Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Gman schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Hail to teh king _/-\o_
Gister 17 miljoen gehaald, ga te vaak dood doordat ik geen nukes meer heb :x
Dat kost je je multiplier en dus je dikke score.
Muhahaha... 23 miljoen! Teh PWN! LOL.

Even serieus. SSHD is véél te verslavend. Vooral coöp. M'n vriendin wil dan naar bed en ik zit nog met 2 maten op de bank. biertje, chippie, stardust... >:)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:50:
[...]

Ik lees wel dat veel games patches nodig hebben voor de activatie van DS3. Kan het zijn dat die patch er wel is, maar dan alleen voor mensen waar de DS3 officieel gereleased is.

Elke uitgever zou dit natuurlijk zelf kunnen bepalen

Edit:
ik lees net op ps3only dat iemand daar zonder problemen DS3 en the darkness heeft gespeelt, dus dat patch verhaal zal niet van toepassing zijn
Das minder :(
Ik kan 't wel spelen, alleen de rumble functie werkt niet :(

Ik heb DMC 3 van de PS2 gespeeld en daar werkt de rumble gewoon perfect mee :)

Iemand nog ideeen?
Of zie ik gewoon een instelling over het hoofd?

Iemand die het thuis werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:52:
[...]

Nog meer feedback dan wat die gast al heeft op zijn ebay account? 8)7

Maar om maar ff je vraag te beantwoorden, ik heb tot nu toe alles binnen 7 werkdagen ontvangen.
Ik heb zelf nog nooit wat via ebay gekocht, vandaar dat ik een beetje huiverig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
hermedico schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:59:
[...]

Ik heb zelf nog nooit wat via ebay gekocht, vandaar dat ik een beetje huiverig ben.
Heb 3 (1 voor 1) games bij hun (3busyman) besteld en allemaal super snel binnen zonder gezeik. Zit echt wel snor daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Japanse hardware cijfers van deze week:

code:
1
2
3
4
5
6
DS Lite     266,568
PSP     218,234
Wii     207,797
PS3     64,183
PS2     32,010
Xbox 360    9,763

Ziet er naar uit dat de PS3 goed blijft verkopen in Japan. Sinds de introductie zijn de verkopen van de PS3 ongeveer verviervoudigd. Wat natuurlijk goed nieuws is want dit soort cijfers trekt alleen maar nog meer ontwikkelaars. Wat dit ook betekend is dat de verkopen niet zijn gestagneerd na de feestdagen zoals door zovelen werd beweerd. Ben ik erg benieuwd wat de hardware cijfers over 2 weken zullen zijn, omdat dan DMC4 gereleased wordt in Japan. :)

Bron: http://www.m-create.com/ranking/

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 11-01-2008 18:52 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 05:42
RESISTANCE 2

I just got my latest GameInformer and its cover feature is Resistance 2!!!!!!

Checking it out now... will update. (didn't see this on first two pages so assumed it hasn't been posted)

EDIT 1: HUGE cooperative game... EIGHT-PLAYER story-driven campaign along side single-player campaign. SIXTY-PLAYER Competitive modes... HUGE United States Landscapes as backdrops.

EDIT 2: "It is, in short, a tour de force for the untapped might of the PlayStation 3"

EDIT 3: Narrative stays with Hale the whole time... not Rachel. Hale shot down in Iceland, escapes to US and becomes part of program called Sentinels...

EDIT 4: Chameleon.. Stalker with total cloaking ability

EDIT 5: Overcoming stigma that boss encounters don't work in FPS games..

EDIT 6: Eight player coop over PSN, two player local

EDIT 7: CLASSES! Unique character with one of three basic templates... tank with heavy weaponry, special ops for distance (bullseye modified with zoom), medic

I'm READING FAST!

http://boards.ign.com/ps3_general_bo...7131205/p1/?13

I cant make my own thread, stupid gaf mods., someone make a thread!

EDIT 8: Online matching... standard difficulty discarded for scaled challenges for team skill..

EDIT 9: Partially randomized geometry... levels are different with each playthrough

EDIT 10: again... 60 players online. want sense of epic b attle.. dont want fast-furious gameplay to be focus, more focused on squad v squad.

EDIT 11: will log into smaller four-to-eight man lobbies for each squad... encouraging communication and camaraderie, squad will be tasked witha particular objective. careful level design aims to deliver intense combat zones or small team conflicts that flow within arena of larger battle.

EDIT 12: Dedicated gaming community with stat servers for faster matchmaching than any console game of 2007. full-featured profile pages through myresistance.net will incorporate social networking concepts. open clan and party system to encourage community...no player invites needed.

EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.

EDIT 13: Aiming to deliver mobile-phone-quality sound.

EDIT 14: Futher tapped power of PS3... more enemies onscreen, better AI, better lighting and shaders (SCREENSHOTS LOOK AMAZING!!!). More comples normal mapping and detail mapping combine to deliver textures that look amazing from afar and at extremely close distances.

EDIT 15: AI getting a lot more attention.. will scaled on-the-fly to players perspective and viewpoint... aka enemies cloesr to the player will actually have more spohisicated AI routines than those further away. assailants in your direct field of view received heightened intelligence. easily more cunning than before

sorry for typos... typing fast

EDIT 16: listened to complaints... working on solution to long checkpoints and health system. not positive what final solution will be.

EDIT 17: "Our time playing was a blast"... each character class contributes in a unique way and "we loved the strategy-laden medic"... unique sense of teamwork

EDIT 18: Mysterious "Cloven"

EDIT 19: "Resistance 2 will be too epic to dismiss as anything but one of the biggest, boldest, and most high-reaching titles of 2008. It's a game that won't be ignored." [END ARTICLE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Krijgen jullie ook niet ontzettend zin in GT5 als je dit ziet?

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8028 :9~

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Arx schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:17:
Krijgen jullie ook niet ontzettend zin in GT5 als je dit ziet?

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8028 :9~
Ik kan echt niet wachten op deze game :)

Ik heb HIER dan wel een mooi thema voor je PS3 ;)

HIER staan er nog meer. Dit is trouwens de beste site voor thema's. Ik heb er nergens nog meer gezien. Hij is ook zonder irritante popups. Mischien kan hij vermeld worden in de OP....

[ Voor 24% gewijzigd door Kenny_026 op 11-01-2008 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

CSB schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:03:
[...]
Muhahaha... 23 miljoen! Teh PWN! LOL.

Even serieus. SSHD is véél te verslavend. Vooral coöp. M'n vriendin wil dan naar bed en ik zit nog met 2 maten op de bank. biertje, chippie, stardust... >:)
High score #3131: harlekein - 75.270.130
Kom maar terug als je daar over heen bent :) Hopelijk heb ik die dan zelf al verbeterd.

Ik ben hongerig voor een goed knokspel. Ik weet niet welke eerder is, Street Fighter 2 HD of Soul Calibur IV. Ik ga ze beide wel aanschaffen iig.

Is Tekken 5 DR nog 20 euro waard? Over het algemeen vind ik Tekken wat houterig spelen. Ik weet niet of dit deel anders speelt als voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

weet iemand waar dit soort neppe joysticks in nederland te krijgen zijn (webshop)?
Afbeeldingslocatie: http://i9.ebayimg.com/02/i/000/c6/8a/aafa_1.JPG

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het onderdelenhuis zag ik ze vanmiddag, die joysticks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

harlekein schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:08:
[...]

High score #3131: harlekein - 75.270.130
Kom maar terug als je daar over heen bent :) Hopelijk heb ik die dan zelf al verbeterd.

Ik ben hongerig voor een goed knokspel. Ik weet niet welke eerder is, Street Fighter 2 HD of Soul Calibur IV. Ik ga ze beide wel aanschaffen iig.

