Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:12:
volgensmij staat ie in de US store? heb em vorige week geloof ik nog gedownload. (niks voor mij, geef mij maar burnout)
Je moet GT ook een paar keer spelen.
Ik weet nog wel dat ik voordat GT4 uitkwam ik alleen een tijdje arcaderacers had gespeeld. Toen ik voor het eerst GT4 startte vond ik de gameplay zwaar tegenvallen. Maar na een uurtje rijden kwam het GT gevoel wel weer terug..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Als je GT:HD of iets anders als een hebt gedownload uit de store, dan staat hij alleen nog in je gedownloade bestanden. In de store kun je hem dan niet meer vinden. Misschien dat dit aan de hand is?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
CSB schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:15:
[...]

Nog een keer proberen.
Extra info:
Router (ports forwarded naar PS3) in de meterkast, PS3 in de woonkamer (1 wandje ertussen) en PC boven (houten vloer en 1 wandje, geen beton) Bij het streamen (TVersity) valt vrij vaak de verbinding weg, of krijg ik een mediaserver fout 2103 ofzo... Bij het online spelen van CoD4 wordt ik ook vrij vaak uit een game geflikkerd. Het internet draait gewoon door, want mijn PC heeft geen problemen. Soms heb ik het idee dat de PS3 tijdesn het streamen mijn router verrampeneerd, want dan ben ik geheel de verbinding kwijt (ook mijn PC). alle clients hebben trouwens een vast IP.
Heeft iemand een idee?
Misschien ligt het aan je router? Er schijnt een bepaald merk te zijn waar nogal wat problemen mee zijn.
Bij mij werkt de PS3 in ieder geval prima via wireless (icm een belkin router.)
Heb je al een ander kanaal geprobeerd of misschien kan je andere (wireless) netwerk apparaten even uitschakelen en kijken of je dan nog steeds problemen hebt.
Het zou aan van alles en nog wat kunnen lezen, maar aangezien de PS3 het bij de meeste mensen prima doet via wireless denk ik niet dat daar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:20:
Als je GT:HD of iets anders als een hebt gedownload uit de store, dan staat hij alleen nog in je gedownloade bestanden. In de store kun je hem dan niet meer vinden. Misschien dat dit aan de hand is?
Nee het punt is, ik heb GT:HD nog nooit gedownload :) Dus hij kan onmogelijk in m'n gedownloade lijstje staan. Ik wil em echter wel graag spelen. Ik heb nu alleen de GT5 Prologue demo en die bevalt me super.

Kan iemand voor me nakijken of GT:HD nog wel in de US store beschikbaar is? Ik beschik tijdelijk niet over m'n PS3 (alleen in het weekend). :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
Goed nieuws voor mij lijkt het:

RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid

Hoop hem snel terug te krijgen totaal twee weken gespeelt en heb hem al 1.5maand :+
Anyways ik leech dit topic atm wat meer omdat sja me ps3 toch weg is, en nu las ik dus veel over estarland.com and 3busymen en wil wat bestellen ofc ;P van de week paypal aangemaakt etc.\
Maar welke is nou "beter/sneller" zelf wil ik estarland kiezen omdat ik niet zo thuis ben in ebay ;)

En las net ergens over die versions, dat het kan zijn als je US cod4/ut heb dat je dus alleen maar op us servers komt, of maakt het toch niks uit? (vraag dus niet of het werkt dat heb ik al zat gelezen ;) ) Ik heb 0 ervaring met online gamen op de ps3 omdat ik AC had gekocht en later cod4 maar toen hield de ps3 ermee op dus heb echt geen idee hoe dit allemaal in ze werk gaat.

Net ook maar HDMI kabel op bol.com besteld had er nog geen, ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Als de spellen me bevallen wordt het waarschijnlijk nog een ps3 kopen (AC beviel me niet zo, 1e uurtjes leuk daarna :O )... Me broertje vind het nooit leuk als ie alleen maar op mijn kamer staat :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Hmm leuk, ps3 dual shock besteld bij yesasia, krijg ik een mailtje met expected ship date 6-2-2008. Ik heb altijd zooooo'n mazzel met online orders heh... (na 2 maanden guitar hero 3 maar eens gecancelled bij wehkamp).

Ach tis goedkoop (maar wel vervelend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinoPK schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:38:
Hmm leuk, ps3 dual shock besteld bij yesasia, krijg ik een mailtje met expected ship date 6-2-2008. Ik heb altijd zooooo'n mazzel met online orders heh... (na 2 maanden guitar hero 3 maar eens gecancelled bij wehkamp).

Ach tis goedkoop (maar wel vervelend).
Waarschijnlijk wordt ie wel eerder verstuurd hoor. Bij mij stond die datum op 29-1, en ik heb op de 21ste een mail gekregen dat hij verzonden is, en op de site staat nu zelfs dat ze hem de 18e hebben verzonden (ik heb geen idee welke de werkelijkheid aangeeft). Dus het scheelt in ieder geval een week. Ze houden die expected date daar gewoon erg ruim aan heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47
Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:51:
[...]

Met EA als developer is des te meer mis. EA geeft als developer games uit omdat ze uit moeten komen, niet omdat ze af zijn.
Ik kan me herinneren dat ik het erg jammer vond dat Army of Two uitgesteld werd. Geloof dat de release nu begin maart gepland is (i.p.v december '07). Nu weet ik de reden voor het uitstellen uiteraard niet, maar het zou met de kwaliteit van de game te maken kunnen hebben. Dus misschien zijn ze wel op de goede weg?

(Uitstel kan natuurlijk ook te maken hebben met het risico om ondergesneeuwd te raken door alle top games die afgelopen december op de markt kwamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harlekein schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:16:
Burnout... Van mij hadden ze zonder meer mooiere graphics, nieuwe tracks, nieuwe auto's en een goede online mode er bij mogen doen. Dan was ik 100% tevreden. Het hele free-roaming concept vind ik een zware handicap in een arcade racer. Uitgedachte race tracks zullen altijd beter zijn dan een free roaming race waar de Amerikaanse city blocks toch in elke straat op hetzelfde neerkomen.
Heb je de 'full game' eigenlijk al wel? Want uit deze reactie maak ik uit dat je de gehele game beoordeeld op een kleine demo (wat al de beste demo van 2007 was imo)

Ik kan wel zeggen dat de 'full game' nog heel wat toevoegt aan de demo en dat het soort auto's ook zeker groot en afwisselend is! Daarnaast is de stad echt niet opgebouwd zoals manhattan en dus zeker zeer race-baar gemaakt, vooral het berg-gedeelte is erg goed gedaan, incl. shortcuts.
Het free-roaming concept is juist een geniale toevoeging aan Burnout!
En 'een goede online mode'!? Deze 'mode' is konings! Je kan online (als host) zelf je races samenstellen (kies een eind- en startpunt, er zijn zo'n 2500 verschillende combinaties mogelijk) en ook meer menu-opties dan in de demo mbt de challenges e.d. Er is gewoon van alles te doen, en je kunt met 1 druk op de knop van offline naar online terwijl je gewoon doorrijdt met je auto.

