Zo, de eerste beurt gepland voor mijn A4, bij een andere dealer

Op het vermogensverhaal heb ik tot op heden weer niks gehoord.
Om even in de Audi rant te blijven: Gisteren bij mijn Ostheopaat (familievriend) op de tafel gelegen. Hij heeft een S5 Cabrio. Het zat wat te klagen over de S5 (Lekkend dak, nieuwe versnellingsbak na 8000 kilometer, waterpomp kapot), en het oplossend vermogen van de dealer (en ja, we hebben dezelfde

). Daarna meldde hij me wat er met zijn vorige auto is gebeurd, waarna ik besloot nooit meer daar naar binnen te gaan.
Voor de S5 had hij een A4 Cabrio met mooie V6. Deze is verkocht aan een vriend. De vriend hing 2 maanden geleden aan de lijn, met de opmerking dat hij 1-2 liter olie per 1000 kilometer moest bijvullen, en of dat normaal was

Er lag geen olie onder de auto.
Hij getogen naar "onze" dealer, die na lang onderzoek aangaf: "Helaas, een nieuw blok". Fuck, duizenden euro's lichter.
Op hoop van zegen nog een second opinion gaan halen bij de witte garage in het dorp. Conclusie: Scheur in de caterpan

Kosten: Lassen 120,-.
De scheur zat op een plek dat deze alleen olie verloor tijdens iets harder remmen, waardoor de auto bij stilstand of parkeren dus niet lekte.
Wel leuk als je 5000,- aftikt voor een nieuw blok, en ze daarna zeggen: Ohja, we hebben ook een gat gevonden onder de auto
Anyhow,
* PWM gaat bekijken hoe Audi Amersfoort zijn werk doet