Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 30.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:32
Ge0force schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:52:
1. In de eerste plaats ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere die-hard pc-gamers die overgestapt zijn naar de PS3. Kan volgens jullie een shooter op de PS3 die je met controller speelt tippen aan de FPS-pareltjes op pc zoals Stalker, Crysis en de halflife-episodes?
Valt me reuze mee. Zowiezo is het spel erop afgestemd in de SP, en in de MP speel je ook met mensen met dezelfde "handicap" dus echt een ramp is het niet. Ergens speelt het ook wel fijner, ik vind het prettiger om op de bank te gamen, dan op de pc zo gekrampt op mn bureaustoel te zitten. Ik heb sinds ik mn ps3 heb, nu 2 maanden, nog altijd niet gegamed op de pc (Crysis en Bioshock was ik nog mee bezig).
5. Kan ik mijn logitech wingman stuurtje met force feedback dat ik gebruik voor m'n pc aansluiten op de ps3 en gebruiken in racegames als GT en DirT? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb op de PS2 het Wingman stuurtje kunnen gebruiken in GT4, verdere spellen heb ik nooit getest. Op de PS3 ook nog niet getest, weet niet of ik het ook ga doen, vond het nooit zo prettig gamen. Maar nu zit heb ik een bureau in de buurt van mn scherm dus wie weet.
Verder is de rest van je vragen wel voldoende beantwoord door anderen denk ik.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-04 13:37
scorpie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:19:
Het is niet zo erg als bij PC schermen, die (wanneer ze niet op hun native resolutie draaien) een blurry screen worden. De PS3 ondersteunt zo ongeveer alles tussen 480P en 1080P in, maar geen 1366*768 bijvoorbeeld. De PS3 is zelf in staat beelden te downscalen / upscalen waar nodig, dus je zult eigenlijk nooit last hebben van blurry screens. Het scherm mag via Component, DVI of HDMI aangesloten worden wil je HD resoluties vertonen.
Voor alle duidelijkheid: het is wel degelijk de bedoeling dat ik mijn PS3 op een PC-scherm aansluit, ik had gedacht aan de Samsung SyncMaster 226BW 22 inch wide TFT 2ms Black. Deze heeft een resolutie van 1680 x 1050, en geen HDMI-ingang. Wel DVI en ondersteuning voor HDCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

Diminish schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:52:
waar kan ik de gthd demo vandaan downloaden ?
ik vind deze nergens in de shop.
Deze staat wel in de NL Store, maar niet bij demo's maar bij games (is wel gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ge0force schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Voor alle duidelijkheid: het is wel degelijk de bedoeling dat ik mijn PS3 op een PC-scherm aansluit, ik had gedacht aan de Samsung SyncMaster 226BW 22 inch wide TFT 2ms Black. Deze heeft een resolutie van 1680 x 1050, en geen HDMI-ingang. Wel DVI en ondersteuning voor HDCP.
De PS3 stuurt alleen standaard resoluties uit (NTSC, PAL, 720p, 1080i/p). Je scherm ondersteund t/m 1080p dus dat gaat prima. Je scherm zal dan scalen naar de eigen resolutie. HDMI is hetzelfde als DVI, dus hiervoor kun je een convertor of een hdmi-dvi kabel halen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 09:28

scorpie

Supra Addict

Shiver23 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:38:
[...]

De PS3 stuurt alleen standaard resoluties uit (NTSC, PAL, 720p, 1080i/p). Je scherm ondersteund t/m 1080p dus dat gaat prima. Je scherm zal dan scalen naar de eigen resolutie. HDMI is hetzelfde als DVI, dus hiervoor kun je een convertor of een hdmi-dvi kabel halen.
1680 != 1920, dus geen full HD.

edit:
ow, en 1050 is ook geen 1080 :P

[ Voor 4% gewijzigd door scorpie op 20-01-2008 13:41 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
scorpie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:41:
[...]

1680 != 1920, dus geen full HD.

edit:
ow, en 1050 is ook geen 1080 :P
Dat dacht ik dus ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Maar om op jouw vraag terug te komen dan, de PS3 zal dan downscalen naar 720P.

BTW gisteren weer na lange tijd Motorstorm gespeeld. Zit nu bij map 17/21, en het is godsgruwelijk moeilijk zeg, erger me weer eens kapot aan dat spel als ik alleen maar 10e of 11e van de 11 eindig :/

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Ge0force schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Ik heb mijn PS3 ook angesloten op een 226BW dmv een HDMI naar DVI kabel, werkt prima op 720p.
Op 1080p werkt ook nog wel maar dan gaat mn beeld soms schokken e.d....
Maar dat vind ik niet erg want op zo'n klein scherm (vergeleken met een 42" HDTV) zie je het verschil toch niet, of je moet op 1 cm afstand van het scherm zitten.
Bovendien zijn de meeste games 720p.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:46:

BTW gisteren weer na lange tijd Motorstorm gespeeld. Zit nu bij map 17/21, en het is godsgruwelijk moeilijk zeg, erger me weer eens kapot aan dat spel als ik alleen maar 10e of 11e van de 11 eindig :/
Nee, de PS3 zal niet downscalen naar 720p, want het scherm ondersteund 1080p input. 1080p input wordt dan door je scherm gescaled naar 1680x1050. Ik geloof dat dit in stretch zal gebeuren, dus het beeld wordt iets uitgerekt vanwege de 16:10 verhouding. Dat is al eens in een eerder deel besproken. 720p weergave kan wel met balken en 16:9 verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Enige waar ik me aan irriteer is het gemis van goede co-op/splitscreen spellen. Alleen Warhawk is top maar dat kan weer niet op officiele servers en ben je een hele tijd bezig om een server te zoeken. Ressistance is leuk maar oud en verder heb ik nu net Super Stardust HD wat wel geinig is maar niet meer. Iemand nog tips? Misschien nog een PSN spel wat je met zn 2en kan doen? CoD4, UT3 is wel een gemis geen splitscreen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
hesr schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:51:
[...]

