Uitverkocht al helaas

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik heb hem ook zondag avond besteld en betaald en ik pas vanochtend bericht gekregen dat ie is verzonden dus dan ga ik even een mailtje sturen want dit is dus gewoon naaiWebby_143 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:52:
[...]
Ik kocht hem zondagavond voor 69,95 dollar. Betaald via mastercard, werd meteen verified. Maandagochtend werd ie verzonden en toen zag ik dat ie 10 dollar goedkoper was geworden, maar ik had al betaald @!#
[ Voor 26% gewijzigd door iwaarden op 15-01-2008 15:49 ]
:: Game Over ::
bij mij ook, zit alleen bijna 20 min tussen order en shipping maar vanochtend pas bericht gehadWebby_143 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:12:
Ik heb ze ook gemailt. Ik zag op de site dat ze stiekum bij shipping date 3 minuten na de order date hebben vermeld, zodat de prijs nog correct zou zijn. Maar ik heb het shipping mailtje in mijn inbox zitten en die is echt ruim 24 uur later verstuurd
www.vdzande.com
PSN id: NL_SToRM
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Untappd: politrix
www.vdzande.com
Goed voorbeeld doet volgen zullen we maar zeggen... Ik heb 'm hier ook besteldVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:19:
Heb zojuist ook maar een DS3 bij yesasia besteld. Voor de 37 euro (USD 54.99) die ik moest betalen kan je hem hier als hij uitkomt ook niet krijgen neem ik aan. Aangezien ik toch niet zo goed ben in wachten was dat argument voldoende om me over de streep te halen :-)
Zorgt de PS3 er dan alleen voor dat de data van de pc naar de tv wordt gezonden.scorpie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 07:51:
Wow, big news! PC games streamen naar je PS3, including Crysis!
[video]
bron: http://www.ps3fanboy.com/...-to-your-ps3-with-no-lag/
Gewoon bellen met Sony en weer op knopje 5 drukken voor problemen/vragen met je PS3.politrix schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:04:
Wat gebeurd er als je een tweede RMA aanvraag doet. Ik heb namelijk nog steeds geen verzendinformatie ontvangen en inmiddels drie maal met de helpdesk gebeld.
Daar beweren ze dat en de computer die de PDF-en moet genereren met verzendlabels en de mailserver in storing staan, terwijl er op verschillende fora mensen zijn die vandaag en gisteren gelijk de RMA mail en verzendlabels ontvangen.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik een tweede RMA aanmaak, maar weet niet precies of ik op een of andere manier aansprakelijk ben met een dubbele RMA aanvraag.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
antwoord gehad, ze passen neits meer aan omdat de boel al is verzonden, krijg die $10 dus niet terug die ze me hebben genaaid.KillaH87 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:27:
[...]
ik heb hem ook zondag avond besteld en betaald en ik pas vanochtend bericht gekregen dat ie is verzonden dus dan ga ik even een mailtje sturen want dit is dus gewoon naai
*edit* site is ineens sloom
*edit2* mailtje is verstuurd, we zullen zien of ik $10 terug krijg
de naam zegt het al, "streamen" het word dus nog steeds door je pc gedaan, voordeel bij SD-tv's is dat je de resolutie een stuk omlaag kan zetten omdat de TV toch niet meer kan weergeven dan 800x600 of iets dergelijks.FeaR1986 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:09:
[...]
Zorgt de PS3 er dan alleen voor dat de data van de pc naar de tv wordt gezonden.
Of laat de PS3 de game die je streamt draaien, dus dat de PS3 de taak van de pc over neemt?
Want als de PS3 alleen de data naar de tv stuurt kan je ook gewoon je pc via dvi op je tv aan sluiten lijkt me zo. Zou wel tof zijn als je via via zo een dikke game als Crysis zou kunnen spelen, want mijn pc gaat die game echt niet draaien. Nu weet ik niet of een PS3 krachtig genoeg is, maar wel een stuk krachtiger dan mijn pc in ieder geval (nog wel: tot in maart de 9800GTX uit is)
[ Voor 49% gewijzigd door iwaarden op 15-01-2008 22:21 ]
Verwijderd
Same here, maar ik kan op de site van Yesasia nergens een mailadres vinden? Zou je die even voor me kunnen posten? Er staat alleen een hele zwik aan telefoonnummers, maar ik ga natuurlijk niet zitten bellenKillaH87 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:27:
[...]
ik heb hem ook zondag avond besteld en betaald en ik pas vanochtend bericht gekregen dat ie is verzonden dus dan ga ik even een mailtje sturen want dit is dus gewoon naai
*edit* site is ineens sloom
*edit2* mailtje is verstuurd, we zullen zien of ik $10 terug krijg
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik kon de laatste eerst ook niet vinden. Heb je de hele fontein al uitgekamd?Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:22:
Tijdje geleden ben ik aan Ratchet & Clank begonnen, wat een fantastisch spel. Maar ik zit nu op een punt waar ik absoluut niet verder kom. Waar zit ik? Op de planeet Mukow en ben op zoek naar de 6 items, waarvan ik er 5 gevonden heb. De hele planeet ben ik nu precies 10 keer helemaal uitgeplozen, maar helaas. Ook Crushto heb ik een koekje van eigen deeg gegeven en kan nu vaker meedoen aan het Tournament.
Diverse malen heb ik de melding gekregen dat het 6e item niet op deze planeet te vinden is, terwijl in de guide http://guides.ign.com/guides/819456/page_20.html duidelijk staat dat alle 6 items te vinden zijn in deze vicinity.
Kan iemand mij aub helpen, want ik kom er niet meer uit.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Thx ....die boven de poort dat zou hem best wel eens kunnen zijn...ga het morgen gelijk proberen, nogmaals dank.hesr schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:52:
[...]
