Ook ik ben sinds een week de trotse bezitter van een PS3!
Ben er tot nu toe bijzonder tevreden mee. Vind de menu's etcetera erg duidelijk, en het apparaat ziet er prachtig uit. Komt allemaal bijzonder gelikt en degelijk over. Wel jammer dat die controllers vrij duur zijn, heb er zelf 1 bijgekocht. Meer heb ik er toch niet nodig atm.
Heb er nu nog alleen CoD4 bij, wat ik wel een vet spel vind. Ziet er zeer nice uit, en lekkere over-the-top gevechten.
Vandaag kwam ook m'n router binnen, waardoor mijn ps3 ook het internet opgegaan is. Gelijk ff wat dingetjes gedownload, gaat lekker snel allemaal!
Enige jammere is dat ik geen HD-tv heb, maar een 'oude' 32" SD 4:3 JVC. Maar zelfs daarop ziet het er allemaal prachtig uit. Mocht ik een financiele meevaller krijgen, dan komt er ook een FullHD tv!
Heb trouwens bij 3busymen gelijk ff inkopen gedaan, namelijk Uncharted en The Orange Box. Uncharted omdat ik hier louter positieve dingen over dat spel zie en het genre me aanspreekt, The Orange Box omdat dat mijns inziens veel waar voor je geld is, en TF2 me erg leuk lijkt om online te spelen. HL2 had ik al op de pc gespeeld, maar is nooit verkeerd om nog een x te spelen natuurlijk! Nu maar afwachten wanneer ik een pakketje uit de USA kan verwelkomen
Kan niet wachten op een echt degelijk racespel, zoals GT5. Wel jammer dat PGR niet op de ps3 zit, maargoed alleen PGR was niet genoeg om voor een 360 te gaan