/me heeft de full game ondertussen al 6 uur gespeeld en ondertussen een License B en 200+ (v/d 400) gates gesmashed :D

Deze game is alle centen dubbel en dwars waard!
DinoPK schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:38:
Hmm leuk, ps3 dual shock besteld bij yesasia, krijg ik een mailtje met expected ship date 6-2-2008.
Ik heb 'm maandag besteld en kreeg 'expected shipping date 23-2-2008', maar hij staat al gewoon 2 dagen op 'ready to be shipped' onder orderstatus :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
kRyPtO schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:28:

Anyways ik leech dit topic atm wat meer omdat sja me ps3 toch weg is, en nu las ik dus veel over estarland.com and 3busymen en wil wat bestellen ofc ;P van de week paypal aangemaakt etc.\
Maar welke is nou "beter/sneller" zelf wil ik estarland kiezen omdat ik niet zo thuis ben in ebay ;)

En las net ergens over die versions, dat het kan zijn als je US cod4/ut heb dat je dus alleen maar op us servers komt, of maakt het toch niks uit?
@CoD4: op het moment is de US versie van CoD4 gepatched (EU nog niet), dus nu kunnen EU & US niet meer samen spelen (dit kon eerst wel afaik) Dus op dit moment maakt het dus wel een verschil of je hem uit de US haalt of niet. (misschien in de toekomst niet meer, als de EU ooit ook nog een patch krijgt?) (zie post hieronder :) )

Wat betreft estarland.com en 3busymen: Ik heb zelf alleen ervaring met 3busymen en dat was goed, maar als ik jou was zou ik lekker kijken naar welke het goedkoopste is. (en natuurlijk niet te veel games in een keer bestellen, kleine pakketjes worden minder snel onderschept door de duane :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EU-versie van COD4 is inmiddels ook gepatched (server-sided toch?) zodat iedereen weer tegen iedereen kan spelen. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ah ok, zou goed kunnen, had ik ff gemist :)

btw voor burnout is er een apart topic als mensen het nog wat uitgebreider willen bespreken :)
http://gathering.tweakers...ist_messages/1264122/last
wat is de tempesta trouwens een relaxte auto zeg.. :9~

[ Voor 74% gewijzigd door nioz op 23-01-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:52:
Ik heb 'm maandag besteld en kreeg 'expected shipping date 23-2-2008', maar hij staat al gewoon 2 dagen op 'ready to be shipped' onder orderstatus :/
Blij om te horen dat Burnout Paradise goed bevalt, ik wacht nog rustig af. _/-\o_
Ik heb gisteren een DS3 besteld en kreeg vandaag een mail dat hij verzonden is.....
(ook bij YesAsia.com) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Crackman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:22:
[...]

Ah dit wordt te vaak gevraagd... Ja dat kan, PS3 games zijn regio vrij
Maaaar, het kan zijn dat je extra content niet kan kopen, ik kan bijvoorbeeld niet de EU uitbreidingen voor Folklore gebruiken (en in de US store kan ik ze niet kopen omdat ik een NL CC heb).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik heb heel kort (< 1u) hem aangesloten gehad via component.
Hij kwam niet hoger dan 576i.

Gelijk een HDMI kabel gekocht (It's €14) en daarop aangesloten.
Zag het beeld verspringen en haarscherp worden :P
Staat nu op 1080p, behalve als spellen/films dat niet aankunnen ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

_Christiaan_ schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:27:
[...]

Nee het punt is, ik heb GT:HD nog nooit gedownload :) Dus hij kan onmogelijk in m'n gedownloade lijstje staan. Ik wil em echter wel graag spelen. Ik heb nu alleen de GT5 Prologue demo en die bevalt me super.

Kan iemand voor me nakijken of GT:HD nog wel in de US store beschikbaar is? Ik beschik tijdelijk niet over m'n PS3 (alleen in het weekend). :)
Download GT:HD 1.2 (480i) hier, en GT:HD 2.0 (576i) daar. Google vervolgens zelf maar even op ps3 en proxy server om die bestanden op je Playstation te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:18
Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:54:
EU-versie van COD4 is inmiddels ook gepatched (server-sided toch?) zodat iedereen weer tegen iedereen kan spelen. Toch?
Nee.

Die server side was alleen maar om te voorkomen dat het hele online gebeuren elke avond plat lag.
De US heeft al een connectivity patch gehad en er komt nog een andere patch aan.
Voor de EU heeft men besloten beide in een keer te releasen, omdat SCEE er te lang over deed oid.
Dit is in ieder geval het laatst bekende nieuws over de EU patch van 402 op het IW board:
Sorry this is taking so long guys, the EU Connectivity Patch is still going through testing, it had to come back to studio for some changes and testing. We're going to be putting it through Activision QA in addition to IW QA so it gets that extra attention while we're also working on the feature patch (i.e. Recently Met Players, Mute Option, new Kill Cams). If I'm given any time frame I'll pass it along to you guys.
Iedereen wijst met het vingertje naar de ander. Eerst was het Demonware dat de servers host, daarna SCEE die teveel tijd in beslag nam met goedkeuring en nu moet die patch weer opnieuw getest worden.
Ben er onderhand een beetje zat van. Het is een leuk spel als je eenmaal aan spelen toekomt, maar dat is nog een hele opgave.

En wat betreft Burnout vind ik het ontbreken van een 2 player mode erg jammer. Ik was juist in de veronderstelling dat die wel aanwezig zou zijn en heb hem mede daardoor besteld. Kon ik eindelijk mijn vriendin eens van de weg rijden, maar dat zit er helaas niet in.
Dan wordt het maar Burnout Revenge spelen zodra mijn DS3 binnen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Melniek op 23-01-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

EgoPro schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:41:
[...]

Mij ook mij ok! Hier zit ik naou op te wachten!
ik zal vanavond een korte review neerzetten. ik ga nu naar de sportschool. een kleine teaser....

in eerste instantie heb ik alleen de arcarde gespeeld. toen ik de complete mission ging spelen was ik aardig verbaas dat ik met de gcon3 beter fps kan spelen dan de sixaxis controller. ik ben aardig enthousiast over de game en de gcon3 tot dusver....

je krijgt een kabel met 2 sensoren die je bovenop je tv plaatst. op elke sensor zit een rubber flapje met een gewichtje die je erover heen legt..zal wel pic maken....maakt meer duidelijk.....

