Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste
Acties:
  • 290.306 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Frieda schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:39:
ik vind de auto niet echt heel lelijk van de achterkant ofzo, wel een beetje saai. daarom heb ik ook voor een felle kleur gekozen. de voorkant met xenon vind ik er verrassend bruut uitzien voor zo`n kleine wagen, heel tof. smaken verschillen.. de DS3 vind ik dus weer wel een mooie wagen :)

@zonoskar: hoe kan dat nou? jij had als eerste besteld! canaria nota bene als laatste van ons 3 en zij krijgt hem nu als eerste geleverd.. hoe zou dat werken, ligt het echt aan de accesoires?
Inderdaad raar. Mij hoor je niet klagen, maar ik vind het rot voor jullie :/ ik zou er ook behoorlijk van balen als het wachten zo lang duurt en als mensen die later besteld hebben hun auto eerder krijgen.
Ik heb gisteren de dealer nog gesproken, m'n A1 is volgens planning gemaakt en zal eind deze week bij de importeur binnenkomen. Dan kan ik hem over 2 weken ophalen!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

kvin de Allroad eerlijk gezegd wel een stuk lelijker dan de A4 :P allroad heeft nogal eens problemen met de luchtvering let daar dus iig op.

persoonlijk zou ik voor de A4 gaan, is een mooie bak zo met leeggespoten bumpers.

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2010 09:50 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Heb ik inderdaad gelezen (maar als leek, op welke manier kan ik daarop letten :? )

-

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:25

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Canaria schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:46:
Ik heb gisteren de dealer nog gesproken, m'n A1 is volgens planning gemaakt en zal eind deze week bij de importeur binnenkomen. Dan kan ik hem over 2 weken ophalen!
Ik heb de dealer ook gisteren gesproken, mijn A1 wordt week 45 gemaakt. Dat is helaas te laat om nog voor de deadline van 15 nov afgeleverd te worden, dus dat wordt dan ergens in januari.

Ik vind het niet erg om te wachten, dan heb ik tenminste de opties die ik wil en ik heb nu ook een fijne auto. En ik ben van die deadline af bij bestelling van een volgende auto.

[ Voor 16% gewijzigd door zonoskar op 20-10-2010 10:12 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

zonoskar schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Ik heb de dealer ook gisteren gesproken, mijn A1 wordt week 45 gemaakt. Dat is helaas te laat om nog voor de deadline van 15 nov afgeleverd te worden, dus dat wordt dan ergens in januari.

Ik vind het niet erg om te wachten, dan heb ik tenminste de opties die ik wil en ik heb nu ook een fijne auto. En ik ben van die deadline af bij bestelling van een volgende auto.
Ik had een fijne auto, momenteel iets minder.
Toen ik op het punt van bestellen stond, zag ik bij verschillende dealers voorraadauto's staan en daar heb ik nog wel offertes voor laten maken. Die zou ik dan heel snel kunnen ophalen, maar ik heb uiteindelijk besloten dat ik toch mijn eigen configuratie wilde. Eentje week alleen af op het punt dat het sound system miste, maar dan had hij wel de afwijkende dakbogen. Maar ik vind goed geluid zo belangrijk dat ik daar wel vier maanden op wilde wachten.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-12 11:09

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

SysRq schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:45:
Ik zit een beetje te twijfelen tussen de aanschaf van deze audi a4 3.0 quattro:
http://www.suzuki.nl/suzu...HcPvCxTeCmIrE&fndnavp=occ

en deze A6 Allroad 2.7T:
http://www.berrysmits.nl/cars/107/allroad-quattro-2.7-t-2002

De A6 is een import auto, dus daar wil ik waarschijnlijk nog een aankoopkeuring op laten doen, maar zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten?

Allroad heb ik niet direct nodig, maar ik vind ze wel mooi. :P Welke zouden jullie kiezen?
Qua uiterlijk zou ik de A4 nemen. Dat onrustige uiterlijk van de Allroad vind ik persoonlijk uitermate lelijk.
Maar eigenlijk zou ik uitkijken naar een mooie A6. Voor dat geld kun je net zo goed een 2.7T of 3.0 sedan krijgen.

[ Voor 59% gewijzigd door Maasluip op 20-10-2010 10:57 ]

Signatures zijn voor boomers.

• SysRq
Tja, ik wil alleen (vanwege de ruimte) geen sedan maar een station... :)

Voor dat geld staan er niet veel A6 Avant's te koop volgens mij...

-

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 00:35
Voor die prijs heb je toch genoeg A6en? Die bak beesten zijn niet zoveel meer waard. helemaal niet in Duitsland. Ik zou daar is gaan kijken :)

>PC specs<

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup denk dat een A4 in verhouding aardig minder afschrijving heeft en daardoor, in verhouding, ook duurder is.

• Arnout
  • Laatst online: 20-12 20:24
Wie heeft er ervaring met de "Masterlock" diefstalpreventie:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/f/zzbl5x/stuurslot3.jpg

Schrikt dit voldoende af of krijg je hier alsnog inbraakpogingen van? Zo'n ding kost 50 euro.
Het gaat om een Audi A4 B7 RNS-E 2006.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toekomstige Audi rijder meldt zich :)

Vandaag de A3 besteld als opvolger voor mijn Octavia. Het is de 1.4 TFSI 125pk S-tronic Ambition Pro Line geworden in de kleur Meteor grijs. En nu maar wachten, verwachtte levertijd eind maart 2011... :F

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29

EraZor

Don't mention the war

Arnout schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:33:
Wie heeft er ervaring met de "Masterlock" diefstalpreventie:

[afbeelding]

Schrikt dit voldoende af of krijg je hier alsnog inbraakpogingen van? Zo'n ding kost 50 euro.
Het gaat om een Audi A4 B7 RNS-E 2006.
Het zal wellicht wat afremmen, en ze zullen eerder de auto pakken die 't niet heet, maar als je auto wat afgelegen staat, heb je er betrekkelijk weinig aan: met een ijzerzaagje ben je er in 20 seconden doorheen. Niet het slot, wel het stuur. (ja: ervaring, helaas). :/

• Arnout
EraZor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:00:
[...]

