Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik vind de DMC4 demo geweldig! Wat een heerlijk spel. Ik vond het in het begin simplistisch, maar als je het een paar keer doet ga je steed brutere combo's maken. En die boss fight die er in zit is behoorlijk pittig! Ik houd hier wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Reeves: PS3 will overtake 360 by summer
PlayStation 3 is set to overtake Xbox 360 in Europe by the summer of this year, despite launching well over a year after its rival.
Deze uitspraak komt van SCEE president en CEO David Reeves, in een interview met MCV. De vraag is natuurlijk of Sony hier te hoog van de toren blaast, of dat er een kern van waarheid in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:43:
Koopje van de week: Ratchet & Clank: Tools of Destruction voor 28 euro bij amazon.de
Goed gevonden :) . Ook meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:16:
[...]

Dacht al dat je die game bedoelde, maar zo had ik meer om te posten :P

Mafia was inderdaad buggy, maar het was zo vernieuwend. Ik snap nog steeds niet dat GTA 3 beter verkocht dan Mafia. Want Mafia had echt vernieuwende dingen als banden die lek konden, benzinetanks die kapot geschoten konden worden, auto's die je echt open moest breken en leren te starten en dat je je nek breekt als je met een cabrio over de kop sloeg. Wellicht zo vernieuwend dat niet elk puntje goed uitgewerkt kon worden en dat het daarom buggy over kwam. Als ik de previews van GTA 4 lees komt die game nu pas (vele jaren later) met zulke dingen.
Maar jij was toch zo van de goede en solide verhalen (zoals The Darkness), want je kan niet ontkennen dat de uitwerking van een standaard Mafia-verhaal zeer goed gedaan is in Mafia de game.
Yup geef me een game die een goed verhaal heeft en ik ben bereidt om over graphics heen te kijken. Gameplay blijft nog steeds zeer belangrijk dertegen! Mafia had een zeer sterk verhaal die zeker niet zomaar van The Godfather geript was maar meer van het echte leven en de verhalen/kranten ervan. Racen, Illegale zaakjes etc!

Als ze in mafia II niet te ambitious zijn en de engine gewoon goed zijn werk doet en niet in de weg zit. Top! De bugs zaten in mafia gewoon de gameplay in de weg en dan is GTA3, met een minder verhaal plotseling veel interresanter! Als missies crashen doordat de engine gewoon niet wil meewerken ofdat je vast gelijmd zit tegen een muur dan vergaat de lol snel!

Nee Mafia II ziet er in zoverre goed uit, of het GTA4 kan verslaan? Dat moet ik nog zien!
Om Saints Row dan ook maar aan te halen (waar deel 2 dit jaar ook van verschijnt). Deze game was niet zo vernieuwend als Mafia toen der tijd, maar het bood wel wat extra dingen die de GTA-reeks toen niet had en wellicht nog steeds mist. Daarnaast spreekt het thema van Mafia me altijd wel aan. Denk dat Saints Row 2 en GTA 4 best veel op elkaar gaan lijken als je kijkt naar de soorten missies en dergelijke, maar de sfeer van een Mafia-game staat op zich. GTA zal altijd de grote naam blijven, maar naar mijn mening zeker niet de meest vernieuwende game...
Well tja zolang Mafia II nog niet previews heeft gehad en meer bekend is het moeilijk te zeggen wat je krijgt. Tuurlijk het ziet er goed uit in screenshots maar welke game nu niet! Vergeet True Crime ook niet, maar om nou te zeggen dat die game een stempel achtergelaten heeft nee!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R&C bij Amazon.de bestellt ;) De Hollanders kopen het buitenland weer eens leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Net bericht van 3BM dat DMC4 al geshipped is :D
Beetje vroeg niet? Die zou toch pas 5 Feb uitkomen in de US?
Maargoed ik zal niet klagen nou nog wachten op mijn DS3 controller van YesAsia kan denk ik nog wel even duren voordat die geshipped word.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
DCFreak schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:57:

Deze uitspraak komt van SCEE president en CEO David Reeves, in een interview met MCV. De vraag is natuurlijk of Sony hier te hoog van de toren blaast, of dat er een kern van waarheid in zit
Er zal zeker een kern van waarheid in zitten want er zijn al aardig wat landen in Europa waar de PS3 op dit moment beter verkoopt dan de Xbox 360. In een aantal landen zoals Frankrijk, Italie en Spanje is de Xbox 360 qua verkoopaantallen al ingehaald ondanks dat de 360 15 maanden eerder op de markt kwam. In de UK heeft de 360 een grote voorsprong op dat punt maar zakken de verkopen in elkaar. Het is toch opvallend dat op dit moment zowel play.com als amazon.co.uk PS3-hardware en software hoger geplaatst is dan de 360 (met de Wii helemaal bovenaan).

Eigenlijk zie je het ook op Tweakers-net. De PS3-topic loopt al een paar maanden veel harder dan die van de Xbox-360. De lagere prijs van het 40GB-model heeft de PS3 heel veel goeds gedaan in Europa. Vanaf dat moment kwam de PS3 eindelijk op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
Is R&C dan niet in het duits? Ik heb fifa 2007 vorig jaar in frankrijk gekocht in de supermarkt en die was alleen in het frans... Was er toch van overtuigd dat je normaal altijd talen kon kiezen maar kon maar weinig vinden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
kRyPtO schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:39:
Is R&C dan niet in het duits? Ik heb fifa 2007 vorig jaar in frankrijk gekocht in de supermarkt en die was alleen in het frans... Was er toch van overtuigd dat je normaal altijd talen kon kiezen maar kon maar weinig vinden :+ .
Nope. Alle R&C-releases zijn wereldwijd hetzelfde. Ik heb de Amerikaanse versie en zelfs die kun je in het Nederland spelen (als je wilt). Het spel kijkt enkel naar de taalinstelling van je PS3, dat bepaalt de taal van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:43:
[...]
Nope. Alle R&C-releases zijn wereldwijd hetzelfde. Ik heb de Amerikaanse versie en zelfs die kun je in het Nederland spelen (als je wilt). Het spel kijkt enkel naar de taalinstelling van je PS3, dat bepaalt de taal van het spel.
Maar je hebt dan wel een duits boekje volgens mij...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Is de GT5 prologue demo nog te downloaden. Heb net m'n ps3 en heb een japan account aangemaakt. Ik zie alleen een waar 4700 yen voor moet betalen en een video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Beste PS3 maten, wie weet er een manier om over te switchen naar de US als
land in je PS3, zodat ik daar ook ens een kijkje kan nemen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon meerdere accounts aanmaken en daarmee inloggen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

EfBe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Voor 30 euro verschil neem ik dat op de koop toe, heb hem dus ook maar besteld, bedankt voor de tip! :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:40:
Je kan toch gewoon meerdere accounts aanmaken en daarmee inloggen...?
Gaat dat zo makkelijk ja? Eens ff checken.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

GZ schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:39:
Beste PS3 maten, wie weet er een manier om over te switchen naar de US als
land in je PS3, zodat ik daar ook ens een kijkje kan nemen?
Nieuwe account aanmaken met als address

319 blvd
Beverly Hills 90210

Ta Da!

Oh je kan makkelijk meerdere lokale accounts op je PS3 hebben dus maak gewoon een nieuwe speler aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:38
Sandyman538 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Voor 30 euro verschil neem ik dat op de koop toe, heb hem dus ook maar besteld, bedankt voor de tip! :)
30 euro is wel heel veel....dan praat je echt over nieuw staat in de in winkel

ik koop zelf altijd 2e hands via marktplaats en voor 40 euro had ik Ratchet and Clank gekocht(in zeer goede staat met NL boekje). waarom veel geld uitgeven...ik vind 65 euro belachelijk veel geld voor nieuwe spellen...dus wat dagen wachten en op marktplaats kijken

daarnaast kun je via 3busyman waarschijnlijk een Engelse versie(lees boekje) bestellen voor 44 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 20:07
ook besteld, nu nog ergens zo'n aanbieding voor Uncharted vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Om even het grafische verschil aan te geven tussen R1 en R2...:

Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/Resistance%202/comp2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Arx schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:07:
[...]

