Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 51 Laatste
Acties:
  • 289.558 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Ben nu zelf bezig afscheid te nemen van mijn mijn a3 sportback uit 2007 :)

Moet zeggen: doet toch pijn. Ga nu bmw rijden ivm leaseauto....

Probeer nu mijn audi a3 sportback uit januari 2007 met 138.000 op de teller te verkopen. Denk zelf aan een prijs rond de 16.500 euro....... Iemand ervaring of dit enigsinds realistisch is? Zie prijsverschillen van 14.000 tot 20.000 euro voor een vergelijkbare auto....

die van mij is natuurlijk wel heel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Iemand een idee waar ik non-audi adapter kan krijgen voor de Telefoon Premium voorbereiding? Audi gebruikt die in alle modellen, maar ondertussen leveren ze adapters voor een zeer beperkt aantal toestellen, meestal ook nog erg over datum.

Die telefoonvoorbereiding met oplaadstation kost normaal 800,-, maar ik kan er niks mee met mijn Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

xxxMaverick schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:12:
Probeer nu mijn audi a3 sportback uit januari 2007 met 138.000 op de teller te verkopen. Denk zelf aan een prijs rond de 16.500 euro....... Iemand ervaring of dit enigsinds realistisch is? Zie prijsverschillen van 14.000 tot 20.000 euro voor een vergelijkbare auto...
Zonder heel het topic te moeten doorspitten zou het wel handig zijn als je de motorisering, kleur, opties en accessoires er bij vermeldt, zo kunnen we een betere schatting doen.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
RomeoJ schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:32:
[...]

Zonder heel het topic te moeten doorspitten zou het wel handig zijn als je de motorisering, kleur, opties en accessoires er bij vermeldt, zo kunnen we een betere schatting doen.
Je hebt gelijk, sorry. Wilde het niet teveel 'ik verkoop mijn auto' bericht laten worden maar is natuurlijk wel nodig

Gaat om een A3 sportback 2.0TDI Ambition Proline. Lavagrijs met pareleffect. Dakrailing, metalen inleg, sportstuur en 17" lichtmetalen velgen
Altijd goed onderhouden door dealer, 1e eigenaar en net nieuw banden (ook winterbanden erbij met zelfde velgen in 16" uitvoering

komt dus uit januari 2007 met 138.000 op de teller

Dit geeft al wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:02
Zijn er eigenlijk ook Tweakers die in belastingvrije Audi's rijden zoals b.v de Audi 100 uit 1986 ?
En zo JA wat zijn jullie bevindingen v.w.b verbruik ( op b.v LPG ) ? Rijden jullie er dagelijks mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik rijd een 200 quattro uit 89 maar niet dagelijks is voor de hobby.

verbruik hangt beetje vanaf of je een 1.8 2.2 neemt... een 2.2 doet op benzine ongeveer 1:10

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Chaoss schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:39:
ik rijd een 200 quattro uit 89 maar niet dagelijks is voor de hobby.

verbruik hangt beetje vanaf of je een 1.8 2.2 neemt... een 2.2 doet op benzine ongeveer 1:10
Ja ik zag jou wagen ook al op het Audi forum. Ik ben daar nu aan het wachten tot de beheerder mijn registratie voltooid 8)7 Zo een 1.8 carburateur met 5 bak wat rijdt die dan op Euro95 ? 1 op 13,5 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Denk dat dat wat aanbod optimistische kant is :P denk dat zon 1.8 carb maar ietsje zuiniger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:46:
[...]

Ja ik zag jou wagen ook al op het Audi forum. Ik ben daar nu aan het wachten tot de beheerder mijn registratie voltooid 8)7 Zo een 1.8 carburateur met 5 bak wat rijdt die dan op Euro95 ? 1 op 13,5 ??
Echt niet, carburateurs zuipen meer benzine dan multipoint injectie motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

xxxMaverick schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:48:
Gaat om een A3 sportback 2.0TDI Ambition Proline. Lavagrijs met pareleffect. Dakrailing, metalen inleg, sportstuur en 17" lichtmetalen velgen
Altijd goed onderhouden door dealer, 1e eigenaar en net nieuw banden (ook winterbanden erbij met zelfde velgen in 16" uitvoering

komt dus uit januari 2007 met 138.000 op de teller
Hier kunnen we inderdaad meer mee, de nieuwwaarde van jouw wagen ligt dus om en nabij de 40k EUR?

Ligt er aan of je particulier of aan een garage wil verkopen, in het eerste geval zou ik een verkoopprijs schatten van 15k EUR, in het tweede geval ben je uiteraard iets nadeliger uit: zou zeggen dat de garage er een bedrag van 13,5k EUR voor wil geven..

Klinkt trouwens wel als een mooi exemplaar, succes met de verkoop ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RomeoJ op 17-04-2011 11:40 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
xxxMaverick schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:12:
Ben nu zelf bezig afscheid te nemen van mijn mijn a3 sportback uit 2007 :)

Moet zeggen: doet toch pijn. Ga nu bmw rijden ivm leaseauto....
Of het pijn doet, hangt ook af van de BMW die je er voor terugkrijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:34

timovd

Voorsprong door techniek

Als je een 320d (touring) in de 20% bijtelling krijgt is het geen slechte "ruil".

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

PWM schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:47:
Pff, hij is besteld bij de leasemij. Nu hopen dat hij nog op tijd is voor de B&O. Heb nog wel een paar opties aangevinkt, waaronder Servotronic, regen/licht sensor, opbergpakket e.d.

