Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:11:
Een collega van mij zit er over te denken om binnenkort als hij in amerika is, een ps3 mee te nemen. Zijn er buiten de volt converter nog dingen waar hij rekening mee moet houden ivm incompatibiliteit???
Volt converter is niet eens nodig, interne voeding is 110V-240V dus gewoon een europese stekker erin en gaan met die PS3 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.allekabels.nl/product_images/elelctronica-lrg-DOkIQqyEx5ky.jpg
Hou er wel rekening mee dat je sommige EU Blurays niet kan afspelen, maar de meeste zijn tot nu toe nog regio vrij (zie links eerder in dit topic naar sites die dit per release bijhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Je kan nu ook doodgaan in de game! :9

CES 2008: Fire Level Demonstration Pt.1 HD
Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/29497-t_lbpHD1.jpg
CES 2008: Fire Level Demonstration Pt.2 HD
Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/29495-t_lbpHD2.jpg
CES 2008: Tijuana Exploration Cam Gameplay HD
Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/moses/moviesthumbs/29494-t_LBP-hd3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:11:
Een collega van mij zit er over te denken om binnenkort als hij in amerika is, een ps3 mee te nemen. Zijn er buiten de volt converter nog dingen waar hij rekening mee moet houden ivm incompatibiliteit???
Ik had laatst ook naar import consoles gekeken, en zoals MicheldeL al zegt is een convertor niet nodig. De niet regio vrije EU Blu-Rays kan je dus niet bekijken, ongeveer de helft wat uit is op dit moment is regio vrij.
De belangrijkste reden waarom ik heb afgezien van een import versie is de garantie. Er zijn bedrijven in Amerika die het voor je naar Sony in US willen sturen voor reparatie/garantie enzo, maar je moet zelf de verzendkosten betalen. En met wat je aan verzendkosten betaald, kan je net zo goed in NL een nieuwe PS3 kopen ;) Je hebt in Europa dus geen ondersteuning van Sony op een niet EU PS3.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:56:
[...]

het is het 1 of het ander wat betreft uitsturen van het geluid, check topicstart :)
Hoe kan het dan dat ik tegelijk over mn TV en over mn Stereo geluid heb? Overigens heb ik mn geluid over die rode en witte kabel op de stereo aangesloten...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je sluit je ps3 voor beeld met hdmi en voor audio gebruik je je optical kabel. dat is het enige wat je aangesloten moet hebben. dan configureer je je ps3 dat het geluid via optical out gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:16:
[...]

Ja das mooi kloten, nu zit ik dus op mn werk... waar ik het niet kan uittesten... hoe ontzettend vet als dit zou werken!! vooral mkv ondersteuning zou i-d-e-a-a-l zijn! Als ik thuis ben ga i khet gelijk testen

edit: Na het even doorgelezen te hebben denk ik dat ik toch even wacht om een teleurstelling te voorkomen... erg buggy en HDMI output not supported... nog even wachten.. maar het begin is er!!! top post tex5
Hier werkt m'n HDMI uitgang hoor. Gewoon even je ps3 beeldinstellingen op 720p zetten en dat zou het moeten werken ;)
Van zodra we de source hebben kan het zijn dat we meerdere emulator's toevoegen; maar eerst nog ff paar afspraken maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:38:
[...]

Hoe kan het dan dat ik tegelijk over mn TV en over mn Stereo geluid heb? Overigens heb ik mn geluid over die rode en witte kabel op de stereo aangesloten...
Dat is knap gedaan :s

Leg uit hoe alles is aangesloten... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:58:
[...]

Hier werkt m'n HDMI uitgang hoor. Gewoon even je ps3 beeldinstellingen op 720p zetten en dat zou het moeten werken ;)
Van zodra we de source hebben kan het zijn dat we meerdere emulator's toevoegen; maar eerst nog ff paar afspraken maken
ok dat is wel beter!! heb je de rest ook al getest? werkt het film gebeuren een beetje etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:59:
[...]

Dat is knap gedaan :s

Leg uit hoe alles is aangesloten... :)
HDMI op de TV. Rode en witte kabel (van een componentkabel) op de stereo. Ik kwam er gister overigens pas achter toen ik een echo hoorde in het geluid. Bleek dus het geluid over de stereo te komen en uit de tv. Heel vreemd vond ik het ook want het was me niet eerder opgevallen. In de instellingen van de PS3 dus aangegeven dat beeld over HDMI moet en geluid over RGB. maar dus toch geluid uit de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:08:
[...]

HDMI op de TV. Rode en witte kabel (van een componentkabel) op de stereo. Ik kwam er gister overigens pas achter toen ik een echo hoorde in het geluid. Bleek dus het geluid over de stereo te komen en uit de tv. Heel vreemd vond ik het ook want het was me niet eerder opgevallen. In de instellingen van de PS3 dus aangegeven dat beeld over HDMI moet en geluid over RGB. maar dus toch geluid uit de TV.
dat is vreemd :p

je hebt de originele AV kabel van je ps3 gebruikt en het gele tulpje ernaast laten hangen? zo heb ik het namelijk ook aangesloten. (dat is trouwens geen componentkabel hoor, die heeft 5 plugjes geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Ja klopt maar ik had voordat ik een HDMI kabel kocht had ik een componentkabel gekocht. Deze heb ik gewoon aangesloten gehouden (dus die kleurtjes in de tv en de rode en witte van die kabel in de stereo). In de PS,omdat ik nu ook een HDMI kabel heb, aangegeven dat het beeld over HDMI moet gaan en geluid over RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
-RazieL- schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:34:
Je kan nu ook doodgaan in de game! :9

CES 2008: Fire Level Demonstration Pt.1 HD
[afbeelding]
CES 2008: Fire Level Demonstration Pt.2 HD
[afbeelding]
CES 2008: Tijuana Exploration Cam Gameplay HD
[afbeelding]
Is dit met die webcam? Dat je die poppetjes kan bewegen door zelf voor de cam te bewegen? Of zit ik er helemaal naast? Ziet er wel vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:10:
[...]

dat is vreemd :p

je hebt de originele AV kabel van je ps3 gebruikt en het gele tulpje ernaast laten hangen? zo heb ik het namelijk ook aangesloten. (dat is trouwens geen componentkabel hoor, die heeft 5 plugjes geloof ik)
Jullie gebruiken beide de composiet aansluiting. Rode en witte stekker is voor (stereo)geluid, en de gele kabel voor beeld. En component is Rode Groene en Blauwe stekker (RGB ;)), en is enkel voor het beeld. Waar HDMI weer wel geluid output naar je tv, dus is het logisch dat je een echo hebt. Je kan ook bij de meeste tv's het geluid van HDMI via een rode en witte stekker op je stereo aansluiten. Dan heb je het voordeel dat alles wat je op je tv kijkt evt via je stereo gaat.

Dat laatste werkt alleen bij HDMI. Als je inderdaad component gebruikt voor het beeld, zal je inderdaad direct naar je stereo moeten gaan...

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 09-01-2008 14:19 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:18:
Je kan ook bij de meeste tv's het geluid van HDMI via een rode en witte stekker op je stereo aansluiten. Dan heb je het voordeel dat alles wat je op je tv kijkt evt via je stereo gaat.
Stimmt, hier heb ik het ook zo aangesloten. Speakers in mijn tv doen dus gewoon helemaal niks in deze opstelling, alles via geluidsset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

FeaR1986 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:49:
[...]

