Ik vind het echt een mooie auto, maar wel een beetje vrouwelijk. Wellicht dat in andere kleuren hij wat dikker oogt.
Wat wel een persoonlijk irritatie punt aan deze en andere Audi's is: De lege knoppen. Audi maakt altijd knoppen rijen, waarbij als je een optie niet hebt, de knop er wel zit. Je ziet dus altijd lege knoppen op je dash, een reminder naar wat je nog meer had kunnen nemen. Ook hier is dat weer het geval. Dan heb je een mooi strak dash, ziet er echt goed uit, en dan heb je weer een knoppenrij die lege knoppen heeft, en dat op de dikste uitrusting. De gemiddelde leasebak zal sowieso nog wat opties missen, en dan heb je dus een rij met 2 knoppen.
Drukte om niets wellicht, maar ik blijf het een vreemde oplossing vinden. Persoonlijk heb ik zelfs een optie op mijn A4 genomen, om te voorkomen dat ik een lege knop zou hebben:
Die knop met de A is de hillhold assist. Als je deze optie niet hebt, heb je op je middenconsole een lege knop zitten, persoonlijk kan ik me daar dan echt aan irriteren. Gelukkig was de optie maar 120,-
[
Voor 24% gewijzigd door
PWM op 26-02-2012 12:33
]