In het kader van ongeloofelijk verwend luxe probleem:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik denk dat nummer 1 het meest practisch is :)
Ik vind de derde optie het mooist. :) Zoveel meer werk qua schoonmaak is het ook weer niet.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

@xxxMaverick: bij de verkoop niet vermelden dat het ivm lease bak is, anders weet de koper dat je er vanaf moet en dan beur je ws minder. Succes met de verkoop.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
bouwfraude schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:39:
[...]

Echt niet, carburateurs zuipen meer benzine dan multipoint injectie motoren.
Volgens b.v autoweek.nl moet zo een 1.8ltr. carb. met 5bak toch wel 1 op 13,2 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
RomeoJ schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:39:
[...]

Hier kunnen we inderdaad meer mee, de nieuwwaarde van jouw wagen ligt dus om en nabij de 40k EUR?

Ligt er aan of je particulier of aan een garage wil verkopen, in het eerste geval zou ik een verkoopprijs schatten van 15k EUR, in het tweede geval ben je uiteraard iets nadeliger uit: zou zeggen dat de garage er een bedrag van 13,5k EUR voor wil geven..

Klinkt trouwens wel als een mooi exemplaar, succes met de verkoop ;)
Ik probeer het particulier en heb hem voor 16500 op internet staan. Nu 1 bod van 14750 en vind ik eigelijk te laag. Ik overweeg dus sterk de bmw alleen zakelijk te gaan rijden en de audi prive. Keuzes keuzes :)

Voor de liefhebbers

http://link.marktplaats.nl/441627619
Of het pijn doet, hangt ook af van de BMW die je er voor terugkrijgt ;)
waar, maar de audi was mijn eerste zelfbetaalde, hard voor gewerkt auto. Daar doe je moeilijk afstand van :)
@xxxMaverick: bij de verkoop niet vermelden dat het ivm lease bak is, anders weet de koper dat je er vanaf moet en dan beur je ws minder. Succes met de verkoop.
goede tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:18
@maverick: Waar zijn de interieur foto's? ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
KillaZ schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:36:
@maverick: Waar zijn de interieur foto's? ;)
haha, straal vergeten eigenlijk. Ga ik toevoegen, morgen eerste maar paar foto's maken met een mooi zonnetje erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
PWM schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:39:
[...]

"Lijstje" uiteindelijk:

- S Line interieur (Sportstoelen, stuur, etc. etc.)
- S line Exterieur
- Bang & Olufsen Soundsystem
- Audi music interface
- Digitale radio ontvangst
- Pareleffectlak TeakBruin
- Multifunctioneel stuurwiel
- Diefstalalarm (TNO/SCM goedgekeurd)
- MMI navigatie (+met upgrade naar Plus)
- Bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm
- Telefoonvoorbereiding
- Middenarmsteun vóór
- Audi parkeer hulp achter
- Blanke raamlijsten
- Blanke dakrails
- Xenon plus verlichting
- Auto. dimmende binnenspiegel en buitenspiegels
- 18 inch velgen
- Sportonderstel
- Servotronic
- Licht en regensensor
- Zelfdimmende binnenspiegel
- Winterbanden op velg
- ABT Tuning naar 211PK

Kosten vallen erg mee, 45.000,-
Dat valt me alles mee. Ik heb gisteren een 135 pk diesel A4 sedan samengesteld met enkel Pro Line en een heel klein aantal aanvullende opties en ik ging toen al over dit bedrag heen. Verbaast me dus dat jij een dikkere avant daarvoor hebt kunnen samenstellen... dat biedt wellicht perspectieven!
Wat wordt de leaseprijs bij jouw leasemaatschappij (4 jaar 40k km/j?)?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:41:
[...]

Dat valt me alles mee. Ik heb gisteren een 135 pk diesel A4 sedan samengesteld met enkel Pro Line en een heel klein aantal aanvullende opties en ik ging toen al over dit bedrag heen. Verbaast me dus dat jij een dikkere avant daarvoor hebt kunnen samenstellen... dat biedt wellicht perspectieven!
Wat wordt de leaseprijs bij jouw leasemaatschappij (4 jaar 40k km/j?)?
Ik heb hem laten uitrekenen voor 4 jaar en 30.000 kilomter. Leaseprijs is inclusief Winterbanden, vervangend vervoer, verzekering e.d., het totale plaatje dus.

Leaseprijs is dan 935,-. De tuning zit daar bij in. Zou je geen tuning nemen, gaat er 95,- af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Thanx! Dat is nog wel het overwegen waard dan voor mij. Weet alleen niet of ik ook o.b.v. 30k km/j kan leasen. Volgens mij is het bij mij standaard 40 en kun je daar niet (zomaar) van afwijken.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
JaymzHetfield schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:40:
Thanx! Dat is nog wel het overwegen waard dan voor mij. Weet alleen niet of ik ook o.b.v. 30k km/j kan leasen. Volgens mij is het bij mij standaard 40 en kun je daar niet (zomaar) van afwijken.
Hangt ook erg van de leasemij van je werk af. Bij Athlon ben je voor dezelfde auto (en dezelfde dienstverlening) zo 1100,- kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
Zo, op jullie aanraden wat binnen foto's geplaatst op markplaats en nog 1x de advertentie naar boven laten plaatsen. Bedrag aangepast naar 16250 en daar hou ik het bij. Mocht ik hem nu niet verkocht krijgen dan blijf ik de bmw zakelijk rijden en de audi prive. Voordeel is wel dat ik dit topic dan bij kan houden als audi bestuurder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:53
Vandaag me Audi opgehaald (2de hands); nu bungelt dit kabeltje langs het middenconsole - iemand een idee waar deze voor is? Bij de dealer hadden ze iig geen idee maar dat kan ook aan de verkoper hebben gelegen.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1229700/foto2.JPGAfbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1229700/foto.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Oeh, oeh, dat weet ik. Mag ik het zeggen?

