Nog beter als ze Divx support ook meteen uitbreiden met de volgende FW
HD swappen is idd zo gebeurt, daarna formatten ook. En bijna alles blijft gewoon gesaved, users etc. Wel de save games + game data backuppen, die gaan verloren. Maar zijn zo terug te zetten met de backup-restore optie.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:21:
Afgelopen weekend een 320 GB harde schijf ingebouwd in mijn PS-3, werkt echt perfect![]()
Inmiddels 50 CD's overgezet, complete foto-albums en heel veel DIVX-filmpjes.
Met het aanmaken van albums heel overzichtelijk, echt een multimedia-monster geworden nu...
Hier een inbouwschema + overzicht van harde schijven welke geschikt zijn om in te bouwen.
Voor mensen die nog grotere opslag intern willen: volgens mij zijn voorlopig alleen Hitachi en Samsung bezig om grotere schijven uit te brengen van 500 GB. Hitachi heeft de grotere capaciteit bereikt door een extra platter toe te voegen. Hierdoor zijn de drives 3mm dikker dan de 9,5mm die standaard is voor 2,5" schijven. Ze zijn daarom niet in een PS-3 te plaatsen. Die van Samsung is wel 9,5mm en word verwacht in maart.
Ik heb de Western Digital Scorpio WD2500BEVS 250GB 5400 RPM erin gezet, hij is fluisterstil. Je hoort hem niet in de 40GB versie.
De originele HD was wel erggg warm toen ik hem swapte.. er zit daar in die hoek iets onder/boven wat erg warm wordt.
Hallo Allemaal,
Ik heb een korte vraag over spellen die uit Amerika besteld worden. Aangezien dit goedkoper is dan in NL de spellen te kopen denk ik dat er genoeg mensen zijn die hiervoor kiezen.
Mijn vraag is:
Als ik een spel als Call of Duty 4 (het gaat hier om de online game -mogelijkheid) koop uit amerika. Houdt dat ook in dat hij naar amerikaanse servers op zoek gaat voor het online gamen? Dan heb je dus altijd last van hoge lag...Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik kan me voorstellen dat het voor Uncharted of Ratchet en Clanck niet veel uitmaakt of je hem in amerika koopt omdat het single player games zijn....
Daniel
Ik heb een korte vraag over spellen die uit Amerika besteld worden. Aangezien dit goedkoper is dan in NL de spellen te kopen denk ik dat er genoeg mensen zijn die hiervoor kiezen.
Mijn vraag is:
Als ik een spel als Call of Duty 4 (het gaat hier om de online game -mogelijkheid) koop uit amerika. Houdt dat ook in dat hij naar amerikaanse servers op zoek gaat voor het online gamen? Dan heb je dus altijd last van hoge lag...Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Ik kan me voorstellen dat het voor Uncharted of Ratchet en Clanck niet veel uitmaakt of je hem in amerika koopt omdat het single player games zijn....
Daniel
Verwijderd
nicetex5 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:53:
[...]
HD swappen is idd zo gebeurt, daarna formatten ook. En bijna alles blijft gewoon gesaved, users etc. Wel de save games + game data backuppen, die gaan verloren. Maar zijn zo terug te zetten met de backup-restore optie.
Ik heb de Western Digital Scorpio WD2500BEVS 250GB 5400 RPM erin gezet, hij is fluisterstil. Je hoort hem niet in de 40GB versie.
De originele HD was wel erggg warm toen ik hem swapte.. er zit daar in die hoek iets onder/boven wat erg warm wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 12:00 ]
Nou net toch nog maar eens een uurtje in assasins creed gestoken maar het is dus echt niet mijn soort game. Heb hem net maar weer op marktplaats gezet.
Ben nu toch wel weer op zoek naar een andere leuke game ipv ratchet en clank nu die is uitgespeeld. UT3 is leuk om zo eens ff een uurtje soms wel 2 te spelen maar het is niet echt een verhaal waar je voor gaat zitten
Uncharted lijkt mij ook niets na de demo gespeeld te hebben
Ben nu toch wel weer op zoek naar een andere leuke game ipv ratchet en clank nu die is uitgespeeld. UT3 is leuk om zo eens ff een uurtje soms wel 2 te spelen maar het is niet echt een verhaal waar je voor gaat zitten
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Weet iemand hoe het nu precies zit met Gran Turismo 5?
Prologue is nu al te koop, maar daar zitten niet zo veel auto's in. Hij is dan ook niet zo duur.
Komt er nog een 'echte' GT5 uit? Dus met heel veel auto's. Ik heb geen zin om nu geld uit te geven terwijl een uitgebreide versie straks voor een paar tientjes meer in de winkel ligt. En als de grote versie uitkomt, wanneer komt hij ongeveer uit?
Prologue is nu al te koop, maar daar zitten niet zo veel auto's in. Hij is dan ook niet zo duur.
Komt er nog een 'echte' GT5 uit? Dus met heel veel auto's. Ik heb geen zin om nu geld uit te geven terwijl een uitgebreide versie straks voor een paar tientjes meer in de winkel ligt. En als de grote versie uitkomt, wanneer komt hij ongeveer uit?
NOSIG
Hoe eerder hoe beterShiver23 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:06:
Geruchten gaan dat ingame XMB al veel eerder komt van verwacht (deze maand nog?). Hier de eerste screenshots:
[afbeelding]
Of het echt is zal later blijken, maar het ziet er behoorlijk echt uit.
PSN id: NL_SToRM
Multiplayer games zijn altijd gevaarlijk. CoD is bv voor de regio's wel verschillend. De US versie is nl alwel gepatched en de EU nog niet. Een patched versie kan niet tegen een unpatched spelen. Daarbij hebben sommige games een online regio lock (bv motorstorm) het is verstandig om voordat je een online game importeerd ff te zoeken of je soort gelijke problemen kan verwachten..demirdag schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:55:
Hallo Allemaal,
Mijn vraag is:
Daniel
PSNID : HoefMeistert
Helaas, heb er nog niks opstaan heheVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:00:
[...]
nicekan jij me vertellen of het bladeren in mappen met veel bestanden snel gaat? ik heb via usb de ervaring bij 500+ mappen dat het lang duurt voordat hij heel de directory heeft weergegeven..
