xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat jammer is voor ons PS3 eigenaren is dat EA nu niet bekend staat om haar (GFX) kwalitatieve PS3 games tov de 360, PC versies. Mocht er dus een F1 game komen vanaf het EA kamp en het is multiplatform verwacht dan geen wondervan vooruitgang en programmeer-creativiteit voor onze PS3.Phusebox schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:31:
ehm EA heeft de rechten voor 2008 (en daarna) momenteel in handen, Sony heeft geen bod gedaan op de rechten en ook geen plannen gehad om een 2007 game uit te brengen
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
PSN: Shiver23
tja mocht dat zo zijn dan koop ik de 360 versie... ik kocht mijn ps3 sowieso eigenlijk 95% voor de F1 reeks; en toen flikten ze me zoiets... helaasch verkeerd gegokt dusswopdark schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:46:
[...]
Wat jammer is voor ons PS3 eigenaren is dat EA nu niet bekend staat om haar (GFX) kwalitatieve PS3 games tov de 360, PC versies. Mocht er dus een F1 game komen vanaf het EA kamp en het is multiplatform verwacht dan geen wondervan vooruitgang en programmeer-creativiteit voor onze PS3.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb je het dan over Black? Burnout kun je gewoon niet goed noemen. Als je een fan van het genre bent vind je het leuk maar kwalitatief laat de game te wensen over. Ze hebben alleen een leuk fun gehalte.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:49:
Ligt er natuurlijk heel erg aan wie het gaat doen. Criterion heeft als EA dev. laten zien dat het niet allemaal ellende is. Helaas is dat dan ook de enige uitzondering.
Criterion heeft nog niets laten zien op de nieuwe generatie. De absolute grafische topper die EA geproduceert heeft is Crysis maar daarvan is het verhaal en de gameplay weer niet al te best. Ik ben absoluut geen ea fan en ik vond het ook heel erg om te horen dat ze Bioware ingelijfd hadden. Maar mischien kunnen die nog iets goeds brengen binnen ea. Alhoewel ik echt teleurgesteld ben in Mass Effect....
Los van de gameplay zit Burnout technisch echt prima in elkaar. En loopt het zowel op de PS3 als op de 360 als een zonnetje. De aanname was dat EA weer een inferieure PS3-port gaat afleveren. En ik denk dat die conclusie inmiddels iets te voorbarig is.kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:59:
[...]
Heb je het dan over Black? Burnout kun je gewoon niet goed noemen. Als je een fan van het genre bent vind je het leuk maar kwalitatief laat de game te wensen over. Ze hebben alleen een leuk fun gehalte.
Criterion heeft nog niets laten zien op de nieuwe generatie. De absolute grafische topper die EA geproduceert heeft is Crysis maar daarvan is het verhaal en de gameplay weer niet al te best. Ik ben absoluut geen ea fan en ik vond het ook heel erg om te horen dat ze Bioware ingelijfd hadden. Maar mischien kunnen die nog iets goeds brengen binnen ea. Alhoewel ik echt teleurgesteld ben in Mass Effect....
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 21-01-2008 16:01 ]
Daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik denk ook niet dat EA te lang door moet gaan met ports afleveren want dan verliezen veel PS3 fans vertrouwen in EA.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:00:
[...]
Los van de gameplay zit Burnout technisch echt prima in elkaar. En loopt het zowel op de PS3 als op de 360 als een zonnetje. De aanname was dat EA weer een inferieure PS3-port gaat afleveren. En ik denk dat die conclusie inmiddels iets te voorbarig is.
Zoals Shiver al zegt is er niets mis met Burnout, kwalitatief zit het goed in elkaar. Crysis is van Crytek en niet EA, en ik zie niet wat er mis is met de gameplay. Er wordt nogal vaak gedacht dat een game met goede graphics wel slechte gameplay moet hebben en een game met slechte graphics goede gameplay...kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:59:Heb je het dan over Black? Burnout kun je gewoon niet goed noemen. Als je een fan van het genre bent vind je het leuk maar kwalitatief laat de game te wensen over. Ze hebben alleen een leuk fun gehalte.
Burnout is gemaakt door Criterion, Crysis door Crytek, Rock Band door Harmonix etc. Maar als ze zelf een game maken dan is het niet veel, en als ze die game dan ook nog eens gaan porten naar de ps3. Als uitgever hebben ze goeie games, maar als ontwikkelaar...Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:00:Los van de gameplay zit Burnout technisch echt prima in elkaar. En loopt het zowel op de PS3 als op de 360 als een zonnetje. De aanname was dat EA weer een inferieure PS3-port gaat afleveren. En ik denk dat die conclusie inmiddels iets te voorbarig is.
Burnout is ontwikkeld met de PS3 als hoofdplatform...Iets waar andere devs misschien iets van kunnen leren.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:00:
Los van de gameplay zit Burnout technisch echt prima in elkaar. En loopt het zowel op de PS3 als op de 360 als een zonnetje. De aanname was dat EA weer een inferieure PS3-port gaat afleveren. En ik denk dat die conclusie inmiddels iets te voorbarig is.
[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 21-01-2008 16:13 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik ga er ook niet vanuit dat ze in-house een F1 game gaan ontwikkelen. Dat hebben ze in het verleden ook nooit gedaan.-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:12:
[...]
Burnout is gemaakt door Criterion, Crysis door Crytek, Rock Band door Harmonix etc. Maar als ze zelf een game maken dan is het niet veel, en als ze die game dan ook nog eens gaan porten naar de ps3. Als uitgever hebben ze goeie games, maar als ontwikkelaar...
En er lijkt toch echt een MGS4 demo te kopen op PSN
@Kbloem Crytek is dan ook meer een enginebouwer die een spel er omheen maakt om de engine te promoten.
[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 21-01-2008 16:21 ]
Dus ze zijn alleen uitgever van Crysis? Ik heb de game gespeeld en ik vind er niet veel aan. De Graphics zijn natuurlijk top. Maar verder vond ik het gewoon een weinig bijzondere shooter. Vind CoD4 dan in deze tijd veel en veel beter.-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:12:
[...]
Zoals Shiver al zegt is er niets mis met Burnout, kwalitatief zit het goed in elkaar. Crysis is van Crytek en niet EA, en ik zie niet wat er mis is met de gameplay. Er wordt nogal vaak gedacht dat een game met goede graphics wel slechte gameplay moet hebben en een game met slechte graphics goede gameplay...
[...]
Burnout is gemaakt door Criterion, Crysis door Crytek, Rock Band door Harmonix etc. Maar als ze zelf een game maken dan is het niet veel, en als ze die game dan ook nog eens gaan porten naar de ps3. Als uitgever hebben ze goeie games, maar als ontwikkelaar...
Al zijn de textures van de PS3 screen dan wel weer scherper dan die van de Xbox.swopdark schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:09:
[...]
Over de 360 gesproken; hier een screenshot vergelijking van de TUROK demo voor 360 links en de PS3 rechts
[afbeelding]
Dit is wel heel slecht zeg. Het lijkt erop dat op de PS3 screens de PS3 nog textures aan het inladen is.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Verschil in games zal je altijd houden al wordt er gezegd dat de versies gelijk zijn. Zou bij Assassin's Creed ook het geval zijn, maar van die game zijn de kleuren op de Xbox 360 weer scherper.
Persoonlijk kunnen die screens van Turok me niet echt boeien aangezien ik die game toch niet ga kopen. De demo heeft me in ieder geval niet overtuigd.