Zonde dat je nu al een controller hebt gekocht aangezien je ze zo duur vindt. Over een maand of twee komt de Dual Shock 3 naar Europa. De "oude" PS3 controllers zullen dan in prijs worden verlaagd aangezien de DS3 voor dezelfde prijs over de toonbank zal gaan als de SixAxis op dit moment doet. Had je toch weer wat geld kunnen besparen of een DS3 kunnen kopen (meer waar voor je geld).

Uncharted zal je zeker niet gaan tegenvallen. Heerlijke game met zowel puzzel als shooter-elementen erin. Al is het gepuzzel niet te vergelijken met een game als Tomb Raider, maar het verhaal is dan wel weer duizend maal beter.
Half Life zou je nog wel eens tegen kunnen gaan vallen, want die game schijnt niet echt lekker te lopen op de PS3. Dus als je dezelfde ervaring verwacht als toen je m op de pc speelde stel je verwachting dan maar naar beneden bij. Portal is trouwens wel te spelen zonder lagg en dergelijke...

Of je koopt een Xbox 360 als je een grotere financiele meevaller krijgt. Want Forza 2 en PGR zijn vette games. Alleen jammer dat de Xbox Dashboard niet meer echt logisch is na de fall-update.
Want ik ben nog steeds van mening dat je naar de games moet kijken die je wilt gaan kopen/uit gaan komen voor een console. En daarbij kies je een console.
Ik kon niet kiezen tussen dingen als Killzone 2 of Gears of War; Forza/PGR of GT5; etcetera. Dus ik kocht beiden. Moet alleen wel toegeven dat ik mijn Xbox 360 4 maanden langer heb dan mijn PS3 en mijn PS3 toch wel heel wat meer uren aan heeft gestaan...

[...]

Maar jij hebt dan ook geen smaak :+
Thx voor je uitgebreide reply ;)

Had idd kunnen wachten met die 2e controller, maar wilde nu al met 2 man een beetje fatsoenlijk kunnen spelen. Misschien dat ik ook nog zo'n DS3 erbij koop, wie weet.

Ik heb Orange box gelukkig niet vooral voor HL2 gekocht, hoewel ik hem wel nog eens wil spelen. Vooral TF2 en Portal vind ik interessant. Dus denk niet dat ik er spijt van ga krijgen :)

En ja ik heb idd lang getwijfeld over of ik de 360 of ps3 zou kopen. De Xbox heeft wat meer keuze uit racespellen, de PS3 heeft weer andere interessante spellen. En ook GTAIV upcoming natuurlijk. Heb ook het design, geluid, connectivity en DVD/Bluray-afspeel mogelijkheden en prestaties laten meewegen. En toen kwam ik toch op de ps3 uit. Tot nu toe geen seconde spijt van gehad ;)
Misschien dat ik ooit wel de 360 erbij koop, maar 1e prioriteit is toch een HD-scherm. Hoewel dat voor een student wel een fikse uitgave is, dus of die er op korte termijn komt is de vraag... :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

technoaddict schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Is dit met die webcam? Dat je die poppetjes kan bewegen door zelf voor de cam te bewegen? Of zit ik er helemaal naast? Ziet er wel vet uit :D
Je zit er helemaal naast :P Little Big Planet bestaat eigenlijk uit 2 delen. Het eerste deel is het op zeer simpele wijze maken van levels. De community bij deze game zou heel groot kunnen gaan worden (dat is ook de bedoeling). Het tweede deel bestaat uit het spelen van de levels (1-4 spelers voor zover bekend). Het is een 2d/3d platform-game waarbij je samen allerlei obstakels moet overwinnen ed. Beetje puzzelen en springen dus.

@De mensen die het over mp3's op de ps3 hebben: Hoe werkt dat met een externe hd anders dan wanneer je muziek op de hd zelf zet? Ik heb nu alle muziek van 10 van mn favo bands (Metallica, RATM, Seether etc.) op mn ps3 staan. Met vierkantje kan ik van view veranderen, dus alle nummers onder elkaar, of opdelen per artiest, album etc. Is dat bij een externe hd niet mogelijk? En moet ie ook veel laden? Want nu kan ik direct naar muziek luisteren en dan zet ik 'm op random zodat ik van alles hoor, niet alleen 1 artiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:18:
[...]

Jullie gebruiken beide de composiet aansluiting. Rode en witte stekker is voor (stereo)geluid, en de gele kabel voor beeld. En component is Rode Groene en Blauwe stekker (RGB ;)), en is enkel voor het beeld. Waar HDMI weer wel geluid output naar je tv, dus is het logisch dat je een echo hebt. Je kan ook bij de meeste tv's het geluid van HDMI via een rode en witte stekker op je stereo aansluiten. Dan heb je het voordeel dat alles wat je op je tv kijkt evt via je stereo gaat.

Dat laatste werkt alleen bij HDMI. Als je inderdaad component gebruikt voor het beeld, zal je inderdaad direct naar je stereo moeten gaan...
huh? hij heeft in de settings aangegeven dat het geluid van PS3 naar zijn stereo moet gaan over de AV kabel (composiet), en het beeld over HDMI naar de tv. Dan is het onmogelijk dat de PS3 alsnog geluid uitstuurt naar de tv over de HDMI kabel..

en een verloop van hdmi naar composiet om het tv geluid naar je stereo te geleiden? daar heb ik nog nooit van gehoord. :s hdmi out op je tv zou dat dus betekenen :s

btw, alle 5 plugjes van de component kabel gaan in de componentaansluiting op een tv.

of ik lees het compleet verkeerd :p

(nb. mijn stereo heeft een optie 'tv sound', dan trekt hij het geluid over de rgb scart (die van stereo naar de tv gaat) naar zich toe.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:45:
[...]

Je zit er helemaal naast :P Little Big Planet bestaat eigenlijk uit 2 delen. Het eerste deel is het op zeer simpele wijze maken van levels. De community bij deze game zou heel groot kunnen gaan worden (dat is ook de bedoeling). Het tweede deel bestaat uit het spelen van de levels (1-4 spelers voor zover bekend). Het is een 2d/3d platform-game waarbij je samen allerlei obstakels moet overwinnen ed. Beetje puzzelen en springen dus.

@De mensen die het over mp3's op de ps3 hebben: Hoe werkt dat met een externe hd anders dan wanneer je muziek op de hd zelf zet? Ik heb nu alle muziek van 10 van mn favo bands (Metallica, RATM, Seether etc.) op mn ps3 staan. Met vierkantje kan ik van view veranderen, dus alle nummers onder elkaar, of opdelen per artiest, album etc. Is dat bij een externe hd niet mogelijk? En moet ie ook veel laden? Want nu kan ik direct naar muziek luisteren en dan zet ik 'm op random zodat ik van alles hoor, niet alleen 1 artiest.
Via USB HD kan je volgens mij niet automatisch sorteren op artiest etc. Dan zie ie gewoon de mappen die je hebt aangemaakt met daarin de nummers, laden is geen sprake van speelt gewon gelijk af. Via netwerk is het natuurlijk weer een ander verhaal omdat je dan gebruik maakt van tversity oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:45:
[...]

vierkantje werkt niet :( en het laden is iets trager, maar dat is logisch: veel grotere schijf en veel meer mappen. tis geen windows verkenner tenslotte :)

je kan wel nummers toevoegen aan een playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:40:
[...]

