Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
Chaoss schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:27:
idd volgens mij een quattro badge :)

als 2'de auto ben ik er igi uit het gaat de type89 coupe worden, de 100 S4 is veel te duur, een type81 Coupe GT is mooi... prachtig zelfs! maar ECHT goeien zijn lastig te vinden ze hebben bijna allemaal last van roest, en quattro's zijn sowiezo al zeldzaam... en mn vriendin zag een Coupe typ89 ook wel zitten... binnekort haar 306XS maar eens op marktplaats zetten kijken of er animo voor is!

ik ben alleen wel een beetje kritischer geworden het moet een 2.3 20V worden ipv een 10V... om het mezelf maar even moeilijk te maken :+
Er is ook een 170 pk versie he, dat weet je ;) :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wom schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:20:
[...]

Er is ook een 170 pk versie he, dat weet je ;) :P
dat is dus die 2.3 20V die heeft idd 170 pk maar is erg zeldzaam! de 2.3 10v heeft 136pk en is gemakkelijk te vinden.

de 20v Quattro had een nieuwaarde van bijna 50k is daardoor ook vaak luxer uitgevoerd (als je toch geld aan het uitgeven bent) ben er inmiddals achter dat het vinden van een leuke 20v niet gemakklijk is, maarja ik heb geen haast ;)

Ander voordeel van de 20v is dat je er voor zo'n 300,- betere injectors op hebt zitten die in combi met aangepast motormanagement de 20v zo'n 190pk geven... dan wordt het natuurlijk erg leuk! 0-100 sprint ligt dan zeker onder de 8s. Ena ls je normaal rijdt (lees als je je kunt inhouden) dan maken die andere injectors de 20v ook nog een stuk zuiniger!

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2006 21:22 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik heb dat blok gehad in mijn 90 coupe, maar ik wist dat van die andere injectors niet :) Ik reed overigens rond de 1:10, wat ik best netjes vond :) Maarja, die motor is overleden, dus of dat een goede graadmeter is weet ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

iemand van AF met die aanpassingen had met zijn wintersport 1:14 gereden :?

1:10 is idd het "normale" verbruik. blok is idd in de 90 en coupe gebruikt, in beide gevallen een vrij zeldzame verschijning.

voordeel van die chip is dat het vermogen ook wat eerder los komt, standaard begind een 20v pas bij 3500rpm los te komen met andere injectie en chip begind hij vanaf 2500 al aardig te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Chaoss schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:40:
iemand van AF met die aanpassingen had met zijn wintersport 1:14 gereden :?

1:10 is idd het "normale" verbruik. blok is idd in de 90 en coupe gebruikt, in beide gevallen een vrij zeldzame verschijning.

voordeel van die chip is dat het vermogen ook wat eerder los komt, standaard begind een 20v pas bij 3500rpm los te komen met andere injectie en chip begind hij vanaf 2500 al aardig te trekken.
Klinkt niet onaardig inderdaad. Overigens was die van mij Duitse import, want in Nederland zie je sowiezo al weinig 90 coupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

officeel bestaat er geen 80 of 90 coupe... je hebt de typ89 B3 die is van '89-'91 en je hebt de typ89 B4 die is van '91-'96 (die laatste heeft een ander front).

wel een reeks van uitvoeringen etc. etc. 20V en de S2 zijn in bijna alle gevallen het meest luxe uitgevoerd. maar net als "80 cabrio"... die type aanduding bestaat niet het is gewoon Audi cabriolet en Audi coupe. 80 en 90 hebben er niets mee te maken is geen fabrieksaanduiding, handelsbenaming of wat dan ook :)

overigens zijn de coupe 20v's in duitsland ook vrij zeldzaam.was die van jou een beetje leuk uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29
Mn ontvanger voor de centrale deurvergrendeling is zojuist gebracht. Morgen dus weer ff beunen :)

Begin al aardig compleet te raken, nu nog een setje velgjes en verlagen, ws vd zomer.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

velgen en verlaging doen het altijd goed, veranderd echt zoveel aan de looks van de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
marccom schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:17:
Mn ontvanger voor de centrale deurvergrendeling is zojuist gebracht. Morgen dus weer ff beunen :)

Begin al aardig compleet te raken, nu nog een setje velgjes en verlagen, ws vd zomer.
Chaoss schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:03:
velgen en verlaging doen het altijd goed, veranderd echt zoveel aan de looks van de auto!
Yep maar neem dan wel audi velgen, of neem nette velgen die goed onder een audi staan ;) Ik ga waarschijnlijk binnenkort een setje sportec velgen halen.

Dan krijg je dit onder je A3 ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.arcor.de/valvetvipe/images/hr_audi_s3.jpg

Deze velgen zie je gelukkig niet veel.. 2x bewust gezien. 1x onder een dikke oude model leon 20V turbo. en hier in de buurd staat een dikke getunde zilvere new beetle met die velgen :D

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 10-03-2006 14:03 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

ik zou juist geen audi velgen nemen magoed :D die sportecs zij idd wel ok

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 16:19:
ik zou juist geen audi velgen nemen magoed :D die sportecs zij idd wel ok
mja dat zie ik aan jou A4 ;) ik vindt die velgen alleen niet bij jou A4 passen.. maja ieder zijn smaak..

