Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 51 Laatste
Acties:
  • 289.532 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Niet waar hoor. Ik rijd gemiddeld exact het opgegeven "gecombineerde" verbruik ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Elke dag, als ik een klein beetje mijn best doe. Fabrieksopgave gecombineerd van mijn auto is 6l/100km geloof ik, zonder al te gek te doen is 5.5l/100km prima haalbaar en als ik echt zin heb lukt 5l/100km ook nog wel. Mijn record over een hele rit is 3.6l/100km. Met je rijstijl een klein beetje aanpassen en je verdiepen in je auto kom je echt al een heel eind.

[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 28-12-2011 12:16 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

osc4r schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:55:
[...]

Ik moet de eerste Audi/BMW/Mercedes rijder nog tegenkomen die een auto besteld voor de basisprijs. Er zit dan echt bijna niets in die wagens en optiepakketten zijn gewoon ronduit duur.

De lak + velgen die op die foto staan alleen al kosten zo'n 4.5k samen geloof ik.
Je zou ze de kost moeten geven. Ik kijk altijd naar de binnenspiegel en een automatisch dimmende binnenspiegel kom ik zooooooo weinig tegen in een a4.

En dan nog. 39000 + 45000 = 43500. Is nog lang geen 50K.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tylen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:24:
[...]

Je zou ze de kost moeten geven. Ik kijk altijd naar de binnenspiegel en een automatisch dimmende binnenspiegel kom ik zooooooo weinig tegen in een a4.
Is ook een kwestie van prioriteiten... blijkbaar is (zeker in NL) voor veel mensen een automatische dimmende binnenspiegel geen prioriteit... zelf zou ik bv ook 10x liever verwarmde voorstoelen hebben (ook bij stoffen bekleding). een automatisch dimmende binnen spiegel zou bij mij ook erg laag op het lijstje staan, climate control, cruise controle, licht/regensensor, verwarmde voorstoelen, sportonderstel, LM velgen, geblindeerde ramen etc. etc. zou bij mij allemaal hoger op het lijstje staan.

Ik zat laatst eens naar A6'en in belgie te kijken... verbazend hoeveel ik er met handmatige airco zag dus zonder climate control |:(
En als je bv naar de A4's op Mobile.de gaat kijken dan is het weer verbazend hoeveel a4's er zonder cruise control zijn, terwijl hier in nl zelfs de meest schrale A4 wel cruise control heeft.

Maar idd veel audi's zijn duurder dan de vanaf prijs. zelfs op mijn a3 SB tdi zit 8000 euro aan opties, en dat zonder leer, groot navi, s-line

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2011 12:59 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

die spiegel komt in de a4 met een licht en regensensor ;) Vandaar dat mij dat altijd opval. Ik snap je wel. Prioriteiten liggen bij de mensen verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 21:32

Falcon10

Hit it i would !

PWM schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:26:
[...]

Het prijsverschil wordt echter wel kleiner als je bijvoorbeeld kiest voor het Pro Line S pakket, wat niet in Belgie leverbaar is. Ook zijn een aantal zaken in NL wel standaard, en in BE niet (Cruise Control bijvoorbeeld).

Hij blijft natuurlijk wel goedkoper in Belgie, maar het verschil is minder dan de 4K in startprijs.
Ehmmm, heb men wagen net even geconfigt op de NL site van audi.
En het prijsverschil is goed 9000 euro !
In Belgie hebben we het pack sport design en S Line dat ongeveer de opties van het Pro Line S pakket bevat.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Falcon10 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:19:
[...]

In Belgie hebben we het pack sport design en S Line dat ongeveer de opties van het Pro Line S pakket bevat.
Dat bedoel ik dus. Trek de BPM er vanaf en je zit op BE prijsniveau. Ik zie het ook bij mijn collega's in Brussel, die betalen evenveel voor hun A5 als ik voor mijn A3. En dat is niet eerlijk! :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Falcon10 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:19:
[...]