Screens van GTA 4 zit ik meer op te wachten. Al denk ik dat ik die game toch voor de PS3 ga halen al heeft de Xbox 360 downloadable content en dergelijke.
Ehh... S/P-DIF is een digitaal signaal. Een signaal die dus digitalen standaarden als DTS 5.1 en DD 5.1 weer kan geven. Het probleem dat je analoge poorten al bezet zijn is dus geen probleem aangezien er nooit een digitaal signaal door een analoge kabel kan...kort_lontje schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:41:
Weet iemand of de spdif uit van de playstation ook echt discreet 5.1 levert in games en films? Mijn analoge poorten van mijn receiver zijn al ingebruik namelijk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Multiplayer van CoD4 is beter dan die van Crysis. Maar wat betreft singleplayer vind ik CoD4 niet direct beter. Bij CoD4 kan je zeggen dat het zeer rechtlijnig is waardoor je ook beperkt wordt in je mogelijkheden, erg korte sp, physics komen amper in de game voor, en de persoon die jij bestuurt heeft niet eens een eigen schaduw (detail, maar tochkbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:20:
[...]
Dus ze zijn alleen uitgever van Crysis? Ik heb de game gespeeld en ik vind er niet veel aan. De Graphics zijn natuurlijk top. Maar verder vond ik het gewoon een weinig bijzondere shooter. Vind CoD4 dan in deze tijd veel en veel beter.
Bij crysis is er veel meer vrijheid en is dus ook een stuk tactischer. Het aantal mogelijkheden wordt (tov far cry) nog vergroot door je nano-suit wat toch wel een goede toevoeging is. En het is niet alsof we de afgelopen jaren zijn doodgegooid met dergelijke eiland-shooters.
Al met al zijn beide games even vernieuwend (niet echt dus), maar zijn het beide top-games met allebei hun eigen charme. En eigenlijk zijn ze totaal niet te vergelijken met elkaar
Verwijderd
Dan kan ik de films direct naar de playstation copieren zonder de USB-kabel eruit te halen en in m'n laptop te stoppen.
Verwijderd
Onjuist! (al zou ik zelf ook wel willen dat het waar wasSToRM666 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:13:
[...]
Burnout is ontwikkeld met de PS3 als hoofdplatform...Iets waar andere devs misschien iets van kunnen leren.
Om het misverstand verder uit de wereld te helpen:
Het spel is voor beide platformen gelijkwaardig ontwikkeld, luister de podcasts van Criterion maar eens een keer (al ben je daar wel ff mee bezig met al die onzin die ze af en toe uitkramen
Sinds gister heb ik mijn PS3 via een optische kabel op een erg fijne versterker met goede 6.1 speakers kunnen aansluiten. Wat een verschil!
Van het weekend had ik behoefte aan een nieuwe game. Eerst Splinter Cell Double Agent gehaald, maar ik vond het erg lelijk, veel en lange laadtijden en het speelde lang niet zo lekker als ik op de PC gewend was. Bovendien is het een spel vol tijdslimieten en als ik ergens een hekel aan heb in games is het dat wel. Dus die heb ik dezelfde dag nog omgeruild voor Oblvion.
Die valt niet tegen, maar op een gegeven moment moet je een kasteel binnenkomen en is er brand en regen om je heen en dan dropt de framerate naar 15 of zo. Beetje jammer. De graphics zijn wel okay verder. Het speelt lekker weg, maar vaak vind ik de sidequests nogal onduidelijk en laat ik ze maar zitten.
Misschien Calling all Cars eens proberen van PSN af? IGN is er iig enthousiast over.nudie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:59:
Enige waar ik me aan irriteer is het gemis van goede co-op/splitscreen spellen. Alleen Warhawk is top maar dat kan weer niet op officiele servers en ben je een hele tijd bezig om een server te zoeken. Ressistance is leuk maar oud en verder heb ik nu net Super Stardust HD wat wel geinig is maar niet meer. Iemand nog tips? Misschien nog een PSN spel wat je met zn 2en kan doen? CoD4, UT3 is wel een gemis geen splitscreen
Waarom stream je ze dan niet naar de PS3?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:49:
Is het mogelijk om films via het draadloze netwerk te copieren naar de externe HD die op mijn Playstation is aangesloten?
Dan kan ik de films direct naar de playstation copieren zonder de USB-kabel eruit te halen en in m'n laptop te stoppen.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Tot nu toe is de actie bij consoleshop.nl imho een van de betere aangezien Uncharted daar bij zit en dat toch een van de redenen is dat ik een PS3 ga aanschaffen. Plus dat ik 439,- een erg schappelijke prijs vind.
Mijn vraag is eigenlijk of er ergens een leukere deal te vinden is of dat bovengenoemde as good as it gets is. Het liefst rond de zelfde prijs natuurlijk.
Ik heb op de verschillende 2e hands websites ook de 60GB starters-packs gezien maar ik blijf daar toch mijn twijfels bij hebben.
Verwijderd
Verwijderd
Other titles in the deal include Motorstorm, Resistance: Fall Of Man, Folklore, Warhawk (with headset) and Genji: Days of the Blade"
Als je van bovenstaand lijstje alleen uncharted wil hebben en je rest van de geld wil uitgeven aan de toppers die er aan zitten te komen zou ik gewoon voor die aanbieding gaan. Maar als je toch ook van plan bent om 1 van bovenstaande games erbij te kopen moet je de keuze maken of je wil wachten op een Pack die hier nog niet is aangekondigd, maar wel snel zou kunnen komen.
Maar hoe dan ook, een ps3 + uncharted moet al genoeg zijn om geen spijt te krijgen van je aankoop!
Ik heb gezocht, maar heb je toevallig een linkje met die 40GB starterspack?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:01:
Misschien dat op een redelijk korte termijn die starterspack die nu in de U.K verkrijbaar is met een 40GB en 2 games naar keuze ( waaronder Uncharted en R&C ) voor rond de 460 euro dacht ik, dat die ook naar NL komt binnenkort?
Maar ik kijk toch nog liever wat de kat uit de boom, dit zijn mijn persoonlijke vereisten die nodig zijn vooraleer ik zo'n prachtmachine koop:
- Er moet een grondige hardwarerevisie doorgevoerd zijn(waardoor dus: kleiner en nog stillere console), uiteraard is dit voor de meesten onder ons niet nodig maar ik vind dit persoonlijk toch een must. Ook natuurlijk om een beetje te kunnen pronken
- De prijs waarvoor die nu in de winkels ligt, lijkt mij aanvaardbaar, dus daar wacht ik niet voor.
- Ik ga gaan voor een gamepack(dus console + een game), en dan het liefst voor een pack met een van de volgende games:
- Gran Turismo 5(aangezien deze game nog lang niet uitkomt, zal ik hier maar niet op wachten! xD)
- WipeOut: HD
- Killzone 2(deze heeft mijn voorkeur)
(God of War 3 is voor mij niet nodig aangezien ik het verhaal hier belangrijk is en ik de vorige games op PS2 niet gespeeld heb)
- Een backwards compatibility-chip heb ik niet nodig sinds dit mijn 2de (heb reeds een Nintendo Wii) console ooit zal worden!!
- Mijn vader overtuigen dat Blu Ray zal winnen, wat ook zo schijnt te zijn, en dat we daarom eens een Blu Ray-lezer zouden moeten kopen. Dan raad ik dus de PS3 aan omdat deze heel goedkoop is en constant firmware-updates krijgt waardoor er dus nieuwe functies bijkomen. Ook kan ik argumenten gebruiken als: Je kan ermee surfen, foto's bekijken, muziek beluisteren en zelfs DivX-films mee afspelen. Enz.