Ik heb mijn PS3 ook angesloten op een 226BW dmv een HDMI naar DVI kabel, werkt prima op 720p.
Op 1080p werkt ook nog wel maar dan gaat mn beeld soms schokken e.d....
Maar dat vind ik niet erg want op zo'n klein scherm (vergeleken met een 42" HDTV) zie je het verschil toch niet, of je moet op 1 cm afstand van het scherm zitten.
Bovendien zijn de meeste games 720p.
720p is voor mij ruim voldoende, op pc game ik ook in soortgelijke resolutie op m'n 19" scherm. In combinatie met Anti-Aliasing geeft dit prima beeld. Die kabel, is die makkelijk te vinden in een multimediazaak of moet ik die via internet bestellen?

Hartelijk dank iedereen voor alle nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Shiver23 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:51:
[...]

Nee, de PS3 zal niet downscalen naar 720p, want het scherm ondersteund 1080p input. 1080p input wordt dan door je scherm gescaled naar 1680x1050. Ik geloof dat dit in stretch zal gebeuren, dus het beeld wordt iets uitgerekt vanwege de 16:10 verhouding. Dat is al eens in een eerder deel besproken. 720p weergave kan wel met balken en 16:9 verhouding.
Ok, weer wat geleerd, wist niet dat het scherm zelf kon downscalen :)
Maar feit blijft dat er gedownscaled wordt en dat je uiteindelijk niet op full HD kan gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Kan je PAIN van de US store halen met een Nederlandse creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

scorpie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Ok, weer wat geleerd, wist niet dat het scherm zelf kon downscalen :)
Maar feit blijft dat er gedownscaled wordt en dat je uiteindelijk niet op full HD kan gamen :)
Nee, maar ik geloof ook niet dat dat de vraag was :)
Maar 1680x1050 komt natuurlijk wel redelijk in de buurt, dus voor de spellen die 1080p ondersteunen en voor films en foto's is het zonde om dit van 720p te laten upscalen als het scherm een hogere resolutie heeft. Maar inderdaad de meeste spellen zijn 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
nudie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:21:
Kan je PAIN van de US store halen met een Nederlandse creditcard?
Ik weet niet of hetzelfde geldt voor Pain, maar ik heb weleens ander spul met een Nederlandse CC betaald en gedownload van de Amerikaanse store. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

nudie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:59:
Enige waar ik me aan irriteer is het gemis van goede co-op/splitscreen spellen. Alleen Warhawk is top maar dat kan weer niet op officiele servers en ben je een hele tijd bezig om een server te zoeken. Ressistance is leuk maar oud en verder heb ik nu net Super Stardust HD wat wel geinig is maar niet meer. Iemand nog tips? Misschien nog een PSN spel wat je met zn 2en kan doen? CoD4, UT3 is wel een gemis geen splitscreen :X
CoD4 kan je gewoon splitscreen doen toch?

Heb het zelf een paar x gedaan. Wel leuk hoor, maar wordt na een tijdje wel saai met zn 2-en ;)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat hij bedoelt dat je niet splitscreen online kunt. Warhawk staat dit wel toe op onofficiele servers (die hoeven dan toch geen scores voor je PSN bij te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Chi3F schreef op zondag 20 januari 2008 @ 15:25:CoD4 kan je gewoon splitscreen doen toch?

Heb het zelf een paar x gedaan. Wel leuk hoor, maar wordt na een tijdje wel saai met zn 2-en ;)
Hij zei co-op/splitscreen, cod4 kan niet co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ow op die manier.

Wist niet dat dat uberhaupt mogelijk was, heb zelf geen spel wat dat kan.

Zou bij CoD4 wel erg leuk zijn ja :D

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
scorpie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:46:

damn ja level 4 tickets zijn heeel erg frustrerend. Ik ben 2de geworden bij buggy byway. Nu met 18/21 bezig. Erg frustrerend die laatste tickets iig van level 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:11
scorpie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:41:
Wat ik dus bedoelde is, als een scherm nou 1280*720 / 1366*768 pixels heeft, hoe kan hij dan toch de 1080i modus weergeven? Want het enige verschil tussen 1080i en 1080p is het tegelijk verversen van alle scanlines ipv om en om. Dus 1080i heeft echt een resolutie van 1920*1080. Dus wat zie ik over het hoofd?
Om toch nog maar even je vraag te beantwoorden... Volgens mij zit het zo. Een interlaced beeld laat de even en oneven beeldlijnen beurtelings zien. Hierdoor heb je maar de helft van 1080 beeldlijnen nodig (= 540 natuurlijk), alle HD-ready schermen kunnen die laten zien. En omdat de beelden elkaar zo snel opvolgen heb je niet in de gaten dat je elk frame maar voor de helft ziet. Correct me if I'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

http://www.google.nl/sear...erlaced+progressive&meta=

en dan nu weer over tot PS3 praat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Volgens mij klopt dat niet, want dan zouden personen zeg maar de helft van hun normale grootte hebben, omdat het beeld steeds per refresh verspringt. In de wikipedia source wordt uit de doeken gedaan dat 1080i gewoon niet over 1080 verticale lijnen beschikt, en dat ze lijnen interpoleren zodat het op 720 lijnen past, maar dan wel op zo'n manier dat je geen jaggies enzo te zien krijgt.

edit: juist ja, de PS3. Ik kom serious cash tekort wil ik al mijn gewilde spellen kopen. Zodra ik geld over heb ga ik toch maar uncharted kopen, na de demo en vele filmpjes wil ik em gewoon hebben. Dan ook nog AC, en R&C... en tegen die tijd zullen er wel weer meer toppers uit zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door scorpie op 20-01-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-05 19:49
Ge0force schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:09:
[...]

720p is voor mij ruim voldoende, op pc game ik ook in soortgelijke resolutie op m'n 19" scherm. In combinatie met Anti-Aliasing geeft dit prima beeld. Die kabel, is die makkelijk te vinden in een multimediazaak of moet ik die via internet bestellen?

Hartelijk dank iedereen voor alle nuttige info!
Je kunt hem kopen in een multimediazaak, maar soms zijn ze daar ontzettend duur.
Ik had hem besteld op www.elektronica-online.nl

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde probleem hier :P Tegen de tijd dat ik geld heb om alle spellen te kopen die ik nu wil zijn er al weer nieuwe toppers uit die je wilt hebben..