De full GT5 komt eind dit jaar uit met veeeeel meer auto's (900+ geloof ik) en tracks. Of je zo lang kan wachten weet ik niet, GT5P is super fun!_Christiaan_ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:25:
Ja er komt een volledige GT5 uit, de datum hiervoor:_Christiaan_ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:25:
US: Q4 2008
Japan: TBA 2008
Europe: TBA 2008
Australia: TBA 2008
TBA is de afkorting voor "To Be Announced".
(Bron: http://ps3.ign.com/objects/857/857126.html )
Maar Prologue al te koop? die staat geplanned voor Maart dus dan komt ie wel erg veel vroeger.
[ Voor 6% gewijzigd door Gman op 14-01-2008 13:14 ]
Ik kan niet helemaal op maken hoe je die foto nu moet interpreteren...Shiver23 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:06:
Geruchten gaan dat ingame XMB al veel eerder komt van verwacht (deze maand nog?). Hier de eerste screenshots:
[afbeelding]
Zijn ze de game R:FoM aan het spelen en krijg je dat menu als je op de PS-toest drukt of zit het anders?
Al is het een wazige/bewogen foto ziet het er inderdaad best echt uit.
Niet een cheap fotosoep van de XMB...
En ik had trouwens een primeur

Net Sony Support gebeld over dat mijn PS3 uit valt als ik een USB-apparaat in één van de vier poorten steek. Of dat mijn PS3 uit valt als ik een USB-apparaat uit een USB-poort haal.
En volgens de Sony database was ik de eerste met deze fout
Dus RMA aangemaakt en dergelijke... Maar nu sluit ik mijn PS3 net opnieuw aan (had m losgekoppeld omdat ik het serienummer moest voorlezen) en alles doet het gewoon goed.
Maar RMA is in ieder geval aangemaakt en zodra de problemen weer opkomen kan ik mijn PS3 gewoon verzenden.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb de demo van GT5 echt compleet grijs gespeeld. Maar ik heb nog genoeg geduld voor GT5tex5 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:41:
(...)
De full GT5 komt eind dit jaar uit met veeeeel meer auto's (900+ geloof ik) en tracks. Of je zo lang kan wachten weet ik niet, GT5P is super fun!De EU release van GT5P komt rond maart uit, de Japanse versie is al uit en is goed te doen, er zijn veel vertalingen te vinden op het internet.
Hij is al importeerbaar. Maar zoals tex5 zegt, het is de JP versie.Gman schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:43:
[...]
Ja er komt een volledige GT5 uit, de datum hiervoor:
TBA is de afkorting voor "To Be Announced".
Maar Prologue al te koop? die staat geplanned voor Maart dus dan komt ie wel erg veel vroeger.
NOSIG
Volgens mij blijft je RMA beperkt geldig, hou daar rekening meeFeaR1986 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:18:
[...]
Ik kan niet helemaal op maken hoe je die foto nu moet interpreteren...
Zijn ze de game R:FoM aan het spelen en krijg je dat menu als je op de PS-toest drukt of zit het anders?
Al is het een wazige/bewogen foto ziet het er inderdaad best echt uit.
Niet een cheap fotosoep van de XMB...
En ik had trouwens een primeur![]()
Net Sony Support gebeld over dat mijn PS3 uit valt als ik een USB-apparaat in één van de vier poorten steek. Of dat mijn PS3 uit valt als ik een USB-apparaat uit een USB-poort haal.
En volgens de Sony database was ik de eerste met deze fout![]()
Dus RMA aangemaakt en dergelijke... Maar nu sluit ik mijn PS3 net opnieuw aan (had m losgekoppeld omdat ik het serienummer moest voorlezen) en alles doet het gewoon goed.
Maar RMA is in ieder geval aangemaakt en zodra de problemen weer opkomen kan ik mijn PS3 gewoon verzenden.
Ik ben op zoek naar een nieuw spel, nou heb ik interesse in Uncharted, maar ik hou wel van een tactical shooter, dus R6V leek me ook wel wat. Heeft iemand hier een mening over? Of iemand die ze beide heeft en een voorkeur heeft voor een van deze games?
Iets van 14 dagen blijft dat RMA nummer geldig. Maar anders bel ik na die tijd wel weer, want het is gelukkig geen duur 0900-nummer. En de tijd gaat in vanaf het moment dat de mail binnen komt en ook die heb ik nog niet gehad.E2TK schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:35:
[...]
Volgens mij blijft je RMA beperkt geldig, hou daar rekening mee
Ik ben op zoek naar een nieuw spel, nou heb ik interesse in Uncharted, maar ik hou wel van een tactical shooter, dus R6V leek me ook wel wat. Heeft iemand hier een mening over? Of iemand die ze beide heeft en een voorkeur heeft voor een van deze games?
Maar ontopic over jouw vraag:
Ik zou zelf voor Uncharted gaan. Eigenlijk moet elke PS3 bezitter die game gewoon hebben of sowieso hebben gespeeld. De demo is wel leuk, maar de volledige game is vele malen beter. Komt mede natuurlijk omdat je het verhaal beter snapt aangezien je vanaf het begin begint en niet zomaar in een level wordt gegooid wat in de meeste demo's het geval is. Verder blijven de graphics EN het geluid van Uncharted boven gemiddeld. Denk eerlijk gezegd dat er op dit moment zelfs geen game is die het qua geluid beter doet. Qua graphics is wellicht R&C beter, maar dat is natuurlijk meer animatie. Negatief puntje van Uncharted is wel dat je die game in een uur of 10 uit kan spelen, maar het zijn wel 10 hele toffe uren
Moet wel eerlijk zeggen dat de hele Raibow Six-serie nooit echt mijn favoriet is geweest, dus wellicht ben ik niet geheel objectief.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je eigen mening geven is altijd goed, dus bedankt daarvoor.FeaR1986 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:50:
[...]
Iets van 14 dagen blijft dat RMA nummer geldig. Maar anders bel ik na die tijd wel weer, want het is gelukkig geen duur 0900-nummer. En de tijd gaat in vanaf het moment dat de mail binnen komt en ook die heb ik nog niet gehad.
