"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Elke dag, als ik een klein beetje mijn best doe. Fabrieksopgave gecombineerd van mijn auto is 6l/100km geloof ik, zonder al te gek te doen is 5.5l/100km prima haalbaar en als ik echt zin heb lukt 5l/100km ook nog wel. Mijn record over een hele rit is 3.6l/100km. Met je rijstijl een klein beetje aanpassen en je verdiepen in je auto kom je echt al een heel eind.PaT schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:00:
Nu lukt dat simpelweg nooit!
[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 28-12-2011 12:16 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Je zou ze de kost moeten geven. Ik kijk altijd naar de binnenspiegel en een automatisch dimmende binnenspiegel kom ik zooooooo weinig tegen in een a4.osc4r schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:55:
[...]
Ik moet de eerste Audi/BMW/Mercedes rijder nog tegenkomen die een auto besteld voor de basisprijs. Er zit dan echt bijna niets in die wagens en optiepakketten zijn gewoon ronduit duur.
De lak + velgen die op die foto staan alleen al kosten zo'n 4.5k samen geloof ik.
En dan nog. 39000 + 45000 = 43500. Is nog lang geen 50K.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Is ook een kwestie van prioriteiten... blijkbaar is (zeker in NL) voor veel mensen een automatische dimmende binnenspiegel geen prioriteit... zelf zou ik bv ook 10x liever verwarmde voorstoelen hebben (ook bij stoffen bekleding). een automatisch dimmende binnen spiegel zou bij mij ook erg laag op het lijstje staan, climate control, cruise controle, licht/regensensor, verwarmde voorstoelen, sportonderstel, LM velgen, geblindeerde ramen etc. etc. zou bij mij allemaal hoger op het lijstje staan.Tylen schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:24:
[...]
Je zou ze de kost moeten geven. Ik kijk altijd naar de binnenspiegel en een automatisch dimmende binnenspiegel kom ik zooooooo weinig tegen in een a4.
Ik zat laatst eens naar A6'en in belgie te kijken... verbazend hoeveel ik er met handmatige airco zag dus zonder climate control

En als je bv naar de A4's op Mobile.de gaat kijken dan is het weer verbazend hoeveel a4's er zonder cruise control zijn, terwijl hier in nl zelfs de meest schrale A4 wel cruise control heeft.
Maar idd veel audi's zijn duurder dan de vanaf prijs. zelfs op mijn a3 SB tdi zit 8000 euro aan opties, en dat zonder leer, groot navi, s-line
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 28-12-2011 12:59 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ehmmm, heb men wagen net even geconfigt op de NL site van audi.PWM schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:26:
[...]
Het prijsverschil wordt echter wel kleiner als je bijvoorbeeld kiest voor het Pro Line S pakket, wat niet in Belgie leverbaar is. Ook zijn een aantal zaken in NL wel standaard, en in BE niet (Cruise Control bijvoorbeeld).
Hij blijft natuurlijk wel goedkoper in Belgie, maar het verschil is minder dan de 4K in startprijs.
En het prijsverschil is goed 9000 euro !
In Belgie hebben we het pack sport design en S Line dat ongeveer de opties van het Pro Line S pakket bevat.
-| Hit it i would ! |-
Dat bedoel ik dus. Trek de BPM er vanaf en je zit op BE prijsniveau. Ik zie het ook bij mijn collega's in Brussel, die betalen evenveel voor hun A5 als ik voor mijn A3. En dat is niet eerlijk!Falcon10 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:19:
[...]
Ehmmm, heb men wagen net even geconfigt op de NL site van audi.
In Belgie hebben we het pack sport design en S Line dat ongeveer de opties van het Pro Line S pakket bevat.
Volgens mij heb je het Pack Sport Design (2000,-), Pack Lifestyle Plus (3500,-) en S Line (4.900) nodig. En dan mis je nog Comfortairconditioning (los 1000,-) en wat kleinere zaken die ook 1000,- aantikken.Falcon10 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:19:
[...]
Ehmmm, heb men wagen net even geconfigt op de NL site van audi.
Bij elkaar opgeteld dus 12.400,- aan opties in BE, en 6400,- in NL. Dat wordt het verschil volgens mij alleen maar kleiner.

