Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.143 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
azt33 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:14:
Weet iemand hoe je de installaties (sp?) van de games kan verwijderen van je HDD? Ik heb bijvoorbeeld Uncharted uitgespeeld en verkocht, maar als het goed is staat er nog wat op mijn HDD (behalve de save games).
Onder Game en dan "Hulpprogramma voor gamedata" zie http://manuals.playstatio...s3/current/game/game.html / Google of kijk even rond in de XMB... tis zo gevonden :P

Uncharted plaatst echter niets op de disk, de game cached wel data maar dit is niet permanent en dus niet te verwijderen.

[ Voor 11% gewijzigd door HoefMeistert op 08-01-2008 07:53 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
tweakers.net zet PS3 berichten neer met een negatieve tonatie en dat is iets wat niet ontkent kan worden. Natuurlijk zitten wij als PS3 topic bezoekers en PS3 owners er misschien teveel bovenop maar het mag nu wel eens over zijn met het "pesten" van de PS3. Dat 360 fansites dit doen is geen probleem want op PS3 fansites gebeurd dit andersom ook. Het moet alleen niet op een site als tweakers.net ook gebeuren. Tweakers.net doet het alleen wel een stukje netter: Ze verslaan geen onwaarheden, maar ze verslaan het nieuws vaak niet in de context zoals het ook gelezen zou kunnen worden.

Sony heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze de PS3 standaard hebben uitgerust met HDD zodat ontwikkelaar gebruik kunnen maken van deze extra opslagcapaciteit voor ALLE verkochte PS3's. Nu er spellen komen die gebruik maken van deze mogelijkheid, en ook nog eens de spelervaring beter maken door de laadtijden teniet te doen is het ineens een slecht ding, omdat de PS3 te veel op een PC zou gaan lijken. Wat een onzin! Als het al nieuws is, dan is het goed nieuws! je kunt de install immers gewoon van je HDD verwijderen wanneer je maar wilt! Zonder je saves te wissen. dat je bij de eerste keer van het spelen van het spel een kwartier krijt bent aan installeren is niet leuk maar dan kan je noog ff iets anders gaan doen. Tijdens het gamen wil ik een solide spelervaring zonder al te veel oponthoud, deze install bied dit, zonder sommige PS3 eigenaren over te slaan. punt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vampy719 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:14:
Heeft iemand eigenlijk enig idee wanneer Gran Turismo™ 5 Prologue te koop is in de winkels?

Verder lees ik wel een op dit forum over mensen die games uit de USA halen maar dan geen import rechten/toeslagen krijgen van de douane. Welke winkels zijn dit of waar hebben mensen goede ervaringen mee?
GT5:P zal hier in maart in de winkels komen. In de VS is deze game momenteel ook nog niet uit. Momenteel kan je alleen de japanse versie importeren. Maar hier zit het grote nadeel aan dat er voor zoveer ik weet alleen japanse tekst in zit.

Wat betreft invoerrechten zijn er geen winkels uit de VS waar je niets betaald, het is een combinatie van mazzel hebben, en ook niet teveel in 1 keer bestellen waardoor de waarde hoger wordt. Zelf heb ik 1 keer een paar Blu-rays besteld bij Amazon, die er toen ook gewoon doorheen kwamen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

swampy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:57:
[...]
Oooh nou dat is zeker niet slecht! 20G is dat niet veel maar het feit dat je ELKE zombie hebt!
Het gekke is ook dat het Achievement-Systeem in sommige games gewoon echt niet klopt met wat je ervoor moet doen. Alle 53.000+ zombies killen is echt wel meer waard dan 20 punten. Als je nagaat dat je al 50 punten krijgt als je de game uit speelt op welke stand dan ook. En voor de mensen die de game niet kennen: het is een kwestie van op het dak staan en wachten tot de 72 uur ingame over zijn…
swampy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:57:
[...]
Extra kleding, ja! Nu daar heb je wat aan..ook al hoef je het niet maar net zoals in resistance als je iets krijgt voor de moeite!
Ik kom er niet helemaal uit of je het hier nu met mij eens bent of dat het puur sarcasme is. Je hebt inderdaad weinig aan kleding (eigenlijk niets) en die andere extra’s zijn ook meer voor de fun. Dingen als een gespiegelde wereld telkens dat je dood gaat of alles op z’n kop.
Maar al speel je maar 10 minuten met een ander kostuum of een level ondersteboven. Dan heb je wel 10 minuten iets te doen gehad. Terwijl het systeem op Xbox Live alleen maar punten geeft.

En Resistance is gewoon tof: de game nog een keer uit spelen en je krijgt 6 extra/nieuwe wapens. Zou voor mij persoonlijk geen reden te zijn om heel die game nog een keer uit te spelen met alle nieuwe wapens. Maar ik zou wel opnieuw beginnen puur om te zien welke freaky wapens ze nu weer verzonnen hebben.

Ik weet verder niet hoe Home dit aan gaat pakken. Hoorde speculaties over trophies die je dan in je virtuele huiskamer neer kan zetten. En dat andere gamers die dan kunnen bewonderen als ze op bezoek zijn in je huis of wat dan ook. Feit blijft dat het hele achievement idee van Microsoft is. Feit blijft ook dat de quote “beter goed gejat dan slecht bedacht” hier van toepassing is.

@ Arx:
Hoe kom je trouwens in de startpost bij dat Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction de game is die op dit moment door “ons” wordt gespeeld. Want Assassin’s Creed en Call of Duty 4 Modern Warfare staan nog boven R&C in de poll. Of heeft het daar niets mee te maken? :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
FeaR1986 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:45:
...
@ Arx:
Hoe kom je trouwens in de startpost bij dat Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction de game is die op dit moment door “ons” wordt gespeeld. Want Assassin’s Creed en Call of Duty 4 Modern Warfare staan nog boven R&C in de poll. Of heeft het daar niets mee te maken? :)
Zoiets? :+

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-a1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-a2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-a3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-b1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-b2-cod4.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-b3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-c1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-c2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/gotps3/images/header-c3.jpg

Overigens moet ik nog een leuke vorm geven aan hoe we moeten stemmen op de front cover. Misschien moet ik eens een polletje droppen als de thread zijn einde nadert. Iemand suggesties?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
swampy schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:30:
[...]

In kort het gaat over achievements, bij de xbox 360 bijvoorbeeld is het voor sommige spelers normaal om maar MBA 2008 te huren voor een weekje en met GameFaq's zo te spelen dat ze alle achievements krijgen om hun "achievement level" te verhogen. Een beetje een spelletje wie heeft de langste lul maar hier dan met games!

Microsoft forceert game makers dat er achievements inzitten. Dus bijvoorbeeld je hebt een zombie shooter op rails dan moet de maker als hij het op xbox 360 wil hebben 1000 punten verdelen over een aantal "opdrachten". Vaak eindigt dus in een gevalletje van "hoera je hebt level 1 gehaalt, hier 100 punten!". Of "je hebt 10 supersnelle zombies gedood, hoera hier 100 punten". Natuurlijk is dat zeer slim van microsoft zo blijf je een game die je op zich al 'uitgespeelt" hebt wel spelen alleen is het maar om je digitale ego te vullen met meer warme lucht.

In home zou dan ook zoiets komen, mijn grap here... Avata is a game waarbij je na 40x "aanvallen" je alle duizend punten hebt...dat kan je in 3 minuten!
Helemaal duudelijk :P Thanks :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:05:
[...]
Overigens moet ik nog een leuke vorm geven aan hoe we moeten stemmen op de front cover. Misschien moet ik eens een polletje droppen als de thread zijn einde nadert. Iemand suggesties?
Zoiets lijkt mij afgaande op de poll logischer. Al begin ik dan wel spijt te krijgen dat ik mijn exemplaar van Call of Duty 4 had verkocht. Wellicht toch maar eens Uncharted verkopen en CoD4 weer aanschaffen. Maar gelukkig komen er in Q1 2008 zeer veel goede games uit. Maar dat terzijde..

