Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Als je er ver genoeg vanaf zit had je natuurlijk gewoon voor de FullHD uitvoering moeten gaan. Of het ook gaat schelen zijn sommige mensen nogal sceptisch over maar feit blijft gewoon dat 1080p meer pixels heeft dan 720p. Meer pixels betekend gedetaileerdere beelden. En aangezien de PS3 via HDMI 1080p kan handelen... Ik heb ook een Full HD verkozen boven HDready ondanks het prijsverschil.... Vooral voor 1080p bronnen als BluRay films en games gaat het schelen lijkt me...Twanjo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:32:
Maakt het nou veel uit als je een ps3 op een hd-ready scherm aansluit of op een full hd.
Heb pas een Samung le32m86bd gekocht deze is hd ready met een resolutie van 1368x720, Voor 140 euro meer had ik de le37m86bd gehad met full hd.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Zodra de PS3 echt te heet wordt zal hij zichzelf uitschakelen. Daarmee voorkom je doorbranden, helemaal goed voor het toestel lijkt het me niet.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:14:
Nu heb ik dat in het begin geprobeerd en hoorde ik na een tijdje de fans aardig blazen... Er zit verder ook geen ventilatieopening in de kast. Kan ik ongestraft dat deurtje dichtlaten zonder dat de PS3 dalijk oververhit raakt met alle gevolgen?
Geen idee, zal elkaar niet veel bijten denk ik? Daarbij zou ik deze afweging niet maken op het gebied van warmteontwikkeling.Is er ook verschil tussen gamen vanaf bluray en een divx afspelen vanaf HD qua warmteontwikkeling?
De PS3 kan zichzelf heel goed zelf koelen. Er zijn op het net al veel "stresstestjes" gedaan met de PS3 onder zware omstandigheden. Het gaat er om dat lucht kan worden afgevoerd met een extra koeler kan de lucht nog steeds niet uit het kastje. Daarnaast zal de extra koeler ook extra geluid met zich mee brengen.Misschien kan ik met een externe cooler het deurtje wel ongestraft dicht laten?
Oplossing: deurtje open laten, PS3 buiten het kastje zetten of gaten boren/zagen om airflow in het kastje te creeëren. Sony zet niet voor niks in de garantievoorwaarden dat de PS3 in een goed geventileerde ruimte moet staan. De ventilatie van de PS3 doet zijn werk goed getuige de warme/hete lucht die uit de PS3 stroomt, deze lucht moet natuurlijk wel worden afgevoerd voor een juiste werking.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Tjonge wat zijn we grappigVince22 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:42:
[...]
Je bent warm... nog eventjes verder lezen ahum...proxy...ahum...
Maar goed ga niet 19 delen x search Gran Turismo 5 demo zoeken !!
Everything thats has a beginning has an end
Als die games 1080p zijn wel, de meeste die ik heb (volgens mij allemaal zelf) zijn gewoon 720p.swopdark schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:14:
[...]
Als je er ver genoeg vanaf zit had je natuurlijk gewoon voor de FullHD uitvoering moeten gaan. Of het ook gaat schelen zijn sommige mensen nogal sceptisch over maar feit blijft gewoon dat 1080p meer pixels heeft dan 720p. Meer pixels betekend gedetaileerdere beelden. En aangezien de PS3 via HDMI 1080p kan handelen... Ik heb ook een Full HD verkozen boven HDready ondanks het prijsverschil.... Vooral voor 1080p bronnen als BluRay films en games gaat het schelen lijkt me...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hoeft ook niet, maar de Search is er niet voor niets. Zoek nu maar eens gewoon. Proxy is al een hint en dan zijn er best wat posts in dit topic en hiervoor waarmee je het stap voor stap wordt uitlegd.Vampy719 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Tjonge wat zijn we grappig![]()
Maar goed ga niet 19 delen x search Gran Turismo 5 demo zoeken !!
Top! Bedankt voor de reactiesVerwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:09:
[...]
klopt, hier had ik ook heel even problemen mee, gewoon naar de rand van de poor district gaan en kijken waar je geen blauwe afscherming hebt, dan kerkje opzoeken of kijken waar een adelaar cirkelt en voila, u heeft uw eerste punt.

Verwijderd
edit: ok met googlen kom je idd een eind (weer) gt5p staat dus niet meer op de japanse psn, en downloaden vanaf een andere locatie van het reguliere internet schijnt wel te kunnen, maar dan kan je het niet installen op je ps3
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 22:41 ]
Ik heb de prologue demo nog wel op m'n PS3 staan, maar je kunt hem nu nergens meer downloaden (PSN store dus). Alleen de link naar de ftp waar die nog op staat, bestaat nog wel, alleen die kan ik niet meer vinden.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Jawel, het installeren kan wel. Je moet alleen een proxy op je pc instellen en je ps3 je pc als gateway laten gebruiken, en hem dan via die proxy naar jouw lokale bak laten zoeken geloof ik, dan kun je hem nog installeren. Maar niet meer via de reguliere PSN idd.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:34:
Nou ik heb net een japanse account aangemaakt, in de hoop gt5p te kunnen downloaden, maar ik kan hem niet vinden tussen alle tekentjes... en die uch uch snap ik ook niet echt hahaweet iemand meer hiervan??
edit: ok met googlen kom je idd een eind (weer) gt5p staat dus niet meer op de japanse psn, en downloaden vanaf een andere locatie van het reguliere internet schijnt wel te kunnen, maar dan kan je het niet installen op je ps3
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Nou vroeg ik me af of iemand een winkel weet waar ik US psn cards kan bestellen met paypal het liefst die de code mailen zodat ik die booster pack kan kopen. Zodat ik jullie allemaal ff kan ownen online
Verwijderd
Waar adviseert u mij spellen te kopen/bestellen?
Leuke online shops bv?
Ik zie hier en daar ook wat voorbij vliegen van "3busymen" wat is dat?
Verwijderd
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:55:
Heren, ik ga binnenkort zo'n leuk speeltje krijgen (PS3, helaas wel de niet backwards compat. 40GB versie).
Waar adviseert u mij spellen te kopen/bestellen?
Leuke online shops bv?
Ik zie hier en daar ook wat voorbij vliegen van "3busymen" wat is dat?
Goedkope winkel, van 3busymen dus. Import uit US, maar ps3 games zijn dus regio vrij.
Verwijderd
Ik kan me van vroeger herinneren dat er ook nog een australische online shop was die goedkoop is, weet niet of die nog bestaat? (dacht play.com maar dat ziet er eerder engels uit)..
Bij mij was het gewoon mijn 60GB (gekocht begin Juli) die geen disc-based media meer af wilde spelen. Dus het probleem is/was niet alleen bij 40GB's. Heb overigens een nieuwe 40gb gekocht toen, minder warmte, minder stroom, iets stiller en toen ik een nieuwe 60gb van Sony terugkreeg heb ik die lekker doorverkochtGrannd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:16:
Apart (en jammer) dat er toch wel wat van dit soort problemen opduiken, en dan alleen bij de 40GB versie, hebben ze soms ook iets met de disc drive veranderd (een goedkopere/minder checks/oid) dat er wel wat van dit soort problemen opduiken.