Ik kon de laatste eerst ook niet vinden. Heb je de hele fontein al uitgekamd?
Boven de poort waar je binnenkomt zit er ook één, vanaf de fontein gezien aan de rechterkant (springen met R2 ingedrukt). Dat was degene die ik steeds miste.
Ik heb het inmiddels ook eens geprobeerd in 720p maar daar heb je net zo goed last van de tearing. Met name in delen van het spel waar je redelijk ver kan kijken is het een drama als je rondkijkt. Zou er nog een patch voor Uncharted komen om de tearing issues op te lossen?DarkShadow schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 07:42:Misschien willen ze wel dat je het op 720p speelt, het maakt nogal wat uit en het zou me niets verbazen als de ps3 het gewoon niet trekt op 1080p.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Daar heb ik ook heel lang naar gezocht. Ik zag hem toen ik met de "luchtpont" terug naar Ratchets ruimteschip werd gebracht en op een van de gebouwen aan de buitenkant opeens iets zag...hesr schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:52:
[...]
Ik kon de laatste eerst ook niet vinden. Heb je de hele fontein al uitgekamd?
Boven de poort waar je binnenkomt zit er ook één, vanaf de fontein gezien aan de rechterkant (springen met R2 ingedrukt). Dat was degene die ik steeds miste.
antwoord gehad, ze passen niets meer aan omdat de boel al is verzonden, krijg die $10 dus niet terug die ze me hebben genaaid.Shailesh schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:39:
[...]
Same here, maar ik kan op de site van Yesasia nergens een mailadres vinden? Zou je die even voor me kunnen posten? Er staat alleen een hele zwik aan telefoonnummers, maar ik ga natuurlijk niet zitten bellen![]()
Verder wel tevreden met de services van Yesasia. Eerste DS3 besteld voor 45 euro, inmiddels is hij dus 10 dollar goedkoper, daar wil ik wel van genieten, zeker met het oog op mogelijk douanekosten
_██_
(ಠ_ృ)
Ik snap jou niet, je vindt een controller voor een bepaald bedrag, bent het eens met dat bedrag en betaalt dat bedrag en krijgt het ook voor dat bedrag. Wat later is datzelfde product goedkoper, jij zeurt dat je geld van ze moet krijgen, maar je was het zelf eens met de aankoop op het moment dat je het betaalde. Dit is hetzelfde als je bijvoorbeeld op de markt een appel koopt voor 1 euro en je later geld terug wilt omdat iemand anders er 20 cent van heeft afgedingt. Jij was het toch op dat moment eens met de prijs?KillaH87 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:41:
[...]
antwoord gehad, ze passen niets meer aan omdat de boel al is verzonden, krijg die $10 dus niet terug die ze me hebben genaaid.
je kunt bij je bestelling via de site zelf vragen stellen aan de klantenservice
Ten eerste is er natuurlijk de standaard aanwezige HDD waar de PS3 gebruik van kan maken voor caching, ten tweede is de leessnelheid van de Bluray drive constant, van zowel de binnenste ring als de buitenste ring.Gerwin schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:23:
Omdat de PS3 'slechts' 2x Blueray speed heeft (9MB/second) en de XBOX360 12x DVD (16MB/second) zal Sony mogelijk in de toekomst die speed upgraden maar 3x of 4x Blueray, of zal zulke hardware nooit veranderen? Op het internet lees ik dat een aantal developers die speed op z'n zachts gezegd niet ideaal vinden, zeker niet als ze de volledige 50 GB en echte grote HD spellen willen maken. Dan zit je gewoon tien of meer seconden te wachten op een laadscherm om na door een deur te zijn gegaan weer 10 seconden te wachten. Denk aan spellen met veel grote kamers.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Atomsk schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:58:
Ehm, waar gaat dit over? Wanneer je iets voor bedrag X besteld hebt, dan krijg je dat ook voor bedrag X. Dat het bestelde artikel 10min later goedkoper is geworden is jammer, maar je bent akkoord gegaan met een hoger bedrag. Je bent dus niet genaaid, je hebt gewoon spijt. Daar schiet je echter niks mee op want YesAsia moet toch ergens een grens trekken?
punt 1, ben een nerderlander dus ik hoor er over te zeurenphilotra schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:07:Ik snap jou niet, je vindt een controller voor een bepaald bedrag, bent het eens met dat bedrag en betaalt dat bedrag en krijgt het ook voor dat bedrag. Wat later is datzelfde product goedkoper, jij zeurt dat je geld van ze moet krijgen, maar je was het zelf eens met de aankoop op het moment dat je het betaalde. Dit is hetzelfde als je bijvoorbeeld op de markt een appel koopt voor 1 euro en je later geld terug wilt omdat iemand anders er 20 cent van heeft afgedingt. Jij was het toch op dat moment eens met de prijs?
Ik ben het met je eens dat je niet genaaid bent, maar je hebt als prijsbewuste consument natuurlijk wel het gevoel dat je minder had kunnen betalen als je een dag of 2 had gewacht. Er zit geen maand(en) tussen dat je het voor jezelf als early adopter goed kan praten. Het blijft gewoon jammer, en ik zal geen moord en brand schreeuwen, 41 euro die ik heb betaald (of 45 euro 2 weken eerder) is nog altijd een prima prijs, maar als je goedkoper kan, waarom niet? Wie weet geeft de site het verschil wel terug in de vorm van een coupon..je weet het maar niet.Atomsk schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:58:
Ehm, waar gaat dit over? Wanneer je iets voor bedrag X besteld hebt, dan krijg je dat ook voor bedrag X. Dat het bestelde artikel 10min later goedkoper is geworden is jammer, maar je bent akkoord gegaan met een hoger bedrag. Je bent dus niet genaaid, je hebt gewoon spijt. Daar schiet je echter niks mee op want YesAsia moet toch ergens een grens trekken?