Het zal wellicht wat afremmen, en ze zullen eerder de auto pakken die 't niet heet, maar als je auto wat afgelegen staat, heb je er betrekkelijk weinig aan: met een ijzerzaagje ben je er in 20 seconden doorheen. Niet het slot, wel het stuur. (ja: ervaring, helaas). :/
Je moet toch wat. Ik denk dat ik zo'n ding koop. Er zijn geen maatregelen die hier 100% tegen helpen.
Ik hoop dat RNS-E snel minder interessant wordt om te stelen.

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Arnout schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:11:
[...]

Je moet toch wat. Ik denk dat ik zo'n ding koop. Er zijn geen maatregelen die hier 100% tegen helpen.
Ik hoop dat RNS-E snel minder interessant wordt om te stelen.
Wat 100% helpt is een aftermarket systeem met afneembaar front. Genoeg (2din) modellen van Kenwood/JVC die erg netjes integreren in je dash en dus ook met je bis/fis, stuurwielbediening etc.

Heb je ineens ook nog wat meer functionaliteit dan de RNS-E die toch aardig belegen begint te worden....

(Audio streaming over bluetooth, iphone/ipod integratie, text-to-speech, touchscreen etc etc)

Maar goed: da's in principe alleen een overweging bij nieuwe aanschaf. Je kan bij een bestaande inbouw over zo'n beugel nadenken ja. Besef je alleen dat de beugel zelf niet het zwakke punt is, maar waar ie aan bevestigd is. Het dievengilde weet dat blijkbaar ook.

Zomaar een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://i577.photobucket.com/albums/ss220/heathb08/38256a87.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door EraZor op 27-10-2010 10:28 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

mjah werkt maar imho wel een stuk lelijker... kvin een beetje zonde van de middenconsole.

• EraZor

EraZor

Don't mention the war

Mja, smaken verschillen; persoonlijk vind ik t een stuk moderner dan de ouderwetse draai-, drukknoppbediening van de Rns. Buiten de eerdergenoemde voordelen dus, en zeker niet misstaan. Ik moet wel zeggen dat deze foto nou niet echt super is. Het is ook maat een ideetje hè? En ik vrees de enige echte oplossing voor het jatprobleem....

• Arnout
Dank voor de tip. Het is inderdaad een mooie vervanging, maar tot die tijd ;) laat ik het RNS-E systeem zitten. De auto was al duur genoeg ;) S-Line :9~

• D-190
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-02-2022
Dit is mijn a3'tje. 5 December 2009 gekocht met 116.000km op de teller, het is m'n eerste auto. Ik had net 2 dagen me rijbewijs.

Het is een 1.6 uit 1996.

Wat ik er aan heb veranderd:
Audi RS4 velgen 17"
Aerotwin voor en achter
Pioneer AVH-5200BT(mijn grote trots)

Ik wil nog een paar delen van de middenconsole weer netjes maken met nieuwe onderdelen en voor de rest niks meer.

Ik maak teveel km's voor een benzine auto, dus ik ben nu druk aan het sparen voor een diesel auto(Audi A4 B6 sedan of een Golf 5)

Afbeeldingslocatie: http://i1111.photobucket.com/albums/h476/D-190/DSC00002.jpg
Hij is netjes zo, vind ik.

• Arfman
  • Laatst online: 16:59

Arfman

Drome!

Inderdaad netjes, niks meer aan doen!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• SysRq
Sinds een week m'n Primera GT ingeruild voor onderstaande Audi A6 Allroad Q 2.7T (klik voor groot)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sK74pleqj4snvS10o8xyjpKL/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9sCRiMaHDWabp74gFJ0hEiek/thumb.jpg

Heerlijke auto, met alles erop en eraan :9 (behalve navigatie, maar dat zit toch op m'n telefoon).

-

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik mag vrijdag m'n A1 ophalen!
Eind augustus besteld, het is veel sneller gegaan dan ik had verwacht.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Canaria schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:58:
Ik mag vrijdag m'n A1 ophalen!
Eind augustus besteld, het is veel sneller gegaan dan ik had verwacht.
/me: jaloers.

Veel plezier ermee, we zien de foto's wel verschijnen he?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

SysRq schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:11:
Sinds een week m'n Primera GT ingeruild voor onderstaande Audi A6 Allroad Q 2.7T (klik voor groot)
[afbeelding]

[afbeelding]

Heerlijke auto, met alles erop en eraan :9 (behalve navigatie, maar dat zit toch op m'n telefoon).
Fijne bak. Welke km stand?
Hoe kan het dat er geen navigatie bij zit (geen RNS-C aan boord)?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De A1 is nu wel een stuk interssanter met het PL Business pakket. Gewoon alle zaken die je nodig hebt, zoals goede audio, navigatie, bluetooth en wat leuke extra pakketten. Kijk, dan kan je voor een leuk bedrag nog eens een A1 aankleden :) Inhoud pakket, bovenop Ambition:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4mQFWMMzBAJu2QnFhw7M3d5z/full.png

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 01-11-2010 19:37 ]

• wouterve
  • Laatst online: 12-12 22:34

wouterve

Swinger of States

Wekkel schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:27:
[...]