Ik ben wel blij dat ik een 60GB heb, maar vind het dan weer stom dat die nu dus ook niet meer te koop zijn.
Ik ontdekte trouwens net pas dat Haze naar Maart verschoven is
Wel dan de doos even inpakken in niet doorzichtig papier/dun karton natuurlijkTheZeroorez schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:37:
Doos @ supermarkt of het origineel (maar dat laatste zou ik niet doen als je daaraan kan zien wat erin zit
Ligt het aan mij of wordt de Store Update met de week magerder.scorpie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:38:
[...]
* N20 PS1 game (£3.49)
* Hardcore 4X4 PS1 game (£3.49)
* Motorstorm "Double Track Pack" add-on (£3.49)
* Folklore "Pigly Pack" add-on (free)
* Devil May Cry 4 "TGS 2007 Trailer 2" (free)
* PixelJunk Monsters trailer (free)
* Bionic Commando trailer (free)
* Devil May Cry 4 wallpapers (free)
Dat is em voor deze week.
Weet nog dat ik toen ik mijn PS3 had gekocht ik elke week een stuk of 2-3 demo's tegelijk aan het downloaden was.
En het enige wat je de laatste 2 of 3 updates nog krijgt zijn wat trailers welke al weken te zien zijn op het internet en helemaal geen demo's meer.
Best jammer als je het mij vraagt en hopelijk komt de tijd dat er weer wat nieuwe demo's in de store komen snel terug.
Dan wordt maart een dure maand, want dan staat GTA IV ook in de planning en ik wil beide games toch zeker wel hebben. En het liefst meteen, dus dat wordt flink in de buidel tasten....nioz schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:11:
[...]
Ik ontdekte trouwens net pas dat Haze naar Maart verschoven isdat had ik even gemist, dus ik rekende op een release eind Januari. Gelukkig komt Burnout nog uit, vond de demo super, dus die ga ik wel halen
En van Burnout zouden toch nog wat extra downloadable dingetjes voor de demo uitkomen totdat de game officieel in de winkels ligt? Een nieuw stadsdeel om in rond te crossen of een andere auto zou wel leuk zijn...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat zal wel dvdcrave.com zijn geweest.Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:06:
Oke, dat is al interessant gezien de huidige dollar koers..
Ik kan me van vroeger herinneren dat er ook nog een australische online shop was die goedkoop is, weet niet of die nog bestaat? (dacht play.com maar dat ziet er eerder engels uit)..
wat en hoeveel kosten komen er allemaal nog bij (verzendkosten, importkosten etcc)Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:00:
[...]
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3
Goedkope winkel, van 3busymen dus. Import uit US, maar ps3 games zijn dus regio vrij.
Importkosten zijn er niet, inklaringskosten zijn nooit te voorspellen. Aangezien 3busymen verzend als gift komt het gewoon zonder extra kosten door de douane.
Ratchet en clank is als ik goed bereken dus 44 euro? dat scheelt nauwelijk met een 2e hands van marktplaats.DinoPK schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 06:18:
Heb je de link wel bekeken? Verzendkosten staan er gewoon bij en deze zijn altijd vrij substantieel. Uiteindelijk betaal je ongeveer 20 euro minder dan hier in de winkels.
Importkosten zijn er niet, inklaringskosten zijn nooit te voorspellen. Aangezien 3busymen verzend als gift komt het gewoon zonder extra kosten door de douane.
Even voor de goede orde zijn inklaringskosten hetzelfde als importkosten? En als ik jou begrijp ben ik dus met 44 euro klaar omdat het een giftverpakking is?
[ Voor 23% gewijzigd door supercop7373 op 11-01-2008 06:37 ]
Het is juist andersom.. Hoe dichter je op de TV gaat zitten hoe meer profeit je hebt van 1080p. Bij een 40" TV was het dacht ik pas vanaf anderhalf meter afstand en dichterbij dat je het gaat zien.swopdark schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:14:
[...]
Als je er ver genoeg vanaf zit had je natuurlijk gewoon voor de FullHD uitvoering moeten gaan. Of het ook gaat schelen zijn sommige mensen nogal sceptisch over maar feit blijft gewoon dat 1080p meer pixels heeft dan 720p. Meer pixels betekend gedetaileerdere beelden. En aangezien de PS3 via HDMI 1080p kan handelen... Ik heb ook een Full HD verkozen boven HDready ondanks het prijsverschil.... Vooral voor 1080p bronnen als BluRay films en games gaat het schelen lijkt me...
Ik zelf zie haast geen verschil tussen 720p en 1080p. Het is meer de gedachte er achter.
De PS3 kan verder ook via component 1080p weergeven
Behalve Bluray films, deze dienen gebruik te maken van een HDCP beveiligde HDMI verbinding.KappeNou schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:19:
[...]
Het is juist andersom.. Hoe dichter je op de TV gaat zitten hoe meer profeit je hebt van 1080p. Bij een 40" TV was het dacht ik pas vanaf anderhalf meter afstand en dichterbij dat je het gaat zien.
Ik zelf zie haast geen verschil tussen 720p en 1080p. Het is meer de gedachte er achter.
De PS3 kan verder ook via component 1080p weergeven
En ik heb een 40" 1080p staan. Ik zie wel degelijk verschil tussen 720p en 1080p content (1.5-2m). De vraag is alleen of je het verschil ziet tussen 720p op een 720p scherm en 1080p op een 1080p scherm denk ik
Dagje vrij vandaag, ik ga maar Blade Runner in HD kijken en vanmiddag bedrijfsfeest in de Efteling
Hebben er trouwens al mensen ervaring met UT3? Ik stond gisteren op het punt om het spel te kopen maar hij was overal uitverkocht. Hoe is het online fraggen op de PS3?
Niet fijn als je vooral F1:CE speelt. Ik bellen; ja je kunt hem opsturen duurt ca. 3-4 weken.
Probleem 1: 3-4 weken geen controller
Probleem 2: aankoopbewijs kwijtgeraakt met verhuizing... 0 coulance van sony. Kom op zeg, het ding is niet eens een jaar op de markt
Dan heb ik liever MS: daar heb ik wel 7 weken moeten wachten tot mijn xbox360 terug was maar heeft me dat wel 2 extra controllers + een memcard opgeleverd. En ze hebben me daar nog nooit naar een aankoopbewijs gevraagd. Ik bedoel ik heb die f*&*#$ ps3 toch geregd op hun site...
triest echt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Fraggen ging wel goed
gevalletje eigen schuld dikke bultPhusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:50:
argh sony is echt triest met hun garantie, ik heb een 60gb ps3 waarvan de controller gaar is. De linker trigger heeft eerst veel weerstand, waarna hij klikt en je dus meteen doorschiet.