Zie voor het eerste gedeelte hierboven. Nav je voorbeeld, die is erg krom. Het gaat hier niet om een indiv. prijsverlaging, maar om een algemene. En ik vind het je goedrecht om als consument te proberen om het verschil gecompenseerd te krijgen. Dat het niet altijd lukt, jammer, maar dommer is wanneer je het niet eens geprobeerd hebt, en een ander lukt het welphilotra schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:07:+
[...]
Ik snap jou niet, je vindt een controller voor een bepaald bedrag, bent het eens met dat bedrag en betaalt dat bedrag en krijgt het ook voor dat bedrag. Wat later is datzelfde product goedkoper, jij zeurt dat je geld van ze moet krijgen, maar je was het zelf eens met de aankoop op het moment dat je het betaalde. Dit is hetzelfde als je bijvoorbeeld op de markt een appel koopt voor 1 euro en je later geld terug wilt omdat iemand anders er 20 cent van heeft afgedingt. Jij was het toch op dat moment eens met de prijs?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
[ Voor 5% gewijzigd door StWesleyT op 16-01-2008 01:53 . Reden: dubbelpost ]
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Verwijderd
Dat met maximaal 12 speed dat begrijp ik, en dat Blueray een constante snelheid heeft begrijp ik ook, maar zoals jezelf al zegt 2x speed voor iets wat eigenlijk heel snel moet gaan is natuurlijk niet echt ideaal. 1.5x speed is nodig voor 1080p films dus heeft Sony gewoon gedacht niet hoger te gaan dan 2x standaard. Maar zit het er in als de kosten lager worden dat Sony de snelheid van een nieuwe batch consoles met hogere speeds gaat shippen? Voor developers maakt dat in principe toch niets uit, anders dan dat ze de processorsnelheid bijvoorbeeld veranderen... ze doen het immers ook met de HD grote. Hoe kun je als developer er nu van uitgaan dat er ruimte vrij is op de HD bijvoorbeeld? En als je alles dubbel of tripple gaat opslaan op de schijf dan gaat het voordeel van die 25GB/50GB ook een beetje verloren.Seraphus-Y schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:32:
[...]
Ten eerste is er natuurlijk de standaard aanwezige HDD waar de PS3 gebruik van kan maken voor caching, ten tweede is de leessnelheid van de Bluray drive constant, van zowel de binnenste ring als de buitenste ring.
Bij een DVD-rom is de 12x speed maximaal op een single layer aan de buitenrand, ongeveer 8x speed op de binnenring en wanneer het een dual layer disk is meestal zo rond 8x op de buitenring en maximaal 5x op de binnenring.
Daarbij kan je juist op een Bluray disc vanwege de enorme capaciteit de content vaker op de disc zetten zodat er minder vaak gezocht moet worden op disc (seektime verminderen dus).
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat 2x BD nou echt ideaal is, maar volgens mij worden de 'problemen' overdreven.
Zit je nu appels en peren te vergelijken? Van die peren moet je ook appels maken als je dat wilt doen. 2x Blu-ray <> 12x DVD speed. In dit geval zijn het de Kb die per seconden verstuurd worden.Gerwin schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 03:25:
[...]
Dat met maximaal 12 speed dat begrijp ik, en dat Blueray een constante snelheid heeft begrijp ik ook, maar zoals jezelf al zegt 2x speed voor iets wat eigenlijk heel snel moet gaan is natuurlijk niet echt ideaal. 1.5x speed is nodig voor 1080p films dus heeft Sony gewoon gedacht niet hoger te gaan dan 2x standaard.
Zodra je een hogere doorvoer snelheid hebt, moet je meer bits en bytes verwerken. Dat kost meer processortijd. Oude spellen die een levels van Blu-ray streamen kunnen daardoor misschien niet meer zonder problemen werken omdat de data te snel beschikbaar die eerst verwerkt moet worden. Als gamer zou je dit ervaren als haperingen in het beeld.Maar zit het er in als de kosten lager worden dat Sony de snelheid van een nieuwe batch consoles met hogere speeds gaat shippen?
Voor developers maakt dat in principe toch niets uit, anders dan dat ze de processorsnelheid bijvoorbeeld veranderen...
De PS3 neemt 8Gb (bron?) in beslag. Een klein gedeelte is beschikbaar voor het OS zeg 500Mb. De rest is wat developers kunnen gebruiken.ze doen het immers ook met de HD grote. Hoe kun je als developer er nu van uitgaan dat er ruimte vrij is op de HD bijvoorbeeld?
HD geeft je snelle toegang naar files die je snel moet hebben voor dat moment.En als je alles dubbel of tripple gaat opslaan op de schijf dan gaat het voordeel van die 25GB/50GB ook een beetje verloren.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
PhD i.o.
Nee.ari3 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:10:
[...]
Ik heb het inmiddels ook eens geprobeerd in 720p maar daar heb je net zo goed last van de tearing. Met name in delen van het spel waar je redelijk ver kan kijken is het een drama als je rondkijkt. Zou er nog een patch voor Uncharted komen om de tearing issues op te lossen?
Yep. Je kunt op de PS3 aangeven hoe je je geluid doorgestuurt wilt hebben (o.a. Optical/HDMI) de Reciever zal het dan omzetten naar DD/DTS etc.. Dit zal per spel verschillen, meeste ondersteunen echter minimaal DD 5.1Maximus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:16:
Ik sta op het punt om een degelijke stereoset te kopen voor mijn kamer. Hierbij koop ik ook een receiver (Denon AVR 1708 ). Deze heeft de mogelijkheid om digitaal geluid ingevoerd te krijgen en dit over te zetten naar de boxen.
Nu heb ik mijn PS3 middels een component aansluiting aangesloten (groen, blauw en rood) en nog 2 stekkers voor de audio (rood en wit). Echter nu zit er achterop mijn PS3 een digitalout poortje.