tempting but................................. no... hahaha idd wachten op die kansloze regenachtige zondag zonder ook maar een spel te spelen en zonder iets op tv :)
Je kunt ook iTunes gebruiken op je 'vaste' PC. Als je iTunes installeert of de muziek gaat importeren dan zal iTunes met de vraag komen om z'n eigen mappenstructuur aan te leggen onder My Documents\My Music\iTunes\iTunes Music op basis van Artist, Albums...etc. Alles wat vervolgens onder My Documents\My Music\iTunes\iTunes Music doe je een Copy/Paste voor naar die externe HDD of kopieer je via netwerk naar je PS3 (maar dat kan met 15Gb wel ff duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sysiwan schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Je kunt ook iTunes gebruiken op je 'vaste' PC. Als je iTunes installeert of de muziek gaat importeren dan zal iTunes met de vraag komen om z'n eigen mappenstructuur aan te leggen onder My Documents\My Music\iTunes\iTunes Music op basis van Artist, Albums...etc. Alles wat vervolgens onder My Documents\My Music\iTunes\iTunes Music doe je een Copy/Paste voor naar die externe HDD of kopieer je via netwerk naar je PS3 (maar dat kan met 15Gb wel ff duren).
hey das handig. moet dan ook wel met WMP kunnen? zolang het proggel maar niet gaat schrijven naar de id3 tags, daar doet WMP wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:48:
[...]

huh? hij heeft in de settings aangegeven dat het geluid van PS3 naar zijn stereo moet gaan over de AV kabel (composiet), en het beeld over HDMI naar de tv. Dan is het onmogelijk dat de PS3 alsnog geluid uitstuurt naar de tv over de HDMI kabel..

en een verloop van hdmi naar composiet om het tv geluid naar je stereo te geleiden? daar heb ik nog nooit van gehoord. :s hdmi out op je tv zou dat dus betekenen :s

btw, alle 5 plugjes van de component kabel gaan in de componentaansluiting op een tv.

(nb. mijn stereo heeft een optie 'tv sound', dan trekt hij het geluid over de rgb scart (die van stereo naar de tv gaat) naar zich toe.)
Ik had voorheen de componentkabel in gebruik waarbij ik de rode en witte kabel van de component heb aangesloten op mn stereo. Nu heb ik een HDMI kabel en heb ik aangegeven dat beeld nu over HDMI moet gaan. De componentkabel heb ik dus gewoon laten zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:27:
[...]

Ik had voorheen de componentkabel in gebruik waarbij ik de rode en witte kabel van de component heb aangesloten op mn stereo. Nu heb ik een HDMI kabel en heb ik aangegeven dat beeld nu over HDMI moet gaan. De componentkabel heb ik dus gewoon laten zitten!
dan is het geluid wat doorkomt naar je tv niet echt de bedoeling denk ik, komt het wel 100% zuiver door of ergens in de verte? misschien zitten de kabels 'elkaar in de weg'...

wel opmerkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:48:
[...]

Ik bedenk me nu dat ik ook gewoon fout zat. Als je een componentkabel koopt zitten er natuurlijk ook gewoon de rode en witte stereostekkers bij (bij mijn ps2 component kabel iig wel).

Uhm, ja over dat dubbele geluid zou ik niet weten, wat in elk geval wel een betere oplossing zou zijn, en dat is waar jij mij weer verkeerd begreep, dat is als je de stereo-out van je televisie gebruikt. En de televisie krijgt het geluid natuurlijk van je ps3 over de HDMI ingevoerd. Dit heeft als extra voordeel dat jij ook een film op tv via de stereo (of surround) set kan kijken, ipv nu dat je alleen het geluid van de ps3 over de stereo hebt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:50:vierkantje werkt niet :( en het laden is iets trager, maar dat is logisch: veel grotere schijf en veel meer mappen. tis geen windows verkenner tenslotte :)

je kan wel nummers toevoegen aan een playlist.
Kej, maar die playlist heb ik niet veel aan. Die 10bands die nu op de ps3-hd staan passen al niet allemaal in de playlist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:30:
[...]

dan is het geluid wat doorkomt naar je tv niet echt de bedoeling denk ik, komt het wel 100% zuiver door of ergens in de verte? misschien zitten de kabels 'elkaar in de weg'...

Ik zal als ik thuis ben kijken of ik het weer heb. Het was me eerder niet opgevallen namelijk. Op zich is het wel handig als ik bijvoorbeeld zachtjes wil gamen en niet altijd de stereo aan hoef te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:34:
[...]

Ik bedenk me nu dat ik ook gewoon fout zat. Als je een componentkabel koopt zitten er natuurlijk ook gewoon de rode en witte stereostekkers bij (bij mijn ps2 component kabel iig wel).

Uhm, ja over dat dubbele geluid zou ik niet weten, wat in elk geval wel een betere oplossing zou zijn, en dat is waar jij mij weer verkeerd begreep, dat is als je de stereo-out van je televisie gebruikt. En de televisie krijgt het geluid natuurlijk van je ps3 over de HDMI ingevoerd. Dit heeft als extra voordeel dat jij ook een film op tv via de stereo (of surround) set kan kijken, ipv nu dat je alleen het geluid van de ps3 over de stereo hebt.
roger that :) ps3 -> hdmi -> tv > composiet/stereo out -> home cinema

heb ik niet gedaan (moest ik weer die kut lcd van de muur afhalen :)

moet nu ff omschakelen op home-cinema tussen tv sound en de line in waar ps3 binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:30:
[...]

Dat heb ik dus ook gehad. Weet niet meer hoe ik het voor elkaar gekregen had, en is ook niet meer voorgekomen daarna. Ik had optical naar receiver geselecteerd bij de instellingen, maar hoorde nog de tikjes van de xmb via de tv aangesloten via hdmi.
Ging ik ingame dan liep het geluid alleen nog maar over optical.

Aan de DS3 bezitters, hoelang houdt de accu het uit ten opzichte van de Sixaxis? En ik meen dat CoD4 de DS3 nog niet ondersteund. Kan iemand dat bevestigen?
Denk er ook aan een te bestellen, maar CoD is zo'n beetje de enige game die ik nog speel op het moment, dus zou zonde zijn er dan nu al een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melniek schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:49:
[...]

Dat heb ik dus ook gehad. Weet niet meer hoe ik het voor elkaar gekregen had, en is ook niet meer voorgekomen daarna. Ik had optical naar receiver geselecteerd bij de instellingen, maar hoorde nog de tikjes van de xmb via de tv aangesloten via hdmi.
Ging ik ingame dan liep het geluid alleen nog maar over optical.
geeft die optical nou DD 5.1 geluid? of zit dat nog niet in alle spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:21:
[...]

hey das handig. moet dan ook wel met WMP kunnen? zolang het proggel maar niet gaat schrijven naar de id3 tags, daar doet WMP wel dacht ik.
MediaMonkey werkt hier natuurlijk ook zeer overzichtelijk voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:58:
[...]

geeft die optical nou DD 5.1 geluid? of zit dat nog niet in alle spellen?
Ik heb mijn PS3 via optical aangesloten op een Logitech Z-5500 Digital set, bij spellen en films altijd 5.1 Dolby Digital of DTS :9 , meesterlijk geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Shailesh schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:21:
Vet, vandaag DS3 controller binnen gehad. Oude voor 30 de deur uit, nieuwe voor 45 euro binnen :D Daar doe ik het voor, hij bevalt zelfs zo goed dat ik overweeg mn 2e sixaxis te verkopen en een extra dualshock 3 te kopen. En dat wit is ook zoooo mooi...