Dilemma's dilemma's...
Hoop iig m'n Burnout Paradise zsm binnen te krijgen volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Ideaal voor PS3 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/620/jpg/5818.1.0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/620/jpg/5820.1.0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/620/jpg/5823.1.0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/620/jpg/5824.1.0.jpg

Gemak en stijl
Handzaam minitoetsenbord met verlichting: past in uw hand. Dankzij de verlichting kunt u zelfs bij weinig licht probleemloos tekst invoeren.
Compact: perfect formaat voor uw koffietafel.

Bediening
Geïntegreerde multifunctionele ClickPad: Gebruik de ClickPad als touchpad om te wijzen en klikken, of als D-pad om door menu's te navigeren en opties te selecteren.
Verlichting: verzekert dat u zelfs bij weinig licht probleemloos tekst kunt invoeren. U hebt de keus uit twee verschillende achtergrondkleuren, afhankelijk van uw huidige modus: oranje voor cursormodus en groen voor mediabedieningsmodus.

Prestaties
Oplaadbare Li-ion-batterijen: gaan langer mee, tot één maand tussen opladingen.
Bluetooth® 2.0: profiteer van draadloze bediening met groot bereik tot op tien meter afstand

Systeemvereisten
PC met Windows® XP of Windows Vista®
USB-poort
Dit product is compatibel met PLAYSTATION®3.

Bron

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 20-01-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Anoniem: 169123 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gemak en stijl
Handzaam minitoetsenbord met verlichting: past in uw hand. Dankzij de verlichting kunt u zelfs bij weinig licht probleemloos tekst invoeren.

Bediening
Geïntegreerde multifunctionele ClickPad: Gebruik de ClickPad als touchpad om te wijzen en klikken, of als D-pad om door menu's te navigeren en opties te selecteren.
Verlichting: verzekert dat u zelfs bij weinig licht probleemloos tekst kunt invoeren. U hebt de keus uit twee verschillende achtergrondkleuren, afhankelijk van uw huidige modus: oranje voor cursormodus en groen voor mediabedieningsmodus.

Prestaties
Bluetooth® 2.0: profiteer van draadloze bediening met groot bereik tot op tien meter afstand

Systeemvereisten
USB-poort

Bron
toon volledige bericht
We hadden hem al eens eerder besproken, maar toen was de prijs nog niet bekend. Ik zie dat 'ie 149.99 euro gaat kosten. Voor 50,- euro meer heb je de diNovo Edge :9~ , ook van Logitech:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/470.1.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/471.1.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/472.1.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/84/jpg/473.1.0.jpg

Prestaties:

• TouchDisc™-navigatie: Schuif een vinger in elke richting over de TouchDisc om de cursor te bewegen. Schuif een vinger in een cirkelbeweging over de rand van de TouchDisc om horizontaal en verticaal door documenten te scrollen.
• Eersteklas type-ervaring: Dankzij Logitech's PerfectStroke™-toetsensysteem is elke toetsaanslag soepel en natuurlijk.
• Mediabediening: Met de drukgevoelige volumeregelaar kunt u gemakkelijk het volume van de computer aanpassen.
• Oplaadbaar: U hoeft geen batterijen te vervangen. Plaats het toetsenbord gewoon in het oplaadstation – na twee uur opladen gaan de batterijen twee maanden mee.

http://www.logitech.com/i...oard/devices/192&cl=nl,nl

[ Voor 14% gewijzigd door Arx op 20-01-2008 18:36 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als ik kan kiezen tussen zo'n toetsenbord bij m'n PS3, of een Wii ernaast, weet ik het toch wel hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je bedoelt geen van 2'en en gewoon 3 spellen erbij kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:58:
Als ik kan kiezen tussen zo'n toetsenbord bij m'n PS3, of een Wii ernaast, weet ik het toch wel hoor :X
Same. Alleen heb ik die Wii er dus al naast :P

Je hebt ook een goedkopere versie btw:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4731.1.0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4732.1.0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4733.1.0.jpg

http://www.logitech.com/i...n_3/devices/3616&cl=nl,nl

Als je rondkijkt, ben je ong 50 euro zonder verkendkosten kwijt ervoor: http://kieskeurig.nl/nl/p...rdless%20mediaboard%20pro

Wel iets minder mooi, maar scheelt dus aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

TheZeroorez schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:58:
Inderdaad, ik zou ook een toetsenbord nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik ga voor de diNovo mini :) ideaal om even snel een berichtje te tikken en is ook lekker klein van formaat zodat hij niet "op de schoot" moet voor het surfen op internet.

Volgens mij zou hij half februari te koop zijn.

[edit] er is ook een mini toetsenbord die je aan je controller kan klikken. Not my style maar ansich wel funny :D

HIER

[ Voor 35% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-01-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 16:35
Ik heb een vraag O-)

Ik wil graag een nieuw geluidset want die ik nu heb heeft geen optische output.
Dus me keuze valt op de logitech Z-5500 maar daar hoorde ik dus van dat hij 60 cm van alle andere elektronische apparatuur moet staan.

Nu staat me subwoofer van de oude set naast de tv en ps3
Als ik daar ook de subwoofer zet van de Z-5500 is dat vergenoeg van alles.
Zal ff een foto erbij plaatsen

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z186/SnakeNL007/DSCF0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Je kan je ps3 nog een halve meter naar rechts schuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

welke tv is dat precies?

ik dacht dat je een webcam naast je tv had staan, toen ik naar rechts keek zag ik er ineens nog een, toen ik nog een keer knipperde met mijn ogen zag ik dat het speakers waren :)

wel leuke dingen.
Slash500 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:48:
Ik heb een vraag O-)

Ik wil graag een nieuw geluidset want die ik nu heb heeft geen optische output.
Dus me keuze valt op de logitech Z-5500 maar daar hoorde ik dus van dat hij 60 cm van alle andere elektronische apparatuur moet staan.