Wanneer ik een kabel aansluit achterin de ps3 en die doorstuur naar de digitalin op de receiver dan lijkt mij dat ik digitaal geluid heb? Kan ik gebruik maken van de tulpaansluiting voor beeld en daarnaast een digitalout gebruiken voor het geluid?
En daarnaast heeft het zin dat als ik digitalout gebruik op de ps3 en ik deze invoer op de receiver dat de boxen gewoon 2 stereo boxen zijn? Kortom heb ik daar profijt van of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door HoefMeistert op 16-01-2008 08:48 ]
PSNID : HoefMeistert
Verwijderd
Je kan tegelijkertijd beeld voeren via component en geluid via de optische uitgang. Ik heb hetzelfde gedaan tot ik voor kort een hdmi kabel heb gekocht, nu gebruik ik de hdmi uitgang samen met de optische.Maximus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:16:
Ik sta op het punt om een degelijke stereoset te kopen voor mijn kamer. Hierbij koop ik ook een receiver (Denon AVR 1708 ). Deze heeft de mogelijkheid om digitaal geluid ingevoerd te krijgen en dit over te zetten naar de boxen.
Nu heb ik mijn PS3 middels een component aansluiting aangesloten (groen, blauw en rood) en nog 2 stekkers voor de audio (rood en wit). Echter nu zit er achterop mijn PS3 een digitalout poortje.
Wanneer ik een kabel aansluit achterin de ps3 en die doorstuur naar de digitalin op de receiver dan lijkt mij dat ik digitaal geluid heb? Kan ik gebruik maken van de tulpaansluiting voor beeld en daarnaast een digitalout gebruiken voor het geluid?
En daarnaast heeft het zin dat als ik digitalout gebruik op de ps3 en ik deze invoer op de receiver dat de boxen gewoon 2 stereo boxen zijn? Kortom heb ik daar profijt van of niet?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Natuurlijk wel. DTS en Dolby Digital 5.1 geluid gaan gewoon via dat SDIFkabeltje hoor. Moet je natuurlijk wel meer dan 2 boxen op je versterker hebben aangesloten, maar je kunt wel degelijk surround sound krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 08:49:
[...]
Of je er profijt van hebt? Het zal vast en zeker een stuk beter klinken dan je ingebouwde tv-speakers, surround sound zal je er echter niet uit krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 16-01-2008 09:46 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Economische nieuwsflash: een product is zoveel waard als wat jij ervoor wil betalen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
PhD i.o.
Heb hem gisteren bij YesAsia besteld en hij is gisteren verstuurd... Op de website staat dat ze er genoeg op voorraad hebben... Heb wel de witte besteld, dat even terzijde..Melniek schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:24:
Volgens mij is er, mede door de tweakers hier, een ware run ontstaan op DS3 controllers. Toen ik hem bestelde was die nog goed leverbaar, maar nu:
Expected Ship Out Date
Jan/30/2008
PS5 User ;-) ...
Via een optical kabeltje heb je digitaal geluid. Dat zal altijd wel beter zijn dan die analoge (rood/wit) tulp kabels. En het beeld kan dan altijd nog via Groen/blauw/rood.Maximus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:32:
@ TerranGhost en HoefMeistert
Ik zal geen 5.1 geluid over de boxen krijgen maar het aansluiten van het geluid via een optische kabel en dan beeld laten verlopen via de tulp kabels dat is gewoon mogelijk en biedt dus wel meerwaarde?
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Als je maar 2 boxen aangesloten hebt niet nee.... Indien je echter een 5.1 boxen set hebt aangesloten en je sluit het geheel aan middels optische kabel zal het echter wel gebeuren..Maximus schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:32:
@ TerranGhost en HoefMeistert
Ik zal geen 5.1 geluid over de boxen krijgen maar het aansluiten van het geluid via een optische kabel en dan beeld laten verlopen via de tulp kabels dat is gewoon mogelijk en biedt dus wel meerwaarde?
PSNID : HoefMeistert
Niet helemaal juist, want je "appels" waren al verzonden. Jammer, maar logisch dat je geen vergoeding krijgt. Zelf had ik met mn tv dat die niet op voorraad was en dat ik dus iets van 2weken moest wachten totdat ie werd verstuurd. Ondertussen ging de prijs 75-100euro omlaag, en toen heb ik ook gemaild dat ik dat bedrag vergoed wilde hebben. Hebben ze ook netjes gedaan, want anders had ik gewoon geannuleerd en als ik dan mn geld terug had weer opnieuw besteldKillaH87 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:50:marktkoopman: 10 appels! 1euro!
jij: 10 appels graag, geeft 1euro
marktkoopman: dankjewel, schreeuwt dan 10 appels! 50 cent!, geeft jou dan 10 appels
jij:.....
juist ja jij voelt je ook genaaid als zoiets gebeurd
PhD i.o.
Verwijderd
Verwijderd
En welke datum stond er in jouw bevestigingsmails als Expected Ship Out Date?supernova schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:36:
[...]
Heb hem gisteren bij YesAsia besteld en hij is gisteren verstuurd... Op de website staat dat ze er genoeg op voorraad hebben... Heb wel de witte besteld, dat even terzijde..
Ik heb de zwarte besteld en bij beide staat nu usually ships within 7-14 days.supernova schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:36:
[...]
Heb hem gisteren bij YesAsia besteld en hij is gisteren verstuurd... Op de website staat dat ze er genoeg op voorraad hebben... Heb wel de witte besteld, dat even terzijde..
Mijn Warhawk van videogamesplus.ca zat in een doosje en ik heb niets extra moeten bijbetalenVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:52:
Iemand ervaring met 3busymen of videogamesplus.ca als je Warhawk besteld krijg je zo pakketje maar die dounane zit dat natuurlijk veel sneller dan gewone bubbel envelop.