Niet fijn als je vooral F1:CE speelt. Ik bellen; ja je kunt hem opsturen duurt ca. 3-4 weken.
Probleem 1: 3-4 weken geen controller![]()
Probleem 2: aankoopbewijs kwijtgeraakt met verhuizing... 0 coulance van sony. Kom op zeg, het ding is niet eens een jaar op de markt
[edit]
heb je je controller al opgengemaakt? Beetje schoonmaken of opnieuw in elkaar zetten doet wonderen soms
[ Voor 52% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-01-2008 08:56 ]
slaat echt nergens op; dat ding is nog niet eens een jaar te koop, is met serienummer op naam en adres geregistreerd bij sony; en dan weigeren ze garantie verlenen.
Als ie nou al 3 jaar uit was gaf ik ze gelijk; dan kon ik niet bewijzen hoe oud hij is. Maar nu is hij dus 10000000000000% zeker binnen de garantie.
sad f&#%ers daar bij die helldesk
ach ja als Sony Europe het zo wil dan koop ik een maart wel een dualshock 3, en stuur ik deze op met die bon als garantie... Winkel uitzoeken waar je kassabon krijgt zonder echt informatie erop en klaar is phusebox.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 11-01-2008 08:59 ]
Dat Blu-ray verhaal klopt idd, ik zit ook aangesloten via componentFrank J. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:45:
[...]
Behalve Bluray films, deze dienen gebruik te maken van een HDCP beveiligde HDMI verbinding.
En ik heb een 40" 1080p staan. Ik zie wel degelijk verschil tussen 720p en 1080p content (1.5-2m). De vraag is alleen of je het verschil ziet tussen 720p op een 720p scherm en 1080p op een 1080p scherm denk ik
Dagje vrij vandaag, ik ga maar Blade Runner in HD kijken en vanmiddag bedrijfsfeest in de Efteling
40" op anderhalf a 2 meter zou je idd kunnen zien, maar dat vertelde ik ook al. Ik heb zelf de PS3 aangesloten op het nieuwe Samsung 40" model (LE40F86)
ik moet zeggen dat 720p op de Pioneer 42" plasma in de huiskamer er mooier uit ziet als 720p op de samsung 40" LCD
Binnenkort ook nog maar een PS3 aanschaffen voor de huiskamer. Kunnen we daar ook blu-ray filmpjes kijken en af en toe gamen
HF met blade runner
[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 11-01-2008 09:18 ]
Even een link waari k het nieuwsbericht heb gelezen:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8856
Er staat ook een reactie van Universal zelf bij, dat ze het nog niet hebben verlengd, maar dat ze ook nog niet naar naar Blu-Ray willen. Ik zeg overstappen! Universal gewoon meteen samen met Paramount en klaar is kees. Dikke films erbij op Blu-Ray en ik neem meteen de Bourne Trilogy mee
Gisteren trouwens Crank gekeken op mijn PS3 met behulp van GoTsent. Verder had ik ook 3 DivX films erop gezet en even getest, ze deden het allemaal.
Mijn PS3 is in ieder geval een heus Mediacenter aan het worden. Nu nog maar hopen dat Sony een goede variant van PlayTV uitbrengt voor Nederland en het feest is compleet!
MS maakt zonder aankoop bewijs zo je X360, die goede oude slechte MSPhusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:57:
[...]
slaat echt nergens op; dat ding is nog niet eens een jaar te koop, is met serienummer op naam en adres geregistreerd bij sony; en dan weigeren ze garantie verlenen.
Als ie nou al 3 jaar uit was gaf ik ze gelijk; dan kon ik niet bewijzen hoe oud hij is. Maar nu is hij dus 10000000000000% zeker binnen de garantie.
sad f&#%ers daar bij die helldesk
ach ja als Sony Europe het zo wil dan koop ik een maart wel een dualshock 3, en stuur ik deze op met die bon als garantie... Winkel uitzoeken waar je kassabon krijgt zonder echt informatie erop en klaar is phusebox.
Prachtig nieuws Sony fanboys, ik heb dit voor jullie: http://hddvd.highdefdiges...firms_HD_DVD_Support/1362m4yall schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:15:
Meer goed nieuws voor het BluRay kamp: Universal heeft het contract met HD-DVD nog niet verlengd!
Even een link waari k het nieuwsbericht heb gelezen:
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8856
Er staat ook een reactie van Universal zelf bij, dat ze het nog niet hebben verlengd, maar dat ze ook nog niet naar naar Blu-Ray willen. Ik zeg overstappen! Universal gewoon meteen samen met Paramount en klaar is kees. Dikke films erbij op Blu-Ray en ik neem meteen de Bourne Trilogy mee.
Gisteren trouwens Crank gekeken op mijn PS3 met behulp van GoTsent. Verder had ik ook 3 DivX films erop gezet en even getest, ze deden het allemaal.
Mijn PS3 is in ieder geval een heus Mediacenter aan het worden. Nu nog maar hopen dat Sony een goede variant van PlayTV uitbrengt voor Nederland en het feest is compleet!
Ik begin een beetje schijt ziek te worden van dit soort posts in console topics.
[ Voor 43% gewijzigd door S2S op 11-01-2008 09:20 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik merkte dat wanneer je in de map MUSIC submappen aanmaakt, de tracks in de submappen niet gezien worden.
Indeling is dus X:/MUSIC/A-E/ARTIEST/xyz.mp3
Nu weet ik dat het met driehoekje wel gaat werken, maar op zich is dat irritant. (Vriendin moet er ook mee kunnen bladeren, graag zo simpel mogelijk
Is er een manier om die diepere mapstructuur wel goed te laten tonen?
Andere vraag: als ik een FAT32 en een NTFS partitie maak, dan ziet de PS3 alleen de FAT32 neem ik aan? Ik wil de NTFS partitie gebruiken als safety backup van m'n pc-data, en die hoef ik niet te zien op de PS3..
Verwijderd
supervet toch!! ik denk dat cd's/dvd branden bij mij zo goed als verleden tijd is, sinds de ps3 onder de tvm4yall schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:15:
Van PlayTV verwacht ik niet zoveel. Zal wel DVB-T zijn (ala Digitenne) en daar heb ik echt geen hoge pet van op.
Verwijderd
begrijp ik hieruit dat als je je eerste map music noemt, dat de ps3 die dan herkend en dat je het driehoekje niet hoeft te gebruiken?? Dat wist ik helemaal nog niet.. haha zit nu elke keer met het driehoekje te ouwehoeren, maar voor zo ver ik het begrijp zit ik daar nog aan vast aangezien ik een soort gelijke structuur in mn mappen heb.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:20:
Inmiddels mijn USB schijf eraan hangen, werkt perfect
Ik merkte dat wanneer je in de map MUSIC submappen aanmaakt, de tracks in de submappen niet gezien worden.