Als hij dan nog niet overtuigd is weet ik het ook niet meer!
(Mijn vader is niet zo een liefhebber van games)
Verwijderd
De eisen qua grondige revisie en de games die je noemt zorgen er wel voor dat je de komende maanden/half jaar in ieder geval nog niet naar de winkel hoeft.
Hmz, dat is geen gekke actie. Vooral omdat Resistance: Fall of Man ook op mijn lijstje staat, al dan niet Ratchet and Clank. Lastig.. erg lastig ditVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:12:
"Games involved in the offer include Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Formula One, L.A.I.R, Uncharted: Drake’s Fortune and Singstar PS3 (with microphones).
Other titles in the deal include Motorstorm, Resistance: Fall Of Man, Folklore, Warhawk (with headset) and Genji: Days of the Blade"
Als je van bovenstaand lijstje alleen uncharted wil hebben en je rest van de geld wil uitgeven aan de toppers die er aan zitten te komen zou ik gewoon voor die aanbieding gaan. Maar als je toch ook van plan bent om 1 van bovenstaande games erbij te kopen moet je de keuze maken of je wil wachten op een Pack die hier nog niet is aangekondigd, maar wel snel zou kunnen komen.
Maar hoe dan ook, een ps3 + uncharted moet al genoeg zijn om geen spijt te krijgen van je aankoop!
Nou ja, is wel een prima excuus om nog even te wachten tot mijn afstudeerstage ten einde is (eind februari). Als die Pick 'n' Mix packs dan nog niet te krijgen zijn / er niks over bekend is hak ik de knoop door.
In ieder geval bedankt voor de tip!
Verwijderd
Moest zelf ook even goed zoeken, maar hier is ie: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8888philotra schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:12:
[...]
Ik heb gezocht, maar heb je toevallig een linkje met die 40GB starterspack?
Edit: haha ik moet is beter lezen, iemand was mij voor
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 21:57 ]
bij cod4 zit ik op level 42 alle vette wapens zijn binnen. wat is het toch een superspel.
wie weet wat er gebeurd na level 55? ben je dan terug bij af? alle wapens weg?
wil je me toevoegen bij cod4? (wel makkelijk: nederlandse teammates) Dat mag, zoek me op mijn gebruikersnaam=hetzelfde als hier.
ps: guitar hero kan toch verslavend zijn, heb hem geleend van een vriend en als het een beetje beter gaat ben je echt uren bezig, erg leuk
Was zojuist bezig met een rondje nieuws kom ik op PS3Focus.nl het volgende lijstje tegen:
01 [WII] Super Mario Galaxy (Nintendo)
02 [PS3] Call of Duty 4 : Modern warfare (Activision)
03 [360] Call of Duty 4 : Modern Warfare (Activision)
04 [PC] Call of Duty 4 : Modern Warfare (Activision)
05 [PS3] Assassin's Creed (Ubisoft)
06 [WII] Mario Party 8 (Nintendo)
07 [360] Assassin's Creed (Ubisoft)
08 [PS3] Uncharted : Drake's Fortune (SCE)
09 [WII] Mario & Sonic at the Olympic Games (Sega)
10 [PS2] GTA : San Andreas (Take 2 Interactive)
Verkoop cijfers van hardware worden nooit bekend gemaakt in Nederland, maar als ik dit lijstje zo zie ga ik bijna toch de conclusie trekken dat de PS3 meer verkoopt dan de Xbox 360?
bron:http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=8128
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Zijn er toevallig mensen die de PS3 aangesloten hebben aan de Harman Kardon HS200 via een optische kabel? Zoja, wat hebben jullie aangevinkt bij de geluidsbronnen die worden ondersteund? Zodra ik een vinkje zet bij de bovenste 2 krijg ik bij bepaalde spellen geen geluid.
Grtzzz.
Lees hier trouwens een vaag gerucht dat de PS3 over een weekje alweer met 100 dollar in prijs zal zakken naar $299,- http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9050
Het lijkt mij persoonlijk erg voorbarig. Een console die binnen een jaar in prijs gehalveerd is. Zou zo maar eens US-only kunnen zijn, omdat daar de 360 nog altijd meer verkoopt. We zullen het wel merken.
Ik dacht dat er in 2007 ook meer PS3's dan 360's waren verkocht in Europa.Arx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:07:
In het kader van wenkbrouwoptrekkend nieuws, de volgende post:![]()
Was zojuist bezig met een rondje nieuws kom ik op PS3Focus.nl het volgende lijstje tegen:
Verkoop cijfers van hardware worden nooit bekend gemaakt in Nederland, maar als ik dit lijstje zo zie ga ik bijna toch de conclusie trekken dat de PS3 meer verkoopt dan de Xbox 360?Heb ik iets gemist?
In Japan natuurlijk al helemaal en in Amerika precies omgedraaid.
Ik vind dat ze zich echt wel wat meer op de Europese markt mogen richten ook. Hier zitten de meeste Sony fans en alsnog worden wij over het algemeen het meest achtergesteld.
Of de PS3 verkoopt beter of de bron klopt nietArx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:07:
Verkoop cijfers van hardware worden nooit bekend gemaakt in Nederland, maar als ik dit lijstje zo zie ga ik bijna toch de conclusie trekken dat de PS3 meer verkoopt dan de Xbox 360?Heb ik iets gemist?
Overigens ken ik irl niemand die een ps3 heeft, en wel een paar met een 360, dus waar al die ps3 eigenaren zitten?
behalve die op tweakers dan
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
Met een beetje zoeken vind ik lijsten die vertellen dat de Europese Rainbow six en Assassins Creed rumble zouden moeten hebben, maar niks dus..,
Voorlopig zit ik voor 55 euro (niet zelf geimporteerd) alleen SuperStardust met een beetje getril te spelen, beetje zonde achteraf. Motorstorm doet het ook maar heb ik eigenlijk wel uitgespeeld.
Hoop dat het in de toekomst beter wordt...
Sega Rally zou ik heerlijk gevonden hebben met rumble. Dat geluid als je over de klinkers rijdt, je voelt de rumble bijna via je boxen!
Arm1n schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:18:
[...]
Of de PS3 verkoopt beter of de bron klopt niet![]()
Overigens ken ik irl niemand die een ps3 heeft, en wel een paar met een 360, dus waar al die ps3 eigenaren zitten?
...
Bij de Nederlanders die smaak hebben.
Alweer zo'n apart bericht, dit keer gelezen bij Engadget.com, dus in ieder geval op hetzelfde niveau als de Telegraaf, das dus iets hoger als Prive ;):
Het schijnt de films van Paramount Trading Spaces, Coming to America en Anchorman weer op voorraad komen bij Amazon. De films waren al eerder gereleased op Blu-ray, maar doordat Paramount afgelopen zomer HD-DVD exclusief ging, werden ze natuurlijk niet meer ge-released.
Misschien komt daar verandering in.
Het kan natuurlijk een typefout zijn van Amazon, doordat iemand per ongeluk de verkeerde filmtitels heeft aangevinkt... Maar het kan ook zijn dat Paramount weer films gaat leveren voor Blu-ray en daarmee dus het ontsnappingsclausule gebruikt in het contract. Geschiedenis leert dat Amazon niet veel fouten maakt, maar dat ze vaak uit de schoolbanken klappen.