Volgens mij heb je het Pack Sport Design (2000,-), Pack Lifestyle Plus (3500,-) en S Line (4.900) nodig. En dan mis je nog Comfortairconditioning (los 1000,-) en wat kleinere zaken die ook 1000,- aantikken.

Bij elkaar opgeteld dus 12.400,- aan opties in BE, en 6400,- in NL. Dat wordt het verschil volgens mij alleen maar kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
:P

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/Audi_Exchage_R8_GT_01.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door KappeNou op 10-01-2012 11:32 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
Probleem @ marccom in "Het Grote Audi-topic Deel 3" opgelost, dremel deed wonderen. Meteen maar goed schoongemaakt en ingevet zodat die evt een volgende keer ook weer los te halen is. Eindelijk weer zicht naar achteren... Toch best jammer dat ze spiegelverwarming op de optielijst hebben staan :X

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:15
Ik keek net op de US configurator voor de prijzen van een A4 Avant, maar ongelofelijk, wat veel lager dan in NL.
€39.000 voor een full options A4 Avant Quattro 2.0 TFSI.
En dan ook nog de oceaan over varen voor dat geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

En dan weer BPM moeten betalen... ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12

Wom

Plus dat die prijs in die configurator ook zonder BTW is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
zonoskar schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:47:
[...]

Haha, post hem even in het grote grappige plaatjes topic (als je HK toegang hebt).
Done!
Mocht je ook zelf doen hoor. Zitten geen auteursrechten op ;)

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 10-01-2012 11:47 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 15:45
Wow, vanmiddag in een 2006 S6 gereden. Met de V10 inderdaad.

Ge-wel-dig. Het interieur is geen reet aan i.v.m. een normale A6, wat carbon hier en daar, maar die startknop.... _/-\o_

Even de 4K aantikken en stationair lopen. Het warmrijden is al een feest. Na een kleine 30~45 minuutjes rijden het gas open getrokken....WAUW :D :+
Die V10 is echt geweldig van binnen, kan alleen maar raden hoe de mensen op de rechterbaan konden genieten.

De D-stand is al ziek, de S-stand is nog zieker, alsof je een jerrycan adrealine er in knalt.
En totaal niet als een 2 ton wegende stationwagen aanvoelen, heerlijk en verslavend.

Maar oh zo gevaarlijk voor je rijbewijs..... :o

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ow wat stoer... Staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

Onderschat een automatisch dimmende binnenspiegel niet. Ik had ook zoiets van "WTF moet je daarmee" maar als ik in onze andere auto stap (die het niet heeft) valt me pas op hoe verblindend vrijwel alles achter je is. Zou bij mij weer hoog op het optielijstje komen te staan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:01:
Onderschat een automatisch dimmende binnenspiegel niet. Ik had ook zoiets van "WTF moet je daarmee" maar als ik in onze andere auto stap (die het niet heeft) valt me pas op hoe verblindend vrijwel alles achter je is. Zou bij mij weer hoog op het optielijstje komen te staan.
Ik heb exact dezelfde ervaring. Erg nuttig!

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Precies hetzelfde hier, ik rijd vaker 's avonds standaard met de binnenspiegel op dim stand, dat rijd zoveel fijner. :X

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:01:
Onderschat een automatisch dimmende binnenspiegel niet.
Ik ben ook erg blij met m'n dimmende binnenspiegel. Werkt zo goed dat ik spijt heb dat ik het niet ook op de buitenspiegels heb.