Is Tekken 5 DR nog 20 euro waard? Over het algemeen vind ik Tekken wat houterig spelen. Ik weet niet of dit deel anders speelt als voorgaande.
knokspel? UFC zeg ik je! >:)

BTW Resistance 2 -> Partially dynamic geometry! 8) :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Donnie Darko schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:07:
[...]

das dan toch raar als jij je je niet kan voorstellen dat het dicht bij FF in de buurt komt als het final fantasy XI is die op de XBOX 360 uit is. :P

overigens heb ik beide consoles en speel ik momenteel meer op mn ps3, vanwege Rock Band ;) dus dit is geen fanboy gedrag :P
Als iemand het over de final fantasy-serie heeft dan gaat dat niet over FF11. Die game lijkt nog minder op de FF-games dan dat Splinter Cell op MGS lijkt xD Bij final fantasy hebben mensen het 9 vd 10x over ff1t/m10 en ff12 (al was dat een teleurstelling, mede omdat het combat systeem op dat van ff11 was gebaseerd) en ff13. En zo'n final fantasy-game, waar de reeks bekend om is, is er niet op de 360. Zelfde geldt ook voor de chyrstal chronicles-delen voor de gamecube. De enige echte FF-games zijn verschenen op de nes, snes, ps1, ps2, een aantal handhelds en in 2008/2009 op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Shit zeg, zie ik net op youtube wat beelden over het al zo alom geprezen God of War... Makes me wanna buy it :P (Loopt die ps2 game goed op m'n 60Gb ? (ik vraag het maar, aangezien alle backwards compatibility threads van Sony zelf niet meer bijgehouden worden))

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
hermedico schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:43:
Ik wil UT3 kopen bij 3busyman, en heb de feedback van ebay gelezen. Hebben jullie nog feedback voor mij ? En hoe snel gaat het meestal met het verzenden ?
UT3 speel je nou niet bepaald op console met een controller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ge0force schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:02:
[...]

UT3 speel je nou niet bepaald op console met een controller 8)7
Als de controller me niet bevalt gebruik ik toch gewoon een tobo en muis ?
En de andere shooters gingen ook prima met een controller, dus dit lukt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

-RazieL- schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:46:
[...]
De enige echte FF-games zijn verschenen op de nes, snes, ps1, ps2, een aantal handhelds en in 2008/2009 op de ps3.
Hoe definiëer jij een "echte" final fantasy game? FF Chronicles heeft ook een goede fanbase en de Final Fantasy Tactics reeks die jij zelfs niet vermeldt is het allerbeste wat de final fantasy reeks te bieden heeft :). Bijna ieder FF game heeft zijn eigen sfeer en frankly, van de oude delen zijn er een hele hoop die totaal niet op elkaar lijken. Zeggen dat FF11 niet op FF10 lijkt is toch niet meer dan logisch :?

Laat me raden...enkel de games die je zelf gespeeld hebt zijn "echte" final fantasy games?

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 11-01-2008 21:08 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

FF XI daargelaten is er altijd een main FF reeks geweest (FFI t/m FF XII, FF XI daargelaten dus), met wat spin-offs op 'andere' consoles, naast dus de NES en de SNES voor FF1 t/m FF5 (japanse nummering), FFVI t/m FFIX op de PSX en FFX, FFX-2 en FF XII.
En dan zijn er nog wat handheld remakes geweest en dus spin-offs als FF Chronicles, FF Tactics en FFXI als je wil...

En dan is de main FF reeks dus een 'echte' final fantasy game. Die waar verreweg het meeste geld in wordt gepompt. Met als enige gelijkenis een groot verhaal, turn based gameplay, chocobos, gil en Cid (in veel delen dan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De rest van het topic omtrend dat FF gedoe eens doorlezen. Over het "maar de PS3 heeft final fantasy" argument. Ik ben een jrpg junkie: je mag eens raden waarom ik nog geen ps3 heb staan maar wel al een 360.
Op dit moment heeft de 360 3 rpg kleppers (en dan spreek ik niet over westerse rpg's, want mass effect is ook een juweel) en de ps3....geen enkele. De CG trailers van FF13 spreken me totaal niet aan (zeker niet als ze het retarded vechtsysteem van FF12 gaan gebruiken als basis), dus daar zit ik ook niet op te wachten.

De enige persoonlijke "system seller" die mij kan overtuigen om een PS3 te kopen is momenteel "Disgaea 3" en die heeft nog niet eens een westerse releasedatum gekregen. Hier zal het dus waarschijnlijk nog tot in 2009 duren vooraleer er hier een ps3 in huis komt, en tot die tijd mis ik niets aan rpg's :)

*edit* Final Fantasy Tactics bevat evenveel verhaal als de "genummerde" final fantasy games. Buiten een andere nummering zie ik niet in waarom dit een "spin-off" zou moeten zijn. Een spin-off insinueert toch een ander genre, of zie ik het nu verkeerd :?

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 11-01-2008 21:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

FL!PNEUS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:
[...]Uncharted, Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 zijn al meteen drie spellen waar geen, of mindere, alternatieven voor zijn op de 360.
Het is maar net hoe je het bekijkt.

Ik heb hier Forza 2 liggen op de XBox en vind dat persoonlijk fijner spelen dan de GT5 demo en GT HD uit de PS Store. De auto's voelen in Forza gewoon wat beter aan, misschien wat meer arcade dus dat het niet echt mijn ding is. Al heb ik wel genoten van GT4 op de PS2.

En een game als Uncharted heeft de Xbox 360 inderdaad niet. Maar de Xbox heeft dan wel weer een hele vette game als Gears of War welke de PS3 niet heeft in dat soort gameplay. Al gaat Killzone 2 wel gebruik maken van het soort van cover zoeken als dat in Gears of War wordt gebruikt. Lijkt me wel intens als je in first person achter een rots duikt en dan uit dekking vijanden neer moet maaien.

Zelfde dat de PS3 een jaar geen echte free-roam game heeft gekend. Want als GTA 4 uit komt is de PS3 al weer een jaar officieel in Nederland uit. De XBox heeft wel een free roam game in de trand van Saint's Row.

Maar zo kan je wel even door gaan, want elke console heeft wel weer games/exclusives die nooit op andere consoles zullen verschijnen... Want ik sta best op het punt om een Wii te kopen om Metroid Prime te kunnen spelen, want dat schijnt ook een toffe game te zijn.
Probleem is alleen dat mijn Xbox 360 al mijn component ingang in neemt en ik een Xbox Elite wil kopen puur zodat ik een Wii aan kan sluiten... nog even wachten op de financiele meevaller dan.
rataplan2 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:10:
weet iemand waar dit soort neppe joysticks in nederland te krijgen zijn (webshop)?
[afbeelding]
Bol.com heeft zo'n third-party controller in het assortiment.
Voor nog geen 2 tientjes. Merk is iets van Big Ben ofzo...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
Damn ik ben onder de indruk over de info van Resistance 2 :D 60 man online dat is best indrukwekkend.
Als je dat bedenkt moeten de maps ook HUGE zijn. Als je nu naar Warhawk kijkt is 32 man al erg veel.

Misschien vlak daarvoor maar resistance 1 aanschaffen :D

[edit] mijn smilie leek erop dat ik juist niet onder de indruk was maar dat ben ik wel :D 60 man online DAMN!