Fijne bak. Welke km stand?
Hoe kan het dat er geen navigatie bij zit (geen RNS-C aan boord)?
Ik geloof dat ik wel weet waar 'ie vandaan komt (handelaar in Oisterwijk toch? Correct me if I'm wrong), en als dat klopt, dan is het volgens mij een import uit de VS; daar werden die wagens nog wel eens zonder navigatie uitgeleverd voor zover ik weet. (En als het er al in zat, dan was de USA navi waarschijnlijk niet zo heel nuttig aan deze kant van de plas zonder verdere aanpassingen :))

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PWM schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:35:
De A1 is nu wel een stuk interssanter met het PL Business pakket. Gewoon alle zaken die je nodig hebt, zoals goede audio, navigatie, bluetooth en wat leuke extra pakketten. Kijk, dan kan je voor een leuk bedrag nog eens een A1 aankleden :) Inhoud pakket, bovenop Ambition:

[afbeelding]
Dat is er al sinds het begin. Zonder dat pakket had ik hem ook niet genomen.
Verder heb ik xenon, upgrade naar automatische airco, Audi sound system, metallic lak en een upgrade van de velgen gekozen. En niet te vergeten "zonder type-aanduiding" :P

• SysRq
wouterve schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:47:
[...]

Ik geloof dat ik wel weet waar 'ie vandaan komt (handelaar in Oisterwijk toch? Correct me if I'm wrong), en als dat klopt, dan is het volgens mij een import uit de VS; daar werden die wagens nog wel eens zonder navigatie uitgeleverd voor zover ik weet. (En als het er al in zat, dan was de USA navi waarschijnlijk niet zo heel nuttig aan deze kant van de plas zonder verdere aanpassingen :))
Helemaal goed, is inderdaad import uit USA. :)

Met 85000 miles op de teller, dus zo'n 140.000 KM. Ik ben nog wel aan het kijken of ik er een keer een andere km-teller achter kan hangen, nu ga ik te snel over de maximum-snelheid heen, miles lijken niet zoveel :D

-

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ff een plaatje gemaakt door een vriend van mij:

Afbeeldingslocatie: http://www.peter-elzinga.nl/files/Rondrit2010/slides/Afb%2000077.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 01-11-2010 21:30 ]

• reuzekind
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik heb een aparte vraag. Ik rij nu tijdelijk in een A4 Avant uit 1997, en ik wil het niveau van m'n bakolie peilen. Maar nu kan ik nergens een peilstok vinden voor de automaat :$ Kan iemand van jullie mij in de goede richting wijzen? :) Oh ja, het betreft een 2,5L 5V V6 motor.

[ Voor 7% gewijzigd door reuzekind op 05-11-2010 15:41 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• KappeNou
2,4 of 2,8 5v ;)

>PC specs<

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:59

vhal

ಠ_ಠ

Welke audi heeft er LED achterlichten en een gigantische 3e (ook LED) remlicht welke over de gehele breedte van het dak loopt?

Zag zo'n geval voor mij rijden, vergeten om het kenteken te noteren. Hij was nl ook badgeless.

Strava

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ah, dat klopt. Het is een 2,8 5v :) Iemand die mij de peilstok weet te wijzen?

En een foto van het slachtoffer in kwestie :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3uvM07ubNGzaGf30bEKAVhpW/full.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door reuzekind op 05-11-2010 23:24 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren opgehaald:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7Qw6rK3WC3EEyJqrCPXkgpZT/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/it7kjJ08k7Kfv9vFQo8yRje6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1uWh2tXg4Kq42MV0pYxobKoq/full.jpg

Rijdt erg fijn :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

deadsy33 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:51:
Welke audi heeft er LED achterlichten en een gigantische 3e (ook LED) remlicht welke over de gehele breedte van het dak loopt?

Zag zo'n geval voor mij rijden, vergeten om het kenteken te noteren. Hij was nl ook badgeless.
alle audi's met Xenon hebben LED-achterlichten. dus dat zegt niet zoveel :P wat was het sedan/station/suv? kan me eigenlijk geen audi herinneren met een brede 3'de remlicht dus dan is het misschien een A7 of A5 sportback geweest?
reuzekind schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:01:
[...]

Ah, dat klopt. Het is een 2,8 5v :) Iemand die mij de peilstok weet te wijzen?

En een foto van het slachtoffer in kwestie :)

[afbeelding]
Volgens mij heeft een automaatbak geen peilstok hoor :P zit een plug die je eruit moet draaien en dan vullen totdat het er daar uit loopt. Maar dat vullen komt vrij precies en heb je speciaal gereedschap voor nodig, dus kan alleen bij de garage gebeuren.

Maar normaal gesproken verliest een automaatbak geen olie lijkt me...

[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 06-11-2010 12:12 ]

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-12 12:14
deadsy33 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:51:

Zeker dat het een Audi was? Enige auto die ik ken met een 3e remlicht over de gehele breedte is een Bentley Continental GT:

Afbeeldingslocatie: http://img528.imageshack.us/img528/1147/0809082333afj4.jpg

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:59

vhal

ಠ_ಠ

Toch nog gevonden :) Het was een A7 sportback. Nah, weer wat wijzer geworden.

YouTube: Audi A7 Sportback short preview by night

Strava

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Mooie auto met mooie velgen en uitlaat.
De voorkant is lekker agressief maar aan dat extra kontje moet ik nogal wennen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

deadsy33 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:40:
Toch nog gevonden :) Het was een A7 sportback. Nah, weer wat wijzer geworden.

YouTube: Audi A7 Sportback short preview by night
Leuke spot iig, zullen nog niet veel A7 sportbacks rondrijden :P

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Chaoss schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:46:
Volgens mij heeft een automaatbak geen peilstok hoor :P zit een plug die je eruit moet draaien en dan vullen totdat het er daar uit loopt. Maar dat vullen komt vrij precies en heb je speciaal gereedschap voor nodig, dus kan alleen bij de garage gebeuren.