Ik weet niet hoe het in andere modellen is maar in de A3 Sportback is er wel één nadeel en dat is dat de hoofdsteunen van de achterbank eigenlijk helemaal omlaag moeten anders zit de sensor op binnenspiegel vaak net in de schaduw van een hoofdsteun en dan dimt ie dus niet. Vooral met auto's die dicht achterop kruipen heb je dat probleem dan (dat zijn natuurlijk ook altijd net van die eikels met een zwaar verblindende fout afgestelde xenon, zie ik heel veel bij mercedessen de laatste tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Joopieboy schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:18:
Precies hetzelfde hier, ik rijd vaker 's avonds standaard met de binnenspiegel op dim stand, dat rijd zoveel fijner. :X
Mijn voorloopauto (C30) heeft het, ik vind het vervelend. Eind deze maand wordt de nieuwe A1 afgeleverd, die heeft het gelukkig niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb ook 2 Volvo's gehad, en die hebben een iets ander systeem. Bij Audi werkt het veel beter en komt er niet zo'n waas overheen als bij Volvo.

Ik zou niet zonder kunnen, vooral door die eppo's met achteraf ingebouwde Xenon die allemaal verkeerd afgesteld staan of foute lampen erin hebben. Ik heb nog nooit een normal en goed afgestelde gezien helaas.

[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 15-01-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik had de volgende auto besteld,

Audi A1 1.6 TDI 66KW Ambition
- Pro Line Business ;
- S line ;
- S line exterieur ;
- Xenon plus verlichting.

Belt de dealer mij op om aan te geven dat Audi deze 4 pakketten nu in 1 pakket heeft samen gebracht en dat me dat 4000,- euro scheelt. Als lease bedrag scheelt me dit ook. Echter heb ik mijn huidige bestelling moeten annuleren en een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Iemand enig idee of Audi al lever problemen heeft ivm die bijtelling regeling die op 1 juli veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 16:14
Leveringsproblemen? Wel een flinke levertijd op veel modellen maar geen onverwachte problemen zover ik dit topic mag geloven.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Afgelopen vrijdag opgehaald. Rijd heerlijk. :)

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1326790340.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Mooi hoor :) Wel snel de juiste mistlamproosters erop zetten, dat is echt een wereld van verschil.

EDIT: Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AVSgBblDF51T6BWpjjJm41Bc/full.png

Wordt in een aantal landen standaard gedaan, in NL officieel niet te krijgen. Gewoon bestellen bij Audiwereld.

[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 17-01-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:
Mooi hoor :) Wel snel de juiste mistlamproosters erop zetten, dat is echt een wereld van verschil.
Komt goed ;) Heb de chromen stripjes voor de gril ook liggen. Als dat niets is haal ik ze er direct weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

MrN

Hoe is het met de tuning PWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:27

timovd

Voorsprong door techniek

@Tylen Gefeliciteerd en gefeliciteerd :)
Mooie velgen. Specs?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Pro Line S.
Kleur Lavagrijs.
PQG 18" Velgen.
Getinte Ramen vanaf de B style.
Automatisch Dimmende Binnenspiegel (dus ook licht en regensensor)
Audi Music Interface
Afneembare trekhaak.

Tis een 120pk tdi. Maar moet eerlijk toegeven dat het mij niet tegen valt., Tuurlijk is het geen race monster maar hij loopt redelijk vlot naar de 190.

[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 17-01-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
MrN schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:21:
Hoe is het met de tuning PWM?
Same old, same old. Heb de klachten + uitdraai bij dealer (dat is dus de derde keer, met 2 verschillende experts die onderbouwing gaven) en PON neergelegd, dat is een maand geleden. Niks meer gehoord. Ben er ook te zat van om echt actie te ondernemen, waarschijnlijk ook de beproefde tactiek die PON/Audi in Nederland gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 17-01-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

MrN

Dat is geen doen vanuit hun kant zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
MrN schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:37:
Dat is geen doen vanuit hun kant zeg...
Als je de auto accepteert zoals hij nu is (dwz met 170pk), is het wel een fijne bak, dus wat dat betreft stap ik met plezier in. Zou geen nieuwe Audi meer bestellen iig.

Vraagje: Ik heb deze winter nieuwe winterbanden gekregen (Blizzaks) en die zijn afgrijselijk. Daarom rijd ik tegenwoordig met TCS uit, zodat ik in bochten niet elke keer geknepen word.

