Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

itsoutthere schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook net de JAP demo gespeeld (zonder jap-account, ,maar met de pc van psn-store gedownload, met ps3proxy gedownload naar de ps3). Ik vond het wel erg gaaf, maar een beetje veel van hetzelfde. Denk dus niet dat ik hem ga kopen.
Mmm well for fans zou ik zeggen! Het is ook niet mijn game, maar als je van DMC houd dan is er weinig mis met deze next gen variant!
Wel heb ik Burnout Paradise besteld bij 3BM. M'n eerste Burnout spel ooit. De demo beviel me wel, en ik was gewoon toe aan een arcaderacer en aangezien NFS gewoon niet delivered kwam ik hier dus op uit. Het is ook maar om me te vermaken totdat GTAIV uitkomt en daarna MGS4.
Same Here, moet nog efkes wachten op een paar top games die eraan komen GTA bijvoorbeeld en Gran Tourismo en dan is een arcade racer een heerlijk snack. Nu NFS veels te serieus gegaan is is burnout dan weer een titel puur op arcade gaat. Heerlijk! Op die manier kom ik wel 2-3 maanden door!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22
endless schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:13:
Ik kwam net dit tegen:
http://z.nu.nl/tabid/136/...gekozen-voor-Blu-ray.aspx

De overwinning is toch wel redelijk duidelijk zo..
Zeker als je die percentages ziet.. :)
Zou alleen willen dat Paramount en Universal er ook zo over dachten. Wil graag Stardust en Elizabeth the golden age in hd :'(

Heb nu zo ongeveer de helft gespeeld van Uncharted, de platforming en puzzle stukken _/-\o_ Verder grafisch mooi opgezet en ook het geluid is prima voor elkaar. Wordt nu verderop in het spel wel wat kriegel van al die shootouts. Ben al geen shooter liefhebber, krijg je dat ook nog voor je neus. Als ik een level met schotjes en pilaren zie weet ik al weer hoe laat het is.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik vond dit er toch wel goed uitzien:
http://www.gamersyde.com/stream_5947_en.html
Trailer van Lost

Wat denken jullie hier van Lost?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
itsoutthere schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:39:
[...]

Verder ben ik van plan een surroundsetje aan te schaffen en waarschijnlijk gaat het de Z5400, Z5450 of Z5500 van Logitech worden. Heb goede ervaringen met logitech en aangezien dit de enige setjes zonder receiver en mét optical (en coaxial) aansluitingen zijn moet het goedkomen.
Ik denk dat ik mijn keuze voor een setje ook heb gemaakt, de Sony DAV-DZ230 is zo rond de 200 euro via internet. Beste keus consumentenbond 2007. Lijkt me wel een goede en er zit HDMI op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hesr schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:40:
Ik vond dit er toch wel goed uitzien:
http://www.gamersyde.com/stream_5947_en.html
Trailer van Lost

Wat denken jullie hier van Lost?
Ziet er goed uit, lijkt me leuk. Het wordt een 'budget'-titel met een adviesprijs van 45 euro. Zeker een titel om in de gaten te houden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
endless schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:13:
Ik kwam net dit tegen:
http://z.nu.nl/tabid/136/...gekozen-voor-Blu-ray.aspx

De overwinning is toch wel redelijk duidelijk zo..
Zeker als je die percentages ziet.. :)
Zie ook nieuws: Marktaandeel standalone blu-ray-spelers stijgt naar 93 procent :)

..Maar let wel op dat het hier wel PS3-gerelateerd moet zijn als je het erover wilt hebben; anders kun je altijd een comment droppen op de frontpage.

[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 24-01-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
PatrickG schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:41:
[...]

Ik denk dat ik mijn keuze voor een setje ook heb gemaakt, de Sony DAV-DZ230 is zo rond de 200 euro via internet. Beste keus consumentenbond 2007. Lijkt me wel een goede en er zit HDMI op.
Hier kun je je ps3 toch niet op aan sluiten ?
Of zeg ik nu weer iets heel stoms 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Ik begrijp dat voor de Playstation compleet REGION FREE is, maar geld voor dit spel ook dat de USA, NL, of CHINA versie gewoon precies identiek aan elkaar zijn. (Allemaal Engelse taal, Engelse text? Etc?)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hermedico schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:53:
[...]

Nee, dat zeg je goed. Zit geen optische ingang op of HDMI-ingang. Geen idee wat het dus in dit topic doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 24-01-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
hermedico schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:53:
[...]

Je hebt gelijk, ik zat ff verkeerd |:(
Dan toch maar sparen voor zo'n z5500 setje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:34
Gerwin schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:59:
Ik begrijp dat voor de Playstation compleet REGION FREE is, maar geld voor dit spel ook dat de USA, NL, of CHINA versie gewoon precies identiek aan elkaar zijn. (Allemaal Engelse taal, Engelse text? Etc?)
nee verschilt per game maar first party titles hebben allen dezelfde talen en subs naar mijn weten. Tevens kunnen online games regio restricties hebben mbt servers Warhawk geen restrictie Motorstorm wel b.v.
Hey, everyone. It’s time again for the PLAYSTATION Store weekly update. To see the content list for PLAYSTATION Store for PC, scroll down the post.
Downloadable Games

PixelJunk Monsters ($7.99 for a limited time)
Inspired by the popular and addictive “tower defense” game genre, PixelJunk Monsters is a fun and intuitive game featuring a uniquely attractive art style. Defend your homebase against threatening monsters by building towers and casting lightning storms across the forest. Download the game today!
File size: 59.3 MB
ESRB Rated E
Add-on Game Content

Folklore Create-a-Creature Winner Add-On (free)
Enjoy this free Folklore add-on which features Quasarilli, the winning design of PlayStation Underground’s Folklore Create-a-Creature contest! Quasarilli is wind and earth Folk that summons the power of tornadoes and earthquakes to defeat its foes.
Download him today!
File size: 27.2 MB

Rock Band
Build your Rock Band library by purchasing “Wonderwall,” “Live Forever,” and “Don’t Look Back in Anger” by Oasis. Oasis Pack 1 includes all three songs. For song credits, visit www.RockBand.com.

* “Wonderwall” - Oasis ($1.99)
* “Live Forever” - Oasis ($1.99)
* “Don’t Look Back in Anger” – Oasis ($1.99)
* Oasis Pack 1 ($5.49)

File sizes: 32.1 MB - 33.5 MB (singles), 97.6 MB (Track Pack).

Need for Speed ProStreet Extender Pack Premium Car Bundle #1 ($5.99)
This bundle includes the following cars, only available through the PlayStation Store: Aston Martin DBR9, Porsche Carrera GT, Lamborghini Gallardo Superleggera, Porsche 911 GT3 RS, Lancia Delta Integrale Evo, Dodge Challenger Concept.
File size: 100 KB

Need for Speed ProStreet Extender Pack Premium Car Bundle #2 ($5.99)
This bundle includes the following cars, only available through the PlayStation Store: Koeniggsigg CCX, Mercedes-Benz SL65 AMG, Aston Martin DB9, Audi R8, Porsche 911 GT3, Honda S2000.
File size: 100 KB

Stranglehold
Be sure to download the correct Map Pack for your version of Stranglehold (regular or Collector’s Edition).