Whoop!
€39.000 voor een full options A4 Avant Quattro 2.0 TFSI.
En dan ook nog de oceaan over varen voor dat geld...
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Haha, post hem even in het grote grappige plaatjes topic (als je HK toegang hebt).
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Done!zonoskar schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 08:47:
[...]
Haha, post hem even in het grote grappige plaatjes topic (als je HK toegang hebt).
Mocht je ook zelf doen hoor. Zitten geen auteursrechten op
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 10-01-2012 11:47 ]
Ge-wel-dig. Het interieur is geen reet aan i.v.m. een normale A6, wat carbon hier en daar, maar die startknop....
Even de 4K aantikken en stationair lopen. Het warmrijden is al een feest. Na een kleine 30~45 minuutjes rijden het gas open getrokken....WAUW
Die V10 is echt geweldig van binnen, kan alleen maar raden hoe de mensen op de rechterbaan konden genieten.
De D-stand is al ziek, de S-stand is nog zieker, alsof je een jerrycan adrealine er in knalt.
En totaal niet als een 2 ton wegende stationwagen aanvoelen, heerlijk en verslavend.
Maar oh zo gevaarlijk voor je rijbewijs.....
K to the KillaZ
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb exact dezelfde ervaring. Erg nuttig!Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:01:
Onderschat een automatisch dimmende binnenspiegel niet. Ik had ook zoiets van "WTF moet je daarmee" maar als ik in onze andere auto stap (die het niet heeft) valt me pas op hoe verblindend vrijwel alles achter je is. Zou bij mij weer hoog op het optielijstje komen te staan.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik ben ook erg blij met m'n dimmende binnenspiegel. Werkt zo goed dat ik spijt heb dat ik het niet ook op de buitenspiegels heb.Arfman schreef op zondag 15 januari 2012 @ 00:01:
Onderschat een automatisch dimmende binnenspiegel niet.
Ik weet niet hoe het in andere modellen is maar in de A3 Sportback is er wel één nadeel en dat is dat de hoofdsteunen van de achterbank eigenlijk helemaal omlaag moeten anders zit de sensor op binnenspiegel vaak net in de schaduw van een hoofdsteun en dan dimt ie dus niet. Vooral met auto's die dicht achterop kruipen heb je dat probleem dan (dat zijn natuurlijk ook altijd net van die eikels met een zwaar verblindende fout afgestelde xenon, zie ik heel veel bij mercedessen de laatste tijd).
Mijn voorloopauto (C30) heeft het, ik vind het vervelend. Eind deze maand wordt de nieuwe A1 afgeleverd, die heeft het gelukkig niet.Joopieboy schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:18:
Precies hetzelfde hier, ik rijd vaker 's avonds standaard met de binnenspiegel op dim stand, dat rijd zoveel fijner.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik zou niet zonder kunnen, vooral door die eppo's met achteraf ingebouwde Xenon die allemaal verkeerd afgesteld staan of foute lampen erin hebben. Ik heb nog nooit een normal en goed afgestelde gezien helaas.
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 15-01-2012 14:55 ]
Audi A1 1.6 TDI 66KW Ambition
- Pro Line Business ;
- S line ;
- S line exterieur ;
- Xenon plus verlichting.
Belt de dealer mij op om aan te geven dat Audi deze 4 pakketten nu in 1 pakket heeft samen gebracht en dat me dat 4000,- euro scheelt. Als lease bedrag scheelt me dit ook. Echter heb ik mijn huidige bestelling moeten annuleren en een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
Iemand enig idee of Audi al lever problemen heeft ivm die bijtelling regeling die op 1 juli veranderd?
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

EDIT: Deze dus:

Wordt in een aantal landen standaard gedaan, in NL officieel niet te krijgen. Gewoon bestellen bij Audiwereld.
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 17-01-2012 10:17 ]
Komt goedPWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:
Mooi hoorWel snel de juiste mistlamproosters erop zetten, dat is echt een wereld van verschil.
Mooie velgen. Specs?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Kleur Lavagrijs.
PQG 18" Velgen.
Getinte Ramen vanaf de B style.
Automatisch Dimmende Binnenspiegel (dus ook licht en regensensor)
Audi Music Interface
Afneembare trekhaak.
Tis een 120pk tdi. Maar moet eerlijk toegeven dat het mij niet tegen valt., Tuurlijk is het geen race monster maar hij loopt redelijk vlot naar de 190.
[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 17-01-2012 10:54 ]
Same old, same old. Heb de klachten + uitdraai bij dealer (dat is dus de derde keer, met 2 verschillende experts die onderbouwing gaven) en PON neergelegd, dat is een maand geleden. Niks meer gehoord. Ben er ook te zat van om echt actie te ondernemen, waarschijnlijk ook de beproefde tactiek die PON/Audi in Nederland gebruikt.MrN schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:21:
Hoe is het met de tuning PWM?
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 17-01-2012 11:45 ]
Als je de auto accepteert zoals hij nu is (dwz met 170pk), is het wel een fijne bak, dus wat dat betreft stap ik met plezier in. Zou geen nieuwe Audi meer bestellen iig.MrN schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:37:
Dat is geen doen vanuit hun kant zeg...
Vraagje: Ik heb deze winter nieuwe winterbanden gekregen (Blizzaks) en die zijn afgrijselijk. Daarom rijd ik tegenwoordig met TCS uit, zodat ik in bochten niet elke keer geknepen word.
Nu zet TCS zich af en toe vanzelf uit, en deze krijg ik dan pas weer aan als ik stil sta. Ik kan geen patroon ontdekken. Het is niet tijdgebonden in ieder geval, en ook snelheid volgens mij niet. Kent iemand een reden waarom de Audi zijn TCS weer aanzet?
heb je er toch weer eentje besteld??Canaria schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:42:
[...]
Mijn voorloopauto (C30) heeft het, ik vind het vervelend. Eind deze maand wordt de nieuwe A1 afgeleverd, die heeft het gelukkig niet.

