Shiver23 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:05:
Haze is uitgesteld. Burnout:PC mag er ook nog wel bij, omdat die officieel nog niet uit is.
Ik ben zelf ook nog wel benieuwd naar Lost, terwijl ik stiekem al weet dat het een te simpel spel wordt dat niet aan de verwachtingen van de serie gaat voldoen. Maar het lijkt me alleen al mooi om over het eiland heen te lopen
edit: Vergeet ik Rockband nog. Hoewel ik bang ben dat dat ook nog wel even kan duren.
Haze is niet uitgesteld
Nieuws: Haze ten vroegste in april
Door Joni Philips op 23-01-2008 om 19:44 Bron: Firing Squad
De Free Radical FPS Haze moest eind 2007 exclusief op de PlayStation 3 verschijnen, maar enkele weken voor de release werd de game uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2008.
Sindsdien hoorden we reeds verschillende releasedatums voor Haze. Deze gingen van februari tot augustus, februari zal men ieder geval niet halen. In het financiële rapport van Ubisoft valt te lezen dat Haze in het volgende fiscale jaar komt. De game moet dus tussen 1 april 2008 en 31 maart 2009 verschijnen. Haze volgt daarmee spellen als Tom Clancy's EndWar, Tom Clancy's Splinter Cell Conviction, Far Cry 2 en Brothers In Arms: Hell's Highway.
bron
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS3 salesrecord volgens Sony
Door:DooM - Geplaatst:22-1-2008 23:51 - Bekeken:601 - Reacties:10
Wat heeft de PS3 nu tijdens de kerstperiode gedaan hier in Europa? Nou volgens Sony was deze kerstperiode de beste verkoopperiode van de PS3 tot nu toe. De PS3 werd in de vijf kerstweken verkocht als nooit tevoren. Sony schat in dat de PS3 1.2 miljoen keer over de toonbank is gegaan. Kaz Hirai zei dat dit in lijn is met de verkopen van de PS3 in de USA. Sony blijft werk maken van de reclames rond de PS3 en zal het meeste geld stoppen in het promoten van "eigen" games, volgens Kaz.
Of Sony zijn target haald,
11 miljoen voor eind maart 2008, blijft afwachten.
Volgens de VGZ charts zit de PS3 nu op 9.290.000.
Kaz Hirai blijft er rustig onder. "Wij geven de 11 miljoen nog niet op, het ligt eraan hoe groot de vraag naar de PS3 de komende maanden is."
bron
Edit: met de bovenstaande games halen ze wel makkelijk 11 miljoen denk ik..
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 23-01-2008 20:26
]