Als jij een verklaring hebt waarom je Ratchet & Clank neer had gezet kan ik daar ook mee leven hoor O+
Ben al lang blij dat de spelfouten minder zijn geworden ;)

En een polletje aan het eind van een topic zou wel mogelijk zijn. Weet alleen niet of het veel werk is om zoiets te maken. Want aangezien je per ip maar één keer mag stemmen betekent dat je telkens een nieuwe poll moet maken. Maar aan de andere kant moet dat toch aangezien er steeds nieuwe games uitkomen. Want neem aan dat er over een maand of 2-3 wel staat dat we dan bezig zijn met Haze en/of GTA IV _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
FeaR1986 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:45:
[...]
Feit blijft dat het hele achievement idee van Microsoft is. Feit blijft ook dat de quote “beter goed gejat dan slecht bedacht” hier van toepassing is.
Microsoft heeft het achievement idee zeker goed uitgewerkt (want games met 'achievements' waren er ook al voordat microsoft het zo combineerde met je gamertag etc) en ik kan me ook voorstellen dat het voor sommigen ook echt een extra motivatie is om spellen echt voor de volle 100% uit te spelen.
Zelf boeit het me niet zo heel veel (alhoewel ik het in bijv R&C: ToD wel leuk vond om alle extra skins te unlocken), maar dat developers het in een game stoppen vind ik prima, ik heb er geen last en als anderen er wel plezier aan beleven, dan is dat alleen maar mooi: beter goed gejat dan slecht bedacht inderdaad :)

Verder wat betreft alle Tweakers/Xbox/whatever vs. PS3 discussies: zolang de games die ik wil spelen nog gewoon op de PS3 uitkomen zal het mij echt een worst wezen wat de verkoop cijfers zijn (heb ook een Wii en die verkoopt super, maar dat ding staat bij mij op een potje Mario Galaxy na voornamelijk stof te happen) of wat anderen over de PS3 zeggen; zolang ik me er goed mee vermaak is dat voor mij voldoende.
Je kan je wel druk gaan maken om alles op internet, maar je ontkomt er toch niet aan dat mensen een andere mening hebben of gewoon expres trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
FeaR1986 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:13:
[...]

Zoiets lijkt mij afgaande op de poll logischer. Al begin ik dan wel spijt te krijgen dat ik mijn exemplaar van Call of Duty 4 had verkocht. Wellicht toch maar eens Uncharted verkopen en CoD4 weer aanschaffen. Maar gelukkig komen er in Q1 2008 zeer veel goede games uit. Maar dat terzijde..

Als jij een verklaring hebt waarom je Ratchet & Clank neer had gezet kan ik daar ook mee leven hoor O+
Ben al lang blij dat de spelfouten minder zijn geworden ;)
Dat kan ik niet. :+
En een polletje aan het eind van een topic zou wel mogelijk zijn. Weet alleen niet of het veel werk is om zoiets te maken. Want aangezien je per ip maar één keer mag stemmen betekent dat je telkens een nieuwe poll moet maken. Maar aan de andere kant moet dat toch aangezien er steeds nieuwe games uitkomen. Want neem aan dat er over een maand of 2-3 wel staat dat we dan bezig zijn met Haze en/of GTA IV _/-\o_
Het probleem wat ik heb om een oude cover te plaatsen is dat het misschien de schijn wekt dat we hier alleen maar oude spellen spelen (1 of 2 ll'en Fear? ;)( en als het 2 is: waarom heet het dan Olympische Spelen en niet de Olympische Spellen, zoals in het Engels Olympic Games?)). Terwijl bij het plaatsen van een nieuwe leuke game, we de Tweakers hier kunnen inspireren op alweer een nieuw toppertje voor de PS3.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Arx schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:25:
[...]

Dat kan ik niet. :+

[...]

Het probleem wat ik heb om een oude cover te plaatsen is dat het misschien de schijn wekt dat we hier alleen maar oude spellen spelen (1 of 2 ll'en Fear? ;)( en als het 2 is: waarom heet het dan Olympische Spelen en niet de Olympische Spellen, zoals in het Engels Olympic Games?)). Terwijl bij het plaatsen van een nieuwe leuke game we de Tweakers hier kunnen inspireren op alweer een nieuwe toppertje voor de PS3.
Moet je wel PS3 exclusives daarzo neerzetten hea :+
Cover van GT5:P misschien?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Arx schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:25:
[...]
Het probleem wat ik heb om een oude cover te plaatsen is dat het misschien de schijn wekt dat we hier alleen maar oude spellen spelen (1 of 2 ll'en Fear? ;)( en als het 2 is: waarom heet het dan Olympische Spelen en niet de Olympische Spellen, zoals in het Engels Olympic Games?)). Terwijl bij het plaatsen van een nieuwe leuke game we de Tweakers hier kunnen inspireren op alweer een nieuwe toppertje voor de PS3.
Omdat de Olympische Spelen doorgestoken kaart is, net als het Euro Visie Song Festival, en iedereen dus voor Jan Lul aan het spelen is?

Maar als je gewoon had gezegd dat je alleen PS3 exclusive titels in de startpost op wilde nemen had je mijn punt over Assassin's Creed en Call of Duty 4 al ontkracht.
Al lijkt me dat niet terecht, want Haze wordt wellicht ook een topper en komt op meerdere consoles uit. En zelfde geldt voor GTA IV.

Trouwens... volgens Bol.com kwamen Call of Duty 4 en Ratchet & Clank beiden op 09-11-2007 uit. Dus het punt van dat de Tweakers-community denkt dat we oude games spelen als je Call of Duty 4 in de TS zet is niet van toepassing omdat de release hetzelfde was.

Nu jij weer >:)

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 07-01-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Het lijkt me het beste als bij elk nieuw deel de meest recente topper wordt geplaatst die ook echt door veel tweakers in deze topics worden gespeeld. Dus nu bijvoorbeeld Uncharted, al vind ik CoD4 en R&C ook nog prima. Zolang het maar geen AC is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Holy shit, dit is vet! Blu-ray films via je PS3 op je PSP zetten...

Misschien moet ik nu toch maar eens zo'n PSP gaan halen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Dat is wel een mooie manier om het falen van de UMD films te verdoezelen ja :D
(of heb ik het nu mis en gaan UMD films heel hard?)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
Financial Time rapporteerd dat het behoorlijk loopt te rommelen in het huis van Paramount Pictures. Ze zullen waarschijnlijk het exclusiviteitscontract met HD-DVD breken:
http://www.ft.com/cms/s/0...fd2ac.html?nclick_check=1

Dit schijnt mogelijk te zijn doordat er een clausule in het contract zit waarbij afgesproken is dat als WarnerBros Blu-ray exclusief gaat, het contract ontbonden kan worden. Binnenkort weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
scorpie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 07:53:
Dat is wel een mooie manier om het falen van de UMD films te verdoezelen ja :D
(of heb ik het nu mis en gaan UMD films heel hard?)
Dit is inderdaad een graf voor je eigen product graven. Ach, het is een leuke toevoeging, en UMD heb ik nooit echt serieus genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Nee, ik ook niet. Maar is het wel interessant om Blurays naar PSP formaat te converten? Want het blijft een mega klein (non HD resolutie) scherm natuurlijk.