Dat kan alleen bij Audi (en Bentley/Rolls Royce)
Uitslag is trouwens:
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 19:44 ]
lol, wereld van verschil? die je moet je toch es uitleggen....PWM schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:
Mooi hoorWel snel de juiste mistlamproosters erop zetten, dat is echt een wereld van verschil.
EDIT: Deze dus:
[afbeelding]
Wordt in een aantal landen standaard gedaan, in NL officieel niet te krijgen. Gewoon bestellen bij Audiwereld.
Misschien komt het op de foto niet zo in 1 keer over, maar als je naar een A4 met de chromen mistlamproosters (gewoon Audi optie dus, geen aftermarket) loopt heeft hij echt een andere uitstraling. Vreemd ook dat ze er niet opzitten standaard, echt chique.freekweb schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:09:
[...]
lol, wereld van verschil? die je moet je toch es uitleggen....
Duh, dan kunnen ze er geen extra geld voor vragenPWM schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:20:
Vreemd ook dat ze er niet opzitten standaard, echt chique.
~ James May
Maar heb het idee dat die nog niet te bestellen zijn. Of heeft iemand er weet van ?
-| Hit it i would ! |-

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Is mooi man hahahaha.
Zilver? Hartstikke duur chroom manArfman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:48:
Ben ik dan de enige die al die zilveren rommel op Audi's maar lelijk vindt?
Verschil voor en na:

Ik ga voor de 2de
En zo is hij helemaal af eigenlijk:

Precies mijn auto, maar ik had de ballen een blauwe te nemen
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 19-01-2012 12:18 ]
Want zobiezo moeten op men A5 die S5 mistlichtroosters komen !
En misschien dan ook eens nadenken over de S5 grille
-| Hit it i would ! |-
Ik zou het absoluut geen straf vinden om er in 1 te rijden, maar toch... Ik geloof dat ik toch meer gecharmeerd ben van de nieuwe A3, misschien omdat die weer wat compacter is.

vs

Naar mijn mening is het lijnenspel van huidige A4 ook iets te "wulps"
De limo is een "ouwe lullen bak" de avant is "mooi"
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Daar heb je een punt, maar ook dat lipje onder de single frame grill is net even te veel over nagedacht. Dat soort details zullen het wel zijn denk ikbrilsmurfffje schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:24:
Het is bij de Audi A4 heel belangrijk welke kleur en welke wielen:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Naar mijn mening is het lijnenspel van huidige A4 ook iets te "wulps"
[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 19-01-2012 17:14 ]

Voor de rest echt een heel mooi ingetogen model.
Het is een glazen dak, dat is moeilijk mee te spuitenPaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:13:
Van die A8 is echter dat zwarte dak wel behoorlijk vaud...
Hmm, mocht Gaston nog een keer met zo'n cheque op de stoep staan moet ik hem dus maar in het zwart bestellen!PWM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 18:49:
[...]
Het is een glazen dak, dat is moeilijk mee te spuiten
Geloof dat het dan geen A8 gaat worden, maar een mooie cabrio. Die A5 cabrio vind ik nog steeds een van de mooiste cabrio's die er te vinden zijn. Heb je die eigenlijk ook als S5 variant?
Zeker, erg mooi in de juiste kleur

