzelfde met schietgames, schieten met de trekkers vind ik niet fijn, ik wil schieten met L1 en R1 maar bij sommige games heb je pech en kun je de schouderknoppen niet wisselen.

ook hebben de trekkers tot halverwege indrukken nauwelijks weerstand wat ik soms vervelende vind.

van mij hadden de trekkers zoals op de DS2 gewoon knoppen mogen blijven, veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KillaH87 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:04:
[...]

vond ik ook

en @ de controller

ik wil met de rechter analoge stick gas geven en remmen in plaats van de trekkers (L2/R2), veel racegames geven je de mogelijkheid niet en in dat opzicht vind ik de PS3 controller slechter geworden.

met het stickje kun je namelijk veel gedoseerder gas geven en remmen dan met de trekkers, gran turismo doet het goed maar andere race games niet en vaak kun je niets aanpassen aan de configuration.

hetzelfde met schietgames, schieten met de trekkers vind ik niet fijn, ik wil schieten met L1 en R1 maar bij sommige games heb je pech en kun je de schouderknoppen niet wisselen.

ook hebben de trekkers tot halverwege indrukken nauwelijks weerstand wat ik soms vervelende vind.

van mij hadden de trekkers zoals op de DS2 gewoon knoppen mogen blijven, veel beter!
Racen met een controller vind ik niks, tenzij het echt arcade is zoals Burnout of NFS.
GT gaat nog net. Maar een F1 game vind ik niet leuk met controller.

Werkt de F1 game eigenlijk met de Logitech DFP?
Ik zal m'n Frex stuurtje (die gebruikt de electronica van de DFP) eens aansluiten en kijken of dat werkt met de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Frank J. schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:57:
lol:

Ruil je HD-DVD speler in en ontvang 150 euro korting op je Blu Ray speler }:O

[afbeelding]
Handig, kan je je gekochte HD-DVD's helemaal niet meer afspelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:15:
[...]

Maar voor 150 euro kun je daar wel weer Blu-Raytjes voor halen, tenzij je al heel veel HD-DVD's hebt gekocht, en dan heb je iig een speler die wat meer future-proof is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
PWM schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:15:
[...]

dat had "men" eerder moeten bedenken dan 8) Ging me alleen om de hardheid waar het nu om gespeeld wordt. Ik vraag me af of dit een Sony/Blu Ray kamp aktie is of een lokale winkel :)

[edit] weet iemand of de soundtracks van Motorstorm te "downloaden" (eventueel tegen betaling :) ) zijn ergens?

[ Voor 13% gewijzigd door Falcon Heavy op 30-01-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

KillaH87 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:03:

weet iemand naar wie ze gemodeld is? zou wel willen weten hoe de echte opweegt tegen de virtuele persoon O+
In de extra's (making of 'scene xxx') die je unlocked, bv de dumpscene met de boot zie je hoe ze de boel hebben opgebouwd incl motioncapture en de bijbehorende actrice. De personages in het spel komen allemaal zo goed over omdat ze erg veel gecaptured (motion en voice) hebben. Zo bijzonder was Elena qua achtergrond of karakterontwikkeling namelijk niet, maar daar heb je nog de komende sequels voor. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

KillaH87 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:04:
[...]

vond ik ook

en @ de controller

Gran Tourismo rijden is inderdaad supersmooth! Voor een serieuse racegame eigenlijk de enige optie omdat alle andere triggers veel minder "subtiel" zijn. De Sixaxis triggers zijn gevoeliger dan de DS2 triggers maar je hebt gelijk dat ze erg licht aanvoelen. Toch kan ik me in Burnout Paradise erniet aan storen dat je gas geeft en remt via Triggers.

Voor GT alleen het pookje! Het meeste slechte tot zoverre was de NFS Prostreet demo waarbij de rechter poke schakelt! *blink* Echt een functie die perfect op de shouldertriggers zou kunnen staan maar nee!

Het hangt van de game af, ja de triggers zijn gevoeliger maar alsnog blijven de pookjes voor remmen en gasgeven de beste optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
^^0nMe schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:38:
[...]

In de extra's (making of 'scene xxx') die je unlocked, bv de dumpscene met de boot zie je hoe ze de boel hebben opgebouwd incl motioncapture en de bijbehorende actrice. De personages in het spel komen allemaal zo goed over omdat ze erg veel gecaptured (motion en voice) hebben. Zo bijzonder was Elena qua achtergrond of karakterontwikkeling namelijk niet, maar daar heb je nog de komende sequels voor. ;)
zal eens kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Laatst online: 04-05 18:27
Frank J. schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:26:
[...]

dat had "men" eerder moeten bedenken dan 8) Ging me alleen om de hardheid waar het nu om gespeeld wordt. Ik vraag me af of dit een Sony/Blu Ray kamp aktie is of een lokale winkel :)
wat zou er met die hddvdspelers gebeuren? :P |:( 8)7 }:O 7(8)7 })

btw,
ligt server van CoD4 er op dit moment uit? of loopt het gewoon storm (wat eerder het geval is :D )? bij teamdeathmatch daarnet had IEDEREEN 1streepje verbinding... speelt echt niet lekker zo.