Maargoed, nu Sony de term HDNA ipv DLNA heeft geintroduceerd heb ik meer dan alle vertrouwen erin dat het een succes gaat worden, het koppelen van de PS3 en PSP aan van alles en nog wat. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
scorpie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:52:
Nee, ik ook niet. Maar is het wel interessant om Blurays naar PSP formaat te converten? Want het blijft een mega klein (non HD resolutie) scherm natuurlijk.
Een Blu-ray naar de PSP converteren is natuurlijk niet interessanter dan een DVD converteren, maar als je de Blu-ray hebt en je wil de film op je PSP zetten omdat je op vakantie gaat oid, dan is dit natuurlijk wel leuk. Dan hoef je zelf tenminste niet te klooien op de PC met rippen/converteren of weer een DivX versie te downloaden.
Het is in ieder geval beter dan UMD Movies, want ik heb niet zoveel zin om te betalen voor een low res film die ik ook al op DVD of Blu-ray heb. Volgens mij is Sony ook de enige die nog films en muziek op UMD uitbrengt? :)

Ik vind het sowieso wel leuk dat ze aan de PSP+PS3 koppeling werken, ik was laatst even bij een vriend op bezoek en kon daar dus via wireless internet dingen vanaf mijn PC streamen (Tversity->PS3) Tot nu toe heb ik die feature nog niet echt serieus gebruikt, maar het heeft wel potentieel. Je kan gewoon je volledige media library tot je beschikking hebben waar je ook bent, als je maar wireless internet hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door nioz op 08-01-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Om nog even terug te komen op het DMC 4 artikel en de reacties erop:
Ten eerste vind ik 5,6 gb ook redelijk veel om te installeren. Mijn schijf is al bijna vol. Ik vind het niet erg verder want ik flikker wel wat van mn schijf af of ik koop een andere schijf maar toch als je meerder spellen hebt die alle wat op je schijf installeren dan is je schijf zo vol.
Ook erger ik me een beetje aan het feit dat iedereen denkt dat MS het achievement systeem heeft uitgevonden. Het is gewoon een uitgeklede versie van highscores zeg maar. Bovendien wordt het allang in spellen gebruikt. Je doet iets en wordt daarvoor beloont. Kijk maar naar bijvoorbeeld de skillpoints zoals in de Ratchet and Clank delen. Dit is maar een voorbeeld...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nioz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:18:
[...]

Een Blu-ray naar de PSP converteren is natuurlijk niet interessanter dan een DVD converteren, maar als je de Blu-ray hebt en je wil de film op je PSP zetten omdat je op vakantie gaat oid, dan is dit natuurlijk wel leuk. Dan hoef je zelf tenminste niet te klooien op de PC met rippen/converteren of weer een DivX versie te downloaden.
Dan moet het converteren wel even snel gaan als het gewoon kopieren van het bestand. Ik vind het afspelen van video op de PSP en PS3 gewoon onbruikbaar omdat alles wat niet precies voldoet aan de resolutie en codec die de PSP ondersteunt eerst geconverteerd moet worden. Dit terwijl iedere afstandse DVD-speler van 30 euro bij de blokker gewoon mpeg1/mpeg2/divx naar PAL resolutie kan schalen. En dan moet het allemaal zo gebruiksonvriendelijk op de PSP en PS3...

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:46
Hoe zit dat dan met het installeren van een nieuw HDD? Waar staat de OS op van de PS3? Staat die niet op de schijf die je erin krijgt bij het aanschaffen? Of is het een soort rom wat erin zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo het forum doorlees merk ik toch dat heel veel mensen problemen hebben met het streamen. Vandaar dat ik maar mijn externe HD heb aangesloten op de PS3 en ik moet zeggen dat werkt fantastisch. Foto's, muziek en film (9 van de 10) worden perfect weergegeven.
Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar om één partitie die bestemd is voor de PS3 groter te maken als 32 GB, maar hoop dat nog voor elkaatr te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

ari3 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:52:
[...]
Dan moet het converteren wel even snel gaan als het gewoon kopieren van het bestand. Ik vind het afspelen van video op de PSP en PS3 gewoon onbruikbaar omdat alles wat niet precies voldoet aan de resolutie en codec die de PSP ondersteunt eerst geconverteerd moet worden. Dit terwijl iedere afstandse DVD-speler van 30 euro bij de blokker gewoon mpeg1/mpeg2/divx naar PAL resolutie kan schalen. En dan moet het allemaal zo gebruiksonvriendelijk op de PSP en PS3...
Mis ik iets? De PS3 schaalt ook mpeg1/mpeg2/divx naar PAL of zelfs naar HD. En wat je PS3 weergeeft kan via remote play weer naar je PSP. Verder wordt de divx-support van de PS3 nog uitgebreid.
nioz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:18:
[...]

Een Blu-ray naar de PSP converteren is natuurlijk niet interessanter dan een DVD converteren, maar als je de Blu-ray hebt en je wil de film op je PSP zetten omdat je op vakantie gaat oid, dan is dit natuurlijk wel leuk.
Maar een DVD kun je niet omzetten naar je PSP mbv de PS3. Dit is op zich wel een teken dat Sony ook niet meer gelooft in UMD, maar dat is neit verrassend. Mooi dat Sony, de evil DRM-company op deze manier dit soort akties gewoon toestaat.

[ Voor 27% gewijzigd door Shiver23 op 08-01-2008 10:29 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:23:
Helaas krijg ik het nog niet voor elkaar om één partitie die bestemd is voor de PS3 groter te maken als 32 GB, maar hoop dat nog voor elkaatr te krijgen.
Daar heb ik ook problemen mee gehad. Probeer je het naat FAT32 formateren met standaard tool van windows te doen? Volgens mij zit daar een onnodige beperking in.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Daar heb ik ook problemen mee gehad. Probeer je het naat FAT32 formateren met standaard tool van windows te doen? Volgens mij zit daar een onnodige beperking in.
Heb het idd in Windows geprobeerd maar zonder succes. Komende week ga ik het met Partition Magic proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:29:
[...]

Heb het idd in Windows geprobeerd maar zonder succes. Komende week ga ik het met Partition Magic proberen.
Ik zou Swissknife proberen. Die doet het zonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een beetje regelmaat in de release van de ps3 firmwares? ik zit er vanaf gisteren namelijk op te wachten.

Ik kreeg een email van Netgear dat er verschillende mensen met een DG834PN hadden geklaagd over de wireless verbinding met de PS3. Het probleem zou worden veroorzaakt door de PS3, Sony zal dit heel waarschijnlijk oplossen in de volgende firmware release.

Let vooral op "heel waarschijnlijk", ben benieuwd wanneer de volgende gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje geluk heb ik morgen uncharted geruild voor Ratchet and clank, ben erg benieuwd hoe dit spel is. Heb de demo gespeeld en dat was erg vermakelijk!! Zijn er mensen die weten of het hele spel zo is?? (Hiermee bedoel ik dat er van alles gebeurd, lekker vrolijk en toch lekker hakken en schieten??)

Verder nog steeds AC uitgespeeld op de plank liggen, nog mensen goede tips om AC tegen te ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:36:
Met een beetje geluk heb ik morgen uncharted geruild voor Ratchet and clank, ben erg benieuwd hoe dit spel is. Heb de demo gespeeld en dat was erg vermakelijk!! Zijn er mensen die weten of het hele spel zo is?? (Hiermee bedoel ik dat er van alles gebeurd, lekker vrolijk en toch lekker hakken en schieten??)

Verder nog steeds AC uitgespeeld op de plank liggen, nog mensen goede tips om AC tegen te ruilen??
Ik heb R&C 2 keer achter elkaar uitgespeeld en toen zelfs aan een derde keer begonnen, het blijft fun en je krijg ter ook steeds leuke wapens bij, het upgraden is ook zeker de moeite waard. Ik blijf R&C geweldig vinden en kan zo even niks bedenken wat mij tegenviel, misschien de speelduur voor 1 keer uitspelen maar daar blijft het voor mij bij R&C toch nooit bij, het blijft gewoon leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:30:
[...]

Ik zou Swissknife proberen. Die doet het zonder meer.
Net programma gedownload en ga het vanavond testen.....later meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:48:
[...]