Als ik daar ook de subwoofer zet van de Z-5500 is dat vergenoeg van alles.
Zal ff een foto erbij plaatsen

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
-RazieL- schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:55:
Je kan je ps3 nog een halve meter naar rechts schuiven :P
Rechterkant wil ik graag vrij houden zoals je ziet staat alles links:P
Anoniem: 114719 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:58:
welke tv is dat precies?

ik dacht dat je een webcam naast je tv had staan, toen ik naar rechts keek zag ik er ineens nog een, toen ik nog een keer knipperde met mijn ogen zag ik dat het speakers waren :)

wel leuke dingen.

[...]
Samsung LE37M86BD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

Ik heb zelf een 32" tv en op de foto leek het ff om een 32" tv te gaan.

Het is en blijft een gave full hd tv, ik wil hem ook, zit alleen nog te twijfelen tussen de 40"en de 37".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:06

FeaR

In GoT we trust

Slash500 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:48:
Als ik daar ook de subwoofer zet van de Z-5500 is dat vergenoeg van alles?
Volgens mij kan het niet echt kwaad om je huidige sub te vervangen met de sub van de Z-5500.
Want of de foto vertekend de afstanden nogal, maar zoals ik op de foto kan zien zijn de afstanden gewoon goed (dus ver genoeg van electronische apparatuur).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06-2024
Anoniem: 114719 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:22:
Ik heb zelf een 32" tv en op de foto leek het ff om een 32" tv te gaan.

Het is en blijft een gave full hd tv, ik wil hem ook, zit alleen nog te twijfelen tussen de 40"en de 37".
Ik heb ook zitten twijfelen over deze samsung. uiteindelijk toch voor de Philips 37PFL9632 gegaan. N.a.v bevindingen in de winkels en een vergelijking van de samsung, de philips en een toshiba op deze site. Ik vind ook het ambilight helemaal het einde voor bij films. Zonder deze toevoeging was voor mij de prijs het belangrijkste geweest aangezien beide tv's erg goed zijn. Bijkomend voordeel van de Philips is dat het scherm een reactietijde van 3 ms heeft. De Samsung dan weer veel goedkoper....

[ Voor 6% gewijzigd door swopdark op 20-01-2008 21:48 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
FeaR1986 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:22:
[...]

Volgens mij kan het niet echt kwaad om je huidige sub te vervangen met de sub van de Z-5500.
Want of de foto vertekend de afstanden nogal, maar zoals ik op de foto kan zien zijn de afstanden gewoon goed (dus ver genoeg van electronische apparatuur).
Heb ff een andere foto gemaakt (met de next gen filter blur ftw :+ )
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z186/SnakeNL007/DSCF00021.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

Even een vraagje over de Burnout Paradise demo: het viel me met online rijden op dat er ook mensen met een andere (snellere) auto rondrijden. Ik rij gewoon nog steeds dat wrak uit de demo.... ;)
Heb ik wat gemist? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Anoniem: 237237 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:30:
Even een vraagje over de Burnout Paradise demo: het viel me met online rijden op dat er ook mensen met een andere (snellere) auto rondrijden. Ik rij gewoon nog steeds dat wrak uit de demo.... ;)
dat is de japanse demo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:30:
Anoniem: 237759 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:36:
Nieuwtje waar ik net achter kwam nadat ik de podcast zat te luisteren en hier nog niemand over gehoord heb:
In de japanse versie van de Burnout demo kun je met een Nakamura Ikusa GT racen! (een andere auto dan de US demo dus die we al een maandje kunnen spelen)
Ik moet zeggen dat hij best lekker rijdt, maar zit er pas een paar minuten achter.

Video link Nakamura Ikusa GT: http://www.youtube.com/v/n8hLo27kMrQ&rel=1
Met die auto kan je dus ook gewoon tegen iemand met de US versie van de demo spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 20-01-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Frank J. schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:23:
Ik ga voor de diNovo mini :) ideaal om even snel een berichtje te tikken en is ook lekker klein van formaat zodat hij niet "op de schoot" moet voor het surfen op internet.

Volgens mij zou hij half februari te koop zijn.

[edit] er is ook een mini toetsenbord die je aan je controller kan klikken. Not my style maar ansich wel funny :D

HIER
Ik zie die mini ook wel zitten :9 lekker klein en makkelijk op te bergen. Ik vraag mij alleen af of hij met BT connect met de PS3, of met een dongle die in de USB poort moet.

De prijs is wel hoog natuurlijk, maar stijl mag wat kosten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Laatst online: 07-04 16:39
DCFreak schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:48:
[...]

Ik zie die mini ook wel zitten :9 lekker klein en makkelijk op te bergen. Ik vraag mij alleen af of hij met BT connect met de PS3, of met een dongle die in de USB poort moet.

De prijs is wel hoog natuurlijk, maar stijl mag wat kosten 8)
Als het goed is gaat dat gewoon via BT :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 30-04 13:04
ik kijk eral naar uit tege ik mijn ps3 rond maart ga halen, geen moment vervelen!
al die toppers die nu al uitzijn, en dan nog de toppers die dit jaar gaan uitkomen! :p
niet te doen :D

nog ff vlug een vraagje tussendoor waar ik gewoon ff ja of nee op moet hebben (kwestie van niet te hard off-topic te gaan)

ik moet zowieso een lcd monitor kopen voor men laptop op aan te sluiten, en die wou ik dan ook ineens gebruiken voor de ps3..

maar : hoe is het beeld van een laptop op een hd-ready en full HD tv?
is de tekst ed. goed leesbaar?
bedankt voor antwoorden :)

[ Voor 51% gewijzigd door geemfriek op 20-01-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

geemfriek schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:57:
ik kijk eral naar uit tege ik mijn ps3 rond maart ga halen, geen moment vervelen!
al die toppers die nu al uitzijn, en dan nog de toppers die dit jaar gaan uitkomen! :p
niet te doen :D
Ik leef met je mee. Ik had het geluk dat ik 'm tijdens de launch heb gekocht, toen was het nog redelijk rustig.
Goed leesbaar, maar ik krijg wel koppijn als ik zo dicht op een grote tv ga zitten. Ik heb namelijk al es getest of ik mijn tv ook als pc-monitor kan gebruiken. Ander punt was dat mn tv (hd-ready) een resolutie van 1366*768 heeft. En 768 is te weinig voor me, mn monitor staat namelijk op 1280*960.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 20:36

Arm1n

Zeven over half twee

Op m'n Panasonic 37PV60 is het goed te doen op 1280*720 (of iets daar in de buurt). Van 2 meter afstand is het te lezen. En dat is een plasma TV, bij lcd's zou het nog beter te doen moeten zijn. Maar die hebben weer andere nadelen, maar daar gaan we niet in dit topic over discusieren.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 09:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Oathie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:51:
[...]