Dat is een UTP kabel.
O-)

Zonder gekheid: ik denk dat het de aansluitkabel voor een inbouwtelefoon is die in de middenconsole gemonteerd wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Maasluip op 26-04-2011 19:19 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk een aansluiting voor een AMPlifier.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:53
Maasluip schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:19:
Oeh, oeh, dat weet ik. Mag ik het zeggen?

Dat is een UTP kabel.
O-)

Zonder gekheid: ik denk dat het de aansluitkabel voor een inbouwtelefoon is die in de middenconsole gemonteerd wordt.
Daar is die kabel weer net te kort voor :). Er zit een voorbereiding in de middenconsole waar je alleen nog zo'n adapter op moet klikken. Dus lijkt me niet dat daar voorbedoeld is. Die kabel is naderhand in gebouwd

[ Voor 3% gewijzigd door ZiSE op 26-04-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
PWM schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:49:
[...]
Hangt ook erg van de leasemij van je werk af. Bij Athlon ben je voor dezelfde auto (en dezelfde dienstverlening) zo 1100,- kwijt.
We zullen zien... ik moet nog een paar maandjes geduld hebben.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik ben niet echt tevreden over het geluid van de Concert met 10 speakers in mijn A3; het midden en hoog klinkt 'kartonnerig' en de bas bonkt veel te veel. Wat dat betreft klonk het Sound System van de Octavia veel voller en warmer. Voor 450 euro kreeg je daar 12 speakers en een aparte versterker bij.

in mijn A3 zit volgens mij wel een aparte subwoofer weggewerkt ergens achterin de kofferbak maar de instelmogelijkheden van de Concert radio zijn niet erg uitgebreid. Vraag me af of de speakers nou echt slechter zijn dan in een Octavia of dat het aan de radio ligt, of het ontbreken van een aparte versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kazuka: ik vond het Audi Sound System in combinatie met de Radio Concert in m'n vorige A3 ook niet echt goed. Dat was echt een tegenvaller in die auto. Zeker in vergelijking met het geluid in m'n huidige A1.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
PWM schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 14:47:
Pff, hij is besteld bij de leasemij. Nu hopen dat hij nog op tijd is voor de B&O. Heb nog wel een paar opties aangevinkt, waaronder Servotronic, regen/licht sensor, opbergpakket e.d.

In het kader van ongeloofelijk verwend luxe probleem:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik denk dat nummer 1 het meest practisch is :)
Heb je trouwens de Bruine kleur ? Wij waren vandaag bij de Audi dealer en kregen te horen dat Teakbruin (in dit geval voor de Q5) niet leverbaar is ivm japan, en ook niet te bestellen is.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Great, inderdaad, Teakbruin blijkt niet meer leverbaar door de perikelen in Japan.

Heb op de DE site 2 andere kleuren uitgezocht, blijken die niet leverbaar te zijn in Nl. Wat is de reden voor Pon om kleuren, en bepaalde velgen, niet te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Nou, nu wordt hij helemaal lekker. Niet alleen Teakbruin is niet meer te bestellen, eigenlijk alle kleuren zijn een no-go. Zwart, wit en wat grijstinten, dat is het eigenlijk wel. De dealers/klanten zetten alles nu massaal om in zwart.

Ook is de levertijd nu verwacht: 7 maanden. Ik zoek nog eens een auto uit :+ Misschien nog maar eens heroverwegen, zwart en grijs, dat is nu net niet waar ik op zat te wachten.

Morgen even informeren of er nog een blauwtint te krijgen is. Ik dacht dat ik met een paar maanden van te voren wel op tijd was. Bij Audi lijk je nu echt een jaar van te voren te moeten beginnen. Los van de overmacht op kleurgebied, zijn de levertijden wel erg lang.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 03-05-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Canaria schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:19:
kazuka: ik vond het Audi Sound System in combinatie met de Radio Concert in m'n vorige A3 ook niet echt goed. Dat was echt een tegenvaller in die auto. Zeker in vergelijking met het geluid in m'n huidige A1.
Ik lees het op audiforum ook inderdaad, hoewel sommige weer wel heel tevreden zijn. Voor DJ Tiesto achtige muziek is het meer geschikt door de losse sub maar voor Rock absoluut een stuk minder.

Ik heb e.e.a. wel kunnen verbeteren door een equalizer app op de iPhone :) Dan klinkt het geluid al wat voller en dreunt de bas wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Hehe PWM je hebt wel geluk met het uitzoeken van een leasebak hé? Eerst kon je alle opties 1 voor 1 afstrepen en nu heb je eindelijk gekozen komt de auto pas in 2012. en dan vergaat de wereld ook nog eens een paar maanden later :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik vind hem in de A3 nog wel meevallen. De klachten komen vooral uit de A4 Avant waar het Audi Sound System gewoon ronduit slecht is (in de Avant is het beter door o.a. een andere subwoofer). In de A3 SB is het Sound system in ieder geval beter dan in de A4.
MrFl0ppY schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:59:
Hehe PWM je hebt wel geluk met het uitzoeken van een leasebak hé? Eerst kon je alle opties 1 voor 1 afstrepen en nu heb je eindelijk gekozen komt de auto pas in 2012. en dan vergaat de wereld ook nog eens een paar maanden later :+
Uiteindelijk valt het nog mee. Eerst leek het erop dat de B&O editie niet meer besteld kon worden, maar dat is in ieder geval wel gelukt :P

Ach, pak ik in ieder geval MY2012 mee, en wellicht zelfs een facelift.