Ik heb R&C 2 keer achter elkaar uitgespeeld en toen zelfs aan een derde keer begonnen, het blijft fun en je krijg ter ook steeds leuke wapens bij, het upgraden is ook zeker de moeite waard. Ik blijf R&C geweldig vinden en kan zo even niks bedenken wat mij tegenviel, misschien de speelduur voor 1 keer uitspelen maar daar blijft het voor mij bij R&C toch nooit bij, het blijft gewoon leuk.
Ik ook! Ben nu voor de tweede keer bezig en dan wat meer uitgebreid. Veel dingen gedaan die ik de eerste keer niet had gedaan zoals het uitgebreid zoek naar Gouden Bolts, weapons upgraden (omega) en de blueprints voor dat vette wapen (naam ff kwijt) , skillpoints etc.. Blijft erg vermakelijk.
Ik kan nu al niet w8en op het volgende deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Uncharted ruilen voor R:C ? never!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Arx schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:19:
Financial Time rapporteerd dat het behoorlijk loopt te rommelen in het huis van Paramount Pictures. Ze zullen waarschijnlijk het exclusiviteitscontract met HD-DVD breken:
http://www.ft.com/cms/s/0...fd2ac.html?nclick_check=1

Dit schijnt mogelijk te zijn doordat er een clausule in het contract zit waarbij afgesproken is dat als WarnerBros Blu-ray exclusief gaat, het contract ontbonden kan worden. Binnenkort weten we meer.
Zie ook bericht op de FP
nieuws: 'Paramount laat in navolging van Warner hd-dvd vallen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:35:
haha heb ik toch echt net gedaan. Ik ben niet zo van meerdere malen 1 game uitspelen, speel meestal gelijk op hard en mocht ik hem uitspelen dan hoef ik hem echt niet nog een keer te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:27:
[...]
Klopt, Microsoft heeft in haar oneindige wijsheid besloten om vanaf XP/2000 het format commando te beperken. Wil je Fat32 dan kan dit maar tot 32 Gb. Argument: om gebruik van NTFS aan te moedigen. Feitelijk kunnen Fat32 partities veeel groter, maar wel met een tool zoals eerder genoemde "Swissknife" of "Partition Magic". Even rekening mee houden dus als je een externe HD voor je PS-3 wil formateren in 1 grote partitie ;)

Doe normaal... :/ Dit is een serieus forum, geen flamehok.

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Dus als je een schijf koopt van 200gb en die moet je FAT32 halen kan de PS3 hem niet lezen?

Ik denk dat ik het verkeerd begrijp..

[ Voor 18% gewijzigd door P.E.No.1 op 08-01-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Precies, en ik heb me af en toe kapot gelachen. Captain Quark is briljant, en ook de 'speaker' die je af en toe hoort op de achtergrond om te vertellen dat Ratchet een gevaarlijke Lombax is zijn echt geweldig verzonnen. Ik ga hem binnenkort ook voor de tweede keer spelen, en dan alles upgraden en vinden.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Call of Duty 4?
Of wachten tot Q1 2008 wat verder is en dan games scoren als: Haze, Unreal Tournament III, Grand Theft Auto IV, etcetera...
S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:35:
Waarom niet?
Beide games waren qua prijs in de meeste gewone winkels hetzelfde (dus import en webstores uitgezonderd): €75,-
En beide games zijn goed voor een uur of 10 game-play. Wel kort, maar bij Uncharted heb je al die tijd het idee dat je een film aan het kijken bent en met R&C heb je bijna voortdurend lol :D

*knip* Volgende keer TR? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43
oei das de doodsklap als dit gerucht waar zou zijn. Ik zag dit weekend in de bios een voostukje van de nieuwe batman en daaronder zag ik heel klein: Paramount" ik dacht; das kut... Mocht dit waar zijn dan kunnen we heel binnenkort ook Transformers en Shrek verwelkomen op Blu-Ray. Als het aan de regisseur van Transformers ligt, liever gisteren dan vandaag.

Zal mijn benieuwen wanneer de 360 met een Blu-Ray add-on op de proppen komt. Dit is wel een voordeel voor de 360, deze flexibele manier van uitbreiden. Helaas zal de totaalprijs dan wel waarschijnlijk hoger liggen dan de PS3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik heb nog motorstorm en warhawk+headsetje liggen waar ik niks mee doe :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:53:oei das de doodsklap als dit gerucht waar zou zijn. Ik zag dit weekend in de bios een voostukje van de nieuwe batman en daaronder zag ik heel klein: Paramount" ik dacht; das kut... Mocht dit waar zijn dan kunnen we heel binnenkort ook Transformers en Shrek verwelkomen op Blu-Ray. Als het aan de regisseur van Transformers ligt, liever gisteren dan vandaag.

Zal mijn benieuwen wanneer de 360 met een Blu-Ray add-on op de proppen komt. Dit is wel een voordeel voor de 360, deze flexibele manier van uitbreiden. Helaas zal de totaalprijs dan wel waarschijnlijk hoger liggen dan de PS3.
Denk niet dat microsoft dat zal doen, lijkt me ook onverstandig. Ik verwacht dat ze meer de nadruk gaan leggen op het downloaden van hd-films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:30:
[...]

Call of Duty 4?
Of wachten tot Q1 2008 wat verder is en dan games scoren als: Haze, Unreal Tournament III, Grand Theft Auto IV, etcetera...
COD4 heb ik al... eentje die je zeker niet moet ruilen dan wel verkopen, echt meesterlijk... ik denk dat het dan even wachten wordt tot GT5 of GTA4 (die komen er sowieso, wat er ook gebeurd haha)

Nog mensen ervaring met darkness en enchanted arms?? 2 volledig verschillende games maar lijkt me allebei wel wat.

edit laat die enchanted arms maar zitten heb net even een paar gameplay videos gekeken.... en heb ik me even vergist haha

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ook ik ben sinds een week de trotse bezitter van een PS3!

Ben er tot nu toe bijzonder tevreden mee. Vind de menu's etcetera erg duidelijk, en het apparaat ziet er prachtig uit. Komt allemaal bijzonder gelikt en degelijk over. Wel jammer dat die controllers vrij duur zijn, heb er zelf 1 bijgekocht. Meer heb ik er toch niet nodig atm.

Heb er nu nog alleen CoD4 bij, wat ik wel een vet spel vind. Ziet er zeer nice uit, en lekkere over-the-top gevechten.
Vandaag kwam ook m'n router binnen, waardoor mijn ps3 ook het internet opgegaan is. Gelijk ff wat dingetjes gedownload, gaat lekker snel allemaal!

Enige jammere is dat ik geen HD-tv heb, maar een 'oude' 32" SD 4:3 JVC. Maar zelfs daarop ziet het er allemaal prachtig uit. Mocht ik een financiele meevaller krijgen, dan komt er ook een FullHD tv!

Heb trouwens bij 3busymen gelijk ff inkopen gedaan, namelijk Uncharted en The Orange Box. Uncharted omdat ik hier louter positieve dingen over dat spel zie en het genre me aanspreekt, The Orange Box omdat dat mijns inziens veel waar voor je geld is, en TF2 me erg leuk lijkt om online te spelen. HL2 had ik al op de pc gespeeld, maar is nooit verkeerd om nog een x te spelen natuurlijk! Nu maar afwachten wanneer ik een pakketje uit de USA kan verwelkomen :D

Kan niet wachten op een echt degelijk racespel, zoals GT5. Wel jammer dat PGR niet op de ps3 zit, maargoed alleen PGR was niet genoeg om voor een 360 te gaan :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
swopdark schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:53:
[...]

oei das de doodsklap als dit gerucht waar zou zijn. Ik zag dit weekend in de bios een voostukje van de nieuwe batman en daaronder zag ik heel klein: Paramount" ik dacht; das kut... Mocht dit waar zijn dan kunnen we heel binnenkort ook Transformers en Shrek verwelkomen op Blu-Ray. Als het aan de regisseur van Transformers ligt, liever gisteren dan vandaag.

Ik zie in dit opzicht geen voordeel voor de xboot, de PS3 heeft al interne Blu-Ray, en als je nou wat extern moet hebben zitten er usb porten op, xbox heeft zo i zo die aansluiting nodig of het nu voor hddvd is al dan blu-ray.
maar ik denk niet dat MS ooit op blu-ray gaat zitten met de 360, meschien de opvolger maar wie weet.
ik zelf kan niet wachten tot Transformers en Next enzo op Blu-Ray gaan verschijnen _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
Ik wilde ook Uncharted bestellen bij 3busymen maar ik kwam op de ebayexpress site. Die verzenden niet naar Nederland. Hoe doen jullie twaekers dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:11:
[...]

COD4 heb ik al... eentje die je zeker niet moet ruilen dan wel verkopen, echt meesterlijk... ik denk dat het dan even wachten wordt tot GT5 of GTA4 (die komen er sowieso, wat er ook gebeurd haha)

Nog mensen ervaring met darkness en enchanted arms?? 2 volledig verschillende games maar lijkt me allebei wel wat.

edit laat die enchanted arms maar zitten heb net even een paar gameplay videos gekeken.... en heb ik me even vergist haha
The Darkness is cool, heerlijk filmgevoel zit erin. Grafisch niet denderend (de trailer op PSN is trouwens erg slecht qua beeldkwaliteit!) maar qua gameplay zit het wel snor.
Verhaal kon echt wel beter imo maargoed, het is gebaseerd op een strip.