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:17:
En wat betreft Burnout vind ik het ontbreken van een 2 player mode erg jammer. Ik was juist in de veronderstelling dat die wel aanwezig zou zijn en heb hem mede daardoor besteld. Kon ik eindelijk mijn vriendin eens van de weg rijden, maar dat zit er helaas niet in.
Dat is idd erg jammer, maar was mij ook ruim van te voren bekend.
De makers konden dat gewoon niet voor elkaar krijgen op 720p 60fps op dit moment (bron: hun eigen woorden uit de podcasts) en hebben daarom zoveel tijd in de online modus gestoken om dat goed voor elkaar te krijgen. Ik zou zelf graag ook lekker wat takedowns willen doen op m'n vrienden in de huiskamer, maar helaas... Het enige waarvan ik dan ook echt kan zeggen dat het een groot gemis is van de nieuwe Burnout is de splitscreen, maar het online gedeelte maakt een hoop goed (wat ook leuk is om te doen met vrienden in huis!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

DCFreak schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:16:
[...]

Download GT:HD 1.2 (480i) hier, en GT:HD 2.0 (576i) daar. Google vervolgens zelf maar even op ps3 en proxy server om die bestanden op je Playstation te krijgen.
Heel mooi, bedankt! :D Morgen rij ik dan toch maar even naar m'n PS3 om het erop te zetten.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Aha, je kan natuurlijk dan voor kiezen om hem niet te patchen zodat je bij EU blijft of zie ik dat verkeerd :P.
MeNTaL_TO schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:07:
[...]

Maaaar, het kan zijn dat je extra content niet kan kopen, ik kan bijvoorbeeld niet de EU uitbreidingen voor Folklore gebruiken (en in de US store kan ik ze niet kopen omdat ik een NL CC heb).
Dit is wel iets minder dan. Met alles of alleen die game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRyPtO schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:37:
Aha, je kan natuurlijk dan voor kiezen om hem niet te patchen zodat je bij EU blijft of zie ik dat verkeerd :P.
Ik weet niet hoe het met CoD4 zit, maar vaak is patchen geen keuze. OF je patched, of je kunt de game niet starten.

Burnout Paradise had vandaag (1 dag na de launch) trouwens al een patch, en nu rijden er ineens nieuwe (reclame) busjes rond (o.a. Gilette Fusion), als ze dat iedere keer zo gaan flikken mogen ze die patches houden 8)7

Ow ja, en ik heb al besloten dat ik nooit meer iets van Diesel ga kopen, want die busjes rijden steeds in de weg als ik een race wil winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

S2S

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:40:
[...]

Ik weet niet hoe het met CoD4 zit, maar vaak is patchen geen keuze. OF je patched, of je kunt de game niet starten.

Burnout Paradise had vandaag (1 dag na de launch) trouwens al een patch, en nu rijden er ineens nieuwe (reclame) busjes rond (o.a. Gilette Fusion), als ze dat iedere keer zo gaan flikken mogen ze die patches houden 8)7

Ow ja, en ik heb al besloten dat ik nooit meer iets van Diesel ga kopen, want die busjes rijden steeds in de weg als ik een race wil winnen :P
Kep nog geen patch gezien 8)7

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:27:
In de NL store zie ik 'm inderdaad niet meer staan, maar in de US store wel! Dus snel een US accountje aanmaken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
Prijsdaling schijnt toch redelijk waar te zijn:

hier

Afbeeldingslocatie: http://a.slickdeals.net/attachment.php?s=9eae996b9a8d0e9906ea9223505836bf&attachmentid=71045&d=1199375230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Frank J. schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:48:
Prijsdaling schijnt toch redelijk waar te zijn:

hier

[afbeelding]
Even verder lezen en het lijkt een lokale deal in één specifieke bestbuy. Ik geloof het pas als Sony het zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste kwartaal 2008 :)

Devil May Cry 4 PS3
Actuele status: leverdatum 08-02-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=55006&dimensionid=17&shopid=6

Time Crisis 4 + G-Con Gun PS3
Actuele status: leverdatum 08-02-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=58652&dimensionid=17&shopid=6

Mercenaries 2: World in Flames PS3
leverdatum 01-03-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=58306&dimensionid=1&shopid=6

Gran Turismo 5 Prologue PS3
leverdatum 07-03-2008.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=57753&dimensionid=17&shopid=6

Haze PS3
leverdatum 31-03-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=53814&dimensionid=17&shopid=6

Army of Two PS3
leverdatum 07-03-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=53123&dimensionid=17&shopid=6

Grand Theft Auto IV PS3
leverdatum 15-04-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=57442&dimensionid=17&shopid=6

Unreal Tournament 3 PS3
leverdatum 22-02-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=53188&dimensionid=1&shopid=6

Soldier of Fortune: Payback PS3
leverdatum 08-02-2008.

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=58531&dimensionid=17&shopid=6

Enemy Territory: Quake Wars PS3
leverdatum 01-02-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=52654&dimensionid=17&shopid=6

Lost PS3
leverdatum 15-02-2008

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=57260&dimensionid=17&shopid=6

Shiver23

Burnout Paradise PS3
Op voorraad

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=58199&dimensionid=17&shopid=6

Rockband staat er niet bij..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haze is uitgesteld. Burnout:PC mag er ook nog wel bij, omdat die officieel nog niet uit is.
Ik ben zelf ook nog wel benieuwd naar Lost, terwijl ik stiekem al weet dat het een te simpel spel wordt dat niet aan de verwachtingen van de serie gaat voldoen. Maar het lijkt me alleen al mooi om over het eiland heen te lopen :)

edit: Vergeet ik Rockband nog. Hoewel ik bang ben dat dat ook nog wel even kan duren.

[ Voor 12% gewijzigd door Shiver23 op 23-01-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:05:
Haze is uitgesteld. Burnout:PC mag er ook nog wel bij, omdat die officieel nog niet uit is.
Ik ben zelf ook nog wel benieuwd naar Lost, terwijl ik stiekem al weet dat het een te simpel spel wordt dat niet aan de verwachtingen van de serie gaat voldoen. Maar het lijkt me alleen al mooi om over het eiland heen te lopen :)

edit: Vergeet ik Rockband nog. Hoewel ik bang ben dat dat ook nog wel even kan duren.
Haze is niet uitgesteld :)

Nieuws: Haze ten vroegste in april
Door Joni Philips op 23-01-2008 om 19:44 Bron: Firing Squad

De Free Radical FPS Haze moest eind 2007 exclusief op de PlayStation 3 verschijnen, maar enkele weken voor de release werd de game uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2008.

