Die CPU zou méér dan voldoende moeten zijn hoor
1 op de 10 audio en wss ondertitel sync die off zijn ? lijkt me een probleem met ffdshow of wat je voor je ondertitels/geluid gebruikt.
Dan heb je maar af en toe dit probleem, vraag me niet wat de bug was .. tis der nu uit op mijn systeem

Merendeel van zo'n problemen ontstaan vaak gewoon door verschillende codecs/filters boven elkaar. Een cleane install van iets, ist nu klite codec pack, cccp of een ander pack is altijd te prefereren. Neem gewoon een volledige zodat je later geen codecs bij moet prutsten want daar begint de miserie

+vlc, dit is een hele goede optie meestal wanneer je codecs niet mee willen werken, niet de beste speler/performantie (je wilt niet weten hoe da spel draait op mijn pc'ke

) maar meestal wel de easy way out
--> indien cccp in gebruik ==> bij install/herinstall (je kan cleane herinstall van laatste versie doen dacht ik. h264 enzo support disablen en coravc installeren, de standaard decoder voor dat formaat heeft veel minder performantie (geloof me ik merk dat gigantisch op mijn cpu'ke

)
+ laatste versie cccp nemen, voorlaatste had verouderde ffdshow waar je idd van die haperingen had die jij omschreef (ik had die voor 720p materiaal, maar bon twas 100% cpu usage, 1080p is naar alle wss nogal overkill voor mijn hardware maar zal zelfde fenomeen zijn op een zwaardere cpu )
on topic,
euh, ik zou verder kijken in die revieuw,
de 3Dmark scores waren idd enorm te gunste van de Ati kaart,
maar wat me wel opviel dat in 2 games de ultra beter presteerde dan de ati kaart
Voor mij telt nog steeds de ingame resultaten ipv een artificiele benchmark (temeer men wel eens drivers zou durfen optimaliseren juist voor die benchmark maar de drivers voor de rest het een stuk minder goed doen ...)
Wat je natuurlijk er ook kon uit afleiden is dat de drivers nog veel performatietweaks kunnen gebruiken

Het (slechtste??) nieuws was toch dat als je de beide cores van je dual core gpu wou gebruiken je game dus CF moest ondersteunen -___-
Dat zal wss wel voor de gx2 ook zo zijn zeker ?? (alle sli ondersteuning nodig dan ..)