Frieda schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:17:
[...]
een rode!

misanorood met met zilveren dakbogen. het scubablauw vond ik ook sjiek staan voor de A1 trouwens, maakt 'm wat serieuzer. de rode is wat minder zakelijk.. maar ik kon het niet laten

bruin zou ik zelf niet zo gauw bestellen zonder 'm gezien te hebben. vind je de donkerrode niet wat?
tuurlijk ben je niet stom als je het standaardonderstel neemt, als je dat comfortabeler vindt, waarom niet?? niet druk over maken, gewoon bestellen wat je zelf prettig vindt. en vooral niet aan mannen vragen, mijn mannelijke collega's verklaren mij voor gek dat ik geen s-line met 18" zwarte velgen neem..

mannelijke collega's verklaren me al voor gek dat ik een A1 neem en geen grotere auto voor hetzelfde geld. Of juist een Aygo ofzo, voor de helft.
Die rode is zeker mooi, vooral met de zilveren dakbogen! Donkerrood heb ik nog niet gezien, maar ziet er in de configurator erg stoer uit. Maar ik denk dat ik toch voor saai Phantomzwart kies. Ik heb iets met zwarte auto's
Ik heb net even uitgerekend wat xenon extra zou kosten, ik vind de led-verlichting eigenlijk wel erg nice. Komt uit op 26 euro extra in leaseprijs en 11 euro extra bijtelling. Extra leasekosten gaat uit flexsalaris zodat het netto bij elkaar nog geen 30 euro kost. Keuzes, keuzes
Ik zag trouwens dat verschillende dealers volgende maand al voorraad binnenkrijgen, bijna allemaal pro line business en veel met s tronic.
Trouwens, echt ontzettend leuk dat er hier al drie mensen zijn die over een tijdje een A1 rijden, ik vind de voorpret al helemaal geweldig
zonoskar: toen ik aan de beurt was voor de proefrit stond toevallig een s tronic klaar, maar anders was het vast wel mogelijk geweest om erop te wachten. Het hele event was prima georganiseerd. Ik had het laatste tijdstip gekozen, maar mensen die zich ter plekke hadden ingeschreven konden daarna nog, of als er toevallig eerder een auto en bijrijder beschikbaar waren. Ik vond de bijrijder trouwens erg prettig, zo hoefde ik niet op de route en de tijd te letten. En hij ging achterin zitten, zodat m'n vriend naast mij kon zitten. Het was echt een leuke ervaring, veel leuker dan een normale proefrit.
[
Voor 15% gewijzigd door
Canaria op 16-08-2010 22:32
]