Sindsdien hoorden we reeds verschillende releasedatums voor Haze. Deze gingen van februari tot augustus, februari zal men ieder geval niet halen. In het financiële rapport van Ubisoft valt te lezen dat Haze in het volgende fiscale jaar komt. De game moet dus tussen 1 april 2008 en 31 maart 2009 verschijnen. Haze volgt daarmee spellen als Tom Clancy's EndWar, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction, Far Cry 2 en Brothers In Arms: Hell's Highway.

bron
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS3 salesrecord volgens Sony
Door:DooM - Geplaatst:22-1-2008 23:51 - Bekeken:601 - Reacties:10

Wat heeft de PS3 nu tijdens de kerstperiode gedaan hier in Europa? Nou volgens Sony was deze kerstperiode de beste verkoopperiode van de PS3 tot nu toe. De PS3 werd in de vijf kerstweken verkocht als nooit tevoren. Sony schat in dat de PS3 1.2 miljoen keer over de toonbank is gegaan. Kaz Hirai zei dat dit in lijn is met de verkopen van de PS3 in de USA. Sony blijft werk maken van de reclames rond de PS3 en zal het meeste geld stoppen in het promoten van "eigen" games, volgens Kaz.

Of Sony zijn target haald, 11 miljoen voor eind maart 2008, blijft afwachten.
Volgens de VGZ charts zit de PS3 nu op 9.290.000.
Kaz Hirai blijft er rustig onder. "Wij geven de 11 miljoen nog niet op, het ligt eraan hoe groot de vraag naar de PS3 de komende maanden is."

bron

Edit: met de bovenstaande games halen ze wel makkelijk 11 miljoen denk ik..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:40:
[...]

Bij het burnout nieuws stond dat de patch uitgebracht was om enkele online problemen te fixen die sommige users hadden icm hun firewall. In hoeverre dat waar is weet ik natuurlijk ook niet. We merken het snel genoeg als we vaker patches van 13mb krijgen waarna er weer nieuwe busjes rondrijden :) Ik moet wel bekennen dat die diesel en gilette busjes me pas opvielen nadat ik jouw posts gelezen had: zondagsrijder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09
Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:05:

Stond vandaag een stuk in de Spits over Lost, het verhaal is geschreven door de mensen die het eerste seizoen hebben geschreven, dus denk dat het verhaal wel goed wordt. Ze hebben test spelers gehad (ook diehardgamers) en die waren zeer te spreken over die game. Als Lost fan moet ik die game gewoon halen, maar hoop niet dat hij te makkelijk wordt (of te kort).

Ik zag SoF:Payback er ook tussen staan, eumm, ik heb m op de pc gespeeld, maar wat een (...) spel. :P

En Haze... is alweer uitgesteld! |:(
Nieuws: Haze verschoven naar volgend fiscale jaar

Woensdag 23 januari 2008 - Hoewel Ubisoft redelijk kort geleden nog liet weten dat Haze dit kwartaal zou verschijnen, maakte de Franse softwaregigant vandaag bekend dat Haze helaas opnieuw vertraagd is. Haze zal nu in het fiscale jaar 2008 verschijnen, dat loopt vanaf 1 april tot en met 31 maart. Een erg ruime marge dus.
Bron: ps3only

[ Voor 22% gewijzigd door E2TK op 23-01-2008 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

E2TK schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:02:
[...]
Stond vandaag een stuk in de Spits over Lost, het verhaal is geschreven door de mensen die het eerste seizoen hebben geschreven, dus denk dat het verhaal wel goed wordt. Ze hebben test spelers gehad (ook diehardgamers) en die waren zeer te spreken over die game. Als Lost fan moet ik die game gewoon halen, maar hoop niet dat hij te makkelijk wordt (of te kort).
Bij IGN en Gamespot staan previews. Bij IGN hebben ze het over 10-12 uur gameplay, dus dat is wel prima. Helaas hebben maar een aantal mensen van de serie hun stem geleend aan het spel en zijn de rest matige imitaties. Omdat het spel (te?) veel conversaties bevat kan dat best storend zijn. Het rondlopen over het eiland en alle locaties uit de serie zouden zeer goed nagemaakt zijn. Ook zitten er leuke details uit de serie in het spel. Bijvoorbeeld dat Sun pas later Engels spreek. Maar omdat het toch wel als een casual game gebracht wordt zijn de puzzels niet heel uitdagend zijn.
Ik wacht gewoon rustig de reviews af of 'test' hem eerst op de PC (als het wil draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Veel mensen hebben hier een dual shock 3 controller zowel zwart al wit!
nu vroeg ik mij bij welke shop(ebay shop) men deze heeft besteld en welke het goedkoopst is?
ik heb ebay even afgestruind alleen ben ik het spoor bijster. misschien dat iemand mij wil helpen

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

dit is bij yesasia.com (tevens pas de 10e keer dat dit gezegd word btw)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Denko schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:05:
dit is bij yesasia.com (tevens pas de 10e keer dat dit gezegd word btw)
ja yesasia ken ik maar sommige hebben hem nog goedkoper weten te bemachtigen.
en daar ben ik benieuwd naar!! :)
yesasia is een bekende van me

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:30:
ja yesasia ken ik maar sommige hebben hem nog goedkoper weten te bemachtigen.
en daar ben ik benieuwd naar!! :)
yesasia is een bekende van me
Daar heeft iedereen 'm vandaan! Bestel de DS3 daar en vul bij het betalen nog even een kortingcode in (google: Yesasia Coupon) en je krijgt 5$ extra korting, waardoor de prijs op zo'n 37E uitkomt.

/me zit sinds een half uur geleden bij de Millionaires Club in Burnout _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
wow mooi lijstje met PS3 releases dit voorjaar zeg...

HAZE, Devil May Cry 4 en GT5prologue worden zeker van mij. Ik heb ook wel genoten van de Burnout paradise demo dus deze is ook kanshebber. Ik zag twee weken geleden al UT3 liggen in een winkel voor de PS3. Is deze nu wel of niet al uit? Deze kriebelt ook wel een beetje.

Dus dat is 6 x 59euri = 354 euri nog uit te geven de komende twee maanden... sjit...

Maar ik moet ook nog Uncharted en Heavenly Sword uitspelen en Ninja Gaiden Sigma verdient ook nog wat aandacht. ik heb echt tijd te kort, jammer dat er zoveel vrije tijd opgaat aan werken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

GT 5 Prologue is te preorderen in de US voor $40!!!! Dat is echt een schijntje :D

http://www.ps3fanboy.com/...ue-pre-order-found-at-40/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 01:48:
[...]

Daar heeft iedereen 'm vandaan! Bestel de DS3 daar en vul bij het betalen nog even een kortingcode in (google: Yesasia Coupon) en je krijgt 5$ extra korting, waardoor de prijs op zo'n 37E uitkomt.

/me zit sinds een half uur geleden bij de Millionaires Club in Burnout _/-\o_
En dat was inclusief verzendkosten toch??