Als het goed is gaat dat gewoon via BT :).
Ik vroeg het mij af omdat op de Logitech site bij de systeem eisen een USB poort staat en in het pakket zit ook een 'USB mini ontvanger'. Het staat natuurlijk niet zo netjes als er een kastje aan de voorkant van de PS3 bungelt, en ook vind ik het nogal stom om een BT ontvanger aan te sluiten op een apparaat dat zelf al BT heeft.

Maargoed, misschien zit ik te zeuren om niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
DCFreak schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:16:
[...]

Ik vroeg het mij af omdat op de Logitech site bij de systeem eisen een USB poort staat en in het pakket zit ook een 'USB mini ontvanger'. Het staat natuurlijk niet zo netjes als er een kastje aan de voorkant van de PS3 bungelt, en ook vind ik het nogal stom om een BT ontvanger aan te sluiten op een apparaat dat zelf al BT heeft.

Maargoed, misschien zit ik te zeuren om niets :)
Die USB mini ontvanger heb je nodig als bijvoorbeeld jou computer geen BT heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak

DCFreak

Oathie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:25:
[...]

Die USB mini ontvanger heb je nodig als bijvoorbeeld jou computer geen BT heeft ;).
Ja, oke :)

Ik lees nu in de handleiding dat hij een speciale PS3 mode heeft, dus het zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 13:15
Hoe zit het nu met soldner x?

Ik zie op sites dat mensen moeten stemmen op welk platform hij uitkomt, en of deze download baar is of op een disc komt.

De filmkes die ik gezien heb zijn overigens briljant, het R-type delta gevoel komt weer helemaal boven :) Zou helemaal vet zijn als ze wat arrow flash elementen ingebouwd hadden (vliegtuigje " transforme" in anime robot ).

Ben trouwens op zoek na Uncharted ma ze durven hier 80 euro voor die game te vragen, zelfs de mm vraagt 60 euro. Nu weet ik dat het een vette game is ma 40-45 euro voor een spelletje vind ik meer dan genoeg. Heb al die fout gemaakt door de simpsons game voor 70 tekopen :( , leuke game overigens alleen veel te veel werk door die hinderlijke camera.

Nu ik toch bezig ben : me zus heeft een creditcard en na overleg kan ik deze gebruiken voor psn, als ik nu een aankoop doe moet ik dan haar gegevens oid of mijne geven. Of is het gewoon cc nummer invoeren en happy happy joy joy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
luxzenburcht schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:43:
Ben trouwens op zoek na Uncharted ma ze durven hier 80 euro voor die game te vragen, zelfs de mm vraagt 60 euro. Nu weet ik dat het een vette game is ma 40-45 euro voor een spelletje vind ik meer dan genoeg. Heb al die fout gemaakt door de simpsons game voor 70 tekopen :( , leuke game overigens alleen veel te veel werk door die hinderlijke camera.
Uncharted importeren is de beste optie, dan betaal je er maar 45 euro voor inclusief verzendkosten :)
Nu ik toch bezig ben : me zus heeft een creditcard en na overleg kan ik deze gebruiken voor psn, als ik nu een aankoop doe moet ik dan haar gegevens oid of mijne geven. Of is het gewoon cc nummer invoeren en happy happy joy joy?
Je moet in ieder geval een adres ingeven, maar ik weet niet of er ook echt gekeken wordt of dit het adres van de kaarthouder is...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
luxzenburcht schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:43:
Hoe zit het nu met soldner x?

Ik zie op sites dat mensen moeten stemmen op welk platform hij uitkomt, en of deze download baar is of op een disc komt.

De filmkes die ik gezien heb zijn overigens briljant, het R-type delta gevoel komt weer helemaal boven :) Zou helemaal vet zijn als ze wat arrow flash elementen ingebouwd hadden (vliegtuigje " transforme" in anime robot ).

Het beste wat we als gebruikers kunnen doen is importeren. Persoonlijk weiger ik ook om zulke bedrag neer te leggen voor een game. >65,- is gewoon te veel. Uncharted kun je dan ook het beste importeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
waarschijnlijk heeft het te maken met zondag.
dan knipperen onze stoplichten ook oranje.

sony heeft niks voor niks rood oranje groen.

is gewoon een stoplicht

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Dutchzilla schreef op zondag 20 januari 2008 @ 23:58:
[...]

waarschijnlijk heeft het te maken met zondag.
dan knipperen onze stoplichten ook oranje.

sony heeft niks voor niks rood oranje groen.

is gewoon een stoplicht
Gele knipperlicht betekend..

You may have a power issue in the outlet it is plugged into ...Try plugging it directly into a wall outlet that is not being used by anything else ,,,also check the power connection to the back of the ps3.... Yellow in our manual doesn't say anything about heat issues...We have the 60gig US version. It sounds like there is a faulty connection issue..Try using the cords from your other ps3 and see if that makes a differnece.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 21-01-2008 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
PSW Magazine: MGS4 demo verschijnt in februari

Zondag 20 januari 2008 - Volgens de laatste editie van het PSW magazine, verschijnt in februari de demo van Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots op het PlayStation Network. Het zou gaan om dezelfde demo die speelbaar was op E for All en de CES.

Het is overigens niet de eerste keer dat deze demo in verband wordt gebracht met het PlayStation Network. Tot op heden heeft Konami echter al beweert geen plannen te hebben om de demo naar het PSN te brengen. Metal Gear Solid 4 staat gepland voor een release in het tweede kwartaal van 2008.