* Stranglehold Map Pack ($14.99)
Available now, the downloadable map pack for the acclaimed John Woo directed 3rd person action adventure title Stranglehold. This expansion pack will add even more action and excitement to Stranglehold the experience. The Stranglehold Map Pack features:
• 10 additional multiplayer maps including Kowloon Market, Wong’s Estate Grounds and the Rooftops of Chicago.
• 21 all-new multiplayer character skins.
File size: 445 MB
* Stranglehold CE Map Pack ($14.99)
Available now, the map pack for the acclaimed John Woo directed 3rd person action adventure title Stranglehold Collector’s Edition. This expansion pack will add even more action to Stranglehold the experience. The Stranglehold Collector’s Edition Map Pack features:
• 10 additional multiplayer maps including Kowloon Market, Wong’s Estate Grounds and the Rooftops of Chicago.
• 21 all-new multiplayer character skins.
File size: 445 MB

Demos

Devil May Cry 4 Demo (free)
Is his power that of a demon, or of a god? New main character Nero and his demonic devil bringer add speed and style to the Devil May Cry series! This is true next-generation entertainment!
File size: 639 MB
ESRB Rated M

The Club Demo (free)
Enter The Club as one of the eight gladiators in this underground blood-sport and compete both in single player and multiplayer in the Prison Cells arena.
File size: 1.70 GB
ESRB Rated M
PS one Classics for PS3 / PSP

Jet Moto 2 ($5.99)
Intense futuristic all-terrain racing across 10 brutal tracks in extreme environments, with all new obstacles like corkscrews, waterfalls, and volcanoes. Choose one of 10 unique riders and hang on tight!
File size: 115 MB
ESRB Rated E
Game Videos

Tony Hawk’s Proving Ground – Stevie’s Skater Story (free)
File size: 23 MB (HD)
Movie and Blu-ray Disc Trailers

Step Up 2: The Streets Trailer (free)
STEP UP 2 THE STREETS is the follow-up to the smash hit “Step Up,” and is in theaters on Valentines Day, Thursday, February 14.
File size: 135 MB (HD), 179 MB (1080)

Dragon Wars Trailer (free)
Meet Buraki, the vicious, 200-meter long Imoogi serpent from ancient Korea. His army includes giant lizards with missile launchers, flying dragons, soldiers bred for evil and mega-intelligent dinosaurs. Together, they will destroy Los Angeles and possibly the world unless reincarnated warriors Ethan and Sarah can outrun them and resurrect the Good Imoogi, Buraki’s ancient nemesis.
File size: 77 MB (HD), 102 MB (1080)
PS3 Themes

PixelJunk Monsters Theme (free)
Customize your PS3 system with a cool PixelJunk Monsters theme. This theme allows you to change up the look of your background and XMB icons. Download today!
File size: 2.84 MB

Lemmings Theme (free)
Customize your PS3 system with a cool Lemmings theme. This theme allows you to change up the look of your background and XMB icons. Download today!
File size: 4.14 MB

Here is this week’s content release for the PLAYSTATION Store for PC. To download these games to your PSP, navigate to http://store.playstation.com. There you’ll find descriptions of the content and directions on how to get started. For more on the PLAYSTATION Store for PC click here.

PS one Classics
Jet Moto 2 ($5.99)

Game Videos (free)
Soul Calibur IV Trailer
Lost Planet Promotional Movie
Brothers in Arms: Hell’s Highway Trailer
Dynasty Warriors 6 Trailer
Borderlands Trailer

Hope you enjoy!

[ Voor 85% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-01-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb vandaag mijn DS3 van YesAsia.com binnen gekregen heeft er maar 10 dagen overgedaan om hier te komen.

Ik moet zeggen heb hem vanmiddag even uitgeprobeert met Stardust HD en met de demo van
Devil May Cry 4 en het werkt goed , ligt lekker in de hand kwa gewicht.

Een goede koop dus

(Heb er €44,10 voor betaald en hoefde geen invoerrechten te betalen op de verpakking stond dat er speelgoed in zat)

;)

[ Voor 16% gewijzigd door Abraxas1 op 24-01-2008 22:40 ]

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

kRyPtO schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Hmm minder zat er op te hopen hem vandaag of morge dan te krijgen.. Ze moeten die status is wat duidelijker maken dan of je iig beter op de hoogte houden met op ze minst een email zo nu en dan. Op de helpdesk zeiden ze dat ik smsjes zou krijgen... Die versturen ze ook met de postduif denk...
Nja blijf nog hopen :P
Idd, zeiden ze ook tegen mij. Je gaat smsjes krijgen. Nog geen enkel smsje gezien...
Opa_vertelt schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:54:
[...]

Da's inderdaad te lang. Geef me ff je RMA#, vraag ik morgen wel even voor je na.
RMA 44297

Bedankt. Is wel Sony België, ik ben Vlaming.

[ Voor 20% gewijzigd door DarthDavy op 24-01-2008 22:43 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

DarthDavy schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:39:

RMA 44297

Maakt niet uit, wij doen de hele BeNeLux. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

'A toy robot...'

DMC 4 is beetje veel van hetzelfde weer, ziet er wel heel leuk uit, die devil arm is ook wel leuk, beetje gooien met vijanden, maar ik zelf zou hem niet kopen, in iedergeval niet voor 60 euro's.
Heb deel 1 uitgespeeld en deel 2 ook, 3 is me niet echt blijven boeien.

Wel zeer mooi, maar niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb sinds vandaag Uncharted, ik vond de demo tegenvallen maar door de verhalen hier (ook van mensen die de demo niks vonden maar het volledige spel wel) toch maar gehaald en hij is echt vet. Graphics super, en springen en klauteren leuk. De shoot outs vind ik ietsje minder eigenlijk.
Wel jammer dat het spel nogal last heeft van textures die laat laden/ laat opdoemen, en screen tearing.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:57:
Ik heb sinds vandaag Uncharted, ik vond de demo tegenvallen maar door de verhalen hier (ook van mensen die de demo niks vonden maar het volledige spel wel) toch maar gehaald en hij is echt vet. Graphics super, en springen en klauteren leuk. De shoot outs vind ik ietsje minder eigenlijk.
Wel jammer dat het spel nogal last heeft van textures die laat laden/ laat opdoemen, en screen tearing.
dat screen tearing ik heb daar dus absoluut geen last van bij dit spel!!
vriend van mij ook niet.

kan het niet deels aan de televisie liggen ook ofzo?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Je ziet het eigenlijk vooral bij snelle beweging van de camera. Probeer maar eens uit door heel snel je rechter analoge stick heen en weer te bewegen. Voor de rest heb ik er ook eigenlijk geen last van.
Ik speel op 40inch sony bravia over hdmi.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:49:
Je ziet het eigenlijk vooral bij snelle beweging van de camera. Probeer maar eens uit door heel snel je rechter analoge stick heen en weer te bewegen. Voor de rest heb ik er ook eigenlijk geen last van.
Ik speel op 40inch sony bravia over hdmi.
ja ik weet hoe ik het kan opwekken maar het komt gewoon echt niet voor bij uncharted bij mij.
ik heb het wel eens een keer gehad bij resistance een erge variant ervan

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 19:57
Abraxas1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:38:
Heb vandaag mijn DS3 van YesAsia.com binnen gekregen heeft er maar 10 dagen overgedaan om hier te komen.

Ik moet zeggen heb hem vanmiddag even uitgeprobeert met Stardust HD en met de demo van
Devil May Cry 4 en het werkt goed , ligt lekker in de hand kwa gewicht.

Een goede koop dus

(Heb er €44,10 voor betaald en hoefde geen invoerrechten te betalen op de verpakking stond dat er speelgoed in zat)

;)
dat van dat speelgoed erop zetten is dat op verzoek gegaan? En heb je ergens in de bestelmethode een vakje waar je een opmerking kunt plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
heeft iemand hier de DS3 al met F1:CE getest?

als dat een beetje goed bevalt wil ik em wel importeren

(hier kopen doe ik niks meer van Sony, f*&# de slechte service, ik importeer het wel, dan strijkt sony benelux er in ieder geval niets van op)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 09:36
PatrickG schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:22:
[...]

Je hebt gelijk, ik zat ff verkeerd |:(
Dan toch maar sparen voor zo'n z5500 setje :)
Ik heb een Z5450 setje op mn ps3 aangesloten, super geluid en.... DRAADLOZE achterspeakers! *O*

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:09
Vince22 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:48:
[...]

Ik heb een Z5450 setje op mn ps3 aangesloten, super geluid en.... DRAADLOZE achterspeakers! *O*
Z5450 is volgens mij niet meer te krijgen, of je moet m overkopen van iemand. Z5500 heeft wat meer vermogen maar geen draadloze achterspeakers, ik heb altijd het idee dat je snel een vertraging hebt, maar dit kan Vince22 denk ik wel even bevestigen of voor altijd deze gedachte uit de wereld schoppen.