Nu zet TCS zich af en toe vanzelf uit, en deze krijg ik dan pas weer aan als ik stil sta. Ik kan geen patroon ontdekken. Het is niet tijdgebonden in ieder geval, en ook snelheid volgens mij niet. Kent iemand een reden waarom de Audi zijn TCS weer aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Canaria schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:42:
[...]

Mijn voorloopauto (C30) heeft het, ik vind het vervelend. Eind deze maand wordt de nieuwe A1 afgeleverd, die heeft het gelukkig niet.
heb je er toch weer eentje besteld?? :D zelfde configuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik lees nu de Autoweek met een test tussen de nieuwe A6, 5-serie en E-klasse. Het gaat om een 3.0TDI Avant. In de prijslijst voor 67.000,-. Prijs van de testauto van de importeur? 130.082,- euro. Dat is dus 63.000,- aan opties 8)7

Dat kan alleen bij Audi (en Bentley/Rolls Royce)

Uitslag is trouwens:

spoiler:
1. BMW 2. Audi 3. Merc

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04

Convoy

g44p

PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:

EDIT: Deze dus:

[afbeelding]

Wordt in een aantal landen standaard gedaan, in NL officieel niet te krijgen. Gewoon bestellen bij Audiwereld.
lol, wereld van verschil? die je moet je toch es uitleggen.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
freekweb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:09:
[...]

lol, wereld van verschil? die je moet je toch es uitleggen.... 8)
Misschien komt het op de foto niet zo in 1 keer over, maar als je naar een A4 met de chromen mistlamproosters (gewoon Audi optie dus, geen aftermarket) loopt heeft hij echt een andere uitstraling. Vreemd ook dat ze er niet opzitten standaard, echt chique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

PWM schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:20:
Vreemd ook dat ze er niet opzitten standaard, echt chique.
Duh, dan kunnen ze er geen extra geld voor vragen :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Heb gezien trouwens dat de nieuwe A5 mistlampen met "gewoon" zwart sierstrip door worden geleverd, en zou daar liever die van de S5 op hebben, waar de sierstrip zilver van is.
Maar heb het idee dat die nog niet te bestellen zijn. Of heeft iemand er weet van ?

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben ik dan de enige die al die zilveren rommel op Audi's maar lelijk vindt? :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dank het wel ;)

Is mooi man hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:48:
Zilver? Hartstikke duur chroom man :( Nouja, grijs plastic meer :+

Verschil voor en na:

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/1913/20110212mistlamprooster.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/1913/20110212mistlamprooster.jpg

Ik ga voor de 2de :)

En zo is hij helemaal af eigenlijk:

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/2308/20110520s4grillennrplaa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/7575/20111002poetsbeurtje5.jpg

Precies mijn auto, maar ik had de ballen een blauwe te nemen :P

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 19-01-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Mooi he ;) Ik heb de alu strips voor de grill ook nog liggen. Alleen dan horizontaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Wat kost dat beetje finetuning eigenlijk ?
Want zobiezo moeten op men A5 die S5 mistlichtroosters komen !
En misschien dan ook eens nadenken over de S5 grille :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En toch he... Hier zit een van de grootste Audi fans, maar ik heb een soort haat-liefde verhouding met die A4. Op de een of andere manier vind ik het "net niet" en wat dat precies dan is weet ik niet. Op de een of andere manier mist de huidige versie een bepaalde elegantie die de voorgaande versies (afgezet tegen hun tijd) wel hadden.