Zo komt het dan ongeveer bij mij uit te zien, alleen zonder die power :P

Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/gallery/data/503/2carlos-rs6-10-med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/gallery/data/503/2carlos-rs6-4-med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/gallery/data/503/2carlos-rs6-11-med.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rs6.com/gallery/data/503/2carlos-rs6-3-med.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/gallery/generated/Audi/A6-S6-RS6%20(C4,%20C5,%20C6)/RS6%20(C5)/Aftermarket/Sportec%20RS600/001__scaled_600.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door KappeNou op 10-03-2006 19:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

en zonder die wielkasten :P moet zeggen dat zo'n spoiler achterop de kont van zo'n A5 een STUK beter maakt!

een collega van mij is bezig met het importeren van een S6 avant... heb er foto's van gezien ziet er prachtig uit. zodra ze hem hebben ga ik uiteraard wel even plaatjes schieten! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Iedereen hier de RS4 gezien bij Top Gear? Was een leuk item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Wom schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:28:
Iedereen hier de RS4 gezien bij Top Gear? Was een leuk item :)
eerder al jah, beter dan een M3... uiteraard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
yeah :P was vorig seizoen idd. alleen jammer dat ze hem niet op het circuit getest hebben :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

jah idd ik ben ook wel benieuwd wat de RS4 op het TG-circuit doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:07
ik ben zeer benieuwd wat de audi R10 op le mans gaat doen in juni

eerste tests verlopen goed en hij is vaak maar marginaal langzamer dan de snelste rondes ooit met de R8 gereden.

als de chassis en motor net zo betrouwbaar zijn als van de R8 dan denk ik dat de R10 zonder moeite le mans zal winnen dit jaar. blijft natuurlijk wel afwachten hoe die lange wielbasis uit gaat pakken op een circuit als le mans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
bolleh schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:57:
ik ben zeer benieuwd wat de audi R10 op le mans gaat doen in juni

eerste tests verlopen goed en hij is vaak maar marginaal langzamer dan de snelste rondes ooit met de R8 gereden.

als de chassis en motor net zo betrouwbaar zijn als van de R8 dan denk ik dat de R10 zonder moeite le mans zal winnen dit jaar. blijft natuurlijk wel afwachten hoe die lange wielbasis uit gaat pakken op een circuit als le mans :)
Ik denk dat het een winnende combo kan zijn door de TDI aandrijving. Ben wel eens benieuwd wat voor toeren die V10 TDI aankan eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Wom schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat het een winnende combo kan zijn door de TDI aandrijving. Ben wel eens benieuwd wat voor toeren die V10 TDI aankan eigenlijk :)
Ben hier ook benieuwt hoeveel toeren dat blok dalijk gaat doen...even een scoop van de 1e Carros dit jaar: Diesel, 12 cilinders, 5.5 liter, dubbele turbo. 650 pk, 1100nm.

Theoretisch gezien moet hij ook al op andere voordelen van de diesel sneller worden dan de R8, minder schakelen en een lager verbruik. Zou op de 24 Le Mans al gauw een paar pitstops moeten schelen :)

Hopen dat al het onderzoek dat hiervoor is gedaan ook wat gaat betekenen voor de dieselmotor in het algemeen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
volgens mij had de v12 tdi zn max vermogen tussen 3000-5000 toeren. veel verder doortrekken heeft geen nut aangezien een diesel vaak al rond 2000 toeren zn max koppel heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
in de lage toeren is ze koppel ook begrenst, anders trekt die motor alles stuk :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:11
bovendien ontbrand de diesel te langzaam om nog hogere toeren te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

cooolkast schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 16:49:

Theoretisch gezien moet hij ook al op andere voordelen van de diesel sneller worden dan de R8, minder schakelen en een lager verbruik. Zou op de 24 Le Mans al gauw een paar pitstops moeten schelen :)
idd belangrijke factoren,

komt nog bij de de motor stiller en rustiger loop dan die van de R8 dus minder vermoeiend voor de bestuurder.

ben zelf ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:00:
[...]

idd belangrijke factoren,

komt nog bij de de motor stiller en rustiger loop dan die van de R8 dus minder vermoeiend voor de bestuurder.

ben zelf ook erg benieuwd!
en als je verkeerd schakeld is er niet zo'n groot probleem met al die koppel onderin :P

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 12-03-2006 18:57 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Zaterdag is de 12uurs race van Sebring, de eerste race waarin Audi de nieuwe R10 tdi inzet, de eerste practice rondjes op het circuit zijn achter de rug:
Good start for the Audi R10 TDI at Sebring

Fastest lap during the first official practice
Allan McNish sets fastest time at Sebring
Record crowd of 150,000 spectators expected

Audi has managed a perfect start in this year’s American Le Mans Series (ALMS). During the first official practice day for the season opener at Sebring, the two 650 hp diesel sportscars set the fastest laps on the 5.954 kilometre circuit. The fastest time of the day was set by Audi driver Allan McNish in the #2 Audi R10 TDI during the morning session.