Even over Burnout. Ik vind de NFS games leuk (op een paar na... PS/Carbon/Underground2), lijkt het er een beetje op?
Kun je de auto's ook aanpassen aan je smaak? (velgen, stickers, kleur en zooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:39:
DMC 4 is beetje veel van hetzelfde weer, ziet er wel heel leuk uit, die devil arm is ook wel leuk, beetje gooien met vijanden, maar ik zelf zou hem niet kopen, in iedergeval niet voor 60 euro's.
Heb deel 1 uitgespeeld en deel 2 ook, 3 is me niet echt blijven boeien.

Wel zeer mooi, maar niet mijn ding.
vond het er ook erg gelikt uit zien, maar ik vraag me af of er genoeg puzzle elementen inzitten?? de demo is alleen maar meppen. trouwens vaag dat je niet op auto-fire overschakelt als je vierkantje ingedrukt houdt.....

anyway, review afwachten :)

zag ook wat god of war elementjes terug: als je in de kathedraal een soort add-on voor je bionische arm oppikt kan je slingeren naar plekken die normaal gesproken onbereikbaar lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Laatst online: 09:36
E2TK schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:53:
[...]

Z5450 is volgens mij niet meer te krijgen, of je moet m overkopen van iemand. Z5500 heeft wat meer vermogen maar geen draadloze achterspeakers, ik heb altijd het idee dat je snel een vertraging hebt, maar dit kan Vince22 denk ik wel even bevestigen of voor altijd deze gedachte uit de wereld schoppen.
Geen enkele vertraging... Met de burnout demo vlogen de stukken me om de oren 8)
Maar serieus.. áls er al vertraging zóu zijn, ik merk er niks van in ieder geval, ik ben erg tevreden met mn setje!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

DarthDavy schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:39:

RMA 44297

Davy, volgens mijn dossier is je 40GB RMA op 09-01-2008 verwerkt (completed).
Het is nu >2 weken later, en aangezien het een 40GB betreft had je je refurbished
model al binnen moeten hebben.. De 60GB's hebben wat vertraging (out of stock),
maar dat is voor jou niet van toepassing. Shippen van PS3's doen wij hier niet, dus
daar kan ik niets zinnigs op zeggen. Had je al met Sony gebeld, en zo ja; Welk nr.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E2TK schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:53:
[...]

Vertraging was vroeger wel een issue, in deze tijd denk ik dat het niet of nauwelijks te merken is. wat wel een groot nadeel is, is dat je last kan hebben van stoorzenders... bijvoorbeeld telefoon, magnetron etc. Ik zeg niet dat het gebeurd, maar sluit het niet uit. Mijn idee is om gewoon alles los te halen, zodat als je wil upgraden, je niet alles nieuw hoeft te kopen. en ik ben een fan van draadjes :D

edit: met los halen bedoel ik natuurlijk niet de speakers uit elkaar halen, maar aparte versterker, met aparte dvd troep, en aparte speakers. Zorg er trouwens ook voor dat als je graag muziek luistert je een versterker pakt met een 5.1 en een aparte stereo uitgang koopt, muziek via stereo blijft zoveel mooier dan het gepriegel met dat 2.1 (koop dan wel goede speakers).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:16
Ik sta op het punt een PS3 aan te schaffen, maar eerst een vraagje. Ik heb alleen een component-ingang op m'n lcd en een optische ingang op m'n homecinema.

Kan ik nu gewoon een componentkabel kopen voor m'n PS3 -> TV en een optische kabel van PS3 -> homecinema?

Want ik zie over al op internet dat aan zo'n componentkabel meerdere tulpstekkers zitten naast de rood, groen, blauwe. Ik denk dat dit dus het geluid is dat wel via het HDMI-signaal eruit komt, zorgt dit dan niet voor problemen als je dus een extra aansluitign voor het geluid gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-09 13:39

Armada

-Wat wil je weten?-

*warning wall of text crits you*

Gisteravond eerste echte real-life ervaringen gehad met het functioneren van de PS3. Een vriend van me heeft hem met zijn verjaardag van zijn vrouw gekregen (40 GB versie). Spellen die hij erbij gekregen heeft waren Ratchet & Clank, Assassins Creed en Uncharted. Dus tijd voor een klein vergelijk met de 360.

Na enig gehannes met de aansluiting. Video and audio over HDMI? Nee, ik wil HDMI alleen gebruiken voor beeld, niet de audio. Alleen 'nee' zorgde voor een mooi zwart scherm. Dus toch maar alles over HDMI en pas daarna op optical omgezet. Hoe bevestig ik mijn audio output keuzes? Ik kan alleen aanvinken en cancellen. "Oh, er staan kleine pijltjes aan de zijkant, naar rechts dus". En dat voor iemand die ook een PSP gewend is, dus je zou verwachten dat dat wat soepeler zou lopen :)

Goed, apparaat indrukken. Het is een redelijk fors blok, maar het voelt degelijk aan (waar ik de 360 niet overal even hard durf in te knijpen) over het geheel. En naar mijn smaak wel stijlvol. Gewicht is acceptabel (40 GB versie mind you) en in operatie redelijk stil. Het enig dat je hoort is het 'swooshen' van de disc in de drive. Nu stond de console vrij op de vloer ipv ingebouwd in het TV-kastje, dus geluiden kunnen nog minder zijn als dat ook gebeurd is.

Instellingen voor netwerk waren redelijk snel gemaakt en draadloos werd op 98% signaal sterkte netjes ontvangen. Even door het menu heen gegaan. Indruk is dat het er wel heel somber uitziet met al dat zwart, maar er zijn genoeg themes te krijgen om dat een beetje licht te krijgen. Weer de van PSP bekende functionaliteit dat er met een disc in (en dat spel geselecteerd, maar nog niet gestart) achtergrondplaatje van het spel ontstaat dat het hele scherm beslaat met bijbehorende muziek. Een gedownloade demo van StarDust HD stond klaar. Ik wilde die nog wel even bekijken, maar het programma stond het niet echt toe (ik had van de 360 kant Mass Effect, Halo 3 en CoD4 om te laten zien). Wel interessant om te zien, dat je zo'n download moet installeren (niet van toepassing bij een 360), maar het duurt zeer kort. En vervolgens heb je een geanimeerd icoontje in je game-bar (ook al heb je hem niet geselecteerd). Grappig om te zien, maar zou dat niet irriteren als je tig spellen hebt gedownload?
TVersity werd netjes herkend van de PC, maar die staat geconfigged op een 360, wellicht dat ik daardoor niet direct toegang had tot mijn files.

Nog even snel de store opgestart en dat voelt niet lekker aan. Clunky. Er is weinig informatie (drie demo's) tegelijk op het scherm, waardoor je redelijk veel tussen pagina's moet bewegen. Waarom overal grote plaatjes van en kan je niet naar een tekst-only versie switchen (of in ieder geval met meer info per scherm?). Wat dat betreft vind ik de Live marketplace beter navigeren. Ik begreep dat van de store nog een verbeterde versie komt? Bovendien is de content magertjes (natuurlijk meer in de US en JP store, maar dat is niet direct out-of-the-box, een belangrijk aspect voor een groot deel van de kopers nu). Onbegrijpelijk vind ik ook de vertraging in het uitbrengen van demo's tussen continenten.

Naar het spelen zelf dus. De controller. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dol ben op de 360 controller. Je hebt iets degelijks in handen en de 'hoorns' zorgen voor een stabiele basis. Goede feedback van de knoppen en volledige trekkers voor een groter shooter gevoel. De PS3 controller voelt net zoals mijn controllers van de PS1 en 2 aan, maar wat is dat ding licht zeg. Ongelooflijk. In tegenstelling van wat ik van anderen hoor (bij het wringen zou ie kraken), vond ik het toch een degelijk ding. Ik moet wel zeggen dat het (weer) even wennen is, de 'speling' in de pookjes, centreren is krachtiger bij de 360. Knoppen voelen degelijk aan. Alhoewel ik moet zeggen dat op meerdere momenten, er niets gebeurde op mijn knopdruk (bijvoorbeeld start om subtitels in Ratchet aan te zetten en square in Uncharted om subtitels aan te zetten) en met een fermere druk en iets later het wel herkend leek te worden. Niet helemaal zeker wat de oorzaak daarvan was. Het geheel zit wat 'hoger' in de handen, maar ik moet zeggen dat ik redelijk neutraal sta in de voorkeur van controller bij deze spellen. Misschien dat het met een echte shooter anders is (door die trekkers), maar Uncharted viel zeker niet tegen. Overigens mis ik de rumble feedback wel heel erg, maar dat zal in Maart verholpen worden.