[ Voor 17% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-01-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

*edit* Final Fantasy Tactics bevat evenveel verhaal als de "genummerde" final fantasy games. Buiten een andere nummering zie ik niet in waarom dit een "spin-off" zou moeten zijn. Een spin-off insinueert toch een ander genre, of zie ik het nu verkeerd :?
Het verschil zit hem in de gameplay :) Final Fantasy Tactics heeft geen standaard turn based battle systeem maar een tactisch veld waar je op rond loopt om te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Boeboe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:06:Hoe definiëer jij een "echte" final fantasy game? FF Chronicles heeft ook een goede fanbase en de Final Fantasy Tactics reeks die jij zelfs niet vermeldt is het allerbeste wat de final fantasy reeks te bieden heeft :). Bijna ieder FF game heeft zijn eigen sfeer en frankly, van de oude delen zijn er een hele hoop die totaal niet op elkaar lijken. Zeggen dat FF11 niet op FF10 lijkt is toch niet meer dan logisch :?

Laat me raden...enkel de games die je zelf gespeeld hebt zijn "echte" final fantasy games?
Nee, want ik heb ze lang niet allemaal gespeeld :) Je weet toch ook wel dat je de hoofdserie hebt en dan nog spin-offs zoals ff:cc en ff:tactics (was ik ff vergeten) en natuurlijk nog ff11 die nergens bijhoort. En de hoofdserie verschijnt na de snes (tot nu toe) alleen maar op de consoles van sony. Natuurlijk is tactics ook een rpg, maar het valt wel binnen een ander sub-genre dan de hoofd-serie.

Edit: Grandd heeft 't ook al uitgelegd zie ik :) Tactics is idd een spin-off en valt in een ander (sub-)genre.

Wat vind je btw van White Knight Story? Zou ook een goede rpg kunnen worden. En ik wacht al vele jaren op een 3e Chrono-game (Chrono Break :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Reemster op 11-01-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Frank J. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:44:
Damn ik ben onder de indruk over de info van Resistance 2 :O 60 man online dat is best indrukwekkend.
Als je dat bedenkt moeten de maps ook HUGE zijn. Als je nu naar Warhawk kijkt is 32 man al erg veel.

Misschien vlak daarvoor maar resistance 1 aanschaffen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/spit_image.php?session=c7247eb42f794dc08f388cfebd86b4a6cf743ace6bfad9b843e822d98e38894f58ad02ba5e7fb03aad8b20881e

GOTY. Believe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Zat net even beetje rond te struinen op de ps3 store,

Kom ik onder games --> volledige game, pagina 3/3 Gran Turismo HD concept 2.0 _/-\o_

BETER !!! gelijk begonnen met binnen halen 700 MB dacht ik even uit me hoofdt.

Zo dat verzacht de pijn tot en met maart :)

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
ik heb hem!!!!

nog geen spellen erbij, ga morgen wel even kijken of ze hier 2de hands iets hebben, ben nu lekker bezig met playstation store afstruinen.

TVersity hoefde ik helemaal niets aan te doen, die had ie al meteen gevonden dus das ook lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

De beelden zien er echt goed uit en de vrijgegeven info is ook niet mis, maar ik had nooit gedacht dat ik ineens zo'n zin in Resistance2 zou hebben. Al was ik 'm wel van plan te gaan kopen na de cliffhanger van deel1. En bovendien wil ik alle games van Insomniac gewoon hebben (de 1e 2 heb ik al) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Vampy719 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 01:40:
Zat net even beetje rond te struinen op de ps3 store,

Kom ik onder games --> volledige game, pagina 3/3 Gran Turismo HD concept 2.0 _/-\o_

BETER !!! gelijk begonnen met binnen halen 700 MB dacht ik even uit me hoofdt.

Zo dat verzacht de pijn tot en met maart :)
haha zo stoer :D ik weet niet of ze deze easter eggs er bewust in zetten maar het beloont wel om af en toe de store eens goed af te struinen dus :D

nm ik dacht dat het om de laatste demo die in japan was (2.1 ofzo)

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-01-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Resistance lijkt me erg leuk, maar de Aliens zijn zo fugly. Een soort combo van aliens uit GoW en Halo3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
FeaR1986 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:25:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt.

Ik heb hier Forza 2 liggen op de XBox en vind dat persoonlijk fijner spelen dan de GT5 demo en GT HD uit de PS Store. De auto's voelen in Forza gewoon wat beter aan, misschien wat meer arcade dus dat het niet echt mijn ding is. Al heb ik wel genoten van GT4 op de PS2.
ik had precies hetzelfde! Bij Forza 2 had ik veel meer gevoel met de auto en kwam het rijgedrag beter over dan dat van GT HD. Natuurlijk was dat ook een WIP, maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 02:07:
ik heb hem!!!!

nog geen spellen erbij, ga morgen wel even kijken of ze hier 2de hands iets hebben, ben nu lekker bezig met playstation store afstruinen.

TVersity hoefde ik helemaal niets aan te doen, die had ie al meteen gevonden dus das ook lekker!
hey killa H87
was jij gisteren nacht ook in die idiote schreeuwpartij bij resistance?!?!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:34:
Resistance lijkt me erg leuk, maar de Aliens zijn zo fugly. Een soort combo van aliens uit GoW en Halo3 :P
Als je RFOM speelt, dan kom je er tegen het eind wel achter dat het wel eens geen aliens kunnen zijn ;)

Sommige levels in deel 1 zijn soms wat mat, qua design, maar andere zijn zo intens mooi, groot en overweldigend, dat je gewoon blijft staan om rond te kijken. Ook de 2e keer spelen is top, je kunt dan nieuwe wapens krijgen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:49:
[...]

hey killa H87
was jij gisteren nacht ook in die idiote schreeuwpartij bij resistance?!?!? :)
nee, zoals je leest heb ik er nog geen games bij en mijn online naam is iwaarden

het uitpakken van de PS3 gaf mij trouwens echt een WOW effect, iets wat de xbox360 destijds niet deed

[ Voor 14% gewijzigd door iwaarden op 12-01-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:52:
Net uncharted en warhawk besteld van 3busymen.

Nou vroeg ik me af of iemand een winkel weet waar ik US psn cards kan bestellen met paypal het liefst die de code mailen zodat ik die booster pack kan kopen. Zodat ik jullie allemaal ff kan ownen online ;)
duh, early 2008 komen die cards pas. Naja, dan maar zonder die addon spelen tot ze er zijn.

Hopelijk komen ze snel binnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Nieuwe PS3 bundels UK op komst. EU zal misschien snel volgen
The deal, dubbed ‘Pick N Mix’ by the platform holder, will begin at retail next Friday, January 18th and will run ‘until further notice’.

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 12-01-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
scorpie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:56:
Shit zeg, zie ik net op youtube wat beelden over het al zo alom geprezen God of War... Makes me wanna buy it :P (Loopt die ps2 game goed op m'n 60Gb ?
werkt en speelt hartstikke goed op mijn PS3 60 gig.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aangezien de cardreader niet meer in de 40gb versie zit, wat zit er nu achter het klepje?
http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/ps32_small.jpg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Fietsbel schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:26:
Aangezien de cardreader niet meer in de 40gb versie zit, wat zit er nu achter het klepje?
http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/ps32_small.jpg
is geen klepje meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
hermedico schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:05:
[...]

Als de controller me niet bevalt gebruik ik toch gewoon een tobo en muis ?
En de andere shooters gingen ook prima met een controller, dus dit lukt ook wel.
De speelsnelheid van de PS3-versie ligt sowieso een stuk lager dan die op pc, omdat je met controller slechts een fractie van de reflexen hebt die je met een muis hebt. In een gewone single player shooter is dat niet zo'n probleem omdat de AI daarvoor is aangepast en opzettelijk trager reageert om je de tijd te geven om te mikken. De UT-reeks is echter gebaseerd op snelheid, reflexen en kunnen mikken. Het ontgaat me volledig wat je er leuk aan vind om dat met een controller te doen, daarmee valt voor mij het grootste deel van de fun volledig weg.