Maar ontopic over jouw vraag:
Ik zou zelf voor Uncharted gaan. Eigenlijk moet elke PS3 bezitter die game gewoon hebben of sowieso hebben gespeeld. De demo is wel leuk, maar de volledige game is vele malen beter. Komt mede natuurlijk omdat je het verhaal beter snapt aangezien je vanaf het begin begint en niet zomaar in een level wordt gegooid wat in de meeste demo's het geval is. Verder blijven de graphics EN het geluid van Uncharted boven gemiddeld. Denk eerlijk gezegd dat er op dit moment zelfs geen game is die het qua geluid beter doet. Qua graphics is wellicht R&C beter, maar dat is natuurlijk meer animatie. Negatief puntje van Uncharted is wel dat je die game in een uur of 10 uit kan spelen, maar het zijn wel 10 hele toffe uren![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat de hele Raibow Six-serie nooit echt mijn favoriet is geweest, dus wellicht ben ik niet geheel objectief.
Ik lees op meerdere fora's dat Uncharted een super game is, een echte musthave voor de PS3. De demo heb ik al een stuk of 10 keer uitgespeeld
Verwijderd
Ik heb Rainbow Six Vegas. Hou erg van tactical shooters. Wat ik jammer vind aan R6V is en daar heb ik weinig mensen over horen praten is die lange laadtijden tussen de "levels". Ook online vind ik dat zo frustrerend. Denk je ff lekker te gaan knallen online en dan begint het al met het laden van weet ik veel allemaal. Speeltijden kunnen te lang of te kort zijn. Stel je bent niet goed in shooters dan ben je zo kapot... kun je wachten totdat de game is afgelopen omdat ze meestal respawn uitzetten. Ik heb ook vaak dat een potje minder dan 2 minuten duurt en dan begint het laden van de volgende level alweer wat alweer een tijdje duurt.E2TK schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:35:
[...]
Volgens mij blijft je RMA beperkt geldig, hou daar rekening mee
Ikzelf zit nu te denken om Ghost Recon 2 Advanced Warfighter aan te schaffen maar als deze ook lange laadtijden heeft dan pas ik daar voor.
Zijn 2 totaal verschillende spellen. Uncharted is Action/Adventure. RB6V is FPS. Ik heb ze beide en moet zeggen dat in RB6:V niet meer speel sinds ik CoD4 heb.E2TK schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:35:
Ik zou nu voor uncharted gaan. kijk anders ff bij Play.com daar is RB6:V in de aanbieding dacht ik 28E. Daarbij komt dit jaar ook RB6:V 2, kun je beter daar op wachten
Als ik GT5 dit jaar nog kan spelen dan ben ik blij. Zelf verwacht ik de europese versie rond sinterklaas 2009. PD gaat de hele zooi vast wel weer uitstellen, van mij mogen ze. Ze staan er om bekend dat ze alles zo perfect mogelijk willen uitwerken. Dat zie je ook aan de car models in GT5P.Gman schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:43:
Ja er komt een volledige GT5 uit, de datum hiervoor:
Dan duren dingen een beetje langer, gelukkig brengen ze een prologue uit
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verwijderd
Ik hoop toch echt dat je 2008 bedoeld... zodra die in de winkels ligt heb ik hem in mn ps3 zitten.. wat wordt dat ontzettend gaaf!!Arm1n schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:07:
[...]
Als ik GT5 dit jaar nog kan spelen dan ben ik blij. Zelf verwacht ik de europese versie rond sinterklaas 2009. PD gaat de hele zooi vast wel weer uitstellen, van mij mogen ze. Ze staan er om bekend dat ze alles zo perfect mogelijk willen uitwerken. Dat zie je ook aan de car models in GT5P.
Dan duren dingen een beetje langer, gelukkig brengen ze een prologue uit
mm hier heb ik er nog een gevonden. Dit keer met COD4 als draaiende gameShiver23 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:06:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik neem aan dat voor de PS3 ook gewoon beta testers open in het veld zijn. Dat die dingen gewoon in het wild worden gesignaleerd verbaast me dus niet. Schijnbaar een nieuwe feature die ze nu moeten testen.swopdark schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:24:
[...]
mm hier heb ik er nog een gevonden. Dit keer met COD4 als draaiende game
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Waarom zijn het altijd "crappy" foto's
Heb de Ratchet en Clank demo gedownload van de PSstore.
Geen idee wat ik ervan moest verwachten, behalve dat ik hier veel positieve dingen erover zag. Maar even gespeeld, en damn wat een cool spel! Jammer dat ik hem in het NL gespeeld heb, maar dat kan je ergens makkelijk veranderen heb ik gelezen.
Heb me echt kapot gelachen om die wapens, de groovitron, hoe bedenk je het! En prachtige animaties en geluiden ook.
Zal hem dus eigenlijk ook moeten kopen. Maar heb net al de Oranjedoos en Uncharted binnen, ben begonnen met Portal wat ook erg cool is. Uncharted heb ik nog niet opengemaakt, want ben bang dat het te verslavend is dus wil eerst mn tentamen gemaakt hebben
Viel me trouwens op dat de demo's bizar snel downloaden. Mn eigen connectie wordt maximaal benut, dat kom ik al surfend op de pc niet vaak tegen
Geen idee wat ik ervan moest verwachten, behalve dat ik hier veel positieve dingen erover zag. Maar even gespeeld, en damn wat een cool spel! Jammer dat ik hem in het NL gespeeld heb, maar dat kan je ergens makkelijk veranderen heb ik gelezen.
Heb me echt kapot gelachen om die wapens, de groovitron, hoe bedenk je het! En prachtige animaties en geluiden ook.
Zal hem dus eigenlijk ook moeten kopen. Maar heb net al de Oranjedoos en Uncharted binnen, ben begonnen met Portal wat ook erg cool is. Uncharted heb ik nog niet opengemaakt, want ben bang dat het te verslavend is dus wil eerst mn tentamen gemaakt hebben
Viel me trouwens op dat de demo's bizar snel downloaden. Mn eigen connectie wordt maximaal benut, dat kom ik al surfend op de pc niet vaak tegen
PSN: Arienix
Verwijderd
omdat het anders zo opvalt dat het nep is :-)
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 15:50 ]
ook naar aanleiding van de demo het spel besteld bij 3busymen ebay. Geen spijt van gehad. Spel is in mijn optiek nog vele malen beter dan de demo (en die was al goed) ~!
Chi3F schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
Heb de Ratchet en Clank demo gedownload van de PSstore.
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Ja zoiets had ik ook al gelezen op IGN.com.amsterdammertje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:51:
ook naar aanleiding van de demo het spel besteld bij 3busymen ebay. Geen spijt van gehad. Spel is in mijn optiek nog vele malen beter dan de demo (en die was al goed) ~!