Indeling is dus X:/MUSIC/A-E/ARTIEST/xyz.mp3
Nu weet ik dat het met driehoekje wel gaat werken, maar op zich is dat irritant. (Vriendin moet er ook mee kunnen bladeren, graag zo simpel mogelijk
Is er een manier om die diepere mapstructuur wel goed te laten tonen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 09:30 ]
Gast... reageer dan niet ofzo. Het is gewoon nieuws. De PS3 is nou eenmaal ook een BluRay speler en daarom is dit nieuws wel van belang. Ja Universal heeft al gereageerd, hebben ze al met zekerheid gezegd dat ze het contract gaan verlengen, nee dat wordt pas gezegd als de inkt op is gedroogd op het contract. Beetje speculeren over bluray kan geen kwaad. Lees dan gewoon dit topic niet. Lees het nieuws denk erover wat je wil, geef de link naar de hddvd site, voor meer nieuws maar leer er mee leven dat de PS3 ook een Bluray speler is......S2S schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:18:
Prachtig nieuws Sony fanboys, ik heb dit voor jullie: http://hddvd.highdefdiges...firms_HD_DVD_Support/1362
Ik begin een beetje schijt ziek te worden van dit soort posts in console topics.
Deze ervaring heb ik TOTAAL niet.Phusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:50:
argh sony is echt triest met hun garantie, ik heb een 60gb ps3 waarvan de controller gaar is. De linker trigger heeft eerst veel weerstand, waarna hij klikt en je dus meteen doorschiet.
Probleem 1: 3-4 weken geen controller![]()
Dan heb ik liever MS: daar heb ik wel 7 weken moeten wachten tot mijn xbox360 terug was maar heeft me dat wel 2 extra controllers + een memcard opgeleverd. En ze hebben me daar nog nooit naar een aankoopbewijs gevraagd. Ik bedoel ik heb die f*&*#$ ps3 toch geregd op hun site...
triest echt.
Enige tijd geleden zat mijn motionsensor "vast" Sony gebeld, nummer gekregen, controller op maandan opgestuurd naar antwoordnummer (graties) woensdag lag er een nieuwe controller. Super service.
PSNID : HoefMeistert
De 3x dat ik de Sony helpdesk heb gesproken waren alledrie bedroevend te noemen.HoefMeistert schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:34:
[...]
Deze ervaring heb ik TOTAAL niet.
Enige tijd geleden zat mijn motionsensor "vast" Sony gebeld, nummer gekregen, controller op maandan opgestuurd naar antwoordnummer (graties) woensdag lag er een nieuwe controller. Super service.
Echt niks klantvriendelijk, superbot, kortaf.
Toen ik vroeg hoe lang ik mijn controller kwijt zou zijn was de reactie: 'weekje of 3-4'. Mijn vraag daarop was letterlijk "ow, da's wel lang, zeker als je maar 1 controller hebt'. Reactie was: 'Ja, tegenwoordig krijg je er twee bij hè, of je moet er nog maar eentje bijkopen.'
Ook nog ff lekker erin wrijven dat het goedkoper was geworden en je 2 controllers krijgt...
Das idd wel balen. De malen dat ik ze gebeld heb waren ze aardig (iedergeval niet bot oid), en al met al was het bij mij allemaal snel geregeld.Phusebox schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:42:
[...]
de 3x dat ik de Sony helpdesk heb gesproken waren alledrie bedroevend te noemne.
Echt niks klantvriendelijk, superbot, kortaf.
Toen ik vroeg hoe lang ik mijn controller kwijt zou zijn was de reactie: 'weekje of 3-4'. Mijn vraag daarop was letterlijk "ow, da's wel lang, zeker als je maar 1 controller hebt'. Reactie was: 'Ja, tegenwoordig krijg je er twee bij hè, of je moet er nog maar eentje bijkopen.'
Ook nog ff lekker erin wrijven dat het goedkoper was geworden en je 2 controllers krijgt...
Verwijderd
jep.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:29:
[...]
begrijp ik hieruit dat als je je eerste map music noemt, dat de ps3 die dan herkend en dat je het driehoekje niet hoeft te gebruiken?? Dat wist ik helemaal nog niet.. haha zit nu elke keer met het driehoekje te ouwehoeren, maar voor zo ver ik het begrijp zit ik daar nog aan vast aangezien ik een soort gelijke structuur in mn mappen heb.
ff een C/P:
================================================== =======
Externe media (Usb-sticks, HDD etc.) moeten FAT32 geformatteerd zijn om te kunnen gebruiken op de PS3.
Met de volgende mapstructuur :
x:\PS3\UPDATE
x:\PICTURE
x:\MUSIC
x:\VIDEO
x:\PS3\EXPORT\BACKUP
x: is drive letter.
================================================== =======
Verwijderd
Kijk, dat is interessant!ymmv schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:33:
Blu-Ray-voordeel van de week: Spider-Man-box voor 42 euro bij play.com
Maar zit een beetje met de douane... denk denk denk, zal ik het doen? ;p
play.com pakketten houden ze niet aan bij de douane.scorpie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:53:
[...]
Kijk, dat is interessant!
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
er staat me iets bij met die map structuur dat de PS3 maar tot een x aantal niveaus diep kan kijken 2? 3?. Maar ik zoek me al een kwartier suf naar dit berichtVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:53:
haha ja die driveletter had ik door... maar dit is heel mooi met die pictures en stuff, maar iedereen die een beetje foto's muziek en video's op zn schijf heeft staan heeft dit onderverdeeld in weer submappen, dus gaat het hele verhaal van klik klik niet op blijkt. Kortom ik hou mn structuur gewoon lekker zoals ie nu is!(wel bedankt voor de info)
Nu het volgende:
- Op 720P met RGB full-color aan zie je het 16bit effect, voornamelijk in het menu. Duidelijk verschil tussen kleurovergangen(achtergrond, origineel thema)
- Op 720P met RGB full-color op gelimiteerd, zie je een stuk minder van het 16bit verhaal, echter contrast is grotendeels weg. Kleuren zijn minder diep zeg maar, vooral donkere kleuren. Het lijkt of er een lichte waas over het scherm zit. Dit merk je overal.
- Op 1080p(wat het scherm niet zou ondersteunen) met RGB full-color aan, géén 16bit effect! Kleuren zijn super!
- Op 1080p zie ik in de Bee Movie trailer hele kleine verschillen tussen de 720p en 1080p versie, in het voordeel van de 1080p versie.
- Hoe kan het dat een scherm, dat niet 1080p ondersteund (hij zegt wel 1080p, maar zal intern downscalen/upscalen..) alles er beter uitziet en je denkt dat je bijna echt met 1080p te maken hebt!!!
play.com zit in de UK.... dus daar heb je geen invoerrecht / btw opscorpie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:53:
[...]
als ie 1080p input accepteert downscaled de tv het naar 1366x768 wat hoger is dan 720p dus vandaar misschien de geringe verbeteringToFast schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:03:
Mijn vraag:
- Hoe kan het dat een scherm, dat niet 1080p ondersteund (hij zegt wel 1080p, maar zal intern downscalen/upscalen..) alles er beter uitziet en je denkt dat je bijna echt met 1080p te maken hebt!!!