Microsoft kan wel met een Blueray speler komen als HD-DVD echt down gaat, het is immers ook een Multi Media apparaat.

p.s. ik heb AC ook te ruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:11:
[...]

The darkness, top game! Ik moet nuanceren, grafisch is het niet top en kwa gameplay is het hit and miss. Maar het verhaal, het geluid, de omgevingen! Geloof me je wil deze game een keer gespeelt hebben, het is een film waar in je zit! (een beetje zoals Max Payne maar dan wel veel beter gedaan)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
P.E.No.1 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:30:
Ik wilde ook Uncharted bestellen bij 3busymen maar ik kwam op de ebayexpress site. Die verzenden niet naar Nederland. Hoe doen jullie twaekers dat dan?
http://search.ebay.com/_W0QQsassZ3busymen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:53:
[...]

oei das de doodsklap als dit gerucht waar zou zijn. Ik zag dit weekend in de bios een voostukje van de nieuwe batman en daaronder zag ik heel klein: Paramount" ik dacht; das kut...
Batman: The Dark Knight is van Warner, niet van Paramount. Daarom is de website ook http://thedarkknight.warnerbros.com/ Die film zou dus al op Blu-Ray verschijnen, alleen wordt dat nu de enige release in HD-kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gman schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:06:
[...]The Darkness is cool, heerlijk filmgevoel zit erin. Grafisch niet denderend (de trailer op PSN is trouwens erg slecht qua beeldkwaliteit!) maar qua gameplay zit het wel snor.
Verhaal kon echt wel beter imo maargoed, het is gebaseerd op een strip.
swampy schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:15:
[...]The darkness, top game! Ik moet nuanceren, grafisch is het niet top en kwa gameplay is het hit and miss. Maar het verhaal, het geluid, de omgevingen! Geloof me je wil deze game een keer gespeelt hebben, het is een film waar in je zit! (een beetje zoals Max Payne maar dan wel veel beter gedaan)
Kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande quotes. Net als Uncharted is The Darkness uit te spelen in een uurtje of 10. Maar net als bij Uncharted zijn het wel 10 denderende uren. Qua graphics vind ik het nog niet eens zo'n slechte game, maar kan mede zijn doordat je niet echt veel drawing distance hebt. Je speelt ten slotte meestal binnen of in straten welke zijn omringd door hoge flats. Verhaal is inderdaad niet zeer origineel met dat mafia-gedoe, maar de uitwerking en de drama welke in de families speelt is zeer goed gebracht. Verhaal is lineair en de gameplay dus ook, maar op een of andere manier voelt het niet 100% lineair aan. Je kan gaan en staan waar je wilt alleen er is niet overal actie, dus je zal altijd naar de plek gaan waar je heen moet. En natuurlijk dat je je Darkness-krachten op kan roepen is een tof punt. Word wel wat weinig verplicht gebruik van gemaakt. Er had veel meer uit gehaald kunnen worden, maar dan zou het meer een puzzle game worden in plaats van een shooter. Maar het blijft gewoon mooi om harten uit mensen te trekken...

Game is trouwens al te koop voor €39,99 bij sommige winkels. Anderen vragen er nog steeds de volle €64,95 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:47
Over The Darkness:
Eergister bij Intertoys gehaald voor 39.99 inderdaad.... Slechts een half uur gespeeld en weet nu al dat dit een top game wordt (zeker voor dat bedrag)
Ben nu eenmaal een comic freak en vind de sfeer en setting HEERLIJK!!!

[ Voor 4% gewijzigd door cojones81 op 08-01-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik vind The Darkness dan weer behoorlijk matig. Grafisch stelt het weinig voor (van de engine t/m de animaties) en de gameplay is standaard en niet boeiend. Natuurlijk heb je nog wel die dark powers, maar dat is ook niet echt lekker uitgewerkt. De besturing vind ik ook maar matigjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Chi3F schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:14:
Ook ik ben sinds een week de trotse bezitter van een PS3!

Ben er tot nu toe bijzonder tevreden mee. Vind de menu's etcetera erg duidelijk, en het apparaat ziet er prachtig uit. Komt allemaal bijzonder gelikt en degelijk over. Wel jammer dat die controllers vrij duur zijn, heb er zelf 1 bijgekocht. Meer heb ik er toch niet nodig atm.

Heb trouwens bij 3busymen gelijk ff inkopen gedaan, namelijk Uncharted en The Orange Box. Uncharted omdat ik hier louter positieve dingen over dat spel zie en het genre me aanspreekt, The Orange Box omdat dat mijns inziens veel waar voor je geld is, en TF2 me erg leuk lijkt om online te spelen. HL2 had ik al op de pc gespeeld, maar is nooit verkeerd om nog een x te spelen natuurlijk! Nu maar afwachten wanneer ik een pakketje uit de USA kan verwelkomen :D

Kan niet wachten op een echt degelijk racespel, zoals GT5. Wel jammer dat PGR niet op de ps3 zit, maargoed alleen PGR was niet genoeg om voor een 360 te gaan :P
Zonde dat je nu al een controller hebt gekocht aangezien je ze zo duur vindt. Over een maand of twee komt de Dual Shock 3 naar Europa. De "oude" PS3 controllers zullen dan in prijs worden verlaagd aangezien de DS3 voor dezelfde prijs over de toonbank zal gaan als de SixAxis op dit moment doet. Had je toch weer wat geld kunnen besparen of een DS3 kunnen kopen (meer waar voor je geld).

Uncharted zal je zeker niet gaan tegenvallen. Heerlijke game met zowel puzzel als shooter-elementen erin. Al is het gepuzzel niet te vergelijken met een game als Tomb Raider, maar het verhaal is dan wel weer duizend maal beter.
Half Life zou je nog wel eens tegen kunnen gaan vallen, want die game schijnt niet echt lekker te lopen op de PS3. Dus als je dezelfde ervaring verwacht als toen je m op de pc speelde stel je verwachting dan maar naar beneden bij. Portal is trouwens wel te spelen zonder lagg en dergelijke...

Of je koopt een Xbox 360 als je een grotere financiele meevaller krijgt. Want Forza 2 en PGR zijn vette games. Alleen jammer dat de Xbox Dashboard niet meer echt logisch is na de fall-update.
Want ik ben nog steeds van mening dat je naar de games moet kijken die je wilt gaan kopen/uit gaan komen voor een console. En daarbij kies je een console.
Ik kon niet kiezen tussen dingen als Killzone 2 of Gears of War; Forza/PGR of GT5; etcetera. Dus ik kocht beiden. Moet alleen wel toegeven dat ik mijn Xbox 360 4 maanden langer heb dan mijn PS3 en mijn PS3 toch wel heel wat meer uren aan heeft gestaan...
-RazieL- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:38:
Ik vind The Darkness dan weer behoorlijk matig.
Maar jij hebt dan ook geen smaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb het hier besteld:
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3

Das de store van 3busymen. Prijzen staan er gelijk al in Euro, dus geen omrekenen ;)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Chi3F schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:57:
[...]

Ik heb het hier besteld:
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3

Das de store van 3busymen. Prijzen staan er gelijk al in Euro, dus geen omrekenen ;)
Het kan goedkoper:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store

Ik heb hier drie games besteld, geen problemen gehad. Dit zijn de Aziatische of Australische releases, 3busymen levert Amerikaanse versies. 3busymen is wel iets sneller met verzenden, maar de levertijd is hetzelfde namelijk een week.

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 08-01-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 07-07 12:35
-RazieL- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:07:
[...]