Gewicht van de controller is voor mij absoluut een pluspunt. Ik denk zelfs dat de sixaxis besturing hierdoor een stuk nauwkeuriger zal worden voor mij dankzij het verbeterde gewicht. En de trilling is een geweldige add voor mn huidige games. Net ff Super Stardust weer gespeeld, en dat is gewoon heerlijk met vibratie. Wat heb ik die gemist zeg :)

Via Yesasia besteld btw, en die gasten hebben er gelijk een 5 dollar coupon bijgedaan waarmee ik natuurlijk de 2e controller bestel _/-\o_

Voor de geinteresseerden:
- 26e besteld voor 45 euro
- 27 verzonden
- vandaag de 9e in huis
In krap 13 dagen geleverd dus, supersnel, en via Deutsche post, dus douane heb je ook geen last van denk ik.
Ik heb helaas wat mindere ervaringen, bij mij is het pakketje niet aangekomen... Gelukkig was YesAsia vriendelijk genoeg om het opnieuw te verzenden. Dus qua service is het tot nu toe top! Nu hopen dat deze wel aankomt...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

azt33 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Ik heb helaas wat mindere ervaringen, bij mij is het pakketje niet aangekomen... Gelukkig was YesAsia vriendelijk genoeg om het opnieuw te verzenden. Dus qua service is het tot nu toe top! Nu hopen dat deze wel aankomt...
Ik denk toch dat je dat yesasia niet echt aan kunt rekenen :)

LBP wordt volgens mij echt een grootse game! Daar ga ik volgens mij zo enorm veel plezier aan beleven (ook als je die filmpjes op GT ziet).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Ik heb mijn PS3 via optical aangesloten op een Logitech Z-5500 Digital set, bij spellen en films altijd 5.1 Dolby Digital of DTS :9 , meesterlijk geluid.
idd! ik vind dit echt een van de grootste pluspunten van de nieuwe generatie, het klinkt gewoon super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:12:
[...]

vet. toch maar eentje kopen dan. ik twijfelde eerst omdat de optical delay schijnt te geven met singstar.... dan schakel ik met singstar wel over naar de AV composiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:21:
[...]

idd! ik vind dit echt een van de grootste pluspunten van de nieuwe generatie, het klinkt gewoon super
ps2 heeft het ook imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Even een vraagje over Uncharted. Moet je alle treasures in 1 run verzamelen of telt hij alles over meerdere keren spelen bij elkaar op?

Ik ben namelijk op hard aan het spelen en ik mis uit een aantal missies wel een aantal treasures. Kan ik nu de losse chapters spelen om ze kompleet te maken? Als ik een chapter ga spelen zegt hij namelijk na het vinden van de eerste treasure dat hij er pas 1 gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:47

FeaR

In GoT we trust

PS2 heeft ook optisch uit en kan dus ook digitaal geluid ondersteunen.
Alleen negen van de tien PS2 games die ik had deden niets met DD 5.1...
kbloem schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:33:
Even een vraagje over Uncharted. Moet je alle treasures in 1 run verzamelen of telt hij alles over meerdere keren spelen bij elkaar op?

Ik ben namelijk op hard aan het spelen en ik mis uit een aantal missies wel een aantal treasures. Kan ik nu de losse chapters spelen om ze kompleet te maken? Als ik een chapter ga spelen zegt hij namelijk na het vinden van de eerste treasure dat hij er pas 1 gevonden heeft.
Als je na het uitspelen van de game een nieuwe game start of een los hoofdstuk wordt er bij mij gevraagd of ik schatten en medailles wil behouden en gebruiken uit de vorige game. Wellicht werkt het anders als je de game nog niet helemaal hebt uitgespeeld...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok dan speel ik em eerst uit. Thanks.

Maar ik zit na iets meer dan 1,5 uur al op 25%. Is de game zo kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

kbloem schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:40:
Ok dan speel ik em eerst uit. Thanks.

Maar ik zit na iets meer dan 1,5 uur al op 25%. Is de game zo kort?
Game is in 8 uur uit te spelen. En als je alle filmpjes skipped is het nog wel een uur minder denk ik zo...
Maar dan ros je wel door die game heen zonder echt naar schatten te zoeken. En van de omgevingen te genieten...

Ikzelf heb de game in 9 uur nog wat minuten uit gespeeld en had op één na alle schatten.
Ik wist dat die schat er lag, maar wilde eerst een objective voltooien. Blijkt dat het eind van het level te zijn en kan ik niet meer terug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 05:42
Ja die wil ik ook hebben maar het schijnt dat de subwoofer iets van 60 cm vrije ruimte nodig heeft anders gaat je HDD kapot.
Of is dat al opgelost bij de nieuwe versies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Slash500 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:56:
[...]
Ja die wil ik ook hebben maar het schijnt dat de subwoofer iets van 60 cm vrije ruimte nodig heeft anders gaat je HDD kapot.
Heb jij een harde schijf in je subwoofer... vet 8)

Maar zonder gekheid:
Waar heb jij het vandaan dat je een afstand van 60cm moet bewaren tussen je PS3 en een subwoofer?
Dat het niet slim is om een PS3 op een subwoofer te zetten )of überhaupt een apparaat met bewegende delen op een subwoofer te zetten) lijkt me duidelijk.
Maar 60 cm is nogal een afstand. Mijn PS3 staat nog geen 40 centimeter van mijn subwoofer vandaan en nog nooit problemen gehad. PS3 staat ook wel in een kastje en de sub niet.

En heeft natuurlijk ook te maken met de ondergrond waarop de sub zich bevindt: tapijt dempt meer dan een houten vloer of één met zeil.
En de power van je sub zal ook mee tellen. Als je een cheap 5.1 setje hebt met een sub die 5 watt pmpo eruit pompt lijkt me het niet zo'n probleem.

Heb verder geen ervaring of de sub van een Z5500 veel trilt en/of vibreert...

Edit:
Check de afstand:
Klik

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 09-01-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
FeaR1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:50:
[...]

Game is in 8 uur uit te spelen. En als je alle filmpjes skipped is het nog wel een uur minder denk ik zo...
Maar dan ros je wel door die game heen zonder echt naar schatten te zoeken. En van de omgevingen te genieten...

Ikzelf heb de game in 9 uur nog wat minuten uit gespeeld en had op één na alle schatten.
Ik wist dat die schat er lag, maar wilde eerst een objective voltooien. Blijkt dat het eind van het level te zijn en kan ik niet meer terug |:(
Kun je ook niet alleen dat chapter opnieuw doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:03:
[...]

Heb jij een harde schijf in je subwoofer... vet 8)

Maar zonder gekheid:
Waar heb jij het vandaan dat je een afstand van 60cm moet bewaren tussen je PS3 en een subwoofer?
Dat het niet slim is om een PS3 op een subwoofer te zetten )of überhaupt een apparaat met bewegende delen op een subwoofer te zetten) lijkt me duidelijk.

Heb verder geen ervaring of de sub van een Z5500 veel trilt en/of vibreert...