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:25:
En dat was inclusief verzendkosten toch??
Ja, de mijne is ook onderweg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Laatst online: 18-09 14:12

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

MeNTaL_TO schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:07:
[...]

Vreemd, heb mijn versie van Estarland en heb er geen moeite me om de updates en uitbreidingen te installeren van uit de EU store, dat doet hij gewoon... :?

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Ik wil volgende maand gta4 gaan importeren.
Dit worde de 1e game die ik importeer die multiplayer mogelijkheden heeft.

Weet iemand of de servers tussen de us en de eu gescheiden zullen zijn of zal het allemaal gelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

GTA4 komt pas in april uit.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:58:
[...]

In de NL store zie ik 'm inderdaad niet meer staan, maar in de US store wel! Dus snel een US accountje aanmaken! ;)
US account heb ik al, dus dat wordt vanmiddag snel downloaden :P

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:18:
wow mooi lijstje met PS3 releases dit voorjaar zeg...

HAZE, Devil May Cry 4 en GT5prologue worden zeker van mij. Ik heb ook wel genoten van de Burnout paradise demo dus deze is ook kanshebber. Ik zag twee weken geleden al UT3 liggen in een winkel voor de PS3. Is deze nu wel of niet al uit? Deze kriebelt ook wel een beetje.

Dus dat is 6 x 59euri = 354 euri nog uit te geven de komende twee maanden... sjit...
Je kan ze ook importeren, dan ben je ongeveer 6 x 45 = 270 euri kwijt :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Jeez wat duurt dat overschrijven naar PayPal lang zeg... twee weken geleden Uncharted (en een DS spelleke voor mijn vrouwtje) besteld bij de drukke mannetjes maar het beleid bij PayPal is aangepast ofzo. Ze begonnen te zeuren over bankrekening verificatie etc. gelijk na de bestelling geld willen overmaken en onderhand zijn we twee weken verder. :( Ik wil Uncharted spelen. Hoor er veel te veel goede dingen over... 3 Busymen is redelijk snel met leveren toch? Als het geld vandaag van Paypal naar 3bm gaat wanneer heb ik het spel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
Helemaal top die DS3 Yesasia tip, ik heb 'm meteen besteld :D zo goedkoop wordt die hier toch nooit.
P.E.No.1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:34:
Jeez wat duurt dat overschrijven naar PayPal lang zeg... twee weken geleden Uncharted (en een DS spelleke voor mijn vrouwtje) besteld bij de drukke mannetjes maar het beleid bij PayPal is aangepast ofzo. Ze begonnen te zeuren over bankrekening verificatie etc. gelijk na de bestelling geld willen overmaken en onderhand zijn we twee weken verder. :( Ik wil Uncharted spelen. Hoor er veel te veel goede dingen over... 3 Busymen is redelijk snel met leveren toch? Als het geld vandaag van Paypal naar 3bm gaat wanneer heb ik het spel dan?
Je gebruikt een bankoverschrijving zeker? met Creditcard is dat overmaken direct namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Gman schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:43:
Helemaal top die DS3 Yesasia tip, ik heb 'm meteen besteld :D zo goedkoop wordt die hier toch nooit.

[...]

Je gebruikt een bankoverschrijving zeker? met Creditcard is dat overmaken direct namelijk.
Ja ik wilde dat ik een CC had dan had ik ook allang wat PSN games gekocht...(MK2!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 20:57

scorpie

Supra Addict

aaaaaaaaaaaah houd op met al die (relatief) goedkope zooi te posten hier, moet steeds meer moeite doen om me in te houden en niet m'n CC te trekken :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:52:
aaaaaaaaaaaah houd op met al die (relatief) goedkope zooi te posten hier, moet steeds meer moeite doen om me in te houden en niet m'n CC te trekken :P
Bepaalde zaken die hier nog niet uit zijn ( zoals de DS3 ) zijn nu online te bestellen voor een prijs waarvoor ze hier de komende tijd niet te krijgen zijn (ook niet als ze wel uit zijn). Je bent dus een dief van je eigen portemonnee als je nu geen DS3 besteld.

Zeker als je bedenkt dat je nu je oude sixaxis nog wel kan verkopen, als de ds3 hier uit is zal dat aanzienlijk moeilijk worden/minder opleveren. Ik verwacht dat er dan veel mensen die 2 sixaxis hebben er wel 1 op marktplaats zullen gooien.

Helpt dit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuluman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:35:
[...]

ik zal vanavond een korte review neerzetten. ik ga nu naar de sportschool. een kleine teaser....

in eerste instantie heb ik alleen de arcarde gespeeld. toen ik de complete mission ging spelen was ik aardig verbaas dat ik met de gcon3 beter fps kan spelen dan de sixaxis controller. ik ben aardig enthousiast over de game en de gcon3 tot dusver....

je krijgt een kabel met 2 sensoren die je bovenop je tv plaatst. op elke sensor zit een rubber flapje met een gewichtje die je erover heen legt..zal wel pic maken....maakt meer duidelijk.....
laat ons niet langer wachten pleeeease :) foto gun/sensoren :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Bepaalde zaken die hier nog niet uit zijn ( zoals de DS3 ) zijn nu online te bestellen voor een prijs waarvoor ze hier de komende tijd niet te krijgen zijn (ook niet als ze wel uit zijn). Je bent dus een dief van je eigen portemonnee als je nu geen DS3 besteld.
Ik heb nog 2 keer zoveel betaald voor mijn DS3 doordat ik ook invoerrechten moest betalen :(
Ik zou opzich nog wel een DS3 erbij willen, maar dan lig ik al met 4 controllers...

Een tijd geleden was er trouwens een link gepost met een enorm goeie aanbieding voor Eye Of Judgment. Dat was volgens mij een link van een winkel uit de UK. Weet iemand toevallig nog om welke winkel dit ging? Was dat toevallig Play.com ofzo?
Ik zou namelijk opzich wel een PS Eye willen en bij die aanbieding had je de PS Eye + de game voor 50 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 24-01-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Echt geil....

http://www.gamersyde.com/stream_5910_en.html

[ Voor 85% gewijzigd door Kenny_026 op 24-01-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:41

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik weet niet of het al voorbij gekomen is (kon het niet vinden ieg), maar hoe zit het met garantie als je een DS3 bij Yesasia besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Zeker als je bedenkt dat je nu je oude sixaxis nog wel kan verkopen, als de ds3 hier uit is zal dat aanzienlijk moeilijk worden/minder opleveren. Ik verwacht dat er dan veel mensen die 2 sixaxis hebben er wel 1 op marktplaats zullen gooien.