Maar normaal gesproken verliest een automaatbak geen olie lijkt me...
Hmm, dat verklaart een hoop. Bij Mercedes kan je hem wel peilen via een peilstok. Maar ik lees inderdaad her en der dat Audi dit niet heeft bij deze A4. En ik maar zoeken 8)7

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 23:18

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Wow, net een A7 gespot in Amsterdam Zuidoost, kenteken 02-NRT-5. Ws. Demo van Audi Amsterdam, want degene die erin zat was leuk aan het spelen op de A9/A1. Was een 3.0 TFSI (stond enkel TFSI op de achterzijde), en dat gaat als de brandweer kan ik na vanmiddag zeggen.

Mooie auto overigens :), wow dus.

www.google.nl

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Mooi hoor in het zwart. Die velgen heb ik ook besteld. Veel rijplezier.

• KappeNou
Nette A1! :)

>PC specs<

• PWM
  • Niet online
De A1 is nou typisch een auto die je in leuke en mooie kleuren kan bestellen, eventueel met zo'n gekleurde boog.

En dan besteld 95% zwart :+

Ik had het wel geweten :P

Afbeeldingslocatie: http://www.topproduct.nl/img/1067790/449ad7-600-600-max-max/audi-a1.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://www.autoscoops.be/files/imagecache/full_width/nieuws/2010/02/audi-a1-2.jpg

Of die mooie donkerblauw :)

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 07-11-2010 19:43 ]

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

PWM schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:40:
De A1 is nou typisch een auto die je in leuke en mooie kleuren kan bestellen, eventueel met zo'n gekleurde boog.
Het probleem is echter dat je die kleuren het beste kunt beoordelen in het echt en dat er bij de dealers meestal alleen de saaie kleuren staan. Toen ik die blauwe in het echt zag ging ik wel enorm twijfelen of die niet mooier zou zijn als de witte die ik besteld heb. Waarschijnlijk wel.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ canaria: gefeliciteerd! hoe rijdt ie? net zo lekker als tijdens de proefrit? kan je een beetje wennen aan al die knopjes op het stuur? ben benieuwd naar je ervaringen! :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zijn er hier mensen die een Audi A4 B7 sedan hebben en me wat kunnen vertellen over de afmetingen van de kofferbak? Kan je daar nog fatsoenlijk wat in kwijt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• KappeNou
Het lijkt tegenwoordig wel of alle duitse premium merken 3 kleuren leveren.
Vooral de A3 vond ik tijdens het demo rijden de rode een stuk mooier dan de zwarte. Dit heb ik bij een A3 of A4 totaal niet.

>PC specs<

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:39:
Zijn er hier mensen die een Audi A4 B7 sedan hebben en me wat kunnen vertellen over de afmetingen van de kofferbak? Kan je daar nog fatsoenlijk wat in kwijt?
ik heb een B6 - nagenoeg hetzelfde als een B7.

Prima kofferbak - wat zijn je eisen en wat moet er in kwijt ? :P

excuus - ik heb een avant.

[ Voor 4% gewijzigd door SileX op 08-11-2010 14:00 ]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

SileX schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:58:
Prima kofferbak - wat zijn je eisen en wat moet er in kwijt ? :P
Voor als er ooit nog eens kinderen komen in huize Gunner zoek ik privé een wat grotere auto met meer kofferbakruimte en de Audi A4 sedan staat nu met stip op één. Dus dat soort dingen :P
Van een Avant verwacht ik ook wel genoeg ruimte ja ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 08-11-2010 14:01 ]

• SileX
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:00:
[...]

Voor als er ooit nog eens kinderen komen in huize Gunner zoek ik privé een wat grotere auto met meer kofferbakruimte en de Audi A4 sedan staat nu met stip op één. Dus dat soort dingen :P

[...]

Van een Avant verwacht ik ook wel genoeg ruimte ja ;)
Voor een aankoop zou ik persoonlijk voor een avant gaan - hebben wij ook gedaan, geen kinderen maar wel wens naar :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

als er een kinderwagen achterin moet zijn de eisen nog niet eens zo hoog, dat past ook bij een a3 sportback.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Canaria schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:03:
[...]

En niet te vergeten "zonder type-aanduiding" :P
Maar je rijdt wel met reclame rond van de dealer :?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chaoss schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:39:
als er een kinderwagen achterin moet zijn de eisen nog niet eens zo hoog, dat past ook bij een a3 sportback.
Op basis van een enkele foto van de kofferbak viel me dat in eerste instantie wat tegen. Bovendien is het aanbod in de prijsklasse waarin ik zoek niet erg groot (bj vanaf 2006/7, benzine, max 19K).

Al vind ik de A3 (SB) wel erg prettig om te zien ja.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 08-11-2010 14:56 ]

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Waarom hou je nu al rekening met evt kinderen als die nog helemaal niet onderweg zijn?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

zonoskar schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:03:
Waarom hou je nu al rekening met evt kinderen als die nog helemaal niet onderweg zijn?
Sommige mensen rijden een auto langer dan 1-2-3-insert number jaar ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

zonoskar schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:03:
Ik snap niet waarom dat niet zou mogen, en bovendien is andere auto's kijken gewoon leuk.

Zoals m'n vrouw zei 'kijken kost niets' ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 08-11-2010 15:21 ]

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

BtM909 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:05:
Sommige mensen rijden een auto langer dan 1-2-3-insert number jaar ;)
Dus je gaat 1-2-3 jaar een veel te grote en dure auto rijden omdat er misschien kinderen aan komen. Dat mag van mij hoor, maar ik vind het niet slim. Die kinderen claimen overigens helemaal niet zo veel ruimte in de auto hoor, je moet gewoon niet alle meuk meenemen.