Ik zou het absoluut geen straf vinden om er in 1 te rijden, maar toch... Ik geloof dat ik toch meer gecharmeerd ben van de nieuwe A3, misschien omdat die weer wat compacter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het is bij de Audi A4 heel belangrijk welke kleur en welke wielen:
Afbeeldingslocatie: http://newcarspec.com/wp-content/uploads/2011/04/4.audi_a4.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://img.autotrader.nl/Audi/A4/Audi-A4-Sedan-Benzine-Grijs-002--26137863-Medium.jpg

Naar mijn mening is het lijnenspel van huidige A4 ook iets te "wulps"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Daarom de avant ;) die is veel mooier.

De limo is een "ouwe lullen bak" de avant is "mooi" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 17:59

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Doe mij die eerste maar. En die laatste foto is gewoon lelijk, net een Dodge 300C. Yuk.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

brilsmurfffje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:24:
Het is bij de Audi A4 heel belangrijk welke kleur en welke wielen:
[afbeelding]

vs

[afbeelding]

Naar mijn mening is het lijnenspel van huidige A4 ook iets te "wulps"
Daar heb je een punt, maar ook dat lipje onder de single frame grill is net even te veel over nagedacht. Dat soort details zullen het wel zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Oeps, verkeerde topic. Excuses...

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 19-01-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De A8 heeft een veel mooier lijnspel. Iets meer ingetogen, het huidige lijnspel van de A4 is net zo chaotisch als van sommige BMW's
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_1d1OMhUPzz8/S8sviF9xxbI/AAAAAAAADqg/gJ3qDo8sLNs/s1600/NEW+AUDI+A8+L+%28+2011+%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Van die A8 is echter dat zwarte dak wel behoorlijk vaud... :S

Voor de rest echt een heel mooi ingetogen model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
PaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:13:
Van die A8 is echter dat zwarte dak wel behoorlijk vaud... :S
Het is een glazen dak, dat is moeilijk mee te spuiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

inderdaad, ziet er wel strak uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/630/3215.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Brilsmurfffje op 19-01-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PWM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:49:
[...]

Het is een glazen dak, dat is moeilijk mee te spuiten ;)
Hmm, mocht Gaston nog een keer met zo'n cheque op de stoep staan moet ik hem dus maar in het zwart bestellen!

Geloof dat het dan geen A8 gaat worden, maar een mooie cabrio. Die A5 cabrio vind ik nog steeds een van de mooiste cabrio's die er te vinden zijn. Heb je die eigenlijk ook als S5 variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
PaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:37:
[...]

Heb je die eigenlijk ook als S5 variant?
Zeker, erg mooi in de juiste kleur :P

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2009/review/Audi_S5_cabriolet/Audi_S5_Cabriolet_16.jpg

Cabrio vind ik nog wel gaan, maar de A5 (pre-facelift) coupe vind ik inmiddels wat bedaagd. Je ziet ze voor een coupe ook veel te veel rijden. Mijn collega heeft hem nu de V6 benzine in het zwart, en als ik die zie, zie ik eigenlijk een saaie auto.

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 19-01-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nee hoor, zonder is inderdaad mooier! :P

Dikste kleur voor een cabrio:
Afbeeldingslocatie: http://www.fourtitude.com/gallery/generated//Audi/A5-S5-RS5/A5%20Cabriolet/Exterior%20-%20EU/015__scaled_600.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 19-01-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PWM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:38:
[...]

Zeker, erg mooi in de juiste kleur :P

[afbeelding]

Cabrio vind ik nog wel gaan, maar de A5 (pre-facelift) coupe vind ik inmiddels wat bedaagd. Je ziet ze voor een coupe ook veel te veel rijden. Mijn collega heeft hem nu de V6 benzine in het zwart, en als ik die zie, zie ik eigenlijk een saaie auto.
NICE! Jammer alleen dat ik hem net zat te configureren en dat ik dan op 111.000 euro uit kom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Chaoss schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:33:
[...]