Helpt dit ? :)
Er zijn belabberd weinig games die de DS3 ondersteunen heb ik gemerkt. Helpt dit nog meer? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

WaterFire schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Er zijn belabberd weinig games die de DS3 ondersteunen heb ik gemerkt. Helpt dit nog meer? :(
Zo'n DS3 bederft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Yeah, net Burnout besteld bij gcshop.. De demo was echt té goed, dus ik verwacht veel van het spel!
Had nog 7,50 euro korting via secondphone, dus dat scheelt ook weer. Nu voor 50,25 euro incl. verzendkosten.. Best relaxt dus!

Laatste tijd eigenlijk alleen nog maar CoD4 zitten spelen, is ook veel te leuk online.
Ik ben blij dat ik de PS3 gekocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

SayWhatAgain! schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:46:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is (kon het niet vinden ieg), maar hoe zit het met garantie als je een DS3 bij Yesasia besteld?
gelukkig nog nooit nodig gehad, dus dat zou ik helaas niet weten, al zijn ze over annuleringen e.d. niet zo moeilijk. Gok dat dat met garantie ook zo is

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 12-09 09:46
WaterFire schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:56:
[...]

Moet je het niet bij sommige games expliciet aanzetten?
Veel spellen zijn al gepatcht voordat de DS3 uitkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:34:
Dat bankrekening verificatie is der al heel lang nu. En handig is het ook, als je dat gedaan heb kan je gewoon met e-checks betalen.

Kwa leveren moet je ook een beetje mazzel hebben natuurlijk. Ik had het binnen een week nadat het verzonden was (zaterdags verzonden, vrijdag binnen). Maarja het is niet de TNT alleen even, tussen 5 en 10 werkdagen zou ik hem toch wel binnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik vind dit echt een goede store.....

Biz-com2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De demo van DMC4 schijnt al in de Jap Store te staan :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 24-01-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:44:

Biz-com2
wow Burnout Paradise voor € 42,28 incl verzendkosten..... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

S2S

SToRM666 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:46:
De demo van DMC4 schijnt al in de Jap Store te staan :)
Niet schijnt! Het is zo ;) Downloading as I type.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:54:
[...]

wow Burnout Paradise voor € 42,28 incl verzendkosten..... :p
Of twiger woods, resistance voor 23-24€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Of twiger woods, resistance voor 23-24€
en zo te zien kan ik daar gewoon met m'n eigen bank online geld overmaken :)

accepteert ie ook euro's? dan heb je namelijk geen kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Waar blijven die DMC4 demo ervaringen :9~
De filmpjes zien er heel indrukwekkend uit, ben ook benieuwd of het weer net zo lekker speelt als deel 3.
Denk dat ik na de demo maar even ga pre-orderen bij 3BUSYMEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:08:
[...]

en zo te zien kan ik daar gewoon met m'n eigen bank online geld overmaken :)

accepteert ie ook euro's? dan heb je namelijk geen kosten :)
Weet ik niet. Ik laat de betaling via Paypal lopen en die rekent het automatisch om. Ik was voor een Dual Shock 3 controller 44 euro kwijt. Goed te doen dacht ik zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:44:

Biz-com2
Welke regio games krijg je ?Niet dat mij dat wat uitmaakt maar omdat ie vanuit Hongkong verzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou net DMC4 bestellen bij 3BM maar bij de afhandeling kreeg ik een fout.
Blijkbaar werkt het niet. Alles goed ingevuld.. kan het doordat ik geen ebay account heb?
Was gewoon als gast de betaling gedaan.

Of is er iets met de ebay site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

endless schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 11:00:
Yeah, net Burnout besteld bij gcshop.. De demo was echt té goed, dus ik verwacht veel van het spel!
Had nog 7,50 euro korting via secondphone, dus dat scheelt ook weer. Nu voor 50,25 euro incl. verzendkosten.. Best relaxt dus!

Laatste tijd eigenlijk alleen nog maar CoD4 zitten spelen, is ook veel te leuk online.
Ik ben blij dat ik de PS3 gekocht heb!
Burnout is goed! Tuurlijk komen er veel games uit die er mooi uit zien maar het gaat ook om gameplay. En damn! Weet je het heeft een beetje dat GTA gevoel, je hoeft niets te doen! Als je 3 uur kwijt wil aan rondrijden en stunten? Geen probleem in deze game kan je dat!

Tot GTA uitkomt is Burnout de sandbox game!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:05
wat is het verschil tussen de DS3 japan en asian version? behalve de prijs?

Als ik twee tegelijk bestel levert dat nog onnodige risico's op inzake douane kosten e.d.?

en op welke spellen werkt het allemaal al?

[ Voor 11% gewijzigd door supercop7373 op 24-01-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus81
  • Laatst online: 17-08 19:56

Pegasus81

Group: Infinity

spoiler: Vraag over Uncharted
Ik ben bezig met Uncharted, maar ik weet niet hoe ik verder moet in het jetski level. Ik heb de poort geopend, ben doorgevaren tot aan het stukje met de soldaat met de grenade launcher. Alle soldaten heb ik opgeruimd, maar nu weet ik niett meer waar ik heen moet. Het loopt dood en kan volgens mij ook nergens aan land. Kan iemand helpen?

System info: Abit KG7-Raid, AMD Athlon XP 1800+@1900+, 512 Mb DDR ram, Radeon 8500LE, 2x40Gb Maxtor 7.2k + 1x 100Gb Maxtor 5.4k, 24x Plextor CdWiter, 16x Pioneer DVD, 3.5" Floppy, SB Audigy, 10/100 noname network, Iiyama Vision Master 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

kRyPtO schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:28:
Goed nieuws voor mij lijkt het:

RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid
Niet te vroeg victorie kraaien. Bij mij stond mijn RMA status van begin januari al op die informatie. Vorige week dinsdag kreeg ik een mail van de Sony helpdesk dat mijn vervangings PS3 verstuurd is.

Anderhalve week later heb ik nog altijd niks. Vandaag naar Sony gebeld en daar zeggen ze gewoon dat ik geduld moet hebben.

Pffff, heb al een anderhalve maand geduld. Ben echt niet tevreden van de service van Sony.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09
Pegasus81 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:26:
spoiler: Vraag over Uncharted
Ik ben bezig met Uncharted, maar ik weet niet hoe ik verder moet in het jetski level. Ik heb de poort geopend, ben doorgevaren tot aan het stukje met de soldaat met de grenade launcher. Alle soldaten heb ik opgeruimd, maar nu weet ik niett meer waar ik heen moet. Het loopt dood en kan volgens mij ook nergens aan land. Kan iemand helpen?
spoiler: antwoord op Uncharted
Je kunt wel ergens aan land, zit ergens een plateau, vaar je naartoe en dan kun je op het driehoekje drukken.
DarthDavy schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:39:
[...]

Niet te vroeg victorie kraaien. Bij mij stond mijn RMA status van begin januari al op die informatie. Vorige week dinsdag kreeg ik een mail van de Sony helpdesk dat mijn vervangings PS3 verstuurd is.