[...]
Na mn tentamen ga ik maar eens kijken wat ik nog meer ga bestellen bij 3busymen, ben iig erg tevreden over hun prijzen en verzendduur!
PSN: Arienix
dat heb ik nu juist niet, ik vind dat vergeleken met de xbox360 die ik hiervoor had het downloaden een stuk langzamer gaat en daarna moet je de demo ook nog eens installeren wat, vooral als je ook aan het downloaden bent, ook aardig wat tijd in kan nemen.Chi3F schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:49:
ga ff kijken of er misschien nog poorten open moeten worden gezet ofzo
Verwijderd
Ik merk dat het overzicht van veel mappen & bestanden (bijvoorbeeld 50 mappen met vele onderliggende bestanden) op de interne harddisk veel sneller wordt weergegeven als bij de externe harddisk.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:04:
[...]
duurt het tonen van mappen met meer dan 500 mp3 albums op de interne schijf ook zo lang als op een externe usb schijf? ik heb dezelfde oplossing als jij, maar dan via usb
Verwijderd
das mooi nieuwsVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:37:
[...]
Ik merk dat het overzicht van veel mappen & bestanden (bijvoorbeeld 50 mappen met vele onderliggende bestanden) op de interne harddisk veel sneller wordt weergegeven als bij de externe harddisk.
Je kan veel zeggen van bepaalde gamestudios, ja ze laten je wachten! Als het nodig is 3 jaar lang. Maar wat je ervoor krijgt dertegen is top notch en pure kwaliteit! En in een game markt die door EA en consorten elk jaar weer volgeblaft word met "minor updates" zijn juist de games waar je 3 jaar op moet wachten het waard.amsterdammertje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:51:
[...]
Prologues zijn altijd goed geweest, ja minder autos maar wel goede graphics, diepe gameplay en een blik naar de toekomst.
There is no place like ::1
Verwijderd
bij mij ging het in eerste instantie ook tergend traag. heb in mn router upnp aangezet, nu gaat ie als de brandweer!KillaH87 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:19:
[...]
dat heb ik nu juist niet, ik vind dat vergeleken met de xbox360 die ik hiervoor had het downloaden een stuk langzamer gaat en daarna moet je de demo ook nog eens installeren wat, vooral als je ook aan het downloaden bent, ook aardig wat tijd in kan nemen.
Ik heb de vraag al een keer gesteld in dit forum maar komen er naast de verzendkosten nog andere kosten (import of andere e.d.)bij als je besteld via 3busyman of is dat "toeval" afhankelijk als jouw pakketje eruit gevist wordt?amsterdammertje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:51:
[...]
3busyman zet een waarde van $5 op het pakketje dus opzich zou ie altijd zonder import tax aan moeten komen. Als ze hem hier openmaken en dan de waarde checken kan je maybe heel misschien 1 x uit de 100 import tax moeten dokken... risico is te verwaarlozen imho!supercop7373 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:36:
[...]
Ik heb de vraag al een keer gesteld in dit forum maar komen er naast de verzendkosten nog andere kosten (import of andere e.d.)bij als je besteld via 3busyman of is dat "toeval" afhankelijk als jouw pakketje eruit gevist wordt?
En tip, niet in 1 keer meer dan 2 games bestellen!
[ Voor 4% gewijzigd door tex5 op 14-01-2008 17:39 ]
Verwijderd
ik probeer foto's via een usb stick op de ps3 te krijgen.
Helaas ziet mijn ps3 geen foto's op de usb stick staan.
ik heb een map ps3 aangemaakt met daarin een map pictures.
hierin heb ik de foto's gezet.
kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Nee ik bedoelde echt 2009. Ik verwacht ook niet dat de japanse versie dit jaar nog uit komt. Als je ziet wat ze nog allemaal moeten doen: schade, evt nog weereffecten, en nog heel veel auto's en banen. Tenzij ze dingen gaan weg laten (wat ik niet hoop) gaat het nog een poosje duren.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:19:
[...]
Ik hoop toch echt dat je 2008 bedoeld... zodra die in de winkels ligt heb ik hem in mn ps3 zitten.. wat wordt dat ontzettend gaaf!!
Hopelijk houdt PD ons voor de gek, is die game al lang af en zitten zij daar een beetje te spelen
Uit de startpost:Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:54:
ik probeer foto's via een usb stick op de ps3 te krijgen.
•
Allereerst moet je schijf FAT32 geformatteerd zijn. Als je dat eenmaal voor elkaar hebt, zijn er twee mogelijkheden:
1) Om de PS3 te forceren om de bestanden te vinden moet je op je portable schijf 3 mappen aanmaken. MUSIC, VIDEO en PICTURE. Zorg er daarna dan voor dat je respectivelijk je muziek, films en foto's in de juiste mappen plaatst. Als je daarna je portable schijf aan je PS3 verbind zal deze automatisch je bestanden in de juiste cattegorie rangschikken.
2) Om je portable schijf te verkennen zonder je bestanden in de juiste mappen te plaatsen, kun je altijd driehoekje in drukken. De PS3 toont dan alle bestanden. Het is dan aan jou om onderscheid te maken tussen muziek, films en foto's.
Zoiets?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Grrr stom zeg, helemaal vergeten om in de strartpost te kijken.
ik ga het proberen
dank je wel
ik ga het proberen
dank je wel
Met het risico dat deze vraag verwijderd wordt door een moderator omdat het tech is:
Ik heb een de helpdesk donderdag gebeld voor een kapotte ps3. Ik heb de RMA bevestiging ontvangen, maar tot op heden geen verzendlabels. Heeft iemand ervaring met de RMA van sony en hoe lang duurde het voordat de verzendlabels er waren?
Ik heb een de helpdesk donderdag gebeld voor een kapotte ps3. Ik heb de RMA bevestiging ontvangen, maar tot op heden geen verzendlabels. Heeft iemand ervaring met de RMA van sony en hoe lang duurde het voordat de verzendlabels er waren?
Untappd: politrix
Verwijderd
Dat moet je waarschijnlijk dan inderdaad toch echt bij jezelf zoeken.KillaH87 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:19:
dat heb ik nu juist niet, ik vind dat vergeleken met de xbox360 die ik hiervoor had het downloaden een stuk langzamer gaat en daarna moet je de demo ook nog eens installeren wat, vooral als je ook aan het downloaden bent, ook aardig wat tijd in kan nemen.
