Valt me reuze mee. Zowiezo is het spel erop afgestemd in de SP, en in de MP speel je ook met mensen met dezelfde "handicap" dus echt een ramp is het niet. Ergens speelt het ook wel fijner, ik vind het prettiger om op de bank te gamen, dan op de pc zo gekrampt op mn bureaustoel te zitten. Ik heb sinds ik mn ps3 heb, nu 2 maanden, nog altijd niet gegamed op de pc (Crysis en Bioshock was ik nog mee bezig).Ge0force schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:52:
1. In de eerste plaats ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere die-hard pc-gamers die overgestapt zijn naar de PS3. Kan volgens jullie een shooter op de PS3 die je met controller speelt tippen aan de FPS-pareltjes op pc zoals Stalker, Crysis en de halflife-episodes?
Verder is de rest van je vragen wel voldoende beantwoord door anderen denk ik.5. Kan ik mijn logitech wingman stuurtje met force feedback dat ik gebruik voor m'n pc aansluiten op de ps3 en gebruiken in racegames als GT en DirT? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb op de PS2 het Wingman stuurtje kunnen gebruiken in GT4, verdere spellen heb ik nooit getest. Op de PS3 ook nog niet getest, weet niet of ik het ook ga doen, vond het nooit zo prettig gamen. Maar nu zit heb ik een bureau in de buurt van mn scherm dus wie weet.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q