The starting grid for the 12-hour race will be decided in qualifying on Thursday. The organisers expect another record crowd of over 150,000 spectators during the weekend at the traditional season opener in the US state of Florida. The long-distance classic is the most important sportscar race in the USA and for Audi, the dress rehearsal for the 24 Hours of Le Mans where Audi bids to become the first manufacturer to claim overall victory with a diesel sportscar.

Quotes after the first practice day at Sebring

Dr Wolfgang Ullrich (Head of Audi Motorsport): "Like always it’s very difficult to adapt a new car to a tricky circuit like Sebring. We’ve been here for testing but due to the higher ambient temperatures, we now have completely different circumstances. The team is working towards the race set-up for both cars and is making good progress.”

Frank Biela (Audi R10 TDI #1): "We sorted out a few things during testing so that we arrived at Sebring with a good car. Now we have to adapt the Audi R10 TDI to the current conditions and have to deal with circumstances like changing wind direction and force for example. Reacting to these elements was of course much easier with our well known Audi R8. But after the experiences so far, I’m quite optimistic that we will ultimately manage the same with the R10 TDI.”

Emanuele Pirro (Audi R10 TDI #1): "It has been a good start. We have discovered a lot more things about the car and are satisfied with the steps we’ve already made. I’m happy about the positive feedback our diesel project is experiencing in the USA. A lot of enthusiastic fans talked to me and said they couldn’t believe that a diesel can be so fast.”

Marco Werner (Audi R10 TDI #1): "We are very satisfied because now we know that our car is competitive. The encouraging thing is that we have not suffered the slightest problem with our R10 TDI and so was able to work on our programme without interruption.”

Dindo Capello (Audi R10 TDI #2): "It’s nice to get back into the cockpit of a race car after such a long time of preparation. With the heavy traffic of the slower ALMS classes on the circuit, I feel at home already. We are still improving our R10 TDI and I’m now looking forward to the qualifying.”

Tom Kristensen (Audi R10 TDI #2): "I was looking forward very much to driving the new Audi R10 TDI with diesel power for the first time here at Sebring on Monday and it didn’t disappoint me. Our new ‘baby’ has excellent power and extremely good aerodynamics. So the guys in Ingolstadt and Neckarsulm managed once again to put something very special on four wheels.”

Allan McNish (Audi R10 TDI #2): "Every day we learn more about our car. And now we already know how competitive we are. Our lap times look very good and we are definitely working in the right direction and so will have a well prepared car for the race on Saturday.”

Ralf Jüttner (Technical Director, Team Audi Sport North America): "We have worked through our programme without any problems so far. But we also learned that the competition will be very hard here at Sebring. Our competitors Porsche and Dyson are very fast so we can expect a very tough race.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zal mijn a3 ook maar even posten dan, heb 'm sinds vorige week :)

Tis een 1.6je, snel zat opzich

Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.alphox.nl/albums/audi/DSC00044.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.alphox.nl/albums/audi/DSC00055.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

mooie kleur! 8)

1.6 zou voor mij niet genoeg zijn, maar das meer gewening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostje
  • Laatst online: 20-08 09:51
Chaoss schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:25:
mooie kleur! 8)

tis idd gewenning, ik riep dat ook altijd, eerst kadett gsi'tje gehda, daarna corsa b gsi, en nu deze, maar je raakt er zo aan gewend en ze controlleren tegenwoordig zoveel dat je 'm toch nie meer ff snel open kan gooie ofzo. wou eerst een 1.8t ofzo maar goed, das nie te betale, nu doorspare voor n s4 ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Wij hebben nu een half jaar een Audi A2.. Erg lekkere en vooral ruime auto (veel ruimer dan je zou denken)...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Macer schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:49:
Wij hebben nu een half jaar een Audi A2.. Erg lekkere en vooral ruime auto (veel ruimer dan je zou denken)...
vindt je het erg als ik hem krap vindt ;) A6 > A2
Chaoss schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:25:
mooie kleur! 8)

tis idd altijd gewenning.. net zoals zo'n 1.6je. ik vondt mijn 2.4 V6 eerst ook snel :P

[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 17-03-2006 12:56 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net ff in een 1.8T quattro gereden met 150PK :9 yum yum wat rijd dat ding lekker... (en wat een wegligging!)

Kon niet te erg scheuren want het was de auto van de moeder van m'n baas :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
THIJZEL schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:59:
Net ff in een 1.8T quattro gereden met 150PK :9 yum yum wat rijd dat ding lekker... (en wat een wegligging!)

Kon niet te erg scheuren want het was de auto van de moeder van m'n baas :D.
A3 of A4 en welk model :?

BTW: Audi RS4 vs Gallardo vs Carrera 4s Drifts On Snow >klik<

deze RS4 GT classe wordt ook wel leuk :D >klik<

[ Voor 31% gewijzigd door KappeNou op 17-03-2006 13:10 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
KappeNou schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 12:55:
[...]

vindt je het erg als ik hem krap vindt ;) A6 > A2
Dat snap ik, maar in vergelijking met onze Seat Toledo is de A2 heel ruim van binnen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Macer schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:49:
een A2 is gewoon heel ruim van binnen! heb er ook een keer ingezeten maar zelfs achterin is nog voldoende ruimte... volgens mij scheelt het echt heel weinig met mijn A4.. misschien wel evenveel ruimte zelfs? Enige voordeel van een sedan is de grotere kofferbak. (waar ik alleen maar audio instop :P)

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 17-03-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hmmm vandaag ff de nieuwe Q7 4.2 Quattro bekeken in de showroom :D dat ding is te erg. er staat nu ook een A4 DTM edition 2.0 TFSI Quattro 225PK met rear defuser, carbon spoilertje en recaro binnenkant etc.