Voor de liefhebber, het rijtje niet te bestellen kleuren:
  • Gletjserwit
  • Lavagrijs
  • Daytonagrijs
  • Dakotagrijs
  • Havannazwart
  • Pantherzwart
  • Teakbruin
  • Diepzeeblauw
  • Scubablauw
  • Moonlightblauw
  • Misanorood
  • Shirazrood
Sphericblauw staat daar niet bij, dus dat biedt mogelijkheden :)

EDIT:

Arubablauw geworden. Dit wordt hem:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AVSgBblDF51T6BWpjjJm41Bc/full.png

Anders dan eerst gepland, maar toch ook mooi.

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 04-05-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
[...]

"Lijstje" uiteindelijk:

- S line Exterieur
- Audi music interface
- Telefoonvoorbereiding
- Middenarmsteun vóór
- Blanke raamlijsten
- Blanke dakrails
- Xenon plus verlichting
- 18 inch velgen
- Sportonderstel
- Servotronic
- Licht en regensensor
- Winterbanden op velg
- ABT Tuning naar 211PK

Bizar, als ik jouw configuratie helemaal namaak (zonder ABT tuning) in de configurator van Audi.nl dan kom ik op € 57.101,- uit :?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

[...]

"Lijstje" uiteindelijk:

- S line Exterieur
- Audi music interface
- Telefoonvoorbereiding
- Middenarmsteun vóór
- Blanke raamlijsten
- Blanke dakrails
- Xenon plus verlichting
- 18 inch velgen
- Sportonderstel
- Servotronic
- Licht en regensensor
- Winterbanden op velg
- ABT Tuning naar 211PK

Waarom 2 keer een dimmende binnenspiegel?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik laat nog een paar aanpassingen doen achteraf. Zo laat ik in de boordcomputer de bandenspanningsmeter aanzetten (zit er op, niet actief) en laat ik stoelverwarming plaatsen (250,-). Als laatste gaat de climate control unit vervangen worden door een uitgebreidere variant.

Ook simpele dingen als de tellerswipe (alle meters gaan even naar 100% bij het starten van de auto, gaaf effect) en het zakken van de spiegels bij inparkeren laat ik nog even aanzetten. Laatste aanpassing is de statische bochtenverlichting waarvan ik het nulletje in het eentje verander, toch wel fijne eigenschap merk ik nu ik het heb.
JaymzHetfield schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:43:
[...]

Bizar, als ik jouw configuratie helemaal namaak (zonder ABT tuning) in de configurator van Audi.nl dan kom ik op € 57.101,- uit :?
Begin dan is met het selecteren van de Pro Line S B&O uitvoering ;) De waarde van dat pakket is 19.300,-, maar je betaald er 6000,- voor. Wat dat betreft klopt het verschil dus met wat jij hebt samengesteld :)

http://www.audi.nl/nl/bra...ition.html&container=page
racoon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Waarom 2 keer een dimmende binnenspiegel?
Foutje van de configuratie denk ik. Er is een pakket met Licht/Regensensor waar je dimmende binnenspiegel bij krijgt, en hij zit bij de dimmende buitenspiegels. 2x in het lijstje dus, maar 1 keer betaald ;) Is trouwens wel goed dat je het zegt, ik kreeg de tip om die dimmende buitenspiegels niet te nemen, omdat het wel heel wazig keek in het donker.

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 05-05-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Erg mooie auto zo PWM, enige waar ik niet kapot van ben zijn die kerstlampjes als LED verlichting. Zoals ze het bij de A1 hebben gedaan, als 1 doorlopende lijn, vind ik wel heel fraai en niet zo overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
vraagje voor de mede-A1 rijders: trilt jullie stuur/auto ook vanaf 120 km/u? of is dit toch een foutje sinds het omwisselen van de winterbanden? als ik 160 rij is het stuur helemaal niet meer te houden. eigenlijk geen zin om weer terug te gaan, met het omwisselen naar de winterbanden ging het ook al verkeerd, was de bandenspanning niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Frieda schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:05:
vraagje voor de mede-A1 rijders: trilt jullie stuur/auto ook vanaf 120 km/u? of is dit toch een foutje sinds het omwisselen van de winterbanden? als ik 160 rij is het stuur helemaal niet meer te houden. eigenlijk geen zin om weer terug te gaan, met het omwisselen naar de winterbanden ging het ook al verkeerd, was de bandenspanning niet goed.
Wat denk je zelf? :>

Ik denk dat je toch beter terug kunt gaan naar de bandenboer want dit is een heel bekend kwaaltje als de banden er niet goed opliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

banden zullen er wel goed omliggen, maar de boel zal even gebalanceerd moeten worden... zo te horen wel een stelletje amateurs... verkeerde banden spanningen en ook nog eens niet/verkeerd gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
tsja, dan ga ik maar weer een afspraak maken. service bij verkoop was helemaal prima daar in zuidoost, maar het contrast met de service/onderhoudsafdeling is wel erg groot inderdaad.

de wagen trekt ook naar rechts trouwens bij remmen, zou het de rem nog kunnen zijn die is vastgeslagen? de auto heeft 3 weken stilgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02:56
[b][message=35978742,noline]
Laatste aanpassing is de statische bochtenverlichting waarvan ik het nulletje in het eentje verander, toch wel fijne eigenschap merk ik nu ik het heb.
Mooie auto...
Ik hebd e statische bochtenverlichting op mijn golf 6 en ik vind het ruk. Het extra zicht is idd zeer leuk maar niet echt nodig.