Goeie tip! Ik heb hem besteld. :)
Mijn order is alweer geannuleerd door Amazon. Die Ratched & Clank aanbieding schijnt alleen voor mensen te gelden die een Duitsers of Oostenrijkers credit card / rekening hebben. En aangezien ik betaal met Nederlands euro's.... Zakt je broek toch van af....

Jammer. :/

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Arx schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:26:
[...]

Mijn order is alweer geannuleerd door Amazon. Die Ratched & Clank aanbieding schijnt alleen voor mensen te gelden die een Duitsers of Oostenrijkers credit card / rekening hebben. En aangezien ik betaal met Nederlands euro's.... Zakt je broek toch van af....

Jammer. :/
Vreemd. Ik zie niks staan hierover op amazon.de. Het is ook geen speciale link, want je krijgt R&C voor dezelfde prijs als je vanaf www.amazon.de er naartoe gaat. Het spel staat verder nummer 1 op de PS3-bestsellerlijst met die prijs dus het is echt de goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Vreemd. Ik zie niks staan hierover op amazon.de. Het is ook geen speciale link, want je krijgt R&C voor dezelfde prijs als je vanaf www.amazon.de er naartoe gaat. Het spel staat verder nummer 1 op de PS3-bestsellerlijst met die prijs dus het is echt de goede prijs.
Oops. Mijn Duits is ook niet meer wat het geweest is. ;) Bij nader lezen zie ik dat ik een verkeerde credit kaart geselecteerd heb. Nog een keer proberen! :) Op zich hebben ze wel een mooi systeem. Ik ben ooit eens begonnen met een account in Amerika en je kunt daarmee zonder problemen inloggen in de Duitse Amazon. Wunderbar! :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

DCFreak schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:57:

[...]

Wel wie weet, europe is altijd meer voor sony gegaan (en nintendo blijkbaar) dan voor microsoft. Misschien heeft dat te maken met bouwkwaliteit *kuch*. Of mentaliteit (zoals het laten afsterven van de xbox toen de xbox360 uit kwam!)

En tja als ik kijk naar de xbox360 er zijn gewoon veel shooters, veel racers maar wat is er met de rest aan de hand. Zo nu en dan hier en daar een titel maar verre zo veel als de playstation. Hell zelfs Nintendo krijg meer RPG "liefde" van de devellopers! Als ik nu kijk dit jaar dan moet ik echt keuzes maken kwa games!

[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 26-01-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Arx schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Oops. Mijn Duits is ook niet meer wat het geweest is. ;) Bij nader lezen zie ik dat ik een verkeerde credit kaart geselecteerd heb. Nog een keer proberen! :) Op zich hebben ze wel een mooi systeem. Ik ben ooit eens begonnen met een account in Amerika en je kunt daarmee zonder problemen inloggen in de Duitse Amazon. Wunderbar! :+
Ik keek al raar op bij het lezen van je vorige bericht, ik kreeg ongeveer een uur geleden een e-mail met het bericht dat hij verzonden was :) De 30ste valt hij hier in de bus volgens hun voorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij mij ook de 30e als verwachte leveringsdatum :) Nu alleen nog eveneen PS3 scoren :o . Ik wacht even tot maandag of dinsdag af, kijken wat er van die eventuele prijdaling waar is, anders wordt het de bundel met Uncharted bij Consoleshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Arx schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Top! :) Dat wist ik idd niet. Ik kon ook idd met mn US account inloggen. Adresgegevens etc. alles bekend. Toch wel prettig zo. Mijn 'zwei bier, bitte'-duits is vreselijk belabberd, maar begrijp ik goed dat het een week duurt voordat het bezorgd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:29:
[...]

Goed gevonden :) . Ook meteen besteld.
was een tijdelijke aanbieding zeker, hij is nu veel duurder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik dacht dat ik gelezen had tot de 28e? Maar misschien omdat het zo snel is gegaan ( wat wil je ook met die prijs ), dat ze alweer door de voorraad heen zijn of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Boekje? Zitten er boekjes bij games dan? >:)

Mooie scans trouwens van Resistance 2, maar helaas wel overduidelijk 'concept art'. Hopen dat ze een beetje in de buurt komen daarvan.

En wat Ratchet bij Amazon.de betreft: Vannacht om 0:44 besteld, 12:44 een mail dat hij op de bus is! En inderdaad nu weer voor 65 euro in de lijst... denk dat ik de aller-allerlaatste was lol! okee, niet echt dan...

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb 'n aantal berichten verwijderd; dat je console/game verzonden is is leuk maar geen reply waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan van iemand in de buurt Guitar Hero incl gitaar voor de ps3 kopen voor 65 euro.
Nu ben ik wel een liefhebber van rock maar ik twijvel of de game wat voor mij is, kan iedereen met ervaring zijn mening geven? In Amerika zijn ze niet aan te slepen maar hier zie ik ze in stapels achter de kassa staan. Is het een flop of ligt het aan 'de hollander'.
65€ is niet duur voor een praktisch nieuwe set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Uncharted en Ratchet & Clank uitgespeeld. Ik heb aan de laatste het meeste plezier mogen hebben. Toen ik voor het eerst de pirate disguise activeerde kon je me oprapen. Verder is alles in de game humor, van de vijanden, movies, tot dialogen.

Uncharted is mwoah mwoah. Veel repeterende zaken. Bij elk stuk zat ik alweer te wachten op een nieuwe groep, ik kon niet bukken en vond dat jammer, en pas veel later in het spel vond ik het leuker worden. De grafische effecten hadden mijnziens ook beter gekund, bijv. schoten in het water, niet echt veel te vernielen; houten kratten gaan gewoon niet kapot behalve in het allerlaatste level.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
EfBe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:49:
[...]

Top! :) Dat wist ik idd niet. Ik kon ook idd met mn US account inloggen. Adresgegevens etc. alles bekend. Toch wel prettig zo. Mijn 'zwei bier, bitte'-duits is vreselijk belabberd, maar begrijp ik goed dat het een week duurt voordat het bezorgd wordt?
Ik heb weleens gehoord dat het woord 'bitte' het minst gebruikte duitse woord is. :o

Duurt inderdaad 3 a 11 dagen volgens Amazon:
Lieferung voraussichtlich: 30. Januar 2008 - 8. Februar 2008