Denk niet dat microsoft dat zal doen, lijkt me ook onverstandig. Ik verwacht dat ze meer de nadruk gaan leggen op het downloaden van hd-films.
lekker voor ons belgen (waarvan de meerheid een downloadlimiet van 12GB/maand heeft _/-\o_ )
Dus toch liever de PS3 met ingebouwde BluRay-speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geemfriek schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:10:
[...]

lekker voor ons belgen (waarvan de meerheid een downloadlimiet van 12GB/maand heeft _/-\o_ )
Als de markt die kant op gaat verschuiven neem ik wel aan dat zelfs de belgische providers gaan inzien dat die limieten natuurlijk uit de steentijd stammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

geemfriek schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:10:lekker voor ons belgen (waarvan de meerheid een downloadlimiet van 12GB/maand heeft _/-\o_ )
Het is nu nog te vroeg, maar uiteindelijk gaan we wel die kant op. Ik moet er ook niet aan denken om met 160kb/s hd-films te downen :P
FeaR1986 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:49:Maar jij hebt dan ook geen smaak :+
Gelukkig wel, anders zat ik nu met zo'n middelmatige port opgescheept :+
Die achtervolgingsscene met de auto (die ook in de demo zit) zag er ook zo slecht uit. Zo zagen "auto-scenes" in games er meer dan 5jaar geleden uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:09:
[...]Gelukkig wel, anders zat ik nu met zo'n middelmatige port opgescheept :+
Die achtervolgingsscene met de auto (die ook in de demo zit) zag er ook zo slecht uit. Zo zagen "auto-scenes" in games er meer dan 5jaar geleden uit :X
Semi agreed...
Toegegeven dat de graphics in het eerste level wel wat weg hadden van Mafia op de pc.
Maar de reden dat men nu nog steeds PS2 en ook PS1 games speelt is omdat de verhaallijn en/of de gameplay gewoon verdomde goed zijn.
Natuurlijk wil ik het liefste en bloedmooie graphics en een goed verhaal, want anders hadden ze games als Uncharted wel op de PS2 uit kunnen brengen als het alleen om het verhaal gaat. Maar sommige games zijn qua verhaal zo goed of qua gameplay zo verslavend dat de graphics er niet toe doen. Ik ben nog steeds op zoek naar Future Cop van de PS1 omdat die gameplay zo goed is. En ook Tekken 3 en Tomb Raider 2 gaan nog wel eens mijn PS3 in. Eigenlijk gingen, want die laatste ben ik kwijt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

ymmv schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:04:
[...]

Het kan goedkoper:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store

Ik heb hier drie games besteld, geen problemen gehad. Dit zijn de Aziatische of Australische releases, 3busymen levert Amerikaanse versies. 3busymen is wel iets sneller met verzenden, maar de levertijd is hetzelfde namelijk een week.
Ik heb 'm ook even geprobeerd. 90 euro voor drie spelen inclusief verzendkosten, die hier in de winkel gewoon voor 180 euro over de toonbank gaan. Dat is me een risicotje wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Wipe-out al te downloaden? Volgens de playstation site moet ie nu al uit zijn, maar ik kan 'm in de Nederlandse en Amerikaanse Store niet vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

The Darkness is misschien niet de mooiste of de best afgewerkte multiconsole game. Er zijn zeker problemen met de game! Het had veel beter gekunt maar het verhaal, de audio, de sfeer! Het is gewoon een van de redenen waarom de game de moeite waard is om te spelen. Misschien niet voor 70 euro nee..maar 40 euro is het zeker wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Ik vind de rest van hetzelfde niveau als de gfx hoor :) Voelt niet lekker aan, heel standaard.

Shit, Bill Gates heeft mn post gelezen :X
-RazieL- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:07:Denk niet dat microsoft dat zal doen, lijkt me ook onverstandig. Ik verwacht dat ze meer de nadruk gaan leggen op het downloaden van hd-films.
En nu lees ik net op evilgamerz.com:
There has been a lot of back and forth. The announcement before that was Paramount putting exclusive support behind HD DVD. HD DVD did well over the holidays. The other trend we're seeing is that direct download over broadband — I think the greatest example of that is XBox Live — (is) becoming an important choice. Over time, that will be the dominant way that people get their movies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

-RazieL- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:28:
[...]

Ik vind de rest van hetzelfde niveau als de gfx hoor :) Voelt niet lekker aan, heel standaard.

Shit, Bill Gates heeft mn post gelezen :X

[...]

En nu lees ik net op evilgamerz.com:

[...]
Zal ook wel goed lopen. Disney en de andere grootte studio's hun aanbod op XBL uitbreiden.
Beetje zoals de grootte studio's voor de fysieke BD disc's kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Absoluut. Er komen nog meer dingen bij kijken ook. Erg cool spel wat ik in een paar vrije dagen vorige week 2 keer heb uitgespeeld. Alle wapens tot de max ge-upgrade en bijna alles in het spel gevonden. Ik heb 'm nu uitgeleend, maar ga er zeker een derde keer doorheen. Het spel is wat makkelijk en kort, maar ja, wel enorm leuk.

Ik heb The Darkness op play.com (28 euro incl verzendkosten) besteld wegens gamedroogte :)

De volgende game die ik ga halen is hoogst waarschijnlijk DMC4. Verder kan ik niet wachten tot Soul Calibur IV uit is. En misschien Dark Sector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m'n schijfje van 250 gig ook net fat32 geformatteerd met swissknife :) ben nu alle mp3 erop aan het zetten. dalijk eens kijken of het werkt..

dan krijgt de usb schijf een mooi plekje naast de ps3, altijd beter dan in de la! daar lag ie namelijk, safety backup device 1x per maand :)

thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

S2S schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:31:
[...]

Zal ook wel goed lopen. Disney en de andere grootte studio's hun aanbod op XBL uitbreiden.
Beetje zoals de grootte studio's voor de fysieke BD disc's kiezen.
Blijft een feit dat downloadable media geen kleine bestanden zijn, gecombineerd met de DRM zal je sneller een disc naar een vakantie address meenemen (of een vriend) dan een xbox360!

@Harlekein

The Darkness is niets anders meer dan een singleplayer game die de moeite waard is om het verhaal en de stijl! Ik kocht het toen het uitkwam in Juli want ..er kwam niets anders uit! Heerlijk om dat zo'n game te kunnen spelen al ben je er behoorlijk snel doorheen!

[ Voor 23% gewijzigd door swampy op 08-01-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
Als er nog twijfel zou zijn over de PS3 en de compatibiliteit met toekomstige BR profiles
Technicolor was also demonstrating a BD-Live trivia game. One of the most interesting things about this BD-Live demo was that they were using a PS3 as the player! That’s right, a PS3 with BD Profile 2.0 firmware loaded! The Technicolor representatives informed me that the firmware was just loaded up this morning and that it is still in a highly beta phase. Either way, this is good news for PS3 owners, as we can expect to see a BD Profile 2.0 firmware released for the PS3 at some point in the future.
http://wesleytech.com/category/blu-ray-and-hd-dvd/

Lijkt mij toch heel goed nieuws te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simplicidad schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:11:
Als er nog twijfel zou zijn over de PS3 en de compatibiliteit met toekomstige BR profiles

[...]

Zoiets is natuurlijk wel veel beter mogelijk met een ps3 dan met een standalone player. In tegenstelling tot vroeger is het nu meer en meer de gewoontes om consoles online connectivity te geven. (als consument dan). Ik denk dat veel mensen nog steeds niet de reflex zullen hebben om op dezelfde manier over een standalone videoplayer te denken. Eénmaal die thuis staat, met een bepaalde firmware, zal die firmware in veel gevallen nooit meer veranderd worden. Of de firmware moet meegegeven worden met nieuwe releases van films (zoals dat bij de psp het geval was met games) maar dat is onbegonnen werk om voor elke blu ray speler een firmware profiel mee op een schijfje te zetten bij elke nieuwe film.

Zelfs offline ps3's kunnen een firmware update meekrijgen via een nieuwe game (psp systeem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:16:
[...]