In het begin haalde ik ook maar 1MB/sec hier, maar ondertussen heb ik laatst toch al een constante 5MB/sec gehaald vanuit de store (100Mbit verbinding hier). Snelheid van PSN is (op donderdag na dan soms
@ politrix
Las de jouwe ook geen discs meer?
ik had mijn verzend labels na 2 dagen, eerst een e-mail waarin de rma was goedgekeurd en een dag later de labels.
ik had 18 dec het online formulier ingevuld (is dat serienummer nog steeds zo lekker onduidelijk?)
20 dec het label ontvangen en 22 dec afgeleverd bij het postkantoor. (op de RMA site staat dat ie 28 dec ontvangen was)
Helaas is ie nog steeds niet terug
Die van mij was nog geen 5 weken oud, zit nu al bijna langer zonder dan dat ik hem heb kunnen gebruiken. Slechte service van Sony!
ik had mijn verzend labels na 2 dagen, eerst een e-mail waarin de rma was goedgekeurd en een dag later de labels.
ik had 18 dec het online formulier ingevuld (is dat serienummer nog steeds zo lekker onduidelijk?)
20 dec het label ontvangen en 22 dec afgeleverd bij het postkantoor. (op de RMA site staat dat ie 28 dec ontvangen was)
Die van mij was nog geen 5 weken oud, zit nu al bijna langer zonder dan dat ik hem heb kunnen gebruiken. Slechte service van Sony!
Verwijderd
hoe meet je die snelheid?Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:08:
[...]
Dat moet je waarschijnlijk dan inderdaad toch echt bij jezelf zoeken.
In het begin haalde ik ook maar 1MB/sec hier, maar ondertussen heb ik laatst toch al een constante 5MB/sec gehaald vanuit de store (100Mbit verbinding hier). Snelheid van PSN is (op donderdag na dan soms) gewoon uitstekend
Aantal MB's delen door het aantal seconden is denk ik de enige optie. Met een stopwatch erbij blijven
[ Voor 5% gewijzigd door Rooster op 14-01-2008 20:57 ]
Leest idd geen disks meer. Afgelopen donderdag gebeld, maar de RMA is ingevuld door de medewerker van de helpdesk dus ik weet niet of het serienummer nog steeds onduidelijk is. De RMA bevestiging was er wel binnen een paar minuten.kingcharles schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:44:
@ politrix
Untappd: politrix
@ politrix
Misschien dat het label in je spamfilter is blijven hangen dan...
Zou morgen weer ff bellen als ik jou was. Maar aan de andere kant, misschien hebben ze wel een tekort aan nieuwe drives en is dit een van de vertragings tacktieken.
Misschien dat het label in je spamfilter is blijven hangen dan...
Zou morgen weer ff bellen als ik jou was. Maar aan de andere kant, misschien hebben ze wel een tekort aan nieuwe drives en is dit een van de vertragings tacktieken.
Nee, USB werkt ook.jocd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:32:
klopt het dat je alleen een bleutooth headset/microfoon aan kan sluiten op de ps3?
PSN: Shiver23
Verwijderd
Niet alle usb headsets werken.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 21:36 ]
Ik heb per ongelijk een tweede ps3 user-account aangemaakt. Dus als ik nu de ps3 opstart krijg je de keus met welke user (setting) je wilt inloggen. Maar dit wil ik dus helemaal niet, kan je een aangemaakt user account verwijderen achteraf? en zo JA, hoe
Everything thats has a beginning has an end
FF met driehoekje op je user account die je wilt verwijderen. Krijg je een menu, met o.a. de optie die je zoekt.Vampy719 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:49:
Ik heb per ongelijk een tweede ps3 user-account aangemaakt. Dus als ik nu de ps3 opstart krijg je de keus met welke user (setting) je wilt inloggen. Maar dit wil ik dus helemaal niet, kan je een aangemaakt user account verwijderen achteraf? en zo JA, hoe
Verwijderd
Google -> USB headset PS3
Genoeg informatie te vinden
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Verwijderd
Mijn PC hangt aan mijn fibre-to-the-home verbinding en geeft deze via een dubbele netwerkkaart door aan m'n PS3 (directe 1Gbit verbinding tussen PC en PS3).Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:46:
hoe meet je die snelheid?
Hierdoor kan ik dus vrij simpel (en betrouwbaar) het netwerkverkeer van deze kaart(en) meten
Eindelijk Uncharted binnen, maar ben toch een beetje teleurgesteld in de weergave. Best veel tearing, net of the PS3 het niet trekt in 1080p. Ook heeft het spel dezelfde bug als Virtua Fighter 5: het start in 720p op, zelfs als je ook 1080i en 1080p als ondersteunde resolutie hebt ingesteld. Ik moest 720p en 1080i uitvinken om het in 1080p te laten starten...
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Een andere vraag, m.b.t. Burnout Paradise demo.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:33:
[...]
Mijn PC hangt aan mijn fibre-to-the-home verbinding en geeft deze via een dubbele netwerkkaart door aan m'n PS3 (directe 1Gbit verbinding tussen PC en PS3).
Hierdoor kan ik dus vrij simpel (en betrouwbaar) het netwerkverkeer van deze kaart(en) meten
Dat af en toe de online functie niet helemaal werkt.
Ik krijg dan gewoon geen andere spelers te zien.
Je kunt beter 720p draaien zeggen ze dat helpt met tearing. Hij draait trouwens alleen in 1080i en niet 1080p. Dit werkt niet voor de EU versie daar is het 576p of 720p.ari3 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:
Eindelijk Uncharted binnen, maar ben toch een beetje teleurgesteld in de weergave. Best veel tearing, net of the PS3 het niet trekt in 1080p. Ook heeft het spel dezelfde bug als Virtua Fighter 5: het start in 720p op, zelfs als je ook 1080i en 1080p als ondersteunde resolutie hebt ingesteld. Ik moest 720p en 1080i uitvinken om het in 1080p te laten starten...
Verwijderd
Hier af en toe hetzelfde. Ik hoop dat het nog wat bugs zijn die in de uiteindelijke versie worden opgelost. In het begin kon ik zelfs nooit andere spelers zien, behalve als ik zelf de game host. Ik heb ook niet het idee dat het er met de 'upgrade' van 4 naar 8 spelers op vooruit is gegaan wat dat betreft.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:51:
Een andere vraag, m.b.t. Burnout Paradise demo.