Maar even afwachten hoe snel ze echt zijn. Heb er niet zo'n haast bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:20:
Ik kan van iemand in de buurt Guitar Hero incl gitaar voor de ps3 kopen voor 65 euro.
Nu ben ik wel een liefhebber van rock maar ik twijvel of de game wat voor mij is, kan iedereen met ervaring zijn mening geven? In Amerika zijn ze niet aan te slepen maar hier zie ik ze in stapels achter de kassa staan. Is het een flop of ligt het aan 'de hollander'.
Fantastisch spel, zeer verslavend. Ik heb zowel GH2 als 3 voor de Xbox 360 en speel het nog (bijna) elke dag. Ik heb niet een game-serie zoveel gespeeld als afgelopen jaar Guitar Hero. Er zitten veel goede nummers in, je heb door de steeds hoger worden moeilijkheidsgraad coninu een nieuwe uitdaging. Oefening baart echt kunst met deze serie. Voor 65 euro inclusief gitaar heb je een heel goede deal met bijzonder veel uren spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:56:
[mbr]Ik heb 'n aantal berichten verwijderd; dat je console verzonden is is leuk maar geen reply waard.[/mbr]
Waarschijnlijk bedoelde je "dat je game verzonden is". Daarbij waren het replies op mijn opmerking dat ik dacht de laatste te zijn die Ratchet voor de lage prijs besteld had.
Viel dus wel mee, maar leuk dat je meeleest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Ik heb een demo van Resistance: Fall of men gedownload en het richten gaat echt *BIEP*. Ik heb COD 4 op mijn brakke laptop gespeeld met *BIEP* graphics :9~ . Dus wil ik COD 4 kopen voor de PS3 (voor de online gameplay en de graphics )en nou was mijn vraag.
Gaat het richten beter in COD 4 of gaat het net zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swampy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:06:
[...]
En tja als ik kijk naar de xbox360 er zijn gewoon veel shooters, veel racers maar wat is er met de rest aan de hand. Zo nu en dan hier en daar een titel maar verre zo veel als de playstation. Hell zelfs Nintendo krijg meer RPG "liefde" van de devellopers! Als ik nu kijk dit jaar dan moet ik echt keuzes maken kwa games!
Jij gaat de xbox afrekenen op een gebrek aan rpg's terwijl dit de enige next-gen console is die überhaupt een degelijk RPG-aanbod heeft? 8)7 . Als er 1 console last heeft van het "shooters en racers" syndroom momenteel is het de PS3 wel.

Oh, en om de geloofwaardigheid van quotes van sony leden in vraag te stellen herinner ik je aan de volgende quote:
“The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance. Those formats don't appear in our planning. It's not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it's the truth. With the DS , it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen. But I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
(overigens prachtige site: Sony's greatest quotes)

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 26-01-2008 19:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Tweak15KW schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:06:
Ik heb een demo van Resistance: Fall of men gedownload en het richten gaat echt *BIEP*. Ik heb COD 4 op mijn brakke laptop gespeeld met *BIEP* graphics :9~ . Dus wil ik COD 4 kopen voor de PS3 (voor de online gameplay en de graphics )en nou was mijn vraag.
Gaat het richten beter in COD 4 of gaat het net zo moeilijk?
Net zo, je blijft spelen met een controller... was voor mij ook wennen, speel eerst een paar keer, en dan gaat het wel beter.
Boeboe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:06:
[...]

Jij gaat de xbox afrekenen op een gebrek aan rpg's terwijl dit de enige next-gen console is die überhaupt een degelijk RPG-aanbod heeft? 8)7 . Als er 1 console last heeft van het "shooters en racers" syndroom momenteel is het de PS3 wel.

Oh, en om de geloofwaardigheid van quotes van sony leden in vraag te stellen herinner ik je aan de volgende quote:

[...]

(overigens prachtige site: Sony's greatest quotes)
*zucht* komt het hele xbox vs ps verhaal weer 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door E2TK op 26-01-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

E2TK schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:22:
*zucht* komt het hele xbox vs ps verhaal weer 8)7
Ik snap het hele principe van mensen ook niet om als XBOX360 owner je te begeven in een PS3 ervaringen topic 8)7 Ik met mijn PS3 hang toch ook niet rond in het XBOX topic? Ik heb daar niks te zoeken, want ik heb niet zo'n ding en ik heb al helemaal niet de behoefte om apparatuur van mensen af te kraken of het beleid van het bedrijf achter de console of de games. Wat maakt het allemaal nou uit, heb plezier met je XBOX, hebben wij plezier met onze PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Seraphus-Y schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:10:
@ Dangerpaki: Op dit moment is er alleen een 40GB model te verkrijgen in Europa. (met heel veel geluk een 60GB model, maar dat is uitzonderlijk).

Daar zijn geen andere sub-versies van, dus echt veel keus heb je niet. Het huidige 40GB model is op dit moment het model dat het minst stroom verbruikt.

Alle andere versies (20/80 GB) zijn allemaal US-modellen, in EU dus slechts één echt verkrijgbaar.
FeaR1986 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:23:
[...]

Zoals Seraphus-Y al zei zijn er in Europa maar twee versies van de PS3. Een versie met een 60 GB harde schijf, 4 usb-poorten en BC. En een versie emt een 40 GB harde schijf, twee usb-poorten en geen BC. Op dit moment is alleen de 40 GB versie nog maar in de winkels te krijgen.

Deze 40 GB versie is gebaseerd op een 65nm processor terwijl de 60 GB versie een 90nm processor heeft. De versie die je nu koopt verbruikt dus al minder dan de 60 GB versie. De 40 Gb versie verbruikt naar mijn weten nog geen 150 Watt, dus dat is al veel minder dan jouw pc wellicht doet...

Zal nog even de bron/quote op tweakers erbij zoeken.

Gevonden:

[...]
bedankt, dan begrijp ik dat ook. maar voor zover bekend is er dus ook geen nieuwe versie binnenkort verwacht die nog zuiniger zal zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Waarschijnlijk bedoelde je "dat je game verzonden is". Daarbij waren het replies op mijn opmerking dat ik dacht de laatste te zijn die Ratchet voor de lage prijs besteld had.
Viel dus wel mee, maar leuk dat je meeleest ;)
Game/console/auto/huis verkocht/gekocht/verzonden/ontvangen.. I don't give a shit. Feit is dat het hier niet thuis hoort net als deze twee berichten, dus laat het maar gewoon zakken en nu foetsie is.

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 26-01-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sandyman538 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:08:
[...]

Ik snap het hele principe van mensen ook niet om als XBOX360 owner je te begeven in een PS3 ervaringen topic 8)7 Ik met mijn PS3 hang toch ook niet rond in het XBOX topic? Ik heb daar niks te zoeken, want ik heb niet zo'n ding en ik heb al helemaal niet de behoefte om apparatuur van mensen af te kraken of het beleid van het bedrijf achter de console of de games. Wat maakt het allemaal nou uit, heb plezier met je XBOX, hebben wij plezier met onze PS3 :)
Moeilijk is dat toch niet te snappen :?. Aangezien ik binnenkort een PS3 ga kopen wil ik op de hoogte blijven van wat er zoals gaande is op gamesgebied bij de PS3. Als ik dan iemand zie verkondigen dat een andere console slechts 2 soorten games aanbiedt is het toch normaal om hem te verbeteren? Dit is immers een discussieforum. Zijn we nu allemaal zo onverdraagzaam geworden? :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Game/console/auto/huis verkocht/gekocht/verzonden/ontvangen.. I don't give a shit. Feit is dat het hier niet thuis hoort net als deze twee berichten, dus laat het maar gewoon zakken en nu foetsie is.
Mwah... ik erger me echt vele malen meer aan het doelbewust opstoken van ps3 vs xbox360 geneuzel zoals een paar posts hierboven ook weer gebeurt... Ik snap dat slow-chat blabla met 1001 posts over hoelang de download nog duurt, wanneer een pakketje bezorgd wordt etc. niet interessant is, maar om nou zo streng in te grijpen hier... dan weet ik wel meer posts die verwijderd zouden kunnen worden....
Boeboe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:26:
[...]
Moeilijk is dat toch niet te snappen :?. Aangezien ik binnenkort een PS3 ga kopen wil ik op de hoogte blijven van wat er zoals gaande is op gamesgebied bij de PS3. Als ik dan iemand zie verkondigen dat een andere console slechts 2 soorten games aanbiedt is het toch normaal om hem te verbeteren? Dit is immers een discussieforum. Zijn we nu allemaal zo onverdraagzaam geworden? :|
Nou, no offence maar hoe jij soms dingen weet te brengen, daaruit maak ik niet echt op dat jij zo verdraagzaam bent ;). Is niet erg, ik erger me ook aan vanalles en nog wat, maar het zou IMHO beter zijn als ps3 vs 360 gezeik buiten dit topic gehouden wordt, het levert nl. alleen gezeik, kwaaie koppen en ellenlange zinloze posts op, maar geen antwoorden welke beter/slechter/triester/leuker is.