Het is idd zo dat je een muis zal kunnen aansluiten op de PS3, maar dan zal je sterk gehandicapt worden omdat je anders de controller-spelers losjes zou ownen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Ge0force schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:33:
[...]

De speelsnelheid van de PS3-versie ligt sowieso een stuk lager dan die op pc, omdat je met controller slechts een fractie van de reflexen hebt die je met een muis hebt. In een gewone single player shooter is dat niet zo'n probleem omdat de AI daarvoor is aangepast en opzettelijk trager reageert om je de tijd te geven om te mikken. De UT-reeks is echter gebaseerd op snelheid, reflexen en kunnen mikken. Het ontgaat me volledig wat je er leuk aan vind om dat met een controller te doen, daarmee valt voor mij het grootste deel van de fun volledig weg.

Het is idd zo dat je een muis zal kunnen aansluiten op de PS3, maar dan zal je sterk gehandicapt worden omdat je anders de controller-spelers losjes zou ownen... :p
Je kan gewoon m+k servers only kiezen, krijg je alleen maar players die met muis en keyboard spelen. Moet wel zeggen dat ik UT3 tot nu toe niet lekker vind spelen met m+k op de ps3 helaas.. ik moet er nog is keertje goed voor gaan zitten met instellen van muis. Ik denk dat ze de support voor keyboard en muis nog niet 100% hebben, zal bij de EU release wel stuk beter zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door tex5 op 12-01-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

EfBe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:51:
[...]

Als je RFOM speelt, dan kom je er tegen het eind wel achter dat het wel eens geen aliens kunnen zijn ;)

Sommige levels in deel 1 zijn soms wat mat, qua design, maar andere zijn zo intens mooi, groot en overweldigend, dat je gewoon blijft staan om rond te kijken. Ook de 2e keer spelen is top, je kunt dan nieuwe wapens krijgen.
Hoe kom je dan eigenlijk aan die wapens? Want ik wil 'm nog wel eens voor de 2e keer gaan spelen, maar dan wil ik natuurlijk wel wat nieuwe guns.
Ge0force schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:33:De speelsnelheid van de PS3-versie ligt sowieso een stuk lager dan die op pc, omdat je met controller slechts een fractie van de reflexen hebt die je met een muis hebt. In een gewone single player shooter is dat niet zo'n probleem omdat de AI daarvoor is aangepast en opzettelijk trager reageert om je de tijd te geven om te mikken. De UT-reeks is echter gebaseerd op snelheid, reflexen en kunnen mikken. Het ontgaat me volledig wat je er leuk aan vind om dat met een controller te doen, daarmee valt voor mij het grootste deel van de fun volledig weg.

Niks gehandicapt, er zijn verschillende servers. Je kan filteren op tobo+muis servers. En verder zou ik niet weten waarom je met de controller geen fun kan hebben. Er is niets wat je met de controller niet kan en met muis+tobo wel. Natuurlijk gaat het iets minder snel en precies maar de gameplay en de uitdaging blijven gelijk.

[ Voor 49% gewijzigd door Reemster op 12-01-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Raziel en de rest;

Zo'n goede cliffhanger vond ik RFOM nou ook weer niet hebben...Iedere B tv-serie heeft zoiets wel eens gebruikt. Zal hem niet opschrijven voor degenen die nog niet klaar zijn, en de rest weet toch wat ik bedoel ;)
De verhaallijn vond ik redelijk, kwa tekst en cutscenes werd er wel naar een climax toegewerkt, maar in de gameplay vond ik dat niet erg terug helaas. De moeilijkheidsgraad blijft constant.
De cutscenes zelf waren grafisch natuurlijk PS3 onwaardig.
Eén van de betere/beste launchtitels, maar wel duidelijk een launchtitel dus. Goed om het verschil met PS2 mee aan te tonen, maar als je hem over drie jaar er nog eens in stopt lachen we ons rot denk ik.
Mocht ie Platinum worden of anders goedkoper, dan zou ik hem zeker kopen als ik hem nog niet had.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
-RazieL- schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:00:
[...]

Hoe kom je dan eigenlijk aan die wapens? Want ik wil 'm nog wel eens voor de 2e keer gaan spelen, maar dan wil ik natuurlijk wel wat nieuwe guns.
Die liggen gewoon op de grond net als de andere wapens, ook ammo. De chimera gebruikt ze soms ook, dus dat biedt wat extra uitdaging, maar niet veel meer. Ik vond het de 2e keer wel veel makkelijker, de 1e keer was ook mn 1e keer een FPS op een console dus ik had grote moeite met de controller in het begin.

Ik kijk nu al uit naar deel 2, als ik het zo lees heeft killzone een zware dobber :).

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:54:
@ Raziel en de rest;

Zo'n goede cliffhanger vond ik RFOM nou ook weer niet hebben...Iedere B tv-serie heeft zoiets wel eens gebruikt. Zal hem niet opschrijven voor degenen die nog niet klaar zijn, en de rest weet toch wat ik bedoel ;)
De verhaallijn vond ik redelijk, kwa tekst en cutscenes werd er wel naar een climax toegewerkt, maar in de gameplay vond ik dat niet erg terug helaas. De moeilijkheidsgraad blijft constant.
De cutscenes zelf waren grafisch natuurlijk PS3 onwaardig.
Eén van de betere/beste launchtitels, maar wel duidelijk een launchtitel dus. Goed om het verschil met PS2 mee aan te tonen, maar als je hem over drie jaar er nog eens in stopt lachen we ons rot denk ik.
Mocht ie Platinum worden of anders goedkoper, dan zou ik hem zeker kopen als ik hem nog niet had.
Resistance is een aardige game maar inderdaad er zat meer in, je moet vaak door een filmpje heen (laad volgend sublevel) soms al na 4 kamers! Maar toch het is een aardige shooter en het verhaal is cheesy and hoort erbij! Als je een goed verhaal EN einde wilt ga dan voor The Darkness, dat einde is..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

@Watervuur: Heb nooit gezegd dat het een goeie cliffhanger of een geweldig verhaal is. Maar het speelde lekker weg en wat betreft launch-games zou ik zo geen betere launch-game kunnen verzinnen op welke console dan ook. En de vrijgegeven info+screens van deel2 smaken naar meer.

Ik denk trouwens niet dat ik me bij deze game later rot zal lachen. Dat zal ik later eerder (later eerder? dat klinkt vaag :P ) bij the Darkness hebben, vooral omdat er toendertijd mensen waren die die game daadwerkelijk goed vonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
-RazieL- schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:00:
Niks gehandicapt, er zijn verschillende servers. Je kan filteren op tobo+muis servers. En verder zou ik niet weten waarom je met de controller geen fun kan hebben. Er is niets wat je met de controller niet kan en met muis+tobo wel. Natuurlijk gaat het iets minder snel en precies maar de gameplay en de uitdaging blijven gelijk.
Goh hoe moet ik het uitleggen... Als je met muis speelt dan heb je meer het gevoel dat je je wapen onder controle hebt, doordat het precies de beweging van je hand volgt. Met controller heb je altijd een soort vertraging waardoor de reflexen - voor mij een belangrijk onderdeel van de gameplay - gewoon wegvallen. Als je met toetsenbord speelt kan je ook via de cijfertoetsen meteen het gewenste wapen kiezen enz...