Edit:
Check de afstand:
[afbeelding]
Hij bedoelt natuurlijk de grote magnetische velden die uitgaan van een subwoofer en de magnetische opslag op de harde schijf, snuggere :p

Ik lees ook alleen maar tegenstrijdige berichten, en ik kan geen inschatting maken van de grootte-ordes en vanaf wanneer schade optreedt. Volgens mij valt het allemaal wel mee, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:57
Vandaag Assassin's Creed voor het eerst in mijn PS3 gedrukt waarna ik moest updaten. Prima, de game start op en krijg een autosave waarschuwing, waarna de hele handel op zwart gaat. Ja hoor, de eerste vastloper. Daarna ging het vlekkeloos trouwens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even megabox getest (de ps3mc zeg maar) ik kan hem booten, ik kan het proggie selecteren (let op wel toetsenbord aansluiten!!) ik kan in et proggie komen en dan helemaal niks.. het begin is er, maar er moet duidelijk nog veel aan gebeuren! externe schijven ziet ie niet, dus is het voor mij (nog) niet interessant. Ook via hdmi ging mn beeld op zwart, het werkte voor mij alleen met de bijgeleverde rgb kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:15:
[...]
Hij bedoelt natuurlijk de grote magnetische velden die uitgaan van een subwoofer en de magnetische opslag op de harde schijf, snuggere :p
Ik kom net uit bed, dus ik mag nog lompe opmerkingen maken O-)

Maar je kan zeggen wat je wilt, mijn idee van vibraties is ook op iets gebaseerd:
Ik had vroegah het Altec Lansing ACS 251-setje waarvan ik de subwoofer op mijn pc kast had staan.
Na een week bootte begon mijn pc gekke geluiden te maken en twee dagen later bootte het zooitje niet meer normaal op. PC geopend en koeler van de grafische kaart en processor lagen op de bodem van de kast; harde schijf maakte nogal een ratelig geluid en een mooie scheur van zo'n centimeter of drie door mijn mobo... Lang leve de garantie van een jaar op een kant en klare pc en de medewerkers van Dell die echt alles geloven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Slash500 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Nee is niet opgelost bij nieuwe versies, en voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweaknews.net/reviews/z5500/img/z21.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.tweaknews.net/reviews/z5500/img/z22.JPG

Ik zou het advies maar opvolgen, Logitech zal dit niet voor niets zeggen denk ik zo.

Heb hem zelf ook, en het GEWICHT van de subwoofer verteld genoeg; daar zal echt wel een flink sterke magneet in zitten ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 09-01-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:15:
Vandaag Assassin's Creed voor het eerst in mijn PS3 gedrukt waarna ik moest updaten. Prima, de game start op en krijg een autosave waarschuwing, waarna de hele handel op zwart gaat. Ja hoor, de eerste vastloper. Daarna ging het vlekkeloos trouwens. :P
Vaag, ik heb vandaag AC ontvangen. Erin gedaan, geupdate. Vervolgens is het 0 keer vast gelopen.
Ik heb de 40GB versie PS3. Welke heb jij ?

Vind het zelf een super spel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dat ook niet van AC... ik heb hem uitgespeeld en hij is geen elke keer vastgelopen... wat ik wel heb is met COD4 als ik te snel ben met het spel opstarten (geen achtergrond van cod4 bij de game in het hoofdmenu van de ps3) dan loopt ie wel eens vast, als je netjes wacht totdat de achtergrond veranderd in de game afbeelding loopt bij mij nooit iets vast (onduidelijk stukje maar wie weet is iemand hier even duf als ik en begrijpt het haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Melniek schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:49:
Aan de DS3 bezitters, hoelang houdt de accu het uit ten opzichte van de Sixaxis? En ik meen dat CoD4 de DS3 nog niet ondersteund. Kan iemand dat bevestigen?
Denk er ook aan een te bestellen, maar CoD is zo'n beetje de enige game die ik nog speel op het moment, dus zou zonde zijn er dan nu al een aan te schaffen.
Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil. De DS3 accu gaat ook behoorlijk lang mee :)
Niet alleen de rumble is een voordeel, maar de controller voelt gewoon door zijn extra gewicht ook veel beter en steviger aan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jorn1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:42:
[...]
Nee is niet opgelost bij nieuwe versies, en voor de duidelijkheid:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zou het advies maar opvolgen, Logitech zal dit niet voor niets zeggen denk ik zo.

Heb hem zelf ook, en het GEWICHT van de subwoofer verteld genoeg; daar zal echt wel een flink sterke magneet in zitten ;)
Maar wordt er dan niet bedoeld dat de mangeet het beeld van je pc, tv en/of monitor kan vervormen en/of verkleuren? Want op dat briefje staan voornamelijk beeldapparaten en iedereen weet toch wel dat beeld + magneten niet samen gaan in verband met vervormd beeld en kleuren die de kant van de magneet op trekken.

Of zeg ik nu weer niet-snuggere dingen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:23:
Ik heb net even megabox getest (de ps3mc zeg maar) ik kan hem booten, ik kan het proggie selecteren (let op wel toetsenbord aansluiten!!) ik kan in et proggie komen en dan helemaal niks.. het begin is er, maar er moet duidelijk nog veel aan gebeuren! externe schijven ziet ie niet, dus is het voor mij (nog) niet interessant. Ook via hdmi ging mn beeld op zwart, het werkte voor mij alleen met de bijgeleverde rgb kabel..
En shared drives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netwerk bedoel je neem ik aan? daar kon ik helemaal niet uit kiezen.. het gaat denk ik puur momenteel om wat je op je ps3 schijf hebt staan... en daar staat bij mij niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:44:
Vaag, ik heb vandaag AC ontvangen. Erin gedaan, geupdate. Vervolgens is het 0 keer vast gelopen.
Ik heb de 40GB versie PS3. Welke heb jij ?

Vind het zelf een super spel :o
De 40GB-versie. Maar omdat ik ook goede voornemens heb, zit mijn broertje er op dit moment achter. En tot nu toe heb ik nog geen schreeuw gehoord. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
FeaR1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:05:
[...]

Maar wordt er dan niet bedoeld dat de mangeet het beeld van je pc, tv en/of monitor kan vervormen en/of verkleuren? Want op dat briefje staan voornamelijk beeldapparaten en iedereen weet toch wel dat beeld + magneten niet samen gaan in verband met vervormd beeld en kleuren die de kant van de magneet op trekken.

ALLE elektronica die NIET afgeschermd wordt, wordt negatief beinvloed door een magnetisch veld. In bijna alle elektronica zitten wel kleine magnetisch beinvloedbare dingetjes. Als die opeens hele rare dingen gaan doen (door storing!) kan er wel eens ergens overbelasting/storing ontstaan en is het einde verhaal van je dure electronica. Gewoon deze raad opvolgen, ook al zou je nog zo graag hem ergens naast willen zetten. Of je moet er zelf een ''iets'' omheen bouwen om de subwoofer alsnog magnetisch af te schermen, de behuizing is van zichzelf gewoon van zwart gelakt hout, maar 100% afschermen lukt toch al niet omdat de luchtinlaat, voorkant en achterkant vrij moeten blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
ik doelde eigenlijk ook meer op het 5.1/dts geluid dan de optical out, die had ik ook gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Jorn1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:29:maar 100% afschermen lukt toch al niet omdat de luchtinlaat, voorkant en achterkant vrij moeten blijven...
Ach, stop er gewoon een appel in. Tis toch maar gebakken lucht wat eruit komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

FeaR1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:05:
[...]

Het is het eerste snuggere wat je zegt O-)

Maar het zou mij tegenvallen als die subwoofer niet een vorm van magnetische afscherming heeft. Je kunt het proberen om hem naast je CRT te zetten. Als je een LCD of Plasma tv hebt werkt het sowieso niet, want die hebben natuurlijk geen electronen die afgebogen kunnen worden.
Jorn1986 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:29:
[...]
Of je moet er zelf een ''iets'' omheen bouwen om de subwoofer alsnog magnetisch af te schermen, de behuizing is van zichzelf gewoon van zwart gelakt hout, maar 100% afschermen lukt toch al niet omdat de luchtinlaat, voorkant en achterkant vrij moeten blijven...
En magnetische velden komen via een gat uit de box. Het is helemaal geen veld wat om de magneet zit..... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Shiver23 op 09-01-2008 21:12 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:11:

En magnetische velden komen via een gat uit de box. Het is helemaal geen veld wat om de magneet zit..... :?
offtopic, wel dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn review to nu toe dan van de ps3..