Nee hoor, zonder is inderdaad mooier! :P

Dikste kleur voor een cabrio:
[afbeelding]
:N Dan is het ineens zo'n Cote-d'Azure cruiser / boodschappenauto voor de rijken. Zie je dan van die gefacelifte dames van rond de 60 in rijden. Die blauwe is stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vanavond in deze gereden: Audio RS3 a 340 pk. Erg leuke auto met een flink aantal opties erbij. T apparaat had ook twee kuipstoeltjes en vooral de launch controle was erg, interessant :P Maar ik heb er geen 84.000 euro voor over alleen :X

Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage11.instagram.com/4dc5952642d911e19896123138142014_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Jeuh, zit er überhaupt nog rubber rond die velgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:55:
Jeuh, zit er überhaupt nog rubber rond die velgen???
Sportvelgen. Erg dun en met een uitsparing rondom te randen zodat het rubber er niet af vliegt, bleek idd broodnodig in de bochten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:47:
[...]

:N Dan is het ineens zo'n Cote-d'Azure cruiser / boodschappenauto voor de rijken. Zie je dan van die gefacelifte dames van rond de 60 in rijden. Die blauwe is stukken beter!
Tjah smaken verschillen, kvin dat blauw een te hoog petjes niveau hebben.. als ik een opzichtige auto zou willen nam ik wel een bmw :P. Doe mij maar zo'n chique stijlvolle kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Nee.
Afbeeldingslocatie: http://img.kakaku.com/kuruma/images/car/SAAB_9-5estate.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dame-edna.com/EdnaPink1.jpg

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Daar heb je ook wel gelijk de meest verne#kte auto door middel van te veel chromen randjes! Ik vind Saabs al niet bijster interessante auto's, maar met die Dame Edna bril op werd het al helemaal niet boeiend meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Als ik het goed voor heb is momenteel op de facelift dat blauw van de S5 cabrio nog niet verkrijgbaar, momenteel enkel scubablue, wat een donkerblauw metallic kleur is.
En de cabrio van de 5 heeft verdikkie een kleine achterbank. Heb het idee dat je in de coupe en sportback een boel extra beenruimte hebt.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Voor de mensen die niet van chroomkleur houden, is de A4 ook zonder te krijgen. Ik vind het er zelf niet mooier op worden:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4097/4928577364_0aa06305cb.jpg

Ook omlijstingen e.d. zijn dan allemaal zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

PWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
Voor de mensen die niet van chroomkleur houden, is de A4 ook zonder te krijgen. Ik vind het er zelf niet mooier op worden:

[afbeelding]

Hmm is dat de poor mans tegenhanger van de AMG Black series :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:50
DaannO schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:52:
Vanavond in deze gereden: Audio RS3 a 340 pk. Erg leuke auto met een flink aantal opties erbij. T apparaat had ook twee kuipstoeltjes en vooral de launch controle was erg, interessant :P Maar ik heb er geen 84.000 euro voor over alleen :X

[afbeelding]
Werd gisterenavond ingehaald door zo'n monster op de A2 richting Amsterdam ter Hoogte van Utrecht/Maarssen. Het geluid was magistraal!

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dat chroom wordt tegenwoordig op ieder model geplakt. Net als dat ieder model tegenwoordig dagrijverlichting heeft 8)7

Op het model passat een paar generaties terug zat chroom er standaard op, alleen de randjes rond de stootlijsten waren voor de highline:
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/ced/RS4(1).jpg

De huidige passat heeft nog meer chroom dan de gemiddelde kerstboom:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-RVSYKI6J.jpg
Er zit nu zelfs chroom op de achterklep en heel de voorkant zit ook een dikke streep chroom, al het subtiele van vroeger is weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

[afbeelding]

I like! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
Dat chroom wordt tegenwoordig op ieder model geplakt. Net als dat ieder model tegenwoordig dagrijverlichting heeft 8)7

Op het model passat een paar generaties terug zat chroom er standaard op, alleen de randjes rond de stootlijsten waren voor de highline:
[afbeelding]