Maja wat buiten stond was ook wel leuk :D

Abt AS4 2.0TFSI Quattro edition
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/AS4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/AS42.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 17-03-2006 20:48 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
KappeNou schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:46:
Hmmm vandaag ff de nieuwe Q7 4.2 Quattro bekeken in de showroom :D dat ding is te erg. er staat nu ook een A4 DTM edition 2.0 TFSI Quattro 225PK met rear defuser, carbon spoilertje en recaro binnenkant etc.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er netjes uit, maar een stock S4 avant heeft er al een 4.2 liter met 344pk in liggen. Laat Der Abt daar maar wat moois van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
King_Louie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:15:
[...]

Ziet er netjes uit, maar een stock S4 avant heeft er al een 4.2 liter met 344pk in liggen. Laat Der Abt daar maar wat moois van maken :)
sorry maar het gaat niet om het blok :? er staan ook S4tjes

En ABT heeft al wat leukers dan een S4. een nieuw AS4-R met de specs: Onder de motorkap ligt een V6 motor die is voorzien van een dubbele turbo. Daardoor levert de V6 een vermogen van 480 pk en een koppel van 565 Nm. Daarmee is de AS4-R niet alleen de sterkste Audi A4 van Abt maar ook nog eens sterker dan de RS4 (420 pk). De acceleratie van 0-100 km/h doet de AS4-R in 4,6 seconden en zijn topsnelheid ligt op 300 km/h. Daarmee is ´ie in staat om de RS4 te verslaan.

>klik<

[ Voor 49% gewijzigd door KappeNou op 17-03-2006 21:40 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
KappeNou schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:38:
[...]

En ABT heeft al wat leukers dan een S4. een nieuw AS4-R met de specs: Onder de motorkap ligt een V6 motor die is voorzien van een dubbele turbo. Daardoor levert de V6 een vermogen van 480 pk en een koppel van 565 Nm. Daarmee is de AS4-R niet alleen de sterkste Audi A4 van Abt maar ook nog eens sterker dan de RS4 (420 pk). De acceleratie van 0-100 km/h doet de AS4-R in 4,6 seconden en zijn topsnelheid ligt op 300 km/h. Daarmee is ´ie in staat om de RS4 te verslaan.

>klik<
In dat artikel staat ook vermeld dat "Bij de AS4 ging het voornamelijk om optische tuning". Ik vind de prestaties belangrijker dan een spoilertje boven de achteruit. Maar zo te zien zit het motorisch met die AS4-R wel goed. :)

Je hoeft 'm niet in te pakken, zet zo maar voor de deur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
A3tje, oud model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
KappeNou schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:17:
[...]

jups, vermogen verlies, meer verbruik, langzamer, etc..
Panda 4x4 zit in 20sec 0-100 :? Ok leuk als je in zuid amerika woont waar je niet harder kan dan 80 en alleen maar zand en kuilen wegen hebt. maar in europa? :? als ik offroad wil koop ik wel een land rover of een hummer ;)
Het enige waarvoor ik het in een panda zou willen nemen is als het veel glad is, zoals sneeuw en ijs.. maja ik woon niet in noorwegen ;)
Dus imo is 4x4 in NL voor auto's met redelijk of veel power, zodat je het niet moeilijk krijgt in nare situaties. Quattro heeft me al een paar keer aardig uit de brand geholpen ;)
Ben het er niet mee eens, als je nou eens in in bijvoorbeeld Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen oid woont? Waar vijf maanden per jaar sneeuw ligt?
Ik heb afgelopen december in Oostenrijk stilgestaan met mijn FWD citroentje terwijl die 4WD subarutjes met weinig vermogen nog gewoon naar boven tuften..

Veel Oostenrijkers rijden ook Audi quattro's, RWD BMW's zie je niet zo veel.. maar dat vind ik niet gek met die sneeuw+hellingen..

EDIT: Wat ben ik scheel zeg, heb je post maar half gelezen..

[ Voor 6% gewijzigd door THIJZEL op 18-03-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
KappeNou schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 20:46:

[afbeelding]
[afbeelding]
Schilder Alkmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
THIJZEL schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:34:
[...]
EDIT: Wat ben ik scheel zeg, heb je post maar half gelezen..
lol :P
Wittebrug audi/vw/seat/porsche dealer regio haaglanden >klik<

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 19-03-2006 01:13 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Audi dieselt naar de overwinning in Sebring!

http://www.americanlemans.com/home/ALMSHome.aspx

R10 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Mooi stukje dat maar weer eens bewijst hoe goed het quattro systeem is:
http://www.autospies.com/...icleId=6839&categoryId=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 23-08 23:57
THIJZEL schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:54:
Mooi stukje dat maar weer eens bewijst hoe goed het quattro systeem is:
http://www.autospies.com/...icleId=6839&categoryId=21
Dat filmpje is tamelijk oud, en er zijn nogal een aantal kanttekeningen bij te plaatsen over de waarheidsgetrouwe uitvoering ervan. Desalniettemin, Quattro is natuurlijk wel het beste systeem _/-\o_