Zoiets is natuurlijk wel veel beter mogelijk met een ps3 dan met een standalone player. In tegenstelling tot vroeger is het nu meer en meer de gewoontes om consoles online connectivity te geven. (als consument dan). Ik denk dat veel mensen nog steeds niet de reflex zullen hebben om op dezelfde manier over een standalone videoplayer te denken. Eénmaal die thuis staat, met een bepaalde firmware, zal die firmware in veel gevallen nooit meer veranderd worden.
Da's het leuke van de PS3: die zal nog jaren actief door Sony ondersteund worden en via firmware-updates nieuwe features erbij krijgen. Een losse speler wordt meestal maar een jaar, anderhalf jaar door de fabrikant ondersteund (en dan meestal nog alleen bugifxes). Het is volstrekt onduidelijk of de gloednieuwe Blu-Ray profile 1.1-spelers via een firmware-update naar 2.0 kunnen worden gebracht, terwijl dat bij de PS3 een vanzelfsprekendheid is.

Ik denk dat de PS3 nog een hele tijd de beste Blu-Ray-speler blijft - en je schijnt er ook games op te kunnen spelen ook nog. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb fifa08 op de volgende manier bestelt bij 3busymen:

www.ebay.nl
klik rechtsboven op "community"
zoek naar gebruikersnaam: 3busymen
Klik op het rode deurtje achter zn naam (je komt dan in zn store)
en daar gewoon bestellen wat je wilt.

5 to 7 werkdagen later ligt er envelop in de brievenbus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Je kan zeggen wat je wilt over de Darkness (ik ken de PS3 versie niet) maar wat betreft sfeer is het een topspel. Het bevat misschien wel de meest intense cutscene die ik ooit heb mogen meemaken. Mensen die het hebben gespeeld weten vast waar ik op doel :)
The Darkness is wat mij betreft bijna categorie Bioshock. Je wordt echt in het verhaal gezogen. Verschrikkelijke goede voice acting ook. Verder heb ik begrepen dat de Darkness op de PS3 op een lagere resolutie draait, misschien dat sommigen hem niet mooi vinden daarom? Op de 360 ziet hij er op zijn minst 'ruim voldoende' uit op een HDTV.
Voor de liefhebbers van 'immersive' single player games wat mij betreft een absolute must. De verrassing van 2007 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

simplicidad schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:11:

[...]

Als BD speler is dan de PS3 ook de beste keuze imo, je weet gewoon zeker dat hij alle profiles kan spelen (firmware updates). Beetje zielig voor de mensen die een standalone hebben en straks niet volledig van BD 2.0 discs kunnen genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Reageer nuttig of reageer niet

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een dankwoord aan Shiver23.
Heb gisteravond Swissknife gebruikt om mijn externe HD op te delen in 2 partities, elk 160 Gb in zowel NTFS als Fat32.
In no-time deed Swissknife dit klusje en....perfect.
Daarne veel foto's en muziek erop gezet, aangesloten op de PS3 en voila.. Vraag me wel af of ik mijn muziek, pm. 15 Gb, onder zal verdelen in mappen of alles los erop zal zetten, want dan praat je snel over duizenden nummers. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Smaken verschillen blijkbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:18:
Even een dankwoord aan Shiver23.
Heb gisteravond Swissknife gebruikt om mijn externe HD op te delen in 2 partities, elk 160 Gb in zowel NTFS als Fat32.
In no-time deed Swissknife dit klusje en....perfect.
Daarne veel foto's en muziek erop gezet, aangesloten op de PS3 en voila.. Vraag me wel af of ik mijn muziek, pm. 15 Gb, onder zal verdelen in mappen of alles los erop zal zetten, want dan praat je snel over duizenden nummers. Iemand een idee?
Gewoon netjes verdelen in mappen, dit is veel makkelijker met het scrollen door je muziek. Heb zelf ook al mn muziek op mn externe hd staan en als ik alles los had gehad, was het ondoenlijk geweest om een nummer/artiest snel te vinden. Maak een orde in of artiets, genre etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al sinds oktober 2007 in het bezit van een 60 GB PS3, en vorige week heb ik mijn broer een 40 GB PS3 kado gedaan. Nog een blije PlayStation gebruiker erbij! De verkoper had het trouwens over 'het laatste exemplaar in voorraad', dus ik neem aan dat de PS3 het vooralsnog prima doet qua verkopen.

M'n broer gaat het apparaat waarschijnlijk vooral gebruiken voor films. Hij is een echte DVD verzamelaar, en was tot voor kort tevreden over de kwaliteit van (opgeschaalde) DVD, maar toen hij eenmaal Blu-ray te zien kreeg, was hij gelijk verkocht. Ook ik ben een redelijke laatbloeier wat high-definition video betreft: ben pas sinds eind december begonnen met het kopen van BR discs - heb er nu al een stuk of 15 (tegenover 11 games).

Al met al vind ik de PS3 een fantastisch apparaat. Niet alleen ziet het er goed uit en is het robuust gebouwd, maar het biedt ook zoveel functionaliteit: next-gen games, high definition film, DVD upscaling, muziek, internet ... noem maar op. Voor 400 eurie is het gewoon een koopje. Wat het ook zo'n goeie aankoop maakt is dat het future-proof is, zeker nu Blu-ray een goede kans maakt om de opvolger van DVD te worden. Voor mij heeft het ding nu al alle verwachtingen waargemaakt ... en het staat er nog maar een paar maandjes!

Na de toppertjes zoals Ratchet, Uncharted, Heavenly Sword, Folklore, Call of Duty 4, Motorstorm en Resistance, kijk ik dan ook bijzonder uit naar de games die in 2008 gaan uitkomen, en dan met name Metal Gear Solid 4. Hopelijk zullen er ook snel aan aantal JRPGs uitkomen: dit genre is altijd het sterke punt van de PS2 geweest, en tot nu toe is dit juist de categorie waar het aan ontbreekt op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:46:
Ook ik ben een redelijke laatbloeier wat high-definition video betreft: ben pas sinds eind december begonnen met het kopen van BR discs - heb er nu al een stuk of 15 (tegenover 11 games).
Laatbloeier? Je hebt meer BR discs dan 99,9% van de mensen in Nederland (schat ik). Je zegt het alsof BR al weer op zijn retour is :)
Goede actie om een PS3 kado te doen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je werkt voor de marketing afdeling? :) Probeer anders eens een open sollicitatie. Moet vast lukken met zo'n verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Doh, kheb mn creditcard niet meer en ik wil wat dingen van de PSStore downloaden ><

Super Stardust HD, Warhawk Expansion, en wat ander klein meuk om mn ps3 wat op te vullen maar dat werkt nu lastig. Wanneer komen de PSN cards? Of is iemand bereid die een aantal spellen gekocht heeft deze door mij te laten downloaden van hun PSN account (mag aldus Sony EULA) en dat ik wat centjes overmaak? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst de PS3 met een HDMI kabel aan gesloten op mijn 32 inch Sharp Aquos lcd tv (LC-32AD5E) , voorheen was hij aangesloten via component. Ik ben zeer te spreke over de dvd-upscaling van de PS3 en ook spellen zien er over het algemeen net wat kleurrijker uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:42
Dit lijkt mij nou niks: http://www.telegraaf.nl/d..._op_de_markt__.html?p=1,2

Ik begin steeds minder te gamen en meer de PS3 voor muziek streamen te gebruiken :) Vrijdag me 1e BD film checken. Ben benieuwd. Is er al bekend wat er in de store komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:57:
Dit lijkt mij nou niks: http://www.telegraaf.nl/d..._op_de_markt__.html?p=1,2

Ik begin steeds minder te gamen en meer de PS3 voor muziek streamen te gebruiken :) Vrijdag me 1e BD film checken. Ben benieuwd. Is er al bekend wat er in de store komt?
Ik denk als je dit WEL wat vind je toch een beetje...uhm ja nou compleet maf bent... kijk een spel beter beleven is natuurlijk altijd interessant, maar om nou je zelf te laten electrocuteren (schrijf en spel fouten zijn vandaag toegestaan :)) dat gaat me echt een beetje erg te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Nieuw mediacenter achtig progje MegaBox voor de PS3 met oa. mkv support etc. Tis geloof ik nogal beta maar het schijnt al wel te proberen zijn, zelf nog geen tijd gehad om te testen.

http://www.ps3hax.net/showthread.php?t=2339

"PS3Hax member Lichemaster, reported in his thread of a new PS3 homebrew project called MegaBox. MegaBox is similar to a media center, similar to the XBMC on Xbox 1, fully functioning on the PS3.