[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 16-01-2008 11:37 ]
Verwijderd
Bij mij staat gewoon "Shipped On: Jan 16,2008" en "was successfully shipped on [Jan 16,2008], and you should be receiving it shortly" er bij.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:53:
[...]
En welke datum stond er in jouw bevestigingsmails als Expected Ship Out Date?
Heb hem ook gister besteld ( de witte ), maar bij mij is de verwachte Ship Out Date 29 januari. Nu maar hopen dat de verwachte datum niet al te nauwkeurig is :-)
[ Voor 3% gewijzigd door supernova op 16-01-2008 11:27 ]
PS5 User ;-) ...
De game is enorm goed en de headset werkt ook primaVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:10:
Dan maar even bestellen,Trouwens is die game een beetje leuk online?En die headset is die wat?
[ Voor 90% gewijzigd door SToRM666 op 16-01-2008 11:45 ]
[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-01-2008 12:06 ]
This is the Way.
heb hem zelf niet en heb zelf de 60gb variant, maar mgs 1 moet toch huurbaar zijn in verschillende videotheken? gewoon even vragen of ze de game nog hebben voor verhuur/verkoop (heb hem bij videoland tijdje terug gezien voor 5 euro). Dit natuurlijk wanneer je hier geen antwoord krijg op je vraagKillaH87 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:51:
kan iemand misschien testen hoe goed MGS 1 draait op de 40GB PS3 via backwards compatibility, op de site staat dat ie doet maar dat er glitches in zitten, wil weten of deze echt gameplay beinvloeden want dan haal ik hem niet.
is de enigste MG die ik nog een keer uit moet spelen en straks natuurlijk MGS4
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
ach ik haal hem wel gewoon, kost hier ook €5 bij de 2dehands winkelDxue schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:02:
[...]
heb hem zelf niet en heb zelf de 60gb variant, maar mgs 1 moet toch huurbaar zijn in verschillende videotheken? gewoon even vragen of ze de game nog hebben voor verhuur/verkoop (heb hem bij videoland tijdje terug gezien voor 5 euro). Dit natuurlijk wanneer je hier geen antwoord krijg op je vraag
Mjehh, zal inderdaad wel meevallen hoor. In mijn bevestigingsmail vorige week stond 23e als shipdate (9e besteld) uiteindelijk 14 verstuurd, hoop hem dan ook ergens volgende week te verwachten, douaneloos uiteraardMelniek schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:03:
[...]
Ik heb de zwarte besteld en bij beide staat nu usually ships within 7-14 days.
@Magni_NL Je vindt het inderdaad terug in de mails, in de bevestigingsmail stond nog de 16de, maar er ging anderhalve dagoverheen voor de betaling bij hun binnen was en nu is het dus de 30ste geworden.![]()
Hopelijk hebben ze die gewoon ruim ingeschat en versturen ze hem een dezer dagen en anders nog even geduld hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 16-01-2008 13:28 ]
Heeft de 40GB nou wel backwards compatibility?KillaH87 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:51:
kan iemand misschien testen hoe goed MGS 1 draait op de 40GB PS3 via backwards compatibility, op de site staat dat ie doet maar dat er glitches in zitten, wil weten of deze echt gameplay beinvloeden want dan haal ik hem niet.
Ik dacht dat de backwards compatibility uit de 40GB gehaald wasKillaH87 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:51:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
PSN: Shiver23
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 14:13 ]
Upgesampelde PS1 games..speelbaar maar zeker niet mooi maar tja PS1 games zelf zijn niet mooi, om van 320x240 naar 720p te gaan betekent wel HEEL VEEL pixels erbij bedenken! Playstation 2 hebben een betere resolutie dus ja die zijn mooier na upsamplen!Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:12:
Hmmm een psx spel spelen op je HD TV. Dat zal een ervaring zijn :-)
(Via remote play lijkt het me dan wel weer lachen, als ik een PSP en PSX games had tenminste )
[ Voor 8% gewijzigd door swampy op 16-01-2008 14:50 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Ja, of laat ik het zo zeggen het enige ps1 spel wat ik nog had (FFIX) draaide gewoon goed. De backwards compatibility van de 40gb versie geld alleen voor de ps1, niet voor de ps2 spellenE2TK schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 13:59:
[...]
Heeft de 40GB nou wel backwards compatibility?
Nofi, maar dat speelbaar maar zeker niet mooi is toch maar deels waar naar mijn mening.swampy schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:34:
[...]
Upgesampelde PS1 games..speelbaar maar zeker niet mooi maar tja PS1 games zelf zijn niet mooi, om van 320x240 naar 720p te gaan betekent wel HEEL VEEL pixels erbij bedenken! Playstation 2 hebben een betere resolutie dus ja die zijn mooier na upsamplen!
Ik heb die ook eens gekocht en heb m een tijd geleden maar gewist, echt een enorm slecht spel. Destruction Derby is daarentegen wel een leuk spel om af en toe eens te spelenFeaR1986 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:59:
Ik heb namelijk WipeOut gedownload voor €4,99 uit de PS Store en spijt als haren op mijn hoofd, want het ziet er gewoon niet uit. En noem me een zeikerd en zeg dat gameplay boven graphics gaat, maar dat gaat voor die game echt niet op.
Ik heb nog steeds gemenge gevoelens over mijn aankopen uit de PS Store.SToRM666 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:08:
[...]
Ik heb die ook eens gekocht en heb m een tijd geleden maar gewist, echt een enorm slecht spel. Destruction Derby is daarentegen wel een leuk spel om af en toe eens te spelen
Tekken wordt hier veel gespeeld, altijd leuk als er een paar vrienden langs komen: ff een potje tekken. Enige wat ik mis is een training mode, maar wat wil je voor 10 euroFeaR1986 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:15:
Andere twee aankopen ben ik dan wel erg over te spreken. Tekken is gewoon de volle €9,99 waard, alleen jammer dat je meteen over alle characters beschikt en dus niets hoeft te unlocken als in de overige Tekken-games. Maar niet echt een major min punt.