Binnen enkele dagen weten we meer (als het een fout is, zullen ze het corrigeren).
bron 1: http://www.amazon.co.uk/T...21&linkCode=as2&camp=1634
bron 2: http://www.amazon.co.uk/C...21&linkCode=as2&camp=1634
bron 3: http://www.amazon.co.uk/A...21&linkCode=as2&camp=1634
[ Voor 6% gewijzigd door Arx op 21-01-2008 22:35 ]
Je kan het beter over level 65 hebben dan unlock je de prestige mode en mag je weer opnieuw beginnenRobertRedCap schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:59:
bij cod4 zit ik op level 42 alle vette wapens zijn binnen. wat is het toch een superspel.
wie weet wat er gebeurd na level 55? ben je dan terug bij af? alle wapens weg?
komt voor elkaarwil je me toevoegen bij cod4? (wel makkelijk: nederlandse teammates) Dat mag, zoek me op mijn gebruikersnaam=hetzelfde als hier.
Weet niet of je zelf enigszins CoD gespeeld hebt, maar het is toch echt tot (en met!) level 55 voordat je Prestige mode unlocked... Dit kun je in totaal 10 keer doen.jocd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:34:
[...]
Je kan het beter over level 65 hebben dan unlock je de prestige mode en mag je weer opnieuw beginnenhoeverder je dan komt hoe meer medailles er achter je naam zullen komen te staan dus je gaat kwa aanzien vooruit
![]()
[...]
komt voor elkaar
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
[ Voor 4% gewijzigd door jocd op 21-01-2008 22:42 ]
Verwijderd
Het zou wel snel zijn en ik kan me niet voorstellen dat ze nu veel omzet halen in de US met de zwakke dollar (geloof dat de Yen redelijk stabiel is op het moment?) Maargoed, ik ben geen econoom, dus wie weet.. Misschien dat $300 of $400 voor Sony weinig uitmaakt (juist vanwege de zwakke dollar?) of misschien willen ze gewoon snel een groter marktaandeel in de hoop dat zich dat in de toekomst uit zal betalen.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:14:
Nederlanders hebben gewoon smaak.
Lees hier trouwens een vaag gerucht dat de PS3 over een weekje alweer met 100 dollar in prijs zal zakken naar $299,- http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9050
Het lijkt mij persoonlijk erg voorbarig. Een console die binnen een jaar in prijs gehalveerd is. Zou zo maar eens US-only kunnen zijn, omdat daar de 360 nog altijd meer verkoopt. We zullen het wel merken.
We zullen het wel merken inderdaad
correctemundo. Geen perks, geen exp, niks. Just the iconRobertRedCap schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:47:
maar even terug op mijn vraag, begin je weer helemaal overnieuw (behalve een nieuw logootje...) na rank 55, ben je ook alle wapens weer kwijt? hou je er niets aan over?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wel een patch uitbrengen voor de 360-versie en de PS3 support gewoon laten vallen
http://www.psu.com/No-pla...ays-Sega--a0002476-p1.php
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=9031
Tsss... dan laat ik deel 6 ook maar links liggen.
Waar blijven die PSN Cards... dan koop ik Tekken online / MK2...
[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 21-01-2008 23:29 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De PS3 verkoopt op dit moment bijna in heel Europa beter dan de 360. In Frankrijk heeft de PS3 in 9 maanden bijna net zo goed verkocht als de 360 in twee jaar. Hetzelfde geldt voor landen als Spanje, Portugal en Italie. En gezien deze cijfers ook in Nederland.Arx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:07:
In het kader van wenkbrouwoptrekkend nieuws, de volgende post:![]()
Je ziet het ook in het aantal postings in de respectievelijke PS3 en Xbox 360-topics op Tweakers.net. De afgelopen paar maanden is het hier steeds drukker geworden terwijl het in het 360-topic rustig aan toe gaat (met af en toe een oprisping als iemands 360 overleden is).
heb ook weer ergens gelezen dat de xbox360 premium $50 goedkoper word bij de release met GTA4, als sony slim is voeren ze deze prijsverlaging dan ook door, ookal is het maar tijdelijk, ze zullen dan gelijk staat aan de xbox360 kwa prijs en kwa functionaliteit en kwaliteit wint de PS3 dan.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:14:
Nederlanders hebben gewoon smaak.
Zou zeggen check ff de manual van je HS200...tolgaliya schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:11:
Hola![]()
Zijn er toevallig mensen die de PS3 aangesloten hebben aan de Harman Kardon HS200 via een optische kabel? Zoja, wat hebben jullie aangevinkt bij de geluidsbronnen die worden ondersteund? Zodra ik een vinkje zet bij de bovenste 2 krijg ik bij bepaalde spellen geen geluid.
Grtzzz.
Feest ??? Ik vindt het maar een vaag filmpje, scherm blijft lekker zwart...coretx schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 01:34:
Het is feest !
http://www.youtube.com/watch?v=4Ktt_fufzbY
Unsigned code op 2.10 !!!!!!!
[ Voor 23% gewijzigd door HoefMeistert op 22-01-2008 07:49 ]
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Istie er alweer vanaf?
Gast, vergeet GTA niet!!technoaddict schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 08:18:
pff al weken lang was ik mega benieuwd naar de demo van Turok. Na het zien van al die trailers had ik echt het idee dat dit de game was die ik ging kopen. Maar helaas, na het spelen van de demo valt het weer behoorlijk tegen! Het eerst volgende waar ik me mee ga vermaken zal wel Home zijn ofzo.
Heb ook die update binnengehaald via de "news" knop, maar ik zie zo snel niet wat dit nu aan verbeteringen brengt. Downloaden was wel erg traag. Enfin, het is wel een leuk spel.
DVDplayback op de PS3 is echter zwaar beroerd: groen beeld via RGB Scart (al bekend, maar toch) en DTS geluid kan ook niet worden weergegeven zonder dat het geluid telkens wegvalt. Daar mogen ze wel eens wat gaan fixen in een volgende update.
_██_
(ಠ_ృ)
*applause* Zwart Scherm de game!coretx schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 01:34:
Het is feest !
http://www.youtube.com/watch?v=4Ktt_fufzbY
Unsigned code op 2.10 !!!!!!!
Het blijkt maar weer dat sony de beveiliging serious neemt want er zijn nog steeds geen truukjes, hardware chips, kernel upgrades etc om playstation 3 games mogelijk te maken. Oh ja playstation 2 games kan nu al wel, whoopeee! Moet je wel de PS3 openen en een circuitje aanbrengen en...
Doe de moeite gewoon eens niet!
There is no place like ::1
Had je beter de honda integra kunnen kopenAtomsk schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:45:
Gisteren eens begonnen met GT prologue. Tamelijk frustrerend wanneer je met een Daihatsu probeert een race te winnen.. je kunt net zo goed gaan lopen..Toen maar een Suzuki gekocht en die accelereert een stuk beter.
Heb ook die update binnengehaald via de "news" knop, maar ik zie zo snel niet wat dit nu aan verbeteringen brengt. Downloaden was wel erg traag. Enfin, het is wel een leuk spel.
En met die update kan je online racen, flinke vebetering als je het mij vraagt
DVDplayback is juist heel goed, vooral vanwege de goede upscaling, ik heb verder geen last van wegvallend geluid op DTS.DVDplayback op de PS3 is echter zwaar beroerd: groen beeld via RGB Scart (al bekend, maar toch) en DTS geluid kan ook niet worden weergegeven zonder dat het geluid telkens wegvalt. Daar mogen ze wel eens wat gaan fixen in een volgende update.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
hoek Koper opgelet
To help protect your account, we limit the amount of items purchased by a single account at any one time.