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Vandaag terug gekomen uit Andorra. Daar heb je pas Audi's! 1.6jes zie je er zowat niet... Het meeste wat rondrijdt is de A4 gevolgd door de TT en de Allroad. Bijna alleen maar Quattro's gezien. Erg stoer in de bergen! S3tjes zijn wat gebruikelijker (en goedkoper) dan hier. Ook reden er wat RS4 en RS6-en rond. Ook de nieuwe Q7 van dichtbij kunnen bekijken. Heb uiteraard ook nog wat foto's;

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/a4avant_andorra06.jpg
Ik met een nieuwe A4 Avant 2.0T Quattro :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/ttv6.jpg
Een TT 3.2 V6 Quattro

Audi sponsort het skigebied, overal hangen vlaggen en her en der staan er wat modellen op de piste. Vanwege het weer heb ik maar een paar foto's kunnen maken.

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
hmm hier zijn zulke audi's vrij normaal.

Maja nu kan je goed zien hoeveel het scheeld zo'n Abt met een normaal a4tje :D

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/a4avant_andorra06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/AS4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/AS42.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 19-03-2006 19:25 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

ik las het net jah :D _/-\o_

geweldige prestatie... met een TDI meedoen en dan de eerste wedstrijd nog winnen ook
The No. 2 Audi won the opening race of the 2006 American Le Mans Series by three laps over Intersport Racing's No. 37 Lola B05/40-AER. After winning the pole position, the No. 2 car had to have its heat exchanger switched before the race and had to start the race from pit lane and in 34th position. But by the two-hour mark, the pole-sitting car had moved back into the lead when the No. 1 sister car had to pit.
geweldig gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

KappeNou schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:38:
[...]

>klik<
het blok wat in de AS4-R ligt is het "oude" blok uit de B4 RS4, maar dan getuned om die 100pk extra te halen. verder schelen de prestatie's ten opzichte van de huidige RS4 niet veel 4,6-4,8s ik zou toch leiver een "nieuwe" RS4 hebben dan de AS4-R onder andere ivm de betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 21:23
KappeNou schreef op zondag 19 maart 2006 @ 01:10:
[...]

lol :P

[...]

Wittebrug audi/vw/seat/porsche dealer regio haaglanden >klik<
Al die showrooms lijken op elkaar he :+

Wat iemand hierboven al zei, rs4 velgen staan zeer goed onder een golfje, ze liggen ook onder de mijne :)

* harry64 gaat weer verder met het vervangen van de pakkingen en katalysator van zen audi 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

marccom schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:39:
Het meeste wat rondrijdt is de A4 gevolgd door de TT en de Allroad. Bijna alleen maar Quattro's gezien. Erg stoer in de bergen! S3tjes zijn wat gebruikelijker (en goedkoper) dan hier. Ook reden er wat RS4 en RS6-en rond.
De S3 is pas aan het eind van het jaar leverbaar :?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

WooK schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:41:
[...]

De S3 is pas aan het eind van het jaar leverbaar :?
zal dan wel het huidige model S3 zijn ;) hij heeft het toch nergens over "de nieuwe S3" ?

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 20-03-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Chaoss schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:42:
[...]
zal dan wel het huidige model S3 zijn ;) hij heeft het toch nergens over "de nieuwe S3" ?
Kan idd. Aangezien het nieuwe model a3 al sinds 2003 rondrijdt, is de "oude" alleen niet zo heel noemenswaardig meer vind ik maargoed, lekker belangrijk :)

Kan iemand mij vertellen welke kleur het dichtste bij avuszilver komt? Ik kan een A3 uitzoeken echter is avuszilver alleen bij de s-line leverbaar en dat wordt me weer wat te prijzig. Ik dacht dat akoyazilver wellicht een goede keuze was maar vanmiddag zag ik zeezilver en dat leek toch ook alweer op avuszilver vreemd genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Ik heb het idd over het "oude" type S3. Die van < 2003 dus.

Tijd voor het nieuwe model S3 :9

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

marccom schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:22:
Ik heb het idd over het "oude" type S3. Die van < 2003 dus.

Tijd voor het nieuwe model S3 :9
nog even geduld, ende van dit jaar moet hij uitkomen, spypics zijn er al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik ga binnenkort naar Duitsland en kom waarschijnlijk terug met een A4 Avant T FSI 2.0 - 200PK Quattro uit 2005.

Heb er zin an :)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 22:56

xdc

Empulse schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:53:
Ik ga binnenkort naar Duitsland en kom waarschijnlijk terug met een A4 Avant T FSI 2.0 - 200PK Quattro uit 2005.