Scan

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
Klinkt heel goed :9~.
Nu hopen dat het ook écht gebeurt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178057

Zamorano schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:00:
[...]

Ik heb het een paar jaar geleden eens gehad met een spel, PES 4 ofzo.
Toen ik het aankaartte, stuurden ze meteen een nieuwe op die ik een paar dagen later ontving. Het oorspronkelijk verstuurde pakketje kwam later ook nog aan, zal wel ergens verdwaald zijn geweest. :)
Had het zelfde meegemaakt met een muts. Kreeg een nieuwe opgestuurd en ook nog een het bedrag terug gestort op mijn CC. Uit eindelijk musten voor niks gekregen.
Mijn advies ik zou bij play.com iets alleen bestellen als je het niet meteen nodig heb (acites ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 169123 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gemak en stijl

Bediening

Prestaties

Systeemvereisten
USB-poort

Bron
toon volledige bericht
Ik had op de laatste pagina (of iig 1 van de laatste) van deel 19 ook een post betreffende dit apparaat gedaan. Ik vraag me af of je dit apparaat ook als afstandsbediening kan gebruiken. Of dat het eigenlijk meer een toetsenboord is... Ik zie wel play enzo staan,... lijkt me dus wel. Iemand al ervaring mee???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:23
bureno schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:20:
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze ebay store?
http://stores.ebay.nl/FutureplayUK
Goeie link! Burnout Paradise voor 42 euro! 8)7 Nog goedkoper als 3busymen! en misschien snellere levertijden wegens dichterbij! :9

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Het zijn Engelsen (:?), en dan zo'n dikke spelfout maken in hun slogan? :X

voor diegenen die het niet zien / snappen: then -> than

Vertrouw er om eerlijk te zijn dan al meteen niks van ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:06

FeaR

In GoT we trust

Slash500 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:53:
[...]

Heb ff een andere foto gemaakt (met de next gen filter blur ftw :+ )
[afbeelding]
Volgens mij zijn die afstanden toch echt > 60 centimeter.
Naar je PS3 zal het niet zo ver van die 60 centimeter af zijn, maar naar je tv lijkt me sowieso meer dan voldoende.
Op een Full HD-tv (1920 x 1080) is het zowieso goed te doen aangezien die resolutie al meer is dan 99% van de laptops. Want het grootste deel van de laptops draait 1280 x 800 als resolutie, sommigen 1440 x 900. En een zeer klein deel draait op 1680 x 1050. Dus met een Full HD scherm scale je 1 op 1 over en is het dus zeer goed te doen.
HD - Ready moet je op 720p rekenen (1280 x 800) en dat is opzich wel te doen als je er maar ver genoeg van af zit, want anders wordt het meer pixels tellen.
Al is HD Ready dan wel weer vele malen beter en scherper als toen ik mijn laptop op mijn oude 28" CRT tv aansloot :P
Probleem heb ik hier ook gehad. Toen ik ook nog het probleem had dat mijn PS3 uit viel als ik een USB-apparaat eruit haalde. Dat probleem is trouwens opgelost door een minuut de netstroom van het apparaat te halen.

Het is niet zo zeer geel licht, maar meer dat de led meteen naar rood wil springen terwijl de kleur groen nog aan het laden is. Dus je krijgt een mengeling van rood en groen die wat geel over komen. PS3 gaat dan inderdaad uit met een dubbele piep waarna deze weer zeer moeilijk op te starten is.

Hier was de oplossing de console gewoon even vijf minuten met rust te laten en dan weer te proberen. En wat ook wilde helpen was eerst de controller aan zetten (die begint dan met alle vier de lampjes te knipperen) en dan de console aanzetten.

[ Voor 40% gewijzigd door FeaR op 21-01-2008 09:06 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Dutch_Baseline schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:08:
[...]

Ik had op de laatste pagina (of iig 1 van de laatste) van deel 19 ook een post betreffende dit apparaat gedaan. Ik vraag me af of je dit apparaat ook als afstandsbediening kan gebruiken. Of dat het eigenlijk meer een toetsenboord is... Ik zie wel play enzo staan,... lijkt me dus wel. Iemand al ervaring mee???
Ik vermoed van niet, en als ik zo wat rond google kom ik meer van dat soort verhalen tegen. De multimedia knoppen zullen dus waarschijnlijk niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:27
Ik heb op Google en in de F.A.Q. al gezocht, maar ik kan niet vinden of de Playstation 3 echt regiovrij is (er staan genoeg berichten op Internet "de PS3 wordt regio vrij"). Nergens kan ik een echte bevestiging vinden dat echt alle Amerikaanse en Japanse games gaan werken op mijn Europese PS3. Ik zie hier wel allemaal mensen via play.com bestellen etc, dus ik denk het wel. Kan iemand dit voor mij bevestigen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Reken maar niet op een demo. Het zal wel het filmpje van de demo zijn die we al gezien hebben.

Heb trouwens gisteren mn 1000 medal points gehaald met Uncharted :D . Game is behoorlijk pittig op crushing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101975

Is het mogelijk om videobestanden achter elkaar door af te spelen? Ik kan de optie nergens vinden, heb een grote verzameling videoclips en zou deze graag af laten spelen zonder dat ik elke keer een nieuwe aan moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 101975 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:06:
Is het mogelijk om videobestanden achter elkaar door af te spelen? Ik kan de optie nergens vinden, heb een grote verzameling videoclips en zou deze graag af laten spelen zonder dat ik elke keer een nieuwe aan moet klikken.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar je kan altijd met een videojoiner de videobestanden samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-05 12:26
Anoniem: 101975 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:06:
Een Playlist maken? of werkt dat alleen voor muziek?

[ Voor 4% gewijzigd door Snowbank op 21-01-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:13:Reken maar niet op een demo. Het zal wel het filmpje van de demo zijn die we al gezien hebben.