Dat af en toe de online functie niet helemaal werkt.
Ik krijg dan gewoon geen andere spelers te zien.
Ik heb de Japanse versie, die doet wel 1080p maar helaas dikke tearing. De tearing is eigenlijk altijd zichtbaar als je 180 graden draait. Zal eens bekijken of 720p beter werkt, maarja dan zit ik weer met dat de TV 720p naar 1080p moet schalen. Best jammer dat ze de engine niet beter geoptimaliseerd hebben zodat 1080p ook soepel draait.Furfoot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:55:
[...]
Je kunt beter 720p draaien zeggen ze dat helpt met tearing. Hij draait trouwens alleen in 1080i en niet 1080p. Dit werkt niet voor de EU versie daar is het 576p of 720p.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Misschien willen ze wel dat je het op 720p speelt, het maakt nogal wat uit en het zou me niets verbazen als de ps3 het gewoon niet trekt op 1080p.ari3 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:
Wow, big news! PC games streamen naar je PS3, including Crysis!

bron: http://www.ps3fanboy.com/...-to-your-ps3-with-no-lag/

bron: http://www.ps3fanboy.com/...-to-your-ps3-with-no-lag/
[ Voor 25% gewijzigd door scorpie op 15-01-2008 07:51 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Streaming is onbruikbaar zolang het niet realtime 60fps is, compressieartifacten heeft of input lag heeft. Er zijn nog geen goede oplossingen voor.
[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 15-01-2008 08:17 ]
Mijn GT5Prologue is verzonden vanuit Hong Kong. Hopelijk dus morgen in de bus. Zondagavond besteld en hopelijk morgen in huis

[ Voor 20% gewijzigd door Maximus op 15-01-2008 08:58 ]
PhD i.o.
Ik denk niet dat je die morgen in huis hebtMaximus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:57:
Mijn GT5Prologue is verzonden vanuit Hong Kong. Hopelijk dus morgen in de bus. Zondagavond besteld en hopelijk morgen in huis [afbeelding]
Verwijderd
Ik heb het idee dat na de 'upgrade' van 4 naar 8 helemaal niet meer werkt bij mij.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:05:
[...]
Hier af en toe hetzelfde. Ik hoop dat het nog wat bugs zijn die in de uiteindelijke versie worden opgelost. In het begin kon ik zelfs nooit andere spelers zien, behalve als ik zelf de game host. Ik heb ook niet het idee dat het er met de 'upgrade' van 4 naar 8 spelers op vooruit is gegaan wat dat betreft.
Altijd zijn er 2 - 3 auto's minder. Terwijl die spelers er wel zijn.
Ik heb een 1Mbit lijn.
haha ja vanuit hongkong in 1 dag, haha. Als de TNT al es eerst voor elkaar krijgt dat binnen nederland binnen 1 dag bezorgt, zelfs dat lukt ze niet.Maximus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:57:
Mijn GT5Prologue is verzonden vanuit Hong Kong. Hopelijk dus morgen in de bus. Zondagavond besteld en hopelijk morgen in huis [afbeelding]
Reken maar op een weekje ongeveer.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij voor het inloggen op driehoekje drukken op het account wat je wilt verwijderen, en dan verwijderen indrukken of iets dergelijks..Vampy719 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:49:
Ik heb nu geen PS3 in de buurt (was het maar zo..
Als je een paar posts terug had gelezen, dan weet je dat hij het met DHL of UPS heeft laten verzenden. En die hebben een levertijd van maximaal 48 uur ongeveer. En dan nog het tijdsverschil meegenomen, zou het op zich wel moeten kunnen. (alhoewel overmorgen realistischer is).Phusebox schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:14:
[...]
haha ja vanuit hongkong in 1 dag, haha. Als de TNT al es eerst voor elkaar krijgt dat binnen nederland binnen 1 dag bezorgt, zelfs dat lukt ze niet.
Reken maar op een weekje ongeveer.
En dat streamen, is dat niet een beetje omslachtig? ff een kabeltje van je pc naar je tv trekken is toch veel makkelijker
Verwijderd
Als je op kamers zit, of je PS3 en TV in de zelfde ruimte hebt staan als je PC wel ja.Arm1n schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:40:
[...]
En dat streamen, is dat niet een beetje omslachtig? ff een kabeltje van je pc naar je tv trekken is toch veel makkelijker
Bij mij zitten er echter aan paar muren tussen. Waardoor 'ff' een kabeltje trekken niet echt meer van toepassing is.
Verwijderd
Er gaan wel veel Ps3's kapot, is er misschien een soort van mislukte batch vrijgegeven en dat deze nu allemaal problemen geven met het lezen van discs.politrix schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:56:
[...]
Leest idd geen disks meer. Afgelopen donderdag gebeld, maar de RMA is ingevuld door de medewerker van de helpdesk dus ik weet niet of het serienummer nog steeds onduidelijk is. De RMA bevestiging was er wel binnen een paar minuten.
Ik heb mijne sinds een maand ofzo en nog geen problemen, gelukkig
Denn=
Heb de mijne sinds oktober en eigenlijk nog geen enkel probleem gehad...Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:00:
[...]
Er gaan wel veel Ps3's kapot, is er misschien een soort van mislukte batch vrijgegeven en dat deze nu allemaal problemen geven met het lezen van discs.
Ik heb mijne sinds een maand ofzo en nog geen problemen, gelukkig
Denn=
Maar heb net wel de DS3 bij Yesasia besteld... Nou ben benieuwd of hij binnen 2 weken er is...
Kan niet wachten...
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Wtf is een DS3?supernova schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:07:
[...]
Heb de mijne sinds oktober en eigenlijk nog geen enkel probleem gehad...
Maar heb net wel de DS3 bij Yesasia besteld... Nou ben benieuwd of hij binnen 2 weken er is...
Kan niet wachten...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 10:17 ]
Dual Shock 3...
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Thnx, ik dacht in eerste instantie dat het een typfout was...scorpie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:17:
Dual Shock 3...
Tof dat Yesasia wel PS3 spullen verkoopt, bij Superufo betaal je je scheel.
Een Preorder van Grand Theft Auto IV loont ook wel, voor nog geen 44 euro ben je de trotse eigenaar.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 10:21 ]
Tja.. Is wel eens lastig die afkortingen..Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:18:
[...]
Thnx, ik dacht in eerste instantie dat het een typfout was...