Mij stoort het dat ik zowel dynamische als statische bochtenverlichting heb en de kleur tss de leds+ bi-xenon en de mistlampen zeer veel verschilt.
Kan de dynamische bochtenverlichting uitzetten, maar niet de statische... Daar ik praktisch nooit dien te parkeren tussen smalle vakken, fileparkeren heb ik veel meer aan de dynamishe bochtenverlichting dan de statische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
kazuka schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:39:
Erg mooie auto zo PWM, enige waar ik niet kapot van ben zijn die kerstlampjes als LED verlichting. Zoals ze het bij de A1 hebben gedaan, als 1 doorlopende lijn, vind ik wel heel fraai en niet zo overdreven.
Sterker, ik vind persoonlijk de ledjes op de A4 de allerlelijkste van alle merken en modellen op de markt :+ Maarja, je hebt geen keuze als je Xenon wilt.

Een strakke streep zoals op de A1 of A6 is imho ook veel mooier. Op de nieuwe A6 zit ook gewoon 1 rits, wel met een bocht, maar ook strak.

Iemand is uitgeschoten bij de A4. Op de facelift van begin 2012 zullen die lelijke ledjes ook wel veranderd worden. Zo vind ik het mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.ideaall.com/Image/new_a6_001.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 05-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Statische bochtenverlichting? Zijn dat nep 'meesturende' koplampen? Zoals je vaak ziet op Golfs en Fiats? Dat de mistlampen in de bocht aangaan? Dat vind ik zo'n domme feature. Maak dan echte meesturende koplampen zoald bij Peugot.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
PWM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:13:
[...]
Begin dan is met het selecteren van de Pro Line S B&O uitvoering ;) De waarde van dat pakket is 19.300,-, maar je betaald er 6000,- voor. Wat dat betreft klopt het verschil dus met wat jij hebt samengesteld :)

http://www.audi.nl/nl/bra...ition.html&container=page
[...]
Ahhh, dat verklaart wat. Mooi pakket zeg. Goede deal!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
zonoskar schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:31:
Statische bochtenverlichting? Zijn dat nep 'meesturende' koplampen? Zoals je vaak ziet op Golfs en Fiats? Dat de mistlampen in de bocht aangaan? Dat vind ik zo'n domme feature. Maak dan echte meesturende koplampen zoald bij Peugot.
Ik heb nu meedraaiende koplampen en dat is ook fijn inderdaad. Echter, die statische bochtenverlichting (idd, mistlamp gewoon) vind ik persoonlijk ook wel fijn. Ik rijd op donkere wegen, en dan is het best prettig.

Overigens hebben de meeste merken, incl Audi, gewoon de meedraaiende koplampen op de optielijst staan. Het houdt echter een keer op met aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
zonoskar schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:31:
Klopt, Mijn golf heeft beide.
Dus de xenon-koplampen sturen mee in de bocht, dat is het dynamisch gedeelte en kijkt erg prettig.
Mijn golf heeft echter ook de statische bochtenverlichting, dus de mistlampen die aangaan onder de 40 km/h als je aan je stuur draait (dus ook zonder richtingsaanwijzer).

Ik moet toegeven dat de statische bochtenverlichting echt wel handig is, maar het ziet er niet uit.
Dynamische bochtenverlichting kan je zelf aan/uit schakelen, de statische is enkel mogelijk met VAG-com.

Wat betreft de ledjes, als je ze niet mooi vind kan je ze uitzetten... Op mijn golf toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Een snel antwoord is niet nodig :+ Levering van de A4 is waarschijnlijk februari 2012 :/

Wat is de ervaring met de ABT chip. Moet ik eerst even 2000 rijden alvorens te laten chippen, of kan ik hem meteen affabriek al laten doen.

De dealer doet het meestal affabriek, maar als ik andere tuners lees, melden die beter even te wachten.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 06-05-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
Jezus, das 3/4 jaar. Kun je dan niet beter alvast een nieuwe 3 serie bestellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
MrFl0ppY schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:34:
Jezus, das 3/4 jaar. Kun je dan niet beter alvast een nieuwe 3 serie bestellen? :P
Als ik de levertijd en kleurproblemen had geweten, had ik inderdaad misschien wel wat anders genomen. De nieuwe 3-touring is wel een eind weg ;)

Mijn Audi dealer heeft gewoon meer dan 40 A4's in bestelling staan, zodat ze in ieder geval productieplekken hebben, en de levertijd binnen de perken kan blijven (lees: 7 maanden).

Op zich is het allemaal geen ramp, maar ik snap niet dat Audi allemaal actiemodellen heeft om klanten te trekken, terwijl ze gewoon mega achterstanden hebben. En bij bestellen zeggen ze allemaal in koor: Ach menneer, een maand of 4, dan heeft u hem wel hoor. Tot de bestelling binnen is....

Aan de andere kant, als ie er eenmaal is, heb ik wel een mooie auto :P

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 07-05-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

Ik ben afgelopen vakantie in een Audi fabriek geweest en als je ziet hoe ontzettend veel en snel daar auto's worden gebouwd, is het echt beangstigend om te beseffen dat zelfs dat nog niet genoeg is (en ze hebben 3 van die fabrieken!). Ongelooflijk.