Heb er zin an :)
als je hier de pics maar showt is alles best :9~

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
erg netjes resultaat inderdaad, maar jammer dat de andere is uitgevallen, had toch graag een 1-2 gezien 8)

jammer dat ze nu geen 1-2-3 meer kunnen doen, of zijn er plannen om nog een 3e R10 te produceren? lijkt me niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hmm een 400PK audi 80 ice drifting :*) >klik<

En natuurlijk de nieuwe R8 op de nürburgring :D >klik<

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Audi_News/audi_r8_production.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Audi_News/009__scaled_600_020.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/news/uploads/Audi_News/010__scaled_600_021.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door KappeNou op 30-03-2006 00:34 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

leuk design die stippen...

maar ziet er wel geod uit die R8, vooral de achterkant vind ik erg dik, voorkant / motorkap oogt zo wat kort in verhouding met de rest. Hopelijk is dat gezichtsbedrog.... ben benieuwd naar de definitieve versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hier nog wat duidelijkere spy pics van de R8 :D

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini1L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini2L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini3L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini11L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini5L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini8L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini12L.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door KappeNou op 31-03-2006 11:57 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Geen lelijke bak maar echt mooi kan ik hem nou ook niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Beetje alfa brera....

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Zie je ze vliegen ofzo 8)7 neem nog een slokkiej en rook er nog 1 :D

Afbeeldingslocatie: http://img.stern.de/_content/53/12/531245/ALFA-Brera-GTV-v_750.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini11L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.carfinder.se/saljuppdrag/bilder/brera-01r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6060330.005/6060330.005.mini8L.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door KappeNou op 31-03-2006 13:42 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09
Ik zou het niet bedacht hebben, maar nu je ze zo naast elkaar zet, zit er inderdaad een aardige overeenkomst in.

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beetje bugatti ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
MoZe schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:54:
Ik zou het niet bedacht hebben, maar nu je ze zo naast elkaar zet, zit er inderdaad een aardige overeenkomst in.
volgens mij heb jij dan ook een bril nodig B) want ik zie totaal geen overeenkomsten. alleen de koplampen hebben een soort van de zelfde vorm. verder zijn de lijnen en de maten echt totaal anders :D

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 31-03-2006 14:43 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Zowel de koplampen als de verlichting achter is nog deels afgeplakt :) Maar die Alfa zie ik er toch ook niet in hoor. Overigens wel de Lambo velgen onder Audi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Wom schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:59:
Zowel de koplampen als de verlichting achter is nog deels afgeplakt :) Maar die Alfa zie ik er toch ook niet in hoor. Overigens wel de Lambo velgen onder Audi :P
verkeerde redenatie... alle lambo's rijden met Audi velgen rond :+ maar idd kwa lijnen spel zijn er totaal geen overeenksomten tussen de R8 en de brera! als je dat erin ziet dan lijkt elke 2-deurs coupe op de brera :P

brera heeft echt de uitstraling van een 2 deurs coupe terwijl ik de R8 meer richting sportwagen vind gaan.

mooie bak!... maar blijf nog steeds bij mijn mening dat de voorkant te kort is in verhouding met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Chaoss schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:31:
[...]

mooie bak!... maar blijf nog steeds bij mijn mening dat de voorkant te kort is in verhouding met de rest.
maja misschien gezichtsbedrog. of ze gaan het opwekken. Ik ben echt benieuwd wat voor grill erop komt en hoe die de kort lijkende motor kap gaat verlengen. maja audi heh ;) ik heb vertrouwen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.com/files/specials/2006_newyork/audi/tt/images/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.com/files/specials/2006_newyork/audi/tt/images/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.com/files/specials/2006_newyork/audi/tt/images/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.com/files/specials/2006_newyork/audi/tt/images/04.jpg

:9 Mooi hoor! Alleen die koplampen zijn niet heel geslaagd. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
zker leuke bak :D khad net de live onthulling gezien via de audi website. nu nog een RS versie :D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ziet er zeker goed uit :) Nieuwe front ziet er zeer fraai uit vind ik :) Achterkant vind ik wel iets minder, maar heeft wel dat karakterestieke van de vorige tt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb me d'r ook 1 aangeschaft

2000 A6 Avant 2.5TDI Quattro :P Donkerblauw met wit/blauw leder, full option t/m een DVD wisselaar aan toe.
Wat een ongeloofelijk relaxte wagen.

Jammer genoeg zitten er nog originele velgen onder dus daar moet nog ff wat aan gebeuren en ik wil graag zo'n chrome lijstje voor de onderste gril.
Verder doe ik er denk ik maar ff niks aan, hij is echt nog puntjegaaf dus wrom zou ik.

ben er blij mee 8)

Bijna vergeten, automaatje :) tiptronic is leuk speelgoed.

[ Voor 13% gewijzigd door Bornin op 06-04-2006 22:14 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:04:
Heb me d'r ook 1 aangeschaft

2000 A6 Avant 2.5TDI Quattro :P Donkerblauw met wit/blauw leder, full option t/m een DVD wisselaar aan toe.
Wat een ongeloofelijk relaxte wagen.