Cabrio vind ik nog wel gaan, maar de A5 (pre-facelift) coupe vind ik inmiddels wat bedaagd. Je ziet ze voor een coupe ook veel te veel rijden. Mijn collega heeft hem nu de V6 benzine in het zwart, en als ik die zie, zie ik eigenlijk een saaie auto.
[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 19-01-2012 20:39 ]
Nee hoor, zonder is inderdaad mooier!Arfman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:48:
Dikste kleur voor een cabrio:

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 19-01-2012 21:39 ]
NICE! Jammer alleen dat ik hem net zat te configureren en dat ik dan op 111.000 euro uit komPWM schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:38:
[...]
Zeker, erg mooi in de juiste kleur![]()
[afbeelding]
Cabrio vind ik nog wel gaan, maar de A5 (pre-facelift) coupe vind ik inmiddels wat bedaagd. Je ziet ze voor een coupe ook veel te veel rijden. Mijn collega heeft hem nu de V6 benzine in het zwart, en als ik die zie, zie ik eigenlijk een saaie auto.
Chaoss schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:33:
[...]
Nee hoor, zonder is inderdaad mooier!
Dikste kleur voor een cabrio:
[afbeelding]

Sportvelgen. Erg dun en met een uitsparing rondom te randen zodat het rubber er niet af vliegt, bleek idd broodnodig in de bochten..PaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:55:
Jeuh, zit er überhaupt nog rubber rond die velgen???
Tjah smaken verschillen, kvin dat blauw een te hoog petjes niveau hebben.. als ik een opzichtige auto zou willen nam ik wel een bmwPaT schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:47:
[...]
Dan is het ineens zo'n Cote-d'Azure cruiser / boodschappenauto voor de rijken. Zie je dan van die gefacelifte dames van rond de 60 in rijden. Die blauwe is stukken beter!
Nee.Arfman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:48:

Signatures zijn voor boomers.
En de cabrio van de 5 heeft verdikkie een kleine achterbank. Heb het idee dat je in de coupe en sportback een boel extra beenruimte hebt.
-| Hit it i would ! |-

Ook omlijstingen e.d. zijn dan allemaal zwart.
Hmm is dat de poor mans tegenhanger van de AMG Black seriesPWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
Voor de mensen die niet van chroomkleur houden, is de A4 ook zonder te krijgen. Ik vind het er zelf niet mooier op worden:
[afbeelding]
Werd gisterenavond ingehaald door zo'n monster op de A2 richting Amsterdam ter Hoogte van Utrecht/Maarssen. Het geluid was magistraal!DaannO schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:52:
Vanavond in deze gereden: Audio RS3 a 340 pk. Erg leuke auto met een flink aantal opties erbij. T apparaat had ook twee kuipstoeltjes en vooral de launch controle was erg, interessantMaar ik heb er geen 84.000 euro voor over alleen
[afbeelding]
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Op het model passat een paar generaties terug zat chroom er standaard op, alleen de randjes rond de stootlijsten waren voor de highline:

De huidige passat heeft nog meer chroom dan de gemiddelde kerstboom:

Er zit nu zelfs chroom op de achterklep en heel de voorkant zit ook een dikke streep chroom, al het subtiele van vroeger is weg
I like!PWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
Voor de mensen die niet van chroomkleur houden, is de A4 ook zonder te krijgen. Ik vind het er zelf niet mooier op worden:
[afbeelding]
Ja want het feit dat het gewoon een stuk veiliger is overdag met dagrijverlichting is natuurlijk zó overratedbrilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
Dat chroom wordt tegenwoordig op ieder model geplakt. Net als dat ieder model tegenwoordig dagrijverlichting heeft
Op het model passat een paar generaties terug zat chroom er standaard op, alleen de randjes rond de stootlijsten waren voor de highline:
[afbeelding]
De huidige passat heeft nog meer chroom dan de gemiddelde kerstboom:
[afbeelding]
Er zit nu zelfs chroom op de achterklep en heel de voorkant zit ook een dikke streep chroom, al het subtiele van vroeger is weg

gewoon nee.
Vrij bizar inderdaad dat auto's worden uitgerust met hetgeen verplicht is.brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
Net als dat ieder model tegenwoordig dagrijverlichting heeft
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
op een dikke uitvoering is het pas vet:PWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
[afbeelding]

Ik heb een Audi met af-fabriek leds, en daar zit geen blauwe kleur in. Helder wit. Alleen die aftermarket rotzooi geeft blauw ligt.brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:01:
alle auto's hebben als stadsverlichting, maar nee die blauwe ledjes doet net lijken alsof je een dure auto hebt. Iedereen denkt direct aan Audi bij het zien van die blauwe ledjes. Zelfde met als die wanabee xenon, je kan nu halogeenlampen kopen met een xenon kleurtje..