Anderhalve week later heb ik nog altijd niks. Vandaag naar Sony gebeld en daar zeggen ze gewoon dat ik geduld moet hebben.

Pffff, heb al een anderhalve maand geduld. Ben echt niet tevreden van de service van Sony.
Sony heeft ook geen grip op de verzendingen lijkt me, ze rijden denk ik niet zelf met busjes rond.

[ Voor 33% gewijzigd door E2TK op 24-01-2008 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
[...]

Troost je. Bij Microsoft gaat het ook zo langzaam. Mijn broertje zijn 360 ging stuk (niet eens een RROD). En het duurde een maand of twee voordat hij hem terug had. Nou had hij hem niet rechtstreeks via Microsoft verstuurd maar via de Mediamarkt....(maar het blijft lelijk dat het zo lang moet duren) Ik hoop dat ie van mij niet stukgaat.. :P

[ Voor 44% gewijzigd door P.E.No.1 op 24-01-2008 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Ja, wat dat betreft is de service van MS een stuk beter. Aan de andere kant, ze hebben veel kunnen oefenen... :P

(overigens zelf ervaring met hem 2 weken kwijt zijn, direct via MS)

[ Voor 9% gewijzigd door Armada op 24-01-2008 15:16 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

net DMC4 gepreoreder bij die bezige mannetje kan er niet op wachten !

daarnaast heb ik een WD Passport 250GB gekocht! ideaal dingetje voor losse media :) kleurt ook goed bij de PS3

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 17:52

Armada

-Wat wil je weten?-

Even over het vervangen van een HDD, het fysieke gedeelte staat allemaal in de handleiding en er zijn goed gedocumenteerde guides op I-net.
Maar hoe kan je content overzetten? En kan je zomaar alle inhoud van de ene disk op de andere zetten?
Is er een soort base-install die op de HDD aanwezig moet zijn (of wordt die van I-net getrokken indien dit corrupt/niet aanwezig is)? Ik vraag dit even vanuit het perspectief van een 360 eigenaar, waarbij 7 GB van de 20 GB HDD in beslag genomen wordt door bijvoorbeeld BC en diverse andere systemitems.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nee, firmware e.d. staan ergens anders. Je savegames en al die dingen kun je backuppen op een USB-stick of externe HDD. Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
[...]

Hmm minder zat er op te hopen hem vandaag of morge dan te krijgen.. Ze moeten die status is wat duidelijker maken dan of je iig beter op de hoogte houden met op ze minst een email zo nu en dan. Op de helpdesk zeiden ze dat ik smsjes zou krijgen... Die versturen ze ook met de postduif denk...
Nja blijf nog hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Grand Theft Auto IV krijgt definitieve releasedate

Donderdag 24 januari 2008 - Het lange wachten is eindelijk voorbij. Rockstar heeft vandaag op de officiële website de definitieve releasedatum voor Grand Theft Auto IV bekend gemaakt. Grand Theft Auto IV verschijnt op dinsdag 29 april 2008 wereldwijd, tegelijkertijd op de PlayStation 3 en Xbox 360.

Sam Houser, president van Rockstar North had het volgende te zeggen:

Quote:
"We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," aldus Sam Houser, Founder and Executive Producer van Rockstar Games. "We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment."

Het wachten op de releasedatum is nu dus voorbij. Nu is het nog een kwestie van ongeveer drie maanden wachten en dan ligt Grand Theft Auto IV eindelijk in de winkels.
Nog een paar maanden wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
supercop7373 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:48:
wat is het verschil tussen de DS3 japan en asian version? behalve de prijs?

Als ik twee tegelijk bestel levert dat nog onnodige risico's op inzake douane kosten e.d.?

en op welke spellen werkt het allemaal al?
ik heb nog geen reactie gehad op bovenstaande en ik heb al weer nieuwe vragen..kom toch niet dom over he? :O
ik ga/wil er ook een bestellen met mijn CC maar waar moet ik die kortingscode ingeven en moet ik iets doen met die GIFT optie? Zit nu al een half uur te klooien.

Hoe groot is de kans dat er douane kosten bijkomen want dan is 37 euro niet meer zo goekoop natuurlijk of ben ik afhankelijk van een slapende beambte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

supercop7373 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:13:
[...]

ik heb nog geen reactie gehad op bovenstaande en ik heb al weer nieuwe vragen..kom toch niet dom over he? :O
ik ga/wil er ook een bestellen met mijn CC maar waar moet ik die kortingscode ingeven en moet ik iets doen met die GIFT optie? Zit nu al een half uur te klooien.

Hoe groot is de kans dat er douane kosten bijkomen want dan is 37 euro niet meer zo goekoop natuurlijk of ben ik afhankelijk van een slapende beambte?
Kortingscode voor YesAsia gewoon met google zoeken..
En volgens mij is er geen verschil met de DS3 versies.

Hoop de mijne van de week ook te krijgen van YesAsia. :D

En wat betreft de douane... gewoon geluk hebben, verder valt daar niets over te zeggen. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door supernova op 24-01-2008 16:29 ]

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
supernova schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:28:
[...]

Kortingscode voor YesAsia gewoon met google zoeken..
En volgens mij is er geen verschil met de DS3 versies.

Hoop de mijne van de week ook te krijgen van YesAsia. :D

En wat betreft de douane... gewoon geluk hebben, verder valt daar niets over te zeggen. 8)
die code heb ik wel gevonden maar als ik dan use coupon doe kom ik ik in het hoofdscherm van yesasia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

supercop7373 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:31:
[...]

die code heb ik wel gevonden maar als ik dan use coupon doe kom ik ik in het hoofdscherm van yesasia
Kon hem tijdens het bestel proces gewoon invoeren, niet meteen in het begin. Maar ergens tijdens het betalings proces.

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
supernova schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:33:
[...]

Kon hem tijdens het bestel proces gewoon invoeren, niet meteen in het begin. Maar ergens tijdens het betalings proces.
mmmmm...zover was ik nog gegaan.....

E.e.a. gaat dus niet in een kadoverpakking als bij 3busyman. Hoeveel kosten komen erbij als je een oplettende douane hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
supercop7373 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:13:
[...]

Ach.. 1 gek kan meer vragen.. ;)
Ongetwijfeld ergens voordat je je bestelling definitief bevestigd.
Hoe groot is de kans dat er douane kosten bijkomen want dan is 37 euro niet meer zo goedkoop natuurlijk of ben ik afhankelijk van een slapende beambte?
50%.. het gebeurt wel of niet.. :P Wanneer de eigenlijke waarde op het doosje staat heb je gewoon kans daarop. Hoe groot is niet te zeggen.