Heb mijn ps3 zaterdag gehaald :) met voor nu Assassin's Creed er bij.. voor zo 438,- euros..
Heb nog geen mp games en ook geen headset of usb toestenboord.. kom nog wel
Het aansluiten was zo gebeurt..
Wel had ik een gek probleem toe ik het voor het eerste keer aanzetten, werkte er maar 1 van de 2 usb poorten..
Nadat ik het systeem update naar 2.10 heb ik het nog een keer geprobeerd..
En toen werkte all bij de usb poorten, is dat normaal?
Ik heb het to nu toe alleen getest met het opladen van de controller..

Ook heb ik al 1 keer een vastloper gehad..
Toe ik in de Web browser zat.
Ik moest ff javascript uit zetten zodat ik een site menu goed ff kon zien..
Maar toen ben ik vergeten het weer aan te zetten..
Zo toen ik de web browser wilde verlaten bij het JA, NEE bevestiging scherm :/
Liep die muur vast!. :'(
Ik weet niet of javascript uitzetten voor de browser ook effect heeft voor xmb os..
Ik weet dat xmb ps3 menu os , javescript ook gebruikt.. zo het kan een bug zijn..

Hebben jullie hier zo iets gehad..

Maar voor de rest is die lekker still.. daarom heb ik de ps3 gekozen..
Als ik hem start is die 15-20min superstill daarna gaat het een tikje hoger wat je alleen hoort als je in een stille kamer zit..
Maar tijdens het game merk je er niks van :) en dat is iets dat de nieuwe xbox met 65mn cpu nog niet kan doen..
Maar zelf heb ik nog geen xbox 360 daar wacht ik nog een tijdje mee :P

Ook zie ik meer ontwikkeling in de ps3 en mogelijkheden in de toekomst..
Zoals home ps3 en de nieuwe xmb os die dit jaar gaat komen..

Hier aan nieuws linkje daar van..
Sony nog dit jaar in game xmb

Dit is zo ongeveer me eerste indruk review :D

Ik heb nog wel een vraagje..
Weten jullie misschien menneer pay kaart uitkomen voor de ps3 store..
Heb geen creditkaart en ben niet van plan om er 1 te nemen..

Wil misschien Warhawk DL versie kopen..
Als het goed is, zit een store aankoop vast aan je PSN account..
Zodat als je ps3 of hdd het begeeft het opnieuw kan downloaden.?

Grz,
Ai-Matrix me psn is MADLAX_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://flickr.com/photos/sonyelectronics/

fotos van Sony at CES 08 Las Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

http://www.insidegamer.nl...mpionship2009/videos/3563

oud filmpje, maar daaaaaamn die bewegingen lijken net echt zeg!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

no waay dat dat ingame beelden zijn. Die animaties zijn wel netjes idd, mischien dat die in het uiteindelijke spel komen. Voor een pre-rendered filmpje zijn de bewegingen al super, als het ingame is :9~

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
damn wat is Motorstorm toch een achterlijk slecht en frustrerend spel :P maar ook briljant! Schiet niet op de level 4 tickets te winnen.

AI is te goed, zij zullen amper wijken voor jouw maar als jij een keer aangetikt wordt dan lig je meteen op je kant of tegen een boom/steen/in een afgrond. Haal je een tegenstander net in dus even wat bij boosten en zij gaan gewoon nog sneller. Te frustrerend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Shiver23 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Het is het eerste snuggere wat je zegt O-)

Maar het zou mij tegenvallen als die subwoofer niet een vorm van magnetische afscherming heeft. Je kunt het proberen om hem naast je CRT te zetten. Als je een LCD of Plasma tv hebt werkt het sowieso niet, want die hebben natuurlijk geen electronen die afgebogen kunnen worden.
Het is dat Enschede zo ver weg is, want anders... :P

Volgens vele internetbronnen is de Z-5500 wel magnetisch afgeschermd (mag ook wel voor dat geld). Er zijn echter ook een paar pagina's die hebben staan dat het niet zo is. Maar meeste stemmen gelden...
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:42:
Hier mijn review to nu toe dan van de ps3..

Heb mijn ps3 zaterdag gehaald :) met voor nu Assassin's Creed er bij.. voor zo 438,- euros..
Heb nog geen mp games en ook geen headset of usb toestenboord.. kom nog wel

Als het goed is, zit een store aankoop vast aan je PSN account..
Zodat als je ps3 of hdd het begeeft het opnieuw kan downloaden.?
Ten eerste: feli met je aankoop

Ten tweede: ga eens heel snel Call of Duty 4 halen, want dat is toch wel DE multiplayer game van dit moment. Kan overigens wel minder worden zodra Unreal Tournament III officieel uit komt in Europa.

Ten derde zitten je aankopen en downloads inderdaad aan je account gekoppeld. Dus inderdaad zoals je zegt dat je gewoon games of andere betaalde content opnieuw kan downloaden als je PS3 het een keer begeeft. Maar daar gaan we niet echt van uit, want gelukkig komt dat maar zelden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Laatst online: 14:11
Vraagje over AC: Ben nu aangekomen bij een punt waar ik echt even niet verder kom. Bij mn status staat: 0/6 Investigations complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb a view point to locate them. Nu heb ik in alle 3 de steden de viewpoints volledig gesynct maar zie geen enkele investigation op de kaart. Als ik nu naar dat bureau toe ga, vertelt die vent een of ander verhaal van diegene die je moet afmake en waar je moet zoeken (3 locaties d8 ik..?). Maar nog steeds wordt niets op de kaart aangegeven, zie alleen View Points, Save civilian etc. maar niets met investigation.

Misschien dat iemand hier ook is blijven hangen en wel weet wat verder moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht even, je kunt dus nog wel opdrachten uitvoeren zoals die burgers redden? Je weet dat je met burgers redden geen hints krijgt over je assasination he? Je moet ff naar je viewpoints gaan die je nog niet hebt gehad, dan krijg je meer opdrachten op je map te zien zoals pickpocket en opdrachtjes voor een informant en zo, en met die opdrachten krijg je info over je target. De rest volgt vanzelf. Succes :) .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Sub van m'n 5400 staat al geruim een jaar vrij naast mn pc, en de PS3 staat ervoor momenteel. Beide geen problemen gegeven tot nu toe. Heb vooralsnog ook geen alternatieve opstelling die mogelijk is in mijn kamer. Maar ga het nu wel in acht nemen bij een eventuele herschikking van al mijn meubels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
DJ MoRpHeus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:22:
Vraagje over AC: Ben nu aangekomen bij een punt waar ik echt even niet verder kom. Bij mn status staat: 0/6 Investigations complete. 3 Investigations are needed to access Assassination Memory. Climb a view point to locate them. Nu heb ik in alle 3 de steden de viewpoints volledig gesynct maar zie geen enkele investigation op de kaart. Als ik nu naar dat bureau toe ga, vertelt die vent een of ander verhaal van diegene die je moet afmake en waar je moet zoeken (3 locaties d8 ik..?). Maar nog steeds wordt niets op de kaart aangegeven, zie alleen View Points, Save civilian etc. maar niets met investigation.