Als je een auto least kan ik me er iets bij voorstellen, die kun je niet zomaar wegdoen (zonder boete van de leasemij), maar een particuliere auto kun je gewoon verkopen mocht je er achter komen dat je ruimte te kort hebt.

Auto's kijken is idd leuk en het kost niks, maar op de 2de hands markt heeft nu kijken voor over een paar jaar niet zoveel zin aangezien het aanbod niet altijd hetzelfde is. Allemaal IMHO dus, maar het kwam op mij over dat je concreet een auto wou kopen, niet alleen maar rondkijken.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je slaat op diverse vlakken de plank finaal mis. Verder heb ik er weinig zin om met je over te discussiëren want je argumenten raken kant nog wal en ik ben je ook geen verantwoording schuldig over waarom ik in jouw ogen een te grote auto wil kopen.

Heb je mij iets horen zeggen 'over een paar jaar'? Ken je mij ofzo of m'n privé-situatie? Nee. Dus hou je kortzichtigheid voor je als je wil.

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 08-11-2010 16:27 ]

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

En dat moet ik allemaal halen uit:
Gunner schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:00:
Voor als er ooit nog eens kinderen komen in huize Gunner zoek ik privé een wat grotere auto met meer kofferbakruimte en de Audi A4 sedan staat nu met stip op één.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gunner schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:16:
Je slaat op diverse vlakken de plank finaal mis. Verder heb ik er weinig zin om met je over te discussiëren want je argumenten raken kant nog wal en ik ben je ook geen verantwoording schuldig over waarom ik in jouw ogen een te grote auto wil kopen.

Heb je mij iets horen zeggen 'over een paar jaar'? Ken je mij ofzo of m'n privé-situatie? Nee. Dus hou je kortzichtigheid voor je als je wil.
Ten eerste is het een discussieforum en geen eenrichtingsverkeer, dus dat er een reactie komt op hetgeen gepost wordt, is natuurlijk niet vreemd. Ten tweede reageert deze persoon niet op jou maar op BTM909.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

PWM schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:40:

En dan besteld 95% zwart :+

Ik had het wel geweten :P

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Of die mooie donkerblauw :)
Nee bruin is mooi :P

De rode vind ik persoonlijk juist te standaard. Dat is die uit het boekje en alle marketing. Veel standaarder dan dat wordt het niet.

Ik zag de kleuren bij de dealer ook in het echt en de enige anderen die ik wel mooi vond waren de aubergine-achtige (dies wel leuk met die zilveren bogen), of de "witte" (echt wit istie niet). De bruine vind ik verschrikkelijk (meer iets voor mn opa en oma) en de blauwe vind ik in het echt te donker, die had ik liever meer kobaltblauw gezien.

Maar ik vind hem in zwart ook erg mooi, juist om niet die standaardkleurtjes te nemen die je volgens de marketing zou moeten nemen.
J0YR1D3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:52:
[...]

Maar je rijdt wel met reclame rond van de dealer :?
Dat breekt het design lang niet zo erg als grote glimmende plakletters op je lak :P En dat plastic plaatje onder je nummerplaat is ook zo vervangen natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 08-11-2010 17:00 ]

• Frieda
  • Niet online
ik mag maandag mijn A1 ophalen! jippieeeeee! ben echt helemaal blij, toch nog voor januari mijn mooie auto rijden! :)

• jopie
  • Laatst online: 21:56
Heeft iemand nog opties voor een A4 Avant 2.0 welke ik wellicht vergeet, en juist in de praktijk heel belangrijk blijken? Ik denk momenteel aan:
A4 Avant 2.0 automaat
Pro Line S
MMI Plus
B&O Speakers
ISOFIX
Dimmende binnenspiegel / Licht - regensensor
Zonwering achterzijruiten
Dubbelzijdige bagagevloermat
Audi Hold assist (hoe belangrijk?)
Diefstalbeveiligde wielbouten

Voor de B&O speakers vraag ik me af wat je ongeveer kwijt bent als je later achteraf kwalitatief goed geluid laat installeren. Momenteel heb ik een A3 SB, RNS-E, standaard geluid, en dat geluid is niet zo heel goed, ik mis een lekkere bass in het geheel. De A3 gaat nog mee tot eind mei, dan zit de lease erop.
Heb ook gekeken naar een quattro versie, maar dan loopt de prijs te snel op.

Edit: nog een vraagje, wat is jullie idee wat er van de prijs uit de configurator af kan, als de auto gekocht wordt ipv lease, en er geen inruil plaatsvindt? Moet ik denken aan 3 / 5 of wel 8 procent?

[ Voor 11% gewijzigd door jopie op 09-11-2010 18:58 . Reden: kortingsvraag ]

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Xenon of is dat standaard?
Met zo'n auto wil je niet meer met gloeilampjes klooien.

• PWM
  • Niet online
De Pro Line S heeft standaard Xenon. Het is een mooie aanbieding.

Audi Hold Assist lijkt mij niet belangrijk, aangezien de automaat dit al zelf doet. Snap ook niet dat ze daar een redundant systeem voor aanbieden, maar wellicht zie ik wat over het hoofd.

• KappeNou
relaxte is dat je dan niet telkens de voet op de rem moet zetten zodat de automaat niet steeds vooruit wil rijden. Ik moet zeggen super optie als je het eenmaal gewend bent ;)

>PC specs<

• PWM
  • Niet online
KappeNou schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:50:
relaxte is dat je dan niet telkens de voet op de rem moet zetten zodat de automaat niet steeds vooruit wil rijden. Ik moet zeggen super optie als je het eenmaal gewend bent ;)
Is dat een optie bij Audi A4 8)7

Mijn VW DSG bak had dat er standaard opzitten, ook in mijn A3 S-tronic zat dat standaard.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

PWM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:31:
De Pro Line S heeft standaard Xenon. Het is een mooie aanbieding.