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 11-01-2008 10:13 ]
Verwijderd
tijd voor een firmwareupdate! kleine moeite lijkt me...Frank J. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:57:
[...]
er staat me iets bij met die map structuur dat de PS3 maar tot een x aantal niveaus diep kan kijken 2? 3?. Maar ik zoek me al een kwartier suf naar dit bericht
als je t gevonden hebt - let us know
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dan downscaled die idd. Maakt die er zelf wat moois vanToFast schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:03:
Mijn vraag:
Ik heb het even gechecked en het lijkt erop dat dat de PS3 maar 2 mappen diep kan kijken (functioneel maar 1 map) als het gaat om een USB stick/HDD.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:12:
[...]
tijd voor een firmwareupdate! kleine moeite lijkt me...
als je t gevonden hebt - let us know
x:Video/At/mZ/Artiest/Album werkt niet
x:Video/Artiest/Album werkt niet
x:Video/Album werkt
Sorteren kan dan ook niet. Bovenstaand werkt wel dmv Driehoekje<=>Display all
Als je de albums (de map waar al de nummers in staan zonder submappen of onder driekhoekje show all dan wordt alleen de map waar de nummers in staan gekopieerd dus niet de a t/m z map b.v.) naar je HDD kopieeert dan kun je ze filteren op:
Artiest: (alle album nummers worden weergegeven onder elkaar.
Album: Albumnaam wordt weergegeven met de nummers daarin
Genre: Pop Rock etc
Track alfabetisch: A t/m X waar alle nummers beginnend met A in A zitten etc
Release year: spreekt voor zich
All: alle nummer onder elkaar
[edit]
ik gebruik Tversity daar kun je gewoon de System folders of Costom folders aanmaken. Ik zie dit op de ps3 alsvolgt:
XMB Music
Tversity
Folders/Music/Artiest/Album/ nummers
Music/ alle nummers onder elkaar
[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 11-01-2008 10:46 . Reden: aanpassingen ]
Werkt die VIG kaart ook voor BluRays dan?swopdark schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:47:
Ik koop men games (en consoles) altijd bij de next level (Hilversum, Amersfoort en Arnhem) Alle games zijn er 59,- en sommige duurdere zoals R&C en Uncharted zijn 69 euri. Met mijn VIG jkaart van de PU icm freebees koop ik ook nog welles games en BluRays bij de Free Recond shop... al met al vind ik het online bestellen niet altijd even handig en ik wil gewoon gelijk kunnen gamen als het geld uit men handen is.
http://www.amazon.com/gp/...=357873301&pf_rd_i=468642
Eye of judgment voor 45 dollar dat is een zeer nice price..
iemand hier ooit wel eens een game uit amazon.com gehaald? is het eigenlijk wel mogelijk?
eindelijk m'n DualShock3 binnen, geeft echt weer een extra dimensie aan 't gamen hoor
Hij werkt goed, PS2 games, MotorStorm, Heavenly Sword enzo.
Alleen heb ik laatst The Darkness gehaald (die van 34,99 idd
maar nu staat hij wel op de lijst van ondersteunende game voor DualShock3,
alleen hij werkt niet.
Ik kan ook geen patch / optie vinden om hem aan te zetten.
Hebben jullie hier ook last van? Of doe ik iets fout?

Waar heb je je DS3 besteld? Ik heb er nu ook eentje besteld bij yesasia.com voor 45 euro incl. verzenden.ApplePie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:12:
Jaja!
eindelijk m'n DualShock3 binnen, geeft echt weer een extra dimensie aan 't gamen hoor
Alleen heb ik laatst The Darkness gehaald (die van 34,99 idd)
alleen hij werkt niet.
Tip: Zoek in google op 'yesasia coupon', kun je zo een couponcode krijgen van $5
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Nee, amazon stuurt geen spellen naar Europa.Lordsauron schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:07:
Zojuist langs deze aanbieding gekomen van Amazon.com
http://www.amazon.com/gp/...=357873301&pf_rd_i=468642
Eye of judgment voor 45 dollar dat is een zeer nice price..
iemand hier ooit wel eens een game uit amazon.com gehaald? is het eigenlijk wel mogelijk?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Yups, ook bij YesAsia, de Black versie niet de Ceramic White en 't heeft zo'n 8 dagen geduurd voordat 't binnen washesr schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:44:
[...]
Waar heb je je DS3 besteld? Ik heb er nu ook eentje besteld bij yesasia.com voor 45 euro incl. verzenden.
Tip: Zoek in google op 'yesasia coupon', kun je zo een couponcode krijgen van $5![]()
Maar nu nog de antwoord op mijn vraag
[ Voor 7% gewijzigd door ApplePie op 11-01-2008 11:50 ]
Verwijderd
Play.com zit in Engeland.scorpie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:53:
[...]
Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen.
Play.com zit in Jersey
https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspxkRyPtO schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:53:
[...]
Heb je toevallig linkje naar RMA status site, van mij is ook weg. Tegen mij zeiden ze het ook van die SMS'jes maar tot nu toe ook nog niks gehad.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Iemand al weet wat er gepost in in Us Store?
Verwijderd
Ja zijn er mensen die ervaring hebben met de verzendtijd van play.com??scorpie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:53:
Ja, ik weet dat het in Engeland zit, maar ik ben niet zo op de hoogte van al die juridische / economische zaken als importbelasting en dergelijken. Maar ik heb inmiddels 2 boxen besteld, eentje voor mezelf en eentje voor een mede-gotter
Ben benieuwd wanneer ze binnenkomen.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:00:
Volgens mij verzenden ze uit Engeland,omdat daar Europese hoofdkantoor zitten toch?
Iemand al weet wat er gepost in in Us Store?
* Crash Bandicoot 2 PS1 game ($5.99)
* Kane & Lynch demo (free)
* Super Stardust HD demo & upgrade (free; full game is $9.99)
* Folklore "The Alchemist Pack" add-on ($3.99)
* Folklore "The Origin of Belgae" add-on ($3.99)
* Need For Speed ProStreet "Bugatti Veyron 16.4" add-on ($2.99)
* Need For Speed ProStreet "McLaren F1" add-on ($2.99)
* Rock Band song downloads ($1.99 each)
o Stone Temple Pilots' "Interstate Love Song"
o The Hives' "Die, All right!"
o Iron Maiden's "Number of the Beast"
* Burnout Paradise "Guns 'N Roses" trailer (free)
* Two PAIN themes (free)
* First Sunday movie trailer (free)
* Spiderwick Chronicles movie trailer (free)
Verwijderd
Map makenVerwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:17:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij mijn muziekalbums ook een .jpg plaatje van de hoes kan bijplaatsen? Bij video en foto's gaat het automatisch, maar dus niet bij muziek.