Je ziet zo ook veel rijden trouwens, A3's en A4's vooral. Ben benieuwd hoeveel er nog rond zouden rijden zonder leaseregeling ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:52
Bij deze ik ook maar in dit topic. Vorige week vrijdag bij de lease een A3 SB besteld. Dealer sprak ik donderdag nog. Verwacht dat als de lease beetje vlot is dat ik eind oktober de auto in bezit heb. Duurt ff. Gelukkig niet zolang als PWM moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:37:
Bij deze ik ook maar in dit topic. Vorige week vrijdag bij de lease een A3 SB besteld. Dealer sprak ik donderdag nog. Verwacht dat als de lease beetje vlot is dat ik eind oktober de auto in bezit heb. Duurt ff. Gelukkig niet zolang als PWM moet wachten.
Welke uitvoering heb je besteld? Als het die Sound is, kan ik je nu wel vertellen dat ze oktober niet redden :) Daar missen ze namelijk de audio onderdelen. Voor de rest is de A3 inderdaad wat kortere levertijd dan de A4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Helaas een vrij krap budget, maar het is de A3 SB 1.6 TDI. Business edition
- volautomatische airco
- geen type- en motoraanduiding
- Mistlampen
- Inleg in aluminium Medial zilver
- Stuurwiel met leer bekleed
- Bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar
- De-activeringsschakelaar bijrijdersairbag en ISOFIX-voorbereiding (dit ivm mn zoontje zodat hij voorin mag zitten als die airbag uitkan)
- Middenarmsteun vóór
- Radio concert
- Bestuurdersinformatiesysteem
- Audi sound system (10 speakers, waaronder 1 center en 1 sub)
- Buitenspiegels, electrisch en verwarmbaar incl. verwarmbare ruitensproeierkoppen,
- lm velgen
- zwart interieur
- kleur lavagrijs (parel lak).

Dat was het wel zo'n beetje naast de standaard dingen van electrische ramen voor en achter, dagrijverlichting, etc.

Zat eerst te kijken voor de pro line business, echter door de navigatie die nogal veel gestolen word viel deze af. Zit nu vrij aan de max van het budget, was geloof nog 1,88 euro per maand over (mag niet eroverheen bij mn werkgever). Denk dat er een prima lease hok voor zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Dat gaat hem dan niet worden. Lavagrijs is 1 van de kleuren die nu al niet meer besteld kan worden, en waarvan de laatste voorraad gebruikt is. Lavagrijs op een oktober levering kan alleen als de fabriek in Japan morgen weer gaat draaien :)

Waarschijnlijk krijg je binnen nu en een week of 2 een melding van de dealer met het verzoek een andere kleur uit te zoeken, zoals ik helaas ook heb moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
WTF, geld dat ook voor de A3 ja? dacht dat die uit belgië kwam...

*gaat dealer ff bellen en vast nadenken over andere kleur*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Pannekoek81 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:00:
WTF, geld dat ook voor de A3 ja? dacht dat die uit belgië kwam...

*gaat dealer ff bellen en vast nadenken over andere kleur*
Ook al word hij in elkaar geschroefd in België dan zou de kleur alsnog uit Japan moeten komen. Daar word de verf gemaakt :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zie het inderdaad, was even gaan googlen en kwam op:

http://www.audiforum.nl/f...euren-niet-leverbaar.html

:( zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik had hier ook al een keer het lijstje gepost :)

PWM in "Het Grote Audi-topic Deel 3"

Jammer maar helaas, je doet er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Oh excuus niet gelezen... Inderdaad jammer. Dealer belt me straks ff terug, verkoper die ik gesproken had was ff bezig.

*gaat nieuwe kleur uitzoeken*

Edit: zojuist op audiforum gelezen dat er iemand van zijn dealer heeft gehoord dat lavagrijs er nog wel is. Dat dealers te snel hebben geroepen. Dit is wel in België.

Maar ff afwachten als ik word teruggebeld, anders word het phantomzwart :9

[ Voor 44% gewijzigd door Pannekoek81 op 09-05-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 14:28

vhal

ಠ_ಠ

PWM schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:11:
[...]
En bij bestellen zeggen ze allemaal in koor: Ach menneer, een maand of 4, dan heeft u hem wel hoor. Tot de bestelling binnen is....
Hoezo verkeerd voorlichten. 4 of 8 maanden vind ik nogal een verschil voor een non speciale uitvoering. Persoonlijk zou ik er zelf niet vrolijk van woorden maar als je al aangeeft dat de dealer 40 auto's in bestelling heeft staan ben ik bang dat zeuren weinig effect heeft.

Maarja, dan rij je wel audi :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pannekoek81 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:11:
Oh excuus niet gelezen... Inderdaad jammer. Dealer belt me straks ff terug, verkoper die ik gesproken had was ff bezig.

*gaat nieuwe kleur uitzoeken*

Edit: zojuist op audiforum gelezen dat er iemand van zijn dealer heeft gehoord dat lavagrijs er nog wel is. Dat dealers te snel hebben geroepen. Dit is wel in België.

Maar ff afwachten als ik word teruggebeld, anders word het phantomzwart :9
Of meteorgrijs :) Hier zat volgens mij nog geen vertraging op. Een aantal posts terug staan er foto's van mijn A3 in die kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ziet er netjes uit. Heb ik inderdaad ook naar gekeken, mja de vrouw vond de zwarte dan leuker. Helaas scubablauw ook geen optie. Had ik ook nog leuk gevonden. Dus het is vandaag officieel Phantomzwart geworden.

Welke radio heb jij erin? Ik heb voor de concert gekozen waar standaard het audi sound system bij zit. Ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Volgens mij wordt de A3 niet in België gebouwd, das de A1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pannekoek81 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:
Ziet er netjes uit. Heb ik inderdaad ook naar gekeken, mja de vrouw vond de zwarte dan leuker. Helaas scubablauw ook geen optie. Had ik ook nog leuk gevonden. Dus het is vandaag officieel Phantomzwart geworden.