Audi Hold Assist lijkt mij niet belangrijk, aangezien de automaat dit al zelf doet. Snap ook niet dat ze daar een redundant systeem voor aanbieden, maar wellicht zie ik wat over het hoofd.
Hoezo doet de automaat dit zelf al :? Dat is toch juist de hold assist :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PWM
  • Niet online
De DSG (vw) en de S-tronic (Audi ) die ik heb gehad, deden allebei 2 dingen:
  • Als ik op een heuvel stond, rolde hij niet naar achteren
  • Als ik op "hold" knop drukte (standaard op beide auto's), reed hij niet naar voren uit zichzelf
Maar als ik het nu goed begrijp, is die knop een optie op de A4?

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Frieda schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:40:
ik mag maandag mijn A1 ophalen! jippieeeeee! ben echt helemaal blij, toch nog voor januari mijn mooie auto rijden! :)
Nou ben ik helemaaaaal jaloers :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Frieda schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:40:
*O* *O* *O*

• KappeNou
Het was bij audi in iedergeval een optie. S-tronic en DSG is geen conventionele automaat, dus het kan zijn dat ze bij die bakken deze knop als standaard hebben, ook minder moeilijk aangezien de koppeling gewoon nog niet hoeft aan te grijpen. Ik weet niet hoe dit bij de B8 A4 zit.

[ Voor 37% gewijzigd door KappeNou op 09-11-2010 22:16 ]

>PC specs<

Verwijderd

@jopie: een setje winterbanden? Alarm?
Verder: Ik weet niet of 't leverbaar is op de A4, maar ik ben supercontent met mijn automatische achterklep (A6 avant).

• jopie
  • Laatst online: 21:56
Winterbanden volgen in de winter, misschien kunnen die van de A3 wel mee. Alarm zit in het pakket. Kofferbak lijkt me leuk, maar om 850 euro toe te voegen moet ik weer iets anders schrappen.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
jopie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:41:
Winterbanden volgen in de winter, misschien kunnen die van de A3 wel mee. Alarm zit in het pakket. Kofferbak lijkt me leuk, maar om 850 euro toe te voegen moet ik weer iets anders schrappen.
De run op winterbanden is al even aan de gang, ik heb ze er al een week onder. Wanneer je nog even wacht loop je kans dat het gewenste merk / maat niet meer leveraar is. En de prijzen worden al wat hoger...

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• KappeNou
seq_uence schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:55:
[...]

De run op winterbanden is al even aan de gang, ik heb ze er al een week onder. Wanneer je nog even wacht loop je kans dat het gewenste merk / maat niet meer leveraar is. En de prijzen worden al wat hoger...
Dat valt wel mee. Je moet die dingen sowieso niet bij een dealer/bandenzaak halen. Gewoon even bestellen bij bv autobandenmarkt.nl
Een maat van me die bij een euromaster werkt besteld ze zelfs online aangezien ze alleen de echt standaard maten die ze groot inkopen voor een concurenrende prijs met korting aan personeel kunnen leveren.

[ Voor 33% gewijzigd door KappeNou op 10-11-2010 10:00 ]

>PC specs<

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
[offtopic[

Heb er Bridgestone Blizzak 205/55/16H onder voor 97 euro per band incl montage. Lijkt me niet duur.

[/offtopic]

[ Voor 13% gewijzigd door seq_uence op 10-11-2010 10:05 ]

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bierkameel schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:25:
Xenon of is dat standaard?
Met zo'n auto wil je niet meer met gloeilampjes klooien.
bij Audi springend ie dingen er ook neit om de 2 maand uit hoor :P Het is geen italiaanse of franse meuk ik rij al 2 jaar met dezelfde lampjes, nog nergens iets vervangen :P Bij de vorige A4 heb ik in 4 jaar tijd 1x een achterlampje vervangen.

Maareuh stoelverwarming! imho nuttiger dan hold assist :)
jopie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:55:

Voor de B&O speakers vraag ik me af wat je ongeveer kwijt bent als je later achteraf kwalitatief goed geluid laat installeren. Momenteel heb ik een A3 SB, RNS-E, standaard geluid, en dat geluid is niet zo heel goed, ik mis een lekkere bass in het geheel. De A3 gaat nog mee tot eind mei, dan zit de lease erop.
Ik heb de A3 sportback met de betere audio maar niet Bose... zeg maar die tussen optie met originele sub in de kofferbak en dat klinkt bovengemiddeld goed. Aan bass geen gebrek iig...

[ Voor 50% gewijzigd door Chaoss op 10-11-2010 10:49 ]

• KappeNou
@seq_uence: Zeker niet duur! Die maat zoek ik ook nog voor mijn winter velgen. Waar heb je deze gekocht als ik vragen mag?
Snelheids code is opzich voor de winter ook nog wel te doen.