Ik vind het dan ook zonde dat de media zo zoveel pc-franchises (UT3, Cod4, C&C3 enz...) nu ineens zo promoten voor console, terwijl het vroeger net leuk was dat bv. de PS2-games een totaal andere spelervaring boden dan shooters of RTS op pc. Nu is het allemaal één pot nat (behalve de Wii dan) en heb je noch vis noch vlees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nog een foto van m'n Japanse PS3 spul. extra controler, de doos en AB kwamen vandaag binnen met de post.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v80/Atomsk/buy/DSCF0765_resize.jpg

De Japanse PS3 kan hier zo op het lichtnet trouwens.. er zit een universele voeding in.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Prachtig zo'n witte ps3, heb je er toevallig nog eentje in de hoek staan die je verkoopt? :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Fietsbel schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:36:
Prachtig zo'n witte ps3, heb je er toevallig nog eentje in de hoek staan die je verkoopt? :P
Wordt wat lastig om meer dan één PS3 door de douane te krijgen zonder op te vallen. Had deze in m'n rugzak gestop met een handdoek erom heen.

Heb nog wel een Wii over nu en die's ook wit. ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jocd
  • Laatst online: 06-09 11:11
Atomsk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:51:
[...]

Wordt wat lastig om meer dan één PS3 door de douane te krijgen zonder op te vallen. Had deze in m'n rugzak gestop met een handdoek erom heen.
haha nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Atomsk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:30:
Nog een foto van m'n Japanse PS3 spul. extra controler, de doos en AB kwamen vandaag binnen met de post.

[afbeelding]

De Japanse PS3 kan hier zo op het lichtnet trouwens.. er zit een universele voeding in.
heb je wel rekening mee gehouden dat bloed een no-go is op een japanse ps3?
verder vind ik hem wel vet hoor die witte!!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb vandaag Uncharted besteld bij play.com , eens kijken of dit goed te doen is , spel is goedkoper dan hier.

Ben benieuwd :*)

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
heb vanmiddag een RGB scart kabel van logic3 gehaald bij de media markt (€10) als je geen HD-tv hebt echt een aanrader, bij alle consoles die ik tot nu toe heb gehad heb ik zo'n RGB scart-kabel gehaald tenzij ze hem niet hebben. het beeld is gewoon een stuk scherper en de kleuren zijn beter.

maar ik vind het wel onvergevelijk dat sony het nog steeds voor mekaar krijgt om groen beeld te leveren bij het afspelen van een DVD via die RGB-scart kabel, dat hoort gewoon niet bij zo'n apparaat, ik vond het al slecht dat de PS2 hetzelfde probleem had.

gelukkig zit er een switch op om te wisselen tussen RGB scart en Composite Scart

[ Voor 8% gewijzigd door iwaarden op 12-01-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
KillaH87 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:20:
heb vanmiddag een RGB scart kabel van logic3 gehaald bij de media markt (€10) als je geen HD-tv hebt echt een aanrader, bij alle consoles die ik tot nu toe heb gehad heb ik zo'n RGB scart-kabel gehaald tenzij ze hem niet hebben. het beeld is gewoon een stuk scherper en de kleuren zijn beter.

maar ik vind het wel onvergevelijk dat sony het nog steeds voor mekaar krijgt om groen beeld te leveren bij het afspelen van een DVD via die RGB-scart kabel, dat hoort gewoon niet bij zo'n apparaat, ik vond het al slecht dat de PS2 hetzelfde probleem had.

gelukkig zit er een switch op om te wisselen tussen RGB scart en Composite Scart
Met Composite Scart had ik het vroeger ook maar dit kwam door mijn oudere TV, kan het niet daar aan liggen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Werkt deze PS2 Scart kabel ook op een PS3 trouwens? Het is wel een goedkope winkel en dan bestel ik deze meteen even mee.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
B1gk1ller schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:30:
[...]

Met Composite Scart had ik het vroeger ook maar dit kwam door mijn oudere TV, kan het niet daar aan liggen ? :)
ik heb een jvc breedbeeld uit 2003, die kan het wel aan, probleem is gewoon dat sony niet wil dat je dvd's kijkt via RGB scart, als je dus dvd's wil kijken dan moet je of de kabel wisselen of zoals ik een kabel halen waar een switch opzit waarmee je RGB uit kunt zetten en dus weer het standaard signal krijgt wat lelijker is.
Atomsk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:42:
Werkt deze PS2 Scart kabel ook op een PS3 trouwens? Het is wel een goedkope winkel en dan bestel ik deze meteen even mee.
ik dacht het wel maar als je dan dvd's wil kijken moet je de kabel gaan wisselen omdat er geen switch op zit

ik heb deze gehaald Logic3 RGB Scart Cable PS2/PS3 waar dus wel zo'n witch opzit waardoor je geen kabels hoeft te wisselen of extra av-kanalen bezet hebt, hij was €10 bij de mediamarkt in zwolle dus dat valt ook wel mee (de andere RGB-scart die ze daar hadden was €25 en had geen switch)

[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 12-01-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
KillaH87 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:16:
ik heb een jvc breedbeeld uit 2003, die kan het wel aan, probleem is gewoon dat sony niet wil dat je dvd's kijkt via RGB scart, als je dus dvd's wil kijken dan moet je of de kabel wisselen of zoals ik een kabel halen waar een switch opzit waarmee je RGB uit kunt zetten en dus weer het standaard signal krijgt wat lelijker is.
Aha bagger actie.
Een voordeel ik weet nu iig zeker dat ik een HDMI inplaats van een RGB kabel haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Ik ben aan het twijfelen of ik GT5P moet importen van uit Japan of niet. Wanneer ik de game importeer kost het me 55 euro en dan heb ik de game dinsdag in huis.

De release voor europa wordt naar alle waarschijnlijkheid samengetrokken met de VS wat betekend dat de game pas achterin maart 2008 uit zal komen. De menu vertalingen zijn er te over en dus ook niet heel lastig.

Ik twijfel alleen nog of ik zou importen of wachten :/

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:57:
Ik ben aan het twijfelen of ik GT5P moet importen van uit Japan of niet. Wanneer ik de game importeer kost het me 55 euro en dan heb ik de game dinsdag in huis.

De release voor europa wordt naar alle waarschijnlijkheid samengetrokken met de VS wat betekend dat de game pas achterin maart 2008 uit zal komen. De menu vertalingen zijn er te over en dus ook niet heel lastig.

Bij GT4 prologue kon je rijbewijzen en wat credits van je prologue save naar je full release GT4 zetten iirc.

Als je dit ook kan bij GT5 prologue dan moet je dan full game uit zelfde regio importeren denk ik, want volgens mij zijn die save games niet compatible? Ben ik niet 100% zeker van overigens, maar had ik eens gehoord en zelf niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Mja, die rijbewijzen daar doe je een uurtje over oid om te halen dan heb je alles tot en met IA. Verder die 100.000 credits kom je ook wel overheen en er zullen in GT5 vast wel trucjes zijn om snel meer credits te behalen.