Ik heb met rotgezocht, maar kan het nergens vinden. alvast dank
Muziek erop, los plaatje erbij.
Map volledig met muziek en plaatje op je PS3 zetten
Klaar!
Verwijderd
Ik heb met de kerstaanbiedingen daar 2 games besteld. Eerste was na 4 dagen verzonden (23ste besteld, 27ste verzonden) en had ik 2 januari binnen en de andere is pas 2 januari verzonden (ook 23ste besteld) en heb ik nog steeds niet binnenVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:01:
Ja zijn er mensen die ervaring hebben met de verzendtijd van play.com??
Klopt, zitten op Jersey (kent geen BTW) en dus binnen de EU en dus geen douane kosten.Chester schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:55:
[...]
play.com pakketten houden ze niet aan bij de douane.
Jersey hoort gewoon bij de UK, maar heeft wel een beetje een status aparte.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:00:
Volgens mij verzenden ze uit Engeland,omdat daar Europese hoofdkantoor zitten toch?
[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-01-2008 12:36 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Als ie het officieel ondersteunt wordt, dan moet je haast wel wat fout doen.ApplePie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:12:
Jaja!
Alleen heb ik laatst The Darkness gehaald (die van 34,99 idd)
alleen hij werkt niet.
Zoek anders ff op Google.
Ook vorige week Ds3 bestelt bij yesasia, shipped in 7-14 days...
hij is gisteravond geshipped dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt.
Krijg je nog een trackingnumber van yesasia? er staat nu nog: Not available. of duurt dat weer een dag of zo
als datr allemaal doorgaat heb ik vanmiddag nog een PS3 onder mijn tv staan en dan word het sparen voor een HDTV.
vraagje trouwens, heeft sony voor de PS3 een officiële RGB scart kabel, kan het zo gauw niet vinden en zoja is het dan net als bij de PS2 zo dat je DVD's niet via RGB kan bekijken (groen beeld) en daar appart je composite voor in moet pluggen?
Verwijderd
Wat is de reden dat je de 360 wegdoet als ik vragen mag?KillaH87 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:29:
eindelijk een koper voor mijn xbox360 en hij is enthousiast, hij komt hem vanmiddag ophalen (hoop ik maar dat zal wel want hij moet er bijna een uur voor rijden).
als datr allemaal doorgaat heb ik vanmiddag nog een PS3 onder mijn tv staan en dan word het sparen voor een HDTV.
vraagje trouwens, heeft sony voor de PS3 een officiële RGB scart kabel, kan het zo gauw niet vinden en zoja is het dan net als bij de PS2 zo dat je DVD's niet via RGB kan bekijken (groen beeld) en daar appart je composite voor in moet pluggen?
Ik zou zelf ook wel een ps3 willen, maar heb ook een 360 waar ik eigenlijk niet veel op speel, dat ligt aan tijd, maar ook dat ik ook platformers en adventures zou willen spelen die de 360 eigenlijk mist

Daarnaast is het ook weer zonde om een 360 met ongeveer 15 games zomaar weg te doen
Hmm....natuurlijk heb ik al gezocht op google, maar kon helaas niks vinden hierover.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:17:
[...]
Als ie het officieel ondersteunt wordt, dan moet je haast wel wat fout doen.
Zoek anders ff op Google.
Ook vorige week Ds3 bestelt bij yesasia, shipped in 7-14 days...
hij is gisteravond geshipped dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt.
Krijg je nog een trackingnumber van yesasia? er staat nu nog: Not available. of duurt dat weer een dag of zo
Op de 2K games site zelf is niks te vinden
Vandaar mijn vraag hier.
Neej, YesAsia geeft geen Track nummer voor de DS3
Vond ik ook erg jammer, je kunt wel de "verwachte" tijd verwachten die je te zien kreeg
bij het bestellen van de DS3.
Iemand anders met de oplossing?
Ik heb het ook gedaan, 360 met een zwikkie games (BioShock, Halo 3, Forza 2, etc.) weggedaan om de PS3 te halen. Het apparaat sprak me meer aan als 'multimedia-oplossing', en de games spraken me veel meer aan (Uncharted en Ratchet & Clank heb ik zoveel meer plezier aan beleefd dan welke 360-game dan ook, en GT5P > Forza 2). Vooral het multimedia aspect sprak me heel erg aan, zeker omdat ik drie apparaten (360, DVD-speler en AppleTV) teruggebracht heb naar één, de PS3. En dan heb ik ook nog eens de meest flexibele Blu-ray-speler van dit moment. En zeker omdat Blu-ray nu lijkt te winnen, heb ik echt totaal geen spijt van de overstap.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:35:
[...]
Wat is de reden dat je de 360 wegdoet als ik vragen mag?
Ik zou zelf ook wel een ps3 willen, maar heb ook een 360 waar ik eigenlijk niet veel op speel, dat ligt aan tijd, maar ook dat ik ook platformers en adventures zou willen spelen die de 360 eigenlijk mist.
Daarnaast is het ook weer zonde om een 360 met ongeveer 15 games zomaar weg te doen.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
paar redenen:Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:35:
[...]
Wat is de reden dat je de 360 wegdoet als ik vragen mag?
Ik zou zelf ook wel een ps3 willen, maar heb ook een 360 waar ik eigenlijk niet veel op speel, dat ligt aan tijd, maar ook dat ik ook platformers en adventures zou willen spelen die de 360 eigenlijk mist.
Daarnaast is het ook weer zonde om een 360 met ongeveer 15 games zomaar weg te doen.
* voor ik next-gen had was ik al aan het twijfelen PS3-xbox360, PS3 werd uitgesteld dus 360 gehaald
* alle vette spellen voor de 360 heb ik nu zo onderhand wel gespeeld en sony komt nu ook eindelijke met goeie games, alle games die ik nu nog wil hebben komen op de PS3 of op beide uit (GTA4, DMC4 bijv.)
* PS3 kan blu-ray afspelen (nu niet veel aan met mijn normale tv maar in de toekomst wel)
* PS3 kan linux op en dat ga ik misschien wel eens proberen
* xbox360 is online misschien beter maar ik had zo'n kaart gehaald voor 3 maanden en vervolgens wel 4 dagen online gespeeld, PS3 is gewoon gratis online dus ben je niet afhankelijk van zo'n kaart
* PS3 is stiller (mijn xbox maakt echt herrie als je er een cd in stopt), ziet er beter uit en zowiezo past playstation beter bij me
* games, xbox heeft bijna alleen race en schietspellen en playstation heeft wat meer diversiteit (en import mogelijkheid) ook PSN games spreken me meer aan dan arcade games
* browsen, multimedia, heb geen vista dus dat is geen reden om een xbox voor te houden want ik gebruik gewoon tversity voor streamen.