This buying limit is temporary. You can come back soon and buy more items.
Protect your eBay Account: eBay will never ask you to enter your personal information - such as credit card number, password, or other -- in an email.
Verwijderd
Toevallig nieuwe account?kbloem schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:20:
Heeft iemand wel eens deze melding gehad bij ebay? Ik heb nog niets gekocht en ik krijg dus iedere keer deze melding. Snap er niet zo veel van....
Ebay Answer Center
Ebay FAQ on Bidding limits
Ellende!!! Ik krijg die zooi niet aan de gang....Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:28:
[...]
Toevallig nieuwe account?
Ebay Answer Center
Ebay FAQ on Bidding limits
Oh dat was het. Wel even naar gekeken, maar kon niet zo snel uitvinden hoe je aan een race kon deelnemen. Kon alleen maar kijken naar de registraties van al afgelopen races had ik het idee.Arm1n schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:02:
[...]
Had je beter de honda integra kunnen kopen
En met die update kan je online racen, flinke vebetering als je het mij vraagt
Ja met een HDMI kabel (icm een HDTV) gaat het beter mag ik hopen, maar Scart + SDIF is niet echt een fantastische combinatie. Het was DTS-ES trouwens dat hakkelde. Moet het nog controleren met een gewone dvdspeler of het niet aan de dvd lag. Enfin, DVD's kijken in green-o-vision is sowieso geen optie.DVDplayback is juist heel goed, vooral vanwege de goede upscaling, ik heb verder geen last van wegvallend geluid op DTS.
_██_
(ಠ_ృ)
Ps4/switch gamer
Inderdaad, ik heb al van verscheidene mensen gehoord dat de DVD-speler functionaliteit zich kan meten met akelig dure stand-alone spelers. Zeker als je ze met de juiste bekabeling aansluit (HDMI al dan niet i.c.m. optische audio).Arm1n schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:02:
DVDplayback is juist heel goed, vooral vanwege de goede upscaling, ik heb verder geen last van wegvallend geluid op DTS.
Verwijderd
Met een SVHS kabel heb je ook prima beeld en geen last van de groene waas... Kost online ook bijzonder weinig. Heb nu de PS2 (omgebouwd) maar via Scart en de PS3 via SVHS aangesloten, tot er een plasma komt. Beide prima beeld.Atomsk schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:46:
[...]
Scart + SDIF is niet echt een fantastische combinatie. Het was DTS-ES trouwens dat hakkelde. Moet het nog controleren met een gewone dvdspeler of het niet aan de dvd lag. Enfin, DVD's kijken in green-o-vision is sowieso geen optie.
Ik ook niet...Arm1n schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 11:02:
[...]
Had je beter de honda integra kunnen kopen
En met die update kan je online racen, flinke vebetering als je het mij vraagt![]()
[...]
DVDplayback is juist heel goed, vooral vanwege de goede upscaling, ik heb verder geen last van wegvallend geluid op DTS.
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
RTFM; did that allreadyHoefMeistert schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 07:48:
[...]
Zou zeggen check ff de manual van je HS200...
Niemand?
Gr.
Nou, ik vind het heel wat. Het is uberhaubt knap dat ze het gelukt is om gewoon unsigned code te runnen. Ok, dat je niet meteen al games kunt downloaden, kopieren en spelen betekend nog niet dat dit geen hele goede prestatie is... Maar goed.*applause* Zwart Scherm de game!
Het blijkt maar weer dat sony de beveiliging serious neemt want er zijn nog steeds geen truukjes, hardware chips, kernel upgrades etc om playstation 3 games mogelijk te maken. Oh ja playstation 2 games kan nu al wel, whoopeee! Moet je wel de PS3 openen en een circuitje aanbrengen en...
Doe de moeite gewoon eens niet!
Ik zit zelf niet echt te springen om een gehackte PS3. voor games over internet heb je nog steeds een geldig PSN account nodig. Ik ga er vanuit dat Sony hier wel al aan gedacht heeft, aangezien de PSP in alle fronten gefaalt heeft wat beveiliging betreft.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
M'n tv heeft geen s-video aansluiting helaas: het is RGB SCART of composite (al dan niet via SCART). Ik heb echter ook een regiovrije dvdspeler en dat is toch handiger omdat ik op m'n Japanse PS3 alleen NTSC Regio2 (of 0) dvd's kan afspelen. Voor games werkt SDIF trouwens prima. GT klinkt erg goed met surround sound.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:00:
[...]
Met een SVHS kabel heb je ook prima beeld en geen last van de groene waas... Kost online ook bijzonder weinig. Heb nu de PS2 (omgebouwd) maar via Scart en de PS3 via SVHS aangesloten, tot er een plasma komt. Beide prima beeld.
_██_
(ಠ_ృ)
Bron: Wiki SCARTIn de SCART-connector was aanvankelijk geen S-Video voorzien. Dit formaat biedt een aanzienlijk betere beeldkwaliteit dan composiet, maar minder dan RGB. Alhoewel vanuit de SCART-kant gezien feitelijk overbodig werd deze signaalvorm in de jaren '90 erg populair en werd een S-Videofunctie aan SCART toegevoegd. Dit heeft enige verwarring voor de consument opgeleverd; het is aan een televisie lastig te zien of de S-Videofunctie ondersteund is.
Ik ben benieuwd wanneer ie naar Europa gaat komenUS to get white PS3
Filings at the Federal Communications Commission reveal that Sony will be releasing the Ceramic White PlayStation 3 in North America.
Originally released in Japan in November, the 40 GB units comes with a white DualShock 3 controller and retails for JPY 39,980 in the region.
A covering letter from Sony Japan shows that the unit was submitted to the FCC and the American Telecommunications Certification Body in October of last year, requesting short-term confidentiality "to avoid premature release of sensitive information prior to marketing or release of the product to the public."
Er is trouwens ook een Engelstalige demo van PixelJunk Monsters te vinden in de Japanse Store
Verwijderd
Verwijderd
Hoeveel accounts heb ik wel niet nodig, stom gepriegel met joypad om alles in te voeren.
Past ELK usb toetsenbord? Dan haal ik er vanmiddag wel eentje van 5 euro ofzo.
5meter hubje naast de bank, muisje erbij en knallen maar?
Verwijderd
No 10 Downing Street, SW1A 2AA, London.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:59:
Oke, iemand een adres in de uk voor me?
Hoeveel accounts heb ik wel niet nodig, stom gepriegel met joypad om alles in te voeren.
Past ELK usb toetsenbord? Dan haal ik er vanmiddag wel eentje van 5 euro ofzo.
5meter hubje naast de bank, muisje erbij en knallen maar?
En voor zover ik weet werken alle USB keyboards op de PS3 ja.
Verwijderd
Na mijn vakantie (kerst O&N) en de andere topics doorgelezen te hebben kan ik weer ff posten
Wil even wat dingen kwijt, ik vind dat er een hoop gezeik en gelummel in de topics staat over scherm resoluties enzo.. beetje jammer. Ook sommige gasten die koste wat kost minpunten enzo moeten vinden over hier betreft de PS3. Get a life ofso.. Probeer je es te richten op het positieve.
Wil gewoon wat meer lezen over game ervaringen, releases, bevindingen van games enz enz.
Al dat priet praat en geneuzel van pagina's lang over resoluties, kabeltjes en onderwerpen die je zo via google kan vinden of in je MANUEL (ja die bestaat ook nog).