Welke radio heb jij erin? Ik heb voor de concert gekozen waar standaard het audi sound system bij zit. Ervaring?
Ik heb ook de Concert met 10 speakers. Ben er niet erg tevreden over (zie paar posts terug), bas vind ik te bonkerig en hoog/midden klinkt blikkerig/schel. Geluid in de Octavia was een stuk beter. Ik denk wel dat het geluid een stuk beter te krijgen is met een betere radio met uitgebreide equalizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Ik heb vandaag contact gehad met de dealer. Zij hebben een bijna gelijke productieorder veranderd en aan mijn naam gehangen. Als dit lukt, wordt de productie met 27 weken vervroegd. Nu maar duimen dat het lukt (en Arubablauw niet opraakt :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:39:
Ik heb vandaag contact gehad met de dealer. Zij hebben een bijna gelijke productieorder veranderd en aan mijn naam gehangen. Als dit lukt, wordt de productie met 27 weken vervroegd. Nu maar duimen dat het lukt (en Arubablauw niet opraakt :+ )
Sow :X Dat scheelt wel ff, als het lukt :) Wou die 'andere' besteller z'n auto niet meer omdat het te lang duurde ofzo? :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
@PWM, dat scheelt zeg. Zou lekker zijn, maar je zegt bijna gelijke. Passen ze de opties dan wel aan naar jou order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 16:18

Ravefiend

Carpe diem!

PWM schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:48:
[...]Dat gaat hem dan niet worden. Lavagrijs is 1 van de kleuren die nu al niet meer besteld kan worden, en waarvan de laatste voorraad gebruikt is. Lavagrijs op een oktober levering kan alleen als de fabriek in Japan morgen weer gaat draaien :)
Da's wel erg jammar want lavagrijs is een kleur die ik zelf ook mooi vind. Deze SB heb ik eind vorig jaar geleverd gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/ravefiend/P1140577.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
Mijn matten waren aan vervanging toe, ik ben er blij met het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/3834/matd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ravefiend schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:10:
[...]

Da's wel erg jammar want lavagrijs is een kleur die ik zelf ook mooi vind. Deze SB heb ik eind vorig jaar geleverd gekregen:

[afbeelding]
Zucht... nu ik die zie is het zeker jammer dat ik hem niet kan krijgen in deze kleur. Ziet er mooi uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:40:
@PWM, dat scheelt zeg. Zou lekker zijn, maar je zegt bijna gelijke. Passen ze de opties dan wel aan naar jou order?
Ja, maar dat is het gevaar. Audi planned ver vooruit, ook met toevoer. Ik heb Servotronic. Stel dat die niet op die dag binnenkomen, dan zijn die er ook niet. Wat er binnenkomt, gaat direct de auto's in.

Mocht dat inderdaad het geval zijn, schuift de auto naar achteren, en dat kan weer een paar maanden zijn.

Ik hoor volgende week of de aanpassing goed is gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Ik ga van werkgever switchen en ik moet mijn lease-auto inleveren. Ik moet ongeveer anderhalf jaar overbruggen tot het nieuwe bedrijf gaat verhuizen naar een locatie die perfect met het openbaar vervoer te bereiken is. We hebben nu 2 auto's en we zijn van plan om tegen die tijd beide auto's te verkopen en 1 nieuwe(re) te kopen.

Even een vraagje over de wat oudere audi's. Het viel me op dat je tussen de 3.500 en 4.500 al een nette Audi A6 koopt van bouwjaar +- 1999. Dan wel met aardig wat kilometers 190.000+. (maar dat lijkt me logisch voor een 12 jaar oude auto).

Loop je veel risico's met deze Audi's? Het lijken me zeer luxe auto's voor dat geld. Of zijn de onderhoudskosten belachelijk hoog?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Denk dat het sterk afhankelijk is om welke motor dit gaat en of de onderhoud historie bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Verwachte leverdatum gekregen vanuit lease: 15-11-2011.

Sjo duurt ff. ING belde me ook al op over lange levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Het kleurprobleem lijkt zijn langste tijd te hebben gehad. De fabriek draait weer, en andere merken gaan weer leveren. Hopen dat Audi ook goed heeft ingekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hmm, vraag me wel af wat dit met de vertraging doet als ik hem nu nog omzet naar andere kleur (als mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:54:
Hmm, vraag me wel af wat dit met de vertraging doet als ik hem nu nog omzet naar andere kleur (als mogelijk is)
Ik begreep van iemand die Lavagrijs heeft besteld dat dat "huidige levertijd + 4 maanden" is. Volgens mij is dat ook de kleur met de meeste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Dan blijft ie zwart :P, huidige leverdatum is 15-11-2011, geen zin om tot ergens in maart te wachten op de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Heeft iemand ervaring met het wijzigen van de taal van de MMI?
Bij mij is die momenteel ingesteld op Nederlands, maar ik heb eigenlijk altijd alles op Engels staan en ik stoor me aan "allen" als ik door m'n playlists blader. Ik heb een cd met talen voor de spraakherkenning bij de auto gekregen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:12:
Dan blijft ie zwart :P, huidige leverdatum is 15-11-2011, geen zin om tot ergens in maart te wachten op de auto.
Je weet dat de meeste leasemaatschappijen geen auto's meer op kenteken zetten na deze datum ;)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
MisteRMeesteR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:49:
[...]