Andere game die ik ook heb ik Flow. Niet de meest spannende game, maar zeer leuk als je stoned en/of dronken bent. Zo rustgevend om dat beestje heen en weer te zien zwemmen en wat dingetjes te doen eten. En dat muziekje er dan bij
Verwijderd
Je moet het ook niet echt als een spel zien, en de game rushen is helemaal uit den boze. Je 'moet' eerst iedereen die je tegenkomt op eten alle bolletjes eten en dan naar het volgende level(als je rode bolletje eet ga je een niveau omlaag, en met de blauwe omhoog). Op een gegeven moment ben je dan net zo groot als die andere joekels. On ondertussen natuurlijk genieten van die mooie muziek, en artistieke beelden.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:06:
Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd met Flow I guess. Je hapt met je "figuurtje" toch die blobjes en je bent meteen in het volgende level!? Meer *is* er toch niet te doen? Heb het niet veel kans gegeven hoor, dacht dat ik echt niet de persoon er voor was maar misschien zit er wel meer aan vast dan binnen tien seconden een level te hebben gehaald! ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Arm1n op 16-01-2008 17:20 ]
Een level is meer dan een stukje omlaag.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:06:
Volgens mij doe ik iets helemaal verkeerd met Flow I guess. Je hapt met je "figuurtje" toch die blobjes en je bent meteen in het volgende level!? Meer *is* er toch niet te doen? Heb het niet veel kans gegeven hoor, dacht dat ik echt niet de persoon er voor was maar misschien zit er wel meer aan vast dan binnen tien seconden een level te hebben gehaald! ;-)
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Maar je hebt op diepere levels ook grote en rode wezens (krabachtigen) die je aanvallen.Arm1n schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:19:
[...]
Je moet het ook niet echt als een spel zien, en de game rushen is helemaal uit den boze. Je 'moet' eerst iedereen die je tegenkomt op eten alle bolletjes eten en dan naar het volgende level(als je rode bolletje eet ga je een niveau omlaag, en met de blauwe omhoog). Op een gegeven moment ben je dan net zo groot als die andere joekels. On ondertussen natuurlijk genieten van die mooie muziek, en artistieke beelden.
[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 16-01-2008 17:27 ]
Verwijderd
Volgens mij staat de add-on gewoon in de us store...FeaR1986 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:26:
Maar er was ooit sprake van een add-on voor Flow.
Dat je kon kiezen als welk beestje je begon en dat er ook meer verschillende vijanden waren.
Maar helaas heb ik daar niets meer van vernomen.
Blijkbaar moet je toch wat beter je best doen. Er zitten al 4 (toch?) verschillende beestjes. Na verder spelen kun je daar al uit kiezen. De add-on (die snel zal uitkomen: 31 januari) brengt nog extra beestjes met zich mee.FeaR1986 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:26:
[...]
Maar er was ooit sprake van een add-on voor Flow.
Dat je kon kiezen als welk beestje je begon en dat er ook meer verschillende vijanden waren.
Maar helaas heb ik daar niets meer van vernomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 16-01-2008 17:58 ]
2 mappen diep max dus MUSIC/Artiest/*.wav voor auto herkenning. Of druk driehoekje show allkbloem schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:58:
Even een vraagje over muziek naar je HD kopieren. Ik maak een map MUSIC aan op mn USB stick. Vervolgens kopieer ik daar de map met Lossless wav bestanden onder. In deze is dan \MUSIC\Dire Straits\Communique\*.wav.
Nu aat het kopieren prima maar hij blijft zeggen unknown op mn PS3 wat ik ook doe. Hoe kan ik er voor zorgen dat er gewoon Dire Straits komt te staan en daaronder een map Communique?
Ja dat is het probleem niet echt. Maar op mn PS staat als mapnaam UNKNOWN. En daar wil ik juist vanaf.Frank J. schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:05:
[...]
2 mappen diep max dus MUSIC/Artiest/*.wav voor auto herkenning. Of druk driehoekje show all
Arm1n schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:40:
[...]
Volgens mij staat de add-on gewoon in de us store...
En als je het level hebt uitgespeeld dan krijg je een niew beestje (bv krab of die dolfijnachtige), in totaal zijn er dr 5 of 6. Elk met hun eigen vijanden en speciale skills.
Als ik het spel opstart dan kan ik kiezen wel beestje ik heb. Ik weet niet wat er in die addon zit.
Ik heb al meer beestjes, maar had die game zo lang niet meer gespeeld dat ik vergeten was hoe het nu ook alweer precies in elkaar zit. Als je de game opstart en één level naar beneden gaat (dus het level na het FLOW-beginscherm) kan je daar kiezen welk beestje je pakt. Ik keek net alleen in het beginscherm en daar kan je niets kiezen. Maar ik ben reeds in het bezit van het dolfijntje, de kwal en dat beestje waarmee je begint. Maar zoals gezegd heb ik die game al maanden niet meer gespeeld en vandaar dat ik het niet exact meer wist...Shiver23 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:40:
[...]
Blijkbaar moet je toch wat beter je best doen. Er zitten al 4 (toch?) verschillende beestjes. Na verder spelen kun je daar al uit kiezen. De add-on (die snel zal uitkomen: 31 januari) brengt nog extra beestjes met zich mee.
Met vierkantje kun je op ID3 informatie sorteren. Op Genre of artiest bijvoorbeeld.kbloem schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:14:
[...]
Ja dat is het probleem niet echt. Maar op mn PS staat als mapnaam UNKNOWN. En daar wil ik juist vanaf.
