preciesAnoniem: 244919 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:33:
Wordt niet gewoon de visualisatie bij MP3's bedoeld als er over screensaver gesproken wordt ?
Dar bedoel ik dus de laatste posts te zeggen. De visualisties zie je als je muziek draait. Als je het XMB idle laat komt er geen screensaver. Het beeld wordt alleen donkerder. Het zou wel leuk zijn als ze een dergelijke functie erin bouwen....Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:34:
[...]
De verschillende themes kan je gratis downloaden op bv. http://ps3themes.tumblr.com/page/1
Let wel hier zitten dus geen screensavers in
PSN id: PENo1
Anoniem: 245048
De verschillende themes zien er wel leuk uit en een beetje afwisseling kan ook geen kwaad.P.E.No.1 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:41:
[...]
Dar bedoel ik dus de laatste posts te zeggen. De visualisties zie je als je muziek draait. Als je het XMB idle laat komt er geen screensaver. Het beeld wordt alleen donkerder. Het zou wel leuk zijn als ze een dergelijke functie erin bouwen....
Ik weet het. Ik heb al aardig wat themes op mn PS3 staan...Anoniem: 245048 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:46:
[...]
De verschillende themes zien er wel leuk uit en een beetje afwisseling kan ook geen kwaad.
PSN id: PENo1
Heb ook maar een poging gewaagd en net Burnout Paradise voor 45 euro totaal besteld bij de 3 drukke mannen. Als hij binnenkort in mijn brievenbus ligt weet ik wel waar ik voortaan al mijn games ga kopen
Hij heeft het ook over een koptelefoon. En waarom neem je dat aan? Meerendeel van de sets heeft dat namelijk niet.S2S schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:27:
[...]
Wie gaat er nou een game met stereo geluid spelen in dit HD tijdperk? Geluid is minstens zo belangrijk imo. Ik neem toch aan dat zijn Creative set coaxiaal in heeft voor 5.1 DD.
PSN: Shiver23
Ik heb 'm bij JaAsieJunkieVirus schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 00:23:
Item Description Catalog No. Quantity Unit Price (USD) Total (USD) Expected Ship Out Date
PS3 DualShock 3 Wireless Controller (Ceramic White) (Japan Version) 1005069416 1 59.99 59.99 Feb/02/2008
Credit Total : USD 0.00
Sub-total : USD 59.99
Tax : USD 0.00
Shipping (Standard) : USD 0.00
Order Total : USD 59.99
kon het gewoon niet laten!! 40,42 in total om hiereen te laten komen!!
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
De Gran Turismo 5 Prologue Demo is niet meer te downloaden in de Japanse store.scorpie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:39:
Gran Turismo 5 Prologue Demo was dat.
De GT HD 2.1 kun je nog gewoon uit de store plukken, de prologue demo kan ook nog wel, maar dat moet met vele omwegen.
Maar dat is ook pas 100x besproken hier
Dan ben ik toch benieuwd hoe, ik heb al wat topics terug gezocht en ook met Google, maar geen resultaat.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Reken maar op een weekje of 3.kbloem schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:55:
Hoe lang vaart een boot erover van Hong Kong naar hier?
Een PS2 heb ik niet nee...Creepy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:18:
[...]
Of als je nog een PS2 kabel hebt kan je de audio hierover laten lopen en het beeld via je hdmi->dvi kabel. Zo heb ik hier m'n PS3 aangesloten op m'n PC monitor en het geluid direct over een los setje speakers
Maar begrijp ik het goed dat ik het beeld via mijn HDMI --> DVI kabel kan sturen, en het geluid via de meegeleverde multi-out kabel? Dan kan ik via een RCA --> 3.5 jack plug wel mijn koptelefoon of geluidsset aansturen.
Mijn 5.1 set (De Creative Labs GigaWorks Pro Gamer G500) heeft enkel 3 analoge ingangen dus ik denk niet dat die Dolby Digital ondersteunt. Tenzij er een toestelletje bestaat dat een optisch signaal van de PS3 kan omzetten naar 5.1 analoog?
Yup, kloptGe0force schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:23:
[...]
Maar begrijp ik het goed dat ik het beeld via mijn HDMI --> DVI kabel kan sturen, en het geluid via de meegeleverde multi-out kabel?
Als je het met een converter doet (RCA --> 3.5) krijg je alleen stereo geluid, je krijgt alleen 5.1 geluid door middel van een optische aansluiting of HDMI, dus digitaal. Een speakerset die een optische aansluiting heeft is bijvoorbeeld de Logitech Z-5500.Ge0force schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:23:
[...]
Een PS2 heb ik niet nee...
Maar begrijp ik het goed dat ik het beeld via mijn HDMI --> DVI kabel kan sturen, en het geluid via de meegeleverde multi-out kabel? Dan kan ik via een RCA --> 3.5 jack plug wel mijn koptelefoon of geluidsset aansturen.
Mijn 5.1 set (De Creative Labs GigaWorks Pro Gamer G500) heeft enkel 3 analoge ingangen dus ik denk niet dat die Dolby Digital ondersteunt. Tenzij er een toestelletje bestaat dat een optisch signaal van de PS3 kan omzetten naar 5.1 analoog?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Gisteravond maar weer eens tijd vrijgemaakt om Uncharted uit te spelen. Wat een goeie game is dat! Alleen al de looks is top, maar ook super speelbaar.
Daarna heb ik nog Devil May Cry4 in de download gezet en meteen gespeeld. Heb best wel plezier kunnen beleven aan het eerste deel op de PS2, maar ik weet niet of ik deze voor de PS3 ga kopen. Die monsters zagen er niet uit qua stijl en levels waren erg 'doods', maar wat wil als je net uit een Over-The-Top-Color-Game komt als Uncharted.
Dit weekend maar weer eens verder met AC, want daat heb ik nog maar 30min aan kunnen besteden...
Daarna heb ik nog Devil May Cry4 in de download gezet en meteen gespeeld. Heb best wel plezier kunnen beleven aan het eerste deel op de PS2, maar ik weet niet of ik deze voor de PS3 ga kopen. Die monsters zagen er niet uit qua stijl en levels waren erg 'doods', maar wat wil als je net uit een Over-The-Top-Color-Game komt als Uncharted.
Dit weekend maar weer eens verder met AC, want daat heb ik nog maar 30min aan kunnen besteden...
Fresh start >< Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 21
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.