Heb trouwens gisteren mn 1000 medal points gehaald met Uncharted :D . Game is behoorlijk pittig op crushing....
Je was me voor, maar ik verwacht een trailer van nog niet eerder vertoonde levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Jumpman schreef op maandag 21 januari 2008 @ 09:11:
Ik heb op Google en in de F.A.Q. al gezocht, maar ik kan niet vinden of de Playstation 3 echt regiovrij is (er staan genoeg berichten op Internet "de PS3 wordt regio vrij"). Nergens kan ik een echte bevestiging vinden dat echt alle Amerikaanse en Japanse games gaan werken op mijn Europese PS3. Ik zie hier wel allemaal mensen via play.com bestellen etc, dus ik denk het wel. Kan iemand dit voor mij bevestigen?
Alle PS3 games zijn regio-vrij, veel Blu-ray films zijn nog regio-vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Zoals mensen al regeerdern bij gametrailers:

RROD 360 1 uit 3
PYLD PS3 1 uit 10000 of meer.

Het is natuurlijk heel leuk om te zeggen dat de PS3 ook problemen zou hebben en ik zal niet zeggen dat er defecte modellen tussen zitten. Gelukig zijn het bij de PS3 meer incidenten en heeft de 360 een constructief probleem.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Je was me voor, maar ik verwacht een trailer van nog niet eerder vertoonde levels.
Jij zit ook op Gaming Only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244919

Als ik zo naar deze topics kijk heb ik wel het idee dat er met de 40Gb versie aanzienlijk meer problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Anoniem: 244919 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:00:
Als ik zo naar deze topics kijk heb ik wel het idee dat er met de 40Gb versie aanzienlijk meer problemen zijn.
eens, echter niet zoveel dat het op eenzelfde hoogte zal komen als de concurrent.

Over de 360 gesproken; hier een screenshot vergelijking van de TUROK demo voor 360 links en de PS3 rechts
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3focus.nl/v3/media/turokverschil.jpg

Dit is wel heel slecht zeg. Het lijkt erop dat op de PS3 screens de PS3 nog textures aan het inladen is. Hier hebben meer games die op de UT3 enigine draaien last van. Zoals GeOW en Mass Effect. Ik hoop dat dit het geval is bij het rechter PS3 screen want dit verschil is te groot en doet niet recht aan de capaciteit van de PS3. Kijk naar Uncharted en weet wat ik bedoel.

Heeft iemand ervaringen met de US demo van TUROK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:43

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 244919 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:00:
Wat is het nut van deze post?

Met elke console zijn problemen, met de 60GB kun je ook problemen hebben, maar ik denk dat het echt hele kleine aantallen zijn, anders was de media en dergelijke er al lang over gevallen. Als alle mensen hier gingen reageren met 'mijn ps3 werkt perfect' denk ik dat het een wat onoverzichtelijk topic zal worden... En nogmaals, ik zie het nut niet van je post :?

Iedereen is hier zo dolenthousiast over burnout, maar ik deel dat nog niet, misschien komt het nog :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik ken gaming only niet eens :P Ik ben van gamez.nl :)

EDIT: Ps3only ken ik dan weer wel :P

Als Kojima zegt dat er geen demo komt dan komt ie er ook niet ^^

De remake van Bionic Commando ziet er goed uit 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Reemster op 21-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230486

Sandyman538 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Wat is het nut van deze post?

Met elke console zijn problemen, met de 60GB kun je ook problemen hebben, maar ik denk dat het echt hele kleine aantallen zijn, anders was de media en dergelijke er al lang over gevallen. Als alle mensen hier gingen reageren met 'mijn ps3 werkt perfect' denk ik dat het een wat onoverzichtelijk topic zal worden... En nogmaals, ik zie het nut niet van je post :?

Iedereen is hier zo dolenthousiast over burnout, maar ik deel dat nog niet, misschien komt het nog :)
Daarnaast heb ik het vermoeden dat er statistisch gezien meer 40gb ps3's in omloop zijn dan 60gb.dus is het ook logischer dat meer mensen problemen hebben met de 40gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:13:
[...]

Ik ken gaming only niet eens :P Ik ben van gamez.nl :)

EDIT: Ps3only ken ik dan weer wel :P

Als Kojima zegt dat er geen demo komt dan komt ie er ook niet ^^

PS3only is gamingonly :+ Maar jij bent dus Raziel665.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm de vele manieren waarop iets kapot kan gaan!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:09:
[...]

eens, echter niet zoveel dat het op eenzelfde hoogte zal komen als de concurrent.

Over de 360 gesproken; hier een screenshot vergelijking van de TUROK demo voor 360 links en de PS3 rechts
[afbeelding]

Dit is wel heel slecht zeg. Het lijkt erop dat op de PS3 screens de PS3 nog textures aan het inladen is. Hier hebben meer games die op de UT3 enigine draaien last van. Zoals GeOW en Mass Effect. Ik hoop dat dit het geval is bij het rechter PS3 screen want dit verschil is te groot en doet niet recht aan de capaciteit van de PS3. Kijk naar Uncharted en weet wat ik bedoel.

Heeft iemand ervaringen met de US demo van TUROK?
Lijkt ook of de PS3versie geen HDR doet op het screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik vind Turok gewoon een slechte game. Ik denk trouwens ook niet dat het aan de unrealengine ligt maar aan de ontwikkelaars. Mass Effect had er inderdaad last van maar R6V en Bioshock weer absoluut niet.

@swopdark, Nog een ps3only member hier ;) Zijn er veel vandaag.

Ik heb de demo van de amerikaanse store gehaald. W A A R D E L O O S!!!!!!!!!!! Het eerste wat me opviel was de belabberde voice acting. Daarnaast vind ik de graphics ook niet goed. De gameplay zuigt, en de controls zijn klote. Aim en shoot hebben ze omgekeerd ten opzichte van alle games die ik ken.

[ Voor 47% gewijzigd door Kenny_026 op 21-01-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:10:
Ik vind Turok gewoon een slechte game. Ik denk trouwens ook niet dat het aan de unrealengine ligt maar aan de ontwikkelaars. Mass Effect had er inderdaad last van maar R6V en Bioshock weer absoluut niet.

@swopdark, Nog een ps3only member hier ;) Zijn er veel vandaag.