[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 16-01-2008 18:18 ]
[ Voor 83% gewijzigd door politrix op 16-01-2008 19:32 ]
Untappd: politrix
Bij je PS3 zit als het goed is een wit boekje met op de voorkant "Veiligheid en Ondersteuning" (onderste titel, daarboven staan nog de Franse, Duitse en Italiaanse titels).politrix schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:28:
Heeft iemand enig idee waar ik de garantievoorwaarden van de ps3 kan vinden. In de twee manuals die ik heb kan ik ze niet vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 16-01-2008 19:34 ]
Yep, klopt!! Maar het viel me dus mee dat 2 vd 3 wel ondertiteling hebben. Voor mij hoeft er geen NL subs op te zitten maar is toch wel handig als er andere mensen bij zijn die ook een film willen kijken. Maar goed dit heeft weinig met de PS3 te maken, dus graag weer on-topic.Melniek schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:56:
Zijn er al meer mensen die hun Spiderman box van Play.com hebben ontvangen. Ik wil net deel 2 gaan bekijken en merk op dat die geen Nederlandse ondertiteling bevat.
Niet een heel groot probleem, maar toch opmerkelijk, aangezien de twee andere delen deze wel hebben.
Iemand die hetzelfde heeft ondervonden?
Anders ik wel... Can't wait. Maarja het duurt nog minstens tot april.jocd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:12:
ik ben echt toe aan GTA IV XD
NOSIG
Je bent lang niet de enige denk ik.jocd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:12:
ik ben echt toe aan GTA IV XD
Ik had een vooruitziende blik toen wipeout1 net uit was, want ik vond er toen al weinig aan. Niet echt een soepele gameplay. Maar dat is een probleem voor het grootste gedeelte van de 1e generaties 3d-games. Vechtspellen zijn wel een goed voorbeeld. Vergelijk maar een streetfighter met een 3d-fighter als battle arena toshinden. De houdbaarheid van FFIX is ook alweer veel groter dan FFVII, dat is nu echt dikke stront door een trechter. En race-games (zoals wipe-out) zijn ook enorm geëvolueerd. Ik geloof niet dat je je alleen aan de gfx hebt gestoord.FeaR1986 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:59:Nofi, maar dat speelbaar maar zeker niet mooi is toch maar deels waar naar mijn mening.
Want speelbaar is het verre van. Ik heb namelijk WipeOut gedownload voor €4,99 uit de PS Store en spijt als haren op mijn hoofd, want het ziet er gewoon niet uit. En noem me een zeikerd en zeg dat gameplay boven graphics gaat, maar dat gaat voor die game echt niet op.
1. Koop een HDMI kabel want je zult het nodig hebben voor een beetje High Defnvanthoff schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:53:
Ik ben ff in de war. Ik had van een maatje zijn 360 te leen voor een week met kerst. Ik was daar goed in teleurgesteld en besloot dan voor de PS3 te gaan, nu heb ik een PS3 60 GB gekocht, met Assasins' Creed. Kijk ik achter op de cover van de game, zie ik dat die 720p aan kan!En achter op de cover van de X-Box cover stond 720p/1080i/1080p
Ik heb speciaal ook een 40" Full HD TV gekocht, met een contrast ratio van 15.000:1 dus ik dacht ff te gaan knallen met die PS3... Maar klopt het dan dat die game een lagere res. heeft dan die van de 360? Heb namelijk nog geen HDMI kabel gekocht, maar als dat zo is dan kan ik het net zo goed laten...
There is no place like ::1
Ik kan je wel vertellen dat het niet zo is. AC is 720p en wordt vanaf daar gescaled naar 1080i/p.swampy schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:03:
[...]
2. Zo wat, de xbox360 heeft een hardware scaler, die kan elke game wel op 1080p draaien. Of de games ZELF 1080p is, tja..dat kan niemand je zeker vertellen!
Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT
Verwijderd
Dat verhaal met de speeds had ik dacht ik toch gelijk gemaakt, maar blijkbaar zit er meer verschil in dan de speeds te converteren 1x Blueray is 36.0Mbps 1x DVD speed is 11Mbps. Dus 2x Blueray is 72 Mbps, 12x DVD is 132Mbps. Blueray zou in tegenstelling tot XBOX360 bijna 2x trager zijn. Tweemaal hoger laadtijden.Arx schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 06:20:
[...]
Zit je nu appels en peren te vergelijken? Van die peren moet je ook appels maken als je dat wilt doen. 2x Blu-ray <> 12x DVD speed. In dit geval zijn het de Kb die per seconden verstuurd worden.
Blu-ray in de PS3 leest met een constante snelheid:
62x CD speed (150 Kb/s per speed)
8x DVD (1350 Kb/s per speed)
Waarbij de snelheid van de PS3 constant is, en 12x DVD leessnelheid variabel.
Als je een hogere doorvoer snelheid hebt moet de processor meer bytes verwerken. Maar zal de bottleneck niet eerder de speed van de drive zijn in plaats van de processorkracht? Denk aan spellen als Oblivion waar om de zoveeltijd 'loading' in beeld staat omdat de drive nog niet zover is...Zodra je een hogere doorvoer snelheid hebt, moet je meer bits en bytes verwerken. Dat kost meer processortijd. Oude spellen die een levels van Blu-ray streamen kunnen daardoor misschien niet meer zonder problemen werken omdat de data te snel beschikbaar die eerst verwerkt moet worden. Als gamer zou je dit ervaren als haperingen in het beeld.
Dat is ook het grote voordeel van consoles, de developers weten species wat de specs zijn en kunnen exact bepalen wat er op het beeld staat. Echter zoals ik eerder aantipte, in hoeverre staat een snellere drive daar haaks op?Conclusie is dat het dus voor Sony noodzaak is om de specificatie ten alle tijden gelijk te houden.