Je weet dat de meeste leasemaatschappijen geen auto's meer op kenteken zetten na deze datum ;)
Weet ik, zal grens gevalletje worden. Lease had me er al over gebeld dat er een hele lange levertijd op zit. Maar goed, stel in pech geval word het hem niet dit jaar, maar januari dan is het nog steeds eerder dan dat ik de kleur zou aanpassen. Navraag gedaan, als ik hem in lavagrijs nog zou willen dan krijg ik hem niet eerder dan april 2012 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pannekoek81 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Weet ik, zal grens gevalletje worden. Lease had me er al over gebeld dat er een hele lange levertijd op zit. Maar goed, stel in pech geval word het hem niet dit jaar, maar januari dan is het nog steeds eerder dan dat ik de kleur zou aanpassen. Navraag gedaan, als ik hem in lavagrijs nog zou willen dan krijg ik hem niet eerder dan april 2012 8)7 .
Heh, kans dat de eerste nieuwe modellen A3's dan al rond rijden voordat jij in het huidige "oude" model rondtuft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Als ik hem eind dit jaar krijg of in januari zal dat wel meevallen. Daarnaast nieuwe model in sportback variant schijnt nog langer te duren. Sedan of 3drs voor mij geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/gallery/Audi/A6_Avant_2011/slides/Audi_A6_Avant_2011_10.jpg

Nieuwe A6 avant. Eerste gedachte: 2011 VW Passat achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

1e gedachte: hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 01:23

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
kazuka schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:14:
[...]

Heh, kans dat de eerste nieuwe modellen A3's dan al rond rijden voordat jij in het huidige "oude" model rondtuft :P
:D Die kans zit er goed in, volgens mij komt de nieuwe A3 in Q1 2012 :)

Van mij mogen ze deze gelijk in productie nemen: YouTube: ‪New Audi A3 2011 In Detail Geneva Show Concept 2012 - Carjam Car Radio Show‬‏

[ Voor 25% gewijzigd door We Are Borg op 20-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:20:
[afbeelding]

Ik dacht al dat ik de enige was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Frieda schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:14:
tsja, dan ga ik maar weer een afspraak maken. service bij verkoop was helemaal prima daar in zuidoost, maar het contrast met de service/onderhoudsafdeling is wel erg groot inderdaad.

de wagen trekt ook naar rechts trouwens bij remmen, zou het de rem nog kunnen zijn die is vastgeslagen? de auto heeft 3 weken stilgestaan.
even mezelf quoten: was vandaag voor de reparatie en guess what? eerst bellen ze op of ik niet ergens tegenaan gereden ben, daarna als ze geen schade vinden aan de velgen is deze stelling bewezen onwaar maar toch vinden ze dat de onbalans niet kan komen door de bandenwissel. conclusie: de leasemaatschappij moet dit gewoon betalen als onderhoud.

sjongejonge, ik neem de volgende keer wel een andere dealer. blij dat ik geen particulier ben, dan was ik inmiddels arm, wat een eikels daar zeg. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

PWM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:20:
Mja, dacht ik ook gelijk aan toen ik de afbeelding zag, ook wel een beetje hoekerig uiterlijk, het huidige model heeft veel rondere vormen, voornamelijk op de achterkant. Ben benieuwd hoe de nieuwe A6 er in het echt uitziet, meestal vind ik ze dan een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik blijf lekker bij de 4B C5 avant van de A6. Ik vind de 4F C6 niet verkeerd en de nieuwe C7 valt me mee... Maar de C5 (ook omdat ik hem zelf heb :+ ) vind ik toch de mooiste. Helemaal als je hem in de RS6 Plus hebt compleet zwart met zwarte trim....

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

Poeh... moet maandje wachten, maar dan kan ik bij Jos terecht voor een KW setje voor m'n B7 A4 avant. Staat nu 200K op de teller en het (std.) onderstel wordt wel erg deinerig. Komt dus een -30 setje onder, wat een paar mm lager is dan een S-line onderstel. Heb supergoede ervaringen met KW onder een Golf IV, dus ik ben benieuwd! Ik post tzt wel wat voor en na foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er is een grote kans dat ik alsnog een leasewagen krijg en dat ik de B6 toch in de verkoop moet gooien. Helaas.. Net aardig wat aan uitgegeven voor onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ben net gebeld door Audi dealer, wilde wat weten aan gegevens. Hij gaf aan dat de levering van een aantal kleuren nog steeds vertraging oplevert. Lavagrijs mijn eerste keus is ook nog probleem kleur. Mijne is inmiddels besteld en hij zei al wel, grootste kans dat je pas in januari ermee kan rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:08:
Ben net gebeld door Audi dealer, wilde wat weten aan gegevens. Hij gaf aan dat de levering van een aantal kleuren nog steeds vertraging oplevert. Lavagrijs mijn eerste keus is ook nog probleem kleur. Mijne is inmiddels besteld en hij zei al wel, grootste kans dat je pas in januari ermee kan rijden :(
En iedereen die nu besteld, krijgt nog steeds te horen: "3/4 maanden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ik kreeg vanaf begin eerlijk te horen half jaar... Degene die 3/4 maanden te horen krijgen gaan helemaal balen. Alleen het hangt bij mij op een week of ik hem nog dit jaar krijg. 15 november is laatste kans. Weekje later word het januari :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:46
Morgen grote beurt voor mijn Audi A4 1.9TDI ('04), inclusief het vervangen van de distributieriem. :X Daar gaat het vakantiegeld dat ik vandaag heb ontvangen... ;(
Pagina: 1 ... 34 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.