[ Voor 37% gewijzigd door EfBe op 26-01-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Het valt mij gewoon op dat jij vaak pro xbox post in een ps3 topic en dat vind ik persoonlijk overbodig, aangezien het hier een ps3 ervaringen topic is. Ik heb niks tegen een xbox en als er bij wijze van spreken 'fouten' staan in een xbox topic over wat er wel of niet in een ps3 zit, dan laat ik de mensen daar lekker. Nu is er om de zoveel tijd hier een zoals EfBe hierboven al zegt een ps3 vs xbox topic en dat vind ik jammer in een topic wat over de ps3 zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

[...]

Mmm? Oh well de xbox heeft ook wel RPG's hoor maar vaak zijn het te westerse RPG's voor mij of de slasher/grinders. En ja dat is nu ook nog op de PS3, White Knight zal een verschil maken, FF tja.. daar kun je omheen.

Hoe dan ook ik ben meer geintereseert in de games. Ik heb een bepaalde smaak die bij nu wel bekend is en ja niet elke game valt daar lekker in. Mass Effects is interresant voor mijn, een RPG met een redelijk verhaal en het is in de toekomst. Nice! En bioshock wel ik wil het eens gespeeld hebben!

Hoe dan ook dit jaar wordt interresant en het maakt niet uit welk systeem je hebt want dit jaar men...er zijn een paar toppers onderweg. Zelfs al is de helft uiteindelijk niet als goed als ze zeggen dan blijft er genoeg over.

Oh en voor diegene die denken dat ik een RPG fan ben, wat ik ook ben. Ik heb burnout paradise gekocht en ik speel het zo nu dan online YUMMIE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

swampy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:52:
[...]
Mmm? Oh well de xbox heeft ook wel RPG's hoor maar vaak zijn het te westerse RPG's voor mij of de slasher/grinders. En ja dat is nu ook nog op de PS3, White Knight zal een verschil maken, FF tja.. daar kun je omheen.
Blue Dragon, Eternal Sonata, Enchanted Arms, Lost Odyssey. Noem eens de JRPG's op de PS3 op die momenteel uitzijn? ;) (ok, binnenkort komt disgaea 3 uit, en dat is ook de hoofdreden dat ik een PS3 wil)

Ik ben trouwens "pro" geen enkele console: ik geef hier gewoon de feiten zoals ze zijn. Als een console games heeft die voor mij de moeite zijn, dan koop ik de console, zo simpel als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

EfBe schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:28:
[...]

Mwah... ik erger me echt vele malen meer aan het doelbewust opstoken van ps3 vs xbox360 geneuzel zoals een paar posts hierboven ook weer gebeurt... Ik snap dat slow-chat blabla met 1001 posts over hoelang de download nog duurt, wanneer een pakketje bezorgd wordt etc. niet interessant is, maar om nou zo streng in te grijpen hier... dan weet ik wel meer posts die verwijderd zouden kunnen worden....
Wat is er mis met het vergelijken van de soft- en hardware van MS en Sony? Het geeft allicht een beetje inzicht in de prestaties van de verschillende developers en consoles. Persoonlijk heb ik altijd zeer veel interesse in de verkoopcijfers van de PS3 ivm de software support die hieruit voortkomt. Dit geldt helemaal voor eventuele nieuwe exclusieve titels, daarvoor moet er gewoon een behoorlijke intalled base zijn.

Dat men elkaar een beetje gaat lopen jennen hoort gewoon bij het groepsgevoel van de mens, de alpha mannetjes vooraan natuurlijk :P

Alles bijelkaar genomen vind ik de afwisseling hier altijd behoorlijk boeiend; spelervaringen, hardware, RMA ervaringen, goedkope aanbiedingen.. van alles passeert de revue, ik zou het niet anders willen zien om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

Sandyman538 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:45:
[...]

Het valt mij gewoon op dat jij vaak pro xbox post in een ps3 topic en dat vind ik persoonlijk overbodig, aangezien het hier een ps3 ervaringen topic is. Ik heb niks tegen een xbox en als er bij wijze van spreken 'fouten' staan in een xbox topic over wat er wel of niet in een ps3 zit, dan laat ik de mensen daar lekker. Nu is er om de zoveel tijd hier een zoals EfBe hierboven al zegt een ps3 vs xbox topic en dat vind ik jammer in een topic wat over de ps3 zou moeten gaan.
Het valt gewoon op dat er in het PS3 topic veel vergeleken/getrapt wordt met/naar de 360. Dat heeft volgens mij niet zoveel te maken met ervaringen van de PS3. En ja er zijn een aantal mensen die beide hebben of binnenkort de PS3 erbij willen kopen. Dat betekent dat die mensen hier lurken (vreemd eigenlijk dat je je daar voor moet verantwoorden). Als er dan vervolgens pertinente onwaarheden gepost worden, dan is het niet zo vreemd dat er een reactie komt ja. Dat een tegenreactie op een 'PS3fanboy'-post gelijk als een anti-PS3 gezien wordt is jouw keuze. Het is slechts het in perspectief zetten van iemands persoonlijke zienswijze.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:20:
Als jij hem niet koopt, dan wil ik hem wel voor die prijs. Ik heb GHIII al voor PC (zonder gitaar), maar ik wil hem voor de console zodat ik lekker in de zetel met gitaar kan gaan rocken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
vandaag voor de eerste keer op PS3 gespeeld bij een vriend.
korte reactie:

MotorStorm : waanzinnig, leuk, afwiselend dingen unocken :) , jammer dat er geen splitscreen mode is :( , cht knap :o

Assassin's Creed : Knap! Leuke assassination moves!

CoD4 : wennen aan de controls na x jaar op PC the FPSen, mooi, splitscren mogelijkheden waren groter (coop?)

verder heeft die nogniet online gegamed aangezien hij op smallband zit voor de moment (**** limieten :( )

Ayhow, de PS3 is een beest! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocd
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:11
Joepie :D de downloadbare content van GTA IV komt ook voor de PS3 als voor de XBOX ga hem zeker downloaden.

Bron. http://www.xgn.nl/ps3/nie...-beide-consoles-mogelijk/

[ Voor 29% gewijzigd door jocd op 26-01-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Ik heb nu wel 2 controllers maar nu wil ik dus ook wel een leuk race spel dat je met z'n 2'n kunt doen, zoals Colin Mcrae Dirt lijkt me wel vet maar is die wel 2player? En ik was ook benieuwd welke andere spellen nog meer leuk zijn voor 2 mensen op 1 console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tweak15KW schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:59:
Ik heb nu wel 2 controllers maar nu wil ik dus ook wel een leuk race spel dat je met z'n 2'n kunt doen, zoals Colin Mcrae Dirt lijkt me wel vet maar is die wel 2player? En ik was ook benieuwd welke andere spellen nog meer leuk zijn voor 2 mensen op 1 console.
Virtua Fighter als je ervan houdt, verder natuurlijk alle sportspellen. :)

Volgens mij ondersteunt CMR Dirt geen splitscreen, maar ik weet het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:13

^^0nMe

Got Babana's?