Dus mensen moeten per spel in het slechtste geval bereid zijn om een mirror op de HD te hebben van de Blueray disk 50 GB op de HD weg aan ruimte? Kan niet de bedoeling zijn toch? Daarbij komt dat het wel heel erg lang duurt om bijvoorbeeld maar 10 GB te mirroren met een snelheid van 2x Blueray speed.De PS3 neemt 8Gb (bron?) in beslag. Een klein gedeelte is beschikbaar voor het OS zeg 500Mb. De rest is wat developers kunnen gebruiken.
Als die vol is, dan gooi je dat weg. Het enige "probleem" is dat je voorgaande game waarvan je de data hebt weggegooid, de volgende keer als je die start opnieuw alles cached.
Uitgaande dat de developer de DVD taktisch inricht, dus de bestanden die vaak geraadpleegt worden in de buitenring plaatsen en seektijden buiten beschouwing gelaten, is het antwoord ja. Of je het als gebruiker ook merkt die snelheid... De games die ik heb laden allemaal snel in. Ik heb alleen 1 kanttekening erbij. Ik denk dat Sony hierin echt een geniale zet heeft gedaan, wat voor het halen van deze snelheid maakt de 2x Blu-ray drive 1700RPM tegen 7100RPM van een 12x DVD drive. In praktijk betekend dat de Blu-ray drive in de PS3 nauwelijks te horen is.Gerwin schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Dat verhaal met de speeds had ik dacht ik toch gelijk gemaakt, maar blijkbaar zit er meer verschil in dan de speeds te converteren 1x Blueray is 36.0Mbps 1x DVD speed is 11Mbps. Dus 2x Blueray is 72 Mbps, 12x DVD is 132Mbps. Blueray zou in tegenstelling tot XBOX360 bijna 2x trager zijn. Tweemaal hoger laadtijden.
Klopt. Maar ook dit is weer een keuze van de developer. Als je Encharted pakt, hiervan merk je niet eens dat die de Hd gebruikt. Eerste keer Assissins Creed opstarten is daarintegen ......
Dus mensen moeten per spel in het slechtste geval bereid zijn om een mirror op de HD te hebben van de Blueray disk 50 GB op de HD weg aan ruimte? Kan niet de bedoeling zijn toch? Daarbij komt dat het wel heel erg lang duurt om bijvoorbeeld maar 10 GB te mirroren met een snelheid van 2x Blueray speed.
[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 16-01-2008 22:21 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ja en nee. Toch ga je namelijk in deze vergelijking uit van de standaard snelheid van de BD en de max. snelheid van de DVD.Gerwin schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Dat verhaal met de speeds had ik dacht ik toch gelijk gemaakt, maar blijkbaar zit er meer verschil in dan de speeds te converteren 1x Blueray is 36.0Mbps 1x DVD speed is 11Mbps. Dus 2x Blueray is 72 Mbps, 12x DVD is 132Mbps. Blueray zou in tegenstelling tot XBOX360 bijna 2x trager zijn. Tweemaal hoger laadtijden.
Niet dus, dmv streaming/caching op de HDD. Het hangt er maar net vanaf hoe dit soort dingen worden opgelost. Soms worden gewoon creatieve oplossingen bedacht door de developers om je niet de indruk te geven dat het spel aan het laden is (zoals bijv. het ronddraaien van een switch voordat de andere kamer open gaat... in de achtergrond wordt het natuurlijk allemaal geladen, maar het onderbreekt de game-ervaring niet.)Echter over het verschil tussen deze consoles wil ik niet zo'n punt maken, maar meer het feti dat spellen groter worden. Hierbij denk ik aan kamers die bijvoorbeeld uit heel erg veel HD data bestaat en bij elke keer als je door een deur gaat gelezen moet worden. Resulterende in laadtijden van 10-15 seconden per kamer.
Dat zie je dus bij de Xbox360 variant, niet bij de PS3 (door de eerder vermelde HDD).Als je een hogere doorvoer snelheid hebt moet de processor meer bytes verwerken. Maar zal de bottleneck niet eerder de speed van de drive zijn in plaats van de processorkracht? Denk aan spellen als Oblivion waar om de zoveeltijd 'loading' in beeld staat omdat de drive nog niet zover is...
Ik heb liever dat ik 1x lang moet wachten en eventueel een keer wat game-data moet verwijderen dan dat ik continue tegen een "loading data/environment" scherm zit aan te kijken, ook al duurt dat 2 sec. Tel daar bij op de herrie die de meeste DVD-drives maken t.o.v. de stille BD-drive. Ik weet wel wat mijn voorkeur heeft.Dat is ook het grote voordeel van consoles, de developers weten species wat de specs zijn en kunnen exact bepalen wat er op het beeld staat. Echter zoals ik eerder aantipte, in hoeverre staat een snellere drive daar haaks op?
[...]
Dus mensen moeten per spel in het slechtste geval bereid zijn om een mirror op de HD te hebben van de Blueray disk 50 GB op de HD weg aan ruimte? Kan niet de bedoeling zijn toch? Daarbij komt dat het wel heel erg lang duurt om bijvoorbeeld maar 10 GB te mirroren met een snelheid van 2x Blueray speed.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
dat kan !! ik doe het met mij sony walkman opladerRobertRedCap schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:38:
Ik heb een usb adapter voor mijn ipod, dit is een adapter en stekker in één. Bedoelt dus om via een usb kabeltje je ipod te laden.
Nu vraag ik mij af of ik die ook veilig kan gebruiken om mijn sixaxis op te laden. ik heb een 40 gb dus maar 2 usb poorten, aan 1 poort hangt mijn 30 gb ipod en de ander grbruik ik voor mijn draadloze toetsenbord en muis.
het zou mooi zijn als ik de sixaxis dus via het stop contact kan opladen.[afbeelding]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq