[Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 11.769 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Precies, die winkels zullen hun strategie echt niet veranderen. Ze zullen zo blijven handelen, de ander minder correct dan de andere. Typo's als lokkertjes is schandelijk. Hoort erbij, hou het in je achterhoofd.
Bedenk gewoon zo, is het te mooi om waar te zijn dan klopt het al niet. Die gene die wel geluk hebben, lijkt me ook positieve reclame voor bedrijf. ;)

Dan ben ik wel benieuwd naar de retail prijzen van de GX2, wanneer je kijkt naar 2 GTS'en in SLi mag die niet te hoog zijn, ook is de kaart erg dik, dus neigt al meer naar dual achtige oplossing dan bijv een HD3870 X2. Prestaties zullen wel lekker zijn. Ben ook benieuwd hoe het hele SLi gebeuren op de kaart dalijk wordt geregelt. Zelf instellen of automatisch de beste rendering methode wordt gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238775

Bij welke merken kan je wel de koeler vervangen zonder dat de garantie vervalt?

EVGA, what else?

8800GT koeling is echt bagger. Moet gewoon een Accelero op. Maar niet zonder garantie, dan ga ik liever voor een een Zotac 8800 of een HIS 3870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 238775 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:44:

EVGA, what else?

8800GT koeling is echt bagger. Moet gewoon een Accelero op. Maar niet zonder garantie, dan ga ik liever voor een een Zotac 8800 of een HIS 3870.
Of je doet het een beetje netjes en niemand die er wat van merkt(en volgens mij staan de beste fabrikanten dit ook toe, als er maar niet schade ontstaat door jou).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 10:37
Anoniem: 238775 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:44:

EVGA, what else?

Ik heb zelf een Gainward 8800 GTS (512MB G92) gekocht, en wilde ook een andere cooler erop gooien. Ik heb contact opgenomen met Gainward en gevraagd hoe dat zit, en het was geen probleem om een betere cooler erop te zetten zonder dat de garantie verviel.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238775

Weet iemand hoe het met Asus en MSI zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06 02:37
Iemand trouwens enig idee hoe ik bij riva tunner er voor kan zorgen dat de OC balkjes verder gaan ? Ik zit met mijn 8600 M GT tegen de max van 700- 1425 aan :) en zo te zien zit er dus nog meer in echter de balkjes gaan niet verder :D

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Astennu schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:28:
Iemand trouwens enig idee hoe ik bij riva tunner er voor kan zorgen dat de OC balkjes verder gaan ? Ik zit met mijn 8600 M GT tegen de max van 700- 1425 aan :) en zo te zien zit er dus nog meer in echter de balkjes gaan niet verder :D
Check de tabblad "Power User" en zie een optie:

RiveTuner \ Overclocking \ Global \ MaxClockLimit

Max. is volgens mijn 4000 ...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 01-02-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:28
De GTS-prijzen zijn ondertussen weer gestegen, MaxICT zit nu weer op 220 excl.
Bovendien zijn de levertijden een groot mysterie.

Zelf zit ik erg te twijfelen wat ik zal doen, een leverbare GTS voor 50 euro meer met stille koeler, of een mogelijk wat lawaaïerige GT die misschien ook net niet leverbaar is zodra ik bestel... En ik baal ervan dat er voor een schappelijk prijsje geen nForce-Yorkfield compatible moederbord is. Laat nVidia eens wat opschieten met hun 750 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 51473 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Check de tabblad "Power User" en zie een optie:

RiveTuner \ Overclocking \ Global \ MaxClockLimit

Max. is volgens mijn 4000 ...
Ik had daar al zitten zoeken zag daar alleen geen standaard value ik zal het eens gaan proberen :) bedankt voor de tip :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219166

Zou je nu toekomen astennu? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het begint tijd te worden voor een nieuw deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
huh wat bedoel je daar mee ? ben vandaag niet echt wakker dus je zult me even op weg moeten helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Astennu schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Ik had daar al zitten zoeken zag daar alleen geen standaard value ik zal het eens gaan proberen :) bedankt voor de tip :)
Klopt, maar een value invullen werkt wel. Ik heb 10000 ingevuld en kon toen tot 4000mhz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
IceEyz schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:58:
De GTS-prijzen zijn ondertussen weer gestegen, MaxICT zit nu weer op 220 excl.
Bovendien zijn de levertijden een groot mysterie.

Zelf zit ik erg te twijfelen wat ik zal doen, een leverbare GTS voor 50 euro meer met stille koeler, of een mogelijk wat lawaaïerige GT die misschien ook net niet leverbaar is zodra ik bestel... En ik baal ervan dat er voor een schappelijk prijsje geen nForce-Yorkfield compatible moederbord is. Laat nVidia eens wat opschieten met hun 750 serie.
Ik zou voor die GTs gaan, geen gezeur en meteen lekker aan de slag. Die koeler is van de GTS is ook heerlijk stil :)

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
"A big and hot one"

http://www.fudzilla.com/i...sk=view&id=5488&Itemid=34

Lekker is dat :( . Mijn goede oude ATI-dagen zullen herleven :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Zou er niet teveel waarde aan hechten, ik geloof niet dat Fuad al een GT200 werkend heeft gezien en dit soort informatie heeft. Ik denk dat het slechts speculaties zijn op basis van het transistor aantal. Al zou het natuurlijk best de waarheid kunnen blijken...