Ik vraag me alleen af of de 15 euro opweegt tegen de 2 maand dat de game hier eerder ligt.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
B1gk1ller schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Aha bagger actie.
Een voordeel ik weet nu iig zeker dat ik een HDMI inplaats van een RGB kabel haal.
het gaat hier over SD-tv's met een RGB-scart aanslutiing die krijgen groen beeld bij dvd's

geen HD-tv's met Component RGB (Y, pb/cb, pr/cr)

maarja, HDMI is toch beter dan component, ik zou er zelf ook voor gaan als ik een HD-tv had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Atomsk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:42:
De PS3 accepteert elke PS2-AV-kabel dus ja, dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Hier nog een leuk idee om je accounts wat beter te onderscheiden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219

Ik had zelf ook zoiets gemaakt, maar deze zien er toch beter uit :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ge0force schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Je (eerdere) posts lezend ga ik er van uit dat je UT3 op de PS3 niet hebt en ook nog niet hebt gespeeld. Ik vraag me dan ook af hoe jij nou conclusies kan trekken over de ps3 versie?
Ik zeg niet dat je de PS3 versie goed hoeft te vinden, maar vind het wel raar dat je het nu al niets vind terwijl je hem niet eens gezien hebt en gewoon de features van de PS3 versie niet kent (in eerste instantie in ieder geval niet) zoals muis/tobo support en de opties voor sixaxis only, muis/tobo only en mixed servers. Daarnaast is er ook een optie om gewoon de speed te verhogen.
Ik zelf vind UT3 op de PS3 wel leuk, dat jij het niks vind is prima, maar een beetje dom om conclusies te trekken als je niet (of slecht) geinformeerd bent, vind je ook niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:25:
[...]
het gaat hier over SD-tv's met een RGB-scart aanslutiing die krijgen groen beeld bij dvd's
Als je een tv hebt met een SVHS ingang kan je ook een PS2/3 naar SVHS kabel gebruiken. Heb je zowel prima beeld als wel meteen gewoon kleur met DVD kijken... Voor sommigen ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ge0force schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:10:Goh hoe moet ik het uitleggen... Als je met muis speelt dan heb je meer het gevoel dat je je wapen onder controle hebt, doordat het precies de beweging van je hand volgt. Met controller heb je altijd een soort vertraging waardoor de reflexen - voor mij een belangrijk onderdeel van de gameplay - gewoon wegvallen. Als je met toetsenbord speelt kan je ook via de cijfertoetsen meteen het gewenste wapen kiezen enz...
Als je je leven lang shooters op de pc speelt en nooit met een controller dan kan ik dat snappen ja. Herinner je je allereerste keer nog dat je een shooter speelde? Ik herinner me iig nog de 1e keer dat ik half-life speelde. Strafen had ik zowiezo nooit van gehoord (zowel muis als de pijltjes om te draaien) en aimen was ook een drama. Als je er handig in bent dan zal je dat gevoel niet hebben, maar tobo+muis blijft idd de meest ideale oplossing.
[b][message=29414214,noline]Ik vind het dan ook zonde dat de media zo zoveel pc-franchises (UT3, Cod4, C&C3 enz...) nu ineens zo promoten voor console, terwijl het vroeger net leuk was dat bv. de PS2-games een totaal andere spelervaring boden dan shooters of RTS op pc. Nu is het allemaal één pot nat (behalve de Wii dan) en heb je noch vis noch vlees...
True. Ik ben ook geen fan van het hele multiplatform-gebeuren. Alles lijkt meer op elkaar en in de toekomst zal het wss alleen nog maar erger worden. Maar zolang ik nog steeds plezier heb in gamen dan zal ik er niet wakker van liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:30:

[afbeelding]

Waar heb je dit moois besteld?
En wat heb je voor verzendkosten moeten betalen? (wat heb je venetueel moeten bijbetalen aan douanekosten)

Edit: Laat maar.

(al gevonden)

Ik vind dat je wel lef hebt, vorige maand ben ik naar Florida geweest maar ik heb me redelijk aan de 175 euro gehouden dat je p/p mag invoeren.
Extra balen dat er op schiphol totaal geen controle was. :(

Had een memorycard verstuurd maar is tot op heden nog niet aangkomen, zal ik wel kwijt zijn.
Misschien een volgende keer wat meer risico nemen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

SToRM666 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:00:Hier nog een leuk idee om je accounts wat beter te onderscheiden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=227219

Ik had zelf ook zoiets gemaakt, maar deze zien er toch beter uit :)
Dat is zeker wel tof... had alleen mijn Nederlandse account een oranje icoon gegeven, maar daar hield mijn creativiteit ook op. Maar gelukkig zijn er dan mensen die wel creatief zijn en goed zijn in het maken van zulke icoontjes en leuke thema's om ook niet te vergeten...
swampy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:45:[...]
Resistance is een aardige game maar inderdaad er zat meer in, je moet vaak door een filmpje heen (laad volgend sublevel) soms al na 4 kamers! Maar toch het is een aardige shooter en het verhaal is cheesy and hoort erbij! Als je een goed verhaal EN einde wilt ga dan voor The Darkness, dat einde is..
Ehh... welke versie van The Darkness heb jij gespeeld?
Verhaal is inderdaad zeer tof zoals je zegt en ik persoonlijk zelf ook al vaker onderbouwd heb.
Maar waarom is dat einde volgens jouw dan zo je van het? Want vond het einde opzich nogal magertjes. Wel lekker veel actie in het eindlevel, denk toch zeker zo'n 20% van alle actie in het spel in slechts één level. Maar het einde, dus qua verhaal, vond ik nogal wat makkelijk. En om het nog maar niet te hebben over hoe je die gast om moet leggen (weet de naam niet meer, want heb die game al maanden niet meer gespeeld). Maar ik schoot die gast neer met slechts één schot... dan waren die SWAT-members in het begin van de game toch makkelijker...

Volgens mij is mijn PS3 trouwens stervende. Als ik een USB-apparaat in USB-poort 2 of 3 stop sluit de PS3 zichzelf af. Al is uitvallen een beter woord, want beeld springt meteen op zwart en ik hoor een dubbele piep. Als ik mijn PS3 dan weer aan probeer te zetten springt het groene lampje meteen weer naar rood. Na ongeveer 5-6 keer boot mijn PS3 dan weer.
Rare is alleen wel dat als ik een USB-apparaat gebruik ik poort 1 of 4 er niets aan de hand is. Alleen als ik mijn USB-apparaat uit de PS3 haal krijg ik hetzelfde als boven...

Wel vreemd allemaal, want het gebeurt met elke USB-stick en ook met de officiele USB-kabel om de controller mee op te laden.

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 13-01-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb wat vraagjes.
En als ze al een aantal keer langs gekomen zijn dan spijt het me zeer. :) Maar om een topic of 19 helemaal door te lezen, dat vond ik een beetje veel van het goede. En waarschijnlijk zijn het vraagjes die de PS3 eigenaar zo kan beantwoorden. :)

Is de PS3 aan te sluiten op een 20" monitor met een resolutie van 1680 X 1050 met DVI-D ingang? En ziet dat er mooier uit dan op mijn ouderwetse 28" breedbeeld CRT TV? Deze mointor heb ik namelijk nog boven staan en die gebruik ik niet meer.
Een PS3 schijnt al een draadloze Wifi verbinding uit zichzelf te kunnen maken (wat voor mij een groot voordeel is ten opzichte van de Xbox360). Is deze verbinding snel en betrouwbaar genoeg om online games te kunnen spelen?
Ik had begrepen dat online gamen op de PS3 gratis is. Dat is natuurlijk een groot voordeel ten opzichte van de Xbox360. Nou hoor ik over Xbox Live erg positieve verhalen, maar over de PS3 online mogelijkheden hoor ik weinig. Is dit goed geregeld bij de PS3, want ik heb nu ook een Wii en die valt kwa online gamen zwaar tegen.

Jullie zien dus dat ik een afweging aan het maken ben tussen een PS3 en een Xbox360. Tot nu toe had de X360 altijd mijn voorkeur ivm met de lading goede games en het goede Xbox Live. Maar hardware matig laat deze console nog al te wensen over schijnt.

