Tijd voor een update: Gisteren dus naar de garage geweest en in de s-line die geen s-line bleek te zijn (proline+, stond ook op de site (mijn fout), maar hij had wel de s-line 'badges'

) gereden.
Niks mis mee trouwens, al heb ik in net teveel TDI's gereden om het koppel wel wat te missen. Maar niet doorslaggevend voor mij.
Wat gepraat en onderhandeld en ter plekke nog maar eens de afweging benzine <-> diesel gemaakt.
Ben er nog niet uit. Later deze week krijgt hij een A-selectie proline business binnen met 73dkm uit eind '07. Ook een 2.0 benzine, maar dan met multitronic. Op papier een mooie auto; zo mooi dat we alvast wat op de prijs aan het vooruitlopen zijn geweest. Als het er goed uitziet, gaat dat hem worden denk ik.
Op zich een goede meevaller met de inruilwaarde van de peug gehad. Zal me niks verbazen als ze al een goed blok gevonden hebben voor dat ding ofzo

Maar dat is natuurlijk prima.
Een paar vragen: zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten m.b.t. de multitronic? Mijn pa had destijds 1 van de eerste multitronics en alleen maar problemen gehad. Lees dat het daarna allemaal vrij snel opgelost was en nu behoorlijk werkt?
Kan ik ergens een lijst vinden van opties die "standaard" op de proline business zaten? Ik weet wat de meeropties zijn t.o.v. van die uitvoering (17" lichtmetaal en leren bekleding bijvoorbeeld

), maar weet nog niet helemaal goed wat er verder nog op zit.
Hoe zit dat eigenlijk dat mijn niet-merkdealer zo'n A-selectie aan mij verkoopt? Hij geeft ook gewoon 1 jaar garantie en alles wat erbij hoort (APK, grote beurt, onderhoudsrapport, historie, e.d.), al snap ik dat ze specifieke dingen niet kunnen uitvoeren, dus dat is misschien een risicootje. Voor onderhoud wil ik hem gewoon naar een audi-dealer brengen.
Verder lijkt het gewoon een droomauto, maar uiteraard eerst zien en rijden, dan geloven.