De huidige passat heeft nog meer chroom dan de gemiddelde kerstboom:
[afbeelding]
Er zit nu zelfs chroom op de achterklep en heel de voorkant zit ook een dikke streep chroom, al het subtiele van vroeger is weg :+
Ja want het feit dat het gewoon een stuk veiliger is overdag met dagrijverlichting is natuurlijk zó overrated 8)7

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

alle auto's hebben als stadsverlichting, maar nee die blauwe ledjes doet net lijken alsof je een dure auto hebt. Iedereen denkt direct aan Audi bij het zien van die blauwe ledjes. Zelfde met als die wanabee xenon, je kan nu halogeenlampen kopen met een xenon kleurtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
Net als dat ieder model tegenwoordig dagrijverlichting heeft 8)7
Vrij bizar inderdaad dat auto's worden uitgerust met hetgeen verplicht is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

[afbeelding]

op een dikke uitvoering is het pas vet:
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3414/2001/33533500003_large.jpg

8) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:01:
alle auto's hebben als stadsverlichting, maar nee die blauwe ledjes doet net lijken alsof je een dure auto hebt. Iedereen denkt direct aan Audi bij het zien van die blauwe ledjes. Zelfde met als die wanabee xenon, je kan nu halogeenlampen kopen met een xenon kleurtje..
Ik heb een Audi met af-fabriek leds, en daar zit geen blauwe kleur in. Helder wit. Alleen die aftermarket rotzooi geeft blauw ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310319_307963205884506_100000124887916_1424215_1275195875_n.jpg

Overigens dacht ik dat DRL bij enige andere vorm van ingeschakelde verlichting uit zou moeten zijn? :?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

DRL is gewoon een hippe term wat we vroeger Stadslicht noemde. BMW had vroeger angel eye's. Hoeveel pauperbakken hebben dat wel niet. Dat is ook gewoon DRL alleen niet met de nu hippe ledjes.. En DRL is helemaal niet verplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
DRL is gewoon een hippe term wat we vroeger Stadslicht noemde. BMW had vroeger angel eye's. Hoeveel pauperbakken hebben dat wel niet. Dat is ook gewoon DRL alleen niet met de nu hippe ledjes.. En DRL is helemaal niet verplicht
Zeker niet. DRL en stadslichten zijn 2 heel verschillende dingen.

Ten eerste is DRL veelal veel feller dan stadslichtjes (want die laatste zie je nauwelijks in de zon), en ze zijn expres zo afgesteld dat ze je verblinden, zodat ze een voertuig overdag ook goed zichtbaar maken.

En ze zijn nog eens verplicht ook:
since February 2011 ECE R48 has required DRLs conforming to ECE R87 on all new motor vehicles.
http://www.hemscott.com/n....do?newsId=57266947303765
http://www.al-lighting.de/index.php?id=1381

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Ook gekend onder "Shadow Look" in de audi optie lijst :)
Heb em op men A5 gepakt in Missano rood, zag er wel netjes uit :)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Falcon10 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]

In de NL prijslijst is het gewoon Optiek Pakket zwart. Kost 700,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoaak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 13:54
PWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:37:
[...]

In de NL prijslijst is het gewoon Optiek Pakket zwart. Kost 700,- :P
Klopt, de foto die je gepost hebt lijkt verdacht veel op de Black Edition zoals die in de UK te krijgen is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wicked-Game schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Werd gisterenavond ingehaald door zo'n monster op de A2 richting Amsterdam ter Hoogte van Utrecht/Maarssen. Het geluid was magistraal!
Als het in de middag was, dan waren wij dat denk ik. Donker blauw en als kenteken SLT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
Had vroeger? Dat hebben ze pas iets van 10 jaar en zit nog steeds op alle nieuwe BMW's

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Chaoss schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:47:
[...]

[afbeelding]

Dat is prachtig zeg! 8)

Spiegels zwart, en velgen van antraciet ook zwart maken, black on black! 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:05
fsfikke schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:17:
[...]