Misschien dat iemand hier ook is blijven hangen en wel weet wat verder moet gebeuren?
Je bent waarschijnlijk voor de 2de keer in de stad. Je moet dan zelf opzoek naar het eerste viewpoint (in het door die gast aangegeven district) zodra je het eerste viewpoint hebt worden de overige weergegeven.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:29:
[...]

Je bent waarschijnlijk voor de 2de keer in de stad. Je moet dan zelf opzoek naar het eerste viewpoint (in het door die gast aangegeven district) zodra je het eerste viewpoint hebt worden de overige weergegeven.
klopt, hier had ik ook heel even problemen mee, gewoon naar de rand van de poor district gaan en kijken waar je geen blauwe afscherming hebt, dan kerkje opzoeken of kijken waar een adelaar cirkelt en voila, u heeft uw eerste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:42:
Ook heb ik al 1 keer een vastloper gehad..
Toe ik in de Web browser zat.
Ik moest ff javascript uit zetten zodat ik een site menu goed ff kon zien..
Maar toen ben ik vergeten het weer aan te zetten..
Zo toen ik de web browser wilde verlaten bij het JA, NEE bevestiging scherm :/
Liep die muur vast!. :'(
Ik weet niet of javascript uitzetten voor de browser ook effect heeft voor xmb os..
Ik weet dat xmb ps3 menu os , javescript ook gebruikt.. zo het kan een bug zijn..

Hebben jullie hier zo iets gehad..
Heel vaak als die hangt dan is het tijdens het browsen. Ik heb dat al eerder gezegt er moet gewoon een keiharde afsluiten van de browser komen die het ook doet. Niet dat hij dan nog blijft laden in het menu en dat je dan nog niks kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Op tweaker.net

In Soul Calibur IV verschijnen de Star Wars-personages Darth Vader en Yoda. Darth Vader zal in de PlayStation 3-versie optreden, terwijl Yoda zijn opwachting zal maken in de Xbox 360-editie.

Het Japanse Namco Bandai heeft een overeenkomst gesloten met LucasArts, waardoor het Darth Vader en Yoda mag opnemen in Soul Calibur IV. Het vechtspel komt uit op Xbox 360 en Playstation 3 en elke console krijgt z'n eigen Star Wars-personage, schrijft Gamespot. Beide Star Wars-personages zijn speelbaar en vechten uiteraard met hun karakteristieke lightsaber.

Het is niet de eerste keer dat er vreemde vogels opduiken in het assortiment beschikbare vechters en het is ook niet de eerste keer dat Namco er voor kiest om verschillende platforms verschillende personages mee te geven. In Soul Calibur II (2003) was Link, de held uit de Zelda-games van Nintendo, te vinden in de versie voor de Gamecube. Spawn, een strippersonage van Todd McFarlane, dook op in de versie voor de Xbox en Heihachi Mishima uit het klassieke vechtspel Tekken figureerde in de versie voor de Playstation 2.

Soul Calibur IV zou deze zomer moeten uitkomen. De grootste vernieuwing in het spel zal zijn dat spelers voortaan hun eigen personage kunnen creëren. Niet alleen het uiterlijk, maar ook de eigenschappen van het personage kunnen zelf gekozen worden. Het spel zal bovendien online te spelen zijn, wat bij de voorgaande delen ook niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Gisteren berichtte ik over het feit dat mn geluid van de PS3 uit de TV kwam en ook uit de versterker. Heel vreemd maar gisteravond was het in een keer niet meer zo. Raar hoor. Foutje misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Citaat:
RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid

Yay!!! Ik heb dat net van mijn RMA status pagina gehaald. Gisteren stond de RMA Satus Informatie nog op InProcess en de Spring verzend status op Onbekend.

Nu hoop ik maar dat ik hem heel snel bij mij thuis terug mag ontvangen.

Voor de geïnteresseerden: Ik had ook het typische leesprobleem met optische schijven (CD's, DVD's, BD's). Ik heb mijn RMA aangevraagd met Sony zelf op 21 december 2007, ik heb hem op 22 december 2007 opgestuurd.

Op 26 december kon ik mijn RMA op de webpagina van Sony terugvinden en vandaag is de eerste keer dat ik er veranderingen aan opmerk.

Hopelijk komt ie morgen nog, zodat ik terug in't weekend kan gamen.

Wat mij wel opgevallen is, is het feit dat de Sony helpdeskmedewerker me zei dat ik SMS'jes ging ontvangen met de status van mijn RMA, maar daar is niets van in huis gekomen.

Over Soul Calibur IV: ben ik effe blij dat ik een PS3 heb en niet een Xbox360. Ik vind Darth Vader cooler dan Yoda.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:29:
[...]

no waay dat dat ingame beelden zijn. Die animaties zijn wel netjes idd, mischien dat die in het uiteindelijke spel komen. Voor een pre-rendered filmpje zijn de bewegingen al super, als het ingame is :9~
Ja hier kijk ik ook erg naar uit! IIkzelf doe ook aan MMA, en volg de UFC al tijden! Vet dat ze nu een spel hebben gemaakt. En ze zijn nog bezig met het onwikkellen!

Cewl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik vind het zo ontzettend out of place om Star Wars personages in SC4 te gooien. Neem dan Kratos of Nariko of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Jaaa! Kratos zou echt gruwelijk zijn. Damn dat is een goed idee zeg...zou echt een tof personage kunnen zijn in Soul Calibur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50
harlekein schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:14:
Ik vind het zo ontzettend out of place om Star Wars personages in SC4 te gooien. Neem dan Kratos of Nariko of zo.
maar hier krijgen ze meer geld voor (en misschien meer verkopen van starwars fans) dus dat doen ze niet, Kratos zou wel Ubervet zijn

Ik hoop trouwens vandaag mijn xbox360 verkocht te hebben, dan kan ik vanavond nog een PS3 halen (kan al niet meer wachten sinds ik heb besloten een ps3 te halen)

[ Voor 18% gewijzigd door iwaarden op 10-01-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS3 in een lage kast onder de LCD staan, echter ik wil het deurtje graag sluiten als ik ermee bezig ben. (stof, katten die langslopen...)

Nu heb ik dat in het begin geprobeerd en hoorde ik na een tijdje de fans aardig blazen... Er zit verder ook geen ventilatieopening in de kast. Kan ik ongestraft dat deurtje dichtlaten zonder dat de PS3 dalijk oververhit raakt met alle gevolgen?

Is er ook verschil tussen gamen vanaf bluray en een divx afspelen vanaf HD qua warmteontwikkeling?

Misschien kan ik met een externe cooler het deurtje wel ongestraft dicht laten? :)

ps. kan het deurtje niet op een kier zetten, het systeem (klikmagneet) zorgt ervoor dat deurtje automatisch helemaal open gaat staan....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Wat voor merk HDD gebruikt Sony eigenlijk voor de PS3?