* xbox360 is verpest met laatste update, browsen naar demo's en dergelijke is helemaal verpest. en dat er word bijgehouden welke games je hebt gespeeld is ook zo handig dat alle arcade trials er in blijven staan
ik had 10 games bij mijn xbox360, allemaal toppers, maar ik heb nooit echt de neiging gehad om ze bijv 2x uit te spelen of iets dergelijks en als ik alles heb verkocht heb ik straks ongeveer €500 gekregen voor mijn xbox360 + alles, waar ik een PS3 + 3 2dehands games voor kan krijgen
[ Voor 15% gewijzigd door iwaarden op 11-01-2008 13:51 ]
Het duurt meestal 3 weken voordat je je spul binnenhebt tegenwoordig.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:01:
[...]
Ja zijn er mensen die ervaring hebben met de verzendtijd van play.com??
the less one forgets, the less one remembers
Dit kan ik helaas bevestigenabeker schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:12:
[...]
Het duurt meestal 3 weken voordat je je spul binnenhebt tegenwoordig.
Vroeger was het nog lekker binnen de week
De playstation heeft dan wel een achterstand met de xbox360 (al haalt sony het snel in hoor!). Kwa games zijn er inderdaad op sony platforms gewoon vele verschillende games uit en dat trekt mij persoonlijk meer naar sony. Als ik puur een sport/racer/shooter fan was dan zou zowel de playstation als de xbox360 aan mijn trekken komen maar ja dan zou ik op de xbox360 wel goede RPG's missen van de meer japanse soort! En ook nog de games die niet in populaire lijnen vallen, de xbox360 is kwa gamen gewoon meer gefocused up wat amerikanen leuk vinden.
Het is amerikaans in kwaliteit trouwens ook..maar genoeg over dat, kwa games en manieren is het puur een amerikaans product. Gooi toch mijn keuze dan op de playstation die ja behoorlijk japans is maar ook voor europeanen best wat te bieden heeft! Waar japan/asia en consorten eenvoudige markten zijn voor sony zijn wij europeanen toch altijd anders geweest.
Zoals ze al zeggen zelfs elk land en streek heeft zijn eigen smaak en idee-en en dus de games en media verkoop in europe is ook heel anders dan een homogene markt als amerika of azie! Soms is het jammer om te zien hoe sommige games in japan blijven steken maar op zich krijgen we in europa vaak toegang tot vele games.
Europa is gewoon een moeilijk gebiedt!
There is no place like ::1
Verwijderd
Voor de rest moet je het zelf weten wat je koopt natuurlijk, ik vind het alleen een beetje rare stelling als je de software library van dat ding bekijkt.
Verwijderd
Bijvoorbeeld een Final fantasyVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
Ik vraag me wel af wat je dan precies mist in software op de 360 dat de ps3 wel heeft?Noem eens concrete voorbeelden, volgens mij heeft die console genoeg spul in huis.
Voor de rest moet je het zelf weten wat je koopt natuurlijk, ik vind het alleen een beetje rare stelling als je de software library van dat ding bekijkt.
Mijn meest recente ervaring.Chester schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:14:
[...]
Dit kan ik helaas bevestigen
Vroeger was het nog lekker binnen de week
SingStar
ordered : 10-12-2007
posted : 12-12-2007
binnen : 19-12-2007
Uncharted
orderd : 10-12-2007
posted : 11-12-2007
binnen : 28-12-2007
Je ziet erg verschillend. Op Singstar zat een sticker met de waarde (E27) op uncharted niet.
Verwijderd
Volgens mij heeft de 360 een FF game, en de Ps3 nog niet. Ik snap dus niet waarom dat een reden is om op dit moment te switchen. Maar nogmaals voor er geflamed wordt, je moet het zelf weten wat je koopt en speelt. Alleen de redenatie vind ik wat vreemd als ik naar de beschikbare software kijk.
Verwijderd
vertel? ik kan me persoonlijk nl niet voorstellen dat ook maar bij FF in de buurt komt... maar das misschien erg persoonlijk
Je koopt een PS3 natuurlijk niet alleen voor vandaag, maar ook voor de komende vier, vijf jaar. Dat de Xbox 360 meer games heeft is een momentopname. Dat jaar voorsprong heeft zich uitbetaald in een grotere softwarebiblioheek met een aantal aansprekende exclusieve titels als Bioshock en Mass Effect. Dat voordeel zal in 2008 zo goed als verdwenen zijn, omdat zo goed als alle 3rd party-games op beide platforms uitgebracht zullen worden. Vorig jaar had je nog een aantal titels (bijv Tomb Raider Legend) die niet naar de PS3 werden geport omdat de ontwikkeling van het spel al te lang geleden was begonnen om rekening te kunnen houden met de PS3-versie, maar dat zal nu niet meer gebeuren. Je had ook soms "timed exclusives" waarbij de PS3-versie later uitkwam, ook dat zal niet meer het geval zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
Ik vraag me wel af wat je dan precies mist in software op de 360 dat de ps3 wel heeft?Noem eens concrete voorbeelden, volgens mij heeft die console genoeg spul in huis.
De strijd tussen de PS3 en 360 zal vooral gevoerd worden via de echte exclusieve games van beide bedrijven en dan komt Sony vergeleken met vorig jaar een heel stuk sterker voor de dag. Hoe goed Uncharted en Ratchet & Clank ook zijn, titels als Gran Turismo, Final Fantasy en Metal Gear Solid spreken nog meer mensen aan. Wat dan ook nog een rol gaat spelen is dat de interne PS3-hardware/software een stuk krachtiger en completer is dan de 360 dankzij WiFi, grotere (vervangbare) HD, Linux, etc. Plus natuurlijk Blu-Ray.
[ Voor 47% gewijzigd door LuCarD op 11-01-2008 14:45 ]
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Eén van de dingen die hij noemt is dat hij een coupon van bvb 4 maand moet kopen om online te gamen, wanneer hij alles samen op vier maand tijd misschien 10 keer online gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
En dat zou voor mij niet anders zijn. Ik zou wel online WILLEN wanneer ik KAN, maar daarvoor geen duur (proportioneel dan) duur abonnement moeten kopen. Voor die paar keer die ik online KAN gamen wil ik dat gewoon zo kunnen doen. Geen creditcard, geen gedoe, gewoon connecten.
Dat is dus dé hoofdreden dat hier nooit een 360 komt. En dan maar miepen dat de ps3 'duur' zou zijn. 5*60 euro voor live is niet duur zeker?
En de rest noemt hij toch op? Het ding kan veel meer als standalone mediaplayer gebruikt worden (wat je als je wil ook als software kan zien) ipv enkel als front end extender te kunnen gebruikt worden. Dus érgens moet bij de xbox 360 ook nog een mce (of vista pc) draaien, wat trouwens ook niet altijd vlekkeloos geconfigureerd wordt.
Verder is het gewoon gevoel. Ik ben ook veel meer playstation minded, door een samenloop van argumenten. Gamen is gevoel, geen rationaliteit wat betreft specs en weet ik veel. En dan nog is op bijna alle punten ps3>360 in my book. Voor die 2 games of zo die ik misschien ooit wil spelen op de 360 koop ik geen xbox. (mass effect bvb). Gears of war heb ik al op de pc gespeeld. De rest is multiplatform.