CMR ondersteunt idd geen splitscreen, sowieso vind ik dat er verdacht weinig 2player+ spellen zijn voor een console die 7 controllers ondersteunt. Marvel: Ultimate Aliance is ook wel leuk om te spelen met wat vrienden, een van de weinig co-op en 4 player games op de PS3.
Ik heb de DMC4 demo na wat pielen met een proxy eindelijk ook kunnen spelen. Het spel is qua artwork en graphics wel bijzonder, maar echt een must buy lijkt het mij ook weer niet.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:58:
[...]

vond het er ook erg gelikt uit zien, maar ik vraag me af of er genoeg puzzle elementen inzitten?? de demo is alleen maar meppen. trouwens vaag dat je niet op auto-fire overschakelt als je vierkantje ingedrukt houdt.....

anyway, review afwachten :)

zag ook wat god of war elementjes terug: als je in de kathedraal een soort add-on voor je bionische arm oppikt kan je slingeren naar plekken die normaal gesproken onbereikbaar lijken :)
Jah die bionische arm is wel leuk, en ook wel leuk om er beesten mee in de lucht te hengsten.
Ziet er idd grafisch zeer mooi uit, maar vroeger was DMC 1 en 2 meesterlijk, na 3 ben ik gekapt.

Beetje te veel van hetzelfde.

Ik krijg trouwens weer loon, maar ik weet nog niet welke game ik moet kopen, wil eigenlijk een action rpg ala Kingdom Hearts of iets in die trend. Moet denk ik maar geduld hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 27-01-2008 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
Tweak15KW schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:59:
wat denk je van PES2008 ! als je dat eenmaal onder de knie hebt is het zo belachelijk vet! (ook tijdje PES 6, en heeel soms PES 5 gespeeld bij vrienden) _/-\o_
ik vond voetbal spelletjes nooit gaaf, aangezien ik een tijdje FIFA heb gespeeld. FIFA valt dan ook echt in het niet als je het vergelijkt met PES, ik snap ook niet dat er altijd oorlog is tussen FIFA en PES spelers, aangezien FIFA niet eens noemenswaardig is O-) . Huisgenoten hebben me overgehaald om PES2008 voor mijn PS3 te kopen (uiteraard met zn allen betaald) en mensen zijn niet meer van mn kamer te slaan >:) behalve als ik ze echt heel erg afdroog 8) echt een top aanrader!!

[ Voor 39% gewijzigd door paulmp op 27-01-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
paulmp schreef op zondag 27 januari 2008 @ 09:31:
[...]
wat denk je van PES2008 ! als je dat eenmaal onder de knie hebt is het zo belachelijk vet! (ook tijdje PES 6, en heeel soms PES 5 gespeeld bij vrienden) _/-\o_
ik vond voetbal spelletjes nooit gaaf, FIFA valt ook echt in het niet als je het vergelijkt met PES, ik snap ook niet dat er altijd oorlog is tussen FIFA en PES spelers, aangezien FIFA niet eens noemenswaardig is O-) . Huisgenoten hebben me overgehaald om PES2008 voor mijn PS3 te kopen (uiteraard met zn allen betaald) en mensen zijn niet meer van mn kamer te slaan >:) behalve als ik ze echt heel erg afdroog 8) echt een top aanrader!!
Waarom spel ik FIFA omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt zit te voetballen. PES vind ik erg arcade achtig omdat de spelers zo hyperactief zijn. FIFA ademend gewoon voetbal uit op alle fronten en PES absoluut niet. Dus wat mij betreft is het compleet duister waarom mensen PES willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net terug vanuit Oostenrijk en ik zet mn PS3 aan.

Hij komt niet verder dan zwart beeld. Toen ik hem vorige week alleen liet deed ie het nog prima.
Ik heb al de aan/uit knop even vastgehouden als ie aangaat.

Mn TV zegt daarna dat ie op 576p gaat, maar nog steeds niets. HDMI kabel van mn dvd speler geprobeerd en die geeft hetzelfde probleem.

PS3 is aangelsoten met HDMI kabel naar TV.
iemand een tip om hem weer aan de gang te krijgen?

Ook nog even de meegeleverde AV kabel aangesloten en die geeft wel normaal beeld, hij zegt ook er is een HDMI kabel gevonden, maar als ik zeg dat ie die moet gebruiken dan wordt het beeld zwart (op HDMI kanaal) en na 30 seconden zie ik op AV kanaal weer ps3 beeld.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
homernt schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:41:
[...]

Waarom spel ik FIFA omdat ik dan het gevoel heb dat ik echt zit te voetballen. PES vind ik erg arcade achtig omdat de spelers zo hyperactief zijn. FIFA ademend gewoon voetbal uit op alle fronten en PES absoluut niet. Dus wat mij betreft is het compleet duister waarom mensen PES willen spelen.
het woord "gameplay" is niet van toepassing op FIFA end of discussion 8)

[ Voor 5% gewijzigd door paulmp op 27-01-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
DarthDavy schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:42:
[...]

Als jij hem niet koopt, dan wil ik hem wel voor die prijs. Ik heb GHIII al voor PC (zonder gitaar), maar ik wil hem voor de console zodat ik lekker in de zetel met gitaar kan gaan rocken.
Het mooie is dat de gitaar van de PS3 ook op de PC werkt. Ik heb er zelfs al Frets On Fire mee zitten spelen :)

[ Voor 59% gewijzigd door SToRM666 op 27-01-2008 12:36 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
^^0nMe schreef op zondag 27 januari 2008 @ 00:02:
CMR ondersteunt idd geen splitscreen, sowieso vind ik dat er verdacht weinig 2player+ spellen zijn voor een console die 7 controllers ondersteunt. Marvel: Ultimate Aliance is ook wel leuk om te spelen met wat vrienden, een van de weinig co-op en 4 player games op de PS3.
Ik heb de DMC4 demo na wat pielen met een proxy eindelijk ook kunnen spelen. Het spel is qua artwork en graphics wel bijzonder, maar echt een must buy lijkt het mij ook weer niet.
Echt zo stom dat F1 en motorstorm maar 1player zijn |:( en ook stom van CMR.
Ik zal idd even kijk naar Virtua fighter en ultimate aliance :) , thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
Tweak15KW schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:07:
[...]

Echt zo stom dat F1 en motorstorm maar 1player zijn |:( en ook stom van CMR.
Ik zal idd even kijk naar Virtua fighter en ultimate aliance :) , thnx
en mijn genoemde PES2008 dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:07:

Hij komt niet verder dan zwart beeld. Toen ik hem vorige week alleen liet deed ie het nog prima.

Mn TV zegt daarna dat ie op 576p gaat, maar nog steeds niets. HDMI kabel van mn dvd speler geprobeerd en die geeft hetzelfde probleem.

Ook nog even de meegeleverde AV kabel aangesloten en die geeft wel normaal beeld, hij zegt ook er is een HDMI kabel gevonden, maar als ik zeg dat ie die moet gebruiken dan wordt het beeld zwart (op HDMI kanaal) en na 30 seconden zie ik op AV kanaal weer ps3 beeld.
Helemaal uit zetten en dan de aanknop 5 sec ingedrukt houden al geprobeert?(dan reset hij alle video/audio instellingen)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:07:

dat is wel een raar probleem.
je HDMI kabels zullen het niet zijn als ik het zo hoor.

niemand anders die aan je PS3 heeft gezeten tijdens je vakantie misschien?

en wat doet je tv als je je DVD speler via HDMI aansluit doet die het dan nog? al andere HDMI poort op de TV geprobeerd? kan natuurlijk een TV probleem zijn met de HDMI poorten

lat even horen als je eruit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:17:
[...]

dat is wel een raar probleem.
je HDMI kabels zullen het niet zijn als ik het zo hoor.

niemand anders die aan je PS3 heeft gezeten tijdens je vakantie misschien?

en wat doet je tv als je je DVD speler via HDMI aansluit doet die het dan nog? al andere HDMI poort op de TV geprobeerd? kan natuurlijk een TV probleem zijn met de HDMI poorten

lat even horen als je eruit bent.
mn DVD speler doet het gewoon via HDMI. Als ik de HDMI poort waar de DVD speler in zat gebruik doet ie precies hetzelfde.