The MegaBox has many cool features that any PS3 owner would find interest in such as VoIP, P2P, TV, Movies (Including MKV), and much more!"

Booten vanaf een flash drive zou erg cool zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:36:
[...]

Gewoon netjes verdelen in mappen, dit is veel makkelijker met het scrollen door je muziek. Heb zelf ook al mn muziek op mn externe hd staan en als ik alles los had gehad, was het ondoenlijk geweest om een nummer/artiest snel te vinden. Maak een orde in of artiets, genre etc.
hmz ik heb ca. 500 albums van totaal 200 artiesten.... lastig indelen. :( ik denk dat ik mapjes maak: 0-9 A-F G-L etc.

Die 500 mapjes is matig scrollen idd, HD ratelt aardig....

Is het eenmalig dat ie de directory samenstelt (en dan bewaart in cache ofzo)? Of doet de PS3 dat telkens opnieuw als je hem aanzet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:11:
Nieuw mediacenter achtig progje MegaBox voor de PS3 met oa. mkv support etc. Tis geloof ik nogal beta maar het schijnt al wel te proberen zijn, zelf nog geen tijd gehad om te testen.

http://www.ps3hax.net/showthread.php?t=2339

"PS3Hax member Lichemaster, reported in his thread of a new PS3 homebrew project called MegaBox. MegaBox is similar to a media center, similar to the XBMC on Xbox 1, fully functioning on the PS3.

The MegaBox has many cool features that any PS3 owner would find interest in such as VoIP, P2P, TV, Movies (Including MKV), and much more!"

Booten vanaf een flash drive zou erg cool zijn!
Ja das mooi kloten, nu zit ik dus op mn werk... waar ik het niet kan uittesten... hoe ontzettend vet als dit zou werken!! vooral mkv ondersteuning zou i-d-e-a-a-l zijn! Als ik thuis ben ga i khet gelijk testen

edit: Na het even doorgelezen te hebben denk ik dat ik toch even wacht om een teleurstelling te voorkomen... erg buggy en HDMI output not supported... nog even wachten.. maar het begin is er!!! top post tex5

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:13:
[...]

hmz ik heb ca. 500 albums van totaal 200 artiesten.... lastig indelen. :( ik denk dat ik mapjes maak: 0-9 A-F G-L etc.

Die 500 mapjes is matig scrollen idd, HD ratelt aardig....

Is het eenmalig dat ie de directory samenstelt (en dan bewaart in cache ofzo)? Of doet de PS3 dat telkens opnieuw als je hem aanzet...?
telkens opnieuw, ik heb zelf denk ik even veel artiesten (albums wil ik niet eens weten haha) maar het is even kloten werk alles netjes in te delen, maar heb je alles klaar, dan heb je het ook gleijk goed voor elkaar! Het voordeel van NIET onderverdelen in 0-9 A-F etc is dat je nog eens een keer iets "spontaan" tegenkomt, ipv alleen gericht zoeken naar je artiest in die directory. als je begrijpt wat ik bedoel... Je bent opzoek naar Red Hot Chili Peppers en moet dus he-le-maal naar de R scrollen maar ondertusen ben je bij de M en zie je muse... daar heb je ook wel zin in!! dan maar eerst Muse... hahaha rare omschrijving, maar ik kwam in een keer weer artiesten tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Vet, vandaag DS3 controller binnen gehad. Oude voor 30 de deur uit, nieuwe voor 45 euro binnen :D Daar doe ik het voor, hij bevalt zelfs zo goed dat ik overweeg mn 2e sixaxis te verkopen en een extra dualshock 3 te kopen. En dat wit is ook zoooo mooi...

Gewicht van de controller is voor mij absoluut een pluspunt. Ik denk zelfs dat de sixaxis besturing hierdoor een stuk nauwkeuriger zal worden voor mij dankzij het verbeterde gewicht. En de trilling is een geweldige add voor mn huidige games. Net ff Super Stardust weer gespeeld, en dat is gewoon heerlijk met vibratie. Wat heb ik die gemist zeg :)

Via Yesasia besteld btw, en die gasten hebben er gelijk een 5 dollar coupon bijgedaan waarmee ik natuurlijk de 2e controller bestel _/-\o_

Voor de geinteresseerden:
- 26e besteld voor 45 euro
- 27 verzonden
- vandaag de 9e in huis
In krap 13 dagen geleverd dus, supersnel, en via Deutsche post, dus douane heb je ook geen last van denk ik.

[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 09-01-2008 12:25 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Maakt het nog wat uit dat die games uit de US ntsc zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:16:
[...]

Ja das mooi kloten, nu zit ik dus op mn werk... waar ik het niet kan uittesten... hoe ontzettend vet als dit zou werken!! vooral mkv ondersteuning zou i-d-e-a-a-l zijn! Als ik thuis ben ga i khet gelijk testen

edit: Na het even doorgelezen te hebben denk ik dat ik toch even wacht om een teleurstelling te voorkomen... erg buggy en HDMI output not supported... nog even wachten.. maar het begin is er!!! top post tex5
Het is idd nog very alpha/beta maar begin is er iig, wel jammer dat het nu nog niet werkt via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:20:
[...]

telkens opnieuw, ik heb zelf denk ik even veel artiesten (albums wil ik niet eens weten haha) maar het is even kloten werk alles netjes in te delen, maar heb je alles klaar, dan heb je het ook gleijk goed voor elkaar! Het voordeel van NIET onderverdelen in 0-9 A-F etc is dat je nog eens een keer iets "spontaan" tegenkomt, ipv alleen gericht zoeken naar je artiest in die directory. als je begrijpt wat ik bedoel... Je bent opzoek naar Red Hot Chili Peppers en moet dus he-le-maal naar de R scrollen maar ondertusen ben je bij de M en zie je muse... daar heb je ook wel zin in!! dan maar eerst Muse... hahaha rare omschrijving, maar ik kwam in een keer weer artiesten tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had!
pfff kan jij niet ff die mapstructuur voor me maken? gehe :)

/me wacht op regenachtige zondagmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:35:
[...]

pfff kan jij niet ff die mapstructuur voor me maken? gehe :)

/me wacht op regenachtige zondagmiddag
tempting but................................. no... hahaha idd wachten op die kansloze regenachtige zondag zonder ook maar een spel te spelen en zonder iets op tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ermo schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:31:
Maakt het nog wat uit dat die games uit de US ntsc zijn?
Als je een PAL tv hebt die geen NTSC ondersteund kan het uitmaken. Dit kan je makkelijk testen door een demo uit de US-store te downloaden en het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Ok dan...maar hoe weet ik of een demo ntsc is? Staat dat erbij in de playstation store?

Weet iemand hoe ik vanuit de ps3 verbinding kan maken met mijn iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Ook ik heb een PS3 aangesloten via HDMI naar mijn Sony HDTV. Nu wil ik digitaal geluid via mijn 5.1 versterker maar als ik de optical aansluit is het beeld weg.

Concreet:

Kan, en hoe, HDMI en Optical voor sound tegenlijkertijd werken?

Thnx!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:51:
Ik heb een vraag. Ook ik heb een PS3 aangesloten via HDMI naar mijn Sony HDTV. Nu wil ik digitaal geluid via mijn 5.1 versterker maar als ik de optical aansluit is het beeld weg.

Concreet:

Kan, en hoe, HDMI en Optical voor sound tegenlijkertijd werken?

Thnx!!!!!!
het is het 1 of het ander wat betreft uitsturen van het geluid, check topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog dit jaar een ingame XMB.. wel een beetje ruim, kan dus ook nog 11 maanden duren

http://life.tweakers.net/...dit-jaar-in-game-xmb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een collega van mij zit er over te denken om binnenkort als hij in amerika is, een ps3 mee te nemen. Zijn er buiten de volt converter nog dingen waar hij rekening mee moet houden ivm incompatibiliteit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, hij heeft andere Bluray / DVD region code, voor de rest niks eigenlijk.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech in SPV graag, mediacenter-discussies kunnen in dit topic.