Alvast hartelijk dank voor de tijd en moeite van het antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:08:
Is de PS3 aan te sluiten op een 20" monitor met een resolutie van 1680 X 1050 met DVI-D ingang? En ziet dat er mooier uit dan op mijn ouderwetse 28" breedbeeld CRT TV? Deze mointor heb ik namelijk nog boven staan en die gebruik ik niet meer.
Controleer in de specs van je LCD of hij HDCP ondersteunt. Zo ja, dan is hij bruikbaar voor aansluiting via een HDMI -> DVI connector.
Een PS3 schijnt al een draadloze Wifi verbinding uit zichzelf te kunnen maken (wat voor mij een groot voordeel is ten opzichte van de Xbox360). Is deze verbinding snel en betrouwbaar genoeg om online games te kunnen spelen?
Hangt minder van de PS3 af en meer van jouw eigen netwerk/internetverbinding. Ik heb in elk geval geen problemen.
Ik had begrepen dat online gamen op de PS3 gratis is. Dat is natuurlijk een groot voordeel ten opzichte van de Xbox360. Nou hoor ik over Xbox Live erg positieve verhalen, maar over de PS3 online mogelijkheden hoor ik weinig. Is dit goed geregeld bij de PS3, want ik heb nu ook een Wii en die valt kwa online gamen zwaar tegen.
In het PS3 menu heb je een friendslist, maar die is in de meeste games in-game niet bereikbaar. Veel multiplayer games hebben wel de mogelijkheid om in-game vrienden uit je lijst te inviten of berichten te sturen. Verder kan je afhankelijk van de game gewoon makkelijk snel matches joinen of zelf servers selecteren uit een lijst.

PS: Volledig in-game XMB (het PS3 menu) schijnt wel in 2008 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:08:
Zie boven voor alle andere antwoorden.

Maar voor de duidelijkheid:
Het zal er inderdaad mooier uit zien op je 20" dan op je 28" CRT.
Dit omdat de 28" CRT wellicht over een resolutie beschikt van ergens rond de 480p/480i/567i (verschilt per CRT). Deze resolutie in pixels is 854x480. De 1680 x 1050 welke jouw 20" heeft een resolultie van 720p (1280 x 720).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Maximus schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:57:

55 euro is best duur (misschien bedoel je dollar). Ik had 38 euro betaald (renchi.com) en werd in 10 dagen ongeveer geleverd. En die menu's daar kom je zo door heen. Enige minpunt zijn misschien die rijbewijzen en credits, maar dat is niet super veel werk. Ik zie eigenlijk geen reden om hem niet te importeren :) volgens mij is het zelf goedkoper dan de nederlandse versie kopen over 2 maand.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Vraagje: hoe kun je eigenlijk zien wat je op je harde schijf hebt staan en hoeveel ruimte je nog over hebt? Op één of andere manier kan ik dat niet vinden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
wat is op het moment de beste deal voor een ps3? op het moment bevind mijn xbox zich namelijk in weiterstadt, en op mn pc spelletjes ben ik ook wel uitgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:02:
Vraagje: hoe kun je eigenlijk zien wat je op je harde schijf hebt staan en hoeveel ruimte je nog over hebt? Op één of andere manier kan ik dat niet vinden. :/
Systeeminformatie onder instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Game Error schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:03:
wat is op het moment de beste deal voor een ps3? op het moment bevind mijn xbox zich namelijk in weiterstadt, en op mn pc spelletjes ben ik ook wel uitgespeeld :P
Er is in Engeland een nieuwe bundel aangekondigd met twee first-party games naar keuze (Ratchet and Clank: Tools Of Destruction, Formula One, L.A.I.R, Uncharted: Drake’s Fortune en Singstar (met microfoons), Motorstorm, Resistance: Fall Of Man, Folklore, Warhawk (met HeadSet) en Genji: Days of the Blade). Er is best een kans dat deze ook naar de rest van Europa komt, dus misschien dat je het beste nog heel eventjes kan wachten.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

FeaR1986 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:23:
Ehh... welke versie van The Darkness heb jij gespeeld?
Verhaal is inderdaad zeer tof zoals je zegt en ik persoonlijk zelf ook al vaker onderbouwd heb.
Maar waarom is dat einde volgens jouw dan zo je van het? Want vond het einde opzich nogal magertjes. Wel lekker veel actie in het eindlevel, denk toch zeker zo'n 20% van alle actie in het spel in slechts één level. Maar het einde, dus qua verhaal, vond ik nogal wat makkelijk. En om het nog maar niet te hebben over hoe je die gast om moet leggen (weet de naam niet meer, want heb die game al maanden niet meer gespeeld). Maar ik schoot die gast neer met slechts één schot... dan waren die SWAT-members in het begin van de game toch makkelijker...
Tja Paulie zend de politie op je af, en later de SWAT enzovoort! Op een bepaald moment in de game heb je gewoon alle belangrijke politie gasten afgemaakt en 'blijven ze" uit de weg. Zodra je die corrupte politie gast afgemaakt hebt wordt het al minder met dat de politie achter je aangestuurt word. Vanaf dat moment heb je alleen maar met Paulie's gasten te maken en zo ver in de game is je darkness power zo sterk dat je bijna een god bent!

En paulie, well hij is gewoon een vette klootzak! De soort die anderen voor zich laat werken! Ik bedoel maar je hebt zijn drugs deals naar de kloten geholpen, politie gasten vermoord etc..de mafia houd niet zo van dat alles publiek zichtbaar is! Dat is onderdeel van het verhaal he. En het einde, ga het niet spoileren hier maar een van de beste eindes in games zo ver!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
en er zit daar zo te zien geen 2e controller bij? das wel een beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Error schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:31:
en er zit daar zo te zien geen 2e controller bij? das wel een beetje jammer...
Nah, is goed, straks komen toch de dual shocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft uiteindelijk toch maar Super Stardust HD aangeschaft
En het is idd toch wel erg verslavend :D Eerste keer dat ik 't speelde een score van 1.3M gehaald, maar was m'n levens al in de eerste phase kwijt :P
Hoe unlock je de andere planeten? De eerste planeet 'winnen'? En waar kun je precies zien hoeveel phases een planeet heeft?
Co-op is ook erg gaaf btw, dat gaan ze binnenkort dan ook via online doen begreep ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:53:
En het is idd toch wel erg verslavend :D Eerste keer dat ik 't speelde een score van 1.3M gehaald
hahah holy crap, ik kwam in men eerste speelsessie niet verder dan 400.000 haha sjesus wat ben ik slecht 8)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Ik hoorde dat de Club demo ook in de store stond? Welke is dat dan? US EU UK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Sony heeft 'm in ieder geval in de EU Store, behalve Nederland en België. Later heeft Sega gezegd dat hij ook in de NL Store stond. Ik heb er nog niet naar gekeken.

Bah, heb nog koude vingers van Heracles. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
En het is idd toch wel erg verslavend :D Eerste keer dat ik 't speelde een score van 1.3M gehaald, maar was m'n levens al in de eerste phase kwijt :P
Hoe unlock je de andere planeten? De eerste planeet 'winnen'? En waar kun je precies zien hoeveel phases een planeet heeft?
Co-op is ook erg gaaf btw, dat gaan ze binnenkort dan ook via online doen begreep ik?
Unlocken doe je inderdaad door de planeten uit te spelen. Errrruugg verslavend, ik probeer nu elke keer gewoon mn highscore te verbeteren. Als ik binnen 5 minuten dood ben altijd opnieuw beginnen:P Die multiplier is toch zoooo frustrerend, wat een geweldig ding. Hoe hoger hij wordt, hoe erger het is als je hem kwijt raakt.

Trouwens, je moet wel alle planeten 1 voor 1 uitspelen he. Na planeet 1 unlock je 2. Maar als je de volgende keer op planeet 2 begint, en die wint, unlock je weer 3. Ben nog niet verder gekomen dan 3 echter, want planeet 2 vindt ik zo vet met die gold melter :9

(spel is trouwens echt gewoon het voorbeeld van een game waarbij de dualshock de ervaring zoveel vetter maakt)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Arm1n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:38:
[...]