Ratchet, tja, het is Ratchet, zoals ook op de PS2 en de PSP. Kortom, geweldige platform actie dus. Mooie volle kleuren, vergezicht voor de stad. En een wirwar van objecten door het beeld zodra je even lekker op een bende tegenstanders staat in te hakken. En geen enkele slowdown in het scherm, terwijl er echt veel gebeurd. Het naar beneden vallen door de stad met de tilt controls was erg leuk om te doen. Dit soort spellen zijn ondermeer een reden voor mij om een PS3 te willen, dit zie je niet snel op de 360 terug. Er is enige hoop voor Banjo, maar dan nog, het is geen Ratchet & Clank, of Jak & Daxter. De humor was ook weer geweldig: "sleeping gas doesn't work on robots", BAF!

Uncharted. Leuke cutscenes, animatie ziet er goed uit, het geheel aan de setting klopt gewoon. Niet zo heel veel kunnen spelen (net voorbij het eerste springstukje over de pilaren), maar de controls voelen lekker aan. Erg grappig detail om de hoofdfiguur ook daadwerkelijk nat te zien worden onder de waterval. De schietpartijen met de piraten voelden nog niet lekker aan, maar dat zal denk ik gewenning zijn. Hier zou ik veel tijd mee door kunnen brengen.

Assassin's Creed. Daar kwamen we echt in tijdnood, want we zijn niet veel verder dan een stukje introductie gekomen. Wanneer de disc er in ging, was er een patch die redelijk snel gedownload was. Daarna moest het spel met een soort install beginnen en daarbij kreeg je geen keuze of je dat wel wilt. Je ziet überhaupt weinig, anders dan een balk van links naar rechts, met een AC logo. Op termijn vraag ik me af hoe vol die HDD komt te zitten. Vooral met een 40 GB zal dat snel gaan en het is redelijk vervelend, lijkt mij, om alles over te moeten zetten van een bijna volle 40GB HDD naar de nieuwe.
Bij het doorlopen van de tutorial valt het wel erg op, hoe je doodgegooid wordt met allerlei controls. Wellicht kom je hier later nog op een eigen tempo alsnog achter, maar het was een beetje veel in een kort tijdsbestek.

In die tussentijd is de PS3 niet echt warm geworden (beetje aan de achter-onderkant), maar het was niet van het niveau dat hij zoals mijn 360, die de HDD-recorder en de tuner van onderen probeert te frituren. Al met al zeer onder de indruk en het extra gebruik van de harddisk (geen destination voor savegames te hoeven aangeven, installatiemogelijkheden) tov de 360 geeft bij mij het gevoel dat MS daar (naast andere) een grote fout heeft gemaakt.

Als laatste: waarom heeft Sony niet voor deze generatie ook een kleurtje aan de discs meegegeven? Zoals bij de PS1 (ik zit me nu af te vragen of de PS2 dat ook had) dat de discs helemaal zwart waren, ook aan de reflecterende zijde? Was leuke geweest om deze generatie dan helemaal blauw te maken. Nu lijken het ordinaire DVD-tjes.

Anyhoe, de PS3 staat voor mij dus voor September gepland. Ik vraag me alleen af of ik de 360 erbij houd of die verkoop.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Rogar schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:25:
Ik sta op het punt een PS3 aan te schaffen, maar eerst een vraagje. Ik heb alleen een component-ingang op m'n lcd en een optische ingang op m'n homecinema.

Kan ik nu gewoon een componentkabel kopen voor m'n PS3 -> TV en een optische kabel van PS3 -> homecinema?

Want ik zie over al op internet dat aan zo'n componentkabel meerdere tulpstekkers zitten naast de rood, groen, blauwe. Ik denk dat dit dus het geluid is dat wel via het HDMI-signaal eruit komt, zorgt dit dan niet voor problemen als je dus een extra aansluitign voor het geluid gebruikt?
Join the club! Komt inderdaad geen 5.1 geluid uit een componentkabel, dus die moet je inderdaad via een optische kabel eruit halen. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Opa_vertelt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:40:
[...]

Davy, volgens mijn dossier is je 40GB RMA op 09-01-2008 verwerkt (completed).
Het is nu >2 weken later, en aangezien het een 40GB betreft had je je refurbished
model al binnen moeten hebben.. De 60GB's hebben wat vertraging (out of stock),
maar dat is voor jou niet van toepassing. Shippen van PS3's doen wij hier niet, dus
daar kan ik niets zinnigs op zeggen. Had je al met Sony gebeld, en zo ja; Welk nr.?
Ja, ik heb al met Sony gebeld, gisteren nog, op het nummer 0032 (0)11-516406. De helpdeskmedewerker heeft niets voor mij gedaan buiten zeggen dat ik moet blijven wachten.

Ik heb ook op 15 januari een mail gekregen van Sony met volgende mededeling:

Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation beestelling P11573493 verzonden is.

Blablabla...

Bestelgegevens
Bestelnummer: 32933
Besteldatum: 15-JAN-2008
Artikel: 9430759 1 REPLACEMENT PS3 40GB BLACK

En dan nog mijn gegevens.

Ik heb nog helemaal niks gezien of ontvangen, zelfs niets meer gehoord op welke manier dan ook sindsdien.

Thx voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

DarthDavy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 10:54:

Ik heb ook op 15 januari een mail gekregen van Sony met volgende mededeling:

Bij deze informeren wij u dat uw vervangende Playstation beestelling P11573493 verzonden is.
Volgens mij is er dan wat fout gegaan ofzo.
Ik mail even de manager van die badmutsen daar.

No worries, dit gaat goedkomen.

< knip screenshot. poppetje gezien, kastje dicht ;) >

[ Voor 10% gewijzigd door Sinner op 25-01-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa_vertelt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:
[...]

No worries, dit gaat goedkomen.

[afbeelding]
Respect dat je buiten je verplichtingen toch helpt :)

Ff wat anders, de demo van DMC4 is die al in de US store?
volgens mij wel toch? of alleen in de jap winkelt?

Ben ook al weer veel verder emt Uncharted :) 40% maar vind het wel irritant dat er constant van die waves met gastjes op je af rennen. Meer geschiet dan geonderzoek (:P) wat ik juist erg tof vind.

[ Voor 1% gewijzigd door TheZeroorez op 25-01-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
@Opa: usernames zijn een security element. Ik zou die blurren in je sshot :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Opa_vertelt schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:
[...]

Kijk, dat zijn nu het soort acties waarvoor ik dan met plezier geduld opbreng om te wachten op mijn PS3. Je weet tenminste dat er iets gebeurt.

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist 2 DS3's besteld bij YesAsia, 115$ in totaal. Lang leve de lage dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

EfBe schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:38:
@Opa: usernames zijn een security element. Ik zou die blurren in je sshot :)
Je hebt helemaal gelijk, ben nu ff bezig met 6 dingen tegelijk
(octopus-stylee) en had het in de gauwigheid over het hoofd gezien. :o

Heb het screenshotje al verwijderd, Davy heeft het toch al gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

DarthDavy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:40:
[...]

Kijk, dat zijn nu het soort acties waarvoor ik dan met plezier geduld opbreng om te wachten op mijn PS3. Je weet tenminste dat er iets gebeurt.