Dat was even een kleim beetje gal van mijn kant (excuses, maar moest het even kwijt) maar goed..even over iets wat belangrijker is.
Juist ja, GAMES!
Heb sinds ik hier voor het laatst heb gepost een aantal games gekocht en weer verkocht, hier mijn ervaringen, mss dat er hier nog lui zijn die wat wel wat interesseren.
Aller eerst, na een korte periode van games die ik al uit had Resistance (waar ik overigens weer overnieuw mee ben begonnen, tof spel) Heavenly Sword, CoD4 en motorstorm (was ik erg ver mee maar de herhaling en frustraties heeft me die doen verkopen). Had daarna maar eens Beowulf gekocht, die was maar 30 eu. Maar wat een bagger, direct weer ingeruild, dat ze dat op de markt durven brengen. Belachelijk.
Ik zou heel graag R&C willen hebben maar vind ik te duur, wellicht bestellen via 3BM.
Ik heb voor dat geld van beowulf toen maar Assissins Creed gekocht.
Ik zie hier erg veel negativiteit over, ik snap dat niet. Ik heb hem helemaal uitgespeeld en heb sinds een hele lange periode niet meer zo in een spel gezeten, wat een belevenis, wat een sfeer en wat een lol
Nu moet ik wel bekennen dat toen ik hem net had, en de 1e 2 assassins had gedaan ik het maar een verwarrend spel vond, besturing lukte maar niet goed en was alweer van plan hem in te ruilen.
Op een regenachtige dag heb ik hem maar weer eens gepakt en heb de hele dag gespeeld, ik ahd opeens de controls door. Vooral de gevechten blijven tof, als je wat verder bent met meer moves en counters enzo. Je voelt je superieus als je een dak opvlucht en dan op dat dak 8 lui om je heen hebt staan en die zwaar afstraft met je geweldige techniek van zwaard en dolk.
Ook het paardrijden lijkt super echt, adembenemend hoe je sommige steden in komt en dan op een berg zo naar beneden het dal in kijkt waar een met muur omringende stad op je staat te wachten. Subliem! En dan heb ik het nog niet over het beklimmen van de immens hoge kathedralen e.d.
Voor de mensen die AC hebben liggen en hem niks vinden zou ik zeggen, steek er even wat tijd in en je zult verliefd worden.
Tot zover AC.
Nu heb ik sinds een week Uncharted gehaald, ondanks de alleen maar lovende reviews en meningen van lui die hem ook hebben, leek het mij niks. De demo vond ik ondanks de goeie physics en graphics tegenvallen. had er niks mee. Onlangs heb ik hem dus toch gehaald en meot zeggen dat de demo het volledige spel geen eer aan doet.
Jaw dropping zeg maar
Ben nu in Uncharted bijna 2 uur erin en zon 30%. Lijkt me redelijk kort, maar vind ik niet erg.
Ik zit trouwens echt elk uithoekje in de levels uit te pluizen, voor schatten maar ook om te genieten van de omgevingen.
Verder zit ik echt te wachten op Haze (helaas uitgesteld tot augustus) en LBP (ook uitgesteld tot September). Jammer maar helaas.
PSN kom ik niet meer op, je wordt alleen maar lekker gemaakt met SSD:HD bijv. en andere leuke simpele games, maar heb geen CC en er zijn geen PSN Cards. Schande eigenlijk maarja, hun loss.
Lang verhaal, heel veel vergeten weet ik nu al wel maar goed. Ik lees weer ff verder, moet nog paar paginas van dit topic lezen.
Game on!!
Het gaat hier om PS3 ervaringen, dus om games maar ook hardware. En resoluties horen daar gewoon bij. Sommige dingen worden misschien iets te veel herkauwd, maar goed, daar heb je het dan mee te doen.
Wat de games betreft, ik vond Assassin's Creed ontzettend tegenvallen. En ja, ik heb de game volledig uitgespeeld. Zelfs meerdere vlaggen-series compleet. Ik vond het redelijk saai, eentonig, weinig vrijheid, slecht uitgewerkt, kortom erg tekortkomen. Dat jij je er prima mee hebt vermaakt, prima. Maar niet iedereen die het wat minder vindt moet er maar meer tijd investeren.
Wat Uncharted betreft, ben ik het wel met je eens. Heb het spel zelf nog niet, (vind de retail-prijs echt te veel) maar even gespeeld bij een kleine gameshop.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Manual : http://manuals.harman.com...HS%20200%20%20(Dutch).pdftolgaliya schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 12:10:
[...]
RTFM; did that allreadyvandaar dat ik mijn vraag specifiek hier stel vanwege de combinatie van PS3 / HK HS200.
Niemand?
Gr.
extract : Optisch Digitale Ingang: verbind de optisch digitale uitgang van een DVD-speler, HDTV-toestel, LD-speler, MD-speler, satellietontvanger of CD-speler met deze aansluiting. Het signaal kan Dolby Digital zijn, DTS of standaard PCM digitale bron.
Dusch....DD & DTS niet uitvinken maar.... Wat doet ie bij een DVD met DD5.1 ???
Check internet... WebShop / EBay....Seraphus-Y schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:32:
Wat Uncharted betreft, ben ik het wel met je eens. Heb het spel zelf nog niet, (vind de retail-prijs echt te veel) maar even gespeeld bij een kleine gameshop.
Uncharted is erg kort inderdaad. Ik ben op Hard begonnen en had eigenlijk bij level 5 al behoorlijk wat indrukwekkende medals. 50 kills without dying, 5 headshots in a row enz... 10 uurjes en ik had 50 treasures gevonden. De laatste 10 heb ik met de guide van IGN gedaan (Ik weet het....).Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:06:
Nu heb ik sinds een week Uncharted gehaald, ondanks de alleen maar lovende reviews en meningen van lui die hem ook hebben, leek het mij niks. De demo vond ik ondanks de goeie physics en graphics tegenvallen. had er niks mee. Onlangs heb ik hem dus toch gehaald en meot zeggen dat de demo het volledige spel geen eer aan doet.
Jaw dropping zeg maarmaar goed volgens mij is dat al wel bekend.
Ben nu in Uncharted bijna 2 uur erin en zon 30%. Lijkt me redelijk kort, maar vind ik niet erg.
Ik zit trouwens echt elk uithoekje in de levels uit te pluizen, voor schatten maar ook om te genieten van de omgevingen.![]()
Ik vind het alleen lastig als ze je laten zoeken naar iets waarvan je niet weet of het er is. Zeg gewoon aan het einde van een level "3 of 4 found" of zoiets. Hetzelfde geld voor hidden achievements. Maar ik kwam er snel achter dat dat de wapens waren.
Dus een paar keer expres dood gaan op crushing en de teller bleef gewoon doorlopen waardoor ik alsnog die medals had. Crushing heb ik 11,5 uur over gedaan en inmiddels hev ik alle 1000 punten binnen. Ik hoop dat deel 2 iets meer uitdaging bied. Verder is Uncharted een van de beste game ervaringen die ik ooit heb gehad. Hij kickt zowiezo Tomb Raiders ass.
Verwijderd
Verwijderd
Oorspronkelijk is Criterion dat ook. Hoe toevallig dat van die mensen goede spellen komen.Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:17:
@Kbloem Crytek is dan ook meer een enginebouwer die een spel er omheen maakt om de engine te promoten.
EA is niet meer dan een spellenfabriek (minimale inzet maximaal resultaat, innovatie is ver te zoeken). EA is ook begonnen als uitgever en niet als developer.