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al opgevallen hoe fantastisch de screensaver is als je muziek afspeelt? Vind het echt genieten, zo mooi en zo vreselijk scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 07:50:
Is iemand al opgevallen hoe fantastisch de screensaver is als je muziek afspeelt? Vind het echt genieten, zo mooi en zo vreselijk scherp.
Heb al zo veel muziek afgespeeld dat ik nu wel een andere screensaver zou willen zien :p
Almost new store update! woeij ( Niet wetend wat er in komt te staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
het is het enige spel dat ik speel; de rest op de PS3 valt me zwaar tegen :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Phusebox schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:38:
[...]

het is het enige spel dat ik speel; de rest op de PS3 valt me zwaar tegen :)
ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die vraag voorbij zag komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Frank J. schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 08:50:
[...]

ik moest ook meteen aan jou denken toen ik die vraag voorbij zag komen :*)
Ik ook! :) Gelukkig kan de rest zich wel prima vermaken met het aanbod op de PS3. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker wel, wou je er over praten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses voor het redeiljk offtopic.
Probeer wirecard weer eens, alleen als ik geld overmaak via mijn postbank krijg ik het geld terug met de melding dat de rekeningnummer is opgeheven. Kan ook nerges op de site zelf een ander rekening nummer vinden van wirecard.

Weet iemand misschien de nieuwe gegevens? het is de bank in duitsland als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 07:50:
Welke van de twee? Ik vind die aardbol wel erg mooi. Ze zouden bezig zijn met meer visualisaties.

En hier nog een filmpje van de co-op mode van Haze. Het filmpje is in erg lage kwaliteit maar ik heb nog altijd het idee dat dit een toppertje wordt, ook al denken veel mensen van niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 31-01-2008 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:14:
[...]

Welke van de twee? Ik vind die aardbol wel erg mooi. Ze zouden bezig zijn met meer visualisaties.

En hier nog een filmpje van de co-op mode van Haze. Het filmpje is in erg lage kwaliteit maar ik heb nog altijd het idee dat dit een toppertje wordt, ook al denken veel mensen van niet.
Wow, Haze O+

EDIT:

'Blu-ray definitief de opvolger van dvd'

Blu-ray heeft de strijd met hd-dvd gewonnen en zal de opvolger worden van de dvd. "Blu-ray gaat het absoluut winnen", aldus retailer Ton Hoogeboom van RAF Digital Media. Blu-ray en hd-dvd zijn formaten die scherper beeld geven dan dvd en interactieve mogelijkheden bieden.

De verkoop van hd-dvdschijven is de laatste tijd sterk achteruit gelopen. "Het was al ongeveer 8 blu-rays op 1 hd-dvd. Het is gegaan naar 10 op 1.", aldus Hoogeboom. De verkoop van hd-dvd is verder afgenomen nu ook filmuitgever Warner exclusief zijn materiaal uitbrengt op Blu-ray. De meeste uitgevers brengen hun producten nu op blu-ray uit. Alleen Universal en Paramount brengen hun films ook op hd-dvd uit. Bovendien zijn er meer Blurayspelers in omloop en bevat de PlayStation 3-console van Sony ook een Blurayspeler.

Analist Michelle de Lussanet van Forrester vergelijkt deze 'formatoorlog' met de oorlog tussen typen videobanden in de jaren tachtig en negentig. Volgens haar kozen filmuitgevers toen massaal voor VHS en won dat systeem daarom de strijd. Nu kiezen filmuitgevers massaal voor Blu-ray en daarom wint dat systeem. Flatscreens zijn in de feestdagen een populair luxeproduct gebleken. Ze verwacht nu het goed gaat met de economie en de prijs van televisies daalt, Blu-ray binnenkort volledig door zal breken.

misschien wat voorbarig en een echt Fok! bericht maar toch wel beter ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
[...]

hoe krijg je die aardbol dan? ik heb alleen van die psychedelische effecten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Firmware 2.10. Vierkantje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
offtopic:

Blu-ray zou niet mijn keuze zijn (want niet regio-vrij) maar ben blij dat het hele verhaal nu afgelopen is. Hopelijk is dit wel het laatste 'harde' formaat en is de toekomst volledig digitaal. Zodat je eenmalig auteursrechten betaalt voor bijvoorbeeld een flim en je dan vrij bent met op welke manier je het bekijkt. Nu moet je auteursrechten dubbel betalen als je je filmcollectie wilt 'upgraden' (en liefhebbers willen dat vaak). Wat natuurlijk nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:28