Bedankt!!!
Kleine moeite, graag gedaan! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:53:
Zojuist 2 DS3's besteld bij YesAsia, 115$ in totaal. Lang leve de lage dollar :)
toch wel 2 apart besteld he? met grotere pakketjes meer kans op importbelasting / btw

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat niet helaas.. ik dacht dat het toch wel als 1 pakket verzonden word als je 2 bestellingen achter elkaar plaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:59:
dat niet helaas.. ik dacht dat het toch wel als 1 pakket verzonden word als je 2 bestellingen achter elkaar plaatst?
Je had nog $5,- kunnen besparen als je ze apart besteld had. Na de eerste bestelling (boven $50,-) krijg je weer een $5,- coupon die je bij de tweede bestelling kan gebruiken. Niet zo'n enorm bedrag wat eraf gaat maar toch mooi meegenomen. (Ik neem aan dat je ISYA247 wel gebruikt hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:02:
[...]
Je had nog $5,- kunnen besparen als je ze apart besteld had. Na de eerste bestelling (boven $50,-) krijg je weer een $5,- coupon die je bij de tweede bestelling kan gebruiken. Niet zo'n enorm bedrag wat eraf gaat maar toch mooi meegenomen. (Ik neem aan dat je ISYA247 wel gebruikt hebt?)
Ja daar heb je gelijk in,
maar toch nog $5 korting dan en heb ISYA247 gebruikt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release datum voor GTA IV vast gesteld!! misschien al oud nieuws maar hier: http://www.gamert.nl/nieuws/nieuwe_details_gta_4.html
kan je lezen wat er voor extra's in vergelijking met de vorige spellen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Phusebox schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:35:
(hier kopen doe ik niks meer van Sony, f*&# de slechte service, ik importeer het wel, dan strijkt sony benelux er in ieder geval niets van op)
Waarom zijn en blijven mensen soms zo verbolgen over iets... Wat een frustratie leeft er toch...

Ik las ergen sook al iets over iemand die zuich schaamt om een europeaan te zijn omdat we de PS3 omarmen terwijl we de console later kregen, latere updates in de store krijgen en nog iets.. Hij was echt helemaal aggressief tegen Sony en dan denk ik: doe toch eens rustig...

Ik heb trouwens sinds gisteren mijn PS3 op een Full HD schermpje aangesloten en ik kan niet anders zeggen dan... :9~

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben de laatste tijd ook nog opzoek naar een nieuwe LCD-TV en ik ga waarschijnlijk de Samsung LE32S81B aanschaffen
Iemand hier ervaringen mee icm de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:28:
Ben de laatste tijd ook nog opzoek naar een nieuwe LCD-TV en ik ga waarschijnlijk de Samsung LE32S81B aanschaffen
Mijn PS3 is aangesloten op een LE37S81B. Dus dat zal redelijk overeen komen. is mijn eerste HD TV en Console dus erg veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Maar ik ben zelf in ieder geval erg gelukkig met de combinatie. Ook qua uiterlijk vind ik ze heel goed bij elkaar passen, wat ik zelf ook niet onbelangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:25

S2S

(jarig!)

Je was toch je bon kwijt? Wat kan Sony hier aan doen?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:53
supercop7373 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:19:
[...]

dat van dat speelgoed erop zetten is dat op verzoek gegaan? En heb je ergens in de bestelmethode een vakje waar je een opmerking kunt plaatsen?
Doen ze uit zich zelf. Je hoeft je ook niet zo veel zorgen te maken over douane joh...Yes asia verstuurd via "Deutsche Post", dus kans op douane is echt minimaal! (20% oid, en zelfs dan wordt ie nog vrijgesteld ook vanwege die toys ;))

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:28:
Ik heb de LE32S81B, echt een super schermpje en zeker in combo met de ps3, ik heb geen vergelijkings materiaal met andere tv's (behalve mn ouderwetse beeldbuis). Maar ik heb nog geen nadelen kunnen vinden. behalve dat het zappen niet erg snel gaat, maar ja wie kijkt er nog tv als je een ps3 hebt ;). Voordeel is ook dat er een vga ingang inzit, waarmee ik mn pc ook op dat scherm heb aangesloten.. alles dus centraal op mn kleine kamertje :). Mocht je nog vragen hebben DM me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de LE32S81B ook aanschaffen in februari met de Logitech Z-2300.
Is volgens mij wel een mooie combinatie ,zit alleen nog te denken hoe ik Ut3 ga spelen met toetsenbord want 30cm ervoor zitten zal wel niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

S2S schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Je was toch je bon kwijt? Wat kan Sony hier aan doen?
Tja.. Geen bon, geen refund/swap. Maar dat is bij meer bedrijven het geval.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat SCE er een traan om zal laten om dat importeren hoor. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Sinner op 25-01-2008 13:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:01:
[..]
zit alleen nog te denken hoe ik Ut3 ga spelen met toetsenbord want 30cm ervoor zitten zal wel niet lukken.
http://www.google.com/sea...8&startIndex=&startPage=1

[ Voor 14% gewijzigd door sopsop op 25-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik ook wel dat ik een usb verlengkabel kan gebruiken |:( , maar het gaat erom dat ik geen toetsenbord o.i.d. op mijn schoot ga leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Dat snap ik ook wel dat ik een usb verlengkabel kan gebruiken |:( , maar het gaat erom dat ik geen toetsenbord o.i.d. op mijn schoot ga leggen
http://www.telsell.com/sh...N=PR35837&CNT=NL&LAN=NED# ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 15:09

scorpie

Supra Addict

Ik wilde net PixelJunk Monsters gaan kopen in de NL store, tot ik me ineens een filmpje herinnerde van de game. Die was namelijk met Nederlandse (scherm)teksten, en als ik ergens een hekel aan heb...

Maarja toen zag ik hem ook staan in de US store. Weet iemand die hem al gekocht heeft in de NL store dat ie ook NL teksten bevat en kun je die omswitchen naar gelang de taal waarop je PS3 staat ingesteld? Of kan ik hem gewoon veilig voor $7.99 (nog goedkoper dan die 4.99 nu trouwens) uit de US store plukken?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
RMA hoort *niet* via GoT te gaan, als in: niet via dit topic. Stuur elkaar een mailtje of DM, of bel naar Sony om Opa_vertelt (echte naam uiteraard noemen :+ ) te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
scorpie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:54:
Ik wilde net PixelJunk Monsters gaan kopen in de NL store, tot ik me ineens een filmpje herinnerde van de game. Die was namelijk met Nederlandse (scherm)teksten, en als ik ergens een hekel aan heb...

Maarja toen zag ik hem ook staan in de US store. Weet iemand die hem al gekocht heeft in de NL store dat ie ook NL teksten bevat en kun je die omswitchen naar gelang de taal waarop je PS3 staat ingesteld? Of kan ik hem gewoon veilig voor $7.99 (nog goedkoper dan die 4.99 nu trouwens) uit de US store plukken?
Ik heb 'm uit de NL store en bij mij issie gewoon met engelse tekst

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xKeito schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Ik heb 'm uit de NL store en bij mij issie gewoon met engelse tekst
games kijken (indien ondersteund) naar je geselecteerde systeemtaal.... noobs... ;) (Uncharted)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ligt eraan of je je systeemtaal nederlands hebt staan

[ Voor 0% gewijzigd door Denko op 25-01-2008 15:02 . Reden: Edit: jezus ik ben traag vandaag :P ]

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Vind ik ook verschrikkelijk. Ik heb dan altijd het idee naar sesamstraat te zitten kijken. Gelukkig is de oplossing:
--Zet je systeemtaal op engels--

Daarmee zijn alle games gelijk engels gesproken (zoals Ratchet en Uncharted) en is je probleem opgelost. Ook zinnetjes als: " het downloaden is voltooid" zal veranderen naar "dowload completed".... i like (borat)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Van mij mag er wel weer snel een goede game komen. Is nog een beetje triest op het moment. En dat zo vlak na de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk spel dat PixelJunk Monsters, helemaal die verslavende Desktop Tower Defense gameplay. En het mooiste is; ik heb nog niet eens achter m'n PS3 gezeten. Ben via Remote Play ingelogged, heb de aankoop gedaan, gedownload, geïnstalleerd en kon gelijk op m'n PSP spelen. Supergame, voor maar 5 euro mag je die gewoon niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:10:
Heerlijk spel dat PixelJunk Monsters, helemaal die verslavende Desktop Tower Defense gameplay. En het mooiste is; ik heb nog niet eens achter m'n PS3 gezeten. Ben via Remote Play ingelogged, heb de aankoop gedaan, gedownload, geïnstalleerd en kon gelijk op m'n PSP spelen. Supergame, voor maar 5 euro mag je die gewoon niet laten liggen.
Damn dat remote play is op deze manier wel erg leuk idd! Wist niet dat je het volledige traject (aankoop tot het spelen) via de PSP kon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
kbloem schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:06:
Van mij mag er wel weer snel een goede game komen. Is nog een beetje triest op het moment. En dat zo vlak na de feestdagen.
Hangt er natuurlijk van af wat je reeds in je bezit hebt en welk "type" spel je leuk vindt.. BurnOut Paradise is net uit O-) ... Verder zijn er natuurlijk diverse toppertjes... Rachet&Clank, Uncharted, Call Of Duty4, Assassins Creed wat ouder... Heavenly Sword, Ressistance, Motorstorm.. binnenkort.. UTIII, Haze, en meer (zie een aantal posts terug met alle box covers.....