Had vroeger? Dat hebben ze pas iets van 10 jaar en zit nog steeds op alle nieuwe BMW's
Niet alleen BMW heeft dat hoor, VW heeft dat al sinds de Golf II :P Xenon was in die tijd ook al standaard ;)

En ja helaas barst Marktplaats en Ebay uit zn voegen van die meuk...

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Falcon10 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Dus je moet bijbetalen om die kermisrommel van je mooie Audi te halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Chaoss schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:47:
[...]

[afbeelding]

Dat bedoel ik idd, erg dik! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Op Misano rood (vette kleur trouwens) staat dat zwart pakket dan ook wel heel goed:

Afbeeldingslocatie: http://imganuncios.mitula.net/audi_a4_saloon_special_editions_1_8t_fsi_160_black_edition_4dr_94531200926543122.jpg

vs

Afbeeldingslocatie: http://listers.co.uk/img/v/used/large/92775/Audi-A4-Saloon-Special-Editions-Special-Editions-2.0T-FSI-S-Line-Special-Ed-4dr-(Start-Stop)-in-Misano-Red-Pearl-Effect.jpg

Het verschil imho gewoon ook per lakkleur of het mooi is of niet.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 21-01-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Idd. Met geel is het ook mooi :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rattracing.com/foton/Img_44e9b5a9bccad.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.audizine.com/gallery/data/570/s4_050609_640_01.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://i141.photobucket.com/albums/r69/tortoise808/S4atTgP2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i141.photobucket.com/albums/r69/tortoise808/S4frontatTgP.jpg

[ Voor 60% gewijzigd door KappeNou op 21-01-2012 13:33 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Het kan snel gaan. Ik heb in de straat nu een facelift A5 en een facelift A4 Avant staan.

Zien er best goed uit moet ik zeggen, iets saaier/degelijker voorkomen, maar wel lekker strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
En jij woont in de "grootverdienerstraat" ?
:+

Ben het met je eensch, vindt de facelift er goed uit zien. :)

[ Voor 41% gewijzigd door KillaZ op 23-01-2012 13:25 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Eerder de "ïk-ben-vertegenwoordiger-dus-rijd-een-leasebak-straat" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:38:
Eerder de "ïk-ben-vertegenwoordiger-dus-rijd-een-leasebak-straat" :+
Vertegenwoordigers rijden in een Passat, in de A4 kan je namelijk je spullen niet kwijt ;)

Van de week mijn vader achterin gehad: Hé, doe je stoel eens verder naar voren. "Kan ie niet meer pa :+ " En dan was de vorige A4 nog krapper achterin 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 23-01-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

een beetje vertegenwoordig anno 2012 sleept geen halve boekenkast aan documentatie ed meer mee. lang leve het digitale tijdperk... er is wel plaats voor een laptop/tablet toch? ;) Maar een groot deel van de nieuwe Audi's is sowieso lease en gaan koop.

Maar idd een A4 is geen ruime auto... iig niet voor volwassenen achterin... tís ook maar net wat je eisen zijn, kheb regelmatig 2 volwassenen achterin de A3, dat gaat ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 23-01-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Hier rijden die gasten ook veel in A4's ;) TDIe's of 1.8tfsi

[ Voor 17% gewijzigd door KappeNou op 23-01-2012 15:32 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12

Wom

Nooit gedacht dat ik een gele auto echt mooi zou vinden, maar die gele RS4 hierboven mogen ze zo hier parkeren hoor! Moet ik wel mijn vriendgroep inlichten, want het is de sport om wanneer je bij elkaar in de auto zit een stomp te geven aan de bestuurder als je een gele auto ziet.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Ik krijg een No shit sherlock gevoel bij je post Wom.... :+

Al zou die RS4 roze met witte stippen zijn 8)7 Een RS4 mag altijd bij mij voor de deur staan :o

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Snip, beter lezen jij :+

[ Voor 88% gewijzigd door PWM op 23-01-2012 16:45 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.