Jammer genoeg zitten er nog originele velgen onder dus daar moet nog ff wat aan gebeuren en ik wil graag zo'n chrome lijstje voor de onderste gril.
Verder doe ik er denk ik maar ff niks aan, hij is echt nog puntjegaaf dus wrom zou ik.

ben er blij mee 8)

Bijna vergeten, automaatje :) tiptronic is leuk speelgoed.
Hoeveel km?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
178000 en een beetje, onderhoudsboekje etc. aanwezig. waar kan ik zo'n chromen lijstje halen?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

ik vind de TT wel geslaagd, zowel exterieur als interieru spreken me meer aan als dat van de "oude" TT

kvin hem er ook stoerder uitzien een stuk minder een vrouwenauto dan de oude :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ben ik de enige die de koplampen op die van een Ford Focus vind lijken? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Muse schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:05:
Ben ik de enige die de koplampen op die van een Ford Focus vind lijken? :X
mja denk het.. Ik snap wel wat je bedoeld. maar zet ze maar is naast elkaar

[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 07-04-2006 12:08 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Puresmoker schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:31:
[...]
178000 en een beetje, onderhoudsboekje etc. aanwezig. waar kan ik zo'n chromen lijstje halen?
Ik las 2006 A6 :) Ik dacht al, hoe krijgt iemand het voor elkaar om 178.000 in 4 maanden te rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
WooK schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:26:
[...]

Ik las 2006 A6 :) Ik dacht al, hoe krijgt iemand het voor elkaar om 178.000 in 4 maanden te rijden 8)7
net wakker zzz

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 07-04-2006 12:42 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik zit trouwens met een dilemma; de keuze tussen een A3 1.9 ambition of een passat 1.9 comfortline. Ik zit veel op de weg dus een passat is wat dat betreft beter maar de A3 is wat sportiever qua rijden en looks.

Welke zaken zijn er nog meer om rekening mee te houden (afgezien van bijtelling en dergelijke?) in de afweging cq. overige pro's en con's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

WooK schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:54:
Ik zit trouwens met een dilemma; de keuze tussen een A3 1.9 ambition of een passat 1.9 comfortline. Ik zit veel op de weg dus een passat is wat dat betreft beter maar de A3 is wat sportiever qua rijden en looks.

Welke zaken zijn er nog meer om rekening mee te houden (afgezien van bijtelling en dergelijke?) in de afweging cq. overige pro's en con's?
Vervoer je vaak veel spullen? Nee, A3 dus. Ja, nog een A3 (nee dan moet je na gaan denken maar je kan raden waar mijn voorkeur naar gaat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:11
60 km/h gemiddeld non-stop, kan best hoor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Opperhoof schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:30:
[...]

60 km/h gemiddeld non-stop, kan best hoor B)
Ik was vergeten die quote weg te halen :P was foute post lol

ik denk dat je idd moet gaan kijken of je wel of geen ruimte wilt.

[ Voor 54% gewijzigd door KappeNou op 07-04-2006 18:10 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
KappeNou schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:07:
[...]

mja denk het.. Ik snap wel wat je bedoeld. maar zet ze maar is naast elkaar
Ik vind ze anders best veel op elkaar lijken.

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.com/files/specials/2006_newyork/audi/tt/images/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/f/2a301548123f6409d8de6561ed6e0cef.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

de gebogen koplampen jah.... voor de rest ook niet

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 07-04-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik heb vandaag ff vlug wat plaatjes geschoten,

Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/8716/afbeelding0013ph.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/2821/afbeelding0042oe.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/3870/afbeelding0063ob.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/2701/afbeelding0026rf.th.jpg

Zal mooiere maken wanneer er velgen onder zitten.
het is trouwens verdomde moeilijk om goeie velgen uit te zoeken. Ik wil het een beetje zakelijk houden dus zou ik voor 17" moeten gaan maar 18 of 19 is zóveel mooier.

Ik neig sterk naar 17" Afbeeldingslocatie: http://img464.imageshack.us/img464/5107/velg0129lr.th.jpg
met een stel goeie 215/45R17 sloffies

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Laatst online: 22:56

xdc

Puresmoker schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:28:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

het is trouwens verdomde moeilijk om goeie velgen uit te zoeken. Ik wil het een beetje za
kelijk houden dus zou ik voor 17" moeten gaan maar 18 of 19 is zóveel mooier.

Ik neig sterk naar 17" [afbeelding]
mooi interieur! rest van de specs ??
ik denk dat je best voor 18 inch kan gaan onder die auto hoor
maar voor rijcomfort toch maar 17 inch nemen.

Het verschil tussen 18 inch of 17 inch zit hem qua kostenplaatje niet in de velgenaanschaf maar volgens mij wel in de bandenprijs

weet iemand btw al richtprijzen wat die nieuwe TT gaat kosten ?

[ Voor 6% gewijzigd door xdc op 07-04-2006 21:20 ]

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
xdc schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:09:
[...]

mooi interieur! rest van de specs ??
ik denk dat je best voor 18 inch kan gaan onder die auto hoor
maar voor rijcomfort toch maar 17 inch nemen.

Het prijsverschil tussen 18 inch of 17 inch zit hem qua kostenplaatje niet in de velgenaanschaf maar volgens mij wel in de bandenprijs

weet iemand btw al richtprijzen wat die nieuwe TT gaat kosten ?
Het verschil tussen die 17 inch en deze 18 inch Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/1734/velg3053rb.th.jpg was in mijn geval +/- €100,= voor 4 dus dat valt mee.