Ik heb hem nu een maand, helemaal geen hardcore gamer, maar af een toe een spelletje vond ik leuk. CS metname, voor de rest kan mn PC het ook niet aan.
Maar na een maand heb ik toch echt geen spijt van mn aankoop, ( hoewel ik vooraf wel heb getwijfeld) maar ik kon hem nieuw voor € 310,- kopen van iemand en dat heeft me over de streep getrokken. Gelijk PES (alleen 1-1, tegen de comp vind ik niks aan) en COD4 erbij gekocht.
In het begin even hannesen met COD, ik was totaal niet gewent met een controller dit soort spellen de spelen. Offline inmiddels uitgespeeld en online gaat het ook langzaam beter
Naast het spelen is het ook verslavend om op "koopjesjacht" te gaan (Hollanders hè)
Zo heb ik via 3Busymen gister uncharted gekocht en via Yesasia een DS3 controller (met $5 discount coupon, hollandsre kan niet
Ik vermaak me nog wel even....
Verwijderd
Ik lees wel dat veel games patches nodig hebben voor de activatie van DS3. Kan het zijn dat die patch er wel is, maar dan alleen voor mensen waar de DS3 officieel gereleased is.ApplePie schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:39:
[...]
Hmm....natuurlijk heb ik al gezocht op google, maar kon helaas niks vinden hierover.
Op de 2K games site zelf is niks te vinden
Vandaar mijn vraag hier.
Neej, YesAsia geeft geen Track nummer voor de DS3
Vond ik ook erg jammer, je kunt wel de "verwachte" tijd verwachten die je te zien kreeg
bij het bestellen van de DS3.
Iemand anders met de oplossing?
Elke uitgever zou dit natuurlijk zelf kunnen bepalen
Edit:
ik lees net op ps3only dat iemand daar zonder problemen DS3 en the darkness heeft gespeelt, dus dat patch verhaal zal niet van toepassing zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 14:55 ]
Singstar, eye of judgment en andere ps eye spellen, ratchet en nog meer typische playstation spellen. Met guitar hero e.d. is de xbox aardig op weg om de minder voor de hand liggende en casual games te krijgen maar met de ps3 ben ik zeker dat er zulke spellen voor uitkomen. Dat is voor mij een belangrijke reden om voor de ps3 te gaan. En als ik zo andere verhalen lees denken er meer zo over.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
PSN: Shiver23
"herkenbaar" Ik heb alleen ff in het begin wat Halo 3 online gespeeld en wat Gears (waar ik trouwens ontzettend geowned werd) en daarna niet meer online gegamed met mijn 360. Zonde, want ik heb er toch 19,99 voor afgetikt.KillaH87 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:47:
paar redenen:
* xbox360 is online misschien beter maar ik had zo'n kaart gehaald voor 3 maanden en vervolgens wel 4 dagen online gespeeld, PS3 is gewoon gratis online dus ben je niet afhankelijk van zo'n kaart
das dan toch raar als jij je je niet kan voorstellen dat het dicht bij FF in de buurt komt als het final fantasy XI is die op de XBOX 360 uit is.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:
[...]
vertel? ik kan me persoonlijk nl niet voorstellen dat ook maar bij FF in de buurt komt... maar das misschien erg persoonlijk
overigens heb ik beide consoles en speel ik momenteel meer op mn ps3, vanwege Rock Band
Verwijderd
ow ok... damn heb ik nooit geweten... nou ja das dan 1 titelDonnie Darko schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:07:
[...]
das dan toch raar als jij je je niet kan voorstellen dat het dicht bij FF in de buurt komt als het final fantasy XI is die op de XBOX 360 uit is.![]()
overigens heb ik beide consoles en speel ik momenteel meer op mn ps3, vanwege Rock Banddus dit is geen fanboy gedrag
Verwijderd
perfect, binnenkort schijn er zelfs de mogelijkheid te komen om je BR film naar je psp te kopieren (officieel van Sony)Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:23:
Ik zit er over te denken om er nog een psp bij naast aan te schaffen, wat is er bekend over de compatibiliteit met de ps3???
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_PlayVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:23:
Ik zit er over te denken om er nog een psp bij naast aan te schaffen, wat is er bekend over de compatibiliteit met de ps3???
Uncharted, Ratchet & Clank en Gran Turismo 5 zijn al meteen drie spellen waar geen, of mindere, alternatieven voor zijn op de 360. Nu moet ik wel zeggen dat ik pas geïnteresseerd raakte in de PS3 toen deze drie spellen uitkwamen. De lijst van 2008 voor de PS3 spreekt me ook veel meer aan (Metal Gear Solid 4, Final Fantasy XIII en Versus XIII, White Knight Story, LittleBigPlanet, God of War III, etc.) dan de lijst van 360-spellen voor volgend jaar. Ik had om eerlijk te zijn op een gegeven moment echt het gevoel dat alle spellen voor de 360 schietspellen (al dan niet met een twist à la BioShock of Mass Effect) of racespellen waren. De PS3 geeft mij de indruk een stuk diverser te zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:26:
En daarnaast. De PS3 heeft Super Stardust HD
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Hail to teh kingFL!PNEUS schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:
[...]
En daarnaast. De PS3 heeft Super Stardust HD.
Gister 17 miljoen gehaald, ga te vaak dood doordat ik geen nukes meer heb :x
Dat kost je je multiplier en dus je dikke score.
ik ga zometeen of vanavond een PS3 halen
FF XI was de MMO Final Fantasy, final fantasy XII gebruikt onder andere het battle systeem uit Final fantasy XI. Tja het is wel een MMO en vaak zijn final fantasy games toch voor een speler.Donnie Darko schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:07:
[...]
das dan toch raar als jij je je niet kan voorstellen dat het dicht bij FF in de buurt komt als het final fantasy XI is die op de XBOX 360 uit is.![]()
overigens heb ik beide consoles en speel ik momenteel meer op mn ps3, vanwege Rock Banddus dit is geen fanboy gedrag
Games op de xbox 360 die ik interresant vind, Viva Pinata en Mass Effect. Jup maar twee exclusives waarvan ik zeg "die moet ik gespeelt hebben". Met de playstation 3 heb ik gewoon Gran Tourismo en Final Fantasy waar ik van mijzelf weet meer aan te hebben. Maar ja dat is persoonlijk! Exclusives maken de console..
There is no place like ::1
Nog meer feedback dan wat die gast al heeft op zijn ebay account?hermedico schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:43:
Ik wil UT3 kopen bij 3busyman, en heb de feedback van ebay gelezen. Hebben jullie nog feedback voor mij ? En hoe snel gaat het meestal met het verzenden ?

Maar om maar ff je vraag te beantwoorden, ik heb tot nu toe alles binnen 7 werkdagen ontvangen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.