55 euro is best duur (misschien bedoel je dollar). Ik had 38 euro betaald (renchi.com) en werd in 10 dagen ongeveer geleverd. En die menu's daar kom je zo door heen. Enige minpunt zijn misschien die rijbewijzen en credits, maar dat is niet super veel werk. Ik zie eigenlijk geen reden om hem niet te importeren :) volgens mij is het zelf goedkoper dan de nederlandse versie kopen over 2 maand.
De 55 euro komt omdat ik heb gekozen voor versnelde verzending met FedEx of DHL. Dit kost me $30 voor verzending. Totaal komt het op $79,45 voor GT5P. Ik heb het al besteld en ben erg benieuwd wanneer ik het binnen krijg.

Voor de aanvulling

Afbeeldingslocatie: http://www.eslaultima.com/wp-content/uploads/uncharted_box_art.thumbnail.jpg

gekocht :) erg leuk, zit daar nu al op 50% :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit voor Gran Turismo 5 Prologue PS3 een normale prijs die ook in de winkel betaald moet worden?
Of is het best wel goedkoop?

http://www.consoleshop.nl...rismo-5-prologue-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:11:
Is dit voor Gran Turismo 5 Prologue PS3 een normale prijs die ook in de winkel betaald moet worden?
Of is het best wel goedkoop?

http://www.consoleshop.nl...rismo-5-prologue-ps3.html
Normale prijs, dit is gewoon een pre-order voor wanneer die uitkomt in maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Maximus schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:37:
De 55 euro komt omdat ik heb gekozen voor versnelde verzending met FedEx of DHL. Dit kost me $30 voor verzending. Totaal komt het op $79,45 voor GT5P. Ik heb het al besteld en ben erg benieuwd wanneer ik het binnen krijg.
Vandaar. Ik vond 1 week wachten wel 25 dollar waard :P
Als het goed is krijg je hem snel binnen (mag ook wel voor $30)

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:36:
[...]

Nah, is goed, straks komen toch de dual shocks.
en wanneer komen de dualschock 3s dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Game Error schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:11:
[...]

en wanneer komen de dualschock 3s dan?
Q2 2008. Exacte datum is nog niet bekend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 09:46
Ik zit op 27 Miljoen Topscore inmiddels :)
Vandaag nog een keer 26Mil gehaald maar erg stomme fouten gemaakt.
Onder help kan je alle spelregels vinden.
1 tip kan ik je wel geven: Maak goed gebruik van de booster, ver-X-voudig je bonus door er doorheen te boosten en ook kan je wegkomen van je vijanden of een Asteroid invasie.

Co-Op komt idd binnenkort uit volgens de store :) Giev

Iemand al Snakeball gekocht? je kan 'm via de demo kopen maar niet via de store, vaag man.
Demo is trouwens veel te kort :( niet eens 1 heel level.
Arx schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:29:
[...]

Q2 2008. Exacte datum is nog niet bekend. ;)
Die datum stond eerst op Maart.

[ Voor 8% gewijzigd door Gman op 13-01-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:32:Iemand al Snakeball gekocht? je kan 'm via de demo kopen maar niet via de store, vaag man.
Demo is trouwens veel te kort :( niet eens 1 heel level.
Vond ik idd ook erg jammer van die demo. Heb 'm (nog) niet aangeschaft, want ik dacht er misschien te snel op te zijn uitgekeken, maar wie weet denk ik daar op een regenachtige dag ooit nog eens anders over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
heb ratchet & clank besteld via ebay, word morgen verzonden vanuit engeland en op yesasia.com heb ik een DS3 controller besteld, vet handig dat je ook via paypal kunt betalen, scheelt dat ik niet bij weer een winkel mijn creditcard gegevens in hoef te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend een 320 GB harde schijf ingebouwd in mijn PS-3, werkt echt perfect :P
Inmiddels 50 CD's overgezet, complete foto-albums en heel veel DIVX-filmpjes.
Met het aanmaken van albums heel overzichtelijk, echt een multimedia-monster geworden nu...

Hier een inbouwschema + overzicht van harde schijven welke geschikt zijn om in te bouwen.

Voor mensen die nog grotere opslag intern willen: volgens mij zijn voorlopig alleen Hitachi en Samsung bezig om grotere schijven uit te brengen van 500 GB. Hitachi heeft de grotere capaciteit bereikt door een extra platter toe te voegen. Hierdoor zijn de drives 3mm dikker dan de 9,5mm die standaard is voor 2,5" schijven. Ze zijn daarom niet in een PS-3 te plaatsen. Die van Samsung is wel 9,5mm en word verwacht in maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:51:
[...]

Helemaal mee eens, alleen ik weet niet of het de tweede keer ook relax is met die nieuwe wapens, omdat ik waarschijnlijk ergens aan het eind van de eerste keer zit.

Co-op vind ik echt super! En het is echt een prachtig spel! Het is dat COD nog ietsje mooier is, maar de gameplay vind ik van FROM veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:21:
Afgelopen weekend een 320 GB harde schijf ingebouwd in mijn PS-3, werkt echt perfect :P
Inmiddels 50 CD's overgezet, complete foto-albums en heel veel DIVX-filmpjes.
Met het aanmaken van albums heel overzichtelijk, echt een multimedia-monster geworden nu...

Hier een inbouwschema + overzicht van harde schijven welke geschikt zijn om in te bouwen.

Voor mensen die nog grotere opslag intern willen: volgens mij zijn voorlopig alleen Hitachi en Samsung bezig om grotere schijven uit te brengen van 500 GB. Hitachi heeft de grotere capaciteit bereikt door een extra platter toe te voegen. Hierdoor zijn de drives 3mm dikker dan de 9,5mm die standaard is voor 2,5" schijven. Ze zijn daarom niet in een PS-3 te plaatsen. Die van Samsung is wel 9,5mm en word verwacht in maart.
duurt het tonen van mappen met meer dan 500 mp3 albums op de interne schijf ook zo lang als op een externe usb schijf? ik heb dezelfde oplossing als jij, maar dan via usb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Gisteren de Uncharted demo opnieuw gedownload uit de USA store. De NL versie wil namelijk niet werken icm een Japanse PS3 (de bekende "insert disc" fout). Ook de Simpsons game demo eens geprobeerd. Ziet er leuk uit, maar de bediening is nog best lastig. De camera reageert vaak niet goed waardoor je niet kunt zien wat er om je heen gebeurt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Uncharted kan ik je zeer aanraden! De game is misschien wat kort (ik ben na 3,5 uur al op 50%) maar het is echt een heel erg leuk en mooi spel. Je hebt geen moment dat je je verveelt als je de game speelt.

Je vliegt van actie moment naar een moment van klimmen en slingeren en voor je het weet word je weer geflanked door een batterij enemies. En daarna weer genieten van de belachelijk mooie omgevingen (op moment dat in het begin in het vliegtuig klimt vanuit het water, daar viel de mond open).

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:52:
[...]

Je kan gewoon m+k servers only kiezen, krijg je alleen maar players die met muis en keyboard spelen. Moet wel zeggen dat ik UT3 tot nu toe niet lekker vind spelen met m+k op de ps3 helaas.. ik moet er nog is keertje goed voor gaan zitten met instellen van muis. Ik denk dat ze de support voor keyboard en muis nog niet 100% hebben, zal bij de EU release wel stuk beter zijn.
Dit weekend voor het eerst met k&m gespeeld. Speelt heerlijk overigens. Mousesmoothing off want anders sweept de mouse door. Mouse sensitivity op 3 of 4. Hoger is imo te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geruchten gaan dat ingame XMB al veel eerder komt van verwacht (deze maand nog?). Hier de eerste screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.evilgamerz.com/nieuws/images/EG/ingame_xmb_interface.jpg

Of het echt is zal later blijken, maar het ziet er behoorlijk echt uit.

PSN: Shiver23

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.