Tof dat Yesasia wel PS3 spullen verkoopt, bij Superufo betaal je je scheel.
Een Preorder van Grand Theft Auto IV loont ook wel, voor nog geen 44 euro ben je de trotse eigenaar.
Betaal nu voor de DS 3 net rond de €38,- inclusief gratis verzend kosten.... En dat vind ik een mooi prijsje.... Nu wel even afwachten wanneer hij binnen is.
Heb een coupon van $5,- korting gebruik, die code's kan je gewoon op het internet vinden.
PS5 User ;-) ...
Waar heb je hem besteld?Maximus schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:57:
En laat even weten hoe de game is, deze zou ik ook graag willen hebben!!
Verwijderd
Zo, das netjes.supernova schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:50:
[...]
Tja.. Is wel eens lastig die afkortingen..![]()
Betaal nu voor de DS 3 net rond de €38,- inclusief gratis verzend kosten.... En dat vind ik een mooi prijsje.... Nu wel even afwachten wanneer hij binnen is.
Heb een coupon van $5,- korting gebruik, die code's kan je gewoon op het internet vinden.
In Mei zit ik in Japan en plan ik me daar een PS3 te kopen. Mijn missie: een ps3 voor minder dan 200 euro. Momenteel kost een 40GB PS3 in Japan iets minder dan 250 euro, dus de kans dat ik over 4 maanden in akihabara een tweedehandsje kan scoren voor <200 euro is vrij realistisch
.
Echter: de 40GB versie heeft geen PS2 emulatie, terwijl vroegere Japanse modellen wel hardwarematige emulatie hebben, dus ben ik nog aan het twijfelen over welk model ik ga nemen. De versies met PS2 emulatie zijn gewild, dus zelfs tweedehands blijven ze duur.
Wat ik me echter vooral afvraag: Een deel van de Japanse PS2 games die ik speel gebruiken specialere controllers (pop'n music, beatmania, guitar freaks), maar op de ps3 zie ik nergens PS2 poorten zitten waarop je je controllers kan aansluiten. Kan je enkel een ps3 controller gebruiken in ps2 games of hoe zit dat juist?
Echter: de 40GB versie heeft geen PS2 emulatie, terwijl vroegere Japanse modellen wel hardwarematige emulatie hebben, dus ben ik nog aan het twijfelen over welk model ik ga nemen. De versies met PS2 emulatie zijn gewild, dus zelfs tweedehands blijven ze duur.
Wat ik me echter vooral afvraag: Een deel van de Japanse PS2 games die ik speel gebruiken specialere controllers (pop'n music, beatmania, guitar freaks), maar op de ps3 zie ik nergens PS2 poorten zitten waarop je je controllers kan aansluiten. Kan je enkel een ps3 controller gebruiken in ps2 games of hoe zit dat juist?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Er is een soort van converter voor PS2 controllers, maar of die ook de special controllers ondersteunt weet ik niet.Boeboe schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:54:
In Mei zit ik in Japan en plan ik me daar een PS3 te kopen. Mijn missie: een ps3 voor minder dan 200 euro. Momenteel kost een 40GB PS3 in Japan iets minder dan 250 euro, dus de kans dat ik over 4 maanden in akihabara een tweedehandsje kan scoren voor <200 euro is vrij realistisch.
een voorbeeldje zie je hier: http://www.ps3home.nl/pro...troller-converter-ps3.htm
Er zijn van die Playstation 2 controller ports naar playstation 3, gewoon een soort USB omzetter ding en ze zijn ook niet duur dus als je daar een paar van koopt!Boeboe schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:54:
In Mei zit ik in Japan en plan ik me daar een PS3 te kopen. Mijn missie: een ps3 voor minder dan 200 euro. Momenteel kost een 40GB PS3 in Japan iets minder dan 250 euro, dus de kans dat ik over 4 maanden in akihabara een tweedehandsje kan scoren voor <200 euro is vrij realistisch.
There is no place like ::1
Ik heb gisteravond ook een ds3 besteld en meteen via Paypal betaald. Heb het via de link gedaan in het bestelproces, maar heb nog steeds geen email ontvangen met daarin een bevestiging van betaling.KillaH87 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 00:59:
heb ratchet & clank besteld via ebay, word morgen verzonden vanuit engeland en op yesasia.com heb ik een DS3 controller besteld, vet handig dat je ook via paypal kunt betalen, scheelt dat ik niet bij weer een winkel mijn creditcard gegevens in hoef te voeren
Is het normaal dat het wat langer kan duren?
Verwijderd
Heb je dit gedaan door het als gift te verzenden (kost wel 7 dollar)supernova schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:50:
[...]
Tja.. Is wel eens lastig die afkortingen..![]()
Want ik ben van plan om ook de DS3 aan te schaffen, ik weet alleen niet hoe ik dit het beste kan doen en of je dan ook geen creditcard nodig hebt.
Verwijderd
artikel kan niet gevonden wordenVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:
Voor de liefhebbers Uncharted is nu maar 40 Euro bij Zuiderpark link
Inmiddels van de site verwijderd denk ik, je link linkt nu naar niks helaasVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:
Voor de liefhebbers Uncharted is nu maar 40 Euro bij Zuiderpark link
Ik heb een PS2 dansmat via zo'n convertor op de ps3 aangesloten. Alleen heb ik nog steeds een PS2 controller nodig om de convertor aan te melden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:03:
[...]
Er is een soort van converter voor PS2 controllers, maar of die ook de special controllers ondersteunt weet ik niet.
een voorbeeldje zie je hier: http://www.ps3home.nl/pro...troller-converter-ps3.htm
PSN: Shiver23
Je hebt ook de optie om een account automatisch te laten inloggen (mocht je er later toch meerdere willen)Vampy719 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:49:
PSN id: NL_SToRM
Renchi.com of www.japanvideogames.com zijn goeie sites om GT5P te bestellen.Ermo schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:
[...]
Waar heb je hem besteld?
En laat even weten hoe de game is, deze zou ik ook graag willen hebben!!