Eerst blauw beeld (is als er geen input is) dan zwart beeld met de melding 576p en dat blijft zo.
Als ik via de AV kabel zeg dat ie HDMI moet gebruiken doet ie weer precies hetzelfde.

Wat ik alleen niet begrijp is dat de PS3 op AV kanaal zegt: HDMi kabel gevonden. Toen ik hem voor het eerts aanzette gaf ie deze melding gewoon op het HDMI kanaal.
En als je hem reset met 5 sec op aan/uit dan moet ie naar 480p gaan en niet naar 576p....

iemand nog een idee?

PS tijdens vakantie (1 week) heb ik wel de stekker eruit getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:40:
[...]

mn DVD speler doet het gewoon via HDMI. Als ik de HDMI poort waar de DVD speler in zat gebruik doet ie precies hetzelfde.

Eerst blauw beeld (is als er geen input is) dan zwart beeld met de melding 576p en dat blijft zo.
Als ik via de AV kabel zeg dat ie HDMI moet gebruiken doet ie weer precies hetzelfde.

Wat ik alleen niet begrijp is dat de PS3 op AV kanaal zegt: HDMi kabel gevonden. Toen ik hem voor het eerts aanzette gaf ie deze melding gewoon op het HDMI kanaal.
En als je hem reset met 5 sec op aan/uit dan moet ie naar 480p gaan en niet naar 576p....

iemand nog een idee?

PS tijdens vakantie (1 week) heb ik wel de stekker eruit getrokken
Nou het is opgelost... hoe en waarom zal wel aan mij liggen.

Ik heb alles (tv en PS3) uitgezet en na een paar minuten weer aangezet en toen vroeg ie (op HDMI kanaal) of ie hem op optimale settings kon instellen? JA natuurlijk en toen deed ie het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DMC3 (niet de SE versie, maar de originele) vond ik echt veel en veel te moeilijk en je had bizar lange missies waarbij doodgaan bij de endboss echt flut was soms, want je kon gewoon een inmens stuk opnieuw doen. Maar wat schetst mijn verbazing... DMC4 demo is echt makkelijk, althans, ik zag die grote vuursjaak en ik dacht "het zal mij benieuwen" maar ik had hem toch zo op de knieen.

Ik vind alleen de controls soms flut. Waarom moet ik EN R1 EN left stick EN X indrukken voor ontwijken.. dat is echt vaag, terwijl rightstick ongebruikt is soms, want de camera is soms fixed en soms niet.

GFX zijn wel OK, maar niet zo intens hoogdravend. Veel texturewerk is niet zo highdef en de omgevingen zijn soms wat ongeinspireerd. Maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
paulmp schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:11:
[...]

en mijn genoemde PES2008 dan :9
Heheh, daar heb ik de demo van gedownload, als ik hem een maand leuk blijf vinden ga ik hem kopen :P Wil inderdaad wel een voetbal game, als die goed genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een ps3 40gb versie gekocht,ik ben er heel blij mee

maar ik wil eigenlijk ook ps2 titels spelen

komt er nog een update waardoor ik toch ps2 spellen kan spelen?

graag antwoord met misschien een link _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:57:

Nee. Google er maar op los voor een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Er is recent een vacature bij SCEJ beschikbaar gekomen, waarin de taakomschrijving is:
In PS3 and the next generation system, mounting and improving the emulator which deals with PS/PS2/PS3/PSP
Dus er is misschien nog hoop voor al die late PS3 bezitters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCFreak schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:49:
Dus er is misschien nog hoop voor al die late PS3 bezitters :P
Of ze gaan gewoon werken aan de BC van onze 60GB versies, want die is ook niet altijd even soepel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 13:22

Nee.

Ik heb een 60gb en vindt de PS2 ondersteuning wel handig maar maak er weinig gebruik van. Sommige spellen zien er ook gewoon niet uit op een groot scherm.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe je op Home komt. Ik kan in de PS Store nergens de software vinden. Of is Home nu nog in Beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:31:
Wie weet hoe je op Home komt. Ik kan in de PS Store nergens de software vinden. Of is Home nu nog in Beta?
Home is nog steeds een beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:14:
[...]

Of ze gaan gewoon werken aan de BC van onze 60GB versies, want die is ook niet altijd even soepel ;)
Geen idee, ik gebruik BC bijna nooit. Of het moet voor een incidenteel potje streetfighter zijn, in afwachting van SFIV _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Furfoot schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Nee.

Ik heb een 60gb en vindt de PS2 ondersteuning wel handig maar maak er weinig gebruik van. Sommige spellen zien er ook gewoon niet uit op een groot scherm.
Ach zo nu en dan FF XII, GTA gamesen misschien een oudere NFS titel maar daar eindigt het wel bij. Zoveel speel ik de PS2 titels niet!

In ze zomer had ik nog wel veel plezier van BC hoor want ja wat voor goede titels waren toen uit maar meer en meer is het niet echt meer nodig!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 27-01-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Wow, vandaag guitar hero 3 van mijn vriendin gekregen O+
Echt supervet, de eerste GH voor mij. Ben nu 2 uurtjes bezig en echt supercool :)
Uncharted blijft ook vet, nog geen saaie stukjes gehad, alleen een btje teveel piraten af en toe maar die knal ik wel af 8)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:41
Demo van The Club vind ik grafisch best mooi. Stuk mooier dan een demo van bijvoorbeeld Turok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

technoaddict schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:27:
Demo van The Club vind ik grafisch best mooi. Stuk mooier dan een demo van bijvoorbeeld Turok.
Oh zeker maar dat is dan ook niet moeilijk sorry hoor als ik de demo van Turok op de 360 en de PS3 moet vergelijken dan vraag ik me af wat de devellopers van Turok gedaan hebben met hun tijd. Als de game er op de PS3 net zo uitziet als in de demo dan is het net als Kan & Lynch gewoon waardeloos weer! Brodelarbeit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
swampy schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Oh zeker maar dat is dan ook niet moeilijk sorry hoor als ik de demo van Turok op de 360 en de PS3 moet vergelijken dan vraag ik me af wat de devellopers van Turok gedaan hebben met hun tijd. Als de game er op de PS3 net zo uitziet als in de demo dan is het net als Kan & Lynch gewoon waardeloos weer! Brodelarbeit!
afstraffen die handel, en dus NIET kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

jocd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:57:
Joepie :D de downloadbare content van GTA IV komt ook voor de PS3 als voor de XBOX ga hem zeker downloaden.

Bron. http://www.xgn.nl/ps3/nie...-beide-consoles-mogelijk/
De titel klonk alsof beide games hetzelfde zouden worden. Dus op het gebied van donwloadable content en niet op het gebied van graphics en dergelijke. Maar in de bron staat toch duidelijk:

“De console van Microsoft krijgt namelijk twee exclusieve downloadbare hoofdstukken, met extra missies. Deze zullen vooralsnog niet naar de PlayStation 3 komen, maar wel zal alle andere downloadbare content naar beide consoles komen.”

De downloadable content waar Microsoft zo’n 25 miljoen voor heeft betaald komt dus niet naar de PS3. Er wordt wel gesproken over extra auto’s, wapens en wellicht missies. Maar de content die Microsoft aan biedt – de twee hele hoofdstukken met weer meer uur gameplay – komen dus niet naar de PS3. En denk dat die ook nooit zullen komen, want als je ergens 25 miljoen dollar voor betaald mag je als bedrijf toch wel hopen dat je aankoop echt exclusief blijft.

Al staat er in het bericht ook dat PS3 en Xbox 360 versie gelijk zijn. Grafisch wellicht wel, maar in de preview op de frontpage van GTA 4 staat dat de PS3 data op de harde schijf op moet slaan en de Xbox 360 versie niet. Dus er is toch wel een verschil…

En het zal me ook niet verbazen als er opeens toch wel grafisch verschil zou zijn, want Assassin’s Creed zou op beide consoles ook 100% hetzelfde zijn.
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 13:40:
[...]Eerst blauw beeld (is als er geen input is) dan zwart beeld met de melding 576p en dat blijft zo.