Maar als een kaart 250+ Watt zou verbruiken denk ik niet dat ze hem snel uit zouden brengen, hoe ga je zo'n gevaarte koelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virnana
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 20:59
Hey, ik heb een sparkle 8800GT met de nieuwe stock koeler.

ik kom niet hoger dan 640/1900/1600, De temperaturen zijn goed, komt niet boven de 70c uit.
als ik de core op 650 zet freezed me beeld steeds, en krijg ik een hele lage 3dmark06 score.
Ik gebruik rivatuner of atitool. Omdat iedereen wel een core snelheid van 700Mhz haalt en de mijnes bij lange na niet. wat doe ik verkeerd?

Mijn verdere setup is
asus p5n32-e sli
E6750 @3Ghz
2gig ram
Thermaltatke toughpower 750watt

Mvg, virnana!!

Ook de beste aap mist wel eens een tak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 14:28

SaN

Ik heb hier een redelijk oud pctje staan met een 7800gs videokaart. Nu heb ik net een mooie 24" monitor aangeschaft en wil ik graag wat hd spl gaan kijken, maar mijn pc trekt het net niet (1080p). Is dat normaal met mijn specs, of zou het gewoon moeten werken, en zit er waarschijnlijk iets fout in de software/drivers/codecs?

specs:

Asus k8v deluxe
Amd athlon 64 3000+
1,5 gig kingston geheugen
XFX 7800GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:16
sander-sp schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 01:40:
Ik heb hier een redelijk oud pctje staan met een 7800gs videokaart. Nu heb ik net een mooie 24" monitor aangeschaft en wil ik graag wat hd spl gaan kijken, maar mijn pc trekt het net niet (1080p). Is dat normaal met mijn specs, of zou het gewoon moeten werken, en zit er waarschijnlijk iets fout in de software/drivers/codecs?

specs:

Asus k8v deluxe
Amd athlon 64 3000+
1,5 gig kingston geheugen
XFX 7800GS
Dat moet zeker lukken, ik zit hier met een P4 3.0GHz, 1 GB RAM en Geforce 6600 en heb er geen problemen mee. Probeer is een complete formatatie en de aller nieuwste drivers/codex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

leonpwner1 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:50:
Zou er niet teveel waarde aan hechten, ik geloof niet dat Fuad al een GT200 werkend heeft gezien en dit soort informatie heeft. Ik denk dat het slechts speculaties zijn op basis van het transistor aantal. Al zou het natuurlijk best de waarheid kunnen blijken...

Maar als een kaart 250+ Watt zou verbruiken denk ik niet dat ze hem snel uit zouden brengen, hoe ga je zo'n gevaarte koelen? :)
Fuad heeft het bijna altijd goed over NVIDIA, dus ik reken er op dat het klopt. Ook over ATi klopt het meestal wel. Kan natuurlijk altijd verkeerde informatie uitlekken zijn zoals ATi ook met de RV670 deed :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Phyxion schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 08:20:
[...]

Fuad heeft het bijna altijd goed over NVIDIA, dus ik reken er op dat het klopt. Ook over ATi klopt het meestal wel. Kan natuurlijk altijd verkeerde informatie uitlekken zijn zoals ATi ook met de RV670 deed :)
Zouden ze er dan standaard waterkoeling bij leveren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

As it would seem, Intel's Skulltrail platform is NOT electrically compatible with 3-Way SLI technology and it will never be able to properly run three NVIDIA graphics cards for performance enhancements. Obviously this is the same answer that NVIDIA gave in regards to supporting SLI on VIA chipsets, AMD chipsets or anything else. At one point I was able to test SLI on a VIA chipset motherboard, many moons ago, but nothing was ever available to the end user to allow it.

The nForce 680i motherboards do NOT have an nForce 200 chip on them yet are approved for 3-Way SLI support. Our first 3-Way SLI system that NVIDIA provided was built around an EVGA 680i motherboard and thus I have to assume that 3-Way SLI should be functional on other chipsets with three PCIe x16 slots.
Bron: http://www.pcper.com/article.php?aid=513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Misschien klinkt het kinderachtig, maar het blijkt iedere keer weer nodig:

- geen gezeur over voorraad/levertijden. Zodra je het post is dergelijke info al verouderd en dus nutteloos. Niet posten dus. Gebruik IRC voor real-time only spul.
- geen slowchat. Leuk voor je als je iets gaat kopen, maar dat is offtopic
- geen basic vraagjes, dit is een topic om te discussieren over nieuws. Is het geen eigen topic waard, dan is het zeker ook geen post hier waard.
- hou het on-topic, behulpzaam en vriendelijk. Op de man spelen wordt niet getolereerd.