Ik heb geen PS3 (wel gespeeld bij broertje). Heb wel PS1, PS2. De enige 2 spellen die ik goed vind is de SSX en MOH (Dreamworks) reeks. Black heb ik me ook mee vermaakt.
NFS (oorspronkelijk van Distinctive Software) is ook wel goed alleen niet echt mijn spel.
EA Sports spellen zijn niet meer dan redelijk. FIFA 96,97,98 gespeeld maar daarna ISS Pro / PES en dan zie je hoe het ook kan. En ja, de problemen met PES 2008 snap ik ook niet goed.
Pes 2008 wel gespeeld dan? (online)Zonekill schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:30:
[...]
Oorspronkelijk is Criterion dat ook. Hoe toevallig dat van die mensen goede spellen komen.
EA is niet meer dan een spellenfabriek (minimale inzet maximaal resultaat, innovatie is ver te zoeken). EA is ook begonnen als uitgever en niet als developer.
Ik heb geen PS3 (wel gespeeld bij broertje). Heb wel PS1, PS2. De enige 2 spellen die ik goed vind is de SSX en MOH (Dreamworks) reeks. Black heb ik me ook mee vermaakt.
NFS (oorspronkelijk van Distinctive Software) is ook wel goed alleen niet echt mijn spel.
EA Sports spellen zijn niet meer dan redelijk. FIFA 96,97,98 gespeeld maar daarna ISS Pro / PES en dan zie je hoe het ook kan. En ja, de problemen met PES 2008 snap ik ook niet goed.
edit: Sorry verkeerd begrepen..laat maar
[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 22-01-2008 14:46 ]
PSN id: PENo1
Verwijderd
Geschreven door Joene op dinsdag 22-01-2008 14:25. Bron: SlickDeals
Een PS3 voor 300 dollar?
Een aantal posters van de-laagste-prijzen-website SlickDeals.net melden dat de PlayStation 3 op het punt staat om nogmaals in prijs te verlagen in Amerika. Vanaf 28 januari zou je het juweeltje aan kunnen schaffen voor nog net geen driehonderd dollar.
Several posters at SlickDeals.net are reporting that the PS3 may have yet another price drop towards the end of the month. Many are rumoring that a $299 PS3 will be announced on January 28. SlickDeals.net is a website dedicated to providing consumers with the latest prices in electronics, breaking the news of both of the previous PS3 price drops and the 360 price drop a few weeks early, along with the CheapAssGamer forums.
Though it does seem early for this to occur, Sony did recently announce that the price of manufacturing of the PS3 did drop from $800 per unit at the launch to $400 currently. This is mainly due to the success of Blu Ray, especially with Warner Bros. going Blu Ray exclusive earlier this month. Now there are also rumors that Paramount found a loophole in their HD DVD exclusivity contract and will be going Blu Ray as well - leaving Universal and Dreamworks as the only remaining HD DVD studios.
Yeah, kom op, we want bevestiging!
Verwijderd
Tuurlijk mogen er negatieve dingen gezegd wordenSeraphus-Y schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:32:
@ 2Nutz: Alsof er niks negatiefs meer gezegd mag worden.
Het gaat hier om PS3 ervaringen, dus om games maar ook hardware. En resoluties horen daar gewoon bij. Sommige dingen worden misschien iets te veel herkauwd, maar goed, daar heb je het dan mee te doen.
Wat de games betreft, ik vond Assassin's Creed ontzettend tegenvallen. En ja, ik heb de game volledig uitgespeeld. Zelfs meerdere vlaggen-series compleet. Ik vond het redelijk saai, eentonig, weinig vrijheid, slecht uitgewerkt, kortom erg tekortkomen. Dat jij je er prima mee hebt vermaakt, prima. Maar niet iedereen die het wat minder vindt moet er maar meer tijd investeren.
En wat betreft AC, tuurlijk kan dat, ieder heeft zo zijn eigen mening en ervaring.
Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je misschien niet te snel hem weg moet leggen omdat je er wellicht heel veel plezier aan beleefd als je er wat meer tijd insteekt.
@videotagrafie (ofso
EDIT:
Wow, beste skills heb je dankbloem schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:55:
[...]
Uncharted is erg kort inderdaad. Ik ben op Hard begonnen en had eigenlijk bij level 5 al behoorlijk wat indrukwekkende medals. 50 kills without dying, 5 headshots in a row enz... 10 uurjes en ik had 50 treasures gevonden. De laatste 10 heb ik met de guide van IGN gedaan (Ik weet het....).
Ik vind het alleen lastig als ze je laten zoeken naar iets waarvan je niet weet of het er is. Zeg gewoon aan het einde van een level "3 of 4 found" of zoiets. Hetzelfde geld voor hidden achievements. Maar ik kwam er snel achter dat dat de wapens waren.
Dus een paar keer expres dood gaan op crushing en de teller bleef gewoon doorlopen waardoor ik alsnog die medals had. Crushing heb ik 11,5 uur over gedaan en inmiddels hev ik alle 1000 punten binnen. Ik hoop dat deel 2 iets meer uitdaging bied. Verder is Uncharted een van de beste game ervaringen die ik ooit heb gehad. Hij kickt zowiezo Tomb Raiders ass.
Wachten op deel 2 ja
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 15:52 ]
en voor de rest niks. TEAMICE is ook wel team fake!!
er is 1 gouden regel als je een code kraakt
geef je hem de term hello world.
en dat hebben ze niet dus hebben ze niets!!
check de fora maar iedereen kent ze en weten dat ze liegen!!
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Verwijderd
Ik had 'm vorige week ge-pre-ordered by 3BM en ik heb 'm vandaag al in de bus gehadVerwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:03:
Zondag toch maar Burnout Paradise besteld bij Estarland. Vanochtend de melding gehad dat het spel is verzonden, hopelijk vrijdag of zaterdag binen.....
Meteen heerlijke intro met uiteraard als soundtrack "Take me down to paradise city, where the grass is green and the girls are pretty"
Heb gisterenavond ook maar een DS3 besteld, hoop 'm snel binnen te krijgen, want het schijnt bij Burnout zeker iets toe te voegen
Nu ga ik eerst gamen, ik kom later terug met meer ervaringen
Ik ga er vanuit dat je gewoon tegen mensen uit NL kunt spelen?Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:52:
Ik had 'm vorige week ge-pre-ordered by 3BM en ik heb 'm vandaag al in de bus gehad![]()
Meteen heerlijke intro met uiteraard als soundtrack "Take me down to paradise city, where the grass is green and the girls are pretty"![]()
Heb gisterenavond ook maar een DS3 besteld, hoop 'm snel binnen te krijgen, want het schijnt bij Burnout zeker iets toe te voegen![]()
Ik heb begrepen dat de DS3 alleen nog maar op de japanse consoles werkt....SToRM666 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:04:
[...]
Ik ga er vanuit dat je gewoon tegen mensen uit NL kunt spelen?
Absoluut niet. Heb de mijne al gebruikt in Stardust HD en Ratchet en Clank ToD, en doet het perfect. Daarnaast ook de demo van GT5 Prologue.kbloem schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:06:
[...]
Ik heb begrepen dat de DS3 alleen nog maar op de japanse consoles werkt....
Grappenmakers bij Yes-Asia ook, kreeg vandaag mn tweede DS3 controller binnen. Stond er op het aangifteblaadje voor 10 dollar aan toys
Edit: ik was 40 euro kwijt. Na gebruik van mijn 5 dollar coupon. Maar de prijs is inmiddels gezakt met 5 dollar dus je betaalt standaard nog maar 40 euro, en met douane risico erg laag.