Heb je toevallig een Philips tv (die hebben namelijk ook blauw beeld als er geen signaal binnen komt)? Ik heb het probleem wat jij had nu tot twee keer toe ook gehad. Altijd als ik een tijd niet op mijn PS3 heb gegamed. Al staat mijn PS3 altijd op stand-by en niet uit zoals de jouwe.
Maar verder kwam bij mij alles overeen: over dat er via scart wel beeld komt en dat er een HDMI kabe is gevonden, maar als je dan de instellingen wijzigt het beeld op zwart gaat…

Mijn oplossing was om voor een avond naar mijn Xbox te grijpen en de volgende morgen het weer eens te proberen met mijn PS3 en tot nu toe is dat gelukkig twee keer gelukt. Het vijf seconden inhouden van de aan/uit knop heeft bij mij nooit gewerkt trouwens.
technoaddict schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:27:
Ik was meer verbaasd over de vernieuwing die de demo van The Club bood/biedt. Ik kan me geen game herinneren waar je een parcours af moet leggen en onderweg iedereen af moet schieten en punten krijgt voor stijl en multiplier. Enige wat in de buurt komt was de Time Crisis reeks, maar dat was meer op rails en zonder multiplier.
swampy schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:55:[...]Oh zeker maar dat is dan ook niet moeilijk sorry hoor als ik de demo van Turok op de 360 en de PS3 moet vergelijken dan vraag ik me af wat de devellopers van Turok gedaan hebben met hun tijd. Als de game er op de PS3 net zo uitziet als in de demo dan is het net als Kan & Lynch gewoon waardeloos weer! Brodelarbeit!
Demo van Turok ziet er op de Xbox 360 vele malen beter uit als op de PS3, dus wellicht hebben ze weer eens meer tijd besteed aan de Xbox versie aangezien die makkelijker te programmeren is. Na Valve beginnen steeds meer bedrijven te zeiken over dat er niet te programmeren valt voor de cell-processor van de PS3 niet of moeilijk te programmeren valt. Maar als je dan naar een game als Uncharted kijkt moet je toch gewoon inzien dat het toch zeker mogelijk is!

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
Ik heb m'n PS3 weer terug na reparatie. Maar het blijkt een nieuwe te zijn en dus is de HD leeg.
Nu had ik een of ander race spel ge-download (iets met HD GT ofzo) voor m'n dochter. Ik weet de exacte titel dus niet meer en hij staat niet meer in de PS store. Weet iemand welk spel ik bedoel?
Het leek me allemaal erg japans. Je moest steeds een rondetijd halen om de volgende auto vrij te spelen en als je ze allemaal had kon je de drift rondes rijden.

Is dit nog te downloaden of is die nog te koop?
Wel jammer dat ze de demo's maar beperkt online zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
gran turismo, had ik een tijdje geleden uit de store gedload, nu ook gewoon in het Engels. bij "full games of demo"... weet neit meer precies, laatste pagina kan je m vinden...

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Gran Turismo 5 Prologue Demo was dat.
De GT HD 2.1 kun je nog gewoon uit de store plukken, de prologue demo kan ook nog wel, maar dat moet met vele omwegen.

Maar dat is ook pas 100x besproken hier

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingcharles
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2023
gevonden! thx! _/-\o_

staat onder volledige games, vandaar dat ik 8)7 hem eerder niet had gevonden.
hij staat er onder racen als GT HD 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

scorpie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:39:
De GT HD 2.1 kun je nog gewoon uit de store plukken, de prologue demo kan ook nog wel, maar dat moet met vele omwegen.

Je bedoelt andersom neem ik aan. De prologue demo kan je gewoon uit de store plukken. GT:HD kan je echter niet uit de NL store plukken, deze staat als het goed is nog wel in de store met US account. Gewoon bij games dus niet tussen de demo's.

Traagheid

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
@kingcharles: ja is inderdaad ff vervelend, ik vond ook niet echt dat het een full games was. maar kwam er ook maar bij toeval achter... (gelukkig is er ook altijd het GoT, ps3 ervaringen topic... )

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

geemfriek schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:10:
[...]

afstraffen die handel, en dus NIET kopen ;)
Oh zeker "Vote with your Feet!" of in dit geval hand op de knip er zijn betere titels te koop! Het is niet meer 2006 of 2007. Het is 2008 en het minste wat ik mag verwachten is dat een multiconsole PS3 titel er in ieder geval goed uitziet. toruk doet dat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
scorpie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:39:

lol, dat was ik helemaal vergeten.
Straks snel even registreren en downloaden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:24

Aight!

'A toy robot...'

Army of Two lijkt me ook wel wat, hopelijk coop, zat net filmpjes op GT te kijken.
En Frontlines zag er ook vet uit, was wel op de Xbox 360 dus ben benieuwd hoe de ps 3 het gaat doen.
En wanneer komen nu die rpgs ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
FeaR1986 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:32:
[...]

De titel klonk alsof beide games hetzelfde zouden worden. Dus op het gebied van donwloadable content en niet op het gebied van graphics en dergelijke. Maar in de bron staat toch duidelijk:

“De console van Microsoft krijgt namelijk twee exclusieve downloadbare hoofdstukken, met extra missies. Deze zullen vooralsnog niet naar de PlayStation 3 komen, maar wel zal alle andere downloadbare content naar beide consoles komen.”

De downloadable content waar Microsoft zo’n 25 miljoen voor heeft betaald komt dus niet naar de PS3. Er wordt wel gesproken over extra auto’s, wapens en wellicht missies. Maar de content die Microsoft aan biedt – de twee hele hoofdstukken met weer meer uur gameplay – komen dus niet naar de PS3. En denk dat die ook nooit zullen komen, want als je ergens 25 miljoen dollar voor betaald mag je als bedrijf toch wel hopen dat je aankoop echt exclusief blijft.

Al staat er in het bericht ook dat PS3 en Xbox 360 versie gelijk zijn. Grafisch wellicht wel, maar in de preview op de frontpage van GTA 4 staat dat de PS3 data op de harde schijf op moet slaan en de Xbox 360 versie niet. Dus er is toch wel een verschil…

En het zal me ook niet verbazen als er opeens toch wel grafisch verschil zou zijn, want Assassin’s Creed zou op beide consoles ook 100% hetzelfde zijn.

[...]

Heb je toevallig een Philips tv (die hebben namelijk ook blauw beeld als er geen signaal binnen komt)? Ik heb het probleem wat jij had nu tot twee keer toe ook gehad. Altijd als ik een tijd niet op mijn PS3 heb gegamed. Al staat mijn PS3 altijd op stand-by en niet uit zoals de jouwe.
Maar verder kwam bij mij alles overeen: over dat er via scart wel beeld komt en dat er een HDMI kabe is gevonden, maar als je dan de instellingen wijzigt het beeld op zwart gaat…

Mijn oplossing was om voor een avond naar mijn Xbox te grijpen en de volgende morgen het weer eens te proberen met mijn PS3 en tot nu toe is dat gelukkig twee keer gelukt. Het vijf seconden inhouden van de aan/uit knop heeft bij mij nooit gewerkt trouwens.

[...]

Ik was meer verbaasd over de vernieuwing die de demo van The Club bood/biedt. Ik kan me geen game herinneren waar je een parcours af moet leggen en onderweg iedereen af moet schieten en punten krijgt voor stijl en multiplier. Enige wat in de buurt komt was de Time Crisis reeks, maar dat was meer op rails en zonder multiplier.

[...]