Overigens dacht ik dat DRL bij enige andere vorm van ingeschakelde verlichting uit zou moeten zijn?
~ James May
Zeker niet. DRL en stadslichten zijn 2 heel verschillende dingen.brilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
DRL is gewoon een hippe term wat we vroeger Stadslicht noemde. BMW had vroeger angel eye's. Hoeveel pauperbakken hebben dat wel niet. Dat is ook gewoon DRL alleen niet met de nu hippe ledjes.. En DRL is helemaal niet verplicht
Ten eerste is DRL veelal veel feller dan stadslichtjes (want die laatste zie je nauwelijks in de zon), en ze zijn expres zo afgesteld dat ze je verblinden, zodat ze een voertuig overdag ook goed zichtbaar maken.
En ze zijn nog eens verplicht ook:
http://www.hemscott.com/n....do?newsId=57266947303765since February 2011 ECE R48 has required DRLs conforming to ECE R87 on all new motor vehicles.
http://www.al-lighting.de/index.php?id=1381
~ James May
Ook gekend onder "Shadow Look" in de audi optie lijstPWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:43:
Heb em op men A5 gepakt in Missano rood, zag er wel netjes uit
-| Hit it i would ! |-
In de NL prijslijst is het gewoon Optiek Pakket zwart. Kost 700,-Falcon10 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]
Ook gekend onder "Shadow Look" in de audi optie lijst
Klopt, de foto die je gepost hebt lijkt verdacht veel op de Black Edition zoals die in de UK te krijgen is.PWM schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:37:
[...]
In de NL prijslijst is het gewoon Optiek Pakket zwart. Kost 700,-
-
Als het in de middag was, dan waren wij dat denk ik. Donker blauw en als kenteken SLTWicked-Game schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:47:
[...]
Werd gisterenavond ingehaald door zo'n monster op de A2 richting Amsterdam ter Hoogte van Utrecht/Maarssen. Het geluid was magistraal!
Had vroeger? Dat hebben ze pas iets van 10 jaar en zit nog steeds op alle nieuwe BMW'sbrilsmurfffje schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:11:
DRL is gewoon een hippe term wat we vroeger Stadslicht noemde. BMW had vroeger angel eye's. Hoeveel pauperbakken hebben dat wel niet. Dat is ook gewoon DRL alleen niet met de nu hippe ledjes.. En DRL is helemaal niet verplicht
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat is prachtig zeg!Chaoss schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:47:
[...]
op een dikke uitvoering is het pas vet:
[afbeelding]
![]()
Spiegels zwart, en velgen van antraciet ook zwart maken, black on black!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Niet alleen BMW heeft dat hoor, VW heeft dat al sinds de Golf IIfsfikke schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 19:17:
[...]
Had vroeger? Dat hebben ze pas iets van 10 jaar en zit nog steeds op alle nieuwe BMW's
En ja helaas barst Marktplaats en Ebay uit zn voegen van die meuk...
Whoop!
Dus je moet bijbetalen om die kermisrommel van je mooie Audi te halen?Falcon10 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:34:
[...]
Ook gekend onder "Shadow Look" in de audi optie lijst
Dat bedoel ik idd, erg dik!Chaoss schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:47:
[...]
op een dikke uitvoering is het pas vet:
[afbeelding]
![]()

vs

Het verschil imho gewoon ook per lakkleur of het mooi is of niet.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 21-01-2012 13:10 ]
Zien er best goed uit moet ik zeggen, iets saaier/degelijker voorkomen, maar wel lekker strak.
Ben het met je eensch, vindt de facelift er goed uit zien.
[ Voor 41% gewijzigd door KillaZ op 23-01-2012 13:25 ]
K to the KillaZ
Vertegenwoordigers rijden in een Passat, in de A4 kan je namelijk je spullen niet kwijtChaoss schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:38:
Eerder de "ïk-ben-vertegenwoordiger-dus-rijd-een-leasebak-straat"
Van de week mijn vader achterin gehad: Hé, doe je stoel eens verder naar voren. "Kan ie niet meer pa

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 23-01-2012 15:06 ]
Maar idd een A4 is geen ruime auto... iig niet voor volwassenen achterin... tís ook maar net wat je eisen zijn, kheb regelmatig 2 volwassenen achterin de A3, dat gaat ook.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 23-01-2012 15:25 ]
[ Voor 17% gewijzigd door KappeNou op 23-01-2012 15:32 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Al zou die RS4 roze met witte stippen zijn

K to the KillaZ
Dit topic is gesloten.