De game is verder fantastisch! Het ziet er super uit en het speelt super. Het is zeker de leukse race game die ik ooit heb gespeeld. Helemaal in combinatie met het Logitech G25 stuurtje, ik heb voor GT5P een extra PS3 + G25 erbij gekocht zodat we hier tegen elkaar kunnen racen
Helaas bleek het online gebeuren zo ver het nu is niet helemaal geschikt om echt tegen elkaar te racen, je kan geen games hosten of friends inviten.. je moet dus gewoon een race selecteren en hopen dat je bijelkaar in de race komt.. dat gebeurt wel soms maar niet altijd dus. Hoop dat ze dat snel updaten naar eigen gehoste games met friends invites.
ik werd meteen doorgelinkt naar paypal, heb betaald kreeg meteen bevestigings mail van paypal dat betaling was voltooid en op yesasia stond niet "waiting for payment" dus dacht dat het wel goed ging en dat is ook goed gegaan, kreeg net een mailtje dat de controller is verzonden.Melniek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:06:
[...]
Ik heb gisteravond ook een ds3 besteld en meteen via Paypal betaald. Heb het via de link gedaan in het bestelproces, maar heb nog steeds geen email ontvangen met daarin een bevestiging van betaling.
als je via paypal koopt krijg je dus geen bevestiging van yesasia zelf
Bij zuiderpark vind hij alleen maar games die nog niet uitzijn?scorpie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:17:
[...]
Inmiddels van de site verwijderd denk ik, je link linkt nu naar niks helaas
Ps4/switch gamer
Jup, voor mij is dit dan ook nutteloos. Ik kan allang pc-games op mn tv spelen. Maar sommige mensen hebben dan wel een heel lange vga-kabel nodig, dus mss dat die er wel gebruik van willen maken.Arm1n schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:40:En dat streamen, is dat niet een beetje omslachtig? ff een kabeltje van je pc naar je tv trekken is toch veel makkelijker
Die USB omzetters werken alleen met controllers die een "standaard" controller ID hebben. Werken dus wel met dansmat en Beatmania controller, maar niet met Negcon, Jogcon, Volcon, Guncon, Pop'n Music, HyperBlaster, analog joystick, muis, etc.swampy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:05:Er zijn van die Playstation 2 controller ports naar playstation 3, gewoon een soort USB omzetter ding en ze zijn ook niet duur dus als je daar een paar van koopt!
Voor muziek games zou ik trouwens geen PS3 gebruiken want de synchronisatie tussen beeld en geluid is ondanks dat de emulatie best goed is niet 100% gelijk aan een originele PS1 of PS2, waardoor alle muziekspellen onspeelbaar zijn op de PS3.
Nee. heb het niet als gift laten verzenden.. Dat gratis versturen staat gewoon op de site, bij bepaalde artikelen...Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Heb je dit gedaan door het als gift te verzenden (kost wel 7 dollar)
Want ik ben van plan om ook de DS3 aan te schaffen, ik weet alleen niet hoe ik dit het beste kan doen en of je dan ook geen creditcard nodig hebt.
PS5 User ;-) ...
Ik had meteen binnen een paar seconden al een bevestigings email..Melniek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:06:
[...]
Ik heb gisteravond ook een ds3 besteld en meteen via Paypal betaald. Heb het via de link gedaan in het bestelproces, maar heb nog steeds geen email ontvangen met daarin een bevestiging van betaling.
PS5 User ;-) ...
Daarom dat ik inderdaad hardwarematige emulatie wil. Software emulatie met die muziekgames is hopeloos, kon ik zelf ook al radenari3 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:06:
[...]
Die USB omzetters werken alleen met controllers die een "standaard" controller ID hebben. Werken dus wel met dansmat en Beatmania controller, maar niet met Negcon, Jogcon, Volcon, Guncon, Pop'n Music, HyperBlaster, analog joystick, muis, etc.
Voor muziek games zou ik trouwens geen PS3 gebruiken want de synchronisatie tussen beeld en geluid is ondanks dat de emulatie best goed is niet 100% gelijk aan een originele PS1 of PS2, waardoor alle muziekspellen onspeelbaar zijn op de PS3.
Niet dat het veel uitmaakt. Als men pop'n controller niet werkt zal ik mijn PS2 wel bijhouden (misschien in Japan meteen een nieuwe slim ps2 kopen, want anders kan ik men games niet meer spelen als men phat het begeeft
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Bij mij staat die op processing op de site van yesasia.KillaH87 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:54:
[...]
ik werd meteen doorgelinkt naar paypal, heb betaald kreeg meteen bevestigings mail van paypal dat betaling was voltooid en op yesasia stond niet "waiting for payment" dus dacht dat het wel goed ging en dat is ook goed gegaan, kreeg net een mailtje dat de controller is verzonden.
Ik heb ook een Paypal betalingsmail gekregen en twee mails van Yesasia. De eerste was "Thank you for your order" en de tweede "Order proces on hold". Ik wacht het nog even af en anders maar eens even een mailtje sturen.
Net trouwens ook mijn Spiderman box binnen gekregen van Play.com, ziet er subliem uit.
7de besteld, 8ste verstuurd en vandaag binnen gekregen, al met al een week onderweg geweest.
haha sorry om het hele BluRay vs HD-DVD weer in de groep te gooien maar dit vind ik wel een geniaal filmpje. The Downfall of HD-DVD.
Je kan een account naar keuze bij het opstarten van de PS3 als standaard account laten openen. Dan krijg je dus niet een keuzemogelijkheid maar gelijk je hoofdaccount te zien als je wilt als je de PS3 opstart. Dit kan je doen volgens mij door bij je account plaatje (helemaal links in het xmb op driehoekje drukken en dan instellen als hoofdaccount oid).Vampy719 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:49:
PSN id: PENo1
Ik kocht hem zondagavond voor 69,95 dollar. Betaald via mastercard, werd meteen verified. Maandagochtend werd ie verzonden en toen zag ik dat ie 10 dollar goedkoper was geworden, maar ik had al betaald @!#KillaH87 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:54:
[...]
ik werd meteen doorgelinkt naar paypal, heb betaald kreeg meteen bevestigings mail van paypal dat betaling was voltooid en op yesasia stond niet "waiting for payment" dus dacht dat het wel goed ging en dat is ook goed gegaan, kreeg net een mailtje dat de controller is verzonden.
:: Game Over ::
Verwijderd
Heb zojuist ook maar een DS3 bij yesasia besteld. Voor de 37 euro (USD 54.99) die ik moest betalen kan je hem hier als hij uitkomt ook niet krijgen neem ik aan. Aangezien ik toch niet zo goed ben in wachten was dat argument voldoende om me over de streep te halen :-)
Dit topic is gesloten.