[ Voor 55% gewijzigd door TheZeroorez op 10-01-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zat er een Fujitsu MHV2040BH 2,5 Inch Laptop Hard Disc 40GB SATA in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ziet er toch wel zorgwekkend uit dat zoveel mensen met een 40GB een probleem hebben met het lezen van de discs. Misschien hebben de fabrikanten iets te hard geprobeerd om zoveel mogelijk blauwe diodes te produceren dat hier iets niet helemaal goed gegaan is. Hoe dan ook, als het maar geen xbox-achtige vormen aanneemt zal het allemaal nog wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

Apart (en jammer) dat er toch wel wat van dit soort problemen opduiken, en dan alleen bij de 40GB versie, hebben ze soms ook iets met de disc drive veranderd (een goedkopere/minder checks/oid) dat er wel wat van dit soort problemen opduiken.
Ik ben wel blij dat ik een 60GB heb, maar vind het dan weer stom dat die nu dus ook niet meer te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Grannd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:16:
Apart (en jammer) dat er toch wel wat van dit soort problemen opduiken, en dan alleen bij de 40GB versie, hebben ze soms ook iets met de disc drive veranderd (een goedkopere/minder checks/oid) dat er wel wat van dit soort problemen opduiken.
Ik ben wel blij dat ik een 60GB heb, maar vind het dan weer stom dat die nu dus ook niet meer te koop zijn.
In Japan is zijn de 20GB en 60GB nu ook niet uit de roulatie. Alleen in de VS is met de 80GB dus nog een tweede model te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Als het goed is zit er een andere soort lezer in. Deze kan namelijk in de 40GB GEEN SACD lezen.
Het probleem bij de x360 ligt vooral in het feit dat MS de problemen niet erkende en ook niet zocht naar een oplossing. Ik hoop dat Sony hier een beter voorbeeld aan neemt zodat ze deze error's onderzoeken en een revisie maken nav het probleem. Op de een of andere manier denk ik dat dit wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb 'een aantal' postings verwijderd. Zoals in de topicwarning staat hoort tech hier niet thuis, en zooi over RMA en verzenden ook niet natuurlijk. Aangezien er voor de PS3 ook niet heel veel is dat je zelf kunt doen als 'ie niet meer werkt, zijn het ook geen superbelangrijke tips.

De belangrijke dingen uit deze postings: 80010514? Helpdesk bellen. Versturen? Doos @ supermarkt of het origineel (maar dat laatste zou ik niet doen als je daaraan kan zien wat erin zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TheZeroorez schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:37:
[mbr]

De belangrijke dingen uit deze postings: 80010514? Helpdesk bellen. Versturen? Doos @ supermarkt of het origineel (maar dat laatste zou ik niet doen als je daaraan kan zien wat erin zit :X[/mbr]
Volgens mij stond er dat ze hem op komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Volgens mij hebben we weer een update in de store?

Motorstorm en Folklore ?US staan ook een aantal dingen in die wat nieuw zijn volgens mij. Blastfactor zag ik staan b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

* N20 PS1 game (£3.49)
* Hardcore 4X4 PS1 game (£3.49)
* Motorstorm "Double Track Pack" add-on (£3.49)
* Folklore "Pigly Pack" add-on (free)
* Devil May Cry 4 "TGS 2007 Trailer 2" (free)
* PixelJunk Monsters trailer (free)
* Bionic Commando trailer (free)
* Devil May Cry 4 wallpapers (free)
Dat is em voor deze week.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, want gaan deze hard!

Vraagje: ik heb zo'n twee weken geleden (tussen Kerst en O&N) het formulier vd Sony Full HD Bravia-actie ingestuurd. Zijn er meerderen die de PS3 op deze manier hebben 'gekregen'? En zo ja, hoe lang duurde het bij jullie voordat de PS3 werd afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
DarthDavy schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:42:
Citaat:
RMA Status Informatie
Completed

Spring verzend status
Voltooid

Yay!!! Ik heb dat net van mijn RMA status pagina gehaald. Gisteren stond de RMA Satus Informatie nog op InProcess en de Spring verzend status op Onbekend.

Nu hoop ik maar dat ik hem heel snel bij mij thuis terug mag ontvangen.

Voor de geïnteresseerden: Ik had ook het typische leesprobleem met optische schijven (CD's, DVD's, BD's). Ik heb mijn RMA aangevraagd met Sony zelf op 21 december 2007, ik heb hem op 22 december 2007 opgestuurd.

Op 26 december kon ik mijn RMA op de webpagina van Sony terugvinden en vandaag is de eerste keer dat ik er veranderingen aan opmerk.

Hopelijk komt ie morgen nog, zodat ik terug in't weekend kan gamen.

Wat mij wel opgevallen is, is het feit dat de Sony helpdeskmedewerker me zei dat ik SMS'jes ging ontvangen met de status van mijn RMA, maar daar is niets van in huis gekomen.

Over Soul Calibur IV: ben ik effe blij dat ik een PS3 heb en niet een Xbox360. Ik vind Darth Vader cooler dan Yoda.
Heb je toevallig linkje naar RMA status site, van mij is ook weg ;). Tegen mij zeiden ze het ook van die SMS'jes maar tot nu toe ook nog niks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:52
kRyPtO schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:53:
[...]
Heb je toevallig linkje naar RMA status site, van mij is ook weg ;). Tegen mij zeiden ze het ook van die SMS'jes maar tot nu toe ook nog niks gehad.
Met het gevaar dat het eigenlijk onder tech valt

https://playstationservice.moduslink.com/HomePage.aspx

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik zoek wat (betrouwbare) mensen om DLC content mee uit te wisselen. Ik heb zelf Super Stardust HD en Calling all Cars voor trade. Ik ben opzoek naar Devil's Weekend Motorstorm, Tekken 5, Velocity Bowling, Pain.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij mijn muziekalbums ook een .jpg plaatje van de hoes kan bijplaatsen? Bij video en foto's gaat het automatisch, maar dus niet bij muziek.
Ik heb met rotgezocht, maar kan het nergens vinden. alvast dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Laatst online: 04-11-2019
Maakt het nou veel uit als je een ps3 op een hd-ready scherm aansluit of op een full hd.

Heb pas een Samung le32m86bd gekocht deze is hd ready met een resolutie van 1368x720, Voor 140 euro meer had ik de le37m86bd gehad met full hd. Ruilen zit er helaas niet meer in denk na 3weken. Maar zou het veel uitmaken? Anders ga ik hem proberen te verkopen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
Is die Gran Turismo™ 5 Prologue Demo nergens gewoon via het internet te downloaden ofzo :(

Everything thats has a beginning has an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:10:
[...]

Volgens mij stond er dat ze hem op komen halen.
offtopic:
Lekker relevant.. Ik denk dat Sony dat wel aan je doorgeeft wanneer ze RMA regelen. Dan kan ik toch nog altijd een tip geven over waar je een doos haalt?

Verder begrijp ik überhaupt niet echt waarom je hier weer op ingaat; het is toch duidelijk waarom die replies getrashed zijn? Ze zijn niet echt handig hier namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Vampy719 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:00:
Is die Gran Turismo™ 5 Prologue Demo nergens gewoon via het internet te downloaden ofzo :(
Tjah, als je niet zoekt, zul je hem ook niet vinden nee :P
Hij is al zooooooo vaak gepost in dit topic, ongelooflijk ;p zoek voor de grap gewoon even, en je vindt hem echt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampy719
  • Laatst online: 09-09 11:25
scorpie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:24:
[...]

Tjah, als je niet zoekt, zul je hem ook niet vinden nee :P
Hij is al zooooooo vaak gepost in dit topic, ongelooflijk ;p zoek voor de grap gewoon even, en je vindt hem echt wel
Ik ben lui :O Maar als ik zoek, lees ik dus dat je een Japans account aan moet maken, maar dit zou toch anders moeten kunnen? gewoon ergens de installatie downloaden van het net...

Everything thats has a beginning has an end

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.