Kwam vandaag uit het werk, stonden een paar gasten mijn A1 te bewonderen, beetje naar de leds in de koplampen te wijzen en zo, toch wel tof als je dan kunt zeggen, "mooi he?" en dan gewoon instappen en wegrijden
@Canaria: tnx!

Spraakbediening moet ik nog uitproberen, ben nu bezig met bellen onderweg. Ook leuk met dat draaisysteem, had eerst niet door hoe je een naam uit het lijstje moest selecteren
En weet jij hoe je de info meldingen op je MMI vernieuwd krijgt? Bij mij staat er nu nog steeds de fileinformatie van maandagavond, lijkt me niet helemaal de bedoeling..
@zonoskar: Gaaf is ie he

Als dit alle geluid is dat eruit kan komen zou het best wel kunnen dat je Seat beter geluid heeft. Ik heb eerlijk gezegd wel eens betere installaties gehoord, ook zonder extra sub en de hele reutemeteut.
Heb in de file nog wat met het geluid zitten spelen: je hebt hoge tonen, lage tonen en bass. Als je de hoge tonen te hard zet wordt ie blikkerig en als je de lage tonen te hard zet gaat ie weer brommen. De bass doet trouwens ook niet echt heel veel. Als je hem helemaal open draait gaat de achterkant wel iets trillen maar bij de speakers voorin gaat het dan brommen en een diepe dreunende bass heb ik er nog niet uit weten te krijgen. De sub zit verstopt onderin de achterbak volgens mij, ik zal eens kijken of ik daar bij kan komen zonder iets permanent te slopen.
Ik heb idd xenon, de led achterlichten zitten daar standaard bij. Je kan ook gewone koplampen nemen en led achterlichten als optie bestellen. Xenon als optie is best wel duur, dus vandaar dat ze een alternatief bieden denk ik!
Zelf heb ik 'm iig altijd op de automatische stand staan, dan is je dagrijverlichting sowieso aan en als het donker wordt gaat je xenon ook aan, en de led-verlichting binnen in de auto ook.
Als het donker is gaat je dagrij + xenon aan als je je auto van het slot haalt of op slot doet (coming/leaving home), overdag alleen je dagrijverlichting.
EDIT: net met een SD-kaartje wat drum 'n bass geluisterd, bas klinkt dan wel prima, maar nog niet echt superhard. dan moet je denk ik toch een grotere sub aansluiten. anyway, ligt dus echt aan de kwaliteit van de muziek die je luistert
[
Voor 5% gewijzigd door
Frieda op 17-11-2010 21:13
]