Damn.... topic gaat wel hard.
Ben een keer een dag of twee - drie niet aanwezig op tweakers en jullie zijn meteen nog maar 25 posts van deel 21 verwijderd

Op de zwarte Xbox (dus de officiële Elite en niet met een skin) zie je de stof ook een stuk minder dan op de PS3. Heeft wellicht de maken dat de Elite niet van glimmend zwart materiaal is gemaakt, maar meer van zeer donker grijs/zwart mat plastic. Maar zoals Watervuur al aangeeft is het dus meestal de combi van zwart glimmend plastic waarop je stof het beste ziet. Uit persoonlijke ervaring kan ik dit beamen, want al mijn apparaten zitten dikwijls onder het stof. Maar dat is het nadeel van als je alles in het zwart wilt hebben

Zoals al gezegd: waarom zou je 1080P willen als je tv fysiek niet eens de 720p haalt...
Snap trouwens nog steeds het nut niet om schermen 1080p input te laten hebben als het scherm zelf niet eens Full HD is, maar dat terzijde...
Klopt. Maar het is ook dat er op veel covers alleen 720P vermeldt staat als resolutie en verder niets. Terwijl de game dan ook gewoon 1080i ondersteundt. Voorbeeld is Assassin’s Creed waar op de PS3 cover staat dat het alleen 720P is, maar 1080i lukt ook gewoon

supercop7373 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:43:
Update PSN US Store:
[X]
Demos
Conflict: Denied Ops Demo
Conflict: Denied Ops is a highly accessible co-op FPS featuring massive, extremely explosive firefights across destructible environments. Work as a team to utilize the specific skills of each operative and experience the ultimate in destructive satisfaction with tons of exploding objects and an endless barrage of terrorists who are begging to be blown to hell.
File size: 988 MB
ESRB Rated M
[X]
Zo die demo maar eerst eens downloaden. In de PU stond dat de demo op de Marketplace van Xbox Live stond, maar daar staat alleen een filmpje.
Maar al met al is de lijst van de US store toch weer eens vele malen beter gevuld dan die van de EU-store… as usuall de laatste tijd

Jup.
Ik dacht dat de demo van Turok toch wel het dieptepunt was van grafische kwaliteit. Maar MX vs ATV doet me echt denken aan games als MotorCross Madness die ik jaren geleden speelde.
Is MX vs ATV trouwens van dezelfde makers, want als je te ver het level uit rijdt wordt je net als in MotoCross afgeschoten om zo terug in het level te belanden
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.