@Micheldel: ik heb nooit iets gestuurd naar de klantenservice, dat vond ik nou juist het leuke. Bij mijn eerste order stond er op het pakketje iets onleesbaars bij value, en deze keer 10 dollar. Nou goed, ik vind het allemaal best, en binnen een weekje geleverd, topwinkel
[ Voor 27% gewijzigd door B-Bandit op 22-01-2008 16:39 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Same here. Had hem besteld naar aanleiding van je post dat hij gepreorderded kon worden bij 3busymen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:52:
[...]
Ik had 'm vorige week ge-pre-ordered by 3BM en ik heb 'm vandaag al in de bus gehad![]()
Meteen heerlijke intro met uiteraard als soundtrack "Take me down to paradise city, where the grass is green and the girls are pretty"![]()
Heb gisterenavond ook maar een DS3 besteld, hoop 'm snel binnen te krijgen, want het schijnt bij Burnout zeker iets toe te voegen![]()
Gisteren bericht gekregen dat hij is verstuurd en wat schetst mijn verbazing, hij viel net gewoon door de bus.
Zo net even een challenge gedaan voordat ik moet werken. Eerste korte indruk is positief, ziet er allemaal goed uit vind ik en geen problemen gehad van framedrops oid tot nu toe.
Nu alleen nog wachten tot mijn maandag verstuurde dualshock binnen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Melniek op 22-01-2008 16:19 ]
Wat was je nou inclusief verzendkosten kwijt dan? Bij click4games.nl is ie 54 euro....Shailesh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:11:
[...]
Absoluut niet. Heb de mijne al gebruikt in Stardust HD en Ratchet en Clank ToD, en doet het perfect. Daarnaast ook de demo van GT5 Prologue.
Grappenmakers bij Yes-Asia ook, kreeg vandaag mn tweede DS3 controller binnen. Stond er op het aangifteblaadje voor 10 dollar aan toys:p Dus ik denk dat je wel veilig kan zeggen dat die 27 euro bijlappen tot het verleden behoort als je nu bij Yes-Asia besteld.
Verwijderd
En hoe weet jij zoiets zeker? Hello world kunnen ze niet laten zien aangezien er nog geen framebuffer op de PowerPC is maar alle andere code die ze erin steken werkt wel. het Team ICE dat nu aan het werken is mag je zeker niet vergelijken met het Team ICE dat enkele jaren geleden de fake xbox modchip zou uitbrengen, ze zijn niet dezelfde. Maar als je wil mag je ps3news geloven maar bezoek zeker deze site eensDutchzilla schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 15:49:
die unsigned code waar iedereen over luld is nep ze draaien een linux scripje.
en voor de rest niks. TEAMICE is ook wel team fake!!
er is 1 gouden regel als je een code kraakt
geef je hem de term hello world.
en dat hebben ze niet dus hebben ze niets!!
check de fora maar iedereen kent ze en weten dat ze liegen!!
http://www.ps3newssucks.hacker.to/
En sinds wanneer mag hier over hacks etc gesproken worden?
Verwijderd
Kreeg vandaag anders het volgende mailtje van YesAsia:Shailesh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:11:
Absoluut niet. Heb de mijne al gebruikt in Stardust HD en Ratchet en Clank ToD, en doet het perfect. Daarnaast ook de demo van GT5 Prologue.
Grappenmakers bij Yes-Asia ook, kreeg vandaag mn tweede DS3 controller binnen. Stond er op het aangifteblaadje voor 10 dollar aan toys:p Dus ik denk dat je wel veilig kan zeggen dat die 27 euro bijlappen tot het verleden behoort als je nu bij Yes-Asia besteld.
Als reactie op mijn verzoek om er als waarde 20 dollar op te zetten.Please kindly be informed that we have received your request, however, we will only declace the value of your order ######## to an acceptable lower value, which will be decided by our logistics department.
Meanwhile, kindly also be noted that YesAsia will not be responsible for any customs issue once the order has been shipped out due to this special request.
We zullen zien...
Burnout nu half uurtje gespeeld. races zijn wel erg makkelijk te winnen nu, maar dat was altijd zo in het begin bij vorige Burnouts. Heb al 2 andere auto's ge-unlocked (er zitten er 75 in het spel) en heel wat smashes e.d. gehad. Het is trouwens wel leuk gedaan dat ik bij de unlock van een andere auto (nadat ik m'n D-license had gehaald) de auto eerst moest opzoeken en een takedown op 'm moest doen. Stuntrun was trouwens ook een eitje als je het even aan elkaar rijgt.
Ik ga weer verder!
Heb hem ook besteld bij YesAsia.. Ben ongeveer €37,0 kwijt.kbloem schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:19:
[...]
Wat was je nou inclusief verzendkosten kwijt dan? Bij click4games.nl is ie 54 euro....
En ik hoop hem vandaag of morgen binnen te hebben.
Edit/ Ai te laat....
[ Voor 3% gewijzigd door supernova op 22-01-2008 16:32 ]
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Van 't weekend de knoop maar doorgehakt, zeker tegen de importprijs lijkt Burnout Paradise me zeker de moeite waard.
Nu nog even wachten dus, ben jaloers op MicheldeL en Melniek.....
Verwijderd
- Er zijn speciale events voor specifieke auto's (je moet dus perse die auto gebruiken om dat event te doen, zoals net 'Burning Route' met de Hunter Cavalier). Dit is op de kaart aangegeven (oranje bolletjes zijn auto specifiek, blauwe algemeen)
-Races verschijnen pas op je map als je ze 'gevonden' hebt (dus over het kruispunt bent gereden waar ze zitten)
- Als je in de Junkyard bent om van auto te wisselen kun je nog wat paint dingen kiezen voor je auto (kleur, afwerking, soort striping) EDITdit werkt niet bij iedere auto kom ik nu achter! Alleen bij de Hunter auto's tot nu toe...
-De nieuwe 'Marked Man' mode is ook erg cool. Je moet het dus gewoon erg letterlijk nemen. Jij rijdt een 'race' van A naar B en er rijden overal zwarte auto's die proberen jou van de weg te rammen (je kunt hen ook gewoon van de weg rammen, auto is volgens mij de Isuka GT). Ik ben wel 1x tegen normaal verkeer aangebotst, en dat mocht wel. Erg leuke nieuwe toevoeging iig!
Ik ga nu maar eens kijken of er al mensen online zijn met het spel
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 17:15 ]
Hoe hebben jullie dat besteld dan? Bij mij zegt ie dat het niet verstuurd kan worden naar mijn lokatiesupernova schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 16:31:
[...]
Heb hem ook besteld bij YesAsia.. Ben ongeveer €37,0 kwijt.
En ik hoop hem vandaag of morgen binnen te hebben.
Edit/ Ai te laat....
Verwijderd
Ze shippen gewoon naar NL, dus ik weet niet wat je precies invoert..kbloem schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:04:
Hoe zit dat dan? Ik neem aan dat het niet gratis verzonden wordt
Ze hebben verder gewoon 'Free worldwide shipping' op sommige artikelen, waaronder de DS3
Ja, en dan google je even op "YesAsia Coupon" en vul je een couponcode in waardoor je nog 5$ extra korting krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:07:
De goedkoopste bij YesAsia.com is toch US$59.99 [€ 41.21)
Dit topic is gesloten.