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HoefMeistert schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Hangt er natuurlijk van af wat je reeds in je bezit hebt en welk "type" spel je leuk vindt.. BurnOut Paradise is net uit O-) ... Verder zijn er natuurlijk diverse toppertjes... Rachet&Clank, Uncharted, Call Of Duty4, Assassins Creed wat ouder... Heavenly Sword, Ressistance, Motorstorm.. binnenkort.. UTIII, Haze, en meer (zie een aantal posts terug met alle box covers.....
Weet je wat het is. Heel wat jaartjes geleden kocht ik een Radeon X800XT speciaal voor Half Life 2. 587 eurotjes heb ik daarvoor betaald. Wat denk je? Ik werd letterlijk ziek van die game. Gewoon KUT!!

Een maand of wat geleden dacht ik, laat ik het eens op de 360 spelen. En ja hoor ook daarop werd ik ziek. Maar inmiddels lijkt het alsof ik het met iedere shooter heb. CoD4 zelfde verhaal. Resistance, zelfde verhaal. Dus ik speel maar geen shooters meer tenzij ze 3rd person zijn.

Maar Uncharted heb ik uitgespeeld. R&C dito. Heavenly Sword aan begonnen maar zal ook wel niet lang duren. Racen houd ik alleen van sims. Dus geen burnout, flatout of stuntman en dat soort onzin.

Voor mij is er nu en tot GTAIV gewoon niets waar ik me mee kan vermaken. Ja Oblivion, maar die heb ik al twee keer uitgespeeld op de 360 dus nu kan ik me daar niet hele dagen mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

TheZeroorez schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 14:55:
[mbr]RMA hoort *niet* via GoT te gaan, als in: niet via dit topic. Stuur elkaar een mailtje of DM, of bel naar Sony om Opa_vertelt (echte naam uiteraard noemen :+ ) te spreken.[/mbr]
TheZeroorez, ik was ook niet van plan om RMA support oid in dit topic te gooien,
ik vond het echter gewoon knullig dat Davy zo lang op zijn PS3 wachtte zonder
duidelijk antwoord te hebben gekregen. Zoals je in mijn posting-history kunt zien
ben ik meer een lurker, dit was gewoon een uitzonderingetje op de regel ;)

Trouwens:
Mensen mogen me natuurlijk alijd een pm-metje/mailtje sturen om te weten te
komen wat hun status is. In-officieel natuurlijk, ik post hier uit (nick) naam van
mezelf, en niet die van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
kbloem schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:06:
ben wel blij eigenlijk met deze "pauze" ben namelijk helemaal blut haha... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
swopdark schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:59:
[...]

Ik vind ook dat de games wel een factor 5 moeilijker mogen. Je gaat er vaak te makkelijk doorheen. Maken ze dat moeilijker dan heb je er ook langer plezier van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kbloem schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:01:
[...]

Ik vind ook dat de games wel een factor 5 moeilijker mogen. Je gaat er vaak te makkelijk doorheen. Maken ze dat moeilijker dan heb je er ook langer plezier van...
Gezien je verhaal over Uncharted denk ik dat je gewoon te goed bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Shiver23 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:04:
[...]

Gezien je verhaal over Uncharted denk ik dat je gewoon te goed bent :)
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:38:
[...]

Damn dat remote play is op deze manier wel erg leuk idd! Wist niet dat je het volledige traject (aankoop tot het spelen) via de PSP kon doen.
Jup, het enige dat je volgens mij niet zou kunnen doen is geld aan je portemonnee toevoegen, want ik kan niet in dat beheerscherm komen via Remote Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Weet iemand of het probleem met de zwarte balken bij de Samsung LE40F86 en de Playstation 3 al is verholpen? Ik lees allemaal verschillende verhalen, over dit type LCD.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Is er al een exacte datum bekend wanneer er nieuwe dualshock paketten (dus met console) naar Nederland komen? Potentieel momentje om mijn console collectie weer compleet te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Zo... Eindelijk Uncharted de volle 100% uitgespeeld... (alles medailles, 61 van 60 schatten, alle beloningen, kortom... alles). Geeft me toch een soort van voldoening :)

Over een paar dagen Burnout Paradise binnen... de volgende uitdaging.

Ook m'n eerste blu-raytje gekeken eindelijk... Black Hawk Down. Wel een zeer geschikte film om in HD te zien :)

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
itsoutthere schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:55:
Zo... Eindelijk Uncharted de volle 100% uitgespeeld... (alles medailles, 61 van 60 schatten, alle beloningen, kortom... alles). Geeft me toch een soort van voldoening :)

Over een paar dagen Burnout Paradise binnen... de volgende uitdaging.

Ook m'n eerste blu-raytje gekeken eindelijk... Black Hawk Down. Wel een zeer geschikte film om in HD te zien :)
61 van de 60 :? Is die secret of maak je een typefoutje? Hoe lang heb je over crushing gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

swopdark schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:59:
[...]

Pauze Pauze? 1 a 2 goede games per maand wow! En mooier er zitten weinig rotte appels tussen want dat was wel anders in oktober/december, sommige games konden gewoon niet zo slecht zijn maar helaas ze waren het wel.

Voor "langzame maanden" hebben we nu best een aardige lijn van games die uitkomt. Ik kan mijzelf makkelijk 1 game per maand zien kopen met de kwaliteits games die ernu aankomen. Burnout is bijvoorbeeld een game waarvan ik vroeger niet echt veel dacht, nooit echt ingetrokken maar deze versie ish goed!

Het mooie is met 1 a 2 games per maand die uitkomen er ook genoeg keuze is voor iedereen. Ik herinner me nog 2007 zomer..alleen een verdwaalde game The Darkness die opzich niet slecht is maar je speel het een keer en dan ben je ermee klaar. Deze maanden zijn in vergelijking behoorlijk gevuldt en weet je, Timeshift is bijvoorbeeld een titel die als hij in januari uitgebracht was misschien wel meer media zou trekken maar in december was het een verdronken kalf. Call of Duty 4 reed er gewoon met een tank overheen!

Jammer van zo'n potentie! Ah oh well je begrijpt me vast wel soms heeft een game gewoon niet de ruimte. Hoe dan ook interresante maanden! En ik ben blij dat niet iedereen zich op December gooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 13:59

CSB

:D

iemand dit al gezien? Hou me er persoonlijk niet zo mee bezig, maar zou best leuke themes kunnen opleveren.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

kbloem schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:00:
[...]

61 van de 60 :? Is die secret of maak je een typefoutje? Hoe lang heb je over crushing gedaan?
Nope geen typefout, zo staat het in het spel ook. Er is een relic die je kan vinden die ook als schat telt. Op twee na alle schatten zélf gevonden, de laastste twee opgezocht in een guide (gamefaqs). Ik heb ongeveer 11 uur over Crushing gedaan. Er zaten wel lastige stukken tussen. Vooral de wat grotere shootouts waar steeds nieuwe golven met vijanden komen konden erg lastig zijn.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-09 09:50
people!

ff een vraag. ik woon in een studentenhuis en eens in de zoveel tijd knalt de stroom er wel eens uit, omdat we te weinig ampere hebben voor teveel mensen ( er is inmiddels een verzwaring aangevraagd)
maar kan dit echt heel veel kwaad voor mn PS3 als ie zomaar uitvalt ?? ik snap zelf ook dat het niet
helemaal gezond is voor dat mooie zwarte kastje :) maar heeft het echt rampzalige gevolgen ? of is dat gewoon een kwestie van afwachten :P

ciao :>

[ Voor 4% gewijzigd door paulmp op 25-01-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:00:
[...]61 van de 60 :? Is die secret of maak je een typefoutje? Hoe lang heb je over crushing gedaan?
Er zijn eigenlijk maar 60 schatten om te vinden, maar er zijn in totaal 61 schatten.De 61e schat telt trouwens niet mee als je één schat vergeet.

