ik zou zeggen probeer het. Zet anders het automatisch inloggen uit en log in zonder het internet op te gaan. Doe dan een backup en format?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:39:
Denk dat de HDD van mijn PS3 kaduuk is...![]()
Start opeens niet meer op via de controller. Met de knop aangezet, drie keer achter elkaar start hij op, maar zodra rechtsboven "signed in" verschijnt slaat hij muurvast.
Na de derde keer de melding "database needs to be rebuilt, press ok to continue".
Enige keuze is ok, dus aangeklikt. Er verschijnt "rebuilding" maar binnen een fractie van een seconde de melding "The hard disk needs to be formatted. All data will be lost. Continue?"
Met de knop al op fabrieksinstellingen gezet, enige resultaat is een groen RGB scherm met dezelfde meldingen
Iemand ervaring hiermee? Zal ik het wagen om de HDD er uit te halen, deze in mijn externe USB/HDD behuizing hangen en proberen de data er af te halen en te formatteren? Of denk jullie eerst naar Sony met dat ding? Hij is van april 2007...
Levertijd voor standard shipping naar de EU is 7-14 werkdagen. Dat betekend voor jou dat hij dus 13 dagen onderweg is. Anders morgen even een mailtje sturen naar yesasia?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 14:39:
[...]
ik heb mijne op 5-1-2008 besteld, 10-1-2008 verzonden en nog steeds niet binnen....
Release datum & prijs GT5 P US bekend
opvallend imo dat de download & bluray versie dezelfde prijs hebben.It’s official - SCEA announced today the April 17 North American release date for Gran Turismo 5 Prologue, available exclusively for PS3. Developed by famed Polyphony Digital, Gran Turismo 5 Prologue will be available for $39.99 on Blu-ray Disc (BD) and as a download via the PLAYSTATION Store.
tevens een officieel nieuw pakket gespot 31 januari komt deze in de winkels.
40GB PS3 2 dualshock2 controllers + Ratchet & Clank en Uncharted voor 499.
[ Voor 33% gewijzigd door Falcon Heavy op 29-01-2008 19:04 ]