Demo van Turok ziet er op de Xbox 360 vele malen beter uit als op de PS3, dus wellicht hebben ze weer eens meer tijd besteed aan de Xbox versie aangezien die makkelijker te programmeren is. Na Valve beginnen steeds meer bedrijven te zeiken over dat er niet te programmeren valt voor de cell-processor van de PS3 niet of moeilijk te programmeren valt. Maar als je dan naar een game als Uncharted kijkt moet je toch gewoon inzien dat het toch zeker mogelijk is!
bedrijven die zeiken over het probleem programmeren moeten misschien eens goede programmeurs inschakkelen. er zijn zat studio's die niet klagen WAAROM? omdat ze slim personeel hebben.
bedrijven die klagen neem ik niet meer serieus. moeilijk zus moeilijk zo.
dan hoor je niet in deze branch

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Dutchzilla schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:59:
[...]bedrijven die zeiken over het probleem programmeren moeten misschien eens goede programmeurs inschakkelen. er zijn zat studio's die niet klagen WAAROM? omdat ze slim personeel hebben.
Valve (Half Life, Portal, Team Fortress, etc) begon ooit met het zeiken dat het moeilijk was om te programmeren voor de PS3. En nu doen steeds meer bedrijven het. EA heeft Half Life toen zelf over gezet naar de PS3 en ook zij hebben het niet voor elkaar gekregen om die game vloeiend te laten lopen (last van framedrops).

Nu heeft ook Rockstar (GTA, Manhunt, etc) laten weten dat de vertraging van GTA 4 te maken heeft met dat het niet makkelijk is om te programmeren voor de PS3.

Dus het zijn niet de minste bedrijven die ook zeker niet de minste spellen maken die klagen over het programmeren voor de PS3. Dus wellicht zal er een kern van waarheid in de verhalen zitten. Valt wel op dat het altijd om games gaat die op beide consoles uit komen en dus dat het wellicht moeilijk is om een game te poorten naar de PS3 vanaf een Xbox 360.

Wellicht dat slechte programmeurs dan geen goede woordkeuze is, maar dat het meer in het woord "lui" moet worden gezocht.

Blijft een feit dat ik het zwaar k*t vind dat GTA 4 nu pas op de 29e april uit komt. En niet in maart wat eerst het geval was. Of sterker: in oktober wat het originele idee was...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Dutchzilla schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:59:
[...]
bedrijven die zeiken over het probleem programmeren moeten misschien eens goede programmeurs inschakkelen. er zijn zat studio's die niet klagen WAAROM? omdat ze slim personeel hebben.
De reden waarom programmeurs klagen over de PS3 is dat ze al die jaren gewend zijn om vierkante blokken in vierkante gaten met hun programmeerhamers te tikken. Op de PS3 moeten ze opeens ook de 7 ronde gaten eromheen gebruiken en da's lastig, zeker omdat het vierkante gat op de PS3 een stuk kleiner is.

De hele denkwijze is er op gericht om de hoofd-CPU voor alles te gebruiken en de lastige SPEs voor kleinere dingen, terwijl ze juist het omgekeerde moeten doen: alles op de SPEs en de rest op de PowerPC-CPU. Studio's die enkel op de PS3 programmeren doen dat wel en halen er fantastische resultaten uit (Naughty Dog, Insomniac). Het zijn juist de studio's die zwaar leunen op PC-technieken en DirectX die er de grootste moeite mee hebben. Het porten van bestaande PC/360-code levert daarom altijd problemen op, omdat al die code van een architectuur uit gaat waar de PS3 helemaal niet op lijkt.

Het zal nog wel een tijdje duren voordat ze in de gaten krijgen hoe je betere PS3-code schrijft. Het is wel te zien aan modernere multiplatform-games dat ze er beter in worden maar het zullen vooral de PS3-exclusieve games zijn die kunnen laten zien wat er in de PS3 steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb sinds kort ook de PS3 , heb vandaag Time Crisis IV aangeschaft , ben benieuwd of ik het zelfde gevoel krijg als vroeger in de speelhal !

toen ik verslaafd een Time Crisis ...

meer mensen al ervaring met het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:30
Is Sony gestopt met de 60GB versie?
Ik zie alleen de 40 GB.

Zit hier verschillen of maak dat niet uit.

Ik wil dadelijk ps3 kopen.
Maar als Gran Turismo 5 Prologue uit is komt er dan een Gran Turismo 5 Prologue ps3 versie waarbij dit spel in het pakket zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
FeaR1986 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:06:
[...]

Valve (Half Life, Portal, Team Fortress, etc) begon ooit met het zeiken dat het moeilijk was om te programmeren voor de PS3. En nu doen steeds meer bedrijven het. EA heeft Half Life toen zelf over gezet naar de PS3 en ook zij hebben het niet voor elkaar gekregen om die game vloeiend te laten lopen (last van framedrops).

Nu heeft ook Rockstar (GTA, Manhunt, etc) laten weten dat de vertraging van GTA 4 te maken heeft met dat het niet makkelijk is om te programmeren voor de PS3.

Dus het zijn niet de minste bedrijven die ook zeker niet de minste spellen maken die klagen over het programmeren voor de PS3. Dus wellicht zal er een kern van waarheid in de verhalen zitten. Valt wel op dat het altijd om games gaat die op beide consoles uit komen en dus dat het wellicht moeilijk is om een game te poorten naar de PS3 vanaf een Xbox 360.

Wellicht dat slechte programmeurs dan geen goede woordkeuze is, maar dat het meer in het woord "lui" moet worden gezocht.

Blijft een feit dat ik het zwaar k*t vind dat GTA 4 nu pas op de 29e april uit komt. En niet in maart wat eerst het geval was. Of sterker: in oktober wat het originele idee was...
valve is pro microsoft!! die gasten hebben gesproken innaam van microsoft(gabe is ex werknemer die zijn roots niet los kan laten).
ea kan op de 360 nog niet eens een fatsoenlijke game maken.

en rockstar moes ergens de schuld aangeven!!
want ja om nou te zeggen dat het door hun bedrijfsstructuur komt en de reorganisatie binnen het bedrijf waarbij veel mensen hun baan kwijtraakte.
staat zo lullig. en ja zij dachten ook ohh we lullen met de menigte mee!! ps3 programmeren is zo moeilijk!!

konami capcom infinity ward square soft en nog een berg van ontwikkelaars klagen niet.
maar een paar wel en altijd zit daar een vertraging aanvast.

ohhh we lopen vertraging op dus geven de ps3 de schuld.

als ze bij rockstar hadden besloten om de xbox 360 versie op 2 dvd's uit tebrengen
had de game er volgende maand gelegen. want ook dat is een opstakel geweest.
maarja microsoft legt geld in het laatje dus mondje dicht!!

en voor de gene die zich afvragen hoe gta op 2 dvd doen is toch 1 grote stad?
nou je kunt de missies versprijden over 2 of meerdere dvd's!!

zo denk ik erover!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dutchzilla schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:23:
[...]

en voor de gene die zich afvragen hoe gta op 2 dvd doen is toch 1 grote stad?
nou je kunt de missies versprijden over 2 of meerdere dvd's!!

zo denk ik erover!!
Maar de missies spelen zich in de stad af.. Het lijkt mij niet handig om constant DVD's te swappen. Als je dan bijvoorbeeld de stad uitrijd: "Please insert Disc 2". En als je 3 meter terug rijd: "Please insert Disc 1". Dat lijkt mij niet goed werken..

Graag iets meer hoofdletters gebruiken als het kan, je teksten lezen erg moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
gvd, blijkbaar moet je er nu voor dokken om de demo van prologue te downloaden :(
voor niks in de japanse store aangemeld :X
kon blijkbaar alleen tijdens die autoshow in japan

[ Voor 16% gewijzigd door Tweak15KW op 27-01-2008 23:48 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.