[ Voor 25% gewijzigd door KappeNou op 10-11-2010 10:44 ]

>PC specs<

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Weet iemand wat voor mogelijkheden er zijn om een ipod (classic of touch) op een audi radio aan te sluiten? kheb gewoon zo'n enkel din originele radio. en BNS navigatie ('06 Sportback)

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2010 11:26 ]

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:40
Ik heb deze aan mn Concert II hangen; http://www.solisto.de/nl/...ng&numpro=classic&lang=nl maar er is ook eentje met aux; http://www.solisto.de/nl/...eibung&numpro=pro&lang=nl

Kost wel iets meer dan spul van Ebay maar heb er zelf goede ervaringen mee :)

Misschien vindt je dit iets;
http://cgi.ebay.nl/iPod-m...adios&hash=item1c16f3f07b

Wist trouwens niet dat er ook een 1-din BNS is? Is dat zo'n 'speler' achterin met alleen pijltjes in je tellerbak ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door marccom op 15-11-2010 11:43 ]

Whoop!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nouhja ik vindt die cd-wisselaar emulators sowieso een matige oplossing.... dat je de beperking hebt van 6 mappen etc. en de omslachtige navigatie (je moet de hele inhoud va je USB stick uit je hoofd kennen). Khad hievoor een (non originele) MP3 radio in de A4 en die las gewoon mp3 cd's dat werkte eigenlijk prima, kon je gewoon door de mappen bladeren.

Maar denk dat er geen betere oplossing is tenzij ik een dure originele MMI oplossing aanschaf en in laat bouwen?

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2010 11:54 ]

• marccom
Volgens mij moet je dan minimaal een RNS-E hebben alleen als je die wil upgraden mag je er ook gelijk een goed alarm bij nemen ;)

Heb er zelf niet zo'n moeite mee, 6 x 99 nummers is toch prima? Gewoon per album naar jouw smaak indelen. Jammer dat de radio geen id3 snapt maarja, wil zelf wel graag de Concert II houden :)

Whoop!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah ik wil ook absoluut geen niet-originele radio meer.

Concert III zou ook nog een optie zijn... die leest nl wel MP3 cd's (imho slecht dat de II dat niet doet) maargoed dan moet ik ombouwen naar dubbel-din... daar zie ik ook enigszins tegen op :P.

Concert 3 is wel gemakkelijk via marktplaats te krijgen, veel mensen die achteraf RNS inbouwen nemen bij aanschaf een concert 3 omdat de middenconsole dan al dubbel-din is.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2010 12:24 ]

• marccom
Ik heb ook overwogen om mijn A3 om te bouwen naar dubbel-din maar het clima bedieningspaneel alleen al kost geloof ik iets van 350 euro en dan moet er ook nog een frame bij en dat vond ik een BNS (Low ivm jatgevoeligheid van de -e) niet waard. Hou het wel bij mn Concert II met losse TomTom :). Dat de II geen MP3 heeft is toch niet heel gek, volgens mij werd dat ding al in de A4 B6 geleverd dus is nogal gedateerd. Sowieso verkies ik een usb stick boven mp3 CD's, stuk sneller te wisselen. Ken de Concert III persoonlijk niet dus zou niet weten welke specs die heeft.

Was jij trouwens diegene met coming/leaving home zonder lichtsensor op een A3? Ben wel benieuwd of ik dat ook werkend kan krijgen op de mijne!

Whoop!

• SileX
  • Niet online
Ik heb op mijn concert een Dension Gateway 300 draaien. Hiermee speelt mijn iphone 4 de bestanden af en laad de iphone gelijk op.

Aanschaf was ongeveer 150-175 euro voor de Gateway - aansluiten is peanuts.

Ouwe foto van 2 jaar terug;

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nielsvdp/Audi/IMG_0078.JPG

edit; hier gekocht trouwens; http://www.navishop.nl/fa...f9839b7ef6d7a40f314d3bf7b

[ Voor 19% gewijzigd door SileX op 15-11-2010 14:16 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

marccom schreef op maandag 15 november 2010 @ 13:52:
Ik heb ook overwogen om mijn A3 om te bouwen naar dubbel-din maar het clima bedieningspaneel alleen al kost geloof ik iets van 350 euro en dan moet er ook nog een frame bij en dat vond ik een BNS (Low ivm jatgevoeligheid van de -e) niet waard. Hou het wel bij mn Concert II met losse TomTom :). Dat de II geen MP3 heeft is toch niet heel gek, volgens mij werd dat ding al in de A4 B6 geleverd dus is nogal gedateerd. Sowieso verkies ik een usb stick boven mp3 CD's, stuk sneller te wisselen. Ken de Concert III persoonlijk niet dus zou niet weten welke specs die heeft.
die paneeltjes schijn je met een dremel bij de kunnen slijpen :P tenminste dat doen de meeste mensen die ombouwen naar dubbeldin. Daarnaast heb je dus een frame en knoppen prul nodig kosten liggen rond de 100,-> dan meot ik nog een Beun-vriend vragen om te helpen a 15,- per uur en een dubbel din concert 3 kost ongeveer 150, alles bij elkaar ben ik dus 300,- kwijt. :P

@silex dat ziet er best wel netjes uit zo.

is het bij al die cd-speler emulators zo dat je aan max 6 mappen gebonden bent? want het leifst gooi ik dan alle mp3's op 1 USB HD van 60GB ofzo :P

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2010 14:33 ]

• SileX
  • Niet online
Geen idee hoe dat zit - ik gebruik mijn iPhone en blijf gewoon de iPhone besturing houden :)
Daarin kan ik betere mappen zien etc... Vergeet niet dat de Concert GEEN artiesten namen ondersteund..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

precies en daarom werkt het niet echt praktisch als je een usb-stick of HD met tig nummers eraan hangt :P als je dan die ene cd moet uitzoeken is er geen beginnen aan :P

• KappeNou
Ik had 2 jaar terug de pioneer avh dvd 5900. Die nam ook heel goed de ipod interface over. Super makkelijk door alles heen bladeren etc.. :)

Afbeeldingslocatie: http://i01.twenga.com/cars-motorbikes/in-car-dvd-player/pioneer-avh-p5900dvd-p_180563vb.png

>PC specs<

• Frieda
  • Niet online
vandaag mijn A1 opgehaald, ben er zó blij mee! O+ hij rijdt heerlijk, je zoeft er zo mee weg.. moet morgen even wat goeie foto's maken want het schemerde al toen ik thuiskwam. nu eerst nog wat rondjes rijden :P

[ Voor 197% gewijzigd door Frieda op 15-11-2010 18:55 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Frieda schreef op maandag 15 november 2010 @ 18:49:
vandaag mijn A1 opgehaald, ben er zó blij mee! O+ hij rijdt heerlijk, je zoeft er zo mee weg.. moet morgen even wat goeie foto's maken want het schemerde al toen ik thuiskwam. nu eerst nog wat rondjes rijden :P
Ik zat er al op te wachten :D
Ben benieuwd naar je foto's!

