@ Kappenou,
Mooie Golf MK5 hoor, alhoewel ik de standaard velgen ook zeker niet verkeerd vind! Die MK4, jammer van die uitlaat... Al neem je ze nou iets kleiner (ala V6 ofzo) dan staat het echt een stuk mooier, ben ook niet weg van dat kippegaas. Ach, VW, het is familie zal ik maar denken
Die A4, mooi ding, niet overdreven en netjes in kleur gespoten bumpersetje, 3.0?
RS4 velgen misstaan een A3 ook niet nee, maar er zit nog een soort van verhaaltje aan vast;
Een vriend van me heeft een Golf IV met RS4 velgjes. Nu was ik op zoek naar een andere auto (zoek het topic maar op als je interesse hebt) vanwege mn broertje. Ik vind de A3 al erg mooi sinds deze gemaakt word. We hebben heftig gezocht en gekeken naar auto's met name uit de VAG groep vanwege de goede verhalen en degelijkheid. Vriend was voorstander van VW, ik Audi

T werd dus iets van Golf, Polo, Lupo VS A2, A3 of A4. Diverse bekeken en vergeleken en hij was voorstander van de Golf vanwege zijn technische bekendheid etc. Uiteindelijk is het toch de A3 geworden omdat deze veel netter was en beter onderhouden dan de VW's waar we naar gekeken hebben. Nu loopt ie, net als vanmiddag bijv met het inbouwen van mn W8 lichtunit te piepen, had een Golf gekocht, dan had het wel direct gepast! Grappig

Mn A3 heeft nog wel wat puntjes waar zijn Golf jaloers op is; geluidsloze centrale vergrendeling, ECC, deurvakken en wat netter/degelijkere afwerking.
Gisteren die RS4 velgen dr onderuit gehaald en schoongemaakt, wat een baggerwerk zeg, zoveel spaken... Ik vind RS4 mooi maar RS6 mooier en makkelijker schoon te maken, altijd handig! Helaas heeft de vorige eigenaar er net nieuwe slofjes onder laten leggen dus vind het zonde om direct de velgen die ik nu heb weg te doen. Kijk van de zomer wel ofzo
Mooie A8 van je paps, de Lang versie zie je niet vaak en al helemaal niet met een W12 erin! En ja, A8 velgen horen onder een A8, niet onder een A3, A4 of A6 en al helemaal niet onder een Golf... Die chromen rand om de ramen vind ik wel altijd erg mooi. Zal wel leuk lopen denk zo'n W12, qua verbruik wel iets minder... Wel een beetje voorzichtig hiermee, hij staat wel erg dicht op die Suz, van de week stond er ook iemand naast me in de parkeergarage die 2 meter nodig had om in te stappen

Ik ben vereerd

Ik heb nog niet echt veel denderende foto's gemaakt, het weer is er nog niet geschikt voor... Hij is trouwens op kenteken gezet op 15 mei 1998. Heb nog een link voor je voor de SP,
www.audiforum.nl, Chaos is er ook bekend.
Mijn vader? Die dealt niet zoveel hoor, wist niet dat ie een A8 had eigenlijk, toch nog is zoeken in de garage dan
Hij rijdt Volvo S40 (zeker geen schande hoor) en is vrachtwagenchauffeur, die A8 is van kappenou's paps.Niet? Dat zie je niet van buiten hoor

Denk dat een A3 met 450 pk en Quattro wel leuk speelgoed is!
T is maar een 1.6je mgoed, met zn 1065kg zeker niet ondergewaardeerd! De Autoweek top klopt trouwens niet, 188... Hij haalt op GPS 205 en kan misschien nog een klein beetje harder, gevaarlijk voor mn rijbewijs dus dat proberen we ergens anders wel een keertje