De DS3 werkt in ieder geval in Gran Turismo en Ratchet & Clank. Alle toekomstige games zullen het ook wel ondersteunen. Je merkt het vanzelf.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Dutchzilla schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:49:
die unsigned code waar iedereen over luld is nep ze draaien een linux scripje.
en voor de rest niks. TEAMICE is ook wel team fake!!

er is 1 gouden regel als je een code kraakt
geef je hem de term hello world.
en dat hebben ze niet dus hebben ze niets!!

check de fora maar iedereen kent ze en weten dat ze liegen!!
Het draait wel degwlijk unsigned code.
Het betekend idd, dat er nog GEEN "Hello World" is.
Zelfs ALS die er zou zijn, dan nog is die niet zichtbaar zonder fb :P
( En deze "sploit" hoeft helemaal niet perse tot "hello world" te leiden.)

En als je alle fora checked, en in de scene zit, dan weet je dat die gasten van ps3news, hun hele userbase zijn kwijt geraakt nadat ze Dax, a.k.a "Dark Alex" hadden genaait.
De interne "ruzie" kan je bijvoorbeeld ook lezen in de statements van Paradox.
De zelfde groep ( Paradox, ps3news, en die fake iso loader groep ) , probeert nu alles en iedereen zwart te maken die NIET aan hun kant staat.
Hier kan je het hele verhaal omtrend de "ruzie" lezen;
http://www.brakken.net/co...ba6b34cd12f07c400c792aaea

Check ps3hax ;)
filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=4Ktt_fufzbY

Edit:
Team ICE is currently working on this, as stated previously there are no more HARDWARE problems but a software problem that a few members are working on to fix.

More POC videos will be posted up soon for those who are still skeptical about this
Conclusie; Verkoop R:FOM niet, en stick @ 2.10

[ Voor 17% gewijzigd door coretx op 24-01-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op PixelJunk Monsters vandaag. Ik las ergens dat de prijs misschien maar 4,99 wordt. Maar dat kan ook de prijs in ponden geweest zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:09:
Ik hoop op PixelJunk Monsters vandaag. Ik las ergens dat de prijs misschien maar 4,99 wordt. Maar dat kan ook de prijs in ponden geweest zijn. ;)
Volgens PS3focus zou Pixeljunk Monsters al online moeten staan voor het bedrag van net geen 5 euro.

@de vermeende hack. Als ik de verhalen mag geloven is het een bekende error die je PS3 vast laat lopen en geen unsigned code toelaat zonder encryptie.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 24-01-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

[...]

Da's inderdaad te lang. Geef me ff je RMA#, vraag ik morgen wel even voor je na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de DMC4 demo en wat is die gaaf zeg lijkt wel een beetje op ninja gaiden echt een mooie game wordt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:17:
Ik heb de DMC4 demo en wat is die gaaf zeg lijkt wel een beetje op ninja gaiden echt een mooie game wordt dit.
DMC4 ziet er zeker erg goed uit. Draait zeer soepel en de omgevingen zien er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Frank J. schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:23:
[...]

DMC4 ziet er zeker erg goed uit. Draait zeer soepel en de omgevingen zien er mooi uit!
Heb jij hetzelfde gespeeld als ik? Ik vind hem niet soepel lopen, de animaties van het karakter zijn erg basic en verder is het een spel dat mij niet erg kan bekoren. Maar omdat ik DMC 1,2 en 3 ook niet leuk vond komt dat niet als een schok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 20:02
ik had net toch zo'n geniaal moment in Uncharted, het is geen spoiler.

ik loop naar dekking terwijl een vijand naar me toe loopt, Nate zegt "how do I get myself into this crap" precies op dat moment kom ik uit cover, schiet die vijand dood met een headshot en Nate zegt dan precies na het afmaken van de vorige zin "oh how does that feel" nou ik kwam niet meer bij, de timing was zo geniaal.

tot nu is het echt een superspel (1 uur bezig ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

Frank J. schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:23:
[...]

Damn, ik heb net ook DMC4 gedownload van de JAP store w00t w00t wat een game.
GFX zien er echt super goed uit, geen framedrops in demo en zeker geen tearing.
Lekkere snelle gameplay gewoon weer ouderwets hakken en knallen tot je er bij neervalt.
Ook maar snel gepre-ordered bij 3Busymen na de demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Mwah vind de demo wel gaan. Vond vooral de eindbaas erg makkelijk. Zonder ook maar 1 keer dood te gaan...En zonder echt moeite te doen. Zag er wel erg goed uit allemaal, maar goed, speelt verder ook niet heel veel anders dan DMC3, en is ook gewoon niet echt mijn ding. Moet er nog maar even kijken, maar ik heb na 5 minuten al pijn in mn vingers, dus ik houd dat niet vol een uur lang :P

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

Shailesh schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:54:
Mwah vind de demo wel gaan. Vond vooral de eindbaas erg makkelijk. Zonder ook maar 1 keer dood te gaan...En zonder echt moeite te doen. Zag er wel erg goed uit allemaal, maar goed, speelt verder ook niet heel veel anders dan DMC3, en is ook gewoon niet echt mijn ding. Moet er nog maar even kijken, maar ik heb na 5 minuten al pijn in mn vingers, dus ik houd dat niet vol een uur lang :P
Ik heb ook net de JAP demo gespeeld (zonder jap-account, ,maar met de pc van psn-store gedownload, met ps3proxy gedownload naar de ps3). Ik vond het wel erg gaaf, maar een beetje veel van hetzelfde. Denk dus niet dat ik hem ga kopen.

Wel heb ik Burnout Paradise besteld bij 3BM. M'n eerste Burnout spel ooit. De demo beviel me wel, en ik was gewoon toe aan een arcaderacer en aangezien NFS gewoon niet delivered kwam ik hier dus op uit. Het is ook maar om me te vermaken totdat GTAIV uitkomt en daarna MGS4.

Verder ben ik van plan een surroundsetje aan te schaffen en waarschijnlijk gaat het de Z5400, Z5450 of Z5500 van Logitech worden. Heb goede ervaringen met logitech en aangezien dit de enige setjes zonder receiver en mét optical (en coaxial) aansluitingen zijn moet het goedkomen.

Nu ik het daar toch over heb... Ik heb de PS3 met HDMI aan m'n tv aangesloten en het geluid gaat daar ook overheen. M'n tv heeft een coaxial spdif uitgang. Dus als het goed is kan ik dat dan direct op zo'n setje aansluiten met behoud van de DTS en andere 5.1 tracks toch? Dit ben ik dan ook van plan. Iemand ervaringen met een soortgelijke opstelling?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik kwam net dit tegen:
http://z.nu.nl/tabid/136/...gekozen-voor-Blu-ray.aspx

De overwinning is toch wel redelijk duidelijk zo..
Zeker als je die percentages ziet.. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.