Specs, uhm,

2.5 TDI quattro 180Pk
Bwjr 9-2000
Km 178000
Automatische transmissie / tiptronic
Not a scratch :P
Gewoon full optioned, 4 dagen in bezit en zooooooo tevree :z

Edit: De bandenshopdude zei dat het met rijcomfortverlies op 18" wel mee viel bij de juiste bandenkeus, dat zou dus geen reden zijn om het te laten. pfffffffff

Mijn huidige 16" wielen zijn trouens te koop. u zegt het maar. . . . . . .

[ Voor 18% gewijzigd door Bornin op 07-04-2006 22:10 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Flint schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 18:38:
[...]

Ik vind ze anders best veel op elkaar lijken.

[afbeelding]
[afbeelding]
van de ST idd

@Puresmoker: deze gaan er binnekort bij mijn A6 eronder

Afbeeldingslocatie: http://www.vwvortex.com/artman/uploads/sportec_wheel.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door KappeNou op 07-04-2006 22:51 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
KappeNou schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:47:
[...]

van de ST idd

@Puresmoker: deze gaan er binnekort bij mijn A6 eronder

[afbeelding]
Netjes, heb je ook een avant?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

comfort verlies tussen 17 en 18" valt idd wel mee, en 18" staat zooooooveel beter onder een A6 imho is 18" het minimale voor een A6.

prijsverschil van de velgen verschilt per merk en type velg, er zit vaak wel meer dan 100,- verschil tussen per 4 velgen. Banden zijn ook een stukje duurder kan zo 40 euro per band schelen.

setje BBS staat wel mooi onder een A6 :9

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 08-04-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:14:
de gebogen koplampen jah.... voor de rest ook niet
Het ging mij ook alleen om de koplampen, verder zijn het gewoon andere auto's, maar het eerste wat ik dacht toen ik de foto van de nieuwe TT zag was dat het net de koplamp van een Focus was. Zelfde boog en uitlopend in een punt naar de zijkant van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Puresmoker schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:13:
[...]

Netjes, heb je ook een avant?
nee, ik zal binnenkort wel een paar goede foto's maken als het mooi weer is ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/A6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/A63.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom

Das toch niet zo moeilijk? Dat wordt dus een A3. Het liefst in SportsBack versie :9 Zakelijk, redelijk ruim en stoere uitstraling. Lijkt me geen discussiepunt. Zowiezo is die denk ik zowat wel goedkoper (je leased neem ik aan) als een Passat met fatsoenlijke opties? Comfortline is redelijk kaal en een Ambition heeft een leuke aanvulling boven een Attraction! Waarom is een Passat trouwens beter als je veel op de weg zit :o Zowiezo is de Passat duurder dus kun je misschien wel een A3 2.0TDI overwegen??

Afbeeldingslocatie: http://www.allcarwallpapers.com/wallpapers/previews/abt-sportsline-as3-sportsback-573.jpg
Mn volgende A3 is al bekend, nog ff sparen :)
Puresmoker schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:28:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

het is trouwens verdomde moeilijk om goeie velgen uit te zoeken. Ik wil het een beetje zakelijk houden dus zou ik voor 17" moeten gaan maar 18 of 19 is zóveel mooier.

Ik neig sterk naar 17" [afbeelding]
Dat ziet er netjes uit zo! Die chromen raamlijst maakt het echt af zo! Die chromen strip op je kofferbak vind ik dan weer niet zo... Heb je trouwens ook voor een A6 heldere achterlichten (zoals A3/A4 > 2001)? De velgjes vind ik heel niet zo verkeerd, heb mijn eigen velgjes is schoon gemaakt en dat ziet er al een heel stuk beter uit! Ik zou voor max 18'' gaan ivm brandstofverbruik, comfortvermindering en prijs van je (goede!!!) banden.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/auto_zaak.jpg
Mn eigen Audi dan nog een keer :) Hij moet morgen maar weer is gewassen worden. Hoop dat het weer een beetje meezit dan kan ik m ook poetsen!

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Heb er maar RS4 replica's onder gegooid met

Deze Fulda banden 225/40ZR18

Lekkere stille band en tot op heden voelt het goed aan. Dik tevree ermee

Wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=5848
Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=5855
Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=5856

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

Sinds paar dagen zit cruised er in Eindhoven een nieuwe RS4 sedan in het zwart :9
ik heb 2 keer de eer gehad om naast/achter hem te staan bij een stoplicht ;) Bestuurder is een beetje een patsertje dus die laat elke keer zien wat et kan: WOW. :D dat ding is echt absurd snel.

Afbeeldingslocatie: http://img424.imageshack.us/img424/9770/630e00277cx.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Type-R op 08-04-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

nice... kwa looks staat 18" echt het beste.

hij zou nog wel een paar cm dichterbij het asfalt mogen liggen :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ammie schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:31:
Sinds paar dagen zit cruised er in Eindhoven een nieuwe RS4 sedan in het zwart :9
ik heb 2 keer de eer gehad om naast/achter hem te staan bij een stoplicht ;) Bestuurder is een beetje een patsertje dus die laat elke keer zien wat et kan: WOW. :D dat ding is echt absurd snel.

[afbeelding]
leuke bak :P (btw buitenlands nummerbord?)
Hier in Zoetermeer rijdt er ook eentje rondt :D

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/rs4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 09-04-2006 02:33 ]

>PC specs<

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.