S2S

SeamusXanthus schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:02:
offtopic:

Blu-ray zou niet mijn keuze zijn (want niet regio-vrij) maar ben blij dat het hele verhaal nu afgelopen is. Hopelijk is dit wel het laatste 'harde' formaat en is de toekomst volledig digitaal. Zodat je eenmalig auteursrechten betaalt voor bijvoorbeeld een flim en je dan vrij bent met op welke manier je het bekijkt. Nu moet je auteursrechten dubbel betalen als je je filmcollectie wilt 'upgraden' (en liefhebbers willen dat vaak). Wat natuurlijk nergens op slaat.
Ach ik kan beide spelen. Ik heb een PS3 en een X360 met addon. Ben een film liefhebber. Transformers en nog wat andere titels zijn gewoon een must have om nu te hebben.
Maar ook ik vind het jammer dat BD een regio code heeft. Veel van mn hd-dvd's komen uit de USA waar ze zonder gein rond de 17 euro kosten incl verzenden. Ik hoef niet om te kijken naar of ze wel/niet werken.

Ik wil ook graag Pirates 3 op BD importeren, maar helaas heeft deze een regio code. De eerste 2 delen niet. Aardig verwarrend imo.
Daarom heb ik nu eerst maar Pirates 2 uit de USA besteld. Die werkt wel.

Gisteren heb ik op BD nog SUPERBAD gekeken, echt vette film en super beeld.

offtopic:
Na intypen van dat HD-DVD verhaal valt nog geen 30 seconden later mijn Pirates 2 (werkt idd) en The Mummy HD-dvd uit de USA op de mat heehehhehe

[ Voor 15% gewijzigd door S2S op 31-01-2008 10:18 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aardbol is r@tescherp maar ook slaapverwekkender dan de herhaling van het journaal...
The Grizly is echt favoriet bij mij samen met Dust Devil en Rock Hopper.
Dan heb je alle tracks wel zo'n beetje genoemd ja... ;)

Zit net weer mijn muziek op de HDD te kopieren (draadloos, niet de vlotste methode), was zoals eerder gemeld gecrashed. Jongens, maak af en toe een backup van je savegames! Het idee om Motorstorm weer van voren te moeten beginnen... twijfel of ik er überhaupt wel aan zal beginnen... En Creed, aargh! Weer dat zootje vlaggen zoeken! |:(

Als troost Ratchet binnen, speelt heerlijk weg zeg...(nog) niet te moeilijk, lachwekkende cutscenes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sony's game divisie maakt winst, de prognose is echter naar beneden bijgesteld van 11 naar 9,5 miljoen PS3's.
Sony also cut its sales goal for PlayStation 3 game console to 9.5 million units for the year from 11 million. The fiscal year ends in March. On the other hand, Sony said it was raising its PlayStation Portable sales target to 13 million units from 10 million. Sony sold 4.9 million units of the PlayStation 3 in October-December quarter. In that same period, a rival Nintendo sold about 7 million units of the Wii.

Its game business swung to a profit after Sony cut production costs and retail prices of the PlayStation 3 game console and broadened its game software lineup in a bid to catch up with Nintendo’s Wii and Microsoft’s Xbox 360.
http://www.nytimes.com/20...eb.html?ref=worldbusiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Shiver23 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:13:
Sony's game divisie maakt winst, de prognose is echter naar beneden bijgesteld van 11 naar 9,5 miljoen PS3's.

[...]

http://www.nytimes.com/20...eb.html?ref=worldbusiness
huh wel raar, volgens mij was eind maart de prognose om 11 miljoen ps3s te verkopen. Naar mijn weten zijn er nu zo rond de 9 a 9.5 miljoen consoles van Sony in omloop. Lijkt me raar dat je dan een doelstelling naar beneden bijstelt toch?

http://www.vgchartz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar beschikken ze zelf over andere cijfers. ze kunnen nu wel vast blijven houden aan een onhaalbare doelstelling, maar ik denk dat het beter werkt om nu een nieuwe uitdagende doelstelling te formuleren die wel haalbaar is, en dan proberen die te realiseren.

En volgens mij komen de toppers die veel ps3's moeten gaan verkopen allemaal net na het einde ván het fiscale jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
[...]

Volgens GT:
Release Date: 11/27/2007
Maar het spel is nog niet uit dus?

EDIT:
Volgens gamespot: Release Date: Mar 18, 2008

Zal wel.. Laatste zal het zijn :p

[ Voor 5% gewijzigd door technoaddict op 31-01-2008 10:46 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.