Ik heb de demo van de amerikaanse store gehaald. W A A R D E L O O S!!!!!!!!!!! Het eerste wat me opviel was de belabberde voice acting. Daarnaast vind ik de graphics ook niet goed. De gameplay zuigt, en de controls zijn klote. Aim en shoot hebben ze omgekeerd ten opzichte van alle games die ik ken.
Kwa schieten deed het me denken aan Kane & Lynch, ja inderdaad. Het voelt zompig en als of je kogels het doel niet raken. En ja het ziet er lelijk uit, glanzend..nah!

En ja alweer een game die de Playstation 3 geen eer aan doet, het ziet er soms uit als een PS2 game met iets hogere resolutie!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:53:
[...]

PS3only is gamingonly :+ Maar jij bent dus Raziel665.....
Dat bedoelde ik, daarom die edit. Maar ik ben niet Raziel665 ;)

De controls van Turok vind ik ook niet goed, maar ik loop met de linker stick en aim met de rechter stick, dus dat is wel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Shiver23 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Lijkt ook of de PS3versie geen HDR doet op het screenshot.
Volgens mij ontbreekt er wel wat meer op de PS3 versie... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfNoAvail
  • Laatst online: 01-05 10:44

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Arx schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:31:
[...]

Volgens mij ontbreekt er wel wat meer op de PS3 versie... :/
kwaliteit...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kort_lontje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-04 11:53
Weet iemand of de spdif uit van de playstation ook echt discreet 5.1 levert in games en films? Mijn analoge poorten van mijn receiver zijn al ingebruik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:13:
Damn, heeeel vet _/-\o_
En die co-op mode gaat het alleen maar vetter maken. Nu weet ik 't zeker: deze ga ik zeker meteen van PSN halen zodra die uitkomt!
Weet iemand een indicatie van welk kwartaal wel deze game zouden mogen verwachten (de 2D variant dan dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 237759 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:57:
[...]

Damn, heeeel vet _/-\o_
En die co-op mode gaat het alleen maar vetter maken. Nu weet ik 't zeker: deze ga ik zeker meteen van PSN halen zodra die uitkomt!
Weet iemand een indicatie van welk kwartaal wel deze game zouden mogen verwachten (de 2D variant dan dus)?
Ziet er wel tof uit idd!!! Nooit geweten dat er ook een 2d variant van was... Hmz... en dat terwijl ik toch al sinds de Nintendo 8bit aan het gamen ben geslagen!!!

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
-RazieL- schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:29:
[...]

Dat bedoelde ik, daarom die edit. Maar ik ben niet Raziel665 ;)

De controls van Turok vind ik ook niet goed, maar ik loop met de linker stick en aim met de rechter stick, dus dat is wel normaal.
Maar aim is normaal altijd L1 of L2 en Fire R1 of R2..... Nu ik hier zonder controller zit weet ik het niet eens :+ . Maar het voelde in elk geval alles behalve goed aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kort_lontje schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:41:
Weet iemand of de spdif uit van de playstation ook echt discreet 5.1 levert in games en films? Mijn analoge poorten van mijn receiver zijn al ingebruik namelijk.
Hoe bedoel je discreet? Zonder compressie bedoel je? Dat kan alleen via HDMI, omdat de bandbreedte te laag is. Dus DTS en DD als 5.1 en PCM (uncompressed) als 2.0
[...]

Damn, heeeel vet _/-\o_
Ze zeggen dit voorjaar. Hopelijk is dat ook Europa en niet alleen de VS. Helaas zit er nogal veel vertraging tussen PSN games in de VS en Europa dus ik vrees het ergste.
kbloem schreef op maandag 21 januari 2008 @ 13:22:
[...]

Maar aim is normaal altijd L1 of L2 en Fire R1 of R2..... Nu ik hier zonder controller zit weet ik het niet eens :+ . Maar het voelde in elk geval alles behalve goed aan.....
Je hebt twee schiethanden. Met L2 je linker gun en R2 je rechter. Het was eventjes zoeken voordat ik alles doorhad, maar dat is bij veel demo's het geval, omdat je geen tutorial hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waar hebben ze de Bionic Commando vanaf geport, de ZX-81 ?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Bionic Commando verhaal...

Damn, heeeel vet _/-\o_
wow ziet er inderdaad erg interresant uit ik zit zelf nog ff te wachten op Dark Mist. Ook een spel voor in de store en naar mijn idee ook zeer het downloaden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
ik ben eens benieuwd wanneer EA iets gaat loslaten over hun F1 08 game... Het wordt wel eens tijd dat we iets nieuws krijgen; jammer dat we seizoen 2007 hebben gemist

(Het enige seizoen met Alonso in een McLaren, enige met Spyker, eerste met Hamilton, eerste zonder Schumacher, eerste kampioenschap Raikkonen, eerste met Fuji track etc etc...)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Phusebox schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:34:
ik ben eens benieuwd wanneer EA iets gaat loslaten over hun F1 08 game... Het wordt wel eens tijd dat we iets nieuws krijgen; jammer dat we seizoen 2007 hebben gemist

(Het enige seizoen met Alonso in een McLaren, enige met Spyker, eerste met Hamilton, eerste zonder Schumacher, eerste kampioenschap Raikkonen, eerste met Fuji track etc etc...)
De rechten waren toch verkocht aan Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
homernt schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:26:
[...]

Maar vanaf volgend jaar weer beschikbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09
homernt schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:26:
[...]

ehm EA heeft de rechten voor 2008 (en daarna) momenteel in handen, Sony heeft geen bod gedaan op de rechten en ook geen plannen gehad om een 2007 game uit te brengen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Phusebox schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:31:
[...]

ehm EA heeft de rechten voor 2008 (en daarna) momenteel in handen, Sony heeft geen bod gedaan op de rechten en ook geen plannen gehad om een 2007 game uit te brengen
Ik vind trouwens dat er maar 1 iemand is die GP spellen mag maken en dat is Geoff Crammond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gelukkig zijn de rechten eindelijk weg bij Sony.
Eerlijk gezegd zie ik liever gewoon een F1 game die met name op de PC is gericht, zoals de eerdere EA games die door ISI ontwikkeld werden.

Maar dat zal wel niet, voor goede F1 sims zullen we wel afhankelijk blijven van mods op bestaande sims. :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.