Die van mij moet alweer terug :( toen ik vrijdag van werk wilde wegrijden piepte hij en stond er een melding op het BIS.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fMaoEh6svxuBRAIfRTIaJB4y/full.jpg

De dagrijverlichtingleds aan de rechterkant doen het soms niet. Zaterdag ben ik naar de dealer geweest en die kon het niet direct verhelpen, dus nu moet er waarschijnlijk al een nieuwe lichtunit in.
Maar verder ben ik er nog helemaal gelukkig mee :)

[ Voor 37% gewijzigd door Canaria op 15-11-2010 19:41 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SileX schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:37:
Geen idee hoe dat zit - ik gebruik mijn iPhone en blijf gewoon de iPhone besturing houden :)
Daarin kan ik betere mappen zien etc... Vergeet niet dat de Concert GEEN artiesten namen ondersteund..
Precies en dat is nu net mijn struikelpunt... dan toch maar eens kijken naar de oplossing ipod classic + een of andere interface

• SileX
  • Niet online
Kijk dan wel naar een oplossing die de ipod wel laadt... :)

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 16:24
Canaria schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:37:
[...]

Ik zat er al op te wachten :D
Ben benieuwd naar je foto's!

Die van mij moet alweer terug :( toen ik vrijdag van werk wilde wegrijden piepte hij en stond er een melding op het BIS.

[afbeelding]

De dagrijverlichtingleds aan de rechterkant doen het soms niet. Zaterdag ben ik naar de dealer geweest en die kon het niet direct verhelpen, dus nu moet er waarschijnlijk al een nieuwe lichtunit in.
Maar verder ben ik er nog helemaal gelukkig mee :)
Chaoss schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:35:
[...]

bij Audi springend ie dingen er ook neit om de 2 maand uit hoor :P Het is geen italiaanse of franse meuk ik rij al 2 jaar met dezelfde lampjes, nog nergens iets vervangen :P Bij de vorige A4 heb ik in 4 jaar tijd 1x een achterlampje vervangen.

...
:P

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SileX schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:22:
Kijk dan wel naar een oplossing die de ipod wel laadt... :)
vreten die dingen zoveel stroom dan? ging er vanuit dat een ipod tch wel een paar uurtjes kan spelen zonder stroom :) Zo'n dension 100 of 300 lijkt me wel wat.
Dan bedoel ik blijkbaar niet die nieuwe meuk als de A1... :P

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 16-11-2010 08:47 ]

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
jopie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:55:
Heeft iemand nog opties voor een A4 Avant 2.0 welke ik wellicht vergeet, en juist in de praktijk heel belangrijk blijken? Ik denk momenteel aan:
A4 Avant 2.0 automaat
Pro Line S
MMI Plus
B&O Speakers
ISOFIX
Dimmende binnenspiegel / Licht - regensensor
Zonwering achterzijruiten
Dubbelzijdige bagagevloermat
Audi Hold assist (hoe belangrijk?)
Diefstalbeveiligde wielbouten

Edit: nog een vraagje, wat is jullie idee wat er van de prijs uit de configurator af kan, als de auto gekocht wordt ipv lease, en er geen inruil plaatsvindt? Moet ik denken aan 3 / 5 of wel 8 procent?
hold assist schrappen, stoelverwarming is de betere optie, of, als je het budget technisch voor elkaar krijgt:standkachel. O+
(Hold assist is wel prettig, maar de handrem doet redelijk hetzelfde, die schiet ook los als je weer gas geeft.)

Voor je audio; kijk eens wat een vergelijkbaar systeem alleen al kost, je loopt snel naar de 1000 Euro, waarbij je nog geen speakers en inbouw hebt, dus als je dezelfde kwaliteit wilt; zou ik je zo op een 2500 Euro neerzetten. Dan heb je een net systeem, dat mooi in de wagen past, maar al je instelling die via het MMI lopen heb je dan niet mee.

Nog een optie die ik "mis" in mijn wagen, is adaptive cruise controle. Zeker voor de NL-spits heerlijk om mee te rijden....

Ik heb niets te melden.

• SileX
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:45:
[...]

vreten die dingen zoveel stroom dan? ging er vanuit dat een ipod tch wel een paar uurtjes kan spelen zonder stroom :) Zo'n dension 100 of 300 lijkt me wel wat.
Neu, vreten niet zo veel - maar is gewoon handig :)

• Arnout
Iemand ervaring met het achteraf inbouwen van ISOFIX in een A4 Avant B7 uit 2006.... net gebeld naar de garage en die komt aan dat het "niet kan" en zeer kostbaar is als ik het wel zou willen...

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
waarschijnlijk vanwege de airbags, daar zijn wat probleempjes mee geweest, omdat die blijkbaar "uit moet staan"..

Het kan wel verder, en even googlen leert mij dat je tussen de 80 en 150 GBP aan delen kwijt zult zijn. Aarbeidsloon is een ander verhaal. probeer eens wat andere dealers?

Check deze

[ Voor 18% gewijzigd door joeltje op 16-11-2010 13:08 ]

Ik heb niets te melden.

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.