Zijn ook twee los staande "achievements" / medailles trouwens:
Master Fortune Hunter ~~~~~~~~ Find all 60 treasures
Relic Finder ~~~~~~~~~~~~~~~~Find the Strange Relic

Ikzelf had 59 schatten gevonden en de "strange relic". Nu de game nog een keer spelen voor de laatste schat. Gelukkig weet ik wel waar die ligt :P
swampy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:08:
[...]Het mooie is met 1 a 2 games per maand die uitkomen er ook genoeg keuze is voor iedereen. Ik herinner me nog 2007 zomer..alleen een verdwaalde game The Darkness die opzich niet slecht is maar je speel het een keer en dan ben je ermee klaar. Deze maanden zijn in vergelijking behoorlijk gevuldt en weet je, Timecrisis is bijvoorbeeld een titel die als hij in januari uitgebracht was misschien wel meer media zou trekken maar in december was het een verdronken kalf. Call of Duty 4 reed er gewoon met een tank overheen!

Jammer van zo'n potentie! Ah oh well je begrijpt me vast wel soms heeft een game gewoon niet de ruimte. Hoe dan ook interresante maanden! En ik ben blij dat niet iedereen zich op December gooit!
TimeCrisis is naar mijn mening niet echt een goede optie om als game te noemen. Ik zou eerder denken aan een game als TimeShift die ook tesamen met Call of Duty 4 uit kwam. Reviews op internet en in gamesbladen leverden TimeShift toch altijd een cijfer ergens rond de 8 op. Dus zeker geen slechte game. Alleen niet zo vernieuwend als Call of Duty 4 en een minder bekende naam, dus dan zal zo'n game meteen minder goed verkopen. Aan de andere kant dan wel het voordeel dat als een game niet goed verkoopt deze ook sneller in de uitverkoop zal gaan. Dus dan kunnen wij zo'n verloren topper scoren voor een paar tientjes.

Gaat natuurlijk niet altijd op trouwens. Want al zouden GTA IV, Maffia 2 en Saints Row 2 alle drie op dezelfde dag uit komen zou ik alle games kopen. Want dat worden allemaal toppertjes.

En trouwens:
Het is: “deze maanden zijn in vergelijking behoorlijk gevuld en…”, want het is geen werkwoord he :>
itsoutthere schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:41:
[...]Nope geen typefout, zo staat het in het spel ook. Er is een relic die je kan vinden die ook als schat telt. Op twee na alle schatten zélf gevonden, de laastste twee opgezocht in een guide (gamefaqs). Ik heb ongeveer 11 uur over Crushing gedaan. Er zaten wel lastige stukken tussen. Vooral de wat grotere shootouts waar steeds nieuwe golven met vijanden komen konden erg lastig zijn.
Bij mij telde die “Strange Relic” dus niet als schat. Want zoals gezegd had ik 59 schatten + de “strange relic”, maar niet de achievement / medaille voor dat ik alle schatten had.
Moet wel zeggen dat ik 11 uur voor Crushing wel aan de korte kant vind. Ik had al 9 uur nodig op normaal. Het scheelt natuurlijk wel dat je weet waar je heen moet als je de game al een keer hebt uitgespeeld, maar om er dan maar 2 uur langer over te doen… *respect*

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 12:34
paulmp schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:33:
people!

ff een vraag. ik woon in een studentenhuis en eens in de zoveel tijd knalt de stroom er wel eens uit, omdat we te weinig ampere hebben voor teveel mensen ( er is inmiddels een verzwaring aangevraagd)
maar kan dit echt heel veel kwaad voor mn PS3 als ie zomaar uitvalt ?? ik snap zelf ook dat het niet
helemaal gezond is voor dat mooie zwarte kastje :) maar heeft het echt rampzalige gevolgen ? of is dat gewoon een kwestie van afwachten :P

ciao :>
gooi er een UPS achter zou ik zeggen :) Snel uitzetten op het moment dat je spanning wegvalt.
Het is iig niet gezond, een keertje kan wel maar dat moet je echt niet tevaak doen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
medetweakers,

ik lijk dan eindelijk na jaren pc gaming toch getrokken te worden naar een console. met name dat upgraden en dan nog niet fatsoenlijk kunnen spelen en al die installatie tijden beginnen me te irriteren.

nu komt dat goed uit, want ik ga op mezelf en bij een tv hoort natuurlijk een BR-speler, of natuurlijk een PS3 die BR kan spelen.

nu heb ik zitten kijken en de prijzen zijn ongeveer gelijk en mijn keus gaat dan naar een PS3 gewoon doordat er meer functionaliteit aanwezig is op deze voor dezelfde prijs.

alleen het probleem: ik ben toch wel erg milieubewust en vind dat dat de PS3 wel meer stroom gebruikt. ik weet wel dat er dus meerdere versies zijn van de PS3 en recent ook een versie erbij is gekomen die een stuk minder zuipt aan stroom en minder warmte creëert dan de vorige versies.

mijn vraag nu zijn de verschillende versies te onderscheiden zodat ik voor de zuinigere kant gaan en is de zuinigere versie al in NL. en als iemand die heeft: is die ook stiller door minder warmte productie???

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

@ Dangerpaki: Op dit moment is er alleen een 40GB model te verkrijgen in Europa. (met heel veel geluk een 60GB model, maar dat is uitzonderlijk).

Daar zijn geen andere sub-versies van, dus echt veel keus heb je niet. Het huidige 40GB model is op dit moment het model dat het minst stroom verbruikt.

Alle andere versies (20/80 GB) zijn allemaal US-modellen, in EU dus slechts één echt verkrijgbaar.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

dangerpaki schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:05:ik lijk dan eindelijk na jaren pc gaming toch getrokken te worden naar een console. met name dat upgraden en dan nog niet fatsoenlijk kunnen spelen en al die installatie tijden beginnen me te irriteren.

alleen het probleem: ik ben toch wel erg milieubewust en vind dat dat de PS3 wel meer stroom gebruikt. ik weet wel dat er dus meerdere versies zijn van de PS3 en recent ook een versie erbij is gekomen die een stuk minder zuipt aan stroom en minder warmte creëert dan de vorige versies.
Zoals Seraphus-Y al zei zijn er in Europa maar twee versies van de PS3. Een versie met een 60 GB harde schijf, 4 usb-poorten en BC. En een versie emt een 40 GB harde schijf, twee usb-poorten en geen BC. Op dit moment is alleen de 40 GB versie nog maar in de winkels te krijgen.

Deze 40 GB versie is gebaseerd op een 65nm processor terwijl de 60 GB versie een 90nm processor heeft. De versie die je nu koopt verbruikt dus al minder dan de 60 GB versie. De 40 Gb versie verbruikt naar mijn weten nog geen 150 Watt, dus dat is al veel minder dan jouw pc wellicht doet...

Zal nog even de bron/quote op tweakers erbij zoeken.

Gevonden:
Met de nieuwe versie van de PS3 wist Sony het stroomverbruik met meer dan 60 watt terug te brengen ten opzichte van de vorige generatie. In plaats van 180 tot 200 watt, verstookt de console nog maar 120 tot 140 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb het even voor je uitgeprobeert en F1 CE werkt gewoon met de DS3,
dus bestellen maar

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
3Busymen _/-\o_
Dinsdagavond Burnout besteld en vandaag lag ie al op de mat :D
Niet normaal hoe snel die zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 25-01-2008 20:46 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Seraphus-Y schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:10:

...

Alle andere versies (20/80 GB) zijn allemaal US-modellen, in EU dus slechts één echt verkrijgbaar.
Nog wel. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:10:
Ik had ook niet verwacht dat die game zo leuk zou zijn. En voor 5 euro is het echt een koopje :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Ja, nog wel.

Opa_vertelt, wat gaat er allemaal nog komen...? Vertel eens... ;) >:)

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

TimeCrisis is naar mijn mening niet echt een goede optie om als game te noemen. Ik zou eerder denken aan een game als TimeShift die ook tesamen met Call of Duty 4 uit kwam.
Het was ook timeshift! Ik en namen!

Mafia II ziet er goed uit maar ik weet er nog te weinig van om zeker te zijn of het de moeite waard is. Mafia (de originele) is nogal buggy en ja het heeft een goed verhaal een aardige graphics en zelfs een goede soundtrack. Maar buggy! Ik mag hopen dat de engine die ze gebruiken in Mafia II veel beter speelt!

[ Voor 40% gewijzigd door swampy op 25-01-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vandaag m'n LCD TVtje binnen (Toshiba Regza 32C3500P) en dus eindelijk gamen op HD. Dat ziet er toch wel geweldig uit hoor, vooral de Ratchet & Clank demo komt echt geweldig tot z'n recht.

Ik heb de PS3 nu een paar dagen en ben eigenlijk vooral onder de indruk van de media/entertainment center capaciteiten van het apparaat. M'n DiNovo draadloos toetsenbord/muis aansluiten, filmpjes afspelen vanaf een externe HD via USB, opzetten van (draadloos) internet; het gaat allemaal met eenvoudig gemak.

Qua games vind ik het op dit moment nog een tikje mager, ook omdat het meeste niet echt mijn smaak is, maar dat komt wel goed. Er zit wat tussen wat ik misschien zou kopen als budget-titel, zoals Uncharted, en wat twijfelgevalletjes als Assassins Creed en Ratchet & Clank. Burnout Paradise lijkt me wel erg vermakelijk, de demo was iig super. Verder kan ik niet wachten tot GTA IV uit is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Ik vraag het toch maar, misschien dat iemand een leuk antwoord heeft.

Weet iemand waar je nog een 60Gb pack kan krijgen?!

Ik weet dat ze niet meer geleverd worden, maar wil toch graag zo'n pack. Zal Bart Smit, Intertoys of Toys 'r us ze nog verkopen?

Alvast bedankt en hopelijk heeft iemand een gouden tip... misschien dat ik diegene nog wel beloon met biertje ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Koopje van de week: Ratchet & Clank: Tools of Destruction voor 28 euro bij amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:52

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

de beloofde pics van de G-CON3. in-game pics en beschrijving game van volgen nog...
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3245_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3246_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3248_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3250_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3252_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3253_resize_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i184.photobucket.com/albums/x242/zuluman8/DSCF3259_resize_resize.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Zuluman op 25-01-2008 22:01 ]

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:47:
[...]
...

En trouwens:
Het is: “deze maanden zijn in vergelijking behoorlijk gevuld en…”, want het is geen werkwoord he :>

...
Oh nee!!! :+ :)
Wat krijgen we hier ook het witte model? :) Sinds het laatste nieuws van Best Buy die tussen neus en lippen door vertelde dat het 80GB model aan het uitfaseren is, geloof ik niet meer dat het 80GB model hier in Europa nog komt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
ymmv schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:43:
Koopje van de week: Ratchet & Clank: Tools of Destruction voor 28 euro bij amazon.de
Dat is idd wel een erg nette prijs. Ik had al besloten te wachten tot hij wat goedkoper zou worden.

Ook zojuist maar besteld :*) €35,05 kost het inclusief verzendkosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 25-01-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 19:57
zojuist via yesasia een DS3 gekocht via de CC. totale kosten $54,99, als ik de omrekenkoers pak van vandaag zou in totaal op €37,48 moeten komen. Ben benieuwd.

Kreeg een tijdslijn te zien dat de DS3 rond 06-02-08 verzonden gaat worden en rond de 18-02-08 zou moeten aankomen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
ymmv schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:43:
Goeie tip! Ik heb hem besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 08:37

DMN

@ supercop7373
Toen ik dinsdag bij YesAsia GT5 prologue bestelde stond er ook een shipping date van ergens rond begin februari, maar ik kreeg gisteren al een bericht dat hij verstuurd was.
De shipping date in je orderbevestiging is dus erg ruim genomen

[ Voor 4% gewijzigd door DMN op 25-01-2008 22:09 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:29:
[...]Het was ook timeshift! Ik en namen!

Mafia II ziet er goed uit maar ik weet er nog te weinig van om zeker te zijn of het de moeite waard is. Mafia (de originele) is nogal buggy en ja het heeft een goed verhaal een aardige graphics en zelfs een goede soundtrack. Maar buggy! Ik mag hopen dat de engine die ze gebruiken in Mafia II veel beter speelt!
Dacht al dat je die game bedoelde, maar zo had ik meer om te posten :P

Mafia was inderdaad buggy, maar het was zo vernieuwend. Ik snap nog steeds niet dat GTA 3 beter verkocht dan Mafia. Want Mafia had echt vernieuwende dingen als banden die lek konden, benzinetanks die kapot geschoten konden worden, auto's die je echt open moest breken en leren te starten en dat je je nek breekt als je met een cabrio over de kop sloeg. Wellicht zo vernieuwend dat niet elk puntje goed uitgewerkt kon worden en dat het daarom buggy over kwam. Als ik de previews van GTA 4 lees komt die game nu pas (vele jaren later) met zulke dingen.
Maar jij was toch zo van de goede en solide verhalen (zoals The Darkness), want je kan niet ontkennen dat de uitwerking van een standaard Mafia-verhaal zeer goed gedaan is in Mafia de game.

Om Saints Row dan ook maar aan te halen (waar deel 2 dit jaar ook van verschijnt). Deze game was niet zo vernieuwend als Mafia toen der tijd, maar het bood wel wat extra dingen die de GTA-reeks toen niet had en wellicht nog steeds mist. Daarnaast spreekt het thema van Mafia me altijd wel aan. Denk dat Saints Row 2 en GTA 4 best veel op elkaar gaan lijken als je kijkt naar de soorten missies en dergelijke, maar de sfeer van een Mafia-game staat op zich. GTA zal altijd de grote naam blijven, maar naar mijn mening zeker niet de meest vernieuwende game...
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:34:
Ik vraag het toch maar, misschien dat iemand een leuk antwoord heeft.

Weet iemand waar je nog een 60Gb pack kan krijgen?!

Ik weet dat ze niet meer geleverd worden, maar wil toch graag zo'n pack. Zal Bart Smit, Intertoys of Toys 'r us ze nog verkopen?
Ik denk dat je nergens meer een 60 GB pack zal vinden.
Wellicht dat marktplaats of Ebay je wel verder kan helpen, maar nieuw in de winkel gaat niet lukken denk ik zo...
Zuluman schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:49:
de beloofde pics van de G-CON3. in-game pics en beschrijving game van volgen nog...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan me niet herinneren dat ik op de PS1 ook zo'n soort van ontvanger aan mijn tv moest hangen om de signalen op te vangen. Weet niet precies hoe dat systeem wel werkte trouwens, want dat is al weer heel wat jaartjes geleden. Verder vind ik die handle een pure ripp-off van de Wii-mote of hoe dat ding ook mag heten. Maar dat doet nog onder van hoe plastic dat ding er wel niet uit ziet. Zal wellicht ook mede door de kleur komen dat het zo kiddy en goedkoop aan doet.

Maar al met al kan ik niet ontkennen dat ik de gun van de PS1 mooier vond.
Alleen jammer dat er maar een paar games waren die de gun ondersteunden. Het voetpedaal om uit je cover te komen was dan wel weer leuk. Samen met de feedback die de gun leverde was het zeker een leuk speeltje. Jammere was dat het een wirwar aan kabels veroorzaakte.
Kosten toendertijd waren ƒ174,95
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestech.com/playstation2_info/controller/Zero_Force_Laser_Gun/zforcegun.jpg
Voor jouw spelfouten maak ik een nieuw topic aan O+

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.